• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20:36
wes- schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:44:
Forza Horizon 2 is nu ook te pre-purchasen.. De Day One Ultimate Edition is $99.99 ...
Maar je krijgt er wel wat voor, voor die 77 euro's.

Game Description:XBOX ONE GAME EXPECTED TO RELEASE ON 9/30/2014. YOU MAY DOWNLOAD THE GAME FROM XBOX LIVE BEFORE THEN, BUT IT WILL NOT BE PLAYABLE UNTIL 12:01 AM EDT ON THE RELEASE DATE. Once purchase is complete, download this game by selecting the “Manage” button on the product details page on your console. Get the Forza Horizon 2 Ultimate Edition! This edition includes the full version of Forza Horizon 2, the Day One Car Pack, VIP membership, and the Forza Horizon 2 Car Pass. The Day One car Pack features three cars: the 2012 Dodge Challenger R/T, 2014 Ford Fiesta ST, and the 2013 Mercedes-Benz A 45 AMG. VIP membership gets you access to exclusive benefits in Forza Horizon 2, including the five-car VIP Car pack(2012 Lamborghini Urus, 2014 Tesla Model S, 1967 Ferrari 330 P4, 1949 Mercury Coupe, and the 2013 Donkervoort D8 GTO), 2x player reward acceleration, access to exclusive multiplayer events, in-game gifts from the Forza community team, and special in-game recognition. The Forza Horizon 2 Car Pass gets you access to six monthly pack add-ons (5 cars each). Plus, Car Pass owners will receive an exclusive bonus car for free, the 2010 Noble M600. That’s 31 cars to collect, race, and customize in Forza Horizon 2!

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
GAIAjohan schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:26:
[...]

Volgens mij werkt geen enkele controller van de 360 op de One.. tenzij iemand me het tegendeel kan bewijzen.. Zou er ook erg blij mee zijn: Fight stick van street fighter, XBOX360 wheel(s), guitar hero :P
Chronosmax kopen, dan moet het volgens mij wel lukken, kan je allerlei controllers aanhangen incl. 360, ps4 etc.

• Lekker Ventje
Eerste indruk van FH2 is dat het rijden vrij dicht in de buurt van FM5 zit, ik hou die Lambo niet zomaar even op de weg alsof ie op rails rijdt. En als je door het gras afsnijdt voel je dat goed in de controller. Grafisch ziet het er ook prima uit, denk wel dat het een preorder gaat worden :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Overigens wat ik wel weer jammer vind van het design van de one is de glossy afwerking. Zelfs na afnemen met een microfiber doek is het nu een en al krassie.

https://www.youtube.com/@droommotor

• Lekker Ventje
Ik heb geen krassen maar wel een hekel aan dat zwarte glossy spul. Heb behalve de X1 ook een Samsung decoder en Fat PS3 staan en elk stofje zie je. Geef mij maar wit en zilverkleur.

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-11 08:40
Tip, zet FH2 niet op simulation :P

• Lekker Ventje
Ik vind het geweldig om door de wijngaarden heen te raggen in FH2 :)
Ik ga 'm kopen, moet alleen nog even kijken wel pakket. Voor $79,99 heb je hetzelfde pakket als hierboven minus een seasonpass en meestal rij ik in een paar auto's dus die extra carpacks heb ik niet nodig. Dat kan later ook nog.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:54
Lekker Ventje schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:29:
[...]

Maar je krijgt er wel wat voor, voor die 77 euro's.

...and the 2013 Donkervoort D8 GTO...
Gaaf! oOo

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01:42
Iemand een idee waarom die aanbieding van bol op 3-5 dagen leertijd staat? De losse box en destiny zijn wel binnen 1 dag leverbaar volgens hun site. Is dit een speciale uitvoering ofzo?

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
DelinQ schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:14:
[...]

Is er al iets bekend over de chromecast concurent van Microsoft. Het zou op de IFA (volgens geruchten) gepresenteerd worden, maar heb niks gezien. Ik kan het ook totaal gemist hebben.
Je hebt het gemist, het was iets onder de naam van Nokia dat ze uitgebracht hebben. Niets met Xbox One te maken.

http://wmpoweruser.com/no...ng-accessory/#more-131365

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:24
Vreemd. Mijn xbox maakte de eerste dagen ook herrie. Maar vandaag niet meer. Tijdelijk goed of herrie echt over??

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-11 09:30

Pykow

Angelo OTR

Mijn xbox maakt ook wel flink geluid. Maar ik stoor me er niet aan. Zolang hij het verder maar doet en het niet boven me speakers uitkomt

Angelo NL / Global Cargo VTC

• X-Fighter
Amai NFS Rivals is echt he klootste spel ter wereld, begrijp echt niet dat dit zo uitgebracht is en zelfs nooit de bug gepatched geweest... Voortgang die verloren gaat, equipment dat gewoon verdwijnt...

• Lekker Ventje
Ik heb nu mijn 360 ook aan staan om Halo reach binnen te halen en heb ook nog even FM4 gespeeld. heb me er nooit aan gestoord maar nu ik mijn X1 heb vind ik het opeens een takkeherrie terwijl je het nauwelijks hoort (behalve tijdens het laden vanaf disc).

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:10
X-Fighter schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:58:
Amai NFS Rivals is echt he klootste spel ter wereld, begrijp echt niet dat dit zo uitgebracht is en zelfs nooit de bug gepatched geweest... Voortgang die verloren gaat, equipment dat gewoon verdwijnt...
Haha, ik heb me er een week mee vermaakt, nu vind ik het ook echt ee nbagger spel.. jammer dat ik hem niet kan verkopen...

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-11 20:27
GAIAjohan schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:26:
[...]

Volgens mij werkt geen enkele controller van de 360 op de One.. tenzij iemand me het tegendeel kan bewijzen.. Zou er ook erg blij mee zijn: Fight stick van street fighter, XBOX360 wheel(s), guitar hero :P
Zit een USB aansluiting op de Stick en Gamepad, past in de Xbox, Layout is hetzelfde........ Toch verrekte benieuwd.
harrytasker schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:38:
[...]

Chronosmax kopen, dan moet het volgens mij wel lukken, kan je allerlei controllers aanhangen incl. 360, ps4 etc.
Moet je dan per controller een Chronosmax kopen of kan 1 zo'n ding meerdere aansturen?

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:17
Die intro van Forza horizon _O_.. Ik heb al geprobeerd stuurtjes te koppelen met X1. Onmogelijk.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• BM
  • Laatst online: 21:57

BM

Moderator Spielerij
Kippenvel. Heerlijke demo ook. Ziet er geweldig uit, en rijd heerlijk. Tikje meer arcade is dan FM5 is mijn gevoel, maar eerlijk, wie had dat anders verwacht?

Wat me wel opviel, ik zie stukken minder aliasing dan in FM5 of in de FH2 E3/Gamescom demo. Top :)
Ik heb al geprobeerd stuurtjes te koppelen met X1. Onmogelijk.
Ik neem aan dat je niet zomaar een stuurtje gepakt hebt, maar wel een X1 stuurtje? :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

GAIAjohan schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:21:
Die intro van Forza horizon _O_.. Ik heb al geprobeerd stuurtjes te koppelen met X1. Onmogelijk.
Er is ook pas 1 Xbox One compatible stuur.

Maar zit er weer helemaal in. Zit gewoon allemaal weer top in elkaar.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• GAIAjohan
Martinspire schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:23:
[...]

Er is ook pas 1 Xbox One compatible stuur.

Maar zit er weer helemaal in. Zit gewoon allemaal weer top in elkaar.
Nee, 3.
2 van Thrustmaster, 1 van Mad Catz :')

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:52
Nou na viereneenhalf uur is de demo binnen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Phusebox schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:30:
Cl
Hier na een half uurtje.

https://www.youtube.com/@droommotor

Phusebox schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:30:
Ik had hem vanmiddag in 23 minuten binnen..... Ik heb er toevallig speciaal opgelet.
Kan haast niet anders dan dat het je eigen verbinding of je provider is.

[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 16-09-2014 20:38 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

• Phusebox
Bullet NL schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:37:
[...]

Ik had hem vanmiddag in 23 minuten binnen..... Ik heb er toevallig speciaal opgelet.
Haal op alle andere systemen 10 MB/s, ook op mediacenter die in afgesloten kast onder XBO staat. XBO staat in DMZ.

• GAIAjohan
Ook ik had hem binnen een uur binnen met een DSL-lijntje.. Er moet ij jou thuis echt iets fout zitten...

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ach, mijn X1 download hier ook beduidend langzamer dan zou kunnen. Beetje jammer alleen dat demos niet automatisch starten met downloaden als ik ze via Smartglass 'koop', terwijl dat volgens mij wel zou moeten.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

FH2 om 15:05 gestart met downen, rond 16:45 binnen. Net een uurtje gespeeld. Dus traag. :(
Is hartstikke arcade in vergelijk met F5 maar errug leuk. Die online races zijn echt SUPER LEUK. Beetje jammer dat er altijd wel 1 is die je bij de laatste bocht, terwijl je in een drift zit je van achter ramt zodat je achterstevoren staat en de 1e of 2e plek verliest. Desondanks zit ik na elke race met een glimlach. Instant buy..!! oOo

ff voetbal kijken en straks weer verder.

iRacing Profiel

• Phusebox
Maar leuke demo. Ik snap nu wel waarom ze in Forza nog geen regen hebben gehad, dat heeft nog wel het nodige werk nodig. Te veel grip en zicht om op regen te lijken.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:08

FeaR

In GoT we trust

Lekker Ventje schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:43:
Eerste indruk van FH2 is dat het rijden vrij dicht in de buurt van FM5 zit, ik hou die Lambo niet zomaar even op de weg alsof ie op rails rijdt.
Bij Forza 5 stonden in de eerste race alle hulpmiddelen aan, bij Horizon 2 staan er diverse uitgeschakeld waardoor het hier ook even wennen was. Maar na een paar bochten hield ik de Lambo behoorlijk tussen de strepen.
Jup, hier ook. Laatste keer dat ik het had was met Assassin's Creed geloof ik. Had het alleen nóg toffer gevonden als je na het aftellen meteen in de auto zat. Het hele van het schip rijden was een beetje tijdrekken.

Maar hoe dan ook, deze game gaat er toch echt wel komen. Heb me prima vermaakt met de demo :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

O ja, moet er nog wel bij zeggen dat ik de omgeving weinig Cote d'Azur sfeer vond hebben, het zag er in mijn beleving wat weinig levendig, te clean uit. Hoewel je er tijdens het racen denk ik nauwelijks op let. En met regen was er net zoveel grip als bij een droge baan.
De muziek heb ik ook meteen afgezet.

[ Voor 6% gewijzigd door mowa op 16-09-2014 21:26 ]

iRacing Profiel

• X-Fighter
Hmm ik vind die demo helemaal niet goed draaien. Vaak frames die wegvallen, en niet een klein beetje...

• Phusebox
Ach het is een leuk tussendoortje, of het me echt lang bezig kan houden? Ik betwijfel het. Het is allemaal wat te losjes en arcade om voor mij zowel off- als online lang te kunnen boeien.

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
online hapert bij mij best wel, duurt heel erg lang om een free roam sessie te vinden in de forza horizon demo. heeft iemand anders dit ook??

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:08

FeaR

In GoT we trust

iantje31 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 21:40:
...free roam sessie te vinden in de forza horizon...
Na zeker 15 minuten op connectie te hebben gewacht heb ik de demo maar uitgezet, hier ook geen verbinding te krijgen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
FeaR schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 21:43:
[...]

Na zeker 15 minuten op connectie te hebben gewacht heb ik de demo maar uitgezet, hier ook geen verbinding te krijgen.
oke, raar, had heel veel zin in een online sessie maarja

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• Lekker Ventje
Ik had na ongeveer 5 minuten verbinding voor online en heb toen een paar races door het veld gereden. Heb ondertussen de versie van $79,99 in de preorder staan en binnengehaald.
Bij nat wegdek heb ik het idee dat de besturing wat vager is, de wagen glijdt meer in de bochten dan anders. maar dat kan ook aan mijn skills liggen :)

Grafisch ziet het er prima uit, ik ga me hier vele uren mee vermaken.
Ik was ook van plan om The Crew te gaan halen maar na deze demo vrees ik dat The Crew vies tegen gaat vallen want grafisch blijft die behoorlijk achter bij FH2. Als het meezit heb ik ook de beta op de console over twee weken, dan kan ik eens vergelijken.

• Phusebox
Wel even steering op simulation zetten en minimaal STM uit en dan is het nog te pruimen. Anders kun je bijna NFS gaan spelen.

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-11 08:40
mowa schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 21:12:
FH2 om 15:05 gestart met downen, rond 16:45 binnen. Net een uurtje gespeeld. Dus traag. :(
Is hartstikke arcade in vergelijk met F5 maar errug leuk. Die online races zijn echt SUPER LEUK. Beetje jammer dat er altijd wel 1 is die je bij de laatste bocht, terwijl je in een drift zit je van achter ramt zodat je achterstevoren staat en de 1e of 2e plek verliest. Desondanks zit ik na elke race met een glimlach. Instant buy..!! oOo

ff voetbal kijken en straks weer verder.
Bij Forza 5 gebeurd dat bij de eerste bocht en dan lig je meteen laatste. Daarom speel ik Forza 5 nauwelijks online.
Ik heb de demo nu een paar uurtjes gespeeld en hij is zeker tof, maar ik meer van het nette rijden en realisme en niet zo van het afsnijden van wegen in velden etc. Je weet dat je dan geen fatsoenlijke tijd neer kan zetten zonder ook te moeten snijden.

Ook wel leuk om na een paar uur terug te gaan naar Forza 5, veel vloeiender (60fps) :)

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Forza horizon 2 is inderdaad best tof, alleen hoopte ik zelf juist wel op iets meer het NFS gevoel als in, lekker keihard door de bochten heen driften in plaats van uitschieten tegen alle muurtjes aan. En inderdaad, die intro.. :9~ en grafisch is het best een pareltje :9.
wes- schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 23:01:
Bij Forza 5 gebeurd dat bij de eerste bocht en dan lig je meteen laatste. Daarom speel ik Forza 5 nauwelijks online.
Ik heb de demo nu een paar uurtjes gespeeld en hij is zeker tof, maar ik meer van het nette rijden en realisme en niet zo van het afsnijden van wegen in velden etc. Je weet dat je dan geen fatsoenlijke tijd neer kan zetten zonder ook te moeten snijden.

Ook wel leuk om na een paar uur terug te gaan naar Forza 5, veel vloeiender (60fps) :)
Ben nu toch bij 3 races al eerste geworden online, netjes via de weg :) Grootste probleem heb ik met het nazwabberen uit een bocht, maar zal weer even moeten wennen als ik Forza 5 ga spelen om niet elke auto gewoon de bocht in te gooien :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ik moet nog zeggen dat tijdens tv kijken voice commands nu wel actief zijn maar natuurlijk nog niet reageert. Je krijgt netjes een menu met kanaallijst te zien en onderaan de gebruikelijke start/stop/pauze etc. Dat heb ik ook even met een blu-ray film getest en nu werkt blu-ray ook prima met voice commands. Erg netjes.

Na voetbal kijken weer ff 'n paar potjes online gespeeld. Ik had meteen verbinding.
Het is natuurlijk een demo dat beperkte speelmogelijkheden heeft maar ik had na de verschillende races toch wel het gevoel dat het wat repetitief was. De glimlach was wat weggeëbd. Ik denk dat ik nog 1 of 2x online ga spelen en de demo dan voor gezien hou.

iRacing Profiel

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Je kunt Forza Horizon Day One nu pre-order, er zijn verschillende edities:
Forza Horizon 2 Day One Edition - This edition includes the full game of Forza Horizon 2, along with the Day One Car Pack. The Day One car Pack features three amazing cars: the 2012 Dodge Challenger R/T, 2014 Ford Fiesta ST, and the 2013 Mercedes-Benz A 45 AMG.
Forza Horizon 2 Day One Deluxe Edition - This edition includes the full version of Forza Horizon 2, the Day One Car Pack, and VIP membership. The Day One car Pack features three cars: the 2012 Dodge Challenger R/T, 2014 Ford Fiesta ST, and the 2013 Mercedes-Benz A 45 AMG. VIP membership gets you access to exclusive benefits in Forza Horizon 2, including the five-car VIP Car pack (2012 Lamborghini Urus, 2014 Tesla Model S, 1967 Ferrari 330 P4, 1949 Mercury Coupe, and the 2013 Donkervoort D8 GTO), 2x player reward acceleration, access to exclusive multiplayer events, in-game gifts from the Forza community team, and special in-game recognition.
Forza Horizon 2 Day One Ultimate Edition - This edition includes the full version of Forza Horizon 2, the Day One Car Pack, VIP membership, and the Forza Horizon 2 Car Pass. The Day One car Pack features three cars: the 2012 Dodge Challenger R/T, 2014 Ford Fiesta ST, and the 2013 Mercedes-Benz A 45 AMG. VIP membership gets you access to exclusive benefits in Forza Horizon 2, including the five-car VIP Car pack(2012 Lamborghini Urus, 2014 Tesla Model S, 1967 Ferrari 330 P4, 1949 Mercury Coupe, and the 2013 Donkervoort D8 GTO), 2x player reward acceleration, access to exclusive multiplayer events, in-game gifts from the Forza community team, and special in-game recognition. The Forza Horizon 2 Car Pass gets you access to six monthly pack add-ons (5 cars each). Plus, Car Pass owners will receive an exclusive bonus car for free, the 2010 Noble M600. That’s 31 cars to collect, race, and customize in Forza Horizon 2!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben nieuwe hier maar heb meteen al een probleem met mijn xbox one.
Zoals ik al heb gelezen hebben vele x1 zonder kinect last van een lawaai.
Zelf heb ik mijn xbox 5 september ontvangen zonder kinect met Forza 5 en Fifa 15.
Nu heb ik naar mijn xbox geluisterd en geconstateerd dat deze lawaai maakt bij het opstarten en in het dashboard totdat ik een game start. Dit blijkt dus coil whine te zijn, maar is dit ernstig of niet? Dien ik mijn xbox te laten vervangen.

Een ander probleem heb ik met de controller die ik heb ontvangen die na een update namelijk snel disconnect en ook nog eens last heeft van joystick drift. Is daar iets aan te doen of moet ik die ook laten vervangen. Wil trouwens wel een 2e controller bestellen zodat ik af en toe met mijn broer kan gamen.

Alvast bedankt.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-11 11:45

Nitai

Live the life you love.

Bullet NL schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:37:
[...]

Zou een VPN nog uitmaken? Heb zelf een VPN (Unblock US) voor Netflix e.d. En bij mij was het ook in een kwartiertje binnen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:51
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:54:
Hallo,

Zelf heb ik mijn xbox 5 september ontvangen zonder kinect met Forza 5 en Fifa 15.
Nu heb ik naar mijn xbox geluisterd en geconstateerd dat deze lawaai maakt bij het opstarten en in het dashboard totdat ik een game start. Dit blijkt dus coil whine te zijn, maar is dit ernstig of niet? Dien ik mijn xbox te laten vervangen.
Nee het is niet ernstig. De enige criteria die je moet stellen is of je er zelf last van hebt. Bijvoorbeeld tijdens een stille scene tijdens een film (als je de X1 gebruikt voor films... ). Dat was voor mij de criteria. Overigens is hij bij mij na 3 dagen een stuk stiller geworden.

Ik denk, omdat je schrijft dat je er naar hebt moeten luisteren, dat het niet storend is?
Een ander probleem heb ik met de controller die ik heb ontvangen die na een update namelijk snel disconnect en ook nog eens last heeft van joystick drift. Is daar iets aan te doen of moet ik die ook laten vervangen. Wil trouwens wel een 2e controller bestellen zodat ik af en toe met mijn broer kan gamen.

Alvast bedankt.
Van beide geen last hier. Dus die zou ik omruilen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Pannekoek81
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:54:
Hallo,

Ramon schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:06:
[...]
Nee het is niet ernstig. De enige criteria die je moet stellen is of je er zelf last van hebt. Bijvoorbeeld tijdens een stille scene tijdens een film (als je de X1 gebruikt voor films... ). Dat was voor mij de criteria. Overigens is hij bij mij na 3 dagen een stuk stiller geworden.
Dit dus... paar reacties boven jou heb ik het ook aangegeven. Plots is mijn xbox stiller aan het worden. Tijdens het gamen merkte ik sowieso niks. Was alleen in het dashboard, maar sinds gisteravond is deze een stuk stiller. Kijken of dit zo blijft anders ga ik hem alsnog omruilen.

• ekops
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-11 13:11
Even een andere vraag, ik kan een xbox music pass in Amerika kopen voor weining. Weet iemand of ik die gewoon kan gebruiken op mijn nederlandse XBOX one?

Groet Erik

12 x 370wp, Solis S6-GR1P3.6K, 1 x Marstek Venus-E (153.212), HW P1

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-10 10:44
Volgens mij gaat dat niet, Xbox Music/Video zeurt namelijk al als je Xbox regio niet overeen komt met je accout regio tijdens het starten.

Kopen zal vast gaan, alleen niet gebruiken.

• mfneed
  • Laatst online: 05-11 20:25
Vraagje, gaat de recharge kit langer mee met mic dan normale batterijen? controller met een headset aangesloten verslind die dingen echt alsof het niets is...

Verwijderd

Dan houd ik de xbox nog, vind het geluid namelijk niet storend aangezien ik ik films en dergelijke via mijn laptop bekijk en de xbox one eigenlijk alleen gebruik voor games en youtube. Wanneer ik terugkeer van een spel naar het dashboard is het geluid namelijk ook niet meer te horen.

De controller zal ik maar laten omruilen dan, is natuurlijk irritant als je om de 5 minuten een kant op loopt of alleen maar ronddraaid voor 10 seconden en er dan ook nog eens 10 vex ofzo om je heen staan en je zo dood kunnen schieten.

• Pannekoek81
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:16:
Dan houd ik de xbox nog, vind het geluid namelijk niet storend aangezien ik ik films en dergelijke via mijn laptop bekijk en de xbox one eigenlijk alleen gebruik voor games en youtube. Wanneer ik terugkeer van een spel naar het dashboard is het geluid namelijk ook niet meer te horen.
Als je terug gaat naar het dashboard dan is het spel op de achtergrond nog actief. Daardoor blijft het geluid weg. Maar goed, wie weet neemt het geluid in de loop der dagen bij jou ook af.

• X-Fighter
mfreriks schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:08:
Vraagje, gaat de recharge kit langer mee met mic dan normale batterijen? controller met een headset aangesloten verslind die dingen echt alsof het niets is...
Ik heb wel nooit mijn headset aangesloten, maar die recharge kit gaat heel lang mee
Bij de instellingen van Horizon2 zie ik een stuur layout die niet van TM is, of dat is de madcatz, of er komt mogelijk nog een nieuw stuurtje aan. Wel blij dat horizon stuur apart herkent en ik gewoon kan blijven navigeren met mn controller in het dashboard zonder dat mn stuur ermee stopt, zoals bij forza 5.

Kan nu wel betalen met creditcard in de store, weer een stukje makkelijker dan eerst live-cards te kopen. Meteen Horizon2 aangeschaft, die day one Ultimate versie :D

Merk trouwens dat met 2 accounts op de XBO hij soms raar gaat doen met 'tutorial tips'. Gebruik in Diablo 3 nu 2 accounts, maak ga ik daarna naar friends of TV, komt hij opeens met een popup voor mijn 2de account of ik bepaalde zaken wil instellen, terwijl mijn dashboard gewoon op mijn main account actief is.

[ Voor 44% gewijzigd door SinergyX op 17-09-2014 10:32 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• GAIAjohan
Dit is die van MadCatz
Afbeeldingslocatie: http://mikeshouts.com/wp-content/uploads/2013/08/Mad-Catz-Force-Feedback-Racing-Wheel-for-Xbox-One-image-2.jpg

Ik denk dat ik wat betreft horizon maar verstandig ben: Ik koop hem niet..
Horizon 1 is me uiteindelijk erg tegengevallen, en er kwamen erg dure add-ons voor uit. Bovendien heb ik nog teveel games die nog wachten op gespeeld worden. Op zowel X360, PS3 als X1..

Op X360 heb ik sws nog een vloot aan Lego games, en GTA5, PS3 heeft nog wat games waar ik helemaal niet ver mee ben GT6 bv of nog nooit gespeeld heb F1 2013, en voor de X1 heb ik naast Forza5 en FIFA15 ook de EA Pass, waarbij NFS Rivals en FIFA14 me wel kunnen boeien.

[ Voor 64% gewijzigd door GAIAjohan op 17-09-2014 10:59 ]

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:36

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Leuk stuurtje! ziet er professioneel uit. € 399,99 dollar

• GAIAjohan
Chrosser schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:55:
Leuk stuurtje! ziet er professioneel uit. € 399,99 dollar
Ik denk dat dat 'ziet er professioneel uit' ook het enige leuke eraan is. Of Mad catz moet ineens kwalitatief 10 stappen beter zijn geworden.

• Alamo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-11 12:48
ekops schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:44:
Even een andere vraag, ik kan een xbox music pass in Amerika kopen voor weining. Weet iemand of ik die gewoon kan gebruiken op mijn nederlandse XBOX one?

Groet Erik
Enige wat ik je kan vertellen is het omgekeerde: ik heb een Nederlands abonnement op Xbox Music, maar m'n console staat op US English. Werkt helemaal prima. Vind het een zeer prettige app, beter dan 'ie op de 360 is.

Enige waar ik een keer tegenaan ben gelopen is dat als ik met Bing zocht naar muziek en die dan wilde afspelen, ik een melding kreeg dat mijn Xbox- en Microsoft-accountregio's niet overeen kwamen. Kon het niet afspelen. Als ik direct in Xbox Music zocht werkte het gewoon wel. Per saldo heb ik dus nergens last van.
GAIAjohan schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:43:
Ik denk dat ik wat betreft horizon maar verstandig ben: Ik koop hem niet..
Horizon 1 is me uiteindelijk erg tegengevallen, en er kwamen erg dure add-ons voor uit. Bovendien heb ik nog teveel games die nog wachten op gespeeld worden. Op zowel X360, PS3 als X1..

Op X360 heb ik sws nog een vloot aan Lego games, en GTA5, PS3 heeft nog wat games waar ik helemaal niet ver mee ben GT6 bv of nog nooit gespeeld heb F1 2013, en voor de X1 heb ik naast Forza5 en FIFA15 ook de EA Pass, waarbij NFS Rivals en FIFA14 me wel kunnen boeien.
GT6 heb ik denk 5 uur max gespeeld, voor mij is GT nu beetje einde tijdperk geworden (mede omdat ik stuurtje niet meer heb). Komen nog inderdaad veel games aan die erg interessant zijn.

Ik heb het 'geluk' dat ik Destiny heb gekregen, maar dat is nu een game die ik vooralsnog zonde van het geld vind. Heb er nu uurtje of 10 in zitten, maar valt me nu al zoveel tegen dat ik ws nog amper ga spelen.

Wat betreft die MadCatz, ik heb het stuurtje nog nergens gezien, maar van de hands-ons lijkt hij tikje 'beter' dan de TM variant. (die toch links en rechts wat 'cheap' spul heeft gebruikt). En (of dat is nu veranderd) werkt de MadCatz enkel op de XBO, niet op de PC.

Verwijderd

Er is sinds net een nieuwe system update voor het preview programma.

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:54:
Er is sinds net een nieuwe system update voor het preview programma.
Patchnotes? :D zit op het werk

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 20:42

Dennahz

Life feels like hell should.

1 keer is genoeg ;)

[ Voor 86% gewijzigd door BM op 17-09-2014 14:17 ]

Twitter

Verwijderd

Patch notes kan ik niet vinden in de preview app en voor de update heb ik niet gekeken of er details bij zaten.
Bandbreedtegebruik doet het sinds nu wel weer zie ik . dat werkte eerst niet.
Een verbeteringen update denk ik dus.

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-11 11:04

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

OS version released: xb_rel_1410.140910-2200
Available: 6PM PDT 9/15 (2AM GMT 9/16)

KNOWN ISSUES
◾When setting your console to standby with a disc based game running, upon waking the console and resuming the game you may experience a 30-60 second delay. After this time, your game will resume normally.

Destiny Known Issues :
1.No Audio when returning from connected Standby. When entering connected standby with Destiny running, game audio may not be present when resuming from connected standby. 1.Workaround 1: Return to the dashboard and re-open the game; game audio should now play as normal.
2.Workaround 2: Quit and re-launch the game.

2.Distorted audio when playing Destiny. When playing Destiny, the game audio is distorted and/or I hear a high-pitched sound. This occurs when the “Chat Mixer” setting is set to anything other than “Do nothing.” This happens whether you have a Kinect attached or not. 1.You can work around this issue by turning “Chat Mixer” to “Do Nothing”. The default setting is “Reduce the volume of other sounds by 50%."
2.Follow these steps to set Chat Mixer to “Do nothing”:1.Press the Home button to return to the Home Screen.
2.Press the menu button (≡) and select Settings.
3.Select the Display and sounds tile.
4.Scroll over to the VOLUME column and select Chat mixer
5.Highlight Do Nothing and make sure that option is selected.
6.Once that option is selected, you can re-launch Destiny.

Thank you for participating in the Preview Program, and thank you for your feedback!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-11 16:30
komende week een xbox one kopen..jeeejj :D nu alleen de vraag......als ik de x1 op us zet en ik koop games in de us store doet de multiplayer het dan ook of geeft dat problemen bij sommige games?....

owja ik was nog wat vergeten........

bestaat er een kans dat je ooit gebanned word doordat je vanuit nederland in de us store games koopt enzo?

alvast bedankt voor het antwoord :)

[ Voor 33% gewijzigd door joey82 op 17-09-2014 13:36 . Reden: ik was wat vergeten ]

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:36

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

1. doet het
2. ooit is een rekbaar begrip. misschien ooit. vooralsnog geen problemen
joey82 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:34:
komende week een xbox one kopen..jeeejj :D nu alleen de vraag......als ik de x1 op us zet en ik koop games in de us store doet de multiplayer het dan ook of geeft dat problemen bij sommige games?....
Nee, geen problemen.....
bestaat er een kans dat je ooit gebanned word doordat je vanuit nederland in de us store games koopt enzo?
Bannen zullen ze je zeker niet, ze maken het immers zelf mogelijk. Het is heel simpel, indien ze er iets aan gaan doen, wat ik niet verwacht, dan zullen ze het alleen onmogelijk maken bij nieuwe aankopen. Oude aankopen blijven ook gewoon in je bezit.

Ik zeg het nog maar eens, Het is voor iedereen toegestaan om in het buitenland producten te kopen. Vertrouw je de creditcard manier niet, of heb je er geen tot je beschikking, koop dan gewoon USA store code kaarten.

Douane/Belastingdienst? True, over de online aangekochte digitale content betaal je geen invoerrechten of BTW. Maar dit is een probleem van de belastingdienst, hier hebben ze de boel niet ingericht dat je überhaupt aangifte kan doen betreffende buitenlandse digitale content.

Stap dus af van het nationaal denken, denk internationaal en in de bijbehorende mogelijkheden ;)

Zolang het mogelijk is zou ik er dus ook dankbaar gebruik van maken!

Cogitationis poenam nemo patitur

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-11 05:57
Het werkt dus ook om BattleField 4 Premium over te downloaden?
Samen met een vriend dus dus persoon A koopt het en activeert het daarna gaat persoon B op persoon A zijn account en 'download' het ook? of zit het echt account gekoppeld?

Verwijderd

Net Ryse : Son of Rome uitgespeeld en wat een heerlijke slachtparty was het.
Ik heb er echt van genoten en het was audiovisueel dik in orde.

Door alle achievements die ik hierdoor heb gehaald is mijn Gamerscore nu de 30.000 voorbij gegaan.
Vroeger heb ik de andere punten op de Xbox 360 behaald.

Door de System update vandaag is het nu al een solide console geworden.
Al blijft mijn PlayStation 4 wel mijn vaste dagelijkse console.

Laat de Exclusives maar komen.

• Miesjh

Miesjh

Camo schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:35:
Samen met een vriend dus dus persoon A koopt het en activeert het daarna gaat persoon B op persoon A zijn account en 'download' het ook? of zit het echt account gekoppeld?
Aankopen zijn aan je account gekoppeld.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:26

Willybubba

Nut up or shut up.

Stomme vraag, maar moet je je billing adres in de US aanhouden als je met gift cards werkt? Of kun je dan volstaan met een leeg adres? Ik heb er wel wat staan,maar in het kader van eventuele fraude enzo wil ik dat eigenlijk wel weghalen als 't kan maar ik wil wel blijven kopen in de US store :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• LOTG
Camo schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:35:
Nee dat kan niet, je kan 1 Xbox aangeven als je thuis Xbox. Mensen kunnen dan wel met een ander account jou spel spelen op die Xbox. Als je op een andere Xbox dit spel download dan moet je daar ingelogd zijn om het te kunnen spelen.

MS had wel iets soortgelijks willen doen, maar toen gingen mensen zeuren over altijd verbonden enzo. Zoals vrijwel iedere Xbox One momenteel.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:45

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Willybubba schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:43:
Stomme vraag, maar moet je je billing adres in de US aanhouden als je met gift cards werkt? Of kun je dan volstaan met een leeg adres? Ik heb er wel wat staan,maar in het kader van eventuele fraude enzo wil ik dat eigenlijk wel weghalen als 't kan maar ik wil wel blijven kopen in de US store :P
Ja, ook voor giftcards moet je het invullen. Ik 'woon' in Miami tijdelijk omdat daar geen income tax is ;) Maar dat mag prima hoor

Xbox Live ID:Notna8310

• Miesjh

Miesjh

LOTG schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:52:
[...]

Nee dat kan niet, je kan 1 Xbox aangeven als je thuis Xbox. Mensen kunnen dan wel met een ander account jou spel spelen op die Xbox. Als je op een andere Xbox dit spel download dan moet je daar ingelogd zijn om het te kunnen spelen.

MS had wel iets soortgelijks willen doen, maar toen gingen mensen zeuren over altijd verbonden enzo. Zoals vrijwel iedere Xbox One momenteel.
Lees dit eens: http://winsupersite.com/xbox/xbox-one-game-sharing

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-11 16:30
Bullet NL schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:06:
[...]

Nee, geen problemen.....

[...]

Bannen zullen ze je zeker niet, ze maken het immers zelf mogelijk. Het is heel simpel, indien ze er iets aan gaan doen, wat ik niet verwacht, dan zullen ze het alleen onmogelijk maken bij nieuwe aankopen. Oude aankopen blijven ook gewoon in je bezit.

Ik zeg het nog maar eens, Het is voor iedereen toegestaan om in het buitenland producten te kopen. Vertrouw je de creditcard manier niet, of heb je er geen tot je beschikking, koop dan gewoon USA store code kaarten.

Douane/Belastingdienst? True, over de online aangekochte digitale content betaal je geen invoerrechten of BTW. Maar dit is een probleem van de belastingdienst, hier hebben ze de boel niet ingericht dat je überhaupt aangifte kan doen betreffende buitenlandse digitale content.

Stap dus af van het nationaal denken, denk internationaal en in de bijbehorende mogelijkheden ;)

Zolang het mogelijk is zou ik er dus ook dankbaar gebruik van maken!
oke :) dankje voor het antwoord...............ik vroeg het omdat ik iemand ken die zegt dat ie met zijn ps4 ( us account ) is gebanned...........ik dacht miss loop je bij xbox ook die kans maar daar hoef ik dus niet bang voor te zijn gelukkig :D

[ Voor 0% gewijzigd door joey82 op 17-09-2014 15:23 . Reden: typ foutje ]

• LOTG
Ja, dat zeg ik toch?

Je home Xbox hoeft inderdaad niet thuis te staan, maar als je met andere mensen die Xbox gebruikt is dat wel het handigste.

Verwijderd

LOTG schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:56:
[...]

Ja, dat zeg ik toch?

Je home Xbox hoeft inderdaad niet thuis te staan, maar als je met andere mensen die Xbox gebruikt is dat wel het handigste.
Nou ja. De grap is om een ander zijn xbox als jouw home console aan te laten merken en andersom. Koop je 1 game samen die je allebei kan spelen. Zorg je gewoon dat bij spellen die jouw huisgenoten/familie wil spelen de ander hem koopt.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 18:49:
[...]

Nou ja. De grap is om een ander zijn xbox als jouw home console aan te laten merken en andersom. Koop je 1 game samen die je allebei kan spelen. Zorg je gewoon dat bij spellen die jouw huisgenoten/familie wil spelen de ander hem koopt.
Voor mij een reden geweest om nog een Xbox One erbij te nemen. Het geldt namelijk bv ook voor EA-access! Is echt ideaal als je het mij vraagt! Weet eigenlijk niet of dat ook werkt bij de concurrent, maar is toch een echte bonus als je het mij vraagt.
Krijg zojuist een update, staat me bij dat ik 1410 al heb, is er al een 1411 of toch nog een kleine bugfix uit 1410? Had namelijk nog geen bericht gekregen vanuit het preview programma en er is nog geen topic over.

Edit, lezen in preview forum is een vak :P
system update is being released for you to preview beginning today, 9/15/2014, after 6:00pm PDT. This update contains minor fixes, including one for the previous known issue concerning Gamerpics.

[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 17-09-2014 21:13 ]

• destro9704
  • Laatst online: 07-11 08:59
Tip voor Forza Horizon 2 liefhebbers.

Pre-order kopen in India Store.

Heb ik zojuist gedaan voor 34,11 Euro.

Prima service van Microsoft, dan loont het tenminste om all-digital te gaan.

Downloaden en ook spelen kan gewoon via US store zodat je op 30/9 al aan de slag kunt.

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-11 18:11
destro9704 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:55:
Tip voor Forza Horizon 2 liefhebbers.

Pre-order kopen in India Store.

Heb ik zojuist gedaan voor 34,11 Euro.

Prima service van Microsoft, dan loont het tenminste om all-digital te gaan.

Downloaden en ook spelen kan gewoon via US store zodat je op 30/9 al aan de slag kunt.
Heb je met cc betaald en adres in India opgezocht?

• destro9704
  • Laatst online: 07-11 08:59
Motion2 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 23:11:
[...]

Heb je met cc betaald en adres in India opgezocht?
Correct ik heb een mooie hotelkamer met ocean view aldaar als woonplaatskeuze. :)

Ik dacht eerst dat je dan ook moest downloaden in India store en dus pas op 2/10 kon spelen, maar dat blijkt niet zo te zijn, althans ik ben weer terug naar USA en ik heb gewoon de manage button dat ik hem kan downloaden.

Doe ik niet, want ik ben in afwachting van een advanced exchange van mijn herrie makende xbox.

Dat schiet trouwens niet op, heb al een mail gehad afgelopen maandag dat ie in behandeling is maar tot op heden geen shipping mail gehad dus ik denk dat er veel aanvragen zijn voor swap vanuit tier 2 landen dus die swap binnen 3 business days die halen we niet meer...Ik gok dat ie uit Duitsland moet komen.... :)B

• GAIAjohan
Hmm, de ultimate edition is daar 61euro :P..

Weten jullie meer over Rabo Mastercard of die ook geblokkeerd kan worden? ING Mastercard bleef werken zover ik weet..

[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 17-09-2014 23:27 ]

• Lekker Ventje
joey82 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:22:
[...]

oke :) dankje voor het antwoord...............ik vroeg het omdat ik iemand ken die zegt dat ie met zijn ps4 ( us account ) is gebanned...........ik dacht miss loop je bij xbox ook die kans maar daar hoef ik dus niet bang voor te zijn gelukkig :D
Was de reden dat ie een US account had of was er een andere reden? Er zijn namelijk ook op de PS4 heel veel Nederlanders die een US account hebben en ik heb er niet eerder van gehoord.
Ik heb het al eerder gezegd, voordeel voor Sony en MS is dat als je op deze manier games koopt niets meer door te verkopen hebt en Sony en MS verkleinen zo de tweedehands markt waar ze zelf niets aan verdienen. De kans dat ze het aan gaan pakken lijkt me dan ook klein want dan snijden ze zichzelf in de vingers.

[ Voor 6% gewijzigd door Lekker Ventje op 17-09-2014 23:32 ]

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11 21:44
Is iedereen al weer een beetje uitgekeken op Destiny? Ik zie nauwelijks mensen in mijn friemdslist die het noch spelen.

Xbox Live: Ofthewell NL

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:00

TheVMaster

Moderator WOS
Heb trouwens net op Reddit nice pics gezien van de Plex App die voor de Xbox One in ontwikkeling is. Overigens is de Plex Store afbeelding ook al te vinden in de krochten van de Xbox webpagina's.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EA6AtOr.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QLCyubF.jpg

Ik zeg een mooie toevoeging (of vervanging) voor de MediaPlayer App :+

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:01

v8power67

Psn: Mausosaurus

Hoe weet je op de x1 of je de laatste update hebt ??
Zit niet in preview programma. Maar heb als ik bij console settings kijk geen update.
Maar er staat verder niet welke versie hij zit.
Iemand dus een idee waar ik dat kan zien.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• GAIAjohan
Ik heb even de terms van de Xdoos doorgelezen, en daar staat bij dat je met de CC correcte gegevens moet afstaan. Doe je dat niet, dan zijn de gevolgen erg vaag.

v8power67 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 00:23:
Hoe weet je op de x1 of je de laatste update hebt ??
Zit niet in preview programma. Maar heb als ik bij console settings kijk geen update.
Maar er staat verder niet welke versie hij zit.
Iemand dus een idee waar ik dat kan zien.
Bij systeminfo kan je dat dacht ik zien, dat zal gok ik 1408 of 1409 zijn.
(preview:Current OS Version: xb_rel_1410.140910.2200)

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:01

v8power67

Psn: Mausosaurus

SinergyX schreef op donderdag 18 september 2014 @ 00:37:
[...]

Bij systeminfo kan je dat dacht ik zien, dat zal gok ik 1408 of 1409 zijn.
(preview:Current OS Version: xb_rel_1410.140910.2200)
Thnx morgen effe kijken. :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• GAIAjohan
Er is 1 ding met buitenlands account dat me niet echt wordt uitgelegd.. Telefoonnummer, wat vullen jullie daar in? Gewoon je eigen?

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
GAIAjohan schreef op donderdag 18 september 2014 @ 00:42:
Er is 1 ding met buitenlands account dat me niet echt wordt uitgelegd.. Telefoonnummer, wat vullen jullie daar in? Gewoon je eigen?
Eh......geen idee, gewoon een US telefoonnummer lijkt me?

• GAIAjohan
In dit geval gaat het om een Indiaas account :+

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:41:
[...]

Haal op alle andere systemen 10 MB/s, ook op mediacenter die in afgesloten kast onder XBO staat. XBO staat in DMZ.
Ik vermoed dat jij op een blacklist staat bij Microsoft :+ Nee, ff serieus....dat moet toch sneller kunnen. Moet zeggen dat ik geen idee heb hoelang het bij mij duurde, aangezien ik hem 's middags al via de SmartGlass App aan het downloaden had gezet, dus hij stond al klaar toen ik 's avonds thuis kwam.
Nitai schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:04:
[...]

Zou een VPN nog uitmaken? Heb zelf een VPN (Unblock US) voor Netflix e.d. En bij mij was het ook in een kwartiertje binnen.
Nou, Unblock US zorgt in ieder geval niet voor vertragingen aangezien dat geen VPN is. Da's een DNS dienst.....

[ Voor 25% gewijzigd door TheVMaster op 18-09-2014 00:53 ]

• GAIAjohan
Geprobeerd, hij accepteert het niet... Mogelijk omdat CC al op NL account staat.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
GAIAjohan schreef op donderdag 18 september 2014 @ 01:24:
Geprobeerd, hij accepteert het niet... Mogelijk omdat CC al op NL account staat.
Ik kan me voorstellen dat je een CC maar op één account kan toevoegen.

• GAIAjohan
Nee... Hij is geblokt, zo blijkt nu. Morgen maar ff bellen.. Zucht..

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-11 13:24
:*)
TheVMaster schreef op donderdag 18 september 2014 @ 00:49:
[...]

Nou, Unblock US zorgt in ieder geval niet voor vertragingen aangezien dat geen VPN is. Da's een DNS dienst.....
Kan wel zorgen voor vertraging. Unblock is geen echte DNS, maar een IP spoofer. Wat ze doen is de request forwarden naar de juiste DNS, alleen met een request ip uit Amerika, ipv jou Nederlands ip adres.
De DNS server stuurt dan een server ip uit Amerika terug om naar toe te connecten.

De Microsoft update services werken op dezelfde manier. De dns van microsoft stuurt je naar de dichtstbijzijnde servers. Als unblock (net als blockless) een Amerikaans ip adres doorstuurde, krijgt de xbox een adres in Amerika terug en dat gaat wel een tikkeltje langzamer dan als je op de server in Amsterdam uit komt

Spellen als titanfall doen een Ping naar de centrale servers om te bepalen welke het dichts bij is

[ Voor 67% gewijzigd door SunnieNL op 18-09-2014 06:52 ]

• BM

BM

Moderator Spielerij
TheVMaster schreef op donderdag 18 september 2014 @ 00:08:
Heb trouwens net op Reddit nice pics gezien van de Plex App die voor de Xbox One in ontwikkeling is. Overigens is de Plex Store afbeelding ook al te vinden in de krochten van de Xbox webpagina's.

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik zeg een mooie toevoeging (of vervanging) voor de MediaPlayer App :+
Erg benieuwd.

Tevens las ik vanochtend dat D4 vanaf morgen verkrijgbaar is. Volkomen onverwacht voor mij, hij was stiekem eigenlijk al van mijn radar af gevallen. Ben benieuwd of het wat is :)

Xbox

• eRRoR.InSiDe
  • Laatst online: 20:10
GAIAjohan schreef op donderdag 18 september 2014 @ 02:39:
Nee... Hij is geblokt, zo blijkt nu. Morgen maar ff bellen.. Zucht..
Ik gebruok mijn Rabo cc ook al een poosje enndie van mij werkt gewoon nog…
Pagina: 1 ... 47 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!