Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
http://www.dragonballxenoverse.com/en/
Ziet er heel erg vet uit imo!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Woei, $7 verzendkosten, kabeltje is iets meer dan $5jooncheez schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 14:34:
[...]
Ja je kan bij Amazon bestellen, kost niks.
Maar ik ben benieuwd of iemand hetzelfde probleem heeft, misschien als ze de Kinect gebruiken? Zou hetzelfde moeten werken.
Neem aan dat er meerdere Tweakers zijn die hun Xbox niet constant aan willen hebben staan.
Heb er eentje in NL gevonden
http://www.bcc.nl/accesso...d-verlenger-ir-eye(43501)
[ Voor 6% gewijzigd door DeMoN op 12-02-2015 15:27 ]
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Op naar bcc!!DeMoN schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:27:
[...]
Woei, $7 verzendkosten, kabeltje is iets meer dan $5![]()
Heb er eentje in NL gevonden
http://www.bcc.nl/accesso...d-verlenger-ir-eye(43501)
Bijna in geen enkele BCC beschikbaar zie ik als je drukt op 'zelf afhalen'. Bol.com lijkt hem ook te hebben, alleen die prijs, wtf
Apeldoorn binnen een uur af te halen... Voorraad voldoende.. Hoeveel moet ik er halen?DeMoN schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:36:
[...]
Bijna in geen enkele BCC beschikbaar zie ik als je drukt op 'zelf afhalen'. Bol.com lijkt hem ook te hebben, alleen die prijs, wtfhttp://www.bol.com/nl/p/m...-ir-eye/9200000018407137/
Belachelijke prijs van bol.com trouwens, schandalig
Ik DM je wel ffourplayground schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:44:
[...]
Apeldoorn binnen een uur af te halen... Voorraad voldoende.. Hoeveel moet ik er halen?
Ja, en de verkoop wordt weer door een ander gedaan. Zo kan ik ook een site bouwen natuurlijk.ourplayground schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:44:
[...]
[ Voor 15% gewijzigd door GerCor op 12-02-2015 17:08 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Ja, je kan bij dat artikel inderdaad de verkoper selecteren. Als je dan de duurste selecteert, krijg je dit:GerCor schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 16:09:
[...]
Ja, en de verkoop wordt weer door een gedaan. Zo kan ik ook een site bouwen natuurlijk.

Die kabel wordt voor enkele euro's ingekocht.
Nu heb ik dat in de woonkamer net gedaan en hij vond ook zonder ci+ module alle HD zenders op de kabel (sommige hebben de markering PayTv dus die doen het uiteraard niet)
Zou dit betekenen dat we nu dat Xbox One TV coax ding kunnen gebruiken?
Edit: Huh lees ik nou online dat de One geen TV kan opnemen? Dat is wel een gemiste kans zeg. Pauzeren om even te gaan gamen had toch wel een fijne feature geweest.
Ja en zo blijven we dat maar vooruit schuiven.Kartale schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 12:18:
[...]
Ik heb zo het vermoeden dat de apps pas echt gaan komen zodra win10 er is. Vandaar dat we al een tijdje geen apps in de store zien verschijnen.
Dat heb ik allemaal al eens gehoord toen dat ding niet in Nederland was (want als hij in Nederland uit is. Nou dan zou het komen hoor) en daar voor ook al.
Het platform is gewoon niet interessant genoeg voor bepaalde devs vermoed ik. Ik verwacht dan ook zeker geen KPN/Ziggo/Uitzending gemist/ wat dan ook apps.
[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 12-02-2015 22:44 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Met ourplayground in de DM als mentale steun, toch gelukt
Om post compleet te maken, ik gebruik dit kabeltje: Marmitek infrarood verlenger IR Eye
[ Voor 14% gewijzigd door DeMoN op 12-02-2015 23:46 ]
En vergeet vooral mij niet als mentale steun...DeMoN schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 23:39:
IR-blaster aan de praatTV-kastje en TV gaan automatisch aan, nadat de Xbox is opgestart (standby-modus is vereist btw).
Maar doe je voordeel met deze info, mocht IR niet werken, probeer dan eens een model (maar wel hetzelfde merk uiteraard) waarvan is bewezen dat hij werkt te selecteren.
Grafisch ziet het er prima uit maar ik vind Dragonball altijd té, het is teveel over de top voor mij. Ik zit te wachten op een ouderwetse JRPG, al vraag ik me af of we die veel op de XBox gaan zien (al blijft het op de PS4 ook erg stil).Dennahz schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 14:43:
Wie gaat er nog meer het nieuwe Dragonball Z spel kopen? Kwam hem toevallig tegen in de XONE Store (27 februari is de launch).
http://www.dragonballxenoverse.com/en/
Ziet er heel erg vet uit imo!
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dat staat er toch ookourplayground schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 06:41:
[...]
En vergeet vooral mij niet als mentale steun...![]()
Toch jammer dat stand-by modus vereist is!DeMoN schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 23:39:
IR-blaster aan de praatTV-kastje en TV gaan automatisch aan, nadat de Xbox is opgestart (standby-modus is vereist btw).
Er zat een edit in
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik hoop op een spiritueel vervolg van the Lost Odyssey en Blue Dragon 2Lekker Ventje schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 07:13:
[...]
Grafisch ziet het er prima uit maar ik vind Dragonball altijd té, het is teveel over de top voor mij. Ik zit te wachten op een ouderwetse JRPG, al vraag ik me af of we die veel op de XBox gaan zien (al blijft het op de PS4 ook erg stil).
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik heb altijd een PS3 gehad en maar even een 360 ( geleend ) Eind juli heb ik de PS4 Last of Us bundel gekocht en ben er mee aan de slag gegaan. Nu iets meer dan een half jaar later is mijn PS4 verkocht en heb een X1 aangeschaft. De hoofdredenen:
- Media afspeel mogelijkheden
- Forza, dit is gek genoeg één van mijn belangrijkste redenen.
- controller. Vind de controller fijner dan die van de PS4.
Het hele iets trager verhaal en 900p debacels zal mij echt volledig aan mijn derriere oxyderen.
Ik heb een potente pc en daar kan ik mij uitleven. De X1 is voor mij gemak
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

http://shop.controllermax...s-Xbox-One-Media-Hub.html
[ Voor 14% gewijzigd door Miesjh op 13-02-2015 14:15 ]
Xbox Live: Miesjh NL
donGaboz in "[XBO] Xbox One - Deel 3"
Ja dus
OUT OF STOCK
Alweer
[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 13-02-2015 14:21 ]
Zijn er nog geen chinese clones beschikbaar?
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Bedoel, van punt A naar B met de auto en weer terug, een eiland dat niet bijster bijzonder was etc etc.....
Met gebrek aan voor mij interressante nieuwe games de komende tijd (zo te zien enkel Pneuma, Ori en The Witcher III) toch maar een kans gegeven.
En dit spel heeft mij positief verrast
Wat een sfeer en beleving !!
Laatste titel die ik speelde met deze sfeer was de S.T.A.L.K.E.R. serie.
Overdag lekker op onderzoek uit, gebieden verkennen en loot zien te vinden.
Spel word pas echt goed als de zon begint te zakken en de nacht zich inzet, juist dan is het geweldig om met een zaklampje wat missies te doen en de nacht te overleven
Free-runnen was even wennen maar met perks die je vrijspeelt krijg je steeds meer voor mekaar.
Wapens vinden en modificeren blijft ook altijd een leuke bezigheid.
Graphics zien er goed uit, geluids-effecten zijn geweldig, gameplay is vermakelijk, dikke aanrader dus !
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Daar lopen nu beetje discussies over, aantal met een externe schijf geven aan dat het enkel goed gaat met een powered USB hub, moment dat je bv controller én schijf erop zet, 1 van de 2 uitvalt.DeMoN schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:01:
Vond 1 USB-aansluiting aan de zijkant maar weinig, maar door dat plaatje besef ik me ineens dat een USB-hub gewoon kan natuurlijkEn nog mooi ook, incl HDD
Dus vraag me wel af bij die media ding hub of die 3 op de voorkant enkel voor een USB stickje zijn of ook voor randapparatuur.
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten, naar mijn mening is Dying Light het meest onderschatte spel van de Xbox Line-up dit jaar.justifire schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:03:
Na mijn ervaring met Dead Island had ik totaal geen interresse om Dying Light aan te schaffen.
Bedoel, van punt A naar B met de auto en weer terug, een eiland dat niet bijster bijzonder was etc etc.....
Met gebrek aan voor mij interressante nieuwe games de komende tijd (zo te zien enkel Pneuma, Ori en The Witcher III) toch maar een kans gegeven.
En dit spel heeft mij positief verrast
Wat een sfeer en beleving !!
Laatste titel die ik speelde met deze sfeer was de S.T.A.L.K.E.R. serie.
Overdag lekker op onderzoek uit, gebieden verkennen en loot zien te vinden.
Spel word pas echt goed als de zon begint te zakken en de nacht zich inzet, juist dan is het geweldig om met een zaklampje wat missies te doen en de nacht te overleven![]()
Free-runnen was even wennen maar met perks die je vrijspeelt krijg je steeds meer voor mekaar.
Wapens vinden en modificeren blijft ook altijd een leuke bezigheid.
Graphics zien er goed uit, geluids-effecten zijn geweldig, gameplay is vermakelijk, dikke aanrader dus !
Wat ik ook erg opvallend vind, met alle reviews is alleen het eerste deel van het verhaal besproken, zo rond 50% van het verhaal gebeurd er iets waar door de hele setting veranderd, niemand heeft dit in een review genoemd. Door de mogelijkheden krijgt het spel dan in eens veel meer uitdaging. Kom je op dat moment snachts buiten dan is het echt opletten en een verstandige keuze maken, anders krijg je meer dan 1 renner achter je aan en is het echt gedaan;)
Nogmaals, het spel is echt heel leuk uitgewerkt, het is een aanrader om in co-op de verschillende missies te doen, gewoon omdat het kan en extreem leuk is!
Ik kijk nu al uit naar de DLC, Be The Zombie, zegt al genoeg.... Maar ook de Horde achtige zombie variant (als Zombies in CoD) lijkt mij erg leuk....
Ben je opzoek naar een leuke game, kijk eens naar Dying Light! Echt een aanrader
Cogitationis poenam nemo patitur
Zet dan eens in een spoiler wat je precies bedoelt?Bullet NL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:45:
[...]
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten, naar mijn mening is Dying Light het meest onderschatte spel van de Xbox Line-up dit jaar.
Wat ik ook erg opvallend vind, met alle reviews is alleen het eerste deel van het verhaal besproken, zo rond 50% van het verhaal gebeurd er iets waar door de hele setting veranderd, niemand heeft dit in een review genoemd. Door de mogelijkheden krijgt het spel dan in eens veel meer uitdaging. Kom je op dat moment snachts buiten dan is het echt opletten en een verstandige keuze maken, anders krijg je meer dan 1 renner achter je aan en is het echt gedaan;)
De simpele reden dat ik het niets vind, first person view.Bullet NL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:45:
Ben je opzoek naar een leuke game, kijk eens naar Dying Light! Echt een aanrader![]()
Ik heb de domme fout bij Destiny gemaakt (werd gehyped bij het leven), nooit meer een 2de keer.
Omdat je niet gaat spoileren in je review. Tenminste niet als je op dag 1 je review uitbrengtBullet NL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:45:
[...]
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten, naar mijn mening is Dying Light het meest onderschatte spel van de Xbox Line-up dit jaar.
Nogmaals, het spel is echt heel leuk uitgewerkt, het is een aanrader om in co-op de verschillende missies te doen, gewoon omdat het kan en extreem leuk is!
Ik kijk nu al uit naar de DLC, Be The Zombie, zegt al genoeg.... Maar ook de Horde achtige zombie variant (als Zombies in CoD) lijkt mij erg leuk....
Ben je opzoek naar een leuke game, kijk eens naar Dying Light! Echt een aanrader![]()
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Je weet dat Be The Zombie al (gratis) uit de MS-store te downloaden is toch ?Bullet NL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:45:
[...]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Yup, hij staat er al op...justifire schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 16:40:
[...]
Je weet dat Be The Zombie al (gratis) uit de MS-store te downloaden is toch ?
zal stras ff iets over deel twee in het spel schrijven, nu wat drukkies
Zou erg mooi zijn als dat gebeurd. Zou leuk zijn als Spencer dieper op zijn opmerking van pas geleden ingaat waarin hij zei dat er ook JRPG's naar de XBox One komen.uchiha tijntje schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:08:
[...]
Ik hoop op een spiritueel vervolg van the Lost Odyssey en Blue Dragon 2
Binnekort komt FF Type ) maar dat is niet helemaal het gevechtsysteem zoals ik het wil.
[ Voor 76% gewijzigd door Lekker Ventje op 13-02-2015 16:50 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
En ik weet wel waarom. De meeste films zijn Engels en het Amerikaanse MS geeft dus geen fuck. Vind dit toch wel erg jammer
Hoe moeilijk kan het zijn? Hoe kan het dat een transparante tegel eerder wordt geïmplementeerd dan zaken als dit?
[ Voor 17% gewijzigd door DeMoN op 13-02-2015 18:49 ]
1 nieuwe achievement voor 175 gamerscore in Sunset Overdrive
Oei #IkOokZinIn. Deel twee echt kapot gespeeld.Martinspire schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:02:
Ik laat dit hier gewoon even achter:
[video]
#zinin
De screens van laatst zagen er best goed uit trouwens.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat zou mooi zijn. Als er een Blue Dragon komt ga ik die gelijk halen. Heeft nooit de massa bereikt, maar die heb grijs gespeeld. Lost Odyssey had ook wel iets maar uiteindelijk heb ik die niet uitgespeeld.(weet eigenlijk niet echt waarom)uchiha tijntje schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:08:
[...]
Ik hoop op een spiritueel vervolg van the Lost Odyssey en Blue Dragon 2
Hoop doet leven
[ Voor 12% gewijzigd door Lekker Ventje op 14-02-2015 08:15 ]
Nog minder is dat van de Titanfall controller die als tweede controller (en dus reserve) heb gisteren bij de eerste intensieve PES 2015 sessie met 2 man de linkerstick nu al kapot is (!) Er rammelt ook iets in de controller, heel vreemd maar het internet staat er vol mee. Heb op mijn 360 nog mijn originele controller uit 2007 en die doet het nog steeds.
Gelukkig is verzending gratis en sturen ze direct een vervangende maar toch....
[ Voor 12% gewijzigd door Tomba op 14-02-2015 13:07 ]
Verwijderd
Vanavond ook de laatste twee achievements in Super Time Force gehaald. Dat is wel echt een goed spel. Je miet en nadenken en een beetje kunnen platformen. 1e 2 uur dat ik speelde vond ik het erg moeilijk en raar. Toen het kwartje viel was het echt tof om te doen.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2015 00:38 ]
Ik en 6 anderen hebben genoten van je falenVerwijderd schreef op zondag 15 februari 2015 @ 00:35:
Net Another World uitgespeeld. Was bijna even goed als Nutjitsu. Nutjitsu was vooral goed in de herhaling. Another World is vooral goed in belachelijk slechte controls en bizarre checkpoints. Voor een spel dat ik in 2 uur uitgespeeld heb, heb ik erg veel gevloekt. En geen seconde plezier om de gameplay gehad. Wel om het feit dat ik uitgelachen werd via twitch.Al met al niet de prijs van een kraslot waard.
Vanavond ook de laatste twee achievements in Super Time Force gehaald. Dat is wel echt een goed spel. Je miet en nadenken en een beetje kunnen platformen. 1e 2 uur dat ik speelde vond ik het erg moeilijk en raar. Toen het kwartje viel was het echt tof om te doen.
Nope, kan niet. Wat wel irritant is want bij sommige games (Fifa, Hardline) krijg je ze echt soms elke minuut en staat je tijdlijn binnen notime vol. Ik zou ook liever zien dat je zelf kunt kiezen of je iets wilt gaan delen, zodat je alleen de boeiendste clips overhoudt.razRDJ schreef op zondag 15 februari 2015 @ 11:42:
Weten jullie ook of het mogelijk is om die random "Game Clips" uit te schakelen? Soms ben ik een spel aan het doen en krijg ik opeens Game Clip Opgeslagen, soms wel bij elke actie die ik doe. Heel irritant.
[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 15-02-2015 11:59 ]
Verwijderd
Je kunt ze wel uitschakelen maar dan schakel je de hele DVR functie uit waardoor je niet kan opnemen op commando. Zit bij settings en dan game dvr.razRDJ schreef op zondag 15 februari 2015 @ 11:42:
Weten jullie ook of het mogelijk is om die random "Game Clips" uit te schakelen? Soms ben ik een spel aan het doen en krijg ik opeens Game Clip Opgeslagen, soms wel bij elke actie die ik doe. Heel irritant.
Ultimate Game sale volgende week. Vraag me af of ze mij nog kunnen verrassen. Heb al best wat pareltjes in bezit.
Ik zie een lijstje verschijnen ook meteen, geen idee of dit ook helemaaaal waar is:
Halo: Master Chief Collection Bundle – 25% off (60% off with Gold)
Killer Instinct Complete Edition – 33% off (40% with Gold)
Shadow of Mordor Season Pass – 33% off (40% with Gold)
Walking Dead: Season 1 and 2 Bundle – 50% off (60% with Gold)
Alien Isolation – 50% off (60% with Gold)
Alien Isolation Season Pass – 50% off (60% with Gold)
Call of Duty: Advanced Warfare – 33% off (33% with Gold)
Call of Duty: Advanced Warfare Digital Pro – 20 % off (25% with Gold)
The Crew – 25% off (33% with Gold)
The Crew Gold Edition – 25% off (33% with Gold)
Destiny – 33% off (33% with Gold)
Destiny Digital Guardian Edition – 20% off (25% with Gold)
Fantasia: Music Evolved – 40% off (50% with Gold)
Forza Motorsport 5 – 33% off (4o% with Gold)
Lara Croft Temple of Osiris and Season Pass – 50% off (60% with Gold)
Middle Earth: Shadow of Mordor – 33% off (4o% with Gold)
Monopoly Family Fun Pack – 25% off (33% with Gold)
Telltale Games Collection – 40% off (50% with Gold)
Trials Fusion Deluxe Edition – 50% off (60% with Gold)
Trials Fusion Season Pass – 60% off (67% with Gold)
Watch Dogs – 50% off (60% with Gold)
Angry Birds Star Wars – 75% off (80% with Gold)
Costume Quest 2 – 60% off (67% with Gold)
Kinect Sports Rivals – 75% off (80% with Gold)
Lara Croft: Temple of Osiris – 50% off (60% with Gold)
Lords of the Fallen – 75% off (85% with Gold)
NBA Live 15 – 75% off (85% with Gold)
Sniper Elite III – 75% off (80% with Gold)
Styx: Master of Shadows – 67% off (75% with Gold)
Misschien dat ik Lara Croft zal proberen.
[ Voor 86% gewijzigd door Kartale op 15-02-2015 12:19 ]
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
En als je bij die ene de firmware opnieuw doet?Tomba schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 11:43:
Sinds de Firmware upgrade voor mijn controller werkt deze niet meer goed draadloos. De guide knop is de enige knop waar mijn One nog op reageert. Gebruik ik hem bedraad via de draad die bij mijn play and charge kit zat werken alle knoppen, maar das natuurlijk wel heel irritant.
Nog minder is dat van de Titanfall controller die als tweede controller (en dus reserve) heb gisteren bij de eerste intensieve PES 2015 sessie met 2 man de linkerstick nu al kapot is (!) Er rammelt ook iets in de controller, heel vreemd maar het internet staat er vol mee. Heb op mijn 360 nog mijn originele controller uit 2007 en die doet het nog steeds.
Gelukkig is verzending gratis en sturen ze direct een vervangende maar toch....
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Dat was ook mijn gedachte maar de XBone geeft aan dat hij uptodate is. Zodra mijn tweede controllers terug is deze maar opsturenSpoekGTi schreef op zondag 15 februari 2015 @ 14:22:
[...]
En als je bij die ene de firmware opnieuw doet?
Damn dat zijn nogal wat topgames. Helaas wederom geen GTA V. Wat is NBA al vaak in de aanbieding geweest trouwens!Kartale schreef op zondag 15 februari 2015 @ 12:16:
https://twitter.com/majornelson/status/566647307966640128
Ultimate Game sale volgende week. Vraag me af of ze mij nog kunnen verrassen. Heb al best wat pareltjes in bezit.
Ik zie een lijstje verschijnen ook meteen, geen idee of dit ook helemaaaal waar is:
[ Voor 78% gewijzigd door Tomba op 15-02-2015 14:47 ]
Je hebt toch je controller niet aangeraakt tijdens het updaten?Tomba schreef op zondag 15 februari 2015 @ 14:38:
[...]
Dat was ook mijn gedachte maar de XBone geeft aan dat hij uptodate is. Zodra mijn tweede controllers terug is deze maar opsturen
[...]
Damn dat zijn nogal wat topgames. Helaas wederom geen GTA V. Wat is NBA al vaak in de aanbieding geweest trouwens!
Kan ik eindelijke die telltale game collection halen.Kartale schreef op zondag 15 februari 2015 @ 12:16:
https://twitter.com/majornelson/status/566647307966640128
Lords of the vallen en Shadow of Mordor checken of het een leuke deal wordt en evt ook halen.
Moet snel externe hdd halen want ik heb nu al geen ruimte meer
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Lords of the Fallen en Sniper Elite III kan ik iedereen aanraden
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Zeker nice, ik ga Middle Earth: Shadow of Mordor maar eens aanschaffen, toch weer 40% offjustifire schreef op maandag 16 februari 2015 @ 01:22:
Mooie aanbiedingen.
[ Voor 3% gewijzigd door Convoy op 16-02-2015 09:10 ]
Wat bedoel je?Rockvee2 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 15:32:
[...]
Je hebt toch je controller niet aangeraakt tijdens het updaten?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Verwijderd
Probeer maar eens met een paar man op de bank.DeMoN schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:49:
Iemand hier die ook onverwacht veel lol heeft met IDARB? Ik speel het alleen, maar het is een flink geinig spelletje
Sale ziet er wel goed uit. Ben benieuwd of dat echt de prijzen worden...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2015 11:12 ]
Sniper elite III is een beetje repetitief, maar schedels en scrotums over een paar honderd meter uit elkaar schieten blijft masterlijkjustifire schreef op maandag 16 februari 2015 @ 01:22:
Mooie aanbiedingen.
Ik vind het wel lachen, maar volgens mij wordt het pas echt leuk als ze online teams introduceren ipv alleen op de bankDeMoN schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:49:
Iemand hier die ook onverwacht veel lol heeft met IDARB? Ik speel het alleen, maar het is een flink geinig spelletje
Verwijderd
De eerste heb ik ooit een keer gekregen met Gold, maar snap niet dat je daar plezier aan kan beleven.
Even wat gameplay bekeken, is dit niet gewoon een kindergameVerwijderd schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:14:
[...]
De eerste heb ik ooit een keer gekregen met Gold, maar snap niet dat je daar plezier aan kan beleven.
Sowieso, wat is een spel nou waard als je iemand zijn hoofd niet in meerdere delen kan schieten
Verwijderd
Maar zonder gekheid. Het is naar mijn mening gewoon een kindergame.
Bij de 1e viva pinata kon je ze anders gewoon kapot meppen met je schepVerwijderd schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:57:
Ja precies. Ik probeerde wurmpjes plat te stampen, gekke egels te choppen met mijn schep, maar niks mocht baten. Stom spel.
Maar zonder gekheid. Het is naar mijn mening gewoon een kindergame.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Xbox Live: MarkH
Foutmelding? Heb je Destiny afgesloten toen je het voor het laatst speelde? Wat meer foutomschrijving helpt....MarkH NL schreef op maandag 16 februari 2015 @ 19:05:
Laatste paar dagen continu het probleem dat ik zodra de One is opgestart Destiny niet kan starten. Powerbutton ingedrukt houden en daarna weer aanzetten lijkt me enige oplossing. Iemand anders met die probleem (en oplossing)?
Helemaal niets, ben uitgelogd op Destiny helpt niet, uitloggen en dan quit helpt ook niet. Geen foutmelding o.i.d. game start gewoon nietharrytasker schreef op maandag 16 februari 2015 @ 20:38:
[...]
Foutmelding? Heb je Destiny afgesloten toen je het voor het laatst speelde? Wat meer foutomschrijving helpt....
Zit je in het preview programma?MarkH NL schreef op maandag 16 februari 2015 @ 22:55:
[...]
Helemaal niets, ben uitgelogd op Destiny helpt niet, uitloggen en dan quit helpt ook niet. Geen foutmelding o.i.d. game start gewoon niet
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En waarempel, GTA V is in de reguliere week aanbiedingTomba schreef op zondag 15 februari 2015 @ 14:38:
[...]
Damn dat zijn nogal wat topgames. Helaas wederom geen GTA V. Wat is NBA al vaak in de aanbieding geweest trouwens!
Helaas maar 15% dus ik laat hem nog even liggen
Gisteren even Child of Light gespeeld, wat een onverwacht leuk spel is dat! Echt supermooi al voelt het wel een beetje repetitief (Aurora tot level 11 gespeeld dus uurtje of 2 aan besteed)
PS getuige het feit dat ook in dit topic erg veel mensen een lamme linkerstick hebben, misschien eens een Poll houden hoe prevalent het is? Dacht in eerste instantie dat alleen Day One controllers problemen hadden maar ik heb het dus met een Titanfall variant dus die is zeker nieuwer. (Doet je toch afvragen waar die 100 miljoen dollar aan besteed is
[ Voor 21% gewijzigd door Tomba op 17-02-2015 08:05 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
De ultimate sale is ook al aan de gangSilversin schreef op zondag 15 februari 2015 @ 22:12:
http://abload.de/img/ugs8obh1.png
Hier een screen grab van de sale
Zero to hero, just like that!
Op Halo zit inderdaad nog geen kortingLekker Ventje schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 08:41:
Ik zie drie keer Halo in de store. Bij twee staat geen prijs en bij nr. drie staat $59,90. Is Halo MCC nu wel of niet met een flinke korting te krijgen?
Wel op The Crew (van 60 voor 40 dollar) en Watch Dogs (van 60 voor 24 dollar). Dit zie ik wanneer ik ingelogd ben en op de en-US site kijk.
Alsonog; je kan nu voor heel goedkoop de season pass + game scoren voor minder dan de standaard game in de NL/US store
[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 17-02-2015 08:53 ]
Of Viva Pinata wel of niet een kindergame is boeit me niet, ik heb me er erg goed mee kunnen vermaken. En een game zonder zombies en/of bloed is ook best leuk
Nice maar ik haal er niet helemaal uit hoe snel de SATA controller nu is van dat ding. Kan niet op tegen die in mijn 1TB Hitachi schijfje zit vrees ikMiesjh schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 14:14:
Extra HDD nodig voor je XB1. Check deze video. Erg mooie oplossing. Xbox Media Hub
[video]
[afbeelding]
http://shop.controllermax...s-Xbox-One-Media-Hub.html
Yes, moet ik feedback achterlaten op het forum denk je? Heb namelijk niet het idee dat het door de update komt omdat het een aantal weken geleden ook wel eens is voorgekomen.
Jammer alleen dat ik nog zoveel moet uitspelen
Edit: toch maar gedaan
[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 17-02-2015 10:47 ]
Dit keer alleen Sniper V3 ($10,-
edit: Als de mordor season pass aanbieding actief gaat pak ik die misschien ook nog wel mee.
[ Voor 20% gewijzigd door Bokkie op 17-02-2015 09:43 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Kan je nu met je Kinect video's mixen met bijv. gameplay? Dat is wel erg tofSinergyX schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:31:
Voor de mensen met een kinect, haal de update van Upload studio. Nu is het gemaakt voor clips+kinect video's te maken, het spelen met de filters alleen is al geweldig
Zit heel erg te twijfelen, heb hem al op de 360 (en uitgespeeld).Bullet NL schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 07:58:
GTA V vanaf vandaag in de weekelijkse aanbieding, check MajorNelson zijn blog...... Must have voor iedereen die hen nog niet heeft.
Om een spel nou 2x te kopen staat me een beetje tegen, wat raad jij aan om te doen?
Zijn de upgrades het echt waar om nog een keer te kopen?
The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.
Heb de demo van Screamride gespeeld (is erg kort) en het is best leuk. In de demo moet je zo snel mogelijk een achtbaanrit voltooien en je krijgt nog een overzicht van wat de game nog meer te bieden heeft. Lijkt me leuk maar niet voor $40.
@Predacore: Ik heb GTA V op de PS4 maar verwacht geen next-gen graphics. Het is niet echt mijn ding deze game maar heb me er prima mee weten te vermaken. Of het een aanrader is als je de game al op de 360 heb uitgespeeld weet ik niet maar zoveel extra's zitten er volgens mij niet in.
[ Voor 28% gewijzigd door Lekker Ventje op 17-02-2015 10:30 ]
Je hebt binnen elke optie weer een berg filters, dus heb ze nog niet allemaal gezienNinjetsu NL schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:20:
[...]
Kan je nu met je Kinect video's mixen met bijv. gameplay? Dat is wel erg tof
-DVR
-DVR+Kinect
-Kinect+DVR
-DVR+DVR
-Kinect+Kinect
Elk van die heeft dus weer effect opties, zo kan je bij DVR+Kinect in een gameclip jezelf via kinect als 'HUD scherm' laten zien.
Hier zie je aardig wat van die opties.
video: Upload Studio voor Xbox One krijgt update
Thanks!toets23 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 08:36:
[...]
De ultimate sale is ook al aan de gangechter niet zichtbaar op de frontpage. Selecteer specifiek de game en zie de kortingen
Sniper Elite 3, Kinect Sports Rivals en Lords of the Fallen gescoord. Twijfel nog over Fantasia: Music Evolved...
€17,50 in de Nederlandse store... tempting.....Tomba schreef op zondag 15 februari 2015 @ 14:38:
Wat is NBA al vaak in de aanbieding geweest trouwens!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Waarom moet ik wel een One aanschaffen volgens jullie?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2015 12:07 ]
Ik heb zowel de PS4 als de X1 maar mijn PS4 staat stof te happen. Ik heb games op de PS4 gekocht maar dat is bv vanwege de crossbuy met de Vita. Is dat niet het geval dan gaat de voorkeur uit naar de X1 vanwege o.a. de ruim 25 uur die ik met een controller doe voordat ie weer aan de lader moet. Ook de UI bevalt me prima. De games die ik op de PS4 ga spelen zullen voornamelijk de exclusives zijn, verder heb ik weinig reden om de PS4 aan te zetten, ondanks dat ik daar meer vrienden in mijn lijst heb dan op de XBox One.Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 12:06:
Ik heb twijfels, ik heb nu een Xbox 360 en heb jullie hulp nodig om me over de streep te trekken voor een Xbox One. Ik neig namelijk nu heel veel naar een PS4, omdat al mijn vrienden die ook hebben. ( :d)
Mijn code bij Offgamers werkt niet. Heads-up voor de mensen die daar ook van plan zijn te bestellen. Krijg een foutmelding op de website van Xbox: 'This code isn't active yet. Try using it at a later date.' Ik heb de codes echter al vier dagen geleden aangeschaft en geprobeerd, de $50,- code werkte meteen, maar de $25,- blijft een foutmelding geven. Heb een ticket ingestuurd maar nog geen reactie gekregen.Swaytje schreef op maandag 08 september 2014 @ 15:49:
[...]
Vanmiddag nog 60$ aan giftcards daar gekocht, werkt prima. Code kreeg ik instant binnen en allebei de codes werkten.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!