Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:40:
Wat is Sniper Elite 3 toch een onvergeeflijk rotspel op Authentic :P. Ongelooflijk hoe onvergevingsgezind dat spel is. Samen met Elite Sniper Exactor It komen we niet echt verder in missie 3. Op een of andere manier lukt het ons iedere keer om ergens een misstap te maken zodat we daarna het volledige duitse leger op ons dak krijgen. :P

Maar gelet op onze achievement wensen en ego boosts geven we het toch niet op of wel? ;)
We gaan zeker door met:

VAS zegt daar zit er 1, exactor loopt vrolijk door
Exactor zegt, we moeten eerst die sniper killen. VAS Ok en gewoon wegrennen
Vas zegt OK nu alles echt muis stil. Exactor knalt op een benzine ton.

Ik vind de moeilijkheid van authentic heel goed te pruimen. Alleen had er wel een checkpointje in gemogen.

Top spel. Die 3000 trueachievement score gaat er komen.

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:17
"Vas zegt OK nu alles echt muis stil. Exactor knalt op een benzine ton. "

Dat klinkt herkenbaar. :+
Verder petje af, op authentic mag je toch helemaal opnieuw beginnen aan het level als je een fout maakt? Dan heb ik liever een custom difficulty met veel save points, maar wel goeie AI en balistics.

Zelf ben ik ergens tussen easy en medium aan het spelen voor een eerste playthrough, maar vind het wel een vrij repetitief spel....

I'm a photographer, not a terrorist

Verwijderd

citruspers schreef op maandag 23 februari 2015 @ 20:56:
"Vas zegt OK nu alles echt muis stil. Exactor knalt op een benzine ton. "

Dat klinkt herkenbaar. :+
Verder petje af, op authentic mag je toch helemaal opnieuw beginnen aan het level als je een fout maakt? Dan heb ik liever een custom difficulty met veel save points, maar wel goeie AI en balistics.

Zelf ben ik ergens tussen easy en medium aan het spelen voor een eerste playthrough, maar vind het wel een vrij repetitief spel....
Yup. Helemaal opnieuw beginnen inderdaad. Dan wordt het pas repetitief. ;)

• citruspers
Niks voor mij, ik game 's avonds na mijn werk en dan ben ik meer op zoek naar lol en minder naar frustratie. Ik hou wel van een uitdaging (alle halo's op legendary, ninja gaiden uitgespeeld, ninja gaiden II op hard!) maar als ik hetzelfde stuk meerdere keren opnieuw moet spelen gaat de lol er wel snel af...

Mochten jullie nog iemand zoeken om met checkpoints of saves te spelen ben ik van de partij, gamertag citruspers (ook beschikbaar voor potjes Halo, Destiny en Battlefield 4) :)

[ Voor 22% gewijzigd door citruspers op 23-02-2015 22:04 ]

Verwijderd

citruspers schreef op maandag 23 februari 2015 @ 22:02:
Niks voor mij, ik game 's avonds na mijn werk en dan ben ik meer op zoek naar lol en minder naar frustratie. Ik hou wel van een uitdaging (alle halo's op legendary, ninja gaiden uitgespeeld, ninja gaiden II op hard!) maar als ik hetzelfde stuk meerdere keren opnieuw moet spelen gaat de lol er wel snel af...

Mochten jullie nog iemand zoeken om met checkpoints of saves te spelen ben ik van de partij, gamertag citruspers (ook beschikbaar voor potjes Halo, Destiny en Battlefield 4) :)
Begrijpelijk hoor. Halo laso ben ik ook mee gestopt. :)

SE3 doen we met zn tweeen maar een potje Halo kan altijd. Zal je morgen toevoegen.
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2015 @ 20:08:
[...]

We gaan zeker door met:

VAS zegt daar zit er 1, exactor loopt vrolijk door
Exactor zegt, we moeten eerst die sniper killen. VAS Ok en gewoon wegrennen
Vas zegt OK nu alles echt muis stil. Exactor knalt op een benzine ton.

Ik vind de moeilijkheid van authentic heel goed te pruimen. Alleen had er wel een checkpointje in gemogen.

Top spel. Die 3000 trueachievement score gaat er komen.
Een stealth game co-op spelen is een stuk moeilijker dan zeg maar een Halo of Gears of War :P

Met name die benzine ton vond ik wel grappig :P.

We zijn al op een kwart!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik merk dat ik op sniper elite, heel erg veel gebruik maak van stenen gooien en flint meuk

Heb alleen gemerkt dat soms zo een generator bij een radiotoren na 2x stopt met geluid maken en je dus verplicht een andere plek moet gaan zoeken :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Zag toevallig op de site van Windows 10 / Xbox
*Stream naar één apparaat tegelijk met ondersteunde games.
Dus mogelijk dat dit maar voor beperkt aantal games kan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
De laatste tijd heb ik een probleem met mijn Xbone (day one edition).

Mijn controllers blijven alleen geconnect wanneer deze bekabled zijn aangesloten. Wanneer ik de oplaadkabel eruit haal blijft het xbox logo enige tijd knipperen en vervolgs gaat deze uit.

Dit probleem is er sinds ongeveer een week en heb mijn controllers al geupdate naar de laatste versie.

Is er hier iemand die dit probleem ook heeft gehad en hoe is dit opgelost?

Xbone GT: sv3nnie

Sven Enthoven schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:51:

Mijn controllers blijven alleen geconnect wanneer deze bekabled zijn aangesloten. Wanneer ik de oplaadkabel eruit haal blijft het xbox logo enige tijd knipperen en vervolgs gaat deze uit.

Dit probleem is er sinds ongeveer een week en heb mijn controllers al geupdate naar de laatste versie.

Controllers al opnieuw geprobeerd te koppelen?

Cogitationis poenam nemo patitur

• Sven Enthoven
Bullet NL schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:03:
[...]

Controllers al opnieuw geprobeerd te koppelen?
Yes heb ze allebei al opnieuw gekoppeld, of moet de koppeling als eerst verwijderd worden dan ? Zo ja hoe :)

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Sven Enthoven schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:51:

Ik heb bijna dit probleem; draadloos werkt alleen de Guide button, bedraad werkt alles. Zodra mijn andere controller terug is van reparatie ga ik m maar opsturen. Dit alles sinds de firmweare update.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Sven Enthoven
Tomba schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:21:
[...]

Ik heb bijna dit probleem; draadloos werkt alleen de Guide button, bedraad werkt alles. Zodra mijn andere controller terug is van reparatie ga ik m maar opsturen. Dit alles sinds de firmweare update.
Omdat het bij mij bij 2 controllers is, en ook (denk ik) allebei tegelijkertijd is opgetreden heb ik zo'n vermoeden dat het aan mijn xbox kan liggen... de 2de controller gebruik ik namelijk bijna nooit

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:08
Zodra ik de stekker in het stopcontact doe maakt de xbox zelf een brommend geluid. Meer mensen hier last van? Heb t geluid nooit eerder gehoord...

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-11 11:37
Isane schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:51:
Zodra ik de stekker in het stopcontact doe maakt de xbox zelf een brommend geluid. Meer mensen hier last van? Heb t geluid nooit eerder gehoord...
De Xbox zelf of de voeding?

- Xbox: wss de drive
- Voeding: de fan

Die laatste... hyperirritant ;(
Isane schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:51:
Forza erin zeker? padumtish

Goed nieuws trouwens: nieuws: Rockstar stelt Windows-versie GTA V uit tot 14 april
Heists dus 10 maart d:)b
En verder ook goed nieuws dat de pcmasterracefanboys nog even hun muil moeten houden :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Ninjetsu NL schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:59:
[...]

Of optie 3, de fan in de console.

Overrulende factor hyperirritant :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:08
Ninjetsu NL schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:59:
[...]

ja de xbox zelf. Er zit geen cd in dus dat is opzich wel vreemd. Na 10 minuten stopt het.

Verwijderd

Ja, de mijne heeft daar ook last van.
Links en rechts genoeg ruimte, maar erboven maar 1 cm. Denk dat daardoor de fan wat geluid maakt omdat de warmte lastig weg komt.

Geen stabiliteit issues, dus het zal wel kunnen denk ik (hoop ik)

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:46
Nieuw spel (digital download):

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7YN9wwyrIRbFk6B8csgLLaLU/medium.jpg
Jeej! :*)

Echter, het gebruikelijke probleem dat hij nu al uren bezig is - sinds vanmiddag 13.00u - om het spel te downloaden en dat met een Ziggo Z2-abonnement (90MB/9MB). :S

En is Sniper Elite III het tientje waard? Ik denk het wel, toch? :)

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-11 11:37
Isane schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 17:14:
[...]

ja de xbox zelf. Er zit geen cd in dus dat is opzich wel vreemd. Na 10 minuten stopt het.
Bedoel meer de harddrive :) Aangezien dat er geen SSD in zit kan je die horen... of je hebt last van 'coil' whine...

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Yonix schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 17:15:
Nieuw spel (digital download):

[afbeelding]
Jeej! :*)

Echter, het gebruikelijke probleem dat hij nu al uren bezig is - sinds vanmiddag 13.00u - om het spel te downloaden en dat met een Ziggo Z2-abonnement (90MB/9MB). :S

En is Sniper Elite III het tientje waard? Ik denk het wel, toch? :)
Ga eens naar instellingen, netwerk, bandbreedte gebruik :)

Hoeveel MB download hij daar per uur ?
Heeft er hier iemand zijn xbox one al eens onder garantie ter reparatie aangeboden dmv advanced exchange ?

[ Voor 12% gewijzigd door justifire op 24-02-2015 18:29 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Yonix
Rockvee2 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 17:55:
[...]

Ga eens naar instellingen, netwerk, bandbreedte gebruik :)

Hoeveel MB download hij daar per uur ?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zhanRT3zx6U4xpjU4dRI3qAI/medium.jpg

De downloadsnelheid varieert tussen de 3 en 6 Mbit/s en dat is nog geen 1 mb/s. Raar, want als ik de internetsnelheid test geeft hij een downloadsnelheid aan van 86,93 Mbps (+/- 10 mb/s). Hoge ping is waarschijnlijk te verklaren door het feit dat hij op de achtergrond Sunset Overdrive aan het downloaden is.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/spL5l63OQli1nA5H5bI0a2Zz/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ci38xq4LqVjYZPGQF68tGPi5/medium.jpg

NAT is open en de Xbox One is met een kabel aangesloten op het Ziggo-modem.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/4167855811.png

Snelheidscheck op mijn PC die via een usb-dongle is aangesloten op de router (5GHz Wi-Fi).

[ Voor 11% gewijzigd door Yonix op 24-02-2015 18:34 ]

Verwijderd

Heeft Ziggo mogelijk problemen met Live? Het valt op dat het regelmatig Ziggoklanten zijn die klagen over trage downloads. Zijn er gebruikers van andere providers die problemen ervaren? (Ik heb UPC met maar 10 mbit/s bij de One (Is 120 mb/s abbo) door brak stopcontactnetwerk en downloads gaan vliegensvlug. Open NAT maar wel een modem-router-stroomverbinding-switch opstelling.)

Sniper Elite 3 is wat mij betreft zeker die 10 euro waard.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2015 18:55 . Reden: ik kan niet typen op mijn telefoob ]

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Dat is wel een zeer lage snelheid.

Ik haal met mijn Online ADSL2 verbinding nog hogere snelheden

Misschien dat ziggo toch inderdaad op een of andere manier hem capped?

• toets23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-11 13:59
Yonix schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 18:33:
[...]

[afbeelding]

De downloadsnelheid varieert tussen de 3 en 6 Mbit/s en dat is nog geen 1 mb/s. Raar, want als ik de internetsnelheid test geeft hij een downloadsnelheid aan van 86,93 Mbps (+/- 10 mb/s). Hoge ping is waarschijnlijk te verklaren door het feit dat hij op de achtergrond Sunset Overdrive aan het downloaden is.

[afbeelding]

[afbeelding]

NAT is open en de Xbox One is met een kabel aangesloten op het Ziggo-modem.

[afbeelding]

Snelheidscheck op mijn PC die via een usb-dongle is aangesloten op de router (5GHz Wi-Fi).
Ik ben heel benieuwd of je het probleem opgelost krijgt. Sinds het begin heb ik dit probleem ook al. Downloaden gaat rete traag maar de testen van Xbox zelf geven 180mbps aan. (ziggo)
Ik heb van alles al geprobeerd:
- andere router
- rechtstreeks aansluiten op modem en routers
- ziggo router omgezet naar alleen modem met verschillende routers daarop aangesloten

Enige optie wat naar mijn idee overblijft is een factory reset, maar daar heb ik nu nog geen zin in :O

Daarbij hou ik ook nog steeds het probleem als ik de xbox one omzet naar instant on modus, dat ik steeds mijn live connectie verlies na het weer aanzetten van de xbox. Iets zegt mij dat er een verband is maar wat 8)7

Zero to hero, just like that!

• citruspers
Bit.bv glasvezel hier...ook retetraag

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-11 14:42
Ik denk dat het een MS issue is, ik heb Caiway glasvezel (200/200) maar ook ik heb af en toe dat de download niet vooruit te stoken is.

XboxLive: Dave 130R

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:22
Had met het ubee modem altijd gezeik. Sinds ik een draytek vigor 2130 heb echt nergens meer last van. Zelfde geld voor dlna in ons netwerk. Altijd brak met de ubee maar perfect met de vigor. Gewoon dat ubee gedrocht laten bridgen door ziggo. Verhelpt de meeste NAT problemen en misschien ook wel downloadsnelheden (hier nergens last van)

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-11 10:51
Iemand met een skin voor zijn one? Ben een beetje uitgekeken op dat glossy.

https://www.youtube.com/@droommotor

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:36
Zelf modden. Heb ooit de originele xbox gemod daar was ook veel ruimte in. Staat nog op zolder wit met een blauw verlicht xbox logo. Toen waren ccfl's nog cool, nu nog steeds maar dan meer in de letterlijke zin.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 13:52

DeMoN

Pastafari

100/100 Fiber XS4ALL hier, een nieuwe game downloaden en installeren kan ook zomaar naar de 2 uur toe gaan. En ja, open NAT, blabla, tests geven 100mbit aan, kabel etc.

Als ik vanaf mijn laptop een flink bestand download van OneDrive af, dan gaat die ook langggg niet met de volledige snelheid. Het is dus simpel, MS capped de handel moedwillig.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:00
DeMoN schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 00:13:
100/100 Fiber XS4ALL hier, een nieuwe game downloaden en installeren kan ook zomaar naar de 2 uur toe gaan. En ja, open NAT, blabla, tests geven 100mbit aan, kabel etc.

Als ik vanaf mijn laptop een flink bestand download van OneDrive af, dan gaat die ook langggg niet met de volledige snelheid. Het is dus simpel, MS capped de handel moedwillig.
Als de download maar 2 uur duurt zit je wel hoger dan wat hier boven wordt genoemd.
Bij mij pakt de xbox tijdens download de volledige bandbreedte (50 Mbit). Moest hem daar voor wel in de dmz plaatsen, maar zie daar niet echt een risico in. Straks met IPv6 is dat immers ook het geval. Ik ga er van uit dat de xbox een goede firewall aktief heeft.
Buiten de dmz krijg ik de download ook niet hoger dan 1-4 Mbit.

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik heb Onsnet Eindhoven (glasvezel 100/100Mbit) en het downloaden is ook hier retentraag. Halo MCC was na ruim 5 uur downloaden op 21%...... (Mijn Xbone is overigens met een UTP Cat5e kabel aangesloten, dus geen WiFi dingetje)

Aan mijn internet kan het eigenlijk niet liggen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iWeF3RKS6QWKGDVZJtx5RKNF/full.png

[ Voor 44% gewijzigd door Tomba op 25-02-2015 11:49 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Yonix
DeMoN schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 00:13:

Ach, ik vind het, in ieder geval, prettig om te weten dat ik niet de enige ben. ;) Mijn voorlopige oplossing: de game 's avonds voor het slapengaan in de download zetten. Tegen de ochtend moet hij dan wel klaar zijn met downloaden. :)

Anyhow, de eerste recensies van Dragon Ball: Xenoverse druppelen binnen en het zier er naar uit dat er eindelijk weer een toffe Dragon Ball-game is. :*)

Ik heb mij destijds met de Budokai-serie enorm weten te vermaken, dus Xenoverse staat in de pre-order en vrijdag gaan we los met alle power levels over 9000! ;)

• Annihilism
Yonix schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:15:
[...]

Ach, ik vind het, in ieder geval, prettig om te weten dat ik niet de enige ben. ;) Mijn voorlopige oplossing: de game 's avonds voor het slapengaan in de download zetten. Tegen de ochtend moet hij dan wel klaar zijn met downloaden. :)

Anyhow, de eerste recensies van Dragon Ball: Xenoverse druppelen binnen en het zier er naar uit dat er eindelijk weer een toffe Dragon Ball-game is. :*)

[video]
Ik heb mij destijds met de Budokai-serie enorm weten te vermaken, dus Xenoverse staat in de pre-order en vrijdag gaan we los met alle power levels over 9000! ;)
Ik lees/zie inderdaad ook erg veel positiefs over de game. Zag op reddit mensen al zeggen dat het de eerste goede DBZ game sinds jaren was. Heb zelf al sinds Dragonball GT: Final Bout geen DBZ game meer gedaan dus misschien ga ik deze ook wel in huis halen. In de pricewatch te zien komt er ook een disc versie beschikbaar dus even wachten daarop :) (ik vind het fjin om hoesjes/discs te hebben).

Verwijderd

Xbox Live Gold-leden krijgen in maart Tomb Raider, Bioshock Infinite, Rayman Legends en IDARB gratis. Dat blijkt uit een screenshot van de interne site van Microsoft.

Een NeoGAF-gebruiker deelde de screenshot, maar Microsoft heeft nog niet bevestigd dat deze games komende maand gratis zijn te downloaden.

De Tomb Raider-download is beschikbaar van 1 tot en met 15 maart. BioShock is in de tweede helft van de maand te downloaden. Rayman Legends en IDARB zijn de hele maand gratis verkrijgbaar als de informatie uit de screenshot klopt.

Uit het screenshot blijkt ook dat er in totaal meer dan 100 miljoen games zijn gedownload met Games with Gold. Om dit te vieren geeft Microsoft twee keer zoveel games weg in April. Welke games dit zijn is niet bekend.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OY0ISCq.png

Bron : http://www.gamer.nl/nieuw...ratis-met-games-with-gold

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-11 04:01
IDARB was toch al in Februari game with gold?

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Verwijderd

Rayman : Legends gaat volgens dit bericht de nieuwe worden op de X1.

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-11 18:01
hm, ben zeer benieuwd of dit het voor maart is. IDARB was toch in februari ook al de free game?
Ik wacht wel op de dag dat er vergelijkbare titels als bij de X360 aangeboden worden, dat lijken toch net wat grotere titels, of vergis ik me?

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Royeboi schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:30:
IDARB was toch al in Februari game with gold?
Microsoft doet 1 game nieuw, andere verder van vorige maand.

Maand 1: X
Maand 2: X, Y
Maand 3: Y, Z
Maand 4: Z, U
enz...
Grappig, ik had het er dit weekend ook al over dat de verwachting was dat Rayman de gratis game van de maand zou zijn. Ik heb Rayman Origins met veel plezier gespeeld.

• Royeboi
Ah, dat wist ik niet. Jammer dat er dan maar één game bij komt elke maand, met uitzondering van komend april dan.

Rayman zijn in elk geval geen easy achievements zoals IDARB :)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Rayman legends gekocht op de PS4 en erg veel plezier mee gehad. Leuk ook om met meerdere te doen.
Ik wilde hem voor de One al opnieuw kopen maar uiteindelijk nooit gedaan, nu maar mooi dus :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Yonix
Wat is Sunset Overdrive een leuk en wacky spel zeg! :*) Ik moet wel toegeven dat de gameplay uitdagend is, omdat je als speler een grotere kans van slagen hebt als je stilistische combo's uitvoerd (grinden, bouncen e.d.). En dat grinden i.c.m. bouncen en schieten moet ik nog even goed onder de knie krijgen. ;-)

Hieronder een screenshot van mijn personage (persoon rechts in de groene trui):
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/duW4ONVFB64HYKAx95nsX64x/medium.png

Trouwens, ik zag dat je nu ook je screenshots kunt delen naar je OneDrive. Misschien was dit al mogelijk, maar ik kon tot vanochtend alleen delen met vrienden (o.a. via berichten) en Twitter.

Verwijderd

Yonix schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:21:
Wat is Sunset Overdrive een leuk en wacky spel zeg! :*) Ik moet wel toegeven dat de gameplay uitdagend is, omdat je als speler een grotere kans van slagen hebt als je stilistische combo's uitvoerd (grinden, bouncen e.d.). En dat grinden i.c.m. bouncen en schieten moet ik nog even goed onder de knie krijgen. ;-)

Hieronder een screenshot van mijn personage (persoon rechts in de groene trui):
[afbeelding]

Trouwens, ik zag dat je nu ook je screenshots kunt delen naar je OneDrive. Misschien was dit al mogelijk, maar ik kon tot vanochtend alleen delen met vrienden (o.a. via berichten) en Twitter.
Uitdaging van combat is juist cool vind ik. Als je het onder de knie krijgt wordt je een eenpersoonsleger. Beetje combo-en terwijl er hordes mutanten de lucht in vliegen is fantastisch! Veel plezier met 1 van de beste games op de One. :)

Yay, Rayman. Mooi dat er een triple A game in GwG zit voor de One. Niet dat ik hem ga spelen wabt al op de 360 gespeeld maar goed. Stof denk ik wel de 360 af voor de DLC van Bioshock.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Knoop doorgehakt en een One gekocht (met Evolve en AC Unity, in totaal 430 euro bij MM). Die update in het begin is wel héél traag. Blijft nu ook steken op 65%... Aan m'n internet ligt het niet, bedraad met goede kabel en heb 180mbit (down) van Ziggo...

Verwijderd

Klopt , bij mij bleven de eerste paar system updates steken op 65% om daarna wat langzamer verder te gaan.

• Yonix
Sinds vanavond het ik last van het probleem dat de Xbox One niet uit wil gaan nadat ik de console uit heb gezet via: Xbox Controller > Xbox Guide Button > Turn Off Xbox. Instant On staat aan, as usual, maar nu blijft de controller aan en blijft het Xbox-logo op de console oplichten (als een hartslag, pulsing).

Daarnet heb ik de Xbox-knop op de console 10 seconden ingedrukt moeten houden om hem af te sluiten. Ook een restart helpt niet. :S Iets te maken met de/een nieuwe update?
Ik ben wel benieuwd naar wanneer de nieuwe DLC van Sunset Overdrive uitkomt. Blijft een machtig mooi spel.

Verwijderd

Yonix schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 19:43:[/b]
Sinds vanavond het ik last van het probleem dat de Xbox One niet uit wil gaan nadat ik de console uit heb gezet via: Xbox Controller > Xbox Guide Button > Turn Off Xbox. Instant On staat aan, as usual, maar nu blijft de controller aan en blijft het Xbox-logo op de console oplichten (als een hartslag, pulsing).

Daarnet heb ik de Xbox-knop op de console 10 seconden ingedrukt moeten houden om hem af te sluiten. Ook een restart helpt niet. :S Iets te maken met de/een nieuwe update?
Las op Reddit dat surge protecters roet in het eten kunnen gooien met instant on sinds de laatste update. Zit jouw One achter zo een stop of in een dure stekkerblok? Probeer hem eens rechtstreeks op de muur.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Pff, installeren van games duurt wel héél lang. Ik dacht net ik gooi AC:Unity er in, moet hij weer installeren (en lijkt niet verder te komen dan 2% :') ).
Hardline is dus 12 maart (ipv 17 maart) te spelen via EA Access. Waarbij je (net als bij Fifa) beperkt wordt tot 10 uur speeltijd. Zowel SP als MP zijn beschikbaar en je kunt ook gewoon achievements halen:

Enerzijds wel nice dat je eerder kunt, maar 10 uur is weer zo'n afgang. Dan moet je nog wat plannen met de rest als je MP wilt doen. SP kan natuurlijk ook (al hangt het even af of je binnen 10 uur klaar bent), maar MP lijkt me handiger omdat je dan toch een kleine voorsprong hebt als de game echt uitkomt.

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 21:01:
Hardline is dus 12 maart (ipv 17 maart) te spelen via EA Access. Waarbij je (net als bij Fifa) beperkt wordt tot 10 uur speeltijd. Zowel SP als MP zijn beschikbaar en je kunt ook gewoon achievements halen:
[video]
Moet je hem voor de pre-access eigenlijk gekocht hebben of kun je gewoon los gaan vanuit de vault zonder aankoop?

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:40
Volgende maand tijdelijk een gratis DLC voor Forza Horizon 2. Na 10 april moet je betalen.

http://www.windowscentral...-alone-expansion-march-27

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 18:03:
Klopt , bij mij bleven de eerste paar system updates steken op 65% om daarna wat langzamer verder te gaan.
Hier kruipt hij ook verder, Mb voor Mb.. Slaat nergens op, al die kleine updates van het Preview programma van 256Mb zijn zo traag.. Zit je dan met je 200Mbit Ziggo :P

https://powershellisfun.com

Verwijderd

[video]

Enerzijds wel nice dat je eerder kunt, maar 10 uur is weer zo'n afgang. Dan moet je nog wat plannen met de rest als je MP wilt doen. SP kan natuurlijk ook (al hangt het even af of je binnen 10 uur klaar bent), maar MP lijkt me handiger omdat je dan toch een kleine voorsprong hebt als de game echt uitkomt.
Wéer een bewijs dat EA geld belangrijker vindt dan haar klanten, maar dat wisten we al.

• Chibi2k
  • Laatst online: 16-11 17:38

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:03:
[...]

Wéer een bewijs dat EA geld belangrijker vindt dan haar klanten, maar dat wisten we al.
Dat EA Access vind ik juist een tof concept van EA, spellen testen voordat je hem koopt en het kost geen drol voor wat je krijgt.

Radical Birds

Verwijderd

Chibi2k schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:06:
[...]

Dat EA Access vind ik juist een tof concept van EA, spellen testen voordat je hem koopt en het kost geen drol voor wat je krijgt.
Zoiets heet een BETA 8)7 ?
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 21:29:
[...]

Moet je hem voor de pre-access eigenlijk gekocht hebben of kun je gewoon los gaan vanuit de vault zonder aankoop?
Nee, dus je kunt gratis achievements scoren :+
Net als met Fifa is dit gewoon dat je in die 5 dagen 10 uur krijgt om de volledige game te doen. Bekende formule ook nog van het Sunset Overdrive weekend toen je die gratis kon doen.
Lekker Ventje schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 21:52:
Volgende maand tijdelijk een gratis DLC voor Forza Horizon 2. Na 10 april moet je betalen.

http://www.windowscentral...-alone-expansion-march-27
Maar is het nou gewoon een car-pack of zit er meer in dan dat? Want ze brengen het als stand-alone addon, maar ik vraag me sterk af of er dan ook nieuwe wegen of zelfs een heel nieuw gebied bij komt. Voor 10 euro kan ik het me niet voorstellen dat het boeiend wordt. Dat was dat rally-eiland namelijk ook niet bepaald.
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:03:
[...]

Want? Het is te spelen met ea-access waar je voor een klein bedrag per maand aardig wat games kunt spelen en dit is 1 van de andere extra's wat ze nu al een aantal games doen. Ik vind het een prima manier om mensen kennis te laten maken met de final-game. Als iets echt slecht is of fouten bevat, hoor je dat dus ook al. En je krijgt aardig wat reviews voor de launch er is dus kunt ook nog beslissen of je wacht met aanschaf.

Aflevering 2

"Its a far cry from the last game" :')

Best leuk eigenlijk :Y

• Chibi2k
  • Laatst online: 16-11 17:38

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Dat het spel niet af is of gewoon een mod is van BF4 kan ik je niet verwijten 8)7 Maar ik heb veel profijt aan dat EA Access gehad. Dragon Age Inquisition goed kunnen testen, maar direct aangeschaft na een aantal uren, en die EA Vault games zijn goed te doen, hopelijk vullen ze hem wel aan. Om en om, het kost 24,- per jaar. Dus mij zul je niet zien klagen

Radical Birds

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:09:
Want? Het is te spelen met ea-access waar je voor een klein bedrag per maand aardig wat games kunt spelen en dit is 1 van de andere extra's wat ze nu al een aantal games doen. Ik vind het een prima manier om mensen kennis te laten maken met de final-game. Als iets echt slecht is of fouten bevat, hoor je dat dus ook al. En je krijgt aardig wat reviews voor de launch er is dus kunt ook nog beslissen of je wacht met aanschaf.
Lees die reacties in die BFH-video maar...
En kijk naar dis-likes.
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:12:
[...]

Lees die reacties in die BFH-video maar...
En kijk naar dis-likes.
Dat is puur van PS4 en PC nerds die jaloers zijn met hun "omg lame" of "omg waarom is EA pro-ms" terwijl Sony dit ook had kunnen doen maar geen interesse hadden en Steam dit ook niet heeft.

Toen de X1 nog uit moest komen stond de downvote counter ook vaak boven de 50% bij de meeste xbox video's. En je ziet het ook elders. Toen Top Gear UK ook nog wat Top Gear US video's ging tonen, hadden daar ook een heleboel mensen downvotes. Het is gewoon triest gedrag maar zegt niets over de daadwerkelijke ea-access actie.

Zulke reacties met "They fucked up at the part 'Only for LunchBox Done'" met dan 187 upvotes. Nuff said :')

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:40
Martinspire schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:09:

[...]
Maar is het nou gewoon een car-pack of zit er meer in dan dat? Want ze brengen het als stand-alone addon, maar ik vraag me sterk af of er dan ook nieuwe wegen of zelfs een heel nieuw gebied bij komt. Voor 10 euro kan ik het me niet voorstellen dat het boeiend wordt. Dat was dat rally-eiland namelijk ook niet bepaald.

[...]

http://abcnews.go.com/Ent...rious-video-game-29211295

Volgens bovenstaande link is het niet eens noodzakelijk dat je Forza Horizon hebt. Of het wat is weet ik niet maar tussen 27 maart en 10 april is het gratis te downloaden.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Donstil
  • Niet online
[video]

Best wel cool toch? Ik ben (nog) niet geïnteresseerd in de Multiplayer van Battlefield 3,5 maar de Single Player door spelen lijkt me dan wel weer leuk (dat ziet er namelijk wel goed uit)

Bij dit soort games is de Single Player vaak wel te voltooien in 7a9 uur. 10 lijkt me daarom wel voldoende.

Even snel mijn EA Acces verlengen dus maar.

Edit:

Ooh kak kwam die ene mooie platformer niet ook uit ergens begin maart?

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 25-02-2015 23:44 ]

Als je Ori en het blinde bos bedoeld, die komt 11 Maart uit.

Vrijdag dan eindelijk Pneuma : Breath of Life *O*
Zin in !!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Annihilism
Ik moet zeggen dat Hardline mij ook een echt goed spel lijkt. Vooral Hotwire lijkt mij een erg leuke spelmodus.

Ik zal me eens een beetje verdiepen in dat EA Access. Ben normaal niet echt fan van subscription based diensten maar van wat ik zo lees is dat EA Access toch wel aardig goede prijs/kwaliteit (35 euro per jaar is nou niet echt de bank breken).

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 13:59

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ook maar eens mijn X1 download snelheid gemeten en ik moet zeggen: Het is bagger. Zie screenshot hieronder.

Getest vandaag om 10:00. Ryse verwijderd van HDD en opnieuw latent downloaded, 46GB in total. Hoogst gemeten snelheid is 15mB/s, gemiddeld rond de 800kB/s. En dat op donderdag ochtend terwijl iedereen in mijn wijk aan het werk is. Te zot voor woorden:

Xbox zit overigens via utp aangesloten. Net een nieuwe ASUS RT-66U router en Ziggo cisco modem staat in bridge mode. Ter vergelijking: Als ik met mijn Surface Pro 3 via Wifi AC download uit de newsgroups, dan trek ik de hele lijn dicht (Ziggo 120/20 sinds gisteren, was 90/9)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NAYV7igogvIxXsHDZwfiJylq/medium.png

XBL: MRE Inc

MRE-Inc schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:20:
Ook maar eens mijn X1 download snelheid gemeten en ik moet zeggen: Het is bagger. Zie screenshot hieronder.

Getest vandaag om 10:00. Ryse verwijderd van HDD en opnieuw latent downloaded, 46GB in total. Hoogst gemeten snelheid is 15mB/s, gemiddeld rond de 800kB/s. En dat op donderdag ochtend terwijl iedereen in mijn wijk aan het werk is. Te zot voor woorden:

Xbox zit overigens via utp aangesloten. Net een nieuwe ASUS RT-66U router en Ziggo cisco modem staat in bridge mode. Ter vergelijking: Als ik met mijn Surface Pro 3 via Wifi AC download uit de newsgroups, dan trek ik de hele lijn dicht (Ziggo 120/20 sinds gisteren, was 90/9)

[afbeelding]
Stond je console aan of standby tijdens het downloaden?

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:26:
[...]
Stond je console aan of standby tijdens het downloaden?
Die staat gewoon aan aangezien ik nu thuis ben. Router is gisteravond laat nog gereboot inclusief Ziggo modem omdat ik las dat Ziggo de snelheden had verhoogd (en die ik nu inderdaad heb - van 90/9mbit naar 120/12mbit)

Net ook op de X1 nog even de DNS setting aangepast. Deze stond standaard op het ip adres van mijn router (192.168.1.1) maar nu op de Ziggo DNS servers gezet:

212.54.44.54
212.54.40.25

Maar ook dat mag niet baten. Blijft een belabberde 6.52mbit nu en het schommelt heel erg zoals ook te zien is in mijn screen shot van net. Nogmaals, wanneer ik uit de nieuwsgroepen download, dan trek ik mijn lijn dicht en geeft Newsleecher een rechte horizontale streep weer bij de snelheid, zonder pieken of dalen.

• toets23
MRE-Inc schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:31:
[...]

Die staat gewoon aan aangezien ik nu thuis ben. Router is gisteravond laat nog veerboot inclusief Ziggo modem omdat ik las dat Ziggo de snelheden had verhoogd (en die ik nu inderdaad heb - van 90/9mbit naar 120/12mbit)

Net ook op de X1 nog even de DNS setting aangepast. Deze stond standaard op het ip adres van mijn router (192.168.1.1) maar nu op de Ziggo DNS servers gezet:

212.54.44.54
212.54.40.25

Maar ook dat mag niet baten. Blijft een belabberde 6.52mbit nu en het schommelt heel erg zoals ook te zien is in mijn screen shot van net. Nogmaals, wanneer ik uit de nieuwsgroepen download, dan trek ik mijn lijn dicht en geeft Newsleecher een rechte horizontale streep weer bij de snelheid, zonder pieken of dalen.
Hele goede test! Fijn dat je dit tijdens kantooruren hebt gedaan want die actie stond voor mij ook nog op de planning. Kan mij niet voorstellen dat Microsoft de download snelheid capped :/

• MRE-Inc

MRE-Inc

toets23 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:33:
[...]

Hele goede test! Fijn dat je dit tijdens kantooruren hebt gedaan want die actie stond voor mij ook nog op de planning. Kan mij niet voorstellen dat Microsoft de download snelheid capped :/
Ik ook niet. Tot voor kort had ik een Linksys E4200 router die vrij brak aan het worden was. Echter toen ik die na zeer lange tijd weer eens een reboot had gegeven, ging de download echt naar 80mbit en was de download van Battlefield 4 DLC in no time klaar (was ook iets van 4GB of zo inclusief patch).

Net de X1 nog eens helemaal gereboot door de powerknop minimaal 10 seconden ingedrukt te houden echter nog steeds snelheden tussen de 2 en 8mbit. Echt waardeloos dit. Iemand nog een idee of methode om te testen ? Zit nu toch thuis niks te doen, dus kan het zo testen.

• toets23
Maybe stupid, maar kan de Xbox One rechtstreeks op je Ziggo modem?

• MRE-Inc

MRE-Inc

toets23 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:43:
Maybe stupid, maar kan de Xbox One rechtstreeks op je Ziggo modem?
Dat heb ik net geprobeerd, maar de kabel die ik heb was te kort. Ik ga proberen om dat even aan te passen. Dit is namelijk mijn setup:

Ziggo Modem -- Asus Router -- Netgear 1Gbit switch -- XboxOne. De kabel die van de switch naar de Asus router loopt, is lang genoeg om direct van de X1 op het modem aan te sluiten, dus dat ga ik even proberen.

EDIT: X1 rechtstreeks op het Ziggo modem aangesloten, maar dat werkt niet omdat mijn Ziggo modem in Bridge mode staat waarschijnlijk. Ik krijg iig geen ip adres. X1 wel rechtstreeks op de Asus Router aangesloten, maar dat hielp qua snelheid ook niet.

Leuk die digitale downloads, maar als je er 8 uur op moet gaan wachten dan schiet het ook niet op natuurlijk.

[ Voor 25% gewijzigd door MRE-Inc op 26-02-2015 10:59 ]

MRE-Inc schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:48:
[...]

Dat heb ik net geprobeerd, maar de kabel die ik heb was te kort. Ik ga proberen om dat even aan te passen. Dit is namelijk mijn setup:

Ziggo Modem -- Asus Router -- Netgear 1Gbit switch -- XboxOne. De kabel die van de switch naar de Asus router loopt, is lang genoeg om direct van de X1 op het modem aan te sluiten, dus dat ga ik even proberen.

EDIT: X1 rechtstreeks op het Ziggo modem aangesloten, maar dat werkt niet omdat mijn Ziggo modem in Bridge mode staat waarschijnlijk. Ik krijg iig geen ip adres. X1 wel rechtstreeks op de Asus Router aangesloten, maar dat hielp qua snelheid ook niet.

Leuk die digitale downloads, maar als je er 8 uur op moet gaan wachten dan schiet het ook niet op natuurlijk.
Je Xbox rechtstreeks op een Ziggo modem aansluiten die op bridge staat moet wel werken hoor, je moet wel zeker weten dat je Xbox geen zelf ingestelde netwerksettings heeft. Daarnaast moet jij je modem een reset geven omdat hij een nieuw IP adres aan je Xbox moet uit delen.

• Royeboi
Ik herken me in MRE's situatie, zeker met die Ultimate game sale meerdere games binnen moeten halen. Enorm traag (Ziggo). Vooral Watch Dogs duurde uren, en dat was volgens mij 'slechts' 24GB dus niet eens een van de grotere games qua GB's. Er zitten hier wel twee routers tussen (ASUS RT-AC68U en Linksys EA6500 en nog een Gbit Switch) maar met nieuwsgroepen haal ik gemakkelijk de 180mbit / ~ 21MB/s. Ik begrijp dat Microsoft niet naar iedere console met een 180mbit lijn kan opengooien, maar een kwartier wachten op 2% completie met Watch Dogs is natuurlijk achterlijk. Als je zoveel games in de backlog hebt maakt het niet altijd uit, maar vreemd is het wel.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Wat zal de gemiddelde downloadsnelheid zijn in Amerika? Zoals we weten is MS niet erg happig op Europa en waarom zouden ze ook niet hun lijnen cappen? In Amerika (pure gok) zal de gemiddelde consument amper boven de 10mbit/sec down uitkomen vrees ik?

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Donstil
  • Niet online
justifire schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 01:21:

Zin in !!
Ja Ori ja. Dat zag er tijdens de E3 echt heel goed uit.

DeMoN schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:28:
Wat zal de gemiddelde downloadsnelheid zijn in Amerika? Zoals we weten is MS niet erg happig op Europa en waarom zouden ze ook niet hun lijnen cappen? In Amerika (pure gok) zal de gemiddelde consument amper boven de 10mbit/sec down uitkomen vrees ik?
Je download als ik me niet vergis vanaf het Azure serverpark, o.a. vanuit Ierland en zelfs Amsterdam

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:25

v8power67

Psn: Mausosaurus

Er zijn veel download problemen met x1, heb upc 200/20 en heb vanaf dag 1 in september 2014 problemen met downloadsnelheid.
Nu van de week de modem van upc eens hard reset gegeven.
Wat bleek upc had allerlei updates gegeven eraan maar die gaan pas werken als je hem dus hard reset.
Nu haalde ik in de snelheids test 194mbit en 20mbit upload waar voorheen 20mbit up en down was.
Nog niet getest met echt downloaden van spel, maar broertje heeft nu ook geen problemen meer met online destiny spelen op de ps4.
Zal even een echte download test doen maar misschien helpt het andere ook.
Bij mijn technicolor 7200 was het 10sec reset knop inhouden en wachten tot alle lampjes knipperen als goed is.
Merk het zelfs op de ps3 nu want moest gt6 update binnen halen en ging gewoon echt snel de 500+mb.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Iedereen kan klooien met zijn router/modem-opstelling wat hij wil, maar als je vanaf je normale PC en andere devices in huis gewoon de volle snelheid haalt (bijv van newsservers af, die hebben vaak een snelle upload) behalve met de X1, dan is het vrij duidelijk dat MS voorkomt dat je die snelheid haalt.

En idd, Azure ja. Daar kunnen ze trouwens perfect mee schalen..

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:55
Je kunt volgens mij alleen de eerste missie doen van de Hardline singleplayer wanneer je EA Access hebt.
Ik ga gewoon 10 uur de multiplayer spelen, dan krijg je toch een aardig beeld van de game. Ik vind het wel een prima actie.
http://www.ign.com/articl...lows-10-hours-of-gameplay

Ook logisch toch dat je niet de hele singleplayer kunt spelen. Het gaat inderdaad nog steeds wel om geld verdienen. Zou raar zijn als ze dat niet zouden doen....

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:25

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zou vrij pijnlijk zijn dat ms met zoveel resources gaat knijpen en sony met veel minder resources dat niet doet of minder.
Haal op mn ps4 soms 24MB/s en gemiddeld rond de 10MB/s dat is een stuk meer dan ik haal op de x1.
Denk eerder dat er ergens iets fout gaat dan dat ms bewust knijpt.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

justifire schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 01:21:

Zin in !!
Heb ook zin in deze games! Heb echter nu voor het eerst na de launch van de X1 een backlog van games, terwijl er eigenlijk helemaal niet zoveel uitkomt.

Nu bezig met Lords of the Fallen (nog 1.5 playthrough voor alle achievements...)
Daarnaast heb ik Sniper Elite 3, Costume Quest 2 en Sherlock Holmes nog liggen.

Dus over een week of 2 heb ik een backlog van 5 games ofzo....

DeMoN schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:01:
Iedereen kan klooien met zijn router/modem-opstelling wat hij wil, maar als je vanaf je normale PC en andere devices in huis gewoon de volle snelheid haalt (bijv van newsservers af, die hebben vaak een snelle upload) behalve met de X1, dan is het vrij duidelijk dat MS voorkomt dat je die snelheid haalt.

En idd, Azure ja. Daar kunnen ze trouwens perfect mee schalen..
Dit is natuurlijk niet helemaal zo...

De servers van MS kunnen in het buitenland staan, bepaalde routeringen vanaf jou verbinding richting de servers van MS kunnen er voor zorgen dat jij de Vmax van je internetverbinding niet haalt, je dus een trage verbinding hebt.

Ook en ik blijf het herhalen, veel modem/routers geven problemen, ondanks dat de Xbox tijdens een netwerk diagnose test zegt dat de verbinding "open" staat blijkt hier toch vak wat aan de hand te zijn.

Ik heb het nu bij te veel mensen gezien dat wanneer ze de poorten van de Xbox niet "hard" open gooien in het router ze download problemen (langzaam) en of problemen in de multiplayer hebben (c.q. elkaar niet kunnen horen in chatparty's)

Dus jah, MS heeft zeker invloed op de snelheid van je download, maar nee.... Dit hoeft niet de reden te zijn waarom sommige mensen langzamere snelheden halen dan anderen.

Nogmaals, ik raad iedereen aan die snelheidsproblemen heeft deze suggestie van MS op de support website op te volgen; zie http://support.xbox.com/n...work-ports-used-xbox-live

• MRE-Inc

MRE-Inc

Net nog wat verder getest. De X1 maar eens via wifi aangesloten. Eerst op de 2.4Ghz band. Dat ging al beter. Toen ik het vinkje in mijn router: Optimize for Xbox aan had gevinkt bleef de download ineens redelijk stabiel op een dikke 60-80mbit. Daarna de 5Ghz band geprobeerd zowel met als zonder Optimize for Xbox aan en dat resulteerde weer in een brakke 1-5mbit.... Schiet mij maar lek.... Ik weet het niet meer.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Bullet NL schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:13:
[...]

Dit is natuurlijk niet helemaal zo...

De servers van MS kunnen in het buitenland staan, bepaalde routeringen vanaf jou verbinding richting de servers van MS kunnen er voor zorgen dat jij de Vmax van je internetverbinding niet haalt, je dus een trage verbinding hebt.

Ook en ik blijf het herhalen, veel modem/routers geven problemen, ondanks dat de Xbox tijdens een netwerk diagnose test zegt dat de verbinding "open" staat blijkt hier toch vak wat aan de hand te zijn.

Ik heb het nu bij te veel mensen gezien dat wanneer ze de poorten van de Xbox niet "hard" open gooien in het router ze download problemen (langzaam) en of problemen in de multiplayer hebben (c.q. elkaar niet kunnen horen in chatparty's)

Dus jah, MS heeft zeker invloed op de snelheid van je download, maar nee.... Dit hoeft niet de reden te zijn waarom sommige mensen langzamere snelheden halen dan anderen.

Nogmaals, ik raad iedereen aan die snelheidsproblemen heeft deze suggestie van MS op de support website op te volgen; zie http://support.xbox.com/n...work-ports-used-xbox-live
En dan nog vraag ik me af wanneer een andere NAT-setup dan 'open' invloed zou hebben op je downloadsnelheid. Als de download loopt, dan loopt hij. Het is niet zoals bittorent, dat je open nat nodig hebt om je overige stukjes van het gewilde binnen te halen en je dat je dan dus ook nodig hebt dat je deelt (en dan dus wel het stukje PAT komt kijken).

In de advanced settings geeft mijn X1 aan ~98mbit up/down en open nat (cone).
Toch performt het voor geen meter. Dat kan twee dingen betekenen:
1) Azure doet aan throttling voor (bepaalde) X1-gebruikers
2) Bug in de X1 die dit veroorzaakt (wie weet staat de HDD wel superinefficient te bufferen of zo.. kan ook nog)

PS3 en overige devices hebben nergens last van, ongeacht NAT-settings. Lijkt me dat MS de enige is die hier iets aan kan doen.

Maar ben erg benieuwd mocht jij wel een technische onderbouwing hebben waarom NAT-settings in je router de download kunnen beinvloeden voor de X1 :)

edit: Het zou hem hem ook nog in packetgrootte kunnen zitten, misschien een combi tussen packetgroottes tussen je router/x1, etc... is misschien wel een interessante

[ Voor 3% gewijzigd door DeMoN op 26-02-2015 12:21 ]

MRE-Inc schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:17:
Net nog wat verder getest. De X1 maar eens via wifi aangesloten. Eerst op de 2.4Ghz band. Dat ging al beter. Toen ik het vinkje in mijn router: Optimize for Xbox aan had gevinkt bleef de download ineens redelijk stabiel op een dikke 60-80mbit. Daarna de 5Ghz band geprobeerd zowel met als zonder Optimize for Xbox aan en dat resulteerde weer in een brakke 1-5mbit.... Schiet mij maar lek.... Ik weet het niet meer.
Probeer het eens rechtstreeks, Xbox via LAN kabel rechtsreeks op het modem, alles ff resetten....

• Royeboi
Ik wilde zojuist EA Access proberen (ook vanwege de Hardline 10 hour pre-fun), maar ik zie dat een US gift card niet wordt geaccepteerd. Ik heb me er nu wel (te laat) over ingelezen en zie dat dit hier al een keer voorbij is gekomen dat gift cards niet werken voor subscriptions zoals deze. Echter wil mijn credit card ook niet werken. Ik heb een ABN AMRO cc. Ik lees hier alleen dat PayPal wel werkte bij iemand, maar volgens mij wordt een NL PayPal nu niet meer geaccepteerd in de US store als ik het goed begrijp. Welke andere mogelijkheden zijn er nog om EA Access aan te schaffen? Ik wilde eerst voor een maandje gaan. Om in elk geval BF4 te spelen en Hardline te testen. Moet ik een ander soort credit card hebben? Ik kan deze evt bij ING nog aanvragen.

[ Voor 5% gewijzigd door Royeboi op 26-02-2015 12:30 ]

DeMoN schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:19:
[...]

En dan nog vraag ik me af wanneer een andere NAT-setup dan 'open' invloed zou hebben op je downloadsnelheid. Als de download loopt, dan loopt hij. Het is niet zoals bittorent, dat je open nat nodig hebt om je overige stukjes van het gewilde binnen te halen en je dat je dan dus ook nodig hebt dat je deelt (en dan dus wel het stukje PAT komt kijken).

In de advanced settings geeft mijn X1 aan ~98mbit up/down en open nat (cone).
Toch performt het voor geen meter. Dat kan twee dingen betekenen:
1) Azure doet aan throttling voor (bepaalde) X1-gebruikers
2) Bug in de X1 die dit veroorzaakt (wie weet staat de HDD wel superinefficient te bufferen of zo.. kan ook nog)

PS3 en overige devices hebben nergens last van, ongeacht NAT-settings. Lijkt me dat MS de enige is die hier iets aan kan doen.

Maar ben erg benieuwd mocht jij wel een technische onderbouwing hebben waarom NAT-settings in je router de download kunnen beinvloeden voor de X1 :)

edit: Het zou hem hem ook nog in packetgrootte kunnen zitten, misschien een combi tussen packetgroottes tussen je router/x1, etc... is misschien wel een interessante
De download test in advanced network zegt niet zoveel, dit is namelijk niets meer dan een test op de inlogserver van Xbox Live in Ierland. Deze test zegt helemaal niets over de prestaties over het downloaden uit de store.

Azure is schaalbaar, min of meer een soort load balancing, mogelijk dus downloaden vanaf verschillende locaties. Daar komt het vergelijk met de torrents die jij net aanhaalde om de hoek....

En het feit dat sommige modem/routers hier dus wat moeilijk mee omgaan waardoor de algehele download performance inkakt.

Overigens, ik heb wel een externe USB drive aangesloten, hier download ik direct naar toe. Ik heb met mijn 200Mbit Ziggo geen enkele snelheid issue. De downloads van games en/of systeem updates komen hier snel binnen.

Overigens, de PS4 heeft exact de zelfde problemen, een groep users klaagt ook bij dit apparaat over tegenvallende downloads. Ik blijf er zeker bij de Xbox One bij dat dit zeer specifiek is aan je situatie.
naar mijn mening kan het dus wel eens te maken hebben met een combinatie van factoren. Denk aan provider, merk/type modem/router in relatie tot de door MS gekozen download locatie op het internet.
Kan dus maar zo zijn dat deze snelheidsproblemen ook door routeringen over het internet komen, of zoals ik net zeg, een combinatie van alles.

Ik zie positieve effecten op het vrijgeven van de gebruikte poorten, het is niet veel werk en het werkt bij veel mensen. Lees dit topic (en de voorgaande delen maar terug) Het is niet veel moeite om dit aan het door jou beheerde deel van je internet te doen.

Alleen het feit als dat heel veel mensen die zonder deze settings bijvoorbeeld CoD spelen op de Xbox one, hun verbinding status in het spel per inlog zien veranderen tussen, Open, Modderaded en Strict zegt mij al genoeg. Bij het vast "open" zetten van de specifieke poorten blijft de verbinding altijd open staan.

Afijn, het is voor mij te toevallig dat het vast zetten van de poorten zoveel effect heeft.

[ Voor 23% gewijzigd door Bullet NL op 26-02-2015 12:40 ]

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Bullet NL schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:29:
[...]

De download test in advanced network zegt niet zoveel, dit is namelijk niets meer dan een test op de inlogserver van Xbox Live in Ierland. Deze test zegt helemaal niets over de prestaties over het downloaden uit de store.

Azure is schaalbaar, min of meer een soort load balancing, mogelijk dus downloaden vanaf verschillende locaties. Daar komt het vergelijk met de torrents die jij net aanhaalde om de hoek....

En het feit dat sommige modem/routers hier dus wat moeilijk mee omgaan waardoor de algehele download performance inkakt.

Overigens, ik heb wel een externe USB drive aangesloten, hier download ik direct naar toe. Ik heb met mijn 200Mbit Ziggo geen enkele snelheid issue. De downloads van games en/of systeem updates komen hier snel binnen.
Met bittorent bedoelde ik dat dit een techniek gebruikt waarbij je zelf ook moet delen, dan is NAT/PAT belangrijk. Als je alleen downloadt bij verschillende bronnen (dus niet deelt) zoals met de X1, dan hoef je hier dus geen rekening mee te houden, want de client initieert de verbinding.

Hoe dan ook erg goed om te weten dat het bij jou dus wel met de volledige snelheid verloopt, dat is interessant. Werkte het ook goed toen je die USB-disk nog niet had gekoppeld?

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

En over de poorten en het hele tijd switchen tussen strict of open, dat ben ik ook gewoon met je eens.Vaak trekt UPNP die hiervoor zorgt het niet lekker, waardoor dit nog wel eens wil wisselen. In mijn Fritzbox staat de Xbox dan ook als 'exposted host', alle poorten worden doorgestuurd, daarom heb ik altijd 'open'.

Welke DNS servers gebruik jij? Netflix (even als voorbeeld) gebruikt de DNS-servers als maatstaf waar een client vandaan komt (geografisch gezien). Wellicht dat mijn X1 een inefficiënte route aflegt.

• citruspers
Als ik een theorie zou moeten noemen: Microsoft gebruikt een soort gedistribueerde technologie voor het pushen van downloads, maar heeft de poort daarvan niet vermeld in het lijstje van poorten die je moet openzetten.

Dus als je specifiek de juiste poorten opent voor je xbox heb je pech, maar als je klakkeloos alles forward naar je xbox heb je wel een goeie snelheid.

Hoe MRE's magische router met speciale xbox optie in dit verthaal past weet ik niet, misschien kent de router de range die Microsoft gebruikt voor downloads. Heeft er al iemand de verbinding gemonitord op zijn router om te kijken wat er precies gebeurt?

• MRE-Inc

MRE-Inc

Bullet NL schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:22:
[...]

Probeer het eens rechtstreeks, Xbox via LAN kabel rechtsreeks op het modem, alles ff resetten....
Ga ik eens doen, echter is mijn utp kabel te kort. Vanuit de meterkast loopt een utp kabel naar de wall outlet in de woonkamer. In de wall outlet zit weer een utp kabel die naar de switch loopt en op de switch zit de xbox one weer aangesloten. Ik ga dus die utp die naar de switch loopt in de xbox steken en de utp die in de meterkast uitkomt rechtstreeks in mijn modem steken en dan het modem even 10sec van de stroom afhalen en starten.

citruspers schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:49:
Als ik een theorie zou moeten noemen: Microsoft gebruikt een soort gedistribueerde technologie voor het pushen van downloads, maar heeft de poort daarvan niet vermeld in het lijstje van poorten die je moet openzetten.

Dus als je specifiek de juiste poorten opent voor je xbox heb je pech, maar als je klakkeloos alles forward naar je xbox heb je wel een goeie snelheid.

Hoe Bullet's magische router met speciale xbox optie in dit verthaal past weet ik niet, misschien kent de router de range die Microsoft gebruikt voor downloads. Heeft er al iemand de verbinding gemonitord op zijn router om te kijken wat er precies gebeurt?
Ik heb geen magische router hoor,

Wat ik wel zie, toevallig... ik heb de Xbox via een statisch IP in de poort voorwarding van mijn Ziggo Cisco EPC3928ED modem/router staan Ik zie nu dat ik hem ook eigenlijk per ongeluk ook in de DMZ heb staan. Dubbel op dus, zou overigens niet uit moeten maken.

Verder hangt de Xbox via een Netgear 1GBit switch via Cat 6 aan het modem/router

Nu ik er toevallig achter kom dat de Xbox ook in de DMZ hangt kan dat wel een verklaring zijn dat MS voor het downloaden van games/updates inderdaad van andere poorten gebruik maakt, zoals hierboven ook is geopperd.

• citruspers
Bullet: ik had inderdaad verkeerd gelezen, dat is MRE's router met de optimise for xbox instelling :)

Ik ga zelf binnenkort wat verkeer sniffen tijdens het downloaden van een game om te kijken welke poorten er gebruikt worden als een update langzaam worden binnengehaald. Is er iemand die zich geroepen voelt om hetzelfde te doen als zijn xbox wel met de juiste snelheid update?

EDIT: Ja hoor, ik installeer een game uit de EA vault, maak een tcpdump en hij loopt gewoon met de volle snelheid :+

[ Voor 13% gewijzigd door citruspers op 26-02-2015 13:13 ]

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

citruspers schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 13:00:
Bullet: ik had inderdaad verkeerd gelezen, dat is MRE's router met de optimise for xbox instelling :)

Ik ga zelf binnenkort wat verkeer sniffen tijdens het downloaden van een game om te kijken welke poorten er gebruikt worden als een update langzaam worden binnengehaald. Is er iemand die zich geroepen voelt om hetzelfde te doen als zijn xbox wel met de juiste snelheid update?

EDIT: Ja hoor, ik installeer een game uit de EA vault, maak een tcpdump en hij loopt gewoon met de volle snelheid :+
Maar misschien wel interessant om die tcpdump te bekijken om zo te weten te komen wat hij precies doet? :)

• citruspers
Waar denk je dat ik mee bezig ben ;)

• citruspers
Resultaat:

Zoals te verwachten was: de download komt van 1 IP adres af, poort 80.

Tussendoor komen nog een paar ACK pakketjes voorbij, dus alles wijst er op dat dit gewoon HTTP verkeer is (wat hoe dan ook prima door een NAT router heen moet komen, ook al zijn hier niet expliciet poorten voor geopend). En ja, het verkeer wordt geinitieerd vanaf de xbox one.

Het IP adres zit in Nederland en komt van LimeLight Networks, wat een grote CDN provider is. Het lijkt er dus op dat Microsoft ook in Nederland een server heeft staan die content pusht aan xboxen. Ik heb niet getest of de xbox speedtest hier ook heen gaat, maar het zou me niet verbazen.

[ Voor 4% gewijzigd door citruspers op 26-02-2015 13:37 ]

Pagina: 1 ... 112 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!