• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Los Eindjeles schreef op zondag 14 september 2014 @ 18:31:
[...]

ING MasterCard niet, American Express wel.
Ik heb een mastercard van ABN. Hier ook nog niet gecontroleerd. Gelukkig voor mij maar een studentenlimiet van 100 per maand :D

https://www.youtube.com/@droommotor

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
ING Mastercard werkt hier prima op een US adres.

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-11 11:04

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

DrParanoid schreef op zondag 14 september 2014 @ 19:06:
ING Mastercard werkt hier prima op een US adres.
Werkt bij mij ook goed.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:19
Ik vraag me stiekem wel af in hoeverre je de statistieken van MS in de war gooit door alles in te stellen alsof je van de VS komt. We willen toch meer aandacht als Europa en als Nederland van MS?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Los Eindjeles
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-07-2024
Klopt, zin valt ook ongelukkig, bedoelde namelijk dat de blokkade inderdaad werkt op American Express en niet op MasterCard. :)

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:01

v8power67

Psn: Mausosaurus

The Horizon Bucket List in Forza Horizon 2: http://youtu.be/-k62N7CeKII

Damn zoet er echt bizar goed uit.
demo dinsdag ben erg benieuwd. Ziet er wel wat arcade uit. Hopen dat het met alle assists uit het beetje richting fm5 komt.
Heb et zin in. Een can de weinige games die ik haal deze periode ivm andere hobby erbij. Hopen dat hij het ook waard maakt.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:55
v8power67 schreef op zondag 14 september 2014 @ 22:29:

demo dinsdag ben erg benieuwd. Ziet er wel wat arcade uit. Hopen dat het met alle assists uit het beetje richting fm5 komt.
Heb et zin in. Een can de weinige games die ik haal deze periode ivm andere hobby erbij. Hopen dat hij het ook waard maakt.
Ziet er inderdaad strak uit! Toch skip ik deze. Ik ben pas net begonnen aan FM 5. Daar zitten zóveel mogelijkheden in, daar ben ik echt nog maanden zoet mee denk ik. En Arcade trekt me minder. Daarbij ga ik ook zeker GTA V spelen, ook niet bepaald een game waar je snel op uitgekeken raakt. Net als Fifa 15. En AC Unity. Oh en ondertussen moet er ook nog gewerkt en sociaal gedaan worden. En sporten! En en en... Pfff, soms zou ik willen dat ik nog een kind was ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11 21:44
Los Eindjeles schreef op zondag 14 september 2014 @ 22:18:
[...]

Klopt, zin valt ook ongelukkig, bedoelde namelijk dat de blokkade inderdaad werkt op American Express en niet op MasterCard. :)
Ik heb een prepaid/oplaadbare Visa (3vcard.nl). Deze heeft eigenlijk vanaf het begin niet met het Amerikaanse account gewerkt. Ik kan wel gewoon bestellen etc. via het Nederlandse deel. Ik kan ook bij Amerikaanse sites bestellen dus het lijkt echt iets icm ms en deze kaart. Niet zo relevant voor me omdat het even terugzetten naar Nederlands gewoon werkte.

Xbox Live: Ofthewell NL

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
v8power67 schreef op zondag 14 september 2014 @ 22:29:

Deze gaat niet lijken op Forza5.

- Veel handling is versimpeld. Dit gaat ten koste van het realisme.
- Bij botsing kan je eigenlijk met dezelfde snelheid verder. Je hebt er even last van maar veel minder als bij F5
- De bocht door grinden via een hekwerk kan zonder penalty.
- En zo zijn er nog meer voorbeelden

Ja het is Forza (De overeenkomsten zijn zichtbaar en het is zeker geen NFS) maar het is meer arcade dan realisme.

Gamertag: YazNL

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Phusebox schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:37:
Pff dat zogenaamde updaten in standby werkt ook echt nooit hè. Ga hem maar van instant on af halen want ik moet toch elke keer downloaden en updaten zodra ik hem aan zet.
Raar, enkel de eerste maanden zag ik dat maar sinds April nooit nog het update scherm gezien

• DrParanoid
Iemand enig idee of oneguide etc te gebruiken is op NL televisie met een US account?

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-11 18:11
Zijn er mensen die ervaring hebben met de play & charge kit i.c.m. een day one controller?
Ik heb zo'n accu gekocht maar hij doet nogal vreemd. Soms geeft hij aan de de accu leeg is ( na 30 min.). Accu er even uit en er weer in en hij geeft aan dat hij vol is...
soms valt de controller ook gewoon uit en moet je de accu er ook even uit halen voordat hij weer aan wilt.

• DrParanoid
Motion2 schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:00:
Zijn er mensen die ervaring hebben met de play & charge kit i.c.m. een day one controller?
Ik heb zo'n accu gekocht maar hij doet nogal vreemd. Soms geeft hij aan de de accu leeg is ( na 30 min.). Accu er even uit en er weer in en hij geeft aan dat hij vol is...
soms valt de controller ook gewoon uit en moet je de accu er ook even uit halen voordat hij weer aan wilt.
Toevallig tweede controller om te testen of het de kit is of de controller? Gewoon aanmelden bij MS, klinkt niet gezond.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:10

BM

Moderator Spielerij
DrParanoid schreef op maandag 15 september 2014 @ 08:44:
Iemand enig idee of oneguide etc te gebruiken is op NL televisie met een US account?
Om het in te stellen zul je je console op regio NL moeten zetten. Na de setup kun je weer terug naar US, zo heb ik het ook ingesteld staan, werkt prima. (Op een heleboel missende kanalen na dan :+)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• DrParanoid
BM schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:04:
[...]

Om het in te stellen zul je je console op regio NL moeten zetten. Na de setup kun je weer terug naar US, zo heb ik het ook ingesteld staan, werkt prima. (Op een heleboel missende kanalen na dan :+)
Perfect :) gewoon voor setup dus, dat is prima te doen.

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 13:42

Tiny

Wat eten we?

Ik heb zojuist een feedback gepost, met de vraag om Engels als optie toe te voegen aan alle landen, dit is toch een stuk makkelijker dan steeds te wissellen van land en taal.

Mocht je dit ook vinden, dan kan de feedback wel wat 'Votes' gebruiken :)

http://xbox.uservoice.com...n-option-to-all-countries

• Yaz
Tiny schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:30:
Ik heb zojuist een feedback gepost, met de vraag om Engels als optie toe te voegen aan alle landen, dit is toch een stuk makkelijker dan steeds te wissellen van land en taal.

Niet om lullig te doen maar als je zoek op "english default" dan krijg je 258 results. Hiervan heb ik er al een berg gevote.

• blindsight
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-03 21:59
Tiny schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:30:

En top dat je ze nogmaals wijst op het gebruik van US giftcards ;w

• Yaz
blindsight schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:38:
[...]

En top dat je ze nogmaals wijst op het gebruik van US giftcards ;w
Je denkt toch zeker niet dat ze gek zijn daar bij MS. Die weten echt wel wat mogelijk is wat niet. En waarom denk jij dat het een probleem is? Ik ken hele volksstammen die kleding uit de US bestellen. Dat is veel goedkoper, zelfs met inklarings en omzetbelasting aan toe. Wat we doen is niet illegaal.

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Bovenstaand wordt het al een aantal keer aangekaart, maar ik heb een vraag m.b.t. OneGuide en regio settings.

Op dit moment staat alles bij mij op US aangezien ik de Xbox One al sinds februari heb - ik wil Engelse voice commands, en gebruik Xbox Music ook in de US, en vind spellen kopen met de dollar koers iets fijner :).

Wel kan ik hierdoor niet gebruik maken van OneGuide in Nederland, hoewel dat sinds de september update wordt ondersteund.

Werkt het volgende dus: regio instellen als NL, reboot, OneGuide instellen, reboot, regio terug naar US => Alles zoals het was, maar nu mét OneGuide :)?

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:45
Pff, eindelijk eens de moeite genomen om m'n Humax van de slaapkamer te halen en aan de XBox One te koppelen, blijkt de Humax stuk te zijn. Tijdens het opstarten blijft hij hangen op code "rA". Nou keken we toch al niet veel gewone tv, dus het is geen drama, maar het is wel jammer dat ik de tv-functionaliteit van de One niet even kan uitproberen.

Xbox Live: Chevalric

• Yaz
Niels9001 schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:49:
Bovenstaand wordt het al een aantal keer aangekaart, maar ik heb een vraag m.b.t. OneGuide en regio settings.

Op dit moment staat alles bij mij op US aangezien ik de Xbox One al sinds februari heb - ik wil Engelse voice commands, en gebruik Xbox Music ook in de US, en vind spellen kopen met de dollar koers iets fijner :).

Wel kan ik hierdoor niet gebruik maken van OneGuide in Nederland, hoewel dat sinds de september update wordt ondersteund.

Werkt het volgende dus: regio instellen als NL, reboot, OneGuide instellen, reboot, regio terug naar US => Alles zoals het was, maar nu mét OneGuide :)?
Seriously? Diezelfde vraag word gewoon maximaal 10 posts hierboven beantwoord en bevestigd....

Ja, dat werkt zo...

• Rossi46
Yaz schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:40:
[...]

Je denkt toch zeker niet dat ze gek zijn daar bij MS. Die weten echt wel wat mogelijk is wat niet. En waarom denk jij dat het een probleem is? Ik ken hele volksstammen die kleding uit de US bestellen. Dat is veel goedkoper, zelfs met inklarings en omzetbelasting aan toe. Wat we doen is niet illegaal.
Het gaat er niet om of het illegaal is of niet. Het gaat erom dat MS op deze manier minder knaken opstrijkt. Als hele volksstammen er blijk van geven dat ze deze route pakken, dan kun je er vergif op innemen dat MS dat op den duur onmogelijk gaat maken.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:45

Nitai

Live the life you love.

Rossi46 schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:04:
[...]

Het gaat er niet om of het illegaal is of niet. Het gaat erom dat MS op deze manier minder knaken opstrijkt. Als hele volksstammen er blijk van geven dat ze deze route pakken, dan kun je er vergif op innemen dat MS dat op den duur onmogelijk gaat maken.
Is het overgrote deel van het prijsverschil niet de BTW en kosten? Omzet is vaak gewoon omzet, voor een internationaal bedrijf maakt het weinig uit waar het vandaan komt.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:42
Aanstaande woensdag 4 uur The Crew uitproberen. Ben benieuwd :)

• Rossi46
Nitai schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:20:
[...]

Is het overgrote deel van het prijsverschil niet de BTW en kosten? Omzet is vaak gewoon omzet, voor een internationaal bedrijf maakt het weinig uit waar het vandaan komt.
Daar heb je ergens wel gelijk in. VS prijzen zijn over het algemeen zonder lokale BTW. Maar ik blijf er bij; hoe meer ruchtbaarheid je hier aan geeft des te groter de kans dat het een keer onmogelijk gemaakt wordt.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Rossi46 schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:27:
[...]

Daar heb je ergens wel gelijk in. VS prijzen zijn over het algemeen zonder lokale BTW. Maar ik blijf er bij; hoe meer ruchtbaarheid je hier aan geeft des te groter de kans dat het een keer onmogelijk gemaakt wordt.
Absoluut mee eens. MS heeft zich ook te houden aan wetgeving, het op deze manier omzeilen kan niet de bedoeling zijn, maar ze zullen het gedogen.

• Yaz
Nitai schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:34:
[...]Absoluut mee eens. MS heeft zich ook te houden aan wetgeving, het op deze manier omzeilen kan niet de bedoeling zijn, maar ze zullen het gedogen.
We omzeilen helemaal niets. We zijn gewoon legaal bezig. Er zijn internationale verdragen die export en import toe staan (dat wat we doen) en onze belastingdienst heeft geen interesse in omzetbelasting op digitale goederen gekocht door particulieren. Raar, maar waar.

MS verliest ook geen geld. We betalen het maximale en precies hetzelfde wat een lokale Amerikaan ook betaald. Ze gaan dit echt niet verbieden, zeker niet aangezien de X1 regio-vrij is.

• blindsight
  • Laatst online: 26-03 21:59
Ik hoop echt dat je gelijk hebt Yaz.

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Niels9001 schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:49:

Hmm, zoals hierboven genoemd werkt dit..... Alleen Telfort staat er niet bij.

Alles wordt genoemd (UPC, XS4ALL, Ziggo, Canal Digitaal) maar geen Telfort. Iemand een fix?

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

• Yaz
Niels9001 schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:50:
[...]Hmm, zoals hierboven genoemd werkt dit..... Alleen Telfort staat er niet bij.

Alles wordt genoemd (UPC, XS4ALL, Ziggo, Canal Digitaal) maar geen Telfort. Iemand een fix?
Op het support forum blijven ze verwijzen naar de preview app en daar "report a problem". Ik zou dat dus eens proberen.

• McPoowl
  • Laatst online: 11:44
Martinspire schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:17:
Hier nog een andere uservoice request: http://xbox.uservoice.com.../6439076-groups-and-clans

Iets waar ik zelf al een tijdje over nadacht en wat ik nu toch eens heb getypt.
Mijn stem heb je! :)

• Yaz
Hier nog een andere uservoice request: http://xbox.uservoice.com.../6439076-groups-and-clans

Eenzelfde maar dan nog met een agenda functionaliteit. Dat laatste zou ik erg kunnen waarderen.

http://xbox.uservoice.com...anization-like-ms-outlook

• Miesjh

Miesjh

Dit zou echt een hele mooie toevoeging zijn. Mijn stem heb je.

• Yaz
Ik zit even de waslijst aan suggesties door te lopen. Dit is wel een goede, ikzelf ben wel eens dagen "online" terwijl ik op mijn werk zit. Heel irritant, vooral voor mijn vriendin.

http://xbox.uservoice.com...o-set-online-status-to-aw
Use Facial Recognition to set online status to "Away" if user leaves the room

After a certain amount of time (say, 2 minutes, 5 minutes, etc. User-defined perhaps) the Kinect would know that no one is currently in front of the console, and would change the user's online status to "Away." Xbox would take all of the notifications during that time (invites, messages, etc.) and display them once the user is in front of the Kinect again.

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-11 17:13
Voor beide een vote :) Goede ideeën en zou ze graag toegevoegd zien worden!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 13:42

Tiny

Wat eten we?

Top idee! _/-\o_

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Yaz schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:38:
[...]

We omzeilen helemaal niets. We zijn gewoon legaal bezig. Er zijn internationale verdragen die export en import toe staan (dat wat we doen) en onze belastingdienst heeft geen interesse in omzetbelasting op digitale goederen gekocht door particulieren. Raar, maar waar.

MS verliest ook geen geld. We betalen het maximale en precies hetzelfde wat een lokale Amerikaan ook betaald. Ze gaan dit echt niet verbieden, zeker niet aangezien de X1 regio-vrij is.
Ik had het over MS qua omzeilen. Zo hoeven ze geen BTW af te dragen aan de Belastingdienst.
Digitaal gezien dienen wij overigens ook BTW betalen.

Vanuit MS gezien:
http://www.belastingdiens..._in_en_uit_niet_eu_landen

Vanuit ons gezien (prive):
http://www.belastingdiens..._zo_ja_hoe_bereken_ik_dat

Overigens koop ik ook gewoon in de US (Xbox One en PS4) hoor (ben geen heilig boontje), maar om te zeggen dat het zuivere koffie is...nee :)

[ Voor 32% gewijzigd door Nitai op 15-09-2014 12:28 ]

• Yaz
Nitai schreef op maandag 15 september 2014 @ 12:25:
[...]Ik had het over MS qua omzeilen. Zo hoeven ze geen BTW af te dragen aan de Belastingdienst.
Digitaal gezien dienen wij overigens ook BTW betalen.
MS heeft ook geen belastingafdragingsplicht voor onze aankopen. Dat zijn wij als consument verplicht. In Nederland is wel geregeld dat winkelieren die voor ons doen als gemak maar wij, de consument, zijn daar verantwoordelijk voor. Niemand anders.

Over de verplichting van belasting betalen op digitale producten. Logica zegt ja, de site van de belastingdienst zegt niets maar dan ook niets hierover. Dit in tegenstelling tot de zakelijke versie die het wel expliciet noemt. Ook navragen bij de belasting zelf levert geen uitsluitsel. Enkele tientallen pagina's terug in deze thread hebben we het er al eens eerder over gehad waarin meerdere personen hun ervaringen en bevindingen weergaven. Als jij daadwerkelijk een link of artikel uit een document kunt noemen zou je ons daar erg mee helpen.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Yaz schreef op maandag 15 september 2014 @ 12:29:
[...]
MS heeft ook geen belastingafdragingsplicht voor onze aankopen. Dat zijn wij als consument verplicht. In Nederland is wel geregeld dat winkelieren die voor ons doen als gemak maar wij, de consument, zijn daar verantwoordelijk voor. Niemand anders.
Prima, als je dat wilt geloven, is echter niet zo. Leuk dat je de theorie achter BTW afdracht uitlegt, maar dat is hier niet het punt van discussie. MS is geen ZBO of vrijgesteld van BTW aangifte, zij dragen dus wel degelijk BTW af. Voor wie ze dat doen, dat is niet het punt, het punt dat ze verplicht zijn dat te doen zoals elke organisatie.

Onlangs nog een seminar bijgewoond waar dit ter sprake kwam. Dat het niet uitgekristalliseerd is voor elektronische diensten wil nog niet zeggen dat het er niet is. Het valt ten dele onder de huidige regeling. Geeft natuurlijk meer ruimte voor interpretatieverschillen (ten gunste van de Belastingdienst). Ondernemingen dienen dit ook zo goed mogelijk af te dichten, en via normale kanalen betalen wij als consument ook gewoon BTW.
Over de verplichting van belasting betalen op digitale producten. Logica zegt ja, de site van de belastingdienst zegt niets maar dan ook niets hierover. Dit in tegenstelling tot de zakelijke versie die het wel expliciet noemt. Ook navragen bij de belasting zelf levert geen uitsluitsel.
Zie mijn reactie boven.
Enkele tientallen pagina's terug in deze thread hebben we het er al eens eerder over gehad waarin meerdere personen hun ervaringen en bevindingen weergaven. Als jij daadwerkelijk een link of artikel uit een document kunt noemen zou je ons daar erg mee helpen.
Die discussie heb ik ook gevolgd, vandaar dat ik met interesse heb geluisterd naar de seminar. Maar nee, er zijn geen artikelen of documenten, Puur alleen mondelinge uitspraken waar je niets aan hebt. Maar dat is met veel dingen zo (bijvoorbeeld tablets zakelijk gebruiken zonder dat dit als loon wordt gezien binnen een organisatie).

• eRRoR.InSiDe
  • Laatst online: 03-11 18:07
Heren, we kunnen dit denk ik vrij kort houden want wij zijn zelf fout aangezien we een fictief adres opgeven waardoor dit mogelijk wordt. Als we ons eigen adres op zouden geven konden we niet in de US kopen.

Of denk ik nu te simpel?
eRRoR.InSiDe schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:46:
Heren, we kunnen dit denk ik vrij kort houden want wij zijn zelf fout aangezien we een fictief adres opgeven waardoor dit mogelijk wordt. Als we ons eigen adres op zouden geven konden we niet in de US kopen.

Of denk ik nu te simpel?
Nee, correct.... Als de je Creditcard manier aanhoud, je gaat dan namelijk in tegen de voorwaarden van je CC maatschappij. Via USA livecard te goeden natuurlijk niet.

@ Nitai....

In Nederland heeft een NL bedrijft BTW plicht, echter doe je in dit geval zaken met een buitenlandse onderneming. Het enige wat je als consument mee te maken hebt in de douane. Echter hebben die hun zaakjes betreffende buitenlandse (digitale) aankopen zelf nog niet op orde. Sterker, hier wordt nergens nog rekening mee gehouden.

Het verschil zit hem tussen digitale en fysieke aankopen.

[ Voor 28% gewijzigd door Bullet NL op 15-09-2014 14:02 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Bullet NL schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:59:
Nee, correct.... Als de je Creditcard manier aanhoud, je gaat dan namelijk in tegen de voorwaarden van je CC maatschappij. Via USA livecard te goeden natuurlijk niet.
Afhankelijk welke kaart, mijn eerdere Rabocard had namelijk geen vermelding over 'factuuradres' als bepalende voorwaarde of je een betaling mocht doen, zeker niet als dit voor het product/dienst nodig is en per saldo niet voor de betaling zelf.

Maargoed, zoals ik al veel eerder zei, er kan een moment komen dat dit allemaal niet meer kan.

Leuke vertaling btw :D
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uin9JiFAbmSb0RQeTJQMLAki/medium.jpg

Heb nu trouwens ook Destiny, gisteren tijdje gespeeld en kort met <naam kwijt>, maar laat ik het zo zeggen: ben blij dat ik hem gekregen heb, wat ik tot nu toe heb gezien, blij dat ik hem niet zelf zou kopen.

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 15-09-2014 14:22 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:07
Jeu, XBOX disk drive kapot: had een call aangemaak via xbox.nl, nou moet ie opgestuurd worden.
Net gebeld met 020-nummer en als ik hem nog niet had aangemeld hadden ze me direct een andere kunnen sturen....

Dus tip voor als je ook zoiets hebt: bellen!

Haters everywhere but I don’t really care

matthijst schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:20:
Jeu, XBOX disk drive kapot: had een call aangemaak via xbox.nl, nou moet ie opgestuurd worden.
Net gebeld met 020-nummer en als ik hem nog niet had aangemeld hadden ze me direct een andere kunnen sturen....

Dus tip voor als je ook zoiets hebt: bellen!
Geintje was dus ook zo in US (of was het UK?), waar gigantisch misbruik van is gemaakt (zie ebay voor 'kale consoles'). Zou je verwachten dat ze daar van hadden geleerd.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-11 15:07
Wat is de deal met Internet Explorer op de xbox. ik krijg weer flashback naar mijn safari op de iphone 3gs waarbij een hoop website niet fatsoenlijk werken.

na veel gestuntel heb ik uitzending gemist werkzaam, waar ik watch series.it kan gebruiken op mijn ipad om series te streamen in mp4 formaat, werkt op Internet Explorer geen enkele stream. Waarom heeft micrsoft deze browser zo afgeknepen? Een Mp4 stream lijtk mij vrij normaal dezer dagen.

Ik moet zeggen dat de xbox afgezien van gaming toch wel echt een telleurstelling is hoor. Vooral dat die app store echt werkelijk waar karig is, IE zo mager is. Zoveel potentie in die box en zo weinig wordt er daadwerkelijk gebruikt.

Als MS nou zorgt dat die app stor eopen gata dan zal je zien dat die xbox binnen notime alle USP's van een apple tv kan laten verdwijnen.

Zoals ik het nu zie ben ik voor mediaplay beter af met een appletv.
Beter af als je zo exotisch bezig bent. Uitzending gemist, NL providers, markt is veel te klein en verwacht dan kleine kans dat ze ooit een app uit brengen (heeft het gros al niet vanuit Win8/WP gedaan).

Vanuit Win8 en Smarglass kan ik nagenoeg alles doen.

• mannowlahn
SinergyX schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:29:
Beter af als je zo exotisch bezig bent. Uitzending gemist, NL providers, markt is veel te klein en verwacht dan kleine kans dat ze ooit een app uit brengen (heeft het gros al niet vanuit Win8/WP gedaan).

Vanuit Win8 en Smarglass kan ik nagenoeg alles doen.
Van de WP begrijp ik het nog wel hoewel die markt erg aan het aantrekken is.

Maar als ze de app store open gooien kan je dus wel toffe apps er in krijgen. Ik bedoel 8 apps voor de nederlandse store. Een spotify app zou wel aan mooie toevoeging zijn.

Ik wil niet vanuit een windows8 computer aan de gang, die xbox moet het toch al wel kunenn trekken. Ik snap ook wel dat bv een app als popcorn time niet zal komen, maar support voor wat video codecs zal al een mooi begin zijn.

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
muffstuff schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:39:
[...]

Maar als ze de app store open gooien kan je dus wel toffe apps er in krijgen. Ik bedoel 8 apps voor de nederlandse store. Een spotify app zou wel aan mooie toevoeging zijn.

Ik wil niet vanuit een windows8 computer aan de gang, die xbox moet het toch al wel kunenn trekken. Ik snap ook wel dat bv een app als popcorn time niet zal komen, maar support voor wat video codecs zal al een mooi begin zijn.
Support voor de videocodecs is onderweg. lees het topic even door.

https://www.youtube.com/@droommotor

muffstuff schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:39:
[...]

Euhmmmm, heb jij dit mee gekregen?

DNLA support en bijna alle video codecs, incl. MKV

• mannowlahn
oh sorry dan heb ik dat gemist, maarer zijn al zoveel pagina's hier ;)
muffstuff schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:50:
oh sorry dan heb ik dat gemist, maarer zijn al zoveel pagina's hier ;)
Kijk, je kwam net wat negatief over, maar nu blijk al weer dan ze bij MS druk bezig zijn om één van jou kritiek punten uit te werken tot echte functionaliteit.

• mannowlahn
Bullet NL schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:50:
[...]

Euhmmmm, heb jij dit mee gekregen?

DNLA support en bijna alle video codecs, incl. MKV
Maar dit gaat over local devices, niet over Internet Explorer. Dus een webstream met mp4 video op bv megavideo, 180uploads, vidbux, gorrilavid

• mannowlahn
Bullet NL schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:54:
[...]

Kijk, je kwam net wat negatief over, maar nu blijk al weer dan ze bij MS druk bezig zijn om één van jou kritiek punten uit te werken tot echte functionaliteit.
:) Eerder telleurgesteld, omdat ik dit een gemiste kans van MS vind. Ik ben niet zo snel negatief over MS, ben inmiddles zover dat ik op het punt sta mijn iphone om te ruilen voor een WP phone en mijn ipad voor een Windows tablet. Maar ik wil natuurlijk wel mijn series kunnen blijven kijken.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Bullet NL schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:59:
[...]

@ Nitai....

In Nederland heeft een NL bedrijft BTW plicht, echter doe je in dit geval zaken met een buitenlandse onderneming. Het enige wat je als consument mee te maken hebt in de douane. Echter hebben die hun zaakjes betreffende buitenlandse (digitale) aankopen zelf nog niet op orde. Sterker, hier wordt nergens nog rekening mee gehouden.

Het verschil zit hem tussen digitale en fysieke aankopen.
Dank je Bullet NL, ik weet waar ik over praat, genoeg ervaring in belastingrecht in mijn studie en dagelijkse werkpraktijk. :) De Douane is gewoon van de Belastingdienst.

Maar goed, mijn originele punt staat, we betalen geen BTW op deze manier. Ik vind het prima :9 Ik doe er net zo hard aan mee.

Nitai schreef op maandag 15 september 2014 @ 18:47:
[...]

Dank je Bullet NL, ik weet waar ik over praat, genoeg ervaring in belastingrecht in mijn studie en dagelijkse werkpraktijk. :) De Douane is gewoon van de Belastingdienst.

Maar goed, mijn originele punt staat, we betalen geen BTW op deze manier. Ik vind het prima :9 Ik doe er net zo hard aan mee.
Natuurlijk weet ik ook wel dat de douane een dienst is welke feitelijk onder het belastingswezen valt.

Dit doet echter niets af aan mijn tweede punt. Het gegeven dat de douane c.q. belastingdienst zich zelf niet hebben voorbereid op buitenlandse (online) al dan niet digitale aankopen. Overigens zijn hier vanuit de tweede Kamerlid al wel vragen over gesteld. Het probleem is alleen dat je dergelijke transacties niet tot nauwelijks kan controleren.

Je kan er vanuit MS gezien vanuit gaan dat het Microsoft niet uitmaakt. Als de omzet op de ballas komt te staan van de USA firma of Microsoft NL BV/CV. Daar liggen ze in Redmond niet van wakker. Private gezien is alleen het Nederlandse retail kanaal de benaadeelde, denk hierbij aan de distributeurs en (online)winkels.

Aan de andere kant, bedrijven als eBay en Amazon zorgen er voor dat de Nederlandse markt al lang niet meer bestaat.

Je bent dus niet fout of stout bezig wanneer je gebruik maakt van de USA store manier van Xbox Live, je maakt gewoon handig gebruik van een hiaat in de belastingwet en verder is er niet zoveel aan de hand.

Je voordeel er dus lekker mee pakken.

Alleen MS NO zal mogelijk ooit gaan mopperen, maar ach.... Vestzak/broekzak

• X-Fighter
Ik wacht al twee weken op mijn controllers, had gedacht dat het wat sneller ging gaan. Meeste mensen krijgen meteen een nieuwe Xbox, denk dat de controllers dus wat achteraan de rij gezet worden
muffstuff schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:55:
[...]

Maar dit gaat over local devices, niet over Internet Explorer. Dus een webstream met mp4 video op bv megavideo, 180uploads, vidbux, gorrilavid
Hoe ga jij video's afspelen (ook in IE) zonder codecs?

Verder weet ik niet of die allemaal ook in IE werken. MP4 wordt op Windows wel ondersteunt in IE, dus lijkt me kwestie van patchen. Is het erg dat dat nu nog niet werkt? Er zijn ook nog geen overige NL-apps. Dat komt vanzelf wel. NL loopt nu nog wat achter, maar geef het een paar maanden ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:03
FH2 demo komt natuurlijk pas in de store als de rednecks wakker zijn?

Voor diegene die aanstoot nemen aan de term rednecks... plaats ik hier de verplichte smiley :+

[ Voor 41% gewijzigd door Phusebox op 16-09-2014 09:34 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Phusebox schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 07:29:

Voor diegene die aanstoot nemen aan de term rednecks... plaats ik hier de verplichte smiley :+
Kans is vrij groot ja, mogelijk dat UK hem iets eerder krijgt?

Verwijderd

Ik heb sinds eergisteren als ik met iemand ik destiny speel en join dan een party crasht alles.. zodra ik speel zonder een party blijft alles goed.

Moet toch zeggen dat ik meer problemen met de xbone heb dan dat ik ooit met een 360 had.. Heb de 360 nog staan, zodra ik die aansluit kan ik gewoon alles doen ook als ik in een party zit.

• Defnosh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-11 13:03
Ik heb het ook in het Destiny topic gepost, maar nogmaals onder de xbox onners onder ons;)

Heeft er iemand zin om vanavond de weekly heroic te doen? Ik speel met een vriend van me op de One, ik warlock, hij hunter.
Mocht iemand interesse hebben, voeg me toe op Xbox live: Defnosh

Beetje jammer dat je geen ingame 'LFG' hebt, en geen matchmaking voor weeklies/raids:)

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-11 17:13
Ben zelf ook bezig op de Xbox One, maar zit pas op lvl 5. Dus denk niet dat ik al een hoop mee kan doen :) Al ben ik wel nieuwsgierig naar het samen spelen met anderen. Vind het een erg goed spel voor zover ik kan zeggen momenteel.

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Phusebox schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 07:29:

niet al in de US store? :X

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

• Yaz
Good morning. It's #ForzaHorizon2 Demo day! Due on XBL at 2pm UK / 6am PST. Enjoy!

Source: https://twitter.com/ralphmfulton/status/511782673413849089

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-11 23:44
Defnosh schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:13:
Ik heb het ook in het Destiny topic gepost, maar nogmaals onder de xbox onners onder ons;)

Heeft er iemand zin om vanavond de weekly heroic te doen? Ik speel met een vriend van me op de One, ik warlock, hij hunter.
Mocht iemand interesse hebben, voeg me toe op Xbox live: Defnosh

Beetje jammer dat je geen ingame 'LFG' hebt, en geen matchmaking voor weeklies/raids:)
heb je toegevoegd, ben nu level 15 warlock en gister gewisseld naar mn subclass.

Kan iemand mij trouwens (opnieuw) uitnodigen voor toegang tot de Beta? Na terugwisselen van US naar NL lijk ik geen beta updates meer te krijgen :|

Xbox Live: MarkH

• X-Fighter
Yaz schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:08:
[...]

Good morning. It's #ForzaHorizon2 Demo day! Due on XBL at 2pm UK / 6am PST. Enjoy!

Source: https://twitter.com/ralphmfulton/status/511782673413849089
Cool straks dan een toevoegen via Smartglass app :)

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
X-Fighter schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:27:
[..

Da's een hele goeie.....ben nu nog thuis, maar vertrek zo voor een vergadering...kan ik dat mooi vanuit de auto ff regelen!

Verwijderd

PES2015 demo zou morgen verschijnen. US store update is dus vandaag om 15.00 uur Nederlandse tijd als ik naar de Forza tweet kijk. Zal dan de PES2015 demo ook vandaag verschijnen? :P

• Yaz
TheVMaster schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:45:
[...]

Da's een hele goeie.....ben nu nog thuis, maar vertrek zo voor een vergadering...kan ik dat mooi vanuit de auto ff regelen!
U zult niet bellen (of smartglassen) in de auto!!!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-10 10:44
Yaz schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:59:
[...]

Dat hangt er vanaf of je ook het voortuig bestuurd/zou moeten besturen, zo ja dan bent u zeer zwakzinnig als u belt of smartglassed(?) onder het rijden.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Waarom is er geen Cortana aanwezig in Smartglass? :P
Dan zou je smartglass eventueel ipv Kinect voice gebruiken >:)

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:42
X-Fighter schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:27:
[...]

Hoe werkt dit dan? In de store van de smartglass app kan ik hem niet vinden.

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
Boinkie schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:50:
[...]

Als je de quote van je quote leest, zou je weten waarom je hem niet kan vinden :P

XBOX One: Agonis

• LOTG
[...]

Ja, niet als hij er nog niet in staat. Wachten tot 15 uur als ik het goed heb.

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:37
Yaz schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:59:
[...]

Wie weet heeft ie een chauffeur :9

• X-Fighter
[...]

Hij zou pas ook over 15min online staan. 2PM UK tijd, dus hier 15:00. Iemand zal de link ook wel hier zetten als de demo er is

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
de demo staat online, als je in de smartglass app store naar forza horizon zoekt staat ie er tussen.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Yup, incl de pre-order van de normale versies van Forza, (3 verschillende versies)

• BM

BM

Moderator Spielerij
Als ik de NL versie preorder (heb nog NL credits die op moeten), maar mijn console op US heb staan dan kan ik toch gewoon 30 september spelen, correct?

Zag een tijdje terug hier mensen iets zeggen over een smartglass setting: 'Use console region' om games te kopen. Waar vind ik die (Windows Phone)? Zolang mijn telefoon verbonden is met m'n X1 zie ik de prijzen idd in dollars, maar zodra die verbinding weg is zijn het weer euros. Geen groot probleem als het niet kan (dan doe ik het via de website), maar zou wel handig zijn.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Miesjh

Miesjh

job115 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:01:
de demo staat online, als je in de smartglass app store naar forza horizon zoekt staat ie er tussen.
Downloaden gaat niet erg snel. 10,4 GB.

• LOTG
BM schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:17:
Als ik de NL versie preorder (heb nog NL credits die op moeten), maar mijn console op US heb staan dan kan ik toch gewoon 30 september spelen, correct?

Zag een tijdje terug hier mensen iets zeggen over een smartglass setting: 'Use console region' om games te kopen. Waar vind ik die (Windows Phone)? Zolang mijn telefoon verbonden is met m'n X1 zie ik de prijzen idd in dollars, maar zodra die verbinding weg is zijn het weer euros. Geen groot probleem als het niet kan (dan doe ik het via de website), maar zou wel handig zijn.
Nee, je zult moeten wachten tot de NL release.

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Forza Horizon 2 Demo gedownload en nu aan het spelen, dat ziet erg zo goed uit!

[ Voor 8% gewijzigd door Turdie op 16-09-2014 15:39 ]

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-11 08:40
Forza Horizon 2 is nu ook te pre-purchasen.. De Day One Ultimate Edition is $99.99 ...

• LOTG
Ja, ben er over aan het denken om daar mijn NL credit aan te deponeren. Alleen heb ik dan weer te weinig over om ook Sunset Overdrive te kopen...

• BM

BM

Moderator Spielerij
LOTG schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:27:
[...]

Nee, je zult moeten wachten tot de NL release.
Hmz, dat zou vrij spijtig zijn, iemand anders toevallig hands-on ervaring hiermee (Destiny bijvoorbeeld, of kwam die wereldwijd op dezelfde dag?) Wil de game te graag om het gokje te wagen :)

Xbox

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:58
wes- schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:44:
Forza Horizon 2 is nu ook te pre-purchasen.. De Day One Ultimate Edition is $99.99 ...
Ik zie ze wel staan, maar heb alleen "afspelen op xbox"....kan 'm niet kopen. Is dat een instelling ergens?

• LOTG
Ja inderdaad met Destiny, die kwam wel wereldwijd uit, maar wel op lokale tijd. US aangekocht, maar ik kon hem niet spelen tot dat hij daar uit was. Regio waar het maandag al dinsdag was werkte niet. Stond dan fijn not available op de button, en bij de pre-order op resume install klikken deed ook niet veel.

[ Voor 21% gewijzigd door LOTG op 16-09-2014 16:23 ]

Is dat ik al een fightstick heb maar voor de pad-fighters is dit meer dan welkom lijkt me zo :)
Afbeeldingslocatie: http://images.eurogamer.net/2013/articles/1/7/0/7/5/7/9/141087433001.png/EG11/resize/600x-1/quality/80/format/jpg
Snap alleen niet dat ze voor een thumbstick zijn gegaan ipv een directional pad :?

[ Voor 15% gewijzigd door justifire op 16-09-2014 16:33 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• BM

BM

Moderator Spielerij
LOTG schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:22:
Ja inderdaad met Destiny, die kwam wel wereldwijd uit, maar wel op lokale tijd. US aangekocht, maar ik kon hem niet spelen tot dat hij daar uit was. Regio waar het maandag al dinsdag was werkte niet. Stond dan fijn not available op de button, en bij de pre-order op resume install klikken deed ook niet veel.
Dan zoek ik wel wat anders om m'n euros aan op te maken :)

Xbox

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-11 20:27
justifire schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:32:
Is dat ik al een fightstick heb maar voor de pad-fighters is dit meer dan welkom lijkt me zo :)
[afbeelding]
Nou je het zegt gaat er direct een lampje branden, zou de Streetfighter (Ryu) gamepad en de Streetfighter Arcade stick van de 360 ook werken op de one? Die heb ik nog wel ergens liggen in een doos. Zou het zelf wel willen testen maar ben voorlopig niet thuis :P

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

• X-Fighter
Weet je wat nog een leuke feature zou zijn, als we iets downloaden via smartglass dat we een notification krijgen als het klaar is met downloaden. Eigenlijk altijd als we iets zouden downloaden. Soms kan dit wel eens lang duren, en dan doe ik even iets anders. Handiger als je de status van de download kan volgen via Smartglass

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
X-Fighter schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:36:
Weet je wat nog een leuke feature zou zijn, als we iets downloaden via smartglass dat we een notification krijgen als het klaar is met downloaden. Eigenlijk altijd als we iets zouden downloaden. Soms kan dit wel eens lang duren, en dan doe ik even iets anders. Handiger als je de status van de download kan volgen via Smartglass
Ik zou zeggen submit het in de Dev Preview als je erin zit :)

XBOX One: Agonis

• DelinQ
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 22:54
X-Fighter schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:43:
Denken jullie dat die Miracast-Dongle van Microsoft, die er aan zit te komen, Xbox One games kan gaan streamen? Nvidia doet het met hun Shield.
Is er al iets bekend over de chromecast concurent van Microsoft. Het zou op de IFA (volgens geruchten) gepresenteerd worden, maar heb niks gezien. Ik kan het ook totaal gemist hebben.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-11 15:19
Martinspire schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:43:
Wat zit er eigenlijk in de Forza demo? Gewoon de E3 demo of iets anders?
Ben nog aan het downloaden maar las ergens dat er ook onlie play inzit. Dat houdt wellicht een MP event in.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:07
Bunta schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:35:
[...]

Nou je het zegt gaat er direct een lampje branden, zou de Streetfighter (Ryu) gamepad en de Streetfighter Arcade stick van de 360 ook werken op de one? Die heb ik nog wel ergens liggen in een doos. Zou het zelf wel willen testen maar ben voorlopig niet thuis :P
Volgens mij werkt geen enkele controller van de 360 op de One.. tenzij iemand me het tegendeel kan bewijzen.. Zou er ook erg blij mee zijn: Fight stick van street fighter, XBOX360 wheel(s), guitar hero :P

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Pagina: 1 ... 46 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!