Ha luitjes,
een paar minuutjes geleden toch hier maar even een account aangemaakt na al aardig wat mee te hebben gelezen.
Gisteren ook mn gepre-orderde xbox op mogen halen. Na een belachelijk lange download 's middags toch nog wat Forza kunnen spelen. De HDD geluiden vielen me ook direct op en heb wel door dat ik bij lange na niet de enige ben met dit probleem.
Gisteravond moest ik 3 maal opnieuw inloggen voordat ik online kon gaan spelen. Sinds vanmiddag kan ik helemaal niks meer online. Word er achter elkaar uitgeknikkerd. Op mn dashboard zie ik nog wel hoeveel vrienden er online zijn, maar wanneer ik mn vriendenlijst opvraag kan die op dat moment niet worden getoond.
Vanmiddag kreeg ik meerdere malen de error code 0x87DD0017. Heb op internet nog wat rondgekeken voor een oplossing, maar niet gevonden. De error code wordt vaker gemeld, maar een duidelijke oplossing is er naar mijn weten nog niet voor.
Heb net nog wel een keer een verbindingscheck gedaan, waarbij werd aangegeven dat er problemen zijn met de 'Social en game service'. Hierbij werd ik verwezen naar xbox.com/status. Hieruit begrijp ik dus dat er problemen zijn buiten mijn xbox en internet om.
Rest mij alleen de vraag nog of er meer mensen zijn die wellicht de error code 0x87DD0017 hebben gehad? En zo ja, hoe zij dit probleem hebben opgelost...
En dit alles typende met op de achtergrond een ratelende HDD...