Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:43:
Vreemd, al jou klachten ervaar ik dus helemaal niet.
Ik heb wel eens gehad dat de ene preview update iets sneller is dan de andere. Maar nooit dat het de Xbox hel langzaam maak. Ik maak ook veel gebruik van de Smartglass app, maar dan op een Android tablet, totaal geen las van het feit dat de Xbox langzaam reageert.

Sterker, wanneer ik de Smartglass app gebruik om de Xbox te bedienen gebeurd alles gewoon direct.
Heb je toevallig geen problemen qua internet? Aangezien de Xbox heel veel content online heeft staan kan daar misschien een oorzaak liggen.

Berichten komen hier dus direct binnen en zijn tevens direct leesbaar wanneer ik er op klik, op welke software versie draai jij? 20 a 30 sec. wachten herken ik dus zeker niet...
Ik draai laatste beta, 1409 is dat dacht ik, met de nieuwste versie van smartglass (Deze week) alsmede de beta versie. Internet is geen superspul (28/4) maar is gewoon netjes stabiel. Ik kan wel eens wat stukjes opnemen.

Als eenmaal 'iets' draait, werkt het vaak ook gewoon, zolang ik maar in dat scherm blijf. Gaat me scherm even standby (dus Win8 lockscreen) begint alles weer opnieuw.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 08:39
Iemand die Dance Central Spotlight heeft en kan vergelijken met Just Dance voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:21:
[...]

Ik draai laatste beta, 1409 is dat dacht ik, met de nieuwste versie van smartglass (Deze week) alsmede de beta versie. Internet is geen superspul (28/4) maar is gewoon netjes stabiel. Ik kan wel eens wat stukjes opnemen.

Als eenmaal 'iets' draait, werkt het vaak ook gewoon, zolang ik maar in dat scherm blijf. Gaat me scherm even standby (dus Win8 lockscreen) begint alles weer opnieuw.
Ik draai ook met de laatste Xbox beta en smartglas beta, ik denk dat je internet (uitgaand) zelf niet eens het probleem is. Hoe vol zitten de wifi-kanalen bij jou in je omgeving? De Xbox en je surface maken gebruik van WIFI-Direct. Het kan dus zijn dat hier iets spaak loopt en voor vertragingen zorgt.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xbox zit op een gigabit switch, daar zit het probleem niet en de surface is niet 'traag' wat betreft internet (heb maar 3 wifi-netwerken in de buurt, waarvan 2 van mij), maar de app zelf qua laden is gewoon traag voor ik weer wat kan doen.

Als je bv vanuit smartglass naar friends gaat, krijg je eerst kort 'cached' je friendlist met icoontjes en activity feed. Vervolgens zie je activity feed bijwerken en schieten alle friends op 'grijze' icoontjes. Kort erna vullen de icoontjes zich weer van de friends en refreshed het activity lijstje zich weer. Dat hele proces loopt van 10 tot soms 30 seconde.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

SinergyX schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:53:
Xbox zit op een gigabit switch, daar zit het probleem niet en de surface is niet 'traag' wat betreft internet (heb maar 3 wifi-netwerken in de buurt, waarvan 2 van mij), maar de app zelf qua laden is gewoon traag voor ik weer wat kan doen.

Als je bv vanuit smartglass naar friends gaat, krijg je eerst kort 'cached' je friendlist met icoontjes en activity feed. Vervolgens zie je activity feed bijwerken en schieten alle friends op 'grijze' icoontjes. Kort erna vullen de icoontjes zich weer van de friends en refreshed het activity lijstje zich weer. Dat hele proces loopt van 10 tot soms 30 seconde.
Kan ik helaas beamen, ook hier voelt het allemaal soms wat "stroperig" aan in de GUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:50
Camo schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:14:
[...]

Je wou de gene met kinect?
Ja als ik dan toch bezig ben ;) Ik zag de mogelijkheden met skype enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:53:

Ik heb het nu net zelf geprobeerd op een HTC One M7,
Smartglas start direct op, zit dus vrij wel direct in het hoofdscherm.
Ga ik vervolgens na menu -> Friends/Vrienden dat heb ik mijn hele vriendenlijst (+/- 130 stuks) binnen 4 a 5 tellen geladen. Dat is inclusief avatars en online status

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Merk het ook hoor, hoe meer functies ze toevoegen in het OS hoe trager hij blijkt te worden.
De Xbox One van November was echt retesnel, ff commando geven aan Kinect en boem het scherm stond er.
Nu is het commando geven, wachten, wachten, app laden, app invullen.
Ik verdenk ook de nieuwe gui hiervan, daar waar eerst misschien 10% gpu-kracht ook gebruikt kon worden door het OS ?
Vooral met zware games als Diablo en Watch Dogs krijg ik enkele seconden een zwart scherm voordat ik op de home-page zit.

Smartglass werkt wel gewoon goed.

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 02-09-2014 16:24 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pethor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-05-2024
Bullet NL schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:09:
[...]
Smartglas start direct op, zit dus vrij wel direct in het hoofdscherm.
Ga ik vervolgens na menu -> Friends/Vrienden dat heb ik mijn hele vriendenlijst (+/- 130 stuks) binnen 4 a 5 tellen geladen. Dat is inclusief avatars en online status
Hier op een Samsung Ativ S (WP8) via 3G, 5 sec om smartglass beta te starten, daarna 1 sec laden. friendslist open en binnen 2 seconden alle info in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Warriors Orichi 3, Dance Central Spotlight en Warframe (gratis) staan nu in de store.

[ Voor 18% gewijzigd door justifire op 02-09-2014 16:36 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 14:19:
[...]

Bedankt voor de info , de TS was dan niet duidelijk genoeg.
Die 30 minuten is wel erg relaxed , zeker vergeleken met de 15 minuten van de PS4.

Ik ga wat leuke momenten recorden als ik de Xbox One straks in huis heb.
30 minuten? Ik dacht gewoon maar 5 minuten? Vind vaak 30 seconden al lang zat :P, het gaat toch vaak om die éne kill of die éne inhaalactie.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:40:
[...]
30 minuten? Ik dacht gewoon maar 5 minuten? Vind vaak 30 seconden al lang zat :P, het gaat toch vaak om die éne kill of die éne inhaalactie.
Als je een walkthrough wil doen is 30 minuten wel beter.
muffstuff schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:05:
Dan heb je de laatste denk ik, keek zojuist en blijkt niet meer te bestellen te zijn bij de intertoys.

Zoals gewoonlijk ben ik weer een beetje traag met dit soort dingen. leek mij een mooie deal voor 500 euro. Blijkbaar vonden andere mensen dat ook, want overal is die day one niet meer te reserveren.
http://www.intertoys.nl/g...-forza-bundel-605274.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
die zag ik ook al, maar zou toch wel kinect willen. Een losse kinect is later duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

muffstuff schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 17:05:
[...]

die zag ik ook al, maar zou toch wel kinect willen. Een losse kinect is later duurder
Maar nu bespaar je toch op 2 spellen en Kinect voor de X1 komt later los beschikbaar voor een mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 17:06:
[...]

Maar nu bespaar je toch op 2 spellen en Kinect voor de X1 komt later los beschikbaar voor een mooie prijs.
Kinect voor de Xbox One komt beschikbaar voor $149 dus hoogstwaarschijnlijk voor €149... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Ja ik snap je redenering ook niet helemaal. Xbox One met Kinect en dezelfde 2 spellen is 100 euro duurder, Kinect kost 150 euro los straks.

[ Voor 72% gewijzigd door Gropah op 02-09-2014 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik ervaar dat mij batterij van de play and charge kit best snel leeg gaat, en heb dit aangemeld op het Xbox Forum. Zou fijn als mensen die dit ook ervaren, ook even een berichtje post in onderstaand topic, ik heb er wel is wat Tweakers in game chat parties ook over gehoord:

http://forums.xbox.com/xb...409/f/5053/t/1824862.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
shadowman12 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 20:53:
Ik ervaar dat mij batterij van de play and charge kit best snel leeg gaat, en heb dit aangemeld op het Xbox Forum. Zou fijn als mensen die dit ook ervaren, ook even een berichtje post in onderstaand topic, ik heb er wel is wat Tweakers in game chat parties ook over gehoord:

http://forums.xbox.com/xb...409/f/5053/t/1824862.aspx
Na een nieuwe connect sessie met mijn XBO gaat die van mij nu veel langer mee. Of het ligt aan mijn andere charge and play kit want deze controller gaat al lang mee in verhouding met mijn andere daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag komt als het goed is Warframe online. De F2P COOP shooter:

En verder vandaag ook Dance Central Spotlight. Voor €9.99 download je de game + 10 nummers
Avicii -- "Wake Me Up"
Cher Lloyd -- "I Wish"
David Guetta ft. Sia -- "Titanium"
Jason Derulo ft. 2 Chainz -- "Talk Dirty"
Kid Ink ft. Chris Brown -- "Show Me"
Lorde -- "Royals"
OneRepublic -- "Counting Stars"
Pharrell Williams -- "Happy"
Rihanna -- "Diamonds"
will.i.am ft. Justin Bieber -- "#thatPOWER"

En voor €1.99 per stuk is te downloaden:
Erasure – “A Little Respect”
Paramore – “Ain't It Fun”
John Legend – “All of Me” (Tiësto's Birthday Treatment Remix [Radio Edit])
Nico & Vinz – “Am I Wrong”
Lady Gaga – “Applause”
Enrique Iglesias ft. Sean Paul, Decemer Bueno, Gente de Zona – “Bailando”
Selena Gomez – “Come & Get It”
TLC – “Creep”
Demi Lovato – “Heart Attack”
Ini Kamoze – “Here Comes the Hotstepper”
Icona Pop ft. Charli XCX – “I Love It”
Calvin Harris ft. Ellie Goulding – “I Need Your Love”
Ne-Yo – “Let Me Love You” (Until You Learn To Love Yourself)
Of Monsters And Men – “Little Talks”
The B-52’s – “Love Shack”
Maroon 5 – “Maps”
Emeli Sandé – “Next To Me”
Maroon 5 – “One More Night”
Bastille – “Pompeii”
Capital Cities – “Safe and Sound”
will.i.am ft. Britney Spears – “Scream & Shout”
Calvin Harris – “Summer”
Lana Del Rey – “Summertime Sadness” (Cedric Gervais Remix)
A-Ha – “Take On Me”
DJ Snake ft. Lil' Jon – “Turn Down For What”

Trailer:

Trailer 2:

Voorbeeldnummer:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=doG5ZQMwLoQ]

Op zich zijn de nummers allemaal vrij herkenbaar, maar het ziet er toch nog wel wat prijzig uit. In ieder geval wel fijn dat de basis vrij goedkoop is, dat zal veel mensen wel over de streep trekken. Al hoop ik zelf wel dat ze alle nummers gewoon als vast pakket voor leuke prijs uit gaan brengen.

Mochten er nog gamers zijn waarvan vrouwlief graag dit soort games doet, graag gedaan ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 02-09-2014 22:20 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 20:33
Serieus, 2 euro per nummer. Zijn ze gek geworden :P hopen op 1 pakket inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 20:35
Ik kan de Xbox one inmiddels in het Nederlands instellen en in de store met Paypal betalen, dus geen gedoe met amerikaanse accounts :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Boinkie schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 21:36:
Serieus, 2 euro per nummer. Zijn ze gek geworden :P hopen op 1 pakket inderdaad. :)
Ik vind het wel meevallen als je het afzet tegen de prijs van het spel zelf. 9,99. Dan heb je 10 nummers er bij en kan je zelf de nummers er bij kopen die je leuk vind. Als je die 9,99 bekijkt tegen de prijs van een volledig spel met veel nummers die je niet leuk vind (meestal iets van 49,99) dan kan je toch voor 40 euro nummers kopen die je wel leuk vind. Dat zijn 20 nummers. In totaal dus 30... Vind ik niet zo gek hoor.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:38
Garfield schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 22:01:
Ik kan de Xbox one inmiddels in het Nederlands instellen en in de store met Paypal betalen, dus geen gedoe met amerikaanse accounts :-)
|:(

Ja want dat Amerikaanse gedoe scheelt maar 25 euro op een nieuw spel, veel te veel moeite
:+

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-09 21:22
LOTG schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 17:09:
Ja ik snap je redenering ook niet helemaal. Xbox One met Kinect en dezelfde 2 spellen is 100 euro duurder, Kinect kost 150 euro los straks.
Gewoon een jaartje wachten en dan gaat de prijs van de losse kinect vanzelf naar beneden. Het zou mij verbazen als het niet zo is. :+ .

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:26
http://www.ign.com/articl...rials-coming-to-ea-access

Ben blij dat ik Rivals niet heb gekocht met de korting van afgelopen week. Was flink aan het twijfelen.
Vooral fijn dat ik nu 5 dagen eerder Fifa kan spelen, kan heel slecht wachten op games... :))

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
justifire schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 21:39:
[...]

justifire in "[XBO] Xbox One - Deel 3" ;)
Heb hem geinstalleerd, nog niet gespeeld.
Lijkt een soort Destiny 'light'
:X Wacht maar tot je het speelt. Is net zoveel Destiny als dat het Mortal Kombat is imo :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Minecraft a.s. Vrijdag in de store... Mooie launch titel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Kartale schreef op woensdag 03 september 2014 @ 00:01:

Ben blij dat ik Rivals niet heb gekocht met de korting van afgelopen week. Was flink aan het twijfelen.
Vooral fijn dat ik nu 5 dagen eerder Fifa kan spelen, kan heel slecht wachten op games... :))
Ik had het wel gekocht :D Heb gelukkig nog geen EA Access

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Kartale schreef op woensdag 03 september 2014 @ 00:01:

Ach, nu zit je 5 dagen eerder te wachten :+ Wachten moet toch ;)

Btw, meer mensen gister 'last' met het unlocken van achievements? Heb wel een aantal achievements gehaald (ook daadwerkelijk unlocked), maar geen enkele notification ontvangen :) Liever zo dan dat issue van een tijd terug, maar toch, ik mis het geluidje als ik een achievement heb gehaald O+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
Is er iemand die zijn controllers oplaad met bijvoorbeeld zijn telefoon oplader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-08 13:15
eRRoR.InSiDe schreef op woensdag 03 september 2014 @ 09:32:
Is er iemand die zijn controllers oplaad met bijvoorbeeld zijn telefoon oplader?
Jep, works like a charm.

Soms zit het tegen, soms zit het mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
Ah cool, dan hoef ik mijn kastje niet steeds open te doen en kan ik gewoon de oplader er voortaan insteken zonder te stoppen met spelen :)

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 21:39:
justifire in "[XBO] Xbox One - Deel 3" ;)
Heb hem geinstalleerd, nog niet gespeeld.
Lijkt een soort Destiny 'light'
Het is een instanced 3rd person MMO, PC al helemaal grijs gespeeld, ben erg benieuwd hoe hij op de XBO is. Qua besturing zit het lekker in elkaar, al vraag ik me af hoe je de snelle actie kan beheersen met een controller.

Heb al wat twitch-streams zitten kijken, maar lijkt erop dat je hoge waves (nog) niet gaat redden met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
eRRoR.InSiDe schreef op woensdag 03 september 2014 @ 09:32:
Ja, ik met mijn Nokia Lumia oplader, gaat allemaal via mini usb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackphantom25
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:35
Meer mensen die problemen hebben met de nieuwe Netflix app op de xbox?
Reageert slecht op voice controls en gestures werken helemaal niet meer.

Ook merk ik dat ondertiteling of te groot of te klein is (wat je ook instelt op Netflix).
Of ben ik de enige die het crap vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

blackphantom25 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 16:18:

Ook merk ik dat ondertiteling of te groot of te klein is (wat je ook instelt op Netflix).
De interface vind ik een stuk minder maar de voice controls en gestures gebruik ik niet.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Nou die Voice Controls en Gesture gekkigheid (lees: Onzin) gebruik ik niet maar de App zelf is echt Crap.
Hij gaat verder op punten waar ik niet gebleven ben zelfs als ik daarvoor op de One keek.

Hij start vaak het geluid niet mee en ondertiteling is de ene keer geel en de andere keer geel, dit wisselt zelfs tussen afleveringen binnen 1 serie. Iets wat het online of op de Chromecast helemaal niet doet.

Ook is het automatisch vervolgen van afleveringen best irritant, ding gaat niet automatisch na de vooruitblik verder. Iets wat mijn PS4 bv wel deed.

Maar goed ik doe het er maar mee 8)7

Ik kan je trouwens de Xbox One Remote van harte aanbevelen, er fijn en zelfs verlicht ding.
(Ik deed het daarvoor met de controller, die gaat nog al snel uit wat tijdens binge watching best wel irritant is)

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 03-09-2014 16:55 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackphantom25
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:35
Xbox one remote heb ik liggen idd! erg fijn in gebruik, kan ik iedereen aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
X-Fighter schreef op woensdag 03 september 2014 @ 07:38:
[...]

Ik had het wel gekocht :D Heb gelukkig nog geen EA Access
EA access is toch nog niet beschikbaar in Nederland? Kan alleen maar UK/DE pagina van vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
BinaryRun schreef op woensdag 03 september 2014 @ 17:40:
[...]

EA access is toch nog niet beschikbaar in Nederland? Kan alleen maar UK/DE pagina van vinden.
Mijn regio staat sowieso op USA altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
In het Nederlands geen voice controls voor de Xbox One:
nieuws: Microsoft brengt Xbox One in Nederland uit zonder spraakherkenning -update

Snap deze keuze van Microsoft Nederland niet helemaal, ze kunnen toch Bing Translate en Machine Learning uit Azure gebruiken, wat is er dan zo complex?

[ Voor 23% gewijzigd door Turdie op 03-09-2014 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
shadowman12 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 19:06:
In het Nederlands geen voice controls voor de Xbox One:
nieuws: Microsoft brengt Xbox One in Nederland uit zonder spraakherkenning -update

Snap deze keuze van Microsoft Nederland niet helemaal, ze kunnen toch Bing Translate en Machine Learning uit Azure gebruiken, wat is er dan zo complex?
Dialecten?

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Laatst online: 16-09 22:38
Heb je in de uk toch ook? Daar is het ze wel gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Oei we hadden eerder moeten klagen.
One haalt net een update binnen voor Netflix en het lijkt erop alsof het meer richting de PS4 app is gegaan.

Moet er nog wat langer mee werken maar eerst indruk is positief :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Motion2 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 19:44:
[...]

Heb je in de uk toch ook? Daar is het ze wel gelukt
nou ja, ze hebben Australian english, UK english en Canadian english, dus zo eenvoudig is het dus blijkbaar niet... daarnaast werkt Engels US perfect voor mij, dus maakt het me niet veel uit.

[ Voor 11% gewijzigd door harrytasker op 03-09-2014 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:13:
[...]

Oei we hadden eerder moeten klagen.
One haalt net een update binnen voor Netflix en het lijkt erop alsof het meer richting de PS4 app is gegaan.

Moet er nog wat langer mee werken maar eerst indruk is positief :)
Aan de software wordt continue gewerkt, kijk maar in het preview forum.
Gewoon een berichtje achterlaten en er wordt naar je geluisterd. Hoe meer feedback hoe beter de XO wordt.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Forza 5 gratis te spelen voor gold members dit weekend..

http://majornelson.com/20...otorsport-5-free-weekend/

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig, zag dat gelijktijdig Titanfall gratis is op Origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
Weet iemand waar ik een lijst kan vinden met de gratis die games die al zijn uitgekomen voor de Xbox One als je Xbox Live Gold hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaggettD
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-08 07:38
Heeft iemand enig idee wanneer de Nederlandse Xbox One marketplace online gaat? Gaat dat ook pas Vrijdag worden of komt die misschien al wat eerder online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

TictaCNL schreef op woensdag 03 september 2014 @ 22:24:
Weet iemand waar ik een lijst kan vinden met de gratis die games die al zijn uitgekomen voor de Xbox One als je Xbox Live Gold hebt?
De games zijn slechts een maand gratis, de huidige zijn op de site en op de xbox te vinden bij "Games with Gold"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
xAnarchyBaS schreef op woensdag 03 september 2014 @ 22:30:
[...]

De games zijn slechts een maand gratis, de huidige zijn op de site en op de xbox te vinden bij "Games with Gold"
Ik dacht altijd dat die games die je via dat programma downloadde en speelde oneindig houdbaar waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Laatst online: 16-09 22:38
Boinkie schreef op woensdag 03 september 2014 @ 23:07:
[...]

Ik dacht altijd dat die games die je via dat programma downloadde en speelde oneindig houdbaar waren?
Klopt.maar je moet ze tijdens die maand aan je account toevoegen, dan zijn ze oneindig houdbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Motion2 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 23:08:
[...]

Klopt.maar je moet ze tijdens die maand aan je account toevoegen, dan zijn ze oneindig houdbaar.
Oftwel; voeg alle games aan je account toe in die maand want dan heb je ze allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TictaCNL schreef op woensdag 03 september 2014 @ 23:10:
[...]

Oftwel; voeg alle games aan je account toe in die maand want dan heb je ze allemaal?
Ja.

Alle games with gold games zijn tijdens hun periode (soms een maand, soms 2 maanden) aan je account te koppelen. Achteraf kun je ze echter niet gratis aan je account koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 13:38
TictaCNL schreef op woensdag 03 september 2014 @ 23:10:
[...]

Nee. Bijvoorbeeld in januari krijg je game a gratis en in februari game b.
Als je in januari game a dan geclaimd hebt in de store kan je hem altijd gratis downloaden. Heb je dat niet gedaan en is het februari dan is het helaas pindakaas ;)

Je kan dus niet retro aktief de games claimen die ooit gratis waren bij Gold als je die toen gemist hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
mtouw78 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 23:15:
[...]

Nee. Bijvoorbeeld in januari krijg je game a gratis en in februari game b.
Als je in januari game a dan geclaimd hebt in de store kan je hem altijd gratis downloaden. Heb je dat niet gedaan en is het februari dan is het helaas pindakaas ;)

Je kan dus niet retro aktief de games claimen die ooit gratis waren bij Gold als je die toen gemist hebt.
Oke, dat bedoelde ik ook inderdaad. Thanks.

• LOTG
Gisteren de Xbox op Nederland gezet, een lijstje bevindingen.
- Kon games with gold nergens meer vinden (niet in NL?).
- Regio afhankelijk van gekozen taal, in plaats van anders om.
- (Nog) geen Engels beschikbaar
- Daardoor geen voice
- Volgens mij niet alles in de store
- Minder opties in de store, volgens mij kon ik in de US store wel alle games vinden.

Toen maar eens Warframe gaan doen. Opzich wel al een verbetering dan vorig jaar toen ik het op de PC speelde. Er is zowaar een tutorial. Difficulty vind ik wel nog steeds erg hoog, wat mij een beetje een pay to win gevoel gaf. In de 2e missie (bos omgeving) dropte nergens meer health toen ik een locatie moest verdedigen, en koste mij dat 2 revives door een combo van snipers en melee gasten die gewoon achter je spawnen. Sowieso vind ik dat spawn gebeuren ruk, want je kunt er dus niet van uit gaan dat het achter je veilig is. De controls voelen ook wat onwennig wat het allemaal lastiger maakte, en het spel mij niet vertelde waarom ik al mijn skills uit de eerste missie kwijt was.

• mfneed
  • Laatst online: 11-09 18:23
Mijn mic ook maar eens tevoorschijn gehaald, Sinergyx was de eerste (on)gelukkige mij aan te horen:D Ben nu dus aanspreekbaar via mijn One!!
mfreriks schreef op donderdag 04 september 2014 @ 11:19:
Mijn mic ook maar eens tevoorschijn gehaald, Sinergyx was de eerste (on)gelukkige mij aan te horen:D Ben nu dus aanspreekbaar via mijn One!!
Was kort maar krachtig :D
LOTG schreef op donderdag 04 september 2014 @ 09:56:
Toen maar eens Warframe gaan doen. Opzich wel al een verbetering dan vorig jaar toen ik het op de PC speelde. Er is zowaar een tutorial. Difficulty vind ik wel nog steeds erg hoog, wat mij een beetje een pay to win gevoel gaf. In de 2e missie (bos omgeving) dropte nergens meer health toen ik een locatie moest verdedigen, en koste mij dat 2 revives door een combo van snipers en melee gasten die gewoon achter je spawnen. Sowieso vind ik dat spawn gebeuren ruk, want je kunt er dus niet van uit gaan dat het achter je veilig is. De controls voelen ook wat onwennig wat het allemaal lastiger maakte, en het spel mij niet vertelde waarom ik al mijn skills uit de eerste missie kwijt was.
Heb de game ook geinstalleerd, hij is nu identiek aan de PC versie, nieuwe tutorial was onderdeel van laatste grote update. Spawns zijn inderdaad enorm random (al zijn ze vaak wel te voorspelen, ze komen zegmaar niet uit 'thin air'), maar moet zeggen dat de controls tov de PC toch minder zijn. Het past allemaal goed op een controller, maar weet nu al dat ik nooit zo 'vrij' kan zijn als op de PC. Het snel duik/jump/sprint/kick/jump/slam wisselen gaat op de controller bizar stuk moeilijker.

Grafisch vind ik het nog best netjes, had niet verwacht dat ze toch zo dicht richting PC graphics konden gaan (al blijft er een zichtbaar verschil).

Jammer dat de chat al meteen nergens meer over gaat, zoveel zeiken over gebruik van chat maar vergeten dat je dat gewoon via smartglass kan invoeren :P

Verwijderd

Mijn Xbox One + FIFA en Forza is verstuurd door Intertoys. _/-\o_

Morgen lekker vrij voor het Xbox One feest.

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 16:16
Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 14:32:
Mijn Xbox One + FIFA en Forza is verstuurd door Intertoys. _/-\o_

Morgen lekker vrij voor het Xbox One feest.
wauwwww ik zou willen dat ik weer terug kon naar die eerste keer op me one haha... Voor mijn gevoel is de release in duitsland al weer zo lang geleden dat het "gewoon"is geworden :z

*net zo gewoon als dat ik voortaan synergie schrijf in plaats van synergy .... hahaha*

[ Voor 9% gewijzigd door Xenophoben op 04-09-2014 14:36 ]

• LOTG
SinergyX schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:08:
Spawns zijn inderdaad enorm random (al zijn ze vaak wel te voorspelen, ze komen zegmaar niet uit 'thin air'),
Dat heb ik helaas anders ervaren. Ze plopte echt gewoon voor mij into existence.
Dat ze kunnen vliegen is ook stront irritant, want je vind ze soms lastig (geen blibs op de kaart) en als je de trigger inhoud om te richten gaat het al helemaal langzaam.

Grafisch kan ik er niet zo veel over zeggen, want hoe het vorig jaar op mijn PC uit zag weet ik niet meer.

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 11:05

W84

Alvast veel plezier voor degene waar morgen het Xbox One avontuur begint. Het is een vette console!

Ik vermaak me trouwens echt met Plants vs Zombies... wat een geniale en te grappige game. Prachtig! :D

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 18:55
Nog maar één nachtje slapen! Nu maar hopen dat ik hem in de ochtend geleverd krijg :)

• X-Fighter
Ik vind het raar dat de Xbox One cd's niet goed uitleest. Daarstraks reed ik in de auto, en de track naam, artiest etc kwam allemaal op het scherm. Een gewone BMW 1, en dan nu op de Xbox One, dezelfde cd, zegt hij gewoon untitled artist, untitled album, track 09...

• DarkHunterNL
Hehe,

Ongeveer een half jaar geleden was mijn PayPal rekening geblokkeerd op de xbox one omdat er van een nederlands IP met een USA adres betaald was.

Maar het werkt nu dus weer :D

[ Voor 31% gewijzigd door DarkHunterNL op 04-09-2014 15:54 ]

• Yaz
X-Fighter schreef op donderdag 04 september 2014 @ 15:13:
Ik vind het raar dat de Xbox One cd's niet goed uitleest. Daarstraks reed ik in de auto, en de track naam, artiest etc kwam allemaal op het scherm. Een gewone BMW 1, en dan nu op de Xbox One, dezelfde cd, zegt hij gewoon untitled artist, untitled album, track 09...
Grappig. Toevallig laatst een CD erin geknald en deze word goed herkend. Inclusief cover art.

• X-Fighter
Yaz schreef op donderdag 04 september 2014 @ 15:14:
[...]

Grappig. Toevallig laatst een CD erin geknald en deze word goed herkend. Inclusief cover art.
Heel raar, want die cd is niet zelfgemaakt ofzo, pas in de winkel gekocht. Van Universal Music

• Yaz
X-Fighter schreef op donderdag 04 september 2014 @ 15:15:
[...]

Heel raar, want die cd is niet zelfgemaakt ofzo, pas in de winkel gekocht. Van Universal Music
Het was die van Kensington -> Rivals. Deed het zonder problemen.

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

LOTG schreef op donderdag 04 september 2014 @ 09:56:
Gisteren de Xbox op Nederland gezet, een lijstje bevindingen.
- Kon games with gold nergens meer vinden (niet in NL?).
- Regio afhankelijk van gekozen taal, in plaats van anders om.
- (Nog) geen Engels beschikbaar
- Daardoor geen voice
- Volgens mij niet alles in de store
- Minder opties in de store, volgens mij kon ik in de US store wel alle games vinden.

Ook ik krijg morgen mijn Xbox binnen.
In het Nederlands zetten lijkt met dus niet handig als ik het zo lees.
Maar waar dan wel? Hebben jullie tips?
Ik heb ooit iemand gehoord het invoeren van een adres in Canada omdat de Canadese munteenheid vrij laag staat en de (digitale) games daar het goedkoopst zijn. Wat is jullie mening?

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

• DarkHunterNL
Ik heb m'n xbox op USA staan. Heb toevallig net gebeld met xbox support omdat ze m'n paypal hadden geblokkeerd met een "risk block". Toen heb ik van hem de tips gekregen dat het makkelijkste is om de xbox op USA te zetten en het goedkoopst om ook daar de spellen te halen. (dollar<euro) Enigste wat kan zijn is dat de DLC niet regio vrij kan zijn maar dat staat er dan bij en kun je binnen 2 min van regio switchen, dlc kopen, terug switchen. Je kan overigens zoveel paypal accounts toevoegen als je wilt. Als er 1 geblokkeerd wordt werken de andere nog wel (:D) OF je kan pre-paid dollar cards gebruiken. (wel USA region/region free)

Kort samengevat: Games eerder op release, kinect dat werkt, en GOEDKOPER :D

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:11
Of gewoon in de winkel/marktplaats halen en weer doorverkopen :)

Haters everywhere but I don’t really care

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 15:14
Maarja is alleen US, niet geldig voor ons dus :(

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 09:52
predacore schreef op donderdag 04 september 2014 @ 15:49:
[...]

Ook ik krijg morgen mijn Xbox binnen.
In het Nederlands zetten lijkt met dus niet handig als ik het zo lees.
Maar waar dan wel? Hebben jullie tips?
Ik heb ooit iemand gehoord het invoeren van een adres in Canada omdat de Canadese munteenheid vrij laag staat en de (digitale) games daar het goedkoopst zijn. Wat is jullie mening?
Ik ben er ook net naar aan het kijken...
Zie hier: how-to-xbox-one-games-kopen-in-de-us-xbox-store

Ik heb nu op Xbox.com mijn profiel op US gezet, dus ik kan kopen op de US store.
Ik heb geen Credit Card gekoppeld, PayPal gaat niet meer.
Maar nu hoef ik dus nergens een adres in te voeren neem ik aan? Dit hoeft alleen als je een CC koppelt. Of zie ik iets over het hoofd?

Morgen krijg ik mijn XBone. Deze moet ik dan op regio UK zetten om de taal op de XB op Engels te krijgen?

[ Voor 5% gewijzigd door Ronster op 04-09-2014 16:18 ]

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

• Notna
  • Laatst online: 10:22

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Maverick! schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:16:
[...]

Zie hier: how-to-xbox-one-games-kopen-in-de-us-xbox-store/

Ik heb nu op Xbox.com mijn profiel op US gezet, dus ik kan kopen op de US store.
Maar nu hoef ik dus nergens een adres in te voeren neem ik aan? Dit hoeft alleen als je een CC koppelt. Of zie ik iets over het hoofd?
Als je betaald met prepaid punten moet je ook een adres opgeven. Zo 'woon' ik in Miami omdat daar geen income tax is :P

Xbox Live ID:Notna8310

• DarkHunterNL
Maverick! schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:16:
[...]

Zie hier: how-to-xbox-one-games-kopen-in-de-us-xbox-store/

Je moet op commerce.microsoft.com een adres invoeren. Tenzij het nu al op de console lukt met paypal maar dat lijkt me sterk.

• Ronster
DarkHunterNL schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:18:
[...]

Je moet op commerce.microsoft.com een adres invoeren. Tenzij het nu al op de console lukt met paypal maar dat lijkt me sterk.
Hier was ik idd aan het kijken, maar ik kan hier geen adres aanpassen. Straks nog eens een waging pogen :)

• DarkHunterNL
Maverick! schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:19:
[...]

Hier was ik idd aan het kijken, maar ik kan hier geen adres aanpassen. Straks nog eens een waging pogen :)
Rechtsbovenin bij "betalingsprofiel" op "us account" zetten. Dan factureringsgegevens en een account aanmaken :D

• mfneed
  • Laatst online: 11-09 18:23
Notna schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:18:
[...]

Als je betaald met prepaid punten moet je ook een adres opgeven. Zo 'woon' ik in Miami omdat daar geen income tax is :P
Waarschijnlijk stomme vraag, maar bij jou zijn de games ook gewoon 60$ nieuw?:) ik "woon" in Alabama als ik het goed heb, waar, als het goed is ook geen tax is. bij betalen zie ik namelijk ook altijd 59.95 incl. tax.

• Notna

Notna

Where are you?®

mfreriks schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:23:
[...]

Waarschijnlijk stomme vraag, maar bij jou zijn de games ook gewoon 60$ nieuw?:) ik "woon" in Alabama als ik het goed heb, waar, als het goed is ook geen tax is. bij betalen zie ik namelijk ook altijd 59.95 incl. tax.
Yup, 59.99 dollar incl. taxes. Werkt prima :)

• DarkHunterNL
Wat is de beste staat / plaats in de USA voor tax free shopping ? Kan 't op google niet echt vinden en ik weet niet of Washington DC eraan mee doet.

• predacore

predacore

@TychoV

Geen 'canadezen' hier die een nog goedkopere dollar gebruiken? of zijn de releases daar trager?

Ik kan nu inderdaad via commerce.microsoft.com mijn adres aanpassen, maakt het dan nog uit in welke straat? Moet dit bestaan?

Wel jammer dat Paypal niet gekoppeld kan worden, was altijd wel makkelijk geld uitgeven.

• DarkHunterNL
predacore schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:28:
Geen 'canadezen' hier die een nog goedkopere dollar gebruiken? of zijn de releases daar trager?

Ik kan nu inderdaad via commerce.microsoft.com mijn adres aanpassen, maakt het dan nog uit in welke straat? Moet dit bestaan?

Wel jammer dat Paypal niet gekoppeld kan worden, was altijd wel makkelijk geld uitgeven.
Kan met een USA adres wel :D

• Boinkie
Oregon heeft tax free shopping. Daar gewoon een hotel kiezen :P

• plakkert
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

plakkert

\o/

plakkert schreef op donderdag 04 september 2014 @ 15:25:
Heeft iemand enig idee of de Mediamarkt vandaag de Xbones gaat verzenden? Ik kan nergens een bestelstatus checken namelijk :')
Ah, kreeg ik zomaar ineens een mailtje van Mediamarkt dat ie morgenmiddag binnenkomt :+

excuse me, your balls are showing

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 11:05

W84

Ik krijg m'n Play & Charge kit morgen binnen van MM. :)

• DarkHunterNL
W84 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:49:
Ik krijg m'n Play & Charge kit morgen binnen van MM. :)
Ik ook, toen voor 17,99 gekocht. Kan alleen de bestelstatus niet op de website van de MM vinden.

• Notna

Notna

Where are you?®

DarkHunterNL schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:51:
[...]

Ik ook, toen voor 17,99 gekocht. Kan alleen de bestelstatus niet op de website van de MM vinden.
Inloggen, rechtboven klikken opMijn accountt en dan links in het lijstje op Webshop klikken

• Ronster
DarkHunterNL schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:21:
[...]

Rechtsbovenin bij "betalingsprofiel" op "us account" zetten. Dan factureringsgegevens en een account aanmaken :D
Zucht, ik voel me een beetje 'achtergesteld'...
Ik zit op commerce.microsoft.com. Hier heb ik in Algemene Informatie mijn regio op VS gezet.
Nu ga ik naar Betalingsopties, maar ik zie geen drop-down waar ik een US account kan kiezen. Uit en aanloggen helpt ook al niet.
Wanneer ik Betalingsoptie toevoegen doe, staat hier nog steeds Nederland in mijn adres en dit kan ik niet wijzigen... Wat doe ik nu fout? :/

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
Maverick! schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:56:
[...]

Zucht, ik voel me een beetje 'achtergesteld'...
Ik zit op commerce.microsoft.com. Hier heb ik in Algemene Informatie mijn regio op VS gezet.
Nu ga ik naar Betalingsopties, maar ik zie geen drop-down waar ik een US account kan kiezen. Uit en aanloggen helpt ook al niet.
Wanneer ik Betalingsoptie toevoegen doe, staat hier nog steeds Nederland in mijn adres en dit kan ik niet wijzigen... Wat doe ik nu fout? :/
Volgens mij dien je via Xbox.com te gaan, daar de regio op US zetten, dan naar je account navigeren en daar kun je via een link in de categorie betalingsopties of iets dergelijks naar commerce.microsoft.com en dan moet je links bovenin je account naar de US-variant zetten en je gegevens wijzigen :)

• predacore

predacore

@TychoV

Ik heb zojuist succesvol mijn adres aangepast. Nu ben ik een trotste bewoner van het Portland Paramount hotel. http://www.portlandparamount.com/ Inclusief whiskeybar!

Het ging vrij gemakkelijk door de stappen te volgen die hier eerder zijn gepost.
http://ikwerkindeict.nl/2...open-in-de-us-xbox-store/

• mannowlahn
predacore schreef op donderdag 04 september 2014 @ 17:14:
Ik heb zojuist succesvol mijn adres aangepast. Nu ben ik een trotste bewoner van het Portland Paramount hotel. http://www.portlandparamount.com/ Inclusief whiskeybar!

Het ging vrij gemakkelijk door de stappen te volgen die hier eerder zijn gepost.
Heeft dit dan ook invloed op NetFlix, want dat zou wel een mooie bijkomstigheid zijn dat ik niet meer aan de gang hoef te gaan met DNS settings.

• X-Fighter
Notna schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:25:
[...]

Yup, 59.99 dollar incl. taxes. Werkt prima :)
Iedereen gaat hier via Amerika, maar ik denk gelezen te hebben dat de Hong Kong store (china dus), nog goedkoper uitkwam. Ik heb het zelf nog niet getest.

[ Voor 5% gewijzigd door X-Fighter op 04-09-2014 17:21 ]

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 10:37
predacore schreef op donderdag 04 september 2014 @ 17:14:

Je hoeft je alleen je adres in te voeren als je je credit card gebruikt, voor gift cards hoeft dat niet.
Ik zie dat veel mensen dit doen, is het niet "link" dit te doen met je creditcard ? ( vals adres )

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
X-Fighter schreef op donderdag 04 september 2014 @ 17:20:
[...]

Iedereen gaat hier via Amerika, maar ik denk gelezen te hebben dat de Hong Kong store (china dus), nog goedkoper uitkwam. Ik heb het zelf nog niet getest.
De HK store is nog niet actief. De Canadese store is (na de wisselkoers) wel iets goedkoper. Scheelt 4 euro op een game van 59.99 t.o.v. de US. Maar goed, de US werkt prima, en is al een stuk goedkoper dan een europese store :).

Xbox Live: Chevalric

In de USA zijn 5 staten met 0% BTW:
Alaska, Delaware, Montana, New Hampshire en Oregon. Overigens ligt New Hampshire als enige in tijdzone -6.00
Gewoon even via Google naar een hotel zoeken aldaar en de gegevens overnemen. Moet niet zo'n probleem zijn lijkt me.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Pagina: 1 ... 33 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!