Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Hoe zat dit eigenlijk nu met uw Xbox instellen als de "Home" Xbox instellen?

Persoon X en Persoon Y hebben beide hun eigen Xbox One. Als persoon Y op de Xbox One inlogt van Persoon X, en van die zijn Home Xbox maakt, en Persoon X doet hetzelfde bij die van Y. Dan kunnen ze altijd beide aan elkanders games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

X-Fighter schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:11:
Hoe zat dit eigenlijk nu met uw Xbox instellen als de "Home" Xbox instellen?

Persoon X en Persoon Y hebben beide hun eigen Xbox One. Als persoon Y op de Xbox One inlogt van Persoon X, en van die zijn Home Xbox maakt, en Persoon X doet hetzelfde bij die van Y. Dan kunnen ze altijd beide aan elkanders games?
Jep geldt ook voor DLC, zo gamen mijn broertje en ik beide dezelfde game voor de halve prijs, ook tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 10:03
Redje schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:04:
Misschien een zelfde batch. (serienummers vergelijken?)
Zit te twijfelen om een XBO te kopen maar als ik deze weer moet gaan ruilen wordt ik niet blij.
Dat vind ik geen slecht idee. Maar om zomaar serienummers te plaatsen hier is dat wel zo slim?

De ene maakt meer geluid dan de andere als ik de filmpjes bekijkt. Moet microsoft nog reageren? De ene winkel ruilt wel om en de andere winkel weet van niks. Ik heb ook geen zin om 3x terug te gaan totdat ik een xbox bezit dat iets minder geluid maakt. Ik geloof sowieso niet dat de xbone geluidloos is...

[ Voor 5% gewijzigd door whiteclear op 08-09-2014 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:22

FeaR

In GoT we trust

GAIAjohan schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:37:
Ik vond met name dit stuk uit die review van Niels 't Hooft

[...]

[afbeelding]

Problem?? En dat nog naast de originele George Foreman Grill..
Feit blijft dat de Playstation 4 een stuk kleiner is met - grof gezegd - nagenoeg dezelfde hardware en features en ingebouwde powersupply. Hier ook geen problemen om de console(s) kwijt te kunnen. Verder is het inderdaad een tekst van iemand die heel wat frustratie kwijt moest, daar valt geen ontkennen aan.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
FeaR schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:22:
[...]

Feit blijft dat de Playstation 4 een stuk kleiner is met - grof gezegd - nagenoeg dezelfde hardware en features en ingebouwde powersupply. Hier ook geen problemen om de console(s) kwijt te kunnen. Verder is het inderdaad een tekst van iemand die heel wat frustratie kwijt moest, daar valt geen ontkennen aan.
Ach ja wat maakt het uit, ding staat bij mij weggepropt in de kast, 1 maal installeren en voor de rest nooit meer aankomen of je moet het ding naar al je vrienden mee willen slepen elke dag; misschien is het dan beter dat je vrienden er ook een kopen ;)
Grappige is nog wel dat je ook nog deurtjes hebt, dan maakt het al helemaal niks uit _/-\o_

Daarnaast is mijn PS4 ook duidelijk een stuk luider tijdens het gamen, kan volgens mij ook niet anders, alles is in zo'n klein kastje gepropt.

[ Voor 12% gewijzigd door harrytasker op 08-09-2014 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 10:39

McBoom

Broem

whiteclear schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:20:
Ik geloof sowieso niet dat de xbone geluidloos is...
Bij normaal operationeel gebruik is de One hier geluidloos. Bij updates hoor ik zachtjes de HDD wat, maar tijdens het gamen e.d. helemaal niet. Een heel verschil met de 360 (het is wel een Jasper Elite die hier nog staat) :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:22

FeaR

In GoT we trust

harrytasker schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:27:
[...]

Grappige is nog wel dat je ook nog deurtjes hebt, dan maakt het al helemaal niks uit _/-\o_

Daarnaast is mijn PS4 ook duidelijk een stuk luider tijdens het gamen, kan volgens mij ook niet anders, alles is in zo'n klein kastje gepropt.
Deurtjes staan met actief gamen toch wel open. Meubel kan warme lucht goed kwijt maar ik speel liever op safe. Staan ook nog twee eind versterkers flink wat Watts te verstoken. Met films is alles wel dicht, dan wil ik het zo donker mogelijk hebben.

Mijn PS4 spint ook veel sneller de fan op dan de Xbox dit doet. Nadeel van een kleinere behuizing. Het is maar net hoe je het bekijkt en voor alles is wel een argument te vinden om een punt te weerleggen. Tot op heden game ik lekker weg en daar gaat het om. Alleen verliezen sommigen dat wel eens uit het oog.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
FeaR schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:39:
[...]
Tot op heden game ik lekker weg en daar gaat het om. Alleen verliezen sommigen dat wel eens uit het oog.
Quote van de DAG! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
McBoom schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:27:
[...]

Bij normaal operationeel gebruik is de One hier geluidloos. Bij updates hoor ik zachtjes de HDD wat, maar tijdens het gamen e.d. helemaal niet. Een heel verschil met de 360 (het is wel een Jasper Elite die hier nog staat) :)
Mijn Xbox One maakt enkel veel geluid als ik was vergeten de kast op een kier te zetten (volledig afgesloten ruimte), na 30-60min game begint hij dan hard te blazen van de hitte. Rap gedaan eenmaal ik de deur openzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Ramon schreef op maandag 08 september 2014 @ 19:22:
[...]

Is het geluid weg als je gamed, maar wel aanwezig als je een DVD of blu-ray kijkt of in de homescreen? Dan is het geen HDD maar Coil Whine. Dan is het een kwestie van bedenken of je het storend vind en zoja omruilen.
Ik hoorde het tijdens het kijken van Netflix en op mn homescreen. Start zojuist forza op en dan lijkt het weg te gaan :O.

[ Voor 8% gewijzigd door Nipje op 08-09-2014 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Ik ben net terug van vakantie en de Xbox One stond al klaar voor mij. Uitgepakt en aangesloten, nu updates aan het installeren. Maar iets valt mij op de drie infrarood lampjes op de Kinect, hoor je die altijd te zien? Normaal zie je dat toch niet met het blote oog, ziet er een beetje suf en afleidend uit...

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
KeaveXL schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:45:
Ik ben net terug van vakantie en de Xbox One stond al klaar voor mij. Uitgepakt en aangesloten, nu updates aan het installeren. Maar iets valt mij op de drie infrarood lampjes op de Kinect, hoor je die altijd te zien? Normaal zie je dat toch niet met het blote oog, ziet er een beetje suf en afleidend uit...
Heb ik ook, is volgens mij normaal.

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09 06:30
Heerlijk gespeeld de afgelopen dagen. Was weer even inkomen na de PS4, maar dat went best snel. Vandaag tijdens Forza 5 hoorde ik met regelmaat ruis wanneer ik remde, ergens tegenaan botste of soms zomaar. Dacht meteen dat de kabels van mijn HTC versleten waren of dat mijn boxen het begeven hadden. Blijkt dus een fout in de soundengine van Forza te zijn wanneer je deze opstart als de Xbox One uit de slaapmodus gehaald wordt en het spel niet afgesloten is. Verder een onwijs vet spel, zeker als je je HTC wat harder zet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 22:38
Timmet schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:54:
Heerlijk gespeeld de afgelopen dagen. Was weer even inkomen na de PS4, maar dat went best snel. Vandaag tijdens Forza 5 hoorde ik met regelmaat ruis wanneer ik remde, ergens tegenaan botste of soms zomaar. Dacht meteen dat de kabels van mijn HTC versleten waren of dat mijn boxen het begeven hadden. Blijkt dus een fout in de soundengine van Forza te zijn wanneer je deze opstart als de Xbox One uit de slaapmodus gehaald wordt en het spel niet afgesloten is. Verder een onwijs vet spel, zeker als je je HTC wat harder zet :)
Dat had ik dus ook vandaag, was aardig gefrustreerd van dat gekraak. Spel even afsluiten en weer openen lost het gelukkig op... was al bang dat het in de xbox zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:49
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Rossi46 op 09-09-2014 11:07 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het wel echt jammer hoor dat als je netflix in snap mode wilt kijken tijdens het gamen dat je dan geen bewegend beeld ziet maar wel geluid kunt horen. snap niet waarom ze snap uit brengen als het toch niet 100% werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij komt dat door de nieuwe update (die btw bagger is), ik heb met de oude versie wel gewoon beeld gehad (versie daarvoor had helemaal geen snap).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Ik ben zelf totaal geen racespel fan en kan Forza dan ook echt niet :+. Vriend van me zit op het moment van schrijven nu Forza 5 te spelen en krijg elke keer in beeld dat hij iedereen verbeterd van mijn vrienden/Tweakers _/-\o_

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:51

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:17:
Even iets anders....Sinds vandaag staat de app Voice Recorder in de NL-store. Even mee aan het spelen geweest. Het lijkt er op dat deze app Nederlandse voice commando's leert. Je kan woorden inspreken die op het scherm verschijnen. Het resultaat kun je vervolgens naar Microsoft sturen.
Eh....die App is er al een week of 2 a 3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Laatst online: 20-08-2024
Zag net iemand in mijn lijst al Destiny spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom ik in het update preview programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shadowman12 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 01:13:
Zag net iemand in mijn lijst al Destiny spelen....
Zie op Smartglass al een hele trits mensen die achievements hebben unlocked voor Destiny.
Handje vol friends is momenteel aan het spelen, game zal dus vannacht wel unlocked zijn.
Vanavond de achterstand maar even inlopen :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Lijst met nieuwe preview features is bekend. Dina/mkv support en OneGuide naar NL!

http://majornelson.com/20...ents-snap-tv-experiences/

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1x is genoeg, om 5 uur 's nachts is het niet zo druk op het forum. Komt vanzelf iemand die je vraag beantwoord

[ Voor 83% gewijzigd door BM op 09-09-2014 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet door iemand uitgenodigd worden. Als je een beetje zoekt in dit topic kon je het weten :P. Vast wel iemand die dat voor je wil doen, alleen moet je niet 2 keer die vraag stellen binnen een tijdsbestek van 2 uur om kwart over 5 in de ochtend en half 7...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:54
Door uitgenodigd te worden.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09 09:43
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 06:30:
[...]

Hoe join ik het preview programma?
Dan moet er iemand je aanmelden. Ik kan dat niet omdat ik er zelf niet aan mee doe.

Ik heb Destiny afgelopen vrijdag gecancelled, ben er niet zeker van dat het een game voor mij is en ik speel nog veel te graag Diablo 3. Ik lees over twee weken de fora wel een keer of de mensen nog steeds zo enthousiast zijn. Bij een game die zo enorm gehyped wordt ben ik altijd wat huiverig.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost04
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-10-2022
Kan iemand mij helpen?

Ik heb sinds vorige week de Xbox one. Het bevalt heel erg goed. Alles werkt prima. Ik heb ook sinds vorige week Spotify en Xbox Music (30 dagen test). Nu vindt ik Spotify echt een stuk fijner en uitgebreider. Alleen dit speelt die niet af via de console. Zijn hier mogelijkheden in? Want ik zou graag ook Spotify via de console willen gebruiken?

Graag jullie reacties. Alvast Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Joost04 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 07:29:
Kan iemand mij helpen?

Ik heb sinds vorige week de Xbox one. Het bevalt heel erg goed. Alles werkt prima. Ik heb ook sinds vorige week Spotify en Xbox Music (30 dagen test). Nu vindt ik Spotify echt een stuk fijner en uitgebreider. Alleen dit speelt die niet af via de console. Zijn hier mogelijkheden in? Want ik zou graag ook Spotify via de console willen gebruiken?

Graag jullie reacties. Alvast Bedankt.
Zou leuk zijn als ze met een app komen. Maar ik zie dat niet gebeuren i.v.m. xbox music.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:44

BM

Moderator Spielerij
Yaz schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 06:26:
Lijst met nieuwe preview features is bekend. Dina/mkv support en OneGuide naar NL!

Microsoft houd er echt een moordend update tempo in :) Nice!

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:58
BM schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 07:41:
[...]

Microsoft houd er echt een moordend update tempo in :) Nice!
Nou, dat valt tegen op dit moment ;)
De xbox haalt net de preview update op, maar heb hem nog nooit zontraag zien binnen komen. 250mb en zit al een half uur te wachten (moet ook naar t werk, maar durf hem niet te stoppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik realiseer mij net overigens dat de controllers middels Mini USB geüpdated kunnen worden. Blijkbaar is dat nodig voor de headset. Vraag mij alleen af of dit met de NL release consoles al gedaan is of dat het alsnog gedaan moet worden?

Ben te lui om het nu te proberen eigenlijk :$ Maar anders probeer ik het vanavond zelf even ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
SunnieNL schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 07:44:
[...]

Nou, dat valt tegen op dit moment ;)
De xbox haalt net de preview update op, maar heb hem nog nooit zontraag zien binnen komen. 250mb en zit al een half uur te wachten (moet ook naar t werk, maar durf hem niet te stoppen)
Ja, downloaden is een ander verhaal :) Xbox gewoon aan laten staan, die springt na installatie vanzelf wel uit. Had net voor ik naar kantoor reed ook al even gekeken, maar toen was er nog niks te vinden. Vanavond maar ff updaten.

Had trouwens to-taaaaaal nog niet verwacht dat OneGuide op korte termijn naar NL zou komen. Toch maar eens proberen dan.

Alleen Microsoft, pleeaassse maak het mogelijk om hdmi pass-through te gebruiken met de console in standby :(

[ Voor 16% gewijzigd door BM op 09-09-2014 07:48 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Yaz schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 06:26:

En ook naar Belgie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Iemand de Metro Redux game al gespeeld? Ik ben toch wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicMau
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 14:04
Ik ben wel erg benieuwd naar die Nederlandse OneGuide die binnenkort komt. En natuurlijk de media player met DLNA, dan kan de BoxeeBox misschien wel echt naar boven verhuizen.

Is er iemand die mij wil uitnodigen voor het Xbox Preview Program? Mijn gamertag is MagicMau.

Xbox Live Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Laat die oktober update maar komen. Ik ga steeds meer van mijn Xbox houden. Alleen nog verbeterde spraakherkenning (misschien dat die lokaal wat info kan opslaan zodat die leert van je spraak) ik heb vooral moeite met Xbox on

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Hier ook een tevreden Xbox One eigenaar! Sterker nog, gisteren is de PS4 de deur uit gegaan. Vanaf nu dus alle aandacht enkel voor de One :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Rossi46 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:01:
Hier ook een tevreden Xbox One eigenaar! Sterker nog, gisteren is de PS4 de deur uit gegaan. Vanaf nu dus alle aandacht enkel voor de One :)
Mooi om te horen.

Zelf heb ik nog een 360 staan met een flinke backlog aan games, maar geen idee wat ik daarmee aan moet. ik verwacht niet dat ik nog de 360 zal aanraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik heb de mijne verkocht. Je krijgt er niet veel meer voor. Maar toch een leuk deel terug voor je nieuwe console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
Notna schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 07:46:
Ik realiseer mij net overigens dat de controllers middels Mini USB geüpdated kunnen worden. Blijkbaar is dat nodig voor de headset. Vraag mij alleen af of dit met de NL release consoles al gedaan is of dat het alsnog gedaan moet worden?

Ben te lui om het nu te proberen eigenlijk :$ Maar anders probeer ik het vanavond zelf even ;)
Toen ik in het hele proces van updaten en installeren zat ook de controller geupdate :) Deze gaf ook aan dat er een update mogelijk was, dus even je controller aan de kabel hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 10:39

McBoom

Broem

Denzis schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:05:
[...]

Mooi om te horen.

Zelf heb ik nog een 360 staan met een flinke backlog aan games, maar geen idee wat ik daarmee aan moet. ik verwacht niet dat ik nog de 360 zal aanraken.
Hier wordt de 360 nog wel gebruikt. Mijn vriendin speelt er nog haar games op, ik ben nog met wat games bezig en voor de One heb ik nog niet zo heel veel games. Daarnaast zijn er voor de One nog geen games zoals Lips en Scene It :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Congrats. Even vergeten dat ze daar ook kunnen knallen :P
BM schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 07:46:

Alleen Microsoft, pleeaassse maak het mogelijk om hdmi pass-through te gebruiken met de console in standby :(
Dat hadden ze toch aangekondigd al? Staat iig op de roadmap.
Notna schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 07:46:

Het is een proces van niets, als ie niet hoeft, dan hoeft ie niet, maar kost je anders ook maar een minuut tops.

De nieuwe preview is inderdaad te downloaden.

Nu nog even 30 min wachten voor destiny te downloaden is vanuit US store :z
Ik had trouwens vernomen dat het blijkbaar ook mogelijk is om vanuit Hong Kong te kopen. Dat is nog goedkoper dan USA en met lanceringen van nieuwe games zijn die veel eerder aan de beurt. Misschien toch maar even kijken of ik ook Hong Kong aan mn account ga toevoegen. Destiny kostte daar bv maar 35 euro :)

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 09-09-2014 08:22 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Denzis schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 07:34:
[...]

Zou leuk zijn als ze met een app komen. Maar ik zie dat niet gebeuren i.v.m. xbox music.
Je denkt dat Spotify er van af ziet vanwege Xbox music? Of denk je dat MS een antitrust zaak riskeert door Spotify te weren van de Xbox One?

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor alle info mensen , wil iemand me dan uitnodigen voor het update preview programma?

Dennis585 op X1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:27:
Bedankt voor alle info mensen , wil iemand me dan uitnodigen voor het update preview programma?

Dennis585 op X1.
Sure. Hier zou dan ook maar een apart topic voor moeten komen eigenlijk of anders dit soort requests in de slowchat.

(Kan een dag of twee duren voor je melding hebt dat t is doorgevoerd trouwens. Je hoeft intussen niet opnieuw te vragen)

[ Voor 15% gewijzigd door Nefiorim op 09-09-2014 08:30 ]

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alamo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:32
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:27:

Dennis585 op X1.
Ook ik zou het zeer waarderen als iemand mij uitnodigt voor de preview :) gamertag is Alamo 360

Overigens net eventjes Destiny gespeeld, eerste leveltje. Ziet er puik uit en loopt soepeltjes. Erg veel zin om dat spel te gaan verkennen. Nu eerst die werkdag nog...

[ Voor 20% gewijzigd door Alamo op 09-09-2014 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Als er nog meer mensen een uitnodig over hebben voor de preview, graag! Mijn GT: KeaveXL

Mag uiteraard ook toegevoegd worden om een potje te gamen :)

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Nog even een tip, download de voice studio app, en help mee met het instellen van voice control op de Xbox one. Ge er even een half uurtje mee aan de slag en je hebt ook meteen 45 Gamerpoints te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Nefiorim schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:26:
[...]

Je denkt dat Spotify er van af ziet vanwege Xbox music? Of denk je dat MS een antitrust zaak riskeert door Spotify te weren van de Xbox One?
Vergeet ook niet dat Netflix enzo ook beschikbaar is naast Xbox Video.
Spotify moet gewoon een app maken, MS gaat die echt niet blokken. Weer een verkoopsargument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Ik zou ook mee willen doen met het preview programma. Gamertag lijkt me wel duidelijk.

De voice studio app doe ik nog even niet aan aangezien ik niet meer zonder kinect kan en niet op regio NL wil zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Denzis schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:56:
Ik zou ook mee willen doen met het preview programma. Gamertag lijkt me wel duidelijk.

De voice studio app doe ik nog even niet aan aangezien ik niet meer zonder kinect kan en niet op regio NL wil zetten.
Ik heb hiervoor mijn xbox voor een half uurtje op NL gezet, om hem nadat ik klaar was weet terug op UK te zetten. Iedereen die meehelpt zorgt ervoor dat NL voice control sneller in NL beschikbaar zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht iemand mij nog kunnen uitnodigen voor Preview program, graag. Gamertag: Marilanos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Laatst online: 11-09 18:23
Laat ik Destiny zijn installatie is afronden dacht ik vanmorgen voordat ik ging werken. Stond nog steeds op prepurchase en kon de installatie nog niet afmaken :+ meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Rossi46 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:01:
Gisteren paar potjes Forza 5 gespeeld op de Xbox One en daarna toch maar mijn PS4 weer aangesloten voor Fifa 14.
Vandaag komt als het goed is de Demo voor Fifa 15 uit op de Consoles (op de PC is hij er zeker al vandaag)
dan kan ik kijken of de XboxOne net zo fijn speelt als de PS4.

mooiste update zou nog zijn dat ik mijn Dualshock 4 controller aan kan sluiten op de XboxOne.
alleen de pookjes en vooral waar je duim dus op ligt is fijn, verder ben ik er niet tevreden over.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Alamo schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:32:
[...]

Ook ik zou het zeer waarderen als iemand mij uitnodigt voor de preview :) gamertag is Alamo 360

Overigens net eventjes Destiny gespeeld, eerste leveltje. Ziet er puik uit en loopt soepeltjes. Erg veel zin om dat spel te gaan verkennen. Nu eerst die werkdag nog...
Haha, zó herkenbaar... _O- (niet met Destiny overigens, nu met Forza)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Pykow schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:12:
[...]

Gisteren paar potjes Forza 5 gespeeld op de Xbox One en daarna toch maar mijn PS4 weer aangesloten voor Fifa 14.
Vandaag komt als het goed is de Demo voor Fifa 15 uit op de Consoles (op de PC is hij er zeker al vandaag)

mooiste update zou nog zijn dat ik mijn Dualshock 4 controller aan kan sluiten op de XboxOne.
alleen de pookjes en vooral waar je duim dus op ligt is fijn, verder ben ik er niet tevreden over.
Je kan waarschijnlijk je Dualshock wel gebruiken, maar dan moet je er een CronusMax tussen hangen :) Alleen zie ik niet in waarom je liever je DS4 gebruikt boven de One controller maar oke :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:12:
[...]

EA-subscription nemen, kun je Fifa 14 spelen op de Xbox One. Je kan overigens de PS4 doorsluisen via de XBox, kun je makkelijk switchen tussen XBox en PS4 (geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:19:
[...]

EA-subscription nemen, kun je Fifa 14 spelen op de Xbox One. Je kan overigens de PS4 doorsluisen via de XBox, kun je makkelijk switchen tussen XBox en PS4 (geloof ik).
Zou ik niet doen. Er ziet een behoorlijke lag op de hdmi pass-through. Geen probleem voor tv/video kijken, maar voor gamen praktisch niet te doen.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Dit is daadwerkelijk de eerste keer dat ik iemand de PS controllers hoor verkiezen boven die van de Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

BM schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:30:
[...]

Zou ik niet doen. Er ziet een behoorlijke lag op de hdmi pass-through. Geen probleem voor tv/video kijken, maar voor gamen praktisch niet te doen.
ik heb een 2 in 1 HDMI converter er tussen zitten.
A = XboxOne, B = PS4 en als ik op de Input klik op me scherm, switch ik naar mijn High-end game PC.

Mn LG IPS27 inch heeft maar 2 HDMI aansluitingen.

De bumpers / triggers / knoppen bovenop de controller voelen fijner aan op de DS4.
Zoals aangegeven is alleen de bovenstukje (waar je duim op ligt) van de sticks fijn van de XboxOne controller.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Laatst online: 16-09 22:38
Zou iemand mij ook aan het preview programma toe kunnen voegen? BoxMotion is mijn gamertag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:39
Mijn zoontje zat gisteren FORZA5 te spelen en er komt een vriendje binnen. M'n zoontje is met z'n eigen profiel ingelogd (herkend door Kinect) en vervolgens wil het vriendje een keertje racen. Geen probleem en m'n zoontje geeft hem de controller...........nu zeurt de XONE/Kinect dat m'n zoontje niet meer de controller vast heeft.

Hoe gaan jullie hiermee om. Wat is de beste manier? Moet ik ook een Gastprofiel maken dan?
Het is geen probleem dat hij onder de naam van m'n zoontje speelt.

[ Voor 7% gewijzigd door Pedr0 op 09-09-2014 10:16 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf vandaag nieuwe Beta update

http://news.xbox.com/2014...em-update-october-preview

DLNA support (yay!), friends snappen etc.

Gebruik al heel lang de TV pas through (UK) met sky, werkt echt als een speer. Die mini giude zat er bij mij al in vanaf de vorige update maar gebruik ik toch niet.

Enige dat nog een beetje tegenvalt is TV aansturen met stem, hij mist nogal eens wat. Smartglass als afstandbediening gebruiken werkt overigens ook super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:15:
Mijn zoontje zat gisteren FORZA5 te spelen en er komt een vriendje binnen. M'n zoontje is met z'n eigen profiel ingelogd (herkend door Kinect) en vervolgens wil het vriendje keertje race. Geen probleem en m'n zoontje geeft hem de controller...........nu zeurt de XONE/Kinect dat m'n zoontje niet meer de controller vast heeft.

Hoe gaan jullie hiermee om. Wat is de beste manier? Moet ik ook een Gastprofiel maken dan?
Extra profiel aanmaken heb ik gedaan (en extra controller ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
als iemand me nog aan het preview programma kan toevoegen, graag!! mijn gamertag is: F1 Topracer

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:51

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:16:

Gebruik al heel lang de TV pas through (UK) met sky, werkt echt als een speer. Die mini giude zat er bij mij al in vanaf de vorige update maar gebruik ik toch niet.

Enige dat nog een beetje tegenvalt is TV aansturen met stem, hij mist nogal eens wat. Smartglass als afstandbediening gebruiken werkt overigens ook super.
YEeah...ik zei het OneGuide komt naar Nederland!!!!!
OneGuide in 12 new countries – Live TV listings and schedules will be made available to preview members on Xbox One and SmartGlass for Belgium, Chile, Columbia, Denmark, Finland, Netherlands, Norway, Portugal, Poland, Sweden, Switzerland and Russia in the next few days.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:32
Pedr0 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:15:
Mijn zoontje zat gisteren FORZA5 te spelen en er komt een vriendje binnen. M'n zoontje is met z'n eigen profiel ingelogd (herkend door Kinect) en vervolgens wil het vriendje een keertje racen. Geen probleem en m'n zoontje geeft hem de controller...........nu zeurt de XONE/Kinect dat m'n zoontje niet meer de controller vast heeft.

Het is geen probleem dat hij onder de naam van m'n zoontje speelt.
Huh? Is dit echt een issue? Ik pass zo vaak de controller aan vrienden die geen account hebben op mijn XBO en ik heb nog geen enkele keer een melding gekregen dat ik de controller niet vast had of wat dan ook.

Nu bedacht ik me laatst ook dat er zo'n feature genoemd werd bij de eerste presentatie dat wanneer je opstaat en wegloopt de game op pauze gaat... ook nog nooit gebeurt bij mij.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
En ik een paar dagen geleden mijzelf negatief uitlaten over het ontbreken van Oneguide (en stem besturing). Zal mijn deels terug nemen!

Die eerder genoemde roadmap, iemand een link misschien?

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
Voor alle voetbalfans: FIFA 15 demo is downloadbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
TictaCNL schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:38:
Voor alle voetbalfans: FIFA 15 demo is downloadbaar.
Mooi zo, ga m dalijk downloaden :D

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:59
iantje31 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:40:
[...]

Mooi zo, ga m dalijk downloaden :D
Als je geen gold hebt een week wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-09 12:54
Linkje misschien? Ik kan hem niet vinden op xbox.com , om zo alvast in mijn downloadrij te zetten :P

Of kan dat met de One niet meer ? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
JRKAP schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:44:
Linkje misschien? Ik kan hem niet vinden op xbox.com , om zo alvast in mijn downloadrij te zetten :P

Sterker nog, als je thuis bent kan je dan gelijk spelen. Je One moet dan wel op instant on staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43

https://store.xbox.com/nl...35-4ebf-8bbb-96c067c736a2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

De link is hierboven al gegeven maar een tip voor de volgende keer: zoekterm in Google: 'fifa 15 demo site:xbox.com' (door site: xxx.com toe te voegen zoek je enkel voor dat domein. Werkt erg fijn als je weet dat iets op X site staat maar het gewoonweg niet kan vinden :P )

Eerste hit ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Notna op 09-09-2014 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Of de smartglass app kwam ik net achter _/-\o_ :*)

@Nota: toch vaag dat ik hem niet kan vinden via

http://marketplace.xbox.com/en-US/Games/GameDemos
of
http://marketplace.xbox.com/nl-NL/Games/GameDemos

dit zijn 360 demos zie ik nu. maar ook op https://store.xbox.com/nl-NL/Xbox-One staat hij er nog niet tussen. naja boeiend, het is gelukt

[ Voor 82% gewijzigd door Kappade op 09-09-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
JRKAP schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:56:
Of de smartglass app kwam ik net achter _/-\o_ :*)
Inderdaad... alleen je moet wel een creditcard listed hebben... :/ Kan dat ook op een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Ow , dat is irritant dan ja. Ik heb inderdaad een CC achter mijn account zitten.

Is dat via de xbox.com manier ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Zie ook al een hoop Destiny achivements voorbij vliegen!! Kon de installatie vanmorgen om 7u nog niet afronden helaas, kost me om 1700 weer wat tijd voordat ik kan beginnen:O

Edit: Levels van de beta nog behouden trouwens?

[ Voor 12% gewijzigd door mfneed op 09-09-2014 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:16:

En niet te vergeten MKV support!

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:26
Ben benieuwd of de OneGuide werkt met UPC op dit moment. Al iemand getest?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alamo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:32
Rivanov schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:19:
Ben benieuwd of de OneGuide werkt met UPC op dit moment. Al iemand getest?
Om geen antwoord op je vraag te geven: ik heb de digitale tv van KPN doorgelust. Geen Guide natuurlijk, maar het concept van zo makkelijk schakelen tussen Xbox en tv kijken is echt een openbaring.

Heb het merk van de decoder ingevoerd op de Xbox, maar hij herkende 'm niet (voor besturing via infrarood). Dus de Xbox bestuurt bij mij alleen nog maar m'n tv, terwijl ie ook decoder en audioset zou kunnen besturen.

Ben naarstig op zoek naar een Preview invite omdat ik heel graag wil kijken of die OneGuide werkt met KPN :D

[ Voor 29% gewijzigd door Alamo op 09-09-2014 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Alamo schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:23:
[...]

Om geen antwoord op je vraag te geven: ik heb de digitale tv van KPN doorgelust. Geen Guide natuurlijk, maar het concept van zo makkelijk schakelen tussen Xbox en tv kijken is echt een openbaring.
Ben benieuwd wanneer iemand dit kan testen met de Beta app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:26
Alamo schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:23:
[...]

Heb het merk van de decoder ingevoerd op de Xbox, maar hij herkende 'm niet (voor besturing via infrarood). Dus de Xbox bestuurt bij mij alleen nog maar m'n tv, terwijl ie ook decoder en audioset zou kunnen besturen.

Ben naarstig op zoek naar een Preview invite omdat ik heel graag wil kijken of die OneGuide werkt met KPN :D
Heb ook al maandenlang de Horizon Box van UPC aan m'n Xbox One hangen. Werkt heerlijk inderdaad. Maar ben benieuwd of de OneGuide nu ook goed werkt met de Preview Update die vanaf vandaag wordt uitgerold, aangezien Nederland er nu ook tussenzit. Vraag me af of er nog iets vanuit UPC moet komen, of dat dat er al in verwerkt zit.

Ben zelf ook Preview member, maar kan het pas vanavond testen na het werk. Vandaar dat misschien iemand anders het alvast kan testen zodat ik nu al wat meer weet. :+ (ongeduldig.. i know)

[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 09-09-2014 11:26 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mglashouwer
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik heb gisteravond laat ook eindelijk mijn One aangesloten.

Mijn eerste bevindingen:

- Hij is echt super stil! Geen HDD problemen gelukkig
- Installatie ging heel eenvoudig en snel
- Downloaden is redelijk traag, maar acceptabel. 1 MB per seconde bij het dowloaden van Forza.
- Voicebediening werkt echt super! Ik snap ECHT NIET waar iedereen over loopt te zeuren. Ik heb even geprobeerd wat geaccepteerd wordt en wat niet, maar zelfs met een zwaar accent reageert hij gewoon netjes.
- Gebarenbesturing werkt redelijk. De commando's vergen wel wat training (vooral het terug gaan naar het homescherm lukt mij niet altijd even goed)
- Interface is simpel, maar ook een beetje saai

Weet iemand hoe je een spel helemaal afsluit? Ik krijg dit niet voor elkaar. Dance Central loopt heel vaak vast. Dit vindt ik echt HEEEEL slecht, maargoed het is maar zo. Alleen kan ik alleen door iets anders te starten, Dance Central weer resetten...erg omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Mglashouwer schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:30:

Weet iemand hoe je een spel helemaal afsluit? Ik krijg dit niet voor elkaar. Dance Central loopt heel vaak vast. Dit vindt ik echt HEEEEL slecht, maargoed het is maar zo. Alleen kan ik alleen door iets anders te starten, Dance Central weer resetten...erg omslachtig.
Als je terug gaat naar je HOME screen en je hebt het spel geselecteerd. Druk je op die ene toets (3 streepjes onder elkaar / start toets?). Dan krijg je dropdown menu en kan je kiezen voor afsluiten.

Ik moest ook ff zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mglashouwer
  • Laatst online: 25-11-2024
Pedr0 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:32:
[...]

Als je terug gaat naar je HOME screen en je hebt het spel geselecteerd. Druk je op die ene toets (3 streepjes onder elkaar). Dan krijg je dropdown menu en kan je kiezen voor afsluiten.

Thanks! Ga ik proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjnieboon
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:58
Pedr0 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:32:
[...]

Als je terug gaat naar je HOME screen en je hebt het spel geselecteerd. Druk je op die ene toets (3 streepjes onder elkaar). Dan krijg je dropdown menu en kan je kiezen voor afsluiten.

Kan dat echt niet makkelijker? Ik vind het nogal zwaar irritant dat je eerst terug moet naar je home screen, een menu moet openen en dan voor 'Afsluiten' moet kiezen... Het zou fijner zijn als ze hier een shortcut voor maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-09 17:44
SinergyX schreef op zondag 07 september 2014 @ 21:37:
[...]

Ook op US regio, dan krijg je de US store, anders NL.
Mijn language staat op English
Location United States

Ik zal hem straks nog even restarten (weet niet of het uit gaat maken) Moet ik dan nog iets met SmartGlass doen (opnieuw inloggen?)

[ Voor 8% gewijzigd door richards81 op 09-09-2014 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Misschien kan het sneller, maar ik heb het nog niet gevonden?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Zodra ik thuis ben ga ik gelijk Oneguide met UPC proberen. Hou jullie natuurlijk op de hoogte! Daarna DNLA ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe beta dashboard op mijn One is ook duidelijk sneller geworden, erg fijne nieuwe functies zitten er in trouwens.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Kan ik mijn xbox van buiten af ook aanzetten en bedienen met de smartglass app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Sjnieboon schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:36:
[...]

Kan dat echt niet makkelijker? Ik vind het nogal zwaar irritant dat je eerst terug moet naar je home screen, een menu moet openen en dan voor 'Afsluiten' moet kiezen... Het zou fijner zijn als ze hier een shortcut voor maken.
Afaik: nope. Ik heb meer moeite met 'B' indrukken dat die het laatst geopende app of game start. Als je iets te fanatiek 'B' indrukt omdat je uit een menu wilt oid start je dus een game op iedere keer :P
mfreriks schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:40:
Negatory
Joost04 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:41:
Hoi,

Weet iemand of er spotify op kan? Iemand ervaring met XBOX Music?
Kijk eens wat posts omhoog. Het antwoord is nee :P; Spotify heeft nog geen app uitgebracht :)

[ Voor 30% gewijzigd door Notna op 09-09-2014 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost04
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-10-2022
Hoi,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronomo8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 15:35
Weet iemand hoe je aan een invite voor het preview programma kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Joost04 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:41:
Hoi,

Geen spotify app, misschien werkt het via de browser. XBOX Music geen ervaring mee
Jeronomo8 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:43:
Weet iemand hoe je aan een invite voor het preview programma kan komen?
Je gamertag in het slowchat topic plaatsen en lief vragen :)

[ Voor 36% gewijzigd door DrParanoid op 09-09-2014 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, is het mogelijk om je setupbox (Amino/Telfor) met de xbox one aan te zetten? Of heb je daar juist de OneGuide voor nodig? TV is inmiddels wel gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
mfreriks schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:40:
Aanzetten denk ik niet, maar als hij op instant on modus staat kan je wel video's, games enzo downloaden van buitenaf zodat als je thuis komt deze voor je klaar staan
Pagina: 1 ... 41 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!