Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-09 22:08
Hoeveel mensen hebben daadwerkelijk hun xbox omgeruild en er een gekregen waar de HDD geen geluid maakt? Die van mij maakt alleen geen geluid als die standby staat en geen game aan het downloaden is. Zelfs als ik TV kijk hoor ik de HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Pykow schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:37:
[...]

EA Access klinkt leuk, maar ik vindt het echt slecht.
je krijgt maar 10% korting op games (dat is vrijwel niks)
je krijgt 5 dagen eerder toegang tot games, maar lees de kleine letters eens. LIMITED TIME.
Bijvoorbeeld Fifa 15 kan je 5 dagen van te voren voor 6 uur spelen, dat is dus ongeveer 1 uurtje per dag dat je de game eerder mag spelen en niet de volledige 5 dagen (max. 24 uur per dag)

Daarnaast betaal je nog 5 euro per maand voor die paar extra uurtjes.
Ik vindt het niet erg om extra betalen voor extra's, dat doe ik nu ook voor limited editions of premiums / season passes.
Vergeet je de gratis games die je non-stop kunt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

X-Fighter schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:39:
[...]

Vergeet je de gratis games die je non-stop kunt spelen?
Welke gratis games ? je betaald 5 euro per maand voor de games waar je niet extra voor hoeft te betalen.
als het gratis was, hoef je ook geen 5 euro te betalen per maand.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Pykow schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:46:
[...]

Welke gratis games ? je betaald 5 euro per maand voor de games waar je niet extra voor hoeft te betalen.
als het gratis was, hoef je ook geen 5 euro te betalen per maand.
Ja zo kan je het ook bekijken, maar je begrijpt wat ik bedoel. BF4;Peggle2,FIFA14,Madden14,NFS Rivals. Het is trouwens ook 5 euro per maand of 30 euro per jaar, dat laatste is dus de helft goedkoper.

[ Voor 10% gewijzigd door X-Fighter op 08-09-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

X-Fighter schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:48:
[...]

Ja zo kan je het ook bekijken, maar je begrijpt wat ik bedoel. BF4;Peggle2,FIFA14,Madden14,NFS Rivals. Het is trouwens ook 5 euro per maand of 30 euro per jaar, dat laatste is dus de helft goedkoper.
30 euro per jaar is nog te doen.
Maar ik het automatisch verlengd ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Pykow schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:03:
[...]

Lijkt me logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Ninjetsu NL schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:38:
Is de lijst met gamertags teruggezet naar een eerdere versie? Ik kan mezelf en een deel anderen niet meer terug vinden in ieder geval... :/
En er zijn games hernoemd / verzet etc. Zwaar irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
DrParanoid schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:07:
[...]

En er zijn games hernoemd / verzet etc. Zwaar irritant
Inderdaad, ik sta er plots ook niet meer in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
X-Fighter schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:08:
[...]

Lijkt wat mis te zijn gegaan met het op alfabetische volgorde zetten oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Ea acces is 30 dollar in het jaar niet 30 euro.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DrParanoid schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:22:
[...]

Lijkt wat mis te zijn gegaan met het op alfabetische volgorde zetten oid?
Ik zal eens kijken of ik van de week begin kan maken met simpele site, zou wat makkelijker werken.

Al zijn m'n voodoo php/html skills nog uit het jaar 2000 :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik snap ook niet dat er iedere keer aan die sorting geklooit wordt. Laat het lekker staan op OF ABC OF op het aantal games dat we hebben.

Maarja, dat krijg je als je een documenbt neerzet waar iedereen met een OCD zijn plasje over kan doen :F

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:37:
[...]

EA Access klinkt leuk, maar ik vindt het echt slecht.
je krijgt maar 10% korting op games (dat is vrijwel niks)
je krijgt 5 dagen eerder toegang tot games, maar lees de kleine letters eens. LIMITED TIME.
Bijvoorbeeld Fifa 15 kan je 5 dagen van te voren voor 6 uur spelen, dat is dus ongeveer 1 uurtje per dag dat je de game eerder mag spelen en niet de volledige 5 dagen (max. 24 uur per dag)

Daarnaast betaal je nog 5 euro per maand voor die paar extra uurtjes.
Ik vindt het niet erg om extra betalen voor extra's, dat doe ik nu ook voor limited editions of premiums / season passes.
Je krijgt ook toegang tot games die in 'the vault' zitten? Daar zitten nu 4 of 5 prima games in die als je ze nu nieuw koopt ergens verder in de 100 euro zit. Dan is 30 euro, in combinatie met de voordelen die je hiervoor hebt genoemd toch een prima prijs? Met name de mensen die nu net een xbox hebben gekocht. Voor veel mensen die al vanaf vorig jaar een X1 hebben, hebben vaak al een groot deel van die spellen in bezit.

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-09-2014 12:45 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Notna schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:38:
Ik snap ook niet dat er iedere keer aan die sorting geklooit wordt. Laat het lekker staan op OF ABC OF op het aantal games dat we hebben.

Maarja, dat krijg je als je een documenbt neerzet waar iedereen met een OCD zijn plasje over kan doen :F
Is er eigenlijk geen Xbox User API? Dat mensen maar hun gamertag moeten intypen, en dan laden we het allemaal zelf in in het documentje, dat niet aanpasbaar is dan. Dan haal je in 1x alle games op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

X-Fighter schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:09:
[...]

Is er eigenlijk geen Xbox User API? Dat mensen maar hun gamertag moeten intypen, en dan laden we het allemaal zelf in in het documentje, dat niet aanpasbaar is dan. Dan haal je in 1x alle games op.
http://davidwalsh.name/xbox-api

Als ik die vent moet geloven: nope. Maar er zijn wel een aantal omwegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:09

BM

Moderator Spielerij
Notna schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:11:
[...]

Als ik dat zo lees is er best wat te automatiseren om daar een GoT lijst mee te maken :) Eventueel wil ik daar wel eens naar kijken (als ik ergens wat tijd kan vrij maken)

Edit: nu ik wat verder kijk weet ik niet of mijn hosting helemaal aan de eisen voldoet. Binnenkort eens kijken.

[ Voor 12% gewijzigd door BM op 08-09-2014 13:37 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alamo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:25
X-Fighter schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:08:
[...]

Er stond een filter op, heb ik even uitgezet. Alleen mensen met BF4 waren zichtbaar geloof ik. Was mezelf ook kwijt maar nu ben ik er weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Pykow schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:03:
[...]

Ja, maar kan je gewoon uitzetten dat hij niet automatisch verlengd, bij subscriptions volgens mij anders op de xbox site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

eergister Pinball FX2 gedownload (gratis!!)
dan zit er 1 kast bij, ik heb zelf star wars pack gekocht (9.99$) zit goed in elkaar, en is niet te makkelijk.
Wanneer je hiscores wilt vergelijken kan je me toevoegen. mindcre8r

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Alamo schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:38:
[...]

Er stond een filter op, heb ik even uitgezet. Alleen mensen met BF4 waren zichtbaar geloof ik. Was mezelf ook kwijt maar nu ben ik er weer :)
d:)b Voor de goede orde: als je een filter aanzet is dat niet aleen lokaal: de veranderingen worden voor iedereen dan zichtbaar. Ik denk dat er daar nog wel eens wat fout gaat bij mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
De Xbox op Nieuw Zeeland gezet. Eens kijken of Destiny zo wilt unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Het valt mij op dat sinds de NL release het downloaden c.q. de installatie van games ineens stukken trager lijkt te gaan. Vraag me af of MS nu het verkeer vanuit bijv. NL knijpt voor downloads om mensen zo te forceren om via de NL store te kopen.

Daarnaast heb ik 't probleem dat ik mijn xbox games maar niet wil installeren als die in stand by staat. Dat zou met de laatste update zijn toegevoegd. Ligt misschien aan mijn externe HD, maar zeker weten doe ik dat nog niet.

Allebei onzin: installatie gaat ook super traag uit de NL store en ook de stand by installatie werkt niet bij installatie op de interne drive... Meh.

[ Voor 14% gewijzigd door Chevalric op 08-09-2014 13:59 ]

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Nee dat ligt niet aan je HDD, dat heb ik ook. Downloaden gaat bij mij ook trager, maar dat doe ik gewoon op de achtergrond dus afgezien van updates is dat niet zo een probleem.

[ Voor 59% gewijzigd door LOTG op 08-09-2014 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Chevalric schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:46:
Het valt mij op dat sinds de NL release het downloaden c.q. de installatie van games ineens stukken trager lijkt te gaan. Vraag me af of MS nu het verkeer vanuit bijv. NL knijpt voor downloads om mensen zo te forceren om via de NL store te kopen.
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat de locatie waar je van download niet gekoppeld is aan de regio die je ingesteld hebt :) (Praktisch) de hele Xbox Live backend draait in Azure, en die is slim genoeg om het dichtstbijzijnde datacenter te pakken. Ik denk dat het gewoon drukker is dan normaal :)

Al moet ik zeggen dat qua downloadsnelheden het bij mij al tijden niet heel snel gaat. Gemiddeld denk ik 1.5 a 2 MB/s, terwijl zowel mijn lijn, als die van MS wel sneller kunnen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

BM schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:50:
[...]

Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat de locatie waar je van download niet gekoppeld is aan de regio die je ingesteld hebt :) (Praktisch) de hele Xbox Live backend draait in Azure, en die is slim genoeg om het dichtstbijzijnde datacenter te pakken. Ik denk dat het gewoon drukker is dan normaal :)

Al moet ik zeggen dat qua downloadsnelheden het bij mij al tijden niet heel snel gaat. Gemiddeld denk ik 1.5 a 2 MB/s, terwijl zowel mijn lijn, als die van MS wel sneller kunnen :)
Ik zit hier, sinds ik een kabel in de XBO gestoken heb, tegen een download snelheid van 10 MB/s (aldus de XBO Network Statistics zelf) waar wireless met een whopping 2.3 MB/s wilde. (Op een 120 Mbit lijn met een N router. Op de laptop haal ik wél gewoon 10 MB/s wireless dus het ligt niet aan de router)

Enige wat ik gedaan heb ik all poorten opengezet, hoewel dit volgens mij 0 uit maakte voor de snelheid. Ik meen overigens gelezen te hebben dat MS wel aan localisatie doet adhv je DNS instellingen maar het fijne weet ik er niet van. Ik weet ook niet of het echt een mega veerschil gaat maken maar je kan het altijd proberen? :)

Edit: zie ook: http://www.dualshockers.c...speed-of-your-connection/

[ Voor 13% gewijzigd door Notna op 08-09-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
BM schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:26:
[...]

Als ik dat zo lees is er best wat te automatiseren om daar een GoT lijst mee te maken :) Eventueel wil ik daar wel eens naar kijken (als ik ergens wat tijd kan vrij maken)

Edit: nu ik wat verder kijk weet ik niet of mijn hosting helemaal aan de eisen voldoet. Binnenkort eens kijken.
De API die hij aangeeft werkt niet meer, gestopt in April. Zelfs de source code is volledig weg van github :( Die indruk heb ik toch, mss dat ik fout kijk.

[ Voor 4% gewijzigd door X-Fighter op 08-09-2014 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
X-Fighter schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:09:
[...]

Er is geen web-API. Wel jammer, want enige optie is alles inlezen en data eruit pikken. Maar dat is nooit waterdicht. En je weet niet wanneer ze updaten.
Notna schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:11:
[...]

Die API ken ik. Net als een aantal anderen werkt die erg matig. Erg veel restricties en duurt vrij lang (kans op timeout ook). Andere API's die nog wel werken, hebben hetzelfde probleem. Er was wel een bepaald programma om toestemming te krijgen, maar die ging aardig in de centen lopen.

Ik ben een tijd geleden wel begonnen om iets op te zetten om dit soort stuff te voorkomen, maar ivm werk niet echt aan toe gekomen. Als ik op mn werk al 8 uur heb zitten programmeren, heb ik daar thuis niet echt veel zin meer in :+

Ik zal kijken of ik binnenkort wat leuks in elkaar kan zetten. Eventueel met ook een deel van de TS te genereren (zoals de games-lijst) zodat het allemaal wat makkelijker werkt. Ik wilde het met AngularJS doen, maar kwam niet echt uit hoe ik het wilde hosten icm autorisatie en authentificatie. Binnenkort maar even kijken.

Anyways: voor het eind van het jaar beloof ik verbetering. Tot die tijd: oudere versies terugzetten. Een slotje erop zetten (zoals een tijd bij de Sony-tags heeft gezeten) werkt ook niet handig. Al is dit ook zeker niet optimaal. Om de zoveel tijd is er weer een lolbroek.

Eigenlijk heb ik liever dat die stuff gewoon via de console komt. Als extentie van de Friendslist zeg maar. Gewoon groepen aanmaken en daar lekker meeten. Waarom dat uberhaupt nog via zo'n omweg moet is me niet bekend.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 08-09-2014 14:00 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Leuke Twtich stream voor Destiny overigens (wel PS4, blasphemy! :+ ):

http://www.twitch.tv/jeffgerstmann

[ Voor 13% gewijzigd door Notna op 08-09-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorX4
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 15:44

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

Zou iemand mij een Xbox One Dashboard Preview Program invite willen sturen ? :P
GT: RazorX4

Heb een One (Day One Edition NL) met Kinect, Forza 5 en Fifa15 :)

Xbox Series X | Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 12:29
Ik zie in de reacties op een petitie dat mensen uit Nederland niet in de US store kunnen kopen, terwijl ik het tegenovergestelde ook heb gelezen. Ik wilde de addons van fm5 in de US store kopen omdat het goedkoper is. Maar dat kan dus niet?

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Laatst online: 11-09 18:23
Notna schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:05:
Leuke Twtich stream voor Destiny overigens (wel PS4, blasphemy! :+ ):

http://www.twitch.tv/jeffgerstmann
Stomme vraag, krijg de tijden nooit correct... maar wanneer kan een US region xbox destiny starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
In Nieuw Zeeland zegt hij unavailable :(, ook vaag dat de pre-order er ook nog in de store staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 17:16
GAIAjohan schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:21:
Ik zie in de reacties op een petitie dat mensen uit Nederland niet in de US store kunnen kopen, terwijl ik het tegenovergestelde ook heb gelezen. Ik wilde de addons van fm5 in de US store kopen omdat het goedkoper is. Maar dat kan dus niet?
Dat kan wel met gift card maar dan staat je regio ook op US en dat is voor matchmaking enz niet handig
Wat mensen willen is de regio op NL en de taal in het Engels en dat kan dus nu niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Hoe bedoel je dat precies? Ik heb de regio op US. wil betalen met CC. Dan krijg ik de content gewoon op mijn account lijkt me. Of ik mijn regio daarna weer naar NL zet boeit toch niet? Dan zie ik de content nog steeds lijkt mee. Alleen zijn de stemmen in shitty Nederlands..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
Vandaag mijn derde Xbox One opgehaald bij de Media Markt, weer geen succes. Nog steeds ratelt het ding als een gek. Dan gaan we hem toch maar laten repareren door Microsoft, wat ik echt belachelijk vind bij een nieuw product. Beloofd wat voor de toekomst.

Voorbeeld: https://www.dropbox.com/s...09-08%2014.30.30.mov?dl=0

[ Voor 3% gewijzigd door TictaCNL op 08-09-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:39
TictaCNL schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:47:
Vandaag mijn derde Xbox One opgehaald bij de Media Markt, weer geen succes. Nog steeds ratelt het ding als een gek. Dan gaan we hem toch maar laten repareren door Microsoft, wat ik echt belachelijk vind bij een nieuw product. Beloofd wat voor de toekomst.

Is je XONE niet gewoon aan het downloaden dan? Want het was bij mij ook......kijk anders eerst eens 24uur aan! ;)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Pedr0 schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:50:
[...]

Is je XONE niet gewoon aan het downloaden dan? Want het was bij mij ook......kijk anders eerst eens 24uur aan! ;)
Nope, dat geluid maakt hij als ik niets doe ;) Ik weet 100% zeker dat het niet hoort, want mij vorige Xbox One (die een ander probleem had :+ ) maakte het geluid niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 07:38
Me eerste gepreorderde Xbox One gaat morgen mooi terug. Zojuist een nieuwe opgehaald bij de lokale Intertoys. Een wereld van verschil! Het enige wat ik nu nog hoor is dat hij bezig is (downloaden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Deze is lekker :)

http://www.nrcq.nl/2014/0...je-voor-de-xbox-one-kiest

De Xbox One wordt werkelijk met de grond gelijk gemaakt. Deels overigens gelijk, met de beloofde features in het achterhoofd is er weinig van de belofte terecht gekomen..

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
FoggyFreek schreef op maandag 08 september 2014 @ 15:17:

De Xbox One wordt werkelijk met de grond gelijk gemaakt. Deels overigens gelijk, met de beloofde features in het achterhoofd is er weinig van de belofte terecht gekomen..
Haha, wat een slechte review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het hele verhaal slaat nergens op, MS had een idee, dat idee is niet zo goed ontvangen, ze hebben de Xbox dus herzien, iets waar in mijn ogen niets mis mee is.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Laat ik voorzichtig zijn in mijn mening: ik heb wel betere reviews gelezen. Niks mis met kritisch zijn, maar dit is imho wel erg zeiken om het zeiken :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55

Zoals men ook al de kroeg zei... dit is een staaltje 7(8)7 -journalistiek van of een ontieglijke Sony fanboy of gewoon een slecht ingelicht excuus van een journalist... Dan nog daargelaten of de beloftes zijn nagekomen... :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Absurd negatieve review. Ik heb gisteren nog zonder problemen via Kinect een game installatie gestart, elk commando ging goed. Heel af en toe dat "Xbox On" niet opgepakt wordt, maar dat hoor ik ook van native English speakers (bijv. IGN mensen), dus dat is echt een software probleem.

Alle kritiek die hij levert gaat nauwelijks de diepte in, hij legt nergens uit waarom iets heel slecht is (toppunt is wel de opmerking over de systeemsoftware). Dit is gewoon haten om het haten.

Ik zal niet beweren dat de Xbox One de redding van de mensheid is, maar het is een prima apparaat dat doet wat het moet doen. Misschien dat de PS4 op papier beter is, maar dat zie ik nu nog niet terug.

[ Voor 17% gewijzigd door Chevalric op 08-09-2014 15:29 ]

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Chevalric schreef op maandag 08 september 2014 @ 15:28:
Absurd negatieve review. Ik heb gisteren nog zonder problemen via Kinect een game installatie gestart, elk commando ging goed. Heel af en toe dat "Xbox On" niet opgepakt wordt, maar dat hoor ik ook van native English speakers (bijv. IGN mensen), dus dat is echt een software probleem.

Alle kritiek die hij levert gaat nauwelijks de diepte in, hij legt nergens uit waarom iets heel slecht is (toppunt is wel de opmerking over de systeemsoftware). Dit is gewoon haten om het haten.

Ik zal niet beweren dat de Xbox One de redding van de mensheid is, maar het is een prima apparaat dat doet wat het moet doen. Misschien dat de PS4 op papier beter is, maar dat zie ik nu nog niet terug.
Inderdaad, het wordt allemaaal wel erg makkelijk af gescheept als werkt niet. Ook de tile interface zit er al tijden in op de 360, snap niet wat daar mis mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Eerlijk is eerlijk. Ik vind de One geen toonbeeld van elegantie. Maar ik denk wel dat het een goed ontwerp is. Wat de reviewer hier doet is imo vergeten dat er ook een voordeel kan zitten aan het ontwerp. Ik denk bv dat de koeling van de PS4 best eens problematisch kan zijn. Verder doet de George Foreman grill (kuch PS3 phat) die naast mijn One staat nauwelijks onder qua formaat tov de One.

Het menu van de One doet mij iets minder makkelijk aan dan dat van de 360.

Verder heb ik nog nooit zo'n inhoudsloze review gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Nog daargelaten van alle kritiek op de Xbox one. Stel dat deze er totaal niet geweest was.
Dan had Sony als enige concurrent de Wii U geweest. Wellicht was de PS4 dan ook een stuk minder geweest en/of duurder, door gebrek aan concurrentie.
Dus stellen dat het beter was zonder, is helemaal gewaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Vincentio schreef op maandag 08 september 2014 @ 15:39:
Nog daargelaten van alle kritiek op de Xbox one. Stel dat deze er totaal niet geweest was.
Dan had Sony als enige concurrent de Wii U geweest. Wellicht was de PS4 dan ook een stuk minder geweest en/of duurder, door gebrek aan concurrentie.
Eens, de economische theorie leert ons dat een monopoly nooit goed is voor innovatie en prijzen. Dan nog buiten beschouwing gelaten dat de review heel slecht is geschreven/weinig onderbouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:30
Smaken verschillen, ik vind de Xbox One echt super mooi. DE Ps4 vind ik juist minder.

Voor de rest was dit niet echt een review te noemen.
Eerder een: "ik word veel te vroeg met een knetterende kater wakker en moet binnen vijf minuten die kut review nog schrijven", review!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

Hebben mensen hier ervaring met giftcards van Offgamers.com?
Net een account aangemaakt, maar de website voelt nogal gammel aan.
e-mail verificatiecode handmatig moeten laten versturen en kwam (uiteraard) in de spam binnen etc.
Hoor graag of iemand hier succesvol heeft kunnen bestellen, want €75 voor $100 klinkt als een goede deal (om Destiny te kopen) :-).

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Heeft helemaal niets met een review te maken. Het is een mening. En elke randdebiel kan zijn mening ventileren.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaytje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-07 13:00
predacore schreef op maandag 08 september 2014 @ 15:47:
Hebben mensen hier ervaring met giftcards van Offgamers.com?
Net een account aangemaakt, maar de website voelt nogal gammel aan.
e-mail verificatiecode handmatig moeten laten versturen en kwam (uiteraard) in de spam binnen etc.
Hoor graag of iemand hier succesvol heeft kunnen bestellen, want €75 voor $100 klinkt als een goede deal (om Destiny te kopen) :-).
Vanmiddag nog 60$ aan giftcards daar gekocht, werkt prima. Code kreeg ik instant binnen en allebei de codes werkten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:03
Het meest bizarre is nog dat het artikel geschreven is door een (voor zover ik dat heb kunnen achterhalen) ervaren game journalist. Niet de eerste de beste nu.nl redacteur. En dus voor het NRC, toch ook niet de minste krant.

Nee, de auteur slaat hier echt een flater van jewelste. Niet omdat hij blijkbaar persoonlijke de One helemaal niks vindt, want dat mag eenieder voor zichzelf bepalen. Maar wel omdat hij als journalist de grond gelijk maakt de One, dit doet op basis van halfbakken/onjuiste argumentatie en als klap op de vuurpijl met een conclusie komt die op z'n minst kortzichtig is.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Laatst online: 03-08 21:45

Het vervolg op dit artikel.
http://www.nrcq.nl/2014/0...opulairder-is-dan-de-xbox

1. Problemen met de lancering
In minder landen gelanceerd dus minder verkocht, logisch, maar dan "Maar spelers klagen dat de spelcomputer altijd online moet zijn, over schijfproblemen en over de nieuwe bewegingssensor"???? Totale onzin.
2. De prijs
100 euro duurder in het begin, ook logisch maar dan "bovendien zijn de kosten van de sensor zo hoog dat de marges die beide bedrijven verdienen op de spelcomputers nagenoeg hetzelfde zijn. Zo is de bewegingssensor een overbodig dure gadget geworden". Huh heeft zij inzicht in de marges die beide producenten hebben? Dat lijkt me nu wel goede informatie maar geeft ze totaal geen inzicht in/ bron van.
3. Kinect
? Dacht dat ze dit wel onder prijs zouden benoemen. Gratis Kinect zal geen reden zijn om geen Xbox te kopen lijkt me.
"De lijst met klachten van Xbox-bezitters over de bewegingssensor van Microsoft is lang. " Over Kinect zelf heb ik weinig klachten, jullie?
"Waar veel gamers ook niets van moesten hebben was de camera, aangesloten op een systeem dat altijd is verbonden met het internet, en rechtstreeks de eigen huiskamer inkijkt.
De Xbox hoeft dankzij een aantal aanpassingen tegenwoordig niet meer altijd aangesloten te zijn op het internet, en is dus ook zonder bewegingssensor verkrijgbaar"
Oftewel ik noem eerst een bezwaar op en zeg vervolgens maar dat bezwaar telt helemaal niet want is niet in de productie gekomen? Zo kan ik de boemerang controller bij de PS3 ook wel noemen als reden dat de PS3 een slow start had. 8)7

Maar om dit artikel ook nog op de dag van NL lancering van de One te plaatsen en dus niet een week later om de vergelijking te maken snap ik helemaal niet. Wat is de toegevoegde waarde van dit artikel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
Kluutmaran schreef op maandag 08 september 2014 @ 15:53:
[...]

In minder landen gelanceerd dus minder verkocht, logisch, maar dan "Maar spelers klagen dat de spelcomputer altijd online moet zijn, over schijfproblemen en over de nieuwe bewegingssensor"???? Totale onzin.
2. De prijs
100 euro duurder in het begin, ook logisch maar dan "bovendien zijn de kosten van de sensor zo hoog dat de marges die beide bedrijven verdienen op de spelcomputers nagenoeg hetzelfde zijn. Zo is de bewegingssensor een overbodig dure gadget geworden". Huh heeft zij inzicht in de marges die beide producenten hebben? Dat lijkt me nu wel goede informatie maar geeft ze totaal geen inzicht in/ bron van.
3. Kinect
? Dacht dat ze dit wel onder prijs zouden benoemen. Gratis Kinect zal geen reden zijn om geen Xbox te kopen lijkt me.
"De lijst met klachten van Xbox-bezitters over de bewegingssensor van Microsoft is lang. " Over Kinect zelf heb ik weinig klachten, jullie?
"Waar veel gamers ook niets van moesten hebben was de camera, aangesloten op een systeem dat altijd is verbonden met het internet, en rechtstreeks de eigen huiskamer inkijkt.
De Xbox hoeft dankzij een aantal aanpassingen tegenwoordig niet meer altijd aangesloten te zijn op het internet, en is dus ook zonder bewegingssensor verkrijgbaar"
Oftewel ik noem eerst een bezwaar op en zeg vervolgens maar dat bezwaar telt helemaal niet want is niet in de productie gekomen? Zo kan ik de boemerang controller bij de PS3 ook wel noemen als reden dat de PS3 een slow start had. 8)7

Maar om dit artikel ook nog op de dag van NL lancering van de One te plaatsen en dus niet een week later om de vergelijking te maken snap ik helemaal niet. Wat is de toegevoegde waarde van dit artikel dan?
Misschien zijn ze boos omdat ze geen reviewexemplaar hebben gekregen die ze mogen houden 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Kluutmaran schreef op maandag 08 september 2014 @ 15:53:
[...]

2. De prijs
3. Kinect

Dit artikel slaat al helemaal nergens op. Eerst allerlei (onterechte) dingen opsommen waarom de PS4 beter zou zijn dan de One. Daarna onderaan het artikel melden dat veel van deze dingen niet meer van toepassing zijn, maar dan tot de conclusie komen dat de One daarom helemaal niet meer interessant zou zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je vraagt je af hoeveel ze betaald hebben gekregen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Wat een gejammer allemaal, we weten dat hij wel degelijk een punt heeft. Microsoft vind ons gewoon niet belangrijk als Nederland zijnde, deal with it, maar ga het niet als fanboy zitten verdedigen..

Microsoft had een belachelijk standpunt en moest bijdraaien, dat hebben ze gedaan, helaas nog niet genoeg en dat kost ze gewoon klanten en het lijkt ze nog niets te interesseren ook (zie gebrekkige launch van afgelopen week, nergens was te zien dat de xbox One uit zou komen).

Ik heb zelf gewoon een (import) One hier staan, dus het is niet dat ik loop te zeuren om te zeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

Swaytje schreef op maandag 08 september 2014 @ 15:49:
[...]

Vanmiddag nog 60$ aan giftcards daar gekocht, werkt prima. Code kreeg ik instant binnen en allebei de codes werkten.
Top, heb meteen besteld en de codes nu ontvangen.
iDeal is trouwens goedkoper dan betalen met Paypal.
Aanrader dus dat offgamer voor de nieuwe xbox bezitters met een US profiel.

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

predacore schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:06:
[...]

Top, heb meteen besteld en de codes nu ontvangen.
iDeal is trouwens goedkoper dan betalen met Paypal.
Aanrader dus dat offgamer voor de nieuwe xbox bezitters met een US profiel.
Hier ook een tevreden offgamer gebruiker. Alleen laat de site mij niet toe om meer dan 1 gift card in 1 keer te kopen wat dus iets meer aan transactie fees kost. Of de website wilde gewoon niet meewerken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Is het niet zo dat er hier en daar smiley's horen te staan in dat stuk, volgens mij is het Ironisch bedoeld. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Segafreak83 schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:03:
Wat een gejammer allemaal, we weten dat hij wel degelijk een punt heeft. Microsoft vind ons gewoon niet belangrijk als Nederland zijnde, deal with it, maar ga het niet als fanboy zitten verdedigen..

Microsoft had een belachelijk standpunt en moest bijdraaien, dat hebben ze gedaan, helaas nog niet genoeg en dat kost ze gewoon klanten en het lijkt ze nog niets te interesseren ook (zie gebrekkige launch van afgelopen week, nergens was te zien dat de xbox One uit zou komen).

Ik heb zelf gewoon een (import) One hier staan, dus het is niet dat ik loop te zeuren om te zeuren ;)
Dat de uitkomst niet in voordeel is van de One is het probleem niet, er zijn absoluut redenen om voor de PS4 te gaan. Waar het hier om gaat is dat er tot dergelijke conclusies gekomen wordt op basis van journalistiek van likmevestje (en niet een beetje ook). Beide artikelen kloppen simpelweg niet en zijn doordrenkt met een persoonlijke voorkeur. En dat is kwalijk, zeker voor het NRC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat beloofd dat voor de toekomst? Ik ben wel benieuwd. Je hebt gewoon wat pech gok ik. Dat kan de beste overkomen. MS is wel erg goed met haar service.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-09-2014 16:20 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net dus zonder na te denken een 50 dollar US gift card gekocht via livecodes.nl. en kom net pas achter dat ik voor elk dollar een euro heb betaald pff geen voordeel in us store voor mij dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-09 13:32
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:29:
heb net dus zonder na te denken een 50 dollar US gift card gekocht via livecodes.nl. en kom net pas achter dat ik voor elk dollar een euro heb betaald pff geen voordeel in us store voor mij dus..
Dan kom je niet goedkoper uit nee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik de enige die nog nooit van NRCQ had gehoord? Anyways, merk dat ik niets mis.

Ik verneem zo her en der dat je al Destiny kunt doen?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Martinspire schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:31:
Ben ik de enige die nog nooit van NRCQ had gehoord? Anyways, merk dat ik niets mis.
De redacties van NRC Handelsblad, nrc.next en nrc.nl werken samen met de redactie van NRC Q, van schrijvende redacteuren tot ontwikkelaars en vormgevers. In de kern is er een redactie van ruim dertig mensen die voor de inhoud zorgt.

Tsja, zoals ik al eerder zei, dit zijn toch niet de minsten naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Segafreak83 schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:03:

Wees eerlijk, de Nederlandse markt is toch ook helemaal niet groot wanneer je het internationaal bekijkt, we moeten nu niet in eens als Nederlanders gaan denken dat we qua verkoop aantallen internationaal iets voorstellen.

Dat Microsoft de lauch van een product over verschillende groepen landen uitspreid is niets nieuws. Dit was al zo bij de aller eerste Xbox en sinds dien hebben wij als Nederland altijd achter andere landen aangelopen.

De hele marketingcampagne voor de Xbox moet gewoon nog op gang komen, geduld dus....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:39:
De redacties van NRC Handelsblad, nrc.next en nrc.nl werken samen met de redactie van NRC Q, van schrijvende redacteuren tot ontwikkelaars en vormgevers. In de kern is er een redactie van ruim dertig mensen die voor de inhoud zorgt.

Tsja, zoals ik al eerder zei, dit zijn toch niet de minsten naar mijn mening.
Zoals ik al zei in de kroeg, kijk eens op hun twitter of facebook, die gasten hebben nog een kleiner leesvolk dan de regionale kerkkrant. Dat er een naam bij staat zegt nooit wat (hallo G+ :P).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:29:
Hier moest ik toch wel hard op van gniffelen :D _/-\o_
Zelf via Google op Offgamers gekomen en zag dat die hier ook werd aangeraden, dit kan ik ook zeker doen!

Moet alleen nog even kijken hoe het met die punten enzo zit, van 1 bestelling kreeg ik 10.000 punten en een "Silver" status. Wanner je iets met die punten kan doen is mij nog onduidelijk :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
SinergyX schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:46:
[...]

Zoals ik al zei in de kroeg, kijk eens op hun twitter of facebook, die gasten hebben nog een kleiner leesvolk dan de regionale kerkkrant. Dat er een naam bij staat zegt nooit wat (hallo G+ :P).
Niels 't Hooft is toch niet bepaald de eerste de beste gamesjournalist. Mede daarom valt het me ook bijzonder tegen dat zo iemand een dergelijk onevenwichtig afzeikartikel schrijft.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04

Wow dat is wel heel erg. Ik heb zelf gewoon licht hdd geluid maar lang niet dat geluid. Dat is idd niet normaal.

Over het uiterlijk, tja het is een heel mooie VCR. maar het misstaat zeker niet. Wel is het een onwijze stof magneet..

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Famous schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:50:
[...]

Hier moest ik toch wel hard op van gniffelen :D _/-\o_
Zelf via Google op Offgamers gekomen en zag dat die hier ook werd aangeraden, dit kan ik ook zeker doen!

Moet alleen nog even kijken hoe het met die punten enzo zit, van 1 bestelling kreeg ik 10.000 punten en een "Silver" status. Wanner je iets met die punten kan doen is mij nog onduidelijk :+
Punten kunnen volgens mij omgezet worden naar "store credits". Dat je Silver bent houd in dat je terugkerende koper bent, je krijgt daarom door silver nu ook 2x punten. Zit nu door 2 x 50 dollar op 1999 punten. :P

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Vincentio schreef op maandag 08 september 2014 @ 15:39:
Dit is precies mijn punt. Buiten het feit dat de auteur van het artikel duidelijk een ongenuanceerde haat ten opzichte van de Xbox ten toon spreid (wat ik wel vaker bij PS fanboys zie) vergeet hij voor het gemak cloudcomputing, betere mediasupport, beter netwerk als USP's te vermelden.

Als de Xbox One er niet was geweest dan had Sony zijn best niet zo hoeven te doen (en MS ook niet als de PS er niet geweest was). Dus het feit dat de PS4 op het niveau staat waar het ding nu staat is MEDE te danken aan de concurrentie.

Als het er om gaat dat Nederlands als tweederangsmarkt gezien wordt.... dat doen helaas alle leveranciers.

Waar komt toch die onvolwassen houding van sommige van de PS lovers vandaan?

[ Voor 5% gewijzigd door Ofthewell op 08-09-2014 17:58 ]

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Hairball schreef op maandag 08 september 2014 @ 17:57:
[...]

Dit is precies mijn punt. Buiten het feit dat de auteur van het artikel duidelijk een ongenuanceerde haat ten opzichte van de Xbox ten toon spreid (wat ik wel vaker bij PS fanboys zie) vergeet hij voor het gemak cloudcomputing, betere mediasupport, beter netwerk als USP's te vermelden.

Als de Xbox One er niet was geweest dan had Sony zijn best niet zo hoeven te doen (en MS ook niet als de PS er niet geweest was). Dus het feit dat de PS4 op het niveau staat waar het ding nu staat is MEDE te danken aan de concurrentie.

Waar komt toch die onvolwassen houding van sommige van de PS lovers vandaan?
Er zullen ook gewoon PS lovers zijn die normaal kunnen doen. Probleem is alleen, die zal je niet snel opmerken omdat ze juist normaal doen.

Maar ben het wel met je eens, als een van beide nooit het licht gezien had, zaten we waarschijnlijk nog niet ver met de technologie en zouden de kosten hoger liggen (geen concurrentie, dus meer winst maken).

Gelukkig hebben we PC gaming nog die altijd een stap voor loopt, en hiermee zorgen dat consoles ook beter kunnen worden.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 10:39

McBoom

Broem

Ik vind het een mooie, strakke console. De One heeft nu de plek ingenomen van de 360 (staat nu op z'n kant naast de tv-kast) en de bluray-speler :)

Als de One op een videorecorder lijkt, dan vind ik de PS4 op een contact-grill waar de handgreep vanaf is gehaald :+

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Metian schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:00:
[...]

Er zullen ook gewoon PS lovers zijn die normaal kunnen doen. Probleem is alleen, die zal je niet snel opmerken omdat ze juist normaal doen.

Maar ben het wel met je eens, als een van beide nooit het licht gezien had, zaten we waarschijnlijk nog niet ver met de technologie en zouden de kosten hoger liggen (geen concurrentie, dus meer winst maken).

Gelukkig hebben we PC gaming nog die altijd een stap voor loopt, en hiermee zorgen dat consoles ook beter kunnen worden.
Mee eens. Maar ik heb toch het gevoel dat er minder agressie tegen de PS is door Xbox gebruikers als vice-versa. Anyway. Al weer teveel over deze onzin gepraat.

Wie wil morgen met deze oude bok wat Destiny coop spelen?

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
McBoom schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:01:
Als de One op een videorecorder lijkt, dan vind ik de PS4 op een contact-grill waar de handgreep vanaf is gehaald :+
Het is dan ook de opvolger van de:

Afbeeldingslocatie: http://www.avforums.com/attachments/ps3grillsk2-jpg.441180/ :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even iets anders....Sinds vandaag staat de app Voice Recorder in de NL-store. Even mee aan het spelen geweest. Het lijkt er op dat deze app Nederlandse voice commando's leert. Je kan woorden inspreken die op het scherm verschijnen. Het resultaat kun je vervolgens naar Microsoft sturen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2014 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Laatst online: 08:27
Haha, dus nu mag men zelf een deel van de ontwikkeling op zich nemen ;)

Maar goed, wel handig voor al die rare dialecten

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik vond met name dit stuk uit die review van Niels 't Hooft
In volume is de Xbox One maar liefst 1,7 keer zo groot, en dan heeft hij ook nog een forse externe adapter, waar die bij de PlayStation 4 is ingebouwd. Zie dat maar eens in je tv-meubel te krijgen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0M0ne2i.jpg

Problem?? En dat nog naast de originele George Foreman Grill..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

LuisjeNL schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:33:
Haha, dus nu mag men zelf een deel van de ontwikkeling op zich nemen ;)

Maar goed, wel handig voor al die rare dialecten
Niks is makkelijker dan een hele buts mensen die dingen inspreken, zo heb je alle accenten gecoverd.
Ik denk dat ik hiervoor mijn xbox maar een keer op NL ga zetten, des te sneller zal voice control beschikbaar zijn in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dialecten gesproken. Ik ben Engelsman (voice controls werken echt 1 op 1 want ik praat best bekakt ;) ). Ik heb er veel lol in bij fifa om de verschillende Britse accenten te testen. Mancunian gaat als een dolle (ben ook Utd fan en daar in de buurt opgegroeid). Enige dat echt niet lukt is cockney. Misschien iets meer rhyming slang erin gooien. :)

Voice controls bieden wat mij betreft echt wat bij de One. Waar de vorige Kinect grappig was voor 2 middagen is deze veel meer onderdeel van de console. Even een spel vast starten terwijl je langsloopt, speler wisselen in fifa zonder menu en netflix op pauze zetten zijn inmiddels dagelijkse kost. Echt prima!

@gaiajohan Mijn zoontjes trekken de One wel uit mijn meubel. Hij steekt een stukje uit vanwege zijn enorme omvang. Dat de One fiks groot is, valt niet te ontkennen he. :) Niet heel erg en een kwestie van een andere meubel een keer scoren maar Niels heeft wel 1 keer gelijk in zijn enorm brakke stuk tekst (een review kun je het niet noemen. 1 keer gelijk en 11 keer poep praten is zijn eindscore wat mij betreft.).

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2014 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
GAIAjohan schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:37:
Ik vond met name dit stuk uit die review van Niels 't Hooft

[...]

[afbeelding]

Problem?? En dat nog naast de originele George Foreman Grill..
Haha, ik had precies hetzelfde. Ik vond het wel fijn dat de Xbox One zo groot is, anders lijkt me tv-meubel zo leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Laatst online: 08:27
Vind ik ook, nu ziet mijn meubel er gewoon strak uit. Een futuristisch apparaat zit ik iig niet op te wachten :)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Laatst online: 21-09 20:19
Ik zoek me het apelazerus, maar waar in de xbox store kan ik me nou aanmelden voor EA access?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
donald_dick schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:58:
Ik zoek me het apelazerus, maar waar in de xbox store kan ik me nou aanmelden voor EA access?
Gewoon ff de EA access app downloaden vanaf je Xbox!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

donald_dick schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:58:
De app downloaden

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 10:39

McBoom

Broem

De situatie hier:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uLHQuaHjYCWuJCADCjw3ka68/full.jpg

Past prima in het meubel, hij lijkt zelfs nog klein :D Rechts staat de 360, die wil ik nog eens vervangen door een superslim zodra die wat goedkoper worden :) En er moet nog eens een andere steun komen voor de 360-Kinect :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Laatst online: 21-09 20:19
harrytasker schreef op maandag 08 september 2014 @ 19:00:
[...]

Gewoon ff de EA access app downloaden vanaf je Xbox!!
ow, het is een app, en ook nog in het blauw.

Maargoed, 25 euro voor FIFA.NFS en BF4. Prima deal!

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Vraagje tussendoor:
Maakt bij meer mensen de Xbox One continu het geluid alsof hij iets naar de hdd aan het wegschrijven is of op aan het halen is? Het is maar heel zacht hoorbaar alleen ik vraag me af of dit wel normaal is =X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Nipje schreef op maandag 08 september 2014 @ 19:13:
Vraagje tussendoor:
Maakt bij meer mensen de Xbox One continu het geluid alsof hij iets naar de hdd aan het wegschrijven is of op aan het halen is? Het is maar heel zacht hoorbaar alleen ik vraag me af of dit wel normaal is =X
Doet je harde schijf in je pc toch ook voortdurend. Misschien is ie wel aan het downloaden, informatie ophalen of weggschrijven. Niks om je druk over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
harrytasker schreef op maandag 08 september 2014 @ 19:18:
[...]

Doet je harde schijf in je pc toch ook voortdurend. Misschien is ie wel aan het downloaden, informatie ophalen of weggschrijven. Niks om je druk over te maken.
Ok! Wist niet zeker of het nou de hdd was of iets anders wat rammelt in de console :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Nipje schreef op maandag 08 september 2014 @ 19:13:
Vraagje tussendoor:
Is het geluid weg als je gamed, maar wel aanwezig als je een DVD of blu-ray kijkt of in de homescreen? Dan is het geen HDD maar Coil Whine. Dan is het een kwestie van bedenken of je het storend vind en zoja omruilen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook mn eerste xbox teruggebracht en geruild voor een nieuwe. Prima service van de Game Mania. In eerste instantie alleen de box zelf omgeruild. Waarna ik een telefoontje kreeg dat mn bon nog bij de Game Mania lag, dus nog maar een tweede keer terug.
Thuis gelijk de box aangesloten. Lukte echter niet om mn eerste controller te connecten met de nieuwe xbox?! Gelijk nog maar een keer teruggebeld naar de Game Mania en het probleem voorgelegd. Eerst zelf nog even geprobeerd, maar het lukte absoluut niet. Merkte wel op dat mn nieuwe xbox op de achterzijde boven de diverse poorten oranje symbolen had staan, welk mn eerste absoluut niet had. Wellicht toch een nieuwere versie? Blijft raar dat de controller maar geen contact maakte met de nieuwe xbox, dus toch nog maar een 3e keer terug gegaan naar de Game Mania...
Thuisgekomen was de xbox uitgeschakeld (tijdens de update) omdat hij een uur lang stilletjes had staan draaien. Op het papier dat ik ontving bij de aankoop stond echter dat kostte wat het kost moest worden voorkomen dat je internet eruit zou vliegen tijdens deze update. Ben dan ook benieuwd of dit nog problemen op gaat leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
Overigens ben ik ofwel in één nacht 50% doof geworden of is mijn X1 vannacht een heel stuk stiller geworden! Vandaag hoor ik hem niet meer, terwijl ik hem gisteren storend vond tijdens het kijken van een film......

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 10:03
Mijn xbox HDD maakt ook een herrie voornamelijk bij het opstarten. Verder niet storend ofzo. Ik zit er ook dan wel 4.5m vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
whiteclear schreef op maandag 08 september 2014 @ 19:41:
Mijn xbox HDD maakt ook een herrie voornamelijk bij het opstarten. Verder niet storend ofzo. Ik zit er ook dan wel 4.5m vandaan.
Ben toch benieuwd waar jullie allemaal de Xbox gekocht hebben die zo'n herrie maken.
Hier echt muisstil ook als hij aanstaat. Bestelling via bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Misschien een zelfde batch. (serienummers vergelijken?)
Zit te twijfelen om een XBO te kopen maar als ik deze weer moet gaan ruilen wordt ik niet blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:30
Denk dat alleen mensen met een probleem het melden in een forum. Al die andere mensen met een Xbox One zonder probleem zijn aan het gamen.
Lijkt mij dat de kans op een brakke One nog steeds klein is.
Pagina: 1 ... 40 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!