Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:40
Inderdaad minder korting. HMCC staat voor $35,99 in de store. Nog een mooie prijs voor 4 games in een bundel van drie maanden oud.
Mr Magic schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:51:
Hmm dat valt een beetje tegen van Halo MCC, 36 dollar i.p.v. 24 dollar. Nog steeds wel een leuke prijs natuurlijk, maar geen superaanbieding meer.
Best jammer, maar ik denk dat ze wat commentaar hebben gehad van spelers die de game kopen en drie maanden later met een korting van 60% geconfronteerd worden. En dat kan ik heel goed begrijpen.
Maar voor omgerekend 32 euro is het nog steeds een koopje. Ben nu aan het downloaden :)

[ Voor 67% gewijzigd door Lekker Ventje op 20-02-2015 15:54 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:23

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Mr Magic schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:51:
Hmm dat valt een beetje tegen van Halo MCC, 36 dollar i.p.v. 24 dollar. Nog steeds wel een leuke prijs natuurlijk, maar geen superaanbieding meer.
In de RU store is hij 1499.40 RR wat omgerekend, aldus Google, 22 (21.35) euro is. Dat is nog wel een leuke aanbieding mits je natuurlijk dat lukt te kopen met je CC (Wat helaas niet altijd het geval is)

Edit: en gekocht. En dat is voorlopig het laatste wat ik ga aanschaffen :X

[ Voor 29% gewijzigd door Notna op 20-02-2015 16:12 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-11 23:42
Notna schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:55:
[...]

In de RU store is hij 1499.40 RR wat omgerekend, aldus Google, 22 (21.35) euro is. Dat is nog wel een leuke aanbieding mits je natuurlijk dat lukt te kopen met je CC (Wat helaas niet altijd het geval is)

Edit: en gekocht. En dat is voorlopig het laatste wat ik ga aanschaffen :X
Interessant :) Iemand ervaring met het gebruik van een ING Mastercard in de RU store?

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Grr via offgamers geprobeerd giftcard te kopen om toe te voegen voor Halo MCC. Maar de order is nu pending for verification purposes. Heb alles in US billing adress etc gedaan, paypal als betaling en die is geverifieerd. Benieuwd wat er gaat gebeuren.

Ach, krijg hoe dan ook m'n geld wel terug als het mis loopt gok ik zo. Hoop wel dat ik dit weekend die code nog krijg anders is het lastig op tijd redeemen voor HALO

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Lekker Ventje
Dat de order pending is, is normaal. Kan een kwartiertje duren maar is soms ook in 5 minuten geregeld.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Mu.siQ

Mu.siQ

Lekker Ventje schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 16:32:
Dat de order pending is, is normaal. Kan een kwartiertje duren maar is soms ook in 5 minuten geregeld.
Dear Tim,

Order Number: :X
Order Date: Friday, 20 February, 2015
Detailed Invoice: http://www.offgamers.com/ O-)

Status: Verifying

Comment:
We regret to inform that this order is currently pending for verification purposes. Rest assured that the respective department has been notified to check and we will notify you via email at the soonest time possible once we have the received their reply.

We thank you in advance for your patience and understanding. We truly apologized for the inconveniences caused.
Dus dit is normaal? :P

• Lekker Ventje
Dat bericht ken ik niet, ik kijk altijd daar waar de code verschijnt en dan moet ik altijd effe wachten.

• Mu.siQ

Mu.siQ

Kan helaas nog geen code zien, staat sleuteltje die ik niet kan openen. We wachten het af. Er is sowieso al hard copy onderweg maar die wilde ik dan weer terugsturen omdat dit goedkoper was. Scheelt niet heel veel, dus desnoods houden we hard copy en annuleren we deze weer hehe. Al is dit voor de toekomst wel handig, weet ik in ieder geval dat het werkt

*edit* Het is daar ook nacht he, dus dikke kans dat het hier vannacht / morgenvroeg wel doorkomt

[ Voor 12% gewijzigd door Mu.siQ op 20-02-2015 16:38 ]

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-11 18:01
johnb52 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 14:59:
Kan ik in Forza 5 jullie dan niet zien als Ghost cars?

Nu zie ik alleen jullie tijden in de leaderboards
Ik kom tijdens mijn races regelmatig de auto's van vrienden tegen... Ik vraag mij inderdaad ook af of dat andersom ook zo is, of dat je een bepaald aantal races moet hebben gedaan... Of is dat gelinkt aan dat drive-atar?

• Lekker Ventje
ourplayground schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 16:47:
[...]

Ik kom tijdens mijn races regelmatig de auto's van vrienden tegen... Ik vraag mij inderdaad ook af of dat andersom ook zo is, of dat je een bepaald aantal races moet hebben gedaan... Of is dat gelinkt aan dat drive-atar?
Er is een hoop gelinked. Ik kom ook vaak andere drivatars tegen van de GoT club in FH2 en dat is echt geen toeval.

M-slayer schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 14:20:
[...]

Helaas gaat die zon niet op. Het beleid is dat er geen draadloze netwerk connectiviteit aanwezig mag zijn. Het idee er achter is dat wij op de IT afdeling de xbox inrichten (1x online voor activatie) en vervolgens de wireless module er uit schroeven. Zodoende kan men doen met de xbox wat men wilt zonder dat wij bang hoeven te zijn dat er interne netwerken worden opgezet tbv draadloos netwerk of Bluetooth pan netwerkjes. Ben bang dat ik er toch zelf 1 moet bestellen om het gewoonweg te proberen. Ik hoopte eigenlijk dat iemand dit al eens heeft gedaan hier
Maar wat maakt het uit als de Xbox One een actieve wifi-module heeft? Als ie verder niet aan internet of netwerk kan komen, dan is er toch verder niets mis? Het is verder een gesloten systeem dus is het al niet te misbruiken en het is een client, dus zie je hem ook niet bij wifi-netwerken.

De console heeft gewoon een module (waarbij bluetooth overigens al uitstaat) en is niet bepaald op in te breken, maar al doen ze dat, dan kun je nog nergens bij. Ik vraag me af of je dan niet te ver doordraait in het toepassen van dergelijke bedrijfs-requirements. Maar open er anders een apart topic voor, lijkt me niet dat het hier echt thuis hoort.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Heb net de Preview Update voor Maart binnen gekregen, zitten wel wat leuke nieuwe features in zo te zien.
Die screenshot functie moet je niet gebruiken als je een leuke actie-still wil maken, moment van drukken en moment van daadwerkelijke screenshot varieert toch wel enorm.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mu.siQ

Mu.siQ

Halo MCC binnen voor advertentie prijs met coupon van offgamers. Chill :)

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-11 16:02
SpoekGTi schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:39:
Ik ga vanavond maar eens wat mensen toevoegen uit dit topic :) Als ze er geen bezwaar tegen hebben uiteraard.

Mocht je mij al willen toevoegen: SpoekGTi :)
Ik heb ook een aantal toegevoegd uit de voorgaande posts, altijd leuk tijden te vergelijken.

Als iemand mij willen toevoegen: Knalle Arie

Xbox Live Knalle Arie

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-11 23:42
Mr Magic schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 16:24:
[...]

Interessant :) Iemand ervaring met het gebruik van een ING Mastercard in de RU store?
Mezelf maar even beantwoorden dan :)

Daarnet Halo MCC gekocht in de Russische store. Was wel even klooien met de vertaling van de invulvelden voor je adres en credit card, maar het is gelukt. Ik woon nu in het Holiday Inn in Moskou :D

Ik heb overigens Chrome gebruikt met de Hola plugin ingesteld op Rusland. Bij de eerste keer poging kreeg ik nog de bekende PBR-melding, maar de tweede poging slaagde.

De prijs (incl. de Gold-korting) kwam op 1500 Roebel, iets meer dan 21 euro :+

• Dynamic83
  • Laatst online: 18-11 07:34
Mr Magic schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 23:05:
[...]

Daarnet Halo MCC gekocht in de Russische store. Was wel even klooien met de vertaling van de invulvelden voor je adres en credit card, maar het is gelukt. Ik woon nu in het Holiday Inn in Moskou :D

Ik heb overigens Chrome gebruikt met de Hola plugin ingesteld op Rusland. Bij de eerste keer poging kreeg ik nog de bekende PBR-melding, maar de twee poging slaagde.

Net ook geprobeerd om het in de Russische store te kopen maar ik moet 2500 Roebel betalen. Ben ingelogd en heb nog een jaar gold... enig idee wat ik fout doe ?

Laat maar na paar keer opnieuw inloggen wel de goede prijs gekregen... nu nog vertalen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Dynamic83 op 20-02-2015 23:57 ]

SinergyX schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:47:
Je krijgt bij DoA5 helaas maar 1x de optie om je save-game van X360 over te zetten, krijg ik precies dat moment een internetstoring, moet ik nu dus helemaal clean opnieuw beginnen :/ Maar blijft weer een heerlijke mepgame :D
Alleen echt belachelijk dat fightsticks op de Xbox One niet werken met DOA5.
Wat voor uitgever ben je dan als je een fightgame released wat nota bene een geupgrade bestaande fightgame is, en geneens even test waar de wedstrijd spelers in 99% van de gevallen mee speelt, namelijk de fightstick....
En dan heb ik het nog geneens over de freezescreens na het behalen van een arcadetitle of online fightrequest.
Leuk spel maar erg sneu uitgewerkt...

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 21-02-2015 09:12 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Notna

Notna

Where are you?®

Mr Magic schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 23:05:
[...]

Ik heb overigens Chrome gebruikt met de Hola plugin ingesteld op Rusland. Bij de eerste keer poging kreeg ik nog de bekende PBR-melding, maar de tweede poging slaagde.

Ik doe het zelf vaak met FireFox omdat die iets beter omgaat met het inloggen bij MS. En dat je de eerste keer een foutmelding kreeg; die krijg ik standaard. Vandaar dat ik altijd, zodra ik ingelogged ben, even de pagina hard refresh middel CTRL+F5 en dan gaat het eigenlijk altijd in 1 keer goed :)

Fijn dat het werkt iig!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Tomba schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:34:
[...]

Bedankt nog voor de tip, inmiddels via amazon.de de 1TB versie binnen en wel de zilveren! De zijkant is wit dus qua kleurstelling vind ik hem heel mooi passen bij mijn witte Xbone :)
Van het weekend eens testen of het echt veel verschil maakt, met name de laadtijden van Assassins Creed Unity zouden van mij wel wat naar beneden mogen ;)
you're welcome :) ik moet er ook maar eentje bestellen binnenkort, m'n interne schijf zit de hele tijd op 85% vol. Gewoonlijks gooi ik een game eraf als er een nieuwe bijkomt. Maar nu ben ik Halo MCC aan het downloaden, die is wel van een flink formaat zeg -O-

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

Mu.siQ schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 16:33:
[...]

[...]

Dus dit is normaal? :P
Heb ik ook eens gehad maar was erg snel opgelost.
Denk dat het bij mij "misging" omdat mijn PayPal e-mailadres anders is dan het e-mailadres wat ik op de site gebruikt. Ik moest een code, welke ik via de e-mail had ontvangen, naar ze toesturen en binnen 10 minuten was de code voor de giftcard vrijgegeven.

Anders even een mailtje sturen hoe of wat, ze reageren wel lekker snel daar :Y

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Lekker Ventje
Terryb47 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 09:15:
[...]

you're welcome :) ik moet er ook maar eentje bestellen binnenkort, m'n interne schijf zit de hele tijd op 85% vol. Gewoonlijks gooi ik een game eraf als er een nieuwe bijkomt. Maar nu ben ik Halo MCC aan het downloaden, die is wel van een flink formaat zeg -O-
Download gaat hier retetraag. Na 10 uur pas 46%, daar mag MS weleens wat aan gaan doen. De ene game komt hartstikke snel binnen en de andere duurt een eeuwigheid.

• Terryb47
Hier hetzelfde, zit na 10uur op 51% :( zal we met de sale te maken hebben dat iedereen tegelijk zit te downloaden. Next gen is leuk, maar ik mis toch wel een game kopen en meteen spelen.

• Lekker Ventje
Terryb47 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 10:53:
Hier hetzelfde, zit na 10uur op 51% :( zal we met de sale te maken hebben dat iedereen tegelijk zit te downloaden. Next gen is leuk, maar ik mis toch wel een game kopen en meteen spelen.
Ik kan al wel spelen maar zie het liever wat sneller. Ik wil juist geen schijfjes meer, alles via het scherm opstarten vind ik veel praktischer dan elke keer weer een doosje met schijfje te moeten pakken.

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
Terryb47 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 10:53:
Dat kan nog steeds hoor. Gewoon de fysieke versie kopen. Je hebt dan nog alleen met de installatietijd te maken.

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

• Terryb47
Maar vroegah hoefde je niet eens te installeren :)

• Lekker Ventje
Terryb47 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 11:05:
Maar vroegah hoefde je niet eens te installeren :)
Vroegah stopte je de cartridge er in en daar ging Centipede :)

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 11:09:
[...]

Vroegah stopte je de cartridge er in en daar ging Centipede :)
Vroegah spoelde je het cassettebandje door naar 1:43 en kon je over een horde springen.

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 10:43:
[...]

Download gaat hier retetraag. Na 10 uur pas 46%, daar mag MS weleens wat aan gaan doen. De ene game komt hartstikke snel binnen en de andere duurt een eeuwigheid.
Je kan wel na ongeveer 30% de game al opstarten :|
Overigens lukte het mij niet om met een credit card iets te kopen in de Russische Store, dus uiteindelijk maar Russische prepaid kaarten gekocht, daar ging het wel mee...
[...]

Ik hoor hier meer mensen over klagen, ik heb er echt totaal nul komma nul last van.....
vaak komt het toch door netwerksettings en/of provider routeringen.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Terryb47
Als het altijd traag is, dan heb je een punt dat het aan je settings ligt. Maar de ene keer wel, de andere keer niet, dan heb ik toch eerder het idee dat het aan de dowloadserver kant zit. Vooral nu het een drukke periode is vanwege de sale.

terugkomend op het digitaal vs disc: ik zie heus wel de voordelen van digitaal, ik heb dan ook maar 1 game op schijfje. Maar ook al koop je bijv. Halo nu op schijfje, dan zit je gelijk met die 20gb day one patch? (en meer) Je komt me niet vertellen dat je liever moet wachten dan dat je meteen kan spelen.

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

justifire schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 02:44:
[...]

Alleen echt belachelijk dat fightsticks op de Xbox One niet werken met DOA5.
Wat voor uitgever ben je dan als je een fightgame released wat nota bene een geupgrade bestaande fightgame is, en geneens even test waar de wedstrijd spelers in 99% van de gevallen mee speelt, namelijk de fightstick....
En dan heb ik het nog geneens over de freezescreens na het behalen van een arcadetitle of online fightrequest.
Leuk spel maar erg sneu uitgewerkt...
Ik heb de game ook maar even geprobeerd. Speelt lekker, ziet er goed uit, freezed constant :( verste dat ik ben gekomen round 6.

Maar wat ik even wilde testen voor je; ik heb een cronusmax met ps360+ en ik kan toch echt met men stick spelen. Dus ik weet niet wat jij onder fightstick bedoel, maar ik neem aan dat killer instinct ding?

The Legend Will Never Die

• Donstil
  • Niet online
Bullet NL schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 12:02:
[...]

Ik hoor hier meer mensen over klagen, ik heb er echt totaal nul komma nul last van.....
Maar dan nog. Dan ligt het probleem toch nog steeds bij de Xbox One of Microsoft?

Ik bedoel voor al het andere snelle verkeer op mijn netwerk hoef ik toch ook niet te gaan klooien met port forwarding enz. Als ik een willekeurige laptop openklap, aan mijn netwerk hang en iets download krijg ik toch ook gewoon een snelle download?

Waarom moet dat bij die game consoles allemaal zo moeilijk. Daar haakt een normale consument toch op af?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:07

Winkiller

De Mopperpot

[...]

Ja klopt, dat probleem heb ik ook. Van de week de preview update duurde een eeuwigheid en nu download ik de Trials Fusion aanbieding van 16 euro en dat loopt lekker vlot door.

Port forwarding helpt bij mij ook niet echt om het sneller te doen lopen als het weer eens langzaam gaat, het zal toch naar alle waarschijnlijkheid met de drukte te maken hebben, veel mensen die hetzelfde downloaden.

Downloaden met de xbox 360 gaat altijd snel, zeker als je het vergelijkt met de XB1. :Y
Donstil schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 13:20:
[...]

Maar dan nog. Dan ligt het probleem toch nog steeds bij de Xbox One of Microsoft?

Ik bedoel voor al het andere snelle verkeer op mijn netwerk hoef ik toch ook niet te gaan klooien met port forwarding enz. Als ik een willekeurige laptop openklap, aan mijn netwerk hang en iets download krijg ik toch ook gewoon een snelle download?

Waarom moet dat bij die game consoles allemaal zo moeilijk. Daar haakt een normale consument toch op af?
Ben ik niet helemaal met je eens, wanneer je op een PC je spelletjes speelt dien je ook vaak uitsluitingen in je router te maken. Mensen lopen hier gewoon tegen de beperkingen van TCP/IP v4 aan, incl. slechte router firmwares.

GOUDSBS schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 13:16:
[...]

Ik heb de game ook maar even geprobeerd. Speelt lekker, ziet er goed uit, freezed constant :( verste dat ik ben gekomen round 6.

Maar wat ik even wilde testen voor je; ik heb een cronusmax met ps360+ en ik kan toch echt met men stick spelen. Dus ik weet niet wat jij onder fightstick bedoel, maar ik neem aan dat killer instinct ding?
Ja, Madcatz Killer Instinct fightstick.
De Razor Atrox werkt er ook niet op.
Snap dat de Cronus max wel werkt, evenals de fighsticks die gemod zijn met een xbox one joypad bordje.
Beide zijn een manier om het protocol te omzeilen.
Daarom word dat ook niet toegestaan op tournaments, official fightsticks only.

Als je toch een fighter uitbrengt op een systeem zorg je toch dat officieel gelicenseerde invoerapparaten daar op werken ?
Zeker als je weet dat het een van de twee fighters is die momenteel beschikbaar zijn op de xbox one.

Zo te zien is Madcatz er ondertussen wel mee bezig :
Mad Catz have been made aware that our Xbox One Tournament Edition 2 Arcade FightStick is not currently compatible with the Xbox One version of Dead or Alive 5: Last Round. Mad Catz would like to assure the fighting game community that we have contacted Koei Tecmo and Team Ninja, and we are all working to find a solution. It should be noted that controller compatibility is something that is largely out of our hands and needs to be implemented on the developer side. Now that this issue has been brought to all our collective attention, we will do everything we can on our side to ensure that our FightStick will offer full compatibility with the game. It is our understanding that at this time NO specialty controllers / arcade FightSticks from other manufacturers will work on the Xbox One version of DOA5: Last Round. Please continue to check Mad Catz social media for further updates

[ Voor 32% gewijzigd door justifire op 21-02-2015 14:41 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Donstil
  • Niet online
Bullet NL schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:15:
[...]

Ben ik niet helemaal met je eens, wanneer je op een PC je spelletjes speelt dien je ook vaak uitsluitingen in je router te maken. Mensen lopen hier gewoon tegen de beperkingen van TCP/IP v4 aan, incl. slechte router firmwares.
Ja oké maar voor downloaden toch niet? Ik zit niet heel diep in de PC gaming wereld maar bv bij Steam hoef je niets open te zetten toch om een degelijke snelheid te halen?

Ik heb hier absoluut geen goedkope router, fatsoenlijke switches en een snelle verbinding maar haal toch een prut snelheid op de onze (en op de onze alleen)

• Notna

Notna

Where are you?®

Bullet NL schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 12:02:
[...]

Eens. Gisteren Halo MCC gedownload met een nette 12 Mb/s en was binnen een uur klaar ongeveer (ik was ondertussen ook wat aan het gamen en dat throttled hij de snelheid zelfs nog kan je nagaan). Ik heb nooit trage snelheden met welke game of update dan ook....

• Beaub
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02 12:30
Toevallig gisteren de Xbox na een week op reis te zijn geweest voor het eerst weer aangezet: Moest eerst een update uitvoeren. Update van 270mb duurde denk ik al snel een kwartier.

Daarna sniper elite gekocht in de store, ook dat downloaden ging traag. Tegelijkertijd werkte internet op andere apparaten prima. Toen maar even bij Xbox.com/status gekeken: Was gisteren voor de x1 een storing in het downloaden van content. Mogelijk dat dat de reden is dat met mij ook anderen last hadden van die trage downloads.

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:17
Bullet NL schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:15:
[...]

Ehh...nee.

Je moet inderdaad vaak een poort forwarden in je router als je gamet met anderen. Dit is omdat je router anders standaard al het (onverwachte) binnenkomende verkeer negeert.

Het downloaden van een bestand werkt niet op die manier, je maakt zelf een verbinding naar buiten. Je router ziet dat en weet vervolgens wat hij met de terugkomende verbinding moet doen (doorsturen naar je xbox).

Als je nieuwsgierig bent naar de technische werking zou ik als eerste gaan kijken naar wat NAT (ook wel bekend als PAT) precies doet, en hoe een sessie daarin door de router bewaard en herkend wordt. :)

I'm a photographer, not a terrorist

Zojuist naar Arnhem geweest om mijn tegoed bij Nedgame weer te verlengen en tegelijkertijd wat leuke speeltjes te kopen. Ik had in 2013 bijna al mijn 360 spellen verkocht. Had toen een tegoed van iets van 400 euro ofzo. Dat wilde ik gaan gebruiken voor de PS4 wanneer de boeiende exclusives uit kwamen. The Order had me nog niet echt over de streep getrokken, dus zal denk ik wachten tot Uncharted 4. Resultaat: Titanfall controller (de sticks op mijn day one controller hadden wat teveel speling vond ik zelf), Portal boekenhouder en een simpel joker figuurtje.

Controller
Klik om te vergrotenn

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-02-2015 15:57 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

@justifire; ik vind dat ms toch dom bezig is door de oude controllers niet meer te ondersteunen. Het is gewoon triest dat ze een fightstick van 200€ er door heen willen douwen voor 1 game... En dan komt de tweede en dan werkt het niet. Lol.

Ben blij dat ik die cronusmax dingen heb, al had ik geen andere optie. Werken perfect en geloof niet dat ms deze dingen ooit kan/gaat blokken. Tournaments speel ik toch niet.

Ik ben blij dat ik zeker weet dat met mortal kombat x alles werkt.... Word tijd voor een nieuwe fighter, ik speel alleen maar killer instinct op men box.

Problemen met doa freezes opgelost door de online shit uit te zetten.

The Legend Will Never Die

GOUDSBS schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 15:58:
@justifire; ik vind dat ms toch dom bezig is door de oude controllers niet meer te ondersteunen. Het is gewoon triest dat ze een fightstick van 200€ er door heen willen douwen voor 1 game... En dan komt de tweede en dan werkt het niet. Lol.

Ben blij dat ik die cronusmax dingen heb, al had ik geen andere optie. Werken perfect en geloof niet dat ms deze dingen ooit kan/gaat blokken. Tournaments speel ik toch niet.

Ik ben blij dat ik zeker weet dat met mortal kombat x alles werkt.... Word tijd voor een nieuwe fighter, ik speel alleen maar killer instinct op men box.

Problemen met doa freezes opgelost door de online shit uit te zetten.
Eens !
Was het maar vast April ;)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:36
Pff het is weer een kleine ramp. Halo MCC is toch al op 3% na bijna 4 uur.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-11 16:28
Sven Enthoven schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:50:
[...]

Clean lap is zonder afsnijden, zonder botsen, zonder van de baan af te gaan (eigenlijk zelfde als afsnijden maar kan ook zo zijn dat je net 10 cm te ver de bocht uit komt en dan een dirty lap krijgt) maar ook zonder te slipstreamen of dat iemand bij jou slipstreamt.

Als je in de laatste sector rijdt van een ronde en je maakt daar een fout is je volgende ronde sowieso ook dirty. Vindt het nogal vaag, voor een laatste bocht zou ik begrijpen want die zou je dan kunnen afsnijden maar soms zit je er nog een x aantal bochten vandaan.

Je mag mij ook toevoegen voor forza laps: Sv3nnie
Volgens mij ben jij best al een tijdje aan t oefenen?

Stuk sneller dan ik ben in ieder geval :-)
Phusebox schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 21:11:
Pff het is weer een kleine ramp. Halo MCC is toch al op 3% na bijna 4 uur.
Als je je xbox opstuurt ter garantie heb je hem binnen 10 dagen terug.
Scheelt ons een half jaar ellende ;)

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Met dank aan de tips in dit topic heb ik via Chrome met de DotVPN plugin op http://www.microsoftstore.../list/categoryID.68295800 Rubles prepaid codes aan kunnen schaffen en zo voor in totaal 4378,40R (€62,19 volgens wisselkoers.nl, €64,09 volgens ICS Cards) Halo MCC, Middle-Earth Shadow of Mordor en Watch Dogs aangeschaft :) Heb nu zelfs nog 121,6 Rubles over hahah :D

Wel even zweten gisteren omdat ik steeds die PBR9002 error kreeg, maar na het verwijderen van mijn NLse Creditcard (waarna er dus alleen prepaid Rubles op mijn account stonden) werkte het een dag later wel :)
Damn, mijn backlog blijft groeien :X

NB De update naar een 7200rpm disk is niet schokkend maar voelt wel zeer prettig aan. Vooral PES2015 voelt veel sneller aan. Heb helaas alleen AC:U echt getimed. Die startte 11 seconden sneller op tot ik daadwerkelijk kan spelen (1:48:37 --> 1:37:28) en een 'snel reis' van 14,03 naar 10,32 seconden. (wat heeft dat spel toch eigenlijk absurde laadtijden. 14 seconden snel reizen noemen zal wel iets Frans zijn ;) )

[ Voor 30% gewijzigd door Tomba op 22-02-2015 10:42 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Is er al een manier om de Xbox One controller draadloos op de PC aan te sluiten?

Verwijderd

Ik heb nog steeds geen transparante tegels op mijn X1.

En ja ik heb de laatste preview update.

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-11 21:01
Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2015 @ 12:15:
Ik heb nog steeds geen transparante tegels op mijn X1.

En ja ik heb de laatste preview update.
Je kunt in de laatste preview zelf kiezen hoe transparant je de tiles wilt hebben. Dat kan bij Settings, en dan linksonder My Xbox.

Verwijderd

RobinFM schreef op zondag 22 februari 2015 @ 12:21:
[...]

Je kunt in de laatste preview zelf kiezen hoe transparant je de tiles wilt hebben. Dat kan bij Settings, en dan linksonder My Xbox.
Ik kan aan die instelling niks veranderen.

Moet je dan een custom background picture hebben?

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:59

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2015 @ 12:25:
[...]

Moet je dan een custum background picture hebben?
Ja je moet wel een niet zwarte, dus custom background hebben..

Verwijderd

Bedankt mensen , het werkt nu.

Ik moest inderdaad eerst een custom background picture hebben.

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-11 04:01
Dennahz schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 14:30:
Vanavond maar eens Trials Deluxe kopen. 15 EUR voor zo'n vet spelletje is natuurlijk helemaal niks :)

Speel af en toe de demo wel eens, maar daar blijf je ook maar wat hangen. Lijkt mij een no-brainer :D

[...]

Hier staat hij gewoon voor $ 19.99. Terwijl ik wel gewoon netjes een Amerikaans - tax free - account heb.
Trials: Deluxe Edition kost $ 16,00 tijdens de sale. Je dient wel Gold te hebben, ingelogd te zijn en op US hebben staan, zie ook mijn post met alle aanbiedingen op een rijtje: Royeboi in "[XBO] Xbox One - Deel 3"

Trials Deluxe link:
https://store.xbox.com/en...94-4ace-8b9f-1f8596e07e56

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:38

Dennahz

Life feels like hell should.

Royeboi schreef op zondag 22 februari 2015 @ 14:00:
[...]

Trials: Deluxe Edition kost $ 16,00 tijdens de sale. Je dient wel Gold te hebben, ingelogd te zijn en op US hebben staan, zie ook mijn post met alle aanbiedingen op een rijtje: Royeboi in "[XBO] Xbox One - Deel 3"

Trials Deluxe link:
https://store.xbox.com/en...94-4ace-8b9f-1f8596e07e56
Bedankt voor je suggestie :) Heb hem eergister gekocht, idd via die actie. Zulke acties zijn trouwens echt geweldig. Top van MS! :Y)

Twitter

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:03
Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2015 @ 12:25:
[...]

Moet je dan een custom background picture hebben?
Ik kon gisteren ook nog geen screenshot maken, dus ik denk dat nog niet iedereen de laatste update heeft.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Verwijderd

Rossi46 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 14:18:
[...]

Ik kon gisteren ook nog geen screenshot maken, dus ik denk dat nog niet iedereen de laatste update heeft.
Screenshots kan ik wel maken , maar alleen in games.

Ook een gemiste kans , ik zou graag mijn Xbox One dashboard screenshotten.

• Silversin
  • Laatst online: 22:30
justifire schreef op zondag 22 februari 2015 @ 03:11:
[...]

Als je je xbox opstuurt ter garantie heb je hem binnen 10 dagen terug.
Scheelt ons een half jaar ellende ;)
Hahah, ik wil hem al bijna 'Bad Luck Phusebox' noemen.

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2015 @ 14:35:
Wat voegt dat toe dan?

Kunnen we een 'show je desktop' topic openen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:25
Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2015 @ 14:35:
[...]

Screenshots kan ik wel maken , maar alleen in games.

Ook?
Dat opzicht vind ik het hele transparante tile gebeuren ook zoiets, dit probleem is precies hetzelfde op WP. Normale tiles worden inderdaad transparant, maar app of game tiles blijven normaal, en laten precies die ~70% van je startscherm zijn.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5G9Y5Kfu2mtWN16vYGHugN1N/full.png?nohitcount=1

Gisteren deze screenshot gemaakt , maar gisteren faalde het delen.
Vandaag nog even delen geprobeerd en het lukte nu wel.

Ik ben speciaal voor het screenshotten weer in het preview programma gegaan.
Ik had daarvoor de preview app bewaard op mijn Xbox One , zodat ik mezelf
weer kon lid maken , misschien een tip voor andere Xbox One gebruikers.

• Donstil
  • Niet online
SinergyX schreef op zondag 22 februari 2015 @ 15:43:
[...]

Kunnen we een 'show je desktop' topic openen :P
Haha ooh ja daar had ik niet aan gedacht 8)7

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:59

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2015 @ 16:12:

Gisteren deze screenshot gemaakt , maar gisteren faalde het delen.
Het sharen lukt bij mij vaker niet dan wel. Dacht eerst dat het niet werkte nog in de preview voor alleen screenshots, maar gisteren kon ik een filmpje ook niet sharen op mijn activiteiten feed.

XBL: MRE Inc

Verwijderd

Dan moeten we allemaal gaan klagen in de Preview app over het falen van sommige onderdelen.

• Annihilism
  • Laatst online: 20:22
Oh man ik kan echt niet wachten tot WoT op de XBOne uitkomt. Speel hem ook op PC dus hoop dat er de mogelijkheid is (desnoods tegen betaling) om dingen over te zetten.

Edit:
Ik lees trouwens van veel mensen dat ze wel eens last hebben van trage downloads e.d.

Hier hadden wij dus ook last van met de X360 een aantal jaar geleden. Toen destijds heb ik een Draytek Vigor 2130 in ons netwerk geplaatst als hoofdrouter en nu hebben we echt nergens meer last van! Probeer ook eens de XBO in een DMZ te zetten(vind je onder NAT/LAN settings)

[ Voor 37% gewijzigd door Annihilism op 23-02-2015 08:21 ]

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:08
Volgens mij ligt het niet aan je router... Ik heb normaal echt snelle downloads maar afgelopen weekend duurde bij mij de preview update ook 2 uur om te downloaden ( 2000 mb)

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-11 11:37
Silversin schreef op zondag 22 februari 2015 @ 15:20:
[...]

Hahah, ik wil hem al bijna 'Bad Luck Phusebox' noemen.
Meer de ''Phusebox van Pandora"... >:)
Wat is Sniper Elite 3 toch een onvergeeflijk rotspel op Authentic :P. Ongelooflijk hoe onvergevingsgezind dat spel is. Samen met Elite Sniper Exactor It komen we niet echt verder in missie 3. Op een of andere manier lukt het ons iedere keer om ergens een misstap te maken zodat we daarna het volledige duitse leger op ons dak krijgen. :P

Maar gelet op onze achievement wensen en ego boosts geven we het toch niet op of wel? ;)

Verwijderd

Vind Sniper Elite III erg leuk, maar zit ergens vast waar je een generaal moet raken die in zijn auto langs komt. Lukt niet om uit te schakelen. Al 20 keer geprobeerd.

• Annihilism
  • Laatst online: 20:22
Misschien overbodige informatie maar wil het toch even kwijt.

Ik vind het wel grappig om te zien hoe goed MS (en Sony ook trouwens) bezig zijn op het moment. Je ziet gewoon dat ze echt naar de community luisteren en eigenlijk alles wat in het begin mij afkeerde om weer een console te kopen mij achteraf alsnog heeft overgehaald om één aan te schaffen. Even een paar dingen die mij weerhielden en die geschrapt zijn: altijd online, geen gebruikte games. Maar ook dingen zoals de 2 gratis games (wat MS van Sony heeft overgenomen) en het toegankelijker maken van het platform voor developers (hoewel er voor indie devs nog wel het één en ander mag gebeuren). Dan heb je nog een crossplatform gebeuren met PC en Xbox wat mij voor games als Diablo III helemaal geweldig lijkt (shooters obviously wat minder). Integratie met Windows wordt ook grondig aangepakt en wordt ook steeds beter. Ook zie je dat Kinect steeds minder een gimmick aan het worden is en met name met media center gebeuren steeds interessanter wordt. Smartglass voegt ook (bij games zoals Warframe) steeds meer toe. Het hele universals apps gebeuren ziet er ook erg interessant uit maar zoals al door veel mensen gezegd is hier wordt dat wel een beetje overhyped en moeten we eerst maar eens zien hoe dat vormgegeven wordt ;) .

Mijn hele standpunt tegenover consoles is het afgelopen half jaar heel erg veranderd en ik vind het erg positief om te zien wat er op het moment allemaal gebeurt. Niet alleen voor consoles trouwens, ook voor de PC waar je steeds minder ports ziet en waar steeds meer apart ontwikkeld wordt (GTA V bijvoorbeeld). Je merkt dat het nieuwe gen er is en dat alles er weer wat rooskleuriger uitziet.

Nou ja, misschien trap ik hier een aantal open deuren in maar wou toch mijn ei even kwijt en kijken of er meer mensen zo over denken.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Annihilism schreef op maandag 23 februari 2015 @ 07:39:
[...]

Oh man ik kan echt niet wachten tot WoT op de XBOne uitkomt. Speel hem ook op PC dus hoop dat er de mogelijkheid is (desnoods tegen betaling) om dingen over te zetten.
Je dingen van de 360 worden overgezet naar de One. Verder zijn de PC versie en de Xbox versie niet in sync qua updates, dus ik denk niet dat het erin zit dat je je PC dingen kunt overzetten.

Wat misschien nog wel belangrijker is, is dat je cross platform kan spelen tussen de 360 en de One :)

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 23:28
Ook gezien dat de versie nummer bij de vorige maand zoveel omhoog is?

6.2.12130.0 (xb_rel_1502.150209-1738) fre (donderdag 12 februari 2015)

6.2.12506.0 (xb_rel_1503.150215-2200) fre (donderdag 19 februari 2015)
Valt toch wel mee? Blijft de 6.2.12, we zitten nu alweer op de 217-2200.

Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:43:
Vind Sniper Elite III erg leuk, maar zit ergens vast waar je een generaal moet raken die in zijn auto langs komt. Lukt niet om uit te schakelen. Al 20 keer geprobeerd.
Is dat in de 2 e missie?

Tip. 8 landmines does the trick :P

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
uchiha tijntje schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:42:
[...]

Is dat in de 2 e missie?

^
Dit inderdaad of dynamite gooien/neerleggen en op schieten als hij langs rijd.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:46
Wat blijft de 'Instant on'-functie toch heerlijk. Geen gezeur meer met introfilmpjes e.d., gewoon de Xbox aan en knallen maar! :*)

• ourplayground
uchiha tijntje schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:42:
[...]

Is dat in de 2 e missie?

Rappa1985 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:52:
[...]

^
Dit inderdaad of dynamite gooien/neerleggen en op schieten als hij langs rijd.
wil me nergens mee bemoeien hoor (heb het spel nl niet) maar valt dit niet enigzins onder spoileren..?

[ Voor 16% gewijzigd door ourplayground op 23-02-2015 14:11 ]

Verwijderd

Nee, helpen ;-)
En ik waardeer het (anders had ik het niet moeten vragen)

• ourplayground
haha ok, maar het had ook zo gekund:

spoiler:
zo kunnen de mensen die meer willen weten het wel zien, maar mensen die er niks van willen weten hebben nergens last van :)

Verwijderd

Hoe krijg je dat voor elkaar? Wist niet eens dat dat kon, maar erg handig ja!

• ourplayground
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:37:
Hoe krijg je dat voor elkaar? Wist niet eens dat dat kon, maar erg handig ja!
["spoiler"] de tekst die je verborgen wil [/"spoiler"] zonder de "

[ Voor 3% gewijzigd door ourplayground op 23-02-2015 14:39 ]

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:46
Jeej, mijn eerste screenshot met de Xbox One:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AhxnXpd7IdnMi14xwKywJsLp/medium.png

Trouwens, ik ben al wel tegen een probleem gelopen met de screenshotfunctie.
Als ik aan het racen ben in Forza Horizon 2/Forza Motorsport 5 is het bijna onmogelijk om een screenshot te maken. Why? In mijn geval gebeurde er iets gaafs tijdens een race, waarna ik twee maal op de Xbox-knop drukte en hierdoor automatisch een nieuw snapvenster opende. Het resultaat? Een geopend snapvenster en geen screenshot. Dit lag aan het feit dat ik mijn duim nog op de linkerstick had, omdat ik - tijdens het maken van de screenshot - de auto aan het sturen was. Je moet tijdens het maken van een screenshot dus echt alle andere controls met rust laten, omdat het anders fout gaat.

Beetje omslachtig dus allemaal, met name de 'dubble tap' op de Xbox-knop, maar goed de functie is er nu wel. :)
Kun je niet gebruik maken van een voicecommand? Heb het zelf nog niet geprobeerd trouwens.

• ourplayground
ik ga vanavond ook eens mijn auto's mooi op de foto zetten :)

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 13:52

DeMoN

Pastafari

Nog meer mensen die dagelijks autorijden en soms (als het ergens rustig is uiteraard) een bochtje 'meest optimaal' willen nemen na het spelen van Forza? :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• ourplayground
DeMoN schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:40:
Nog meer mensen die dagelijks autorijden en soms (als het ergens rustig is uiteraard) een bochtje 'meest optimaal' willen nemen na het spelen van Forza? :P
uhm... niet alleen na forza hoor... :P
Merk toch wel dat met een Peugeot 508SW het toch net even wat anders aanvoelt dan met een willekeurige auto uit forza... Toch Peugeot eens contacten om hier wat aan te doen :)

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 13:52

DeMoN

Pastafari

ourplayground schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:45:
[...]

uhm... niet alleen na forza hoor... :P
Merk toch wel dat met een Peugeot 508SW het toch net even wat anders aanvoelt dan met een willekeurige auto uit forza... Toch Peugeot eens contacten om hier wat aan te doen :)
Inruilen voor een auto met RWD ;)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

DeMoN schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:46:

Inruilen voor een auto met RWD ;)
AWD natuurlijk :P

• ourplayground
nog even en het wordt tijd voor een los Forza topic :)

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:09
ourplayground schreef op maandag 23 februari 2015 @ 16:16:
nog even en het wordt tijd voor een los Forza topic :)
Bestaat al hier ;-)
Yonix schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:09:
Wat blijft de 'Instant on'-functie toch heerlijk. Geen gezeur meer met introfilmpjes e.d., gewoon de Xbox aan en knallen maar! :*)
Haha zeker. Gebruik hem ook vaak. Vond het zelf wel jammer dat Dying Light en Far Cry 4 die ondersteuning niet hadden (vanwege online wordt je telkens naar start gestuurd).

Bij de PU kun je meteen merken dat er iemand geen X1 heeft gezien er een retro-artikel in staat waar ze het hebben over "vroeger kon je binnen een halve minuut al gamen, nu duurt dat zo lang" oid. |:(

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Donstil
  • Niet online
ourplayground schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:22:
ik ga vanavond ook eens mijn auto's mooi op de foto zetten :)
Dat kon toch al lang? er zit een erg fatsoenlijke camera modus in de Forza games namelijk.

• ourplayground
Donstil schreef op maandag 23 februari 2015 @ 16:41:
[...]

Dat kon toch al lang? er zit een erg fatsoenlijke camera modus in de Forza games namelijk.
klopt, maar die heb ik eigenlijk alleen nog maar gebruikt in race modus, niet in de "garage", weet trouwens ook niet of ik hem daar kan ook kan gebruiken..

• Donstil
  • Niet online
ourplayground schreef op maandag 23 februari 2015 @ 16:42:
[...]

klopt, maar die heb ik eigenlijk alleen nog maar gebruikt in race modus, niet in de "garage", weet trouwens ook niet of ik hem daar kan ook kan gebruiken..
In Forza 5 in ieder geval wel.

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:48
Momenteel ben ik voor een stage in Spanje. Ik zou graag een xbox one kopen, maar weet niet of dit problemen op zou kunnen leveren als ik in juli weer terug ben in Nederland.

Is een xbox one op enige manier regio gebonden? Of maakt dit verder niet uit, qua afspelen van spellen, menu taal etc.

Verder, iemand ervaring met hoe het zou zitten qua garantie afhandeling als ik een in spanje gekochte xbox in nederland aanmeld?
Martinspire schreef op maandag 23 februari 2015 @ 16:26:
[...]
Haha zeker. Gebruik hem ook vaak. Vond het zelf wel jammer dat Dying Light en Far Cry 4 die ondersteuning niet hadden (vanwege online wordt je telkens naar start gestuurd).
Huh ?
Hier werkt dat bij Dying Light juist uitstekend ? Xbox aan en kan weer verder waar ik gebleven was.

Bij Destiny is het echter wel steeds gezeik door dat always online.
Zet ik de xbox uit zonder Destiny af te sluiten dan is het zelfs zo dat 9 van de 10 keer mijn gehele dashboard niet meer reageert na het opstarten, spel start dan op en blijft hangen op beginscherm.
Dit geld dan ook meteen voor alle andere spellen en apps, lijkt toch iets met in en uitloggen van Destiny te maken dat het besturingssysteem van de Xbox in de war schopt.

nils.kuijpers schreef op maandag 23 februari 2015 @ 17:38:
Momenteel ben ik voor een stage in Spanje. Ik zou graag een xbox one kopen, maar weet niet of dit problemen op zou kunnen leveren als ik in juli weer terug ben in Nederland.

Is een xbox one op enige manier regio gebonden? Of maakt dit verder niet uit, qua afspelen van spellen, menu taal etc.

Verder, iemand ervaring met hoe het zou zitten qua garantie afhandeling als ik een in spanje gekochte xbox in nederland aanmeld?
Nee, de Xbox One die gekocht is in Spanje gaat het gewoon in Nederland doen, Qua garantie heeft MS al eerder aangegeven dat ze "europese" fabrieksgarantie aanbieden, allemaal zelf te regelen via de support pagina's op www.xbox.com.

Succes met aanschaffen!

Pagina: 1 ... 111 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!