Downloads gaan nu gewoon traag. Dat zal dit weekend nog wel blijven. Misschien dat je dan beter een game op schijf kunt halen en die kunt spelen (wel even van internet halen, anders gaat ie nog downloaden

). Maar de overige tijd zal downloaden prima gaan. Nu komen echter 29 landen erbij. Sure, niet allemaal even groot, maar toch significant om dingen wat trager te laten gaan.
Wat ook niet helpt is dat Forza 5 en Battlefield gratis te spelen zijn dit weekend.
Nieuwe landen:
9/2: Chile and Colombia
9/4: Japan
9/5: Belgium, Czech Republic, Denmark, Finland, Greece, Hungary, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Saudi Arabia, Slovakia, Sweden, Switzerland, Turkey, United Arab Emirates
9/15: Israel
9/23: Hong Kong, India, Korea, Singapore, South Africa, Taiwan
9/23: China
9/26: Russia
Dat betekend dat er nu vele honderduizenden consoles aan het downloaden zijn en ja dan gaat dat traag. Volgens mij komen de downloads van hetzelfde serverpark wat ook Windows updates levert en die heeft het bij nieuwe grote updates ook wat lastiger. Of wanneer een nieuwe Windows uitkomt en die digitaal wordt aangeschaft.
Huidig weekend is qua downloadssnelheid een uitzondering. Ik heb Wolfenstein bv gedownload binnen een uur en die is ook gewoon 45 gb. Dus troost je, het is nu even lastig, maar dat is zeker niet altijd zo. Ik ben zelf wel blij dat online-gamen en party-chat gewoon prima blijft werken. Jammer dat het alleen voor nieuwe gamers wat langer duurt om alles binnen te hengelen. Wat dat betreft zou ik het niet erg vinden als ze iets als P2P downloads toevoegen om het netwerk wat te ontlasten. Mijn verbinding kan dat prima aan (100/100 glasvezel).