Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-04 20:53

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Laat ik de vraag eens anders stellen. Klopt het dat mijn Frozen Orb 10% extra damage berekend wordt over mijn volledige damage?

Voorbeeld:
Dus stel dat mijn base dmg 500 is.
Met chc, chd, ias en de hele reutemeteut blijkt dit 750 dmg te zijn.
Reken ik daar ook nog eens mijn passive buffs, paragon points en elemental dmg bij op dan kom ik bijvoorbeeld op 1000 dmg uit.

Is het dan zo dat mijn 10% Frozen Orb damage hier bij op komt? (dat wordt dan dus 1100 dmg)
Is het dan zo dat wanneer ik Spectral Blades gebruik (waar ik b.v. 12% extra dmg voor heb) ik uit kom op 1120?

[ Voor 10% gewijzigd door FloydRaalte op 18-04-2014 14:23 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

soppie11 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:06:
[...]

Ik doe over zo´n run op dit moment 20 seconden (ja ik heb het getimed :p) Met monk, runspeed passive, als je spawed bij die hermet kun je direct recht naar boven dashen. Heb je de quest, kun je ook weer van boven direct naar beneden dashen :)
Is dit nog steeds actief? Zo ja ga ik vanavond meteen me barb naar 70 brengen ermee. Die is nog 64.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-08-2024
soppie11 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:06:
[...]

Ik doe over zo´n run op dit moment 20 seconden (ja ik heb het getimed :p) Met monk, runspeed passive, als je spawed bij die hermet kun je direct recht naar boven dashen. Heb je de quest, kun je ook weer van boven direct naar beneden dashen :)
Gisteren een HC WD van lvl9 naar 40 gebracht op een uurtje of 2, ondertussen filmpje aan het kijken. Oersaai maar het gaat een stuk sneller dan adventure mode :) Als ik op lvl42 zit neem ik mijn lvl reducement/xp bonus gear en ga ik de campaign mode doorlopen op expert/hard, dan zit ik wel tegen lvl70 aan bij Malthael vermoed ik.

Voor WD uiteraard spirit walk/jaunt en horrify/stalker + spirit vessel passive voor CD reductie. Die 2 brengen je snel tot bij de 1e corpse waar je toch best op klikt voor de potentiële gold/item drop. En als de quest spawnt is de cooldown weg voor weer terug te keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Heeft iemand hier een goede link naar een bron waar te vinden is waar de crafting mats voor de legs/set items te vinden zijn. Ik heb er een hekel aan om een game te spelen waar je allerlei lijstjes in je browser ernaast moet houden om iets te kunnen doen maar zo schiet het ook niet op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat pas een paar keer in het topic...
http://www.diablofans.com...-materials-drop-locations
FloydRaalte schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:21:
Laat ik de vraag eens anders stellen. Klopt het dat mijn Frozen Orb 10% extra damage berekend wordt over mijn volledige damage?

Voorbeeld:
Reken ik daar ook nog eens mijn passive buffs, paragon points en elemental dmg bij op dan kom ik bijvoorbeeld op 1000 dmg uit.

Is het dan zo dat mijn 10% Frozen Orb damage hier bij op komt? (dat wordt dan dus 1100 dmg)
Is het dan zo dat wanneer ik Spectral Blades gebruik (waar ik b.v. 12% extra dmg voor heb) ik uit kom op 1120?
Volgens mij:
- Ja
- Ja
- Ja
Nee dit is niet in de dps getallen te zien van DP

[ Voor 10% gewijzigd door Vandread op 18-04-2014 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Sfinx- schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:23:
[...]

Gisteren een HC WD van lvl9 naar 40 gebracht op een uurtje of 2, ondertussen filmpje aan het kijken. Oersaai maar het gaat een stuk sneller dan adventure mode :) Als ik op lvl42 zit neem ik mijn lvl reducement/xp bonus gear en ga ik de campaign mode doorlopen op expert/hard, dan zit ik wel tegen lvl70 aan bij Malthael vermoed ik.

Voor WD uiteraard spirit walk/jaunt en horrify/stalker + spirit vessel passive voor CD reductie. Die 2 brengen je snel tot bij de 1e corpse waar je toch best op klikt voor de potentiële gold/item drop. En als de quest spawnt is de cooldown weg voor weer terug te keren.
Extra tip: Hex - Angry chicken :)
Gebruik ik ook altijd voor split farmen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-04 21:47

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Darth Malak schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:26:
Heeft iemand hier een goede link naar een bron waar te vinden is waar de crafting mats voor de legs/set items te vinden zijn. Ik heb er een hekel aan om een game te spelen waar je allerlei lijstjes in je browser ernaast moet houden om iets te kunnen doen maar zo schiet het ook niet op. :)
Er zijn er zat. Ga mij niet vertellen dat je met een simpele google opdracht dit niet kan vinden. Probeer eens "Diablo 3 legendary crafting materials"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Darth Malak schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:26:
Diablofans heeft een hele goede lijst

[ Voor 51% gewijzigd door Evengeduld op 18-04-2014 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Wooldoor schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:29:
[...]

Extra tip: Hex - Angry chicken :)
Gebruik ik ook altijd voor split farmen.
Heeft die ook extra movement speed? Ik heb er nog niet mee gespeeld btw :)

Op SC ben ik een soort fire/pet hybrid build aan het uittesten op mijn WD die juist op lvl70 zit, vanwege mijn fire dmg bonus, al zal de build in bovenstaande video wel beter geoptimaliseerd zijn vermoedelijk.

Ik kan eigenlijk mijn Gargantuan (bijgenaamd Rudy :+ ) 75% van de tijd spammen, dankzij Grave Injustice. Fetish Army spawnt iets minder vaak maar alsnog vrij regelmatig, ik heb sowieso 1 van de 2 bij elke elite beschikbaar. Fetish probeer ik op te sparen, Gargantuan spam ik zodra ik kan.

Piranhado vind ik super handig voor crowd control, kan ik rustig firebomb spammen op een hoopje bijeengeraapte hulpeloze mobs/elites. En Locust gewoon voor de constante damage output, alles wat er nog rondloopt sterft zo wel :P

Firebats heb ik dus NIET in mijn build, ik heb dit meermaals geprobeerd maar vind het niet zo handig. Ok, de damage output is hoog voor een skill die potentieel geen mana draint maar je genereert er ook geen mana mee. Bovendien moet je heel de tijd stilstaan. Ik zie het voordeel niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldstriker
  • Laatst online: 29-04 17:32
Zijn er nieuwe spelers met een nieuwe monk die level 70 is (of bijna)? Heb wat leuke items weg te geven. Als je iemand kent die nieuw is dan mag dat ook.

Epic #2650

[ Voor 4% gewijzigd door goldstriker op 18-04-2014 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FloydRaalte schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:21:

Voorbeeld:

Het is echt heel erg simpel.... Pakje ingame DPS (dus buffed met alles m.u.v. elemental/skill dmg), reken daar de % overheen, en voila.

Ingame 1000DPS
10% FO buff = 1100DPS met Frozen Orb, alle normale aanvallen 1000DPS.
12% SB buff = 1120DPS met Spectral Blade, alle normale aanvallen 1000DPS.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

goldstriker schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:54:
Zijn er nieuwe spelers met een nieuwe monk die level 70 is (of bijna)? Heb wat leuke items weg te geven. Als je iemand kent die nieuw is dan mag dat ook.

Epic #2650
En wat voor items mogen dat zijn? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen legendary's :+ dus zal wel gele items, zoals wapens en armor zijn he ;)
goldstriker schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:54:

Epic #2650
Heuj nog een fire res monk ;) mooi setje lighning dmg wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldstriker
Xtr3me4me schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:59:
[...]

Gewoon een mooi setje gele items met doorgaans dexterity, stamina, single resist, en soms bonusjes als extra armor, +skill damage en critical hit chance/critical hit damage waar mogelijk. Wapens kunnen er ook bij, en soms een ringetje of een amulet.

Als je in game bent kan ik het je laten zien :-)

[ Voor 13% gewijzigd door goldstriker op 18-04-2014 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-05 23:47

JoSchaap

Had a life, got a modem..

n.a.v. tips hier mn gear gererolled, van andere gems voorzien en een aantal items van +vit naar +chc en +chd gere-rolled

gaat nu een stuk beter al mis ik nog wel wat toughness op de melee attacks (elemental is bijna geen probleem meer)

on-paper 353k dps en buffed kom ik voorbij de mil nu :)

speel maar een uurtje p/d gemiddeld dus het zal wel even duren voor ik echt goede set items en gems weet te bemachtigen :)

[ Voor 14% gewijzigd door JoSchaap op 18-04-2014 15:18 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:28

vhal

ಠ_ಠ

NMe schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:42:
Met het risico dat deze link hier delen ervoor zorgt dat deze "exploit" sneller gefixt wordt: ik heb gisteren wat zitten powerlevelen aan de hand van iets wat aardig in de buurt komt van een exploit. :P

[video]
Die stond al op de hoofdpagina van diablofans.com (cursegaming). Deze heeft al genoeg exposure gehad. :P

Vermaak mij nog wel met RoS, momenteel beetje rifts farmen voor gear zodat T1 te doen is. Had al eerder een 1H'er geloot voor mijn wizard met een leuke 30Y AoE poison spell die iets van 1300% weapon-dmg doet als je 10 NPC's killed

[ Voor 19% gewijzigd door vhal op 18-04-2014 15:22 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sfinx- schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:50:
[...]

Firebats heb ik dus NIET in mijn build, ik heb dit meermaals geprobeerd maar vind het niet zo handig. Ok, de damage output is hoog voor een skill die potentieel geen mana draint maar je genereert er ook geen mana mee. Bovendien moet je heel de tijd stilstaan. Ik zie het voordeel niet :)
Firebats is ook vooral voor de combinatie met de Fetish Sycophants passive. Door de hoge attackspeed heb je binnen notime 10+ van die mannekes achter je aanhobbelen.

Firebats + Fetishes die hieruit komen zijn bij mij 80% van de damage. Met 20% extra burst mogelijkheid met de Garg.

Er komen zelfs zoveel Fetishes uit op het moment dat ik de Fetish Army skill zelf maar ga droppen denk ik. Gebruik hem nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldstriker
Xtr3me4me schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:59:
[...]

Hier een voorbeeldje van de items die ik weggeef:

http://imgur.com/RfqMD45

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:01:
Die Asheara's zit een beetje in de weg van andere leuke dingen :P
Gisteren Cain's boots en pants gemaakt, toch een leuke boost, maar moet em nog een beetje optimaliseren.
Twijfel of ik ga rerollen of gewoon die items opnieuw maak.
Magdha op T3 is geen probleem dus die mats droppen vrij vlot.
Zoals wat dan? Heb zelf pas 1 set item gevonden en dan ook nog een niet zo boeiende dus ik heb er momenteel geen last van :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens weer even ouderwets attackspeed breakpoints voor Vampire bats:
0.90000
0.90910
0.93751
0.96775
1.00001
1.03449
1.07143
1.11112
1.15385
1.20001
1.25001
1.30435
1.36364
1.42858
1.50001
1.57895
1.66667
1.76471
1.87501
2.00001
2.14286
2.30770
2.50001
2.72728
3.00001
3.33334
3.75001
toon volledige bericht
Je kunt heel mooi met paragon points attackspeed optimaliseren om precies een bepaald breakpoint te halen. Kun je de rest van de punten in CHC/CHD stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:57:
Trouwens weer even ouderwets attackspeed breakpoints voor Vampire bats:

[...]

Je kunt heel mooi met paragon points attackspeed optimaliseren om precies een bepaald breakpoint te halen. Kun je de rest van de punten in CHC/CHD stoppen.
Doet me denken aan de good old whirlwind times. :)

Hier trouwens wat extra info over de vampire bats breakpoints: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/8796451628?page=7. Nuttig om in te schatten of je mana het gaat trekken.

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 18-04-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 16:01:
[...]

Doet me denken aan de good old whirlwind times. :)

Hier trouwens wat extra info over de vampire bats breakpoints: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/8796451628?page=7. nuttig om in te schatten of je mana het gaat trekken.
Gaat wel over Cloud of Bats, maar principe is hetzelfde idd! Nu zijn de breakpoints dus van belang voor hoeveel Fetishes je krijgt.

Bijvoorbeeld de breakpoints:
1.66667 (afgerond 1.67)
1.76471 (afgerond 1.77)

Probeer dus altijd net over een breakpoint heen te zitten. 1.73 heeft geen zin, dan kun je beter via paragon points wat attack speed inruilen voor CHC/CHD tot je op breakpoint 1.67 zit. Of juist wat meer om bij breakpoint 1.77 te komen.

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 18-04-2014 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Bosmonster schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:48:
[...]

Firebats is ook vooral voor de combinatie met de Fetish Sycophants passive. Door de hoge attackspeed heb je binnen notime 10+ van die mannekes achter je aanhobbelen.

Firebats + Fetishes die hieruit komen zijn bij mij 80% van de damage. Met 20% extra burst mogelijkheid met de Garg.

Er komen zelfs zoveel Fetishes uit op het moment dat ik de Fetish Army skill zelf maar ga droppen denk ik. Gebruik hem nooit :P
Hm, good point :) Misschien toch maar eens terug aanzwieren, die passive. Ik zie dat firebombs en locust daar ook tussen staat, zal dus ook proccen - weliswaar minder. Eens zien of dat meer EDPS bezorgt dan Gruesome Feast. En of ik zo ook voldoende fetishes blijf spawnen... die doen idd belachelijk veel dps met de recente buff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sfinx- schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 16:07:
[...]

Hm, good point :) Misschien toch maar eens terug aanzwieren, die passive. Ik zie dat firebombs en locust daar ook tussen staat, zal dus ook proccen - weliswaar minder. Eens zien of dat meer EDPS bezorgt dan Gruesome Feast. En of ik zo ook voldoende fetishes blijf spawnen... die doen idd belachelijk veel dps met de recente buff.
Met locust ga je praktisch geen procs halen. Firebombs kan wel, maar dan moet je wel Flash Fire of Pyrogeist nemen, anders heeft het ook niet zoveel zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Bosmonster schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 16:09:
[...]

Met locust ga je praktisch geen procs halen. Firebombs kan wel, maar dan moet je wel Flash Fire of Pyrogeist nemen, anders heeft het ook niet zoveel zin.
Hm, flash fire ziet er alvast geen AoE uit dus daar pas ik voor... Pyrogeist, is dat AoE? Lijkt er ook niet op... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sfinx- schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 16:13:
[...]

Hm, flash fire ziet er alvast geen AoE uit dus daar pas ik voor... Pyrogeist, is dat AoE? Lijkt er ook niet op... -O-
Firebombs zijn altijd AoE, alleen met een kleinere range.

Eigenlijk wil je in zn geheel niet afhankelijk zijn signature spells, aangezien de damage gewoon te laag is. Daarom is Vampire bats zo'n populaire skill. Wel de hoge DPS, maar niet de constante mana cost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

JoSchaap schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:17:
n.a.v. tips hier mn gear gererolled, van andere gems voorzien en een aantal items van +vit naar +chc en +chd gere-rolled

gaat nu een stuk beter al mis ik nog wel wat toughness op de melee attacks (elemental is bijna geen probleem meer)

on-paper 353k dps en buffed kom ik voorbij de mil nu :)

speel maar een uurtje p/d gemiddeld dus het zal wel even duren voor ik echt goede set items en gems weet te bemachtigen :)
buffed zegt niets. Uiteindelijk is je DPS gewoon erg laag.
Gelukkig heb je wel heel veel dingen waar je domweg snel een verbetering op kan krijgen;

- helm ; pak er één met de zelfde stats en zorg dat er een socket in zit. Met de hoogste life gem krijg je 23% leven erbij (en dat is veel).
- Amu, mocht je snel een CHD roll erop krijgen: prima. Anders even negeren en wachten tot je iets vindt met CHC EN CHD + strenght.
- Shoulders zijn echt slecht. Strght + vit + res/life% + ww% damage heb je nodig (ook snel te fixen).
- gloves = netjes
- armor: reroll armor -> vit
- belt : netjes
- brance: strgt + vit + crit6% + resist/skill
- ringen wil je of: flat damage + strght + chc + chd OF strght + chc + chd + as
- pants : mist weer vit
- boots: mist weer vit!
- wapens: wel prima, maar natuurlijk wil je hogere dps :)

Je hebt heel erg weinig stats op bepaalde dingen zitten. Check je shoulders. Daar kun je dus domweg ~400strt EN vit op krijgen. Dat is huge. Verder wil je eigenlijk standaard overal strenght + vit op met wat andere stats, behalve op wat echte damage dingen zoals ringen + gloves. Daar heb je dan liever flat damage of attack speed op.

Even stom gezegd zou je met een paar uurtjes spelen de helft van je gear kunnen replacen, maar naar mijn mening focus je nogal op allerlei stats (en dan met name toughness). Overal zie ik +armor. Ben je een tank? Als je dat leuk vindt, speel dan crusader :) Nee, een barb heeft wel toughness nodig, maar is uiteindelijk een stat die je ooit later als "finishing touch" erbij kan nemen. Nu heb je andere prioriteiten.

Even als vergelijking voor je mijn eigen barb: http://eu.battle.net/d3/e...ouwe1337-1487/hero/180860
Sheetdps zit op 960k. Thoughness en life lijken heel weinig, maar dat heb ik ook vrijwel niet nodig. Op T1 loop ik letterlijk overal met 1 hit doorheen, en T4 kan ik ook gewoon spelen (vooral in party shine ik met deze barbie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Bosmonster schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 16:17:
[...]

Firebombs zijn altijd AoE, alleen met een kleinere range.

Eigenlijk wil je in zn geheel niet afhankelijk zijn signature spells, aangezien de damage gewoon te laag is. Daarom is Vampire bats zo'n populaire skill. Wel de hoge DPS, maar niet de constante mana cost.
Mja maar ik vind het niet aangenaam om heel de tijd te moeten blijven staan. Je kan ook niet even verplaatsen en weer channelen, opstarten van firebats kost een hoop mana - ook al zet je de channel cost uit met die rune. Het is ook met het idee van deze build op HC te kunnen spelen: stilstaan wil je daar absoluut niet :P

Firebombs kan ik casten, verplaatsen, casten - beetje het kite-principe dus. Ondertussen blijf ik bewegen = efficiënter dan telkens te moeten stilstaan. Bombs op mijn piranhado droppen werkt super, stuk of 2-3 killt alles en ik ben alweer een schermlengte verder.

Ik zal het straks eens uittesten met beide runes en mijn bevindingen delen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Laatst online: 30-10-2021
Sfinx- schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:50:
[...]

Heeft die ook extra movement speed? Ik heb er nog niet mee gespeeld btw :)
Yup volgens mij dezelfde snelheid als soul walker of sneller. Plus je bent een kip.
Dus 2 voordelen >:)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-04 22:10
http://eu.battle.net/d3/e...iablo-21785/hero/15297785

Wil bij de ring Leoric's Signet de vitality re-rollen naar ofwel 50% critical hit damage ofwel 7% increased attack speed.

Iemand een idee wat beter is?

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Hallo. Dit is mijn wd op het moment http://eu.battle.net/d3/e...bapapa-2651/hero/39514648.
Ik wil de stats op mijn chest rerollen. Is het dan beter om de vitality of de +% of life te rerollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

whatupdoc schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:11:
Hallo. Dit is mijn wd op het moment http://eu.battle.net/d3/e...bapapa-2651/hero/39514648.
Ik wil de stats op mijn chest rerollen. Is het dan beter om de vitality of de +% of life te rerollen?
Gezien je totale % extra life verlies je denk ik meer HP als je de vitality rerollt. Ik zou voor de %life gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

De vraag is meer, naar wat?
Als je allresist zeg, zeg ik: niet doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413059

Heb het gevoel dat fetish build meer gericht is voor solo. In een goede party gaat alles zo snel neer dat je vaak maar met 5 van die dingen loopt. Ook is het risico om dood te gaan groter je wilt niet al te vaak heen en weer bewegen want anders ben je zo OOM en dan kan het snel gaan.

AR is niet zo goed voor WD als je goed kijkt en je gebruikt jungle fortitude dan komt er 15% erbij zit nu dus op 98% damage reduction met iets van 1500 AR.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 413059 op 18-04-2014 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
Douweegbertje schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:20:
[...]

De vraag is meer, naar wat?
Als je allresist zeg, zeg ik: niet doen..
meer naar fetish army,
Anoniem: 413059 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:29:
Heb het gevoel dat fetish build meer gericht is voor solo. In een goede party gaat alles zo snel neer dat je vaak maar met 5 van die dingen loopt. Ook is het risico om dood te gaan groter je wilt niet al te vaak heen en weer bewegen want anders ben je zo OOM en dan kan het snel gaan.
daarvoor heb ik spirit walk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413059

whatupdoc schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:31:
[...]

meer naar fetish army,

[...]

daarvoor heb ik spirit walk.
Spirit walk is geen mana generator maar escape skill wanneer je die gebruikt om op te laden kom je binnen de kortste keren in problemen zonder een escape skill en dan lig je. Maar ik denk dat je ook SC speelt dat is het verschil dus tussen SC en HC. Gewoon damage doen hopen dat het goed komt of echt een balans vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 413059 op 18-04-2014 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
Anoniem: 413059 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:36:
[...]

Spirit walk is geen mana generator maar escape skill wanneer je die gebruikt om op te laden kom je binnen de kortste keren in problemen zonder een escape skill en dan lig je. Maar ik denk dat je ook SC speelt dat is het verschil dus tussen SC en HC. Gewoon damage doen hopen dat het goed komt of echt een balans vinden.
speel inderdaad geen hc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens, Waarom zoveel Fetish army damage als je de skill niet eens hebt? Vervang dit door gargantuan damage.

Het werkt niet op Fetishes die van de passive komen namelijk :)

Verder: reroll de life% op je chest idd en de life per second op je helm naar crit. Die laatste zou ik hogere prio geven dan die eerste eerlijk gezegd.

Als laatste: vervang die Eternal Union ring, want die is echt waardeloos :P

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 18-04-2014 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vanavond tot in de late uurtjes gamen! Hopelijk wat leuke loot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Angry Chicken is echt de bomb voor het Bounties farmen in Normal. Je rent als een kip zonder kop rond en samen met Soul Harvest en Grave Injustice kun je gewoon elke groep monsters one-shotten en kun je hem telkens weer spammen.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
Bosmonster schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 18:39:
[...]

Trouwens, Waarom zoveel Fetish army damage als je de skill niet eens hebt? Vervang dit door gargantuan damage.

Het werkt niet op Fetishes die van de passive komen namelijk :)

Verder: reroll de life% op je chest idd en de life per second op je helm naar crit. Die laatste zou ik hogere prio geven dan die eerste eerlijk gezegd.

Als laatste: vervang die Eternal Union ring, want die is echt waardeloos :P
omg.. het werkt niet op de passive fatishes? |:( |:( ;(
wat een *** zooi,
gevalletje van niet begrijpend lezen

[ Voor 3% gewijzigd door whatupdoc op 18-04-2014 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-05 21:30

The Chosen One

Zie signature!

Nu met de bounties/rifts heb ik eigenlijk al heel lang geen belial meer gedaan. Ik had het idee vroeger (sc en lower diffs hc) altijd maar een beetje rond te rennen met de green!@#$ attack.

Zit daar nog een beetje strategy achter? Behalve "ga niet op de plekken die ontploffen staan"? Bepaalde vid van hoe je moet staan/lopen?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

The Chosen One schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 21:00:
Nu met de bounties/rifts heb ik eigenlijk al heel lang geen belial meer gedaan. Ik had het idee vroeger (sc en lower diffs hc) altijd maar een beetje rond te rennen met de green!@#$ attack.

Zit daar nog een beetje strategy achter? Behalve "ga niet op de plekken die ontploffen staan"? Bepaalde vid van hoe je moet staan/lopen?
Volgens mij is het redelijk random. Ik zou belial eigenlijk niet aandurven op hardcore zonder hoge toughness. Soms kun je bijna niet voorkomen dat je er door één wordt geraakt.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

MicScott schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 21:08:
[...]

Volgens mij is het redelijk random. Ik zou belial eigenlijk niet aandurven op hardcore zonder hoge toughness. Soms kun je bijna niet voorkomen dat je er door één wordt geraakt.
Laatst tijdens een hardcore public game, lvl70, normal Belial en toch kreeg een Barb het klaar om dood te gaan. Vraag me niet hoe, ik mistte hem ineens toen ik richting healthbars keek... "uuhmmm" :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbiesheuvel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-04 23:11
Ik heb me eigen net aangemeld voor de GoT clan in RoS. Ik speel nu op HC met men Barb (Paragon 41) en begin net nu de gear te krijgen om te gaan beginnen met Torment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slunigo
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-04 14:28
Het probleem met disconnects lijkt verholpen te zijn - heb even wat instellingen verandert en tot zover gaat alles prima :)!

Anyways, heeft er iemand suggesties voor mijn Wizard? Met buffs & stilstaand kom ik uit op bijna 1.2m damage, 9.2m toughness en 12.2k healing.

Zie signature voor link :)

Slunigo#2169

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-04 20:14
Slunigo schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 01:18:
Het probleem met disconnects lijkt verholpen te zijn - heb even wat instellingen verandert en tot zover gaat alles prima :)!

Anyways, heeft er iemand suggesties voor mijn Wizard? Met buffs & stilstaand kom ik uit op bijna 1.2m damage, 9.2m toughness en 12.2k healing.

Zie signature voor link :)
Wat me opvalt is dat je helemaal geen elemental skills hebt. Wil je flink vooruit gaan in damage dan zou ik daarmee bezig gaan. Gewoon één element kiezen dat bij je build past en stacken maar! Je paper dps zal er (waarschijnlijk) op achteruit gaan, maar je zult echt merken dat je veel meer damage doet. Volgens mij gebruiken de meeste Wizards Arcane skills, maar ik weet het niet zeker omdat ik geen Wizard speel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:13

Phntm

Tlingelingeling

Ik speel graag mijn monk met fire based gear en skills. Zit nu op 586k DPS met 9.1 mil toughness. Ik probeer nu mijn DPS omhoog te schroeven door nieuwe en betere wapens, helaas mag RNGesus mij niet dus heb ik nu al een paar dagen niks bijzonders kunnen ontvangen. Izual weigert nu ook eens Angelic Shards te droppen voor mij terwijl mijn vriend er voluit van geniet. Ik vind die RNG maar mij tegen werken de laatste paar dagen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slunigo
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-04 14:28
Zoloft schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 01:37:
[...]

Wat me opvalt is dat je helemaal geen elemental skills hebt. Wil je flink vooruit gaan in damage dan zou ik daarmee bezig gaan. Gewoon één element kiezen dat bij je build past en stacken maar! Je paper dps zal er (waarschijnlijk) op achteruit gaan, maar je zult echt merken dat je veel meer damage doet. Volgens mij gebruiken de meeste Wizards Arcane skills, maar ik weet het niet zeker omdat ik geen Wizard speel. :P
Wel toch? :)
Ik had eerst de passive die een kans op stun geeft bij Lightning damage, maar die in ieder geval veranderd. Maar verder Electrocute en Meteor zijn allebei Lightning? Het is niet ontzettend hoog, maar de Meteor's critten voor ~7m, plus nog eens de grond die electrified raakt crit ook nog eens voor 2m, bij de 'per second' damage.

Verder heb ik nog niet echt een goede item gevonden die een specifieke skill damage bonus geeft :(

Slunigo#2169

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-05 21:29
Anoniem: 413059 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:29:
Zeker niet alleen voor solo, indien je maar met 5 psyco's rondloopt speel je op een te laag level :)
Dat is juist het mooie van deze build: hoe hoger het level, hoe meer psyco's...

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 391285

Hey, ik heb de thread beetje doorgespit maar kon zo snel niet een HC clan vinden. Heeft tweakers er eigenlijk 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phntm schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 01:42:
Ik speel graag mijn monk met fire based gear en skills. Zit nu op 586k DPS met 9.1 mil toughness. Ik probeer nu mijn DPS omhoog te schroeven door nieuwe en betere wapens, helaas mag RNGesus mij niet dus heb ik nu al een paar dagen niks bijzonders kunnen ontvangen. Izual weigert nu ook eens Angelic Shards te droppen voor mij terwijl mijn vriend er voluit van geniet. Ik vind die RNG maar mij tegen werken de laatste paar dagen. :(
Wat is je battle.net? Wapens die niet droppen zijn wel zuur, of als ze droppen dan vallen ze vaak erg tegen.
Hoeveel fire dmg items heb je?

Hallowed items zijn wel aardig maar ook weer niet top, je moet echt flink geluk hebben met de rolls....
Xtr3me4me schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 18:44:
Vanavond tot in de late uurtjes gamen! Hopelijk wat leuke loot!
Wat heb je gedaan :| je hebt op je avarice band je resistance gerolled.... terwijl je de socket had moeten rollen naar een dmg stat (CHD of avg dmg)

[ Voor 17% gewijzigd door Vandread op 19-04-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

ja volgens mij wel, GoTHC

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:42

Pater

Terry Tate

Vandaag weer een paar mooie items gevonden, near-perfect Rare gloves (die de D3 site laat zien als 35% CHD, terwijl het 50% is??) en een goede reroll op Leoric's Signet, de teller staat nu op 973k dmg. Bijna 1 mln en dat is nog zonder de passive Pierce the Veil.

Op mijn lijstje staan nog Tasker en Theo en Mask of Jeram, dan gaan we meer richting pet build! :)

[ Voor 9% gewijzigd door Pater op 19-04-2014 11:34 ]

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-04 14:14
Hallo!
Ik heb wat hulp nodig bij het gearen van mijn crusader.
loop nog rond met een lvl 60 helm en pants, beiden met 9% asp. en socket(s).
Het is lastig om een keuze te maken wat te doen. Bij bijna alles verlies ik veel DMG of thoughness.

Zijn er soortgelijke 'nieuwe' legendary's?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Mauro-2602/hero/41539403

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We gaan door in het volgende topic: [Multi] Diablo 3 - Deel 32

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Pagina: 1 ... 153 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]