Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
De Touro S is inderdaad ook een 7200 rpm schijf. Nog steeds te koop bij amazon.de. Inmiddels wel 10 euro duurder dan toen ik hem kochtTerryb47 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:52:
[...]
De Touro S (die in verschillende kleurtjes verkrijgbaar is) heeft weer geen Pro aanduiding, dat is niet altijd even duidelijk dus.
Zie ook:
Mr Magic in "[XBO] Xbox One - Deel 3"
Ik heb dat probleem ook gehad. Wat ik heb gedaan is inloggen met je telefoon op het wifi netwerk van landal. Dus de voorwaarden accepteren enzo. Daarna je wifi van je telefoon uitzetten. Je MAC adres van je telefoon zoeken in de settings en dit MAC adres opgeven als alternatief MAC adres in de advanced settings bij je Xbox.swoutr schreef op maandag 26 januari 2015 @ 20:12:
Ik zit een midweekje met vrienden in landal, hebben een xbox one meegenomen om een beetje te gamen, ervan uitgaand wifi van landal te gebruiken, maar je moet inloggen via de browser om er gebruik van te maken. Nu kan je de browser op de one niet opstarten zonder internet. Is er een manier om deze "access" via de browser te omzeilen, zodat we toch van het internet gebruik kunnen maken? En alle games kunnen spelen?
Je zal dan wel een moderate of strict NAT hebben en online gaming zal moeilijk gaan, maar je kunt wel bij al je games, netflix etc.
Succes!
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-01-2015 21:13 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Misschien gewoon even je telefoon als accesspoint opzetten van de mobiele verbinding. Je console opstarten en vervolgens de browser als je weer teruggaat naar netwerk?swoutr schreef op maandag 26 januari 2015 @ 20:12:
Ik zit een midweekje met vrienden in landal, hebben een xbox one meegenomen om een beetje te gamen, ervan uitgaand wifi van landal te gebruiken, maar je moet inloggen via de browser om er gebruik van te maken. Nu kan je de browser op de one niet opstarten zonder internet. Is er een manier om deze "access" via de browser te omzeilen, zodat we toch van het internet gebruik kunnen maken? En alle games kunnen spelen?
Maar idd erg dom dat dit niet makkelijker gaat.
Bedankt voor de tipTerryb47 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:52:
[...]
De Touro S (die in verschillende kleurtjes verkrijgbaar is) heeft weer geen Pro aanduiding, dat is niet altijd even duidelijk dus.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
http://majornelson.com/20...ntroller-firmware-update/
Xbox Live: Chevalric
Heb er wel zin in. Ik verwacht geen 9/10 game maar wel lekker Mirror's Edge stijl rondrennen door Zombietown
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ben heel benieuwd naar je ervaring!Willybubba schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:27:
Vanavond Dying Light
Heb er wel zin in. Ik verwacht geen 9/10 game maar wel lekker Mirror's Edge stijl rondrennen door Zombietown
Opmerkelijk alleen bij GTA, die heeft een 15GB 'buffer' bestand, die had ik verwijderd en bij opstarten van de game maakt hij die opnieuw aan, die gaat weer doodleuk op de interne schijf.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heb hem ook aangeschaft. Die zou als het goed is nu aan het downloaden moeten zijn. Kan ik vanavond lekker aan de slag. Ben benieuwd!Willybubba schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:27:
Vanavond Dying Light
•Battlefield 4 - Xbox One Store - $13.20
•Battlefield 4 Premium Edition - Xbox One Store - $24
•Dragon Age: Inquisition - Xbox One Store - $35.99
•Dragon Age: Inquisition Deluxe Edition - Xbox One Store - $41.99
•Madden NFL 15 Super Bowl Edition - Xbox One Store - $24
•Need for Speed Rivals Complete Edition - Xbox One Store - $15
•NBA Live 15 - Xbox One Store - $19.80
•NHL 15 - Xbox One Store - $24
•Peggle 2 Magical Masters Edition - Xbox One Store - $4.95
•Plants vs. Zombies Garden Warfare - Xbox One Store - $10
•Titanfall - Xbox One Store - $10
•Titanfall Deluxe Edition - Xbox One Store - $12.50
•Titanfall season Pass - Xbox One Store - $6.25
•EA Sports UFC - Xbox One Store - $10
Welke aanraders zitten hier tussen?
Bij mij kost Dragon Age 41 dollar? De normale editie.Tomba schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:54:
EA heeft een hele zwik games in de aanbieding momenteel:
•Battlefield 4 - Xbox One Store - $13.20
•Battlefield 4 Premium Edition - Xbox One Store - $24
•Dragon Age: Inquisition - Xbox One Store - $35.99
•Dragon Age: Inquisition Deluxe Edition - Xbox One Store - $41.99
•Madden NFL 15 Super Bowl Edition - Xbox One Store - $24
•Need for Speed Rivals Complete Edition - Xbox One Store - $15
•NBA Live 15 - Xbox One Store - $19.80
•NHL 15 - Xbox One Store - $24
•Peggle 2 Magical Masters Edition - Xbox One Store - $4.95
•Plants vs. Zombies Garden Warfare - Xbox One Store - $10
•Titanfall - Xbox One Store - $10
•Titanfall Deluxe Edition - Xbox One Store - $12.50
•Titanfall season Pass - Xbox One Store - $6.25
•EA Sports UFC - Xbox One Store - $10
Welke aanraders zitten hier tussen?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ingelogged en in de US store? Hier is hij namelijk netjes in de US store 35.99 dollarPhusebox schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:58:
[...]
Bij mij kost Dragon Age 41 dollar? De normale editie.
[ Voor 49% gewijzigd door Notna op 27-01-2015 11:01 ]
Zou ik gelijk de Deluxe Editie nemen als ik jou was, zit de Season Pass bij in voor 2,50 meer. (Heb deze de vorige keer dat ie in de aanbieding was al aangeschaft, erg lollige gameNotna schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:59:
Titanfall voor 10 dollar? Dat is geen geld imo. Hoor er alleen maar goede verhalen ovber (heb het zelf niet overigens maar is wel tempting zo)
6.85 euro voor de Deluxe via the Russian storeTomba schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:00:
[...]
Zou ik gelijk de Deluxe Editie nemen als ik jou was, zit de Season Pass bij in voor 2,50 meer. (Heb deze de vorige keer dat ie in de aanbieding was al aangeschaft, erg lollige game)
Edit: en done voor die 6.85 euro
[ Voor 15% gewijzigd door Notna op 27-01-2015 11:12 ]
UFC is ook leuk, al speel ik het als een veredelde box-game
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ik denk dat je voor dat je ook maar gaat beginnen aan een 2de playthrough je er al 50 - 100 uur in hebt zittenmfreriks schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:09:
Wat ik me afvraag, Dragon Age Inquisition, hoe is de replayvalue?
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Dat is natuurlijk niet verkeerd!!:) ondanks dat het nu een mooie aanbieding is en ik erg neig naar kopen ga ik dit niet doenRappa1985 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:17:
[...]
Ik denk dat je voor dat je ook maar gaat beginnen aan een 2de playthrough je er al 50 - 100 uur in hebt zittenMits je natuurlijk meer dan alleen main story doet.
Heb nog staan:
Wolvenstein
Battlefield 4 (campaign)
Sunset overdrive
Halo Mcc
Child of light
Tombraider
en de beide forza games
Sommige games al wel wat tijd inzitten maar bijv. een wolvenstein, tombraider en child of light wat vooral singleplayer is wil ik toch zeker wel eerst clearen. Daarnaast wil ik voor forza 6 komt nog even wat achivements wegpikken bij 5
Halo knal ik er voor de release van 5 doorheen
Ik weet dat hij alleen maar digitaal te verkrijgen is deze maand, maar als ik hem nu probeer te kopen via de marketplace dan staat er: alleen bundel ?
Ik heb ook even moeten zoeken, maar kon hem via deze link aanschaffen:GluonC schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:46:
Hoe kan ik Dying Light kopen?
Ik weet dat hij alleen maar digitaal te verkrijgen is deze maand, maar als ik hem nu probeer te kopen via de marketplace dan staat er: alleen bundel ?
https://store.xbox.com/en...86-4e19-bdf9-9fb4140f0086
er moet gewoon een straf op komen wanneer je die afspraken niet nakomtmfreriks schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:31:
[...]
Met mijzelf de afspraak gemaakt eerst de huidige games weg te werken en dan pas en nieuwe kopen
moet nog uitspelen:
sunset overdrive - stukjes gespeeld maar kan er niet bijblijven, vind het lastig om er nu weer in te komen
alien isolation - uurtje gespeeld, schijt in m'n broek wat een spanning zeg
far cry 4 - nog niet aan begonnen
dragon age - nog niet aan begonnen
maar heb al een week m'n xbox one niet meer aangehad, simpelweg niet genoeg tijd voor. het zijn echt games waar je voor moet gaan zitten. ik speel liever een snel potje voetbal.
Zou er moeten zijn idd, al ga je jezelf niet al te snel straffen met een week geen xbox denk ikTerryb47 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:56:
[...]
er moet gewoon een straf op komen wanneer je die afspraken niet nakomt
Had van te voren één uitzondering ingepland, game voor de PC - Stranded deep. Die is er nu en is best grappig voor tussendoor:)
Ik kan hem alleen via internet kopen op dit moment? Ik kan niet inloggen namelijkMcPoowl schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:48:
[...]
Ik heb ook even moeten zoeken, maar kon hem via deze link aanschaffen:
https://store.xbox.com/en...86-4e19-bdf9-9fb4140f0086
Kun je ook niet inloggen op de gewone xbox site?GluonC schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:28:
[...]
Ik kan hem alleen via internet kopen op dit moment? Ik kan niet inloggen namelijk
Als je dat wel kunt, even doen, regio (onderaan) veranderen naar United States, en dezelfde link gebruiken.
Ik was namelijk al ingelogd, dus weet niet of daar het probleem zit.
Cogitationis poenam nemo patitur
(en welk doel heeft een outfit, als je 99% van de tijd je zelf niet eens ziet..)
[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 27-01-2015 12:57 ]
Ik kan wel inloggen maar ik kan geen spellen kopen via je de store op internet. Ik vind hem wel in de store als ik mijn regio verander naar Amerika.McPoowl schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:30:
[...]
Kun je ook niet inloggen op de gewone xbox site?
Als je dat wel kunt, even doen, regio (onderaan) veranderen naar United States, en dezelfde link gebruiken.
Ik was namelijk al ingelogd, dus weet niet of daar het probleem zit.
Kan ik een gift card kopen van €75 en daarmee Dying Light op de Amerikaanse store kopen? En zo ja, kan ik dan meteen alles terugzetten naar Nederlands zonder problemen te krijgen?
Kijk anders hier eens http://ikwerkindeict.nl/2...open-in-de-us-xbox-store/GluonC schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:17:
[...]
Ik kan wel inloggen maar ik kan geen spellen kopen via je de store op internet. Ik vind hem wel in de store als ik mijn regio verander naar Amerika.
Kan ik een gift card kopen van €75 en daarmee Dying Light op de Amerikaanse store kopen? En zo ja, kan ik dan meteen alles terugzetten naar Nederlands zonder problemen te krijgen?
Je dient wel US giftcards te kopen (ook nog eens goedkoper als je de juiste koopt).
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ja dat kan, zie ook de reactie van Famous. Ik heb precies hetzelfde gedaan:GluonC schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:17:
[...]
Ik kan wel inloggen maar ik kan geen spellen kopen via je de store op internet. Ik vind hem wel in de store als ik mijn regio verander naar Amerika.
US Giftcard kopen
Redeemen op US Xbox site
Spel kopen via store
Ik heb mijn xbox sowieso op US staan, dus hoef niet te switchen, maar als jij naar Nederland wil switchen kan dat gewoon.
Oke coolMcPoowl schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:22:
[...]
Ja dat kan, zie ook de reactie van Famous. Ik heb precies hetzelfde gedaan:
US Giftcard kopen
Redeemen op US Xbox site
Spel kopen via store
Ik heb mijn xbox sowieso op US staan, dus hoef niet te switchen, maar als jij naar Nederland wil switchen kan dat gewoon.
Ik kom niet verder op mijn account:
http://gyazo.com/92b77d9804cd59851baf6a929c2fe665
Kan ik hem ook redeemen op de xbox zelf of moet dat persé via de xbox site?
[ Voor 91% gewijzigd door GluonC op 27-01-2015 13:41 ]
Lijkt er op dat MS wat extra validatie wil dat je bent wie je zegt te zijn. Dit heeft iig weinig te maken met het redeemen van codes, maar meer met je account wat voor een flink deel op slot lijkt te zitten.GluonC schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:24:
[...]
Oke cooldankjullie wel
Ik kom niet verder op mijn account:
http://gyazo.com/92b77d9804cd59851baf6a929c2fe665
Kan ik hem ook redeemen op de xbox zelf of moet dat persé via de xbox site?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zeg maar zo goed als geheel, dit heb ik nog een keer gezien bij mijn neefje die zichzelf ook had weten buiten te sluiten en het lukte hem (mij) niet om Microsoft te overtuigen met een stuk informatie in een soort van enquete... toen dat niet lukte kreeg ik deze melding ook behalve als het me lukte om toch bepaalde informatie te kunnen overleggen...BM schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:14:
[...]
Lijkt er op dat MS wat extra validatie wil dat je bent wie je zegt te zijn. Dit heeft iig weinig te maken met het redeemen van codes, maar meer met je account wat voor een flink deel op slot lijkt te zitten.
@GluonC: Kan je wel nog op je Xbox gamen dan?
Net Far Cry 4 verkocht, echt niks voor mij. Van dat geld nu toch maar Evolve gekocht. En gisteren maar weer eens begonnen met BF4, en vanavond natuurlijk ook nog de nieuwe mappen van COD:AW.
Unity blijft weer een weekje langer liggen.
Maar als ik de code van de US gift-card wel op de xbox kan invoeren is het geen probleem denk ik. Weet alleen niet of ik de regio dan nog kan terug zetten naar Nederland
Hoe koop jij via de russian store?Notna schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:05:
[...]
6.85 euro voor de Deluxe via the Russian storeDaar kan je het niet voor laten liggen eigenlijk....
Edit: en done voor die 6.85 euro. De rest is niet heel erg spanned. Dragon Age ligt mij niet zo en BF al helemaal niet, laat staan sport spellen
1. Zoek de Russia store op via Google (de locale veranderen op de site zelf gaat niet)
2. Zoek naar Titanfall Deluxe
3. Log in
4. Doorloop het normale koopprocedure (CC gegevens enz.)
5. Zet een Russian VPN aan
6. Hard Refresh de pagina een paar keer
7. Koop het product
8.????
9. PROFIT!
Hmm, ok nog maar eens proberen.Notna schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:20:
[...]
1. Zoek de Russia store op via Google (de local veranderen o de site zelf gaat niet)
3. Log in
7. Koop het product
8.????
9. PROFIT!
Dat niet verder op de site komen komt omdat je account gelocked is... ik denk dan ook niet dat het mogelijk is om codes te redeemen of om uberhaupt iets via de site te kopenGluonC schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:16:
Ik kan wel nog gewoon op de xbox gamen ja, maar ik kom maar niet verder op de site. Terwijl ik gewoon doe wat daar staat
Maar als ik de code van de US gift-card wel op de xbox kan invoeren is het geen probleem denk ik. Weet alleen niet of ik de regio dan nog kan terug zetten naar Nederland
Laatste keer moest ik eerst de VPN/proxy aanzetten en dan pas inloggen, lijkt een beetje random wel/niet goed te gaan maar scheelt wel een hoop...Notna schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:20:
[...]
1. Zoek de Russia store op via Google (de locale veranderen op de site zelf gaat niet)
3. Log in
7. Koop het product
8.????
9. PROFIT!
Voor het inloggen maakt het niets uit. De IP/locatie check start pas bij het aankopendb I Delirium schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:23:
[...]
Laatste keer moest ik eerst de VPN/proxy aanzetten en dan pas inloggen, lijkt een beetje random wel/niet goed te gaan maar scheelt wel een hoop...
[ Voor 10% gewijzigd door Notna op 27-01-2015 15:25 ]
Gelukt! Top. Dragon Age voor 20 euro kon ik niet laten liggen.Notna schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:24:
[...]
Voor het inloggen maakt het niets uit. De IP/locatie check start pas bij het aankopen
[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 27-01-2015 15:27 ]
Is dit ook mogelijk met PayPal of alleen met CC?Notna schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:20:
[...]
3. Log in
7. Koop het product
8.????
9. PROFIT!
Xbone GT: sv3nnie
Alleen CC. En voor de rest van de vragen: zie de TW onder deze postSven Enthoven schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:26:
[...]
Is dit ook mogelijk met PayPal of alleen met CC?
Ik heb de Presequel nog niet gespeeld, maar deel 2 was geniaal op de bank met een vriend, dus denk dat we die ook wel weer gaan spelen.mfreriks schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:37:
Nog mensen die op de borderlands handsome collection wachten? ik zit iig in twijfel, mede door de 4split couch co-op
Lees ook dat er een cross-save is!! jeeuj, xbox 360 verkocht dus waarschijnlijk hebben we hier geen *** aanPhusebox schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:49:
[...]
Ik heb de Presequel nog niet gespeeld, maar deel 2 was geniaal op de bank met een vriend, dus denk dat we die ook wel weer gaan spelen.
Nu toch weer een XBO?Phusebox schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:25:
[...]
Gelukt! Top. Dragon Age voor 20 euro kon ik niet laten liggen.
Ehm, ik heb al sinds dag 1 een XBO?
1%... -_-
Maar liever niet dat hij morgen weer opnieuw moet beginnen.
Mijn ervaring is dat dit gewoon kan. Xbox uit en dan hervat die morgen weer waar die gebleven is.Mattor schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:37:
Iemand ervaring of je de Xbox midden in een download alweer uit kan zetten en dat hij wel gewoon verder gaat waar hij was? Toen met MCC was hij gebugd en kon je opnieuw beginnen. Wil BF4 in de aanbieding kopen, vanavond eerste stuk downloaden en morgen weer verder.
Maar liever niet dat hij morgen weer opnieuw moet beginnen.
Maar anders wat ik ook wel eens doe, voor een keer de xbox in standby modus zetten. Dan is die gewoon sowieso klaar
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Doelde op dit stuk
Maar las erna dat je hem gewoon niet meer had aangehadPhusebox schreef op zondag 25 januari 2015 @ 11:50:
Ik leef al anderhalve maand zonder xbox. Bevalt goed.
Heb precies het zelfde gehad. Twee of drie keer zelfs...GluonC schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:16:
Ik kan wel nog gewoon op de xbox gamen ja, maar ik kom maar niet verder op de site. Terwijl ik gewoon doe wat daar staat
Blijkbaar kwam dit omdat ik vanuit meerdere locaties wilde inloggen ofzo? Een keer 30 dagen gewacht op een code en toen ik mijn wachtwoord wilde aanpassen kreeg ik direct weer die "lock". Contact opgenomen met MS dat ik er helemaal niets meer mee kon en zij zouden hierna kijken en erop terug komen via de e-mail (gezien ik daar wel bij kon).
Nooit meer wat van vernomen uiteraard
Ik zal als ik jou was even contact opnemen met MS, ik vermelde ook gewoon dat ik de xbox/account op US had staan maar zelf in NL zat, was geen probleem.
Ik kijk alweer uit naar je vastloop- en crash-postsPhusebox schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:25:
[...]
Gelukt! Top. Dragon Age voor 20 euro kon ik niet laten liggen.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
http://forums.xbox.com/xb...502/f/5187/t/1912891.aspx
'shadowman12 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:09:
Nieuwe update met controller update voor de mensen die in het preview programma zitten:
Als ik mijn controller aan de xbox hang kan ik wel zonder batterij spelen maar de xbox blijft ontkennen dat er een controller verbonden is, tips
Voor het voetvolk dat geen access heeft: wat houd de controller update in?shadowman12 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:09:
Nieuwe update met controller update voor de mensen die in het preview programma zitten:
A new controller firmware is available with this update. Please take the “Get Flashy” quest in order to perform the controller firmware update. The update includes:Notna schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:28:
[...]
Voor het voetvolk dat geen access heeft: wat houd de controller update in?
- Quick Connect: Previous controller connections to an Xbox One took 4-5 seconds when powering on a controller. Now they should occur in ~2 seconds.
- Stability improvements: The firmware also provides a number of fixes that address issues submitted by customers and Preview participants.
Helaas(nog) nietX-Fighter schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:48:
Nice, heb eindelijk mijn Fable Legends beta binnen, zijn er nog members die e-mail ontvangen hebben?
Ik meteen toen het mogelijk was, dus denk dat ze de lijst gewoon aflopen of zo. Ik kreeg trouwens ook de optie voor Windows 10 beta van Fable Legends. Gaat dus wrs simultaan gereleased worden danFamous schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:49:
[...]
Helaas(nog) nietSta al wel best lang ingeschreven..
Ja ik dacht dat ik zelf er ook redelijk vroeg bij was maar dit weet ik niet meer zeker.X-Fighter schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:55:
[...]
Ik meteen toen het mogelijk was, dus denk dat ze de lijst gewoon aflopen of zo. Ik kreeg trouwens ook de optie voor Windows 10 beta van Fable Legends. Gaat dus wrs simultaan gereleased worden dan
Even rustig afwachten nog
THXNotna schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:20:
[...]
3. Log in
7. Koop het product
8.????
9. PROFIT!
Heb eerder een keer via Hong Kong gekocht en daarna niet meer gelukt.
Via bovenstaande Need for Speed Rivals Complete Edition - Xbox One Store - $15 via Rusland voor 8 euro gekocht en nu aan het installeren
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Thanks! Stability improvements klinken goed hoewel ik eigenlijk nooit rare dingen met de controller hebshadowman12 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:34:
[...]
A new controller firmware is available with this update. Please take the “Get Flashy” quest in order to perform the controller firmware update. The update includes:
- Quick Connect: Previous controller connections to an Xbox One took 4-5 seconds when powering on a controller. Now they should occur in ~2 seconds.
- Stability improvements: The firmware also provides a number of fixes that address issues submitted by customers and Preview participants.
Graag gedaansekeroglan schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 19:54:
[...]
THX![]()
Heb eerder een keer via Hong Kong gekocht en daarna niet meer gelukt.
Via bovenstaande Need for Speed Rivals Complete Edition - Xbox One Store - $15 via Rusland voor 8 euro gekocht en nu aan het installeren
Verwijderd
Is die game nog een beetje boeiend dan? Het ziet er namelijk uit als een uit de hand gelopen grapje waarbij het ook qua content niet echt bijzonder is. En bij het hele demonen-sfeertje weet ik ook niet wat ik ervan moet vinden.Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 22:38:
Ik ben op zoek naar iemand om een uurtje of 3 saints row gat out of hell coop mee te doen binnenkort. Iemand zin om quasi serieus wat missies te halen tijdens het ouwehoeren?
Op zich is coop wel nice natuurlijk (al denk ik dat Dying Light eerst aan de beurt is), maar ik had het idee dat die nieuwe Saints Row games het gewoon net niet hebben (overigens heb ik 4 wel gewoon uitgespeeld, maar vond die ook niet echt top. Te makkelijk, te flauw en te over de top.
Xbox Live: Ofthewell NL
Jep, gister een paar uur gespeeld en tot nog toe vermaak ik me prima. Beetje kruising tussen Mirror's Edge en Far Cry, met Zombies. Ziet er prima uit en loopt ook prima.Hairball schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 01:20:
Heeft iemand er al wat Dying Light tijd inzitten? Ik zit een beetje te twijfelen over dit spel. Ondanks de leuke omgeving lijkt het spel me nogal saai. Is dat zo? Wat zijn je/jullie gedachten over het spel?
Ik kan natuurlijk nog niet zeggen of het na verloop van tijd alsnog saai wordt of zo, heb ik hem te kort voor gespeeld. Maar het lijkt me sterk.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
blijven mooie beelden! elk filmpje weer! denk dat deze ook op mijn xbox beland
Over mooie beelden gesproken. Unreal 4 met DX12.mfreriks schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:47:
[...]
blijven mooie beelden! elk filmpje weer! denk dat deze ook op mijn xbox beland
Gamertag: YazNL
Oh dat lijkt mij wel wat!Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 22:38:
Ik ben op zoek naar iemand om een uurtje of 3 saints row gat out of hell coop mee te doen binnenkort. Iemand zin om quasi serieus wat missies te halen tijdens het ouwehoeren?
Ben nog eerst even SR4 (weer) aan het spelen, blijft een geweldig leuke game.
Twijfel of dit wel realtime is, gezien die gast z'n website lijkt het er in iedergeval niet op.Yaz schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:51:
[...]
Over mooie beelden gesproken. Unreal 4 met DX12.
[video]
Verwijderd
Cool! Als je me toe wil voegen: exactor it. Geen haast hoor, regel je zaken eerst maar in Steelport voordat je afdaalt naar hell.Tiny schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:26:
[...]
Oh dat lijkt mij wel wat!
Ben nog eerst even SR4 (weer) aan het spelen, blijft een geweldig leuke game.
@Martin Is idd meer van hetzelfde maar ik vind dat prettig. SR is een prima serie dat zichzelf niet zo serieus neemt als een gta of AC. Gewoon lol trappen en lachen om hele slechte humor.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2015 13:24 ]
Je kunt de demo downloaden en de ervaringen zijn daarbij gewoon prima. Enige punt is eerder dat het statisch lijkt, geen veranderende schaduws e.d. waardoor het nog even gaat duren eer dit ook in een game verwerkt kan worden.SinergyX schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:45:
[...]
Twijfel of dit wel realtime is, gezien die gast z'n website lijkt het er in iedergeval niet op.
Op zich is ie ook niet zo duur nee, maar ik zal eens kijken. Op zich vind ik een trololopenworld game wel aardig en de eerdere SR heb ik eigenlijk nooit coop gedaan (wel even iemand zijn game joinen maar eigenlijk nooit de missies). En op zich ben ik bij GTA ook wel even aan iets anders toe.Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:23:
[...]
Cool! Als je me toe wil voegen: exactor it. Geen haast hoor, regel je zaken eerst maar in Steelport voordat je afdaalt naar hell.
@Martin Is idd meer van hetzelfde maar ik vind dat prettig. SR is een prima serie dat zichzelf niet zo serieus neemt als een gta of AC. Gewoon lol trappen en lachen om hele slechte humor.
Ah fuck it, ik schaf hem zo wel even aan
Trouwens ook maar even NHL gekocht gister. Niet dat ik van plan ben die veel te gaan doen, maar voor als je bezoek hebt is het wel geinig. En voor de verandering is Rookie ook daadwerkelijk weer makkelijk (gister eerste potje 11-2
Ik had gister gemerkt dat de laatste preview-update nog niet automatisch geïnstalleerd was. Pas daarna kon ik de nieuwe controller-update binnenhalen. Hoe zijn daar her en der de ervaringen mee?
[ Voor 58% gewijzigd door Martinspire op 28-01-2015 14:40 ]
Je hebt nu zeker genoeg coop-partners gevonden. Hoef ik me niet schuldig te voelen door hem niet aan te schaffenVerwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:23:
[...]
Cool! Als je me toe wil voegen: exactor it. Geen haast hoor, regel je zaken eerst maar in Steelport voordat je afdaalt naar hell.
Ik heb wel zin in #IDARB. Gratis game voor februari. Blijkbaar best een vermakelijk en chaotisch MP spelletje met vrij simpele achievements. My kind of game!
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Xbox Live Games with Gold for February 2015
For the month of February, Xbox Live Gold members will receive three new free games on Xbox One and Xbox 360 as part of the Games with Gold program.
On Xbox One, Xbox Live Gold members can download #IDARB ($14.99 ERP) for free during the month of February.
On Xbox 360, starting Sunday, February 1st, Brothers: A Tale Of Two Sons ($14.99 ERP) will be free for Xbox Live Gold members through February 15th.
Then on February 16th, Xbox Live Gold Members can download Sniper Elite V2 ($29.99 ERP) for free through February 28th.
Bron : http://majornelson.com/20...ary-2015/?linkId=12016853
2015-01-28
We are super excited to announce that Spotify is coming soon to PlayStation®!
Sign up here to be the first to check out Spotify on PlayStation®.
Verwijderd
Beetje mager de Games with Gold voor de One
Op de 360 krijg je bijna maandelijks meer en betere games...
De 360 heeft ook al een mega catalogus en daar kreeg ik in het begin heel veel games die ik al had.Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 19:52:
[...]
Beetje mager de Games with Gold voor de One![]()
Heb me overigens al vermaakt met het gratis X1 spul
Logisch natuurlijk XO is pas een jaar uit! Wat verwacht je?Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 19:52:
[...]
Beetje mager de Games with Gold voor de One![]()
Krijgen we nu weer zo'n jaren 80 spel, met van die hippe pixels waar je ogen van gaan bloeden ?!Martinspire schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:07:
Nou, op zich ziet het er wel grappig uit:
[video]
En het is 1 van de weinige games die ik nog niet heb
offtopic:
Ik zit ondertussen al over de 60 games heen voor de X1
Kom gewoon weer eens met een volwaardige game over de brug, zeg Ryse of Tomb Raider (ook al heb ik beide games al)
Die troep mogen ze van mij houden.
Volgens de berichten is de exclusiviteit niet gericht op de console markt (de dienst heet ook geen Spotify) maar dat Spotify de enige muziek leverancier is voor Sony Music Unlimited.SinergyX schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:47:
Meh, exclusieve deal gok ik nu, gezien Sony z'n Music Unlimited er voor inruilt
Gamertag: YazNL
van mij ook, ik heb geen next gen console gekocht om oude retro wannabe sh&t te spelen.
Precies!Terryb47 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 08:31:
[...]
van mij ook, ik heb geen next gen console gekocht om oude retro wannabe sh&t te spelen.
Hoop dat die fantoom bewegingen (vanzelf naar boven in mijn geval) opgelost zijn.shadowman12 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:34:
[...]
A new controller firmware is available with this update. Please take the “Get Flashy” quest in order to perform the controller firmware update. The update includes:
Daar wordt ik he-le-maal kruisdol van in fifa, schiet je opeens 9 duiven van de lichtmast ipv een mooi doelpunt. Mijn poppetje begint soms ook zelf te lopen in de arena.
Andere games hebben er met deze controller ook last van.
Speel nu nog steeds GTA V trouwens. Ben niet zo'n die-hard als de meesten hier (als in: heb meestal niet heel veel tijd s'avonds, dus game vooral in de weekends of s'avonds even een uurtje).
Door die Let's Play keek ik al erg uit naar IDARBMartinspire schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:07:
Nou, op zich ziet het er wel grappig uit:
[video]
En het is 1 van de weinige games die ik nog niet heb
offtopic:
Ik zit ondertussen al over de 60 games heen voor de X1
Heb alleen de fout gemaakt als noob door met een mage te spelen, hoor van vrienden nu dat dit niet zo slim is. Ga nogal snel dood namelijk.
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!