Phusebox schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:06:
Gisteren weer eens begonnen met Dragon Age, na de EA Access trial niet meer gespeeld. Ben er toch wel redelijk verslaafd aan. Hier en daar wat kleine puntjes van irritatie maar de sfeer is gewoon goed.

Heb alleen de fout gemaakt als noob door met een mage te spelen, hoor van vrienden nu dat dit niet zo slim is. Ga nogal snel dood namelijk.
Ik heb met de Mage het spel op Nightmare uitgespeeld. Geweldige ervaring, aangezien het inderdaad behoorlijk lastig is.... TOTDAT je over 1/3e van het spel bent en je een subclass kunt kiezen. Deze heet Knight Enchanter. Met deze subclass kun je op Nightmare de High Dragons gewoon in je eentje tanken.

Dus ja, het is zeker lastig in het begin maar niet ondoenlijk. Je moet echt micromanagen en je gevechten volledig in tactical view spelen. Sommige gevechten met een eindbaas duurde bij mij daarom dan ook wel soms drie kwartier tot een uur. Maar na 1/3e van het spel ben je gewoon echt overpowered (of ze moeten dat hebben gepatched :P) en heb ik tactical view niet meer aangeraakt :)

Dus mocht je het geduld (en enigszins de skills) ervoor hebben, zou ik het zeker aanraden om met de mage verder te spelen. Welke moeilijkheidsgraad doe je nu?

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-01-2015 10:42 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:54
Dennahz schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:30:
Ik mis nog een game ala Prototype op de XONE. Heb me daar altijd kostelijk mee vermaakt op de 360! :)

Speel nu nog steeds GTA V trouwens. Ben niet zo'n die-hard als de meesten hier (als in: heb meestal niet heel veel tijd s'avonds, dus game vooral in de weekends of s'avonds even een uurtje).
Vermaak me ook nog prima met GTA V. Aardig wat geld ondertussen, rank hoog genoeg, maar het blijft leuk. Missies doen. In free roam wat aanrommelen.

Al lid van de crew?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1561323/0

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:55
Begint toch te kriebelen om Halo te gaan halen, bij MM nu 41 euro met de btw actie.
Lijkt me heerlijk om halo weer eens online te gaan spelen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

justifire schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 01:49:
[...]

Krijgen we nu weer zo'n jaren 80 spel, met van die hippe pixels waar je ogen van gaan bloeden ?!
Kom gewoon weer eens met een volwaardige game over de brug, zeg Ryse of Tomb Raider (ook al heb ik beide games al)
Die troep mogen ze van mij houden.
Zelfs als het gratis is is het het nog niet goed :D
Ondanks dat de spellen soms "meh" zijn zijn het wel spellen die ik zelf nooit zal kopen maar mijzelf er toch eventjes mee vermaak. Zie ook liever paar dikke games maar zo vind ik het ook wel prima :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-11 11:37
Mars18 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:33:
Begint toch te kriebelen om Halo te gaan halen, bij MM nu 41 euro met de btw actie.
Lijkt me heerlijk om halo weer eens online te gaan spelen.
De games die ik heb kunnen spelen, awesome, daar tegenover staat dat ik niet weet hoe de MP er nu bij ligt, maar wanneer ik de verhalen een beetje gevolgd heb werkt t voor 75% nu :)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:19
uchiha tijntje schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:40:
[...]

Ik heb met de Mage het spel op Nightmare uitgespeeld. Geweldige ervaring, aangezien het inderdaad behoorlijk lastig is.... TOTDAT je over 1/3e van het spel bent en je een subclass kunt kiezen. Deze heet Knight Enchanter. Met deze subclass kun je op Nightmare de High Dragons gewoon in je eentje tanken.

Dus ja, het is zeker lastig in het begin maar niet ondoenlijk. Je moet echt micromanagen en je gevechten volledig in tactical view spelen. Sommige gevechten met een eindbaas duurde bij mij daarom dan ook wel soms drie kwartier tot een uur. Maar na 1/3e van het spel ben je gewoon echt overpowered (of ze moeten dat hebben gepatched :P) en heb ik tactical view niet meer aangeraakt :)

Dus mocht je het geduld (en enigszins de skills) ervoor hebben, zou ik het zeker aanraden om met de mage verder te spelen. Welke moeilijkheidsgraad doe je nu?
Ik weet eigenlijk niet meer wat ik heb gekozen, waarschijnlijk normal aangezien dit voor mij de eerste Dragon Age ervaring is... Kan ik dat nog ergens zien?

Het is ook niet echt makkelijk grinden ofzo. Heb er nu een uur of 12 inzitten denk ik, maar wil nog niet echt opschieten. Zeker als je teammates hebt die gewoon head-on elke battle inrennen (of ik ze nu op defend of follow heb staan maakt niks uit). Ze zijn meestal binnen 60 a 90 sec dood en de rest moet ik dan zelf opknappen met de 2 potions die over zijn.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Famous schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:34:

Zelfs als het gratis is is het het nog niet goed :D
Ondanks dat de spellen soms "meh" zijn zijn het wel spellen die ik zelf nooit zal kopen maar mijzelf er toch eventjes mee vermaak. Zie ook liever paar dikke games maar zo vind ik het ook wel prima :)
Gratis is niet zozeer het probleem, inhoud en variatie van die games.. daar stoor ik me erg aan. 'Oldschool' graphics is weer helemaal hot, pixel dit, pixel dat, vleugje minecraft erbij, hoppa weer een game uitgepoept. Dan al helemaal niet te beginnen aan elke brainfart die een survival game eruit gooit..

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:07:
[...]

Gratis is niet zozeer het probleem, inhoud en variatie van die games.. daar stoor ik me erg aan. 'Oldschool' graphics is weer helemaal hot, pixel dit, pixel dat, vleugje minecraft erbij, hoppa weer een game uitgepoept. Dan al helemaal niet te beginnen aan elke brainfart die een survival game eruit gooit..
Oh ik ben het met je eens hoor. Ik hoef dat soort games normaal ook niet. Maar goed, hij is gratis en alle boeiende games heb ik toch al :>

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Famous

Famous

R 400+

[...]

Je bent ook uiteraard niet verplicht om de spellen te downloaden :+
Heb ook al enkele spellen gehad die ik na 5 á 10 minuten er weer af gooide, maar goed je betaalt er dan ook niets voor.

De spellen die ik wil koop ik -meestal- bij de release al dus als ze dan na een jaar gratis worden aangeboden is het al in bezit en uitgespeeld.

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
[...]

precies, lijkt wel alsof die games worden uitgebracht vanwege het retro graphics en dat dat zogenaamd cool is. daar trappen wij dus niet in....ben toch wel benieuwd wat voor developers achter dat soort indie games zitten, zijn dat gasten in de 20 die bij toeval een bak met oude pc games op diskettes hebben gevonden ofzo?

Trouwens, bij cdkeys kost Assassins Creed Black Flag nu 4euries. En ik dacht dat € 10 een tijdje terug al een koopje was :o

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-11 14:10
Momenteel gebruiken wij de xbox one op de zaak om 3fm te luisteren, maar meestal na 3 uur stopt hij er mee en moet de pagina gerefreshed worden, het lijkt wel of de cache vol zit of dat de xbox in een soort slaapstand qua netwerk gaat.

Zijn er mensen die hetzelfde ervaren? en weet iemand een betere site met meer aanbod, veel radio sites gebruiken nog flash ipv html 5, en een goede radio app ontbreekt ook nog op de xbox volgens mij.

Verwijderd

Pandanl schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:28:
Momenteel gebruiken wij de xbox one op de zaak om 3fm te luisteren, maar meestal na 3 uur stopt hij er mee en moet de pagina gerefreshed worden, het lijkt wel of de cache vol zit of dat de xbox in een soort slaapstand qua netwerk gaat.

Zijn er mensen die hetzelfde ervaren? en weet iemand een betere site met meer aanbod, veel radio sites gebruiken nog flash ipv html 5, en een goede radio app ontbreekt ook nog op de xbox volgens mij.
Het probleem ken ik niet.

Ik gebruik vaak de volgende website om radio te luisteren: http://www.nederland.fm/

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-11 14:10
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:12:
[...]

Het probleem ken ik niet.

Ik gebruik vaak de volgende website om radio te luisteren: http://www.nederland.fm/
Ik kan niks aanklikken. gebruik je een speciale modus op de xone?

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-11 11:45
Terryb47 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:20:
[...]

Trouwens, bij cdkeys kost Assassins Creed Black Flag nu 4euries. En ik dacht dat € 10 een tijdje terug al een koopje was :o
Haha, onwijs bedankt voor de tip! Heb 'm net besteld. Straks eens downloaden dan.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:22

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

J.Appleseed schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:28:
[...]

Haha, onwijs bedankt voor de tip! Heb 'm net besteld. Straks eens downloaden dan.
Wat ik zo jammer vind is dat ik het spel 100% completed heb op de 360. Ik zou het best voor de XBO willen aanschaffen maar dan alles meenemen van de 360 naar de one. Dat is dus niet mogelijk :(

Aan de andere kant, voor 4 euro...

Xbox Live ID:Notna8310

• Famous

Famous

R 400+

Notna schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:38:
[...]

Wat ik zo jammer vind is dat ik het spel 100% completed heb op de 360. Ik zou het best voor de XBO willen aanschaffen maar dan alles meenemen van de 360 naar de one. Dat is dus niet mogelijk :(

Aan de andere kant, voor 4 euro...
Net geprobeerd te bestellen maar krijg de melding "out of stock"..
Helaas :D

Net een refresh gedaan en toen was die weer op voorraad. Nooit AC gespeeld dus ben benieuwd :Y

[ Voor 10% gewijzigd door Famous op 29-01-2015 13:47 ]

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Famous schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:39:
[...]

Net geprobeerd te bestellen maar krijg de melding "out of stock"..
Helaas :D

Net een refresh gedaan en toen was die weer op voorraad. Nooit AC gespeeld dus ben benieuwd :Y
Heb op de 360 1 en 2 gehad, op de pc 3 geprobeerd. nooit echt toe kunnen zetten helaas, tijdje flink na gedacht over unity voor 20,-.. maar toch maar niet gedaan.

• Famous

Famous

R 400+

Altijd wel redelijk goede verhalen over gehoord en dan voor vier euro..
Twee euro zelfs gezien ik de spellen deel met een vriend :+

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:53

Sagat

Is pappa x2!

Ik ben een retro game fan, en misschien/waarschijnlijk is die game erg leuk in local mp, maar ik vind het ook een zeer magere titel voor de one. Ik kan me voorstellen dat jullie disappointed zijn.
(toch zal dit me niet tegenhouden om hem binnen te halen :) )
Maar zoals gezegd, de opties houden nog niet over, ryse of forza 5 wellicht ooit nog is......?

Oh en gelijk een mooie fwp.........brothers in games with gold......maar die heb ik al via psn+.....kan ik wel kiezen voor de fijnere controller straks :P

10 second ninja DONE

Dying Light is een aanrader voor iedereen die co-op van zombie hakken houd, echt een erg leuk spel....

Cogitationis poenam nemo patitur

Bullet NL schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:48:
Dying Light is een aanrader voor iedereen die co-op van zombie hakken houd, echt een erg leuk spel....
Maar is het meer richting Dead Rising (beetje lol hebben) of meer richting Left4Dead ("don't startle the witch... oh shit")? En hoe moeilijk is ie?

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 29-01-2015 15:55 ]

• Phusebox
Martinspire schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:55:
[...]

Maar is het meer richting Dead Rising (beetje lol hebben) of meer richting Left4Dead ("don't startle the witch... oh shit")? En hoe moeilijk is ie?
Heb het twee keer op Gamescom gespeeld en het is meer Left 4 Dead, maar dan meer vergevingsgezind.

Een beetje Mirror's Edge vs Left for Dead.

[...]

Tis een combinatie van DR3 en Dead Island, moeilijk? sommige dingen wel, helemaal als het donker wordt ;) Maar het is vooral fun, de vrijheid is enorm leuk, je kan echt bijna overal op komen....

Heerlijk om in co-op de zombies op te zoeken.... Lekker van je af matten ;) :D

Cogitationis poenam nemo patitur

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-10 08:36

xAnarchyBaS

Urist

Ik heb een probleem met dingen kopen op de xbox, als ik via de site een game wil kopen moet ik billing information toevoegen, dat doe ik (adres in Alaska), en vervolgens kom ik weer bij hetzelfde scherm uit.

• Famous

Famous

R 400+

xAnarchyBaS schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:05:
Ik heb een probleem met dingen kopen op de xbox, als ik via de site een game wil kopen moet ik billing information toevoegen, dat doe ik (adres in Alaska), en vervolgens kom ik weer bij hetzelfde scherm uit.
Heb je het adres ook in jouw account aangepast?
En ga je ook naar de US variant van de website?

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Famous schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:48:
[...]

Heb je het adres ook in jouw account aangepast?
En ga je ook naar de US variant van de website?
Beide ja, ik heb mijn xbox op US gezet en via die store kon ik de game wel kopen.
Vreemd...

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
xAnarchyBaS schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 17:46:
[...]

Beide ja, ik heb mijn xbox op US gezet en via die store kon ik de game wel kopen.
Vreemd...
Klinkt als een cookie probleem... Al eens gedwongen refresh gedaan (ctrl+f5) of je cookies/cache clearen?

XBO: Michaël#3318

Phusebox schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:59:
[...]

Ik weet eigenlijk niet meer wat ik heb gekozen, waarschijnlijk normal aangezien dit voor mij de eerste Dragon Age ervaring is... Kan ik dat nog ergens zien?

Het is ook niet echt makkelijk grinden ofzo. Heb er nu een uur of 12 inzitten denk ik, maar wil nog niet echt opschieten. Zeker als je teammates hebt die gewoon head-on elke battle inrennen (of ik ze nu op defend of follow heb staan maakt niks uit). Ze zijn meestal binnen 60 a 90 sec dood en de rest moet ik dan zelf opknappen met de 2 potions die over zijn.
Op normal hoef je niet dood te gaan ;). Ik denk dat je dat in de opties kunt zien.

Maar ik weet niet hoe je speelt, maar met de tactical cam kun je vele vervelende situaties voorkomen. Als je enkel je character bestuurt zonder tactical cam en de rest aan zijn/haar 'lot' overlaat dan krijg je het in het begin inderdaad ook op normal lastig. Mijn advies. Speel in battles niet als een 3rd person fighter, maar als een god die alle 4 de characters aanstuurt :P

Daarnaast kun je per character instellen of ze mana of potions mogen gebruiken als de AI ze overneemt. Ik had dat zwaar ingeperkt. Ik bepaal de strategie... Niet de AI :P

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-01-2015 18:19 ]

• Phusebox
Pff denk dat ik het maar ga opgeven. Heb van normaal naar casual gezet en ben net 20x dood gegaan in 1 battle en nu maar wat anders doen. Zelfs tactical cam werkt niet. Zeg ik ga naar A, doen ze dat maar daarna rennen ze vrolijk weer recht op de vijand af...

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-11 14:42
xAnarchyBaS schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 17:46:
[...]

Vreemd...
Ik heb het zelfde probleem, gisteren zonder problemen op xbox.com (US Account) Titanfall gekocht maar meteen daarna kon ik Plants vs Zombies niet kopen.
Uiteindelijk ook maar via de Xbox zelf aangeschaft, vandaag heb ik nog geprobeerd NFS Rivals te kopen met een ander adres op xbox.com maar weer de "billing information" optie en een grayed out confirm vakje :?

XboxLive: Dave 130R

Verwijderd

Earzz schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 18:43:
[...]

Ik heb het zelfde probleem, gisteren zonder problemen op xbox.com (US Account) Titanfall gekocht maar meteen daarna kon ik Plants vs Zombies niet kopen.
Uiteindelijk ook maar via de Xbox zelf aangeschaft, vandaag heb ik nog geprobeerd NFS Rivals te kopen met een ander adres op xbox.com maar weer de "billing information" optie en een grayed out confirm vakje :?
Is ea access niet een idee? Daar zitten PvZ en NFS Rivals in (met een hele zwik andere games).

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-11 16:02
J.Appleseed schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:28:
[...]

Ook maar even gehaald alleen is ie nu inmiddels 6,30 euro maar goed is nog steeds leuk voor die prijs.

Xbox Live Knalle Arie

Phusebox schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 18:37:
Pff denk dat ik het maar ga opgeven. Heb van normaal naar casual gezet en ben net 20x dood gegaan in 1 battle en nu maar wat anders doen. Zelfs tactical cam werkt niet. Zeg ik ga naar A, doen ze dat maar daarna rennen ze vrolijk weer recht op de vijand af...
justifire schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:53:
[...]

Ik kijk alweer uit naar je vastloop- en crash-posts _/-\o_
Dit keer geen vastloop / crash posts ;)

Maar hoe ga je dood op casual? Je houdt neem ik aan wel rekening met het level wat je bent en met het level van de vijanden he? Ongeveer hetzelfde level mag op casual echt niet leiden tot deaths :P

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:23
Marvie schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 19:21:
[...]

Ook maar even gehaald alleen is ie nu inmiddels 6,30 euro maar goed is nog steeds leuk voor die prijs.
En nu 8 euro dus eff afwachten >:)

Oke geen geduld dus met fb kortingscode waarvoor je geen echte like hoeft te doen voor 7,58 besteld das toch ook geen geld via Paypal besteld en binnen paar seconden mail en code ontvangen

[ Voor 26% gewijzigd door Wingie op 29-01-2015 20:19 ]

• Phusebox
uchiha tijntje schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 19:27:
[...]

[...]

Dit keer geen vastloop / crash posts ;)

Maar hoe ga je dood op casual? Je houdt neem ik aan wel rekening met het level wat je bent en met het level van de vijanden he? Ongeveer hetzelfde level mag op casual echt niet leiden tot deaths :P
Waar zie ik dat level? Maar dan nog, kom alleen vijanden met rode skull tegen. En die zullen inderdaad wel te hoog zijn.

Grappig vind ik wel dat er soms ook triggers zijn. Blijf je voor punt x dan zijn er infinite respawns van vijanden maar loop je er voorbij dan zin het er opeens veel minder.

Maar verder wel een leuk spel hoor.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:15

Dennahz

Life feels like hell should.

Zit te denken om Titanfall te kopen. Voor 10 dollar is dat toch echt een koopje? Even wat reviews en filmpjes bekijken :) Jammer dat er nog niet echt veel spelletjes voor peuters (3) zijn.

Twitter

• Phusebox
Dennahz schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:33:
Zit te denken om Titanfall te kopen. Voor 10 dollar is dat toch echt een koopje? Even wat reviews en filmpjes bekijken :) Jammer dat er nog niet echt veel spelletjes voor peuters (3) zijn.
Daar heb je Vtech bijvoorbeeld voor. Echt de mensen die 3 tot 6 jarigen een iPad of iPhone e.d. geven moesten ze echt geselen.

• Dennahz
  • Laatst online: 13:15

Dennahz

Life feels like hell should.

Phusebox schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:51:
[...]

Daar heb je Vtech bijvoorbeeld voor. Echt de mensen die 3 tot 6 jarigen een iPad of iPhone e.d. geven moesten ze echt geselen.
Daar ben ik het mee eens ;) Hoewel ze soms wel eens een spelletje speelt op m'n telefoon (interactieve verhaaltjes) en eens lekker meespeelt met GTA V (vliegen, eruit springen met parachute, enz :) ). Altijd samen though.

Zie daar het probleem niet echt van.

Twitter

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 19:03:
[...]

Is ea access niet een idee? Daar zitten PvZ en NFS Rivals in (met een hele zwik andere games).
Ik had het probleem met zowel NFS:Rivals als met Forza Horizon 2.
Via de Xbox zelf aanschaffen ging prima.

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:15
[...]

Het is meer de kant op van Dead Island. Alleen moet je aardig rammen voordat een zombie neergaat. Althans, in het begin. 's Nachts is een heuze uitdaging, daar zou ik me 'solo' niet aan wagen. Coop is het spel wel meesterlijk en iets gemakkelijker - in mijn ervaring - zombies bashen is dan leuker. Vooral als je wat skill unlockt hebt gaat het spel flink open. Die dropkick blijft meesterlijk, hoe vaak ik 'em ook doe.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Hmm, een on-rails shooter is niet bepaald origineel, maar een besturing met Kinect kan interessant zijn. Mits het goed werkt. Toch benieuwd naar hoe het speelt

Verwijderd

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
Phusebox schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 18:37:
Welk level ben jij en welke class? Ik ben nu een mage fire spec. lvl 12 met daarbij als party een warrior 2 handed, warrior shield en een sword en een mage (fire spec.

Ik heb bij iedere area waar ik met de main quest heen ging alle side questen gedaan en ga nu eigenlijk nooit meer dood. In het begin wel wat meer, maar toen kwam ik erachter dat je het beste wat main questen kan doen voordat je complete areas gaat uitspelen.

Moet zeggen dat het spel wel aardig is, maar had er wel meer van verwacht. Speel nu paar uurtjes per week, gezien het wel erg snel gaat vervelen als je het lang speelt.

1 ding is zeker, het is niet echt leuk dat de mage zwaar OP is en de rest niet.

[ Voor 14% gewijzigd door vali op 30-01-2015 12:19 ]

• Phusebox
vali schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:05:
[...]

Welk level ben jij en welke class? Ik ben nu een mage fire spec. lvl 12 met daarbij als party een warrior 2 handed, warrior shield en een sword en een mage (fire spec.

Ik heb bij iedere area waar ik met de main quest heen ging alle side questen gedaan en ga nu eigenlijk nooit meer dood. In het begin wel wat meer, maar toen kwam ik erachter dat je het beste wat main questen kan doen voordat je complete areas gaat uitspelen.

Moet zeggen dat het spel wel aardig is, maar had er wel meer van verwacht. Speel nu paar uurtjes per week, gezien het wel erg snel gaat vervelen als je het lang speelt.

1 ding is zeker, het is niet echt leuk dat de mage zwaar OP is en de rest niet.
Ben nu level 7. Heb me gisteren gruwelijk geërgerd aan het gebied Oasis. Heb daar alle shards en landmarks gevonden maar sommige dingen waren toch wat te hoog gegrepen.

Main quest kon ik niet mee verder omdat ik 0 power had en 15 nodig had.

• vali
Phusebox schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:14:
[...]

Ben nu level 7. Heb me gisteren gruwelijk geërgerd aan het gebied Oasis. Heb daar alle shards en landmarks gevonden maar sommige dingen waren toch wat te hoog gegrepen.

Main quest kon ik niet mee verder omdat ik 0 power had en 15 nodig had.
Ja dat gebied kan je ook pas helemaal clearen als je lvl 9 a 10 bent. Met wat voor party speel je ? Ik speel nu zelf op normal en moet zeggen dat ik eigenlijk een hoger moeilijkheidsgraad had moeten kiezen. Ben eigenlijk niet van plan om hem opnieuw te spelen mocht ik hem uitspelen.

[ Voor 16% gewijzigd door vali op 30-01-2015 14:19 ]

• Phusebox
vali schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:18:
[...]

Ja dat gebied kan je ook pas helemaal clearen als je lvl 9 a 10 bent. Met wat voor party speel je ? Ik speel nu zelf op normal en moet zeggen dat ik eigenlijk een hoger moeilijkheidsgraad had moeten kiezen. Ben eigenlijk niet van plan om hem opnieuw te spelen mocht ik hem uitspelen.
Je kunt de moeilijkheidsgraad gewoon tijdens het spelen aanpassen. Heb alles wel gecleared daar behalve die poorten waar je x aantal shards voor nodig hebt, want daar heb ik er dus niet genoeg van.

Nu een rogue, een mage en een warrior. Ben zelf dus ook mage. Fatsoenlijke wapens e.d. heb ik nog niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 30-01-2015 14:23 ]

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-11 16:16
Zijn er al ergens Xbox One controllers te koop die je ook op de computer kan gebruiken?

• Phusebox
GluonC schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:23:
Zijn er al ergens Xbox One controllers te koop die je ook op de computer kan gebruiken?
Je kunt ze allemaal gebruiken, met een usb kabel.

http://majornelson.com/20...controller-available-now/

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 30-01-2015 14:23 ]

Zojuist Life is Strange Episode 1 gespeeld. Wel een leuke verhalende game. Beetje in de trant van de Telltale games, maar dan audiovisueel een stuk beter :P

Had nog even gewacht met het aanschaffen van de seasons pack (5 episodes in totaal). Maar ga episodes 2 zeker wel spelen. Ik heb het gevoel dat ik met Life is Strange meer invloed ga hebben op de uiteindelijke uitkomst van het verhaal en wat er met de hoofdrolspelers gebeurd dan met de Telltale games.

Review: http://www.xboxachievemen...-strange-xbox-one/review/

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-01-2015 14:33 ]

• vali
Phusebox schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:22:
[...]

Je kunt de moeilijkheidsgraad gewoon tijdens het spelen aanpassen. Heb alles wel gecleared daar behalve die poorten waar je x aantal shards voor nodig hebt, want daar heb ik er dus niet genoeg van.

Nu een rogue, een mage en een warrior. Ben zelf dus ook mage. Fatsoenlijke wapens e.d. heb ik nog niet.
Aah kijk dat wist ik niet, straks ff wat moeilijker maken. Thanks :). Heb zelf net niet genoeg shards om de vuur deur te openen, al heb ik op het internet gelezen dat je het alleen handig is als je de draken wilt killen :)

• GluonC
Is er geen draadloos te vinden zoals wel mogelijk was bij de 360?
GluonC schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:34:
[...]

Is er geen draadloos te vinden zoals wel mogelijk was bij de 360?
Vooralsnog niet, omdat de verbinding een nieuw protocol is (al begreep ik dat het de basis van een Wifi-direct was), welke dus nog niet mogelijk is op de PC.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Larry Hryb ‏:

It’s not February quite yet, but Xbox Live members can now grab their free copy of @IDARBGame :

https://store.xbox.com/nl-NL/Xbox-One/Games/IDARB/13e6deb3-7ad2-498a-b5ec-6f35d2d7c6e8?cid=majornelson
Straks even downloaden op de Xbox One.

• Ninjetsu NL
Probeerde net via de website met uiteraard de locale op United States om IDARB gratis binnen te hengelen, maar de website verplichtte me om een creditcard toe te voegen... terwijl ik eerder gewoon via de website-methode ook de gratis games via mijn US-account kon halen.

Toen naar de Nederlandse locale gegaan en daar ging het allemaal wel... wazig...
. ;(

Oke wazig... hetzelfde trucje net geprobeerd bij Worms... en daar werd de buy/ok button niet weggegreyed .... 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Ninjetsu NL op 30-01-2015 18:31 . Reden: Edit: Oke wazig... net nog eens geprobeerd en toen lukte het wel ]

• GluonC
SinergyX schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:36:
[...]

Vooralsnog niet, omdat de verbinding een nieuw protocol is (al begreep ik dat het de basis van een Wifi-direct was), welke dus nog niet mogelijk is op de PC.
Oke ty, morgen maar ff nieuwe controller halen bij de mediamarkt, weet iemand of die btw korting dit weekend ook voor Microsoft producten geldt? Anders miss toch voordeliger om online te bestellen.

• Ninjetsu NL
GluonC schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 18:35:
[...]

Oke ty, morgen maar ff nieuwe controller halen bij de mediamarkt, weet iemand of die btw korting dit weekend ook voor Microsoft producten geldt? Anders miss toch voordeliger om online te bestellen.
Console hardware en volgens mij ook accessoires doen niet mee aan de actie...

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-11 14:42
GluonC schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 18:35:
[...]

Ik heb mijn controller met play and charge kit voor 52,49€ bij MyCom besteld, op dit moment krijg je 7,50€ korting als je "MyCom" als code invoert.

XboxLive: Dave 130R

Unmechanical : extended edition staat nu ook in de store voor $9.99 :)

[ Voor 32% gewijzigd door justifire op 31-01-2015 02:48 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Wat is Plants vs Zombies Garden Warfare een leuk spel zeg. Echt zeer vermakelijk. Zeker nog een aanrader voor 10 dollar die het nog niet gespeeld heeft.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:48
Hier meer Mortal Kombat X met Conan O'Brien's 'Clueless Gamer'. _/-\o_

De game ziet er tof uit, met name de fatalities! :D

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 11:42:
Wat is Plants vs Zombies Garden Warfare een leuk spel zeg. Echt zeer vermakelijk. Zeker nog een aanrader voor 10 dollar die het nog niet gespeeld heeft.
Zit ook in de vault van ea access. Maar idd zeer vermakelijk. Vind het beter wegschieten dan CoD AW. :)

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Yonix schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 11:54:
Hier meer Mortal Kombat X met Conan O'Brien's 'Clueless Gamer'. _/-\o_

[video]

De game ziet er tof uit, met name de fatalities! :D
Gronkowski! _/-\o_

• Phusebox
MK:X ook gespeeld tijdens Gamescom. Grappige was dat de fatalities volgens mij op een of andere manier makkelijker gemaakt wagen want het lukte bijna elke keer.

Volgens mij gaat we het wel snel vervelen.

justifire schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 02:47:
Unmechanical : extended edition staat nu ook in de store voor $9.99 :)
Ken ik niet echt. Is het een leuk spel?
Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 12:32:
[...]

Zit ook in de vault van ea access. Maar idd zeer vermakelijk. Vind het beter wegschieten dan CoD AW. :)
Zeker :) Vind het echt vermakelijk. Moeten morgen maar eens kijken voor de coop. Dat is ook erg tof volgens mij.

[ Voor 43% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-01-2015 14:39 ]

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 14:38:
[...]

Ken ik niet echt. Is het een leuk spel?

[...]

Zeker :) Vind het echt vermakelijk. Moeten morgen maar eens kijken voor de coop. Dat is ook erg tof volgens mij.
Doen we. Ik ben er vanav niet maar zondag wel. Als er mensen mee willen doen, laat maar horen!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:04
Er lijkt toch wat weinig interesse te zijn in de XBOX one. Ik zet hem te koop en echt bijna geen reacties. Heb voorheen ook wel eens een ps4 verkocht en die was weg voordat ik het wist.

Hat laatste half jaar 2014 was natuurlijk ook volledig voor de xbox. Denk dat begin 2015 voor de ps4 is. Eind 2015 wordt boeiend.
giantgiantus schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 16:31:
Er lijkt toch wat weinig interesse te zijn in de XBOX one. Ik zet hem te koop en echt bijna geen reacties. Heb voorheen ook wel eens een ps4 verkocht en die was weg voordat ik het wist.

Hat laatste half jaar 2014 was natuurlijk ook volledig voor de xbox. Denk dat begin 2015 voor de ps4 is. Eind 2015 wordt boeiend.
Zoveel boeiends komt er nou ook weer niet uit voor de PS4. Maar dat een 2e hands Xbox One niet goed verkoopt zal eerder komen doordat ie al prima beschikbaar is en er minder tweakers naar op zoek zijn. Dat wil echter niet zeggen dat ie het in de rest van NL slecht doet. Ik hoor ook weinig over de PS4 verder. Op het werk hebben een paar hem, maar daar staat ie ook alweer te verstoffen volgens mij.

• giantgiantus
Je hebt waarschijnlijk gelijk. Nuja ik heb geen haast. Maar gezien ik Halo Mcc heb gespeeld en de xbox nogal lelijk staat door zijn omvang doe ik hem nu weg. Waarschijnlijk koop ik de slim wel weer terug met de games die ik in de tussentijd heb gemist.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 17:12:
[...]

Zoveel boeiends komt er nou ook weer niet uit voor de PS4. Maar dat een 2e hands Xbox One niet goed verkoopt zal eerder komen doordat ie al prima beschikbaar is en er minder tweakers naar op zoek zijn. Dat wil echter niet zeggen dat ie het in de rest van NL slecht doet. Ik hoor ook weinig over de PS4 verder. Op het werk hebben een paar hem, maar daar staat ie ook alweer te verstoffen volgens mij.
Vreemd. Ik kom voor mijn werk in aanraking met erg veel consumenten (ook bij consumenten thuis) en als het op Gaming komt kennen ze bijna allemaal de Ps4 en vrijwel zelden de Xbox One.

Het zelfde geld voor mijn directe omgeving, vrienden (die bijna allemaal niet gamen), familie, collega's, stagiairs, enz.

Er is nog best wat werk aan de winkel voor Microsoft lijkt me persoonlijk. de laatste maanden in de VS waren veelbelovend. Hopen dat het doorzet.

Een gezonde concurrentie is voor ons gamers alleen maar goed.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20:02
Zeg je bronwater dan zeg je Spa Rood, zeg je console dan zeg je Playstation. Jarenlange sponsoring van bv de Champions League doet zijn werk goed. Maar wellicht komt met Windows 10 de XBox ook meer in de publiciteit.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:17
Martinspire schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 17:12:
[...]

Zoveel boeiends komt er niet? Er staan drie grote exclusives komend half jaar te wachten met The Order, Bloodborne en Until Dawn, en een hele reeks aan multiplats natuurlijk. :)

Maar ik denk überhaupt dat veel mensen geen console kopen in januari, dat doe je dan eerder in december.

[ Voor 6% gewijzigd door Mr Ton op 31-01-2015 19:33 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:28
giantgiantus schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 16:31:

Voor hoeveel heb je hem te koop staan dan?
Lekker Ventje schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 19:28:
Zeg je bronwater dan zeg je Spa Rood, zeg je console dan zeg je Playstation. Jarenlange sponsoring van bv de Champions League doet zijn werk goed. Maar wellicht komt met Windows 10 de XBox ook meer in de publiciteit.
Bronwater Spa Rood? :?

• SunnieNL
  • Laatst online: 16:28
Valt mij trouwens op hoeveel xbox Ones op marktplaats worden aangeboden incl. Gedownloade games... Die laatste zijn dus voor de koper nooit te spelen, omdat die account gebonden zijn.

• vali
Lekker Ventje schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 19:28:
Microsoft moet gewoon doen waar ze goed in zijn en dat is door blijven gaan met het leveren van goede support en implementeren van innovatieve mogelijkheden/features.

Zeker als ik straks met mijn Xbox samen met mijn vrienden op hun desktop kan gamen, duurt het niet lang voordat het grote publiek het meekrijgt.

Op dit moment staat Microsoft financieel stukken beter voor en heeft de langste adem. Sony zei bij de release dat ze alleen een game console willen uitbrengen, maar brengen nu steeds meer multimedia mogelijkheden toe en apen steeds meer Microsoft na. Mijn vraag is dan ook, wanneer heeft Sony echt iets nieuws software matig toegevoegd wat hun console het waard maakt?

Het exclusief verhaal qua games maakt mij echt geen f*ck uit, gezien vele games na enkele maanden er toch wel voor uit komen. Dat ik nu halo of fable kan spelen is meegenomen, mij gaat het om het totaal plaatje.

[ Voor 8% gewijzigd door vali op 31-01-2015 20:08 ]

• giantgiantus
Ik vind de Xbox one ook erg prettig werken. Het is wat mij betreft een heel fijn OS, werkt lekker snel en ziet er mooi uit. Verder vind ik het ook echt heel prettig dat hij geen geluid maakt. Toch mooi dat ze dat hebben verbeterd ten opzichte van de 360.

De slim versie zal ik ook direct weer kopen, maar aangezien er voor mij niets boeiends uit komt kan ik hem beter nu verkopen voor een eventuele price drop.

Bij het begin van deze generatie dacht ik overigens hetzelfde als mijn bovenbuurman over het "complete plaatje" wat in orde zou moeten zijn. Daarom was ik ook hoopvol over de X1. Kwam er echter snel achter dat andere apparaten eigenlijk beter zijn in multimedia functie. Apple tv en een receiver met spotify connect betekent dat ik een spelcomputer niet meer gebruik voor multimedia. Voor mij zijn de games dus uiteindelijk wel de doorslaggevende factor.

[ Voor 35% gewijzigd door giantgiantus op 31-01-2015 21:01 ]

Nederland = Playstation land, laten we daar niet omheen draaien.
Komt ook omdat het vroeger al Sega vs Sony was, Sony heeft die strijd (helaas) gewonnen en dus heeft Sony nog veel aanhangers van het eerste uur.
Bloodborne is zeker een systemseller, evenals Street Fighter, Sony heeft dus wel degelijk een aantal goede exclusives op de kaart staan.

Afgezien daarvan, Microsoft heeft ook een aantal exclusives en timed-exclusive deals in de planning.
Is maar net waar je voorkeur ligt of waar je mee opgegroeid bent wat de keuze voor jouw voorkeurs console bepaald.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20:02
Ik heb ze gewoon beide waarbij de PS4 nu stof staat te hebben in afwachting van JRPG's die enkel op de PS4 verschijnen en PS+ games.

De Smite beta zou toch rond deze tijd gaan beginnen? Heb er verder niets meer over gehoord.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:57

GerCor

Zonder dallen geen pieken

SunnieNL schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 19:44:
Valt mij trouwens op hoeveel xbox Ones op marktplaats worden aangeboden incl. Gedownloade games... Die laatste zijn dus voor de koper nooit te spelen, omdat die account gebonden zijn.
Ik kan er maar 1 vinden in Veghel. De rest zijn gewoon (web)winkels.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:29
giantgiantus schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 20:58:
Verder vind ik het ook echt heel prettig dat hij geen geluid maakt.
Dat was een fijne verrassing inderdaad. M'n oude 360 probeerde nogal eens op te stijgen tijdens een game.

I'm a photographer, not a terrorist

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Pandanl schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:23:
[...]

Ik kan niks aanklikken. gebruik je een speciale modus op de xone?
Iemand al enig idee hoe je nederland.fm kan luisteren op de X1 zoals gevraagd paar dagen terug?

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
justifire schreef op zondag 01 februari 2015 @ 04:12:
Nederland = Playstation land, laten we daar niet omheen draaien.
Komt ook omdat het vroeger al Sega vs Sony was, Sony heeft die strijd (helaas) gewonnen en dus heeft Sony nog veel aanhangers van het eerste uur.
Bloodborne is zeker een systemseller, evenals Street Fighter, Sony heeft dus wel degelijk een aantal goede exclusives op de kaart staan.

Afgezien daarvan, Microsoft heeft ook een aantal exclusives en timed-exclusive deals in de planning.
Is maar net waar je voorkeur ligt of waar je mee opgegroeid bent wat de keuze voor jouw voorkeurs console bepaald.
Is dat zo ja? Ik dacht altijd dat de 360 het hier beter heeft gedaan dan de Ps3.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Rockvee2 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 12:23:
[...]

Iemand al enig idee hoe je nederland.fm kan luisteren op de X1 zoals gevraagd paar dagen terug?
Ja, via de mobiele website kan je wel een stream openen, die opent dan in een nieuw tabblad. http://nederland.fm/mobile/

xbl: superlucky luke

• Rockvee2
  • Niet online
Het werkt niet op de x1. Hij kan het bestand niet downloaden.
Rockvee2 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 13:59:
Het werkt niet op de x1. Hij kan het bestand niet downloaden.
Dan hangt dat van de radiozender af die je probeert te luisteren. Welke probeer je? En je hebt zeker niet je Tuner op de X1 aangesloten om het via die manier te doen?

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 01-02-2015 14:13 ]

• Rockvee2
  • Niet online
Ik probeerde q music nonstop en radio 538. Welke tuner bedoel je?

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Via een decoder die je op je xbox kan aansluiten, kan je ook radiozenders beluisteren.
Met 3fm werkt het wel, stopt denk ik wel na 2:30 uur.

xbl: superlucky luke

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11 19:49
Iemand al een oplossing voor het probleem waarbij de XBO uit instant-on stant wel het menu geeft maar niets meer opstart. Uitzetten (soft: lang wachten of powerplug) lost het probleem op evenals energy saving mode maar dan durut het langer vorodat ie is opgestart e.d.

Heb nu tweemaal contact gehad met XBO support, eerste maal moest i kiets doen met cache cleare nvan de DVD speler 3 keer en nog iets en de tweede maal factory reset. Beide lost het probleem niet op.

Misschien dat iemand het probleem ook heeft gehad en kan aangeven wat bij diegene geholpen heeft want het is best vervelend.

Verwijderd

eRRoR.InSiDe schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:29:
Iemand al een oplossing voor het probleem waarbij de XBO uit instant-on stant wel het menu geeft maar niets meer opstart. Uitzetten (soft: lang wachten of powerplug) lost het probleem op evenals energy saving mode maar dan durut het langer vorodat ie is opgestart e.d.

Heb nu tweemaal contact gehad met XBO support, eerste maal moest i kiets doen met cache cleare nvan de DVD speler 3 keer en nog iets en de tweede maal factory reset. Beide lost het probleem niet op.

Misschien dat iemand het probleem ook heeft gehad en kan aangeven wat bij diegene geholpen heeft want het is best vervelend.
Dashboard refresh geprobeerd? LT+RT+Y. Werkt bij mij vaak als het menu niet snel of niet goed laadt.
Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2015 @ 19:25:
[...]

Dashboard refresh geprobeerd? LT+RT+Y. Werkt bij mij vaak als het menu niet snel of niet goed laadt.
Deze kende ik nog niet.
Heb ook dagelijks dat het dashboard niet reageert.
Reset / cacheflush is dan de enige oplossing.
De vervangende kinect heeft dit probleem helaas niet verholpen zoals ik een tijdje terug gepost had.
Ga die knoppencombinatie maar eens proberen dan :)

*update* nope werkt niet :(

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 01-02-2015 22:33 ]

Hier ook al bekend met de bug. Vandaag en gister geen last van gehad, maar afgelopen week wel een paar keer. Komt sinds dat ze weer verder zijn gegaan met de preview-versies. Dus ik hoop dat die bug binnenkort wel geplet wordt. Erg irritant want ik start vaak even een party op om vervolgens te gamen maar die invite gaat dan al niet en daarna moet ik echt opnieuw opstarten. Al heb ik 1 keer gehad dat ie na een minuut of 5 ineens weer werkte (en in een flits-tempo even door alle opties heen ging die ik ondertussen had opgestart).

Lijkt me dus een preview-bug. Ik had er al wel wat voor ingezonden maar kan hem zo even niet meer vinden op het preview-forum

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik zie Killer Instinct overal voor rond de 15 Euro. Is het echt zo slecht? Op de SNES was het één van mijn lievelingsspellen (te meer om de buurjongen met 31 hit combo's te verslaan), maar op de N64 vind ik hem zo/zo. Nu is 15 Euro peanuts, maar vraag me toch af waarom het spel zo goedkoop is.
31 hits ? Onder de 100+ tel je echt niet meer mee.
Spel is niets mis mee, word in seizoenen verkocht, daardoor is de prijs laag.
Combo breaker pack kost 20 dollar per seizoen, zitten nu halverwege seizoen 2.
Je kan ook losse characters kopen en er is elke maand een random free character die je kan proberen.
Kopen is dus niet verplicht, zou zeggen probeer het eens !

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-10 19:52
justifire schreef op maandag 02 februari 2015 @ 00:44:
31 hits ? Onder de 100+ tel je echt niet meer mee.
Spel is niets mis mee, word in seizoenen verkocht, daardoor is de prijs laag.
Combo breaker pack kost 20 dollar per seizoen, zitten nu halverwege seizoen 2.
Je kan ook losse characters kopen en er is elke maand een random free character die je kan proberen.
Kopen is dus niet verplicht, zou zeggen probeer het eens !
100+ zit wel een staartje aan, de 2e persoon moet wel tussentijds counteren om de combo door te laten lopen. anders zit je op 50 als je goed bent wel op zijn max.
als de 2e persoon goed meewerkt kan je zelfs 300+ combo's maken.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:25
Notna schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:20:
[...]

1. Zoek de Russia store op via Google (de locale veranderen op de site zelf gaat niet)
2. Zoek naar Titanfall Deluxe
3. Log in
4. Doorloop het normale koopprocedure (CC gegevens enz.)
5. Zet een Russian VPN aan
6. Hard Refresh de pagina een paar keer
7. Koop het product
8.????
9. PROFIT!
Ik zet via Hola een russian vpn aan maar als ik inlog krijg ik de NL aankooppagina weer. Doe ik iets fout of is het niet mogelijk met GTA V?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:22

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Boinkie schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:08:
[...]

Ik zet via Hola een russian vpn aan maar als ik inlog krijg ik de NL aankooppagina weer. Doe ik iets fout of is het niet mogelijk met GTA V?
Gebruik je Chrome? Zoja: even Firefox of (shudder) IE. Chrome is nogal nasty met cookie en cache als het hierop aankomt heb ik gemerkt. Ik gebruik het dan ook compleet niet voor aankopen omdat het zo stom doet :P

Overigens wordt ik nu hoe dan ook buitengesloten door MS als ik iets wil kopen via de store. Ik denk dat de Hola VPN IP geblocked is maar zeker weten doe ik het niet :)

Xbox Live ID:Notna8310

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:25
Notna schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:11:
[...]

Gebruik je Chrome? Zoja: even Firefox of (shudder) IE. Chrome is nogal nasty met cookie en cache als het hierop aankomt heb ik gemerkt. Ik gebruik het dan ook compleet niet voor aankopen omdat het zo stom doet :P

Overigens wordt ik nu hoe dan ook buitengesloten door MS als ik iets wil kopen via de store. Ik denk dat de Hola VPN IP geblocked is maar zeker weten doe ik het niet :)
Ah, ht is nu gelukt! :) Nederlandse ambassade in Rusland gebruikt als adres en onderaan de pagina gewoon regio veranderd :D

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:55
Xbox gold games worden ook steeds slechter. Retro kan leuk zijn, maar om nou een 8 bits spel uit te brengen op de one?
Gameplay vindt ik heel belangrijk, graphics komen op plaats twee voor mij (anders was ik wel bij mijn 360 gebleven)
Dus deze sla ik maar weer over.

• Willybubba
  • Laatst online: 18:37

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik ben helemaal fan van Dying Light nog altijd... Ben je fan van open wereld games als Far Cry? Vind je Mirror's Edge leuk? Walking Dead fan? Haal Dying Light!

Zo cool om een dag op ontdekking / looten te gaan in een door Zombies overspoelde stad en dan nét voor donker (want dat gaat het écht los en krijg je de echte Bad Motherf*ckers op je nek) terug te zijn in een Safe Zone :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11 07:38
Heeft er iemand al een NL/BE adres gevonden om de Halo 5 Guardians Limited Collectors Edition te pre-orderen :P

Ja ik wil graag van mijn geld af :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Pagina: 1 ... 104 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!