Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:52
D-TECH schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 21:05:
Nou dit klinkt echt als een pracht apparaat zo. Wordt helemaal ontmoedigd om dat ding te kopen nu.

En ik ben al zo'n twijfelkont. :/
Tsja, niet iedereen heeft er blijkbaar last van. Dus het moet te fixen zijn. Verder staat de One juist bekend als een stil apparaat.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 18:32
Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 21:12:
[...]

Fifa 15 is al te downloaden , maar nog niet te spelen.

Er zit een Ultimate Edition Fifa 15 bij de preorder bundels.
Ah top. Gewoon download aanzetten zodat je meteen kan spelen op de dag van release. Dient de regiosetting op nl te staan om toekomstige nl dlc's te downloaden of maakt het niet uit dat je de game download terwijl de regio setting op us staat (ivm Engelse taal ingame)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:14
Ramon schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 19:55:
Godverdomme.

Ja sorry maar wordt MS best wel zat hierin. Misschien heb ik mezelf niet goed geïnformeerd hierover alvorens ik mijn X1 heb gekocht.

Ik dacht dus lekker Dead Rising te gaan spelen. Gaat die gast ineens frickin' Nederlands praten. En ja ik kan de console op Engels zetten, maar dan kan ik dus geen xbox movies meer huren. Fuck dit! Nog steeds dezelfde shit als bij de 360.
Dat bedoel ik dus. :( Wat een gekloot bij Microsoft.

Vandaar dat ik net dit vroeg
Kaasje123 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 19:03:
Komt er nog een patch waarbij de regio instellingen los gekoppeld worden van de taal instellingen? Ik vind dit namelijk een enorm bezwaarlijk punt. Straks is er weer een spel zoals viva pinata dat de taal van het spel bepaald aan de hand van de regio instellingen en het hele spel in het Nederlands afspeelt en dit niet aan te passen is tenzij je de xboxtaal veranderd. En dat is walgelijk.
Gelukkig heeft de PS4 er geen last van want welke idioot besluit een taalinstelling te koppelen aan een regio? :X Wat een knuppels bij Microsoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-11-2020
headliner schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 20:59:
Ik heb ook last van een goed hoorbare harddisk die sinds de installatie nu al een uur herrie maakt alsof dat ding een enorm gefragmenteerde harddisk volledig aan het defraggen is.
Het lijkt er niet op dat het iets anders is want als ik door de menu's 'scroll' stopt het even, zoals je vroeger ook had dat de harddisk dan even benaderd werd.
Zijn er mensen bij wie je eigenlijk niets van de harddisk hoort of waarbij het na een aantal uur is gestopt met herrie maken?

En verder Fifa 15 geprobeerd te downloaden maar na een half uur op nog maar 3% ofzo, dus dat gaat enorm traag.
Zo'n harddisk geluid heb ik ook, tot ik een game start. Ben terug gegaan naar de Mediamarkt, ze hebben hem getest en zeggen dat het erbij hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 07:38
tristan93 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 21:27:
[...]

Zo'n harddisk geluid heb ik ook, tot ik een game start. Ben terug gegaan naar de Mediamarkt, ze hebben hem getest en zeggen dat het erbij hoort.
Hier ervaren we exact hetzelfde als wat jij zegt. Zolang ik in het menu bezig ben maakt ie "herrie", maar als ik een spel speel dan is er niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

[...]

Ehh, Nee.
Zelfs Microsoft zelf zegt dat dit niet hoort :+

Hij hoort juist FLUISTER stil te zijn. Aldus Microsoft.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:44
Over wat voor herrie hebben jullie het? Het tikken van de HDD hoor ik ook, is normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
Silversin schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 21:35:
Over wat voor herrie hebben jullie het? Het tikken van de HDD hoor ik ook, is normaal.
Tikken, tikken.. Het lijkt alsof er mini steentjes door de kast heen vliegen haha. Nee zo erg is het niet maar je hoort het vrij goed. Als je de console opstart en afsluit vooral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 13:20

amas

Law of Nature: Chaos

tristan93 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 21:36:
[...]

Tikken, tikken.. Het lijkt alsof er mini steentjes door de kast heen vliegen haha. Nee zo erg is het niet maar je hoort het vrij goed. Als je de console opstart en afsluit vooral.
Jup, zo erg zelfs dat ik de console helemaal uitzet ipv standby, zo goed hoorbaar is het. Tijdens het gamen heb ik geluid aanstaan dus dan is het niet erg, maar in de menu's is het behoorlijk irritant.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04:56
Iemand die weet als ea access al in Nederland beschikbaar is ? Had gelezen eind deze maand, maar heb net in de store (via een omweg) toch een abbo er op kunnen nemen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
[...]

Ik zit nu Tomb Raider te spelen (op disk) en nu lijkt het geluid veel minder te zijn inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
[...]

Hehe, is je kamer dan ook doodstil? Mijn console is net zo stil als mn oude 360 slim. Af en toe hoor ik wel de HDD tikken, alleen als je er op let, anders hoor je het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
Silversin schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 21:43:
[...]

Hehe, is je kamer dan ook doodstil? Mijn console is net zo stil als mn oude 360 slim. Af en toe hoor ik wel de HDD tikken, alleen als je er op let, anders hoor ik hem niet.
Ja alleen mijn PS4 draaide, maar die is een stuk stiller. Ik hoorde hem zelfs door mn astro's toen ik opstarte. Maargoed hij werkt verder prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
tristan93 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 21:44:
[...]

Ja alleen mijn PS4 draaide, maar die is een stuk stiller. Ik hoorde hem zelfs door mn astro's toen ik opstarte. Maargoed hij werkt verder prima.
Hmm, mijn console is echt doodstil. Kijk even of het uit je console komt of power brick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:26
Met z'n allen hier voten denk ik dan maar: http://xbox.uservoice.com...region-lock-the-languages

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headliner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-07-2023
DvMaasakker schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 21:33:
[...]

Hier ervaren we exact hetzelfde als wat jij zegt. Zolang ik in het menu bezig ben maakt ie "herrie", maar als ik een spel speel dan is er niks aan de hand.
Waarschijnlijk wordt de harddisk op dat moment dan (af en toe) gebruikt door de game waardoor deze het normale stille geluid produceert.
Maar in idle status (dus vooral tijdens het startmenu) blijft de harddisk maar ratelen. Dat kan nooit goed zijn voor de levensduur en is naar mijn mening dus gewoon een fout.

Ik lees ook, en volgens mij was dat bij mij ook het geval, dat het pas begon tijdens de verplichte eerste update tijdens de eerste opstart. Dus mogelijk een software bug, maar als niet iedereen er last van heeft is dat ook weer vreemd.
Voor zover ik op buitenlandse fora lees betreft het de kinectless editie.

Het verschil is vooral te horen als je via Instellingen -> Netwerk -> (rechts) gedetailleerde netwerk statistieken een check doet.
Daar wordt een bestand gedownload en geupload en dan is het geluid even tijdelijk weg. Zodra de test is afgelopen hoor je het geratel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
Silversin schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 21:48:
[...]

Hmm, mijn console is echt doodstil. Kijk even of het uit je console komt of power brick?
Uit m'n console, dat is vrij duidelijk te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headliner
Silversin schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 21:48:
[...]

Het is echt de console, en kan bijna niets anders zijn dan de harddisk. Dat geluid heb ik vroeger ontelbare keren gehoord tijdens een defrag oid, en ook exact als de harddisk even iets anders moet benaderen is er de stilte.

Heb jij een Kinect Xbox One?

[ Voor 3% gewijzigd door headliner op 05-09-2014 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
headliner schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 21:51:
[...]

Het is echt de console, en kan bijna niets anders zijn dan de harddisk. Dat geluid heb ik vroeger ontelbare keren gehoord tijdens een defrag oid, en ook exact als de harddisk even iets anders moet benaderen is er de stilte.

Heb jij een Kinect Xbox One?
Nee een Kinectless, heb eerder wel een Day One Kinect bundle gehad, was veel luider dan de console die ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
http://forums.xbox.com/xb...ort/f/4269/t/1805665.aspx

Hier fixt Microsoft US het gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headliner
Hun oplossing:

If you are experiencing the console noise on the dashboard, please try to return your console to the retailer you purchased it from. If this is not possible, or you already have and you're still hearing the console noise, please do set up a repair through us. You can do so by using either the Online Service Center or by contacting support.

Eerst maar eens Coolblue vragen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
headliner schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 22:10:
[...]

Hun oplossing:

If you are experiencing the console noise on the dashboard, please try to return your console to the retailer you purchased it from. If this is not possible, or you already have and you're still hearing the console noise, please do set up a repair through us. You can do so by using either the Online Service Center or by contacting support.

Eerst maar eens Coolblue vragen dan.
Ik heb gelijk een gratis ticket gemaakt in het service center en stuur hem wel op..

Edit: daaronder zetten ze weer: If you see my post right above yours, please send in your console for repair instead of returning it to the store. That way we can fix it directly for you. :O

[ Voor 12% gewijzigd door tristan93 op 05-09-2014 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
Hebben jullie ook last van anti-aliasing (kartelige lijnen) in Forza 5? Vooral als ik de auto in de showroom bekijk dan heeft hij bij de rechte lijnen van de auto veel last van anti-aliasing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-08 13:15
Is dat ea access region locked? alsin ik switch naar nederland, koop ea acces, switch terug naar USA en hij doet 't nog?

Soms zit het tegen, soms zit het mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:49
Rare volgorde :p dan betaal je meer ipv minder minder!

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Is het normaal dat het xbox one logo in de rechterhoek blijft staan bij het kijken van een xbox video? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 18:55
[...]

Ik had er bij mijn Day One Kinectloze Xbox One ook last van. Het geluid van een erg oude computer die opstart. Had het constant, ook als ik niets in het menu deed. Heb vervolgens Microsoft gebeld en zij zeiden dat het een bekend probleem was. Ik kon of de reparatiecyclus ingaan(en dus Destiny missen) of hem terugsturen naar de leverancier(Bol.com) Aangezien ik hem op acceptgiro binnen had laten komen, heb ik hem direct teruggestuurd naar Bol.com ovv Defect en heb ik bij MM Alexandrium een nieuwe Day One Xbox One gehaald. Geen klachten bij deze. (behalve dat de knoppen van de controller wat rammelen, welke mijn andere Xbox One controller niet doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Ik kan Forza al starten vanaf 11%, dat is dan wel weer mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Timmet schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 22:44:
[...]

Ik had er bij mijn Day One Kinectloze Xbox One ook last van. Het geluid van een erg oude computer die opstart. Had het constant, ook als ik niets in het menu deed. Heb vervolgens Microsoft gebeld en zij zeiden dat het een bekend probleem was. Ik kon of de reparatiecyclus ingaan(en dus Destiny missen) of hem terugsturen naar de leverancier(Bol.com) Aangezien ik hem op acceptgiro binnen had laten komen, heb ik hem direct teruggestuurd naar Bol.com ovv Defect en heb ik bij MM Alexandrium een nieuwe Day One Xbox One gehaald. Geen klachten bij deze. (behalve dat de knoppen van de controller wat rammelen, welke mijn andere Xbox One controller niet doet)
Dat ga ik ook doen. Leuk feitje: Als je een bij een rammelende Xbox een kinect aankoppelt stopt het getik en gerammel meteen. Het is dus sowieso een software fout.

Alles over het probleem staat hier: http://forums.xbox.com/xb...9/t/1805665.aspx?pi7962=4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
TictaCNL schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 22:48:
[...]

Dat ga ik ook doen. Leuk feitje: Als je een bij een rammelende Xbox een kinect aankoppelt stopt het getik en gerammel meteen. Het is dus sowieso een software fout.

Alles over het probleem staat hier: http://forums.xbox.com/xb...9/t/1805665.aspx?pi7962=4
Hmmm... Ik denk dat ik voor nu dan toch maar mijn One houd en hoop op een software fix. Want verder ben ik wel bijzonder in m'n nopjes met de One :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Nogmaals; Je xbox hoort niet te ratelen of iets. Hij dient gewoon stil te zijn en zeker wanneer je er niets mee doet. Ik las hier ook "maakt even veel lawaai als mijn 360" hij hoort stiller te zijn!

Ik weet niet wat het doet met de levenstijd van het product maar ik heb de mijne in elk geval terug gestuurd en vraag mezelf af waarom jullie wel met zo'n product zouden blijven zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Rossi46 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 23:05:
[...]

Hmmm... Ik denk dat ik voor nu dan toch maar mijn One houd en hoop op een software fix. Want verder ben ik wel bijzonder in m'n nopjes met de One :)
Ik vind het ook echt een super ding. Lekker snel en echt een verbetering ten opzichte van mijn 360, maar ik vind het belachelijk dat hij niet gewoon perfect werkt. Zeker omdat het probleem al maanden bekend is bij Microsoft, maar ze proberen het stil te houden. Ik ga er dan ook alles aan doen om een nieuwer stille Xbox One te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Famous schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 23:12:
Nogmaals; Je xbox hoort niet te ratelen of iets. Hij dient gewoon stil te zijn en zeker wanneer je er niets mee doet. Ik las hier ook "maakt even veel lawaai als mijn 360" hij hoort stiller te zijn!

Ik weet niet wat het doet met de levenstijd van het product maar ik heb de mijne in elk geval terug gestuurd en vraag mezelf af waarom jullie wel met zo'n product zouden blijven zitten?
Ik ga de mijne ook maar weer inpakken. Het was één leuk avondje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
Zou ik hem nog terug kunnen sturen naar de MediaMarkt ookal heb ik de Forza en Fifa codes gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ramon schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 23:18:
[...]

Ik ga de mijne ook maar weer inpakken. Het was één leuk avondje :p
Alleen nog even de keuze maken of je hem naar Microsoft doen of je winkel waar je hem vandaan heb.
Ik probeerde hem met Redcoon te ruilen maar na 6 werkdagen nog geen status verandering te hebben (pakketje was nog niet binnen, terwijl die wel afgeleverd was) heb ik daar alles maar geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:27
Ben ook een nieuwe eigenaar. Heb de regio op USA gezet, omdat ik Engels op zo'n console veel mooier vind. Daarbij wil ik ook graag games in de USA store kopen. Als ik echter inlog op store.xbox.com, krijg ik meteen de Nederlandse versie te zien. Hebben jullie nog ergens wat in je account moeten aanpassen om de USA store te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand Xbox One Fitness al gevonden in de App Store? Of krijgt Nederland deze niet?

Edit: Net iemand van Microsoft op de chat gesproken. Nog geen Xbox One Fitness voor Nederland, wordt hard aan gewerkt, moet binnenkort beschikbaar zijn.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2014 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

AgeOfPanic schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 23:22:
Ben ook een nieuwe eigenaar. Heb de regio op USA gezet, omdat ik Engels op zo'n console veel mooier vind. Daarbij wil ik ook graag games in de USA store kopen. Als ik echter inlog op store.xbox.com, krijg ik meteen de Nederlandse versie te zien. Hebben jullie nog ergens wat in je account moeten aanpassen om de USA store te krijgen?
Je moet je account inderdaad aanpassen. Als je even in de start post kijk kan je hier alle informatie over vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:43

TheVMaster

Moderator WOS
AgeOfPanic schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 23:22:
Even de link volgen in mijn signature ;)

Volgens mij zijn er issues met XBox Live...aangezien iedereen ineens offline is hier :+

[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 05-09-2014 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

TheVMaster schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 23:33:
[...]

Even de link volgen in mijn signature ;)

Volgens mij zijn er issues met XBox Live...aangezien iedereen ineens offline is hier :+
offtopic:
Ik heb mijzelf altijd al afgevraagd waarom jij een mugshot van Bill gates heb als avatar? Meneer was toen 19 en reed zonder rijbewijs (als ik het goed heb) zonder iets fout te doen qua technologie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Famous schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 23:36:
[...]

offtopic:
Ik heb mijzelf altijd al afgevraagd waarom jij een mugshot van Bill gates heb als avatar? Meneer was toen 19 en reed zonder rijbewijs (als ik het goed heb) zonder iets fout te doen qua technologie
:+ Waarom ik een afbeelding heb van Bill Gates...jij bent de eerste die het vraagt....grappig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

TheVMaster schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 23:38:
[...]

:+ Waarom ik een afbeelding heb van Bill Gates...jij bent de eerste die het vraagt....grappig....
Answers, I wan't answers!! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Famous schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 23:41:
[...]

Answers, I wan't answers!! :o
Misschien omdat hij Windows Geek is? :)

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Annoying-Orange schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 23:42:
[...]

Misschien omdat hij Windows Geek is? :)
Prima, maar waarom een mugshot welke niets te maken heeft met Microsoft of technologie. Hij was gewoon roekeloos :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:27
Bedankt voor de antwoorden. Ik had de bovenstaande stappen al geprobeerd, maar ik krijg steeds foutmeldingen op de Xbox site. Denk dat het probleem bij hun ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Famous schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 23:43:
[...]

Prima, maar waarom een mugshot welke niets te maken heeft met Microsoft of technologie. Hij was gewoon roekeloos :D
:+ Wat ik zeg...jij bent de eerste die het vraagt....vind het gewoon een leuke foto van hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Hmm, maar even Minecraft for Xbox One aangeschaft om de drie dagen voordat Destiny uitkomt door te komen ;D

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Even een tweetal geluidsopnames gemaakt van mijn xbox one

Stekker erin stoppen:

Aanzetten:

Het klinkt wel een beetje als een HDD, maar volgens mij is het dat niet, want als ik heel goed luister lijkt het wel alsof ik die heel stilletjes op de achtergrond nog hoor :)

[ Voor 10% gewijzigd door Ramon op 06-09-2014 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Scheelt dat beide YT video's het niet doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Famous schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 23:57:
Scheelt dat beide YT video's het niet doen :+
nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
Ja precies dat 2de filmpje heb ik ook! Alleen dat eerste geluid niet echt volgensmij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-TECH schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 21:05:
Nou dit klinkt echt als een pracht apparaat zo. Wordt helemaal ontmoedigd om dat ding te kopen nu.

En ik ben al zo'n twijfelkont. :/
Als je je door dit soort berichten al laat ontmoedigen moet je hem inderdaad niet kopen...

De X1 is de stilste console die ik heb gehad sinds de SNES :P.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
DarkHunterNL schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 22:29:
Is dat ea access region locked? alsin ik switch naar nederland, koop ea acces, switch terug naar USA en hij doet 't nog?
Volgens mij wordt het gelinked aan je EA/Origin account, dus het zou moeten werken. Heb het zelf nog niet aangeschaft, dus laat inderdaad even weten of het zo is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
uchiha tijntje schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 00:15:
[...]

Als je je door dit soort berichten al laat ontmoedigen moet je hem inderdaad niet kopen...

De X1 is de stilste console die ik heb gehad sinds de SNES :P.
Jij hebt zeker de Kinect versie? :)

Ik moet zeggen dat ik buiten de geluidjes ik wel erg blij ben met de One. Blijer dan met m'n PS4, al snap ik eigenlijk nog niet zo goed waarom. Misschien toch de controller? De plaatsing van de linker tumb stick vind ik gewoon wat natuurlijker aanvoelen op de One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 13:20

amas

Law of Nature: Chaos

Ik heb ook de de Kinect versie en ook erg veel lawaai van de HDD. Mss omdat dat ding nu al de hele dag Forza aan het downloaden is (á 500kb/s)?

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

amas schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 00:21:
Ik heb ook de de Kinect versie en ook erg veel lawaai van de HDD. Mss omdat dat ding nu al de hele dag Forza aan het downloaden is (á 500kb/s)?
Nee, daar ligt het niet aan.
Als die het doet, doet die het altijd en JUIST minder als die iets load o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Mijn xbox one is stiller dan mijn ps4. Ik ga het niet meten. Maar voor mijn gevoel is hij stiller.

Als je twijfelt om een one of ps4 te kopen. Dan kan ik je nu nog niet helpen.

Ik heb de xbox one al wel kunnen laten vastlopen.
Oja en je kan niet installeren en downloaden tegelijk.

Over paar weken ga ik de twee consoles goed vergelijken. Ps4 en xbox one.
Ik ben geen fan boy

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

hoc
amas schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 00:21:
Nee, daar ligt het niet aan.
Als die het doet, doet die het altijd en JUIST minder als die iets load o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Kon er maar een ssd in...

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Ach, de schijf hoeft deze herrie echt niet te maken. Het moet haast wel een aansturing probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Elke conventionele hdd maakt geluid. En durf te wedden dat een ieder dit geluid heeft. Laat hem maar is installeren en Download en. Durf te wedden dat iedereen het heeft. En nee geen tikken maar gewoon het typische geluid van een krakende hadden schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Denzis schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 01:13:
Elke conventionele hdd maakt geluid. En durf te wedden dat een ieder dit geluid heeft. Laat hem maar is installeren en Download en. Durf te wedden dat iedereen het heeft. En nee geen tikken maar gewoon het typische geluid van een krakende hadden schijf.
Bij mij klonk het echter als een oude P4 computer die volledig de HDD aan het bewerken was.
Als ik 3,5 meter van het apparaat af zit en 30 centimeter van mijzelf muziek gespeeld wordt, maar de X1 komt erboven uit, vind ik het niet meer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Famous schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 01:16:
[...]

Bij mij klonk het echter als een oude P4 computer die volledig de HDD aan het bewerken was.
Als ik 3,5 meter van het apparaat af zit en 30 centimeter van mijzelf muziek gespeeld wordt vind ik het niet meer normaal.
Heb je toevallig een pc staan? Ik heb hier eentje staan met een van de stilte hdds van wd. En die hoor ik ook van drie meter afstand bij downloadrn en installeren van steam. Precies hetzelfde.. Alleen het verschil is dat ik de fans niet hoor van de one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ik heb inderdaad een PC staan maar daar zitten twee SSD's in die ik niet hoor (gehele Pc niet). Ik heb nauwkeurig geluisterd waar het geluid vandaag kwam gezien ik maar niet wilde geloven dat het de X1 was (omdat die bij een vriend zo stil is). Nadat ik eenmaal wist dat het de X1 was, bleek de adapter ook nog eens flink te blazen.. erg jammer maar productie fouten krijg je nou eenmaal met deze massa producties.

Geen probleem alleen hoop wel dat de volgende X1 stil is anders stap ik er helemaal vanaf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Adapter kan ik beamen. Maar de reden dat hij geluid maakt is omdat we van alles aan het binnenharken zijn. Althans dat denk ik. Was die vriend al klaar met downloadrn toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Denzis schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 01:33:
Adapter kan ik beamen. Maar de reden dat hij geluid maakt is omdat we van alles aan het binnenharken zijn. Althans dat denk ik. Was die vriend al klaar met downloadrn toevallig?
Jep, die speelde alles stil af, ook al speelde die niets af dan was die nog gewoon stil.
Mijne daarin tegen, zoals ik al zei, was net een ouwe P4 computer die de moeilijkste bestanden moest laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Denzis schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 01:13:
Onzin. Mijn PS4 met óók een conventionele 500gb hdd staat op precies dezelfde afstand en die hoor ik of totaal niet of maar heel zachtjes (tot de disc drive aan de slag gaat, die is fors luider dan die van de One).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rossi46 schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 05:59:
[...]

Onzin. Mijn PS4 met óók een conventionele 500gb hdd staat op precies dezelfde afstand en die hoor ik of totaal niet of maar heel zachtjes (tot de disc drive aan de slag gaat, die is fors luider dan die van de One).
Ik hoor mijn X1 en PS4 bijna niet , zeker niet de harde schijf.

Het downloaden gaat nu gelukkig wat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:31
Rossi46 schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 00:20:
[...]

Ik moet zeggen dat ik buiten de geluidjes ik wel erg blij ben met de One. Blijer dan met m'n PS4, al snap ik eigenlijk nog niet zo goed waarom. Misschien toch de controller? De plaatsing van de linker tumb stick vind ik gewoon wat natuurlijker aanvoelen op de One.
Ben op dit moment ook blijer met mijn XBox One dan met de PS4 die al vanaf launchday voornamelijk stof staat te happen. Maar dat verandert snel genoeg wanneer daar eindelijk de eerste JRPG's op uit gaan komen (had eigenlijk al wat verwacht).
De controller van de XBox heeft ook mijn lichte voorkeur, die thumbstick maakt het verschil.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 06:15:
Knip.
De controller van de XBox heeft ook mijn lichte voorkeur, die thumbstick maakt het verschil.
Ik ben blij met beide controllers , ik ben al helemaal gewend aan de PS4 controller.
Ik heb 9 maanden lang elke dag op de PS4 gespeeld , binnenkort met Destiny.

De PS4 en X1 zijn beide super consoles waar je echt van kan genieten als gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:31
Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 06:22:
[...]

De PS4 en X1 zijn beide super consoles waar je echt van kan genieten als gamer.
Volledig mee eens!

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Downloaden via Wifi AC gaat bij mij nu met 6MB/s met uitschieters richting de 10MB/s op de X1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:05
Ook mijn hdd maakt hoorbare geluiden. Maar echt storend vind ik het niet. Ik moest eerst ook even wennen aan de geluiden van ps4. Achja het heeft voor mij geen haast om terug te sturen vanwege dat. Is het imho niet waard. Mocht ik keer twee weken niet kunnen gamen en Microsoft erkend het probleem, dan misschien. Maar als je twijfelt om het aan te schaffen vanwege dit... Dan maak je druk om niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryse , dat is een van de exclusives waar ik een X1 voor heb gehaald :

YouTube: Ryse : Legendary Edition on Xbox One

Alles gedownload nu , de X1 werkt heerlijk soepel en vloeiend.
De herrie met de harddrive heb ik gelukkig niet of nog niet.

Titanfall twijfel ik trouwens nog over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 08:11:

_O- Die Nederlandse spraak. Zodra ik ''de barbaren'' hoorde was het einde verhaal voor mij O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 18:55
Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 08:11:

Heb Titanfall laatst gekocht toen hij in de deals with gold was($25). Was zeker geen miskoop. Gister een paar uur zitten spelen. Prima vermaakt. Is een hele snelle shooter. Het is qua snelheid te vergelijken met COD.

[ Voor 5% gewijzigd door Timmet op 06-09-2014 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Brutal1ty schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 08:17:
[...]

_O- Die Nederlandse spraak. Zodra ik ''de barbaren'' hoorde was het einde verhaal voor mij O-)
Ik zal het nog maar eens zeggen: Hier voten zodat MS misschien wat vaart erachter zet:

http://xbox.uservoice.com...region-lock-the-languages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmet schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 08:22:
[...]

Heb Titanfall laatst gekocht toen hij in de deals with gold was($25). Was zeker geen miskoop. Gister een paar uur zitten spelen. Prima vermaakt. Is een hele snelle shooter. Het is qua snelheid te vergelijken met COD.
Dan wacht ik wel op een nieuwe Titanfall aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blate
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07:15
Ik heb de kinect versie gekocht en helaas maakt die van mij ook dat nare geluid :'( Vandaag maar even langs coolblue kijken of die wat voor mij kunnen betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel mensen met harde schijf problemen , ik ben een van de gelukkigen die dat niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Mijn xbox draait verder vlotjes.
Bij 88% installatie van forza ging hij al content installeren voor fifa 15.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 09:14:
Mijn xbox draait verder vlotjes.
Bij 88% installatie van forza ging hij al content installeren voor fifa 15.
De X1 werkt zeker vlotjes , hij start sneller op uit standby dan de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Ramon schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 23:56:
Even een tweetal geluidsopnames gemaakt van mijn xbox one

Stekker erin stoppen:
[video]

Aanzetten:
[video]

Het klinkt wel een beetje als een HDD, maar volgens mij is het dat niet, want als ik heel goed luister lijkt het wel alsof ik die heel stilletjes op de achtergrond nog hoor :)
Dat hoort niet. En sws niet zo luid. Deed me denken aan zo een oude printkassa ='(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 19:03
Stomme vraag,

Ik heb altijd met een vriend diablo samen op de bank gespeeld alleen hij heeft toen alleen een char aangemaakt op de 360 maar die is nergens aan gekoppeld blijkbaar.
Ik heb mijn char mooi op de One met de saved game,maar krijg ik die van hem ook nog over, of is dit jammer dan en begin maar opnieuw ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Die van mij maakte dat print kassa geluid alleen aan het begin net na die update.. Nu niet meer zelfs niet tijdens downloadrn. Een licht kraakje zo nu en dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denzis schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 10:00:
Die van mij maakte dat print kassa geluid alleen aan het begin net na die update.. Nu niet meer zelfs niet tijdens downloadrn. Een licht kraakje zo nu en dan
Goed nieuws dus voor mensen met hetzelfde probleem.

Hoe zit het trouwens met de maandelijkse gratis Gold games voor de X1?
2 per maand op de 1ste en 16de?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 10:05:
[...]

Goed nieuws dus voor mensen met hetzelfde probleem.

Hoe zit het trouwens met de maandelijkse gratis Gold games voor de X1?
2 per maand op de 1ste en 16de?
Het is een beetje onregelmatig momenteel. Ze doen nu een game per 2 maanden en dat wisselt dus op de 1e. Daarvoor was het volgens mij 2 nieuwe games op de 1e en daarvoor was het 1 game op de 1e en de ander op de 16e.

Ik weet niet hoe ze momenteel verder willen gaan, maar ik gok dat ze straks weer terug gaan naar 1e + 16e

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Is het niet 1 retail game om de 2 maanden, en 1 arcade ieder maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 10:10:
[...]
Het is een beetje onregelmatig momenteel. Ze doen nu een game per 2 maanden en dat wisselt dus op de 1e. Daarvoor was het volgens mij 2 nieuwe games op de 1e en daarvoor was het 1 game op de 1e en de ander op de 16e.

Ik weet niet hoe ze momenteel verder willen gaan, maar ik gok dat ze straks weer terug gaan naar 1e + 16e
Ik volg Major Nelson op Twitter , daar krijg ik altijd mijn Xbox nieuws van.

Een beetje afwachten op nieuws over de gratis Xbox games dus.
Ik download vanaf nu de gratis Gold games van de X360 en X1.
X360 gratis Gold games download ik al sinds het begin.
Nu dus ook de gratis Gold games van de X1 erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Silversin schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 10:13:
Is het niet 1 retail game om de 2 maanden, en 1 arcade ieder maand?
Ja en nee. Het is zo begonnen, maar het is elke maand wat anders. Hangt meer van het aanbod af wat ze bij MS binnenkrijgen denk ik.
Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 10:15:
[...]

Ik volg Major Nelson op Twitter , daar krijg ik altijd mijn Xbox nieuws van.

Een beetje afwachten op nieuws over de gratis Xbox games dus.
Ik download vanaf nu de gratis Gold games van de X360 en X1.
X360 gratis Gold games download ik al sinds het begin.
Nu dus ook de gratis Gold games van de X1 erbij.
Mja ze zijn er nu niet echt duidelijk in, maar dat zal komend jaar wel wat verbeteren, nu er meer stuff weggegeven kan worden.

Grote verschil met Games with Gold ivm de X360 is dat je Games with Gold moet hebben om te kunnen spelen geloof ik. Bij de 360 zat ie aan je account ongeacht of je Gold had. Tenminste, zo heb ik het vernomen. Zelf nog geen moment zonder gold gezeten :9

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 06-09-2014 10:38 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 09:50
Ik heb gister ook mijn xbox one gekregen gaat wel lekker :)
Heb lekker halo spartan assualt gespeeld, ga nog eff wat forza spelen, tijd vullen zodat ik het tot dinsdag overleef ;) .

How to Beat Putin & The American Origins of Putin's Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 10:38:
Zelf nog geen moment zonder gold gezeten :9
Bij mij staat al 6 jaar Gold op de teller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 15:24

Melkaz

Melkazar

Leuk! Fifa Pre Installed en nu geeft hij aan play it on 9/23/2014. Mijn One staat op US ingesteld, released hij daar eerder dan hier? Retail winkels hebben allemaal 25-09-2014 als datum. Mooi meegenomen!

Overigens staat de mijne nu op mijn computer bureau, letterlijk 20 CM van mij vandaan inclusief de power brick en ik hoor hem inderdaad licht geluid maken, als hij eenmaal is weggewerkt hier verwacht ik niet veel overlast van de One. Mijn PS4 zijn vents hebben het veel zwaarder ingame.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErwinJ schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 09:52:
Stomme vraag,

Ik heb altijd met een vriend diablo samen op de bank gespeeld alleen hij heeft toen alleen een char aangemaakt op de 360 maar die is nergens aan gekoppeld blijkbaar.
Ik heb mijn char mooi op de One met de saved game,maar krijg ik die van hem ook nog over, of is dit jammer dan en begin maar opnieuw ?
Als hij een char had op zijn eigen Live account kan je dat account ook aanmaken op de XBO en op die manier importeren. (eerst exporteren op de X360). Als het een 'guest' was, kan je deze inderdaad niet importeren.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 13:32
Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 10:58:
[...]

Bij mij staat al 6 jaar Gold op de teller.
hmm bij mij al 11 zag ik gister :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie Darko schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 11:06:
[...]
hmm bij mij al 11 zag ik gister :P
Deze november staat er bij mij 7.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Als er mensen zijn die zin hebben om met mij te gaan gamen kunnen ze me toevoegen. Mijn gamertag is hetzelfde als mijn naam hier op got Denzis dus. Ik speel Dead rising titanfall forza en bf4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Hoe zit het nou met die store/account/land? Ik snap het niet helemaal meer...

Ik heb Forza 5 gedownload middels de code. Mijn Xbox stond toen op US (en Englisch). Ging allemaal prima. Maar stel ik herinstalleer de Xbox of, ik wil met mijn account spelen op een andere Xbox, en deze staat ingesteld op NL. Kan ik dan alsnog via mijn account direct Forza downloaden of is die dan niet meer zichtbaar omdat die initieel was "gekocht" toen mijn console op US stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:49
Even van regio wisselen om de download te starten werkt sowieso! Je kan dan direct terug naar je andere regio en hij download rustig door.

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
LuisjeNL schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 12:08:
Even van regio wisselen om de download te starten werkt sowieso! Je kan dan direct terug naar je andere regio en hij download rustig door.
Huh? De X1 zegt mij dat ik moet rebooten als ik van regio wissel? Of kan ik dat gewoon negeren?

Ik ben net terug naar de winkel geweest. Helaas hadden ze alleen maar gepreorderde exemplaren dus kon hem niet ruilen. Dinsdag komen er nieuwe (niet-day one) exemplaren binnen waar geruild mee kan worden. Dus nog even doorzetten :p

Pagina: 1 ... 37 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!