Ik heb met de Mage het spel op Nightmare uitgespeeld. Geweldige ervaring, aangezien het inderdaad behoorlijk lastig is.... TOTDAT je over 1/3e van het spel bent en je een subclass kunt kiezen. Deze heet Knight Enchanter. Met deze subclass kun je op Nightmare de High Dragons gewoon in je eentje tanken.Phusebox schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:06:
Gisteren weer eens begonnen met Dragon Age, na de EA Access trial niet meer gespeeld. Ben er toch wel redelijk verslaafd aan. Hier en daar wat kleine puntjes van irritatie maar de sfeer is gewoon goed.
Heb alleen de fout gemaakt als noob door met een mage te spelen, hoor van vrienden nu dat dit niet zo slim is. Ga nogal snel dood namelijk.
Dus ja, het is zeker lastig in het begin maar niet ondoenlijk. Je moet echt micromanagen en je gevechten volledig in tactical view spelen. Sommige gevechten met een eindbaas duurde bij mij daarom dan ook wel soms drie kwartier tot een uur. Maar na 1/3e van het spel ben je gewoon echt overpowered (of ze moeten dat hebben gepatched
Dus mocht je het geduld (en enigszins de skills) ervoor hebben, zou ik het zeker aanraden om met de mage verder te spelen. Welke moeilijkheidsgraad doe je nu?
[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-01-2015 10:42 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.