xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Want dan stel ik hem nu ook zo in en hoef ik niet met gift cards te werken
http://rewards.xbox.com/myrewards/
Rap even quote van de site:
MyRewards gives you a personalized overview of your earnings, achievements and activities across Xbox One and Xbox 360. Join Xbox Live Rewards now to see all the ways you can earn!
[ Voor 65% gewijzigd door X-Fighter op 04-09-2014 20:42 ]

I stand corrected, er zijn wel meer landen beschikbaar.
[ Voor 17% gewijzigd door BM op 04-09-2014 21:53 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Heb inmiddels al van alles geprobeerd, maar iedere keer loopt het fout bij de betaling.
Wat ik geprobeerd heb:
- Regio en taal Xbox naar US en Engels
- Microsoft account US gemaakt (kan over 3 maanden pas weer overzetten naar iets anders kwam ik later achter).
- Xbox account US gemaakt (via de link vandaag op dit forum weergegeven. Adres enz.).
- Paypal betaling, Creditcard betaling.
Iedere keer wordt de betaling geweigerd, en moet ik op een andere manier betalen. Waarschijnlijk zit daar ook het probleem.
Als het al ergens uitgelegd is, mijn excuses. Ik heb gezocht maar kon het niet vinden.
Tristan
[ Voor 92% gewijzigd door Timmet op 04-09-2014 22:49 ]
Op je xbox one US account een payment optie toevoegenen met je CC en een Amerikaans adres.Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 22:21:
Jongens kan iemand mij een stap voor stap uitleg geven hoe ik EA Access krijg?
Heb inmiddels al van alles geprobeerd, maar iedere keer loopt het fout bij de betaling.
Wat ik geprobeerd heb:
- Regio en taal Xbox naar US en Engels
- Microsoft account US gemaakt (kan over 3 maanden pas weer overzetten naar iets anders kwam ik later achter).
- Xbox account US gemaakt (via de link vandaag op dit forum weergegeven. Adres enz.).
- Paypal betaling, Creditcard betaling.
Iedere keer wordt de betaling geweigerd, en moet ik op een andere manier betalen. Waarschijnlijk zit daar ook het probleem.
Als het al ergens uitgelegd is, mijn excuses. Ik heb gezocht maar kon het niet vinden.
Tristan
Paypal werkt niet, met CC werkt het meteen.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik zal het morgen eens testen. Ik vroeg me dit ook al af bij de PS4.FeaR schreef op donderdag 04 september 2014 @ 23:06:
Ik heb de XBox One pas net en alleen Forza 5 gespeeld dus wellicht niet heel veel onderzoek kunnen doen, maar ik heb het idee dat ik met bitstream DTS beter geluid (meer surround beleving en meer laag) heb dan als ik de XBox instel op LPCM. Meer mensen met dat idee of ligt het aan mij? Instellingen van receiver en speakers staan verder natuurlijk goed.
Bitstream is raw informatie welke naar je versterker verstuurd wordt en daar wordt gedecodeerd.FeaR schreef op donderdag 04 september 2014 @ 23:06:
Ik heb de XBox One pas net en alleen Forza 5 gespeeld dus wellicht niet heel veel onderzoek kunnen doen, maar ik heb het idee dat ik met bitstream DTS beter geluid (meer surround beleving en meer laag) heb dan als ik de XBox instel op LPCM. Meer mensen met dat idee of ligt het aan mij? Instellingen van receiver en speakers staan verder natuurlijk goed.
LPCM wordt in de XO of PS4 al omgezet en naar versterker gestuurd. Blijkbaar is dat minder nauwkeurig, wat kan verklaren dat de kwaliteit van bitstream beter is als LPCM.
[ Voor 17% gewijzigd door FeaR op 04-09-2014 23:33 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik heb heel erg veel zin in Forza Horizon 2. Ik heb de beta van Destiny gespeeld maar vondt dat niet zo m'n ding, ga die denk ik niet halen.Timmet schreef op donderdag 04 september 2014 @ 22:44:
Morgen eindelijk maar eens Titanfall proberen! Welke games gaan jullie spelen?
Heb tot nu toe vanaf januari Battlefield 4 en Forza gespeeld af en toe Titanfall.
Op zich wel, alleen kan er een risk check gedaan, en het adres van je CC worden vergeleken met het adres op je Xbox account. Ik heb daardoor een tijdje geen betalingen met CC kunnen doen, maar lijkt nu weer te kunnen. Tenzij Xbox Live gehacked worden hackers de credit card info weten te achterhalen van gamers, maar dat is nog nooit gebeurd volgens mij.ErwinJ schreef op donderdag 04 september 2014 @ 20:24:
Is het nou safe om het zo te doen met een creditcard, en je adres in Amerika zetten ?
Want dan stel ik hem nu ook zo in en hoef ik niet met gift cards te werken
[ Voor 55% gewijzigd door Turdie op 05-09-2014 07:34 ]
Verwijderd
Ik had een Microsoft Xbox One Oplaadkit besteld bij Bol.com , maar die is niet verzonden.
Kan je in de X1 controller ook batterijen doen?
Zo ja , welke?
Ja, als het goed is worden er batterijen bij je controller geleverd.Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 07:35:
Vandaag krijg ik mijn Xbox One bundel met FIFA en Forza binnen van Intertoys.
Ik had een Microsoft Xbox One Oplaadkit besteld bij Bol.com , maar die is niet verzonden.
Kan je in de X1 controller ook batterijen doen?
Zo ja , welke?
Hier staat beschreven welke batterijen je nodig hebt:
http://support.xbox.com/e...sories/using-aa-batteries
[ Voor 4% gewijzigd door Turdie op 05-09-2014 07:38 ]
Verwijderd
Bedankt voor de info , dan moet ik het maar even met batterijen doen.shadowman12 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 07:37:
[...]
Ja, als het goed is worden er batterijen bij je controller geleverd.
Hier staat beschreven welke batterijen je nodig hebt:
http://support.xbox.com/e...sories/using-aa-batteries
Bol.com krijgt een slecht cijfer van mij en dat al meerdere keren.
Ik ben blij dat Intertoys er is.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Mijn play and charge kit is een beetje stuk aan het gaan volgens mij, moet hem iedere dag opladen.Lekker Ventje schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 07:45:
Ik heb in het begin batterijen gebruikt maar zo'n play&charge kit is ideaal. Na een paar keer leeg zijn en weer opnieuw laden haal ik die 30 uur gametijd makkelijk. Geen oplaadbare batterijen meer voor mij!
Ik bestel ze altijd via Offgamers.com of Amazon.com.DarkHunterNL schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:03:
Iemand ervaring met het kopen van US gift cards? Kan je dat dan gewoon via xbox.com redeemen met een VPN? Of is het vervelender.
[ Voor 26% gewijzigd door Turdie op 05-09-2014 13:29 ]
Is dit niet met een met een vpn aan je email te koppelen? neem aan dat ze naar je ip kijken?X-Fighter schreef op donderdag 04 september 2014 @ 20:41:
Deze website al gedeeld?
http://rewards.xbox.com/myrewards/
Rap even quote van de site:
[...]
Even een kort vraagje: Werken de US disc-based games ook op een NL XBox? Ben deze ochtend even te lui om te zoeken...
Voor de controllers ga ik met de tijd gewoon weer een Nyko Charge Base halen. Die heb ik nu ook voor de 360 en die bevalt uitsteken
The ramblings of an idiot
http://ikwerkindeict.nl/2...open-in-de-us-xbox-store/
Dat geeft antwoord op je vraag + geeft meteen aan hoe het voordelig kan
Over het algemeen word naar het adres van je account gekeken (evt icm met IP). In dat geval zul je dus je account moeten verhuizen, en dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.mfreriks schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 08:21:
[...]
Is dit niet met een met een vpn aan je email te koppelen? neem aan dat ze naar je ip kijken?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Worden het "mooie tijden" voor de X1 gamer?Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 07:35:
Vandaag krijg ik mijn Xbox One bundel met FIFA en Forza binnen van Intertoys.
Heb zelf vooral spijt dat ik mijn X1 verkocht heb, mis Forza

Daar valt toch iets aan te doen? Een nier schijnt het best goed te doen wanneer je hem aanbiedshoombak schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 08:39:
[...]
Worden het "mooie tijden" voor de X1 gamer?![]()
Heb zelf vooral spijt dat ik mijn X1 verkocht heb, mis Forza
Maar zonder gekheid, als je iets mist, dan moet je daar toch iets aan doen?
Cogitationis poenam nemo patitur
Ja. maar wat als je die nier nu begint te missen?Bullet NL schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 08:42:
[...]
Daar valt toch iets aan te doen? Een nier schijnt het best goed te doen wanneer je hem aanbied
Maar zonder gekheid, als je iets mist, dan moet je daar toch iets aan doen?
Dat gaat over digitale aankopen en ik wil 'm juist op schijf hebben (FM5 LE is er ook alleen maar op schijf)Notna schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 08:34:
Psssst:
http://ikwerkindeict.nl/2...open-in-de-us-xbox-store/
Dat geeft antwoord op je vraag + geeft meteen aan hoe het voordelig kan(en snel)
Nee, nooit meer terug naar op disc. Gezeik met discs kwijt raken, discs wisselen enz. Heerlijk zo
/edit
Als hij niet anders te krijgen is is dat natuurlijk wat anders. Maar dan nog, mijn haat voor discs draagt inmiddels zover dat ik wat niet te krijgen is als digital download gewoon lekker skip.
[ Voor 44% gewijzigd door UltraSub op 05-09-2014 09:01 ]
Soms zit het tegen, soms zit het mee
Het heeft in dit geval voor mij ook verzamelwaarde, aangezien ik alle vorige Forza's ook in LE hebUltraSub schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:00:
Op schijf is zo 2012
Nee, nooit meer terug naar op disc. Gezeik met discs kwijt raken, discs wisselen enz. Heerlijk zo
/edit
Als hij niet anders te krijgen is is dat natuurlijk wat anders. Maar dan nog, mijn haat voor discs draagt inmiddels zover dat ik wat niet te krijgen is als digital download gewoon lekker skip.
slimme reclame.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Bedankt!
De mediamarkt ligt er al een jaar vol mee trouwens...
Als je account ook op US staat kan je ze hier gewoon redeemen op je XBONE. Ze vragen wel om een factuur adres wat je op US moet instellen.DarkHunterNL schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:03:
Iemand ervaring met het kopen van US gift cards? Kan je dat dan gewoon via xbox.com redeemen met een VPN? Of is het vervelender.
Ik moest er wel om lachen
Vooral het xoxo gedeelte.
Ja, maar bij 't kaartje staat dat je een USA IP moet hebben. Nu kan ik wel een VPN op m'n computer opzetten en dan redeemen. Maaar, ik ben niet de enige op het netwerk dus een VPN op de router instellen gaat was lastiger + tragere verbinding.Cerebriform schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:16:
[...]
Als je account ook op US staat kan je ze hier gewoon redeemen op je XBONE. Ze vragen wel om een factuur adres wat je op US moet instellen.
Misschien het makkelijkst om het gewoon een keer met 'n tientje te proberen:P
Als ik via Offgamers een giftcard heb gekocht vul ik de codes met de controller op de XBox in en dan is het meteen in orde. Geen VPN of wat dan ook.DarkHunterNL schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:17:
[...]
Ja, maar bij 't kaartje staat dat je een USA IP moet hebben. Nu kan ik wel een VPN op m'n computer opzetten en dan redeemen. Maaar, ik ben niet de enige op het netwerk dus een VPN op de router instellen gaat was lastiger + tragere verbinding.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Xbox.com is makkelijker. Gewoon inloggen op de US site en intypen. Als je word terug geschopt naar NL, defCulture cookie eerst weg gooien.Lekker Ventje schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:23:
[...]
Als ik via Offgamers een giftcard heb gekocht vul ik de codes met de controller op de XBox in en dan is het meteen in orde. Geen VPN of wat dan ook.
of control + shift + nLOTG schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:28:
[...]
Xbox.com is makkelijker. Gewoon inloggen op de US site en intypen. Als je word terug geschopt naar NL, defCulture cookie eerst weg gooien.
Gewoon een willekeurige "Smith" opzoeken in een tax-vrije staat will do
Ik heb er een niet bestaand adres in staan met een bestaande postcode...Dennahz schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:41:
Ik heb trouwens expres geen adres van een hotel/Mc Donalds/.... gekozen, omdat, stel dat ze het checken, het totaal niet logisch is
Gewoon een willekeurige "Smith" opzoeken in een tax-vrije staat will do
Eh......dus iedereen hier doet het op de manier zoals die beschreven staat in de how-to in mijjn signtature, maar je kunt het natuurlijk ook niet aannemen (als iedereen het hier roept) en het proberenDarkHunterNL schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:17:
[...]
Ja, maar bij 't kaartje staat dat je een USA IP moet hebben. Nu kan ik wel een VPN op m'n computer opzetten en dan redeemen. Maaar, ik ben niet de enige op het netwerk dus een VPN op de router instellen gaat was lastiger + tragere verbinding.
Mijn excuses dat ik het eerst 100% zeker wil weten voordat ik iets ga doen. Wanneer er bij staat dat er een USA IP adres nodig is, begin ik toch wel te twijfelen. Iig aan die leverancier.TheVMaster schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:59:
[...]
Eh......dus iedereen hier doet het op de manier zoals die beschreven staat in de how-to in mijjn signtature, maar je kunt het natuurlijk ook niet aannemen (als iedereen het hier roept) en het proberenLet er wel op bij Offgamers (heb ik al paar keer gehad) dat de eerste aankoop instant is en de tweede ineens een uurtje duurt....
Maar bedankt voor de tip van offgamers, ik had wel bij livecodes gekeken maar daar verkopen ze 50 dollar voor 50 euro..
Eerst taal op NL zetten en dan kan je de regio ook op NL zetten.daaan_1992 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:01:
Heeft iemand zijn xbox al op NL regio kunnen zetten?
[ Voor 6% gewijzigd door DarkHunterNL op 05-09-2014 10:06 ]
Kinect werkt niet danTictaCNL schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:36:
Ik krijg vandaag mijn Xbox One binnen en ik lees hier veel over op welke taal/regio je je Xbox moet zetten. Wat raden jullie mij aan om te doen? Gewoon op Nederlands zetten? Is alles in de Nederlandse store duurder? Wat zijn de voordelen en nadelen?
https://www.youtube.com/@droommotor
Je bedoelt de spraakherkenning neem ik aan, of doen de gestures het dan ook niet?
Of je ze gaat gebruiken is punt 2
[ Voor 11% gewijzigd door RHE218 op 05-09-2014 10:50 . Reden: Update ]
Spraakherkenning ja. En dat is een van de redenen waarvoor ik voor de one ben gegaan. Dus ik zet hem ook op Engels.RHE218 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:48:
[...]
Je bedoelt de spraakherkenning neem ik aan, of doen de gestures het dan ook niet?
Of je ze gaat gebruiken is punt 2
Vraagje btw. Mijn xbl account staat natuurlijk op Nederlands moet ik die dan ook veranderen naar regio us? Wat die staat natuurlijk weer gekoppeld aan mijn email
[ Voor 18% gewijzigd door Denzis op 05-09-2014 10:53 ]
https://www.youtube.com/@droommotor
- Store is inderdaad duurder, en vaak niet alleen door de wisselkoers.TictaCNL schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:36:
Ik krijg vandaag mijn Xbox One binnen en ik lees hier veel over op welke taal/regio je je Xbox moet zetten. Wat raden jullie mij aan om te doen? Gewoon op Nederlands zetten? Is alles in de Nederlandse store duurder? Wat zijn de voordelen en nadelen?
- Kinect werkt niet met voice
- Interface in het Nederlands (ok, persoonlijke voorkeur)
- Store lijkt leger, maar dat kan ook aan mij liggen.
- Ik kon de games with gold link niet vinden die normaal rechts naast het centrum staat, en naar de gratis games en aanbiedingen linkt.
- Het voelde gewoon leger aan over het algemeen (kan ook aan mij liggen).
De remote control feature staan los van de regio, oneguide daar en tegen is een ander verhaal. Van zender wisselen met spraak doet het dan weer niet.Xepos schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:55:
Kan je eigenlijk wel van zenders veranderen als je op NL regio hebt?
[ Voor 17% gewijzigd door LOTG op 05-09-2014 10:59 ]
Werkt oneguide inmiddels wel met NL tv?LOTG schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:58:
[...]
[...]
De remote control feature staan los van de regio, oneguide daar en tegen is een ander verhaal. Van zender wisselen met spraak doet het dan weer niet.
Volgens de Xbox CS moet je contact opnemen met je TV provider zodat zij de zenders op de Xbox kunnen zetten. Maar ik geloof er weinig in.
Uh, lolwut?Xepos schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:27:
[...]
Volgens de Xbox CS moet je contact opnemen met je TV provider zodat zij de zenders op de Xbox kunnen zetten. Maar ik geloof er weinig in.
Ik zie het al voor me.Xepos schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:27:
[...]
*tring*
Vodafone TV: Goedemorgen, hoe kunnen wij u helpen?
Ik: Goedemorgen. Ik heb een xbox en de oneguide doet het niet. Nu wil Microsoft dat u de zenders die u levert op de xbox bekend maakt. Kunt u dat doen?
Vodafone TV: oneguide? xbox? Meneer, wij ondersteunen geen derde partij hardware en software. Tot ziens!
*tuut* *tuut* *tuut*
Gamertag: YazNL
Daar was ik ook net mee bezig.LOTG schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:33:
Ik zie trouwens dat Super Time Force op xbox.com niet bij de Nederlandse Games With Gold staat, dus zet je Xbox sowieso op US om die game te krijgen.
Dankjewel vond het al raar dat ik die niet kon vinden.
juist zoontje blijYaz schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:37:
Net Minecraft gekocht voor $5,-. Is mijn zoontje ook weer blij
Angelo NL / Global Cargo VTC
Die speelt het op de PC met alle mods die maar mogelijk zijn. Pas dan word minecraft echt interessant
Ik zit er nog aan te denken om een texture pack te kopen. Mag hij zelf beslissen welke hij wilt.. En misschien ook wel een skin pack erbij.
Zo moet je dat thuis toch ook verkopen. Is leuk voor de kinderen.
Word pas lastig als de kinderen het niet kunnen gebruiken.
Mortal Kombat X aanschaffen bijvoorbeeld.
[ Voor 6% gewijzigd door LOTG op 05-09-2014 11:59 ]
Heeft iemand al geprobeerd of oneguide werkt? Ben al een paar dagen niet thuis geweest dus kan het zelf niet testen.
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
"use a different way to pay" error ?sthij schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:05:
Ik heb een maand geleden ea acces gekocht voor een maand om het uit te proberen via paypal en nu wil ik een jaar kopen maar dat werkt niet meer? Weet iemand hoe dit kan?
Nu heb ik de code geactiveerd op mijn account op de xbox one, wil ik minecraft kopen, vraagt die om een credit card...
wat en gezeik zeg, waarom niet zo simpel als op de xbox 360...
Dan is je paypal account geblokt. Heb je 3 opties, of naar NL switchen en de volle pond betalen. Of gift cards kopen, en als laatste optie: een nieuw paypal account maken.sthij schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:10:
Ja die krijg ik.
Als het goed is kun je daar ook kiezen voor je MS acount, tenzij je de kaart in een andere regio wilt gebruiken. Dat kan namelijk niet.pokle312 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:22:
Ik heb zojuist 10 euro gift card aangekocht bij livekaarten.nl
Nu heb ik de code geactiveerd op mijn account op de xbox one, wil ik minecraft kopen, vraagt die om een credit card...
wat en gezeik zeg, waarom niet zo simpel als op de xbox 360...
[ Voor 57% gewijzigd door LOTG op 05-09-2014 12:24 ]
In de basis klopt dit wel, de OneGuide haalt namelijk de hele programmagids op van de provider, niet van je decoder ofzo (zoals je decoder dit ook van je provider ophaalt). Is mij nog niet helemaal duidelijk of dit via een Api oid verloopt, maar UPC heeft bijvoorbeeld de API die ook voor de HTPCs werkt (EPG?).Xepos schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:27:
Al zal het een combinatie moeten zijn, MS om de XBO de juiste api te gebruiken, provider om dit beschikbaar te stellen.
Misschien dat die nieuwe USB-Coax ding het anders gaat doen, maar lijkt me dat programma gids gewoon van de provider moet worden opgehaald.
De HDD hoor ik zelf bijna niet, maar dat komt hoofdzakelijk omdat het geluid van de fan (die ergens aanloopt) veel harder isNotna schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:25:
Vraagje: Net de console aangesloten en zodra de stroom erop gaat hoor ik duidelijk de harde schijf bezig zijn. Is dat normaal? Ook nu tijdens het updaten kan ik de HDD duidelijk bezig horen zijn. Beetje het idee wat je hebt met coilwhine maar dan niet zo hard en irritant.
[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 05-09-2014 12:29 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
mijn xbox staat gewoon op ireland, en mijn xbox GT is volgens mij ook gewoon nederlands.LOTG schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:23:
[...]
Als het goed is kun je daar ook kiezen voor je MS acount, tenzij je de kaart in een andere regio wilt gebruiken. Dat kan namelijk niet.
Tis iig allemaal Europees.
als ik bij payment& billing kijk staat er ook gewoon, In your microsoft account: 10,00
[ Voor 10% gewijzigd door pokle312 op 05-09-2014 12:28 ]
How are you doing?
MS hanteerd voor ieder land een eigen commerce account. Op commerce.microsoft.com kun je ze allemaal zien. Je hebt die kaart dus bij NL geredeemd en kun je dus ook alleen in NL uitgeven.pokle312 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:26:
[...]
mijn xbox staat gewoon op ireland, en mijn xbox GT is volgens mij ook gewoon nederlands.
Tis iig allemaal Europees.
Heb gewoon add billing info gedaan en gewoon wat onzin in gevoerd.
Uiteindelijk dus toch gelukt.
Kan de Fifa key eigenlijk al redeemed worden aangezien deze game geen pre load is?
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Lijkt me niet... het spel is voorlopig nog niet uit (25 september geloof ik).Melkaz schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:35:
Mijn Xbox One is inmiddels ook binnen, gelijk op English/US gezet en Forza is aan het downloaden
Kan de Fifa key eigenlijk al redeemed worden aangezien deze game geen pre load is?
Tenzij ie dan de 25e spontaan in je download queue verschijnt.
Nee dit is niet normaal.Notna schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:25:
Vraagje: Net de console aangesloten en zodra de stroom erop gaat hoor ik duidelijk de harde schijf bezig zijn. Is dat normaal? Ook nu tijdens het updaten kan ik de HDD duidelijk bezig horen zijn. Beetje het idee wat je hebt met coilwhine maar dan niet zo hard en irritant.
Dit is bekend probleem, ik had het zelf ook (inclusief adapter die geluid maakte). Je kan contact opnemen met Microsoft en die gaan hem dan repareren gaven aan ongeveer 28 dagen of je neemt contact op met de webshop en ruilt hem om voor een nieuwe. Dit laatste heb ik gedaan.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Edit: Net beide FIFA 15 codes ingevoerd:
- You now own FIFA 15
- You now own FIFA 15 ULTIMATE TEAM LEGENDS PACK
Dus je kan ze al claimen
[ Voor 47% gewijzigd door Melkaz op 05-09-2014 12:45 ]
Klinkt veelbelovend!Melkaz schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:42:
Er zitten twee codes op het kartonnetje, eentje is de game key en de andere een zogeheten Launch Pack Add-on.
*zucht*Famous schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:40:
[...]
Nee dit is niet normaal.
Dit is bekend probleem, ik had het zelf ook (inclusief adapter die geluid maakte). Je kan contact opnemen met Microsoft en die gaan hem dan repareren gaven aan ongeveer 28 dagen of je neemt contact op met de webshop en ruilt hem om voor een nieuwe. Dit laatste heb ik gedaan.
Ik heb er eigenlijk compleet geen last van trouwens (als in het stoort mij niet) dus ik kan er prima mee leven. De vraag is echter of het schadelijk is.
Ik moet ook even kijken hoe erg het is met een game. Aangezien ik geen fysieke games heb zal ik moeten wachten tot hij klaar is met downloaden
[ Voor 10% gewijzigd door Notna op 05-09-2014 12:47 ]
Zie mijn update hierboven, het is inderdaad de Ultimate team pack
Overigens staan de FIFA 15 nu beide Queued achter Forza(3%...) en de Twitch app. Even kijken of ze later vanmiddag al gedownload worden
Overigens ga ik bij de Xbox one over op volledig digitaal, lekker via de US store
Zo ja, hoe groot is het bestand dan?
Ben wel benieuwd, kan vanmiddag ook mijn unit op gaan halen en zou graag gelijk de digitale auto in willen springen.
The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.
Wat ik op internet las kon het niet direct kwaad echter hebben mensen hem nog geen jaar in gebruik (waarvan ik het las). Dit is echter niet bevestigd door Microsoft die kon er geen uitspraak over doen.Notna schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:45:
[...]
*zucht*
Ik heb er eigenlijk compleet geen last van trouwens (als in het stoort mij niet) dus ik kan er prima mee leven. De vraag is echter of het schadelijk is.
Ik moet ook even kijken hoe erg het is met een game. Aangezien ik geen fysieke games heb zal ik moeten wachten tot hij klaar is met downloaden
Weet niet hoe erg het bij jou is maar als ik er 3,5 meter vanaf zat en rustig muziek afspeelde hoorde ik de xbone nog blazen
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Als het compleet stil is en ik op de bank a 2.5m afstand zit hoor ik de HDD wel iets. Maar het is hier nooit echt stil (3 kinderenFamous schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:48:
[...]
Wat ik op internet las kon het niet direct kwaad echter hebben mensen hem nog geen jaar in gebruik (waarvan ik het las). Dit is echter niet bevestigd door Microsoft die kon er geen uitspraak over doen.
Weet niet hoe erg het bij jou is maar als ik er 3,5 meter vanaf zat en rustig muziek afspeelde hoorde ik de xbone nog blazen

Dus wat ik zeg: ik moet even gaan kijken vanavond, als de kiddos naar bed zijn, hoe het allemaal klinkt in idle/dashboard mode en tijdens een game. Anders ga ik de RMA maar aanvragen bij MS

Nice!Melkaz schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:47:
[...]
Zie mijn update hierboven, het is inderdaad de Ultimate team pack
Overigens staan de FIFA 15 nu beide Queued achter Forza(3%...) en de Twitch app. Even kijken of ze later vanmiddag al gedownload worden
Wat denk je zelfpredacore schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:48:
Kan je Forza pas spelen als deze helemaal gedownload is?
Zo ja, hoe groot is het bestand dan?
Ben wel benieuwd, kan vanmiddag ook mijn unit op gaan halen en zou graag gelijk de digitale auto in willen springen.
[ Voor 27% gewijzigd door TictaCNL op 05-09-2014 12:56 ]
Het zou zo gek nog niet geweest zijn toch? Zoals Blizzard (en vaak Steam) ook de optie bieden om al te spelen als de download nog niet klaar is.TictaCNL schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:55:
[...]
Nice!
[...]
Wat denk je zelfHet bestand is 40GB groot en moet uiteraard helemaal gedownload zijn voordat je hem kan spelen.
Maar thanks voor de info, wordt morgen dus dat ik kan spelen
The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.
Nee hoor, je kunt al de SP eerder opstarten, maar dan heb je volgens mij alleen de tutorial, niet de rest. Komt voornamelijk omdat je daarna zelf mag bepalen welke auto en welke banen je wilt gaan doen.TictaCNL schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:55:
[...]
Nice!
[...]
Wat denk je zelfHet bestand is 40GB groot en moet uiteraard helemaal gedownload zijn voordat je hem kan spelen.
Nieuwe trailer voor Sunset overdrive
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=NRmDHBdBf-I]
Informatie uit de video is wenselijk. De humor van de presentator is echter dubieus.
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 05-09-2014 12:57 ]
Ben er nog niet helemaal uit of ik enthousiast word van SO. Ben erg fan van Crackdown, waar dit ergens natuurlijk wel op lijkt, maar ik weet niet... Time will tell..Martinspire schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:57:
[...]
Nee hoor, je kunt al de SP eerder opstarten, maar dan heb je volgens mij alleen de tutorial, niet de rest. Komt voornamelijk omdat je daarna zelf mag bepalen welke auto en welke banen je wilt gaan doen.
Nieuwe trailer voor Sunset overdrive
[video]
Informatie uit de video is wenselijk. De humor van de presentator is echter dubieus.
Ratelen zoals in je hoort je harde schijf...?Xepos schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:02:
Zo mijne ratelt ook flink nu die Forza aan het downloaden is. Ik geloof dat dit niet echt gezondheid is.
En best luid al zit in in een redelijk stille omgeving.
[ Voor 27% gewijzigd door Xepos op 05-09-2014 13:05 ]
Dit topic is gesloten.
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!