Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
Decoder is ook mogelijk, echter worden niet alle decoders ondersteund. Echter, het vreemde is dat hier op Tweakers het wel iemand gelukt is om de Horizon box aan en uit te zetten via de Xbox, maar mij is dat tot op heden nog nooit gelukt. :+

Kan de Horizon Box wel bedienen met de controller zodra deze aanstaat, maar Xbox Watch TV zet alles aan, behalve de Horizon Box.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spekkie1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-09 18:59
Ik heb sinds een weekje ook mijn Xbox One binnen en vind het direct kunnen wisselen tussen gamen en tv echt geweldig, ook de voice control werkt redelijk goed. Zou een van jullie mij ook uit kunnen nodigen voor het Preview Program, mijn GamerTag is Spekkie NL. OneGuide in NL is nog het enige wat ik echt mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kom op mensen, ik weet dat het spannend is, zo'n nieuwe console. Maar ik zie nu vragen voorbij komen die heel gemakkelijk zelf zijn te beantwoorden door even het forum terug te lezen of een goede zoekopdracht te doen. Een beetje eigen initiatief mag wel!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-09 12:54
Mijn ervaring tot nu toe

+ Zeer stille console. Als het lichtgevende logo niet aan de voorkant zat en je tv bij wijze van spreke op een ander kanaal staat zou ik werkelijk niet weten dat hij aanstaat :) (helaas hebben een aantal hier blijkbaar een defect onderdeel erinzitten dat herrie maakt). Hemels verschil met mijn 360; stofzuiger generatie.
+ Zeer snappy OS/interface. Alles gaat heel vloeiend in elkaar over.
+ Voicecommands werken heel goed. En deze zijn denk ik naast de veegbewegingen echt een toevoeging als je snel even wat wilt opstarten/zoeken. (Xbox Bing zoeken is ook wel grappig) Zeker toekomstgericht dit allemaal !
+ Gamen voelt echt next gen aan door het hele systeem.
+ Apps. De mogelijkheid om meer te doen naast gamen is ... gewoon nice!

- OS/interface kan ondanks de strakheid toch rommelig overkomen met iets wat hoge leercurve. Aantal zaken kon ik niet direct vinden.

De TV koppeling moet ik nog gaan proberen, maar zo te lezen mis ik wel iets :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
X-Fighter schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:46:
[...]

Aanzetten denk ik niet, maar als hij op instant on modus staat kan je wel video's, games enzo downloaden van buitenaf zodat als je thuis komt deze voor je klaar staan
Als ik namelijk via de smartglass app iets wil afspelen krijg ik de melding dat die geen console op het netwerk kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Rivanov schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:46:
Decoder is ook mogelijk, echter worden niet alle decoders ondersteund. Echter, het vreemde is dat hier op Tweakers het wel iemand gelukt is om de Horizon box aan en uit te zetten via de Xbox, maar mij is dat tot op heden nog nooit gelukt. :+

Kan de Horizon Box wel bedienen met de controller zodra deze aanstaat, maar Xbox Watch TV zet alles aan, behalve de Horizon Box.
Uhmmm dit stelt eigenlijk helemaal niets voor, werkt bij mij vanaf het begin al! Gewoon een kwestie van op je horizon box kijken welk type samsung het is en die handmatig invoeren. Bij mij wordt alles keurig netjes ingeschakeld als ik tegen de Xbox zegt dat hij aan moet.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JRKAP schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:54:
Ben deze dus aan het proberen, als ik de setupbox door de Xbox one aan kan laten zetten is het helemaal perfect. Alles in één keer aan (vrouw ook weer blij). Let wel op dat je de console op 50hz instelt voor de TV (tenzij ik dat verkeerd heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Rivanov schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:46:

Volgens mij moet je, de decoder instellen bij je instellingen weet uit me hoofd niet precies waar. Maar gewoon hetzelfde als de tv/versterker.

De xbox one is geen gameconsole. Het is gewoon een complete ervaring. Wil niet meer anders.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
mfreriks schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:55:
[...]

Als ik namelijk via de smartglass app iets wil afspelen krijg ik de melding dat die geen console op het netwerk kan vinden.
Dan ben je niet verbonden denk ik... Ik kan er moeilijk op antwoorden, het is nog niet bij me voorgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Bunta schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:55:
[...]

Uhmmm dit stelt eigenlijk helemaal niets voor, werkt bij mij vanaf het begin al! Gewoon een kwestie van op je horizon box kijken welk type samsung het is en die handmatig invoeren. Bij mij wordt alles keurig netjes ingeschakeld als ik tegen de Xbox zegt dat hij aan moet.
Klopt. Maar ik heb ooit eens gelezen dat je als decoder type juist Horizon moet kiezen en geen Samsung. Heb jij wel Samsung met het type nummer ingevoerd? En als provider gewoon UPC? Want ook bij UPC heb je meerdere mogelijkheden.

/edit: Overigens is dit niet meer echt van belang. Aangezien ik alles via m'n receiver laat lopen i.c.m. met de activities in m'n Harmony One. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 09-09-2014 12:08 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Weet iemand hier toevallig hoe je de IR blaster configuratie kan starten? Had deze per ongeluk weggedrukt, en kan hem met geen mogelijkheid vinden. Het internet heeft er ook bar weinig info over, buiten het feit dat de One deze feature heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:58
JRKAP schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:54:
Mijn ervaring tot nu toe

- OS/interface kan ondanks de strakheid toch rommelig overkomen met iets wat hoge leercurve. Aantal zaken kon ik niet direct vinden.

Ik moest zoeken naar de instellingen maar die heb ik nu vastgepinned zodat ik ze altijd bij de hand heb.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:46
Lekker Ventje schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:30:
[...]

Ik moest zoeken naar de instellingen maar die heb ik nu vastgepinned zodat ik ze altijd bij de hand heb.
Gewoon op startknop (die links naast de X) en dan staan ze er al he ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Rivanov schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:04:
[...]

Klopt. Maar ik heb ooit eens gelezen dat je als decoder type juist Horizon moet kiezen en geen Samsung. Heb jij wel Samsung met het type nummer ingevoerd? En als provider gewoon UPC? Want ook bij UPC heb je meerdere mogelijkheden.

/edit: Overigens is dit niet meer echt van belang. Aangezien ik alles via m'n receiver laat lopen i.c.m. met de activities in m'n Harmony One. :)
Ik heb mijn One al geruime tijd, UPC stond nog niet beschikbaar en Horizon volgens mij al helemaal niet. Ik heb toen gewoon mijn type nummer ingevoerd, idem voor mijn LG TV en Yamaha versterker. Alles wordt netjes in en uit geschakeld. Kreeg zelfs voor de TV decoder de suggestie van de One om een vertraging in de aansturing te geven.

Nu zit ik in het preview programma dus vanavond zal ik alles nog een keer nalopen of er veranderingen zijn, kan ik gelijk Oneguide testen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Denzis schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 07:49:
Iemand de Metro Redux game al gespeeld? Ik ben toch wel benieuwd.
Ik heb het eerste deel uitgespeeld en was met deel 2 begonnen. Zeker de moeite waard (mits je ze nog niet op de 360 hebt gespeeld). Verhaal is boeiend tot het eind, graphics zijn zeker aardig, al zijn de animaties wel wat houterig. Je hebt een uurtje of 8-10 nodig om deel 1 uit te spelen, dus het gaat niet heel erg ten koste van andere games. Een tweede playthrough ga ik binnenkort ook nog wel doen, denk ik, om het alternatieve einde te ontsluiten.

Grootste minpunt vind ik de mutants die je tegenkomt, want die omzeil je minder makkelijk dan de mensen.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:55:
Bij de instellingen even kijken welke smartglass apps verbinding mogen maken (everyone/account/none), als je op account/none heb staan, kan je deze ook niet in het netwerk vinden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 05:14:
Hoe kom ik in het update preview programma?
Stuur mij even een DM met je gamertag, dan doe ik via de preview app een uitnodiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorX4
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 15:44

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

@shado
shadowman12 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:30:
[...]

Stuur mij even een DM met je gamertag, dan doe ik via de preview app een uitnodiging.
@shadowman12 Zou je mij ook een dashboard preview program invite willen sturen ?? :D
GT is : RazorX4

Xbox Series X | Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
RazorX4 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:37:
@shado
[...]

@shadowman12 Zou je mij ook een dashboard preview program invite willen sturen ?? :D
DM sturen anders doe ik niks. Dat zorgt ervoor dat dit topic netjes blijft, dit is geen topic voor preview verzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
RazorX4 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:37:
@shado
[...]

mij ook alsjeblieft :) mijn gamertag is F1 Topracer

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
iantje31 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:38:
[...]

mij ook alsjeblieft :) mijn gamertag is F1 Topracer
Lees boven je? O-)

Misschien in de topic warning zetten dat dit soort requests in slowchat moeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:29

BM

Moderator Spielerij
DrParanoid schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:40:
[...]

Lees boven je? O-)

Misschien in de topic warning zetten dat dit soort requests in slowchat moeten?
Goed idee, bij deze :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjnieboon schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:36:
[...]

Kan dat echt niet makkelijker? Ik vind het nogal zwaar irritant dat je eerst terug moet naar je home screen, een menu moet openen en dan voor 'Afsluiten' moet kiezen... Het zou fijner zijn als ze hier een shortcut voor maken.
Het kan niet sneller, maar op zich zou dat ook niet moeten. Een game zou niet moeten crashen en afsluiten hoeft niet. Gewoon iets anders opstarten, wisselt prima. Ik sluit nu alleen wat af als het crashed, verder ook nooit. En met mn laatste games is dat dus nooit voorgekomen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Maar als slowchat dicht gaat, waar kan het dan?

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
Metian schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:17:
[...]

Maar als slowchat dicht gaat, waar kan het dan?
Lijst met xbox one gamertags? Vakje "Wil graag preview invite" kun je het vinkje weg halen als je hem/haar een invite stuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
SinergyX schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:24:
[...]

Bij de instellingen even kijken welke smartglass apps verbinding mogen maken (everyone/account/none), als je op account/none heb staan, kan je deze ook niet in het netwerk vinden.
A kijk aan. Moet dit op de xbox of in de app gebeuren? Kan aan mij liggen maar net snel gekeken en in de app zag ik niet iets wat er op lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Over de lijst met gamertags gesproken, ik wordt echt helemaal krankjorum van alle afkortingen. Een overhaul van de sheet is in mijn ogen geen overbodige luxe, eventueel wil ik wel assisteren!

Bijna klaar met werken, zo snel naar huis en de preview uitproberen. En Destiny natuurlijk, die staat dankzij het geweldige pre-order systeem klaar om gespeeld te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjnieboon
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-09 08:58
Martinspire schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:17:
[...]

Het kan niet sneller, maar op zich zou dat ook niet moeten. Een game zou niet moeten crashen en afsluiten hoeft niet. Gewoon iets anders opstarten, wisselt prima. Ik sluit nu alleen wat af als het crashed, verder ook nooit. En met mn laatste games is dat dus nooit voorgekomen.
In het geval van een singeplayer game is dat inderdaad prima. Maar als ik in een lobby zit, net klaar met een ronde, en uit het spel wil gaan is het een ander verhaal. Als ik jouw methode gebruik zou ik dus per sé een andere app moeten starten, terwijl ik dit misschien niet direct wil. De manier van de Xbox360 vond ik dan toch prettiger. Gewoon op je Home knop drukken en de Y toets indrukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-09 22:08
Voor veel mensen misschien nuttige info:
Als je een kapotte xbox hebt(lees: hij maakt lawaai) kan je een repair aanvragen waarbij je direct een nieuwe xbox ontvangt. Dit kan via deze website of telefonisch.

Ze halen dan wel eerst een bedrag van je creditcard tot dat ze je kapotte xbox ontvangen hebben maar je kunt wel direct verder gaan met een nieuwe xbox! :*) Voor mij persoonlijk is dat makkelijker dan langs de mediamarkt gaan en misschien voor anderen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:38
Vanavond eindelijk Destiny spelen.. alleen korte vraag, regio staat op US maar wil ik als m'n tegoed daar op is terugzetten naar NL. Als ik m'n promocode inwissel is die dan aan de US regio gekoppeld en niet meer geldig als ik terug naar NL ga?

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:25

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

MarkH NL schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:45:
Vanavond eindelijk Destiny spelen.. alleen korte vraag, regio staat op US maar wil ik als m'n tegoed daar op is terugzetten naar NL. Als ik m'n promocode inwissel is die dan aan de US regio gekoppeld en niet meer geldig als ik terug naar NL ga?
Imo is dit niet anders dan een game in de US store kopen en dan terug switchen naar NL. Dus het antwoord is: lijkt mij dat het prima blijft werken

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Van de week ook de MS headset aangeschaft voor de One, geeft boven verwachtingen aardige geluiden af!!! zeer tevreden mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Sjnieboon schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:29:
[...]

In het geval van een singeplayer game is dat inderdaad prima. Maar als ik in een lobby zit, net klaar met een ronde, en uit het spel wil gaan is het een ander verhaal. Als ik jouw methode gebruik zou ik dus per sé een andere app moeten starten, terwijl ik dit misschien niet direct wil. De manier van de Xbox360 vond ik dan toch prettiger. Gewoon op je Home knop drukken en de Y toets indrukken...
Nope, je moet gewoon uit de lobby stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
mfreriks schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:47:
Van de week ook de MS headset aangeschaft voor de One, geeft boven verwachtingen aardige geluiden af!!! zeer tevreden mee
Goed om te horen! Wordt hij alleen aangesloten aan de controller?

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Denzis schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:51:
[...]

Goed om te horen! Wordt hij alleen aangesloten aan de controller?
Zeker, waar ik ook zeer positief over ben. Er zit een headphone adapter bij voor in de controlle!! Wat ik zo kon zien is dat die bij elke andere headset los er bij gekocht moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:41
mfreriks schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:53:
[...]

Zeker, waar ik ook zeer positief over ben. Er zit een headphone adapter bij voor in de controlle!! Wat ik zo kon zien is dat die bij elke andere headset los er bij gekocht moet worden.
Kun je de headphone loskoppelen en de adapter gewoon op de controller laten zitten? Want van dat standaard headsetje wordt ik echt helemaal gek...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Rossi46 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:55:
[...]

Kun je de headphone loskoppelen en de adapter gewoon op de controller laten zitten? Want van dat standaard headsetje wordt ik echt helemaal gek...
Ja, het is gewoon een adapter met een headphone ingang:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronomo8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 15:35
DrParanoid schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:44:
[...]

Geen spotify app, misschien werkt het via de browser. XBOX Music geen ervaring mee

[...]

Je gamertag in het slowchat topic plaatsen en lief vragen :)
Ik had ook misschien iets beter moeten zoeken, sorry voor alle commotie die hierdoor is ontstaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
Of zoiets:

https://docs.google.com/f...Y30ced0ITIs9BBs8/viewform

Die dan result in zoiets:

https://docs.google.com/s...V0fcUVoo/edit?usp=sharing

Ff heel snel gedaan hoor, niets gefinetuned of aan opmaak gedaan en gewoon gamelist van wikipedia genomen.

Dus form invullen, staat automatisch in de spreadsheet, daarna kan spreadsheet aangepast worden met nieuwe game oid (of actieve games weg halen en nieuwe toevoegen). Scheelt gekloot met rijen toevoegen etc.

Dan kunnen de mensen die graag uitnodigingen sturen "ja" zeggen en kunnen mensen die een invite willen hun PM'en bijv.

[ Voor 35% gewijzigd door DrParanoid op 09-09-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
DrParanoid schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:18:
[...]

Lijst met xbox one gamertags? Vakje "Wil graag preview invite" kun je het vinkje weg halen als je hem/haar een invite stuurt?
Ik ga vanavond proberen daar snel iets voor in elkaar te klussen :) Mocht er wat bruikbaars uit komen meld ik dat hier wel, en komt dat in de topic warning te staan :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjnieboon
xAnarchyBaS schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:47:
[...]

Nope, je moet gewoon uit de lobby stappen.
Call me crazy, maar ik prefereer toch echt de kortere route: Home knop + Y (sluit je lobby en je spel). In plaats van zelf uit lobby moeten gaan, home knop indrukken en dan nog een menu te moeten openen waar je het spel ook kunt sluiten... Misschien een kwestie van wennen, maar als het sneller kan is het altijd fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-09 12:54
DrParanoid schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:14:
Of zoiets:

Ff heel snel gedaan hoor, niets gefinetuned of aan opmaak gedaan en gewoon gamelist van wikipedia genomen.

Dus form invullen, staat automatisch in de spreadsheet, daarna kan spreadsheet aangepast worden met nieuwe game oid (of actieve games weg halen en nieuwe toevoegen). Scheelt gekloot met rijen toevoegen etc.

Dan kunnen de mensen die graag uitnodigingen sturen "ja" zeggen en kunnen mensen die een invite willen hun PM'en bijv.
Heel netjes ! Ik ben voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daaan_1992 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:38:
Voor veel mensen misschien nuttige info:
Als je een kapotte xbox hebt(lees: hij maakt lawaai) kan je een repair aanvragen waarbij je direct een nieuwe xbox ontvangt. Dit kan via deze website of telefonisch.

Ze halen dan wel eerst een bedrag van je creditcard tot dat ze je kapotte xbox ontvangen hebben maar je kunt wel direct verder gaan met een nieuwe xbox! :*) Voor mij persoonlijk is dat makkelijker dan langs de mediamarkt gaan en misschien voor anderen ook.
Dit lijkt (althans via de website) niet beschikbaar te zijn voor België. Helaas, want ook ik heb last van coil whine in het dashboard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
DrParanoid schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:14:
Of zoiets:

Nadeel is wel dat je dan niet vlotjes kan zien wie allemaal FIFA15 heeft bijvoorbeeld.
En als ik twee keer mezelf toevoeg, overschrijft de laatste dan gewoon de eerste, als de GoT username hetzelfde is? Zou wel handig zijn, anders ga je nog manueel liggen aanpassen als jee een nieuwe game hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door X-Fighter op 09-09-2014 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fettel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:50
Ninjetsu NL schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:57:
[...]

Inderdaad... alleen je moet wel een creditcard listed hebben... :/ Kan dat ook op een andere manier?
Paypal?

Kan iemand de US Store overigens gebruiken via smartglass? Ik heb de optie "use console region" aangevinkt, maar alle prijzen verschijnen nog steeds in Euro.

Yaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Sjnieboon schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:26:
[...]

Call me crazy, maar ik prefereer toch echt de kortere route: Home knop + Y (sluit je lobby en je spel). In plaats van zelf uit lobby moeten gaan, home knop indrukken en dan nog een menu te moeten openen waar je het spel ook kunt sluiten... Misschien een kwestie van wennen, maar als het sneller kan is het altijd fijner.
Maar wat wil je dan precies, het spel sluiten?
Waarom? Het is in feite niet nodig, je kunt gewoon een ander spel opstarten(dan wordt het eerste spel afgesloten), of een app opstarten (spel blijft draaien, en hoef je alleen maar uit de lobby te stappen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjnieboon
xAnarchyBaS schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:58:
[...]

Maar wat wil je dan precies, het spel sluiten?
Waarom? Het is in feite niet nodig, je kunt gewoon een ander spel opstarten(dan wordt het eerste spel afgesloten), of een app opstarten (spel blijft draaien, en hoef je alleen maar uit de lobby te stappen).
Omdat ik ook een keer niet direct een andere game of app wil starten. En als dat zich voordoet terwijl ik net een potje online heb gespeeld en nog in de lobby zit... zoals ik hierboven al aangeef. Jij hebt je Xbox altijd op een app of game staan? Maar zoals ik al zeg: misschien een kwestie van wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
Het is een aantal keer langsgekomen, maar af en toe lees ik wat tegenstrijdige dingen.

Heeft iemand een stappenplan wat ik allemaal moet doen om games in de US store te kunnen kopen.
Hoe zit het verder met reeds aangekochte games en kun je altijd weer terug naar de Europese Store zonder iets te verliezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
  • Laatst online: 17-09 08:39
Fettel schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:56:
[...]

Paypal?

Kan iemand de US Store overigens gebruiken via smartglass? Ik heb de optie "use console region" aangevinkt, maar alle prijzen verschijnen nog steeds in Euro.
Als je gebruik regio hebt aangevinkt moet je zorgen dat smartglass ee nkeer verbinding maakt met je XBOX, daarna werkt het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Sjnieboon schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:07:
[...]

Omdat ik ook een keer niet direct een andere game of app wil starten. En als dat zich voordoet terwijl ik net een potje online heb gespeeld en nog in de lobby zit... zoals ik hierboven al aangeef. Jij hebt je Xbox altijd op een app of game staan? Maar zoals ik al zeg: misschien een kwestie van wennen.
In dat geval heb ik gewoon de game aan(of actief, of hoe je het wil noemen) staan, maar ben ik uit de lobby.
Hetzelfde geld voor apps, ik zet ze op pauze oid. En ik ga gewoon naar home.
Er is niet echt een reden om een actieve game of app te sluiten.

[ Voor 5% gewijzigd door xAnarchyBaS op 09-09-2014 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:25

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Racierox schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:07:
Het is een aantal keer langsgekomen, maar af en toe lees ik wat tegenstrijdige dingen.

Heeft iemand een stappenplan wat ik allemaal moet doen om games in de US store te kunnen kopen.
Hoe zit het verder met reeds aangekochte games en kun je altijd weer terug naar de Europese Store zonder iets te verliezen?
Die vraag is echt al 10 keer besproken in de afgelopen paar paginas :F

http://ikwerkindeict.nl/2...open-in-de-us-xbox-store/

Niets tegenstrijdigs aan hoor. Er zijn maar 2 manieren en die werken altijd

En ja dat kan op je 2 de vraag.

Kunnen we ook niet deze info ergens kwijt (de TS bijv) zodat het 200 keer langskomt?

[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 09-09-2014 16:29 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 11:48
Ik heb nog steeds problemen om US tegoed aan mijn account toe te voegen via een gift card. Heb al twee keer op de chat met de helpdesk in de US gezeten en zij zeggen nu dat het niet de bedoeling is om bijvoorbeeld tegoed toe te voegen vanuit Nederland aan een US account. Dat het bij andere mensen wel lukt en het daarom aan mijn account moet liggen, begrijpen ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
AgeOfPanic schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:31:
Ik heb nog steeds problemen om US tegoed aan mijn account toe te voegen via een gift card. Heb al twee keer op de chat met de helpdesk in de US gezeten en zij zeggen nu dat het niet de bedoeling is om bijvoorbeeld tegoed toe te voegen vanuit Nederland aan een US account. Dat het bij andere mensen wel lukt en het daarom aan mijn account moet liggen, begrijpen ze niet.
Ik denk ook niet dat het bijster handig is om hier over te bellen met de helpdesk... :/ Dit soort geintjes zijn natuurlijk eigenlijk niet de bedoeling en het is allang mooi dat het tot nu toe werkt (bij de meesten dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga je nou slapende honden wakker maken joh? |:( Je weet toch dat dit niet volgens de regels van Microsoft gaat. Waarom de vraag aan de helpdesk stellen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
OMFG. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:57
Goed bezig man! ;w

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
LOTG schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:55:
[...]

Vergeet ook niet dat Netflix enzo ook beschikbaar is naast Xbox Video.
Spotify moet gewoon een app maken, MS gaat die echt niet blokken. Weer een verkoopsargument.
I know I know. Sarcasme vertaald zich zo slecht via text. Ik had beter moeten weten ;)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Ik verplaats dit bericht even naar het kroeg topic. Mijn excuses!

[ Voor 82% gewijzigd door Nipje op 09-09-2014 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Nipje schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:41:
Zou iemand mij nog eens een uitnodiging willen sturen voor het preview programma? Dit heeft iemand een maand geleden als eens voor me gedaan maar ik heb werkelijk nooit een melding ontvangen dat dit gelukt is of wat dan ook. Het lijkt dus nog niet door te zijn gekomen bij mij! Alvast hartelijk dank.
Psst, dit soort dingen even in het kroeg-topic vragen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
In het algemeen nog een opmerking over het Preview programma... Een invite wil niet zeggen dat je geaccepteerd zal worden door MS. Verder krijg je veel meer updates die je ook in je gameplay kunnen storen en nog t bijkomende risico dat je een foute update doorgezet krijgt. Het is en blijft ook op eigen risico. Bezint eer ge mekkert om een invite, waar dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
Fettel schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:56:
[...]

Paypal?

Ik heb net voor thuis de FIFA 15 demo klaargezet via Smartglass! Deze heb ik uit de US store gedownload, de US store omdat ik ook even heb gezocht naar andere games en die verschenen netjes in dollars. Wat ik daarvoor heb moeten doen is mijn Windows Phone naar de engelse taal zetten in plaats van het Nederlands...

Ik had deze keer geen creditcard nodig... terwijl ik daar juist vanmorgen een vraag over had?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Ik ben thuis en gelijk aan de slag gegaan met Oneguide, wat direct op valt is dat je verplicht je zooi op nederlands moet zetten. Eigenlijk ben ik er meteen al klaar mee maar vooruit, om te testen en anderen te informeren.

Alle grote providers zijn ondersteund, en wel:
Astra 192 All channels
Astra 192 FTA
CAIW-HD
CAIW-SD
CanalDigitaal
CanalDigitaal HD
Digitenne
Digitenne - National Lineup
Glashart Media
KPN
Tele2
UPC
UPC - National Lineup
XS4all
Ziggo DVBC
Ziggo HD
Ziggo SD

Hou deze post in de gaten, zal hem aanpassen zodra ik de meeste stappen heb doorlopen

*Edit1*
Na het doorlopen van de setup en mijn provider (UPC) gekozen te hebben viel me op dat er zenders verdwenen zijn. Ned 1, 2, 3, RTL etc.... De grote dus! Ook lijkt het geluid niet te werken. Het zappen via Oneguide lijkt gewoon een verkapte Horizon bewerking, achtergrond van de Horizon box zie je tijdens het schakelen, of dit zo hoort zou ik eigenlijk niet weten. Voelt bij mij in ieder geval niet goed, beetje goedkoop zeg maar. Op dit moment heeft Oneguide voor mij geen enkele meerwaarde, en dan ook geen!! Eigenlijk hielt het bij het verplicht moeten schakelen naar Nederlands al op.

DLNA Support ben ik nu aan het testen al heb ik al een paar bestanden te pakken die niet af willen spelen maar toch onder de ge-supporte codecs/containers vallen. Interface is wel doodsaai, hopelijk gaat Microsoft hard aan de slag met deze, voor mij, zeer belangijke functie van de One.

Voor mijn medetesters, UPC werkte bij mij niet goed, AUB bevestiging in deze!

[ Voor 45% gewijzigd door Bunta op 09-09-2014 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
X-Fighter schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:37:
[...]

Nadeel is wel dat je dan niet vlotjes kan zien wie allemaal FIFA15 heeft bijvoorbeeld.
En als ik twee keer mezelf toevoeg, overschrijft de laatste dan gewoon de eerste, als de GoT username hetzelfde is? Zou wel handig zijn, anders ga je nog manueel liggen aanpassen als jee een nieuwe game hebt.
True :) zoals ik al zeg, ideetje / opzetje, dit is geen finale versie dus mensen hoeven hem niet te gaan gebruiken omdat hij toch gewiped word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
MS moet echt eens kappen met die taal verplichting. Ik begrijp dat wij Nederlands (samen met de Vlamingen en Scandinaviërs) een uitzondering zijn in onze excellente beheersing van de Engelse taal, maar zo moeilijk kan het toch niet zijn om gewoon de voorkeur van de gebruiker mogelijk te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Gewoon iedereen een (half) uurtje in Voice Studio steken en de hebben we binnenkort NL voice control.
Ik weet dat ik in herhaling val, maar dit is wel de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Rossi46 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:05:
MS moet echt eens kappen met die taal verplichting. Ik begrijp dat wij Nederlands (samen met de Vlamingen en Scandinaviërs) een uitzondering zijn in onze excellente beheersing van de Engelse taal, maar zo moeilijk kan het toch niet zijn om gewoon de voorkeur van de gebruiker mogelijk te maken...
Ja, echt vreselijk. Op de 360 staat mijn console op Engels en locatie op UK, maar het dashboard wordt wel (voor de helft) gewoon leuk op NL geforceerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
xAnarchyBaS schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:09:
Gewoon iedereen een (half) uurtje in Voice Studio steken en de hebben we binnenkort NL voice control.
Maar wat als ik gewoon Engelse voice in Nederlandse Location wil?

Voice moet van de Language setting afhangen en OneGuide moet mijns insziens naar de Location kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Bunta schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:57:
Ik ben thuis en gelijk aan de slag gegaan met Oneguide, wat direct op valt is dat je verplicht je zooi op nederlands moet zetten. Eigenlijk ben ik er meteen al klaar mee maar vooruit, om te testen en anderen te informeren.

Alle grote providers zijn ondersteund, en wel:
Astra 192 All channels
Astra 192 FTA
CAIW-HD
CAIW-SD
CanalDigitaal
CanalDigitaal HD
Digitenne
Digitenne - National Lineup
Glashart Media
KPN
Tele2
UPC
UPC - National Lineup
XS4all
Ziggo DVBC
Ziggo HD
Ziggo SD

Hou deze post in de gaten, zal hem aanpassen zodra ik de meeste stappen heb doorlopen
Houdt dit nu in dat wanneer je je setup box aansluit via de HDMI in dat je dan Oneguide info te zien krijgt? Maar daarvoor alle instellingen op NL staan?
halofreak1990 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:11:
[...]

Voice moet van de Language setting afhangen en OneGuide moet mijns insziens naar de Location kijken.
Dat wordt met de location vervelend als je EN OneGuide wil EN goedkoop wil winkelen in de US Store, kan je daar weer tussen gaan schakelen :+

[ Voor 49% gewijzigd door Ninjetsu NL op 09-09-2014 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Zal ook nog wel gaan komen, nu die uit is in Nederland en wij Nederlanders lekker masaal klagen (zijn we goed in) zal MS toch twee keer na gaan denken, denk ik.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

halofreak1990 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:11:
[...]

Maar waarom niet gewoon NL voice, wat is daar het probleem mee?
Ik snap dat we graag NL voice control gisteren hadden gehad ipv. ergens in de toekomst, maar ik ben al heel blij met de wijzigingen in de october update en de onguide,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
xAnarchyBaS schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:16:
[...]

Maar waarom niet gewoon NL voice, wat is daar het probleem mee?
Ik snap dat we graag NL voice control gisteren hadden gehad ipv. ergens in de toekomst, maar ik ben al heel blij met de wijzigingen in de october update en de onguide,
Sowieso blij met alle wijzigingen maar Nederlands blèren naar mn console heb ik niet zo een trek in. Daargelaten wat voor vertalingen ze überhaupt in de toekomst gaan gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Al vanaf dat ik de One heb kijk ik naar een interface zoals ik hem graag wil, in het Engels! Ineens, afgelopen weekend, zie ik door mijn Engels, Nederlandse achievements voor Forza voorbij komen!

Het lijkt wat minder te zijn als voorheen op de 360, maar daar heb ik toch zo'n ongelooflijk gruwelijke hekel aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Bunta schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:21:
[...]

Al vanaf dat ik de One heb kijk ik naar een interface zoals ik hem graag wil, in het Engels! Ineens, afgelopen weekend, zie ik door mijn Engels, Nederlandse achievements voor Forza voorbij komen!

Het lijkt wat minder te zijn als voorheen op de 360, maar daar heb ik toch zo'n ongelooflijk gruwelijke hekel aan!
En je locale staat op US en je taal op Engels??? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Ninjetsu NL schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:22:
[...]

En je locale staat op US en je taal op Engels??? :/
Ja! :( :( :(
Ninjetsu NL schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:15:
[...]

Houdt dit nu in dat wanneer je je setup box aansluit via de HDMI in dat je dan Oneguide info te zien krijgt? Maar daarvoor alle instellingen op NL staan?

[...]

Dat wordt met de location vervelend als je EN OneGuide wil EN goedkoop wil winkelen in de US Store, kan je daar weer tussen gaan schakelen :+
Je krijgt inderdaad Oneguide info te zien maar het voelt zo goedkoop aan, het doet mij in de verste verte niet denken aan het voorbeeld wat ik ooit gezien heb tijden die beroemde E3 briefing. Je console instellen op Nederlands is inderdaad verplicht 8)7. Na instellen terug zetten op US/English werkt in ieder geval niet, dan krijg je een bericht te zien dat er geen info opgehaald kan worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Ninjetsu NL schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:20:
[...]

Sowieso blij met alle wijzigingen maar Nederlands blèren naar mn console heb ik niet zo een trek in. Daargelaten wat voor vertalingen ze überhaupt in de toekomst gaan gebruiken...
De vertalingen in de Voice Studio zijn best goed(daarmee bedoel ik niet veel wordt vertaald), home blijft home, marketplace blijft marketplace, enz.
Ik zou het ook graag zien dat je gewoon de engelse taal kan behouden, maar zodra NL voice control komt zoals in Voicestudio, stap ik over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat de invite's ook in het slowchat/kroeg topic de boel alweer lijken te overstromen heb ik een specifiek uitnodiging topic geopend;

XBox One Preview Programma invite topic.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
Bullet NL schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:29:
Omdat de invite's ook in het slowchat/kroeg topic de boel alweer lijken te overstromen heb ik een specifiek uitnodiging topic geopend;

XBox One Preview Programma invite topic.
Vergeet de topic warning niet aan te passen :>

En DAAAAMN wat ziet destiny er prachtig uit, en speelt lekker weg!

[ Voor 8% gewijzigd door DrParanoid op 09-09-2014 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Iemand enig idee wat het verschil is tussen de twee smartglass apps behalve dat de ene de beta is en daarom een feedback knop heeft en de ander niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
xAnarchyBaS schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:09:
Alle Achievements zijn behaald hier in Voice Studio (Nederlandse taal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 11:48
Alsof Microsoft niet weet dat dit gebeurt. Zij zien toch ook de IP adressen van mensen die US cards gebruiken en bovendien post iedereen het hier op openbare fora. Ik baal gewoon van het feit dat ik een console heb die ik op Engels wil instellen en er vervolgens de helft van de zaken, die ermee moeten kunnen, niet mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
AgeOfPanic schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:53:
[...]

Alsof Microsoft niet weet dat dit gebeurt. Zij zien toch ook de IP adressen van mensen die US cards gebruiken en bovendien post iedereen het hier op openbare fora. Ik baal gewoon van het feit dat ik een console heb die ik op Engels wil instellen en er vervolgens de helft van de zaken, die ermee moeten kunnen, niet mee kan.
De vraag is dan uiteraard... doe je het goed? Leg je stappen anders even voor en waar het fout gaat dan kunnen we even meedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Bunta schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:57:<knip>
Op dit moment heeft Oneguide voor mij geen enkele meerwaarde, en dan ook geen!! Eigenlijk hielt het bij het verplicht moeten schakelen naar Nederlands al op.
Je kan na het instellen van OneGuide gewoon weer terug naar de UK/US. De OneGuide zal dan zijn configuratie behouden... :)

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
hoe lang duurt het voordat z'n preview invite gaat werken? want iemand heeft me 2 uur geleden ingeschreven en heb nog niks binnen...

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Yaz schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:00:
[...]

Je kan na het instellen van OneGuide gewoon weer terug naar de UK/US. De OneGuide zal dan zijn configuratie behouden... :)
En bij jou krijg je gewoon Oneguide informatie te zien na het terug schakelen naar US of UK, wat je ook ingesteld hebt? Ik kreeg in ieder geval gelijk een melding dat er geen programma info op te halen viel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
iantje31 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:02:
hoe lang duurt het voordat z'n preview invite gaat werken? want iemand heeft me 2 uur geleden ingeschreven en heb nog niks binnen...
Dat kan enkele dagen duren.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Bunta schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:03:
[...]

En bij jou krijg je gewoon Oneguide informatie te zien na het terug schakelen naar US of UK, wat je ook ingesteld hebt? Ik kreeg in ieder geval gelijk een melding dat er geen programma info op te halen viel....
Ja. Doet het gewoon.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:59

TheVMaster

Moderator WOS
Hmm.....helaas ontbreken heel veel Ziggo kanalen. Ik heb hiervoor een topic aangemaakt op de Preview forums.

Overigens kun je ontbrekende kanalen ook melden via de Probleemoplossing in de het TV & OneGuide deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Een Belg die het al geprobeerd heeft met Telenet digibox? Ik heb al sinds het begin een Xbox One, maar wil niet echt het preview programma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Hebben jullie ook zo veel moeite met de Voice Controls van Kinect? Ik heb hem op UK staan en hij herkent mij echt nooit. Ik sta op een gegeven moment gefrustreerd naar dat ding te roepen Ewks Booowks Onnnnn en dan 9 keer schiet hij eindelijk eens aan. Xbox Turn Off is helemaal een ramp. Volume werkt ook niet echt denderend.

Ik praat veel zakelijk Engels voor mijn werk en ben nu wel erg teleurgesteld in mijzelf ( ;) ) en Kinect. Zou zeggen dat hij toch een beetje rekening houdt met een accent... Of moet Kinect ook nog leren a.d.h.v. jouw uitspraak?

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xbox on wil soms niet werken, maar turn off werkt voor mij altijd. Zelfs zonder TV aan 'xbox turn off <pauze> yes' sluit hij netjes af. Heb je calibratie wel goed gedaan?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
KeaveXL schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:16:
Hebben jullie ook zo veel moeite met de Voice Controls van Kinect? Ik heb hem op UK staan en hij herkent mij echt nooit. Ik sta op een gegeven moment gefrustreerd naar dat ding te roepen Ewks Booowks Onnnnn en dan 9 keer schiet hij eindelijk eens aan. Xbox Turn Off is helemaal een ramp. Volume werkt ook niet echt denderend.

Ik praat veel zakelijk Engels voor mijn werk en ben nu wel erg teleurgesteld in mijzelf ( ;) ) en Kinect. Zou zeggen dat hij toch een beetje rekening houdt met een accent... Of moet Kinect ook nog leren a.d.h.v. jouw uitspraak?
Probeer anders eens op US? Daar pakt hij bij iig 95% van de keren de voice controls wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
iantje31 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:02:
Alsjeblieft lees t topic toch gewoon eens door. Paar dagen en geen garantie dat je binnen komt.

Preview gezeur ook altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
TheVMaster schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:10:
Hmm.....helaas ontbreken heel veel Ziggo kanalen. Ik heb hiervoor een topic aangemaakt op de Preview forums.

Overigens kun je ontbrekende kanalen ook melden via de Probleemoplossing in de het TV & OneGuide deel.
Hier hetzelfde probleem. Als ik bijvoorbeeld RTL4 kijk, zie ik OneGuide FOX HD staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bc7
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:00

bc7

Hier ook hetzelfde, maar dan met KPN.
Alle standaard kanalen (NPO, RTL, SBS / Veronica / Net5, ), staan er niet bij, in mijn geval dus alles van 1 t/m 10. De rest klopt wel, zeer vreemd.

XBL GT: Crypteq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicMau
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 14:04
bc7 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:51:
Hier ook hetzelfde, maar dan met KPN.
Alle standaard kanalen (NPO, RTL, SBS / Veronica / Net5, ), staan er niet bij, in mijn geval dus alles van 1 t/m 10. De rest klopt wel, zeer vreemd.
Ik zit (nog niet) in het preview programma, maar heb je misschien ingesteld dat de SD kanalen die ook in HD uitgezonden worden (701 en verder bij KPN) verborgen moeten worden? Staat bij Settings > TV & OneGuide > OneGuide > Hide duplicate SD channels.

Xbox Live Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
Het lijkt wel of elke update het systeem trager maakt bij mij. Games haperen of crashen nu met regelmaat. Geluid dat blijft hangen. Hdmi input die heel vaak "ruis beeld" geeft.

Of mijn XBO is stervende...

Gelukkig gaat ie dan in een gunstige tijd kapot *kuch*

Alhoewel ik Destiny wel kan missen. Ik startte hem vanavond op, heb weer de intro gespeeld uit de beta en toen had Ik al geen zin meer met de gedachte dat ik de komende twee uur sowieso al een keer eerder heb gedaan.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beta is inderdaad vrij identiek. Al moet ik zeggen dat het met een fireteam nog wel lachen is. Tenminste, met mij erin :+ 8)

Anyways, nu bezig met nieuwe missies en dat is wel nice. Qua gameplay, balans of inhoud is er weinig veranderd sinds de beta. Eigenlijk wel jammer, ik had nog wel wat meer story-cinematics willen zien. Wie ik ben en waarom ik belangrijk ben is me nog totaal niet duidelijk.

[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 09-09-2014 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Martinspire schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:19:
Beta is inderdaad vrij identiek. Al moet ik zeggen dat het met een fireteam nog wel lachen is. Tenminste, met mij erin :+ 8)

Anyways, nu bezig met nieuwe missies en dat is wel nice. Qua gameplay, balans of inhoud is er weinig veranderd sinds de beta. Eigenlijk wel jammer, ik had nog wel wat meer story-cinematics willen zien. Wie ik ben en waarom ik belangrijk ben is me nog totaal niet duidelijk.
Heb in de bèta alles solo gedaan en dat zal nu ook wel zo blijven. Is echt een crap systeem want ik zou niet eens weten hoe ik een game moet joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:22:
[...]

Heb in de bèta alles solo gedaan en dat zul nu ook wel zo blijven. Is echt een crap systeem want ik zou niet eens weten hoe ik een game moet joinen.
Oh god, want je zult eens wat gaan zoeken. Damn, het is ook nooit goed, of wel? Joinen gaat super simpel, gewoon effe kijken. Maar waarom speel je niet met wat Tweakers samen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Martinspire schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:23:
[...]

Oh god, want je zult eens wat gaan zoeken. Damn, het is ook nooit goed, of wel? Joinen gaat super simpel, gewoon effe kijken. Maar waarom speel je niet met wat Tweakers samen dan?
Kijk daar gaat het dan al mis, want als ik moet zoeken naar een nog al essentiële en basale feature is dat gewoon een design flaw.

Pagina: 1 ... 42 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!