Gave feature...'k verwacht dat we hem al snel tegemoed kunnen zien in de Preview van maart
Dat wordt voor mij dan hoogstwaarschijnlijk ook de oplossing... beetje jammer. Nu is de setup als volgt: Cisco decoder -> Xbox One -> Onkyo TXNR515 -> Sony W8... en het schijnt dat de Xbox One sporadisch problemen kan hebben met audio sampling en dat daarom die diepe vervormde basstemmen optreden. Erg irritant...SinergyX schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:22:
[...]
Moet zeggen dat het hier aardig goed gaat, geluid loopt via XBO naar de reciever, dus heb nagenoeg geen last van lipsync verhalen, neem aan dat jij de decoder aan de reciever hebt hangen?
Gisteren met mijn skills en met het geluk van Exactor It de laatste achievement van Garden Warfare, namelijk Graveyard Shift, gehaald. Heb me erg vermaakt met die game. Echt een stuk beter dan de laatste Call of Duty, Advanced Warfare
. Het viel me wel op dat er veel mensen totaal geen skills hadden.. Maar dat zal dan ook wel een aantal 6 jarigen zijn die dit mogen spelen van pa en ma. 
Het enige vervelende vind ik dat het achievements had die puur luck based waren. Of je grind uren met 30 potjes Garden Ops (mijn manier) of je hebt gelukt in je 4e Garden Ops potje (manier van Exactor It
).
Het enige vervelende vind ik dat het achievements had die puur luck based waren. Of je grind uren met 30 potjes Garden Ops (mijn manier) of je hebt gelukt in je 4e Garden Ops potje (manier van Exactor It
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
In Windows 7 werkte dat uberhaupt erg slecht (ook ten tijde van de 360), bij Windows 8.1 werkt dat gewoon supergoed eigenlijk...ourplayground schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:33:
[...]
bedoel je daarmee dat je op je windows laptop/pc een film naar je xbox streamt?
Dit werkt bij mij namelijk voor geen meter (windows 7), wat wel werkt is vanuit de xbox de laptop/pc benaderen en dan je filmpje kijken. alleen jammer dat ondertitels nog niet oindersteund worden.
Heb hem ook gekocht voor een 10tje, had niet gedacht dat ik het zo leuk zou vindenuchiha tijntje schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:16:
Gisteren met mijn skills en met het geluk van Exactor It de laatste achievement van Garden Warfare, namelijk Graveyard Shift, gehaald. Heb me erg vermaakt met die game. Echt een stuk beter dan de laatste Call of Duty, Advanced Warfare. Het viel me wel op dat er veel mensen totaal geen skills hadden.. Maar dat zal dan ook wel een aantal 6 jarigen zijn die dit mogen spelen van pa en ma.
Het enige vervelende vind ik dat het achievements had die puur luck based waren. Of je grind uren met 30 potjes Garden Ops (mijn manier) of je hebt gelukt in je 4e Garden Ops potje (manier van Exactor It).
Verwijderd
Vergeet de gouden tip van casualman niet he.uchiha tijntje schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:16:
Gisteren met mijn skills en met het geluk van Exactor It de laatste achievement van Garden Warfare, namelijk Graveyard Shift, gehaald. Heb me erg vermaakt met die game. Echt een stuk beter dan de laatste Call of Duty, Advanced Warfare. Het viel me wel op dat er veel mensen totaal geen skills hadden.. Maar dat zal dan ook wel een aantal 6 jarigen zijn die dit mogen spelen van pa en ma.
Het enige vervelende vind ik dat het achievements had die puur luck based waren. Of je grind uren met 30 potjes Garden Ops (mijn manier) of je hebt gelukt in je 4e Garden Ops potje (manier van Exactor It).
Tijd voor Super Time Force. Vermakelijk en moeilijk tot nu toe. Daarna Saints Row afmaken. Komt er nog iets fatsoenlijks de komende maanden? Wil eigenlijk wel weer een triple A game completen ipv al die indies met 9 pixels op het scherm.
Je gaat die vampire kills toch wel doen zeker?! Dat is zondeVerwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 15:30:
[...]
Vergeet de gouden tip van casualman niet he.Inderdaad een vermakelijk spelletje. Ik laat die vampire kills voor later (lees nooit meer). Ben er nu wel klaar mee met mijn 98% completion.
Tijd voor Super Time Force. Vermakelijk en moeilijk tot nu toe. Daarna Saints Row afmaken. Komt er nog iets fatsoenlijks de komende maanden? Wil eigenlijk wel weer een triple A game completen ipv al die indies met 9 pixels op het scherm.
De komende periode is niet echt triple A. Meer pareltjes als White Night, Ori and the Blind Forest en wellicht Pneuma.
Wellicht Battlefield Hardline? Of misschien Evolve?
De eerste echte grote is volgens mij The Witcher 3. Of je moet een PS4 kopen voor The Order
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-02-2015 16:19 ]
Mijn zoon en ik zijn gezwicht onder de ENORME sociale druk (
) en hebben een Kinect gekocht.
Echt leuk. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat.
Echt leuk. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Jammer dat tweakers het presenteerd als een teaser terwijl dit gewoon een simpele tweet was van Phil Spencer.....
Half tweakers valt weer over MS heen door zulke onnozele journalistiek.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Neej de sataliet gaat rechtsstreeks via hdmi de tv in en dan via toslink van de tv retour de audio reciver in , als ik naar sd kanalen kijk dan wil mijn audio reciver nog wel eens raar scalen .Wat ik zei leuke future maar niet voor mijn situatie !SinergyX schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:22:
[...]
Moet zeggen dat het hier aardig goed gaat, geluid loopt via XBO naar de reciever, dus heb nagenoeg geen last van lipsync verhalen, neem aan dat jij de decoder aan de reciever hebt hangen?
Walking on the bright side of life
lol casualmanVerwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 15:30:
[...]
Vergeet de gouden tip van casualman niet he.Inderdaad een vermakelijk spelletje. Ik laat die vampire kills voor later (lees nooit meer). Ben er nu wel klaar mee met mijn 98% completion.
xbox 360, xbox one gt:coachman1978
Verwijderd
Ooit wel ja. Of niet.uchiha tijntje schreef op maandag 09 februari 2015 @ 16:12:
[...]
Je gaat die vampire kills toch wel doen zeker?! Dat is zonde
De komende periode is niet echt triple A. Meer pareltjes als White Night, Ori and the Blind Forest en wellicht Pneuma.
Wellicht Battlefield Hardline? Of misschien Evolve?
De eerste echte grote is volgens mij The Witcher 3. Of je moet een PS4 kopen voor The Order
Witcher 3 is de enige retail game die me aanspreekt de komende maanden zo te zien. Hardline heel even in de beta gedaan maar die beviel niet zo. Evolve lijkt me wel vet maar ik raak niet gehyped door de trailers etc. Wellicht BF4 proberen te 100%en. Of andere oudere spellen zoals Ryse en Wolfenstein.
@coachman Whoops! Zat gisteren ook constant je naam verkeerd in mijn hoofd te zeggen. Excuses.
Peggle 2 zal ik eens bekijken.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2015 20:11 ]
Nouja, de zender zelf ziet hij wel, maar hij geeft helemaal geen programma info, ik heb ook een melding richting microsoft gemaakt.RuttoG schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:05:
[...]
Zelfde probleem hier bij UPC, hij ziet de hele zender niet.
Inderdaad, knullige journalistiek, maar zoiets kan je hier verwachten...justifire schreef op maandag 09 februari 2015 @ 17:38:
[...]
Jammer dat tweakers het presenteerd als een teaser terwijl dit gewoon een simpele tweet was van Phil Spencer.....
Half tweakers valt weer over MS heen door zulke onnozele journalistiek.
In plaats van daar hier over te klagen kun je dat beter hier melden Geachte Redactie
De redactie staat echt wel open voor feedback, maar ze lezen hier zeer waarschijnlijk niet mee
De redactie staat echt wel open voor feedback, maar ze lezen hier zeer waarschijnlijk niet mee
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik doe graag mee om BF4 te 100%en. Maar bedoel je dan ook de DLC? Want de core game heb ik al op 100%Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 20:09:
[...]
Ooit wel ja. Of niet.
Witcher 3 is de enige retail game die me aanspreekt de komende maanden zo te zien. Hardline heel even in de beta gedaan maar die beviel niet zo. Evolve lijkt me wel vet maar ik raak niet gehyped door de trailers etc. Wellicht BF4 proberen te 100%en. Of andere oudere spellen zoals Ryse en Wolfenstein.
@coachman Whoops! Zat gisteren ook constant je naam verkeerd in mijn hoofd te zeggen. Excuses.
Peggle 2 zal ik eens bekijken.
En Peggle 2 moet je zeker proberen. Echt een tof puzzel spelletje.
Begrijp ik het goed dat stembesturing (Kinect) alleen werkt wanneer de Engelse taal wordt gekozen? Overigens, OneGuide werkt helemaal super met Ziggo, Humax 5050 en Kinect. Installatie verliep probleemloos.
[ Voor 3% gewijzigd door GerCor op 10-02-2015 12:16 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Jup, nog steeds een flink nadeel. Aantal regio's hebben wel de optie om regio op A te zetten, maar taal op B, dus een NL regio met UI engels zou geen overbodige luxe zijn.
Ook als Kinect NL ooit komt, het klinkt gewoon niet lekker in het Nederlands tegen dat ding te lullen (iks-boks, neem dat op....).
Ook als Kinect NL ooit komt, het klinkt gewoon niet lekker in het Nederlands tegen dat ding te lullen (iks-boks, neem dat op....).
[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 10-02-2015 12:21 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Herkent iemand het probleem dat als je de TV opent je alleen sneeuw hebt? Moet dan terug naar home, TV app afsluiten en weer starten. Dan werkt het pas weer. Heb het 4 van de 10 keer dat ik TV wil kijken.
XS4ALL (motorola) setupbox. Geen Kinect of IR, laatste (non-preview) update (met transparante tegels). Maar had het ook met de Xbox-software van een versie terug (2014).
XS4ALL (motorola) setupbox. Geen Kinect of IR, laatste (non-preview) update (met transparante tegels). Maar had het ook met de Xbox-software van een versie terug (2014).
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Engels als Kinect taal zou mogelijk moeten worden, zelfs met je systeemtaal op Nederlands, kan toch zo moeilijk niet zijn e!SinergyX schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:21:
Jup, nog steeds een flink nadeel. Aantal regio's hebben wel de optie om regio op A te zetten, maar taal op B, dus een NL regio met UI engels zou geen overbodige luxe zijn.
Systeem en Kinect zijn altijd dezelfde taal, onscreen uitspreken wat je ziet zou dan een probleem zijnDragunov schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:44:
Engels als Kinect taal zou mogelijk moeten worden, zelfs met je systeemtaal op Nederlands, kan toch zo moeilijk niet zijn e!
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nee, herken ik niet maar Ziggo. Deed het ook met de vorige versie prima.DeMoN schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:46:
Herkent iemand het probleem dat als je de TV opent je alleen sneeuw hebt? Moet dan terug naar home, TV app afsluiten en weer starten. Dan werkt het pas weer. Heb het 4 van de 10 keer dat ik TV wil kijken.
Ik ben eigenlijk ook niet van plan tegen de Xbox te praten. Met de controller gaat veel sneller. Als ik soms filmpjes op YouTube zie waar iemand twee keer iets moet zeggen voordat de Xbox het begrijpt. Maar goed, het zit er op, het kan, altijd goed maar niks voor mij. Handgebaren is ook iets wat ik niet ga gebruiken. Duurt me te lang, vooral als je net een potje CoD hebt gespeeld. Eigenlijk is lullen tegen de Xbox alleen handig als je met je klauwen in de saus zit en je controller niet onder de zooi wilt hebben.
[ Voor 31% gewijzigd door GerCor op 10-02-2015 14:04 ]
Nu heb ik zelf geen Kinect (nog niet) en ik dacht gelezen te hebben dat jij hem nog maar net hebt. Zou het niet zo kunnen zijn dat je de volledige potentie van de Kinect nog niet doorhebt? Ik weet het niet hoor, maar ik hoor van Kinect-owners niets anders dan lovende verhalen, vandaarGerCor schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:59:
[...]
Nee, herken ik niet maar Ziggo. Deed het ook met de vorige versie prima.
Ik ben eigenlijk ook niet van plan tegen de Xbox te praten. Met de controller gaat veel sneller. Als ik soms filmpjes op YouTube zie waar iemand twee keer iets moet zeggen voordat de Xbox het begrijpt. Maar goed, het zit er op, het kan, altijd goed maar niks voor mij. Handgebaren is ook iets wat ik niet ga gebruiken. Duurt me te lang, vooral als je net een potje CoD hebt gespeeld. Eigenlijk is lullen tegen de Xbox alleen handig als je met je klauwen in de saus zit en je controller niet onder de zooi wilt hebben.
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
O, maar dat de Kinect veel toevoegt, daar kunnen we het snel over eens zijn. Net nog even ge-Skyped naar mijn vriendin op het werk. En OneGuide werkt vlekkeloos. Ik word, omdat mij zoon staat ingelogd, door Kinect herkent als 'gast'. Allemaal leuk maar daarom hoef ik toch niet alles leuk te vinden zoals praten tegen een apparaat? Zo is Cortana ook helemaal niks voor mij. Maar nogmaals, geweldig dat het kan.DeMoN schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 14:06:
[...]
Nu heb ik zelf geen Kinect (nog niet) en ik dacht gelezen te hebben dat jij hem nog maar net hebt. Zou het niet zo kunnen zijn dat je de volledige potentie van de Kinect nog niet doorhebt? Ik weet het niet hoor, maar ik hoor van Kinect-owners niets anders dan lovende verhalen, vandaar
Ik vindt praten tegen Anna in FH2 best wel de moeite waard en het gaat ook nog best goed.GerCor schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 14:19:
[...]
O, maar dat de Kinect veel toevoegt, daar kunnen we het snel over eens zijn. Net nog even ge-Skyped naar mijn vriendin op het werk. En OneGuide werkt vlekkeloos. Ik word, omdat mij zoon staat ingelogd, door Kinect herkent als 'gast'. Allemaal leuk maar daarom hoef ik toch niet alles leuk te vinden zoals praten tegen een apparaat? Zo is Cortana ook helemaal niks voor mij. Maar nogmaals, geweldig dat het kan.
Ook ik wil mijn xbox one op engels kunnen zetten terwijl we in Nederland zijn, hopelijk komt dat nog.
Who needs a screenshot function.
Verwijderd
Dan zou ik de dlc moeten kopen. Op zich geen punt. Level 25 moet je toch worden he. Ik heb nog nauwelijks cheevos uit de main game.uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:42:
[...]
Ik doe graag mee om BF4 te 100%en. Maar bedoel je dan ook de DLC? Want de core game heb ik al op 100%
En Peggle 2 moet je zeker proberen. Echt een tof puzzel spelletje.
Edit Hoewel ik 45 usd wel aan de prijs vind...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2015 17:58 ]
Ah, die zitten niet in ea acces
dan is dat wel duur ja voor enkel de dlc.
Op het moment geldt:uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 19:17:
Ah, die zitten niet in ea accesdan is dat wel duur ja voor enkel de dlc.
Battlefield 4 Second Assault is free for you until Feb. 28. Get it from the EA Access Hub app.
Mijn gratis maand xbox live is zojuist geactiveerd wegens het debacle genaamd halo mcc, thanx 343 & MS
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Nieuwste update net binnengehaald! Ben sinds vandaag volledig enrolled in de public preview
Nog bedankt Martinspire
Mijn systeemsoftware is nu xb_rel_1502.150207-0912
Helaas heeft deze update nog geen boeiende fixes of features, bron:
Ben benieuwd.
Trouwens, iedereen die niet in de preview zit, maar wel de laatste update heeft met de transparante tegels, vergeet je controller-firmware via de USB-kabel niet bij te werken! Controller heeft nu veel sneller verbinding, dat is wel fijn
Ik zie (geen idee of ze gelijk hebben) wel mensen in dat Reddit-topic zeggen dat de Maart-public-beta binnen enkele dagen beschikbaar moet zijnFIXES
A fix to address an issue where some videos would not play in the Comedy Central app.
A fix to address an issue where videos would not play within the MTV app
A fix to address an issue in the Upload app where “Watch all” videos generates an error.
FEATURED FEEDBACK OPPORTUNITIES
Comedy Central Quest: Perform this Special quest to try out the Comedy Central app and the fix in this update.
MTV Quest: Perform this Special quest to try out the MTV app and the fix in this update.
Trouwens, iedereen die niet in de preview zit, maar wel de laatste update heeft met de transparante tegels, vergeet je controller-firmware via de USB-kabel niet bij te werken! Controller heeft nu veel sneller verbinding, dat is wel fijn
[ Voor 10% gewijzigd door DeMoN op 10-02-2015 22:41 ]
Ik ben er als Kinect-owner anders totaal niet lovend over. Het enige wat ie voor mij doet is me automatisch inloggen en herkennen welke controller ik vast heb. Omdat mijn Xbox op Nederlands staat werkt voicecontrol niet en met mijn controller cq Xbox remote ben ik veel sneller dan zwaaien als een debiel naar mijn TV. Ik heb echt spijt dat ik hem er los bij gekocht heb, gelukkig was hij tweedehands waardoor de prijs meeviel maar ik snap inmiddels helemaal waarom de vorige eigenaar hem verkocht. Totaal zinloze periferal, ik zou iedereen afraden er 1 te nemenDeMoN schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 14:06:
[...]
Nu heb ik zelf geen Kinect (nog niet) en ik dacht gelezen te hebben dat jij hem nog maar net hebt. Zou het niet zo kunnen zijn dat je de volledige potentie van de Kinect nog niet doorhebt? Ik weet het niet hoor, maar ik hoor van Kinect-owners niets anders dan lovende verhalen, vandaar
(Bij mij staat ie dus inmiddels ook gewoon uit...)
Ik gebruik hem voor:Tomba schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 07:41:
[...]
Ik ben er als Kinect-owner anders totaal niet lovend over. Het enige wat ie voor mij doet is me automatisch inloggen en herkennen welke controller ik vast heb. Omdat mijn Xbox op Nederlands staat werkt voicecontrol niet en met mijn controller cq Xbox remote ben ik veel sneller dan zwaaien als een debiel naar mijn TV. Ik heb echt spijt dat ik hem er los bij gekocht heb, gelukkig was hij tweedehands waardoor de prijs meeviel maar ik snap inmiddels helemaal waarom de vorige eigenaar hem verkocht. Totaal zinloze periferal, ik zou iedereen afraden er 1 te nemen
(Bij mij staat ie dus inmiddels ook gewoon uit...)
- Inloggen
- Controller wisselen
- Voice command (turn off vooral, of in FH2 bijvoorbeeld waar je de gps aan kan sturen).
- Gesture commands als ik te lui ben controller te pakken.
- Streamen
Ligt eraan waar je hem voor wilt gebruiken dus of hij nuttig is of niet. Ik zou niet zonder willen.
Ik vind anders de kinect geweldig. Het praten tegen dat ding werkt echt als een tierelier en qua snelheid red je dat nooit met je controller.
Natuurlijk wel een gemiste kans van MS om op NL geen engelse commands te hebben.
Waar ik totaal helemaal niks mee heb en wat bij mij ook niet werkte en heel snel klaar mee was is de tv functie.
Vond de tv qualiteit minder dan direct aangesloten , volgens mij de lip sync was k"t.
Vindt mijn UPC kastje beter werken en de One guide is voor mij geen toegevoegde waarde.
Natuurlijk wel een gemiste kans van MS om op NL geen engelse commands te hebben.
Waar ik totaal helemaal niks mee heb en wat bij mij ook niet werkte en heel snel klaar mee was is de tv functie.
Vond de tv qualiteit minder dan direct aangesloten , volgens mij de lip sync was k"t.
Vindt mijn UPC kastje beter werken en de One guide is voor mij geen toegevoegde waarde.
Ik heb sinds afgelopen weekend ook een X1. Het jeukte zo erg om nog eens Halo 1 tm 3 door te spelen dat ik de bundel heb gekochtDeMoN schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 22:40:
Nieuwste update net binnengehaald! Ben sinds vandaag volledig enrolled in de public previewNog bedankt Martinspire
![]()
[...]
Ik zie (geen idee of ze gelijk hebben) wel mensen in dat Reddit-topic zeggen dat de Maart-public-beta binnen enkele dagen beschikbaar moet zijnBen benieuwd.
Waar je het over hebt, is dat een preview dat je eerder nieuwe updates krijgt? net zoals de developer preview voor WP bv? dan ga ik dat ook doen denk ik...
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Aangezien ik automatisch inlog en ik maar 1 controller gebruik heb ik aan de eerste 2 niets eigenlijk. Mijn Xbone staat op NL dus geen Voicecommands. Heb ook maar 1 game (?) die er iets mee doet en dat is Alien (die luistert of jij wel stil bent). Leuke gimmick maar ook niet meer dan dat.DrParanoid schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 07:52:
[...]
Ik gebruik hem voor:
- Inloggen
- Controller wisselen
- Voice command (turn off vooral, of in FH2 bijvoorbeeld waar je de gps aan kan sturen).
- Gesture commands als ik te lui ben controller te pakken.
- Streamen
Ligt eraan waar je hem voor wilt gebruiken dus of hij nuttig is of niet. Ik zou niet zonder willen.
Gestures zijn aan mij niet besteed en wat je met Streamen bedoelt weet ik niet?
Vanuit mijn optiek heb ik geld uitgegeven aan een apparaat dat echt geen meerwaarde heeft, behalve de ene keer dat ik ermee geskypt heb maar goed dat is dus voor iedereen persoonlijk
Vraagje voor het updaten van de controller.
Kan dit ook met een USB kabel welke gebruikt wordt voor bijvoorbeeld je mobiele telefoon? (indien de aansluiting past uiteraard)
Of moet je daar speciaal een kabeltje voor aanschaffen?
Kan dit ook met een USB kabel welke gebruikt wordt voor bijvoorbeeld je mobiele telefoon? (indien de aansluiting past uiteraard)
Hou er rekening mee dat als je in dat previewprogramma zit je met bugs te maken kunt krijgen op je XBox die je niet hebt als je niet in dat previewprogramma zit.Scrisissszzz schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 08:33:
[...]
Ik heb sinds afgelopen weekend ook een X1. Het jeukte zo erg om nog eens Halo 1 tm 3 door te spelen dat ik de bundel heb gekocht![]()
Waar je het over hebt, is dat een preview dat je eerder nieuwe updates krijgt? net zoals de developer preview voor WP bv? dan ga ik dat ook doen denk ik...
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ja dat klopt, dat is een overweging. Maar ik neem aan dat je terug kunt naar de laatste officiële release software? Dat kan bij WP bv wel door de telefoon opnieuw te installeren. Wat ik eerlijk gezegd nog niet heb hoeven doen.Lekker Ventje schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:00:
[...]
Hou er rekening mee dat als je in dat previewprogramma zit je met bugs te maken kunt krijgen op je XBox die je niet hebt als je niet in dat previewprogramma zit.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Dat weet ik eerlijk gezegd niet, ik doe zelf niet aan dat programma mee maar iemand anders kan daar beter op antwoorden. Genoeg deelnemers hier op het forumScrisissszzz schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:02:
[...]
Ja dat klopt, dat is een overweging. Maar ik neem aan dat je terug kunt naar de laatste officiële release software? Dat kan bij WP bv wel door de telefoon opnieuw te installeren. Wat ik eerlijk gezegd nog niet heb hoeven doen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ook geen Forza Horizon zeker? Daar vind ik het wel cool. En ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat straks met Halo 5 je ook wel met Cortana zal kunnen babbelen.Tomba schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 08:33:
[...]
Aangezien ik automatisch inlog en ik maar 1 controller gebruik heb ik aan de eerste 2 niets eigenlijk. Mijn Xbone staat op NL dus geen Voicecommands. Heb ook maar 1 game (?) die er iets mee doet en dat is Alien (die luistert of jij wel stil bent). Leuke gimmick maar ook niet meer dan dat.
Gestures zijn aan mij niet besteed en wat je met Streamen bedoelt weet ik niet?
Vanuit mijn optiek heb ik geld uitgegeven aan een apparaat dat echt geen meerwaarde heeft, behalve de ene keer dat ik ermee geskypt heb maar goed dat is dus voor iedereen persoonlijkIk had na het debacle van de eerste Kinect gehoopt op wat killer apps en games maar -met dank aan de imo debiele beslissing om voice control voor mij als Nederlander te blokkeren- ik heb er nog geen kunnen ontdekken.
Voice Control komt echt wel, ben daar maar niet bang om.
Heeft iemand trouwens al ervaring/geprobeert hoe voice control in andere landen werkt? Dus Duitsland, Frankrijk, Spanje, etc?
Ik heb wel Forza 5 maar Forza Horizon inderdaad (nog) niet. Halo deed mij op de eerste Xbox al niets dus daar ga ik m ook niet voor gebruikenMartinspire schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:35:
[...]
Ook geen Forza Horizon zeker? Daar vind ik het wel cool. En ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat straks met Halo 5 je ook wel met Cortana zal kunnen babbelen.
Heeft iemand trouwens al ervaring/geprobeert hoe voice control in andere landen werkt? Dus Duitsland, Frankrijk, Spanje, etc?
Ik ben er ook niet bang voor, maar vind het wel erg vreemd dat je me gewoon niet eens de optie geeft om Engels te praten tegen mijn apparaat (iets wat ik sowieso wil! Ik wil helemaal geen Nederlandse voice control; Xbox ga aan? Nee bedankt
Volgens mij wordt Kinect amper tot niet meer verkocht. Dus ik acht de kans nihil dat ontwikkelaars daar nog extra tijd en moeite in gaan steken. Zeker nu ze vrij zijn in het benutten van de kracht welke normaliter gereserveerd moest blijven voor Kinect.Martinspire schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:35:
[...]
Ook geen Forza Horizon zeker? Daar vind ik het wel cool. En ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat straks met Halo 5 je ook wel met Cortana zal kunnen babbelen.
Nee, Kinect is technisch een erg mooi product, maar op de One volledig geflopt.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Hoe wordt de Kinect dan gebruikt in Forza Horizon?Martinspire schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:35:
[...]
Ik zag in de opties van Forza 5 dat er de mogelijkheid is om je hoofd te volgen? betekend dit dat je naar links en rechts kan kijken in de auto?
In FH2 gebruik je Kinect om commando's te geven aan Anna. Zij is een navigatrice die je dan naar bepaalde punten kan leiden door de route op de minimap uit te tekenen.
ah ok, en dit kan niet via je headset?Lekker Ventje schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:17:
In FH2 gebruik je Kinect om commando's te geven aan Anna. Zij is een navigatrice die je dan naar bepaalde punten kan leiden door de route op de minimap uit te tekenen.
Weet ik niet, heb geen headset
Volgens mij maakt het gebruik van de Kinect API en een groot deel van de verwerking daarvan zit volgens mij in de Kinect zelf.ourplayground schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:18:
[...]
ah ok, en dit kan niet via je headset?
Maar goed, ik zie genoeg Kinect games beschikbaar? Ze krijgen echter 0 aandacht. Dat is het grotere probleem. Ze worden compleet genegeerd en hebben vrijwel geen marketing gehad. Anders had je vast wel wat meer gezien van Dance Central Spotlight, Just Dance, Kinect Sports Rivals, Boom Ball, Fantasia Music Evolved en Xbox Fitness (en nog een paar maar die zijn erg slecht).
Het is in ieder geval voldoende om je kinderen of vrouwelijke metgezel mee bezig te houden. Fantasia Music Evolved staat voor mij in de top 10 van 2014.
Ja, is het previewprogrammaScrisissszzz schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 08:33:
[...]
Ik heb sinds afgelopen weekend ook een X1. Het jeukte zo erg om nog eens Halo 1 tm 3 door te spelen dat ik de bundel heb gekocht![]()
Zie ook de topicwarning onderaan dit topic voor de link
Ik mis nog steeds een game in style van de oude PS2 Eyetoy, airguitar, boxen, ninja meppen, dat was erg leuk.Martinspire schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:05:
[...]
Volgens mij maakt het gebruik van de Kinect API en een groot deel van de verwerking daarvan zit volgens mij in de Kinect zelf.
Maar goed, ik zie genoeg Kinect games beschikbaar? Ze krijgen echter 0 aandacht. Dat is het grotere probleem. Ze worden compleet genegeerd en hebben vrijwel geen marketing gehad. Anders had je vast wel wat meer gezien van Dance Central Spotlight, Just Dance, Kinect Sports Rivals, Boom Ball, Fantasia Music Evolved en Xbox Fitness (en nog een paar maar die zijn erg slecht).
Het is in ieder geval voldoende om je kinderen of vrouwelijke metgezel mee bezig te houden. Fantasia Music Evolved staat voor mij in de top 10 van 2014.
Ik bied EUR 50, waar woon je?Tomba schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:42:
[...]
Ik heb wel Forza 5 maar Forza Horizon inderdaad (nog) niet. Halo deed mij op de eerste Xbox al niets dus daar ga ik m ook niet voor gebruikenEvengoed moet ik toch echt concluderen dat de meerwaarde van de Kinect ook op de Xbox One dicht de nullijn benadert tot dusverre. Zelfs de Kinect op de 360 had voor mijn gevoel meer games!
Ik ben er ook niet bang voor, maar vind het wel erg vreemd dat je me gewoon niet eens de optie geeft om Engels te praten tegen mijn apparaat (iets wat ik sowieso wil! Ik wil helemaal geen Nederlandse voice control; Xbox ga aan? Nee bedankt) In den beginne zei MS dat wij hem in Nederland pas later kregen zodat we Voice Control hadden in het Nederlands. Niet alleen hebben we dat niet, maar we worden ook nog eens geblockt om Engels te gebruiken. Onbegrijpelijk, maar zoals ik al eerder aan gaf flikken ze op Windows Phone vrolijk hetzelfde dus consistent zijn ze in ieder geval wel
Het typische is dat de meeste gamers veel liever op het puntje van de bank zitten voor een goede game met controller. Het is inderdaad leuk om eventjes met de kinderen/vrouw/man/het een spelletje met de kinect te doen, maar als ik even in mijn situatie kijk: zoon 9 jaar: fifa15, fifa15 en oh ja fifa15, wil hij interactie vraagt ie gelijk om de Wii (die hebben we gelukkig niet meer) zoon 4 jaar: totaal geen interesse in gaming nu, vrouw: vond de Wii wel leuk, maar vind de kinect te "ingewikkeld" . Dan ikzelf: race/fps/actie/avontuur hebben toch echt mijn voorkeur boven bijvoorbeeld Kinect Sports Rivals.Martinspire schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:05:
[...]
Volgens mij maakt het gebruik van de Kinect API en een groot deel van de verwerking daarvan zit volgens mij in de Kinect zelf.
Het schijnt wel dat ik een a-sociale gamer ben, online racen of knallen is bijvoorbeeld niks voor mij.
Ik ga er voor het gemak vanuit dat wij een doorsnee gezin zijn en niet uniek zijn in deze beleving van gamen, en kan dan ook best begrijpen dat de promoties meer ingezet worden op de ouderwetse console games in plaats van het onderdrukte kinect gaming.
Ik snap dat je de ene game meer promoot dan de ander. Maar het lijkt er de laatste tijd sterk op dat ze alleen Halo en COD promoten. Ik heb ook amper reclame van Sunset Overdrive gezien. En die game is nu helemaal ondergesneeuwd. Verder maakt MS echt veel te weinig reclame. Zeker in Europa is het aandeel gewoon te laag en zitten we nu al maanden met een prima console die gewoon geen aandacht krijgt. Hetzelfde merk je met andere MS-producten. Office en Azure krijgen prima aandacht, maar Windows en Windows Phone zie je maar amper. En voor zo'n groot bedrijf met gigantisch marketingbudget vind ik het wel opvallend waar dat dan allemaal naartoe moet gaan. Want ik kom het niet tegen.ourplayground schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:35:
[...]
Het typische is dat de meeste gamers veel liever op het puntje van de bank zitten voor een goede game met controller. Het is inderdaad leuk om eventjes met de kinderen/vrouw/man/het een spelletje met de kinect te doen, maar als ik even in mijn situatie kijk: zoon 9 jaar: fifa15, fifa15 en oh ja fifa15, wil hij interactie vraagt ie gelijk om de Wii (die hebben we gelukkig niet meer) zoon 4 jaar: totaal geen interesse in gaming nu, vrouw: vond de Wii wel leuk, maar vind de kinect te "ingewikkeld" . Dan ikzelf: race/fps/actie/avontuur hebben toch echt mijn voorkeur boven bijvoorbeeld Kinect Sports Rivals.
Het schijnt wel dat ik een a-sociale gamer ben, online racen of knallen is bijvoorbeeld niks voor mij.
Ik ga er voor het gemak vanuit dat wij een doorsnee gezin zijn en niet uniek zijn in deze beleving van gamen, en kan dan ook best begrijpen dat de promoties meer ingezet worden op de ouderwetse console games in plaats van het onderdrukte kinect gaming.
Juist de X1 kun je prima als familie-console aanprijzen. Er is nu voor bijna elk genre wel wat. Maar waarom komen we het dan niet tegen in reclames? In tijdschriften? Als sponsor bij wedstrijden? Als reclame bij websites? Er is hier ook geen kortings-actie en dat is gewoon raar. Vooral de eerste 2 a 3 jaar moet je gewoon vol in de marketing zitten. Niet wat ze nu doen wat volgens mij 1 medewerker voor heel Nederland uitvoert. Want meer kan het echt niet zijn of ze zitten daar gewoon geld te verbranden omdat de kachel wat laag staat.
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 11-02-2015 12:48 ]
Mee eens wat betreft sunset overdrive en vele andere titels. Echt als familie console vind ik discutabel. Ik was onlangs bij de MediaMarkt met mijn oudste zoon (9 jaar) en er was op FIFA en Lego Batman na helemaal niks te kiezen voor hem, de rest was allemaal 12,16 of 18 jaar en ouder. Nu probeer ik me een beetje aan die richtlijnen te houden en dan blijft er erg weinig over.Martinspire schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:48:
[...]
Ik snap dat je de ene game meer promoot dan de ander. Maar het lijkt er de laatste tijd sterk op dat ze alleen Halo en COD promoten. Ik heb ook amper reclame van Sunset Overdrive gezien. En die game is nu helemaal ondergesneeuwd. Verder maakt MS echt veel te weinig reclame. Zeker in Europa is het aandeel gewoon te laag en zitten we nu al maanden met een prima console die gewoon geen aandacht krijgt. Hetzelfde merk je met andere MS-producten. Office en Azure krijgen prima aandacht, maar Windows en Windows Phone zie je maar amper. En voor zo'n groot bedrijf met gigantisch marketingbudget vind ik het wel opvallend waar dat dan allemaal naartoe moet gaan. Want ik kom het niet tegen.
Juist de X1 kun je prima als familie-console aanprijzen. Er is nu voor bijna elk genre wel wat. Maar waarom komen we het dan niet tegen in reclames? In tijdschriften? Als sponsor bij wedstrijden? Als reclame bij websites? Er is hier ook geen kortings-actie en dat is gewoon raar. Vooral de eerste 2 a 3 jaar moet je gewoon vol in de marketing zitten. Niet wat ze nu doen wat volgens mij 1 medewerker voor heel Nederland uitvoert. Want meer kan het echt niet zijn of ze zitten daar gewoon geld te verbranden omdat de kachel wat laag staat.
Het valt mij al langer op dat Nederland (wellicht Benelux?) schijnbaar voor MS totaal niet interessant is. Het is dat een Daniel van Soest en Tony Krijnen nog rondlopen in het bedrijfsleven want anders kwamen Windows Server, Azure en Office ook niet onder de aandacht!Martinspire schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:48:
[...]
Ik snap dat je de ene game meer promoot dan de ander. Maar het lijkt er de laatste tijd sterk op dat ze alleen Halo en COD promoten. Ik heb ook amper reclame van Sunset Overdrive gezien. En die game is nu helemaal ondergesneeuwd. Verder maakt MS echt veel te weinig reclame. Zeker in Europa is het aandeel gewoon te laag en zitten we nu al maanden met een prima console die gewoon geen aandacht krijgt. Hetzelfde merk je met andere MS-producten. Office en Azure krijgen prima aandacht, maar Windows en Windows Phone zie je maar amper. En voor zo'n groot bedrijf met gigantisch marketingbudget vind ik het wel opvallend waar dat dan allemaal naartoe moet gaan. Want ik kom het niet tegen.
Mede daarom is Nederland volgens mij een echt Sonyland, al zie je die ook al bv via de Champions Leugue op je beeldbuis natuurlijk.
X1 een familieconsole, ik weet het niet. Dan denk ik persoonlijk toch meer aan een Wii.
Sowieso; maakt MS uberhaupt reclame? De enige X1 reclames die ik zie zijn op Amerikaanse TV, in Nederland kan ik het me niet heugen. Zelfs toen ze eindelijk een jaar na Sony kwamen heb ik verder geen extra uitingen gezien (al kan ik die gemist hebben)
Als je een afzetmarkt van een miljard hebt, wat maken die 18 miljoen mensen dan uit? Elke taal of land is factor X van Nederland, logisch dat er weinig tot geen reclame komt voor het 'afwijkend kleine landje'.
Maar gun ons dan gewoon de middenweg, limiteer niet op wat we niet mogen hebben.
Maar gun ons dan gewoon de middenweg, limiteer niet op wat we niet mogen hebben.
Begrijp ik hieruit dat er in de rest van europa wel reclame gemaakt wordt? (731 miljoen inwoners in Europa - 18 miljoen van Nederland is nog steeds best veel mensen die gemist worden als er geen reclame gemaakt wordt in Europa)SinergyX schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:17:
Als je een afzetmarkt van een miljard hebt, wat maken die 18 miljoen mensen dan uit? Elke taal of land is factor X van Nederland, logisch dat er weinig tot geen reclame komt voor het 'afwijkend kleine landje'.
Zoo tycoon(E), Fantasia Music Evolved(7 of 10+? al is die totaal niet gewelddadig) natuurlijk, maar volgens mij is ook Disney Infinity wel geschikt (7+). Dat een Mediamarkt alleen blockbusters heeft sta ik niet van te kijken, maar mogelijk kun je beter een kijkje nemen in de online store?ourplayground schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:59:
[...]
Mee eens wat betreft sunset overdrive en vele andere titels. Echt als familie console vind ik discutabel. Ik was onlangs bij de MediaMarkt met mijn oudste zoon (9 jaar) en er was op FIFA en Lego Batman na helemaal niks te kiezen voor hem, de rest was allemaal 12,16 of 18 jaar en ouder. Nu probeer ik me een beetje aan die richtlijnen te houden en dan blijft er erg weinig over.
Verder vraag ik me af waarom Forza Horizon een leeftijdsrating van 10+ heeft?
Maar goed, het aanbod is er wel en natuurlijk heeft de Wii ook aardig wat kindvriendelijke games, maar dat is eigenlijk ook het enige genre waar het echt goed in is. Alle multiplatform titels zijn allemaal minderwaardig en er komt gewoon minder voor uit.
En dat bedoel ik dan ook, de Xbox One is het beste voor de hele familie. Gewoon de beste all-rounder.
En daar moeten ze hoger op inzetten.
Mja niet veel, maar het gaat nog steeds om marktaandeel. En ook in de rest van Europa is het gewoon een suboptimale ervaring. Beter dan in NL, dat wel.SinergyX schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:17:
Maar ik vind het ook raar dat Microsoft geen grote basis in Europa heeft. Het is nog steeds zo US-focussed en dat vind ik raar.
Mja maar het is niet dat Sony nou zoveel doet voor Nederland. Op marketing na is er ook vrij weinig unieks aan de PS4 voor Nederland. Eigenlijk hetzelfde als met de X1 dus.Tomba schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:13:
[...]
Het valt mij al langer op dat Nederland (wellicht Benelux?) schijnbaar voor MS totaal niet interessant is. Het is dat een Daniel van Soest en Tony Krijnen nog rondlopen in het bedrijfsleven want anders kwamen Windows Server, Azure en Office ook niet onder de aandacht!
Mede daarom is Nederland volgens mij een echt Sonyland, al zie je die ook al bv via de Champions Leugue op je beeldbuis natuurlijk.
De promotie rondom X1 launch was ook erbarmelijk, maar ik heb het idee dat dit kwam omdat de meeste fans toch al een X1 hadden (zullen ze vast zien in het datacentrum) en ze eerst de naam weer goed wilden maken. In ieder geval vond ik het ook opvallend dat er in diverse talkshows, tijdschriften en websites eigenlijk 0 aandacht was. Waarom zat er niemand bij P&W destijds? Waarom was er geen artikel in de Libelle/Margriet/Autoweek/Panorama/etc. Waarom geen uitgebreid interview op Tweakers? Etc. Waarom geen launch-evenement?X1 een familieconsole, ik weet het niet. Dan denk ik persoonlijk toch meer aan een Wii.
Sowieso; maakt MS uberhaupt reclame? De enige X1 reclames die ik zie zijn op Amerikaanse TV, in Nederland kan ik het me niet heugen. Zelfs toen ze eindelijk een jaar na Sony kwamen heb ik verder geen extra uitingen gezien (al kan ik die gemist hebben)
Het is dat ik me ontzettend vermaak met mn console, anders had ik me enorm boos gemaakt
Je kan die kabel inderdaad gebruiken. Let er wel op dat je headset is aangesloten. Anders doet je update alsnog niksmike0001 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 08:40:
Vraagje voor het updaten van de controller.
Dank je wel voor de tip. Zal ze vanmiddag eens aankoppelen.CuBras schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:42:
[...]
Je kan die kabel inderdaad gebruiken. Let er wel op dat je headset is aangesloten. Anders doet je update alsnog niks
Ben het helemaal met je eens. Ook qua Windows Phone inderdaad. Nog steeds vragen mensen mij wat voor telefoon ik gebruik en trekken daar zelf de conclusie (zonder inhoudelijke kennis van zaken) dat dat nooit veel kan zijn. Samsung en iPhone, dat is wat ze kennen. En iemand die 1% meer technisch is weet de naam Android uit te kramen.Martinspire schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:33:
[...]
Zoo tycoon(E), Fantasia Music Evolved(7 of 10+? al is die totaal niet gewelddadig) natuurlijk, maar volgens mij is ook Disney Infinity wel geschikt (7+). Dat een Mediamarkt alleen blockbusters heeft sta ik niet van te kijken, maar mogelijk kun je beter een kijkje nemen in de online store?
Verder vraag ik me af waarom Forza Horizon een leeftijdsrating van 10+ heeft?
Maar goed, het aanbod is er wel en natuurlijk heeft de Wii ook aardig wat kindvriendelijke games, maar dat is eigenlijk ook het enige genre waar het echt goed in is. Alle multiplatform titels zijn allemaal minderwaardig en er komt gewoon minder voor uit.
En dat bedoel ik dan ook, de Xbox One is het beste voor de hele familie. Gewoon de beste all-rounder.
En daar moeten ze hoger op inzetten.
[...]
Mja niet veel, maar het gaat nog steeds om marktaandeel. En ook in de rest van Europa is het gewoon een suboptimale ervaring. Beter dan in NL, dat wel.
Maar ik vind het ook raar dat Microsoft geen grote basis in Europa heeft. Het is nog steeds zo US-focussed en dat vind ik raar.
[...]
Mja maar het is niet dat Sony nou zoveel doet voor Nederland. Op marketing na is er ook vrij weinig unieks aan de PS4 voor Nederland. Eigenlijk hetzelfde als met de X1 dus.
[...]
De promotie rondom X1 launch was ook erbarmelijk, maar ik heb het idee dat dit kwam omdat de meeste fans toch al een X1 hadden (zullen ze vast zien in het datacentrum) en ze eerst de naam weer goed wilden maken. In ieder geval vond ik het ook opvallend dat er in diverse talkshows, tijdschriften en websites eigenlijk 0 aandacht was. Waarom zat er niemand bij P&W destijds? Waarom was er geen artikel in de Libelle/Margriet/Autoweek/Panorama/etc. Waarom geen uitgebreid interview op Tweakers? Etc. Waarom geen launch-evenement?
Het is dat ik me ontzettend vermaak met mn console, anders had ik me enorm boos gemaakt
Gewoon zonde, als je ziet wat voor een potentie WP heeft. Het gaat me soms echt aan het hart. En dan ben ik nog wel zo genaaid met WP aangezien ik een Lumia 800 had gekocht (WP7, zonder upgrade naar 8 ).
Herkenbaar, maar zo werkt het. Er wordt geen reclame gemaakt en Alexander Klöpping heeft er niets over gezegd in DWDD dus bestaat t niet toch? Overigens kan ik door de - in Nederland - enorme app-gap Windows Phone eigenlijk aan niemand aanraden. Je moet - zoals ik - echt diehard fan zijn eigenlijk....DeMoN schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:57:
[...]
Ben het helemaal met je eens. Ook qua Windows Phone inderdaad. Nog steeds vragen mensen mij wat voor telefoon ik gebruik en trekken daar zelf de conclusie (zonder inhoudelijke kennis van zaken) dat dat nooit veel kan zijn. Samsung en iPhone, dat is wat ze kennen. En iemand die 1% meer technisch is weet de naam Android uit te kramen.
Gewoon zonde, als je ziet wat voor een potentie WP heeft. Het gaat me soms echt aan het hart. En dan ben ik nog wel zo genaaid met WP aangezien ik een Lumia 800 had gekocht (WP7, zonder upgrade naar 8 ).
Vwb Microsoft begint het voor mezelf een beetje op MStockholm syndroom te lijken
Mwoah zo erg ervaar ik het niet. Het gras is niet groener. Ik heb zelf nu recent weer een WP en het werkt gewoon prima. Mn iPhone hou ik erbij voor wat hypeapps en een PS4 heb ik voor wat exclusives. Maar het is niet alsof ik niet zonder zou kunnen. Zeker als ik de releaselijst van de PS4 kijk, dan zit ik niet bepaald te springen.Tomba schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:15:
[...]
Herkenbaar, maar zo werkt het. Er wordt geen reclame gemaakt en Alexander Klöpping heeft er niets over gezegd in DWDD dus bestaat t niet toch? Overigens kan ik door de - in Nederland - enorme app-gap Windows Phone eigenlijk aan niemand aanraden. Je moet - zoals ik - echt diehard fan zijn eigenlijk....
Vwb Microsoft begint het voor mezelf een beetje op MStockholm syndroom te lijken(Lumia 800 --> 820 --> 1020, maar ook Surface RT --> Surface 2 Pro en Xbox --> Xbox 360 --> Xbone) Ben qua telefoons nu serieus op het punt om afscheid te nemen en over te stappen op Apple. Puur omdat ik me door MS continu in de kou gezet voel.
Het is echt puur de marketing en naamsbekendheid die het aflaat weten. Maar zolang ik me ermee vermaak, waarom zou ik dan over gaan stappen? Het is jammer dat MS NL totaal geen geld steekt in deze projecten, want het is echt niet moeilijk om meer marktaandeel te vergaren. Dat hoeft geen miljarden te kosten. Wat meer reclame her en der en wat apps financieren en je bent er al snel. En oja, wat features naar NL halen natuurlijk.
Kijk voor de gein eens naar http://www.microsoft.com/.../ons-management-team.aspx over wie er in MS Nederland management zitten. Geen enkele heeft het over WP of Xbox. Dat van "Wat doe je in je vrije tijd" moet toch wel 1 antwoorden met "Beetje xboxen" oid? Of zoek eens naar de vacatures bij Microsoft met de term Xbox of "Windows Phone" erin. Die zijn er niet eens.
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 11-02-2015 15:25 ]
Het is een beetje kip en ei probleem. Zolang Microsoft weigert te investeren worden er ook minder apparaten verkocht en is er dus voor de app producenten geen enkele reden om ook WP te ondersteunen (of om maar bij Xbone te blijven voor de KinectMartinspire schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:20:
[...]
Mwoah zo erg ervaar ik het niet. Het gras is niet groener. Ik heb zelf nu recent weer een WP en het werkt gewoon prima. Mn iPhone hou ik erbij voor wat hypeapps en een PS4 heb ik voor wat exclusives. Maar het is niet alsof ik niet zonder zou kunnen. Zeker als ik de releaselijst van de PS4 kijk, dan zit ik niet bepaald te springen.
Het is echt puur de marketing en naamsbekendheid die het aflaat weten. Maar zolang ik me ermee vermaak, waarom zou ik dan over gaan stappen? Het is jammer dat MS NL totaal geen geld steekt in deze projecten, want het is echt niet moeilijk om meer marktaandeel te vergaren. Dat hoeft geen miljarden te kosten. Wat meer reclame her en der en wat apps financieren en je bent er al snel. En oja, wat features naar NL halen natuurlijk.
Dat betekent dus; geen VI app, geen Wie is de Mol app, geen KNAB app, etc etc. Nog los van het feit dat die paar verdwaalde Nederlandse apps zelden tot nooit geupdate worden (zie bv 9292) Hetzelfde geldt voor perefirals, Windows Phone ondersteuning is altijd een after thought, mede omdat die slaapkoppen in Redmond maar geen API willen exposen voor de ontwikkelaars
No offense Martin maar als zelfs jij al een iPhone hebt....dan zegt dat iets over hoe erg Microsoft het laat liggen. Ik ben altijd fan geweest van Microsoft maar ze deliveren gewoon al jaren niet meer. Veel verwachtingen, weinig progress. WP en Kinect zijn daar wat mij betreft de twee grootste exponenten van en het feit dat ze nu met Windows 10 wéér opnieuw gaan beginnen doet mij eigenlijk huiveren, zo weinig lijn zo weinig visie...
Althans, zo ervaar ik het dan he
Doel je hierop in het verschil tussen PS4 en X1?Martinspire schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:20:
[...]
Mwoah zo erg ervaar ik het niet. Het gras is niet groener. Ik heb zelf nu recent weer een WP en het werkt gewoon prima. Mn iPhone hou ik erbij voor wat hypeapps en een PS4 heb ik voor wat exclusives. Maar het is niet alsof ik niet zonder zou kunnen. Zeker als ik de releaselijst van de PS4 kijk, dan zit ik niet bepaald te springen.
Kijk voor de gein eens naar http://www.microsoft.com/.../ons-management-team.aspx over wie er in MS Nederland management zitten. Geen enkele heeft het over WP of Xbox. Dat van "Wat doe je in je vrije tijd" moet toch wel 1 antwoorden met "Beetje xboxen" oid?
Ik vraag me namelijk af of dit echt met reclames te maken heeft maar meer met "image".
Als we mijnsinziens de 2 consoles in hokjes gaan plaatsen dan is hokje 1: game console --> PS4
hokje 2 game console + multimedia center --> X1
Voor deze reden ben ik (en ik gok veel met mij) voor de X1 gegaan, terwijl ik PS1, 2 en 3 heb gehad... (ook xbox en x360 trouwens, maar die kwamen altijd later).
Zijn er meer mensen die beide systemen hebben overwogen en specifiek voor reden X (die wil ik graag weten) voor de X1 gegaan?
De mensen die beide consoles hebben mogen niet mee doen
Ik had een iPhone omdat ik voor mijn werk daar ook mee wilde kunnen werken (webdev dus meerdere eigen toestellen is wel fijn), maar was van korte duur. En ik heb daar eigenlijk maar weinig apps gebruik die ik nu mis op mijn WP. Ik heb liever dat men overgaat naar webapps zodat het geen kloot uit maakt waar je wat gebruikt. Maar goed, back to topic.Tomba schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:27:
[...]
Het is een beetje kip en ei probleem. Zolang Microsoft weigert te investeren worden er ook minder apparaten verkocht en is er dus voor de app producenten geen enkele reden om ook WP te ondersteunen (of om maar bij Xbone te blijven voor de Kinect)
Dat betekent dus; geen VI app, geen Wie is de Mol app, geen KNAB app, etc etc. Nog los van het feit dat die paar verdwaalde Nederlandse apps zelden tot nooit geupdate worden (zie bv 9292) Hetzelfde geldt voor perefirals, Windows Phone ondersteuning is altijd een after thought, mede omdat die slaapkoppen in Redmond maar geen API willen exposen voor de ontwikkelaars![]()
No offense Martin maar als zelfs jij al een iPhone hebt....dan zegt dat iets over hoe erg Microsoft het laat liggen. Ik ben altijd fan geweest van Microsoft maar ze deliveren gewoon al jaren niet meer. Veel verwachtingen, weinig progress. WP en Kinect zijn daar wat mij betreft de twee grootste exponenten van en het feit dat ze nu met Windows 10 wéér opnieuw gaan beginnen doet mij eigenlijk huiveren, zo weinig lijn zo weinig visie...
ourplayground schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:28:
[...]
Nog meer mensen benieuwd naar dit:
Nog niet bekend wanneer dit begint, maar lijkt me eigenlijk best wel tof
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 11-02-2015 15:33 ]
Ik ben om drie redenen voor Xbox One gegaan:ourplayground schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:28:
[...]
Doel je hierop in het verschil tussen PS4 en X1?
Ik vraag me namelijk af of dit echt met reclames te maken heeft maar meer met "image".
Als we mijnsinziens de 2 consoles in hokjes gaan plaatsen dan is hokje 1: game console --> PS4
Voor deze reden ben ik (en ik gok veel met mij) voor de X1 gegaan, terwijl ik PS1, 2 en 3 heb gehad... (ook xbox en x360 trouwens, maar die kwamen altijd later).
Zijn er meer mensen die beide systemen hebben overwogen en specifiek voor reden X (die wil ik graag weten) voor de X1 gegaan?
- De controller van de Playstations vind ik niet prettig (de plaatsing van de linker analoge stick en ze voelen mij zo licht en fragiel aan)
- Ik heb nog een jaar of 2-3 Live Gold
- Ik vind hem mooier (de witte die ik heb dan toch
Het hele mediagebeuren kan me gestolen worden, ik kan namelijk niets bekijken op mijn (Microsoft!) Windows Home Server omdat mijn Xbone geen (Microsoft!!!!) SMB ondersteund.... Als ik iets wil streamen slinger ik mijn XBMCKODI machine aan.... Ik heb ook het probleem dat dat ook echt een issue is; mensen zijn de PS4 als echte games-machine en de X1 juist als een (beperkte) mediaplayer die toevallig ook wat spellen kan spelen. Ook prima vermarkt door onze vrienden van Sony overigens
Ah dat verklaart hetMartinspire schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:30:
[...]
Ik had een iPhone omdat ik voor mijn werk daar ook mee wilde kunnen werken (webdev dus meerdere eigen toestellen is wel fijn), maar was van korte duur. En ik heb daar eigenlijk maar weinig apps gebruik die ik nu mis op mijn WP. Ik heb liever dat men overgaat naar webapps zodat het geen kloot uit maakt waar je wat gebruikt. Maar goed, back to topic.
[...]
Totaal nietourplayground schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:28:
[...]
[video]
[ Voor 24% gewijzigd door Tomba op 11-02-2015 15:36 ]
ziet er grappig uit, maar is dit niet een volwassen versie van gamekings ofzo?Martinspire schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:30:
[video]
Precies de reden waarom ik juist voor de X1 ben gegaan.
ourplayground schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:28:
[...]
Ik denkd at straks met windows 10 het allemaal stukken anders zal zijn. Die universal apps zullen de boel flink open breken met de store voor desktop/xbox/phone.Tomba schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:27:
[...]
Het is een beetje kip en ei probleem. Zolang Microsoft weigert te investeren worden er ook minder apparaten verkocht en is er dus voor de app producenten geen enkele reden om ook WP te ondersteunen (of om maar bij Xbone te blijven voor de Kinect)
Dat betekent dus; geen VI app, geen Wie is de Mol app, geen KNAB app, etc etc. Nog los van het feit dat die paar verdwaalde Nederlandse apps zelden tot nooit geupdate worden (zie bv 9292) Hetzelfde geldt voor perefirals, Windows Phone ondersteuning is altijd een after thought, mede omdat die slaapkoppen in Redmond maar geen API willen exposen voor de ontwikkelaars![]()
Tomba schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:33:
[...]
Ah dat verklaart het(Ik associeer jou door jouw posts op t.net al tijden 100% met Microsoft vandaar mijn opmerking)
offtopic:
Dat mag je vinden, maar ik heb hem ook gewoon als dagelijks toestel gebruikt (intensief ook) en werk dagelijks op een macbook (ook vanwege werk), maar nu langzaamaan toch weer terug naar Windows.
In tegenstelling tot fanboys ben ik niet blind voor de concurrentie. Daarom staat hier ook een PS4 en een high-end gamepc. En toch speel ik meestal op mn Xbox. Vooral omdat ik daar de meeste vrienden op heb waar ik dagelijks mee samen speel
Dat mag je vinden, maar ik heb hem ook gewoon als dagelijks toestel gebruikt (intensief ook) en werk dagelijks op een macbook (ook vanwege werk), maar nu langzaamaan toch weer terug naar Windows.
In tegenstelling tot fanboys ben ik niet blind voor de concurrentie. Daarom staat hier ook een PS4 en een high-end gamepc. En toch speel ik meestal op mn Xbox. Vooral omdat ik daar de meeste vrienden op heb waar ik dagelijks mee samen speel
Het "probleem" (let op de aanhalingstekens) is dat voor de gemiddelde Nederlander een playstation vwb een spelcomputer hetzelfde is als een TomTom voor navigatie. Met andere woorden, een spelcomputer is een playstation. Dat heeft Sony wat dat betreft goed gedaan. Als iemand tegen mij zegt "jij hebt toch ook een playstation" , en ik zeg "nee, een xbox", dan zie je dat dat niet doorkomt. Dat is toch hetzelfde zie je ze bijna denken. Dus als zoon of dochterlief een spelcomputer wil dan gaan vragen ze bij de intertoys om een playstation. Heeft dus met image te maken, maar ook zeker onbekendheid met de xbox door gebrek aan reclame.ourplayground schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:28:
[...]
De reden dat ik voor de xbox one ben gegaan (ik had ook een 360 en een ps3) is lastig te verwoorden. Vooral een gevoel versie, voel me meer thuis bij de xbox ervaring. Als ik eens op de ps3 een spel speelde vond ik dat eigenlijk jammer omdat dat niet bij mijn xbox account geregistreerd werd (bijvoorbeeld in de statistieken op trueachievements). Dat de xbox one meer is als games vind ik inmiddels ook een groot voordeel, netflix, plex en gamen op "one" console vind ik ideaal.
Die ps4 komt er ook nog wel eens, uncharted vind ik een supergoede game serie. Maar vooralsnog is er niets op de ps4 dat mij overhaald er nu al een in huis te halen. (los van het feit dat dat ding kennelijk zijn warmte moeilijk kwijt kan en daardoor veel lawaai maakt en daar stoor ik me nogal snel aan, hoop eigenlijk tegen beter weten in dat ze een nieuwe grotere versie op de markt brengen
Playstation is gewoon heel goed in de markt gezet. Imago is ook gemaakt door reclame (marketing, om in bredere zin te spreken) Het apparaat kan wat media betreft verder hetzelfde, afgezien van DLNA en tv doorlussen.
Komt bekend voor, eigenlijk door uncharted ben ik erg aan het twijfelen geslagen. Toch voor de X1 gekozen voor de multimedia. Ik zoek nu een mooi dealtje voor tombraider defenitive edition, dit schijnt meer richting uncharted te gaan.Roodaap schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 17:32:
[...]
Die ps4 komt er ook nog wel eens, uncharted vind ik een supergoede game serie. Maar vooralsnog is er niets op de ps4 dat mij overhaald er nu al een in huis te halen. (los van het feit dat dat ding kennelijk zijn warmte moeilijk kwijt kan en daardoor veel lawaai maakt en daar stoor ik me nogal snel aan, hoop eigenlijk tegen beter weten in dat ze een nieuwe grotere versie op de markt brengen).
Verwijderd
Xbox One is hier gekomen om meerdere redenen. Hieronder in willekeurige volgorde:
-Gamerscore
-OS PS zijn ondoorgrondelijk Japans.(One is ook best brak trouwens.)
-Halo en Gears
-Kinect voice gebeuren
-Betere streaming mogelijkheid
De One is mij absoluut niet tegengevallen tot nu toe. Voor een jonge console gaat er veel goed.
-Gamerscore
-OS PS zijn ondoorgrondelijk Japans.(One is ook best brak trouwens.)
-Halo en Gears
-Kinect voice gebeuren
-Betere streaming mogelijkheid
De One is mij absoluut niet tegengevallen tot nu toe. Voor een jonge console gaat er veel goed.
zojuist deze jongen binnen gekregen, kon hem niet laten liggen voor het geld 
Ik ben benieuwd hoeveel seconden hij het vol houdt!
Bij mij binnen een week overleden, ik heb nu de originele play & charge kit, much better.ourplayground schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 19:31:
[afbeelding]
Ik zie liever dat MS eindelijk nou eens de mogelijkheid terug geeft om de Party Chat over je speakers af te spelen i.p.v. alleen je headset, zoals toen op de 360. Ik mis dat echt.Martinspire schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:30:
[...]
[video]
Of ben ik de enige...?
Ja die zijn er, ik!ourplayground schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:28:
Na het zien van de pers presentatie's op de E3 in 2013 wilde ik een Xbox One, die sprak me het meeste aan en de controller leek me een fantastische door ontwikkeling op de 360 controller welke ik tot die tijd het fijnst vond.
Echter toen de One hier niet bleek te komen heb op op de PS4 release toch een PS4 gehaald (Want Next-gen = nieuw = mooier = dat wil ik hebben) en heb daar eigenlijk een half jaar lang spijt van gehad. Tot ineens de MediaMarkt met de Kinect loze duitse versie op de proppen kwam. Ik heb die toen gekocht en de PS4 weer in de verkoop gedaan.
Ik weet niet precies wat het is maar de One lijkt me beter te passen, het hele "for the gamers" principe van de PS4 spreekt me eigenlijk niet aan.
Ik ben namelijk helemaal geen Gamer en wil ook niet in dat hokje gestopt worden, ik game voor mijn plezier en alleen als ik tijd over heb, soms dagen/weken niet, dan weer uren per dag.
Ik gebruik de One tegenwoordig eigenlijk ook steeds vaker als MediaHub in de woonkamer. Netflix en Plex werken er dusdanig goed op dat ik mijn MacMini steeds minder vaak gebruik voor de dagelijkse consumptie, eigenlijk alleen nog maar als de film codecs gebruikt die de Xbox niet ondersteund (DTSMA enz)
Dat terwijl ik toch een echte Apple gebruiker ben (iPhone, iPad, AirPort Extreme, diverse machines met OSX) en eigenlijk alleen op mijn werk met Windows (8.1) werk (lees: Moet werken) vind ik het OS op de Xbox erg fijn, overzichtelijk en degelijk werken. Dat was helaas op de PS4 wel anders .
De Exclusives moeten je uiteraard wel liggen (voor mij Forza en Crackdown) maar als dat je ding is en je verder voornamelijk multiPlatform games speelt dan zou ik de One zeker een kans geven.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Haha ben benieuwd. Op 360 wel third party gehad maar altijd met paar maanden stuk minder. Nu originele voor xbone gehaald. Geen moment spijt van gehad. Laden gaat prima en met volle lading haal ik dus echt wel 15-20 uur ofzo. Belachelijk lang in ieder geval. Is het geld zeker waar!ourplayground schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 19:31:
[afbeelding]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ik deel je mening.Donstil schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 20:15:
[...]
Ja die zijn er, ik!
Na het zien van de pers presentatie's op de E3 in 2013 wilde ik een Xbox One, die sprak me het meeste aan en de controller leek me een fantastische door ontwikkeling op de 360 controller welke ik tot die tijd het fijnst vond.
Echter toen de One hier niet bleek te komen heb op op de PS4 release toch een PS4 gehaald (Want Next-gen = nieuw = mooier = dat wil ik hebben) en heb daar eigenlijk een half jaar lang spijt van gehad. Tot ineens de MediaMarkt met de Kinect loze duitse versie op de proppen kwam. Ik heb die toen gekocht en de PS4 weer in de verkoop gedaan.
Ik weet niet precies wat het is maar de One lijkt me beter te passen, het hele "for the gamers" principe van de PS4 spreekt me eigenlijk niet aan.
Ik ben namelijk helemaal geen Gamer en wil ook niet in dat hokje gestopt worden, ik game voor mijn plezier en alleen als ik tijd over heb, soms dagen/weken niet, dan weer uren per dag.
Ik gebruik de One tegenwoordig eigenlijk ook steeds vaker als MediaHub in de woonkamer. Netflix en Plex werken er dusdanig goed op dat ik mijn MacMini steeds minder vaak gebruik voor de dagelijkse consumptie, eigenlijk alleen nog maar als de film codecs gebruikt die de Xbox niet ondersteund (DTSMA enz)
Dat terwijl ik toch een echte Apple gebruiker ben (iPhone, iPad, AirPort Extreme, diverse machines met OSX) en eigenlijk alleen op mijn werk met Windows (8.1) werk (lees: Moet werken) vind ik het OS op de Xbox erg fijn, overzichtelijk en degelijk werken. Dat was helaas op de PS4 wel anders .
De Exclusives moeten je uiteraard wel liggen (voor mij Forza en Crackdown) maar als dat je ding is en je verder voornamelijk multiPlatform games speelt dan zou ik de One zeker een kans geven.
Dying Light is echt een aanrader mensen, wat wordt dat spel onderschat, natuurlijk zijn er imperfecties, maar de sfeer die het spel neer zet is gewoon geweldig....
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik heb lang getwijfelt tussen beide consoles. Zeker omdat de X1 later kwam.ourplayground schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:28:
[...]
Er is geen PS4 gekomen (toen die net uitkwam) door het gebrek van games die mij leuk leken.
Ook toen de X1 in Nl uitkwam zat ik nog te twijfelen. Ga ik voor betere hardware? (Ps4) of ga ik voor een apparaat waarvan de voorganger mij veel plezier heeft gegeven?
Uiteindelijk is voor mij de doorslag geweest de controller, het multimedia aspect, het vertrouwen in live en de visie van MS (in mijn ogen is de X1 meer next gen dan alleen een game machine zoals de PS4)
Tot op heden heb ik geen moment spijt gehad van de X1.
Ik gebruik hem veel voor games (Duh) en voor netflix (X1 heeft betere connectie met mijn wifi netwerk als mijn samsung tv)
Mijn vrouw gebruikt de kinect actief met fitness. Ik gebruik de kinect vooral voor de spraak commando's
Is dat niet een ongelofelijk irritante plek voor de micro-usb aansluiting?ourplayground schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 19:31:
[afbeelding]
Eens. Maar dat propagandeer ik al een tijdjeBullet NL schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 23:55:
Dying Light is echt een aanrader mensen, wat wordt dat spel onderschat, natuurlijk zijn er imperfecties, maar de sfeer die het spel neer zet is gewoon geweldig....
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik heb een IR blaster gekocht om de Xbox m'n TV aan en uit te laten zetten. Dit werkt prima, echter alleen als de Xbox in Instant-On mode staat. Die mode verbruikt echter heel veel energie.
In de Power Saving mode gaat m'n TV wel aan, maar niet uit.
Nog iemand hier last van?
[XBO/PSN: BroedersKolk]
Het is niet de bedoeling dat ik hem aangesloten ga gebruiken, ik heb gister avond het accuutje aan de laptop gehangen en vanavond eens kijken hoelaat hij het vol houdt.. Daarna gewoon weer nachtje aan de lader etc.Ereaser schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:20:
[...]
Is dat niet een ongelofelijk irritante plek voor de micro-usb aansluiting?
Welke heb je gekocht?jooncheez schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:19:
Ik heb een IR blaster gekocht om de Xbox m'n TV aan en uit te laten zetten. Dit werkt prima, echter alleen als de Xbox in Instant-On mode staat. Die mode verbruikt echter heel veel energie.
PS4 niet overwogen omdat ik vorige generatie Xbox en PS3 gehad heb en totaal ontevreden was met Sony. En met Sony bedoel ik dan de evolutie van de console en de online performance. Het OS was op dag 1 al bijna precies hetzelfde als de dag van vandaag, enkel dingen toegevoegd als Trophy's maar alles wat op het OS kwam te liggen was retetraag. Zo ook de store waar je gewoon een minuut over deed om te openen. Verder kwam downtime altijd op primetime binnen zelfs als het gepland was en had je nog de enorme downtime na de hack. Online hadden veel mensen lag doordat het mogelijk was met een brak draadloos netwerkje gewoon te gaan spelen en voor onstabiele verbindingen te zorgen. Ook nog een erg brakke controller waar je na een tijdje spelen kramp van krijgt.ourplayground schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:28:
[...]
Dus geen twijfel bij deze generatie en de One al op Duitse releasedag gekocht. En de uptime, controller, evolutie van het OS (nu al beter dan hele generatie PS3) en features hebben mij zeker niet teleurgesteld. Enige echt teleurstellende is de Kinect welke bijvoorbeeld bij Xbox Fitness geen beste herkenning heeft en ook voicecontrol dat niet tegelijk met NL systeemtaal kan (vooral door Oneguide).
Volgende generatie kijken we wel weer of Sony al bijgebeend is qua software en maak ik wel weer een nieuwe keuze.
De Xbox eigenlijk vanwege het MS eco-systeem. Nooit een seconde overwogen een Playstation te kopen. Eerder helemaal niks dan een Playstation aanschaffen.
Helemaal mee eensGerCor schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:14:
De Xbox eigenlijk vanwege het MS eco-systeem. Nooit een seconde overwogen een Playstation te kopen. Eerder helemaal niks dan een Playstation aanschaffen.
Ik heb zo het vermoeden dat de apps pas echt gaan komen zodra win10 er is. Vandaar dat we al een tijdje geen apps in de store zien verschijnen.TheVMaster schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:16:
[...]
Helemaal mee eensMoet wel zeggen dat ik toch hoop dat de Videoland, KPN, Ziggo en RTL apps snel komen....dat ding is nu meer dan een half jaar uit....
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Grappig, maar meer ook niet... Hoewel ik wel benieuwd ben naar episode 2.
Ik vind ze best irritant eigenlijk...
Ben erg benieuwd of dit werkt! Laat het aub ff weten, heb nog niet gelezen over andere tweakers die dit hebben geprobeerd!
Nouja het werkt dus prima, maar alleen in Always-On modus, met Power Saving, waarbij de Xbox echt uit gaat, werkt het half..DeMoN schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 14:27:
[...]
Ben erg benieuwd of dit werkt! Laat het aub ff weten, heb nog niet gelezen over andere tweakers die dit hebben geprobeerd!
Hij zei zelf het volgende:DeMoN schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 14:27:
[...]
Lijkt er dus op dat hij al heeft laten weten dat het goed werktjooncheez
Oh, even gemist, sorry
Ga ook maar eens op zoek naar zo'n kabeltje, is ook het geld niet zo te zien.
Ja je kan bij Amazon bestellen, kost niks.DeMoN schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 14:32:
Oh, even gemist, sorryGa ook maar eens op zoek naar zo'n kabeltje, is ook het geld niet zo te zien.
Maar ik ben benieuwd of iemand hetzelfde probleem heeft, misschien als ze de Kinect gebruiken? Zou hetzelfde moeten werken.
Neem aan dat er meerdere Tweakers zijn die hun Xbox niet constant aan willen hebben staan.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!