• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Grindtegel schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:59:
Zijn er hier mensen die een draadloze surround headset gebruiken? Willen jullie je ervaring svp even delen. Ik zou het leifst een surround headset gaan gebruiken maar die moet wireless zijn (naar de xbox adapter is geen probleem). Ik lees nogal wat horrorverhalen over het gebruik (wel geluid/geen chat, storen, kraken etc)
Wat voor horrorverhalen? Mijn TB XP400, die ik al een aantal jaren met de 360 gebruik, werkt prima via de chat adapter.
giantgiantus schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:08:
En zappen jullie dan ook via de Xbox?
Zappen kan alleen via je UPC kastje, in mijn geval Cisco hd recorder.
giantgiantus schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:12:
Volgens mij komen ze binnenkort met de digital tv tuner. Iig met UPC zou dat prima
moeten werken.
Standaard kan je alleen fta kanalen ontvangen maar het zou best goed mogelijk kunnen zijn dat jij je UPC kastje door kunt lussen naar die ontvanger zodat je alle kanalen ontvangt.
Ik zou er helaas niets aan hebben.

iRacing Profiel

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:41
mowa schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:36:
[...]

Wat voor horrorverhalen? Mijn TB XP400, die ik al een aantal jaren met de 360 gebruik, werkt prima via de chat adapter.

[...]

[...]

Standaard kan je alleen fta kanalen ontvangen maar het zou best goed mogelijk kunnen zijn dat jij je UPC kastje door kunt lussen naar die ontvanger zodat je alle kanalen ontvangt.
De Xbox geeft zapcommando niet door aan het UPC kastje? Upc heeft het basispakket fta inclusief ned 1/2/3 in HD.

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-10 10:44

[...]

[...]

Dat zappen zou moeten kunnen als de ir codes door de Xbox kunnen worden verzonden, heb zelf geen UPC dus ik weet niet of die al in de lijst staat of nog komt.

Die ontvanger voegt niets toe, je gaat daar namelijk gewoon je kabel in steken en die is dan encrypted op FTA na. Je kunt je UPC ontvanger niet een decrypted signaal laten uitsturen op analoog na, omdat die alleen de zender waarop hij staat kan decrypten. Dan zou hij dus alsnog aan moeten staan en tunen wat geen zak toevoegt.

De enige oplossing is dat schijt CI+ eruit schoppen, maar dat gaat niet gebeuren. Het zal eerder nog erger worden.
Misschien ook gewoon het einde van de gewone TV.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:02

BM

Moderator Spielerij
LOTG schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:44:
[...]

Dat zappen zou moeten kunnen als de ir codes door de Xbox kunnen worden verzonden, heb zelf geen UPC dus ik weet niet of die al in de lijst staat of nog komt.
Dat werkt gewoon. Alleen ontbreken bij mij nogal wat zenders in OneGuide, dus ik kan bijna geen kanaal namen roepen om daar naartoe te zappen. Al werkt een 'Xbox Watch BBC2' opzich prima. Zappen doe ik dus hoofdzakelijk nog met de remote van UPC box. Vind het vooral makkelijk dat ik lekker snel kan switchen tussen tv kijken en gamen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• giantgiantus
BM schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:52:
[...]

Dat werkt gewoon. Alleen ontbreken bij mij nogal wat zenders in OneGuide, dus ik kan bijna geen kanaal namen roepen om daar naartoe te zappen. Al werkt een 'Xbox Watch BBC2' opzich prima. Zappen doe ik dus hoofdzakelijk nog met de remote van UPC box. Vind het vooral makkelijk dat ik lekker snel kan switchen tussen tv kijken en gamen.
Xbox watch Chanel 71 werkt niet?

• BM

BM

Moderator Spielerij
giantgiantus schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:59:
[...]

Xbox watch Chanel 71 werkt niet?
Om eerlijk te zijn, nog nieteens geprobeerd eigenlijk. Zal ik vanavond eens doen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Als ik locatie NL laat staan herkent hij veel van de zenders (even uit mn hoofd heb ik er 180), maar eenmaal op US en er verdwijnen er weer een berg. Raar genoeg dat bv Motor TV wel als commando werkt, maar Eurosport (1 of 2) weer niet.

Nadeel dat na US omzetten, remote van smartglass geen oneguide informatie meer krijgt, dus daar heb je als afstandbediening vrij weinig meer aan. Laat ze maar met Engels-voicecommand voor NL locatie komen :) (kopen van games blijf ik toch wel in US doen).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:39

Winkiller

De Mopperpot

Kluutmaran schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:58:
[...]
Het kost een tientje per jaar maar krijgt er een hoop gebruiksgemak voor terug.
Mmm....hier staat dat bij spelcomputers wordt uitgegaan van een gemiddeld gebruik van twee uur per dag. Op basis van deze aanname kost de Xbox One 46 euro aan stroom per jaar, verdubbel dat eens naar bv. 4 uur per avond ?

Daar koop je toch makkelijk 2 spellen voor. ;)

Ik vindt die dat die HDMI poort voor een tuner op de xbox one verplicht een doorlus poort moet worden, zolang dat niet gebeurd zal ik mijn Samsung SMT-C7140 niet aansluiten via de Xbox One.

• giantgiantus
BM schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:04:
[...]

Om eerlijk te zijn, nog nieteens geprobeerd eigenlijk. Zal ik vanavond eens doen :)
Heb jij UPC?

• giantgiantus
SinergyX schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:19:
Als ik locatie NL laat staan herkent hij veel van de zenders (even uit mn hoofd heb ik er 180), maar eenmaal op US en er verdwijnen er weer een berg. Raar genoeg dat bv Motor TV wel als commando werkt, maar Eurosport (1 of 2) weer niet.

Nadeel dat na US omzetten, remote van smartglass geen oneguide informatie meer krijgt, dus daar heb je als afstandbediening vrij weinig meer aan. Laat ze maar met Engels-voicecommand voor NL locatie komen :) (kopen van games blijf ik toch wel in US doen).
En als in oktober one guide komt zijn deze problemen niet opgelost?

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
Winkiller schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:00:
[...]
Ik vindt die dat die HDMI poort voor een tuner op de xbox one verplicht een doorlus poort moet worden, zolang dat niet gebeurd zal ik mijn Samsung SMT-C7140 niet aansluiten via de Xbox One.
Als je dat zou doen mis je de meerwaarde van het doorlussen en kan je het sowieso net zo goed niet doen.

De meerwaarde zit hem in het;
- Altijd beschikbaar zijn van apps en games (eventueel "on-the-side")
- Kunnen zien wie er online komt tijdens TV kijken
- Invites kunnen zien terwijl je TV kijkt
- OneGuide
- 1 punt van aansturing van alles. Zo had de Xbox One beter de Xbox 42 kunnen heten.

Gamertag: YazNL

Winkiller schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:00:
[...]

Mmm....hier staat dat bij spelcomputers wordt uitgegaan van een gemiddeld gebruik van twee uur per dag. Op basis van deze aanname kost de Xbox One 46 euro aan stroom per jaar, verdubbel dat eens naar bv. 4 uur per avond ?
Ik trek dat onderzoek aardig in twijfel, een PS3 en X360 die 'minder' verbruiken dan XBO/PS4?

http://www.extremetech.co...loads/2014/05/History.png

Dit klopt niet met de cijfers die hier staan, zeker niet als het afhankelijk is van gebruik. Dus zonder cijfers van dat 'hier milieubureau', zie ik die cijfers niet geloofwaardig.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Yaz schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:09:
[...]

Als je dat zou doen mis je de meerwaarde van het doorlussen en kan je het sowieso net zo goed niet doen.

De meerwaarde zit hem in het;
- Altijd beschikbaar zijn van apps en games (eventueel "on-the-side")
- Kunnen zien wie er online komt tijdens TV kijken
- Invites kunnen zien terwijl je TV kijkt
- OneGuide
- 1 punt van aansturing van alles. Zo had de Xbox One beter de Xbox 42 kunnen heten.
Ik vindt dat absoluut geen meerwaarde, voor ons is de Xbox One en de 360 trouwens ook slechts een game console die alleen aan gaat als die gebruikt wordt. Al die extra's, behalve game related, zitten ook op andere apparaten. Ik vindt het maar niets om een spelcomputer aan te zetten als ik tv ga kijken.

• Yaz
Winkiller schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:23:
[...]
Ik vindt het maar niets om een spelcomputer aan te zetten als ik tv ga kijken.
Dat riepen mensen ook toen smartphones beschikbaar kwamen. "Waarom zou ik willen internettten op mijn telefoon als ik onderweg ben. Dat doen ik wel als thuis achter de computer zit". En kijk waar we nu zijn.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

SinergyX schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:09:
[...]

Ik trek dat onderzoek aardig in twijfel, een PS3 en X360 die 'minder' verbruiken dan XBO/PS4?

http://www.extremetech.co...loads/2014/05/History.png

Dit klopt niet met de cijfers die hier staan, zeker niet als het afhankelijk is van gebruik. Dus zonder cijfers van dat 'hier milieubureau', zie ik die cijfers niet geloofwaardig.
Het maakt mij verder niet uit en het is slechts als voorbeeld bedoeld. Het ging mij erom dat als een xbox one gebruikt wordt zoals het bedoeld is, always on en het middenpunt van entertainment, het geen energiezuinig apparaat is. Waarom een spelcomputer aanzetten als ik tv wil kijken ? 8)7

Van mij mag die HDMI poort dus via een firmware update een doorluspoort worden welke dan op beide manieren gebruikt kan en mag worden, iedereen blij. 8)

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Yaz schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:25:
[...]

Dat riepen mensen ook toen smartphones beschikbaar kwamen. "Waarom zou ik willen internettten op mijn telefoon als ik onderweg ben. Dat doen ik wel als thuis achter de computer zit". En kijk waar we nu zijn.
Tja er is altijd een groep die dat roept maar ondanks dat moet je het niet generaliseren..

• Yaz
Winkiller schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:38:
[...]

Tja er is altijd een groep die dat roept maar ondanks dat moet je het niet generaliseren..
In 2001 was dit niet "een groep" maar de menigte. Het is gewenning, vele voordelen en "volg-de-massa" geweest die ervoor heeft gezorgd dat ondertussen bellen een feature is van een mobiel ipv het doel. Hier is op youtube overigens een bijzonder leuk nieuwsuitzending over te vinden uit die tijd.

• giantgiantus
Ik wil gewoon een systeem wat ik idealiter bedien met mijn stem. Maar volgens mij is nog niet alles mogelijk wat ik zou willen.
1 gamen
2 tv kijken en zappen etc
3 netflix
4 receiver aanzetten en aan laten staan als ik Xbox weer uit doe
5 tv aanzetten

Raar eigenlijk dat dit dus nog niet allemaal mogelijk is.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Yaz schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:40:
[...]

In 2001 was dit niet "een groep" maar de menigte. Het is gewenning, vele voordelen en "volg-de-massa" geweest die ervoor heeft gezorgd dat ondertussen bellen een feature is van een mobiel ipv het doel. Hier is op youtube overigens een bijzonder leuk nieuwsuitzending over te vinden uit die tijd.
Menigte is een verzamelnaam voor bv. een grote groep met mensen, maar is dus lang niet iedereen en daarom zei ik dat je het niet moet generaliseren. Ik ken namelijk nog zat mensen die geen mobiel internet of smartphone hebben. :)

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-11 14:49
:D Dat is ondertussen anders ook gewoon een uitstervend ras.
giantgiantus schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:41:
Ik wil gewoon een systeem wat ik idealiter bedien met mijn stem. Maar volgens mij is nog niet alles mogelijk wat ik zou willen.
1 gamen
2 tv kijken en zappen etc
3 netflix
4 receiver aanzetten en aan laten staan als ik Xbox weer uit doe
5 tv aanzetten

Raar eigenlijk dat dit dus nog niet allemaal mogelijk is.
Nadruk op 'nog', in de basis kan dat allemaal, maar in huidige situatie nog niet 100% mogelijk, mede door geen voice control op NL locatie (wel weer op US, maar doet je OneGuide het niet 100%).

Maar aanzetten van je TV/receiver zou nu volledig moeten werken, mijn TV gaat nu standaard uit als ik Xbox off roep, reciever doe ik apart omdat daar ook m'n PC aan hangt. Je kan bij de settings per apparaat aangeven wat hij bij On en Off moet doen. (weet niet of de Panasonic issue al was opgelost met 2sec aanknop).

Maar enkel TV aanzetten, dan zou je Xbox ook aan moeten staan.
Winkiller schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:31:
Het maakt mij verder niet uit en het is slechts als voorbeeld bedoeld. Het ging mij erom dat als een xbox one gebruikt wordt zoals het bedoeld is, always on en het middenpunt van entertainment, het geen energiezuinig apparaat is. Waarom een spelcomputer aanzetten als ik tv wil kijken ? 8)7

Van mij mag die HDMI poort dus via een firmware update een doorluspoort worden welke dan op beide manieren gebruikt kan en mag worden, iedereen blij. 8)
'Waar hij voor bedoelt is' komt gewoon met een prijs, zo simpel is dat. ~125watt (tot max 200watt) is voor een console nog best netjes, zelfs als je dit neerzet tegen een PC. Die hele 'energiezuinige' hype snap ik ook niet helemaal, het is een luxe apparaat en als je het een 'energieslupend' ding vind, koop je hem toch gewoon niet? Zelfde geld voor TV kijken, je hoeft hem niet aan te sluiten? Genoeg mensen die dit niet doen, of dit niet kunnen (aparte decoder).

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

@SinergyX: ik spreek niet van een energieslurpend apparaat, ik wilde alleen kenbaar maken dat het niet om een tientje per jaar gaat zoals Kluutmaran schreef.

Wat iedereen doet met zijn Xbox One is zijn of haar zaak. Persoonlijk vindt ik het niet nodig om hem aan te laten staan als ik tv kijk en mag die HDMI aansluiting ook geschikt gemaakt worden als doorlus mogelijkheid zodat ik mijn xbox one niet aan hoeft te zetten om tv te kunnen kijken en bespaard het mij een HDMI poort op de versterker.

Het bespaart mij dan toch geld op jaarbasis, en dat is voor mij belangrijker dan bv. game invites missen.

[ Voor 4% gewijzigd door Winkiller op 22-09-2014 14:09 ]

• Yaz
Winkiller schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:06:
@SinergyX: ik spreek niet van een energieslurpend apparaat, ik wilde alleen kenbaar maken dat het niet om een tientje per jaar gaat zoals Kluutmaran schreef.

Wat iedereen doet met zijn Xbox One is zijn of haar zaak. Persoonlijk vindt ik het niet nodig om hem aan te laten staan als ik tv kijk en mag die HDMI aansluiting ook geschikt gemaakt worden als doorlus mogelijkheid zodat ik mijn xbox one niet aan hoeft te zetten om tv te kunnen kijken.

Het bespaart mij dan toch geld op jaarbasis, en dat is voor mij belangrijker dan bv. game invites missen.
Dan zijn we toch klaar? Jij gebruikt de X1 als een last-gen apparaat. Prima, moet je zelf weten. Bespaar je gerust een paar tientjes aan stroom. Klop jezelf op je rug omdat je denkt nu milieubewuster bezig te zijn.

Overigens zal de HDMI input nooit gelust worden. Hiervoor missen gewoon de noodzakelijke hardware koppelingen tussen die twee poorten. Er zal dus altijd logica actief moeten zijn tussen die twee, lees je Xbox 1.

• giantgiantus
SinergyX schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:52:
[...]

Nadruk op 'nog', in de basis kan dat allemaal, maar in huidige situatie nog niet 100% mogelijk, mede door geen voice control op NL locatie (wel weer op US, maar doet je OneGuide het niet 100%).

Maar aanzetten van je TV/receiver zou nu volledig moeten werken, mijn TV gaat nu standaard uit als ik Xbox off roep, reciever doe ik apart omdat daar ook m'n PC aan hangt. Je kan bij de settings per apparaat aangeven wat hij bij On en Off moet doen. (weet niet of de Panasonic issue al was opgelost met 2sec aanknop).

Maar enkel TV aanzetten, dan zou je Xbox ook aan moeten staan.
Is het bekend wanneer de NL voice control in orde is? Ik neig er naar om gewoon maar even te wachten. Volgens mij is het nog niet helemaal compleet en af nu. Jammer!!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Yaz schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:09:
[...]

Dan zijn we toch klaar? Overigens zal de HDMI input nooit gelust worden. Hiervoor missen gewoon de noodzakelijke hardware koppelingen tussen die twee poorten. Er zal dus altijd logica actief moeten zijn tussen die twee.
Ja ik denk dat we klaar zijn. :) Maar ik hoop dat je geen gelijk krijgt over de HDMI poort.

Ik kom daardoor binnenkort een HDMI aansluiting tekort en moet ik met een HDMI switch gaan werken die op de stroom moet en ook nog eens aangeschaft moet worden. ;)

• LOTG
Winkiller schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:19:
[...]

Ja ik denk dat we klaar zijn. :) Maar ik hoop dat je geen gelijk krijgt over de HDMI poort.

Ik kom daardoor binnenkort een HDMI aansluiting tekort en moet ik met een HDMI switch gaan werken die op de stroom moet en ook nog eens aangeschaft moet worden. ;)
Een two way HDMI switch kan prima af zonder stroom, tenminste die van mij.
Als je een fancy variant wilt met afstandsbediening en zo dan heb je inderdaad stroom nodig.
Winkiller schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:06:
Ik geef er nog geen 10 posts erboven een berekening zoals ik het gebruik bereken.
http://watt-kosten-berekenen.gebruikmaar.nl/

Ik kom met 125watt, 5 uur per dag:
Uw XBO kost u €. 52,47 per jaar in Aan-mode

Ik ga dus uit van maximale CPU gebruik tijdens TV kijken, weet niet of iemand al een meting tijdens TV kijken heeft gedaan, dat zou mogelijk lager liggen. Haal dan de uren eraf dat je je XBO toch aan liet staat tijdens TV kijken, Idle eruit, nog steeds geen 10tje, maar 90 euro is het zeker niet.

Vooralsnog werkt het niet optimaal, dus echt gebruik er van maken kan nog niet. Maar als het eenmaal allemaal wel goed werkt, betaal ik gerust ~10cent per dag extra voor OneGuide TV kijken (zeker als straks ook de HMDI_dongle hier uit komt - al zit je daar nog met het smartcard probleem)

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 22-09-2014 14:32 ]

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

SinergyX schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:28:
[...]

Ik geef er nog geen 10 posts erboven een berekening zoals ik het gebruik bereken.
http://watt-kosten-berekenen.gebruikmaar.nl/

Ik kom met 125watt, 5 uur per dag:
Uw XBO kost u €. 52,47 per jaar in Aan-mode
Dat is in deze berekening toch nog meer dan de €10,= van Kluutmaran waar het in eerste instantie om ging.
Maar een tv staat tegenwoordig meestal langer aan dan 5 uur per dag. Laten we er maar over ophouden, dit wordt anders een sub onderwerp binnen het xbox one gebeuren.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

LOTG schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:22:
[...]

Een two way HDMI switch kan prima af zonder stroom, tenminste die van mij.
Als je een fancy variant wilt met afstandsbediening en zo dan heb je inderdaad stroom nodig.
:) Weer wat opgestoken op tweakers.net. Alleen weet ik niet of dit voor mij gaat werken, 2 apparaten (spel computers) op één HDMI input poort van mijn Yamaha Receiver.

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:45
Pff, dat hele tv kijken via de Xbox One wil hier echt niet lukken. Mijn Humax IRHD5300c geeft prima beeld als ik hem direct op de tv aansluit, maar via de One krijg ik geen beeld. Heb de frequentie al naar 50Hz gezet, dus dat zou het probleem niet moeten zijn.

Gelukkig kijk ik niet vaak tv :)

Xbox Live: Chevalric

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
ik heb een nieuwe preview update :D eens kijken wat er nieuw is

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-11 23:00

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Wanneer was de laatste update voor de consoles die in het preview programma zitten ? Ik start net de x1 op: It's time to update !!!

Krijg ik een update voor mijn neus van 258MB. De vorige was volgens mij 256MB, maar ik kan het ook fout hebben, daarom dat ik het hier even vraag. Ondertussen wordt die update van 258MB in 10minuten binnen gehaald op een 90Mbit lijntje. Dan updaten, restarten en dan ben je 15 minuten verder. Als dit elke keer zo gaat, dan vrees ik toch dat mijne retour moet of een factory reset. Dan kan ik al mijn games weer opnieuw downloaden zeker.

Vreemde is ook dat mijn X1 op de always on standby mode staat zodat hij dus opstart op Xbox On commando. Echter drukte ik net op de X button van mijn conroller en die begon alleen maar te knipperen. De X1 ging niet aan, die moest ik echt handmatig aanzetten en kreeg toen een full boot voor mijn kiezen.

Bij Console info staat bij OS version: 6.2.11631.0 (xb_rel_1410.140917-2200) fre

XBL: MRE Inc

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Jaguar645 schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:52:
:D Dat is ondertussen anders ook gewoon een uitstervend ras.
Hoe zou jij je voelen als dat tegen jou gezegd wordt als je nu 25 jaar ouder zou zijn :?
Ik ben inderdaad een Nederlander die geen mobiel internet abonnement heeft, weet je wat mij dat op jaarbasis bespaard ? daar heb ik nu een Xbox One inclusief spellen voor gekocht. :+

PS: Grappig dat je dit zegt over neanderthalers zoals ik welke geen mobiel internet hebben, kijk nu eens op de tweakers.net homepage, half Belgie heeft geen mobiel internetabonnement. :+

[ Voor 24% gewijzigd door Winkiller op 22-09-2014 19:29 ]

• iantje31
MRE-Inc schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:02:
Wanneer was de laatste update voor de consoles die in het preview programma zitten ? Ik start net de x1 op: It's time to update !!!

Krijg ik een update voor mijn neus van 258MB. De vorige was volgens mij 256MB, maar ik kan het ook fout hebben, daarom dat ik het hier even vraag. Ondertussen wordt die update van 258MB in 10minuten binnen gehaald op een 90Mbit lijntje. Dan updaten, restarten en dan ben je 15 minuten verder. Als dit elke keer zo gaat, dan vrees ik toch dat mijne retour moet of een factory reset. Dan kan ik al mijn games weer opnieuw downloaden zeker.
Je kunt je uitschrijven voor preview programma toch??

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-11 23:00

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

iantje31 schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:04:
[...]

Je kunt je uitschrijven voor preview programma toch??
Ja dat kan, maar dit is al de 2e keer dat ik dit heb. De vorige keer (zie een aantal pagina's terug) kreeg ik er nog een E100 xxxxxx.xxxxxx foutmelding bij. Als je die dan opzoekt op de Microsoft site, dan krijg je te zien dat je xbox defect is en dat je contact op moet nemen met support afdeling.

XBL: MRE Inc

• iantje31
MRE-Inc schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:07:
[...]

Ja dat kan, maar dit is al de 2e keer dat ik dit heb. De vorige keer (zie een aantal pagina's terug) kreeg ik er nog een E100 xxxxxx.xxxxxx foutmelding bij. Als je die dan opzoekt op de Microsoft site, dan krijg je te zien dat je xbox defect is en dat je contact op moet nemen met support afdeling.
ah oke, zou dat dan een fout in de preview update zijn? anders meld ik me af

[ Voor 7% gewijzigd door iantje31 op 22-09-2014 15:10 ]

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-11 16:30
sta je trouwen standaard ingeschreven voor dat preview programma of??

• iantje31
joey82 schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:14:
sta je trouwen standaard ingeschreven voor dat preview programma of??
nee, je moet een invite krijgen van iemand

Verwijderd

Hier ook een update , in het begin ging de update snel , maar nu is ie langzamer geworden.
Hij heeft zich hier schijnbaar al geïnstalleerd terwijl hij uit stond (slaap stand). heeft iemand release notes van de 1410 update gezien?

Euh, hebben we het hier nu over de preview update of de publieke?

[ Voor 20% gewijzigd door Bullet NL op 22-09-2014 16:03 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:01:
Hij heeft zich hier schijnbaar al geïnstalleerd terwijl hij uit stond (slaap stand). heeft iemand release notes van de 1410 update gezien?

Euh, hebben we het hier nu over de preview update of de publieke?
Ik heb hem niet maar 13 dagen terug: Welcome to the 1410 preview! We're excited about this update, because it includes some key features you asked for via the Preview Program and feedback.xbox.com. Some of the new features rolling out to our preview members include:

New Snap and Friends functions – Stay in the game and in touch with your friends at the same time with improved Snap, SmartGlass and Achievements functions.

Snap Updates – We’ve updated the Snap Center to include quick access to many of the things our fans wanted faster access to when playing a game – Friends, Messages, Game DVR, clock, and battery indicator – as well as making it easier to close and open new snap apps when playing a game. A double tap of the Xbox button on your controller will bring up a menu that allows you to open a new app in snap mode, close the current snapped app, or switch focus between your game and your running snapped app. Additionally, two apps have been optimized for Snap mode:

Friends Snap App – Access your friends list without leaving the game. Quickly check your friends list to see who's online right now and take actions like send message, invite or join.

Messages Snap App – You’ll be able to open, read and respond to messages in Snap mode, and messages will now be displayed in a threaded conversation view.

Achievements App – Updated to enable sharing of achievements you've unlocked with captions, see a list of friends who have unlocked specific achievements, and an updated achievements Snap landing page that that shows Achievements on recently played games, when a user is not actively playing a game.

Friends section – The new Friends section enables you to see at a glance what’s going on with your friends. You can stay up-to-date with their current activities, the most popular games your friends are playing, and a Gamerscore leaderboard to see who has improved their Gamerscore over the last 30 days. The new Friends section has been available for select preview members for a few weeks and now we’re bringing it to everyone in the program, with plans to roll out this feature for all Xbox One owners with the October system update.

New SmartGlass features – You can now see a list of your top games in your profile. You can also see a list of your friend’s most popular games in the Friend's section of SmartGlass.

Improvements for TV and video – We’re excited to roll out updates that will make your viewing experience better than ever on Xbox One, whether you want to watch TV or use SmartGlass as a universal remote.

Media Player DLNA and MKV support – Members of the preview program who have also downloaded the latest version of the Media Player app will now have support for DLNA streaming. With this update, you will be able to easily access and play music, watch photo slideshows or movies stored on home media servers and devices that support the DLNA server protocols. Additionally, you will now be able to playback MKV files stored on a USB device or a device on your home network that supports DLNA streaming.

Live TV Trending – Within the next week, you will be able to see what Live TV is trending based on your country and OneGuide settings. A new tab will be available in OneGuide that displays the top 10 most watched TV shows, with the list filtered down to the shows that are currently available to you based on your OneGuide settings. You will be able to tune to a specific show by pressing the A button. The Live TV Trending list will be updated approximately every minute, so you can easily discover shows that are popular with other viewers. This feature will initially be made available to preview users in the U.S., Canada and the UK.

Xbox One Digital TV Tuner – Previously announced in August, this new accessory will be available for purchase in UK, France, Germany, Italy and Spain on October 21. This USB-attached TV Tuner will enable users to watch TV on Xbox One, and pause Live TV for up to 30 minutes. There are a limited number of preview participants in this program due to hardware requirements needed for testing.

Stream TV to SmartGlass – If you have an Xbox One Digital TV Tuner, you will be able to stream TV across your home network to your smartphone or tablet using the Xbox SmartGlass app. You can also pause, play, rewind and change channels, without interrupting gameplay.

Live TV MiniGuide – For markets where OneGuide is available, a new MiniGuide on the bottom of the screen will display details about the TV content that is currently playing. You can quickly change channels, see what’s on other channels, and tune to the previous channel or other recent channels.

OneGuide in 12 new countries – Live TV listings and schedules will be made available to preview members on Xbox One and SmartGlass for Belgium, Chile, Columbia, Denmark, Finland, Netherlands, Norway, Portugal, Poland, Sweden, Switzerland and Russia in the next few days.

Internet TV Apps – Apps with live TV channels can now include their TV listings within OneGuide. In addition, other Xbox TV features such as channel changing using speech and Miniguide will work with these apps. These features are enabled automatically the first time you sign into a supported app. The first app to support this feature in preview will be Zattoo, a TV provider available in several European markets. We will be sharing more details soon with members of the public preview.

Universal Remote Control in SmartGlass – If you are in one of those 12 countries, you will also be able use your mobile device to control your Xbox, TV, and/or Cable/Satellite box.

Other fan-requested features – We are also excited to roll out a few other cool features this month:

Updated Devices & Accessories page – To access the new page, go inside Settings, where you can Find, Assign, and Update Xbox One accessories. You can now more easily “assign” accessories to specific users, such as assigning a headset to a specific gamer.

Firmware updates – You can update the firmware for an individual device. And, you can also more easily find (or identify) a controller by making it vibrate.

Hide Games & Apps on your console – You can now hide items in the “Ready to install” list under My Games & Apps. This is a per-console setting and items will reappear in the list if they are installed again from the Xbox Store. To access the shortcut to temporarily show “hidden” items, press X while holding down both triggers and it will show all hidden items until you exit My Games & Apps.

These new features and updates are rolling out to all Xbox One preview program members starting today. We are looking forward to bringing Xbox One to new markets this month, and can’t wait to hear from fans in those markets who get to pick up and play Xbox One for the first time. Plus, these new features will be available in all of our new markets for Xbox One owners who join the preview program.
Winkiller schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:07:
[...]
Updated Devices & Accessories page – To access the new page, go inside Settings, where you can Find, Assign, and Update Xbox One accessories. You can now more easily “assign” accessories to specific users, such as assigning a headset to a specific gamer.

Firmware updates – You can update the firmware for an individual device. And, you can also more easily find (or identify) a controller by making it vibrate.
Interressant :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

LOTG schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:44:
[...]

Die ontvanger voegt niets toe, je gaat daar namelijk gewoon je kabel in steken en die is dan encrypted op FTA na. Je kunt je UPC ontvanger niet een decrypted signaal laten uitsturen op analoog na, omdat die alleen de zender waarop hij staat kan decrypten. Dan zou hij dus alsnog aan moeten staan en tunen wat geen zak toevoegt.

De enige oplossing is dat schijt CI+ eruit schoppen, maar dat gaat niet gebeuren. Het zal eerder nog erger worden.
Misschien ook gewoon het einde van de gewone TV.
Mijn hd recorder (Ziggo) werkt (nog) niet goed met de X1. Opnemen en zappen moet ik ook met de recorder doen. Volgens mij is de gids en andere tv functies op dit moment wel goed bruikbaar met UPC, Caiway en heb je die tuner ook niet nodig want je sluit je (UPC) kastje gewoon op de hdmi-in aan. Aan fta heb je idd niets. Ik had op een andere oplossing gehoopt en ook verwacht.
Vanavond ga ik eens verder kijken want de nieuwe update moet 1 en ander toevoegen/verbeteren.
Winkiller schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:23:
Ik vindt dat absoluut geen meerwaarde, voor ons is de Xbox One en de 360 trouwens ook slechts een game console die alleen aan gaat als die gebruikt wordt. Al die extra's, behalve game related, zitten ook op andere apparaten. Ik vindt het maar niets om een spelcomputer aan te zetten als ik tv ga kijken.
Als jij alleen wilt gamen...prima toch..!!??
De X1 is nu eenmaal op de markt gebracht als een all in one entertainmentsysteem zodat je geen andere apparaten meer nodig hebt. Erg Handig voor wie er niet ook nog andere apparaten om heen wil hebben.
Er zijn er die naast het gamen ook een blu-raytje willen kijken of muziek luisteren of tv kijken of Netflix of whatever. Gamen en tv snappen, is toch super? En dat allemaal met kinect via voicecontrol en gebaren bedienen. Lijkt wel next-gen :+

iRacing Profiel

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

mowa schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:30:
Als jij alleen wilt gamen...prima toch..!!??
De X1 is nu eenmaal op de markt gebracht als een all in one entertainmentsysteem zodat je geen andere apparaten meer nodig hebt. Erg Handig voor wie er niet ook nog andere apparaten om heen wil hebben.
Er zijn er die naast het gamen ook een blu-raytje willen kijken of muziek luisteren of tv kijken of Netflix of whatever. Gamen en tv snappen, is toch super? En dat allemaal met kinect via voicecontrol en gebaren bedienen. Lijkt wel next-gen :+
Geweldig toch, de XB1 wil nu (nog) niet eens samenwerken met een Windows Homeserver 2011, daar heb ik nu nog mijn PopCorn Hour voor nodig, zal ik die dan aansluiten op de HDMI poort van mijn XB1 ?! ;)

Nee laat maar, ik druk wel een knopje in op de AB van mijn receiver en zet de XB1 fijn uit, scheelt weer wat stroom. >:)

Noem het wat je wilt, en gebruik hem zoals je wilt...eerlijk gezegd heb ik de extra's van de XB1 niet echt nodig. Ik ben wat betreft het "all in one entertainment systeem" even te vroeg geweest met kopen denk ik. Kortom ik had hem gekocht voor het next-gen gevoel maar dat is ook nog niet helemaal uitgekomen voor mij, geeft mij een extra reden om iets kritischer te zijn.

Oja een BD afspelen met de XB1 ? als je toevallig een eigen gebrande hebt liggen werkt dat ook niet. :(

[ Voor 3% gewijzigd door Winkiller op 22-09-2014 17:03 ]

• joey82
volgens mij komt de grote behuizing van de x1 de console wel tengoede mbt de warmte enzo of heb ik het mis :)

• giantgiantus
Dus als one guide beschikbaar komt kan je hem in Nederland niet gebruiken icm spraakbesturing?

Bovendien begreep ik dat ook netflix niet meer spraak bestuurd is?

Het is allemaal ingewikkeld geworden zeg...
Winkiller schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:53:
Geweldig toch, de XB1 wil nu (nog) niet eens samenwerken met een Windows Homeserver 2011, daar heb ik nu nog mijn PopCorn Hour voor nodig, zal ik die dan aansluiten op de HDMI poort van mijn XB1 ?! ;)
HS2011 is toch gewoon DNLA compliant? (is afaik gebaseerd op Win7), in die logica zou dat wel gewoon moeten werken. (ok, rechten goed krijgen is een compleet ander verhaal :P).
giantgiantus schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:22:
Dus als one guide beschikbaar komt kan je hem in Nederland niet gebruiken icm spraakbesturing?

Bovendien begreep ik dat ook netflix niet meer spraak bestuurd is?

Het is allemaal ingewikkeld geworden zeg...
Locatie: NL heeft dus nog geen voice control (omdat je eerst taal dan locatie kiest - dit geval dus Nederlands, welke geen voice heeft). Bij de taal/land instelling heb je dus: Taal -> Locatie. NL moet dus nog voice krijgen, of hopelijk de optie dat je ENG taal neemt met locatie Nederland. (simpel land toevoegen aan de ENG lijst :P).

Netflix is eerder probleem van netflix zelf, lijkt erop dat ze de app weer 'generiek' hebben gemaakt over alle consoles (interface is identiek aan PS3 versie), dat zal dan ook wel de reden zijn dat er geen voice control meer op zit.

[ Voor 48% gewijzigd door SinergyX op 22-09-2014 17:36 ]

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Winkiller schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:53:

Nee laat maar, ik druk wel een knopje in op de AB van mijn receiver en zet de XB1 fijn uit, scheelt weer wat stroom. >:)

Noem het wat je wilt, en gebruik hem zoals je wilt...eerlijk gezegd heb ik de extra's van de XB1 niet echt nodig. Ik ben wat betreft het "all in one entertainment systeem" even te vroeg geweest met kopen denk ik. Kortom ik had hem gekocht voor het next-gen gevoel maar dat is ook nog niet helemaal uitgekomen voor mij, geeft mij een extra reden om iets kritischer te zijn.

Oja een BD afspelen met de XB1 ? als je toevallig een eigen gebrande hebt liggen werkt dat ook niet. :(
Je gaf aan alleen te willen gamen maar blijkbaar wil je 'm nu ook als entertaimentsysteem gebruiken. Dan doe je het met de "beperkte" mogelijkheden en bouw een mooie stapel met al die apparaten die allemaal "iets" kunnen of verkoop 'm. ;)

Of heb geduld met wat er nog allemaal gaat komen/verbeteren. Heb niet de illusie dat jij de enige bent die "iets kritischer" is. Iedereen hier kan een (was)lijst samenstellen van de makken of met wensen. Op elk onderdeel valt wat af te dingen en iedereen weet dat de X1 van alles wat kan maar nog niet voldoende. Desondanks ben ik (vooralsnog) dik tevreden met mijn miskoop :+

iRacing Profiel

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:28
[...]

Als ik zo op internet rondlees dan komen er vrij regelmatig dezelfde klachten naar voren: problemen met chat en surround geluid tegelijk, echo, geen chat horen of niet verstaanbaar zijn, surroundgeluid wat alleen maar als stereo wordt weergegeven. Kraken/ruisen van de headset bij weinig geluid. Werkt het bij jou wel feilloos?
Pff, wanneer zouden ze die netflix app weer eens gaan fixen. Dit is echt waardeloos. Prima dat ze een andere lay out willen, maar waarom ze de snap ability hebben gekilled is niet te begrijpen. Ik kijk graag een comedy serie naast een potje destiny of diablo. Dat is nu niet meer mogelijk.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• giantgiantus
Aan het begin van deze dag was ik helemaal overtuigd van de XBOX1. Nu blijkt eigenlijk toch gewoon de helft niet werken. Het is eigenlijk bizar.
giantgiantus schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:15:
Aan het begin van deze dag was ik helemaal overtuigd van de XBOX1. Nu blijkt eigenlijk toch gewoon de helft niet werken. Het is eigenlijk bizar.
Het is nu nog kwestie van concessies, daar zit het gekloot een beetje in mbt OneGuide tegen Voicecontrol (andere kant, mensen zonder kinect hebben daar toch geen problemen mee :P).

Toch raar, ik krijg nu voor de 3rde keer de 1410 update.

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Grindtegel schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:51:

Als ik zo op internet rondlees dan komen er vrij regelmatig dezelfde klachten naar voren: problemen met chat en surround geluid tegelijk, echo, geen chat horen of niet verstaanbaar zijn, surroundgeluid wat alleen maar als stereo wordt weergegeven. Kraken/ruisen van de headset bij weinig geluid. Werkt het bij jou wel feilloos?
Ik herken wel de echo issue. Dat komt omdat de headset-adapter ook de game-audio doorstuurt. Op de adapter kan je de game-audio muten. Ook moest ik aanvankelijk de headset met de ontvanger regelmatig opnieuw pairen. Dat is denk ik met 1 van de updates gefixt want daar ondervind ik geen hinder meer van.
1 en ander is ook in de vorige topic delen al besproken.

iRacing Profiel

• giantgiantus
SinergyX schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:21:
[...]

Het is nu nog kwestie van concessies, daar zit het gekloot een beetje in mbt OneGuide tegen Voicecontrol (andere kant, mensen zonder kinect hebben daar toch geen problemen mee :P).

Toch raar, ik krijg nu voor de 3rde keer de 1410 update.
Eens. Had alleen verwacht dat na dat de x1 al een jaar op de markt was dingen zouden werken met voice control en tv kijken. Nu ik ook hoor dat Netflix niet met de stem te bedienen is maar alleen met die controller ga ik gewoon nog maar eens een tijdje wachten denk ik! De X1 is eigenlijk gewoon nog niet klaar en ben ook gewoon bang dat hij bv in Nederland te slecht verkoopt om echt goed ondersteund te worden.

[ Voor 10% gewijzigd door giantgiantus op 22-09-2014 18:30 ]

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

mowa schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:45:
[...]

Je gaf aan alleen te willen gamen maar blijkbaar wil je 'm nu ook als entertaimentsysteem gebruiken. Dan doe je het met de "beperkte" mogelijkheden en bouw een mooie stapel met al die apparaten die allemaal "iets" kunnen of verkoop 'm. ;)
Nee nee, dit is jou interpretatie van dit verhaal, ik gaf slechts aan (althans dat was mijn bedoeling) dat zoals jij het noemde "een all in one entertainment systeem" voor mij niet werkt en ik me daardoor best wel loop te ergeren.

De overige apparaten zouden eigenlijk aan de kant moeten kunnen en als voorbeeld noem ik de BD speler en Popcorn media speler, maar helaas dat gaat in mijn geval (nog) niet.

• giantgiantus
Winkiller schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:40:
[...]
De overige apparaten zouden eigenlijk aan de kant moeten kunnen en als voorbeeld noem ik de BD speler en Popcorn media speler, maar helaas dat gaat in mijn geval (nog) niet.
Klopt, zoals ik nu begrijp is de Xbox1 gewoon nog niet af. De grote vraag is mi of deze ooit zo gaat functioneren als ze beloven.

• giantgiantus
- dubbelpost

[ Voor 96% gewijzigd door giantgiantus op 22-09-2014 18:48 ]

• joey82
moet wel lachen om de creatieve oplossingen van sommige mensen op het internet om hun console koel te houden.....blijkbaar heeft het wel succes............maargoed..de meeste kastjes zijn gewoon te small/klein voor voldoende ruimte om de warmte kwijt te raken..

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

giantgiantus schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:44:
[...]

Klopt, zoals ik nu begrijp is de Xbox1 gewoon nog niet af. De grote vraag is mi of deze ooit zo gaat functioneren als ze beloven.
Ja daar ben ik het wel mee eens, waarschijnlijk zal ik mijn externe BD speler nooit kunnen vervangen door die van de XB1 en ik ben bang dat dezelfde XB1 nooit mijn Popcorn Hour zal kunnen vervangen en daardoor blijft de XB1 voor mij slechts een spelcomputer. Jammer maar ik lig er niet wakker van.

Als spelcomputer is hij prima, alleen een moderne PC met een van de laatste generaties videokaarten zullen betere graphics op beeld toveren. Zo is Grid 2 op mijn Pc echt stukken mooier dan Forza 5 op de XB1. :Y

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Sorry hoor mensen dat dit al weer te veel slow chat is :$

Dus als jij zegt;
Ik ben wat betreft het "all in one entertainment systeem" even te vroeg geweest met kopen denk ik.
impliceert dat dus niet dat jij de X1 ook als all in one entertainment systeem wilt gebruiken?
dat zoals jij het noemde "een all in one entertainment systeem"
Je hoeft mij daar de credits niet voor te geven hoor. 8)
Deze term gebruikte microsoft in de introductie periode en ik vind het mooie Amerikaanse marketing terminologie.
The all-in-one entertainment system. Where the best games, multiplayer, and your favorite movies, music, sports, and live TV come together in one place.
bron
Op de NL site noemen ze het geloof ik "alles in 1 console". Lekker boeiend trouwens.

Ik ben het met je eens dat de X1 een (dedicated) BD speler, als het gaat om gebrande schijfjes, en een popcorn hour, althans momenteel, niet kan vervangen. Ik weet niet of het wb gebrande schijfjes een hardware of software issue is. Gebrande dvd's lust ie namelijk wel. Mijn htpc kan ie in het geheel of zelfs delen ook nog niet vervangen hoewel de X1 het in potentie namelijk wel kan.
En nogmaals; we hebben gewoon wat geduld nodig met wat er nog gaat komen/verbeteren.

Om eerlijk te zijn had ik van een Next Gen ook meer verwacht. Als ie met een volgende update niet in staat is mijn blikje bier te koelen of mijn saucijzenbroodje op te warmen gaat ie de deur uit.

iRacing Profiel

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Volgens het preview forum komt er nog een update voor gebrande BR's. Heb zelf ook een BR brander, maar kan het aantal gebrande discs op 2 handen tellen, dus ik geloof niet dat ze daar veel haast mee zullen maken. Support voor codecs komt wel goed, dus het nut van een Popcorn (heb er zelf ook een) zal voor mij binnenkort wel verdwijnen.

• harrytasker
  • Niet online
YouTube: The Live Action Trailer for the Game Too Big for a Live Action Trailer
Verheug me er al op....!

[ Voor 48% gewijzigd door harrytasker op 22-09-2014 20:19 ]

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

mowa schreef op maandag 22 september 2014 @ 19:39:
Sorry hoor mensen dat dit al weer te veel slow chat is :$

Dus als jij zegt;

[...]

impliceert dat dus niet dat jij de X1 ook als all in one entertainment systeem wilt gebruiken?
Pfff niet te moeilijk maken hoor...,ja zoals jij dit doet lijken wel, voor mijn gevoel is dit het gevaar van tekst, het wordt vaak anders gelezen dan het bedoeld wordt, en ja het kan ook aan de manier van schrijven liggen. Het entertainment systeem van de XB1 was voor mij niet de doorslag om deze console te kopen.

Ik had stiekem de hoop dat het beter zou werken op mijn WHS 2011 dan de 360 dit deed, dit was niet zo (het werkt in eerste instantie helemaal niet) waardoor ik toch een beetje het gevoel had dat ik niet kreeg waar ik voor betaald had.

Nu ga ik hopen op een betere integratie met de spulletjes die ik hier heb, waaronder WHS 2011 omdat daar al mijn media staat.

• harrytasker
  • Niet online
Winkiller schreef op maandag 22 september 2014 @ 20:29:
[...]

Ik had stiekem de hoop dat het beter zou werken op mijn WHS 2011 dan de 360 dit deed, dit was niet zo (het werkt in eerste instantie helemaal niet) waardoor ik toch een beetje het gevoel had dat ik niet kreeg waar ik voor betaald had.
Zit je al in het preview programma? Zo niet, ff aanmelden. Ze zijn echt met een hoop dingen bezig. Als je ziet wat er allemaal is gebeurt het afgelopen jaar, dan mag en kan je nog veel mooie dingen verwachten. Kost alleen ff wat tijd, maar heb vertrouwen erin dat het goed komt :)

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

harrytasker schreef op maandag 22 september 2014 @ 20:38:
[...]

Zit je al in het preview programma? Zo niet, ff aanmelden. Ze zijn echt met een hoop dingen bezig. Als je ziet wat er allemaal is gebeurt het afgelopen jaar, dan mag en kan je nog veel mooie dingen verwachten. Kost alleen ff wat tijd, maar heb vertrouwen erin dat het goed komt :)
Nee ik zit niet in het preview programma, het lijkt me ook geen goed plan, ik wil een zo stabiel mogelijke XB1.

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-11 09:31

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Winkiller schreef op maandag 22 september 2014 @ 21:00:
[...]

Nee ik zit niet in het preview programma, het lijkt me ook geen goed plan, ik wil een zo stabiel mogelijke XB1.
Het zijn updates weke Xbox One niet onstabieler maakt.
Je hebt gewoon eerder toegang tot de nieuwste dashboards.
De mainstream krijgt ze op de normale release dag.

Ik hoop dat MS de meeste/ zo niet alle dingen er in bouwt die de comunity in de X1 wilt zien..

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:30
Iemand meer problemen met streamen naar de Xbox?

Heb een surface pro 2 met daarop de sport1 app, op de surface streamt het beeld goed alleen zodra ik het beeld naar de Xbox one stuur dan hapert het beeld op de tv terwijl de stream op de surface gewoon normaal doorspeelt.

Normaal gebruik ik de iPad en de Apple tv en dat gaat gewoon goed.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:51

TheVMaster

Moderator WOS
Wingie schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 20:10:
Weet iemand ook of het mogelijk is om je tegoed van ingediende giftcards naar andere rekeningen over te zetten bijv. van US naar India. Kon het niet vinden, maar moet bekennen dat ivm dat ik vanuit ziekenhuis bezig ben ook niet zoveel tijd heb om te zoeken
Nope niet mogelijk...

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Deals With Gold Xbox One

Contrast – $10.04 / £8.03 (33% off)
Amazing Spider-Man 2 – $40.54 / £33.49 (33% off)

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-11 21:50
Werkt one guide met een smart card? Ik kan het nergens vinden of iemand dat aan de praat heeft gekregen.

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
mike0001 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:29:
Werkt one guide met een smart card? Ik kan het nergens vinden of iemand dat aan de praat heeft gekregen.
Hoe wil je dat precies doen? Als de smartcard in een decoder zit kun je de decoder op HDMI in aansluiten, maar je hem in de TV hebt te zitten zal dit niet werken aangezien alles over de HDMI in poort van de XONE loopt.

De xbox one heeft zelf geen smart card reader oid.

[ Voor 5% gewijzigd door DrParanoid op 23-09-2014 08:38 ]

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-11 21:50
DrParanoid schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:37:
[...]

Hoe wil je dat precies doen? Als de smartcard in een decoder zit kun je de decoder op HDMI in aansluiten, maar je hem in de TV hebt te zitten zal dit niet werken aangezien alles over de HDMI in poort van de XONE loopt.

De xbox one heeft zelf geen smart card reader oid.
Dat vreesde ik al. Dacht misschien is er een work around.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:04

Pykow

Angelo OTR

Toen ik mijn Xbox One aanzetten met de nederlandse instellingen en ik keek even naar mijn HDD, dan was er behoorlijk veel schijfruimte verspeeld en ik snapte niet waarom er ruim 100 GB eraf is door het OS.

Tot dat je de Xbox One omzet naar united states.
Xbox Music, Xbox TV, Skype staat allemaal al geïnstalleerd.
Dus wil je ruimte sparen, dan moet je deze apps proberen te verwijderen en ik weet niet of dit bij meer regio's het geval is.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Kwam gisteravond thuis na een lange dag werken om even lekker op me xbox one te spelen. Blijkt me rechter thumbstick volledig kapto te zijn. Hij ligt gewoon los in zijn behuizing. Heel apart. Ook de A en X knoppen voelen anders aan.

Nu wil ik mijn controller ter reparatie opsturen, heb via de online service centrum een ticket aangemaakt. Maar het enige adres dat ik in europa zie is in Tsjechië. Klopt het dat ik hem daar heen moet sturen of is er een adres dichter bij?

http://support.xbox.com/e...repair/shipping-addresses

heeft iemand hier ervaring mee qua kosten voor het opsturen ?

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• TictaCNL
  • Laatst online: 17-10 14:15
xavento schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:12:
Kwam gisteravond thuis na een lange dag werken om even lekker op me xbox one te spelen. Blijkt me rechter thumbstick volledig kapto te zijn. Hij ligt gewoon los in zijn behuizing. Heel apart. Ook de A en X knoppen voelen anders aan.

Nu wil ik mijn controller ter reparatie opsturen, heb via de online service centrum een ticket aangemaakt. Maar het enige adres dat ik in europa zie is in Tsjechië. Klopt het dat ik hem daar heen moet sturen of is er een adres dichter bij?

http://support.xbox.com/e...repair/shipping-addresses

heeft iemand hier ervaring mee qua kosten voor het opsturen ?
Het beste is om even te bellen. Ik heb mijn Xbox One terug gestuurd voor reparatie afgelopen twee weken. Je krijgt een label van UPC en ze komen hem dan ophalen (zo was het bij de Xbox One iig). Hun reparatiecentrum is inderdaad in Tsjechië. Ik had hem binnen 9 dagen weer terug.

• LOTG
TictaCNL schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:19:
[...]

Het beste is om even te bellen. Ik heb mijn Xbox One terug gestuurd voor reparatie afgelopen twee weken. Je krijgt een label van UPC en ze komen hem dan ophalen (zo was het bij de Xbox One iig). Hun reparatiecentrum is inderdaad in Tsjechië. Ik had hem binnen 9 dagen weer terug.
UPC komt niet zo heel veel doen 8) UPS daar en tegen...
Kosten zijn er overigens niet, je krijgt dat label en die plak je op de doos (volg de instructies voor inpakken overigens goed, een er van is niet de originele doos gebruiken en NIETS mee sturen).
Die van mij was een weekje weg, het transport valt wel mee qua tijd. Als het druk is daar dan duurt dat langer.

• xavento
LOTG schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:34:
[...]

UPC komt niet zo heel veel doen 8) UPS daar en tegen...
Kosten zijn er overigens niet, je krijgt dat label en die plak je op de doos (volg de instructies voor inpakken overigens goed, een er van is niet de originele doos gebruiken en NIETS mee sturen).
Die van mij was een weekje weg, het transport valt wel mee qua tijd. Als het druk is daar dan duurt dat langer.
Dank jullie wel voor de reacties, ik zie inderdaad in me mail nu een UPS afhaal bericht. Dus dat gaat helemaal goed komen. Nu kijken hoe ik me PS4 naar sony kan opsturen maar dat hoort in een ander topic thuis ;)

Ps: Ja, ik heb echt een kut avond gehad me PS4 en Router zijn allebij defect gegaan gisteravond, me xbox controller kapot, telefoon gaat niet meer aan. Lekker dagje zo 8)7

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• eRRoR.InSiDe
  • Laatst online: 07-11 20:10
Weet iemand waar je de normale update datum kan vinden? Dus wanneer 4.10 voor niet preview xbo's uitkomt bijvoorbeeld. Heb enkel de lijst mer uitgerolde uodates kunnen vinden bij ms.

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-11 10:25

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

A system update is being released for you to preview beginning today, 9/20/2014, after 5:00pm PDT. This update contains a fix for an issue in the previous update where games would delay for 30-60 seconds before resuming from standby.

HOW TO GET IT
◾If your console is in Instant-On mode, it will download and install the update and reboot to standby.
◾NOTE: Once the update is available, you can manually begin the update by navigating to Settings > System and selecting System Update.
◾If your console hasn’t downloaded and installed the update by 1:00AM PDT 9/22/2014, you will be prompted to do so at that time..

DETAILS

OS version released: xb_rel_1410.140917-2200
Available: 5PM PDT 9/20 (1AM GMT 9/21)

FIXES

◾A fix for the previously known issue with games delaying 30-60 seconds when resuming from standby.

KNOWN ISSUES
◾We continue to investigate reports of brief static when watching Live TV.
◾You may experience a loss of signal error changing between HD and SD Live TV channels when using HDMI pass-through with a Sky HD 2TB or Sky+ HD set top box.

Thank you for your participation in the Preview program!

Xbox Live: Miesjh NL

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
xavento schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:38:
[...]

Dank jullie wel voor de reacties, ik zie inderdaad in me mail nu een UPS afhaal bericht. Dus dat gaat helemaal goed komen. Nu kijken hoe ik me PS4 naar sony kan opsturen maar dat hoort in een ander topic thuis ;)
Ik heb een UPS afhaal bericht gekregen voor een defecte controller na aanmelding. Kan dus een label printen. hier staat echter bij mij een ander adres op dan tjsechie. (Mail van Microsoft zelf spreekt wel over tjsechie en bijhorende adres).
Ship to:
Shipping manager
000000000

Europeon Microsoft Repairs
Robert Bosch str. 4
64320 Frankfurt
Germany
Doosje kopen, controller in, opvullen met kranten, order erbij, doos dicht, UPS label op de doos, afleveren bij UPS service center en klaar is kees?

[ Voor 27% gewijzigd door Vecodo op 23-09-2014 14:16 ]

• LOTG
Of op de UPC site een pickup aanvragen. Als je het label hebt kun je dat gewoon doen.

Verwijderd

Kreeg gisteren ineens een Killer Instinct update met season two early acces. Kon toen lekker tegen TJ Combo spelen. Ze hebben hem echt cool gemaakt. _/-\o_ Ik vind het echt een leuk spel dat steeds beter wordt. Blijkt overigens een fout te zijn van MS. :P

Season 2 Ultra edition met classic KI 2 (online!) staat trouwens nu in de store. 4 dollar korting (ik neem aan omdat je season 1 hebt gekocht).

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2014 15:50 ]

• xavento
Vecodo schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:59:
[...]
Doosje kopen, controller in, opvullen met kranten, order erbij, doos dicht, UPS label op de doos, afleveren bij UPS service center en klaar is kees?
Zojuist dit gedaan, bleek inderdaad een Label te zijn om hem op te sturen naar Frankfurt. Begrijp dat Tsjechië verhaal dus niet helemaal maar goed. UPS komt hem straks ophalen en dan hoop ik dat ze hem willen repareren of vervangen. Nogmaals bedankt :)

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:43:
Kreeg gisteren ineens een Killer Instinct update met season two early acces. Kon toen lekker tegen TJ Combo spelen. Ze hebben hem echt cool gemaakt. _/-\o_ Ik vind het echt een leuk spel dat steeds beter wordt. Blijkt overigens een fout te zijn van MS. :P

Season 2 Ultra edition met classic KI 2 (online!) staat trouwens nu in de store. 4 dollar korting (ik neem aan omdat je season 1 hebt gekocht).
Nee hoor dat is geen fout van MS.
Je kan inderdaad tegen hem spelen omdat ze gisteren de Season 2 patch hebben uitgerold met balance tweaks.
Hierin zit ook TJ Combo, welke je vanaf vandaag kan spelen als je de Ultra editie aanschaft.
Koop je de combo-breaker editie dan kan je hem spelen vanaf 15 Oktober.

Patch notes :

System:
•Non-combo hits (pokes) and the 1st hit of combos now deal additional damage.
•Shadow Meter gain rates have decreased 20% overall.
•Shadow Enders now scale damage based on current Ender Level.
•Potential (white) damage decays slower than before.
•New system extension: Air breakers & Air counter breakers
•The breaker system has been expanded to cover Air to Air and Air to Ground interactions.
•Additionally, all Counter Breaker attempts now will leave you vulnerable to punishment if you fail no matter what the situation or character.
•After the 3rd non-chained move, combos that are not part of the Linker/Double ruleset are now breakable via Manual rules.
•This includes juggled manuals and non-projectile special moves.
•Combo Breakers no longer cause a Hard Knockdown.
•Juggled Shadow Enders are now subject to Opener-Ender breaker rules, but can cash out a juggled opponent.
•Projectiles no longer darken the screen.
•Removed the ability to Instinct Cancel during an Ender.
•Removed the ability to perform Ultra Enders from the air.
•Fixed a bug preventing the 4 frame Manual Breaker window from actually working. As a result, you now have 4 additional frames to break Manuals.

New linker rules:

The rules for performing Manuals after Linkers are now consistent across the cast.

•Doing a Light Linker gives you access to a difficult Light Manual.
•Doing a Medium Linker gives you access to a difficult Medium Manual or slightly less difficult Light Manual.
•Doing a Heavy Linker gives you access to a difficult Heavy Manual, less difficult Medium Manual, and even less difficult Light Manual.

Jago:
•Shadow Wind Kick travels 60% as far as before.
•Heavy Wind Kick does not push back as far and is more negative on block.
•Can no longer Counter Break from Opener – > Ender situations.

Updated Instinct:
•Jago no longer heals automatically during instinct.
•Jago now throws Double Endokukens during instinct.
•During instinct, all Endokukens (Double, Enders, and Shadow) that hit the opponent heal Jago.
•Jago maintains his frame advantages during instinct.

Sabrewulf:
•The final hit of Shadow Leaping Slash now recaptures an airborne opponent into a ground combo.
•While the forward Dash is the same duration as before, Sabrewulf gets behind his opponent quicker now so that properly timed punish attempts are less likely to come out facing the wrong way.
•One additional frame has been added after the Super Flash before Shadow Eclipse hits.
•Backdash distance reduced.
•Crouching Light Punch pushes the opponent back further.
•Fixed a bug that let Sabrewulf cancel Crouching Medium Punch into his Heavy Chain during Hitstop, which also prevented Manual Breakers from firing correctly.

Updated Instinct:
•In addition to its previous properties, while in Instinct Sabre now gains the ability to perform a Feral Cancel (HP+HK) which can cancel any grounded move back to neutral. This has a short cooldown on it but can be performed as much as you want during Instinct.

Glacius:
•Medium and Light Hail now bounce along the ground instead of breaking when hitting the floor.
•Shadow Cold Shoulder is slightly less negative on block.
•Shadow Cold Shoulder will now combo from Ice Lance at maximum distance.
•Shadow Puddle Punch is no longer throwable until after the first active frame.
•Startup time on all jumping Kick attacks has increased slightly.
•Shatter has a few additional frames of recovery.
•Fixed a bug that let you cancel out of a Shadow Cold Shoulder early.
•Fixed a bug that let Glacius perform an attack facing the wrong way after going under his opponent with a Cold Shoulder.

New Command Move: Liquidize
•Press all three kicks (hold). Glacius melts into a puddle.
•Can move left or right a bit while in liquid state.
•This is a dodge move. It is immune to projectiles on the way down, but vulnerable to everything else.

Thunder:
•Light Sammamish has bit more vertical travel.
•Skyfall is now considered a special move instead of a command normal.
•Every character’s reaction to Back Throw is now identical in duration so that Thunder can manual properly.
•The low crush effect of Ankle Slicer is more reliable now, and it is less negative on block.
•Medium Sammamish now hits 2 frames earlier, in the same number of frames as Light Sammamish.
•When performing a manual after back throw, Thunder automatically moves in a bit to ensure that the intended combo works against all characters.
•Fixed all instances that caused Thunder to miss with Shadow Call of Earth following a Back Throw.
•Opponents who are locked out can no longer tech out of Thunder’s Back Throw.

New command move: Call of Sky
•Press all three punch buttons
•Thunder calls a bolt of lightning from the sky that strikes at his opponent’s current location.
•This move has very long startup and recovery, but hits quickly.

Sadira:
•During instinct, using a jump cancel and then canceling into a normal or special during pre-jump frames used to ignore the combo system and skip doubles and linkers in favor of manuals or openers. It now obeys the normal ground combo rules.
•It is no longer possible to avoid the special landing recovery from Web Cling by throwing a Widow’s Bite.
•Removed the ability to place a Web Trap from Counter Breaker stance.
•Web Trap’s hold is slightly shorter.
•The cross-up hitbox on Jumping Heavy Kick has been reduced slightly.
New target combo:
•Ground MP->HK or Close MP->HK, chains into launcher.

New Reversal: Shadow Web Cling
•QCB+2P
•This is useable only on the ground, but when used, Sadira is invulnerable until she hits the wall.

Orchid:
•Shadow Ich Ni San now sends out a shockwave of energy columns. Charge the move up by holding the buttons to fire additional towers of energy that travel further. The final charge level is not unblockable.
•Danger Zone (Air Throw) causes a recapture when used outside of a combo.
•Flick Flack’s low crush effect now lasts until the first active frame.
•Standing Medium Punch and Standing Heavy Punch become active slightly faster and their hitboxes are a bit larger.
•Shadow Cat (Knee Slide) has a larger hit area and slightly smaller vulnerable area.
•Crouching Medium Punch animation has changed slightly and now hits low.

New Command Move: Grenade Toss
•Back+HP throws the grenade. Hold HP longer to set a longer timer and throw it further.
•The grenade does not explode on contact with the opponent, and is governed only by its timer.
•Colliding with an opponent’s projectile will detonate it immediately.

Spinal:

Color and skull logic:
Spinal’s attacks have been color-coded to more clearly show what does what: Green attacks give you skulls, Blue attacks curse the opponent’s Shadow Meter, and Yellow attacks curse the opponent’s Instinct Meter.

•Any time Spinal hits with a ghostly attack (green) he gains one skull.
•Searing Skull (with skull stock) projectiles are now colored Blue.
•Shadow Searing Skull’s projectile is now colored Yellow.
All of spinal’s green attacks now reward one skull. That includes:
•Hitting with Crouching HP
•Hitting with any Spectral Manual
•Searing Skull (no skull stock)
•Spinal’s throw

Other changes:
•Crouching Medium Kick no longer sweeps and is now cancelable.
•Shadow Bone Shaker is now projectile immune.
•Throw Range increased slightly.
•Shadow Searing Skull applies its curse on the 1st hit instead of the 5th.
•Divekick causes a Ground Bounce when hitting an airborne opponent.
New skull use option:
•Spinal can now cancel all normal attacks (except c.HP and c.HK) into his run at the cost of 1 Skull.

Fulgore:

Fulgore’s meter mechanics have been completely reworked to reward aggressive play with faster meter gain. As a result, he can no longer manually charge his meter and the charge command has been removed.

New reactor system:
Fulgore now gains reactor pips at a pace based on how fast his reactor spinner is turning.

•The reactor always spins, so Fulgore is always gaining pips at a minimum rate at least.
•A new energy bar has been added above the pip display to show you exactly when your next pip will appear based on the current spin rate.
•Any of Fulgore’s physical attacks that make contact (hit or blocked) increase spin speed.
•Auto Triples give a huge spin speed bonus.
•Using energy systems (Energy Bolt, Plasmaport, or Eye Beam) reduces spin speed.
•Getting knocked down reduces spin speed.
•If Fulgore does nothing, spin speed will decay over time, eventually returning to its minimum speed.
•Activating Instinct Mode makes the reactor spin at maximum speed for the duration regardless of what Fulgore does or doesn’t do, or what happens to him.
•Fulgore gains the walk forward speed buff after green pips are full, the walk back buff after yellow pips are full, and his dash buff at full pips.

Energy bolt:
•Energy Bolt has been reworked. Light, Medium, and Heavy inputs now all fire a single projectile, speed determined by the button used.
•Tapping LP, MP, or HP while firing will spend 1 pip to fire an additional projectile at that button’s speed.
•This can be done twice for a total of three projectiles traveling at various speeds on the screen.
•You can still spend an additional pip during any of these to cancel into another special move.

Other changes:
•Devastation (hype) Beam does considerably less damage, but is now available outside of Instinct Mode when Fulgore has full pips.
•Plasmaport motion has been moved to QCB+K.
•Auto Triples are now performed by pressing the button again instead of holding it down.
•Medium Cyber Uppercut now hits twice, and Heavy hits three times.
•All versions of Cyber Uppercut can be Shadow Cancelled into Air Shadow Eye Beam.
•Air Shadow Eye Beam no longer hits low and damage has been reduced, but the hitboxes are taller and it now juggles.
•Axis Smash (F+HP) is slightly less positive on hit and block.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:34:
[...]

Nee hoor dat is geen fout van MS.
Je kan inderdaad tegen hem spelen omdat ze gisteren de Season 2 patch hebben uitgerold met balance tweaks.
Hierin zit ook TJ Combo, welke je vanaf vandaag kan spelen als je de Ultra editie aanschaft.
Koop je de combo-breaker editie dan kan je hem spelen vanaf 15 Oktober.

Patch notes :
hele lange lijst :)
Klopt, maar release datum van dit alles was vandaag, 23 september en dus niet gisteren(avond). :9
Ik ben overigens erg benieuwd naar Maya. Laat maar komen de 15e.. _/-\o_

[ Voor 94% gewijzigd door BM op 23-09-2014 18:24 ]

• joey82
een verkoopster van intertoys vertelde mij om te wachten met het kopen van een x1 omdat er mensen terug zijn gekomen met de klacht dat er een ratelend geluid uit de x1 komt ( volgens de verkoopster is dit volgens microsoft een bekend iets maar het kan verder geen kwaad en het word daarom ook niet geruild )

het geratel schijnt van de hdd af te komen.....

zucht......ik wil graag een x1 maar ik weet nu al dat ik me er aan ga irriteren als ik toevallig zo'n ratel heb.......ik wacht nog eventjes met kopen :-(

[ Voor 15% gewijzigd door joey82 op 23-09-2014 18:29 ]

• BM

BM

Moderator Spielerij
joey82 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:24:
een verkoopster van intertoys vertelde mij om te wachten met het kopen van een x1 omdat er mensen terug zijn gekomen met de klacht dat er een ratelend geluid uit de x1 komt ( volgens de verkoopster is dit volgens microsoft een bekend iets maar het kan verder geen kwaad en het word daarom ook niet geruild )

het geratel schijnt van de hdd af te komen.....

zijn er mensen die bekend zijn met dit?
Dan is de verkoopster niet goed op de hoogte.
Zie onder andere dit artikel. Microsoft vervangt deze consoles dus wel gewoon :)

Xbox

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:36

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik heb een vraag, laatst zei iemand hier in het topic dat via paypal kopen weer werkte. Ik krijg het niet voor elkaar. Kan diegene even uitleggen hoe / wat voor stappen heeft doorlopen om het weer werkend te krijgen?

• harrytasker
  • Niet online
Als ik het goed begrepen heb werkt het meestal niet op een US account, maar wel als je het op je NL account doet. Correct me if i am wrong

• sthij
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-02 19:58
BM schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:26:
[...]

Dan is de verkoopster niet goed op de hoogte.
Zie onder andere dit artikel. Microsoft vervangt deze consoles dus wel gewoon :)
Ik heb zojuist een splinternieuwe terug gekregen mijn oude had precies dat probleem dus microsoft vervangt ze zeker!

Trouwens weet iemand hoe ik de glossy bovenkant kan beschermen mijn oude leek net alsof ik er met een stuk schuurpapier over ben gegaan.

[ Voor 13% gewijzigd door sthij op 23-09-2014 19:31 ]

• joey82
sthij schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:30:
[...]

Ik heb zojuist een splinternieuwe terug gekregen mijn oude had precies dat probleem dus microsoft vervangt ze zeker!
dat is zeker mooi geregeld dan :) maar hoe graag ik ook een x1 wil ik wacht nog eventjes met kopen :) ik heb namelijk altijd pech als ik iets koop.......hopelijk bij de volgende batch ( hoe je zoiets kan controleren weet ik niet ) is het er uit :)

• BM

BM

Moderator Spielerij
joey82 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:44:
[...]

dat is zeker mooi geregeld dan :) maar hoe graag ik ook een x1 wil ik wacht nog eventjes met kopen :) ik heb namelijk altijd pech als ik iets koop.......hopelijk bij de volgende batch ( hoe je zoiets kan controleren weet ik niet ) is het er uit :)
No offence, ieder z'n keuze, maar omdat een beperkt deel van de mensen een lawaaiige console ontvangt (wat niks af doet aan de werking) die indien nodig door MS word vervangen (en imho ook door de winkel geruild zou moeten worden) laat je 'm staan?

Prima hoor, maar ik zie niet helemaal welk risico je er mee zou lopen :)

Xbox

• joey82
BM schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:51:
[...]

No offence, ieder z'n keuze, maar omdat een beperkt deel van de mensen een lawaaiige console ontvangt (wat niks af doet aan de werking) die indien nodig door MS word vervangen (en imho ook door de winkel geruild zou moeten worden) laat je 'm staan?

Prima hoor, maar ik zie niet helemaal welk risico je er mee zou lopen :)
je hebt helemaal gelijk........maar je wilt niet weten hoeveel pech ik heb met aankopen......wat ik ook koop,,tv,,meubels,kleding,schoenen,keuken apparatuur het moet altijd een paar keer terug voor het is zoals het hoort...........lijkt wel een soort van vloek ofzo haha 8)7

dus noem t maar voorzichtig :X

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:29
Kocht vroeger mijn kaartjes altijd op livecodes.nl maar ben nu toch maar overgestapt naar Offgamers.
Jeezes wat is livecodes.nl duur dan zeg voor US kaartjes.
49.99 euro voor een 50 dollar kaartje is echt wel overdreven diefstal vind ik.
50 euro is tenslotte 64 dollar.

Op Offgamers is het tenminste 50 dollar voor 50 dollar.

voor mij dus ciao livecodes.nl en welcome Offgamers.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

• LOTG
Net in de preview gekomen zie ik. Eerste wat mij opvalt, vreemde verdeling nu op het Home scherm door dat friends er weg is.

Featured staat daar nu helemaal verkeerd, als die daar weg is dan komt friends veel beter in beeld.
Sowieso vind ik featured maar irritant afgezien van de Gold quicklink. Voor dat ik ingesigned ben zie ik daar soms wat interessants, wat dan vervangen word door f-ing Fifa 15. Why MS, WHY? Ik speel geen voetbalspellen.

Recommendations zijn ook al vaag, top 3:

Minecraft: Warframe/Destiny (Sure, helemaal het zelfde)
D4: Allan Wake, Super Time Force (Allan Wake ok, maar SST?)
Contrast: Guacamelee!, Strike Suit Zero (Uh....)

[ Voor 19% gewijzigd door LOTG op 23-09-2014 20:39 ]

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-10 13:34
joey82 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:54:
[...]

je hebt helemaal gelijk........maar je wilt niet weten hoeveel pech ik heb met aankopen......wat ik ook koop,,tv,,meubels,kleding,schoenen,keuken apparatuur het moet altijd een paar keer terug voor het is zoals het hoort...........lijkt wel een soort van vloek ofzo haha 8)7

dus noem t maar voorzichtig :X
Zelfde hier hoor, alhoewel X1 wel goed is!

• LOTG
Ja volgens mij ligt het niet aan jullie, hier ook. Maakt niet uit wat het is, of het is stuk of er gaat iets fout met leveren. Soms moet je moeite doen om niet iemand over de toonbank te slepen die dan ook nog lastig erover gaat doen.

Verwijderd

Weet iemand ook of ik een wifi direct speaker kan gebruiken met de xbox one. Ik weet dat hij het ondersteunt maar moet er ook wat aparts gebeuren??
Pagina: 1 ... 51 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!