Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Hou wel rekening met ditPacinoAllstars schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:05:
[...]
Dit is nou info waar ik iets aan heb, ik had namelijk geen zin in weer een diablo game, want dat heb ik al volledig kapot gespeeld op PC met alle high end gear etc, maar casual is meer mijn ding als je kijkt naar qua levelen, wie heeft namelijk zin om 1000x te grinden voor één of ander item met 0.1% drop chance
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Een groot verschil met die Diablo en Borderlands is ook dat je wapens en gear kunt upgraden als je ze maar lang genoeg gebruikt.
Dit zorgt er voor dat je gear dus beter word zonder dat je nieuwe items moet equippen.
Cogitationis poenam nemo patitur
Het is gewoon een andere insteek en om nu te zeggen dat het beter of slechter is...
Behalve dan die loot drops waarbij je een boss moet grinden, leuk voor een paar keer maar daarna zit je gewoon te werken in plaats van te gamen.
PVP is niet zo mijn ding, liever PVE.
[ Voor 5% gewijzigd door LOTG op 19-09-2014 16:29 ]
Its all about the blingz!Bullet NL schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:24:
Ik snap die hebberigheid om glimmertjes niet zo..... Lekker co-op knallen en pvp multiplay!
Maar geef mij maar rondje warframe of Hazard, voelt voor mij 10x meer co-op dan beetje lege gevoel van Destiny, plus dat ik het jammer blijf dat ze FPS zijn gegaan en geen 3rd mogelijkheid hebben gegeven (immers op de basis loop je wel 3rd person). 'maar later wordt het veel beter', leuk, maar daar ga ik de moeite niet eens meer voor doen
Bij D3 is het duidelijk het min/maxen van je char, je _hoeft_ die 'ubergear' of 'perfect craft' niet te hebben, maar het feit dat het beschikbaar is, zullen mensen doorgaan.
Defiance heeft ook aardig flinke droptable, daar vind ik de balans best netjes. Maar daar is het 'random co-op' aspect imho veel groter aanwezig, dat trekt me toch veel meer dan die paar die je ergens op je map ziet rondhuppelen (en vervolgens alles lopen neer te maaien).
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
volgens mij werd er met levensduur bedoeld tot de volgende generatie..
[ Voor 14% gewijzigd door joey82 op 19-09-2014 16:49 ]
Xbox uit en weer aan zetten.....Krijg ik de melding dat er een system update is van 256MB die ik vorige week ook al geinstalleerd had. Update uitgevoerd....reboot en dan onderstaand scherm. Op xbox.com/support de code ingevoerd, krijg je in je scherm dat je xbox defect is en dat je hem moet opsturen ter reparatie.....zucht..... Xbox uit..... Xbox weer aan......groen voortgangs balkje......balkje vult zich.....BAM....gewoon weer op het normale home screen. Meteen de regio naar India gezet. Credit card gegevens ingevoerd.....Fifa 15 gekocht.....mailtje in mijn inbox dat ik 2700 roepies heb uitgegeven....Xbox terug naar US....
Momenteel is Fifa15 zich aan het installeren, inclusief een of ander gold pack die je krijgt als je pre-ordert.
XBL: MRE Inc
dat is wel raar..maar hij is dus niet defectMRE-Inc schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:50:
Lees ik hier in het draadje dat je games in India kunt kopen voor de helft van de NL prijzen (sommige games dan). Denk ik mooi, even Fifa 15 aanschaffen dan. Xbox aan......niks......niks.......Zwart scherm met xbox logo in het midden en rechts boven.
Xbox uit en weer aan zetten.....Krijg ik de melding dat er een system update is van 256MB die ik vorige week ook al geinstalleerd had. Update uitgevoerd....reboot en dan onderstaand scherm. Op xbox.com/support de code ingevoerd, krijg je in je scherm dat je xbox defect is en dat je hem moet opsturen ter reparatie.....zucht..... Xbox uit..... Xbox weer aan......groen voortgangs balkje......balkje vult zich.....BAM....gewoon weer op het normale home screen.
[afbeelding]
Komt ook door dat het free2play is, waardoor het respawn mechanisme daar op is ingesteld.
Omgevingen zijn daar ook nogal claustrofobisch en het is helemaal repetief.
Matchmaking werkt daar nog slechter als je met vreemden speelt. Je word gewoon in een king of the hill of survival gedropt met 2 mensen, ja raar dat je het dan niet haalt.
Ik ben zelf nog niet zo heel ver, maar ik krijg door die onhaalbare missies geen planeten niet geunlocked terwijl ik toch wel redelijk veel gespeeld heb. Hoop blueprints die ik niet kan maken door het gebrek aan debris(dacht ik tenminste).
En de controls zijn ruk, sliden enzo gaat veel te moeilijk net als melee.
En ik vind het helemaal niet jammer dat het FPS is, werkt veel beter dan third person vind ik zelf.
Heb hem net uurtje gespeeld. Totaal mijn game, en beetje gefrustreerd dat ik niet een 100% score had op het einde van de proloog. Ben nu ff mijn arm rust aan t gevenuchiha tijntje schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:14:
Vandaag is toevallig D4 uitgekomen. Zie paar posts van mij terug met 2 reviews (een 8 en een 9). Ook voornamelijk een Kinect spel. En werkt schijnbaar goed.
Kunt hem spelen met controller of Kinect. Laatste is leuker, de game is er voor gemaakt. Zet wel de taal van de xbox op Engels, dan kun je ook zinnen selecteren via spraak.
Game is in episodes en seizoenen verdeelt. Op t moment is alleen seizoen 1 uit. Beetje zoals de Walking Dead op de xbox 360.
Vind het persoonlijk ook een mooie tekenstijl. Ben blij met de aankoop
Daarom, iedereen heeft een mening en z'n voorkeur, wat natuurlijk ieder goed recht isLOTG schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:55:
Ik vind Warframe juist veel minder.
Mooi om te horen!SunnieNL schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:59:
[...]
Heb hem net uurtje gespeeld. Totaal mijn game, en beetje gefrustreerd dat ik niet een 100% score had op het einde van de proloog. Ben nu ff mijn arm rust aan t geven
Kunt hem spelen met controller of Kinect. Laatste is leuker, de game is er voor gemaakt. Zet wel de taal van de xbox op Engels, dan kun je ook zinnen selecteren via spraak.
Game is in episodes en seizoenen verdeelt. Op t moment is alleen seizoen 1 uit. Beetje zoals de Walking Dead op de xbox 360.
Verwijderd
Daar heb ik Dead Rising mee aangeschaft , een exclusive die ik niet wil missen.
Volgens mij is het de complete edition , want ik kreeg er 5 uitbreidingen bij.
Het is nu allemaal aan het downloaden met 5MB/s.
Ik heb zin om het te spelen.
Lichtpuntje...
Er had wel een handleiding bij mogen zittenLuisjeNL schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 18:55:
Het is ook een spel wat je goed bezig houd:) alleen al alles uitzoeken kost al voldoende tijd!
Niet normaal meer wat je allemaal kan en moet.....
Maar eens geupdate, was al weer een half jaartje geleden ofzo.Mesut schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 18:47:
Lees dat er hier ook aan aantal fanatieke Destiny spelers zijn, heel mooi! Heb adhv het document op Google Docs een aantal Destiny spelers toegevoegd. Gamertag: mSudoo. Kijk dus niet raar op als een vreemde je toevoegt
Lichtpuntje...
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ryhmIqApm5A]
ik moest weer even een traantje wegpinken daar
[ Voor 16% gewijzigd door Jaguar645 op 19-09-2014 20:27 ]
Heb net episode 1 uit. Goeie twee uur over gedaan. Tof spel. Gave stijl, en besturing met Kinect werkt prima, veel beter dan met controller . Morgen verder met episode 2SunnieNL schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:59:
[...]
Heb hem net uurtje gespeeld. Totaal mijn game, en beetje gefrustreerd dat ik niet een 100% score had op het einde van de proloog. Ben nu ff mijn arm rust aan t geven
Het regent wel achievements met dit spel. 78 in totaal
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ben er bang voor een hele tijd momenteel.Bullet NL schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:41:
[...]
Kan wel 28 werkdagen duren....
Maar ook 5......
Of 3.....
Moeilijk te zeggen, maar een ding is zeker.... Wanneer jij hem weer terug hebt kom je dat hier vast melden zodat wij weten hoelang het duurt!![]()
Ik heb afgelopen maandag een advanced exchange aangevraagd en t/m heden nog geen shipping mail ontvangen dat een "nieuwe"" xbox naar me is opgestuurd.
Ik denk dat ze momenteel op zijn in Praag waar vandaan voor Europa de Ones worden verstuurd.
Gelukkig doet mijn huidige One het verder prima.
Hoe is het jou gelukt dat je eerst een nieuwe krijgt voordat je je oude hebt opgestuurd? Ik moet perse mijn powerbrick en controller eerst opsturen voordat ze een vervanging willen geven...destro9704 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 23:18:
[...]
Ben er bang voor een hele tijd momenteel.![]()
Ik heb afgelopen maandag een advanced exchange aangevraagd en t/m heden nog geen shipping mail ontvangen dat een "nieuwe"" xbox naar me is opgestuurd.
Ik denk dat ze momenteel op zijn in Praag waar vandaan voor Europa de Ones worden verstuurd.
Gelukkig doet mijn huidige One het verder prima.
Je kun toch gewoon met een CC een advanced exchange aanvragen, althans voor consoles, of dat ook voor powerbrick en controller geldt denk ik wellicht niet?Xepos schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 23:29:
[...]
Hoe is het jou gelukt dat je eerst een nieuwe krijgt voordat je je oude hebt opgestuurd? Ik moet perse mijn powerbrick en controller eerst opsturen voordat ze een vervanging willen geven...
Die ga ik ook zeker spelen, ziet er erg vet uit en kijk er al een tijd naar uitJaguar645 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 20:26:
Voor wie Ori and the Blind Forest een beetje gemist heeft kijk dit eens:
[video]
ik moest weer even een traantje wegpinken daar
[ Voor 4% gewijzigd door vali op 20-09-2014 00:29 ]
Mocht je met een nog oudere lul willen spelen: Hairball NLGrindtegel schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 20:10:
Hier ook een nieuwe X1 gebruiker, met Destiny. Gamertag is Axagrinder2, voeg me maar toe als je wilt. Ben al wel een ouwe lul van 43, maar game al sinds Pong dus heb wel wat game-ervaring en beloof niet ingame afk te gaan voor een kwartier lang
Xbox Live: Ofthewell NL
1. Ga van punt A naar B en herhaal dit x aantal keer.Bullet NL schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 19:17:
[...]
Er had wel een handleiding bij mogen zitten
Niet normaal meer wat je allemaal kan en moet.....
2. Kijk in de tower wat je kan kopen en ga terug naar punt 1
Je moet niets en wat je kan is zwaar gelimiteerd aan wat je bij mekaar gesprokkeld hebt.
Zie hier jouw handleiding
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Zou erg tof zijn !
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Iemand hier een oplossing voor?
12 x 370wp, Solis S6-GR1P3.6K, 1 x Marstek Venus-E (153.212), HW P1
Ik heb deze gister 2ehands op de kop weten te tikken en het verhaal is meeslepend.Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 07:21:
Het zombie avontuur kan beginnen :
YouTube: Dead Rising 3 on Xbox One
Ik heb er zin in.
Vind het een leuke game om te spelen. Side missions zijn ook wel grappig.
Achievement om 53000+ zombies neer te maaien is een paar dagen spelen vanwege de vehicles die je kan gebruiken.
De maait ze sneller dan de ander XD.
1 van de betere exclusives als je het mij vraagt
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Het valt mij op hoe fluisterstil de X1 in tegenstelling tot de 360, geen raket die wordt gelanceerd.
Gaude et aude
Je ziet het vooral als je het kunt vergelijken, maar is geen noodzaak. Als je op 3+ meter afstand zit, dan wordt het al snel te verwaarlozen. Zit je dichterbij (bv zoals bij een monitor) dan ga je het wel goed zien ja.Mr Hackenbacker schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 12:11:
Is het verschil tussen een HD Ready TV en een Full HD monitor waarneembaar, aangesloten op een X1 uiteraard?
Het valt mij op hoe fluisterstil de X1 in tegenstelling tot de 360, geen raket die wordt gelanceerd.
Er zijn natuurlijk wat nerds die zeggen dat je het altijd wel kunt zien, maar dat is bullshit. Het hangt ook sterk af wat de native resolutie van het scherm is, wat de tv verder nog voor foefjes uithaalt en wat de vertraging is. Als ie maar 2ms vertraging heeft, dan is dat prima. Ga je echter met je smoel dicht op het scherm zitten (en heb je goede ogen) dan ga je het wel zien.
[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 20-09-2014 13:01 ]
Gaude et aude
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
sinds dag 1 is hij volledig digitaal ( dus totaal geen 1 disc )
denkt hij gister voor de lol toch maar een een game te kopen in de winkel komt ie er achter dat zn disc drive kapot is.................is dat nou gewoon dikke vette pech of gewoon dom dat hij niet ff gecontroleerd had met bijvoorbeeld een blue-ray of de disc drive het wel doet?
Bekend probleem, meestal veroorzaakt tijdens transport.joey82 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 13:29:
een collega op het werk kwam gister weer met iets leuk ( NOT )
sinds dag 1 is hij volledig digitaal ( dus totaal geen 1 disc )
denkt hij gister voor de lol toch maar een een game te kopen in de winkel komt ie er achter dat zn disc drive kapot is.................is dat nou gewoon dikke vette pech of gewoon dom dat hij niet ff gecontroleerd had met bijvoorbeeld een blue-ray of de disc drive het wel doet?
Xbox omgekeerd op een handdoek leggen en paar flinke klappen op de onderkant geven ter hoogte van de discdrive.
Staan een aantal videos op youtube hoe dit uit te voeren.
Als dat niet helpt kan je hem altijd nog omruilen voor een ander exemplaar.
@justifire: Monteurstik heet dan in vakjargon.
[ Voor 26% gewijzigd door LOTG op 20-09-2014 13:48 ]
kan hij zn warmte wel goed kwijt?The Jackel schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 14:09:
Af en toe heb ik "last" van kleine haperingen in games op de Xbox one. Vooral bij Forza 5 en de FIFA 15 demo. Hebben meer hier last van en is dit op te lossen ?
De warmte word keurig afgevoerd. Ook als de Xbox net aanstaat gebeurd het. Het is niet constant, maar het gebeurd wel af en toe. Bij Forza 5 heb je soms een race op het top gear circuit waarop dan allemaal containers en pilonnen staan. Dit hapert in het begin ook erg, daarna gaat het goed.
Verwijderd
Ik speel al een paar weken Forza 5 en ik heb nergens last van.The Jackel schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 14:22:
[...]
De warmte word keurig afgevoerd. Ook als de Xbox net aanstaat gebeurd het. Het is niet constant, maar het gebeurd wel af en toe. Bij Forza 5 heb je soms een race op het top gear circuit waarop dan allemaal containers en pilonnen staan. Dit hapert in het begin ook erg, daarna gaat het goed.
Voor de rest gaat alles prima en de races verlopen verder soepel..Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 14:46:
[...]
Ik speel al een paar weken Forza 5 en ik heb nergens last van.
zal er in de toekomst een x1 digital only uitvoering komen of niet
van mij mag het binnen nu en zeer korte tijd wel gebeurenLOTG schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 15:54:
Vrij zeker van wel. Kijk naar het succes van steam enzo, ik heb geen eens meer een discdrive in mijn pc.
ik vraag me alleen af hoelang het gaat duren voordat het zover is.
zo lang nogLOTG schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 16:00:
Denk toch nog wel 2 a 3 jaar
Als het aan Sony en MS ligt zijn er na deze generatie geen schijfjes meer en gaat alles digitaal. Ze moeten alleen nog een goed excuus vinden om de consument te overtuigen.joey82 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 15:28:
wat ik mij trouwens af vraag:
zal er in de toekomst een x1 digital only uitvoering komen of niet
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
De consument hoeven ze waarschijnlijk niet te overtuigen, gewoon 30% korting geven op digitale aankopen.Lekker Ventje schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 16:23:
[...]
Als het aan Sony en MS ligt zijn er na deze generatie geen schijfjes meer en gaat alles digitaal. Ze moeten alleen nog een goed excuus vinden om de consument te overtuigen.
De winkeliers daarintegen.....
Oplossing voor winkeliers kan dan vouchers wezen.justifire schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:09:
[...]
De consument hoeven ze waarschijnlijk niet te overtuigen, gewoon 30% korting geven op digitale aankopen.
De winkeliers daarintegen.....
Rupsen, Rapsen.
Sticky thumbsticks was het probleem, nu een nieuwe day one teruggekregen!
Toch fijn, kan deze gloednieuwe mooi stofjassen totdat mijn andere controller kapot gaat
En voor de geïnteresseerde, 29 aug is mijn controller verstuurd.
Lichtpuntje...
sony en microsoft zullen het waarschijnlijk niet doen maar ze kunnen het al uitproberen of het een succes kan worden als ze naast de normale x1/ps4 een digital only versie uitbrengen..dan kunnen de mensen kiezenLekker Ventje schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 16:23:
[...]
Als het aan Sony en MS ligt zijn er na deze generatie geen schijfjes meer en gaat alles digitaal. Ze moeten alleen nog een goed excuus vinden om de consument te overtuigen.
Ik zie dit op korte termijn zeker niet gebeuren, om de simpele reden dat winkels die consoles verkopen, ook games verkopen om de boel enigszins winstgevend te houden. Pak je de games af, zullen ze ook stoppen met de console. Het gros van de apparaten wordt toch nog steeds in de winkel gekocht en niet online.Lekker Ventje schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 16:23:
[...]
Je kunt dit dus totaal niet vergelijken met Steam/PC/Spotify of welke andere dienst dan ook. Een PC is niet een platform welke maar door 1 fabrikant op de markt wordt gebracht. Spotify kun je op allerlei devices afspelen. Een X1/PS4 game niet.
Dan nog moet je die vouchers goedkoper in gaan zetten dan de download. Doe je dat niet, koopt niemand die voucher.Metian schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:16:
[...]
Oplossing voor winkeliers kan dan vouchers wezen.
Maar dat doen ze toch al?joey82 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:43:
[...]
sony en microsoft zullen het waarschijnlijk niet doen maar ze kunnen het al uitproberen of het een succes kan worden als ze naast de normale x1/ps4 een digital only versie uitbrengen..dan kunnen de mensen kiezen
[ Voor 27% gewijzigd door bram1984 op 20-09-2014 18:59 ]
Tja de prijs van een BR speler is waarschijnlijk zo laag dat het nauwelijks iets uitmaakt met de grote getallen die geproduceerd worden. Ik verwacht maximaal een 50 euro goedkopere console, als ze het al doorberekenen in de verkoopprijs. Probleem blijft dat je later alleen je console kan verkopen en niet je games of je moet je account erbij verkopen....joey82 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:43:
[...]
sony en microsoft zullen het waarschijnlijk niet doen maar ze kunnen het al uitproberen of het een succes kan worden als ze naast de normale x1/ps4 een digital only versie uitbrengen..dan kunnen de mensen kiezen
Hen net ff de Forza Horizon 2 demo gespeeld en ik vind het echt super, ziet er retestrak uit, en speelt lekker weg als je het mij vraagt! Is in elk geval al gepreorderd!
Horizon 2 ga ik ook zeker halen.
Verder nog geen game op het oog.
Gta v ga ik voor op de ps4 halen. Ik wil de meest vloeiende ervaring met die game. Op de 360 liep het niet altijd even lekker.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Grindtegel schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 20:10:
Hier ook een nieuwe X1 gebruiker, met Destiny. Gamertag is Axagrinder2, voeg me maar toe als je wilt. Ben al wel een ouwe lul van 43, maar game al sinds Pong dus heb wel wat game-ervaring en beloof niet ingame afk te gaan voor een kwartier lang
40 is the new 30Hairball schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 00:44:
Mocht je met een nog oudere lul willen spelen: Hairball NL
Dus ik sluit me er bij aan.
Wil je de meest vloeiende ervaring dan moet je 'm voor pc halenPykow schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 19:38:
Forza 5 is goed. Fifa 15 is goed. Dus ben zeer blij met me xbox bundel.
Horizon 2 ga ik ook zeker halen.
Verder nog geen game op het oog.
Gta v ga ik voor op de ps4 halen. Ik wil de meest vloeiende ervaring met die game. Op de 360 liep het niet altijd even lekker.
Sony heeft twee jaar terug al gezegd dat ze na deze generatie op digitaal in gaan zetten door middel van downloads en streamen. Zeggen en doen is natuurlijk niet hetzelfde, want ze zullen ook de consoles moeten verkopen. Sony heeft al ervaring hiermee en dat was geen beste ervaring (PSP Go).bram1984 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:57:
[...]
Ik zie dit op korte termijn zeker niet gebeuren, om de simpele reden dat winkels die consoles verkopen, ook games verkopen om de boel enigszins winstgevend te houden. Pak je de games af, zullen ze ook stoppen met de console. Het gros van de apparaten wordt toch nog steeds in de winkel gekocht en niet online.
Je kunt dit dus totaal niet vergelijken met Steam/PC/Spotify of welke andere dienst dan ook. Een PC is niet een platform welke maar door 1 fabrikant op de markt wordt gebracht. Spotify kun je op allerlei devices afspelen. Een X1/PS4 game niet.
Zolang Sony en MS het toe blijven laten dat je US accounts kunt gebruiken zal de overgang er vanzelf komen met de huidige prijsverschillen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Die ben ik inmiddels echt spuug en spuug zat!justifire schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 21:29:
Bah worden weer ddos aanvallen op de servers gepleegd
Hier trouwens ook super tevreden met de X1. Forza 5 is een heerlijke game en straks dus ook Fifa 15. Verder ook Tomb Raider en MGS Ground Zeroes. Al moet gezegd worden dat al deze games, behalve Forza 5, ook voor de PS4 beschikbaar zijn.
Ik heb net een Synology NAS aangeschaft, dus ik ben benieuwd of de X1 mediaspeler daar een beetje soepel mee omgaat.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Het is al eerder aangegeven, maar dit gaat de retailmarkt ze zeker niet in dank afnemen. Dus ze kunnen een hoop willen bij Sony en MS, maar dit zal zeker niet zonder slag of stoot gaan.Lekker Ventje schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:39:
[...]
Sony heeft twee jaar terug al gezegd dat ze na deze generatie op digitaal in gaan zetten door middel van downloads en streamen. Zeggen en doen is natuurlijk niet hetzelfde, want ze zullen ook de consoles moeten verkopen. Sony heeft al ervaring hiermee en dat was geen beste ervaring (PSP Go).
Zolang Sony en MS het toe blijven laten dat je US accounts kunt gebruiken zal de overgang er vanzelf komen met de huidige prijsverschillen.
Natuurlijk neemt de retailmarkt het ze niet in dank af, maar wat willen ze er tegen doen?Rossi46 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:43:
[...]
Het is al eerder aangegeven, maar dit gaat de retailmarkt ze zeker niet in dank afnemen. Dus ze kunnen een hoop willen bij Sony en MS, maar dit zal zeker niet zonder slag of stoot gaan.
Zodra de online verkoop echt significant groter wordt dan de retailmarkt (zeg 75%+ van alle verkochte games) dan heeft de retailmarkt weinig toegevoegde waarde meer. Dan kunnen grote ketens wel dingen gaan boycotten door bijvoorbeeld geen Xbox-games meer te verkopen, maar echt een grote impact gaat dat dan niet meer hebben.
The devil is in the details.
Ik ga er dan ook vanuit dat dit soort zaken gewoon besproken worden tussen de verschillende partijen. Ze hebben elkaar in de breedte toch echt nog steeds nodig.
En natuurlijk worden dat soort zaken besproken onderling, en natuurlijk heeft de retailmarkt het liever niet, maar vroeg of laat zal het er toch van komen dat online belangrijker wordt dan retail.
Wil niet zeggen dat er geen plek is voor retail overigens. Ze kunnen best naast elkaar bestaan.
The devil is in the details.
Voel me nog wel een noob want ik krijg sommige dingen niet werkend. M'n kinect ingesteld maar hij reageert niet op voicecommands. Moet je dat aanzetten ofzo? Verder lijkt kinect wel te werken. Moet nog ff uitzoeken hoe je kinect gebruikt in Forza ook... Fifa is preloaded en nu maar wachten tot t de 25ste is en ik m ook echt kan spelen.
Verder een top apparaatje! Vrees alleen dat nu m'n te ook weer aan een upgrade toe is.. Blijf bezig zo!
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
MS en Sony hebben retail nodig om consoles te verkopen. Die kan je niet digitaal aanschaffen. Dus de doosjes zullen wel blijven bestaan, ofwel met discs ofwel met QR-codes.Hahn schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:46:
[...]
Natuurlijk neemt de retailmarkt het ze niet in dank af, maar wat willen ze er tegen doen?
Zodra de online verkoop echt significant groter wordt dan de retailmarkt (zeg 75%+ van alle verkochte games) dan heeft de retailmarkt weinig toegevoegde waarde meer. Dan kunnen grote ketens wel dingen gaan boycotten door bijvoorbeeld geen Xbox-games meer te verkopen, maar echt een grote impact gaat dat dan niet meer hebben.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
De live te goeden zijn al te koop, mensen moeten er alleen even aan wennen dat ze de disks straks niet meer kunnen door verkopen (in ruil voor goedkopere games)
Kwestie van tijd, en geloof mij maar... De Media-Markt, Nedgame oid maakt graag ruimte voor te goed kaartjes, gebruikt veel minder ruimte in je winkel, kan je daar lekker andere dingen verkopen...
Digitaal doorverkopen wordt ook nog wel geregeld. Zou ook niet zo moeilijk moeten zijn. Bij gamertag A toevoegen en bij B eraf halen. Verkoop alleen toestaan op de Home-xbox en bij verkoop daar direct afhalenBullet NL schreef op zondag 21 september 2014 @ 00:43:
Natuurlijk gaan de disks verdwijnen..... Kijk naar het hele iTunes verhaal, Free Record Shop en andere winkels zijn niet voor niets over de kop gegaan. Dat heeft niet alleen met bol.com te maken.
De live te goeden zijn al te koop, mensen moeten er alleen even aan wennen dat ze de disks straks niet meer kunnen door verkopen (in ruil voor goedkopere games)
Kwestie van tijd, en geloof mij maar... De Media-Markt, Nedgame oid maakt graag ruimte voor te goed kaartjes, gebruikt veel minder ruimte in je winkel, kan je daar lekker andere dingen verkopen...
Hoe stel jij je Collectors Editions dan voor? Gewoon nog steeds zoals ze nu te koop zijn maar dan met een download voucher ipv een disc?Bullet NL schreef op zondag 21 september 2014 @ 00:43:
Natuurlijk gaan de disks verdwijnen..... Kijk naar het hele iTunes verhaal, Free Record Shop en andere winkels zijn niet voor niets over de kop gegaan. Dat heeft niet alleen met bol.com te maken.
Dit is veel te makkelijk denkend. Neemt niet weg dat het uiteindelijk wel gaat gebeuren.
Zelf geloof ik dat EA Acces de toekomst gaat worden. Net als HBO en Netflix voor tv is.
Dit !mobygo76 schreef op zondag 21 september 2014 @ 09:42:
Zelf geloof ik dat EA Acces de toekomst gaat worden. Net als HBO en Netflix voor tv is.
Gewoon maandelijks een x bedrag betalen en spelen wat je wilt (evt vanuit de cloud)
Net zoals je nu al doet voor bijv. je internetabo.
Heb je toegevoegd. Ik kan trouwens niet beloven dat ik nooit een kwartier afk moet, kleine kinderen zijn onvoorspelbaar ten slotteGrindtegel schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 20:10:
Xbox Live: Chevalric
Werkt op zich prima. Alleen externe subs nog niet.Rossi46 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:41:
[...]
Die ben ik inmiddels echt spuug en spuug zat!![]()
Hier trouwens ook super tevreden met de X1. Forza 5 is een heerlijke game en straks dus ook Fifa 15. Verder ook Tomb Raider en MGS Ground Zeroes. Al moet gezegd worden dat al deze games, behalve Forza 5, ook voor de PS4 beschikbaar zijn.
Ik heb net een Synology NAS aangeschaft, dus ik ben benieuwd of de X1 mediaspeler daar een beetje soepel mee omgaat.
Xbox Live: Chevalric
Waarschijnlijk heb je gelijk hoor. Maar toch vind ik games (net als BR films) iets dat ik nog liever op een schijfje koop en in de kast kan zettenBullet NL schreef op zondag 21 september 2014 @ 00:43:
Maar als de omslag inderdaad op een dag komt dan gaat het heel snel. (neem bv. de invloed van STEAM op PC)
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
ik had ooit een kast vol met VHS,dvd's maar die staan nu ergens in de schuur in een verhuisdoosDarks schreef op zondag 21 september 2014 @ 11:45:
[...]
Waarschijnlijk heb je gelijk hoor. Maar toch vind ik games (net als BR films) iets dat ik nog liever op een schijfje koop en in de kast kan zetten
Maar ik heb wel Blu-rays. In tegenstelling tot games die je download, zijn de films meestal wel van mindere kwaliteit. Lagere bitrate meestal.
[ Voor 42% gewijzigd door LOTG op 21-09-2014 12:01 ]
Eens. Blijft eeuwig zonde dat Microsoft de XBOX niet heeft kunnen inzetten zoals ze aanvankelijk van plan waren. Mijn inziens was dat een grote stap richting de toekomst.joey82 schreef op zondag 21 september 2014 @ 11:54:
[...]
ik had ooit een kast vol met VHS,dvd's maar die staan nu ergens in de schuur in een verhuisdoos
Ik heb zelf helemaal niets met bezit. Ik ben direct toen het mogelijk was overgestapt op Spotify en nu met HBO en Netflix (en incidenteel Plex) ben ik helemaal voorzien.
wie weet doen ze dat alsnog..giantgiantus schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:12:
[...]
Eens. Blijft eeuwig zonde dat Microsoft de XBOX niet heeft kunnen inzetten zoals ze aanvankelijk van plan waren. Mijn inziens was dat een grote stap richting de toekomst.
wat ik al eerder zei,misschien kunnen ze naast de normale versie ook een digital only versie op de markt brengen..de tijd zal het leren
Als aanvulling op bovenstaande vraag. Gebruiken mensen de XBOX one ook echt als de media hub? Dus met de Xbox alles aanzetten (receiver, tv, en up box), tv kijken etc? Werkt dit prettig?giantgiantus schreef op zondag 21 september 2014 @ 11:27:
Waarschijnlijk zoek ik niet goed, maar ik vroeg me af of het al bekend is hoe plex gaat werken voor de Xbox one. Als hij clientside gaat transcoden dan kan ik mijn Mac mini verkopen en koop ik een nas.
Ja, ik gebruik het zo en zou niet meer anders willen.giantgiantus schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:50:
[...]
Als aanvulling op bovenstaande vraag. Gebruiken mensen de XBOX one ook echt als de media hub? Dus met de Xbox alles aanzetten (receiver, tv, en up box), tv kijken etc? Werkt dit prettig?
Gamertag: YazNL
Ik gebruik het ook zo, werkt echt ideaal. XBOX kan alleen mijn receiver niet in/uitschakelen, maar hij pakt de tv welgiantgiantus schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:50:
[...]
Als aanvulling op bovenstaande vraag. Gebruiken mensen de XBOX one ook echt als de media hub? Dus met de Xbox alles aanzetten (receiver, tv, en up box), tv kijken etc? Werkt dit prettig?
Ben er na 2 weken al helemaal aan gewend
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Werkt dit via HDMI?Riqy schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:57:
[...]
Ik gebruik het ook zo, werkt echt ideaal. XBOX kan alleen mijn receiver niet in/uitschakelen, maar hij pakt de tv wel
Ben er na 2 weken al helemaal aan gewend
Werkt dit als een soort Logitech harmony dan?SinergyX schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:01:
Nee, signalen gaan afaik allemaal via de IR-blaster.
Tv kijken loopt dan ook via de Xbox? De Xbox geeft dan signaal door aan mijn UPC kastje (wss niet meer nodig aangezien UPC kanalen niet beveiligd doorgeeft)? En zappen jullie dan ook via de Xbox?
Zitten jullie niet in over het stroomgebruik?
Ze maken best mooie dingen daar bij Microsoft, mag ook wel eens gezegd worden :-)
12 x 370wp, Solis S6-GR1P3.6K, 1 x Marstek Venus-E (153.212), HW P1
In de basis wel, zit gewoon hele database aan IR codes in dat ding, die via de blaster (je kinect) richting je apparatuur gaat.giantgiantus schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:08:
[...]
Werkt dit als een soort Logitech harmony dan?
Tv kijken loopt dan ook via de Xbox? De Xbox geeft dan signaal door aan mijn UPC kastje (wss niet meer nodig aangezien UPC kanalen niet beveiligd doorgeeft)? En zappen jullie dan ook via de Xbox?
En stroomverbruik? Voor mij is het een marginaal verschil, of ik game tijdens TV kijken, of ik kijk TV tijdens gamen, 90% van de tijd staan die 2 beide gewoon aan. Dus waarom dan ook niet meteen er volledig gebruik van maken?
edit, kleine berekening, met ~8 uur per dag (dat is bizar veel) kost je dat ongeveer een 4 euro in de maand extra als je XBO aan staan (uitgaande van ~75watt verbruik, geen idee of de XBO minder gebruikt bij enkel TV kijken).
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 22-09-2014 10:57 ]
Werkt dan dus alleen niet als je receiver in de kast staat?SinergyX schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:54:
[...]
In de basis wel, zit gewoon hele database aan IR codes in dat ding, die via de blaster (je kinect) richting je apparatuur gaat.
En stroomverbruik? Voor mij is het een marginaal verschil, of ik game tijdens TV kijken, of ik kijk TV tijdens gamen, 90% van de tijd staan die 2 beide gewoon aan. Dus waarom dan ook niet meteen er volledig gebruik van maken?
Is het ook mogelijk om je receiver aan te zetten middels de Xbox om naar muziek te luisteren en om vervolgens de Xbox uit te zetten? Zoiets als: Xbox on -> leave receiver on -> Xbox off.
Ik dacht ook zal het een weekje weer proberen met minimaal stroomverbruik maar ben er al zo aan gewend dat ik na 2 dagen alles weer terug naar maximaal stroomgebruik heb gezet. Het kost een tientje per jaar maar krijgt er een hoop gebruiksgemak voor terug. Als de OneGuide eenmaal goed gaat werken hoef je nog maar zelden de afstandsbediening te gaan zoeken.giantgiantus schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:08:
[...]
Werkt dit als een soort Logitech harmony dan?
TV kijken loopt gewoon via HDMI via je Xbox, er zit geen tv-module in de xbox zelf. Op zich jammer want dan zou je het echt in 1 kastje kunnen doen.
Volgens mij komen ze binnenkort met de digital tv tuner. Iig met UPC zou dat primaKluutmaran schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:58:
[...]
Ik dacht ook zal het een weekje weer proberen met minimaal stroomverbruik maar ben er al zo aan gewend dat ik na 2 dagen alles weer terug naar maximaal stroomgebruik heb gezet. Het kost een tientje per jaar maar krijgt er een hoop gebruiksgemak voor terug. Als de OneGuide eenmaal goed gaat werken hoef je nog maar zelden de afstandsbediening te gaan zoeken.
TV kijken loopt gewoon via HDMI via je Xbox, er zit geen tv-module in de xbox zelf. Op zich jammer want dan zou je het echt in 1 kastje kunnen doen.
moeten werken.
Stroomverbruik reduceren gaat niet alleen om de centen heKluutmaran schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:58:
[...]
Ik dacht ook zal het een weekje weer proberen met minimaal stroomverbruik maar ben er al zo aan gewend dat ik na 2 dagen alles weer terug naar maximaal stroomgebruik heb gezet. Het kost een tientje per jaar maar krijgt er een hoop gebruiksgemak voor terug. Als de OneGuide eenmaal goed gaat werken hoef je nog maar zelden de afstandsbediening te gaan zoeken.
Maar als je zo gaat redeneren bij alles, schiet het snel op. Uiteraard is het altijd een spel van wat comfort je bied vs wat je verbruik is. Ik vind het leuk om zo min mogelijk energie te gebruiken in huis (mijn stand by verbruik zit op tussen de 65 W en de 120 W/u) maar daarbij heb ik ook keuzes gemaakt in gemak (i.e niet WiFi in de nacht uitzetten, WD TV Live in standby laten ipv compleet uitzetten enz.)
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!