@ourplayground en @martinspire.. hoeveel ervaring hebben jullie met Forza 5 of voorgaande delen? Ik heb vele jaren geen race sims meer gespeeld, maar ik vind het een taai spel. En aangezien jullie bijna mijn enige vriendjes zijn op de X1, zie ik elke keer jullie rondetijden en vaak boven mij

Damn, frustrerend. Ben ik zo slecht of is het echt gewoon oefenen en oefenen? Ik heb Forza 5 nog geen 15 uur gespeeld nu hoor, dus maar heel weinig.
Ik speel met ABS off, TCS en STM aan, verder alles op simulatie en de drivatars op highly skilled. Heb toch nog wel vaak een uitbrekende auto. Ook als ik op een recht stuk erg hard kan rijden, hoef maar een klein tikje tegen L te geven of hij begint te zwalken over de weg en dan is het al snel rewind-tijd
Moet wel zeggen dat het per auto verschilt, ik doe nu die klasse waarin ik met een chevvy camaro rijd en dat is een draak van een auto om te besturen. Toen in in de VW Scirocco reed (had deze in het groen vorig jaar nog IRL

) ging het veel beter en werd ik ook nog een paar keer eerste
Algemene tips?

Of gewoon blijven uitproberen? Soms zijn jullie wel 10 sec sneller

Soms ook maar enkele seconden en heel soms ben ik sneller
edit:
Zit eens te lezen op
http://www.usgamer.net/ar...tips-and-achievement-list
En lees nu pas dat die controller veel meer doet dan ik dacht. Als je zachtjes op remmen drukt, remt 'ie ook zachtjes. De vibratie vertelt je dingen, etc. Ik drukte altijd VOL op die remknop, dat werkt in het echt ook niet lekker

Hmmm ik moet dus ook eens wat meer next-gen gaan denken, zit dit nog te veel met een PS3-mindset te spelen
[
Voor 16% gewijzigd door
DeMoN op 20-02-2015 00:04
]