kijk en dat gaat niet omdat ik geen creditcard heb gekoppelt aan me paypal of bank rekeningShadowBumble schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:21:
crap dubbel post !
dat is verplicht bij battle net
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
kijk en dat gaat niet omdat ik geen creditcard heb gekoppelt aan me paypal of bank rekeningShadowBumble schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:21:
crap dubbel post !
Dat snap ikRocketKoen schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:25:
[...]
Ik snap het. Alleen als ik een expansion koop is het 1e wat ik wil doen de nieuwe content uitproberen.
Jouw manier is een goede om snel een lvl 70 leg te krijgen. Maar ik heb liever plezier
[ Voor 27% gewijzigd door EricNL op 18-03-2014 08:36 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Ach volgens mij scheelt je dat maar 1.5 uur dat was volgens mij het gemiddelde wat je een legendary item zou krijgen. Dus door deze actie heb je 1.5 uur gewonnen, mij is het dat niet helemaal waard ik ga gewoon meteen doorEricNL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:33:
[...]
Dat snap ikHet is ook geen verplichting hè. Ik gooi ook maar een random tip hier het topic in.
Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik kan je aanraden om woensdag vrij te nemen. Ik ben bang dat de servers het dinsdag weer erg druk zal hebben, waardoor er zeer waarschijnlijk weer login problemen, disconnects, etc zullen ontstaan.Yerap schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:41:
[...]
Het begint in ieder geval nu wel heel erg te kriebelen... misschien toch dinsdag maar vrij nemen
Diablo dropped zodra je level 61 bent geen definitieve legendary meer, dat wordt dan de nieuwe boss... Stond gister nog in een bluepost ;-)EricNL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:22:
[...]
Ik denk dat je m'n punt niet snapt.
- Je zorgt dat Diablo "geprepared is"
- Je levelt van 60 naar 70 in CotA (= Act 1)
- Je killed Diablo voor een Legendary (hopelijk level 70).
Ik weet natuurlijk niet of je dan een level 70 legendary gaat krijgen, maar het is het proberen waard toch. En als ze CotA niet nerfen, dan verwacht ik dat je binnen no-time van 60 naar 70 gaat.
We plan on moving the Bonus Legendary to Malthael for players level 61+ when the expansion arrives. Additionally, Diablo will no longer drop a Bonus Legendary for players level 61+.
[ Voor 17% gewijzigd door Rann op 18-03-2014 08:44 ]
Ach als dat zo is zou ik bellen dat ik nog een dag vrij neemEricNL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:43:
[...]
Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik kan je aanraden om woensdag vrij te nemen. Ik ben bang dat de servers het dinsdag weer erg druk zal hebben, waardoor er zeer waarschijnlijk weer login problemen, disconnects, etc zullen ontstaan.
Ah crap. Zo ver dus mijn "geniale" moment van de dag... En dat om 08:45 alRann schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:43:
[...]
Diablo dropped zodra je level 61 bent geen definitieve legendary meer, dat wordt dan de nieuwe boss... Stond gister nog in een bluepost ;-)
Ik denk dat het wel meevalt, hooguit tijdens de release een uur of 2 niet spelen.EricNL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:43:
[...]
Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik kan je aanraden om woensdag vrij te nemen. Ik ben bang dat de servers het dinsdag weer erg druk zal hebben, waardoor er zeer waarschijnlijk weer login problemen, disconnects, etc zullen ontstaan.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Verwijderd
paypalInhumanous schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:17:
[...]
opzich heb ik ook weer geen moeite om ietsje meer te betalen (tenslotte spek je de pot voor diablo updates ermee ) alleen wil ik hem nog liever vandaag als morgen aanschaffen wat dus niet gaat omdat ik geen creditcard gekoppeld heb. helaas zijn er geloof ik ook geen andere optie's om hem via battle net aan te schaffen
Cheeseburger Addict
Rann schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:43:
[...]
Diablo dropped zodra je level 61 bent geen definitieve legendary meer, dat wordt dan de nieuwe boss... Stond gister nog in een bluepost ;-)
Edit:Bron: http://www.diablofans.com...st-time-legend-boss-kills
[...]
Ach, je kunt dan dus mogelijk wel Diablo killen als lvl 60 en een leg krijgen, en vervolgens doorgaan naar Malthael voor nog een leg?EricNL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:44:
[...]
Ah crap. Zo ver dus mijn "geniale" moment van de dag... En dat om 08:45 al
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik denk het inderdaad wel ja ;-), Maarja, je kan ook gewoon Diablo killen en die leg alvast pakken... Makes no differenceAngeloonie schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:51:
[...]
[...]
Ach, je kunt dan dus mogelijk wel Diablo killen als lvl 60 en een leg krijgen, en vervolgens doorgaan naar Malthael voor nog een leg?
[ Voor 12% gewijzigd door Rann op 18-03-2014 08:53 ]
ben pas sinds vorige week weer gaan spelen en kon geen gebruik maken van real money AH -.-Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:48:
[...]
paypalofwel had je iets moeten verkopen van ingame en het daarmee betalen lijk ik heb gedaan
[ Voor 5% gewijzigd door Kapoen op 18-03-2014 09:03 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Het kan schijnbaar los van maintenance.Kapoen schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:03:
Domme vraag: op welke dag krijgen we de xpac in feite, dinsdag of woensdag? Dinsdag is normaliter toch de dag van de Amerikaanse maintenance?
Gewoon a.s. maandag op dinsdag nacht.Kapoen schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:03:
Domme vraag: op welke dag krijgen we de xpac in feite, dinsdag of woensdag? Dinsdag is normaliter toch de dag van de Amerikaanse maintenance?
Ik vraag me af of het nodig is om te wachten, er is geen onderhoud dus volgens mij kan je al ingelogd zitten? alleen vraag me af hoe dat werkt, of zal je nog een stukje patch moeten downloaden... of zal je opeens ipv paragon xp normale xp krijgen?Axewi schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:05:
[...]
Gewoon a.s. maandag op dinsdag nacht.
Dus klaarzitten om 24:00 om in de queue te komen
Ik ben benieuwd hoe de crusader gaat spelen gezien het toch een soort tank/melee is maar niet de 30% dmg reductie heeft.
Alle bestanden voor RoS heb je als het goed is al binnen gekregen met de 2.0 patch. Ik meen ergens een keer gehoord te hebben dat ze tijdens de release als het ware alleen een knopje om moeten zetten. Misschien dat er nog een klein patchje komt, maar ik denk niet dat het GB's zullen zijn.Yerap schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:09:
[...]
Ik vraag me af of het nodig is om te wachten, er is geen onderhoud dus volgens mij kan je al ingelogd zitten? alleen vraag me af hoe dat werkt, of zal je nog een stukje patch moeten downloaden... of zal je opeens ipv paragon xp normale xp krijgen?
[ Voor 6% gewijzigd door EricNL op 18-03-2014 09:13 ]
No use tussen 00:00 en 05:00 is dit van toepassing :
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Hardware Fanaat
[ Voor 22% gewijzigd door Blaat op 18-03-2014 09:21 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
ShadowBumble schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:13:
[...]
[afbeelding]
Ik denk echt dat het mee gaat vallen.ShadowBumble schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:13:
[...]
[afbeelding]
Ik verkies toch om de binnenkant van mijn oogleden te bestuderen rond dat uur tijdens een normale werkweekAxewi schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:05:
[...]
Gewoon a.s. maandag op dinsdag nacht.
Dus klaarzitten om 24:00 om in de queue te komen
Dat zou dan de eerste Blizzard release zijn die niet met minimaal 5 uur extreem slechte login en servers te maken heeft, iedere release tot nu toe kent dit probleem van WoW Expensions tot Starcraft 2 en expensions tot D3Axewi schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:21:
[...]
Ik denk echt dat het mee gaat vallen.
Nieuwe queue systeem is behoorlijk getest hooguit een uurtje niet kunnen inloggen en daarna zal het wel werken. Vergeet niet dat een groot deel van de Ros spelers nu al weer d3 spelen sinds de 2.0.1 patch.
Je ping zal wel een stuk hoger zijn dan normaal, nu maar hopen dat hc te spelen is
Gister nog snel een groot deel van mijn sc gold verkocht op de rmahdie prijzen daar zijn insane!
[ Voor 10% gewijzigd door ShadowBumble op 18-03-2014 09:25 ]
*zucht*
Vrij nemen op maintenance dag lijkt me juist ook niet handig. Zelf heb ik do/vr vrij genomen voor de zekerheid.EricNL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:43:
[...]
Niet specifiek, maar heb mn Cain setje bewaard en verder een zooitje legendaries met -level req. O.a. een leuk 1100 dps 1-hander met -20 level req en een leuke shield met -17.Las Vegas schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:38:
Mensen die ook direct Crusader gaan spelen, hebben jullie je nog voorbereid qua gear oid? Ik heb gister even een fatsoenlijk Cain setje gemaakt, maar vraag me af of ik nog meer kan doen van te voren. Wellicht een wapen fixen met lagere lvl req.. Thoughts?
[ Voor 36% gewijzigd door Bosmonster op 18-03-2014 09:42 ]
Het is een crafting material voor Pender's Purchase.FreqAmsterdam schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:41:
Ik heb inmiddels al 4 adventurer's journal gevonden, waarom vind ik er 4? Is 1 niet voldoende...? Beetje vreemd.
[ Voor 5% gewijzigd door Anno op 18-03-2014 09:44 ]
Tja wat ik heb gedaan is even de goekoopste legendary en set plans gekocht die ik voor weinig geld op de kop kon tikken. Dit omdat plans die je al hebt niet meer kunnen vallen en ik dus hoop dat als er nu een plan voor me valt dit een duurdere is... of het werkt: geen flauw idee, het zou ook kunnen dat er nu voor mij gewoon minder kans is dat een plan dropt...we zullen het zien,Las Vegas schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:38:
Mensen die ook direct Crusader gaan spelen, hebben jullie je nog voorbereid qua gear oid? Ik heb gister even een fatsoenlijk Cain setje gemaakt, maar vraag me af of ik nog meer kan doen van te voren. Wellicht een wapen fixen met lagere lvl req.. Thoughts?
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
Ik ga de crusader iig tot lvl 60 spelen, daarna kijken of ik die doorspeel of mijn wizard naar 70 breng.Las Vegas schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:38:
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Nice niceAxewi schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:45:
[...]
Ik ga de crusader iig tot lvl 60 spelen, daarna kijken of ik die doorspeel of mijn wizard naar 70 breng.
Heb liggen: volledig cains setje + leorics signet.
Aantal reduced lvl req wapens (vanaf lvl 42)
Legendary crusader shield + Justice Lantern + string of ears.
Hardware Fanaat
Volgens mij is het vergelijkbaar met levelen van paragon 10 naar 20.simons schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:55:
Heeft iemand een idee hoe lang het duurt om van 60 naar 70 te levelen? gaat dat net als up 1 paragon lvl of kost het meer exp?
Wat ik terug kan lezen is dat als je ros hebt het paragon lvlen stopt totdat je lvl 70 bent, daarna gaat het weer verder..
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Enchanten gaat toch echt geld kosten, en met een beetje pech kan dat behoorlijk oplopen.Las Vegas schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:56:
[...]
Nice niceNet last minute ook nog even een Leoric Signet en een reduced lvl req wapen gekocht van de AH (wel een fortuin voor moeten betalen, maar gold wordt toch waardeloos
)
- cain set + marquise in helmLas Vegas schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:38:
Dit gaat langer duren, even uit het hoofd: plvl 1 = 7mil xp, lvl 59 naar 60 = 20 mil xp.simons schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:55:
Heeft iemand een idee hoe lang het duurt om van 60 naar 70 te levelen? gaat dat net als up 1 paragon lvl of kost het meer exp?
Wat ik terug kan lezen is dat als je ros hebt het paragon lvlen stopt totdat je lvl 70 bent, daarna gaat het weer verder..
Gold wordt letterlijk waardeloos omdat je genoeg zal krijgen om alles te kunnen bekostigen. Dat heeft de beta wel bewezen. In eerste instantie waren de kosten nog hoog voor dingen als enchanting, maar dat hebben ze gelukkig flink verlaagd.EricNL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:58:
[...]
Enchanten gaat toch echt geld kosten, en met een beetje pech kan dat behoorlijk oplopen.
Oftewel: gold wordt absoluut niet waardeloos.
[ Voor 13% gewijzigd door London op 18-03-2014 10:00 ]
En als 'ladders' komen wordt goud wat je nu hebt nog minder interessant. Ik kon overigens wel veel speculatie over ladders zien maar nog geen concrete bevestiging.Las Vegas schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:59:
[...]
Gold wordt letterlijk waardeloos omdat je genoeg zal krijgen om alles te kunnen bekostigen. Dat heeft de beta wel bewezen. In eerste instantie waren de kosten nog hoog voor dingen als enchanting, maar dat hebben ze gelukkig flink verlaagd.
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
Dit topic staat vol met gevallen waarin mensen situaties uit beta als final aannamen en vervolgens teleurgesteld werden.Las Vegas schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:59:
[...]
Gold wordt letterlijk waardeloos omdat je genoeg zal krijgen om alles te kunnen bekostigen. Dat heeft de beta wel bewezen. In eerste instantie waren de kosten nog hoog voor dingen als enchanting, maar dat hebben ze gelukkig flink verlaagd.
Ik heb dit gedaan en mijn code onmiddelijk ontvangen op mail.Kupauw schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:55:
Heren, Het zal vast al wel 100 keer beantwoord zijn maar ik heb wat paginas terug zitten lezen en gezocht maar ik kan geen duidelijk antwoord vinden.
Is het nou mogelijk om via de US store de expac te kopen voor 39 dollar of alleen maar via de EU store voor 39 euro?
[ Voor 14% gewijzigd door Axewi op 18-03-2014 10:08 ]
Blizzard zal ook wel weten dat ze ervoor moeten zorgen dat gold halen geen probleem wordt voor de (casual) spelers, aangezien het niet meer te verkrijgen valt via externe wegen (goldsites of de RMAH).Deadsmell schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:05:
[...]
Dit topic staat vol met gevallen waarin mensen situaties uit beta als final aannamen en vervolgens teleurgesteld werden.
Ik geloof best dat je regelmatig opnieuw kunt rollen met het goud dat je vindt, maar het scheelt vast enorm als je een flinke bak cash achter de hand hebt.
dat kan nu al niet meerLuukwa schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:09:
Kun je straks ook geen gold meer traden via in-game?
Cheeseburger Addict
[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 18-03-2014 10:14 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik kan je aanraden filmpjes te checken op YT. Staat genoeg beta materiaal waarin alle skills toegelicht worden etc. Zo tracht ik in ieder geval een beetje duidelijkheid te scheppen over wat ik nou precies wil.Angeloonie schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:13:
Ik wil die Crusader wel proberen maar ik wil ook m'n DH naar lvl 70 krijgen en nieuwe items looten.Het liefst zou ik ze tegelijkertijd spelen
Lastig te bepalen wat ik nu liever wil doenBen wel heel benieuwd naar de skills, dus zal wel ff de skill calculator bekijken zodra die beschikbaar is en dan een keuze maken
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/crusaderAngeloonie schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:13:
Ik wil die Crusader wel proberen maar ik wil ook m'n DH naar lvl 70 krijgen en nieuwe items looten.Het liefst zou ik ze tegelijkertijd spelen
Lastig te bepalen wat ik nu liever wil doenBen wel heel benieuwd naar de skills, dus zal wel ff de skill calculator bekijken zodra die beschikbaar is en dan een keuze maken
Zie dat hij nu al beschikbaar is, ff knutselen
ach je hebt de komende jaren nog om alles te doen he!Angeloonie schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:13:
Zie dat hij nu al beschikbaar is, ff knutselen
Ja daar staat me iets van voor, classic sets en legendaries waren niet echt super goed. En als ik me niet vergis kwamen er ook items bij die specifiek voor klasses waren.Rann schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:24:
D2 naar LoD was een flinke overgang met de komst van nightmare/hell kwaliteit items en set/legendaries, daarvoor had je deze nog niet
Klopt inderdaad.. Je had toen op de hoogste difficulty eigenlijk alleen 'normal' items.. Vreselijk pittig was dat ;-)Kapoen schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:28:
[...]
Ja daar staat me iets van voor, classic sets en legendaries waren niet echt super goed. En als ik me niet vergis kwamen er ook items bij die specifiek voor klasses waren.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Volgens mij blijft het AH beschikbaar alleen kun je niet meer kopen en verkopen. Wanneer hij 'echt' weggaat weet ik niet.NastyNickNL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:50:
Ik had nog wel items op de AH staan. Die verdwijnen gewoon denk ik?
Je kan geen nieuwe items plaatsen, kopen weet ik niet. Je items komen in je 'completed' tab te staan, die kun je tot ergens in juni eruit halenNastyNickNL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:50:
Nee, items worden verkocht aan de op dat moment hoogste bieder.NastyNickNL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:50:
Nee de AH blijft nog online tot Juni dit jaar echter kan je vanaf vandaag ( 18 Maart ) geen dingen meer plaatsen, niet helemaal zeker of je nog wel mag kopen van de gelisted AH items alles wat er nu nog opstaat loopt af en komt dan in je completed tab.NastyNickNL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:50:
tot ergens in juni heb je de mogelijkheid om je geld en items op te halen.Axewi schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:52:
[...]
Nee, items worden verkocht aan de op dat moment hoogste bieder.
Geen bod = terug naar je complete tab, verkocht = gold naar je complete tab.
Je krijgt nog een aantal dagen om je complete tab leeg te halen
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Kopen kan ook niet meer. De huidige bieder op het moment van de 'sluiting' is degene die het item krijgt voor de op dat moment geldende prijs.ShadowBumble schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:53:
[...]
Nee de AH blijft nog online tot Juni dit jaar echter kan je vanaf vandaag ( 18 Maart ) geen dingen meer plaatsen, niet helemaal zeker of je nog wel mag kopen van de gelisted AH items alles wat er nu nog opstaat loopt af en komt dan in je completed tab.
Je completed tab blijft bestaan tot Juni en dan word alles wat er nog in je completed tab staat weggegooit als je dat nog niet geleegd heb.
Waarom zou je nu nog een Leoric's Signet kopen? Je levelt momenteel zo gigantisch snel dat dat nauwelijks nog iets toevoegt. Solo wellicht een beetje, maar m.i. niet genoeg om er 12M in te steken.Ervig schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:02:
Hmm net per ongeluk twee ipv 1 Leoric's Signet gewonnen met 24% XP voor 12mil (bid van 12 mil en komt over 12 uur vrij). Op zich een goede deal maar ik heb er dus twee. Iemand interesse om er eentje over te nemen voor dit bedrag? Tenminste ik ga ervan uit dat deze nog gewoon trade-able is.
Overigens de AH is DICHT!
[afbeelding]
Item kan je nog wel traden, maar je kan er geen geld voor terug krijgenErvig schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:02:
Hmm net per ongeluk twee ipv 1 Leoric's Signet gewonnen met 24% XP voor 12mil (bid van 12 mil en komt over 12 uur vrij). Op zich een goede deal maar ik heb er dus twee. Iemand interesse om er eentje over te nemen voor dit bedrag? Tenminste ik ga ervan uit dat deze nog gewoon trade-able is.
Overigens de AH is DICHT!
[afbeelding]
Wilde een leuk XP level setje voor mijn crusader en levellen van andere chars, was me op zich wel wat waard.Deadsmell schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:04:
[...]
Waarom zou je nu nog een Leoric's Signet kopen? Je levelt momenteel zo gigantisch snel dat dat nauwelijks nog iets toevoegt. Solo wellicht een beetje, maar m.i. niet genoeg om er 12M in te steken.
[ Voor 26% gewijzigd door Ervig op 18-03-2014 11:20 ]
Je kunt geen gold traden, dus dat heeft weinig nut.Ervig schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:05:
[...]
Wilde een leuk XP level setje voor mijn crusader en levellen van andere chars, was me op zich wel 12m waard, maar 2 is wat overdreven(voor 10m mag hij wat mij betreft weg naar een enthousiaste tweaker)
je kan de ring altijd nog aan je follower geven voor nog meer xpErvig schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:05:
[...]
Wilde een leuk XP level setje voor mijn crusader en levellen van andere chars, was me op zich wel 12m waard, maar 2 is wat overdreven(voor 10m mag hij wat mij betreft weg naar een enthousiaste tweaker)
hoe dan ?Ervig schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:19:
Ah lol..gold is ook niet meer te traden.. Bah :-) Geef ik hem wel aan een vriend van me.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
De ring geef ik weg aan een vriend...Mofkees schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:20:
[...]
hoe dan ?je kunt gold niet meer afgeven ...
[ Voor 83% gewijzigd door Ervig op 18-03-2014 11:23 ]
Leg items van voor de patch zijn als het goed is nog wel ruilbaar.Mofkees schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:20:
[...]
hoe dan ?je kunt gold niet meer afgeven ...
Hardware Fanaat
Je kan het geld toch niet terug storten? of niet via de AH gedaan?Wolf schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:33:
Ik heb nog flink kunnen cashen op mijn gold!
Ik heb nu nu nog 900m over (heb 1600m verkocht) en toch weer bijna 200,- kunnen incasseren!
Daarvan wordt mijn contributie aan de sportvereniging weer betaald.
*zucht*
Hardware Fanaat
Direct naar een gelinkt paypal account gestort.Yerap schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:35:
[...]
Je kan het geld toch niet terug storten? of niet via de AH gedaan?
Hardware Fanaat
Yup!
Shit dat heb ik mijn gold echt te snel verkocht ;D
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik baal hier enorm van. Items moeten gewoon tradable zijn. Je wilt toch je vrienden kunnen helpen met gear?! Ik snap niet dat ze dit gelocked hebben. De oplossing om 2 uurtjes trade time te garanderen wanneer je bij elkaar in game zit werkt gewoon niet goed genoeg. Okay, als je een net gevonden legendary ECHT niet nodig hebt en een clanmate wel, dan drop je dat ding voor hem. Thats all. Gister nog dropte er een mooi item voor mijn maat die ik wel kwijt kon, we maken eerst ff de groep elites dood, hij lagged uit de game en logged weer in: hij kan het item niet meer oppakken.RocketKoen schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:22:
[...]
Leg items van voor de patch zijn als het goed is nog wel ruilbaar.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
De motivatie was dat het de bedoeling was dat je het spel bleef spelen om verschillende item sets te krijgen. Zoals in D2.FloydRaalte schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:41:
[...]
Ik baal hier enorm van. Items moeten gewoon tradable zijn. Je wilt toch je vrienden kunnen helpen met gear?! Ik snap niet dat ze dit gelocked hebben. De oplossing om 2 uurtjes trade time te garanderen wanneer je bij elkaar in game zit werkt gewoon niet goed genoeg. Okay, als je een net gevonden legendary ECHT niet nodig hebt en een clanmate wel, dan drop je dat ding voor hem. Thats all. Gister nog dropte er een mooi item voor mijn maat die ik wel kwijt kon, we maken eerst ff de groep elites dood, hij lagged uit de game en logged weer in: hij kan het item niet meer oppakken.![]()
HOPELIJK gaan ze dit nog rechtzetten maar ik denk het niet. Ze zullen redenen genoeg hebben waarom ze dit zo hebben gemaakt, waarschijnlijk willen ze illegaal traden tegengaan. DSJP and stuff...
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
AH 2.0dx5314 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:41:
De rest staat nu nog op mijn Blizzard account, kan ik vast in AH 2.0 leuke microtransactions mee doen
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq