ik probeer toch echt al 20 minuten de zip/postcode in te voeren van een hotel in oregon maar hij zegt steeds dat het een invalid zip or postal code is
Radissonjoey82 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:25:
ik probeer toch echt al 20 minuten de zip/postcode in te voeren van een hotel in oregon maar hij zegt steeds dat het een invalid zip or postal code is
Room 114
700 Elm St
Manchester, NH 03101
Verenigde Staten
Cogitationis poenam nemo patitur
dankjeBullet NL schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:28:
[...]
Radisson
Room 114
700 Elm St
Manchester, NH 03101
Verenigde Staten
snap nie waarom ie 400 SW Broadway, Portland, OR 97205, niet accepteert....maargoed.....
Ik heb 'm pas 9 maanden dus dan zal ik dat wel gemist hebben.Bullet NL schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:19:
Kijk dit roep ik dus al meer dan 10 maandHet is namelijk wel zeker van belang dat de Xbox echt op de juiste manier in de poort foorwarding setting van je router staat.
Ook al geeft de Xbox aan dat de "NAT" open is in zijn netwerksettings.
Het vreemde is, het is ook nog eens modem/provider afhankelijk. Ziggo klanten met een Cisco kabelmodem hebben relatief weinig problemen. UPC klanten hebben klagen veel over lage snelheden/party problemen ondanks dat de "NAT" open staat in de Xbox.
Ik ben Ziggo klant en had toch veel last van trage download snelheid. Helaas kan je de instellingen maar voor 1 apparaat vastleggen. Ben bezig met binnenhengelen van Halo Reach voor de 360 en die is al bijna een uur bezig.
Ja, werkt alleen op de Xbox Onejoey82 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:58:
lolllll.....mijn buurman zegt dat van regio wisselen op zijn 360 niet lukt.....................is dit alleen voor de one of doet hij iets verkeerd?
Net zoals dat jij niet tegen je buurman met een Xbox 360 kan gamen of kan chatten.
Xbox Live voor de One en de 360 zijn fysiek gescheiden netwerken die alleen bij elkaar komen in het weergeven van de friends en messages op beide systemen.
Lol, heb het vaker geschreven de afgelopen 10 maandmowa schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:01:
[...]
Ik heb 'm pas 9 maanden dus dan zal ik dat wel gemist hebben.Hoewel ik afgezien van af en toe Titanfall weinig lag heb.
Ik ben Ziggo klant en had toch veel last van trage download snelheid. Helaas kan je de instellingen maar voor 1 apparaat vastleggen. Ben bezig met binnenhengelen van Halo Reach voor de 360 en die is al bijna een uur bezig.
Is het internet IP adres wat de Xbox 360 in je netwerk heeft in de DMZ binnen je router zetten een optie?
[ Voor 37% gewijzigd door Bullet NL op 18-09-2014 17:09 ]
[Refuted]
Bij mijn weten is dit alleen voor de One!joey82 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:58:
lolllll.....mijn buurman zegt dat van regio wisselen op zijn 360 niet lukt.....................is dit alleen voor de one of doet hij iets verkeerd?
[ Voor 50% gewijzigd door Ninjetsu NL op 18-09-2014 17:13 ]
Bij de meeste routers kan je per poort maar één intern IP adres aanwijzen.Ninjetsu NL schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:07:
[...]
??? Hoezo kan je de instellingen maar voor 1 apparaat vastleggen? Port forwarden kan altijd toch? Ben ook Ziggo klant en heb wel meer apparaten ge-port-forward
Ah op die fiets, klopt inderdaad, thanks Bullet!Bullet NL schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:09:
[...]
Bij de meeste routers kan je per poort maar één intern IP adres aanwijzen.
Snap ook nooit waarom mensen nog steeds met die 'DMZ' oplossing komen.
Ik speel GTA5 op de X360 -> netwerk problemen -> DMZ
Ik speel D3 op PS3 -> netwerk problemen -> DMZ
Ik speel de rest op XBO -> netwerk problemen -> DMZ
Dus elke keer als ik 1 van die games opstart, moet ik eerst DMZ omgooien in m'n router?
Zorg gewoon dat je game op orde is, dan hoeft die onzin niet (ik heb werkelijk 0,0 problemen met PC games).
Dus elke keer als ik 1 van die games opstart, moet ik eerst DMZ omgooien in m'n router?
Zorg gewoon dat je game op orde is, dan hoeft die onzin niet (ik heb werkelijk 0,0 problemen met PC games).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het heeft ook helemaal niets met de games te maken, het is een netwerk probleem........SinergyX schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:18:
Snap ook nooit waarom mensen nog steeds met die 'DMZ' oplossing komen.
Met name dat van routers..... Overigens het komt net zo vaak op de PC voor, zoek maar eens op internet.... Het staat er vol mee.
IPv6, dat is de beste oplossing die ik kan bedenken hier voor...
Xbox One en het Live netwerk zijn er klaar voor (schijnbaar) nu de providers nog...Bullet NL schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:23:
[...]
IPv6, dat is de beste oplossing die ik kan bedenken hier voor...
Heb dat afgelopen dinsdag gedaan en het duurt laaaaang.mowa schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:01:
[...]
Ben bezig met binnenhengelen van Halo Reach voor de 360 en die is al bijna een uur bezig.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik heb het idd vaker langs zien komen maar in mijn eigen wijsheid meende ik desondanks dat het niet nodig was.Bullet NL schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:07:
Lol, heb het vaker geschreven de afgelopen 10 maand
Is het internet IP adres wat de Xbox 360 in je netwerk heeft in de DMZ binnen je router zetten een optie?
Heb de 360 in DMZ gezet, goede tip.
Heeft iemand zich al aan kunnen melden bij het Xbox Rewards program?http://news.xbox.com/2014/09/xbox-live-rewards
Ondanks dat mijn account op US staat kan ik me niet aanmelden...
Vermoed dat ze ook naar je ip kijken en die is gewoon in Nederland.Motion2 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:49:
Heeft iemand zich al aan kunnen melden bij het Xbox Rewards program?http://news.xbox.com/2014/09/xbox-live-rewards
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Lukt hier inderdaad ook niet terwijl ik alles op US heb staan.
Misschien kijkt die dan toch waar je zit.
Misschien kijkt die dan toch waar je zit.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Nee, hij kijkt naar je Xbox Live abonnement, en die staat als het goed is bij ons allemaal op NL....
Is net voor de 2e keer binnen, deed er iets meer dan 20 min over. Dat is netjes.Lekker Ventje schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:29:
Heb dat afgelopen dinsdag gedaan en het duurt laaaaang.
Mooie tip over India en Forza Horizon 2 :-) Heb gelijk de ultimate versie besteld voor 62 Euro
Ze gaan het bijna gratis weggeven op deze manier, maar ik ben een Nederlander en klaag niet hoor.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Werkt hier primaMotion2 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:49:
Vertel, op welk land staat jou Xbox Live en met welk land setting heb jij je geregisterd?
USBullet NL schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:48:
[...]
Vertel, op welk land staat jou Xbox Live en met welk land setting heb jij je geregisterd?
Leuk dat je deze quote geeft. Daar had ik de info achteraf ook vandaan. Ik zou als gebruiker dat helemaal niet hoeven doen. Ea access rept alleen over 5 dagen early access. Dan ga ik er van uit dat ik vijf dagen eerder het spel kan spelen.Yaz schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:10:
[...]
Dat zijn ze helemaal niet vergeten te vertellen. Dat stond er gewoon bij.
Ik quote van http://www.ea.com/eaaccess/
[...]
Wat is er niet duidelijk aan "to play for a limited time"?
Xbox Live: Ofthewell NL
Ik heb een ps4 gekocht en heb het gevoel dat ik een fout heb gemaakt. Ik zie in de line up van de XBOX one een aantal games die er geniaal uitzien en bovendien veel meer verscheidenheid kennen dan de PS4 line up.
Voordat ik een Xbox one ga kopen eerst nog een paar vragen:
1: heb al sinds het begin playstations. Denken jullie dat ik kan wennen aan de XBOX one controller?
2: hoe werkt netflix? Kan je dat ook bedienen met je stem? Of gewoon met controller?
3: is er een soort plex app voor de Xbox one?
4: hoe veel geluid maakt hij bij game? Hoeveel bij bijvoorbeeld Netflix? kijken?
Ps. dan moet ik ook nog beslissen of ik de ps4 ga houden of niet.
1: heb al sinds het begin playstations. Denken jullie dat ik kan wennen aan de XBOX one controller?
2: hoe werkt netflix? Kan je dat ook bedienen met je stem? Of gewoon met controller?
4: hoe veel geluid maakt hij bij game? Hoeveel bij bijvoorbeeld Netflix? kijken?
[ Voor 5% gewijzigd door giantgiantus op 18-09-2014 19:04 ]
Zoals ik eerder schreef, hoe heb jij dat met een Nederlands Live abonnement gedaan dan?
Ja, Ik heb genoeg uren op beide controllers, ik zou niet weten waarom je niet zou kunnen wennen. Ga bijvoorbeeld bij een gamewinkel (of mediamarkt) eerst ff proberen...giantgiantus schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:59:
Ik heb een ps4 gekocht en heb het gevoel dat ik een fout heb gemaakt. Ik zie in de line up van de XBOX one een aantal games die er geniaal uitzien en bovendien veel meer verscheidenheid kennen dan de PS4 line up.
Je kan netflix oproepen met je stem (starten) vervolgens kan je hem via de controller, de Smartglass app op je telefoon of via een afstandsbediening bedienen.2: hoe werkt netflix? Kan je dat ook bedienen met je stem? Of gewoon met controller?
Zoals je een pagina terug kan lezen is er een Plex app in de maak, zal vast niet lang meer duren voordat deze live gaat. Je weet dat het afspelen via DNLA al wel werk? Incl. MKV's.......3: is er een soort plex app voor de Xbox one?
Die van mij is stil, de harddisk in de Xbox One maakt minder lawaai dan WD in mijn laptop. Geloof me, een PS4 is veel beter hoorbaar.4: hoe veel geluid maakt hij bij game? Hoeveel bij bijvoorbeeld Netflix? kijken?
Tja... Dat moet je zelf weten, Als je hem er naast houd dan kan je lekker switchen, hangt natuurlijk vooral af van je financiële situatie.Ps. dan moet ik ook nog beslissen of ik de ps4 ga houden of niet.
Aha ook via de Logitech Harmony? Jammergenoeg werkt dat namelijk niet op de ps4.Bullet NL schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:12:
Je kan netflix oproepen met je stem (starten) vervolgens kan je hem via de controller, de Smartglass app op je telefoon of via een afstandsbediening bedienen.
Verwijderd
Op de site van Logitech staat van wel. Zelf nog niet getest.giantgiantus schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:22:
[...]
Aha ook via de Logitech Harmony? Jammergenoeg werkt dat namelijk niet op de ps4.
Metro Redux en Diablo zijn ook goed geprijsd in de india store. Shadow of Mordor ook btw.
https://www.youtube.com/@droommotor
Ik heb gewoon Live gekocht bij Livecodes.nl, en die codes ingevoerd toen is Live aan mijn account gekoppeld. Toen stond mijn account al op US.Bullet NL schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:04:
[...]
Zoals ik eerder schreef, hoe heb jij dat met een Nederlands Live abonnement gedaan dan?
[ Voor 4% gewijzigd door Turdie op 18-09-2014 19:44 ]
Het is uiteindelijk gelukt om FH2 via de store in India te kopen voor €34 en is al aan het downen.
Aanvankelijk werkte mijn CC niet. Heb op commerce.microsoft.com/ mijn adres gewijzigd waarna het ineens wel lukte. Waarom dat zo is weet ik niet, ik heb dit uit 1 van de resultaten met een Google zoekactie gevonden.
Aanvankelijk werkte mijn CC niet. Heb op commerce.microsoft.com/ mijn adres gewijzigd waarna het ineens wel lukte. Waarom dat zo is weet ik niet, ik heb dit uit 1 van de resultaten met een Google zoekactie gevonden.
De reden dat je em op India hebt staan is de prijs? Heb je je CC ook op een adres in India geregistreerd?mowa schreef op donderdag 18 september 2014 @ 20:14:
Het is uiteindelijk gelukt om FH2 via de store in India te kopen voor €34 en is al aan het downen.![]()
Ja en Jawes- schreef op donderdag 18 september 2014 @ 20:59:
[...]
De reden dat je em op India hebt staan is de prijs? Heb je je CC ook op een adres in India geregistreerd?
Ik zie dat mijn tip van gisterenavond driftig wordt opgevolgd.
Ze zullen wel denken...wat is die xbox one populair in India terwijl die officieel nog niet eens uit is....
Hoe switch je je console naar india dan? ik zie bij landinstellingen alleen VS, VK, en NL staan?mowa schreef op donderdag 18 september 2014 @ 20:14:
Het is uiteindelijk gelukt om FH2 via de store in India te kopen voor €34 en is al aan het downen.![]()
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Mijn XBox is geruisloos en ik zou de PS4 niet weg doen. Ik heb op 4 maanden XBox One al 10 keer meer gespeeld dan op mijn PS4 die ik met de launch had maar als daar de JRPG's (eindelijk) gaan verschijnen wordt die vanzelf meer gebruikt.giantgiantus schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:59:
Het verschil tussen de controllers is nu niet zo groot meer, ik zou die XBox gaan halen en de PS4 houden.
Mijn X1 heeft continu op de US gestaan, ook toen ik Live verlengde maar bij mij werkt het niet.shadowman12 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:43:
[...]
Ik heb gewoon Live gekocht bij Livecodes.nl, en die codes ingevoerd toen is Live aan mijn account gekoppeld. Toen stond mijn account al op US.
Het klinkt soms een beetje als de ps3 in de vorgie generatie. Toen was het begin kommer en kwel met de ps3 en was de Xbox de beste keus. De goede ps3 games hebben de ps3 gered. Nu zie ik een zeer sterke lineup van de xbox one met exclusives die er geweldig uit zien. Ik zie de Xbox one wel terugkomen.Lekker Ventje schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:18:
[...]
Mijn XBox is geruisloos en ik zou de PS4 niet weg doen. Ik heb op 4 maanden XBox One al 10 keer meer gespeeld dan op mijn PS4 die ik met de launch had maar als daar de JRPG's (eindelijk) gaan verschijnen wordt die vanzelf meer gebruikt.
Het verschil tussen de controllers is nu niet zo groot meer, ik zou die XBox gaan halen en de PS4 houden.
Ps4 blijft ook gewoon onder de tv staan en als ik 1 van beide amper ga gebruiken verkoop ik die.
Zijn er op dit moment nog leuke bundels?
Day One bundel met forza 5 en FIFA 15 is nog in sommige winkels te koop.
Mediamarkt Groningen heeft nog 2 met kinect. Intertoys vismarkt Groningen heeft nog wel 1 of 2 zonder kinect. Mediamarkt Roermond heeft nog wel wat van beide denk ik..
Mediamarkt Groningen heeft nog 2 met kinect. Intertoys vismarkt Groningen heeft nog wel 1 of 2 zonder kinect. Mediamarkt Roermond heeft nog wel wat van beide denk ik..
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
De store op store.xbox.com wordt helaas wel steeds minder overzichtelijk. Nu staan er vier versies in van Forza Horizon 2. Het zou ideaal zijn als je gewoon 1 keer Forza hebt staan en als je daarop klikt een optie krijgt van die vier versies.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Klopt, lijkt erop dat dat preorderen etc voor een beetje chaos heeft gezorgt. Volgens mij kun je van die 4 versies er maar 3 aanschaffen, waar die 4e voor is mag Joost weten. Destiny had iets soortgelijks, beetje wazig, maar zal binnenkort vast verbeterd worden.
Ik begin trouwens wel steeds vaker te merken dat downloads niet automatisch starten als ik ze via Smartglass selecteer. Heb er Phusebox ook al over gehoord. Wellicht iets met de NAT settings te maken? Die staan bij mij nog wel op strict, dus daar binnenkort maar eens naar kijken
Ik begin trouwens wel steeds vaker te merken dat downloads niet automatisch starten als ik ze via Smartglass selecteer. Heb er Phusebox ook al over gehoord. Wellicht iets met de NAT settings te maken? Die staan bij mij nog wel op strict, dus daar binnenkort maar eens naar kijken
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Gaat idd slordig, bij destiny was die ene die je nog niet kon kopen diegene zonder pre-order bonus.BM schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:15:
Klopt, lijkt erop dat dat preorderen etc voor een beetje chaos heeft gezorgt. Volgens mij kun je van die 4 versies er maar 3 aanschaffen, waar die 4e voor is mag Joost weten. Destiny had iets soortgelijks, beetje wazig, maar zal binnenkort vast verbeterd worden.
Vraag ik me af waar jij je info dan wel vandaan hebt want dit is volgens mij gewoon de bron. En er zijn genoeg mensen die zeer kundig zijn in selectief lezen en achteraf bitchen...Hairball schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:55:
[...]
Leuk dat je deze quote geeft. Daar had ik de info achteraf ook vandaan. Ik zou als gebruiker dat helemaal niet hoeven doen. Ea access rept alleen over 5 dagen early access. Dan ga ik er van uit dat ik vijf dagen eerder het spel kan spelen.
Gamertag: YazNL
Hier de live-action tv-trailer van Forza Horizon 2. Erg leuk gemaakt:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8k62OgK4pdU]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8k62OgK4pdU]
Verwijderd
Ik ga de nieuwe Forza niet halen op de X1 , al heb ik erg genoten van Forza 5.
Ik wacht op DriveClub voor de PS4 op 8 oktober , in de tussentijd ga ik verder met Forza 5.
Ik wacht op DriveClub voor de PS4 op 8 oktober , in de tussentijd ga ik verder met Forza 5.
Waarom kies je voor driveclub en geen forza horizon? Gewoon nieuwsgierigheid. 
Eerste review van D4. Een 9.
http://www.destructoid.co...1-episode-2--281305.phtml
Zojuist gekocht via Smartglass. Benieuwd of die gedownload is als ik thuis ben.
[ Voor 58% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-09-2014 09:36 ]
Verwijderd
De PS4 is mijn dagelijkse console.uchiha tijntje schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:30:
Waarom kies je voor driveclub en geen forza horizon? Gewoon nieuwsgierigheid.
Dan snap ik dat je multiplatform games op je PS4 koopt. Maar Forza en Drive Club zijn beide exclusives. Dan heeft het toch niet heel veel te maken met welke console je dagelijkse console is? Dan gaat het uiteindelijk om de leukste game, dus ik vroeg me af of je je keuze gemaakt op basis van ervaringen met de games. Mocht je je de demo van FH2 nog niet geprobeerd hebben dan zou ik het zeker aanraden.
[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-09-2014 09:40 ]
Er is toch ook zo iets als port triggering?Bullet NL schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:09:
[...]
Bij de meeste routers kan je per poort maar één intern IP adres aanwijzen.
Ik had het wel in mijn router gevonden, maar alles gewoon werkte met gewoon port forwarden. Statisch IP van mijn oude xbox vervangen door die van mijn nieuwe, oude gebruik ik nog voor enkele gedownloade spellen die ik 'geshared' heb. Dus heb ik er verder geen aandacht aan besteed.
Don't fix what ain't broken
Gave trailer. Enige nadeel dat ik vond was dat het iets TE vrij was. Met 200 door boompjes heen gaan en door een wijngaard. In de trailer zie je de rally auto ook over een zandweg heen. Dat zou gaaf zijn als het tot daar bleef. Een weiland prima, maar niet verder. Nu heeft het geen toegevoegde waarde om op het zandpad te blijven en kan je bepaalde bochten compleet negeren. Oh daar moet ik heen hop rechtdoor en niks meer de weg aanhouden.Martinspire schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:53:
Hier de live-action tv-trailer van Forza Horizon 2. Erg leuk gemaakt:
[video]
Dit hangt natuurlijk ook af van je eigen manier van rijden en keuze die je maakt.
Hoe dan ook, zal het spel wel gaan kopen. Leuk vermaak met andere in 1 wereld
Tot je 'buiten dat zandweggetje' een boom tegenkomt, die werkt helaas niet mee 
(kleine boompjes kan je wel kapotrijden).
Maar dat is beetje de basis, je moet puntsgewijs een route volgen, wat jij tussen die punten doet.. geheel je eigen zaak
(kleine boompjes kan je wel kapotrijden).
Maar dat is beetje de basis, je moet puntsgewijs een route volgen, wat jij tussen die punten doet.. geheel je eigen zaak
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Demo's en Beta's speel ik tegenwoordig niet meer vaak , ik wil de echte spellen.uchiha tijntje schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:40:
Dan snap ik dat je multiplatform games op je PS4 koopt. Maar Forza en Drive Club zijn beide exclusives. Dan heeft het toch niet heel veel te maken met welke console je dagelijkse console is? Dan gaat het uiteindelijk om de leukste game, dus ik vroeg me af of je je keuze gemaakt op basis van ervaringen met de games. Mocht je je de demo van FH2 nog niet geprobeerd hebben dan zou ik het zeker aanraden.
DriveClub en andere Racers die naar de PS4 komen heb ik genoeg aan.
De Racers zijn bijna allemaal een beetje van hetzelfde , dus een exclusieve Racer hoef ik niet.
Forza 5 heeft mij wel warmgemaakt voor het Racer genre.
Helaas word die rechte lijn vaak bevolkt door bomen en gebouwen die niet van hun plaats wijken. Ook word door checkpoints meestal een route aangegeven die je moet rijden en als het even kan rijd de weg toch wat beter/sneller dan dat weiland.Pannekoek81 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:09:
[...]
Gave trailer. Enige nadeel dat ik vond was dat het iets TE vrij was. Met 200 door boompjes heen gaan en door een wijngaard. In de trailer zie je de rally auto ook over een zandweg heen. Dat zou gaaf zijn als het tot daar bleef. Een weiland prima, maar niet verder. Nu heeft het geen toegevoegde waarde om op het zandpad te blijven en kan je bepaalde bochten compleet negeren. Oh daar moet ik heen hop rechtdoor en niks meer de weg aanhouden.
Dit hangt natuurlijk ook af van je eigen manier van rijden en keuze die je maakt.
Hoe dan ook, zal het spel wel gaan kopen. Leuk vermaak met andere in 1 wereld.
Normaal zou ik zeuren over het gebrek aan hoofdletters, maar jij bent er wel erg enthousiast mee.Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:13:
[...]
Demo's en Beta's speel ik tegenwoordig niet meer vaak , ik wil de echte spellen.
De Racers zijn bijna allemaal een beetje van hetzelfde , dus een exclusieve Racer hoef ik niet.
Beta's kan ik inkomen, maar geen demos? Ik zou willen dat er meer demos waren. Dan kun je tenminste een game uitproberen voor je je zuurverdiende geld er aan uitgeeftVerwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:13:
[...]
Demo's en Beta's speel ik tegenwoordig niet meer vaak , ik wil de echte spellen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zet gewoon de demo in de download en ga dan even spelen. Je krijgt er denk ik geen spijt vanVerwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:13:
[...]
Jup, was de reden waarom ik zelf destiny niet zou aanschaffen, vond de demo behoorlijk matig (alsnog gekregen, maar heb er pas uurtje of 6 gametijd inzittenBM schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:20:
[...]
Beta's kan ik inkomen, maar geen demos? Ik zou willen dat er meer demos waren. Dan kun je tenminste een game uitproberen voor je je zuurverdiende geld er aan uitgeeft
Wat dan wel weer jammer is, zoals Fifa15, het dus een oudere versie is, dus je krijgt nog geen 'goed' beeld van definitief resultaat. Nu is FIFA voor mij toch een no-brainer om te kopen, maar zou best kunnen begrijpen waarom sommige mensen op basis van de demo de game niet gaan aanschaffen.
is het nog meer mensen opgevallen dat de disc nu aan de andere kant van het doosje zit?.........apart
Idd dat valt me nu ook op, een keer iets anders dan altijd aan de rechterkant zoals bij de xbox 360.joey82 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:39:
is het nog meer mensen opgevallen dat de disc nu aan de andere kant van het doosje zit?.........apart
Alleen digitaal.
[ Voor 4% gewijzigd door BM op 19-09-2014 11:04 ]
Sig
Ik vind de doosjes overigens wel opvallend slap
Maakt voor de game natuurlijk niets uit, maar toch...
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
ja dat kan ook natuurlijk.......dat is mijn plan ook
even afwachten hoelang het duurt dat de hardeschijf vol is.....gelukkig zijn externe hdd's geen probleem
Dagelijkse console? Een bijzondere benaming. Dat je daar bewust voor kies. Het is maar net welk spel je zin in hebt. Er zijn ook dagen wanneer je niet de ps4 pakt, is het dan niet meer je dagelijkse console?
https://www.youtube.com/@droommotor
Eens, zelfs die van de 360m waren een STUK steviger. Die van de XBO voelen erg goedkoop aan.Rossi46 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:58:
Ik vind de doosjes overigens wel opvallend slapMaakt voor de game natuurlijk niets uit, maar toch...
Over wat voor doosjes hebben jullie het? 
Heb je zelf al gegoogeld?
Overigens vind ik het wel een beetje jammer dat je met die FH2 demo telkens opnieuw moet beginnen, ik ben wel een beetje klaar met die eerste minuten.
Eerder noemde ik de demo wat repetitief maar daar kom ik op terug want ik heb gisteravond toch errug leuke races gedaan. Zo had, op een gegeven moment, de circuit race 20 ronden en 10 gasten waarvan er 2 finishden. Ik was daar 1 van terwijl ik bij de grid als laatste stond, ik heb gewoon de meute elkaar af laten maken want het waren alleen maar botsauto's. Ook op het moment dat er een zich 1 in een boom had geboord kon ik er langs. Degene op plek 1 reed zijn rondjes een seconde sneller en ik kwam dus maar net binnen de tijd binnen.
Tja en er zijn ook gasten die moedwillig een ander van de baan rijden, door bijvoorbeeld je zodanig af te snijden dat je tegen een boom of muur rijdt of een checkpoint mist.
En toch vind ik onderhand de omgeving echt te weinig next gen ogen. Maar misschien neem je dit voor lief zoals een COD liefhebber dat doet.
Heeft je X1 alle updates? Als je X1 in NL taal staat/weergeeft moet je dat eerst veranderen naar Engels.iantje31 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:58:
Hoe switch je je console naar india dan? ik zie bij landinstellingen alleen VS, VK, en NL staan?
Heb je zelf al gegoogeld?
Overigens vind ik het wel een beetje jammer dat je met die FH2 demo telkens opnieuw moet beginnen, ik ben wel een beetje klaar met die eerste minuten.
Eerder noemde ik de demo wat repetitief maar daar kom ik op terug want ik heb gisteravond toch errug leuke races gedaan. Zo had, op een gegeven moment, de circuit race 20 ronden en 10 gasten waarvan er 2 finishden. Ik was daar 1 van terwijl ik bij de grid als laatste stond, ik heb gewoon de meute elkaar af laten maken want het waren alleen maar botsauto's. Ook op het moment dat er een zich 1 in een boom had geboord kon ik er langs. Degene op plek 1 reed zijn rondjes een seconde sneller en ik kwam dus maar net binnen de tijd binnen.
Tja en er zijn ook gasten die moedwillig een ander van de baan rijden, door bijvoorbeeld je zodanig af te snijden dat je tegen een boom of muur rijdt of een checkpoint mist.
En toch vind ik onderhand de omgeving echt te weinig next gen ogen. Maar misschien neem je dit voor lief zoals een COD liefhebber dat doet.
Ik zie het een beetje als het volgde;Denzis schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:46:
[...]
Dagelijkse console? Een bijzondere benaming. Dat je daar bewust voor kies. Het is maar net welk spel je zin in hebt. Er zijn ook dagen wanneer je niet de ps4 pakt, is het dan niet meer je dagelijkse console?
- Mijn dagelijkse auto
- Mijn dagelijkse kleding
- Mijn dagelijkse vrouw
En dus ook je dagelijkse console. Maar heel soms, echt maar af en toe, heb je zin om stout te zijn. En dan pak je de niet dagelijkse .... Gewoon, omdat die toch ook wel heel erg lekker is.
Wellicht gebruikt hij zijn PS4 dagelijks als Dish warmer.Denzis schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:46:
[...]
Verwijderd
Sinds 10 januari heb ik tot nu toe elke dag op de PS4 gespeeld.Denzis schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:46:
[...]
Ik ben van plan om dat nog heel lang te doen in de toekomst.
Ik zit nu trouwens Forza 5 te spelen op de X1.
Maar je gamed (geen idee hoe je dat schrijft..) toch denk ik voor de games, niet voor het platform. Als er een leuke exclusive uitkomt, ben je dan wel geneigd om die te halen? Want waar heb je anders de X1 voor gekocht? 
Je hebt nu Forza 5 en Ryse? Houdt er wel rekening mee dat Drive Club (en ook wel Forza Horizon 2) flink anders speelt dan Forza 5.
Je hebt nu Forza 5 en Ryse? Houdt er wel rekening mee dat Drive Club (en ook wel Forza Horizon 2) flink anders speelt dan Forza 5.
[ Voor 31% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-09-2014 12:31 ]
Verwijderd
Ik speel de exclusives op beide systemen en de andere spellen op de PS4.uchiha tijntje schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:29:
Maar je gamed (geen idee hoe je dat schrijft..) toch denk ik voor de games, niet voor het platform. Als er een leuke exclusive uitkomt, ben je dan wel geneigd om die te halen? Want waar heb je anders de X1 voor gekocht?
En ik ben helemaal klaar om me in Racers zoals DriveClub te verdiepen.
Ik heb er zin in.
Iemand Flockers al gespeeld?
Ik wil voor D4 nog twich kijken ofzo want weet niet of ik dat echt leuk ga vinden... Helemaal onbekend voor mij.
Ik wil voor D4 nog twich kijken ofzo want weet niet of ik dat echt leuk ga vinden... Helemaal onbekend voor mij.
http://www.escapistmagazi.../12277-D4-Xbox-One-Review
D4 wordt toch best wel ok ontvangen denk ik. Bijzonder dat er zo weinig marketing aan is gegeven.
D4 wordt toch best wel ok ontvangen denk ik. Bijzonder dat er zo weinig marketing aan is gegeven.
Is er eigenlijk nog iets bekend gemaakt over nieuwe features in updates? Normaal een groot onderwerp hier altijd binnen dit topic maar ik zie er niks meer van terug en ik kan ook online niets nieuws vinden eigenljik.
Omdat MGS 5 the Phantom Pain ook naar de Xbox one komt. Hier een 30 min. gameplay filmpje.. ziet er indrukwekkend uit moet ik zeggen.
http://nl.ign.com/metal-g...m-pain-20-minuten-gamepla
Omdat MGS 5 the Phantom Pain ook naar de Xbox one komt. Hier een 30 min. gameplay filmpje.. ziet er indrukwekkend uit moet ik zeggen.
http://nl.ign.com/metal-g...m-pain-20-minuten-gamepla
[ Voor 36% gewijzigd door Chrosser op 19-09-2014 13:08 ]
De oktober preview is al een tijdje uit volgens mij. Dus begin oktober zal er wel weer wat nieuws uitkomen voor november.
Dat zal komen omdat het gros van de mensen hier in de preview zit en het voor hen dus geen nieuws meer is. De belangrijkste updates voor de oktober release zijn denk ik wel Snap Center (Chrosser schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:06:
Is er eigenlijk nog iets bekend gemaakt over nieuwe features in updates? Normaal een groot onderwerp hier altijd binnen dit topic maar ik zie er niks meer van terug en ik kan ook online niets nieuws vinden eigenljik.
Xbox
Snap Center? Kan zo snel geen screenshot vinden met een voorbeeld, wat doet het precies?
LOTG schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:44:
Snap Center? Kan zo snel geen screenshot vinden met een voorbeeld, wat doet het precies?

Het menutje met de 4 knoppen rechts in beeld. Maakt het snappen/unsnappen een stuk soepeler. Vooral unsnap, aangezien precies dat een voice command is wat voor mij lastig blijft
Xbox
Ik vind dat menu juist onhandig. Dat zouden ze optioneel moeten maken... Ga ik gelijk maar eens even op het preview forum zetten.
Xbox Live: Chevalric
Hoezo onhandig? Je hoeft het toch niet te gebruiken???Chevalric schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:24:
Ik vind dat menu juist onhandig. Dat zouden ze optioneel moeten maken... Ga ik gelijk maar eens even op het preview forum zetten.
Ik gebruikte double tap op de Xbox button om te switchen tussen de main app en de gesnapte app. Nu moet ik dan nog naar rechts drukken. Alle andere opties kan ik via Kinect ook doen.
[ Voor 14% gewijzigd door Chevalric op 19-09-2014 14:32 ]
Dat is inderdaad zo, normaal doe ik een double tap en meteen dpad naar beneden (friendlist of party list), doe ik dat nu te snel ben ik m'n snap dus kwijt (in dat menu is het close snap), en messages zijn nog erg onhandig om te lezen (en snel op te reageren).
Kan iemand mij vertellen hoelang het duurt voordat Microsoft een nieuwe xbox opstuurt? Ik ben die van mij nu 2 dagen kwijt en mis hem nu al
Hoewel ik het met je eens bent dat het 1 stap extra is, is er (gezien het dikgedrukte) een eenvoudige oplossing --> 'Xbox Switch' gillen richting je kinect zou het beoogde effect moeten hebbenChevalric schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:31:
Ik gebruikte double tap op de Xbox button om te switchen tussen de main app en de gesnapte app. Nu moet ik dan nog naar rechts drukken. Alle andere opties kan ik via Kinect ook doen.
Xbox
Kan wel 28 werkdagen duren....Blate schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:34:
Kan iemand mij vertellen hoelang het duurt voordat Microsoft een nieuwe xbox opstuurt? Ik ben die van mij nu 2 dagen kwijt en mis hem nu al
Maar ook 5......
Of 3.....
Moeilijk te zeggen, maar een ding is zeker.... Wanneer jij hem weer terug hebt kom je dat hier vast melden zodat wij weten hoelang het duurt!
Ze zouden die commando's eens ergens moeten opschrijven. Weer wat geleerdBM schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:34:
[...]
Hoewel ik het met je eens bent dat het 1 stap extra is, is er (gezien het dikgedrukte) een eenvoudige oplossing --> 'Xbox Switch' gillen richting je kinect zou het beoogde effect moeten hebben
[ Voor 7% gewijzigd door Chevalric op 19-09-2014 14:43 ]
Ik gebruikte die double tap helemaal nooit, via Kinect gaat het hier prima.....Chevalric schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:31:
Sterker nog, voor de laatste (preview) update wist ik eigenlijk niet eens dat de optie er in zat
Nou ja, het probleem is nu natuurlijk het gebrek aan Kinect bij mensen. Dat kun je wel schreeuwen maar je Xbox zal je leeg terug aanstaren.
Als je kinect goed hebt ingesteld kan je gewoon met rustige stem je commando's geven.Chevalric schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:42:
Ze zouden die commando's eens ergens moeten opschrijven. Weer wat geleerd(al kan ik soms niet gillen, ivm slapende kinderen/partner)
Zet ff onderstaande lijst op je foon of tablet.
http://traffic.libsyn.com..._Kinect_Voice_Gesture.pdf
ongeveer een klein maandje nu de xbone, ondanks dat de ps4 grafisch iets beter is toch voor de xbone gekozen, omdat ik kinect toch wel vet vind en de exclusives me iets wat meer aanspraken. Ik ben zeer tevreden over de xbone, ook speciaal er een nieuwe tv voor gekocht, zodat het allemaal nog beter tot zijn recht komt.
Ik heb nu de volgende games:
- ryse son of romes (legendary edition)
- dead rising 3 (apocalypse edition)
- kinect sport rivals
- titanfall
Met name titanfall is een game die ik erg waardeer online, ondanks dat ik shooter wel beu was, maar speelt heel goed, denk niet dat ik 10x generation doe (lees prestige), maar is vermakelijk.
Ryse is grafisch het mooiste wat ik tot nu toe heb gezien, single player leuke graphics en multiplayer vermakelijk.
De overige games eigenlijk nog weinig aan toe gekomen.
Vraag is nu of ik destiny moet halen voor de xbone, ik lees erg tegenstrijdige berichten over deze game, maar is het nu echt leuk vergeleken met titanfall?
Overigens kan ik ondanks de xbox360 niet wachten op gta5 next gen, ziet er echt goed uit.
Daarnaast had ik mij voorgenomen om de ps4 te halen als de xbone me tegen zou vallen (hier ging ik eigenlijk vanuit op basis van de media etc), maar met name om het gehype van de ps4 heb ik jusit een xbone gehaald, nu moet ik zeggen dat de drang voor ps4 minder is. Het enige wat ik super vet vind is share en enkele exclusives zoals infamous, maar tot nu toe zeer tevreden over de xbone.
Ohja, wel waardeloos dat je spraak vast zit aan je land, m.i. moet Nederlandse egio i.c.m. engelse voice commands geen probleem zijn. En hopelijk krijgt xbone tevens een soort share functie.
Ik heb nu de volgende games:
- ryse son of romes (legendary edition)
- dead rising 3 (apocalypse edition)
- kinect sport rivals
- titanfall
Met name titanfall is een game die ik erg waardeer online, ondanks dat ik shooter wel beu was, maar speelt heel goed, denk niet dat ik 10x generation doe (lees prestige), maar is vermakelijk.
Ryse is grafisch het mooiste wat ik tot nu toe heb gezien, single player leuke graphics en multiplayer vermakelijk.
De overige games eigenlijk nog weinig aan toe gekomen.
Vraag is nu of ik destiny moet halen voor de xbone, ik lees erg tegenstrijdige berichten over deze game, maar is het nu echt leuk vergeleken met titanfall?
Overigens kan ik ondanks de xbox360 niet wachten op gta5 next gen, ziet er echt goed uit.
Daarnaast had ik mij voorgenomen om de ps4 te halen als de xbone me tegen zou vallen (hier ging ik eigenlijk vanuit op basis van de media etc), maar met name om het gehype van de ps4 heb ik jusit een xbone gehaald, nu moet ik zeggen dat de drang voor ps4 minder is. Het enige wat ik super vet vind is share en enkele exclusives zoals infamous, maar tot nu toe zeer tevreden over de xbone.
Ohja, wel waardeloos dat je spraak vast zit aan je land, m.i. moet Nederlandse egio i.c.m. engelse voice commands geen probleem zijn. En hopelijk krijgt xbone tevens een soort share functie.
Ja ik hoop dat MS dat nog gaat veranderen of gewoon Nederland aan de lijst van Engels gaat toevoegen (kan toch niet zo lastig zijn?).
Wat Destiny betreft, tja dat is natuurlijk persoonlijk. Vandaar ook de tegestrijdige berichten.
Ik vind het persoonlijk wel de moeite waard, slecht is het sowieso zeker niet. Schieten zit goed in elkaar, en voor de rest is het een beetje wat je er van verwacht. Verwacht je een MMO, dan zit je verkeerd. Verwacht je een coop game, dan zit je goed.
Ik vind zelf Borderlands nog steeds het beste om mee te vergelijken, maar je komt niet om in de loot zoals daar.
Wat Destiny betreft, tja dat is natuurlijk persoonlijk. Vandaar ook de tegestrijdige berichten.
Ik vind het persoonlijk wel de moeite waard, slecht is het sowieso zeker niet. Schieten zit goed in elkaar, en voor de rest is het een beetje wat je er van verwacht. Verwacht je een MMO, dan zit je verkeerd. Verwacht je een coop game, dan zit je goed.
Ik vind zelf Borderlands nog steeds het beste om mee te vergelijken, maar je komt niet om in de loot zoals daar.
Destiny is voor mij zeker de moeite waard, het leuke er van is dat je de hele campain samen met vrienden kan uitvoeren. Elke dag en/of week krijg je vanaf level 20 nieuwe missies die je met 6 vrienden kan uitvoeren. Ook is de PvP match erg leuk, doet heel erg aan Unreal denken.
De herhaling welke je een reviews doorleest heeft vooral te maken met het feit dat je af en toe over het zelfde stukje map moet lopen om bij een nieuwe eindbaas te komen. Deze eindbazen zijn overigens allemaal uniek voor elke missie.
De herhaling welke je een reviews doorleest heeft vooral te maken met het feit dat je af en toe over het zelfde stukje map moet lopen om bij een nieuwe eindbaas te komen. Deze eindbazen zijn overigens allemaal uniek voor elke missie.
Owh ja? Dacht dat dat je alleen de raid met 6 man kan doen? Mis ik iets? Zo ja, wat dan?Bullet NL schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:07:
Destiny is voor mij zeker de moeite waard, het leuke er van is dat je de hele campain samen met vrienden kan uitvoeren. Elke dag en/of week krijg je vanaf level 20 nieuwe missies die je met 6 vrienden kan uitvoeren. Ook is de PvP match erg leuk, doet heel erg aan Unreal denken.
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat de nieuwe Netflix app geen voice commands meer ondersteund... Of ligt dat aan mij?
Ok, die discussie is al gevoerd... Eerst zoeken, dan posten
Ok, die discussie is al gevoerd... Eerst zoeken, dan posten
[ Voor 22% gewijzigd door Chevalric op 19-09-2014 15:40 ]
Vind heel die netflix app een drama, ze hebben blijkbaar de 'XBO' style weer uit het raam geslingerd en de app weer gelijkt gemaakt aan de overige console versies. Snel doorspelen werkt matig, voice control doet helemaal niets meer, domme keuze scherm(video/kids ofzo?).Chevalric schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:37:
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat de nieuwe Netflix app geen voice commands meer ondersteund... Of ligt dat aan mij?
Enige pluspunt, niet meer dat 'ik heb geen licht meer nodig in mn kamer' rood met zwarte letter
weet iemand trouwens off oddworld nog naar de xbox komt?
Dit is nou info waar ik iets aan heb, ik had namelijk geen zin in weer een diablo game, want dat heb ik al volledig kapot gespeeld op PC met alle high end gear etc, maar casual is meer mijn ding als je kijkt naar qua levelen, wie heeft namelijk zin om 1000x te grinden voor één of ander item met 0.1% drop chanceLOTG schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:02:
Ja ik hoop dat MS dat nog gaat veranderen of gewoon Nederland aan de lijst van Engels gaat toevoegen (kan toch niet zo lastig zijn?).
Daarnaast twijfel ik ook om de nieuwe trials game aan te schaffen, hebben mensen hier nog ervaringen mee?
Wat me overigens wel tegen valt zijn de aaa games aangaande kinect, volgens mij werkt alleen zoo tycoon en kinect rivals fatsoenlijk met kinect.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!