• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:22
Max: The Curse of Brotherhood is ook een fijn spel trouwens:

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:28

TheVMaster

Moderator WOS
bc7 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:51:
Hier ook hetzelfde, maar dan met KPN.
Alle standaard kanalen (NPO, RTL, SBS / Veronica / Net5, ), staan er niet bij, in mijn geval dus alles van 1 t/m 10. De rest klopt wel, zeer vreemd.
Er klopt meer niet hier.....als iedereen dat even gaat melden via de Probleemoplossing in de OneGuide config.....dan fixen ze dat hopelijk snel.

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Kut Destiny, iedereen is aan het spelen, maar ik wil die gamen niet halen. Mensen die BF4/Forza willen spelen?
WP app van Smarglass Beta heeft zojuist update gehad, daar is nu ook video beheer en OneGuide mogelijk :) Ze gaan daar behoorlijk hard :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:02
Ik zit me net even op stuurtjes te storten voor de XBone, en dan valt me het aanbod nogal tegen.. Hopelijk komt er meer beschikbaar, want:
Mad Catz - Blief ik niet, blijf ik ook ver weg van (alles van Mad Catz)
Thrustmaster 458 Spider - Geen FFB
Thrustmaster TX - Veel te duur voor wat je krijgt..

Verder zie ik eigenlijk geen mogelijkheden. Zou MS zelf nog met een stuur uitkomen?

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:14:
WP app van Smarglass Beta heeft zojuist update gehad, daar is nu ook video beheer en OneGuide mogelijk :) Ze gaan daar behoorlijk hard :)
Zie jij bij de OneGuide App wel TV kanalen? Ik zie helemaal niets....
Phusebox schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:25:
[...]

Kijk daar gaat het dan al mis, want als ik moet zoeken naar een nog al essentiële en basale feature is dat gewoon een design flaw.
Als alles te klikken is zonder zoeken dan heb je geen handige interface. En het zit allemaal vrij logisch geplaatst, dus als je het niet zoekt dan moet je wat aan je zoek-skills doen 8)7

Martinspire - PC, PS5, XSX

TheVMaster schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:37:
[...]

Zie jij bij de OneGuide App wel TV kanalen? Ik zie helemaal niets....
Ik heb mijn decoder nog niet aangesloten, ga ik van het weekend proberen.

Edit, nader inzien, ben dan m'n voice kwijt.. OneGuide kan me tot die tijd gestolen worden :)

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 10-09-2014 00:26 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op woensdag 10 september 2014 @ 00:02:
[...]

Ik heb mijn decoder nog niet aangesloten, ga ik van het weekend proberen.

Edit, nader inzien, ben dan m'n voice kwijt.. OneGuide kan me tot die tijd gestolen worden :)
Neuh...daarna gewoon terug naar US en dan in het Engels zappen (en ja dat werkt)....
Mijn hele oneguide doet toch niets, in NL settings heb ik enkel favorieten en apps, als ik hele TV instellingen reset krijg ik niet eens de oneguide optie (zoals in de UK/US versie 'TV listing' is vermeld), alleen het eerste standaard stukje, daarna krijg ik gewoon m'n TV beeld te zien.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 10-09-2014 00:37 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op woensdag 10 september 2014 @ 00:37:
Mijn hele oneguide doet toch niets, in NL settings heb ik enkel favorieten en apps, als ik hele TV instellingen reset krijg ik niet eens de oneguide optie (zoals in de UK/US versie 'TV listing' is vermeld), alleen het eerste standaard stukje, daarna krijg ik gewoon m'n TV beeld te zien.
Eh...je hebt al wel de oktober preview geinstalleerd dan....?

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-10 20:37
Ninjetsu NL schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:36:
[...]

Probeer anders eens op US? Daar pakt hij bij iig 95% van de keren de voice controls wel :)
En dat werkt inderdaad 10x beter, thanks!

PSN: KeaveXL

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:27
AgeOfPanic schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:31:
Ik heb nog steeds problemen om US tegoed aan mijn account toe te voegen via een gift card. Heb al twee keer op de chat met de helpdesk in de US gezeten en zij zeggen nu dat het niet de bedoeling is om bijvoorbeeld tegoed toe te voegen vanuit Nederland aan een US account. Dat het bij andere mensen wel lukt en het daarom aan mijn account moet liggen, begrijpen ze niet.
Bedankt he, jij bent dus zo iemand die het liever voor iedereen verpest omdat het bij jou niet werkt....
Uiteraard is dit niet de bedoeling... Iets met slapende honden enzo
Of beter uitzoeken hoe het werkt of gewoon niet huilie huilie bij Microsoft doen

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ik heb nog steeds problemen om US tegoed aan mijn account toe te voegen via een gift card. Heb al twee keer op de chat met de helpdesk in de US gezeten en zij zeggen nu dat het niet de bedoeling is om bijvoorbeeld tegoed toe te voegen vanuit Nederland aan een US account. Dat het bij andere mensen wel lukt en het daarom aan mijn account moet liggen, begrijpen ze niet.
wat probeer je nu exact dan? Volg je de handleiding uit mijn signature...? Wat gaat er mis?
TheVMaster schreef op woensdag 10 september 2014 @ 00:39:
[...]

Eh...je hebt al wel de oktober preview geinstalleerd dan....?
1410 met dnla en mkv support? jup die heb ik al, kreeg ik eerder vanavond.

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ik zie bij m'n one guide wel alle TV kanalen (Ziggo) maar verder kan je er nog niets mee.
De laatste update moest ik overigens handmatig uitvoeren waar het voorheen automatisch ging. Die update heeft er voor gezorgd dat ik kinect opnieuw moest instellen omdat mijn voice controls waren verneukt. Dat wil zeggen; ik moest een opdracht 2x, soms 3x herhalen en duidelijk articuleren waar ik voorheen iets "slordig" kon zeggen waarop hij altijd reageerde. Na opnieuw instellen werkt het echter nog niet helemaal soepel. Door m'n games browsen met voice control gaat op zich goed, van een game naar een app ook. Maar naar settings weer niet zo lekker en hij weigert naar m'n pins te gaan met voice control. Al lullend het hele menu door browsen gaat afdoende. Dat moeten ze met de volgende update weer oplossen want dat werkte voorheen flitsend.

iRacing Profiel

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-11 08:36
GAIAjohan schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:36:
Ik zit me net even op stuurtjes te storten voor de XBone, en dan valt me het aanbod nogal tegen.. Hopelijk komt er meer beschikbaar, want:
Mad Catz - Blief ik niet, blijf ik ook ver weg van (alles van Mad Catz)
Thrustmaster 458 Spider - Geen FFB
Thrustmaster TX - Veel te duur voor wat je krijgt..

Verder zie ik eigenlijk geen mogelijkheden. Zou MS zelf nog met een stuur uitkomen?
Fanatec komt eind dit jaar met een nieuwe wheelbase waar je een XBO of PS4 stuurwiel op kunt bevestigen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:37
Heb je een US giftcard ?
Heb je je regio op US staan ?

Bij mij werkt het perfect volgens de handleiding zowel CC als Giftcards.

Gisterenavond eens Destiny voor de eerte keer gespeeld.
Ik heb spel gekocht op de goede verhalen van de Beta spelers en de trailers ,maar ik heb er geen spijt van wat een mooi spel :). Nou moet ik tocht mijn tijd gaan verdelen tussen Titanfall,Diablo,Destiny.....worden lange avonden....:P.

Vanavond eens kijken of ik wat Destiny tweakers kan vinden :P.

• Phusebox
Je kunt ook naar billing.microsoft.com gaan, inloggen en dan staat rechtsboven NL - account, US - account etc.

Daar selecteer je US account, dan kom je op de pagina "Billing - overview", met rechts Payment options en "redeem a code". Daar vul je de gekochte gift card in.

Maar is de giftcard die je gekocht hebt wel echt? Want welke fout ondervind je dan?

[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 10-09-2014 07:43 ]

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:00
Ramon schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:30:
Max: The Curse of Brotherhood is ook een fijn spel trouwens:

[video]
Dat stuk wel ja, maar die pilaren en takken tekenen haalt teveel de snelheid eruit, helaas.

PVO

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Ook een invite gekregen voor xbox preview program? Is dat de voor eerdere updates voor de One etc? dan wil ik diegene die mij die uitnodiging verstuurd heeft erg bedanken:D

Ik weet, het is meer iets voor het destiny topic maar ik knal hem er hier ook even door, als er iemand Co-op wil lopen, van scratch of vanaf huidige! i am in:)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:22
S0epkip schreef op woensdag 10 september 2014 @ 07:54:
[...]

Dat stuk wel ja, maar die pilaren en takken tekenen haalt teveel de snelheid eruit, helaas.
Oh dat vond ik juist andersom :) Ik hou wel van wat puzzelen. Van mij hoeft het allemaal niet zo snel ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:34
Nu de nieuwe preview er is kunnen we natuurlijk ook MKVs en dergelijke gaan streamen. Enige wat ik toch nog als nadeel vind is dat het via een DLNA server moet en niet gewoon direct een fileshare kan benaderen. Wie weet met genoeg feedback ;)

Maar nu zijn er mensen al bezig geweest met DLNA servers op hun NAS? en zijn er dan voorkeuren voor bepaalde DLNA servers? Ik heb nu Plex en Serviio geinstalleerd staan op mijn NAS om een beetje te spielerijen maar ben ook wel benieuwd naar anderen hun ervaring :)

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Ramon schreef op woensdag 10 september 2014 @ 08:43:
[...]

Oh dat vond ik juist andersom :) Ik hou wel van wat puzzelen. Van mij hoeft het allemaal niet zo snel ;)
Klopt! Ik vind MAX een van de leukste arcadegames voor de one tot nu toe. Ik mis alleen wel het geniale Battleblock Theater om met je vrienden te kunnen doen.

Een leuke partygame zou leuk zijn.

Ik zit overigens erg te twijfelen om Destiny aan te schaffen maar heb al veel te veel games en de Halo Master Chief Collection is ook al een must buy voor mij.

[ Voor 16% gewijzigd door Denzis op 10-09-2014 09:04 ]

https://www.youtube.com/@droommotor

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:27
Op mijn Qnap draait Twonky om mee te testen. Het werkt maar om te zeggen dat het Super geweldig is.... Het staat natuurlijk ook nog in de kinderschoenen dus we mogen niet klagen! Hopelijk wordt er hard door ontwikkeld aan de mogelijkheid. Ben trouwens ook wel benieuwd naar waar Plex zelf nee gaat komen.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-11 15:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Jaguar645 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 08:51:

Maar nu zijn er mensen al bezig geweest met DLNA servers op hun NAS? en zijn er dan voorkeuren voor bepaalde DLNA servers? Ik heb nu Plex en Serviio geinstalleerd staan op mijn NAS om een beetje te spielerijen maar ben ook wel benieuwd naar anderen hun ervaring :)
Heb Plex op mijn pc staan, hij pakt nog lang niet alles via DLNA (waarschijnlijk omdat er nog geen profiel is voor Xbox One in Plex) maar als dat werkt.. Dag Xstreamer 8)

https://powershellisfun.com

Phusebox schreef op woensdag 10 september 2014 @ 07:08:

Fanatec komt eind dit jaar met een nieuwe wheelbase waar je een XBO of PS4 stuurwiel op kunt bevestigen.
En ook die gaat prijskaartje krijgen die rond prijs van 458 en MadCatz komt te liggen, als het niet meer gaat worden.

Probleem gevonden met mijn one-guide, 2x reboot gedaan heb kreeg opeens wel weer de wizard. Vanavond nog eens kijken wat er werkt, aangezien ik caiway via rekam heb, ben ik benieuwd :P

Preview forum lees ik nu wel dat stream-naar-tablet van TV dus enkel werkt bij de USB-TV-dongle, niet voor standaard HMDI ingang.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 10-09-2014 10:20 ]

• mfneed
SinergyX schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:19:
[...]

En ook die gaat prijskaartje krijgen die rond prijs van 458 en MadCatz komt te liggen, als het niet meer gaat worden.

Probleem gevonden met mijn one-guide, 2x reboot gedaan heb kreeg opeens wel weer de wizard. Vanavond nog eens kijken wat er werkt, aangezien ik caiway via rekam heb, ben ik benieuwd :P

Preview forum lees ik nu wel dat stream-naar-tablet van TV dus enkel werkt bij de USB-TV-dongle, niet voor standaard HMDI ingang.
Stuurwiel komt hier ook nog een keer het huis in! jammer dat ze zo aan de prijs zijn anders was die er al geweest! We gaan eerst genieten van het nieuwe geluid!Sonos!!! En de uiteindelijke finnish zal het stuur zijn:D

• Phusebox
SinergyX schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:19:
[...]

Oh ok, ja als dat je budget is. De Fanatec gaat 599 kosten voor de base en daar zal dan nog ca. 149 voor een stuur bijkomen...

• GAIAjohan
Punt is wel dat ik veel meer vertrouwen heb in Fanatec dan in Mad Catz of Thrustmaster.

Jammer dat Logitech niks meer doet ;(

• Phusebox
De Thrustmaster komt anders best goed uit de reviews. (als ie het doet :X)

• GAIAjohan
Phusebox schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:06:
De Thrustmaster komt anders best goed uit de reviews. (als ie het doet :X)
Maar mijn ervaringen met het bedrijf zijn bagger..
Heb een Ferrari Enzo FFB wheel gehad op de pc. Schakelflippers gingen binnen een maand stuk, en ook replacements deden dat. Pedaalveren zijn op gegeven moment ook geknapt.

Dan de RGT, waarvan de schakelpook binnen 4 maanden kaduuk was.

Over Mad Catz hoef ik niet eens te beginnen... :X

nee, dan de rode MOMO _O_ die het jaren heeft volgehouden tot de potmeters in de pedalen wel aan het einde waren.
De G25 doet het bij mij nog steeds perfect..

[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 10-09-2014 11:09 ]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:55

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:59:
[...]
Oh ok, ja als dat je budget is. De Fanatec gaat 599 kosten voor de base en daar zal dan nog ca. 149 voor een stuur bijkomen...
Lichtelijk off-topic, maar ik denk dat je met 149 euro voor een stuur wat met de X1 of PS4 moet gaan communiceren zeker een factor 2 te laag zit, als het niet meer is.

Kwam er gister achter dat omdat ik een nieuwe X1 gekregen heb de preview nog niet krijg :( Gister gelijk weer aangemeld, dus nu maar afwachten wanneer ie voor mij beschikbaar komt. Wil die DLNA en OneGuide features ook wel testen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• mfneed
@sinergyx, Gister gaf jij de tip om de instellingen van de smartglass app te controleren, heb ik gedaan. Deze stond al op de optie die jij aan hebt gegeven. Maar krijg vanaf mijn werk geen verbinding met mijn xbox thuis:(

• GAIAjohan
En waar zit hem die prijsverhoging van de stuurtjes in? Het is niet alsof de stuurtjes sinds de G25 zoveel beter zijn geworden.. De Thrustmaster 458 Italia zonder FFB is niet meer dan een downgrade van het F430 FFB wheel die te koop stond voor 100-120euro..
De TX is een kruising tussen de F430 FFB en de T500RS.. Met de pedalen van €30 van de F430. Stuur zelf met alles is echt niet vergelijkbaar met een T500RS, en zou max 150 mogen kosten. Totaal €180..

[ Voor 33% gewijzigd door GAIAjohan op 10-09-2014 11:16 ]

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:45
Jaguar645 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 08:51:
Nu de nieuwe preview er is kunnen we natuurlijk ook MKVs en dergelijke gaan streamen. Enige wat ik toch nog als nadeel vind is dat het via een DLNA server moet en niet gewoon direct een fileshare kan benaderen. Wie weet met genoeg feedback ;)

Gisteren even wat geëxperimenteerd. Werkt op zich prima, maar de controls zijn erg basic en ik mis SRT support.

Xbox Live: Chevalric

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:57
Ik ben wat mensen aan het toevoegen die plants vs zombies hebben, omdat ik dat geniaal vind om met meerdere mensen te doen. Mijn tag is AkaGekkeboy

Er komt echter te staan:
Pending requests on xbox360.
Maakt dat uit?

[ Voor 6% gewijzigd door daaan_1992 op 10-09-2014 11:18 ]

• Bardu
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:29
Hoe gaat dat straks technisch werken met .mkv files? Decodeert de Xbox deze, of moet de DLNA server deze decoderen?

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-10 18:59
mfreriks schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:12:
@sinergyx, Gister gaf jij de tip om de instellingen van de smartglass app te controleren, heb ik gedaan. Deze stond al op de optie die jij aan hebt gegeven. Maar krijg vanaf mijn werk geen verbinding met mijn xbox thuis:(
Je moet toch op hetzelfde netwerk zitten om connectie te maken?
Bardu schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:25:
Hoe gaat dat straks technisch werken met .mkv files? Decodeert de Xbox deze, of moet de DLNA server deze decoderen?
Doet je Xbox vermoedelijk, ook gezien het feit dat hij MKV af kan spelen van USB media.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:21

Convoy

g44p

mfreriks schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:12:
Je moet op het zelfde netwerk zitten als je X1, anders gaat het niet werken. :z

• Kappade
  • Laatst online: 30-10 13:18
Gisteren voor het eerst de instant save functie in actie gezien. Super! Ik was potje FIFA15 demo aan het doen, en zette mijn Xbox uit om TV te kijken. Vervolgens weer mijn Xbox aangezet, en op de startpagina de snelkoppeling naar de game, precies waar ik gebleven was. Super verbetering met de vorige generatie, waar je eerst weer je Xbox moest opstarten, de game moest opstarten etc. Wauw _/-\o_ :D

Weet iemand hoeveel games hij zo kan vast houden? Kan je zo schakelen tussen meerdere 'paused' games?
En hoe werkt het met full game disc situatie ? Als je de disc eruit haalt, en vervolgens de game weer verder wilt spelen, gaat hij dan om de disc vragen? (ik heb alleen de 3 gratis downloadbare games, nog geen discs)

[ Voor 4% gewijzigd door Kappade op 10-09-2014 11:50 ]

• BM
  • Laatst online: 22:55

BM

Moderator Spielerij
JRKAP schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:48:
Weet iemand hoeveel games hij zo kan vast houden? Kan je zo schakelen tussen meerdere 'paused' games?
1 :) Er kan maar 1 game 'open' staan op de achtergrond + 4 apps daarbij
En hoe werkt het met full game disc situatie ? Als je de disc eruit haalt, en vervolgens de game weer verder wilt spelen, gaat hij dan om de disc vragen? (ik heb alleen de 3 gratis downloadbare games, nog geen discs)
Disc games vereisen ten allen tijde dat de disc fysiek in de console aanwezig is.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Kappade
  • Laatst online: 30-10 13:18
Dammit :( hopelijk breiden ze dat nog uit naar 2 of 3. Zou echt heel vet zijn O+

Maar ieder geval heeft digitale aankoop een streepje voor ipv discs wisselen wat ook bij de 360 zo was :)

[ Voor 17% gewijzigd door Kappade op 10-09-2014 11:58 ]

• mfneed
A, dacht dat de mogelijkheid er ook was om buiten mijn netwerk om(waar de Xbox op zit) ook met de Xbox te verbinden, helaas. Die feature zit wel op de xbox360 toch? kan me herinneren dat ik vanaf de Explorer een Game geïnstalleerd heb.

Andere kwestie: twijfel voor Titanfall, heb deze op de pc, twijfel om die op de Xbox ook aan te schaffen incl. seasonpack...

• Phusebox
BM schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:10:
[...]

Lichtelijk off-topic, maar ik denk dat je met 149 euro voor een stuur wat met de X1 of PS4 moet gaan communiceren zeker een factor 2 te laag zit, als het niet meer is.

Kwam er gister achter dat omdat ik een nieuwe X1 gekregen heb de preview nog niet krijg :( Gister gelijk weer aangemeld, dus nu maar afwachten wanneer ie voor mij beschikbaar komt. Wil die DLNA en OneGuide features ook wel testen :)
Let wel, ik heb het enkel over het stuur, en niet de base zelf. Samen kom je dan dus op ca. 750 euro. Als dit nog meer wordt, zie ik geen gezonde basis voor dit product om uberhaupt te kunnen bestaan. Daar komen namelijk voor nieuwe instappers bij Fanatec ook nog perdalen bij a minimaal 150 euro.

• Ninjetsu NL
mfreriks schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:01:
A, dacht dat de mogelijkheid er ook was om buiten mijn netwerk om(waar de Xbox op zit) ook met de Xbox te verbinden, helaas. Die feature zit wel op de xbox360 toch? kan me herinneren dat ik vanaf de Explorer een Game geïnstalleerd heb.

Andere kwestie: twijfel voor Titanfall, heb deze op de pc, twijfel om die op de Xbox ook aan te schaffen incl. seasonpack...
Ik heb gisteren vanuit de Smartglass app onder andere de FIFA demo en Killer Instinct 'gekocht' en met mijn Xbox op 'Instant On', stonden deze netjes klaar toen ik thuis kwam :) Daar heb je geen verbinding met je Xbox voor nodig, alleen je gekoppelde account!
Ninjetsu NL schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:06:
[...]

Ik heb gisteren vanuit de Smartglass app onder andere de FIFA demo en Killer Instinct 'gekocht' en met mijn Xbox op 'Instant On', stonden deze netjes klaar toen ik thuis kwam :) Daar heb je geen verbinding met je Xbox voor nodig, alleen je gekoppelde account!
Klopt, dit werkt in de "Instant On" mode inderdaad met de Smartglass app en/of via www.xbox.com
Beide keren met je Xbox live inloggegevens.

Om games te installeren hoeft je Smartglass dus niet via wifi verbonden met je Xbox te zijn.

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-11 11:04

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Gisteren even MKV's afgespeeld vanaf mijn Synology NAS. Werkt goed. Kan alleen nog geen subtitles en audio selecteren, maar het begin is er.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Miesjh schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:13:
Gisteren even MKV's afgespeeld vanaf mijn Synology NAS. Werkt goed. Kan alleen nog geen subtitles en audio selecteren, maar het begin is er.
Netjes, als je de audio en subs kan kiezen ben ik helemaal blij!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:38
Miesjh schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:13:
Vooral het selecteren van audio is toch wel een vereiste. Subs stiekem toch ook wel eigenlijk. Hopelijk gaan ze dat alsnog goed ondersteunen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

http://mobiel.nu.nl/tech/...aft-2-miljard-dollar.html

Als dit gerucht waar blijkt te zijn dan kon het nog wel eens gevolgen hebben voor nieuwe versies van het spel op andere platformen.

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Bullet NL schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:00:

Als dit gerucht waar blijkt te zijn dan kon het nog wel eens gevolgen hebben voor nieuwe versies van het spel op andere platformen.
Begrijp echt niet waarom ze die kopen, voor 2 miljard... Ik zie ze dat nooit terug verdienen, kochten ze dat nu 3-4 jaar geleden voor 2 miljard, dat begrijp ik nog, maar nu... Zou denken dat Minecraft naar onder aan het gaan is van aantal users

• Phusebox
Minecraft heb ik nooit begrepen eigenlijk, zie daar de aantrekkingskracht niet van. Knap wat mensen allemaal maken, maar meer zie ik er niet in.

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
Bullet NL schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:00:

Het zou heel stom zijn om als het echt om minecraft gaat de markt te gaan opdelen of verminderen. Dit past overigens ook niet meer in het straatje van Microsoft die tegenwoordig op zoveel mogelijk platformen hun producten aanbied (xbox als uitzondering).

Wel verwacht ik dat ze zullen overstappen op native code. 4J studio heeft natuurlijk al een heel stuk groundwork gedaan met hun conversie naar xbox en playstation. Dit kunnen ze oppakken en gebruiken voor de PC versie. Ik zie een native code minecraft wel zitten op de PC. Trage poep als die java engine ben ik meer dan zat.

Gamertag: YazNL

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 20:42

Dennahz

Life feels like hell should.

Always-on is wel heel interessant, maar ben bang voor het sluimerverbruik :( Je hoort de fan ook wel een heel klein beetje tijdens deze mode.
The console uses 15 watts of power when in Instant-On mode.
Dat vind ik toch behoorlijk wat.

[ Voor 28% gewijzigd door Dennahz op 10-09-2014 13:22 ]

Twitter

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 20:52
Dennahz schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:18:
Always-on is wel heel interessant, maar ben bang voor het sluimerverbruik :( Je hoort de fan ook wel een heel klein beetje tijdens deze mode.

[...]

Dat vind ik toch behoorlijk wat.
Mee eens, heb mijne vanaf dag 1 (eind vorig jaar) op een stand-by killer aangesloten.

• eRRoR.InSiDe
  • Laatst online: 03-11 18:07
ApOE schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:28:
[...]

Mee eens, heb mijne vanaf dag 1 (eind vorig jaar) op een stand-by killer aangesloten.
Je laat hem op instant-on staan en zet hem dan op een stand-by killer? Lekker logisch...

Voor mij is het onbegrijpeijk dat mensen een console kopen die zoveel geld kost met spellen die per stuk rond de 40 euro kosten en dan geen 10-tje extra voor de standby over hebben per jaar of thme gewoon niet op instant-on zetten. Maar goed dat is puur mijn mening, iedereen moet dat zelf weten.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:07
eRRoR.InSiDe schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:32:
[...]

Je laat hem op instant-on staan en zet hem dan op een stand-by killer? Lekker logisch...

Voor mij is het onbegrijpeijk dat mensen een console kopen die zoveel geld kost met spellen die per stuk rond de 40 euro kosten en dan geen 10-tje extra voor de standby over hebben per jaar of thme gewoon niet op instant-on zetten. Maar goed dat is puur mijn mening, iedereen moet dat zelf weten.
Die fan draait wel en dus sneller slijtage. Ik heb hem van instant on afgezet. Die 30 seconden dat ik moet wachten to hij aangaat. Ach ik vind het wel rpima, ook kan ik hem licht horen en dat irriteert mij mateloos. Heb ook met de laptop adapter bv, dat klinkt als of ver weg een auto stationair draait. i

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:31

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

eRRoR.InSiDe schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:32:
[...]

Het gaat denk ik niet zozeer om het geld, maar wel dat je energiebewust wilt zijn. Enkel de XBO opzichzelf is niet een mega verbruiker. Maar als je 10 van die soort apperaten hebt met een standby verbruik van tussen de 5 tot 20 watt tikt het heel snel toch wel aan op jaarbasis en is gewoon zonde.

Energieverbruik is niet alleen geld, het is ook dat het opgewekt moet worden om te worden verbruikt met alle gevolgen van dien.

Ik streef er bijv. naar mijn idle verbruik voor mijn huishouden (5 personen, 110m²) zo laat mogelijk te houden. Op dit moment zit ik op idle 75 watt verbruik in huis met een gemiddelde van 120 (ivm aanslaan van vrieksisten en koelkast enz.) Niet omdat ik de rekening niet kan of wil betalen, maar omdat ik graag bewust energie vebruik. (en met mij op dit forum vele andere) Energie verbruiken als het niet nodig is, hoort daar bij. En zeg nou zelf; die paar seconden dat je extra wacht op het booten van de machine....

Hoewel ik snap dat je het ook wilt gebruiken om op een afstand een download aan te zetten en bij thuiskomst meteen aan de slag kan

Ontopic: Gisteren voor het eerste UPLOAD DVR gebruikt. Leuk :D (XBO kwam er zelf mee aanzetten dat het een clip opnam tijdens Sniper Elite 3):

http://1drv.ms/1rW7zsa

[ Voor 32% gewijzigd door Notna op 10-09-2014 13:41 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
muffstuff schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:36:
[...]

Die fan draait wel en dus sneller slijtage. Ik heb hem van instant on afgezet. Die 30 seconden dat ik moet wachten to hij aangaat. Ach ik vind het wel rpima, ook kan ik hem licht horen en dat irriteert mij mateloos. Heb ook met de laptop adapter bv, dat klinkt als of ver weg een auto stationair draait. i
De fan is, in ieder geval bij mij, niet actief in instant-on modus, hoor. Het enige wat ik hoor als ik m'n oor op het ventilatierooster leg is de HDD die nog draait. Convectie ventileert het kleine beetje warmte wat de One in standby produceert.

• eRRoR.InSiDe
Het geld is puur gebruikt als voorbeeld. Iedereen heeft gelukkig zijn eigen idee en mening mijn post was ook puur om mijn mening te geven niet om reacties uit te lokken.
Ik zie de dinge nkennelijk anders als de mensen die tot nu toe gereageerd hebben. Even goede vrienden! :)

• Notna

Notna

Where are you?®

eRRoR.InSiDe schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:42:
Het geld is puur gebruikt als voorbeeld. Iedereen heeft gelukkig zijn eigen idee en mening mijn post was ook puur om mijn mening te geven niet om reacties uit te lokken.
Ik zie de dinge nkennelijk anders als de mensen die tot nu toe gereageerd hebben. Even goede vrienden! :)
Het is ook geen aanval; maar eerder om je te doen inzien dat er meer beweegredenen zitten achter energie verbruik verlagen dan alleen geld ;)

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
halofreak1990 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:40:
[...]

De fan is, in ieder geval bij mij, niet actief in instant-on modus, hoor. Het enige wat ik hoor als ik m'n oor op het ventilatierooster leg is de HDD die nog draait. Convectie ventileert het kleine beetje warmte wat de One in standby produceert.
BIj mij ook op instant on alleen de fan van de voeding.

https://www.youtube.com/@droommotor

• harrytasker
  • Niet online
Je kan ook niets downloaden als hij uitstaat, een spel overdag of snachts downloaden is toch wel erg genakkelijk, kan je meteen spelen als je thuis komt!

• Ninjetsu NL
Bij mij staat die dus ook op instant on, alleen al vanwege de features die daardoor mogelijk zijn... gisteravond binnen komen lopen... slightly casual 'Xbox On' roepen tegen de Kinect en terwijl je wat te drinken pakt wordt je Xbox One klaargezet :D

Vervolgens Forza al met voice opgestart zodat wanneer je daadwerkelijk je controller pakt, je direct kan beginnen met racen :)

• harrytasker
  • Niet online
Ninjetsu NL schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:03:
Bij mij staat die dus ook op instant on, alleen al vanwege de features die daardoor mogelijk zijn... gisteravond binnen komen lopen... slightly casual 'Xbox On' roepen tegen de Kinect en terwijl je wat te drinken pakt wordt je Xbox One klaargezet :D

Vervolgens Forza al met voice opgestart zodat wanneer je daadwerkelijk je controller pakt, je direct kan beginnen met racen :)
Inderdaad! Super relaxed!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-11 11:04

Miesjh

Toch wel grappig dat een hoop mensen in dit topic de Kinect toch wel handig vinden.

• mfneed
Ninjetsu NL schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:03:

UK of US staan? US werkt bij mij wat minder merk ik.
Aangezien er na de beta iets fout is gegaan op de bungie servers even een nieuwe Destiny clanpage opgericht die wel functioneert :
http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/211512
Members graag even afmelden bij de 'oude clan' en aanmelden bij de nieuwe.

Nieuwe members uiteraard ook welkom ;)

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 10-09-2014 15:44 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11 21:44
Miesjh schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:32:
Toch wel grappig dat een hoop mensen in dit topic de Kinect toch wel handig vinden.
Kinect vind ik geweldig. Bij mij werkt voice control foutloos en sneller als met de controller.

Xbox Live: Ofthewell NL

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Miesjh schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:32:
Ik ken niet veel mensen die hem gebruikt hebben en niet meer willen hebben

• Ofthewell
justifire schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:43:
Aangezien er na de beta iets fout is gegaan op de bungie servers even een nieuwe Destiny clanpage opgericht die wel functioneert :

Voor iedereen toegankelijk?

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:21

Convoy

g44p

X1 only, voor de rest is iedereen welkom ofc O-)

• Ofthewell
justifire schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:48:
[...]

Nederlands sprekende Xbox (One) spelers.
Voorlopig voor iedereen, zolang het gezellig blijft ;)
Gezellig? Nee, daar doe ik niet aan. Spellen zijn de meest serieuse dingen die er zijn ;) Kun je gewoon met je xbox account aanmelden daar?

Edit:nvm request gestuurd!

[ Voor 3% gewijzigd door Ofthewell op 10-09-2014 15:57 ]

• Notna

Notna

Where are you?®

Stroopwafel? Really? :P

Request send, vandaag Destiny binnen gekregen :)

Notna schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:51:
[...]

Stroopwafel? Really? :P

Request send, vandaag Destiny binnen gekregen :)
Je weet toch dat de maan eigenlijk 1 grote stroopwafel is ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• eRRoR.InSiDe
Ik heb invite gestuurd, mogen mensen als ik die echt van geen meter FPS op de console kunnen (nog) ook meedoen? :)

• mfneed

Is dit ter vervanging van de GoTLive clan?:)

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:00
X-Fighter schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:45:
[...]

Ik ken niet veel mensen die hem gebruikt hebben en niet meer willen hebben
Nee dat komt omdat ze 'm dan al hebben gekocht :P

PVO

• WillemsTM
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-01-2024

Leuk! Heb me gelijk aangemeld

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48

Heb nog geen X1, maar heb hem op de 360 digitaal gekocht dus kan zo over (zodra ik een X1 heb dat wel ;) )

• mfneed
Heb me ook aangemeld bij alle stroopwafelz

ik zie followers, members en clanmates. hoe wordt ik een clanmate?

[ Voor 45% gewijzigd door mfneed op 10-09-2014 16:14 ]

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
edit: Martin was me net voor......

niet dat je er ingame ook maar iets van ziet overigens.. nutteloze toevoeging tot nu toe

[ Voor 35% gewijzigd door Yaz op 10-09-2014 16:16 ]

Gamertag: YazNL

Martinspire schreef op woensdag 10 september 2014 @ 16:15:
@Justifire:

GoTLive deed het anders prima. Zitten ook meer tweakers in en is ook X1-only:
http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/141449
Dus ?
Kunnen we niet naast mekaar leven ?
Is schijnbaar toch ook behoefte aan een ander smaakje aan de aanmeldingen te zien....

GoT doet het trouwens nog steeds prima, dus zie echt het probleem niet ?
mfreriks schreef op woensdag 10 september 2014 @ 16:11:
Heb me ook aangemeld bij alle stroopwafelz

ik zie followers, members en clanmates. hoe wordt ik een clanmate?
Even onder de banner op het kopje interact klikken, dan kiezen voor Xbox Clan

[ Voor 25% gewijzigd door justifire op 10-09-2014 16:27 ]

Zullen we het hele clan gebeuren dan ook gewoon in het Destiny topic houden?

• Ninjetsu NL
mfreriks schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:35:
[...]

UK of US staan? US werkt bij mij wat minder merk ik.
US, heb hem nog niet op UK gehad omdat ik daar nog geen noodzaak to heb gezien :)

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:43
Yaz schreef op woensdag 10 september 2014 @ 16:16:
edit: Martin was me net voor......

niet dat je er ingame ook maar iets van ziet overigens.. nutteloze toevoeging tot nu toe
Ik zie toch echt GoTLive achter mijn naam staan, en in de leaderboards staat er [GoT] achter :P

It's something...

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
-={Fred_Perry}=- schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:03:
[...]

Heb Plex op mijn pc staan, hij pakt nog lang niet alles via DLNA (waarschijnlijk omdat er nog geen profiel is voor Xbox One in Plex) maar als dat werkt.. Dag Xstreamer 8)
Ik heb op Reddit wel wat profielen voorbij zien komen volgens mij....heb het (met die profielen) ook niet met alle films voor elkaar gekregen hoor, dat streamen :)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
[...nevermind...]

[ Voor 94% gewijzigd door TheVMaster op 10-09-2014 17:32 ]

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-11 15:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

TheVMaster schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:28:
[...]

Ik heb op Reddit wel wat profielen voorbij zien komen volgens mij....heb het (met die profielen) ook niet met alle films voor elkaar gekregen hoor, dat streamen :)
Jammer, maar kom op Plex.. Make it happen!

https://powershellisfun.com

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-10 04:35
Pakt de Xbox One ook de DTS (HD) 5.1/ tracks in MKV bestanden ?
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:37:
Pakt de Xbox One ook de DTS (HD) 5.1/ tracks in MKV bestanden ?
Yes.....

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Xbox is een soort van Media center idee, met een super groot game gedeelte. In dat geval parkeer ik er ook 1 tussen!

Johann Sebastian Bach

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-10 04:35
Was niet helemaal duidelijk, bedoelde Bitstreaming naar een AV-receiver, werkt dat ook?

Als dat zo is wordt de Xbox One al gelijk een stuk interessanter voor me zeker incl OneGuide en de TV-tuner die eraan komt :Y
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 10 september 2014 @ 18:33:
[...]

Was niet helemaal duidelijk, bedoelde Bitstreaming naar een AV-receiver, werkt dat ook?

Als dat zo is wordt de Xbox One al gelijk een stuk interessanter voor me zeker incl OneGuide en de TV-tuner die eraan komt :Y
Gisteren in de Beta een mkv afgespeeld, losse subs kan hij nog niet aan. De app ziet er ook nog niet uit, maar verwacht ook dat de app vooral bedoeld is om de verschillende bestanden uit te testen. Feit is dat mijn receiver netjes op DTS sprong na het in laden van een MKV vanaf mijn NAS.

Ik verwacht dus eigenlijk dat de app nog echt omgetoverd gaat worden met een nieuwe look.

• Ofthewell
eRRoR.InSiDe schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:55:
Ik heb invite gestuurd, mogen mensen als ik die echt van geen meter FPS op de console kunnen (nog) ook meedoen? :)
Ik mag het hopen, want anders ben ik gelijk weer exit ;)

Hoe kun je overigens ingame zien dat je in een clan zit?

Pagina: 1 ... 43 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!