Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik vraag me alleen af wat die Legends-pack voor Fifa is. Iemand daar meer informatie over?
Ding rattelt nogal...
En de download sbelheid is ook niet echt binzonder voor het o zo geprezen xbox live... zit al 10min te kijken naar een patch van 500mb....
En terwijl ik het type wordt het gerattel even minder en gaat de download heel hard heel even...
Nu weer vol gerattel en langzame download.
Ook zie ik dat er alleen batterijen bij de controller zit... niet eens een accu en oplaad kabel erbij ofzo mag ik dus ook weer apart gaan bestellen...
Ook weer iets ik kan als ik taal op engels zet niet selecteren dat ik in nederland woon...
wat een onzin zeg , als de games maar niet nederlands zijn...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dat is met iedere HD afaik, hij is stiller dan m'n 360 so far.v8power67 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:06:
Zojuist mn x1 binnen. Eerste irritatie puntjes beginnen al...
Ding rattelt nogal...
Ligt echt aan je eigen internet, bij mij vloog de update voorbij.En de download sbelheid is ook niet echt binzonder voor het o zo geprezen xbox live... zit al 10min te kijken naar een patch van 500mb....
En terwijl ik het type wordt het gerattel even minder en gaat de download heel hard heel even...
Nu weer vol gerattel en langzame download.
Ook zie ik dat er alleen batterijen bij de controller zit... niet eens een accu en oplaad kabel erbij ofzo mag ik dus ook weer apart gaan bestellen...
Dat hoop ik ook niet, daar heb je gelijk in.Ook weer iets ik kan als ik taal op engels zet niet selecteren dat ik in nederland woon...
wat een onzin zeg , als de games maar niet nederlands zijn...
[ Voor 17% gewijzigd door Kappade op 05-09-2014 13:12 ]
Ik kreeg bij mijn ps4 netjes een kabel erbij en zit een accu ingebouwd. Dacht dat ms dst nu ook gedaan had...FiXeR.nl schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:09:
[...]
Dat is met iedere HD afaik, hij is stiller dan m'n 360 so far.
[...]
Ligt echt aan je eigen internet, bij mij vloog de update voorbij.
[...]
Had je ook een tweede controller, stuurwiel enzo er bij verwacht? Nog nooit heb ik bij een Xbox een gratis accupakket gehad, idem dito voor bijvoorbeeld de Wii.
[...]
Dat hoop ik ook niet, daar heb je gelijk in.
Ik heb 200/20mb van upc en alles is bedraad aangesloten.
Licht aan de console lijkt wel. Het gerattel wordt steeds irritanter....
Ligt meer aan jou denk ik, want hier hetzelfde console aangesloten op kabel en update van 500mb was gelukt binnen 5 min.v8power67 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:12:
[...]
Ik kreeg bij mijn ps4 netjes een kabel erbij en zit een accu ingebouwd. Dacht dat ms dst nu ook gedaan had...
Nee, scheelt ook weet als die accu dood is. Play & Charge accu's zijn niet zo geweldig sowieso. Die hebben vaak last van onderspanning als ze leeg lekken.v8power67 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:12:
[...]
Ik kreeg bij mijn ps4 netjes een kabel erbij en zit een accu ingebouwd. Dacht dat ms dst nu ook gedaan had...
Kabeltje heb je er vast zelf al tig van. Is gewoon USB.
Ik gebruik zelf GP Powerbanks, die dingen gaan tenminste lang mee. Kan mij niet meer herrineren wanneer ze voor het laatst in de lader zaten.
[ Voor 11% gewijzigd door LOTG op 05-09-2014 13:15 ]
Waar heb je je regio op staan, want die van mij staat op USA, en denk dat het daarom wat langer duurt bij mijv8power67 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:12:
[...]
Licht Ligt aan de console lijkt wel. Het gerattel wordt steeds irritanter....
Gelukkig niet zeg. Ik vind het juist een groot voordeel dat je batterijen of accu's er in kan doen. Is je accu overleden dan kan je gelijk een nieuwe controller kopen...v8power67 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:12:
[...]
The ramblings of an idiot
Beter is dat mij niet het geval... anders krijgt de MM het netjes terug en had ik graag direct een nieuwe mee... Day One edition en alv8power67 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:12:
[...]
Die ingebouwde accu heeft de PS4 ook wel nodig gok ik aangezien daar die lightbar, interne speakers en touchpad in zit... daar wil je echt geen triple of dubbel A'tjes in duwen dus dat vind ik niet zo gek
Update heeft geen effect hierop.The Jackel schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:15:
Zojuist ook de xbox one ontvangen en heb ook de zelfde ervaring met het rammelend geluid. Het lijkt idd de harde schijf te zijn. Is dit normaal of moet het apparaat stiller worden na de updates (welke zeer traag binnen komen)?
Als je contact opneemt met Microsoft vragen ze je enkel een paar dingen te resetten (welke bij mij niet hielpen).
Hoop dat mijn nieuwe xbox wel stil is nu ik deze geluiden hoor..
Oke ik ga het proberen bedankt!DarkHunterNL schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:23:
[...]
Dan is je paypal account geblokt. Heb je 3 opties, of naar NL switchen en de volle pond betalen. Of gift cards kopen, en als laatste optie: een nieuw paypal account maken.
Niet dat het uitmaakt, maar ik prefereer gift cards manier
Verwijderd
Ik ben nu de gratis Crimson Dragon aan het downloaden.
Zeker al lang geen hdd meer gehoord dan.v8power67 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:06:
Zojuist mn x1 binnen. Eerste irritatie puntjes beginnen al...
Ding rattelt nogal...
De box is gewoon weer stiller geworden en dan ga je weer andere dingen horen. Zoals een hdd.
Agree. Hier ook kut downloadsnelheden voor patches enz. Online gamen merk je niks van latencies e.d. zijn goed.En de download sbelheid is ook niet echt binzonder voor het o zo geprezen xbox live... zit al 10min te kijken naar een patch van 500mb....
Nee, daar ligt het niet aan. In detailed network statistics krijg ik 170Mbps down en 17 Mbps up. Geen packetloss en 150 ms. En toch download een patch van 260MB in 25 min (1.5Mbps dus)FiXeR.nl schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:09:
[...]
Ligt echt aan je eigen internet, bij mij vloog de update voorbij.
En alle apparaten verder, inclusief de X360 die notabene op dezelfde switch in het tvmeubel zit, gaan vol gas.
Klopt bij de ms service kunnen ze er niks mee. Denk alleen niet dat het goed is. Kan wel een andere aanvragen, maar nu meer mensen hierover klachten verwacht ik dat een vervangende het zelfde euvel heeftFamous schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:17:
[...]
Update heeft geen effect hierop.
Als je contact opneemt met Microsoft vragen ze je enkel een paar dingen te resetten (welke bij mij niet hielpen).
Hoop dat mijn nieuwe xbox wel stil is nu ik deze geluiden hoor..
Nu wil ik EA Access kopen, maar hij geeft de prijs in Pounds.
Ik heb geen creditcard gekoppeld, dus wil tegoed kopen voor US store. Kan ik hiermee dan EA Access kopen?
Moet ik dan eerst mijn XBone regio settings op US zetten? En werkt het dan nog als ik hem terug zet op UK?
Ik heb hem op UK staan omdat ik taal graag in Engels heb, maar als ik hem op US zet ben ik bang dat je in online games gematched wordt met US gamers, of is dat niet zo?
Zover ik weet veranderen de updates niks aan het geluid. Het lijkt me logisch als er in 10 landen mensen een Xbox krijgen dat het dan wat trager is.The Jackel schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:15:
Zojuist ook de xbox one ontvangen en heb ook de zelfde ervaring met het rammelend geluid. Het lijkt idd de harde schijf te zijn. Is dit normaal of moet het apparaat stiller worden na de updates (welke zeer traag binnen komen)?
Regio bepaalt de store, dus als je in $ wilt kopen, zal je regio op US moeten zetten. Voor de vragen over EA Access best naar hun website gaan. Denk dat als je EA Access neemt in US, dat het nog werkt in UK, geen idee of je online games gematched worden met US gamers, maakt dat uit? Zijn die van UK zoveel leuker?Maverick! schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:21:
Ik heb mijn account op US staan en mijn regio setting op de XBone op UK.
Ik heb geen creditcard gekoppeld, dus wil tegoed kopen voor US store. Kan ik hiermee dan EA Access kopen?
Moet ik dan eerst mijn XBone regio settings op US zetten? En werkt het dan nog als ik hem terug zet op UK?
Ik heb hem op UK staan omdat ik taal graag in Engels heb, maar als ik hem op US zet ben ik bang dat je in online games gematched wordt met US gamers, of is dat niet zo?
Cogitationis poenam nemo patitur
Dat komt omdat je Xbox op UK staat. De Store volgt de Xbox regio settings, niet je account settings.Maverick! schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:21:
Ik heb mijn account op US staan en mijn regio setting op de XBone op UK.
Hij gaat wel zeuren over je account settings als je Video of Music wilt gebruiken, die moet namelijk matchen met de regio van je Xbox en Account.
Wat betreft multiplayer, je kunt half GOT toevoegen. Dan is er vast een Nederlander om mee te spelen.
[ Voor 5% gewijzigd door LOTG op 05-09-2014 13:26 ]
Had last van beide en na twee zoek opdrachten op Google kwam ik erachter dat meerdere mensen hier last van hadden.Bullet NL schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:24:
Van harddisks die ratelen is mij niet zoveel bekend, er is wel een probleem geweest met de voedingsadapters waarbij je fan een ratelend geluid maakt. Weten jullie zeker dat het de HDD is en niet de powerbrick?
Meeste berichten waren echter wel paar maanden geleden.
Had of heb? Of heb je hem al als RMA teruggestuurd?Famous schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:25:
[...]
Had last van beide en na twee zoek opdrachten op Google kwam ik erachter dat meerdere mensen hier last van hadden.
Meeste berichten waren echter wel paar maanden geleden.
/edit
Hier het eerste, gewoon normale hdd.
[ Voor 16% gewijzigd door UltraSub op 05-09-2014 13:27 ]
http://youtu.be/q2Bj_P3X_JA?t=59swes- schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:24:
Kan iemand die last heeft van het ratelen van de HDD er eens een filmpje of audiofragment van maken?
Zoiets
Had, ik heb hem terug gestuurd naar Redcoon, duurde echter zolang dat ik hem maar geannuleerd heb en bij MM heb besteld.Ninjetsu NL schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:26:
[...]
Had of heb? Of heb je hem al als RMA teruggestuurd?
Ik bestel ze altijd via Offgamers.com of Amazon.com.DarkHunterNL schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:03:
Iemand ervaring met het kopen van US gift cards? Kan je dat dan gewoon via xbox.com redeemen met een VPN? Of is het vervelender.
[ Voor 60% gewijzigd door Turdie op 05-09-2014 13:30 ]
Bij mij krijg ik gewoon de NL'se netflix de rest is USMaverick! schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:26:
OK thanks, dan zet ik regio op US, dan zie ik wel waar ik tegen aan loop. Hopelijk werkt Netflix dan wel normaal.
Mooi, dan ben ik hemaal blijnexhil schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:28:
[...]
Bij mij krijg ik gewoon de NL'se netflix de rest is US
Soms zit het tegen, soms zit het mee
Je kan er ook gewoon terug mee naar de winkel om te kijken als je hem om kan ruilen. Punt is dat het dan de vraag is alsof er wel genoeg voorraad is.shadowman12 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:28:
Als het ratelen niet acceptabel is, moet je contact zoeken via myservice.xbox.com, en daarna hem laten repareren.
Feit is dat de Xbox gewoon stil hoort te zijn.
Here you go:wes- schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:24:
Kan iemand die last heeft van het ratelen van de HDD er eens een filmpje of audiofragment van maken?
http://goo.gl/SaiURj
Het is echt een coil whine idee, geen 'tick of death' idee. Vanavond even in alle stilte testen
Klopt, hangt van de regiosettings van je Netflix account af en niet met de taal van je Xbox.nexhil schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:28:
[...]
Bij mij krijg ik gewoon de NL'se netflix de rest is US
Dit ligt aan het IP waaruit je netflix gebruikt. Als je 'n proxy met n USA IP hebt dan kom je op de USA versie.Bullet NL schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:32:
[...]
Klopt, hangt van de regiosettings van je Netflix account af en niet met de taal van je Xbox.
Soms zit het tegen, soms zit het mee
Das geen normaal geluid, ruilen of bij MS aanmelden is denk ik de beste manier...Notna schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:31:
[...]
Here you go:
Het is echt een coil whine idee, geen 'tick of death' idee. Vanavond even in alle stilte testen
Volgens mij kan dat geen kwaad, ik zal straks m'n oor langs mijn X1 houden. Pas als je echt harde tikken hoort zou ik me zorgen gaan maken.
Ik meen dat ik hetzelfde geluid heb (iig in het begin) en mijn X1 (Titanfall pack maanden geleden gekocht) doet het nog steeds.Notna schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:31:
[...]
Here you go:
Ik ga kijken of ik er mee kan leven. Ik merk het wel als de boel na een jaar alsnog vervelend aan het doen is of niet. Zolang het werkt en niet stoort vind ik het al lang best
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Man wat een irritant geluid absurd....
Maja heb fm5 in download en hij download maar met 5MB/s... zelfde als psn bij mij dus.
Verder vind ik de controller niet super lijkt wel kleiner. De bumpers slaan hellemaal nergens op die werken alleen in de hoek als je drukt anders niet....
Al met al niet echt enthousiast hier...
Hopen dat het wat beginners problemen zijn.
Ook doet de a knop vaak mijn aanslag niet registeren. Moet vaak 2 of heel soms 3 x klikken... rest doet wel prima alleen de A niet.
Verwijderd
De andere spellen staan in de wachtrij.
En het installeren van de spellen gaat wat langzaam.
Gewoon mee terug gaan, je hebt garantie.v8power67 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:43:
Net even goed geluisterd is echt de x1 zelf niet voeding.
Man wat een irritant geluid absurd....
Maja heb fm5 in download en hij download maar met 5MB/s... zelfde als psn bij mij dus.
Verder vind ik de controller niet super lijkt wel kleiner. De bumpers slaan hellemaal nergens op die werken alleen in de hoek als je drukt anders niet....
Al met al niet echt enthousiast hier...
Hopen dat het wat beginners problemen zijn.
Ook doet de a knop vaak mijn aanslag niet registeren. Moet vaak 2 of heel soms 3 x klikken... rest doet wel prima alleen de A niet.
Wat geeft je Xbox aan in de netwerksettings? Staat hij open, moderated of strict?
Vrienden van mij hebben bij UPC ook moeite om hun snelheid op de Xbox te halen, schijnt ook met routeringen van UPC naar bepaalde servers te maken te hebben. Ander vrienden hebben dit probleem weer niet.
Wat is je Vmax als jij j Xbox een snelheidstest laat doen in geavanceerde netwerksettings? Heb je ook last van packet loss?
Waarom zou je meer dan één game tegelijk willen installeren? Zoals je zelf ook schrijft blijven andere download netjes in de cue staan tot dat ze aan de beurd zijn. Het tegelijk installeren van games maakt het allemaal echt niet sneller.Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:48:
Je kunt wel alleen 1 spel tegelijk downloaden.
De andere spellen staan in de wachtrij.
En het installeren van de spellen gaat wat langzaam.
Ook voor jou geld dat de Xbox extreem kritisch is op een open verbinding naar het internet, hoe staan je NAT settings? wat is je maximale snelheid die je xbox aangeeft in de snelheidstest?
Gamen en installeren = langzaam downloaden. Wanneer je bestanden in de cue hebt staan en je bent een ander spel aan het doen gaat je Xbox bewust langzamer downloaden vanwege het feit dat hij een bandbreedte reservering maakt op je internet verbinding
Omdat hij thuis is afgeleverd, niet zelf opgehaald dusBM schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:42:
Als je 'm net opgehaald hebt: waarom ga je er dan niet mee terug naar de winkel?
Vreemd feit: Ik heb net even de kinderen gesommeerd hun mond te houden (was niet moeilijk aangezien de nieuwe XBO erg interressant is
Zodra ik de game start, is het geluid van de HDD compleet weg (en ik heb met mijn oor erop gezeten). Even wat gereden en gedaan; nog steeds niets.
Terug naar home gegaan en hij gaat weer verder met downloaden maar nu is het geluid in de dash ook niet meer te horen?
Vind het wel prima zo. Vanavond verder testen/observeren
Met de menu knop aka hamburger knop en quit.Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:55:
Hoe sluit je open spellen en / of apps? En kun je ook screenshots maken? Zo ja , hoe?
Nog geen screenshot functionaliteit, wel xbox record that! (neemt de laatste 30 seconden op)
Je kan geen Screenshot maken.Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:55:
Hoe sluit je open spellen en / of apps? En kun je ook screenshots maken? Zo ja , hoe?
Als mijn xbox ook daadwerkelijk bezig was met iets, of iets aan het laden werd het geluid wel minder inderdaad. Echter omdat mijn adapter ook continu aan het blazen was toch terug gestuurd.Notna schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:55:
[...]
Omdat hij thuis is afgeleverd, niet zelf opgehaald dus
Vreemd feit: Ik heb net even de kinderen gesommeerd hun mond te houden (was niet moeilijk aangezien de nieuwe XBO erg interressant is) en kon met 22% Forza al starten
Zodra ik de game start, is het geluid van de HDD compleet weg (en ik heb met mijn oor erop gezeten). Even wat gereden en gedaan; nog steeds niets.
Terug naar home gegaan en hij gaat weer verder met downloaden maar nu is het geluid in de dash ook niet meer te horen?
Vind het wel prima zo. Vanavond verder testen/observeren
hamburgerknop? Krijg er honger vanwes- schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:57:
[...]
Met de menu knop aka hamburger knop en quit.
Nog geen screenshot functionaliteit, wel xbox record that! (neemt de laatste 30 seconden op)
Maar idd nog geen mogelijkheid om vanuit een menuknop een screenshot te maken, echter via de Upload app kan je wel filmpjes maken en uploaden naar OneDrive om ze vervolgens op je pc te bewerken en/of screenshots te maken.
Direct uploaden naar YouTube kan natuurlijk ook.
Ik heb net even naar mijn powerblok staan luisterne maar die maakt idd ook een geluid (zelfde geluid als de HDD, geen 'blazen' ). Had ik nog niet eerder gehoord aldaar het blok onder het AV meubel ligt en ook weer niet ZOVEEL herrie maakt dat ik het hoorde.Famous schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:57:
[...]
Je kan geen Screenshot maken.
[...]
Als mijn xbox ook daadwerkelijk bezig was met iets, of iets aan het laden werd het geluid wel minder inderdaad. Echter omdat mijn adapter ook continu aan het blazen was toch terug gestuurd.
Voroalsnog a ik het even aankijken wat er gaat gebeuren. Er zit 2 jaar garantie op dus dat moet wel goedkomen
[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 05-09-2014 14:02 ]
Verwijderd
Ik heb bijna een jaar alleen op de PS4 en laptop gezeten , dus is even wennen allemaal.
Installatie was een fluitje van een cent , ging vlot en bijna alles was duidelijk.
Wifi AC ben ik wel blij mee , de mijne download nu vrij snel , vergelijkbaar met mijn PS4.
De PS4 blijft wel mijn dagelijkse console , maar ik ga regelmatig achter de X1 zitten voor exclusives.
Dat zou inderdaad schelen, mijne ligt welles waar uit het zicht maar wel helemaal vrij dus dat hoorde ik soms nog over de X1 heenNotna schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:02:
[...]
Ik heb net even naar mijn powerblok staan luisterne maar die maakt idd ook een geluid (zelfde geluid als de HDD, geen 'blazen' ). Had ik nog niet eerder gehoord aldaar het blok onder het AV meubel ligt en ook weer niet ZOVEEL herrie maakt dat ik het hoorde.
Voroalsnog a ik het even aankijken wat er gaat gebeuren. Er zit 2 jaar garantie op dus dat moet wel goedkomen
Dit doe ik tegenwoordig met de smartglass app. ideaal! Je ziet wat moois aankomen? drukt op opnemen en klaar:Dwes- schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:57:
[...]
Met de menu knop aka hamburger knop en quit.
Ja, ik vind persoonlijk het bleren naar de xbox wat makkelijker dan naar de tablet / foon grijpen en op record te drukkenmfreriks schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:08:
[...]
Dit doe ik tegenwoordig met de smartglass app. ideaal! Je ziet wat moois aankomen? drukt op opnemen en klaar:D
Ik heb hetzelfde geluid, volgens mij zijn er meerdere one's die dat doen.Notna schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:31:
[...]
Here you go:
Heb nog geen menu kunnen vinden ivm nog instaleren van de game. Maar als die niet naar engels kan dan baal ik heel hard.
Maja gelijk de seasonpass gehaald voor fm5. Neem aan dat ik dan alles heb ??
Heb jij je locatie op NL gezet toevallig? Ik heb het op UK* gezet en kreeg netjes de UK versie van de game. Ik denk dat het aan je landeninstelling ligtv8power67 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:17:
He gadverdamme forza was in het nederlands..... een of andere chick gaat nederlands lopen lullen...
Heb nog geen menu kunnen vinden ivm nog instaleren van de game. Maar als die niet naar engels kan dan baal ik heel hard.
*Ik koop mijn games via de US Xbox store via de PC. Scheelt een hoop gedoe anyway
[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 05-09-2014 14:21 ]
Seaonpass en VIP pack, dan heb je allesv8power67 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:17:
He gadverdamme forza was in het nederlands..... een of andere chick gaat nederlands lopen lullen...
Console gewoon op Engels zetten.... veel makkelijker
Fieuw, mooi, want anders krijg je straks wellicht ook FIFA in het Nederlands...Notna schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:21:
[...]
Heb jij je locatie op NL gezet toevallig? Ik heb het op UK gezet en kreeg netjes de UK versie van de game. Ik denk dat het aan je landeninstelling ligt
De rillingen lopen nog over mijn rug bij dat commentaar...: "Hij zet een tackle (fonetisch: tèkkul) in"
Had radio aangezet en hoorde niet meer. Nu radio gemute en geluid is weg...Bullet NL schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:49:
[...]
Gewoon mee terug gaan, je hebt garantie.
Wat geeft je Xbox aan in de netwerksettings? Staat hij open, moderated of strict?
Vrienden van mij hebben bij UPC ook moeite om hun snelheid op de Xbox te halen, schijnt ook met routeringen van UPC naar bepaalde servers te maken te hebben. Ander vrienden hebben dit probleem weer niet.
Wat is je Vmax als jij j Xbox een snelheidstest laat doen in geavanceerde netwerksettings? Heb je ook last van packet loss?
Nat is open en de waardes zijn :
Download: 29.75 Mbps
upload : 20.23Mbps
Pakketverlies 0%
mtu 1480(automatisch)
latentie 156ms.
Dat zijn niet echt goede resultaten... alleen upload is goed.
Haal net een update van Titanfall binnen, die vliegt letterlijk de harddisk op.
Probeer dit toch eens, ondanks dat je NAT openstaat..
http://support.xbox.com/n...work-ports-used-xbox-live
Port forwarding
Als u een firewall of netwerkhardware hebt, zoals een router, moet u misschien de configuratie wijzigen, zodat uw pc of Xbox One-console kan communiceren met Xbox Live. Dit wordt soms het 'openen van poorten' of 'port forwarding' genoemd.
Voor Xbox Live moeten de volgende poorten geopend zijn:
•Poort 88 (UDP)
•Poort 3074 (UDP en TCP)
•Poort 53 (UDP en TCP)
•Poort 80 (TCP)
•Poort 500 (UDP)
•UDP-poort 3544 (UDP)
•UDP-poort 4500 (UDP)
[ Voor 67% gewijzigd door Bullet NL op 05-09-2014 14:26 ]
Elke keer als je hem op start kun je kiezen tussen vlaggetjes (welke taal je wil dus). Tenminste, zo was het bij FIFA 10 tm 14 op de Xbox 360.Ninjetsu NL schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:23:
[...]
Fieuw, mooi, want anders krijg je straks wellicht ook FIFA in het Nederlands...
De rillingen lopen nog over mijn rug bij dat commentaar...: "Hij zet een tackle (fonetisch: tèkkul) in"
Dus misschien ligt aan de kabel.
zie nu wel actuele downloadsnelheid 7MB/s.
Dat is geen 29Mbps dat is ong 3MB/s.
Heb netwerk al gereset. Zal zo eens andere kabel testen.
En @ bullet
Port forward werkt niet goed op de upc modem/router combo.
Maar x360 zat ook altijd goed verbonden en downloade snel en nooit nat problemen.
[ Voor 25% gewijzigd door v8power67 op 05-09-2014 14:29 ]
Er zijn ook ISPs welke bij een download een hoge initiële snelheid toestaan om daarna de verbinding te knijpen tot een acceptabel nivo (voor hun). Dit levert ook hetzelfde plaatje op als jij ziet. Bij een test een knappe snelheid, bij reëel gebruik een ruk verbinding.UltraSub schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:37:
Er zit bij mij een huge verschil tussen downloaden van een update (slow ass) en testen vd verbinding (gewoon maximaal Ziggo). Dat zegt mij dat het niet aan fysieke infra kan liggen. Settings qua nat en dergelijke kan ook niet, de 360 gaat hard, en de X1 soms ook, maar meestal niet.
edit: Dit hoeven overigens niet alleen ISPs te zijn. Ook serviceproviders kunnen dit doen. Zo weet ik uit ervaring dat het gebeurt met Akamai endergelijke.
[ Voor 10% gewijzigd door Yaz op 05-09-2014 14:44 ]
Gamertag: YazNL
Uren achter mekaar.
Dus upc knijpt niet mijn verbinding
Bij het testen haal ik wel mijn Ziggo limiet, op de PC via o.a. nieuwsgroepen haal ik ook mijn Ziggo limiet dus misschien heeft de store het toch lastig met de duizenden tier2 Xones die vandaag allemaal zitten te updaten en de digitale games te downloaden?
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Daarna maar besloten Microsoft op te bellen, krijg ik vrolijk de mededeling dat ik maar beter maandag of dinsdag terug kan bellen.
Luister eens naar je voeding? Die maakt bij mij ook een takkeherrie (ligt in een "gesloten" kast met ventilatie aan de achterzijde maar ik hoor hem dan zelfs nog van 2 meter afstand, wanneer de Xbox One uit staat).Haas321 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:06:
Ik heb net mijn Xbox One binnengekregen, heb ik last van een Hard Drive die constant herrie maakt zelfs al staat de Xbox in de "slaapstand".
Daarna maar besloten Microsoft op te bellen, krijg ik vrolijk de mededeling dat ik maar beter maandag of dinsdag terug kan bellen.
De One zelf heeft er ook een handje aan om te pas en te onpas te beginnen ratelen en pruttelen terwijl hij in slaapstand gaat. Blijkbaar normaal.
Hier haalt de XBO nog geen 10% van mijn normale download snelheid, en hij staat zelfs in DMZ, dus aan de poorten kan het niet liggen.
[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 05-09-2014 15:13 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Het is helaas toch echt mijn harddrive. Ik had al naar mijn voeding geluisterd maar daar lijkt niet veel mis mee.Phusebox schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:12:
[...]
Luister eens naar je voeding? Die maakt bij mij ook een takkeherrie (ligt in een "gesloten" kast met ventilatie aan de achterzijde maar ik hoor hem dan zelfs nog van 2 meter afstand, wanneer de Xbox One uit staat).
De One zelf heeft er ook een handje aan om te pas en te onpas te beginnen ratelen en pruttelen terwijl hij in slaapstand gaat. Blijkbaar normaal.
Lekker dit, mijn Xbox 360 was ook al 4 keer kapot gegaan..
Het helpt niet echt als de apparaten kunnen resoneren in een "klank"kast... dat is ook de reden dat ik mijn 360 op een laagje rubber heb staan, dan maakt die ineens aanzienlijk minder lawaai dan rechtstreeks op de plank...Phusebox schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:12:
[...]
Luister eens naar je voeding? Die maakt bij mij ook een takkeherrie (ligt in een "gesloten" kast met ventilatie aan de achterzijde maar ik hoor hem dan zelfs nog van 2 meter afstand, wanneer de Xbox One uit staat).
Hier haalt de XBO nog geen 10% van mijn normale download snelheid, en hij staat zelfs in DMZ, dus aan de poorten kan het niet liggen.
Ik ga straks Titanfall binnenhengelendeltananie schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:14:
Ik heb vandaag ook mijn Xbox one maar welk spel raden jullie aan om erbij te kopen?
Nou hij resoneert niet, er zit een fan in en die ratelt gewoon.Ninjetsu NL schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:14:
[...]
Het helpt niet echt als de apparaten kunnen resoneren in een "klank"kast... dat is ook de reden dat ik mijn 360 op een laagje rubber heb staan, dan maakt die ineens aanzienlijk minder lawaai dan rechtstreeks op de plank...Overigens erg benieuwd naar de One vanavond als ik dit hier allemaal lees op de fora.
Hier trekt ie vaak gewoon de 100 MB glasvezel dichtPhusebox schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:12:
[...]
weet niet of het alleen vandaag niet bij jou gaat? het zal vandaag wel iets drukker zijn dan normaal.
[ Voor 14% gewijzigd door nexhil op 05-09-2014 15:19 ]
Nee ik heb nog nooit echt een hoge snelheid gehaald. Updates duren altijd minimaal 5 minuten.nexhil schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:19:
[...]
Hier trekt ie vaak gewoon de 100 MB glasvezel dicht
weet niet of het alleen vandaag niet bij jou gaat? het zal vandaag wel iets drukker zijn dan normaal.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Zoals onder je reactie wordt aangegeven, Titanfall komt er hier ook nog! Maar een echt verslavend spel is Diablo! ook kan ik je Forza 5 wel aanraden!!deltananie schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:14:
Ik heb vandaag ook mijn Xbox one maar welk spel raden jullie aan om erbij te kopen?
Lol... keep us postedMelkaz schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:25:
Huh Fifa 15 is al bezig met "Installing... 23%" Leuk dit pre loading
Verwijderd
Ik heb net wat clips op de X1 gemaakt , maar er lijkt niks opgenomen te zijn , mijn vaste console blijft de PS4.
Haha, ja dan doe je iets fout heVerwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:32:
Nu ik een paar uurtjes op de X1 gespeeld heb lijkt het me op de PS4 toch allemaal wat makkelijker te gaan.
Ik heb net wat clips op de X1 gemaakt , maar er lijkt niks opgenomen te zijn , mijn vaste console blijft de PS4.
Hadden we nog niet eerder vernomenVerwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:02:
Bedankt voor alle info. Jammer dat je geen screenshots kan maken , gemiste kans.
Ik heb bijna een jaar alleen op de PS4 en laptop gezeten , dus is even wennen allemaal.
Installatie was een fluitje van een cent , ging vlot en bijna alles was duidelijk.
Wifi AC ben ik wel blij mee , de mijne download nu vrij snel , vergelijkbaar met mijn PS4.
De PS4 blijft wel mijn dagelijkse console , maar ik ga regelmatig achter de X1 zitten voor exclusives.
Leuk voor je maar geen idee wat ik met deze informatie moet dus snap ook niet zo goed dat je het post.Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:32:
Nu ik een paar uurtjes op de X1 gespeeld heb lijkt het me op de PS4 toch allemaal wat makkelijker te gaan.
Dalijk x1 eens in dmz zetten kijken of helpt.
Enne zie net dat als je je x1 controller wilt updaten je een kabel nodig hebt. Beetje lui van ms om ervan uit te gaan dat iedereen die al heeft. Of effe exxtra erbij koopt.
Wat dat betreft heb je bij sony en ps4 wel gelijk compleet pakket en hoef je geen batterijen te switchen..
Maja zal niet verder over doorgaan want las al dat vele het een pluspunt vinden....
Apart. Ik heb juist de Xbox One gekozen omdat het allemaal net iets beter werkt bij de Xbox One (mening). Je kan naar mijn mening na een paar uurtje spelen op een console nog geen goed oordeel geven. Een overstap tussen consoles is altijd lastig.Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:32:
Zo record je een clip:
[ Voor 6% gewijzigd door TictaCNL op 05-09-2014 15:39 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!