Erg jammer, aangezien ik veel lol heb gehad met Forza 5.
Het dashboard van de One is erg rommelig opgezet, al leer je er mee werken op een gegeven moment. Ook leuk toen ik merkte dat je niets meer kon pinnen en de "pin-ruimte" vol zat.. Nou leuk, daar sta je dan te pielen met al je games en shit
Jij racet duidelijk anders dan ik. Ik ga voor de verzameling. Ik wil gewoon alles, en rijd in principe ook met alles. Verder heb ik liever een burgerbak met veel vermogen dan een Lambo oid..Chrosser schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:30:
Op een gegeven moment zijn de populaire autokeuze ook gewoon op. Je had er inderdaad ook nog alle boodschappen autootjes en touringcars aan kunnen toevoegen als je wil, maar de meeste mensen rijden toch maar hooguit 5 of 6 auto's per klasse. Zodra je dan in een hogere klasse rondrijdt spaar je voor de luxere en exotische auto's en die zitten er toch ruimschoots in volgens mij
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Dat is ook wel een beetje mijn menig. Oké, meer is op zich wel beter, maar het feit dat ze van alle auto's nu een Forzavista versie hebben vind ik wel erg tof. Dus ja, dan limiteer je ook het aantal auto's.Chrosser schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:30:
Op een gegeven moment zijn de populaire autokeuze ook gewoon op. Je had er inderdaad ook nog alle boodschappen autootjes en touringcars aan kunnen toevoegen als je wil, maar de meeste mensen rijden toch maar hooguit 5 of 6 auto's per klasse. Zodra je dan in een hogere klasse rondrijdt spaar je voor de luxere en exotische auto's en die zitten er toch ruimschoots in volgens mij
Opvallend dat ik niemand over het geluid hoor in Forza. Ik vind het fenomenaal goed. Daar kan geen enkele racegame aan tippen.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
https://www.youtube.com/@droommotor
R3E is beter qua geluid imo, maargoed dat is op de pc.Rossi46 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:36:
[...]
Opvallend dat ik niemand over het geluid hoor in Forza. Ik vind het fenomenaal goed. Daar kan geen enkele racegame aan tippen.
[ Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 12-09-2014 14:38 ]
Dat is inderdaad wel een heel stuk beter dan dat van Forza ja. Aan de andere kant, in het filmpje toch ook erg onrealistisch, in zo'n omgeving met veel bos er omheen, verwacht ik geen echo's wanneer de auto tussen de bomen rijdt. Het zijn kleine details, maar voor mij zijn dat meestal de dingen die de "wowfactor" geven voor een game. Ik had het idee dat Project Cars ook aardig in de buurt weet te komen van dit geluid. Reuze benieuwd hoe die performed op de Xbox OneGAIAjohan schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:37:
[...]
R3E is beter qua geluid imo, maargoed dat is op de pc.
[video]
Ik vind het dus een verademing qua duidelijkheid. Niets niet zoeken of ver scrollen. Het enige manko wat ik echt kan bedenken is dat de settings niet makkelijk toegankelijk is. Dat moet via de menu knop, heel raar.Denzis schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:37:
Overigens over het OS. Ik ben het met iedereen eens dat het rommelig oogt. Maar het nodigt wel uit om te ontdekken en het is allemaal best wel logisch. Wat ik juist had met bijvoorbeeld de ps3 is dat ik niet voor me lol door het os heen ging. Ik wilde zo snel mogelijk naar de game. Bij dit os heb ik wel plezier met navigeren en de features gebruiken.
Gamertag: YazNL
Dat, en de store... de versie daarvan op de '360 was zo veel makkelijker te navigeren.Yaz schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:56:
[...]
Ik vind het dus een verademing qua duidelijkheid. Niets niet zoeken of ver scrollen. Het enige manko wat ik echt kan bedenken is dat de settings niet makkelijk toegankelijk is. Dat moet via de menu knop, heel raar.
Graag zou ik de store layout van de '360 op m'n One zien.
Of Xbox go to settings :dYaz schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:56:
[...]
Ik vind het dus een verademing qua duidelijkheid. Niets niet zoeken of ver scrollen. Het enige manko wat ik echt kan bedenken is dat de settings niet makkelijk toegankelijk is. Dat moet via de menu knop, heel raar.
Of die pin je gewoon vast?Yaz schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:56:
[...]
Ik pin al mijn games, apps en de Settings tile gewoon vast. Scheelt zoeken en klikken
Verder vind ik de store helemaal niet lastig of raar. Nu weet ik vaak wat ik wil hebben, dat scheelt misschien. Zomaar bladeren ter inspiratie doe ik weinig tot nooit.
Gamertag: YazNL
Whooo, dat klinkt ook gaaf! Tof!GAIAjohan schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:37:
[...]
R3E is beter qua geluid imo, maargoed dat is op de pc.
[video]
Segafreak83 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:35:
Het dashboard van de One is erg rommelig opgezet, al leer je er mee werken op een gegeven moment. Ook leuk toen ik merkte dat je niets meer kon pinnen en de "pin-ruimte" vol zat.. Nou leuk, daar sta je dan te pielen met al je games en shit
In het begin loop je nog te klooien met pinnen van games en apps met je controller maar als je op een gegeven moment goed kunt werken met de voice controls merk je dat het pinnen achterhaald is. Als je namelijk weet wat je wilt gaan doen noem je na het opstarten van je X1 gewoon de game of app. Als ik een overzicht wil van mijn games en apps roep ik dat gewoon, ondanks dat ik daar eigenlijk nooit kom.Notna schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:02:
[...]
Of die pin je gewoon vast?
Ik pin al mijn games, apps en de Settings tile gewoon vast. Scheelt zoeken en klikken
Je X1 besturen met Voice control werkt vele malen sneller, makkelijker en prettiger. Althans in mijn beleving.
Tenzij je er natuurlijk 1 hebt zonder kinect. Tja dan zit je te kutten met je controllertje.
Verwijderd
Hora est. Kinect is eindelijk nuttig! Dat ding van de 360 was een goede (zeer tech verantwoord) gimmick. Die van de One is daarentegen super. Voor besturing in menu's maar ook voor in-game. Ik zou niet meer zonder kunnen.mowa schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:50:
[...]
[...]
Tenzij je er natuurlijk 1 hebt zonder kinect. Tja dan zit je te kutten met je controllertje.![]()
Welkom bij de club:)Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 18:28:
[...]
Hora est. Kinect is eindelijk nuttig! Dat ding van de 360 was een goede (zeer tech verantwoord) gimmick. Die van de One is daarentegen super. Voor besturing in menu's maar ook voor in-game. Ik zou niet meer zonder kunnen.
Inderdaad.....met de stem gaat het allemaal een stuk sneller, als het werkt
Inderdaad....en als je dan wilt bladeren...dan doe je dat toch lekker in je SmartGlass AppYaz schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:10:
Is leuk, al die alternatieven en vooral de voice bediening gebruik ik hiervoor maar het is raar dat juist dit gedeelte helemaal ruk te vinden is.
Verder vind ik de store helemaal niet lastig of raar. Nu weet ik vaak wat ik wil hebben, dat scheelt misschien. Zomaar bladeren ter inspiratie doe ik weinig tot nooit.
[ Voor 54% gewijzigd door TheVMaster op 12-09-2014 19:16 ]
Verwijderd
Ik heb al een paar problemen gevonden.
Ik had de mijne op de hoeken van m'n dual-screen monitor staan, en gisteren heb ik per ongeluk m'n Kinect eraf gestoten. 't Was maar een val van 30cm, maar op een of andere manier is de stemherkenning nu kapot. Wel vreemd is dat 'ie wel "Xbox On" herkent, maar als de console eenmaal is opgestart, doet geen enkel stemcommando het. Ook het calibratie-programma van de Kinect kan geen geluid oppikken.
Awesome!!Martinspire schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 19:08:
Wow gave reclame:
[video]
En ook leuk om aan het eind het Xbox One logo te zien. Zo te merken is er nog geen versie van deze reclame voor PS4
Xbox Live: Ofthewell NL
Welke problemen heb je gevonden dan? Misschien kan je ze hier delen zodat andere mensen ze misschien ook kunnen reproduceren. Via de preview app die op je Xbox staat kan je eventuele problemen kenbaar aan Microsoft.Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 19:17:
Wanneer komt de volgende kleine update voor de preview versie?
Er zitten meerdere microfoons in een Kinect, het zou dus goed kunnen dat daar dus eentje van defect is gegaan tijdens de val.halofreak1990 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 19:20:
Zijn er hier ook mensen met een beetje technische kennis van de Kinect?
Ik had de mijne op de hoeken van m'n dual-screen monitor staan, en gisteren heb ik per ongeluk m'n Kinect eraf gestoten. 't Was maar een val van 30cm, maar op een of andere manier is de stemherkenning nu kapot. Wel vreemd is dat 'ie wel "Xbox On" herkent, maar als de console eenmaal is opgestart, doet geen enkel stemcommando het. Ook het calibratie-programma van de Kinect kan geen geluid oppikken.
Je kan hem natuurlijk altijd aanbieden bij MS ter reparatie.
[ Voor 47% gewijzigd door Bullet NL op 12-09-2014 21:20 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Het geluid van forza is inderdaad erg mooi. Al zitten er heel veel bugs in ( ook al vanaf launch ):Rossi46 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:36:
[...]
Dat is ook wel een beetje mijn menig. Oké, meer is op zich wel beter, maar het feit dat ze van alle auto's nu een Forzavista versie hebben vind ik wel erg tof. Dus ja, dan limiteer je ook het aantal auto's.
1) soms na het uit standby halen van de one kraakt het geluid enorm. Spel afsluiten via xbox home scherm lost dit op.
2) na een flinke tijd racen of wat botsingen gaat het geluid kraken netzoals punt 1.
3) soms na achteruit kijken blijft dat geluidseffect hoorbaar ook al kijk je weer via de normale camera.
Vooral dat gekraak irriteert omdat je dan tijdens je mp race weer het spel moet afsluiten. Als je op Google kijkt zie je topics hierover van vorig jaar november...
Vreemd, ik heb aardig wat uurtjes in Forza 5 zitten, zowel via mijn niet on aardige Home cinema set, mijn TV met prima speakers als met een gamingheadset.Motion2 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 21:41:
[...]
Het geluid van forza is inderdaad erg mooi. Al zitten er heel veel bugs in ( ook al vanaf launch ):
1) soms na het uit standby halen van de one kraakt het geluid enorm. Spel afsluiten via xbox home scherm lost dit op.
2) na een flinke tijd racen of wat botsingen gaat het geluid kraken netzoals punt 1.
3) soms na achteruit kijken blijft dat geluidseffect hoorbaar ook al kijk je weer via de normale camera.
Vooral dat gekraak irriteert omdat je dan tijdens je mp race weer het spel moet afsluiten. Als je op Google kijkt zie je topics hierover van vorig jaar november...
Ik herken het kraken van het geluid helemaal niet, kan je er een voorbeeld van geven? Ik weet dat er vorig jaar een fout in een update heeft gezeten van Forza, Heb destijds Forza van mijn schijf gehaald (de-installatie, zonder min profiel te verwijderen) Opnieuw geïnstalleerd maar ik ervaar totaal geen gekraak.
2 vrienden van mij hebben het ook. Klinkt als dit: http://youtube.nl/5A9FHgEAEB0Bullet NL schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 21:49:
[...]
Vreemd, ik heb aardig wat uurtjes in Forza 5 zitten, zowel via mijn niet on aardige Home cinema set, mijn TV met prima speakers als met een gamingheadset.
Ik herken het kraken van het geluid helemaal niet, kan je er een voorbeeld van geven? Ik weet dat er vorig jaar een fout in een update heeft gezeten van Forza, Heb destijds Forza van mijn schijf gehaald (de-installatie, zonder min profiel te verwijderen) Opnieuw geïnstalleerd maar ik ervaar totaal geen gekraak.
Heb je ze ook gemeld op de Preview forum (of via de App)?Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 19:17:
Wanneer komt de volgende kleine update voor de preview versie?

Volledige tuning en afstellen in horizon 2 zoals in fm5!!
Ziet er goed uit.
Nog 1tje :
[ Voor 20% gewijzigd door v8power67 op 12-09-2014 22:28 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ja godver, heb ik net FM5, moet ik straks alsnog FH2 gaan kopen...v8power67 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 22:27:
[afbeelding]
Volledige tuning en afstellen in horizon 2 zoals in fm5!!
Ziet er goed uit.
Nog 1tje :
[afbeelding]
Ik heb al vijf maanden Forza 5en kan niet wachten op Horizon 2. Maar is al lang bekend dat Horizon 2 er aan komt, klinkt voor jouw als een beetje verassing?Rossi46 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 22:45:
[...]
Ja godver, heb ik net FM5, moet ik straks alsnog FH2 gaan kopen...
Ik ervaarde precies hetzelfde. Dacht even dat mijn speakers kapot gingen, maar bleek 'gelukkig' alleen bij Forza 5 te zijn. 1e suggestie hielp bij mij. Kan inderdaad behoorlijk storend zijn.Motion2 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 21:41:
[...]
Het geluid van forza is inderdaad erg mooi. Al zitten er heel veel bugs in ( ook al vanaf launch ):
Met al die pionnetjes en zooi word het de xbox schijnbaar allemaal iets te veel en krijg je enorme distortion in het geluid
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Bij jou is dat geluid waar je het over hebt gewoon de vangrail waar je weer langs schuurt....justifire schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 00:00:
Dat gekraak in Forza heb ik ook op de Top Gear Airfield testbaan.
Met al die pionnetjes en zooi word het de xbox schijnbaar allemaal iets te veel en krijg je enorme distortion in het geluid
Guido en jij hebben wat dat betreft een eigen klasse in Forza nodig.... Je weet wel, je komt ze ook wel tegen op een kermis, zo'n metalen vloer een tent er boven waarop van die wagentjes in het rond rijden die met een lange stok contact maken met een stuk gaaswerk wat boven de baan is gespannen....
Hoe heten die dingen toch.......
O... Ja.... Botsauto's!
Neuh, maar ik ben geen arcade racer, dus ik had eigenlijk geen interesse in Horizon 2. Maar het ziet er wel erg gelikt uit en als je dan ook nog eens je auto behoorlijk aan kunt passen, dan wordt het misschien alsnog wel interessant. Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar de verschillen tussen FM5 en FH2.shadowman12 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 22:48:
[...]
Ik heb al vijf maanden Forza 5en kan niet wachten op Horizon 2. Maar is al lang bekend dat Horizon 2 er aan komt, klinkt voor jouw als een beetje verassing?
FM5, een circuitracer, HZ2 is een open racewereld....Rossi46 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 00:42:
[...]
Neuh, maar ik ben geen arcade racer, dus ik had eigenlijk geen interesse in Horizon 2. Maar het ziet er wel erg gelikt uit en als je dan ook nog eens je auto behoorlijk aan kunt passen, dan wordt het misschien alsnog wel interessant. Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar de verschillen tussen FM5 en FH2.
Horizon 1 liep op een flibke dumbdown fm4 engine qua physics.
Zal nu denk weer het geval zijn. Maar dan nog heb je de beste physics ooit in een open wereld race game.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Ik heb hetzelfde als justfire ook meerdere keren gehad,met name die londen themed races.Bullet NL schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 00:28:
[...]
Bij jou is dat geluid waar je het over hebt gewoon de vangrail waar je weer langs schuurt....
Guido en jij hebben wat dat betreft een eigen klasse in Forza nodig.... Je weet wel, je komt ze ook wel tegen op een kermis, zo'n metalen vloer een tent er boven waarop van die wagentjes in het rond rijden die met een lange stok contact maken met een stuk gaaswerk wat boven de baan is gespannen....
O... Ja.... Botsauto's!
![]()
![]()
Enne,sind wanneer staat er vangrail op de testgear track?
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
FH2 zal wat meer arcade zijn omdat je ook van de weg af gaat en door bossen en weilanden kunt raggen. En je kunt bij FH2 tikkertje spelen.Rossi46 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 00:42:
[...]
Neuh, maar ik ben geen arcade racer, dus ik had eigenlijk geen interesse in Horizon 2. Maar het ziet er wel erg gelikt uit en als je dan ook nog eens je auto behoorlijk aan kunt passen, dan wordt het misschien alsnog wel interessant. Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar de verschillen tussen FM5 en FH2.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Bullet NL schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 00:28:
[...]
Bij jou is dat geluid waar je het over hebt gewoon de vangrail waar je weer langs schuurt....
O... Ja.... Botsauto's!
![]()
![]()

Maar is wel serieus irritant die distortion op die test baan, heb jij daar dan geen last van ?
Ligt misschien aan de audio instellingen
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Wat ik op fora heb gevonden lijkt het daar niks mee te maken te hebben, mensen die alle mogelijke settings al geprobeerd hebben maar geen resultaat. Lijkt te komen Door de instant resume functie dat je direct weer in het spel zit als je de xbox aanzet.justifire schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 10:25:
[...]
[afbeelding]
Maar is wel serieus irritant die distortion op die test baan, heb jij daar dan geen last van ?
Ligt misschien aan de audio instellingen
Is dat niet het geluid van Bullet via je headset?justifire schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 00:00:
Dat gekraak in Forza heb ik ook op de Top Gear Airfield testbaan.
Ik zal een keer voor je zingen.....WhySoSerious schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:11:
[...]
Is dat niet het geluid van Bullet via je headset?
Maar Sjoerdje.... Heb jij je One al? Of mag dat nog niet van je meisje?
Eens onder de plak, altijd onder de plak....
Gisteren toch wel een paar leuke missies in Destiny gedaan, ben tot nu toe alleen maar aan het co-open geweest. Zijn er al mensen die de Team vs Team modes hebben gedaan?
Ik wil wel, maar kan hem in de Store niet vinden?mfreriks schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:31:
Zojuist worms aangeschaft voor een 10tje. iemand die deze game speelt?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Zet de store op engels, bv United States, United Kingdom of Ireland dan staat het spel er wel tussen.Ramon schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:43:
[...]
Ik wil wel, maar kan hem in de Store niet vinden?
Zie => Worms Battleground voor de XBox One voor bv. $14,99.
Is daar eigenlijk nog wat speciaals aan? Of is het gewoon zoals de normale Worms, maar dan op de XONE? Lijkt me sowieso wel vet om te hebben... voor dat geldWinkiller schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 13:21:
[...]
Zet de store op engels, bv United States, United Kingdom of Ireland dan staat het spel er wel tussen.
Zie => Worms Battleground voor de XBox One voor bv. $14,99.
Dat is schier onmogelijk, die staat standaard op mute.WhySoSerious schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:11:
[...]
Is dat niet het geluid van Bullet via je headset?
Da Gruns ken uh doch nie erstohn.
[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 13-09-2014 15:45 ]
Eerste updates downloaden en dan nog eens 41GB voor Forza downloadenPannekoek81 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 15:29:
Zo ook een One in huis. Met Forza en FIFA. Aantal winkels afgebeld maar alsnog 1. Vanavond de boel eens aansluiten en Forza proberen.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Uh dat word aansluiten. Aanzetten. Downloaden. Filmpje op en erna spelen hahaFamous schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 15:47:
[...]
Eerste updates downloaden en dan nog eens 41GB voor Forza downloaden
Waarom zoek je zelf niet even via google op een video van het spel...kan je zelf oordelen.Dennahz schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 15:28:
[...]
Is daar eigenlijk nog wat speciaals aan? Of is het gewoon zoals de normale Worms, maar dan op de XONE? Lijkt me sowieso wel vet om te hebben... voor dat geld
Hier een link, Worms Battlegrounds Trailer.
Verwijderd
In game niet maar heb vandaag een nieuwe gekregen weer het zelfde probleem geen verschil ik erger mij er niet zo aan maar zou er een update kunnen komen.is dit gevaarlijk voor de xbox one?
Is Forza 5 het waard? Kan hem voor €30 euro kopen op dit moment, doen? (Forza Horizon 2 komt er sowieso)
Is CoD Ghosts het waard? Voor €25 euro..
Is het trouwens bannable om je Xbox op de US store te zetten en via daar games te kopen? (Zal vast eerder zijn gevraagd)
Ik heb goede verhalen gehoord over Forza 5 maar vind het zelf niet zo bijzonder (komt omdat ik niet van de racegames ben). Je kan hem echter wel goedkoper krijgen dan €30,-.Venzio schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 17:44:
Ik heb nu een aantal games maar zou er graag een paar aan m'n collectie willen voegen:
Is Forza 5 het waard? Kan hem voor €30 euro kopen op dit moment, doen? (Forza Horizon 2 komt er sowieso)
Is het trouwens bannable om je Xbox op de US store te zetten en via daar games te kopen? (Zal vast eerder zijn gevraagd)
CoD Ghost.. tja, imo kan je dan beter voor de nieuwe gaan in november of je moet die weer niets vinden.
Nee.
Goedkoper? Waar?Famous schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 17:48:
[...]
Ik heb goede verhalen gehoord over Forza 5 maar vind het zelf niet zo bijzonder (komt omdat ik niet van de racegames ben). Je kan hem echter wel goedkoper krijgen dan €30,-.
CoD Ghost.. tja, imo kan je dan beter voor de nieuwe gaan in november of je moet die weer niets vinden.
Nee.
Zal eens kijken welke games in november uitkomen dan..
Forza is een mooie racegame. Probeer anders de demo?Venzio schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 17:44:
Ik heb nu een aantal games maar zou er graag een paar aan m'n collectie willen voegen:
Ghosts kan het waard zijn als je graag COD speelt. Anders ben je mogelijk misschien beter af met BF4. Het is een solide shooter met een redelijk verhaal in de SP. Er zijn veel mensen tegen cod, maar deze versie is op zich prima. Ik ben het zelf alleen een beetje zat geworden. Oja en er zit wel splitscreen bij, maar itt last gen is dit max 2 spelers.
Het is Worms, het is een uitgebreide versie van worms, maar op zich redelijk gelijk aan de originele games. Wil je hem op de X1 eens doen tegen je matties, dan zou ik het doen. Maar verwacht niet meer dan wormsDennahz schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 15:28:
[...]
Is daar eigenlijk nog wat speciaals aan? Of is het gewoon zoals de normale Worms, maar dan op de XONE? Lijkt me sowieso wel vet om te hebben... voor dat geld
Demo? Is die er wel dan?Martinspire schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 17:50:
[...]
Forza is een mooie racegame. Probeer anders de demo?
Ghosts kan het waard zijn als je graag COD speelt. Anders ben je mogelijk misschien beter af met BF4. Het is een solide shooter met een redelijk verhaal in de SP. Er zijn veel mensen tegen cod, maar deze versie is op zich prima. Ik ben het zelf alleen een beetje zat geworden. Oja en er zit wel splitscreen bij, maar itt last gen is dit max 2 spelers.
Ik heb BF4 al (EA Access) maar ik wil ook graag een quick shoot spelletje, bij BF4 is het vaak een wat langere zit en wil gewoon even wat snel arcade schieten. Splitscreen hoef ik niet, ik speel alleen multiplayer (solo) en SP start ik niet eens op bij dit soort games (BF4 idem).
Door de bundels zijn er redelijk Forza 5 spellen te koop (als download code) zoals: V&A aangeboden: Forza Motorsport 5, Xbox One. Ik denk dat je hem wel rond €20,- kan kopen.Venzio schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 17:49:
[...]
Goedkoper? Waar?
Zal eens kijken welke games in november uitkomen dan..
Als je van snelle shooters houd kan je wellicht ook kijken naar Titanfall? Die is nog niet zo lang uit en CoD komt de opvolger alweer van.
Thanks, ik zal een kijken naar Forza!Famous schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 17:56:
[...]
Door de bundels zijn er redelijk Forza 5 spellen te koop (als download code) zoals: V&A aangeboden: Forza Motorsport 5, Xbox One. Ik denk dat je hem wel rond €20,- kan kopen.
Als je van snelle shooters houd kan je wellicht ook kijken naar Titanfall? Die is nog niet zo lang uit en CoD komt de opvolger alweer van.
Ik heb het niet zo op Titanfall, ik ben echt totaal niet van de robots.
Verwijderd
Best vriendelijk van MS om geld te bieden voor de problemen voor de problemen die er in augustus waren met nieuwe Ones. Aangenaam verrast!
20 dollar voor het moeten vervangen is best oke.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2014 18:32 ]
Daarom is er ook een pilot-only mode. Of die is in de maak.Venzio schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 18:06:
[...]
Thanks, ik zal een kijken naar Forza!
Ik heb het niet zo op Titanfall, ik ben echt totaal niet van de robots.
XBO: Michaël#3318
Via giftcards?Hairball schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 20:12:
Ik probeer een jaar abbo op dat ea access te nemen. Mijn console staat op US en accepteert betalingen via paypal en cc niet. Is er een mogelijkheid dat ik ea access ergens anders dan op de xbox activeer? Zo nee, kan ik mijn xbox op nl zetten, activeren en gelijk weer op us terugzetten? Of kan dat niet zo snel achter elkaar? Heb ik dan wel al mijn settings weer terug?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik heb via giftcard wel mijn saldo verhoogd, maar je mag niet met geld betalen. Er staat wel een redeem code optie tussen, maar of dat nou een giftcard of een eigen ea card is durf ik niet te gokken.
Edit: Heb gewoon mijn xbox even op Nederlands gezet, betaalt via Paypal (dat werkte nu wel) en weer teruggezet. Voila 10% korting op ea games.
[ Voor 17% gewijzigd door Ofthewell op 13-09-2014 20:28 ]
Je moet gewoon een US account gebruiken en je CC aan een Amerikaans adres koppelen. Werkt elke keer en is ook al ongeveer 100 keer verteld.....Hairball schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 20:18:
[...]
Ik heb via giftcard wel mijn saldo verhoogd, maar je mag niet met geld betalen. Er staat wel een redeem code optie tussen, maar of dat nou een giftcard of een eigen ea card is durf ik niet te gokken.
Edit: Heb gewoon mijn xbox even op Nederlands gezet, betaalt via Paypal (dat werkte nu wel) en weer teruggezet. Voila 10% korting op ea games.
Niet gevaarlijk maar wel irritant voor sommige mensen, gewoon omwisselen via MS, dan weet je zeker dat je een goeie terugkrijgt. In de winkel geven ze je gewoon de volgende van de stapel mee....Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 20:56:
mijn 2de xbox one maakt weer coil whine kan dit gevaarlijk zijn voor de console?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Bij mij ging die coil whine vanzelf weg na drie dagen.Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 20:56:
mijn 2de xbox one maakt weer coil whine kan dit gevaarlijk zijn voor de console?
Als het je niet stoort zou ik het lekker zo laten. Kijk het even aan, wellicht wordt het bij jou ook wel minder.Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 22:40:
Hhm mij stoort het eigenlijk niet. Hoe lang zou het duren voor dat het terug is bij Ms?
Overigens, ik had het probleem dat het xbox logo in de rechterhoek bleef staan bij het kijken van video's met xbox video. Kom er net achter dat dit alleen het geval is wanneer ik de xbox op nl-NL zet. Zet ik de X1 op en-US dan is het logo weg....
Verwijderd
Merk dat ik het alleen heb in het Home menu zodra ik game dan is geluid weg.
(Ik heb me oor op de X1 gezet om te kijken of me HT niet het geluid wegdempt.)
Voorlopig laat ik het zo het is niet super erg.
EA access hub met hun Vault is super cheap.
25 eu p/j en nu al grote games er in hebben -> BF4, NFS Rivals, Madden en Fifa 14.
Ik vind het niet duur.
Ben benieuwd wat MS gaat aanbieden qua game voor Gold members
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Dit kan je elke maand vinden op majornelson.com ( ook andere leuke dingen)crzyhiphopazn schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 23:11:
Vandaag een X1 standaard gehaald en ik heb ook last van dat coil whine/hdd issue.
Merk dat ik het alleen heb in het Home menu zodra ik game dan is geluid weg.
(Ik heb me oor op de X1 gezet om te kijken of me HT niet het geluid wegdempt.)
Voorlopig laat ik het zo het is niet super erg.
EA access hub met hun Vault is super cheap.
25 eu p/j en nu al grote games er in hebben -> BF4, NFS Rivals, Madden en Fifa 14.
Ik vind het niet duur.
Ben benieuwd wat MS gaat aanbieden qua game voor Gold members
Beste vriend....... Leuk dat je deze opmerking maakt en ik heb al vele malen dingen via de Amerika methode besteld. Als dit gewerkt zou hebben had ik het niet gevraagd. Ik zal het je simpel uitleggen:harrytasker schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 21:27:
[...]
Je moet gewoon een US account gebruiken en je CC aan een Amerikaans adres koppelen. Werkt elke keer en is ook al ongeveer 100 keer verteld.....
Mijn CC is gekoppeld aan een Amerikaans adres en werkt NIET met EA access en NIET met het kopen van games. Dit is al menig maal bij MS besproken en ligt aan de CC die ik heb. Het verhaal dat alle CC's werken klopt gewoon niet. Derhalve is mijn enige methode om games te kopen net zoals VELE hier (is al 100x gezegd) via giftcards.
Oplossing voor mij is simpel:
Console op Nederlands, Paypal als betalingsmethode, betalen, terugzetten naar Engels/US.
[ Voor 98% gewijzigd door harrytasker op 14-09-2014 00:59 ]
Forza Horizon 2
CoD: AW
Batman 3 (lego, voor de kleine)
GTA V
DragonAge
The Crew Limited Edition
Mortal Kombat X
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Gaat je kleine al zo vroeg leren cocktails shakenPedr0 schreef op zondag 14 september 2014 @ 08:49:
Gisteren even wat pre-ordertjes gedaan....
Forza Horizon 2
Barman 3 (lego, voor de kleine)
GTA V
DragonAge
The Crew Limited Edition
Mortal Kambat X
Lichtpuntje...
Moet zeggen dat ik mortal kambat ook grappig vindLuisjeNL schreef op zondag 14 september 2014 @ 09:44:
[...]
Gaat je kleine al zo vroeg leren cocktails shaken
Gaat heel veel vrije tijd kostenPedr0 schreef op zondag 14 september 2014 @ 08:49:
Gisteren even wat pre-ordertjes gedaan....
Forza Horizon 2
Barman 3 (lego, voor de kleine)
GTA V
DragonAge
The Crew Limited Edition
Mortal Kambat X
Ik hou het even binnen de perken, speel nu Diablo en weet dat ik dan toch weinig anders meer speel. Al wil ik FH2 toch ook wel.
Blizzard loopt me trouwens aardig te fukken, ik speel dual wield met mijn Barb en de ene na de andere legendary 2H valt.
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Halo MCC
The Division
Nieuwe Metal Gear Solid.
Twijfel nog steeds flink over Destiny een maat en ik zijn bang dat het flink gaat tegenvallen.
Er is namelijk niemand meer in mijn friendslist van een gelijkaardig level, buiten het feit dat joinen op de XBO sowieso een ramp is bij dit spel, waardoor het hele co-op gebeuren verloren gaat. Plus pvp hoef je dan ook niet te doen want je wordt genadeloos afgemaakt met veel zwaardere wapens etc.
Heb zelf de eerste paar dagen regelmatig disconnects gehad waardoor ik dingen opnieuw moest doen en het toen maar even heb laten rusten. Nu weer opgepakt en ik kan dus niemand meer joinen en moet alles in mijn eentje doen. Is de lol er snel vanaf kan ik je zeggen.
Ik mis splitscreen co-op van Borderlands en Halo nu enorm.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Tegen elkaar of op internet?headliner schreef op zondag 14 september 2014 @ 07:31:
Welke games zijn aan te raden om met 2 controllers op 1 X-One te spelen?
Voor zover ik weet zijn de volgende games couch-coop/splitscreen en leuk om te doen:
- Fifa 15 (samen tegen CPU of tegen elkaar)
- Cod Ghosts (samen of tegen elkaar tegen CPU of online)
- Worms (tegen elkaar)
- Lego Marvel Super Heroes (samen SP)
- Lego the Hobbit (samen SP)
- Plants vs Zombies (samen of tegen elkaar tegen CPU of online)
- Minecraft (samen SP)
- Dance Central (samen voor score)
- Rayman Legends (samen SP)
- Skylanders (samen SP)
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 14-09-2014 11:40 ]
Ja.Rockvee2 schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:42:
Zit je in de preview ?
Hier gaat dat wel gewoon prima? Misschien een keer je console helemaal uitzetten en weer aan? Dashboard updates, game updates an app updates komen hier gewoon in standby binnen. Van de laatste 6 dashboard updates uit het previewprogramma, heb ik er 1 handmatig aangezet en dat was om hem sneller binnen te krijgen.Phusebox schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:37:
Pff dat zogenaamde updaten in standby werkt ook echt nooit hè. Ga hem maar van instant on af halen want ik moet toch elke keer downloaden en updaten zodra ik hem aan zet.
Ik heb dat dus ook, continu met de hand updaten terwijl hij in Snel aan modus staat.Phusebox schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:37:
Pff dat zogenaamde updaten in standby werkt ook echt nooit hè. Ga hem maar van instant on af halen want ik moet toch elke keer downloaden en updaten zodra ik hem aan zet.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
idem, zelfs als ik iets koop, dan staat het niet bij thuiskomst aan.Donstil schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:02:
[...]
Ik heb dat dus ook, continu met de hand updaten terwijl hij in Snel aan modus staat.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wellicht is het probleem dat ik de juiste preview update nog niet heb. Als ik binnen het preview dashboard naar registration ga staat er nog altijd pending. Toch heb ik wel MKV af kunnen spelen via een USB in mijn xbox.
[ Voor 20% gewijzigd door Nipje op 14-09-2014 13:34 ]
Weet niet of dit DLNA compatible is, kan met Plex wel via DLNA bestanden afspelen maar nog niet allemaal. Het is een preview/test/eerste versie...Nipje schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:20:
Iemand toevallig ervaring met de Xbox One Media Player app in combinatie met Windows? Ik probeer videos vanaf mijn desktop pc af te spelen op de console. De console ziet mijn computer maar niet de videobestanden welke ik probeer te delen. Ik heb in het configuratiescherm bij "Opties voor mediastreaming" de console het recht gegeven om media af te spelen, echter zie ik de videobestanden op de Xbox gewoon niet terug wanneer ik mijn PC selecteer. Ik heb de video bestanden in de openbare video map geplaatst.
Wellicht is het probleem dat ik de juiste preview update nog niet heb. Als ik binnen het preview dashboard naar registration ga staat er nog altijd pending. Toch heb ik wel MKV af kunnen spelen via een USB in mijn xbox.
https://powershellisfun.com
Ik zal Plex eens proberen dan. Via windows zelf lijkt ie de videos in ieder geval niet te herkennen.-={Fred_Perry}=- schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:35:
[...]
Weet niet of dit DLNA compatible is, kan met Plex wel via DLNA bestanden afspelen maar nog niet allemaal. Het is een preview/test/eerste versie...
Edit:
Via plex werkt het nu, bedankt!
[ Voor 53% gewijzigd door Nipje op 14-09-2014 13:54 ]
Het werk hier prima, zonder uitzondering....Phusebox schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:37:
Vergeet niet dat de Xbox op updates controleert na dat hij is uitgeschakeld.
Stel op dit moment brengt MS een update aan. Dan controleert je Xbox pas de eerst volgende keer op updates nadat je hem hebt uitgezet (instant on)
Of te wel, bij de eerst volgende keer dat jij je Xbox aanzet zal hij deze updates pas gaan installeren.
Systeem updates laat hij overigens altijd zien, updates op games worden automatisch geïnstalleerd.
Bovendien, als je adres niet overeenkomt met je cc kan je cc worden geblokkeerd door je bankHairball schreef op zondag 14 september 2014 @ 00:32:
[...]
Beste vriend....... Leuk dat je deze opmerking maakt en ik heb al vele malen dingen via de Amerika methode besteld. Als dit gewerkt zou hebben had ik het niet gevraagd. Ik zal het je simpel uitleggen:
Mijn CC is gekoppeld aan een Amerikaans adres en werkt NIET met EA access en NIET met het kopen van games. Dit is al menig maal bij MS besproken en ligt aan de CC die ik heb. Het verhaal dat alle CC's werken klopt gewoon niet. Derhalve is mijn enige methode om games te kopen net zoals VELE hier (is al 100x gezegd) via giftcards.
Oplossing voor mij is simpel:
Console op Nederlands, Paypal als betalingsmethode, betalen, terugzetten naar Engels/US.
Staat allemaal al een hele tijd in deze ultieme guide van de VMaster, dus niks nieuws:GAIAjohan schreef op zondag 14 september 2014 @ 18:13:
[...]
Bovendien, als je adres niet overeenkomt met je cc kan je cc worden geblokkeerd door je bank
http://ikwerkindeict.nl/2...open-in-de-us-xbox-store/
ING MasterCard niet, American Express wel.GAIAjohan schreef op zondag 14 september 2014 @ 18:13:
[...]
Bovendien, als je adres niet overeenkomt met je cc kan je cc worden geblokkeerd door je bank
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!