Mensen
Zoals ik enige tijd terug al min of meer beloofd had in dit topic zou ik een poging wagen met een alternatief te komen voor de google docs lijst met alle gamertags. Vanavond is het moment dat ik (schoorvoetend

) aandurf om dat met jullie te delen
Het voorlopige resultaat is te vinden
op deze website
Wat doet het:
Zodra je je registreert met je Tweakers username en je gamertag zal er een poging gedaan worden om je Xbox Live profiel op te halen. Zodra je deze bevestigd worden ook je gespeelde games opgehaald en opgeslagen. Met behulp van deze gegevens worden een aantal overzichten gepresenteerd met games, spelers, spelers per game en games per speler.
Voor nu is dit eenmalig, de lijst wordt opgehaald bij je registratie, en dat is het. Op (korte) termijn hoop ik de site uit te breiden met een automatische update.
Data wordt bij een externe resource opgehaald die in sommige gevallen geen data teruggeeft of op een andere manier niet (goed) reageert. In dat geval zal je profiel incompleet opgeslagen worden. Ik zal in dat geval proberen deze data zo snel mogelijk compleet te krijgen, maar dat kan alleen als ik thuis ben. Heb een beetje geduld, ik doe m'n best

Opnieuw registreren heeft geen zin.
Mocht je problemen/fouten/verbeterpunten hebben?
Stuur me dan een DM, en post het niet hier
Ik ben benieuwd
Edit: het lijkt er op dat je met privacy settings het ophalen van je game lijst kunt blokkeren. Dat zou verklaren waarom ik nu zie dat bij enkelen geen games getoond worden.
Edit2: bovenstaande is bevestigd
[
Voor 6% gewijzigd door
BM op 23-09-2014 23:39
]