• Player 1
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-04-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:43:
Kreeg gisteren ineens een Killer Instinct update met season two early acces. Kon toen lekker tegen TJ Combo spelen. Ze hebben hem echt cool gemaakt. _/-\o_ Ik vind het echt een leuk spel dat steeds beter wordt. Blijkt overigens een fout te zijn van MS. :P

Season 2 Ultra edition met classic KI 2 (online!) staat trouwens nu in de store. 4 dollar korting (ik neem aan omdat je season 1 hebt gekocht).
Vraagje : wanneer komt KI 1 naar NL ? Heb hem namelijk nog nergens gezien. :-(
Wil hem heel graag hebben...

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-11 17:02

BM

Moderator Spielerij
KI was oorspronkelijk een download only titel, maar zie nu her en der wel berichten dat op 23 september (vandaag dus) er een retail versie van uit zou komen. Vermoedelijk is dat de amerikaanse release, en zal een europese release daar kort op volgen.
Edit: correctie. Dat is inderdaad de Amerikaanse release, over een Europese release is nog geen duidelijkheid.

[ Voor 19% gewijzigd door BM op 23-09-2014 21:45 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• sthij
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-02 19:58
Ik neem terug wat ik zojuist zei geen one kopen op dit moment mijn splinternieuwe is alweer stuk dit keer in games maakt hij het irritante geluid... Niet te geloven dat ze dit niet controleren.

Verwijderd

BM schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:44:
KI was oorspronkelijk een download only titel, maar zie nu her en der wel berichten dat op 23 september (vandaag dus) er een retail versie van uit zou komen. Vermoedelijk is dat de amerikaanse release, en zal een europese release daar kort op volgen.
Edit: correctie. Dat is inderdaad de Amerikaanse release, over een Europese release is nog geen duidelijkheid.
OK nog ff w8en dus... Thnx

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-11 19:26

Willybubba

Nut up or shut up.

Hm, ik krijg mijn mooie MKV'tjes niet naar de One toe. Ik heb wel de preview update, maar de Media Player vind niks (alleen mappen). Dat kan kloppen want de library van Media Player toont geen MKV bestanden. Hoe moet ik die nu streamen dan? Andere media player / DLNA server installeren?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• BM

BM

Moderator Spielerij
Mensen :)

Zoals ik enige tijd terug al min of meer beloofd had in dit topic zou ik een poging wagen met een alternatief te komen voor de google docs lijst met alle gamertags. Vanavond is het moment dat ik (schoorvoetend ;)) aandurf om dat met jullie te delen :p

Het voorlopige resultaat is te vinden op deze website

Wat doet het:
Zodra je je registreert met je Tweakers username en je gamertag zal er een poging gedaan worden om je Xbox Live profiel op te halen. Zodra je deze bevestigd worden ook je gespeelde games opgehaald en opgeslagen. Met behulp van deze gegevens worden een aantal overzichten gepresenteerd met games, spelers, spelers per game en games per speler.

Voor nu is dit eenmalig, de lijst wordt opgehaald bij je registratie, en dat is het. Op (korte) termijn hoop ik de site uit te breiden met een automatische update.

Data wordt bij een externe resource opgehaald die in sommige gevallen geen data teruggeeft of op een andere manier niet (goed) reageert. In dat geval zal je profiel incompleet opgeslagen worden. Ik zal in dat geval proberen deze data zo snel mogelijk compleet te krijgen, maar dat kan alleen als ik thuis ben. Heb een beetje geduld, ik doe m'n best ;) Opnieuw registreren heeft geen zin.

Mocht je problemen/fouten/verbeterpunten hebben? Stuur me dan een DM, en post het niet hier :)

Ik ben benieuwd :)

Edit: het lijkt er op dat je met privacy settings het ophalen van je game lijst kunt blokkeren. Dat zou verklaren waarom ik nu zie dat bij enkelen geen games getoond worden.
Edit2: bovenstaande is bevestigd :)

[ Voor 6% gewijzigd door BM op 23-09-2014 23:39 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:27
Zoweh! Goed bezig :)

Heb mezelf er meteen even bijgezet, werkt perfect!

Lichtpuntje...

Verwijderd

Ik heb mijn xbox one op het amerikaans staan en had fifa 15 al voor 23 september gedownload om snel te kunnen beginnen de 23e. Maar het geval is nu dat als ik op de versie die al gedownload is klik, ik word doorgestuurd naar de amerikaanse marketplace en dat ik fifa 15 voor $59.99 kan kopen.
Heeft er misschien iemand hetzelfde probleem of iemand een oplossing voor.

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:45
Mooi werk, BM! Heb me gelijk even toegevoegd :)

Xbox Live: Chevalric

• Willybubba
  • Laatst online: 07-11 19:26

Willybubba

Nut up or shut up.

BM, welke setting moet ik wijzigen zodat er wel games getoond worden?

Goed bezig trouwens!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-11 21:50
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 06:58:
Ik heb mijn xbox one op het amerikaans staan en had fifa 15 al voor 23 september gedownload om snel te kunnen beginnen de 23e. Maar het geval is nu dat als ik op de versie die al gedownload is klik, ik word doorgestuurd naar de amerikaanse marketplace en dat ik fifa 15 voor $59.99 kan kopen.
Heeft er misschien iemand hetzelfde probleem of iemand een oplossing voor.
Dat probleem heb ik ook.
Als ik hem terug zet naar NL staat dat die beschikbaar is de 25ste.

• BM

BM

Moderator Spielerij
Willybubba schreef op woensdag 24 september 2014 @ 07:32:
BM, welke setting moet ik wijzigen zodat er wel games getoond worden?

Goed bezig trouwens!
Ik zag dat (iig gisteravond) bij jouw account geen profieldata is opgehaald. Als dat niet gelukt is kunnen er helemaal geen games opgehaald worden, dat ga ik vanavond of morgen even aanpassen, dat die 2 stappen gecombineerd worden. Zal vanavond sowieso ff controleren of alles netjes is opgehaald.

De privacy setting waar ik op doel behelst iets van 'Anyone can see my games' (oid, exacte benaming kan ik op kantoor niet opzoeken.

Xbox

• blindsight
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-03 21:59
BM schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 22:59:

Zoals ik enige tijd terug al min of meer beloofd had in dit topic zou ik een poging wagen met een alternatief te komen voor de google docs lijst met alle gamertags. Vanavond is het moment dat ik (schoorvoetend ;)) aandurf om dat met jullie te delen :p

Ziet er goed uit BM _/-\o_ _/-\o_

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:19

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

schoorvoetend? Waarom! Ziet er super uit :D Kudos +1 d:)b

[ Voor 61% gewijzigd door Notna op 24-09-2014 08:27 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:36

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Nice! werkte bij mij meteen. Zie wel meteen dat ik weinig gamescore heb haha.. Heb 7 games waarbij alleen Fifa 14 ergens op lijkt :P

• drmbs
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-11 08:03
Top! Toegevoegd en gelijk zichtbaar. Wat wel opvalt is dat alleen games aan je profiel toegevoegd worden, waar een gamescore aanwezig is?

Heb één of twee spellen die wel geïnstalleerd staan, maar niet langer dan 2 minuten gespeeld heb...

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25

Goed bezig! Toegevoegd!:)

Edit: ja die gamescores/achivements... zou graag van mijn xbox 360 af willen aangezien ik die niet meer heb. Dit is helaas niet mogelijk:(

[ Voor 12% gewijzigd door mfneed op 24-09-2014 09:04 ]

• BM

BM

Moderator Spielerij
drmbs schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:48:
Top! Toegevoegd en gelijk zichtbaar. Wat wel opvalt is dat alleen games aan je profiel toegevoegd worden, waar een gamescore aanwezig is?
Dat klopt. Ik haal m'n data bij een 3e partij op (niet rechtstreeks bij MS dus) en vooralsnog krijg ik daar inderdaad alleen de games terug waar iemand minimaal 1 achievement gehaald heeft (zie bijvoorbeeld bij mij Pinball FX2, 0GS, maar wel 1 achievement). Er is nog veel meer mogelijk, maar wil graag eerst de basis stabiel krijgen.
Wat op dit moment prioriteit heeft is:
- Registratieproces stabieler maken
- Automatisch bijwerken van data.

Zodra dat op orde is kan ik wel eens gaan kijken of er andere leuke dingen bij kunnen :)

Xbox

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
Het valt me ook op dat je alleen maar de games ziet waar je achievements voor hebt. Op zich niet zo heel gek natuurlijk maar ik heb spellen vanuit het Gold stuk welke ik wel heb maar nog niet heb gespeeld. Deze komen nu dus ook niet voor.

Ook pre-order spellen verschijnen dus niet en je kan dus ook niet gezellig alvast een groepje benaderen om te spelen.

Wederom, niet raar en ik verwacht ook niet dat het opgelost kan worden.
BM schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:24:
[...]
<kjnip>
Zodra dat op orde is kan ik wel eens gaan kijken of er andere leuke dingen bij kunnen :)
Ja hallo, niet bevestigen wat ik net loop in te tikken ja ;)

Wat overigens leuk zou zijn (ter inspiratie) is het maken van 'dates'. Dus een kalender met daarop welk spel je wilt spelen op welk moment. Mensen kunnen inschrijven met een fifo principe. Een wachtlijst erachter om eventuele gaten op te vullen.

En als je dan je gamedate ook nog goed kan weergeven in een snapped windows op de X1 dan ben je helemaal het mannetje..

(wel jammer dat jij het nu al klaar hebt, dat wilde ik als studie projectje voor mezelf bouwen...... en dit demotiveert mijzelf... op zoek naar wat anders dus :D).

[ Voor 48% gewijzigd door Yaz op 24-09-2014 09:28 ]

Gamertag: YazNL

Bij registeren hoort hij een plaatje te geven neem ik aan? Mijn geval deed hij het niet.
http://images-eds.xboxliv...LfY4xl.hqCV.4-&format=png

http://gotxbox.maykel.net/Game/Details/1038955819
Deze zal een een foutje zijn?

Maar verder, helemaal top :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:28
Heb me ook geregistreerd, ziet er supernetjes uit zo, top!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-10 10:44
SinergyX schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:32:
Bij registeren hoort hij een plaatje te geven neem ik aan? Mijn geval deed hij het niet.
http://images-eds.xboxliv...LfY4xl.hqCV.4-&format=png

http://gotxbox.maykel.net/Game/Details/1038955819
Deze zal een een foutje zijn?

Maar verder, helemaal top :)
Dat ligt niet aan hem, op de Xbox Live site zie ik ook geen plaatje. Iets mis met jou plaatje of Xbox.com?
Hm nu ik inderdaad op de site kijk is mijn plaatje kadoek.

Die heb ik ooit gemaakt via die app van XBL, maar zie dat mijn 'pose' niet meer in de lijst staat.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Goed bezig, toegevoegd :)

altijd plek voor meer xbox mensen in mijn friends list

• LOTG
Volgens mij is de max 1000 :P

Nog mensen die vanavond Destiny willen doen? Ben lvl 22, en ik wil wat van die Queen missies doen, gisteren bijna Oryx gehaalt solo, maar werd toch wat te gortig met die schields op het laatst.

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11 07:13
LOTG schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:48:
Volgens mij is de max 1000 :P

Nog mensen die vanavond Destiny willen doen? Ben lvl 22, en ik wil wat van die Queen missies doen, gisteren bijna Oryx gehaalt solo, maar werd toch wat te gortig met die schields op het laatst.
Ik ben lvl 20. Geef me vanavond maar een invite.

Xbox Live: Ofthewell NL

• LOTG
Kan hij ook in de reply sectie komen te staan, nog even en hij is ondergesneeuwd.

• LOTG
Hairball schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:01:
[...]

Ik ben lvl 20. Geef me vanavond maar een invite.
Je stond nog niet op mijn friendslist, wat gaat dat makkelijk met die nieuwe site :)
Gewoon op iemand zijn naam klikken, en dan friend _/-\o_
BM, klein verzoek/detail, misschien handig URL naar profile te maken?
https://account.xbox.com/nl-NL/Profile?Gamertag=*naam*

Dan kan je vanuit je site direct iemand toevoegen.

• Winkiller
  • Laatst online: 20:39

Winkiller

De Mopperpot

Wat doet het:
Zodra je je registreert met je Tweakers username en je gamertag zal er een poging gedaan worden om je Xbox Live profiel op te halen. Zodra je deze bevestigd worden ook je gespeelde games opgehaald en opgeslagen. Met behulp van deze gegevens worden een aantal overzichten gepresenteerd met games, spelers, spelers per game en games per speler.

Voor nu is dit eenmalig, de lijst wordt opgehaald bij je registratie, en dat is het. Op (korte) termijn hoop ik de site uit te breiden met een automatische update.

Data wordt bij een externe resource opgehaald die in sommige gevallen geen data teruggeeft of op een andere manier niet (goed) reageert. In dat geval zal je profiel incompleet opgeslagen worden. Ik zal in dat geval proberen deze data zo snel mogelijk compleet te krijgen, maar dat kan alleen als ik thuis ben. Heb een beetje geduld, ik doe m'n best ;) Opnieuw registreren heeft geen zin.

Mocht je problemen/fouten/verbeterpunten hebben? Stuur me dan een DM, en post het niet hier :)

Ik ben benieuwd :)

Edit: het lijkt er op dat je met privacy settings het ophalen van je game lijst kunt blokkeren. Dat zou verklaren waarom ik nu zie dat bij enkelen geen games getoond worden.
Edit2: bovenstaande is bevestigd :)
Ziet er goed uit, ik heb mij aangemeld en een paar nieuwe tweakers toegevoegd aan mijn lijst i.v.m. NFS Rivals en Forza 5.

[ Voor 9% gewijzigd door Winkiller op 24-09-2014 12:52 ]

• LOTG
@SinergyX/Winkiller
Lezen blijft toch een kunst, zie je eigen quote:
Edit:
Winkiller was mij net voor met zijn edit :F

[ Voor 12% gewijzigd door LOTG op 24-09-2014 12:56 ]

• mike0001
DM. Bedankt voor de site. Super goed gedaan. Ook leuk dat je nu per game kan zien wie deze heeft. Erg overzichtelijk.
LOTG schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:54:
@SinergyX/Winkiller
Lezen blijft toch een kunst, zie je eigen quote:

[...]

Edit:
Winkiller was mij net voor met zijn edit :F
De link is ook gewoon handig voor mensen die snel iemand willen opzoeken op XBL, zie daar het probleem niet.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
SinergyX schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:13:
BM, klein verzoek/detail, misschien handig URL naar profile te maken?
https://account.xbox.com/nl-NL/Profile?Gamertag=*naam*

Dan kan je vanuit je site direct iemand toevoegen.
Zit er toch al in als je op iemands gamertag klikt?

• Blate
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-10 13:35
Komt UPS net bij mij aan de deur met mijn nieuwe Xbox (dacht ik). Pak ik de xbox uit en zie ik direct dat er wat beschadigingen zitten aan de bovenkant.Ik vreesde al het ergste en sloot hem aan. Zodra ik de Xbox aan deed meteen weer dat irritante geluid. Update geïnstalleerd en meteen gekeken of de Xbox hetzelfde serial nummer had. En verrekt het is inderdaad hetzelfde serial nummer...

Ik weet niet wat ze er nu precies aan gedaan hebben, maar ik vind dit zeer slechte service. Ben er alleen maar op achteruit gegaan dan vooruit :'(

Nu nog maar een keer weer contact opnemen met Microsoft.

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:36

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Blate, er is een problemen en garantie-afhandelingen topic voor dit soort zaken. Blijft natuurlijk vervelend en wens je dan ook sterkte er mee!
Ereaser schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:08:
[...]

Zit er toch al in als je op iemands gamertag klikt?
Geen idee, ik zie het in iedergeval niet :P

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-11 16:30
Blate schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:36:
Komt UPS net bij mij aan de deur met mijn nieuwe Xbox (dacht ik). Pak ik de xbox uit en zie ik direct dat er wat beschadigingen zitten aan de bovenkant.Ik vreesde al het ergste en sloot hem aan. Zodra ik de Xbox aan deed meteen weer dat irritante geluid. Update geïnstalleerd en meteen gekeken of de Xbox hetzelfde serial nummer had. En verrekt het is inderdaad hetzelfde serial nummer...

Ik weet niet wat ze er nu precies aan gedaan hebben, maar ik vind dit zeer slechte service. Ben er alleen maar op achteruit gegaan dan vooruit :'(

Nu nog maar een keer weer contact opnemen met Microsoft.
dat is ook balen zeg :-(

werd t niet gewoon omgeruild aan de deur dan?

• BM

BM

Moderator Spielerij
SinergyX schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:47:
[...]

Geen idee, ik zie het in iedergeval niet :P
In het overzicht met gamers zou je bij een klik op de gamertag wel naar de xbox site gestuurd moeten worden. Maar het kan allemaal wel een stukje duidelijker, word aan gewerkt ;)

Xbox

• Blate
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-10 13:35
joey82 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:02:
[...]

dat is ook balen zeg :-(

werd t niet gewoon omgeruild aan de deur dan?
Nee als ik die optie had gekozen moest ik een borgsom van 380 euro betalen. Ik als student zijnde heb dat geld niet direct.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gister even met mijn controller bezig geweest, na een tip hier van een een Mede tweaker de controller omgebouwd naar een witte.

Eind resultaat is eigenlijk best wel fraai al zeg ik het zelf :)
Viel me tijdens het ombouwen wel op dat de One Controller een stuk degelijker in elkaar steekt van de Ps4 controller die ik eerder al openmaakte (om er One pookjes in te zetten :) )

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/28thuzo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/29yjtxg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/4ruir7.jpg

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Ereaser
Donstil schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:16:
Gister even met mijn controller bezig geweest, na een tip hier van een een Mede tweaker de controller omgebouwd naar een witte.

Viel me tijdens het ombouwen wel op dat de One Controller een stuk degelijker in elkaar steekt van de Ps4 controller die ik eerder al openmaakte (om er One pookjes in te zetten :) )

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat ziet er smooth uit :D

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Cool, gewoon met de spuitbus er over gegaan?
X-Fighter schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:45:
[...]

Cool, gewoon met de spuitbus er over gegaan?
Ik denk eerder dat hij via Ebay (o.i.d.) een losse behuizing voor de Xbox One heeft besteld, de ouwe er vanaf heeft gehaald en de nieuwe witte er om heen heeft gezet.

Ik ben nu naar een jaar hakken, slaan, gooien en meppen op mijn controller nu zo langzame hand wel toe aan een nieuwe. Hij is ontzettend veel gebruikt, maar merk nu toch dat mijn linkerstikkie iets soepeler is geworden dan ik fijn vind... Das overigens niet zo snel als met de X360 controllers, daar deed ik er 2 mee in het jaar.... Deze heb ik nu bijna 1 jaar in gebruik.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Ereaser
Bullet NL schreef op woensdag 24 september 2014 @ 17:00:
[...]

Ik denk eerder dat hij via Ebay (o.i.d.) een losse behuizing voor de Xbox One heeft besteld, de ouwe er vanaf heeft gehaald en de nieuwe witte er om heen heeft gezet.

Ik ben nu naar een jaar hakken, slaan, gooien en meppen op mijn controller nu zo langzame hand wel toe aan een nieuwe. Hij is ontzettend veel gemisbruikt, maar merk nu toch dat mijn linkerstikkie iets soepeler is geworden dan ik fijn vind... Das overigens niet zo snel als met de X360 controllers, daar deed ik er 2 mee in het jaar.... Deze heb ik nu bijna 1 jaar in gebruik.
Wat doe jij met je controllers joh? :p
Ik heb in 7 jaar 2 x360 controllers versleten. 1 analog stick 'uit de kom' en 1 analog stick die niet goed meer indrukt.

• LOTG
Ja mijn 360 wired controller die aan de PC hangt is er nog minder slecht aan toe. De pookjes zijn wel kaal maar voor de rest doet hij het nog goed.
Ereaser schreef op woensdag 24 september 2014 @ 17:03:
[...]

Wat doe jij met je controllers joh? :p
Ik heb in 7 jaar 2 x360 controllers versleten. 1 analog stick 'uit de kom' en 1 analog stick die niet goed meer indrukt.
Ik sabbel er op ;)

Maar zonder gekheid, na een avondje gamen heb ik het slijpsel van de linker stick op de controller liggen.
Heb dan ook extreem sterke duimen.... En nee, ik zuig er niet op...

• LOTG
Professional thumb wrestler?

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Bullet NL schreef op woensdag 24 september 2014 @ 17:00:
[...]

Ik ben nu naar een jaar hakken, slaan, gooien en meppen op mijn controller nu zo langzame hand wel toe aan een nieuwe. Hij is ontzettend veel gebruikt, maar merk nu toch dat mijn linkerstikkie iets soepeler is geworden dan ik fijn vind... Das overigens niet zo snel als met de X360 controllers, daar deed ik er 2 mee in het jaar.... Deze heb ik nu bijna 1 jaar in gebruik.
Ja eerste idd.
Ik heb dus Een complete unit besteld en daar alleen de voorkant plus hand grip van gebruikt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Je merkt wel verschil tussen de 3 'waves' van controllers, ik heb uit 3 momenten nu een controller

Day One:
D-pad is 'zilverkleurig', tikt iets zachter. De accu-pack zit hier stukje 'losser' in dan de eerste batch.
LT/RT hebben aan het einde merkbaar 'stootrubbertje'. Weerstand van thumbs begint nu minder te worden (klein jaartje inmiddels in gebruik).

First day release
Donkere D-pad, iets hardere tik. Analoge sticks verliezen minder snel 'weerstand' en de plastic rand rond de stick (van de behuizing dus) heeft stuk minder slijtage (door harde links/rechts drukken van pookje) dan de Day One (ze worden evenveel gebruikt).

-NL Launch
Opmerkelijk hardere 'klik' van RB/LB, motortje van rumble hoor je duidelijk draaien. Behuizing lijkt iets steviger plastic, al heeft de Xbox-knop wat meer speling.

De NL Launch versie is voor mij gevoel kwalitatief minder dan zijn 2 voorgangers, waar de D-one wel de fijnste is, is het ook de versie die het snelst aan het slijten is. Maar in alle gevallen, ze zijn veel krasvaster dan welke DS/X360 controller ik heb gehad.

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10 23:39

danplo

The Force is strong with me

Klasse werk BM :)
Registreren was easy en de site ziet er lekker strak en overzichtelijk uit. _/-\o_
Veel beter dan het excel bestand, bedankt voor je tijd dat je erin steekt. ;)

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Watch Dogs : Bad Blood DLC is vanaf vandaag beschikbaar voor season pass.

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 25-09-2014 00:38 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• wimpie007
  • Laatst online: 07-11 18:37

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Nice! Goed voorbeeld doet goed volgen he ;-)
Hebben die chinezen best goed nagemaakt he die shell, ophangpootjes enzo allemaal op de goeie plek enzo. Zit net iets minder strak dan het origineel maar scheelt weinig

Verwijderd

De klassieker op de Xbox One :

Ziet er goed uit voor voetbalfans.

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17

Dit viel mij ook op. Ik vind beiden de One and de DS4 pads écht hele fijne controllers... maar het rubber op de DS4 pookjes en de ''squeeky triggers'' maken het een stuk goedkoper aanvoelen alleen al :P Beiden spelen echter wel fantastisch nu ik wat meer ervaring heb met beiden _/-\o_ Toch heeft de Xbox One pad mijn lichte voorkeur en dan puur voor de triggers. Ik ergerde me ook niet aan het nieuwe bumper ontwerp eerlijk gezegd.

[ Voor 11% gewijzigd door Brutal1ty op 25-09-2014 06:04 ]

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:22
SinergyX schreef op woensdag 24 september 2014 @ 17:13:
Je merkt wel verschil tussen de 3 'waves' van controllers, ik heb uit 3 momenten nu een controller

Day One:
D-pad is 'zilverkleurig', tikt iets zachter. De accu-pack zit hier stukje 'losser' in dan de eerste batch.
LT/RT hebben aan het einde merkbaar 'stootrubbertje'. Weerstand van thumbs begint nu minder te worden (klein jaartje inmiddels in gebruik).

First day release
Donkere D-pad, iets hardere tik. Analoge sticks verliezen minder snel 'weerstand' en de plastic rand rond de stick (van de behuizing dus) heeft stuk minder slijtage (door harde links/rechts drukken van pookje) dan de Day One (ze worden evenveel gebruikt).

-NL Launch
Opmerkelijk hardere 'klik' van RB/LB, motortje van rumble hoor je duidelijk draaien. Behuizing lijkt iets steviger plastic, al heeft de Xbox-knop wat meer speling.

De NL Launch versie is voor mij gevoel kwalitatief minder dan zijn 2 voorgangers, waar de D-one wel de fijnste is, is het ook de versie die het snelst aan het slijten is. Maar in alle gevallen, ze zijn veel krasvaster dan welke DS/X360 controller ik heb gehad.
Die harder klikkende RB/LB is niet alleen een kwaal van de NL Launch-controller. Ik heb mijn One in december uit Duitsland laten komen, en de meegeleverde controller heeft die 'klik' ook. Later nog een extra controller gehaald bij de Media Markt in Nordhorn en daarbij klikken de RB/LB-knoppen niet. Ik ben trouwens met je eens dat die 'NL Launch'-versie kwalitatief net iets minder aanvoelt.

• Baskes1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-04-2022
Ik heb een probleem met fifa denk ik op xbox one

Ik had een pre order download code en die heb ik gisteren gescant en geinstalleerd.

Maar nu staat mijn regio nog op UK en daar komt hij pas morgen uit.
Ik net voor ik naar werk ging even geprobeerd naar Amerika te zetten of naar Nl maar dan staat er bij my games alleen de naam van fifa 15 maar het plaatje(case) staat er niet bij en als ik er dan op klik moet ik hem nog kopen.

Als ik dan terug ga naar UK locatie dan staat hij er wel normaal bij dus zonder Koop optie.

Dus nu moet ik gewoon een dag langer wachten?

En ik had hem dus eigenlijk op verenigde staten moeten zetten en dan de code scannen, dan had ik hem dinsdag al kunnnen spelen? 8)7

Kan ik hem niet nu verwijderen, en dan locatie veranderen en hem dan uit de Nl store downloaden?

• LOTG
Je zult inderdaad moeten wachten.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:41
Weet iemand of de Xbox day one edition MET Kinect te koop is?

Heb een tijdje geprobeerd om mijn ps4 te ruilen tegen een Xbox maar het lijkt alsof mensen het niet meer belangeijk vinden om afapraken na te komen....
Day one zou je mogelijk in Duitsland nog kunnen vinden, maar of dit met Kinect is, durf ik niet te zeggen. Dacht dat alle huidige consoles op de markt in NL allemaal non-day-ones waren.

• giantgiantus
Bedoelde eigenlijk de versie met Forza 5 en FIFA 205!

• mike0001
giantgiantus schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:16:
Bedoelde eigenlijk de versie met Forza 5 en FIFA 205!
Paar post terug zei iemand dat er nog day ones beschikbaar waren in roermond en groningen. Kijk maar daar eens zou ik zeggen.
FIFA205? Ik begin net met 15 :+

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 13:42

Tiny

Wat eten we?

Nieuwe feedback gestuurd, de optie om spelers die via Kinect chatten te muten.
Hoevaak kom je niet in een party terecht waar je iedereen en alles hoort, jankende baby's, schreeuwde kinderen etc. etc.

https://xbox.uservoice.co...0-kinect-chat-mute-option
Is dat niet gewoon game specifiek? In D3 kan je gewoon elke speler muten, kinect of headset

• wimpie007
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 05:37:
De klassieker op de Xbox One :

[video]

Ziet er goed uit voor voetbalfans.
Ziet er goed uit maar zit nog vol met bugs!

Gisteren potje gespeeld en tijdens corners nemen veranderen van je aanvalstactiek staat er Undefined in plaats van aanvallen ofzo. Ook hoorde ik van een vriend van me die online aan het spelen was tegen iemand met Swansea en die quitte en toen tegen Liverpool ging spelen dat er nog steeds AJA-SWA stond haha

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 13:42

Tiny

Wat eten we?

SinergyX schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:27:
Is dat niet gewoon game specifiek? In D3 kan je gewoon elke speler muten, kinect of headset
tuurlijk kan dat, echter blijf je steeds mensen muten.
Zeker met spellen waar je steeds een andere party hebt, race spellen bijvoorbeeld, is het erg vervelend als je eerst mensen moet gaan muten, terwijl de race al is gestart.

• wimpie007
RobinFM schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:01:
[...]

Die harder klikkende RB/LB is niet alleen een kwaal van de NL Launch-controller. Ik heb mijn One in december uit Duitsland laten komen, en de meegeleverde controller heeft die 'klik' ook. Later nog een extra controller gehaald bij de Media Markt in Nordhorn en daarbij klikken de RB/LB-knoppen niet. Ik ben trouwens met je eens dat die 'NL Launch'-versie kwalitatief net iets minder aanvoelt.
Met een hardere klik moet ik me voorstellen?
Hij hoort toch te klikken?, dat is de schakelaar toch gewoon? Klikte op mijn 360 ook al

• Baskes1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-04-2022
Baskes1986 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:23:
Ik heb een probleem met fifa denk ik op xbox one

Ik had een pre order download code en die heb ik gisteren gescant en geinstalleerd.

Maar nu staat mijn regio nog op UK en daar komt hij pas morgen uit.
Ik net voor ik naar werk ging even geprobeerd naar Amerika te zetten of naar Nl maar dan staat er bij my games alleen de naam van fifa 15 maar het plaatje(case) staat er niet bij en als ik er dan op klik moet ik hem nog kopen.

Als ik dan terug ga naar UK locatie dan staat hij er wel normaal bij dus zonder Koop optie.

Dus nu moet ik gewoon een dag langer wachten?

En ik had hem dus eigenlijk op verenigde staten moeten zetten en dan de code scannen, dan had ik hem dinsdag al kunnnen spelen? 8)7

Kan ik hem niet nu verwijderen, en dan locatie veranderen en hem dan uit de Nl store downloaden?
Kan ik hem niet verwijderen en dan opnieuw downloaden in nle store?

• giantgiantus
mike0001 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:18:
[...]

Paar post terug zei iemand dat er nog day ones beschikbaar waren in roermond en groningen. Kijk maar daar eens zou ik zeggen.
FIFA205? Ik begin net met 15 :+
Weet iemand of ze toevallig ook nog rond Amsterdam verkrijgbaar zijn?

• LOTG
Baskes1986 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:43:
[...]

Kan ik hem niet verwijderen en dan opnieuw downloaden in nle store?
Je hebt hem daar toch niet gekocht?

• Diamond3d
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-09-2021
Heey,

Hoe zit het bij jullie met het geluid van de One? Ook last van het "lezen/schrijven" geluid van de harde schijf? Wat is er aan te doen? Al meer bekend wat het probleem is/kan zijn?

(Excuses als ik dit verhaal heb gemist in het topic).

[ Voor 26% gewijzigd door Diamond3d op 25-09-2014 11:54 ]

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
Diamond3d schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:53:
Heey,

Hoe zit het bij jullie met het geluid van de One? Ook last van het "lezen/schrijven" geluid van de harde schijf? Wat is er aan te doen? Al meer bekend wat het probleem is/kan zijn?

(Excuses als ik dit verhaal heb gemist in het topic).
Ja er zijn er meerdere met dit probleem. Ook op de home pagina van Tweakers stond een artikel erover.

http://tweakers.net/nieuw...over-geluidsoverlast.html

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1573431/4

Je kan het of accepteren, tijdens een spel is het (tenminste bij de meeste) niet aanwezig. Of je console opsturen en je krijgt een nieuwe terug. Of terug naar de winkel, kans groot dat je met een exemplaar thuis komt die hetzelfde probleem vertoont.

Ik las ook berichten dat er een nieuwe word opgestuurd en dat je dan pas de Xbox met geluidsproblemen hoeft op te sturen. Nog geen idee hoe dit in elkaar zit, aangezien de mijne het ook doet. Het leek na een paar dagen weg te gaan, gisteren leek het terug te komen 8)7 .

Hoe zit het eigenlijk met de geïnstalleerde spellen op de console die je opstuurt? Kun je die weer op de nieuwe opnieuw installeren?

• LOTG
Van wat ik begrepen heb krijg je die alleen als je borg betaald, dan sturen ze je er een op. De hard disk word inderdaad gewiped, dus je krijgt altijd een blanco Xbox.

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Microsoft heeft me net gewoon twee gloednieuwe controllers ter vervanging gestuurd van twee die niet meer zo goed werkte. Ik vind het alvast straf dat ik twee nieuwe kreeg, want de andere werkte nog wel, maar de pookjes bleven soms steken. Kreeg nu 2 Day One controllers, ipv 1 day one, en een gewone zoals ik ze gegeven had :)

• Pannekoek81
LOTG schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:35:
Van wat ik begrepen heb krijg je die alleen als je borg betaald, dan sturen ze je er een op. De hard disk word inderdaad gewiped, dus je krijgt altijd een blanco Xbox.
Maar kun je dan de spellen die je had weer opnieuw installeren?

Ik ga toch maar keer bellen erover, geluid lijkt terug te komen. Dan borg betalen en wachten op een nieuwe :)

• joey82
Pannekoek81 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:18:
[...]

Ja er zijn er meerdere met dit probleem. Ook op de home pagina van Tweakers stond een artikel erover.

http://tweakers.net/nieuw...over-geluidsoverlast.html

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1573431/4

Je kan het of accepteren, tijdens een spel is het (tenminste bij de meeste) niet aanwezig. Of je console opsturen en je krijgt een nieuwe terug. Of terug naar de winkel, kans groot dat je met een exemplaar thuis komt die hetzelfde probleem vertoont.
is dit al aanwezig vanaf het 1e moment dat ie aan gaat of komen dit soort dingen pas na een aantal dagen/weken?

• LOTG
Pannekoek81 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:00:
[...]

Maar kun je dan de spellen die je had weer opnieuw installeren?

Ik ga toch maar keer bellen erover, geluid lijkt terug te komen. Dan borg betalen en wachten op een nieuwe :)
Staan dan gewoon in de lijst van ready to install, alles staat op je profiel en als je de disc hebt gewoon die er weer in en installeren.

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:44
Gisteren avond potje Battlefield 4....ik zag TheVMaster...maar hij sprong naar de andere groep...en ik bleef bij de Russen. Moet je dan weer helemaal het spel uit en dan weer via de friends app "join game" doen om in het zelfde team te komen?
VFRRijder schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:21:
Gisteren avond potje Battlefield 4....ik zag TheVMaster...maar hij sprong naar de andere groep...en ik bleef bij de Russen. Moet je dan weer helemaal het spel uit en dan weer via de friends app "join game" doen om in het zelfde team te komen?
Nee, ten eerste..... Ik weet niet alsof het verstandig is om TheVMaster te joinen in zijn squad,
Prima kerel hoor, maar skils..... ;)

Je kan van team wisselen op moment dat er plek is "aan de andere kant" en jezelf niet actief mee doet, kortom als je dood bent. Van squad wisselen kan altijd, mits er plaat is.

• Yaz
Bullet NL schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:40:
[...]

Nee, ten eerste..... Ik weet niet alsof het verstandig is om TheVMaster te joinen in zijn squad,
Prima kerel hoor, maar skils..... ;)
Ag joh, gun de tegenpartij ook eens een lolletje ;)

• Pannekoek81
joey82 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:01:
[...]

is dit al aanwezig vanaf het 1e moment dat ie aan gaat of komen dit soort dingen pas na een aantal dagen/weken?
Ja was er vanaf dag 1. Ik heb had zoiets, kijk na het weekend wel even. Het geluid verdween, maar gisteren was het er weer.

• joey82
Pannekoek81 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:26:
[...]

Ja was er vanaf dag 1. Ik heb had zoiets, kijk na het weekend wel even. Het geluid verdween, maar gisteren was het er weer.
dan had je terug naar de winkel moeten gaan..

bij de bartsmit kun je binnen een maand terug als er iets niet goed is en word hij omgeruild,bij intertoys 2 weken,game mania ook een maand als t goed is :)

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-11 13:05
Een vriend van me heeft zijn nieuwe xbox opgesteart, account aangemaakt en snel Fifa15 code gescand
Nou blijkt dta die xbox standaard op UK staat en dus morgen pas kan spelen. Is er een manier om dit te herstellen? Hij heeft al wat met de local settings vand e xbox gespeelt maar dan is fifa weer niet zichtbaar. Waarschijnlijk omdat dit uit de uk store gedownload is.

Ziou een factory reset helpen, of blijft die code alleen gekoppelt an de uk store dan?

• McPoowl
  • Laatst online: 20:41
muffstuff schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:40:
Een vriend van me heeft zijn nieuwe xbox opgesteart, account aangemaakt en snel Fifa15 code gescand
Nou blijkt dta die xbox standaard op UK staat en dus morgen pas kan spelen. Is er een manier om dit te herstellen? Hij heeft al wat met de local settings vand e xbox gespeelt maar dan is fifa weer niet zichtbaar. Waarschijnlijk omdat dit uit de uk store gedownload is.

Ziou een factory reset helpen, of blijft die code alleen gekoppelt an de uk store dan?
Neen, dag wachten is de enige oplossing.

• mannowlahn
McPoowl schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:42:
[...]

Neen, dag wachten is de enige oplossing.
damn, en als hij mijn xbox live account credentials gebruikt bij inloggen van de xbox, dan wel? Of is het gewoon los van xbox account settings? puur omdat hij uit de UK store gedownload is, moet hij dus altijd op UK blijven staan? Nou ja tot hij een nieuwe fifa gaat kopen?

• McPoowl
muffstuff schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:51:
[...]

damn, en als hij mijn xbox live account credentials gebruikt bij inloggen van de xbox, dan wel? Of is het gewoon los van xbox account settings? puur omdat hij uit de UK store gedownload is, moet hij dus altijd op UK blijven staan? Nou ja tot hij een nieuwe fifa gaat kopen?
Zodra hij gedownload en geïnstalleerd is, kun je switchen van regio, maar het is nu nog een preload, en dan issie nog even regio-specifiek.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

wimpie007 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 17:58:
Zo net even geknutseld ;-)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Best goed gelukt, had nog veel meer onderdelen maar vond het wel wijs zo en de triggers hebben een soort stootkussen die de nieuwe achterkant niet had
Mijne vandaag precies het zelfde gemaakt! Ziet er gelikt uit.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

muffstuff schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:40:

Regio op US zetten.

iRacing Profiel

• Yaz
McPoowl schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:54:
[...]

Zodra hij gedownload en geïnstalleerd is, kun je switchen van regio, maar het is nu nog een preload, en dan issie nog even regio-specifiek.
Je kan gewoon van regio wisselen wanneer je wilt. Dit kan tijdens het downloaden, na het downloaden, wanneer jij wilt. Spel blijft werken.

Ook herinstalleren hoeft niet uit dezelfde store. Maar is geen oplossing voor hem omdat in zijn aankoop certificaat al een begin datum staat. Deze word niet meer ververst.

• McPoowl
Yaz schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:11:
[...]

Je kan gewoon van regio wisselen wanneer je wilt. Dit kan tijdens het downloaden, na het downloaden, wanneer jij wilt. Spel blijft werken.

Ook herinstalleren hoeft niet uit dezelfde store. Maar is geen oplossing voor hem omdat in zijn aankoop certificaat al een begin datum staat. Deze word niet meer ververst.
Betere uitleg voor hetzelfde antwoord :P

• eRRoR.InSiDe
  • Laatst online: 07-11 20:10
Gisteren voor het eerst de fan ana horen gaan om te koelen na het spelen van Forza en Destiny. Dat verteld mij dat die games het de xbox zwaarder maken als bepaalde andere games... :)

Misshcien toch soms het kastje open zetten of nog wat gaten er in maken aan de achterkant..

• Pannekoek81
joey82 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:28:
[...]

dan had je terug naar de winkel moeten gaan..

bij de bartsmit kun je binnen een maand terug als er iets niet goed is en word hij omgeruild,bij intertoys 2 weken,game mania ook een maand als t goed is :)
Bij intertoys kan ik nog steeds terug, heb het ding komend weekend pas 2 weken. Maar kans dat ik dezelfde krijg is vrij groot. Maar goed, ik ga eens kijken naar dat stukje met borg betalen. Zag dat dat via een CC gaat, prima. Maar eens bellen

• Yaz
Pannekoek81 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:13:
[...]

Bij intertoys kan ik nog steeds terug, heb het ding komend weekend pas 2 weken. Maar kans dat ik dezelfde krijg is vrij groot. Maar goed, ik ga eens kijken naar dat stukje met borg betalen. Zag dat dat via een CC gaat, prima. Maar eens bellen
Dat is dan niet echt omwisselen of niet soms ;)

• Pannekoek81
Yaz schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:17:
[...]
Dat is dan niet echt omwisselen of niet soms ;)
Uh als je het zo leest nee :+ . Maar doel op, dat je er 1 krijgt met het zelfde probleem

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:45
Besef dat onderstaande vraag in het FIFA 15 topic thuis zou horen, daar ook gesteld maar inmiddels al ondergesneeuwd door andere discussies en geen antwoord gekregen. Zijn hier vast lui die FIFA 15 al spelen en dit weten.

Speel FIFA bij voorkeur met mijn zoontje, samen op de bank. In FIFA 14 kan je dan eigenlijk alleen losse wedstrijden spelen. Kan je in 15 weer samen (offline) een toernooi of seizoen spelen?

• mannowlahn
Roodaap schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:27:
Besef dat onderstaande vraag in het FIFA 15 topic thuis zou horen, daar ook gesteld maar inmiddels al ondergesneeuwd door andere discussies en geen antwoord gekregen. Zijn hier vast lui die FIFA 15 al spelen en dit weten.

Speel FIFA bij voorkeur met mijn zoontje, samen op de bank. In FIFA 14 kan je dan eigenlijk alleen losse wedstrijden spelen. Kan je in 15 weer samen (offline) een toernooi of seizoen spelen?
toernooi kan zoals in fifa14 wel, ook kan je een custom rounooi met type league spelen met meerdere spelers, maar dan wle zonder transfers etc etc

• mannowlahn
dan is de game niet zichtbaar

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:45
muffstuff schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:30:
[...]

toernooi kan zoals in fifa14 wel, ook kan je een custom rounooi met type league spelen met meerdere spelers, maar dan wle zonder transfers etc etc
Op de xbox one (en de ps4) is het, in tegenstelling tot de andere versies niet mogelijk om met zijn tweeen een seizoen of toernooi te spelen. Was vorig jaar best wat ophef over op het net dat dat eruit gehaald was. Vreemd genoeg kan ik er niets over vinden over Fifa 15. Zag wel 2vs2 online, maar ik wil offline samen een toernooi of seizoen spelen.

Gisteren trouwens Defense Grid gekocht, voor de verandering eens een keer in de NL store, moet toch nig van mijn euro tegoed af. Heerlijk spel, lekkere chaos. Ook volgens mij een dagrecord neergezet vwb achievements. In eerste dag kwam al 20 keer die melding in beeld 8) Vertegenwoordt slechts 185 van de 1000 punten, maar toch. Helaas heeft/speelt nog niemand uit mijn vriendenlijst het spel.

Heeft iemand Castlestorm al? Is dat een beetje leuk? Kun je dat eigenlijk op de bank tegen elkaar spelen?

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Oww?..Dat is nieuw voor mij. Dat zal wel door die gescande code komen die dan kennelijk regio locked is, terwijl ik er van uit ging dat games regio vrij zijn.
Tot nu toe heb ik mijn games uit de US store op FH2 na. Althans die heb ik in de India store gekocht en in UK regio gedownd maar wanneer ik de regio op US zet kan ik hem op de 30ste spelen ipv 3-10, de EU release.

iRacing Profiel

• joey82
wat vinden jullie van het feit dat een verkoper zei dat ik beter even moet wachten om een x1 te kopen? hij zei,,ik heb er nu al redelijk veel terug gekregen..omruilen heeft niet veel zin volgens hem op dit moment omdat het waarschijnlijk allemaal van dezelfde stapel/zending komt zoals hij dat zei :)
Pagina: 1 ... 52 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!