Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Rossi46 schreef op zondag 07 september 2014 @ 10:56:
Dan is het dus nu niet ongewoon, toch? ;)

Anyway, even wat anders. Ik heb de security settings op de meest open setting staan (ik ben toch de enige die op de One speelt) maar alsnog moet ik elke keer mijn account bevestigingen als ik de One opstart. Bij mijn 360 logde hij gewoon automatisch in. Dat kan toch hopelijk ook wel op de One? :)
Ja dat kan. Volgens mijn zit het onder settings en dan links in de knoppenbalk bij sign-in.
(Zit ff niet bij de x1 in de buurt)

Echter, spellen kunnen nog een extra bevestiging vragen (zoals diablo steeds doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Downloads gaan nu gewoon traag. Dat zal dit weekend nog wel blijven. Misschien dat je dan beter een game op schijf kunt halen en die kunt spelen (wel even van internet halen, anders gaat ie nog downloaden 8)7 ). Maar de overige tijd zal downloaden prima gaan. Nu komen echter 29 landen erbij. Sure, niet allemaal even groot, maar toch significant om dingen wat trager te laten gaan.

Wat ook niet helpt is dat Forza 5 en Battlefield gratis te spelen zijn dit weekend.

Nieuwe landen:
9/2: Chile and Colombia
9/4: Japan
9/5: Belgium, Czech Republic, Denmark, Finland, Greece, Hungary, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Saudi Arabia, Slovakia, Sweden, Switzerland, Turkey, United Arab Emirates
9/15: Israel
9/23: Hong Kong, India, Korea, Singapore, South Africa, Taiwan
9/23: China
9/26: Russia

Dat betekend dat er nu vele honderduizenden consoles aan het downloaden zijn en ja dan gaat dat traag. Volgens mij komen de downloads van hetzelfde serverpark wat ook Windows updates levert en die heeft het bij nieuwe grote updates ook wat lastiger. Of wanneer een nieuwe Windows uitkomt en die digitaal wordt aangeschaft.

Huidig weekend is qua downloadssnelheid een uitzondering. Ik heb Wolfenstein bv gedownload binnen een uur en die is ook gewoon 45 gb. Dus troost je, het is nu even lastig, maar dat is zeker niet altijd zo. Ik ben zelf wel blij dat online-gamen en party-chat gewoon prima blijft werken. Jammer dat het alleen voor nieuwe gamers wat langer duurt om alles binnen te hengelen. Wat dat betreft zou ik het niet erg vinden als ze iets als P2P downloads toevoegen om het netwerk wat te ontlasten. Mijn verbinding kan dat prima aan (100/100 glasvezel).

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

Nitai schreef op zondag 07 september 2014 @ 08:01:
Gisteren m'n Xbox One (kinectloos) aangesloten en gelukkig nergens last van. Killer Instinct als eerste gedownload en de ultra editie gekocht...pure nostalgie! Hele avond mee zoet geweest, geweldig!

Forza staat in de download, maar voorlopig heb ik genoeg aan KI. :)
Jep killer instinct is de bom :)

Speel het spel nu een maandje of 2 en wacht met smart p season 2.

Ben blij dat ik die box zonder kinnec heb... Maar vind het bullshit van Microsoft dat 360 controllers niet werken. Heb nu dus via een cronusmax een ps360+ aangesloten! want killer instinct met controller is vragen om rsi :)

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Zo, net succesvol $100 op me account bijgeschreven. Diablo 3 is alweer aan het downloaden :D

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Eersgisteren the hobbit lego versie gedownload via de store. Had niet verwacht dat lego games zo vet/grappig waren :P Zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Zijn hier al mensen die EA Access hebben? Is het wat? Zag dat NfS er nu ook bij zit. Dus tot nu is het interessant.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metian schreef op zondag 07 september 2014 @ 12:29:
Zijn hier al mensen die EA Access hebben? Is het wat? Zag dat NfS er nu ook bij zit. Dus tot nu is het interessant.
Ik vind het echt super. Heb het meteen voor een jaar genomen en tot nu toe geen spijt van. Fifa, Battlefield en NFS ( en ? ) voor een minimale investering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep. Echt een prima deal voor fifa, bf4 en rivals. Madden vind ik tegen een vriend op de bank ook lachen. Ik heb een jaar genomen. Misschien komt er nog wat bij en zo niet vind ik 30e voor die 4 spellen al een vriendelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:03
Zo eindelijk mijn One aangesloten en hij is in tegenstelling tot wat ik hier her en der op het forum lees erg stil :) .Ik moet zo weg en ben nu forza aan het downloaden en heb een vraagje: Ik heb ingesteld dat hij na 1 uur inactiviteit uitschakeld en hij staat op instant on. Klopt het dat de One na 1 uur in standby gaat maar wel doorgaat met downloaden?
Zou een beetje zuur zijn als ik vanavond thuis ben en mijn download is gestopt.
De snelheid is zo'n 4-4,5 MB/s dus dat valt me helemaal niet tegen.

[ Voor 7% gewijzigd door skreppiedoe op 07-09-2014 13:52 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Must buy als je het mij vraagt voor $29,99, daarnaast kan het gewoon ook delen met een vriend net als alle andere spellen. Kan je het bedrag ook nog splitten! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:57
SunnieNL schreef op zondag 07 september 2014 @ 11:31:
[...]

Ja dat kan. Volgens mijn zit het onder settings en dan links in de knoppenbalk bij sign-in.
(Zit ff niet bij de x1 in de buurt)

Echter, spellen kunnen nog een extra bevestiging vragen (zoals diablo steeds doet)
Gelukt! Het heet instant sign-in.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 23:53

Nitai

Live the life you love.

GOUDSBS schreef op zondag 07 september 2014 @ 11:46:
[...]

Jep killer instinct is de bom :)

Speel het spel nu een maandje of 2 en wacht met smart p season 2.

Ben blij dat ik die box zonder kinnec heb... Maar vind het bullshit van Microsoft dat 360 controllers niet werken. Heb nu dus via een cronusmax een ps360+ aangesloten! want killer instinct met controller is vragen om rsi :)
Met een echte fightstick zal het helemaal genieten zijn. Maar eens even kijken, ik kon niet 1-2-3 vinden waar je de ps360+ kan kopen. De cronusmax heb ik wel al gevonden. Dank je voor de tip!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:48
Wat heb ik zin in FIFA 15 zeg. Mocht er nog iemand van zijn redeem FIFA 15 code af willen... Let me know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shamp0o
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 16:05
Ja me to, kan niet wachten. voor FiFA15 of Forza 5 voeg me toe : shamp0o84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Toegevoegd, men kan mij ook gewoon toevoegen (xMetian).

Thanks voor reacties op EA Access, zo maar even voor jaartje vast leggen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:49
Even een kort filmpje gemaakt met de Game DVR van Super Time Force. Werkt super met de integratie met Onedrive ook.

In de video ziet het er nog aardig soepel uit allemaal maar dat tijdreizen is toch best tricky :D

Je kan deze ook gratis downloaden!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op zondag 07 september 2014 @ 14:41:
[...]

Met een echte fightstick zal het helemaal genieten zijn. Maar eens even kijken, ik kon niet 1-2-3 vinden waar je de ps360+ kan kopen. De cronusmax heb ik wel al gevonden. Dank je voor de tip!
Of gewoon een fightstick kopen van je favoriete game :)
Afbeeldingslocatie: http://www.killerinstinctcentral.com/wp-content/uploads/2013/10/Madcatz_KI_Fightstick.jpg

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Hmm, EA Access moet maar even wachten, aangezien het alleen met CC of Paypal kan. Had gehoopt op gewoon ook tegoed oo Xbox account..

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:13

W84

Helaas en heeft met het automatisch verlengen te maken, want met tegoed kan het zijn dat er te weinig saldo op staat. Alleen PayPal en CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 07 september 2014 @ 11:38:

Wat ook niet helpt is dat Forza 5 en Battlefield gratis te spelen zijn dit weekend.
Waarschijnlijk kijk ik eroverheen, maar Battlefield kan ik alleen maar kopen of via ea acces. Ik zie nergens dat ik het kan 'proberen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ja ik heb het voor (omgerekend) 3,- uit de Amerikaanse store geplukt. Speel nu al een paar weken Battlefield 4 voor dat geld. Niet verkeerd als me het mij vraagt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Nog meer mensen die twitch kijken leuker vinden dan zelf gamen? :p

een potje super time force :) http://www.twitch.tv/ramonakira

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mau_Maus schreef op zondag 07 september 2014 @ 16:10:
[...]

Waarschijnlijk kijk ik eroverheen, maar Battlefield kan ik alleen maar kopen of via ea acces. Ik zie nergens dat ik het kan 'proberen'.
Sorry klopt. Maar volgens mij was er naast Forza nog wel iets te proberen oid? BF4 had volgens mij nu 2xp-weekend.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 07-09-2014 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:23
Ben benieuwd of iemand ervaring heeft met het volgende probleem:
Net Battlefield 4 (op disc) gekocht. Disc wordt niet herkend. Paar keer opnieuw opgestart, maar de xbox blijft gewoon "Disc invoeren" aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
rvdlaar schreef op zondag 07 september 2014 @ 17:03:
Ben benieuwd of iemand ervaring heeft met het volgende probleem:
Net Battlefield 4 (op disc) gekocht. Disc wordt niet herkend. Paar keer opnieuw opgestart, maar de xbox blijft gewoon "Disc invoeren" aangeven.
Welke error code geeft hij aan? Als het 0x80820002 is, kan ik je aanraden hem terug te brengen naar de winkel. Op het officiele xbox forum is er een best groot topic mbt die error code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen ook maar terug naar de GameMania en een nieuwe box halen, want dit is absoluut niet goed :-(
Regent hier foutmeldingen, die zelfs in de database van Microsoft niet terug te vinden zijn. Vriendenlijst die niet opent, partys die niet kunnen worden gejoined, apps die niet werken, 3x moeten inloggen bah. Gereset op verschillende manieren, account verwijderd en opnieuw geinstalleerd...zonder succes.
Op naar morgen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramon schreef op zondag 07 september 2014 @ 15:03:
Even een kort filmpje gemaakt met de Game DVR van Super Time Force. Werkt super met de integratie met Onedrive ook.

[video]

In de video ziet het er nog aardig soepel uit allemaal maar dat tijdreizen is toch best tricky :D

Je kan deze ook gratis downloaden!
Echt een hele toffe game inderdaad. Ik raad iedereen aan om hem nu te downloaden.

Laat je niet afschrikken door het filmpje (want als je het filmpje bekijkt zonder dat je de game zelf hebt gespeeld, is de kans groot dat je er helemaal niets van snapt :P)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
Vraagje: ik had op mijn Xbox One de demo van FIFA 14 gedownload en gespeeld. Toen heb ik mijn Xbox One terug gebracht naar de Media Markt en een nieuwe gehaald (ivm HDD). Daarna kon ik alle spellen weer installeren, maar de demo van FIFA 14 leek verdwenen, en ik kan hem ook niet meer vinden in de store. Is hij toevallig net in de tussentijd verwijderd (met het oog op de komst van de demo van FIFA 15) of klopt er iets niet op mijn Xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Even kort mijn ervaring.

Wat een geweldig ding is de One toch. Ik snap niet niet dat mensen de one zonder kinect willen. De voice bediening werkt echt subliem. Sterker nog als ik niet game maar de xbox wel voor andere dingen gebruik. Raak ik de controller niet eens meer aan.

Titanfall is echt geweldig, Dead Rising zeer vermakelijk, de combinatie met EA acces echt subliem. Snelheid van de one is geweldig. Skype is echt great en snappen en multitasken works like a charm.

Wat een top apparaat. Beste aankoop ever. Blijf het spijtig vinden dat mensen de one zonder kinect aanschaffen. Dit is nou echt de toekomst en next gen.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:23
xPhantom schreef op zondag 07 september 2014 @ 17:18:
[...]

Welke error code geeft hij aan? Als het 0x80820002 is, kan ik je aanraden hem terug te brengen naar de winkel. Op het officiele xbox forum is er een best groot topic mbt die error code.
Ja is idd 0x80820002, maar gek genoeg krijg ik die niet elke keer. Morgen maar ff met Microsoft bellen.
Wel ontzettend vervelend dat ie waarschijnlijk omgeruild moet worden. installeren van fifa 15 en forza 5 duurt echt een eeuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Bij de first-run van de xbox (na reset naar fabrieksinstellingen) kon je de kinect instellen om jouw te herkennen als user x) ik kan dat niet meer vinden. Iemand enig idee? Geen zin om weer een factory reset te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
Hoe zit het hier met de rare geluidjes die de xbox one maakt?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:44

FeaR

In GoT we trust

Denzis schreef op zondag 07 september 2014 @ 17:34:
Sterker nog als ik niet game maar de xbox wel voor andere dingen gebruik. Raak ik de controller niet eens meer aan.
Wellicht gebruiken mensen de console wel alleen puur voor gaming en hebben dus geen behoefte aan een Kinect?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Ramon schreef op zondag 07 september 2014 @ 18:13:
Bij de first-run van de xbox (na reset naar fabrieksinstellingen) kon je de kinect instellen om jouw te herkennen als user x) ik kan dat niet meer vinden. Iemand enig idee? Geen zin om weer een factory reset te doen.
Log uit, ga naar het scherm waar je profielen staan, selecteer je profiel en navigeer naar "kinect doesn't recognise me", klikt daar op en gaat de kinect je herkennen.

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
FeaR schreef op zondag 07 september 2014 @ 18:15:
[...]

Wellicht gebruiken mensen de console wel alleen puur voor gaming en hebben dus geen behoefte aan een Kinect?
Precies. Ik speel vooral FIFA en Forza op mijn console, dan heb je echt helemaal niets aan een kinect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
Headtracking in Forza en tactieken roepen in FIFA. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
TictaCNL schreef op zondag 07 september 2014 @ 18:16:
[...]

Precies. Ik speel vooral FIFA en Forza op mijn console, dan heb je echt helemaal niets aan een kinect.
Ik zeg alleen dat ik het doodzonde vind. Mensen zouden het eens moeten proberen. Kinect voegt gewoon een hoop toe. Voegt ook nog wel grappige dingen toe aan fifa btw.

Maar vooral de user experience in het dashboard wordt verbeterd naar mijn mening. Maar ik gebruik de xbox ook niet alleen voor gamen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Ik vind het juist wel leuk om Denzis zijn menig te horen. Ik heb zelf ook geen Kinect genomen, ook omdat ik het idee heb dat MS er eigenlijk weinig meer mee gaat doen. Beetje hun eigen schuld, je moet mensen geen features opdringen, dan krijgen ze er een afkeer tegen. Wellicht onterecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Rivanov schreef op zondag 07 september 2014 @ 18:18:
Headtracking in Forza en tactieken roepen in FIFA. ;)
Ik mis niets dus ;)
Heb bij m'n xbox 360 wel een Kinect gehad. Zeker een leuk ding, voor de eerste twee weken. Daarna werd hij niet meer gebruikt. Ik weet dat hij bij de Xbox One veel beter geïntegreerd is, maar ik doe dingen gewoon graag met de controller ipv bleren door m'n huiskamer.

[ Voor 41% gewijzigd door TictaCNL op 07-09-2014 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zondag 07 september 2014 @ 07:32:
Forza 5 gespeeld sinds gisteren , audiovisueel dik en orde en rijd soepel over de tracks heen.
Qua audio ben ik nog steeds niet overtuigd, qua volume loopt de game ook minder hard dan het menu van de XBox.
Denzis schreef op zondag 07 september 2014 @ 18:19:
[...]
Ik zeg alleen dat ik het doodzonde vind.
En ik geef een reden waarom ik - en blijkbaar ook anderen - er geen behoefte aan hebben. Het is vooral de manier hoe je het brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Misschien breng ik het verkeerd maar vind ook dat mensen niet gelijk zo knorrig moeten doen erover. Wat een boer niet kent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 10:03
FeaR schreef op zondag 07 september 2014 @ 18:29:
[...]

Qua audio ben ik nog steeds niet overtuigd, qua volume loopt de game ook minder hard dan het menu van de XBox.
Ik heb de master volume van forza5 op 100% gezet. Nu vind ik het wel goed. Elke x als ik naar de tv overschakel dan stond mijn hifi te hard.

[ Voor 3% gewijzigd door whiteclear op 07-09-2014 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:23
Vraagje, doet Oneguide het al in Nederland? Ik heb mijn Xbone op US staan maar als One guide werkt in NL is dat het misschien waard om over te stappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rvdlaar schreef op zondag 07 september 2014 @ 18:09:
[...]

Ja is idd 0x80820002, maar gek genoeg krijg ik die niet elke keer. Morgen maar ff met Microsoft bellen.
Wel ontzettend vervelend dat ie waarschijnlijk omgeruild moet worden. installeren van fifa 15 en forza 5 duurt echt een eeuw.
Al eens een hardreset geprobeerd? 10 seconden de powerknop inhouden tot hij er echt helemaal mee stopt? Daarna weer aanzetten en kijken wat ie doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:50
Ik heb twee issues met de xbox die ik niet zo snel kan oplossen.

Ik heb mijn xbox account en xbox op amerikaanse settings. Als ik roep"xbox skype" opent hij skype. Maar ik krijg het niet voor elkaar een contactpersoon te bellen. Nederlandse namen zijn niet zo makkelijk op zijn amerikaans, maar een contactpersoon als marian of wil zou hij toch moeten herkennen. Wat is hier de truc?

Npo.nl speelt niet af in IE vanwege gebrek aan flash player, terwijl ik die url wel weer op mijn ipad op safari kan afspelen. Blijkbaar wordt intern op basis van browser cleint de juiste stream gepakt en dus de player aangepast. Iemand een tip hoe ik toch ned 1 2 3 kan kijken op de xbox one. Helaas heeft npo nog geen app gemaakt. Zit bij gebrek aan, zelf te denken of ik dat zelf kan bouwen( ik ben zelf c# /wp8 programmeur) zijn die streams op een of andere manier te accessen? Dan zal,ik natuurlijk weer niet de boel in de store krijgen maar kan ik zelf wel kijken. Ik had de hoop dat ik een apppletv kon skippen met de aanschaf van de xbox. Althans zo kon het bedrag van 500 euro thuis een beetje verantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
muffstuff schreef op zondag 07 september 2014 @ 19:09:

Npo.nl speelt niet af in IE vanwege gebrek aan flash player, terwijl ik die url wel weer op mijn ipad op safari kan afspelen. Blijkbaar wordt intern op basis van browser cleint de juiste stream gepakt en dus de player aangepast. Iemand een tip hoe ik toch ned 1 2 3 kan kijken op de xbox one. Helaas heeft npo nog geen app gemaakt. Zit bij gebrek aan, zelf te denken of ik dat zelf kan bouwen( ik ben zelf c# /wp8 programmeur) zijn die streams op een of andere manier te accessen? Dan zal,ik natuurlijk weer niet de boel in de store krijgen maar kan ik zelf wel kijken. Ik had de hoop dat ik een apppletv kon skippen met de aanschaf van de xbox. Althans zo kon het bedrag van 500 euro thuis een beetje verantwoorden.
Je kan ergens bij instellingen in IE aangeven dat je mobiele site kan bekijken. Wellicht pakt ie dan de html5 variant. Helaas schotelt IE dan overal mobiele site voor.

Je kan voor de gein ook eens de hbb url proberen: omroep.nl/ug (linksonder op 'nu' drukken)

Geen idee of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Mau_Maus schreef op zondag 07 september 2014 @ 19:21:
[...]

Je kan ergens bij instellingen in IE aangeven dat je mobiele site kan bekijken. Wellicht pakt ie dan de html5 variant. Helaas schotelt IE dan overal mobiele site voor.

Je kan voor de gein ook eens de hbb url proberen: omroep.nl/ug (linksonder op 'nu' drukken)

Geen idee of het werkt.
Nope, op geen enkele wijze te bekijken. Erg telleurstellend dit, dacht dat met gebrek aan flash op ios de boel wel gewoon op een ms device zou draaien. Nou ja, weet nu ook meteen waarom ik al jaren geen IE gebruik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Dumpert werkt wel, niet dat ik daar wat aan heb, maar het is niet zo dat geen enkele stream werkt.

Npo.nl : Als ik IE op mobiele site zet dan krijg ik niet de melding dat flash niet gevonden kan worden maar zie ik gewoon de oranje spinner continue draaien.

Omroep.nl/ug : toont de melding helaas ondersteunt de browser het afspelen van dit type video niet

[ Voor 18% gewijzigd door mannowlahn op 07-09-2014 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

whiteclear schreef op zondag 07 september 2014 @ 18:44:
[...]

Ik heb de master volume van forza5 op 100% gezet. Nu vind ik het wel goed. Elke x als ik naar de tv overschakel dan stond mijn hifi te hard.
Je moet idd wel het volume even aanpassrn. Staat gek genoeg niet op 100% standaard :P

Ik heb meer moeite met het feit dat als je een race complete (career mode) je soms 5 keer een rondje moet rijden alvorens je de fade out krijgt met het eind resultaat.

Enige optie is het spel herstarten. Gelukkig telt je behaalde resultaat wel :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minoeske
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-05 10:22
Ik heb mijn Xbox One op UK staan, kan ik dan wel gewoon Gold kaarten bij Nederlandse webshops kopen en die gebruiken of moet ik mijn regio dan weer terugzetten naar Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even nog een vraagje van mijn kant. Heb hier toch wel gelezen dat een aantal van jullie de xbox om zijn gaan ruilen om diverse redenen. Meen te herinneren dat ik een aantal keer Media Markt heb gelezen. Ik neem aan dat dit gewoon netjes wordt afgehandeld en dat er verder geen probleem van wordt gemaakt?
Zelf moet ik er ook aan geloven en moet morgen dan ook terug naar de Game Mania. Op een bijgevoegd formulier staat dat hardware niet kan worden omgeruild. Leuk en aardig, maar wettelijk gezien heb je toch zowel je plichten als je rechten. Mijn vraag was dan ook in hoeverre dit jullie is afgegaan. Of zijn er zelfs mensen die terug zijn gegaan naar de Game Mania? Hoe groot is de kans dat ik direct een vervangend exemplaar krijg of dat de verkoper een gratis reparatie aanbied (waar ik persoonlijk absoluut niet op zit te wachten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
muffstuff schreef op zondag 07 september 2014 @ 19:32:
Dumpert werkt wel, niet dat ik daar wat aan heb, maar het is niet zo dat geen enkele stream werkt.

Npo.nl : Als ik IE op mobiele site zet dan krijg ik niet de melding dat flash niet gevonden kan worden maar zie ik gewoon de oranje spinner continue draaien.

Omroep.nl/ug : toont de melding helaas ondersteunt de browser het afspelen van dit type video niet
Ik kan anders geen problemen om content af te spelen van npo.nl. Vreemd dat hij het niet bij jou doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:46

Winkiller

De Mopperpot

Notna schreef op zondag 07 september 2014 @ 19:40:
Ik heb meer moeite met het feit dat als je een race complete (career mode) je soms 5 keer een rondje moet rijden alvorens je de fade out krijgt met het eind resultaat.
Volgens mij komt dat net als gisteravond door de drukte op de Forza Servers, multiplayer en Rivals waren voor mij om 19:00 uur ook niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Notna schreef op zondag 07 september 2014 @ 19:40:
[...]
Je moet idd wel het volume even aanpassrn. Staat gek genoeg niet op 100% standaard :P

Volume had ik reeds naar 100% aangepast. XBox instellen op DTS en geen LPCM deed hem ook goed, veel betere plaatsing van het surround geluid en LFE-kanaal.

Die lange wachttijden in Forza schijnen door problemen met de server te komen. Ik heb het nu ook pas voor het eerst dat de AI soms meerdere rondjes moet rijden voordat je naar het volgende scherm gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Verwijderd schreef op zondag 07 september 2014 @ 20:22:
Even nog een vraagje van mijn kant. Heb hier toch wel gelezen dat een aantal van jullie de xbox om zijn gaan ruilen om diverse redenen. Meen te herinneren dat ik een aantal keer Media Markt heb gelezen. Ik neem aan dat dit gewoon netjes wordt afgehandeld en dat er verder geen probleem van wordt gemaakt?
Zelf moet ik er ook aan geloven en moet morgen dan ook terug naar de Game Mania. Op een bijgevoegd formulier staat dat hardware niet kan worden omgeruild. Leuk en aardig, maar wettelijk gezien heb je toch zowel je plichten als je rechten. Mijn vraag was dan ook in hoeverre dit jullie is afgegaan. Of zijn er zelfs mensen die terug zijn gegaan naar de Game Mania? Hoe groot is de kans dat ik direct een vervangend exemplaar krijg of dat de verkoper een gratis reparatie aanbied (waar ik persoonlijk absoluut niet op zit te wachten)?
Hardware kan niet worden omgeruild? Wat voor prehistorische winkel is dat? Bij mij deden ze totaal niet moeilijk bij de Media Markt. Je mag je product toch gewoon binnen 14 dagen retourneren/ruilen? Als ze zeggen dat je niet mag ruilen, breng je je Xbox One gewoon terug en vraag je je geld terug. Dan loopt je met dat geld de winkel weer in en koop je een nieuwe Xbox One. Mits je de Xbox One een beetje normaal hebt geopend/behandelt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
vali schreef op zondag 07 september 2014 @ 20:36:
[...]

Ik kan anders geen problemen om content af te spelen van npo.nl. Vreemd dat hij het niet bij jou doet..
hmm dan ga ik zo eens met de regio instellingen aan de gang van de xbox. zou toch niet moeten uitmaken lijkt me.

Alles staat nu op usa, van taal tot locatie tot gesproken tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winkiller schreef op zondag 07 september 2014 @ 20:44:
[...]

Volgens mij komt dat net als gisteravond door de drukte op de Forza Servers, multiplayer en Rivals waren voor mij om 19:00 uur ook niet beschikbaar.
Forza servers moeten inderdaad flink belast zijn geweest. 's Nachts rond een uur of 1 (kinderbedtijd :+ ) liep het allemaal weer veel vlotter.
TictaCNL schreef op zondag 07 september 2014 @ 20:59:
[...]

Hardware kan niet worden omgeruild? Wat voor prehistorische winkel is dat? Bij mij deden ze totaal niet moeilijk bij de Media Markt. Je mag je product toch gewoon binnen 14 dagen retourneren/ruilen? Als ze zeggen dat je niet mag ruilen, breng je je Xbox One gewoon terug en vraag je je geld terug. Dan loopt je met dat geld de winkel weer in en koop je een nieuwe Xbox One. Mits je de Xbox One een beetje normaal hebt geopend/behandelt natuurlijk.
Wettelijk gezien heb je meen ik 7 dagen recht op retour. En of dat dan inhoud dat je een nieuwe krijgt of dat op kosten van de verkoper een reparatie wordt uitgevoerd, dat is aan hun. Dat kun je niet weigeren ook. Heb de orginele doos nog en hij is weer netjes ingepakt. Kan tesnlotte niet aan de buitenkant van die doos zien dat er een xbox in zit die niet deugt, dus over het feit dat de verpakking open is geweest kunnen ze niet moeilijk doen.
Hoop toch eigenlijk wel op een vervangende xbox, gezien het om een gepre-orderde versie gaat. Je doet een aanbetaling (wettelijk niet verplicht) met het idee om hem vanaf de release in gebruik te kunnen nemen. Om hem dan na 3 dagen voor onbepaalde tijd kwijt te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TictaCNL schreef op zondag 07 september 2014 @ 20:59:
[...]

Volgens mij bedoelt ie het omruilen voor iets anders. Dunno hoe ze dat hebben, maar idd moet je het binnen x dagen kunnen omruilen.

Voor kapotte hardware kun je echter altijd wel terecht. Daarvoor hebben ze nou juist zo'n klantenservice toch? Deugdelijk product is niet geleverd, dus nieuwe. Zolang je niet gaat vloeken en tieren gaat dat prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 07 september 2014 @ 21:18:
[...]

Volgens mij bedoelt ie het omruilen voor iets anders. Dunno hoe ze dat hebben, maar idd moet je het binnen x dagen kunnen omruilen.

Voor kapotte hardware kun je echter altijd wel terecht. Daarvoor hebben ze nou juist zo'n klantenservice toch? Deugdelijk product is niet geleverd, dus nieuwe. Zolang je niet gaat vloeken en tieren gaat dat prima :P
Doelde op omruilen voor een nieuwe soortgelijke xbox ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
  • Laatst online: 19-09 17:44
Rockvee2 schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 12:35:
Heb je Smartglass op android/windows phone/ Iphone ?

Als je je regio wilt veranderen moet je je je console rebooten :)
Ik heb smartglass geinstalleerd op iOS en Windows 8.
De regio van mijn Xbox is US, als ik de store open via de Xbox en Xbox store via browser is het engels (dollar).
Maar via smartglass zijn de prijzen dus in euro (taal is verder engels)

Waar zou de regio op moeten staan en waar kan ik zorgen dat via smartglass ook via dollars kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:56
Ruilen is geen recht maar puur service van de winkel. Indien het product echter defect is kun je je uiteraard op garantie beroepen. Voorgaande is natuurlijk anders indien de xbox online is aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
richards81 schreef op zondag 07 september 2014 @ 21:34:
[...]

Ik heb smartglass geinstalleerd op iOS en Windows 8.
De regio van mijn Xbox is US, als ik de store open via de Xbox en Xbox store via browser is het engels (dollar).
Maar via smartglass zijn de prijzen dus in euro (taal is verder engels)

Waar zou de regio op moeten staan en waar kan ik zorgen dat via smartglass ook via dollars kan kopen.
Ook op US regio, dan krijg je de US store, anders NL.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VeeGee schreef op zondag 07 september 2014 @ 21:37:
Voorgaande is natuurlijk anders indien de xbox online is aangeschaft.
Klopt. Dan hen je 14 dagen bedenktijd. Terugsturen die hap in dat geval.

Tip: kijk op consuwijzer oid voor je rechten mbt koop en garantie. Kijk niet hier. In de afgelopen 2 pagina's is een hoop onzin geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Direct op mijn modem aangesloten en de settings van de xbox allemaal op nederlands gezet en herstart. Nog steeds kan ik geen stream van npo.nl afspelen. Erg raar dat het bij anderen wel werkt. Nog zelfs gecheckt of mijn ipad aan het streamen was en die uitgezet, wellicht dat er maar een stream per ip toegestaan wordt. Maar ik blijf de oranje spinner zien draaien maar laadt niets.

Kleine hoop op een chrome app. Wellicht dat het dan wel fatsoenlijk werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:23
Hmm heb net mijn Xbox One op NL gezet maar dan zit de OneGuide tv gids optie er helemaal niet meer in :( jammer dat het nog niet werkt dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Verwijderd schreef op zondag 07 september 2014 @ 21:46:
[...]

Klopt. Dan hen je 14 dagen bedenktijd. Terugsturen die hap in dat geval.

Tip: kijk op consuwijzer oid voor je rechten mbt koop en garantie. Kijk niet hier. In de afgelopen 2 pagina's is een hoop onzin geschreven.
Consuwijzer heeft het niet altijd bij het juiste eind. Al geeft het wel globaal een idee waar je als consument recht op hebt.

Na het zien van de service van de Game Mania, ben ik in ieder geval van plan om daar in de toekomst niks te kopen. Alsof je van te voren weet of elk apparaat je gaat bevallen, blijkbaar gaan zij daar gewoon van uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:30
Ik kan Nederland helemaal niet als regio kiezen. Nederlands als taal was er wel.. Heb ik dan een importding?

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Mijn controller lijkt niet helemaal fris te zijn. De linkertrigger bleef hangen maar is op gegeven moment weer goed gegaan. Ook de linkerthumbstick heeft een weerstand in de uitersten als ik hem indruk, iets wat de rechterthumbstick niet heeft. Herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
GAIAjohan schreef op zondag 07 september 2014 @ 23:07:
Ik kan Nederland helemaal niet als regio kiezen. Nederlands als taal was er wel.. Heb ik dan een importding?
Nee, import of niet maakt niet uit, je regio moet altijd aanpasbaar zijn naar Nederland. Je doet iets fout denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
muffstuff schreef op zondag 07 september 2014 @ 19:09:
Ik heb twee issues met de xbox die ik niet zo snel kan oplossen.

Ik heb mijn xbox account en xbox op amerikaanse settings. Als ik roep"xbox skype" opent hij skype. Maar ik krijg het niet voor elkaar een contactpersoon te bellen. Nederlandse namen zijn niet zo makkelijk op zijn amerikaans, maar een contactpersoon als marian of wil zou hij toch moeten herkennen. Wat is hier de truc?

De truc is om die contacten bij je favorieten te zetten dan kan je zeggen call... Oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
X-Fighter schreef op zondag 07 september 2014 @ 23:21:
[...]

Nee, import of niet maakt niet uit, je regio moet altijd aanpasbaar zijn naar Nederland. Je doet iets fout denk ik dan...
Of juist niet, want je wilt geen Nederlandse stemmen in Forza lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:49
Je kan pas nl kiezen als je de Nederlandse taal eerst selecteert.

Nederlanders spreken namelijk alleen Nederlands :p

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:30
LuisjeNL schreef op zondag 07 september 2014 @ 23:47:
Je kan pas nl kiezen als je de Nederlandse taal eerst selecteert.

Nederlanders spreken namelijk alleen Nederlands :p
En als ik geen Nederlands wil? Dan is Nederland gewoon niet selecteerbaar?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Hmn14hw9LK0]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Kom er ook net achter dat er veel meer demo's beschikbaar zijn als je je land/taal op Engels en UK zet dan als in de Nederlandse store.
maar dat wisten jullie vast al :9

[ Voor 15% gewijzigd door TictaCNL op 08-09-2014 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-04 15:57

Rye

Iedereen heeft het trouwens over HDD geluid, maar volgens mij is dat het niet. De HDD zit rechtsachterin en het komt van rechtsvoorin. En daar zit de CPU/GPU.

Het is dus volgens mij ook gewoon coil whine van de voedingscircuits van de CPU/GPU.
Dashboard geeft minder load : geluid
Gamen geeft meer belasting: geen geluid
Kinect aangesloten vraagt meer energie: minder/geen geluid.

Ofwel, het is de oude bekende uit de GPU wereld: Coil Whine!

M'n eerste One had het echt heel erg. Ik stond in 7meter verderop in de keuken en kon m nog horen.
M'n tweede is relatief gezien stil, maar alsnog is het hoorbaar als je op een meter afstand zit.

Ik weet niet of ik nu weer heen moet voor wéér een nieuwe of dat ik het even uitzing met deze en dan zodra microsoft een reactie geeft pas ga handelen.

Also: ik las ook wat over de linker thunbstick die niet helemaal goed zou zijn: heb ik dus ook.
Er zit gewoon speling op die thumbstick. Kan jr blijkbaar fixen met een druppeltje superlijm, maar daarvoor moet ie dan wel uitelkaar.

www.ping-win.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Titanfall gekocht met seasonspass , het is nu allemaal aan het downloaden.

Welke games kun je nu allemaal gratis downloaden op de X1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Super time force en volgens mij zo'n space game, maar die had je al dacht ik. Van f2p games ken ik helemaal niets. Dat is totaal niet mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:48
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 07:47:

Welke games kun je nu allemaal gratis downloaden op de X1?
Games with Gold zijn nu:

- Super Time Force
- Crimson Dragon

Verder is Warframe Free to Play.
Afgelopen weekend was Forza ook free to play, geen idee of dat vandaag toevallig ook nog doorloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killer Instinct en Crimson Dragon zijn bij mij gratis.

Super Time Force kan ik helemaal niet vinden in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 08:28:
Killer Instinct en Crimson Dragon zijn bij mij gratis.

Super Time Force kan ik helemaal niet vinden in de store.
Killer Instinct is inderdaad ook gratis, volgens mij is het daar zo dat nieuwe characters geld kosten, maar pin me er niet op vast, zelf nog nooit gespeeld.

Super Time Force: https://store.xbox.com/en...1b-42f2-a121-c286d0952a5f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McPoowl schreef op maandag 08 september 2014 @ 08:31:
[...]

Killer Instinct is inderdaad ook gratis, volgens mij is het daar zo dat nieuwe characters geld kosten, maar pin me er niet op vast, zelf nog nooit gespeeld.

Super Time Force: https://store.xbox.com/en...1b-42f2-a121-c286d0952a5f
Pagina kan niet gevonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 08:34:
[...]

Pagina kan niet gevonden worden.
Waarschijnlijk omdat je naar de NL store kijkt (nl_NL in de URL) als je dat vervangt door en-US, zou het moeten werken. Ik kan hem hier in ieder geval zo downloaden.

Andere oplossing is natuurlijk je Xbox zelf op US zetten, en dan via die manier downloaden.
Op je dashboard staat namelijk altijd de Games With Gold tile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:53

BM

Moderator Spielerij
McPoowl schreef op maandag 08 september 2014 @ 08:36:
[...]

Waarschijnlijk omdat je naar de NL store kijkt (nl_NL in de URL) als je dat vervangt door en-US, zou het moeten werken. Ik kan hem hier in ieder geval zo downloaden.
Kleine aanvulling hierop, de URL aanpassen gaat niet werken. Regio aanpassen op de website moet je via de optie linksonder op de site doen. Anders word je vrolijk terug geredirect naar nl-NL :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 23:59
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 07:47:
Aanbieding? Of kon je de verleiding toch niet weerstaan ;) (heb je toegevoegd)

Misschien nog een avondje Titanfall vanavond met een tweakers only team?
Zal met de komst van Destiny wel even rustig worden lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Na de vorige keer met US gift cards moeilijk gedaan te hebben heb ik nu maar mijn CC en PayPal gekoppeld aan mijn Xbox Sote account.

Ik zag eerder dat een NL PayPal account koppelen niet meer zou werken, echter ging het hier prima? Of krijg ik een error zodra ik daadwerkelijk wat ga kopen ermee?

Boeit mij verder niet als ik mijn CC zou moeten gebruiken ipv PayPal maar even voor de goede orde zeg maar ;)

Gisteren de demo van LEGO Marvel Superheroes gedownload en gespeelt met mijn zoontje van 5. Afgezien van het feit dat pappa het rete tof vind (die geluiden van Iron Man :D ) was mijn zoontje ook over de moon ('LookPappa, SPIDERMAAAAAAAN' ) Gaat er binnenkort toch ook wel komen denk ik zo (en voor 39.99 dollar is het geen geld :) )

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:49
Rye schreef op maandag 08 september 2014 @ 07:33:

Also: ik las ook wat over de linker thunbstick die niet helemaal goed zou zijn: heb ik dus ook.
Er zit gewoon speling op die thumbstick. Kan jr blijkbaar fixen met een druppeltje superlijm, maar daarvoor moet ie dan wel uitelkaar.
Een chat met Microsoft opstarten, die regelen een pakbon en je kan zelf een datum/tijd prikken om hem op te laten halen.

Sticky thumbsticks ;)

Ik had op zaterdag 1000 de bon uitgeprint, en om 1600 stond de UPS aan de deur om het pakket op te pikken :)

Je bent je controller wel even kwijt natuurlijk, dus een extra controller hebben in wel handig

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen al de petitie getekend? (Geen regio lock met talen en zo...)

http://xbox.uservoice.com...region-lock-the-languages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
mtouw78 schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:06:
[...]

Aanbieding? Of kon je de verleiding toch niet weerstaan ;) (heb je toegevoegd)

Misschien nog een avondje Titanfall vanavond met een tweakers only team?
Zal met de komst van Destiny wel even rustig worden lijkt me?
Ben daar wel voor in eventueel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Ik vindt het juist zonde om TitanFall nu nog te kopen.
Je krijgt Destiny en CoD er binnenkort aan.
Deze twee games gaan/zijn zeker populair om te spelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou iedereen aanraden om Titanfall alsnog te kopen, al is het maar 2e hands op een disc. Ik ben van mening dat als je Titanfall hebt gespeeld je qua besturing en movement teleurgesteld zult zijn in diverse shooters die nog uit moeten komen en daardoor meer gaat eisen van ontwikkelaars, wat een positieve uitwerking kan hebben op toekomstige games :P Ik denk dat als ik Titanfall niet had gespeeld ook meer plezier had beleefd in de Destiny beta. Nu vond ik de beta echter wel tegenvallen, met name de PVP. De story coop doorlopen is altijd leuk, en let je minder op de besturing en movement, maar als in de PVP is dat in mijn beleving een essentieel onderdeel.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-09-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:21:
Ik zou iedereen aanraden om Titanfall alsnog te kopen, al is het maar 2e hands op een disc. Ik ben van mening dat als je Titanfall hebt gespeeld je qua besturing en movement teleurgesteld zult zijn in diverse shooters die nog uit moeten komen en daardoor meer gaat eisen van ontwikkelaars, wat een positieve uitwerking kan hebben op toekomstige games :P Ik denk dat als ik Titanfall niet had gespeeld ook meer plezier had beleefd in de Destiny beta. Nu vond ik de beta echter wel tegenvallen, met name de PVP. De story coop doorlopen is altijd leuk, en let je minder op de besturing en movement, maar als in de PVP is dat in mijn beleving een essentieel onderdeel.
Dit, Titanfall is zeker een aanrader, en goedkoop op te pikken nu. EA access als je nog niet veel games hebt is ook een no brainer, van het weekend een jaar afgesloten vanwege need for speed, de rest had ik al wat in de vault staat, maar BF4, PvZ, Fifa, NfS en madden ben je voorlopig wel even zoet mee voor 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Heb een jaar Gold voor 30 euro kunnen kopen, da's dus praktisch niks. Zeker niet met al die gratis spellen die je telkens krijgt. Netjes! :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:21:
Een game kopen zodat je andere games minder gaat waarderen 8)7

Maar ik snap je punt. Titanfall speelt gewoon heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurty
  • Laatst online: 17-09 23:09
Rye schreef op maandag 08 september 2014 @ 07:33:
Iedereen heeft het trouwens over HDD geluid, maar volgens mij is dat het niet. De HDD zit rechtsachterin en het komt van rechtsvoorin. En daar zit de CPU/GPU.

Het is dus volgens mij ook gewoon coil whine van de voedingscircuits van de CPU/GPU.
Dashboard geeft minder load : geluid
Gamen geeft meer belasting: geen geluid
Kinect aangesloten vraagt meer energie: minder/geen geluid.

Ofwel, het is de oude bekende uit de GPU wereld: Coil Whine!

M'n eerste One had het echt heel erg. Ik stond in 7meter verderop in de keuken en kon m nog horen.
M'n tweede is relatief gezien stil, maar alsnog is het hoorbaar als je op een meter afstand zit.

Ik weet niet of ik nu weer heen moet voor wéér een nieuwe of dat ik het even uitzing met deze en dan zodra microsoft een reactie geeft pas ga handelen.

Dit zelfde probleem ondervind ik ook met mijn Nederlandse Xbox One, de Duitse heeft hier geen last van. (heb zelf de Day One 2013)

Heb ook al contact gezocht met Xbox Support, hun zijn bereid om de console te vervangen via hun standaard en advance traject.
Media Markt Groningen daar in tegen, waar ik de console vandaan heb, deed telefonisch al moeilijk over het omruilen van de console. Maar dat zullen we vanmiddag nog wel even zien in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 09:26
Op Youtube staan ook veel filmpjes van het zoemende/tikkende geluidsprobleem van vorig jaar... dat deze problemen er nu nog in zitten is wel zorgelijk.

ikzelf heb het niet gehoord, maar het is al een wereld van verschil met mijn (originele stofzuiger) 360. Mijn Xbox One komt overigens uit Juli 2014.

Misschien is het net als met de 360 (en het RROD) verhaal te linken aan/tot en met een bepaalde batch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Ik ga Destiny sowieso nog niet aanschaffen. Dankzij EA acces en een aantal goede deals heb ik al te veel games. Op dit moment:

Titanfall
Dead Rising 3
Fifa 14 (&15)
NFS Rivals
Forza Motorsport 5
Battlefield 4
5tal aan leuke arcade games.

Net overigens wel Asassins' creed black vlag gekocht voor 20 euro incl. Bij play asia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga de mijne eind van de maand uit elkaar halen, kijken of ik het probleem kan achterhalen van de fan. Aangezien het vervangen van de HDD (tijdelijk niet mogelijk) toch eigen risico is, maakt het voor mij weinig meer uit. Maar kan ik wel de verschillende geluiden bepalen, mijne klinkt echt als een fan en niet als ratelende HDD.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
SinergyX schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:20:
Ik ga de mijne eind van de maand uit elkaar halen, kijken of ik het probleem kan achterhalen van de fan. Aangezien het vervangen van de HDD (tijdelijk niet mogelijk) toch eigen risico is, maakt het voor mij weinig meer uit. Maar kan ik wel de verschillende geluiden bepalen, mijne klinkt echt als een fan en niet als ratelende HDD.
Gewaagd, maar ben benieuwd naar je bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:35:
[...]

Dit, Titanfall is zeker een aanrader, en goedkoop op te pikken nu. EA access als je nog niet veel games hebt is ook een no brainer, van het weekend een jaar afgesloten vanwege need for speed, de rest had ik al wat in de vault staat, maar BF4, PvZ, Fifa, NfS en madden ben je voorlopig wel even zoet mee voor 30 euro.
EA Access klinkt leuk, maar ik vindt het echt slecht.
je krijgt maar 10% korting op games (dat is vrijwel niks)
je krijgt 5 dagen eerder toegang tot games, maar lees de kleine letters eens. LIMITED TIME.
Bijvoorbeeld Fifa 15 kan je 5 dagen van te voren voor 6 uur spelen, dat is dus ongeveer 1 uurtje per dag dat je de game eerder mag spelen en niet de volledige 5 dagen (max. 24 uur per dag)

Daarnaast betaal je nog 5 euro per maand voor die paar extra uurtjes.
Ik vindt het niet erg om extra betalen voor extra's, dat doe ik nu ook voor limited editions of premiums / season passes.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
Is de lijst met gamertags teruggezet naar een eerdere versie? Ik kan mezelf en een deel anderen niet meer terug vinden in ieder geval... :/
Pagina: 1 ... 39 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!