• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
BM schreef op donderdag 18 september 2014 @ 07:47:
[...]

Erg benieuwd.

Tevens las ik vanochtend dat D4 vanaf morgen verkrijgbaar is. Volkomen onverwacht voor mij, hij was stiekem eigenlijk al van mijn radar af gevallen. Ben benieuwd of het wat is :)
Serieus? En dat zonder enige vorm van marketing/aankondiging? Dat is apart aangezien het een "hard-core" kinect titel is. Dat zou MS toch wel met enige bombarie willen aankondigen lijkt mij?

edit: Ag, het is inderdaad zo: http://www.reddit.com/r/x...t_tomorrow_xb1_exclusive/

Mooi prijsje ook.. $15,- is heel goed te doen.

[ Voor 13% gewijzigd door Yaz op 18-09-2014 08:14 ]

Gamertag: YazNL

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:49
Gisteren een vaag dagje. Xbox staat op locale US ivm kinect en store prijzen.
Normaal nooit geen problemen met apps & games, maar gisteren doet netflix en fifa14 het niet. Netflix start niet op, fifa kan niet connecten met EA servers.

Zet de locale naar NL, en alles werkt. Zet de locale weer terug naar US, werkt weer niet. Iemand hier al meegemaakt?

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
eRRoR.InSiDe schreef op donderdag 18 september 2014 @ 08:00:
[...]

Ik gebruok mijn Rabo cc ook al een poosje enndie van mij werkt gewoon nog…
Die van mij niet meer, dan maar prepaid kaarten, ook prima :)
Yaz schreef op donderdag 18 september 2014 @ 08:12:
[...]

Serieus? En dat zonder enige vorm van marketing/aankondiging? Dat is apart aangezien het een "hard-core" kinect titel is. Dat zou MS toch wel met enige bombarie willen aankondigen lijkt mij?

edit: Ag, het is inderdaad zo: http://www.reddit.com/r/x...t_tomorrow_xb1_exclusive/

Mooi prijsje ook.. $15,- is heel goed te doen.
Vond het ook raar. Inderdaad omdat het toch dé Kinect game zou moeten worden. Veel meer dan 15 dollar zou ik voor een episodic game ook niet verwachten trouwens, er komen nog een paar delen. Al hoop ik wel dat die minder lang op zich laten wachten.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:21
TheVMaster schreef op donderdag 18 september 2014 @ 00:08:
Heb trouwens net op Reddit nice pics gezien van de Plex App die voor de Xbox One in ontwikkeling is. Overigens is de Plex Store afbeelding ook al te vinden in de krochten van de Xbox webpagina's.

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik zeg een mooie toevoeging (of vervanging) voor de MediaPlayer App :+
WOWWWW jij weet wel hoe jij mijn dag goed kan laten starten. Hier wordt ik wel heeeel blij van! :9~ _/-\o_

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Anders ik wel. Hoop wel dat de plex client (op de X1 dus) kan transcoden. Als ik een Plex server moet regelen die dat kan mag ik een nieuwe NAS gaan aanschaffen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:45
TheVMaster schreef op donderdag 18 september 2014 @ 00:08:
Heb trouwens net op Reddit nice pics gezien van de Plex App die voor de Xbox One in ontwikkeling is. Overigens is de Plex Store afbeelding ook al te vinden in de krochten van de Xbox webpagina's.

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik zeg een mooie toevoeging (of vervanging) voor de MediaPlayer App :+
Bye bye, HTPC :).
Enige minpunt van Plex vind ik de mogelijkheden om subs te downloaden. Dat is de belangrijkste reden waarom ik nog XBMC (met plexbmc plugin) draai op m'n htpc.

Xbox Live: Chevalric

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-11 15:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Chevalric schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:10:
[...]

Bye bye, HTPC :).
Enige minpunt van Plex vind ik de mogelijkheden om subs te downloaden. Dat is de belangrijkste reden waarom ik nog XBMC (met plexbmc plugin) draai op m'n htpc.
Je kan met Plex wel subtitles erbij krijgen in de serveropties, opensubtitles.org dacht ik?

https://support.plex.tv/h...figuring-Subtitle-Support

[ Voor 9% gewijzigd door Tags NL op 18-09-2014 09:52 ]

https://powershellisfun.com

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:45
offtopic:
Ja, klopt, maar dat werkt niet heel goed. Moet nog regelmatig de subs er zelf bij zoeken.

[ Voor 10% gewijzigd door Chevalric op 18-09-2014 09:56 ]

Xbox Live: Chevalric

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:40
Zojuist Rabo aan de lijn of het een aankoop van mij was. -> Ja
Net weer geprobeerd te kopen -> Done

Terug naar NL XBOX -> Staat in lijst om te installeren/

[ Voor 22% gewijzigd door GAIAjohan op 18-09-2014 10:03 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Verwijderd

PES2015 demo is uit in de Hongkong store. Zoek op Winning (eleven) :)

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:34
Het is al een tijdje geleden dat ik mete en nas and xmbc aan de gang ben geweest. Maar gezien het aantal positieve reacties op plex, vraag ik me af wat de ideale setup is?

Een qnap en synology met plex server er op, een nzb/trorrent client op de nas en gaan met die banaan?

Idealieter zou ik willen zien dat de plex app een download sectie zou hebben die dan de downloads op een USB3 schijf connected aan de xbox one, zou kunenn downloaden.

Maar dat is zeker niet mogelijk?

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
Heeft iemand al de early access fifa 15 kunnen spelen? Als het goed is (US regio) zou het vanaf vandaag geunlockt moeten zijn.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-11 16:30
bij mijn ps3 slim had ik elke keer als ik er disc uithaalde een vettige streep op de disc,dat ging er met een zacht doekje wel weer vanaf maar ik vond t wel bloed irritant......( vraag me nou nog steeds af wat dat was )

nu is de vraag......zijn er met de xbox one ook zulke klachten bekend?

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:34
joey82 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:18:
bij mijn ps3 slim had ik elke keer als ik er disc uithaalde een vettige streep op de disc,dat ging er met een zacht doekje wel weer vanaf maar ik vond t wel bloed irritant......( vraag me nou nog steeds af wat dat was )

nu is de vraag......zijn er met de xbox one ook zulke klachten bekend?
Geen idee, ik download de games nu alleen maar. ben blij dat ik vand ie discs af ben.

Kan het zijn dat juist het vilt aan de voorkant van je ps3 een stukje vet had zittenw aardoor je dat elke keer op je cd krijgt?

• joey82
muffstuff schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:21:
[...]

Geen idee, ik download de games nu alleen maar. ben blij dat ik vand ie discs af ben.

Kan het zijn dat juist het vilt aan de voorkant van je ps3 een stukje vet had zittenw aardoor je dat elke keer op je cd krijgt?
ik zou niet weten waar dat vet vandaan moet komen dan?.............maar ik ga met de nieuwe consoles iig ook downloaden ipv disc..........en dan vooral uit de us store wat de meeste hier ook wel doen volgens mij :)

• GAIAjohan
Ik zit zelf net meer prijzen te bekijken in de Indiase store, en het is daar gewoon echt 30-40% goedkoper dan EU.. Nu Forza Horizon2 gelukt is ga ik er meer halen.

[ Voor 17% gewijzigd door GAIAjohan op 18-09-2014 11:29 ]

• youssef18
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-10 13:12
Bekijken jullie de prijzen vanaf de Xbox of via browser? want via de browser krijg je de melding:
The Xbox One Games Store is not supported in your region at this time. (https://store.xbox.com/en-IN/)

• joey82
GAIAjohan schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:29:
Ik zit zelf net meer prijzen te bekijken in de Indiase store, en het is daar gewoon echt 30-40% goedkoper dan EU.. Nu Forza Horizon2 gelukt is ga ik er meer halen.
goedkoper dan in de us store?......................maarruhmm zijn die games dan wel te begrijpen of is alles gewoon ( de store/games ) in het engels ?

• Nindustries
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-10 14:29
Not sure of dit off-topic is of niet, maar kan de Xbox One wireless controller aangesloten worden op de PC?
Via USB kabel weet ik al, maar of dit wireless kan?

~ beware of misinformation.

• GAIAjohan
youssef18 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:30:
Bekijken jullie de prijzen vanaf de Xbox of via browser? want via de browser krijg je de melding:
The Xbox One Games Store is not supported in your region at this time. (https://store.xbox.com/en-IN/)
Via XBOX
joey82 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:31:
[...]

goedkoper dan in de us store?......................maarruhmm zijn die games dan wel te begrijpen of is alles gewoon ( de store/games ) in het engels ?
Ja. FH Ultimate kost $99 in de store, is €77.
FH Ultimate kost 4860 roepies in de store. is €61, nog iets.. Alles is gewoon in het Engels, en ik kan het spel gewoon downloaden zodra ik de XBOX weer op NL heb staan.. Dus NL zit er waarschijnlijk ook gewoon bij :P

[ Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 18-09-2014 11:35 ]

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Nindustries schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:33:
Not sure of dit off-topic is of niet, maar kan de Xbox One wireless controller aangesloten worden op de PC?
Via USB kabel weet ik al, maar of dit wireless kan?
Er is geen wireless receiver voor de X1 controller. Via usb is dus de enige oplossing todat MS besluit een receiver uit te brengen :)

Xbox

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-11 19:01

v8power67

Psn: Mausosaurus

ZO paar keer de horizon 2 demo gespeeld maar ben wel terug aan het komen op de graphics.
Ja ziet er leuk uit voor een open racer maar damn wat zitten er ook hoop lelijke effecten bij.
Stond voor de lol heel even stil in een stukje bos, om even naar de auto te kijken.
Zag toen de schaduwen van die bomen.... dat zag er in horizon 1 nog bijna beter uit.
Toen zag ik hoe de time of day werkte, soms springt zon schaduw gewoon meters weg.
Dit is zelfs in gt5 op de ps3 nog vloeiender en mooier gedaan.
Dan hoor ik alweer een hoop denken ja maar wie staat er nou stil in een race game.
Nou ja ik, zeker met een photomode in een game doe ik vaak zulke gebiede opzoeken.
Vind dit wel heel jammer, want ze deden het brengen alsof het super mooi is, maar valt allemaal wel mee.
Ja het ziet er tijdens rijden leuk uit, maar vind het behalve als het nat wegdek is niet bijzonder veel verschillen met horizon 1, die al echt super mooi was voor een x360 game.
Ga de game denk nog wel halen want rijden voelt echt heerlijk aan. En beetje variatie van alleen rondjes rijden in fm5 is ook welkom.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
GAIAjohan schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:34:
Ja. FH Ultimate kost $99 in de store, is €77.
FH Ultimate kost 4860 roepies in de store. is €61, nog iets.. Alles is gewoon in het Engels, en ik kan het spel gewoon downloaden zodra ik de XBOX weer op NL heb staan.. Dus NL zit er waarschijnlijk ook gewoon bij :P
Kan je ook nog ergens betrouwbaar aan Rupee gift cards komen? Of doe je het via je CC?

• GAIAjohan
Ereaser schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:36:
[...]

Kan je ook nog ergens betrouwbaar aan Rupee gift cards komen? Of doe je het via je CC?
Ik heb het met CC gedaan. Eerste keer mijn kaart geblokkeerd en niks gekocht daardoor. Gebeld door de bank, gezegd dat ik het inderdaad was. Toen opnieuw besteld, en hij staat nu gewoon in mijn lijst met spellen nu ik de XBONE weer op NL heb staan. Alleen is hij alleen nog maar te downloaden.. Niet te spelen nog..

Volgens mij bestaan roepie gift cards niet..

[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 18-09-2014 11:39 ]

• joey82
Ereaser schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:36:
[...]

dat vroeg ik mij dus ook af......

en

kan iemand mij helpen aan taxloze staten ( us )......ik zit nu al een kwartier te googlen maar volgens mij doe ik iets fout want ik kan het niet vinden...

• GAIAjohan
joey82 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:39:
[...]

dat vroeg ik mij dus ook af......

en

kan iemand mij helpen aan taxloze staten ( us )......ik zit nu al een kwartier te googlen maar volgens mij doe ik iets fout want ik kan het niet vinden...
Delaware, Montana, Oregon

• joey82
dankje :)

blijft dit ook zo of veranderd dat ook regelmatig?

• GAIAjohan
joey82 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:44:
[...]

dankje :)

blijft dit ook zo of veranderd dat ook regelmatig?
Ik was New Hampshire nog vergeten..
Maar ik denk dat staten het altijd kunnen aanpassen als ze dat willen..
Wikipedia: Sales taxes in the United States

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
GAIAjohan schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:51:
[...]

Alaska, er zijn 5 staten, wel adres in fairbanks bijv kiezen. Kleine dorpjes/gemeentes + de hoofdstad hebben wel tax.

[ Voor 12% gewijzigd door DrParanoid op 18-09-2014 12:00 ]

• joey82
GAIAjohan schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:51:
[...]

en dan gewoon een willikeurig adres opgeven ( bijvoorbeeld een mcdonalds of een hotel? )

moet het hotmail account ook een us account zijn ?

[ Voor 5% gewijzigd door joey82 op 18-09-2014 12:03 ]

• Nindustries
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-10 14:29
BM schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:34:
[...]

Er is geen wireless receiver voor de X1 controller. Via usb is dus de enige oplossing todat MS besluit een receiver uit te brengen :)
Noooooooooooooooooo!
Wel spijtig, achja, 6 meter mini-usb kabel dan maar. }:O

~ beware of misinformation.

• GAIAjohan
joey82 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:01:
[...]

en dan gewoon een willikeurig adres opgeven ( bijvoorbeeld een mcdonalds of een hotel? )

moet het hotmail account ook een us account zijn ?
Ik heb een hoteladres gedaan voor India.
Mijn account is gewoon mijn eigen standaard account. Kreeg zelfs de mail in het Nederlands dat ik FH2 foor zoveel roepies had gekocht. }:O

• joey82
in de indiase store zijn nog geen x1 games te koop of wel? de x1 is daar nog nie eens uit :O

• GAIAjohan
joey82 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:11:
in de indiase store zijn nog geen x1 games te koop of wel? de x1 is daar nog nie eens uit :O
Stel je X1 eens in op India en wees verrast :+

Speel nu Destiny en daar is best een leuke app voor schijnbaar, maar natuurlijk weer niet op Windows Phone, maar enkel android en apple. Ik vind het niet echt meer van deze tijd om windows Phone bij al die apps uit te sluiten.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• joey82
wat mij trouwens op valt is dat ik tot voorkort altijd een een game uit de store ( xbox.nl ) kon kopen waarna hij werd gedownload als de xbox 360 aan ging maar die optie zie ik nergens meer........hoe kan dit?
uchiha tijntje schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:30:
Speel nu Destiny en daar is best een leuke app voor schijnbaar, maar natuurlijk weer niet op Windows Phone, maar enkel android en apple. Ik vind het niet echt meer van deze tijd om windows Phone bij al die apps uit te sluiten.
Is vrij standaard hoor, maar het verbaast mij wel dat ze dan niet gewoon smartglass ondersteuning maken (beschikbaar op elk OS). Blijkbaar zit WP en XBO aan de 'mindere' kant, dat ze gewoon beide niet doen.

Warframe heeft wel Smartglass ondersteuning, dat zie ik liever dan wéér een OS-specifieke app.
https://warframe.com/news/warframe-xbox-one-alert-tools

PC versie had een versplintering van Apps op de 3 OS, met smartglass kunnen ze dat imho zo simpel uniform maken voor elk OS.

Ben bang dat GTA5 zelfde verhaal gaat krijgen, net als de vorige versie. Horizon 2 krijgt afaik wel een volledige app weer, zoals de 360 ook een GPS systeem had (werkte echt goed).

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 18-09-2014 12:36 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Kwestie van marktaandeel denk ik, ondanks dat er relatief grote groep Tweakers zijn met een WP toestel is dit wereldwijd nog maar een paar procent in marktaandeel.

iOS en Android zijn qua marktaandeel veel groter, natuurlijk is het niet fijn voor WP gebruikers dat ze vaak achter het net vinden. Wat dat betreft is het voor de WP gebruikers wel fijn dat de maker van de Xbox de zelfde is als de maker van WP toestellen. Grote kans dat indien dit niet het geval was ervoor het WP platform anders helemaal geen Xbox apps te krijgen waren.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Yaz
Bullet NL schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:38:
[...]

Kwestie van marktaandeel denk ik, ondanks dat er relatief grote groep Tweakers zijn met een WP toestel is dit wereldwijd nog maar een paar procent in marktaandeel.

iOS en Android zijn qua marktaandeel veel groter, natuurlijk is het niet fijn voor WP gebruikers dat ze vaak achter het net vinden. Wat dat betreft is het voor de WP gebruikers wel fijn dat de maker van de Xbox de zelfde is als de maker van WP toestellen. Grote kans dat indien dit niet het geval was ervoor het WP platform anders helemaal geen Xbox apps te krijgen waren.
Weet je, dat zou in dit geval nog niet eens zo erg zijn ware het niet dat de app aanvoelt als een wrapper voor een mobile site (en dat waarschijnlijk ook zo is).

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Yaz schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:23:
[...]

Weet je, dat zou in dit geval nog niet eens zo erg zijn ware het niet dat de app aanvoelt als een wrapper voor een mobile site (en dat waarschijnlijk ook zo is).
En dan is de betreffende site alleen bereikbaar via die app, want via Bungie.net kom je nergens.

• joey82
hoe zit t eigenlijk met als ik een game koop uit de us store en een vriend uit de nl store,,kunnen we dan wel gewoon samen een potje multiplayer doen/met elkaar ouwehoeren via party?

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-11 18:11
joey82 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:46:
hoe zit t eigenlijk met als ik een game koop uit de us store en een vriend uit de nl store,,kunnen we dan wel gewoon samen een potje multiplayer doen/met elkaar ouwehoeren via party?
Uiteraard. Een game is een game. Maakt niet uit waar je hem koopt.

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Destiny heeft exclusieviteitsdeals met Sony, dat zal zeker ook niet helpen in de motivatie om met een WP app te komen.

• joey82
Lekker Ventje schreef op woensdag 17 september 2014 @ 23:31:
[...]

Was de reden dat ie een US account had of was er een andere reden? Er zijn namelijk ook op de PS4 heel veel Nederlanders die een US account hebben en ik heb er niet eerder van gehoord.
volgens mij stond er iets van dat het niet overeen kwam bepaalde gegevens ofzo ik weet het niet meer zeker :)

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:06

TheVMaster

Moderator WOS
GAIAjohan schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:12:
[...]

Stel je X1 eens in op India en wees verrast :+
Scheelt het zoveel dan? :+

• GAIAjohan
Forza Horizon 2 ultimate is €99,99 in de EU store, $99,99 in US store, en 4860 roepies in India.
Neem dan een currency converter et voilá..

• joey82
GAIAjohan schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:00:
[...]

Forza Horizon 2 ultimate is €99,99 in de EU store, $99,99 in US store, en 4860 roepies in India.
zijn er ergens dan ook giftCards te vinden in roepies die je kan kopen met euro's? ;)

• GAIAjohan
joey82 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:01:
[...]

zijn er ergens dan ook giftCards te vinden in roepies die je kan kopen met euro's? ;)
Volgens mij zijn er geen roepie gift cards... Ik heb het met CC gedaan.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
[...]

Hmm...interessant. Ik zie inderdaad dat Forza Horizon 2 2700 Roepies (de 59 usd versie) kost, dat is omgerekend 44 USD....dan worden games wel heel erg goedkoop....

Nu nog Indiase Gift Cards regelen :)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:45

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

[...]

Das roughly 62 euro na convertion. Dat scheelt nogal !

Iedereen verhuizen naar India, pronto!
TheVMaster schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:02:
[...]

Hmm...interessant. Ik zie inderdaad dat Forza Horizon 2 2700 Roepies (de 59 usd versie) kost, dat is omgerekend 44 USD....dan worden games wel heel erg goedkoop....

Nu nog Indiase Gift Cards regelen :)
Of je CC gewoon gebruiken? Of wordt het dan heel erg dodgy ? :+

[ Voor 36% gewijzigd door Notna op 18-09-2014 14:03 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• joey82
GAIAjohan schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:02:
[...]

Volgens mij zijn er geen roepie gift cards...
dan is t voor vele al een no go vrees ik :(

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-10 10:44
Nou nou, er zitten hier wel een hoop Hollanders.

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-11 23:46

Bozznl

GT: The Bozzz88

Notna schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:02:
[...]

Das roughly 62 euro na convertion. Dat scheelt nogal !

Iedereen verhuizen naar India, pronto!

[...]

Of je CC gewoon gebruiken? Of wordt het dan heel erg dodgy ? :+
Dat scheelt enorm, ikzelf gebruik liever gift cards dan me CC (tenzij het echt niet strafbaar is?). Alleen kan ik niet zo 123 indiase gift cards vinden.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bozznl schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:08:
[...]

Dat scheelt enorm, ikzelf gebruik liever gift cards dan me CC (tenzij het echt niet strafbaar is?). Alleen kan ik niet zo 123 indiase gift cards vinden.
Indiase Gift cards zijn er niet......helaas :(

• LOTG
Bozznl schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:08:
[...]

Waarom zou het meer of minder strafbaar zijn met giftcards?

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:13
Ik ben toch wel een beetje teleurgesteld in EA met hun ea access. Er stond duidelijk dat je nieuwe games 5 dagen voor release kon spelen. Hoewel dat technisch gezien niet liegen is hebben ze vergeten te melden dat je het spel maar 6 uur mag spelen ook als je het al gekocht hebt.
Daarnaast moet je pok nog eens oppassen want in de faq staat dat de timer gewoon doorloopt als je het spel niet hard afsluit.

Jammer....

Xbox Live: Ofthewell NL

[...]

Mensen met een Forza 5 krijgen 5 euro, 10 dollar of 200 roepies korting

• Yaz
Hairball schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:09:
Ik ben toch wel een beetje teleurgesteld in EA met hun ea access. Er stond duidelijk dat je nieuwe games 5 dagen voor release kon spelen. Hoewel dat technisch gezien niet liegen is hebben ze vergeten te melden dat je het spel maar 6 uur mag spelen ook als je het al gekocht hebt.
Daarnaast moet je pok nog eens oppassen want in de faq staat dat de timer gewoon doorloopt als je het spel niet hard afsluit.

Jammer....
Dat zijn ze helemaal niet vergeten te vertellen. Dat stond er gewoon bij.

Ik quote van http://www.ea.com/eaaccess/
PLAY FIRST

If you’re an EA Access member, you can download upcoming EA games five days before the release date to play for a limited time. Madden NFL 15, NHL 15, FIFA 15, NBA LIVE 15 and Dragon Age: Inquisition are all included, with more to come. If you love it, buy it, and you can pick up right where you left off.
Wat is er niet duidelijk aan "to play for a limited time"?

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:09:
[...]

Dat is alleen op het VIP pakket, toch?

• GAIAjohan
Bullet NL schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:09:
[...]

Waar staat dat? Want ik heb wel FM5..

• Bozznl

Bozznl

LOTG schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:08:
[...]

Waarom zou het meer of minder strafbaar zijn met giftcards?
Aanname, ik denk omdat het adres in mijn profile niet overeenkomt met het adres van mijn CC? Geen idee.
Heb verder nog een pre-paid CC waarmee ik het evt zou kunnen proberen.
Edit: die staat ook gewoon op mijn eigen adres natuurlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Bozznl op 18-09-2014 14:11 ]

TheVMaster schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:10:
[...]

Dat is alleen op het VIP pakket, toch?
Nee op de gehele bundel, maakt niet uit welke je van de drie versies koopt, op allemaal krijg je korting! (indien je FM5/VIP hebt)

[ Voor 19% gewijzigd door Bullet NL op 18-09-2014 14:12 ]

• GAIAjohan
Bozznl schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:11:
[...]

Aanname, ik denk omdat het adres in mijn profile niet overeenkomt met het adres van mijn CC? Geen idee.
Ik heb er vanochtend contact over gehad met de bank en die wilden alleen confirmatie dat ik het echt was..

• Notna

Notna

Where are you?®

[...]

Het enige wat er kan gebeuren is dat je bank de transactie als 'niet zuiver' ziet en het blokkeerd. Belletje naar je bank en dat is ook opgelost.

Ik heb er overigens geen last van gehad dat de Rabo lastig deed. Werd gewoon geaccepteerd in 1 keer (en ik woon dan in Miami :P )

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 18-09-2014 14:12 ]

• LOTG
[...]

Ah zo.

Maar je adres komt nog steeds niet overeen met het land van aanschaf trouwens.

• GAIAjohan
LOTG schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:12:
[...]

Ah zo.

Wie zegt dat ik heel toevallig op dat moment niet met mijn Xbox in India zat.. En dat ik daar tijdelijk in een hotel woon.

[ Voor 7% gewijzigd door GAIAjohan op 18-09-2014 14:13 ]

• Bozznl

Bozznl

Notna schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:12:
[...]

Het enige wat er kan gebeuren is dat je bank de transactie als 'niet zuiver' ziet en het blokkeerd. Belletje naar je bank en dat is ook opgelost.

Ik heb er overigens geen last van gehad dat de Rabo lastig deed. Werd gewoon geaccepteerd in 1 keer (en ik woon dan in Miami :P )
Oke dan ga ik verhuizen van Alaska naar India de volgende keer :p

LOTG schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:12:
[...]

Ah zo.

Maar dan nog? Wat maakt het uit?
De banken doen niet moeilijk, Microsoft faciliteert het.
Gewoon doen!

• GAIAjohan
Voor de korting moet je Forza5 VIP hebben.. Nja, ik wacht met FM5 DLC tot die in prijs zakken..

• GAIAjohan
Bozznl schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:14:
[...]

Oke dan ga ik verhuizen van Alaska naar India de volgende keer :p
Je hoeft je account niet om te katten hè!
Het enige wat je moet doen is XBOX regio ff naar India. Spel kopen. Terug naar je normale regio (in mijn geval NL). Spel downloaden.

• Notna

Notna

Where are you?®

GAIAjohan schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:20:
[...]

Het enige wat je moet doen is XBOX regio ff naar India. Spel kopen. Terug naar je normale regio (in mijn geval NL). Spel downloaden.
Als je via de store in een browser het koopt moet je volgens mij gewoon een adres hebben in het land waar de store op staat. Of ik moet dat verkeerd begrepen hebben.

Ik blijf van de instellingen verder af. Alleen mijn billingaddress heb ik aangepast naar Miami (en wellicht later Bangalore :+ )

• Bozznl

Bozznl

GAIAjohan schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:20:
[...]

Ja i know. Maar billingadres moet je toch wel mee veranderen met dat land? Teminste had ik wel gedaan met US store aankopen.

• joey82
dus ik kan met mijn nederlandse live account gewoon mijn xbox op us zetten endan oregon ofzo? :O

• GAIAjohan
Ik heb zelf op xbox.com een aprte MS india aankopen deel erbij gekregen. Daar staat mijn Indiase adres.
In mijn NL gedeelte staat gewoon mijn Nederlandse adres.

• Bozznl

Bozznl

joey82 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:24:
dus ik kan met mijn nederlandse live account gewoon mijn xbox op us zetten endan oregon ofzo? :O
http://616191.nl/xboxusa

• Notna

Notna

Where are you?®

joey82 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:24:
Edit: @ hierboven, grrrrrrr :+

Lees en huiver:

http://ikwerkindeict.nl/2...open-in-de-us-xbox-store/

Of je Oregon moet kiezen? Dunno. Kies iig een state waar geen income sales tax is :)

[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 18-09-2014 14:38 ]

• GAIAjohan
Sales tax lijkt me interessanter dan income tax ;)

• Bozznl

Bozznl

GAIAjohan schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:25:
Ik heb zelf op xbox.com een aprte MS india aankopen deel erbij gekregen. Daar staat mijn Indiase adres.
In mijn NL gedeelte staat gewoon mijn Nederlandse adres.
Ah je hebt gelijk voor elke regio een apart adres :D. Nice thanks, ga het zeker proberen voor mijn volgende aankoop, icm mijn CC koppelen.

• joey82
Notna schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:25:
[...]

Edit: @ hierboven, grrrrrrr :+

Lees en huiver:

http://ikwerkindeict.nl/2...open-in-de-us-xbox-store/

Of je Oregon moet kiezen? Dunno. Kies iig een state waar geen income tax is :)
mijn dank is groot :D alleen de xbox op us zetten en taxloze staat,,live acount kan gewoon op nl blijven staan.....jeej :D

misschien een rare vraag maar waar moet je in de xbox one een taxloze staat kiezen? dat kan toch alleen als je met CC werkt?

[ Voor 12% gewijzigd door joey82 op 18-09-2014 14:39 ]

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
[...]

Laat even weten of het lukt met je pre-paid CC. Zit er over te denken om er ook een aan te schaffen :)

• Notna

Notna

Where are you?®

joey82 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:29:
[...]

mijn dank is groot :D alleen de xbox op us zetten en taxloze staat,,live acount kan gewoon op nl blijven staan.....jeej :D

misschien een rare vraag maar waar moet je in de xbox one een taxloze staat kiezen? dat kan toch alleen als je met CC werkt?
Nope, ook met gift cards (spreek uit ervaring). Je kan de staat kiezen als je een billing address maakt op xbox.com (location even op US zetten uiteraard). Daar zal je om een staat gevraagd worden.

• Bozznl

Bozznl

Ereaser schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:41:
[...]

Laat even weten of het lukt met je pre-paid CC. Zit er over te denken om er ook een aan te schaffen :)
Ik heb op dit moment mijn CC (gewoon van mijn bank) gekoppeld, leek me toch wat handiger. Op dit moment ga ik geen aankoop doen, had gister fifa 15 al via US store gekocht met gift cards.

• joey82
Notna schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:43:
[...]

Nope, ook met gift cards (spreek uit ervaring). Je kan de staat kiezen als je een billing address maakt op xbox.com (location even op US zetten uiteraard). Daar zal je om een staat gevraagd worden.
ik weet niet wat ik vandaag heb hoor maar heb een beetje moeite met begrijpend lezen vandaag.....pfffff....sorry voor de overlast/irritatie iig :)

even op een rijtje hoor...............

ik zit nu op mijn acount op xbox.nl ( us ) bij payment & billing....daar een taxloze staat invullen met bijbehorende adres straat,postcode endan is het klaar?

• Notna

Notna

Where are you?®

joey82 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:48:
[...]

ik weet niet wat ik vandaag heb hoor maar heb een beetje moeite met begrijpend lezen vandaag.....pfffff....sorry voor de overlast/irritatie iig :)

ik zit nu op mijn acount op xbox.nl ( us ) bij payment & billing....daar een taxloze staat invullen met bijbehorende adres straat,postcode endan is het klaar?
Yup. Nouja, je eventuele CC koppelen uiteraard met eerder aangemaakt billingaddress maar als je enkel giftcards gebruikt is dit voldoende :)

• joey82
Notna schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:49:
[...]

Yup. Nouja, je eventuele CC koppelen uiteraard met eerder aangemaakt billingaddress maar als je enkel giftcards gebruikt is dit voldoende :)
oke.......dankjewel :)......laatst mn hotmail account ookal op us gezet maar dat hoeft dus helemaal niet haha.......

even offff topic.............

werkt dit met de ps4 ook off moet ik daar echt voor in ff naar het ps4 topic gaan?
joey82 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:48:
[...]

Je hebt het artikel op TheVMaster zijn blog toch wel gelezen? Daar wordt alles in Jip en Janneke's taal uit de doeken gedaan. Incl. plaatjes en een stap voor stap handleiding.
joey82 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:57:

werkt dit met de ps4 ook off moet ik daar echt voor in ff naar het ps4 topic gaan?
Joh, wat denk je zelf?

Dit is Xbox talk, wil je iets met een andere console dan moet je in de daar voor bestemde topic's zijn...

p.s. We zijn nu wel extreem met je aan het helpdesken hoor, dat is niet de bedoeling binnen een topic als deze.

[ Voor 25% gewijzigd door Bullet NL op 18-09-2014 14:59 ]

• joey82
Bullet NL schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:57:
[...]

Je hebt het artikel op TheVMaster zijn blog toch wel gelezen? Daar wordt alles in Jip en Janneke's taal uit de doeken gedaan. Incl. plaatjes en een stap voor stap handleiding.
ehm nee...overheen gekeken/gelezen denk ik sorry

oeps.....sorry.....ja gelezen :)........maar voor mezelf ff herhalen is soms ff nodig sorry :)

[ Voor 12% gewijzigd door joey82 op 18-09-2014 15:00 ]

• Bozznl

Bozznl

Ik zit op die store van India te kijken, het gaat voortaan wel erg goedkoop worden zo :'). Ga me bijna schuldig voelen.

• joey82
Bullet NL schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:57:
[...]

[...]

Joh, wat denk je zelf?

Dit is Xbox talk, wil je iets met een andere console dan moet je in de daar voor bestemde topic's zijn...

p.s. We zijn nu wel extreem met je aan het helpdesken hoor, dat is niet de bedoeling binnen een topic als deze.
oke excuus :)

Verwijderd

Kan er niet beter een Xbox accounts topic speciaal hiervoor gemaakt worden?

Ik lees al 3 pagina's over buitenlandse accounts inplaats van Xbox One nieuws.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Forza 5 is echt wel te genieten en audiovisueel in orde.

Is Dead Rising 3 een aanrader of ben je daar zo op uitgekeken?

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:09:
Kan er niet beter een Xbox accounts topic speciaal hiervoor gemaakt worden?

Ik lees al 3 pagina's over buitenlandse accounts inplaats van Xbox One nieuws.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb DR 1 en 2 gespeeld maar ik was daar enorm snel op uitgekeken. True: 2 tov 1 was al een aangename verbetering met het maken van wapens maar het bleef toch meer van hetzelfde.

Als ik naar de trailers kijk van deel 3 denk ik zelf dat het weer meer van hetzelfde is.

Het is toch ook XBO nieuws dat de India Store binnenkort opengaat met bijbehorende voordelen voor digitaal kopen? Granted: issues erover en hoe en wat je moet installen kunnen wellicht of in een ander topic besproken worden of iig in de TW opgenomen worden met een link naar de blog post over het hoe en wat

[ Voor 16% gewijzigd door Notna op 18-09-2014 15:12 ]

Verwijderd

Notna schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:10:
[...]

Ik heb DR 1 en 2 gespeeld maar ik was daar enorm snel op uitgekeken. True: 2 tov 1 was al een aangename verbetering met het maken van wapens maar het bleef toch meer van hetzelfde.

Als ik naar de trailers kijk van deel 3 denk ik zelf dat het weer meer van hetzelfde is.
Klopt , deel 1 en 2 is niks aan in mijn opinie.

Het is toch een soort Steam / Xbox exclusive.
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:09:

Ik vond DR3 heel erg leuk, vooral om met friends lekker Co-op door de zombies heen te hakken...

Betreffende de XBOX Live accounts discussie en kopen uit buitenlandse stores.

Feitelijk is alles al besproken, TheVMaster heeft een hele duidelijke handleiding gemaakt.
Ik zou het daarom ook niet zinvol vinden om een nieuw topic te maken waar de hele discussie weer overnieuw gevoerd gaat worden.

Mensen moeten gewoon even de zoek functie van het forum gebruiken. Het onderwerp is nu al zo vaak ter sprake gekomen dat het vinden van antwoorden geen probleem moet zijn.

Dat de XBOX One nu ook in India op de markt is gekomen, is mooi vanwege de gunstige wisselkoers, maar feitelijk veranderd er niets mee met het USA voorbeeld zoals al in geruime mate is bediscussieerd in dit topic.

[ Voor 50% gewijzigd door Bullet NL op 18-09-2014 15:18 ]

Verwijderd

Bozznl schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:00:
Ik zit op die store van India te kijken, het gaat voortaan wel erg goedkoop worden zo :'). Ga me bijna schuldig voelen.
Wat voor prijzen kom jij dan uit? Als ik kijk bij bijvoorbeeld Destiny, dan staat daar tegen de 4000 Indiase rupee voor.

• Notna

Notna

Where are you?®

Bullet NL schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:13:
[...]

Ik vond DR3 heel erg leuk, vooral om met friends lekker Co-op door de zombies heen te hakken...

Betreffende de XBOX Live accounts discussie en kopen uit buitenlandse stores.

Feitelijk is alles al besproken, TheVMaster heeft een hele duidelijke handleiding gemaakt.
Ik zou het daarom ook niet zinvol vinden om een nieuw topic te maken waar de hele discussie weer overnieuw gevoerd gaat worden.

Mensen moeten gewoon even de zoek functie van het forum gebruiken. Het onderwerp is nu al zo vaak ter sprake gekomen dat het vinden van antwoorden geen probleem moet zijn.

Dat de XBOX One nu ook in India op de markt is gekomen, is mooi vanwege de gunstige wisselkoers, maar feitelijk veranderd er niets mee met het USA voorbeeld zoals al in geruime mate is bediscussieerd in dit topic.
Maar als je deel 1 en 2 gespeelt hebt en niets vond, betwijfel ik of deel 3 je beter gaat bevallen. Toch?

En verder eens. Maar wellicht om het ten overvloede ook even in de TW op te nemen? Scheelt een hoop gedoe ;) (hoewel het niet nodig zou moeten zijn uiteraard)

[ Voor 56% gewijzigd door Notna op 18-09-2014 15:20 ]

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Notna schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:18:
[...]

Maar als je deel 1 en 2 gespeelt hebt en niets vond, betwijfel ik of deel 3 je beter gaat bevallen. Toch?

En verder eens. Maar wellicht om het ten overvloede ook even in de TW op te nemen? Scheelt een hoop gedoe ;) (hoewel het niet nodig zou moeten zijn uiteraard)
Deel 1 vond ik maar heel even leuk, deel 2 niet gespeeld, maar deel 3 heb ik me prima mee vermaakt. Wellicht omdat ik 'm voor >90% coop gespeeld heb, maar toch :)

Xbox

Notna schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:18:
[...]

Geen idee, hoeft niet... Het gehak en gezaag door de zombies moet wel je ding zijn... Twijfel je, ga anders eens met iemand op Twitch mee kijken, de streamingsdienst is uitermate geschikt voor het live met mensen mee kijken.....

• Bozznl

Bozznl

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:17:
[...]

Wat voor prijzen kom jij dan uit? Als ik kijk bij bijvoorbeeld Destiny, dan staat daar tegen de 4000 Indiase rupee voor.
Destiny kan ik de prijs even niet zien omdat ik die al heb gekocht. Maar bijv. Fifa 15 normale editie voor 2700 rs. Dat is ong 34 euro.

Maar ik zie inderdaad ook dure gevallen erbij staan, zoals wolfenstein voor 5500

Edit: in de India store is wolfenstein, zelfs duurder dan in nl store. Verschilt schijnbaar behoorlijk per game.

[ Voor 10% gewijzigd door Bozznl op 18-09-2014 15:31 ]

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Net als de 360 heeft de X1 een vast ip adres gekregen en heb poorten geforward. Overigens zijn 500 (UDP), 3544 (UDP) en 4500 (UDP) nieuw voor mij, ik zag het op portforward.com.
Voor de gein FH2 demo er af gegooid en opnieuw geïnstalleerd. Dat duurde de vorige keer dik anderhalf uur. Nu binnen 20 min binnen. Ik ging er van uit dat het forwarden niet nodig zou zijn voor de X1 maar dat blijkt wel het geval. :?

Ik heb ook geprobeerd om FH2 in de store in India te kopen. Uiteraard eerst de gebruikelijke stappen gevolgd maar mijn CC wordt niet geaccepteerd (neteller). Dadelijk ff contact met ze opnemen.
Overigens zijn veel games duurder dan in de US store. Het lijkt er dus op dat FH2 in India een (tijdelijke) aanbieding is.

[ Voor 9% gewijzigd door mowa op 18-09-2014 16:03 ]

iRacing Profiel

mowa schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:59:
Net als de 360 heeft de X1 een vast ip adres gekregen en heb poorten geforward. Overigens zijn 500 (UDP), 3544 (UDP) en 4500 (UDP) nieuw voor mij, ik zag het op portforward.com.
Voor de gein FH2 demo er af gegooid en opnieuw geïnstalleerd. Dat duurde de vorige keer dik anderhalf uur. Nu binnen 20 min binnen. Ik ging er van uit dat het forwarden niet nodig zou zijn voor de X1 maar dat blijkt wel het geval. :?
Kijk dit roep ik dus al meer dan 10 maand ;) Het is namelijk wel zeker van belang dat de Xbox echt op de juiste manier in de poort foorwarding setting van je router staat.

Ook al geeft de Xbox aan dat de "NAT" open is in zijn netwerksettings.

Het vreemde is, het is ook nog eens modem/provider afhankelijk. Ziggo klanten met een Cisco kabelmodem hebben relatief weinig problemen. UPC klanten hebben klagen veel over lage snelheden/party problemen ondanks dat de "NAT" open staat in de Xbox.

Mijn advies blijft dan ook echt om de Poorten die je Xbox gebruikt echt open te zetten in je router.

Het is vrij eenvoudig, kost niets extra's maar geeft een enorm betere ervaring, bovendien is de kans op vage problemen (die in eerste instantie helemaal nergens op gebaseerd zijn) veel kleiner.

zie voor meer info; http://support.xbox.com/n...work-ports-used-xbox-live
Als u een firewall of netwerkhardware hebt, zoals een router, moet u misschien de configuratie wijzigen, zodat uw pc of Xbox One-console kan communiceren met Xbox Live. Dit wordt soms het 'openen van poorten' of 'port forwarding' genoemd.

Voor Xbox Live moeten de volgende poorten geopend zijn:
•Poort 88 (UDP)
•Poort 3074 (UDP en TCP)
•Poort 53 (UDP en TCP)
•Poort 80 (TCP)
•Poort 500 (UDP)
•UDP-poort 3544 (UDP)
•UDP-poort 4500 (UDP)
Dat de Xbox zelf aangeef dat er geen NAT problemen zijn (in de zin van moderate, closed of strict) houd dus niet in dat ze er wel kunnen zijn!

Bij langzame downloads, party problemen, etc altijd dus eerst je Xbox juist in je router in stellen!

[ Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 18-09-2014 16:21 ]

Pagina: 1 ... 48 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!