Als je gameplay belangrijk vind probeer IDARB dan eens, nog leuker is het met wat vriendenmike0001 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 10:35:
Xbox gold games worden ook steeds slechter. Retro kan leuk zijn, maar om nou een 8 bits spel uit te brengen op de one?
Gameplay vindt ik heel belangrijk, graphics komen op plaats twee voor mij (anders was ik wel bij mijn 360 gebleven)
Dus deze sla ik maar weer over.
Ik heb altijd de Limited dan wel Collectors Editions gehaald van Halo... en had me voorgenomen dat te blijven doen... maar ik kan het niet aan mezelf uitleggen om 250 euro uit te geven aan een special...SpoekGTi schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:23:
Heeft er iemand al een NL/BE adres gevonden om de Halo 5 Guardians Limited Collectors Edition te pre-orderen
Ja ik wil graag van mijn geld af
Is het iemand al opgevallen dat we sinds een paar dagen ineens de beschikking hebben over NPO1 t/m 3 in de OneGuide?
Ik vermoed dat de OneGuide dus met de februari update ook gewoon in Nederland beschikbaar gaat komen...
Ik vermoed dat de OneGuide dus met de februari update ook gewoon in Nederland beschikbaar gaat komen...
Hoorde dat ook die USB decoder deze maand in NL zou gaan werken, dus dat zou best goed kunnen.
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 02-02-2015 12:15 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nou ik mag zelf niets meer preorderen van de bazin, maar mag wel doorgeven wat ik wil hebben en dan krijg ik het vanzelf een keer, nu was het steeds dat ik dingen al had die ze prima met mijn verjaardag of vaderdag kon gevenNinjetsu NL schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:53:
[...]
Ik heb altijd de Limited dan wel Collectors Editions gehaald van Halo... en had me voorgenomen dat te blijven doen... maar ik kan het niet aan mezelf uitleggen om 250 euro uit te geven aan een special...![]()
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
SpoekGTi schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:51:
[...]
Nou ik mag zelf niets meer preorderen van de bazin, maar mag wel doorgeven wat ik wil hebben en dan krijg ik het vanzelf een keer, nu was het steeds dat ik dingen al had die ze prima met mijn verjaardag of vaderdag kon geven
Ontopic: bedenk me net; kom HDMI aansluitingen te kort op mijn versterker, die zit nu vol (decoder, Intel NUC, PS4 en Xbox One). Nu heb ik op zich al mijn andere consoles en een zut PS3's in een andere ruimte, maar ik heb nog één PS3 in de woonkamer, nu dus niet aangesloten. Volgens mij kan ik die theoretisch gezien gewoon aansluiten op de HDMI-in van de One. Maar 's even proberen zo.
Kan maar hou rekening met een latency van ~180ms op de ingang, voor simpel gebruik geen probleem, maar denk niet dat je er racers of shooters mee wil gaan spelen.Exorcist schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:55:
Ontopic: bedenk me net; kom HDMI aansluitingen te kort op mijn versterker, die zit nu vol (decoder, Intel NUC, PS4 en Xbox One). Nu heb ik op zich al mijn andere consoles en een zut PS3's in een andere ruimte, maar ik heb nog één PS3 in de woonkamer, nu dus niet aangesloten. Volgens mij kan ik die theoretisch gezien gewoon aansluiten op de HDMI-in van de One. Maar 's even proberen zo.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nice....ach...wij stappen over naar KPN (IPTV only volgens mij) over een paar maanden, dus die usb decoder laat ik maar schietenSinergyX schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:15:
Hoorde dat ook die USB decoder deze maand in NL zou gaan werken, dus dat zou best goed kunnen.
Ik zit bij Caiway wat enkel met smartcard werkt, maar gelukkig kan ik zonder kaart ook gewoon nog Rekam ontvangen, iets van 24 zenders (tegen 100 bij Caiway). Vind decoder via de XBO toch niet zo fijn werken, dus met de decoder kan ik in ieder geval makkelijk 24 zenders kijken.TheVMaster schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:00:
[...]
Nice....ach...wij stappen over naar KPN (IPTV only volgens mij) over een paar maanden, dus die usb decoder laat ik maar schieten
Nadeel is alleen dat XBO niet om kan gaan met geblokkeerde kanalen, krijg ik gewoon een signal lost melding, optimaal werkt het nog absoluut niet.
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 02-02-2015 13:05 ]
Hmm, dat werkt dus niet zoals ik wil. Zal met name gaan om spellen die ik dan heel soms op de PS3 speel met een groep (Buzz en/of Singstar), maar beiden zijn afhankelijk van directe input.SinergyX schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:56:
[...]
Kan maar hou rekening met een latency van ~180ms op de ingang, voor simpel gebruik geen probleem, maar denk niet dat je er racers of shooters mee wil gaan spelen.
Thanks
Nou kan ik je vertellen, die groeit aardigExorcist schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:55:
[...]
Hoe is het met die enorm kale plek op je achterhoofd? "Ik mag niet", man, grow a pair
![]()
Maar goed, andere prioriteiten gekregen, 2 koters e.d. dus moet er wel een remmetje op gaan gooien en ze komen er wel maar nu wat geplander.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ik had tot vorige week geen preview membership en toebn had i khet probleem ook al. Ik heb het al sinds de update van september of net na de zomer.Martinspire schreef op zondag 01 februari 2015 @ 22:47:
Hier ook al bekend met de bug. Vandaag en gister geen last van gehad, maar afgelopen week wel een paar keer. Komt sinds dat ze weer verder zijn gegaan met de preview-versies. Dus ik hoop dat die bug binnenkort wel geplet wordt. Erg irritant want ik start vaak even een party op om vervolgens te gamen maar die invite gaat dan al niet en daarna moet ik echt opnieuw opstarten. Al heb ik 1 keer gehad dat ie na een minuut of 5 ineens weer werkte (en in een flits-tempo even door alle opties heen ging die ik ondertussen had opgestart).
Lijkt me dus een preview-bug. Ik had er al wel wat voor ingezonden maar kan hem zo even niet meer vinden op het preview-forum
Check... ik ook... echter kan ik daar dan wel eindelijke gebruik maken van de app op de X360 om TV te kijken wat voor boven een uitkomst is!!!TheVMaster schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:00:
[...]
Nice....ach...wij stappen over naar KPN (IPTV only volgens mij) over een paar maanden, dus die usb decoder laat ik maar schieten
Ja, dat laatste hoop ik ook....al denk ik dat ze verder gaan op Cortana en dat die (met de komst van Windows 10) ook gewoon naar de Xbox komtNinjetsu NL schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:41:
[...]
Check... ik ook... echter kan ik daar dan wel eindelijke gebruik maken van de app op de X360 om TV te kijken wat voor boven een uitkomst is!!!Eerste 6 maanden gebruik ik daar gratis de Digitenne shizzle voor, daarna kan die terug en komt de 360 weer terug
Hopen dat ze ergens ook erin knallen dat voor NL er voice komt of dat voice losgekoppeld wordt van locale...
Ben benieuwd wanneer we daar de eerste previews van zien, WP komt deze maand, PC draait nu al even, neem aan dat XBO toch ook flink getest moet worden (zeker icm streaming to PC).
Hmm, nee zo lang heb ik er echt nog geen last van. Pas sinds laatste preview-updateseRRoR.InSiDe schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:40:
[...]
Ik had tot vorige week geen preview membership en toebn had i khet probleem ook al. Ik heb het al sinds de update van september of net na de zomer.
Klein vraagje.
Ik ben net verhuisd, en in deze woning komen gewoon alle zenders via UPC binnen over de coax, ik ben dus geen klant van UPC.
Begrijp ik dan goed dat de kanalen ongecodeerd zijn en ik de Xbox USB TV tuner kan gebruiken?
Ik ben net verhuisd, en in deze woning komen gewoon alle zenders via UPC binnen over de coax, ik ben dus geen klant van UPC.
Begrijp ik dan goed dat de kanalen ongecodeerd zijn en ik de Xbox USB TV tuner kan gebruiken?
[XBO/PSN: BroedersKolk]
Je ontvangt nu analoge kanalen. Best kans dat UPC jou niet kan afsluiten omdat het een blok is en er in de buurt van je abonnees zitten welke wel een abonnement hebben. Mazzel voor jou maar ontslaat je niet van de plicht kijk en luistergeld te betalen (welke via de UPC abo betaald worden).jooncheez schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:52:
Klein vraagje.
De TV tuner is verder voor ota signaal. Je hebt er dus niets aan met je fysieke kabel.
Gamertag: YazNL
Ik weet niet onder welke steen jij hebt geleefd, maar de omroepbijdrage zoals het door jou genoemde kijk en luistergeld is per 1 januari 2000 afgeschaft. Dat is dus al ruim 15 jaar...Yaz schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:00:
[...]
......Mazzel voor jou maar ontslaat je niet van de plicht kijk en luistergeld te betalen (welke via de UPC abo betaald worden).
Oke dat is erg jammer, ik kijk nauwelijks tv maar het leek me wel leuk het in m'n Xbox te integreren.Yaz schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:00:
[...]
Je ontvangt nu analoge kanalen. Best kans dat UPC jou niet kan afsluiten omdat het een blok is en er in de buurt van je abonnees zitten welke wel een abonnement hebben. Mazzel voor jou maar ontslaat je niet van de plicht kijk en luistergeld te betalen (welke via de UPC abo betaald worden).
De TV tuner is verder voor ota signaal. Je hebt er dus niets aan met je fysieke kabel.
Ehh...de TV Tuner zou gewoon moeten werken volgens mij (even afgezien van het feit dat je natuurlijk wel TV abo van UPC/Ziggo zou moeten hebben). Je kunt met de tuner alleen de free to air kanalen opvragen (weet niet wat jij met OTA bedoeld, misschien wel hetzelfde?). Bij Ziggo zijn dat (als je op het UPC netwerk zit) volgens mij zowat alle NL zenders (SBS/RTL/NPO)....dus dat zou moeten werken.Yaz schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:00:
[...]
Je ontvangt nu analoge kanalen. Best kans dat UPC jou niet kan afsluiten omdat het een blok is en er in de buurt van je abonnees zitten welke wel een abonnement hebben. Mazzel voor jou maar ontslaat je niet van de plicht kijk en luistergeld te betalen (welke via de UPC abo betaald worden).
Is Battlefield Hardline al te pre-loaden?
[ Voor 9% gewijzigd door Miesjh op 03-02-2015 14:20 ]
Xbox Live: Miesjh NL
post normale linkjes, of post niks...
[ Voor 84% gewijzigd door BM op 02-02-2015 17:39 ]
Heeft UPC nog analoog? Afaik werkt de TV Tuner enkel met DVB (DVB-T, DVB-T2 and DVB-C), wat een digitaal signaal is.TheVMaster schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:15:
Ehh...de TV Tuner zou gewoon moeten werken volgens mij (even afgezien van het feit dat je natuurlijk wel TV abo van UPC/Ziggo zou moeten hebben). Je kunt met de tuner alleen de free to air kanalen opvragen (weet niet wat jij met OTA bedoeld, misschien wel hetzelfde?). Bij Ziggo zijn dat (als je op het UPC netwerk zit) volgens mij zowat alle NL zenders (SBS/RTL/NPO)....dus dat zou moeten werken.
Ja ik ben er nu niet helemaal zeker van. Ik ontvang waarschijnlijk analoge DVB-C en de Xbox tuner zou alleen met digitale DVB-C overweg kunnen.TheVMaster schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:15:
[...]
Ehh...de TV Tuner zou gewoon moeten werken volgens mij (even afgezien van het feit dat je natuurlijk wel TV abo van UPC/Ziggo zou moeten hebben). Je kunt met de tuner alleen de free to air kanalen opvragen (weet niet wat jij met OTA bedoeld, misschien wel hetzelfde?). Bij Ziggo zijn dat (als je op het UPC netwerk zit) volgens mij zowat alle NL zenders (SBS/RTL/NPO)....dus dat zou moeten werken.
Wellicht kijk ik gewoon of het werkt, de tuner is ~30 euro.
Dat is toch overgegaan in je abonneegeld? Ag, whatever...jabberwock schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:07:
[...]
Ik weet niet onder welke steen jij hebt geleefd, maar de omroepbijdrage zoals het door jou genoemde kijk en luistergeld is per 1 januari 2000 afgeschaft. Dat is dus al ruim 15 jaar...
Het wordt tegenwoordig rechtstreeks vanuit de belastinginkomsten betaald waarvoor we een procent extra betalen.Yaz schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:31:
[...]
Dat is toch overgegaan in je abonneegeld? Ag, whatever...
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Inderdaad......de TV tuner werkt alleen met digitale TV en voor zover ik het weet hebben zowel Ziggo als UPC straks (of misschien nu al wel) een heel pakket kanalen ongecodeerd....en werkt dat dus gewoon met de TV TunerSinergyX schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:28:
[...]
Heeft UPC nog analoog? Afaik werkt de TV Tuner enkel met DVB (DVB-T, DVB-T2 and DVB-C), wat een digitaal signaal is.
Analoge DVB-C....eehh....is dat iets nieuws? DVB-C = digitaal (Digital Video Broadcasting - Cable)jooncheez schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:30:
[...]
Ja ik ben er nu niet helemaal zeker van. Ik ontvang waarschijnlijk analoge DVB-C en de Xbox tuner zou alleen met digitale DVB-C overweg kunnen.
Wellicht kijk ik gewoon of het werkt, de tuner is ~30 euro.
[ Voor 35% gewijzigd door TheVMaster op 02-02-2015 17:34 ]
Mijn excuses.TheVMaster schreef op maandag 02 februari 2015 @ 17:32:
[...]
Inderdaad......de TV tuner werkt alleen met digitale TV en voor zover ik het weet hebben zowel Ziggo als UPC straks (of misschien nu al wel) een heel pakket kanalen ongecodeerd....en werkt dat dus gewoon met de TV Tuner
[...]
Analoge DVB-C....eehh....is dat iets nieuws? DVB-C = digitaal (Digital Video Broadcasting - Cable)
Ik ga het in ieder geval proberen en zal hier mijn bevindingen melden.
Gewoon 'analoge tv'....hehe ik ben heel benieuwd hoe het ding bevalt. Per wanneer is hij te koop in NL, is dat al bekend?jooncheez schreef op maandag 02 februari 2015 @ 18:07:
[...]
Mijn excuses.Ik heb te weinig kennis van dit onderwerp. Hoe wordt een analoog signaal over de coax dan genoemd?
Ik ga het in ieder geval proberen en zal hier mijn bevindingen melden.
Dat weet ik niet, ik kan alleen zien dat hij bij Conrad gewoon te bestellen is en via Otto vanaf maart.TheVMaster schreef op maandag 02 februari 2015 @ 18:08:
[...]
Gewoon 'analoge tv'....hehe ik ben heel benieuwd hoe het ding bevalt. Per wanneer is hij te koop in NL, is dat al bekend?
Ben benieuwd wat dit voor Xbox en Spotify gaat betekenen..
http://www.dutchcowboys.n...rachten-playstation-music
Niet meer dan anders. Het is meer Sony die diens eigen muziekdienst overzet naar de library van Spotify, maar het hindert Spotify zelf niet om een Xbox App uit te brengen.Boinkie schreef op maandag 02 februari 2015 @ 19:23:
Wel een mooie ontwikkeling! Maar, inderdaad, het moet geen belemmering zijn om Spotify op de X1 te krijgen.Boinkie schreef op maandag 02 februari 2015 @ 19:23:
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
De Microsoft Store heeft hem nog niet, maar mogelijk komt dat nog?jooncheez schreef op maandag 02 februari 2015 @ 18:10:
[...]
Dat weet ik niet, ik kan alleen zien dat hij bij Conrad gewoon te bestellen is en via Otto vanaf maart.
Dus met die Xbox TV tuner kan ik met Caiway totaal geen zenders kijken zoals RTL of NPO of SBS?
Heb dit pakket.
(https://www.caiway.nl/site/nl/televisie/basictv)
Heb dit pakket.
Caiway levert afaik enkel nog digitaal, vraag is alleen welke regio je zit en dus of je een smartcard moet gebruiken. Geval van een smartcard, die werkt dus niet op zo'n TV tuner en kan je enkel de 'open' kanalen bekijken. Dacht dat Caiway's eigen regio geen smartcard heeft, dat geval zou alles moeten werken.Rockvee2 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 20:20:
Dus met die Xbox TV tuner kan ik met Caiway totaal geen zenders kijken zoals RTL of NPO of SBS?
Heb dit pakket.
Ik hoef geen smartcard in mijn tv in te doen. Ik heb wel een tv decoder nodig om zenders te kijken. In mijn huidige tv heb ik er al 1 zitten. Dus ik denk hetzelf dus niet.
Dat geval werkt die TV Tuner gewoon, dat lijkt me standaard DVB signaal.
Dus zonder decoder kun je geen tv kijken? Enneh in die decoder zit wel een smartcard? Dan kun je de TV Tuner niet gebruiken....Rockvee2 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 20:34:
Ik hoef geen smartcard in mijn tv in te doen. Ik heb wel een tv decoder nodig om zenders te kijken. In mijn huidige tv heb ik er al 1 zitten. Dus ik denk hetzelf dus niet.
Zonder Decoder kan ik geen tv kijkenTheVMaster schreef op maandag 02 februari 2015 @ 20:46:
[...]
Dus zonder decoder kun je geen tv kijken? Enneh in die decoder zit wel een smartcard? Dan kun je de TV Tuner niet gebruiken....
In de tv zit een DVB-T tuner (http://www.beslist.nl/ele...lips_32PFL5605.html#specs)
Ik kan er wel een smartcard indoen maar dat is om extra tv kanalen te bekijken.
Ik zie dat er een DVB-T tuner in de Xbox TV tuner zit dus lijkt mij gewoon om te gebruiken
Bij Conrad is die (niet ) leverbaar meer , hij zegt wel op voorraad maar hij gaat niet verder het betalingsproces in.
[ Voor 17% gewijzigd door Rockvee2 op 02-02-2015 20:54 ]
ehhh....dvb-c hoop ik, dvb-t = digitenneRockvee2 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 20:53:
[...]
Zonder Decoder kan ik geen tv kijken
In de tv zit een DVB-T tuner (http://www.beslist.nl/ele...lips_32PFL5605.html#specs)
Ik kan er wel een smartcard indoen maar dat is om extra tv kanalen te bekijken.
Ik zie dat er een DVB-T tuner in de Xbox TV tuner zit dus lijkt mij gewoon om te gebruiken
Bij Conrad is die (niet ) leverbaar meer , hij zegt wel op voorraad maar hij gaat niet verder het betalingsproces in.
Die tv doet ook dvb-c : http://download.p4c.phili...pfl5605h_12_pss_nldnl.pdf
[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 02-02-2015 21:05 ]
Kan echt niet wachten op de battlefield hardline beta! Maar wel irritant dat je alleen op pc kunt preloaden
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Meeste TV's hebben standaard -T aan boord, gelukkig kan Xbox beide.TheVMaster schreef op maandag 02 februari 2015 @ 21:00:
[...]
ehhh....dvb-c hoop ik, dvb-t = digitenne
With the Xbox One Digital TV Tuner, you can watch free-to-air DVB-T, DVB-T2 and DVB-C television channels without changing TV inputs
Heeft iemand enig idee wanneer de februari update binnenkomt?
Ik zit met smacht te wachten op Oneguide.
[ Voor 26% gewijzigd door xAnarchyBaS op 02-02-2015 23:21 ]
Caiway zend de digitale kanalen in het basispakket volgens mij ongecodeerd uit. De overige pakketten moet je wel via smartcard decoderen (als ik het me goed kan herinneren, want ik zit via glas tegenwoordig)Rockvee2 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 20:20:
Heb dit pakket.
Ik ben ook nieuwsgierig of het met Caiway gaat werken. Als ik dat tv ding van ms te pakken kan krijgen ga ik het maar proberen.
Overigens als ik dat ding in de DE store koopt is het toch niets anders als een eventuele Nederlandse versie?
[ Voor 8% gewijzigd door Ofthewell op 03-02-2015 00:03 ]
Xbox Live: Ofthewell NL
De tuner is trouwens hier te bestellen voor €35.
Ik verwacht in Februari.xAnarchyBaS schreef op maandag 02 februari 2015 @ 23:13:
Heeft iemand enig idee wanneer de februari update binnenkomt?
Flauw he
Meestal de derde dinsdag van de maand.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Nee joh....nouja...het klopt wel. Meestal verschijnt de next-month update eind van de voorafgaande maand....ergens in week één verschijnt de update van de daaropvolgende maand....toch?justifire schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 02:19:
[...]
Ik verwacht in Februari.
Flauw he![]()
Meestal de derde dinsdag van de maand.
Ach...hij moet gewoon komen...zal wel niet lang meer duren....
Dat dit nieuws hier nog niet is besproken;
Tweakers: nieuws: Sony verkoopt ontwikkelaar van EverQuestThis means that effective immediately SOE will operate as an independent game development studio where we will continue to focus on creating exceptional online games for players around the world, and now as a multi-platform gaming company. Yes, that means PlayStation and Xbox, mobile and more!
Denk bijvoorbeeld aan H1Z1:
https://twitter.com/j_smedley/status/562307982927462400
of DC Universe Online:
https://twitter.com/Spytle/status/562307498581839872
en waarschijnlijk ook Planetside 2 en EverQuest Next
Ja, bijna al deze spellen kan je nu al spelen op de PC maar ik gebruik deze al heel lang niet meer voor gamen (op zo nu en dan Minecraft na).
Al met al, goed nieuws voor Xbox.
edit: Humm. Ik pas 2 karaters aan in mijn post en dat teld de "change meter" als 15%. Deze meter mag op deze manier ook wel naar mijn rentestanden van mijn spaarrekening kijken (van mijn hypotheek blijft hij af!)
-> Yaz wijzigde deze reactie 03-02-2015 08:55 (15%)
Tweakers: nieuws: Sony verkoopt ontwikkelaar van EverQuestThis means that effective immediately SOE will operate as an independent game development studio where we will continue to focus on creating exceptional online games for players around the world, and now as a multi-platform gaming company. Yes, that means PlayStation and Xbox, mobile and more!
Denk bijvoorbeeld aan H1Z1:
https://twitter.com/j_smedley/status/562307982927462400
of DC Universe Online:
https://twitter.com/Spytle/status/562307498581839872
en waarschijnlijk ook Planetside 2 en EverQuest Next
Ja, bijna al deze spellen kan je nu al spelen op de PC maar ik gebruik deze al heel lang niet meer voor gamen (op zo nu en dan Minecraft na).
Al met al, goed nieuws voor Xbox.
edit: Humm. Ik pas 2 karaters aan in mijn post en dat teld de "change meter" als 15%. Deze meter mag op deze manier ook wel naar mijn rentestanden van mijn spaarrekening kijken (van mijn hypotheek blijft hij af!)
-> Yaz wijzigde deze reactie 03-02-2015 08:55 (15%)
[ Voor 28% gewijzigd door Yaz op 03-02-2015 08:56 ]
Ik zit dus te twijfelen om deze te halen.Willybubba schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:08:
Ik ben helemaal fan van Dying Light nog altijd... Ben je fan van open wereld games als Far Cry? Vind je Mirror's Edge leuk? Walking Dead fan? Haal Dying Light!
Zo cool om een dag op ontdekking / looten te gaan in een door Zombies overspoelde stad en dan nét voor donker (want dat gaat het écht los en krijg je de echte Bad Motherf*ckers op je nek) terug te zijn in een Safe Zone
Lijkt mij in eerste opzicht veel op dead island, maar dead island vond ik veel te kort en te linear,
de goede shit kreeg je echt veeeeeeel te laat en de game was niet goed genoeg voor een 2nd play met zefde char imho
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Battlefield Hardline Beta is te downloaden!
Xbox Live: Miesjh NL
Vorige week toch maar Halo MC gehaald, ga hem vanavond eens proberen online.
Ben erg benieuwd, hopelijk weer het gevoel van vroeger haha.
ivory tower halo 2 in mijn ogen nog de beste map ooit
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Heb op het Xbox Preview Forum gevraagd of er duidelijk is wanneer de OneGuide voor NL beschikbaar komt voor iedereen (na de reactie van mij dat NPO 1 t/m 3 ook beschikbaar is). Kreeg daarop de volgende reactie van dude4747:
)
De verwachting is dus dat de OneGuide later in februari voor iedereen beschikbaar is (die z'n Xbox One op Nederlands heeft staanThanks for the feedback that it is working. We had to wait for these channel lineups to be accessible without signing specific licensing agreements on a per provider basis. We plan on taking the OneGuide to all customers in the Netherlands when 15.02 gets released to GA (general availability)
Halo 2 van MCC is echt een plaatje, kan echt genieten van die cutscenes dafuck zijn die mooi zeg:OMars18 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:24:
Vorige week toch maar Halo MC gehaald, ga hem vanavond eens proberen online.
Nice! Thanks voor dit berichtTheVMaster schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:31:
Heb op het Xbox Preview Forum gevraagd of er duidelijk is wanneer de OneGuide voor NL beschikbaar komt voor iedereen (na de reactie van mij dat NPO 1 t/m 3 ook beschikbaar is). Kreeg daarop de volgende reactie van dude4747:
[...]
De verwachting is dus dat de OneGuide later in februari voor iedereen beschikbaar is (die z'n Xbox One op Nederlands heeft staan)
Verwijderd
Op select drukken tijdens de cutscenes maakt mijn ogen aan het bloeden. Wat een verbetering is er gemaakt! Ben bijna blij dat ik H2 nog op legendary moet uitspelen.mfreriks schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:31:
[...]
Halo 2 van MCC is echt een plaatje, kan echt genieten van die cutscenes dafuck zijn die mooi zeg:O
Unlock je daar nog iets mee of doe je het voor de achievements, uitspelen op legendary?
XboxLive: Dave 130R
Ik doe het alleen al voor de lolEarzz schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:04:
Unlock je daar nog iets mee of doe je het voor de achievements, uitspelen op legendary?
Verwijderd
Heb er lol in te bewijzen dat ik alle Halos solo op Legendary aan kan. En ben een achievement hoer. Je krijgt er wel een calling card voor maar dat boeit me niet echt.Earzz schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:04:
Overigens is de stand bij mcc 4-0 voor Halo. Heb me er nog niet toe kunnen zetten. Heb het wel gedaan met alles op de 360.
Mijn X1 zeurt deze avond telkens om een update die hij niet geïnstalleerd krijgt, waardoor die vervolgens offline valt. Na reboot is er geen update te bekennen in het systeemmenu.
Anderen in het preview programma daar ook last van?
Het is vooral vervelend omdat dat update scherm dwars door mijn tv app heen komt
Het is vooral vervelend omdat dat update scherm dwars door mijn tv app heen komt
[ Voor 15% gewijzigd door SunnieNL op 03-02-2015 19:06 ]
Nee, ik heb zonet gewoon een nieuwe update kunnen installeren. Duurt wel altijd aardig lang, ik heb niet het idee dat 'ie de volle 30 Mbps benut zoals mijn andere apparaten dat wel kunnen. Zowel met gewone updates als spellen.SunnieNL schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 19:05:
Mijn X1 zeurt deze avond telkens om een update die hij niet geïnstalleerd krijgt, waardoor die vervolgens offline valt. Na reboot is er geen update te bekennen in het systeemmenu.
Jazeker !SunnieNL schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 19:05:
Hier kwam het naar mijn idee doordat Destiny moest updaten en tegelijkertijd de Battlefield Hardline beta werd binnengehaald.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hier duurt het heel erg lang voordat Halo er op staat. Om 17 uur aangezet, nu pas 38 procent gedaan.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Installeren in offline modus, en daarna pas online gaan? Of heb je hem digitaal aangeschaft?Mars18 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:00:
Hier duurt het heel erg lang voordat Halo er op staat. Om 17 uur aangezet, nu pas 38 procent gedaan.
Bedankt voor de tip. Fysiek aangeschaftjooncheez schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:20:
[...]
Installeren in offline modus, en daarna pas online gaan? Of heb je hem digitaal aangeschaft?
Dat werkt voor mij in ieder geval. Als je xbox online is gaat ie het hele spel downloaden, ondanks dat je de fysieke disc hebt.
Ow oke, ja Halo is ook wel groot (60 gig) en had hem de hele nacht aan laten staan samen met AC uitbreiding en Battlefield Hardline, maar ze waren nog niet allemaal klaar.jooncheez schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 22:06:
[...]
Dat werkt voor mij in ieder geval. Als je xbox online is gaat ie het hele spel downloaden, ondanks dat je de fysieke disc hebt.
Die nieuwe battlefield (beta) loopt echt als een trein.
Snel servers joinen snelle laadtijden en soepele gameplay.
Als ik dat vergelijk met de halo en Evolve beta van laatst dan is dit vele malen beter.
Valt me op dat deze BF stuk meer COD is, pak maar eens een sniper, dit gaat voor mijn gevoel een stuk makkelijker en sneller.
De geluiden van die boeven auto's is ook lijp, zo n dikke grommende V8, heel cool.
Als ik dat vergelijk met de halo en Evolve beta van laatst dan is dit vele malen beter.
Valt me op dat deze BF stuk meer COD is, pak maar eens een sniper, dit gaat voor mijn gevoel een stuk makkelijker en sneller.
De geluiden van die boeven auto's is ook lijp, zo n dikke grommende V8, heel cool.
Bears and Bulls
nice, maar eens aanslingeren.mindcre8r schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 08:47:
no comment
Draait inderdaad erg soepel en rappie, hitregistratie is alleen weer om te janken. Heb de mijne op externe schijf staan, de laadtijden zijn erg netjes.
ik heb nog nooit problemen met dat ding gehad dus ga vermoeden van wel ja.Martinspire schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:19:
Gister weer probleem met Kinect. Ging gewoon niet aan, ook niet na disconnecten en weer aansluiten. Wel een probleem want zo kan ik niet chatten (met fatsoenlijk volume). Verder deed ie het later wel weer, maar heb toch het idee dat mn console stuk is.
Registratie van stem is nog altijd niet optimaal met meerdere geluiden om je heen.
Bears and Bulls
Mijn Kinect werkte gisteren ook niet terwijl ik er nooit problemen mee heb dus wellicht was het een tijdelijk issue.Martinspire schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:19:
Gister weer probleem met Kinect. Ging gewoon niet aan, ook niet na disconnecten en weer aansluiten. Wel een probleem want zo kan ik niet chatten (met fatsoenlijk volume). Verder deed ie het later wel weer, maar heb toch het idee dat mn console stuk is.
Kinect eigenlijk nooit fatsoenlijk ingesteld met stem en beeld etc. misschien van het wekend toch maar even kalibreren... kijken of het fatsoenlijk werkt. op het moment niet aangesloten om te testen of dit mijn xbox start up problemen veroorzaakt maar dat lijkt er niet op.
Moet zeggen dat ik nog nooit problemen heb gehad, soms alleen even gokken op de naam van een game (Forza bv), maar hij luistert altijd goed
Verwijderd
Zei van het weekend: 'Xbox go to Plants versus Zombies Garden Warfare'. Start hij #idarb. Best bijzonder.SinergyX schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:32:
Moet zeggen dat ik nog nooit problemen heb gehad, soms alleen even gokken op de naam van een game (Forza bv), maar hij luistert altijd goed
Zo herkende kinect ook mijn 'battlefield hardlife beta'
Ach de mijne ziet mij als mijn vrouw, dit gebeurd zelfs als mijn vrouw niet in de buurt van de Kinect is.Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:18:
[...]
Zei van het weekend: 'Xbox go to Plants versus Zombies Garden Warfare'. Start hij #idarb. Best bijzonder.Anderzijds heb ik meteen maar de 1000gs in minder dan een uur afgetikt. Misschien weet mijn Xbox wat beter voor me is.
Als ik dan een paar keer uit beeld loop en weer terug zegt hij meestal wel een keer Hallo Richard..
Loop dan de optie "I was not reconized" eens door. Dat gaat helpen met dit probleem te voorkomen. Hoe vaker je het doet door de dag (lichtval verschil) heen hoe beter. Ook als je lekker in een bank hangt maar niet herkent word kan dit helpen...Winkiller schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:50:
[...]
Ach de mijne ziet mij als mijn vrouw, dit gebeurd zelfs als mijn vrouw niet in de buurt van de Kinect is.![]()
Als ik dan een paar keer uit beeld loop en weer terug zegt hij meestal wel een keer Hallo Richard..
Haha..die mogelijkheid heb ik de afgelopen tijd meerdere keren geprobeerd, nog zonder resultaat.Yaz schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:52:
[...]
Loop dan de optie "I was not reconized" eens door. Dat gaat helpen met dit probleem te voorkomen. Hoe vaker je het doet door de dag (lichtval verschil) heen hoe beter. Ook als je lekker in een bank hangt maar niet herkent word kan dit helpen...
Maar hij doet het inderdaad wel beter bij meer licht van bv. buiten, ik maak me er niet zo druk om.
Ik vind het sowieso wel knap dat als het pikdonker is hij mijn vriendin netjes blijft negeren en zodra ik het beeld in loop hij gewoon "Hi Kyle" zegtWinkiller schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:59:
[...]
Haha..die mogelijkheid heb ik de afgelopen tijd meerdere keren geprobeerd, nog zonder resultaat.
Maar hij doet het inderdaad wel beter bij meer licht van bv. buiten, ik maak me er niet zo druk om.
Heb nu een update van 2 GB, duurt aardig lang met een 500 Mbit verbinding nog geen 1 MB/s als ik het zo zie. In het begin gaat ie wel enorm snel, maar zodra hij op de helft is dan gaat ie zo traag als wat.
[ Voor 30% gewijzigd door Falcon93 op 04-02-2015 15:03 ]
Haha, hij is bang dat je met je vriendin een spelletje gaat doen..Ninjetsu NL schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:00:
[...]
Ik vind het sowieso wel knap dat als het pikdonker is hij mijn vriendin netjes blijft negeren en zodra ik het beeld in loop hij gewoon "Hi Kyle" zegt
Grappig. Vaak hoor je dat de kinect beter herkent als het donkerder isWinkiller schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:59:
[...]
Haha..die mogelijkheid heb ik de afgelopen tijd meerdere keren geprobeerd, nog zonder resultaat.
Ik ben dus niet de enige bij wie de XBOX de beschikbare bandbreedte niet optimaal gebruiktrazRDJ schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:02:
Heb nu een update van 2 GB, duurt aardig lang met een 500 Mbit verbinding nog geen 1 MB/s als ik het zo zie. In het begin gaat ie wel enorm snel, maar zodra hij op de helft is dan gaat ie zo traag als wat.
Nee hoor, hier ook. Updates gaan tot ongeveer 70% retesnel, daarna kan ik op m'n gemakje gaan douchen ofzo 
Voor de liefhebbers is Game of Thrones Episode 2 trouwens vanaf nu beschikbaar
Edit: vooralsnog kennelijk alleen als losse download, en niet voor Season Pass eigenaren
Edit: vooralsnog kennelijk alleen als losse download, en niet voor Season Pass eigenaren
[ Voor 19% gewijzigd door BM op 04-02-2015 17:28 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Douchen?! Ik kan onderhand van Eindhoven naar Amsterdam rijden en weer terug voor die laatste 30% :x.BM schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:20:
Nee hoor, hier ook. Updates gaan tot ongeveer 70% retesnel, daarna kan ik op m'n gemakje gaan douchen ofzo
Zit je dan met je Alles in Één extra van Ziggo
Bij mij was de update binnen 5 minuten geinstalleerdrazRDJ schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:02:
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
is dit een preview update of reguliere update? kon gisteren namelijk nog niks vinden...
Huidige preview is OS version released: xb_rel_1502.150202-2200, van 3 februari.
De recente mini updates zijn allemaal bugfixes, geen features.
Directe link voor de februari updates:
http://forums.xbox.com/xb.../wave_10_1502/f/5187.aspx
Zin in !
Wou het gisteravond ook uitproberen maar moest helaas weer een account aanmaken, is dit ook te omzeilen?mindcre8r schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 08:47:
Wordt hier zo moe van ik heb al een xboxlive account kunnen ze dat niet gewoon gebruiken ipv dat je voor iedere uitgever weer een apart account moet aanmaken en je gegevens moet delen
Ik heb hem gespeeld maar vond het echt bf4 in een nieuw jasje, de hele styling van de game(zowel menu, besturing en omgeving) lijkt op een bf4 kopie.
Ergste vond ik eigenlijk dat het spel er zo gruwelijk slecht uitziet, voor mijn idee slechter dan bf4. (Xbone gespeeld)
Hoop uiteraard dat dit bij de release beter is, maar deze beta heeft mij iig overtuigt om hem niet te kopen. De andere setting waar je in speelt vond ik dan wel weer geinig.
Ergste vond ik eigenlijk dat het spel er zo gruwelijk slecht uitziet, voor mijn idee slechter dan bf4. (Xbone gespeeld)
Hoop uiteraard dat dit bij de release beter is, maar deze beta heeft mij iig overtuigt om hem niet te kopen. De andere setting waar je in speelt vond ik dan wel weer geinig.
Lichtpuntje...
Yup, bij mij ook, Ziggo (Alles-in-1 Plus) hier met Cisco modem en geen poorten geforwarded.iantje31 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:17:
[...]
Bij mij was de update binnen 5 minuten geinstalleerd
Spel draait ook maar 720p op de x1 (net als bf4) dus sowieso niet echt optimaal. Maar hoor vaker dat spel lelijker is dan bf4. Heb beta na 10min uitgezet, echt lelijk en geen reet aan...(op de x1).LuisjeNL schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 20:05:
Ik heb hem gespeeld maar vond het echt bf4 in een nieuw jasje, de hele styling van de game(zowel menu, besturing en omgeving) lijkt op een bf4 kopie.
Geweoon een hele dure dlc, en belachelijk dat ze 1080p/60 beloofde en dan zelfde resoluties gebruiken uiteindelijk als bf4(ook op de ps4 is ie maar 900p).
En dan ook nog heel veel framedrops.
Ea maakt zich weer eens belachelijk...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Eindelijk staat Halo op mijn harde schijf, 60 gig geloof ik, en dan nog een update van 20 gig. Vandaar dat het lang duurde.
Maar de matchmaking is wel erg zwak nog, duurde lang voor dat ik in een game was.
En alles staat onoverzichtelijk in het spel.
Maar de matchmaking is wel erg zwak nog, duurde lang voor dat ik in een game was.
En alles staat onoverzichtelijk in het spel.
heb al geen update sinds 18 dec.SinergyX schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 17:34:
Huidige preview is OS version released: xb_rel_1502.150202-2200, van 3 februari.
Andere vraag wara ik na veel zoeken niet uit kom. Hoe cancel ik mijn doorlopende gold abbo? Ik zie in mn facturering dat het peding is, maar dat de CC al belast is. Als ik nu iets stop is het weg (of las ik dat verkeerd).
Geen idee hoe dit werkt, zijn de redeem codes makkelijker/veiliger?
no comment
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!