• scenix_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21-11 18:19

scenix_

404 not found

DrParanoid schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:18:
Haha, vrouw sinds gisteravond mee verslaafd aan diablo :) de juiste getrouwd dus :P

Wel alleen co-op met mij, anders gaat ze teveel dood vind ze.
Ik heb precies hetzelfde thuis, :) Nadat ze plants VS Zombies wel leuk vond (lees schreeuwend tegen iedereen die "niet eerlijk speelt" :P ) wilde ze ook wel Diablo 3 met mij proberen. Heerlijk samen gamen en gewoon ons eigen ding doen als de ander eventjes gears wisselt of spullen verkoopt.

I live and work in Germany

• DrParanoid
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 22-11 22:02
scenix_ schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:46:
[...]

Ik heb precies hetzelfde thuis, :) Nadat ze plants VS Zombies wel leuk vond (lees schreeuwend tegen iedereen die "niet eerlijk speelt" :P wilde ze ook wel Diablo 3 met mij proberen. Heerlijk samen gamen en gewoon ons eigen ding doen als de ander eventjes gears wisselt of spullen verkoopt.
Precies, heerlijk casual :D na tijden hardcore op PC gespeeld te hebben. Sowieso is gamen met partner heerlijk.

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 03-12 14:56
scenix_ schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:46:
[...]

Ik heb precies hetzelfde thuis, :) Nadat ze plants VS Zombies wel leuk vond (lees schreeuwend tegen iedereen die "niet eerlijk speelt" :P ) wilde ze ook wel Diablo 3 met mij proberen. Heerlijk samen gamen en gewoon ons eigen ding doen als de ander eventjes gears wisselt of spullen verkoopt.
Ook maar is een tweede controller kopen en uittesten wat de vriendin doet:D

• Rossi46
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 23:05
Even een vraagje vooruitlopende op de launch van Xbox One op 5 september: hoe download ik in standby stand? Ik haal de Xbox namelijk pas ’s avonds op en wil zaterdagochtend graag beginnen met Forza :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Yaz
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 22-11 10:16
Rossi46 schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:42:
Even een vraagje vooruitlopende op de launch van Xbox One op 5 september: hoe download ik in standby stand? Ik haal de Xbox namelijk pas ’s avonds op en wil zaterdagochtend graag beginnen met Forza :)
- Xbox in "instant on" stand zetten.
- Spel downloaden
- Xbox uit zetten

De xbox zal dan daarna gewoon het spel blijven downloaden en dan staat alles in de ochtend klaar voor je.
Je kan meerdere dingen in de queue gooien dus daar zou ik zeker gebruik van maken als ik jou was.

Gamertag: YazNL

• ErwinJ
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 02-12 18:48
mfreriks schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:43:
Vanavond kunnen er weer wat tweakers een friends request verwachten ^^ met name diablo gamers ^^

Edit:

SinergyXL, Nemesis kill staat op mijn xboxlive pagina^^
Top we wachten af ;) :)

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 05-12 11:58
Ik heb ook zin in vrijdag , eerste spel wat ik ga kopen , downloaden en uitspelen is Ryse.

• Xenophoben
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 05-12 14:24
Dennis585 schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:02:
Ik heb ook zin in vrijdag , eerste spel wat ik ga kopen , downloaden en uitspelen is Ryse.
Dit dacht ik ook maar wat viel die game tegen... ik denk dat ik hem 30 minuten gespeeld heb... Grootste miskoop van al mijn games ( heb er ondertussen toch al een stuk of 14).
Diablo is echt een aanrader!

• Tonnio
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 19-11 18:40
Zijn er veel mensen dan die gewacht hebben met de Xbox One kopen hier in Nederland?
Kan ik me haast niet voorstellen? Importeren was zo makkelijk! Maar hoop wel dat er boel mensen bijkomen! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde.

• Rossi46
Yaz schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:46:
[...]

- Xbox in "instant on" stand zetten.
- Spel downloaden
- Xbox uit zetten

De xbox zal dan daarna gewoon het spel blijven downloaden en dan staat alles in de ochtend klaar voor je.
Je kan meerdere dingen in de queue gooien dus daar zou ik zeker gebruik van maken als ik jou was.
Tnx voor de uitleg. Dit ga ik zeker toepassen :Y
Tonnio schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:18:
Zijn er veel mensen dan die gewacht hebben met de Xbox One kopen hier in Nederland?
Kan ik me haast niet voorstellen? Importeren was zo makkelijk! Maar hoop wel dat er boel mensen bijkomen! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde.
De pre-orders gaan erg hard. Dus het lijkt erop dat de One nu eindelijk los gaat komen in NL. Natuurlijk ook geholpen door de aantrekkelijke bundel. Vooral het feit dat je Fifa 15 (wat nog uit moet komen!) én Forza 5 erbij krijgt heeft denk ik een hoop mensen over de streep getrokken. Mij wel iig :)

[Voor 57% gewijzigd door Rossi46 op 01-09-2014 12:23]

• nexhil
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 17:06

nexhil

BAM!

Als iemand zijn fifa 15 voucher kwijt moet aankomende vrijdag dan hoor ik het wel he? ;)

• Dennis585
Rossi46 schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:21:
De pre-orders gaan erg hard. Dus het lijkt erop dat de One nu eindelijk los gaat komen in NL. Natuurlijk ook geholpen door de aantrekkelijke bundel. Vooral het feit dat je Fifa 15 (wat nog uit moet komen!) én Forza 5 erbij krijgt heeft denk ik een hoop mensen over de streep getrokken. Mij wel iig :)
Deze heb ik besteld en staat nergens bij dat je die spellen erbij krijgt :

http://www.bol.com/nl/p/m...box-one/9200000030233201/

• DrParanoid
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 22-11 22:02

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22:04

Famous

R 400+

Dennis585 schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:35:
[...]

Bij Bol.com is de bundel met de spellen ook uitverkocht.
Hij is nog wel hier: http://www.mediamarkt.nl/...1,1388709.html?langId=-11

Of bij Gamemania te bestellen.

Mijn eigen xbox is nog steeds verdwaald ergens bij Redcoon. Hij ligt in het secundaire magazijn maar sturen nog geen nieuwe op. Zit erg te twijfelen om hem ergens anders maar te pre orderen.. dit schiet niet op.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Ronster
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 11-11 20:21
[...]

Oei, ik zou hem cancelen als ik jou was.
Google maar eens op 'Xbox One Day One Edition'. Misschien is hij nog ergens te krijgen. Op een aanbieding als deze heb ik dus gewacht. Dan krijg je Forza 5 en FIFA 15 erbij.
Deze had ik allebei wel willen hebben, dus het bespaart me al snel zo'n 100 euri.

XBox: Ronsterrrrr || PSN: Ronster_Jona

• Ronster
Zo te zien is de pack nog te bestellen bij MS: Klik

Ook Bartje heeft hem nog: Klik

[Voor 30% gewijzigd door Ronster op 01-09-2014 12:54]

• Rossi46
[...]

Die zou ik heel snel cancellen als ik jou was! :o De bundel voor 399,- is nog prima te vinden en zal straks ook gewoon in de winkel liggen.

• Camo
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 05-12 12:21
Rossi46 schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:57:
[...]

Die zou ik heel snel cancellen als ik jou was! :o De bundel voor 399,- is nog prima te vinden en zal straks ook gewoon in de winkel liggen.
Snel annuleren ja, die 2 spellen maken wel verschil ook als je ze verkoopt voor je portomonee :+
Famous schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:36:
Mijn eigen xbox is nog steeds verdwaald ergens bij Redcoon. Hij ligt in het secundaire magazijn maar sturen nog geen nieuwe op. Zit erg te twijfelen om hem ergens anders maar te pre orderen.. dit schiet niet op.
Begint beetje vaak verhaal te worden bij dat Redcoon, bekende van mij zit er ook nog steeds op te wachten.
uchiha tijntje schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 20:50:
Ben nu level 21 met men Justicar, ehm.. Templar... onee, Crusader :P
_/-\o_ *O* Hij is leuk :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22:04

Famous

R 400+

SinergyX schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:10:
[...]

Begint beetje vaak verhaal te worden bij dat Redcoon, bekende van mij zit er ook nog steeds op te wachten.
Inderdaad, mijn zus had het zelfde met het retour sturen van een TV. Zij moesten echter lang wachten op het geld wat maar niet werd gestort.. Daarom wil ik ook liever niet annuleren.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Dennis585
Bij mijn vaste onlinewinkels is ie nergens meer te bestellen (X1 +FIFA en Forza)

Bij Bart Smit geeft ie ook aan dat ie uitverkocht is.

• TictaCNL
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 04-12 13:18
Dennis585 schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:28:
Bij mijn vaste onlinewinkels is ie nergens meer te bestellen (X1 +FIFA en Forza)

Bij Bart Smit geeft ie ook aan dat ie uitverkocht is.
Bart Smit: http://www.bartsmit.com/n...-day-one-edition-levering

Intertoys: http://www.intertoys.nl/g...-forza-bundel-605274.html

MediaMarkt: http://www.mediamarkt.nl/...1,1388709.html?langId=-11

• Bas Post
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 05-12 12:23
Ik kan niet wachten tot vrijdag, 3 weken geleden bij de lokale Intertoys een "Xbox One + Kinect - Day One Edition" besteld, met een verplichte aanbetaling van €25, waardoor ik verzekerd ben dat ik het pakket vrijdag kan afhalen. Leuk detail is dat ik bon nummer 1 had bij die Interoys :-)
Wat mij over de streep heeft getrokken was inderdaad Fifa 15 en Forza 5 en kinect, omdat mijn dochtertjes de dans spelletjes helemaal te gek vinden. Ook stembesturing vind ik persoonlijk een leuke toevoeging
Vorige maand had ik al mijn Xbox 360 Slim 250gb + kinect verkocht en mijn Samsung 3D Bluray speler op zolder gezet (levert op marktplaats toch geen drol op)
Dus mooi 2 apparaten uit de tv meubel en 1 terug!

BP on the move!!!

Anoniem: 337891

Het levertijden topicje voelt zich eenzaam en genegeerd.

Heb mijn Ons naar boven moeten verplaatsen vanwege het iets teveel de woonkamer in beslag nemen. Begrijp er niets van. Het geluid van scheurende racers en knallende soldaten klinkt beter dan vrouwen die boeren zoeken en zoetsappige romantische teksten lijkt mij! >:)

Morgen maar eens een soldeerbout halen zodat ik mijn tritton 720 kan combineren met de chatadapter van de meegeleverde headset. Leuk klusje wordt dat. :)

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 22:08

BM

Moderator Spielerij
Anoniem: 337891 schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:46:

Het levertijden topicje voelt zich eenzaam en genegeerd.

Dat mag best wat groter onder de aandacht :+

Mensen, dat topic is er niet voor niks :)

Xbox | iRacing
Even the dark has a silver lining

• Dennis585
Naja , ik houdt het gewoon zo en laat em bij Bol in de bestelling staan.
Het risico is mij te groot dat ik em vrijdag niet heb en ik wil em graag.

Forza kan ik wel missen want ik krijg DriveClub gratis voor de PS4.
FIFA 15 kan ik ook missen want ik ben niet zo'n voetbalfan en ik heb FIFA 14 al op de PS4.

• mfneed
Iemand nog tips voor betaalbare headphones met mic?

• Vecodo
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 03-12 08:14
Product : Microsoft - Xbox One Day One edition + Kinect
Bestelnummer: 867-03-308
Aantal: 1
Prijs:
Levertijd: 499.00 3-5 dagen

Het komt steeds dichterbij..... Zin in!

Overigens door de bundel heb ik de keuze gemaakt (grote liefhebber van Forza en Fifa 15 is een must voor mij). Gekozen voor Kinect omdat het kan, plus voicecommands is wel prettig denk ik!

• Nipje
  • Laatst online: 03-12 15:26
Heeft iemand toevallig nog een Day One pre-order staan ergens in de buurt van Tilburg? Ik ben nog op zoek naar een Day One edition maar heb zelf helaas geen pre-order. Heb er een kleine vergoeding voor over!

• aicaramba
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 02-12 16:01
http://www.nu.nl/games/38...spraak-bij-lancering.html

Toch wel raar als het waar is. Hierdoor was toch de 10 maanden uitstel.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Meh weer ff klaar met Diablo op Hardcore.
Diablo verslagen, Mathael verslagen, campaign doorlopen.
Overgeschakeld op Adventure mode, eerste missie in een grot krijg ik 6 muren voor mijn kanis |:( , kan geen kant op, potion kon ik op de een of andere vage manier niet gebruiken, dood, game over ! :|

Weet wel dat ik een Demon Hunter ga maken op softcore, damn, wat speelt die lekker weg zeg ! _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Yaz
Nipje schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:22:
Heeft iemand toevallig nog een Day One pre-order staan ergens in de buurt van Tilburg? Ik ben nog op zoek naar een Day One edition maar heb zelf helaas geen pre-order. Heb er een kleine vergoeding voor over!
Gewoon nieuwschierig maar waarom wil je perse de Day One? Wat is er zo mooi aan deze set dat je daar zelfs extra voor wilt betalen?

• Ronster
mfreriks schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:06:
Iemand nog tips voor betaalbare headphones met mic?
Tja wat is betaalbaar?
Ik heb de Turtle Beach Ear Force X41 en ben hier meer dan tevreden over.
Deze is dan wel wat duurder en je hebt voor de XBone een verloopstekkertje nodig.

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 22:53

Notna

Where are you?®

Yaz schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:23:
[...]

Gewoon nieuwschierig maar waarom wil je perse de Day One? Wat is er zo mooi aan deze set dat je daar zelfs extra voor wilt betalen?
Sorry, ik moet er even uitgooien:

Ik heb nu al 3 personen op dit forum nieuwsgierig zien schrijven met 'sch'

Ik ben geen ster in spelling en met name de d/dt/t maar komop :F

Ontopic: Vandaag maar eens US tegoed kopen zodat ik Sniper Elite III kan kopen voor de release van de console vrijdag :) Zin an/in!

[Voor 29% gewijzigd door Notna op 01-09-2014 15:33]

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• Boinkie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 22:20
Hoe werkt het nu met die homesharing? Als ik met mijn account ergens bij een maat inlog kan hij toch de games spelen die ik digitaal heb gekocht en als hij bij mij inlogt het zelfde verhaal toch?
Je kan je er maar druk om maken...
Het trouwens 'zin in', zin 'an' ergens hebben.. bestaat niet

[Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 01-09-2014 15:27]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Yaz
Boinkie schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:27:
Hoe werkt het nu met die homesharing? Als ik met mijn account ergens bij een maat inlog kan hij toch de games spelen die ik digitaal heb gekocht en als hij bij mij inlogt het zelfde verhaal toch?
Het is een truukje met de zogenoemde "home console" instelling. Jij en je vriend moeten elkaars console als home console instellen. Dan kan het inderdaad.

Dit werkt overigens leuk als jij de enige bent die de console gebruikt. Het moment dat je meer dan 1 profile koppeld op je xbox en die word zonder jou erbij gebruikt (je vrouw en/of kind) dan heb je een probleem. Deze kunnen dan niet bij de spellen die ze wel verwachten.

• greyfox1987
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 04-12 20:31
Boinkie schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:27:
Je kan elkaars XBL account als eigenaar instellen bij elkaars console.

Wat hij koopt kan jij ook downloaden dan en andersom :-)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 22:53

Notna

Where are you?®

SinergyX schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:27:
Je kan je er maar druk om maken...
Het trouwens 'zin in', zin 'an' ergens hebben.. bestaat niet
offtopic:
Als we zo gaan beginnen: 'Het is trouwens'. Ik weet dat 'zin an' overigens niet bestaat maar het is een referentie naar een uitspraak van Pim Fortuyn. Dat is geen fout, dat is een referentie ;)

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• Tags NL
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 00:47

Tags NL

Harmful or Harmless?

greyfox1987 schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:29:
[...]

Je kan elkaars XBL account als eigenaar instellen bij elkaars console.

Wat hij koopt kan jij ook downloaden dan en andersom :-)
En dan je eigen account toevoegen en klaar is kees , gebruik het ook met mijn broertje en geweldig :) Twee keer zoveel games en in US kopen #cheap

-signature here-

• Rossi46
Nipje schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:22:
Mag eigenlijk niet in dit topic, dus ik stuur je even een PM :Y

• Ofthewell
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 28-11 20:05
Op gamer.nl staat dat MS bevestigd heeft dat de One geen Nederlands ondersteund tijdens launch. Eigenlijk wordt ik hier een beetje onpasselijk van. Bijna een jaar geleden werd lokalisatie (waar dit onderdeel van is) als reden aangevoerd om de One hier uit te stellen. Bah, Microsoft. Voor mij is het principe wat hier telt, want Engels is voor mij geen issue.

Xbox Live: Ofthewell NL

• McPoowl
  • Laatst online: 21:49
Hairball schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:45:
Op gamer.nl staat dat MS bevestigd heeft dat de One geen Nederlands ondersteund tijdens launch. Eigenlijk wordt ik hier een beetje onpasselijk van. Bijna een jaar geleden werd lokalisatie (waar dit onderdeel van is) als reden aangevoerd om de One hier uit te stellen. Bah, Microsoft. Voor mij is het principe wat hier telt, want Engels is voor mij geen issue.
Localisatie is meer dan alleen Kinect ondersteuning...

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:De slowchat loopt hier een beetje de spuigaten uit, dus daarom hebben we even een kroeg gehuurd.

[XBO] Het grote kroeg / slowchat topic!

Gelieve hier door te gaan met slowchatten, maar hou het daar aub ook netjes! Kroeggevechten zijn niet toegestaan. Verder slowchat hier zal worden verwijderd.

• Yaz
McPoowl schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:46:
[...]Localisatie is meer dan alleen Kinect ondersteuning...
Tuurlijk maar wat blijft er nu concreet over?
- Tiles in de NL taal. Dit deden ze al op de x360 dus dat zou ook nu geen probleem moeten zijn
- Store in het NL taal. Ook dit was op de x360 al zo dus dat zou echt geen probleem moeten zijn
- Films nederlands ondertiteld. Jawel, dit was op de x360 ook al zo dus dat zou geen probleem moeten zijn
- Oneguide. Hier is nog niets over bekend maar ik wed mijn kroket van donderdagavond erom dat we dit niet gaan krijgen bij de launch in NL
- Serverpark. Staat al vanaf de x360 in Amsterdam en de X1 maakt daar ook gebruik van. Zou dus geen probleem moeten zijn..

Nee, ik snap het gevoel wel. Afwimpelen met een smoesje die het gros als koek slikt om daarna met niets te komen. Volgens mij riep ik deze uitkomst vorig jaar al toen ze met dit verhaaltje op de proppen kwamen. Pure bullshit en gedaan om de verwachte tekorten in andere landen op te vangen.

.
.
Gropah schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:49:
[modbreak]De slowchat loopt hier een beetje de spuigaten uit, dus daarom hebben we even een kroeg gehuurd.

Gelieve hier door te gaan met slowchatten, maar hou het daar aub ook netjes! Kroeggevechten zijn niet toegestaan. Verder slowchat hier zal worden verwijderd.[/]
Ik durf het eigenlijk niet te vragen maar ik weet het gewoon niet. Wat valt er precies onder een "slow-chat"?

[Voor 21% gewijzigd door Yaz op 01-09-2014 15:51]

• McPoowl
  • Laatst online: 21:49
Yaz schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:50:
[...]

Tuurlijk maar wat blijft er nu concreet over?
- Tiles in de NL taal. Dit deden ze al op de x360 dus dat zou ook nu geen probleem moeten zijn
- Store in het NL taal. Ook dit was op de x360 al zo dus dat zou echt geen probleem moeten zijn
- Films nederlands ondertiteld. Jawel, dit was op de x360 ook al zo dus dat zou geen probleem moeten zijn
- Oneguide. Hier is nog niets over bekend maar ik wed mijn kroket van donderdagavond erom dat we dit niet gaan krijgen bij de launch in NL
- Serverpark. Staat al vanaf de x360 in Amsterdam en de X1 maakt daar ook gebruik van. Zou dus geen probleem moeten zijn..

Nee, ik snap het gevoel wel. Afwimpelen met een smoesje die het gros als koek slikt om daarna met niets te komen. Volgens mij riep ik deze uitkomst vorig jaar al toen ze met dit verhaaltje op de proppen kwamen. Pure bullshit en gedaan om de verwachte tekorten in andere landen op te vangen.

.
.

[...]

Ik durf het eigenlijk niet te vragen maar ik weet het gewoon niet. Wat valt er precies onder een "slow-chat"?
Begrijp me niet verkeerd, ik ben het compleet met jullie eens, het is en blijft een zaad-streek van Microsoft om uit te stellen vanwege localisatie-'issues' en vervolgens bij uitrol in Nederland alsnog die functies niet te geven ( geloof er inderdaad ook weinig van dat die OneGuide hier fatsoenlijk gaat werken ), maar het is natuurlijk wel zo dat er afspraken gemaakt moeten worden met verschillende, Nederlandse partijen, om dit in de toekomst wel te kunnen regelen.. Denk aan Ziggo apps, RTL XL heeft een app op de 360, wellicht moet die ook benaderd worden voor een nieuwe versie, Pathé Thuis. etc etc.

Nogmaals, ben het compleet met jullie eens, het blijft een lame excuus, maar heb me er inmiddels bij neergelegd.. Geniet dan ook al maanden van m'n X1 :+

Het verhaal in het frontpage artikel (http://tweakers.net/nieuw...der-spraakherkenning.html) en dan vooral het stuk over de Store met een Nederlands / Engels account:
Het problematische is echter dat Nederlandse gebruikers niet zomaar de taal op Engels kunnen instellen en dan de Nederlandse Xbox Store inkunnen, schrijft Gamer.nl. Dan is een buitenlands adres nodig.
vind ik dan weer wel heel erg.. Dit is voor de casual gamer niet 1,2,3 opgelost volgens mij... Dat betekent dus helemaal geen Kinect voor de Nederlandse casual gebruikers.

• Yaz
McPoowl schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:55:
[...]
vind ik dan weer wel heel erg.. Dit is voor de casual gamer niet 1,2,3 opgelost volgens mij... Dat betekent dus helemaal geen Kinect voor de Nederlandse casual gebruikers.
De waarde van de Kinect is dan voor mij enkel het automatisch inloggen en het aan en uitzetten van mijn apparatuur (wat je overigens voor een groot gedeelte moet doen als je xbox in de USA 'staat'). Voor mij nog steeds genoeg maar ik zou er inderdaad niet blij van worden als het hier bij blijft.

Overigens heb ik ook al vanaf december/januari een X1. Bevalt mij prima! :)

Hairball schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:45:
Menu's e.d. zijn gewoon in het Nederlands, ook de games zullen indien beschikbaar gewoon in het Nederlands zijn....

Het enige wat niet werkt zijn de "voice commando's" Het probleem is dus minder groot dat velen nu denken. Wil jij tegen je Kinect roepen dat hij iets moet doen dan zal je hem dus op Engels, Duits of Frans moeten instellen. Al het andere werk wel gewoon in Nederlands.

Cogitationis poenam nemo patitur

Bullet NL schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:00:
[...]

Menu's e.d. zijn gewoon in het Nederlands, ook de games zullen indien beschikbaar gewoon in het Nederlands zijn....

Het enige wat niet werkt zijn de "voice commando's" Het probleem is dus minder groot dat velen nu denken. Wil jij tegen je Kinect roepen dat hij iets moet doen dan zal je hem dus op Engels, Duits of Frans moeten instellen. Al het andere werk wel gewoon in Nederlands.
Had toch minstens wel verwacht dat MS in 10 maanden tijd een stuk of 30 Nederlandse spraakcommandos had in kunnen bouwen.....
Maak dan op zijn minst de optie om NL locatie + Engelse spraak te kiezen beschikbaar :?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• W84
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 14-07 22:16
Als Xbox-gamer sinds 2004 heb ik echt heel erg moeten wennen aan het dashboard/interface van de Xbox One (in mijn beleving totaal anders dan Xbox 360), maar nu ben ik er een beetje aan gewend en het is echt een top console. Ik vind het allemaal heerlijk werken, vooral de multitasking en de vele media functies. Ook werkt SmartGlass echt gewoon top!

• joffrey19
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 24-10 03:37
Bullet NL schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:00:
[...]

Dat lees ik niet op de front page. Er staat daar dat het problematisch is om de taal op engels te zetten, wanneer je NL kiest. Dus ik lees dat als mijn consol op NL staat, kan ik dan ook de taal op Engels zetten zodat mijn voice commands werken?
joffrey19 schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:09:
[...]

Dat lees ik niet op de front page. Er staat daar dat het problematisch is om de taal op engels te zetten, wanneer je NL kiest. Dus ik lees dat als mijn consol op NL staat, kan ik dan ook de taal op Engels zetten zodat mijn voice commands werken?
Dit schijnt dus niet te werken.
Zijn sinds de launch trouwens al meerdere 'ondersteunde' landen die dit probleem hebben.

• Boinkie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 22:20
Yaz schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:29:
[...]

Het is een truukje met de zogenoemde "home console" instelling. Jij en je vriend moeten elkaars console als home console instellen. Dan kan het inderdaad.

Dit werkt overigens leuk als jij de enige bent die de console gebruikt. Het moment dat je meer dan 1 profile koppeld op je xbox en die word zonder jou erbij gebruikt (je vrouw en/of kind) dan heb je een probleem. Deze kunnen dan niet bij de spellen die ze wel verwachten.
Dus je kan niet gelijktijdig hetzelfde spel spelen? Of snap ik nu even niet wat je bedoelt..

• Yaz
joffrey19 schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:09:
[...]

Wat kan (en wat ik doe) is gewoon tijdens regulier gebruik je console op UK zetten. Je kan dan gewoon in het engels lullen tegen dat apparaat. Je kan ook door de store heen bladeren (UK content)

Op het moment dat je een spel of app wilt kopen/downloaden schakel je de console weer even naar de juiste regio, koop en download je wat je wilt hebben en daarna schakel je weer terug.

Updates van apps komen altijd door, ongeacht in welk land je op dat moment actief bent. Dus dat is ook geen probleem.

Boinkie schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:15:
[...]

Dus je kan niet gelijktijdig hetzelfde spel spelen? Of snap ik nu even niet wat je bedoelt..
Dat kan wel, en je snapt dan inderdaad niet wat ik bedoel ;) Er zijn guides genoeg op het internet die dit ook met plaatjes illustreren. Check deze even. Zoek op Xbox home console share en je moet een heel eind komen.

[Voor 20% gewijzigd door Yaz op 01-09-2014 16:17]

• mfneed
W84 schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:08:
Als Xbox-gamer sinds 2004 heb ik echt heel erg moeten wennen aan het dashboard/interface van de Xbox One (in mijn beleving totaal anders dan Xbox 360), maar nu ben ik er een beetje aan gewend en het is echt een top console. Ik vind het allemaal heerlijk werken, vooral de multitasking en de vele media functies. Ook werkt SmartGlass echt gewoon top!
Smartglass gister voor het eerst gebruikt, wat opnames gemaakt.. dacht eerst, shittt allemaal filmpjes van minimaal 30min geleden. Blijkt dat de app niet synchroon loopt met de app qua opgeslagen opnames... :+

• X-Fighter
  • Laatst online: 22-11 15:12
justifire schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:08:
[...]

Had toch minstens wel verwacht dat MS in 10 maanden tijd een stuk of 30 Nederlandse spraakcommandos had in kunnen bouwen.....
Maak dan op zijn minst de optie om NL locatie + Engelse spraak te kiezen beschikbaar :?
Je doet ze allemaal of geen enkele, en we weten niet hoeveel tijd dit allemaal kost om te doen, dus...

• joffrey19
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 24-10 03:37
Yaz schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:16:
[...]

Wat kan (en wat ik doe) is gewoon tijdens regulier gebruik je console op UK zetten. Je kan dan gewoon in het engels lullen tegen dat apparaat. Je kan ook door de store heen bladeren (UK content)

Op het moment dat je een spel of app wilt kopen/downloaden schakel je de console weer even naar de juiste regio, koop en download je wat je wilt hebben en daarna schakel je weer terug.

Updates van apps komen altijd door, ongeacht in welk land je op dat moment actief bent. Dus dat is ook geen probleem.

[...]

Dat kan wel, en je snapt dan inderdaad niet wat ik bedoel ;) Er zijn guides genoeg op het internet die dit ook met plaatjes illustreren. Check deze even. Zoek op Xbox home console share en je moet een heel eind komen.
Nee ok, ik zit dan al een tijdje op de US met de console. Maar heeft dit geen gevolgen voor xlive. Dus dat je sneller geplaatst wordt in servers op de US/UK ipv NL.

T blijft overigens wel een faal.

• Denzis
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 03-12 11:32
Microsoft heeft spraakcommando's belangrijk gemaakt in de Xbox One, waardoor gebruikers bijvoorbeeld veel functies kunnen aanroepen of van zender kunnen wisselen op tv door het juiste commando te roepen. Wel is daarvoor Kinect nodig; Microsoft verkoopt de Xbox One in eerste instantie in Nederland zonder Kinect. De Xbox One gaat vrijdag in de verkoop, de Kinect komt volgende maand.

Uit het nieuwsbericht..

Betekend dit dat de mensen die een kinect bundel hebben met lege handen staan vrijdag?

Nissan Leaf 2019 40 kWh Tekna

• xAnarchyBaS
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 03-12 11:10
Ik snap niet waarom, als je de xbox op NL zet, je je setupbox niet kan bedienen.
Je kan m niet toevoegen en instellen zoals je je tv wel kan.
Ook in de smartglass app is er geen optie om een tv/setupbox afstandsbediening te gebruiken.

• djbarney
  • Laatst online: 03:07

djbarney

XBL: DeejayBarney

justifire schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:08:
[...]

En dat is dan ook waar ze mee bezig zijn bij Microsoft. Ik snap dat de meeste van die sites graag herrie schoppen, maar ik heb er nog geen een gezien die ook noemt dat Microsoft al weken, zo niet maanden de "Voice Studio" applicatie heeft staan, die al weken Nederlandse phrases laat inspreken als extra training voor de Nederlandse localisatie.. Ik heb er wel vertrouwen in dat Microsoft echt bezig is met Nederlandse localisatie, ook voor kinect, maar dat dit niet heel best gecommuniceerd is door Microsoft.

Wat ik persoonlijk inderdaad jammer vind is dat ik in de huidige preview programa's inderdaad nog niet de keuze heb om nederlandse locatie aan te wijzen, en de rest van mijn xbox volledig in het engels te houden. Daar heb ik dan ook bij elke gelegenheid die ik heb gehad uit het preview programma, het xbox ambassadors programma en de uservoice programma's feedback over ingestuurd. Als iedereen die er een mening over heeft, dit nu ook gewoon doet, dan gebeurt er wellicht sneller iets mee :)
ff een polletje om het slowchat/kroeg topic een boost te geven;

Bullet NL in "[XBO] Het grote kroeg / slowchat topic!"

Denzis schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:20:
Microsoft heeft spraakcommando's belangrijk gemaakt in de Xbox One, waardoor gebruikers bijvoorbeeld veel functies kunnen aanroepen of van zender kunnen wisselen op tv door het juiste commando te roepen. Wel is daarvoor Kinect nodig; Microsoft verkoopt de Xbox One in eerste instantie in Nederland zonder Kinect. De Xbox One gaat vrijdag in de verkoop, de Kinect komt volgende maand.

Uit het nieuwsbericht..

Betekend dit dat de mensen die een kinect bundel hebben met lege handen staan vrijdag?
Nee, maar dat heb ik je op de FP ook al geschreven...

De Kinect werkt gewoon, je kan alleen niet tegen hem praten, misschien dat op korte termijn een optie komt om met Nederlandse locatie settings Engels tegen je Kinect te praten.

Ik bedoel, "Xbox go home" of Xbox ga naar huis"

Het eerste is voor de meeste mensen toch niet zo'n probleem denk ik??

• Denzis
Bullet NL schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:24:
[...]

De Kinect werkt gewoon, je kan alleen niet tegen hem praten, misschien dat op korte termijn een optie komt om met Nederlandse locatie settings Engels tegen je Kinect te praten.

Het nieuws bericht suggereert dat er geen kinect versie wordt geleverd en die pas volgende maand komt. Dat bedoel ik meer.

• xAnarchyBaS
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 03-12 11:10
Bullet NL schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:24:
[...]

Ik denk overigens dat het geen "Xbox ga naar huis" gaat worden maar "Xbox ga naar home"
Ze zullen niet alles letterlijk gaan vertalen.

• BM

BM

Moderator Spielerij
Denzis schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:26:
[...]

Het nieuws bericht suggereert dat er geen kinect versie wordt geleverd en die pas volgende maand komt. Dat bedoel ik meer.
Ik heb het al aangekaart bij de redactie, 99% zeker dat het bericht niet klopt :)

Xbox | iRacing

• Denzis
BM schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:27:
[...]

Ik heb het al aangekaart bij de redactie, 99% zeker dat het bericht niet klopt :)
.. Goede zaak want vind het dan een nogal kwalijke fout van de redactie! .. En bullet thanks voor je reactie op de fp.

• Nipje
Yaz schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:23:
[...]

Extra voor betalen? Er zit kinect bij, 3 games en een day one achievement welke ook nog eens voor een flinke prijs te verkopen is. Dit allemaal voor 500 euro. Prima deal toch?

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 23:03
PS. De "kroeg" link werkt niet.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing | PVoutput

• Annoying-Orange
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 27-11 17:05
Bij mij wel hoor :P

xbl: superlucky luke

• Ninjetsu NL
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 00:18
Je hebt geen toegang tot categorie 6.

Het topic dat je op hebt gevraagd bevind zich (momenteel) in een voor jou afgesloten forum.

(interne identificatie: category::get_categorydata::category_not_allowed)

:X

Terwijl ik er toch echt aan het posten ben 8)7 Gewoon even een omweggetje nemen ;)

• LOTG
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 04-12 07:40
Klopt, de URL is volgens mij niet goed:

Ja (1603608)
Nee (1603523)
topic 1603523

[Voor 6% gewijzigd door LOTG op 01-09-2014 16:53]

• Nipje
Voor de mensen die nog graag een Xbox One Day One editie willen:
Ik kom zojuist bij de Saturn in Tilburg vandaan en daar zijn ze gewoon nog te reserveren voor vrijdag!

• SunnieNL
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 23:54
Yaz schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:16:
[...]

[...]
Nog praktischer is hem op UK of US te laten staan en je aankopen via smartglass te doen. Doen hoef je niet te switchen, omdat hij het spel uit alle stores kan downloaden. Scheelt weer een reboot.

Of als je een creditcard hebt gewoon alles op US houden.

Signature here?

Enige probleem daarbij kan zijn als Oneguide straks gaat werken bij onze kabelboeren, deze mogelijk enkel op NL-regio gaat werken. Kans dat Caiway erin gaat komen is bizar klein, dus in dat geval maak ik me nog niet zo druk.

Merkte namelijk dat bij UK er andere providers gekozen kunnen worden bij die OneGuide wizard, dan bij US settings, dus ergens lijkt die OneGuide regio afhankelijk te zijn. Of ze bouwen alsnog een NL-regio in waar je spraak Engels is.

• LOTG
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 04-12 07:40
Ja ik snap best dat de spraak afhankelijk moet zijn van de UI, anders weet je ook niet wat je moet zeggen, maar geef gewoon de optie Engels. De Xbox 360 had ik ook altijd op een andere regio staan omdat die irritante spellen altijd de regio namen en je dan Nederlands onder de neus duwde.
justifire schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:23:
Meh weer ff klaar met Diablo op Hardcore.
Diablo verslagen, Mathael verslagen, campaign doorlopen.
Overgeschakeld op Adventure mode, eerste missie in een grot krijg ik 6 muren voor mijn kanis |:( , kan geen kant op, potion kon ik op de een of andere vage manier niet gebruiken, dood, game over ! :|

Weet wel dat ik een Demon Hunter ga maken op softcore, damn, wat speelt die lekker weg zeg ! _/-\o_
Auch, welk level was je? En had je problemen met de campaign? Ben nu level 23 ofzo met men crusader en het gaat voorlopig nog wel goed. Kijk alleen op tegen inderdaad de muurtjes, freeze en arcane vijanden in één.

Gamertag: VAS taijyn

• Dennis585
Ik heb toch maar de kale Xbox One bij Bol.com geannuleerd en de Xbox One FIFA + Forza bundel bij Intertoys besteld.
Dat bespaard me meer dan 100 Euro , snel verdiend toch.

Wel hopen dat ik em vrijdag heb , mijn PS4 komt ook bij Intertoys vandaan.

• TictaCNL
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 04-12 13:18
Hiervoor is [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen

[Voor 91% gewijzigd door Gropah op 01-09-2014 18:49]

• Dennis585
Mensen zoals hierboven en anderen die goed advies geleverd hebben : Bedankt en see you online.
uchiha tijntje schreef op maandag 01 september 2014 @ 18:20:
[...]

Auch, welk level was je? En had je problemen met de campaign? Ben nu level 23 ofzo met men crusader en het gaat voorlopig nog wel goed. Kijk alleen op tegen inderdaad de muurtjes, freeze en arcane vijanden in één.
Lvl 47 Demon Hunter
Campaign afgerond dus kon vanavond meteen met adventure mode beginnen.
Ook de spullen in de stash blijven bewaard.
Evenals je goudstukken, de skills en de plans van de blacksmith.
Enigste wat je dus verliest is je character en de gear die je op dat moment bij je draagt.
Ooh ja en een flink aantal uren van je leven :p
Ondertussen al weer level 22 hardcore Demon Hunter, met adventure mode en de rifts gaat het een stuk sneller, mede door de mooie drops met +XP gear.
Zal vanaf nu maar verder gaan in slowchat om de goede vrede te bewaren :)

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

justifire schreef op maandag 01 september 2014 @ 22:19:
[...]

Zal vanaf nu maar verder gaan in slowchat om de goede vrede te bewaren :)
Of gewoon in het Diablo 3 topic natuurlijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Joshua...
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 03-12 12:20
Ik merk dat mijn beeld veel minder soepel loopt als ik mijn Telfort Set-top box via mijn Xbox one (hdmi in) laat lopen, als dat ik deze rechtstreeks op mijn TV aansluit.

Hebben jullie hier ook last van?

• BM

BM

Moderator Spielerij
Joshua... schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:50:
Ik merk dat mijn beeld veel minder soepel loopt als ik mijn Telfort Set-top box via mijn Xbox one (hdmi in) laat lopen, als dat ik deze rechtstreeks op mijn TV aansluit.

Heb je in de settings 60Hz aangezet? Zit ergens ver weggestopt onder troubleshooting geloof ik. Standaard word beeld via de hdmi-in op 50Hz uitgestuurd, wat voor Amerika prima is, maar voor Europa nogal r*k is :)

Xbox | iRacing

• Turdie
  • Laatst online: 03:03
Joshua... schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:50:

Dat is een known issue volgens mij, en is in de laatste preview update opgelost.
While the September update has been released to the general public, we’ve heard from some of you that you are still encountering a few issues. After investigating these reports, we’ve developed some fixes that we’d like to have you try out and give us your feedback on. These fixes are for Live TV video stuttering
Als je nog steeds dit issue ervaart, zou ik dat even hier melden:
http://forums.xbox.com/xb...409/f/5059/t/1823313.aspx

[Voor 10% gewijzigd door Turdie op 02-09-2014 12:20]

Ik zie trouwens op Xbox forums steeds meer klachten over de trage UI, ingame ga ik niet eens meer naar notificaties of berichten omdat dat gewoon 20-30seconde totaal duurt om te lezen en details bekijken. Bijvoorbeeld: Friends->notificaties->bericht->spelerdetails->stuur bericht, dit gaat nog wel. Maar via een notificatie naar een filmpje en dan filmpje fullscreen willen zien (dus naar upload) is niet normaal traag. Als je net iets op hebt genomen en dat wil je even snel terug kijken.. valt behoorlijk tegen.

Heb al 3x die 'power cycle' geprobeerd (afsluiten, 1minuut kabel eruit, erin, reboot, nog een reboot), maar blijft gewoon traag.

Dus dacht, dan maar via Smarglass. Maar zat gisteren op m'n smartglass (surface 1) beetje rond te kijken, zelfs die app is bizar traag geworden. Van notificaties terug naar friends is gewoon 20-30 seconde 'refresh' tijd, 'even' snel een bericht replyen of sturen kom je steeds terug in die friends/activities en moet je eerst wachten tot dat allemaal klaar is. Goed, Surface 1 is niet super snel, maar dit gaat inmiddels voorbij traagheid van de PS3.

• Dennis585
Slecht nieuws dus. Vrijdag ga ik het allemaal zelf uittesten.

• Yaz
Ik ervaar eigenlijk alleen maar echt traagheid als ik vanuit BF4 naar het homescherm ga. Dat is niet vooruit te fikken. Vanuit welk ander spel dan ook gaat het prima. Snel is anders maar traag is zeker niet.

Smartglass doet het goed bij mij. Het inladen van de friendslist is voor mijn hoeveelheid acceptabel en het versturen van messages gaat echt niet traag.

Dus ja, ik herken het maar vooral met BF4. Maar het is bij mij zeker niet zo erg dat het storend word.

• Dennis585
Bij mijn PS4 nooit traagheid ervaren in het menu gedeelte en het switchen tussen spellen en menu.
SinergyX schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:47:
Ik zie trouwens op Xbox forums steeds meer klachten over de trage UI, ingame ga ik niet eens meer naar notificaties of berichten omdat dat gewoon 20-30seconde totaal duurt om te lezen en details bekijken. Bijvoorbeeld: Friends->notificaties->bericht->spelerdetails->stuur bericht, dit gaat nog wel. Maar via een notificatie naar een filmpje en dan filmpje fullscreen willen zien (dus naar upload) is niet normaal traag. Als je net iets op hebt genomen en dat wil je even snel terug kijken.. valt behoorlijk tegen.

Dus dacht, dan maar via Smarglass. Maar zat gisteren op m'n smartglass (surface 1) beetje rond te kijken, zelfs die app is bizar traag geworden. Van notificaties terug naar friends is gewoon 20-30 seconde 'refresh' tijd, 'even' snel een bericht replyen of sturen kom je steeds terug in die friends/activities en moet je eerst wachten tot dat allemaal klaar is. Goed, Surface 1 is niet super snel, maar dit gaat inmiddels voorbij traagheid van de PS3.
Vreemd, al jou klachten ervaar ik dus helemaal niet.
Ik heb wel eens gehad dat de ene preview update iets sneller is dan de andere. Maar nooit dat het de Xbox hel langzaam maak. Ik maak ook veel gebruik van de Smartglass app, maar dan op een Android tablet, totaal geen las van het feit dat de Xbox langzaam reageert.

Sterker, wanneer ik de Smartglass app gebruik om de Xbox te bedienen gebeurd alles gewoon direct.
Heb je toevallig geen problemen qua internet? Aangezien de Xbox heel veel content online heeft staan kan daar misschien een oorzaak liggen.

Berichten komen hier dus direct binnen en zijn tevens direct leesbaar wanneer ik er op klik, op welke software versie draai jij? 20 a 30 sec. wachten herken ik dus zeker niet...

• Yaz
Dennis585 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:26:
[...]

Bij mijn PS4 nooit traagheid ervaren in het menu gedeelte en het switchen tussen spellen en menu.
Gelukkig. Ik ben blij voor je.

• Xenophoben
  • Laatst online: 05-12 14:24
+1 voor alles wat synergie zegt. Ik heb exact de zelfde problemen
Welke software versie draaien jullie?

• Dennis585
Werkt de gameplay recorder op de X1 echt maar 5 minuten voor soloplay en 30 seconden voor multiplayer?
Dennis585 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:56:
Werkt de gameplay recorder op de X1 echt maar 5 minuten voor soloplay en 30 seconden voor multiplayer?
Nee, je hebt meerdere manieren op gameplay op te nemen, achteraf via " Xbox Record That" dan zal je Xbox alles opnemen van de laatste 30 seconden. Wil je langer opnemen, dan kan dat ook, dan snap je de recorder gewoon en zet je deze aan. Dan kan je 30 min. gameplay opnemen.

• Dennis585
Bullet NL schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 14:04:
[...]

Nee, je hebt meerdere manieren op gameplay op te nemen, achteraf via " Xbox Record That" dan zal je Xbox alles opnemen van de laatste 30 seconden. Wil je langer opnemen, dan kan dat ook, dan snap je de recorder gewoon en zet je deze aan. Dan kan je 30 min. gameplay opnemen.
Bedankt voor de info , de TS was dan niet duidelijk genoeg.
Die 30 minuten is wel erg relaxed , zeker vergeleken met de 15 minuten van de PS4.

Ik ga wat leuke momenten recorden als ik de Xbox One straks in huis heb.

• youknowgraphy
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 01-12 18:58
SunnieNL schreef op maandag 01 september 2014 @ 17:07:
[...]
Nog praktischer is hem op UK of US te laten staan en je aankopen via smartglass te doen. Doen hoef je niet te switchen, omdat hij het spel uit alle stores kan downloaden. Scheelt weer een reboot.
Of als je een creditcard hebt gewoon alles op US houden.
Ik heb hem ook altijd op US laten staan. Scheelt veel geld en je kan alles prima met je maten uit NL spelen, hij gebruikt toch de dichtstbijzijnde server.

• Ereaser
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 01-12 17:04

Ereaser

XBL: Ereaser NL

Bullet NL schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 14:04:
[...]

Of constant via Twitch streamen en instellen dat hij je streams opslaat :P

• mannowlahn
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 00:02
Dennis585 schreef op maandag 01 september 2014 @ 18:21:
Ik heb toch maar de kale Xbox One bij Bol.com geannuleerd en de Xbox One FIFA + Forza bundel bij Intertoys besteld.
Dat bespaard me meer dan 100 Euro , snel verdiend toch.

Wel hopen dat ik em vrijdag heb , mijn PS4 komt ook bij Intertoys vandaan.
Dan heb je de laatste denk ik, keek zojuist en blijkt niet meer te bestellen te zijn bij de intertoys.

Zoals gewoonlijk ben ik weer een beetje traag met dit soort dingen. leek mij een mooie deal voor 500 euro. Blijkbaar vonden andere mensen dat ook, want overal is die day one niet meer te reserveren.

• Camo
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 05-12 12:21
muffstuff schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:05:
[...]

Dan heb je de laatste denk ik, keek zojuist en blijkt niet meer te bestellen te zijn bij de intertoys.

Zoals gewoonlijk ben ik weer een beetje traag met dit soort dingen. leek mij een mooie deal voor 500 euro. Blijkbaar vonden andere mensen dat ook, want overal is die day one niet meer te reserveren.
Je wou de gene met kinect?
Pagina: 1 ... 32 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee