Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Ninjetsu NL schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 16:32:
[...]

Check :P
Vind het grappig dat jij juist zeg maar tilt-buien krijgt van Halo om de ownage reden en ik ga tilten van COD om de random-spawn reden :)

Overigens Halo oefenen kun je goed met Team Doubles! :) Als die playlist er is, join me dan maar een keer! :*)
Leuk gesprek om te lezen en een mooi aanbod. :)

Big team battle is ook een goede gamemode om langer te leven en meer onder de knie te krijgen. Omdat de maps groter zijn kun je meer afstand houden om wat meer voor elkaar te krijgen.

Ook is SWAT wat vergevingsgezinder dan reguliere Halo. Lijkt raar maar 1 headshot maken is makkelijker dan de 4 bursts op de buik en dan 1 headshot. Skillgap wordt daardoor kleiner.
Veranderd die game sale nu elke keer? Zie nu 50% op PES staan, die stond er eerder toch nog niet?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-11 04:01
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 17:58:
[...]

Leuk gesprek om te lezen en een mooi aanbod. :)
...
Exactor kon ik dan wel weer aan in CoD :X (oke soms).

@hierboven, linkje? Ik wist niet dat die überhaupt in de store stond! Hij staat niet op de game sales afbeelding in elk geval, misschien dat dit geen onderdeel is van de Ultimate game sale maar een 'reguliere' sale is?

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Verwijderd

Royeboi schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 20:17:
[...]

Exactor kon ik dan wel weer aan in CoD :X (oke soms)
Dat kunnen er velen hoor. :) Welke hebben wij samen gespeeld?
Royeboi schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 20:17:
[...]

Exactor kon ik dan wel weer aan in CoD :X (oke soms).

@hierboven, linkje? Ik wist niet dat die überhaupt in de store stond! Hij staat niet op de game sales afbeelding in elk geval, misschien dat dit geen onderdeel is van de Ultimate game sale maar een 'reguliere' sale is?
Hij staat wel gewoon op die kortingspagina in de store op de console, 50% off met gold.

Voor $30 gekocht, ben benieuwd :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-11 10:29
Hebben mensen enig idee waarom oneguide niet werkt? Heb een upc mediabox, geen horizon maar de voorloper. Ik heb alle stappen van oneguide doorlopen en het lijkt te werken. Als ik oneguide dan opstart via de xbox, komt er opnieuw te staan kabel of satelliet box instellen, ipv dat ik een zenderoverzicht krijg... Wel krijg ik uiteraard gewoon beeld, alleen oneguide doet niks..

Edit: heb het nu ook geprobeerd via de smartglass app, maar daar ziet mijn telefoon die mediabox als hdmi-bron en opnieuw geen kanalen.

[ Voor 15% gewijzigd door swoutr op 19-02-2015 00:05 ]

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Nieuwe preview update 1503 beschikbaar met screenshot functie:
http://majornelson.com/20...ds-now-available-preview/

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:50

TheVMaster

Moderator WOS
nice.........ben hem al aan het installeren. ZItten volgens mij niet erg veel nieuwe features in, maar de screenshot feature is wel nice. Naast screenshots is de Tile Transparancy ook wel mooi. Ohw..en nog geen digitale tv tuner support voor NL... :(

[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 19-02-2015 08:17 ]

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
TheVMaster schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 08:16:
[...]

nice.........ben hem al aan het installeren. ZItten volgens mij niet erg veel nieuwe features in, maar de screenshot feature is wel nice. Naast screenshots is de Tile Transparancy ook wel mooi. Ohw..en nog geen digitale tv tuner support voor NL... :(
Tile Transparancy was er toch al? Of kan je nu zelf instellen hoe transparant ze zijn?
Ja, dus :P

De spam functie is ook welkom, gebeurt laatste tijd steeds vaker.

[ Voor 7% gewijzigd door Ereaser op 19-02-2015 09:25 ]

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:02
Als ik alle ontwikkeling zie die de Xbox meemaakt de laatste tijd, dan ben ik alleen maar nog blijer dat ik heb gekozen voor de X1 ipv de PS4.
Ik volg het forum van de PS4 niet, maar ook kwa nieuwsberichten op tweakers zie ik weinig ontwikkeling bij de PS4.

Hoe ervaren mensen met beide consoles deze ontwikkeling?

Verwijderd

mike0001 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:07:
Als ik alle ontwikkeling zie die de Xbox meemaakt de laatste tijd, dan ben ik alleen maar nog blijer dat ik heb gekozen voor de X1 ipv de PS4.
Ik volg het forum van de PS4 niet, maar ook kwa nieuwsberichten op tweakers zie ik weinig ontwikkeling bij de PS4.

Ik heb voor de PS4 gekozen omdat ie eerder in NL te krijgen was.
Vorig jaar september ook een Xbox One gehaald vanwege de exclusives.

Na een half jaar beide systemen te hebben vindt ik de PS4 net iets fijner.

Ik gebruik de PS4 voor Netflix , YouTube muziek en natuurlijk gaming.
TheVMaster schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 08:16:
[...]

Australia liep vorige keer ook 1 voor ons, nu zijn support hebben, ga ik er vanuit dat wij de volgende zijn.
*fingers crossed*

Maar in dat optiek, heb ik liever eerst engels voor NL regio, zodat mijn kinect én oneguide normaal werken.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 19-02-2015 10:17 ]

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
mike0001 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:07:

Ik heb sinds kort een X1 naast mn ps4. Vorige generatie begonnen met een X360 en later een ps3. Dus nu net andersom.

Moet zeggen dat op het gebied van ondersteuning en toevoegen van features Sony de laatste tijd erg tekort schiet. MS maakt in mijn optiek in het begin van deze generatie erg veel fails met dingen beloven e.d. Maar het laatste half jaar is het omgedraaid. Sony is ook op veel fronten aan het falen. Een van de ergste is het hele Driveclub plus versie debacle.

Desondanks vind ik beide consoles hun charmes hebben, net als de vorige generatie. Doe nu nog meer met de ps4 omdat ik daar meer vrienden op heb voor het online stuk.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:26

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:12:
[...]

Grappig, ik heb ook beide en ik vind de PS4 voor NetFlix etc juist veel irritanter omdat ik door een heel menu heen moet om de controller uit te zetten (blauw licht is irrtant :P).

MS is qua updates ook veel beter bezig, veel meer agile. Maandelijks kleine zaken waar Sony meer van de big bang is, gewoon heel af en toe een grote update.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• mike0001
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:12:
[...]

Dank je wel voor je feedback. Maar hoe ervaar je de ontwikkeling van de X1 ten opzichte van de PS4?
Gevoelsmatig is de X1 verder aan het doorontwikkelen dan de PS4. Als je daarom geeft natuurlijk.

Ik heb ook lang getwijfelt om de PS4 te halen. Ook omdat die eerder uit was, maar het gebrek aan (op dat moment en in mijn ogen) goede games, heeft me daarvan weerhouden.

Verwijderd

Willybubba schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:26:
[...]
Grappig, ik heb ook beide en ik vind de PS4 voor NetFlix etc juist veel irritanter omdat ik door een heel menu heen moet om de controller uit te zetten (blauw licht is irrtant :P).
Netflix werkt hier prima op de PS4 , de controller uitzetten gaat heel snel als je een film hebt gestart.
Ik heb ook een draadloze keyboard op mijn PS4 en daar bedien ik Netflix dan snel en effectief mee.
mike0001 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:26:
[...]

Dank je wel voor je feedback. Maar hoe ervaar je de ontwikkeling van de X1 ten opzichte van de PS4?
Gevoelsmatig is de X1 verder aan het doorontwikkelen dan de PS4. Als je daarom geeft natuurlijk.

Ik heb ook lang getwijfelt om de PS4 te halen. Ook omdat die eerder uit was, maar het gebrek aan (op dat moment en in mijn ogen) goede games, heeft me daarvan weerhouden.
De Xbox One heeft inderdaad meer updates en apps.

Binnenkort krijgt de PS4 Spotify en dan heb ik aan de PS4 helemaal een multimedia TOP machine.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 13:52

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:34:
[...]

Netflix werkt hier prima op de PS4 , de controller uitzetten gaat heel snel als je een film hebt gestart.
Ik heb ook een draadloze keyboard op mijn PS4 en daar bedien ik Netflix dan snel en effectief mee.

[...]

De Xbox One heeft inderdaad meer updates en apps.

Binnenkort krijgt de PS4 Spotify en dan heb ik aan de PS4 helemaal een multimedia TOP machine.
X1 krijgt Windows 10, dus ook Spotify(alternatieven) en alle andere denkbare apps 8)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• mike0001
DeMoN schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:36:
[...]

X1 krijgt Windows 10, dus ook Spotify(alternatieven) en alle andere denkbare apps 8)
Ik ben inderdaad benieuwd naar de functionaliteit van windows 10 op de X1. Dat is in mijn ogen ook een goede doorontwikkeling van de X1.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
DeMoN schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:36:
[...]

Precies dit! Als dat zo ver is komt de X1 veel meer tot zijn recht. Alle Windows devices sowieso.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Vraag me wel functioneel af hoe ze dat gaan doen. PC is primair muis/keyboard, tablet/Phone is touch, Xbox is controller-based, hoe ze dat universeel willen maken?

SinergyX schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:55:
Vraag me wel functioneel af hoe ze dat gaan doen. PC is primair muis/keyboard, tablet/Phone is touch, Xbox is controller-based, hoe ze dat universeel willen maken?
Werk jij al onder Windows 8.(x)? Het gaat hier om Windows 10 apps die zijn geschreven voor de Metro Gui, die inmiddels natuurlijk ook niet meer zo heet

Deze apps zijn niet te vergelijken met conventionele Windows software, ze zijn in de zelfde stijl als de huidige Windows Phone en Xbox apps. Ze werken prima zonder muis en toetsenbord....

Zoals jij de vraag nu stelt lijk je geen ervaring met de laatste versies van Windows te hebben....

Cogitationis poenam nemo patitur

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-11 10:29
swoutr schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 23:33:
Hebben mensen enig idee waarom oneguide niet werkt? Heb een upc mediabox, geen horizon maar de voorloper. Ik heb alle stappen van oneguide doorlopen en het lijkt te werken. Als ik oneguide dan opstart via de xbox, komt er opnieuw te staan kabel of satelliet box instellen, ipv dat ik een zenderoverzicht krijg... Wel krijg ik uiteraard gewoon beeld, alleen oneguide doet niks..

Edit: heb het nu ook geprobeerd via de smartglass app, maar daar ziet mijn telefoon die mediabox als hdmi-bron en opnieuw geen kanalen.
Niemand? _/-\o_

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
SinergyX schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:55:
Simpel, alleen apps toelaten die óók zijn ingericht op input met een controller. Heb maar niet de illusie dat alle apps naar de xbox komen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• vldmike
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-05 13:14
Na de eerste keer instellen, deed hij het prima, gebruikte het weinig, maar prima.
Paar keer locatie en taal omgegooid, en weer teruggezet zoals ik het had

Nu krijg ik OneGuide niet meer ingesteld...

Ook UPC, wel horizon

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 23:28
Alles touch-based gebaseerd kan waarschijnlijk wel met controller, mits een kleine aanpassing.

Ook zal de SDK het wel gemakkelijk maken voor de devs om dit tot stand te brengen, ik denk dat de ze allicht een nieuwe SDK uit zullen brengen voor universele apps

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-11 04:01
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 20:35:
[...]

Dat kunnen er velen hoor. :) Welke hebben wij samen gespeeld?
Is alweer langer dan een jaar geleden denk ik, voornamelijk Modern Warfare 2 en Battlefield 3, met o.a. Martin, MRE en wat anderen. Verloor echter steeds meer interesse in de 360 dus was een tijd lang niet meer dagelijks of zelfs wekelijks online.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:41:
[...]

BF4 en de premium edition waren 2 weken terug in de sale. Heb toen BF4 gekocht voor €16,50.
Op de PS4 is de Premium editie incl. BF4 momenteel met slechts €17,99 een echte no-brainer. Maar voor de Xbox One staat hij helaas weer op $59,99. Jammer dat hij niet ook in deze sale zit. Ik heb er nog over getwijfeld om EA Access te nemen, maar dan krijg je enkel BF4, en niet de Premium Editie. En op 10% korting zit ik ook niet te wachten die je met EA Access zou moeten krijgen.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:34:
[...]

ONWIJS offtopic in een Xbox One draad maar ach... Hoe doe je dat dan? Ik druk op de knop -> adjust device -> dualshock 4 -> turn off controller. Noem ik niet heel snel. Waarschijnlijk mis ik iets :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Verwijderd

Willybubba schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:33:
[...]

ONWIJS offtopic in een Xbox One draad maar ach... Hoe doe je dat dan? Ik druk op de knop -> adjust device -> dualshock 4 -> turn off controller. Noem ik niet heel snel. Waarschijnlijk mis ik iets :P
Iemand vroeg om ervaringen van mensen met beide consoles.

De controller gaat snel genoeg uit en weer aan.

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:12:
[...]

Iemand vroeg om ervaringen van mensen met beide consoles.

De controller gaat snel genoeg uit en weer aan.
Ik doelde op mijn doorvraag-vraag, niet op jouw post ;)

Maar ik moet dus verplicht door die hele menu boom?

[ Voor 10% gewijzigd door Willybubba op 19-02-2015 12:27 ]

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
kunnen jullie die discussie ajb in het PS4 topic voortzetten?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
BM schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:17:
[...]

Simpel, alleen apps toelaten die óók zijn ingericht op input met een controller. Heb maar niet de illusie dat alle apps naar de xbox komen.
Alle Apps die met muis te zijn bedienen, kunnen ook gewoon met de controller/voice/gesture bediend worden.... :+

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-10 13:08
Onlangs het topic XboX te duur? gevonden een eens een klein beetje doorgelezen. Hieronder wat quotes uit die tijd. _O-
Harde schijf? Netwerkkaart? Het is geen PC :( Als ik dat soort dingen nodig vind, of online wil spelen dan zet ik m'n PC wel aan...ik bedoel, dan start ik wel een spel op de PC op (hij staat altijd aan). De consoles heb ik juist níét voor dat soort dingen, maar voor alle andere spellen die ik leuk vind.
De Xbox ga ik in iedergeval niet kopen. Wat heb je nou aan een harde schijf? Moet je zoveel data downloaden..?
Dat internet zal ook nog wel ff een tijdje duren.. En halo op de xbox kan je niet eens online spelen had ik gelezen?

Het verschilt nauwelijks met een normale pc, en omdat iedereen al een pc heeft staan met harde schijf, netwerkkaart en internet, waarom zou je er dan nog eentje kopen?
Wat is het console gamen toch veranderd in 15 jaar :o

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:53
DrakeNL schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:51:
Onlangs het topic XboX te duur? gevonden een eens een klein beetje doorgelezen. Hieronder wat quotes uit die tijd. _O-

[...]

[...]

Dat roept wel heel wat nostalgie in mij op :+ . Ik merk wel dat ik toen nog wat minder verwend was en veel langer met een game deed vooral om de focus nog niet echt op multiplayer lag. Neemt trouwens niet weg dat ik Online Gaming echt wat vind toevoegen, maar je merkt wel dat zodra er een nieuwe game in een serie uitkomt de servers vrij snel leegstromen van het vorige deel.

Ik weet nog wel dat je ook van die losse netwerkkaarten kon krijgen voor de PS2 die je in de HD bay kon drukken :+ .

• Ereaser
  • Laatst online: 31-03 09:48
DrakeNL schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:51:

[...]

[...]

Deze is ook leuk:
Eigenlijk is een specifieke gameswinkel niet meer te doen, the time is over. Er wordt a) steeds meer gekopieerd b) steeds meer online besteld...wat moet je dan nog met een winkel

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:11
BM schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:17:
[...]

De xbox apps moeten primair alle knop input afvangen en kunnen ook uitgebreid worden naar kinect acties. Zo kan je bv een knop een tag meegeven waarom het click event reageert. Als je v de tag Play aan de knop meegeeft en kinect registreert dit, zal het click event in de knop getriggered worden. In principe zijn universal apps voor de xbox grotendeels hetzelfde als de universal apps die je nu al in de windows store hebt staan.. Enkel alleen met de toevoeging van controller inputs.
Heeft er iemand nog wat mooie backgrounds gevonden? Ik wil best zo'n achtergrond en transparante tiles instellen, maar vind echt niets boeiends. En ik heb ook nog niet gevonden hoe je afbeeldingen van pc als achtergrond erop krijgt.
Wie heeft wat moois?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-11 07:34
Martinspire schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 19:17:
Heeft er iemand nog wat mooie backgrounds gevonden? Ik wil best zo'n achtergrond en transparante tiles instellen, maar vind echt niets boeiends. En ik heb ook nog niet gevonden hoe je afbeeldingen van pc als achtergrond erop krijgt.
Wie heeft wat moois?
Zelf heb ik deze vind hem erg geslaagd. Hier staan er nog meer.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:46
Gaat Lords of The Fallen nog in de uitverkoop?! Dat is een spel dat ik wel toe zou willen voegen aan de verzameling. :*) Misschien dat ik Sniper en Styx ook nog toe ga voegen.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:18
Lords of the Fall bleek een foutje te zijn. Zal waarschijnlijk niet meer terugkomen in de sale.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OAm7Apb.png

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:40

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Rivanov schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 21:13:
Lords of the Fall bleek een foutje te zijn. Zal waarschijnlijk niet meer terugkomen in de sale.

[afbeelding]
Ha, heb ik even mazzel gehad dan voor 7 euro :+

Xbox Live ID:Notna8310

• Dynamic83
  • Laatst online: 18-11 07:34
Zie dat fora horizon 2 nu wel als bundel met forza 5 te krijgen is in de sale. Hoop dat hij ook nog los voorbij komt...

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:46
Rivanov schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 21:13:

[afbeelding]
Damn. :(

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik zie Spotify trouwens echt niet naar XBO komen ivm Microsoft's eigen Xbox Music dienst.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:37:
Ik zie Spotify trouwens echt niet naar XBO komen ivm Microsoft's eigen Xbox Music dienst.
Nee.....vandaar dat er ook nog geen Windows Phone App is natuurlijk voor Spotify...en geen Windows App...ohw..wacht die laatste is er echt nog niet :+

Tuurlijk komt Spotify wel......Microsoft is onder Satya een ander Microsoft als onder Steve Ballmer. Onder Ballmer zou het er inderdaad niet komt........in november draaien gewoon alle Windows Apps ook op de Xbox One...

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik geloof er weinig van. Zou mooi zijn maar goed we zullen zien.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bij mij staat de One al weken stof te vergaren. Wachtend op Crackdown en dat rollercoaster spel. Ergens zonde, maar des te leuker als er weer een exclusive uit is die de moeite waard is. Dead Rising 3 wil ik nog halen overigens, dat vond ik op de 360 al geweldig.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:43:
Ik geloof er weinig van. Zou mooi zijn maar goed we zullen zien.
Dat verbaasd me niet dat je dat niet geloofd. Heb je dan ook nog nooit optimistisch of positief gezien hier. Vind het wel verbazingwekkend hoor....hoe je zo pessimistisch kunt zijn.....

Het gaat gewoon gebeuren, Microsoft heeft het aangekondigt enneh...het past gewoon enorm bij de strategie die Microsoft ingezet heeft :)

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:33:
[...]

Thanks. En instellen op console?

Edit: Ah gewoon via USB
subreddit xboxthemes heeft er ook nog een redelijke hoop. :)

Sniper Elite 3 is aardig leuk in co-op. Wel nul vergevingsgezind op authentic. Bij elke death mag je helemaal opnieuw beginnen. Wel jammer als dat 2x op 1 avond gebeurt op 1 level. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2015 22:48 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 19:17:
Wie heeft wat moois?
Gewoon via DNLA toch? Ik heb een foto map gedeeld binnen Plex en die zag de Xbox gewoon. Helaas kon ik de foto die ik wilde instellen helaas niet gebruiken. Gek genoeg is er een limiet van 2mb per foto |:(
Exorcist schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:44:
Bij mij staat de One al weken stof te vergaren. Wachtend op Crackdown en dat rollercoaster spel. Ergens zonde, maar des te leuker als er weer een exclusive uit is die de moeite waard is. Dead Rising 3 wil ik nog halen overigens, dat vond ik op de 360 al geweldig.
Welk RollerCoaster spel?

[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 19-02-2015 23:12 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

@ourplayground en @martinspire.. hoeveel ervaring hebben jullie met Forza 5 of voorgaande delen? Ik heb vele jaren geen race sims meer gespeeld, maar ik vind het een taai spel. En aangezien jullie bijna mijn enige vriendjes zijn op de X1, zie ik elke keer jullie rondetijden en vaak boven mij :P Damn, frustrerend. Ben ik zo slecht of is het echt gewoon oefenen en oefenen? Ik heb Forza 5 nog geen 15 uur gespeeld nu hoor, dus maar heel weinig.

Ik speel met ABS off, TCS en STM aan, verder alles op simulatie en de drivatars op highly skilled. Heb toch nog wel vaak een uitbrekende auto. Ook als ik op een recht stuk erg hard kan rijden, hoef maar een klein tikje tegen L te geven of hij begint te zwalken over de weg en dan is het al snel rewind-tijd :+

Moet wel zeggen dat het per auto verschilt, ik doe nu die klasse waarin ik met een chevvy camaro rijd en dat is een draak van een auto om te besturen. Toen in in de VW Scirocco reed (had deze in het groen vorig jaar nog IRL 8) ) ging het veel beter en werd ik ook nog een paar keer eerste :)
Algemene tips? :) Of gewoon blijven uitproberen? Soms zijn jullie wel 10 sec sneller :D Soms ook maar enkele seconden en heel soms ben ik sneller 8)

edit:
Zit eens te lezen op http://www.usgamer.net/ar...tips-and-achievement-list
En lees nu pas dat die controller veel meer doet dan ik dacht. Als je zachtjes op remmen drukt, remt 'ie ook zachtjes. De vibratie vertelt je dingen, etc. Ik drukte altijd VOL op die remknop, dat werkt in het echt ook niet lekker :+ Hmmm ik moet dus ook eens wat meer next-gen gaan denken, zit dit nog te veel met een PS3-mindset te spelen :P

[ Voor 16% gewijzigd door DeMoN op 20-02-2015 00:04 ]

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
TheVMaster schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:47:
[...]
Het gaat gewoon gebeuren, Microsoft heeft het aangekondigt enneh...het past gewoon enorm bij de strategie die Microsoft ingezet heeft :)
Als jij een aankondiging hebt waarin MS zegt dat álle windows apps naar de X1 komen, graag, ik kan het me niet herinneren, en net als Phusebox ook niet voorstellen. De reden heb ik gister al ergens gepost :)

Xbox

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05:56
BM schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 07:35:
[...]

Als jij een aankondiging hebt waarin MS zegt dat álle windows apps naar de X1 komen, graag, ik kan het me niet herinneren, en net als Phusebox ook niet voorstellen. De reden heb ik gister al ergens gepost :)
Phil Taylor grapte op het podium dat hij niet denkt dat iedereen Excel op de X1 gaat draaien. Ik hoop echter dat het voor ontwikkelaars niet heel lastig wordt op een app op de X1 te krijgen, en dat er dan bijvoorbeeld een Kodi(XBMC) versie op de X1 komt.

[ Voor 16% gewijzigd door Harmsen op 20-02-2015 07:55 ]

What a fine day for Science! | Specs

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:40
Screamride. Demo is nu te downloaden.

Spotify heeft recentelijk aangegeven dat het een goed idee is om een app voor de XBox One uit te brengen maar ze beloven verder niets.

[ Voor 26% gewijzigd door Lekker Ventje op 20-02-2015 08:01 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 14:55
Lekker Ventje schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 07:57:
[...]

Screamride. Demo is nu te downloaden..

Spotify heeft recentelijk aangegeven dat het een goed idee is om een app voor de XBox One uit te brengen maar ze beloven verder niets.
Ga hem eens checken :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:47:
[...]

subreddit xboxthemes heeft er ook nog een redelijke hoop. :)

Sniper Elite 3 is aardig leuk in co-op. Wel nul vergevingsgezind op authentic. Bij elke death mag je helemaal opnieuw beginnen. Wel jammer als dat 2x op 1 avond gebeurt op 1 level. :)
Helemaal jammer als je een uur onderweg bent en niet dood gaat, maar een duitser zachtjes wegrijdt in een truck.... :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• job115
  • Laatst online: 16-08 17:14
DeMoN schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 23:51:
@ourplayground en @martinspire.. hoeveel ervaring hebben jullie met Forza 5 of voorgaande delen? Ik heb vele jaren geen race sims meer gespeeld, maar ik vind het een taai spel. En aangezien jullie bijna mijn enige vriendjes zijn op de X1, zie ik elke keer jullie rondetijden en vaak boven mij :P Damn, frustrerend. Ben ik zo slecht of is het echt gewoon oefenen en oefenen? Ik heb Forza 5 nog geen 15 uur gespeeld nu hoor, dus maar heel weinig.

Ik speel met ABS off, TCS en STM aan, verder alles op simulatie en de drivatars op highly skilled. Heb toch nog wel vaak een uitbrekende auto. Ook als ik op een recht stuk erg hard kan rijden, hoef maar een klein tikje tegen L te geven of hij begint te zwalken over de weg en dan is het al snel rewind-tijd :+

Moet wel zeggen dat het per auto verschilt, ik doe nu die klasse waarin ik met een chevvy camaro rijd en dat is een draak van een auto om te besturen. Toen in in de VW Scirocco reed (had deze in het groen vorig jaar nog IRL 8) ) ging het veel beter en werd ik ook nog een paar keer eerste :)
Algemene tips? :) Of gewoon blijven uitproberen? Soms zijn jullie wel 10 sec sneller :D Soms ook maar enkele seconden en heel soms ben ik sneller 8)

edit:
En lees nu pas dat die controller veel meer doet dan ik dacht. Als je zachtjes op remmen drukt, remt 'ie ook zachtjes. De vibratie vertelt je dingen, etc. Ik drukte altijd VOL op die remknop, dat werkt in het echt ook niet lekker :+ Hmmm ik moet dus ook eens wat meer next-gen gaan denken, zit dit nog te veel met een PS3-mindset te spelen :P
Zet in de assists steering op normal ipv simulatie. Ben zelf ook begonnen met steering op sim omdat mij dat in de vorige forza delen prima afging, alleen in deze forza kreeg ik het dan niet voor elkaar tcs uit te zetten, wat in de vorige delen prima ging. Sinds ik steering op normaal heb staan heb ik me ook een beetje bezig gehouden met de hardcore leaderboards (hardcore is zonder enige assists) Met een mooie 38e plek als gevolg.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

• Annihilism
Eergisteren heb ik ook een XboxOne gekocht (gamertag: Annihilism001). Ze hadden een deal met GTA V voor 400 euro bij de Intertoys. Op bol.com is hij nog goedkoper maar ik steun graag de lokale middenstand en vind de service bij Intertoys in Coevorden gewoon altijd goed.

Gelijk maar ff Warframe er bij gedownload. Als mensen hier samen willen gamen voeg me dan gerust toe, zal wel niet zo heel veel online zijn i.v.m. tijdsgebrek maar een paar avonden per week kan ik zeker wel gamen.

Weet iemand trouwens hoe je in Warframe de voice activation aanzet (of is hier een algemene FAQ voor?). Heb gister al wat potjes gespeeld maar heb nog geen mensen horen praten (of ze hebben geen headset) en heb ook niet het idee dat mijn stem overkomt.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:38:
[...]

Helemaal jammer als je een uur onderweg bent en niet dood gaat, maar een duitser zachtjes wegrijdt in een truck.... :P
Laffe gast. Hij krijgt vanavond een landmijn. :)

• Chevalric
  • Laatst online: 08-10 08:45
Ik heb sinds de laatste patch ineens het probleem dat mijn headset alleen nog maar een bromtoon geeft in games, als de Xbox iets aan het downloaden is. Als ik de download pauzeer, is het geluid meteen weer goed. Ook het geluid van de interface werkt zonder problemen.

Meer mensen die dit herkennen?

[ Voor 12% gewijzigd door Chevalric op 20-02-2015 09:23 ]

Xbox Live: Chevalric

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-11 23:43

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Terryb47 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:52:
[...]

De Touro S (die in verschillende kleurtjes verkrijgbaar is) heeft weer geen Pro aanduiding, dat is niet altijd even duidelijk dus.
Bedankt nog voor de tip, inmiddels via amazon.de de 1TB versie binnen en wel de zilveren! De zijkant is wit dus qua kleurstelling vind ik hem heel mooi passen bij mijn witte Xbone :)
Van het weekend eens testen of het echt veel verschil maakt, met name de laadtijden van Assassins Creed Unity zouden van mij wel wat naar beneden mogen ;)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 07:57:
[...]

Screamride. Demo is nu te downloaden.
Ooh dat ding, ja dat zag ik voorbij komen in de store idd.

Hoopte stiekem dat ik een of andere fantastische RollCoaster parc builder gemist had :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Annihilism
TheVMaster schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:19:
[...]

Alle Apps die met muis te zijn bedienen, kunnen ook gewoon met de controller/voice/gesture bediend worden.... :+
In Windows 8 kun je met de pijltjestoetsen de tiles bedienen en de meeste apps ook. Het lijkt mij toch idd vrij simpel om deze gewoon aan de pijltjestoetsen (of in dit geval joystick) van de XboxOne te binden. Sterker nog, als ik mijn 360 controller (via mijn usb ontvanger) aan de PC hang dan kan ik zelfs met een heel simpel bind programmatje de tiles en apps op windows 8 bedienen (met XBstart kan het ook trouwens). Waar een wil is, is een weg :9 .

Ik probeer trouwens niemand tegen te spreken hier hoor :+ . Ik vind het gewoon erg leuk om over dit soort dingen te speculeren/discussiëren.

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-11 16:28

edit:
Je mag mij ook toevoegen:

Johncorne128, en ik ben ook niet zo snel :')

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:40
Heb net Monopoly gekocht, kan het niet laten liggen voor $20. Heb eerst even op youtube gekeken en alleen voor het visuele gedeelte wil ik de game al hebben. Er gebeurt een boel tegelijk op het scherm. Hopelijk komt Levensweg ook nog een keer in een 3D versie :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

job115 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:47:
[...]

Zet in de assists steering op normal ipv simulatie. Ben zelf ook begonnen met steering op sim omdat mij dat in de vorige forza delen prima afging, alleen in deze forza kreeg ik het dan niet voor elkaar tcs uit te zetten, wat in de vorige delen prima ging. Sinds ik steering op normaal heb staan heb ik me ook een beetje bezig gehouden met de hardcore leaderboards (hardcore is zonder enige assists) Met een mooie 38e plek als gevolg.
Bedankt voor de tip, het blijft toch een kwestie van veel uitproberen ook :)
johnb52 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:44:
[...]

Je mag mij ook toevoegen:

Johncorne128, en ik ben ook niet zo snel :')
Je bent niet zo snel zeg je, ik voeg je toe :+ Cosmicv0id is mijn tag btw.

edit: not sure if srs, je hebt al erg veel gespeeld zie ik (ben nu niet online, maar zag je achievements in smartglass)

[ Voor 6% gewijzigd door DeMoN op 20-02-2015 10:35 ]

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:09
DeMoN schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:16:
[...]

Bedankt voor de tip, het blijft toch een kwestie van veel uitproberen ook :)

[...]

Je bent niet zo snel zeg je, ik voeg je toe :+ Cosmicv0id is mijn tag btw.
Beiden toegevoegd, leuk om mijn tijden eens te vergelijken met die van jullie ;-)
Wel vervelend dat je de tijden (van vrienden) niet kunt zien als je online speelt :(

• M-slayer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:52
Een vraagje aan de xbox one gebruikers. Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar deze vraag maar krijg nergens een duidelijk antwoord. Ik ben voor ons bedrijf aan het zoeken of de Xbox one nog bruikbaar is zonder zijn wireless module. Op ifixit zie ik dat deze module een gecombineerde chip is met Bluetooth. Heeft mogelijk iemand dit al eens geprobeerd of proberen te vervangen?

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
BM schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 07:35:
[...]

Microsoft heeft inderdaad officieel nog steeds het statement waarin ze alleen bepaalde apps (goedgekeurde etc) toestaan. Maar ik las dit op TheVerge....maar goed, ze gaan daar vast pas iets over roepen op Build in april.
M-slayer schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:57:
Een vraagje aan de xbox one gebruikers. Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar deze vraag maar krijg nergens een duidelijk antwoord. Ik ben voor ons bedrijf aan het zoeken of de Xbox one nog bruikbaar is zonder zijn wireless module. Op ifixit zie ik dat deze module een gecombineerde chip is met Bluetooth. Heeft mogelijk iemand dit al eens geprobeerd of proberen te vervangen?
Ehh...wat bedoel je precies? Als in je XBox One open maken (weg garantie :? ) en dan een onderdeel los solderen en vervangen? Waarom zou je dat in hemelsnaam willen doen?

[ Voor 34% gewijzigd door TheVMaster op 20-02-2015 11:03 ]

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 11:34

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Heb je de xbox al/nog in bezit?

Zo ja probeer een controleer er aan te pairen. Werkt dat dan heb je geluk en kan je de X1 bedraad aansluiten¿?

Als het niet werkt dan kan het komen omdat de controller via die dezelfde BT chip wordt gepaired

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
TheVMaster schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:00:
[...]

Microsoft heeft inderdaad officieel nog steeds het statement waarin ze alleen bepaalde apps (goedgekeurde etc) toestaan. Maar ik las dit op TheVerge....maar goed, ze gaan daar vast pas iets over roepen op Build in april.
Thanks :) Dat is al meer info dan ik zelf gezien had. Klinkt als een plausibel verhaal, al zie ik er nog steeds niet in terug dat alles beschikbaar komt. Maar staan aantal interessante zaken in, met name het op de achtergrond laten draaien van apps kan leuke dingen tot gevolg hebben (eigen muziek tijdens het gamen bijvoorbeeld).

Hoe dan ook, er staat met Windows 10 een hele interessante tijd aan te komen voor developers.

Xbox

• M-slayer
crzyhiphopazn schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:04:
[...]

Heb je de xbox al/nog in bezit?

Zo ja probeer een controleer er aan te pairen. Werkt dat dan heb je geluk en kan je de X1 bedraad aansluiten¿?

Als het niet werkt dan kan het komen omdat de controller via die dezelfde BT chip wordt gepaired
Nee deze hebben we helaas nog niet. We willen dit eerst duidelijk hebben voordat we iets bestellen.

• ourplayground
  • Laatst online: 14-11 18:01

edit:
Ik moet zeggen dat ik dat laatste ook niet wist... toch eens wat zachter met die rem om gaan. Ik weet mijn instellingen niet maar volgens mij heb ik vergelijkbaar met jou instellingen, bestureing heb ik wel op normaal volgens mij.
Er is inderdaad een ongelofelijk groot verschil tussen de auto's, dat maakt het interessant maar soms ook irritant. Wat wel wil helpen (in mijn geval) is je auto tunen, breekt ie veel uit dan plof ik er een spoiler achterop. Je levert dan standaard wel wat in aan snelheid, maar op een of andere manier kom je makkelijker (lees sneller) door de bochten.

Ik heb momenteel een Audi RS7 als ik me niet vergis, die kan alleen rechtdoor, en maakt pas een bocht vanuit stilstand... hoogs irritant aangezien het (net zoals in het echt op de weg) nooit aan mij ligt. ;)
Geen idee hoe je onderstuur kan vermijden zonder er gelijk een auto van te maken die 3 klasses hoger ligt dan je huidige klasse.

Ik vraag me trouwens wel af, als je mijn ghost ziet rijden, is het dan ook mijn auto in mijn kleur (mat zwart met einstein of VR op de auto)?

• DutchOx
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-11 11:23
ourplayground schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:21:
[...]

Ik moet zeggen dat ik dat laatste ook niet wist... toch eens wat zachter met die rem om gaan. Ik weet mijn instellingen niet maar volgens mij heb ik vergelijkbaar met jou instellingen, bestureing heb ik wel op normaal volgens mij.
Nog een tip:
Er zit een deadzone in de triggers, Bij mij geeft die al 100% gas zodra ik de trigger voor zo ong. 80% indruk. (kan je zien door het acceleratie balkje rechts in beeld). zelfde geld overigens voor het remmen. Bij instellingen kan je deels de deadzones wijzigen, maar helaas zit het ook in de controller zelf :(

• mike0001
RigolleM schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:26:
[...]

Beiden toegevoegd, leuk om mijn tijden eens te vergelijken met die van jullie ;-)
Wel vervelend dat je de tijden (van vrienden) niet kunt zien als je online speelt :(
Je mag mij ook toevoegen. Mikbar5707
Mijn tijden zijn in sommige redelijk, in andere heel slecht haha.
Rij nog regelmatig een rondje in Forza

Ik moet trouwens zeggen dat het verbreken van tijden van anderen meer een doel is geworden dan eerste worden. Erg leuk om te zien hoe goed je vrienden zijn op de X1

[ Voor 16% gewijzigd door mike0001 op 20-02-2015 11:40 ]

mike0001 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:39:

Ik moet trouwens zeggen dat het verbreken van tijden van anderen meer een doel is geworden dan eerste worden. Erg leuk om te zien hoe goed je vrienden zijn op de X1
Ik werk met de 'balou'-norm :P Dat is per 1 minuut 2 seconde trager dan baloutje, dus een 2.15 zou ik dus ik ~2.20 moeten kunnen halen.

• mike0001
SinergyX schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:44:
[...]

Ik werk met de 'balou'-norm :P Dat is per 1 minuut 2 seconde trager dan baloutje, dus een 2.15 zou ik dus ik ~2.20 moeten kunnen halen.
Wat me trouwens opvalt, Ik ben soms enkele seconden sneller dan een rival. Staat die op plaats 30k terwijl ik 90k sta ofzo. Komt dat door de boost optie?

• ourplayground
mike0001 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:39:
[...]

komt bekend voor, Martinspire is dan ook een geduchte concurrent op sommige circuits :)
ik heb je toegevoegd, gamertag: kersnaamgebrui
mike0001 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:46:
[...]

Wat me trouwens opvalt, Ik ben soms enkele seconden sneller dan een rival. Staat die op plaats 30k terwijl ik 90k sta ofzo. Komt dat door de boost optie?
Clean lap inderdaad, je kan vaak duizenden plaatsen hoger staan met een clean lap die 3 seconde trager is dan iemand met een dirty.

Je krijgt bij DoA5 helaas maar 1x de optie om je save-game van X360 over te zetten, krijg ik precies dat moment een internetstoring, moet ik nu dus helemaal clean opnieuw beginnen :/ Maar blijft weer een heerlijke mepgame :D

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 20-02-2015 11:48 ]

• ourplayground
mike0001 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:46:
[...]

klopt! zie ik soms ook... snap daar ook niks van.. wie kan opheldering geven?

• mike0001
ourplayground schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:46:
[...]

komt bekend voor, Martinspire is dan ook een geduchte concurrent op sommige circuits :)
Oke welkom. Ik heb nu ff geen idee of ik martinspire in mijn vriendenlijst heb. zal eens kijken vanavond

• mike0001
SinergyX schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:47:
[...]

Clean lap inderdaad, je kan vaak duizenden plaatsen hoger staan met een clean lap die 3 seconde trager is dan iemand met een dirty.

Je krijgt bij DoA5 helaas maar 1x de optie om je save-game van X360 over te zetten, krijg ik precies dat moment een internetstoring, moet ik nu dus helemaal clean opnieuw beginnen :/ Maar blijft weer een heerlijke mepgame :D
Cleanlap is dat zonder schade of zonder een stukje af te snijden?

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
mike0001 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:48:
[...]

Cleanlap is dat zonder schade of zonder een stukje af te snijden?
Clean lap is zonder afsnijden, zonder botsen, zonder van de baan af te gaan (eigenlijk zelfde als afsnijden maar kan ook zo zijn dat je net 10 cm te ver de bocht uit komt en dan een dirty lap krijgt) maar ook zonder te slipstreamen of dat iemand bij jou slipstreamt.

Als je in de laatste sector rijdt van een ronde en je maakt daar een fout is je volgende ronde sowieso ook dirty. Vindt het nogal vaag, voor een laatste bocht zou ik begrijpen want die zou je dan kunnen afsnijden maar soms zit je er nog een x aantal bochten vandaan.

Je mag mij ook toevoegen voor forza laps: Sv3nnie

[ Voor 3% gewijzigd door Sven Enthoven op 20-02-2015 11:51 ]

Xbone GT: sv3nnie

• mike0001
Sven Enthoven schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:50:
[...]

Clean lap is zonder afsnijden, zonder botsen, zonder van de baan af te gaan (eigenlijk zelfde als afsnijden maar kan ook zo zijn dat je net 10 cm te ver de bocht uit komt en dan een dirty lap krijgt) maar ook zonder te slipstreamen of dat iemand bij jou slipstreamt.

Als je in de laatste sector rijdt van een ronde en je maakt daar een fout is je volgende ronde sowieso ook dirty. Vindt het nogal vaag, voor een laatste bocht zou ik begrijpen want die zou je dan kunnen afsnijden maar soms zit je er nog een x aantal bochten vandaan.

Je mag mij ook toevoegen voor forza laps: Sv3nnie
In mijn geval dus bijna onmogelijk haha.
Ik rij altijd lekker agressief (niet botsen ofzo, maar een curve pakken waar dat kan, dat doe ik regelmatig)
Zal dus niet veel cleanlaps hebben :+

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
BM schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:05:
[...]

Thanks :) Dat is al meer info dan ik zelf gezien had. Klinkt als een plausibel verhaal, al zie ik er nog steeds niet in terug dat alles beschikbaar komt. Maar staan aantal interessante zaken in, met name het op de achtergrond laten draaien van apps kan leuke dingen tot gevolg hebben (eigen muziek tijdens het gamen bijvoorbeeld).

Hoe dan ook, er staat met Windows 10 een hele interessante tijd aan te komen voor developers.
Neuh..ik verwacht ook niet dat bv. Excel of Word op de Xbox One uit gaat komen. Maar nieuws, media apps verwacht ik eigenlijk wel. Het wordt zeker een leuke tijd met Windows 10 :)

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Wellicht dat tegen die tijd onze gamertag site maar eens een app op de X1 moest gaan krijgen ;)

Xbox

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

ourplayground schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:21:
[...]

Ik vraag me trouwens wel af, als je mijn ghost ziet rijden, is het dan ook mijn auto in mijn kleur (mat zwart met einstein of VR op de auto)?
Nee, die heb ik nog niet zien rijden. Maar ik rijd misschien ook nog niet in die klasse, zit in C geloof ik :S

Wat probeer je precies te doen dan? Verbinden via bluetooth, wifi disablen of gewoon gamen via draad? Want dat eerste is niet mogelijk, dat 2e wel - gewoon via draad gaat prima en de derde is ook gewoon mogelijk middels usb-kabel maar veel voordelen biedt dat nou ook weer niet.
Solderen oid zou ik niet doen. In een bedrijfsnetwerk zou ik hem niet hangen, maar na het eenmalig instellen van je console moet je gewoon offline kunnen werken. De vraag is alleen of dat echt top is gezien veel games patches krijgen en de dashboard ook regelmatig een update krijgt. Gewoon op gast-netwerk zetten moet gewoon kunnen lijkt me?
TheVMaster schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:56:
[...]

Neuh..ik verwacht ook niet dat bv. Excel of Word op de Xbox One uit gaat komen. Maar nieuws, media apps verwacht ik eigenlijk wel. Het wordt zeker een leuke tijd met Windows 10 :)
Ik verwacht juist wel dat ze komen. Maar dan niet zozeer om te bewerken, maar wel presenteren en lezen. Dat je desnoods via je pc aan het bewerken bent en op je X1 het resultaat kunt zien.

Ze hebben het namelijk ook al eens gebracht dat ze een X1 ook geschikt vonden voor vergaderzalen e.d. Ze hadden welliswaar geen demo, maar het moest mogelijk worden de X1 als hub te gebruiken, dus lijkt het me dat ze daar gewoon wat dingen voor uitbrengen. Bewerken mogelijk niet, maar wel om als wireless display te fungeren en/of nog wat extra opties te bieden voor vergaderingen. Misschien nog iets als scherm voor een Lync gesprek oid.

Dat er op vrijdagmiddag ook op wordt gegamed is dan een mooie bonus :+
ourplayground schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:46:
[...]

Huh? sinds wanneer heb ik toptijden in Forza staan dan? Sure, sommige banen heb ik wel netjes gedaan maar echt serieus ben ik niet bezig geweest (meeste tijden ook maar tijdens normale races). En dankzij mijn grote friendslist had ik er ook altijd wel een aantal voor me in de tijden. Naast het feit dat ik het helemaal niet vaak heb gedaan. Ik zie mezelf in ieder geval niet als benchmark voor Forza :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

• ourplayground
Martinspire schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:11:

[...]
Huh? sinds wanneer heb ik toptijden in Forza staan dan? Sure, sommige banen heb ik wel netjes gedaan maar echt serieus ben ik niet bezig geweest (meeste tijden ook maar tijdens normale races). En dankzij mijn grote friendslist had ik er ook altijd wel een aantal voor me in de tijden. Naast het feit dat ik het helemaal niet vaak heb gedaan. Ik zie mezelf in ieder geval niet als benchmark voor Forza :P
Wees gerust, ik zie jou ook niet als benchmark, maar je bent wel de snelste in mijn (korte) vriendenlijstje.
Ik ben er zelf ook niet erg serieus mee bezig hoor, probeer zo snel mogelijk te racen en ben ik sneller dan is dat mooi en anders is het de volgende race.. met minder dan goud neem ik dan weer geen genoegen.
(vooral longbeach ben je sneller... daar baal ik een beetje van... :))

En wat betreft de cleanraces.. je mag geen eens een kerbstone of slipstream mee pakken? das wel vaag..

[ Voor 3% gewijzigd door ourplayground op 20-02-2015 12:27 ]

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
ourplayground schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:26:
[...]

Wees gerust, ik zie jou ook niet als benchmark, maar je bent wel de snelste in mijn (korte) vriendenlijstje.
Ik ben er zelf ook niet erg serieus mee bezig hoor, probeer zo snel mogelijk te racen en ben ik sneller dan is dat mooi en anders is het de volgende race.. met minder dan goud neem ik dan weer geen genoegen.

En wat betreft de cleanraces.. je mag geen eens een kerbstone of slipstream mee pakken? das wel vaag..
Kerbstone mag wel, alleen daarnaast bij sommige circuits niet, kijk bijvoorbeeld bij Le Mans, daar heb je van die groene vlakken naast de kerbstones, kom je daar op is die dirty (in de meeste gevallen). Kijk je naar Yas Marina Circuit, daar is t feest voor de afsnijders zonder dat de lap dirty wordt. Het is dus ook geen 100% waterdicht systeem jammer genoeg.....

Slipstreams mag inderdaad niet om een clean lap neer te zetten, hiervoor dient wel boven een x aantal km per uur gereden te worden dacht ik....

Xbone GT: sv3nnie

• M-slayer
Martinspire schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:11:
[...]
Wat probeer je precies te doen dan? Verbinden via bluetooth, wifi disablen of gewoon gamen via draad? Want dat eerste is niet mogelijk, dat 2e wel - gewoon via draad gaat prima en de derde is ook gewoon mogelijk middels usb-kabel maar veel voordelen biedt dat nou ook weer niet.
Solderen oid zou ik niet doen. In een bedrijfsnetwerk zou ik hem niet hangen, maar na het eenmalig instellen van je console moet je gewoon offline kunnen werken. De vraag is alleen of dat echt top is gezien veel games patches krijgen en de dashboard ook regelmatig een update krijgt. Gewoon op gast-netwerk zetten moet gewoon kunnen lijkt me?

[...]
Ik verwacht juist wel dat ze komen. Maar dan niet zozeer om te bewerken, maar wel presenteren en lezen. Dat je desnoods via je pc aan het bewerken bent en op je X1 het resultaat kunt zien.

Ze hebben het namelijk ook al eens gebracht dat ze een X1 ook geschikt vonden voor vergaderzalen e.d. Ze hadden welliswaar geen demo, maar het moest mogelijk worden de X1 als hub te gebruiken, dus lijkt het me dat ze daar gewoon wat dingen voor uitbrengen. Bewerken mogelijk niet, maar wel om als wireless display te fungeren en/of nog wat extra opties te bieden voor vergaderingen. Misschien nog iets als scherm voor een Lync gesprek oid.

Dat er op vrijdagmiddag ook op wordt gegamed is dan een mooie bonus :+

[...]
Dus met kabel gaat het ook zonder wifi of Bluetooth? Er mag geen internet connectiviteit in de Xbox one zitten. Dus de module moet er uit. Netwerk poort verzegelen we.

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11 07:38
Ik ga vanavond maar eens wat mensen toevoegen uit dit topic :) Als ze er geen bezwaar tegen hebben uiteraard.

Mocht je mij al willen toevoegen: SpoekGTi :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
M-slayer schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:59:
[...]

Dus met kabel gaat het ook zonder wifi of Bluetooth? Er mag geen internet connectiviteit in de Xbox one zitten. Dus de module moet er uit. Netwerk poort verzegelen we.
Eh....maar hoe moet men dan kunnen inloggen als hij geen verbinding heeft? :+ Of wil je hem als soort van Demo-xbox neerzetten?

Misschien een 'child' account instellen en dan kijken of je onder dat account niet gewoon de netwerkinstellingen kunt afschermen? Het 'parent' account (beveiligd met wachtwoord natuurlijk) gebruik je dan om de boel te configureren. Laat hem automatisch aanloggen met Child-account...problem solved lijkt mij?

• M-slayer
TheVMaster schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 14:11:
[...]

Eh....maar hoe moet men dan kunnen inloggen als hij geen verbinding heeft? :+ Of wil je hem als soort van Demo-xbox neerzetten?

Misschien een 'child' account instellen en dan kijken of je onder dat account niet gewoon de netwerkinstellingen kunt afschermen? Het 'parent' account (beveiligd met wachtwoord natuurlijk) gebruik je dan om de boel te configureren. Laat hem automatisch aanloggen met Child-account...problem solved lijkt mij?
Helaas gaat die zon niet op. Het beleid is dat er geen draadloze netwerk connectiviteit aanwezig mag zijn. Het idee er achter is dat wij op de IT afdeling de xbox inrichten (1x online voor activatie) en vervolgens de wireless module er uit schroeven. Zodoende kan men doen met de xbox wat men wilt zonder dat wij bang hoeven te zijn dat er interne netwerken worden opgezet tbv draadloos netwerk of Bluetooth pan netwerkjes. Ben bang dat ik er toch zelf 1 moet bestellen om het gewoonweg te proberen. Ik hoopte eigenlijk dat iemand dit al eens heeft gedaan hier

• nexhil
  • Laatst online: 16:55

nexhil

BAM!

M-slayer schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 14:20:
[...]

Helaas gaat die zon niet op. Het beleid is dat er geen draadloze netwerk connectiviteit aanwezig mag zijn. Het idee er achter is dat wij op de IT afdeling de xbox inrichten (1x online voor activatie) en vervolgens de wireless module er uit schroeven. Zodoende kan men doen met de xbox wat men wilt zonder dat wij bang hoeven te zijn dat er interne netwerken worden opgezet tbv draadloos netwerk of Bluetooth pan netwerkjes. Ben bang dat ik er toch zelf 1 moet bestellen om het gewoonweg te proberen. Ik hoopte eigenlijk dat iemand dit al eens heeft gedaan hier
Volgens mij heeft de one geen losse wifi module.

• Dennahz
  • Laatst online: 18:38

Dennahz

Life feels like hell should.

Vanavond maar eens Trials Deluxe kopen. 15 EUR voor zo'n vet spelletje is natuurlijk helemaal niks :)

Speel af en toe de demo wel eens, maar daar blijf je ook maar wat hangen. Lijkt mij een no-brainer :D
Royeboi schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:00:
Allemaal op een rijtje, voor de luie Tweakers onder ons :P:

Check voor je de aanbiedingen kunt zien:
1. Kies de en-US site. Dus niet de Nederlandse site.
2. Je dient ingelogd te zijn op je Xbox Live Gold account. Niet-gold leden krijgen minder korting.

Trials Fusion, $19,99 nu $8,00: https://store.xbox.com/en...3a-4764-bee7-fe93e0613204
Hier staat hij gewoon voor $ 19.99. Terwijl ik wel gewoon netjes een Amerikaans - tax free - account heb.

[ Voor 61% gewijzigd door Dennahz op 20-02-2015 14:34 ]

Twitter

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-11 16:28
Kan ik in Forza 5 jullie dan niet zien als Ghost cars?

Nu zie ik alleen jullie tijden in de leaderboards

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
M-slayer schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 14:20:
[...]

Ben wel benieuwd waar dat dan is..waar dat beleidt geldt. MIsschien is het dan ook niet verstandig om een Xbox One neer te zetten. Of plaats hem misschien in een mooie kooi van Faraday :)

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-11 12:30
Halo MCC geen 60% korting maar 33% zonder gold en 40% met gold: http://store.xbox.com/nl-...b8-4fce-b79e-587d59e221d3

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-11 23:42
Hmm dat valt een beetje tegen van Halo MCC, 36 dollar i.p.v. 24 dollar. Nog steeds wel een leuke prijs natuurlijk, maar geen superaanbieding meer.
Pagina: 1 ... 110 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!