Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7Myq8WWaeIJYtM1wlJDnRty4/full.png

Inleiding

Welkom in het Diablo 3 problemen topic!
Hier kun je terecht voor al je problemen met de beta of de game.

Diablo 3 patch loop:
1. Delete de folder Updates - (C:\Program Files (x86)\Diablo III)
2. Delete de Diablo3.exe - (C:\Program Files (x86)\Diablo III)
3. Edit .agent (met bijv. Notepad++) door "patch_url" te veranderen in "http://enGB.patch.battle.net:1119/patch" - (C:\Program Files (x86)\Diablo III)
4. Delete de Agent folder - (C:\ProgramData\Battle.net)
5. Start de Diablo 3 launcher
6. Veel plezier!

Regels

Wel zijn er nog steeds een aantal regels van toepassing:
  • Men verwacht hier wel dat je inzet toont, wat heb je zelf al geprobeerd?
  • Doorzoek eerst het topic voordat je je eigen vraag stelt, er is een grote kans dat je vraag al eens voorbij is gekomen.
  • Dit is enkel een topic voor problemen, gameplay kun je bespreken in het laatste Diablo 3 topic.
  • Ook hier is het niet de bedoeling om te bedelen om een key!

[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 06-06-2012 21:38 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-02 17:51
Danku! Nu is het iig hier makkelijker te volgen betreft het inlog probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 447490

Is de Beta nog steeds onder maintenance? Want ik krijg iedere keer de error: 3003

Foutmelding: Unable to connect to the service or the connection was interrupted (ERROR_3003).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-04 13:59
Wat betreft inlog problemen:
Ik heb gisteren ook een key gewonnen, maar kon niet inloggen, vriend van me ook niet (met mijn account), nog twee systemen geprobeerd en geen succes, maar t werkt nu toch.

Mijn situatie: ik had al een battlenet account (voor WoW en SC 2), maar heb voor de diablo3 beta een nieuwe gemaakt zodat ik vrienden ook kan laten spelen zonder mijn echte account te hoeven delen etc.
(Mijn oude account is een hotmail adres, mijn nieuwe een gmail).
Na de 315300 logon error heb ik meerdere malen opnieuw geinstalleerd, cache getweaked etc. niets hielp. Toen heb ik een nieuw hotmail adres gemaakt en die als account e-mail voor de D3 beta ingesteld: dat werkte ook niet.

De oplossing was voor mij om mijn oude battlenet account, van e-mail te wisselen met mijn nieuwe battle net account.
Hoop dat ik hier iemand mee help en excuses als hier (edit: post stond eerst in normale d3 topic :) ) al over gesproken is. Ik zag veel posts, maar heb helaas geen tijd om alles te lezen.

[ Voor 7% gewijzigd door nioz op 22-02-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-12-2024

psyy138

blackbulls.nl

nioz schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:35:
Wat betreft inlog problemen:
Ik heb gisteren ook een key gewonnen, maar kon niet inloggen vriend van me ook niet, nog twee systemen geprobeerd en geen succes, maar t werkt nu toch.

Mijn situatie: ik had al een battlenet account (voor WoW en SC 2), maar heb voor de diablo3 beta een nieuwe gemaakt zodat ik vrienden ook kan laten spelen zonder mijn echte account te hoeven delen etc.
(Mijn oude account is een hotmail adres, mijn nieuwe een gmail).
Na de 315300 logon error heb ik meerdere malen opnieuw geinstalleerd, cache getweaked etc. niets hielp. Toen heb ik een nieuw hotmail adres gemaakt en die als account e-mail voor de D3 beta ingesteld: dat werkte ook niet.

De oplossing was voor mij om mijn oude battlenet account, van e-mail te wisselen met mijn nieuwe battle net account.
Hoop dat ik hier iemand mee help en excuses als hier (edit: post stond eerst in normale d3 topic :) ) al over gesproken is. Ik zag veel posts, maar heb helaas geen tijd om alles te lezen.
maar ik heb geen oude battlenet account :D en heb in het begin met gmail gedaan en daarna met hotmail maar niks hielp. maar ik wacht gewoon af denk misschien ligt het probleem bij hun

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentje1981
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-01 00:33
Psyy138. Waarschijnlijk hebben ze voor d3 een snapshot gemaakt van de userdatabase met wachtwoorden. Hier zit je nieuwe account dus niet in en daarom moeten sommige mensen terugreverten naar oude emailadressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-01 23:40

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

of de werkzaamheden en de character whipe heeft iets meer whipe opgeleverd :P

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Jeroentje1981 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:48:
Psyy138. Waarschijnlijk hebben ze voor d3 een snapshot gemaakt van de userdatabase met wachtwoorden. Hier zit je nieuwe account dus niet in en daarom moeten sommige mensen terugreverten naar oude emailadressen.
oke maar nu is de vraag of ik rustig moet wachten of moet ik nu actie gaan ondernemen bij blizzard?

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je de link in de TS al bekeken? Je bent niet de enige die het ondervindt dus werkt een van de mogelijke workarounds niet dan denk ik dat je geduldig moet wezen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentje1981
BoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:49:
of de werkzaamheden en de character whipe heeft iets meer whipe opgeleverd :P
Dan zouden nieuwe accounts (accounts aangemaakt na patch 13) niet affected moeten zijn lijkt mij.
Hoe dan ook het blijft gissen. Blizz is er wel mee bezig in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-04 16:34
Jeroentje1981 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:48:
Waarschijnlijk hebben ze voor d3 een snapshot gemaakt van de userdatabase met wachtwoorden. Hier zit je nieuwe account dus niet in en daarom moeten sommige mensen terugreverten naar oude emailadressen.
nioz, zou je dit kunnen testen door je wachtwoord nog maals te wijzigen en dan met de nu werkende gegevens inloggen. Want dat zou beteken dat de gegevens niet worden geupdate.

[ Voor 8% gewijzigd door ArgantosNL op 22-02-2012 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Wil je dat ik mijn email weer wijzig of alleen t password? (omdat je het over 'nogmaals' ennpassword hebt, en ik heb tot nu toe alleen e-mail gewijzigd)

Mijn vrienden worden wel pissig als t straks niet meer werkt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 446225

op de een of andere manier zou battle.net en de diablo server niet synchroom lopen waardoor hij (na patch) de gegevens niet zou herkennen. Dit schijnt allemaal vrij complex te zijn om op te lossen. sommigen hebben het al 4 dagen.
Nadeel is dat je per dag misschien 1 post ziet op de officiele forums dat ze er mee bezig zijn, maar je krijgt haast het gevoel dat het niet zo is. Vriend van mij heeft ook een BETA key sinds gisteren, helemaal happy maar kan ook niet inloggen ivm de bekende ERROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
ArgantosNL schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:16:
[...]

nioz, zou je dit kunnen testen door je wachtwoord nog maals te wijzigen en dan met de nu werkende gegevens inloggen. Want dat zou beteken dat de gegevens niet worden geupdate.
Ik heb even wat dingen geprobeerd (met flinke zweethanden ;) )
- Het wachtwoord veranderen in iets nieuws (dat ik nog niet eerder gebruikt had) was geen probleem, ik kon nog steeds inloggen.
- Het e-mail adres veranderen zorgde er wel voor dat ik de 315300 error weer kreeg
- Weer terug naar mijn oude battle.net e-mail zorgde er gelukkig voor dat het nu weer werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentje1981
Nioz. Je oude email met een nieuw wachtwoord werkt wel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Ik ben inderdaad maar geduldig denk ik... Niet alle oplossingen geprobeerd verder :).

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Ik begrijp je vraag niet helemaal, want volgens mij is dat precies wat ik in mijn vorige post zei?

Maar ter verduidelijking:
Nadat ik mijn e-mail adres veranderd had naar dat van mijn oude battle.net (WoW en SC2) account, werkte de beta ineens.
Ik heb nu het wachtwoord veranderd en ik kon gewoon inloggen met dat nieuwe wachtwoord, met de oude niet meer. Toen ik het e-mail adres weer veranderde kon ik niet meer inloggen. Hoop dat dit het verduidelijkt...

(ben alleen vergeten te checken of ik dan wel kon inloggen met het werkende e-mail adres, ondanks dat die niet actief behoorde te zijn, en ik wil hem eigenlijk niet nóg een keer veranderen, heb het nu al 5 keer geswitched en ik weet niet of blizz dat leuk vindt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentje1981
Nioz, Ik meende al dat ik het zo moest interpreteren. Wilde enkel alleen nog een bevestiging die je nu geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:26
edit, nvm

[ Voor 104% gewijzigd door mouzetc op 22-02-2012 16:31 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:20
Ik kan eindelijk spelen!
Had nog een oude battle.net account gevonden (mei 2010).
Hier stonden geen games op.
Heb dit emailadres gewijzigd naar mijn gmail.
Heb mijn nieuw battle.net account (huidig met SC2 & diablo 3 beta) email gewijzigd naar mijn oude en nu kan ik wel inloggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-03 14:54

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik ook! Heb het nieuwe account(waar de beta op staat) veranderd naar het emailadres van mijn oude account(waar geen enkel game op stond), en het werkt! :)

Dat oude account is al een paar jaar oud, maar wist pass niet meer
Dat oude account is trouwens gewoon een live.nl emailadres

[ Voor 29% gewijzigd door Cthulhu op 22-02-2012 18:40 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-03 20:59
Cthulhu schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 18:38:
Ik ook! Heb het nieuwe account(waar de beta op staat) veranderd naar het emailadres van mijn oude account(waar geen enkel game op stond), en het werkt! :)

Dat oude account is al een paar jaar oud, maar wist pass niet meer
Dat oude account is trouwens gewoon een live.nl emailadres
Hoe verander je naar een oude mail als je de pass niet weet? Dan zegt hij namelijk gewoon dat hij al in gebruik is bij mij, en ik heb de moed opgegeven dat oude account terug te winnen, komt uit de tijd dat ik geen enkel echt detail invulde uit privacy overwegingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-03 14:54

Cthulhu

Carpe Noctem

De geheime vraag ;) wist het antwoord opeens weer, normaal vul ik maar wat in :P
Heb het adres van mijn oude account veranderd naar een nieuw aangemaakt emailadres, en het oude emailadres gebruikt voor mijn nieuwe account(waar de Beta opstaat)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Ik weet de geheime vraag en de voornaam wel (die stond in de mails) maar de achternaam... al sla je me dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-10-2024
Van twitter:
@bashiok any more news about the login bug? seems only people with a pretty new (half year-year old or newer) account experience

Bashiok:

We're still trying to figure it out, unfortunately. No news yet, but we have top men on it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
GamezMaster schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:09:
Van twitter:
@bashiok any more news about the login bug? seems only people with a pretty new (half year-year old or newer) account experience

Bashiok:

We're still trying to figure it out, unfortunately. No news yet, but we have top men on it.
Ja, vanwege dit soort berichten probeer ik het verder ook maar niet. Mijn account is echt een paar weken oud en werkt dus niet. Heb ook geen oud account of mailadres eerder geregistreerd.

Merk het wel wanneer hij het doet.... :)

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-03 12:25
what the???

Ben net aan het proberen om iemand in een party te inviten, dat ging niet, il relog... en vervolgens zegt D3 dat ik een battletag moet uitkiezen, terwijl ik die allang heb, vervolgens gaat D3 een website openen waar ik op mijn account pagina van battle.net kom..................

edit: Al gevonden, blue post op forums
Hey guys,

We confirmed that this is a bug. You are getting this error message instead of a "Server is busy" or other, more relevant error message.

In this case, it means that the log in servers are overloaded or lagging. Keep trying to log in and you should be able to get in soon.

[ Voor 36% gewijzigd door Dalyxia op 22-02-2012 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Ben benieuwd of er weer een nieuwe wave mensen zich hier gaat verzamelen die vanavond een key gewonnen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-04 17:57

Khaine

Python liefhebber

Het ziet er ernstig naar uit dat mensen die voordien nog geen battle.net account hadden (zoals ik, shame on me) en dus een nieuw account aan hebben gemaakt nog even pech hebben.

Er zijn diverse oplossing voorgekomen op het battle.net forum, maar geen enkele heeft bij mij nut. Het ligt 100% zeker aan de accounts, veel mensen met oude accounts kunnen prima inloggen. Krijg je de bekende 315300 error, bespaar jezelf een hoop moeite en:
* Verander niet je mailadres van je battle.net account
* Veranderd ook je wachtwoord niet
* Rename je cache directory niet
* Begin geen flamewar op het battle.net forum

Wacht gewoon geduldig af, de blizzard crew is ermee bezig. Het einde v/d wereld is ok pas eind december, dus tijd zat!

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Khaine schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 22:36:
Het einde v/d wereld is ok pas eind december, dus tijd zat!
Is waar ook ja... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-10-2024
Mijn account stamt uit september, maar ook dat is nog te jong om in te kunnen loggen bij de beta.
Ik kan niet wachtten om eindelijk de beta te gaan spelen, was de hele week vrij, maar morgen ben ik de hele dag weg..
Ik hoop dat ze het vrijdagochtend dan toch wel opgelost hebben, anders kan ik pas na het weekend weer spelen..

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mja hier nog steeds het probleem dat hij niet inlogt

Tijdens installatie met status "playable" startte hij wel door. Maar nu na invullen username en wachtwoordt blijft hij gewoon hangen, dat popup venster waarin de status wordt aangegeven (connection, retrieving character data enz) komt niet eens tevoorschijn.

Heb la wat error reports naar bliz gestuurd en een forum post gemaakt met daarin de info van de d3bdebug logfile. dus kan enkel afwachten en af en toe weer proberen of hij het doet :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Dennis_1987
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Ik heb ook de 315300 en daarvoor hou ik battle.net forums maar in de gaten want niks heeft geholpen tot nu toe en ik heb nog geen minuut gespeeld helaas.

Had iemand van jullie ook problemen met langzame download? Ik begon met ongeveer 300 kb/s terwijl ik met downloads van nieuwsgroepen normaal 1 Mb/s haal. Later zakte deze zelfs helemaal in tot 10 kb/s voor een half uur en daarna fluctueerde de snelheid tussen 200 en 50 kb/s. Ik heb woensdagavond de beta gedownload. Bij het uitvoeren van een speedtest met die computer en een aparte laptop op speedtest.ziggo.nl haalde ik wel netjes mijn snelheid (maar dan ongeveer 8 mbit want bij ziggo meten ze graag in mbits en niet in mbytes).

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

• hawker
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-02 17:51
Dennis_1987 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:38:
Ik heb ook de 315300 en daarvoor hou ik battle.net forums maar in de gaten want niks heeft geholpen tot nu toe en ik heb nog geen minuut gespeeld helaas.

Had iemand van jullie ook problemen met langzame download? Ik begon met ongeveer 300 kb/s terwijl ik met downloads van nieuwsgroepen normaal 1 Mb/s haal. Later zakte deze zelfs helemaal in tot 10 kb/s voor een half uur en daarna fluctueerde de snelheid tussen 200 en 50 kb/s. Ik heb woensdagavond de beta gedownload. Bij het uitvoeren van een speedtest met die computer en een aparte laptop op speedtest.ziggo.nl haalde ik wel netjes mijn snelheid (maar dan ongeveer 8 mbit want bij ziggo meten ze graag in mbits en niet in mbytes).
Dit komt vooral omdat je de client download via een P2P client. Kort gezegd, je download je client op dezelfde manier als je een torrent download. Dit kan ook uitgeschakeld worden in de launcher, maar dan download je via een http link van blizzard zelf, die is totaal niet vooruit te branden :P

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-01 23:40

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

hawker schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:41:
[...]

Dit komt vooral omdat je de client download via een P2P client. Kort gezegd, je download je client op dezelfde manier als je een torrent download. Dit kan ook uitgeschakeld worden in de launcher, maar dan download je via een http link van blizzard zelf, die is totaal niet vooruit te branden :P
Zorg ook dat je poorten goed open staan, ik zelf downloade met 9MB/s dus nee geen trage download.
Poorten zijn: http://us.battle.net/supp...network-ports-information

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

• nioz
Bokkie schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:25:
Mja hier nog steeds het probleem dat hij niet inlogt

Tijdens installatie met status "playable" startte hij wel door. Maar nu na invullen username en wachtwoordt blijft hij gewoon hangen, dat popup venster waarin de status wordt aangegeven (connection, retrieving character data enz) komt niet eens tevoorschijn.

Heb la wat error reports naar bliz gestuurd en een forum post gemaakt met daarin de info van de d3bdebug logfile. dus kan enkel afwachten en af en toe weer proberen of hij het doet :/
Stomme vraag hoor, maar ik neem aan dat je al wel een reinstall gedaan hebt?
Vreemd dat hij eerst wel werkte.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

nioz schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:31:
[...]

Stomme vraag hoor, maar ik neem aan dat je al wel een reinstall gedaan hebt?
Vreemd dat hij eerst wel werkte.
2 maal, beide keren kan ik inloggen op het moment dat hij playable staat, nadat hij volledig geinstalleerd is doet hij het niet meer.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

hawker schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:41:
[...]

Ik heb inderdaad gespeeld met de P2P optie en de snelheid was in beide gevallen enorm traag. Ik zou verwachten dat ze de servers ready zouden hebben voor alle traffic voor de beta. Dit is een beetje als met de release van CoD MW2 toen de steamservers niet vooruit te branden waren (Battle.net ≠ Steam maar toch).

• Provisus87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-03 09:22
All,

Allereerst wil ik de mensen van tweakers.net bedanken voor de Diablo 3 Beta Key actie!
Gisteren een Diablo 3 key ontvangen en in alle vreugde het spel gedownload, echter kwam ik tegen de volgende twee problemen aan. Na een hoop zoek werk heb ik het volgende gevonden en dit wil ik bij deze delen.

Mijn PC is als volgt:
Windows 7 Home Edition 64 Bit
Intel i7, Ati radeon 6800 serie

Probleem: Installatie gaat niet verder dan 60%.
Oplossing: PC in veilige modus + netwerk opstarten en de diablo 3 installatie opnieuw starten.

Probleem: 315300 Error "incorrect username/password"
Meerdere oplossingen (geen van alle werkte bij mij)
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4015355021#6
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4079839022?page=26
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4079871947

Ik hoop dat dit je verder op weg helpt! :)

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01 20:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@Provisus87
Ik heb je losstaande topic even samengevoegd met het algemene problemen topic. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Jackson Claxon
Iemand nog nieuws gezien / opgevangen over dit item? Mogelijk op een forum of twitter?

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Ik wacht nu gewoon af tot ik op de battle.net fora zie dat het echt opgelost is. Heb alles geprobeerd en nu lijkt het te liggen aan Telia

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4079839022?page=30

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Dennis_1987 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 19:42:
Ik wacht nu gewoon af tot ik op de battle.net fora zie dat het echt opgelost is. Heb alles geprobeerd en nu lijkt het te liggen aan Telia

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4079839022?page=30

Het toeval wil dat wij morgen van ISP veranderen, dus dan kan ik het direct checken voor je. :)

Het lijkt tot zover echter alleen te gaan over de accounts en de leeftijd hiervan. Geen van alle "oude" accounts heeft hier blijkbaar last van.

Eerst het topic lezen helpt :P

[ Voor 3% gewijzigd door Khaine op 23-02-2012 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

dubbelpost

[ Voor 93% gewijzigd door Dennis_1987 op 24-02-2012 10:33 . Reden: dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

het schijnt bekend te zijn wat het probleem is en er wordt nu echt aan gewerkt

http://us.battle.net/d3/e...ic/4079839022?page=34#669

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Dennis_1987 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:31:
het schijnt bekend te zijn wat het probleem is en er wordt nu echt aan gewerkt

http://us.battle.net/d3/e...ic/4079839022?page=34#669
Dat is op zijn minst redelijk nieuws :). Ik had gehoopt dit weekend wat rond te kunnen klikken maar het zal nog wel een aantal dagen duren gok ik... Ach, ergens halverwege volgende week lijkt me prima. Krijg er wel zin in zo langzamerhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
Eerder vandaag kon ik wel gewoon spelen, maar nu krijg ik Error 3003 (connection interrupted). Iemand met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-04 12:25
Even serieus, ik probeer al 4 dagen in te loggen, nog steeds die 315500 error?
Is daar nou al een oplossing voor? Zo niet... Wie wil mijn key hebben?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ewivis schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 22:40:
Even serieus, ik probeer al 4 dagen in te loggen, nog steeds die 315500 error?
Is daar nou al een oplossing voor? Zo niet... Wie wil mijn key hebben?
Ik heb er helaas ook last van ;( Laatste post er over:
Alright guys, good news and bad news. Let's do bad news first.

As most of you know by now, you still cannot log in. I just got word from the Battle.net team that the issue is bigger than we thought and is affecting players from all regions, not just EU. US and TW are affected as well.

Here's the good news: since the bigger issue has been discovered, it shouldn't take too much longer for us to fix. Thanks to you, we were able to isolate the issue and finish up the "research" phase of this bug. I cannot give an ETA on the fix, but it will hopefully be resolved soon.

Again, thank you very much for your patience. I really mean it. I'm sorry that the news isn't that the issue is fixed right now, but at least you can pat yourselves on the back for helping us debug this critical bug.

As an addendum, the bug is an issue with our servers, not because of your account or your game. Please halt you reinstalling and password changing :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-04 12:25
Chester schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 22:44:
[...]

Ik heb er helaas ook last van ;( Laatste post er over:

[...]
Ok thnx, hoe lang duurt de beta nog? :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
En BlizzardCS heeft net getweet dat het niet lang meer zou moeten duren, maar helaas geen ETA.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Chester schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 22:51:
En BlizzardCS heeft net getweet dat het niet lang meer zou moeten duren, maar helaas geen ETA.
Werken ze daar maandag weer verder of gaat dat ook in het weekend nog door?
Wil hier nog niet erg werken, gelukkig even tijdelijk een account van iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
Quicky schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 17:05:
Eerder vandaag kon ik wel gewoon spelen, maar nu krijg ik Error 3003 (connection interrupted). Iemand met hetzelfde probleem?
Ik heb deze error kunnen oplossen. De oorzaak was dat ik "-auroraaddress 127.0.0.1:1345" nog in mijn shortcut had staan van toen ik op een emulated server inlogde. Gewoon een nieuwe shortcut gemaakt, en het was opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Jackson Claxon schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 23:19:
[...]

Werken ze daar maandag weer verder of gaat dat ook in het weekend nog door?
Wil hier nog niet erg werken, gelukkig even tijdelijk een account van iemand anders.
Net nog altijd dezelfde problemen. Ik vermoed dat de programmeurs ook gewoon weekend hebben, net als wij :)

Ach, we wachten nog wel eventjes. Geduld schijnt een schone zaak te zijn en men weet op z'n minst waar het aan ligt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Moet zeggen wanneer ik speel dat ik al twee keer een disconnect heb gehad. Echt helemaal lekker gaat het nog niet. Ping schiet soms ook flink omhoog en dan voelt het wat minder smooth aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34331

Als ik een key heb gewonnen en deze werkt niet... waar kan ik me dan het beste melden?

Dagen geen tijd gehad.. en bug dus even laten rusten. Deze midweek echter s avonds veel tijd... dus had er wel zin in. Waar o waar.. of pech? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Anoniem: 34331 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 02:15:
Als ik een key heb gewonnen en deze werkt niet... waar kan ik me dan het beste melden?

Dagen geen tijd gehad.. en bug dus even laten rusten. Deze midweek echter s avonds veel tijd... dus had er wel zin in. Waar o waar.. of pech? :S
kon je wel het programma downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee. Key wordt niet geaccepteerd. Heb alles zeer precies nagekeken ingetypt / cp. Maar niks van dat alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-04 14:01
Anoniem: 34331 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:15:
Nee. Key wordt niet geaccepteerd. Heb alles zeer precies nagekeken ingetypt / cp. Maar niks van dat alles.
lijkt mij dat je het beste de site waar je hem gewonnen hebt kan contacteren.
misschien dat ze spare keys hebben zoals tweakers ook had.
kan best zijn dat ze een key dubbel verstuurt hebben en de ander sneller was.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem op tweakers gewonnen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-04 14:01
dm dan psycoclown of cloud.
Pvm of Pwm (weet de naam niet exact meer) kan ook.

zij zullen duidelijker antwoord kunnen geven

[ Voor 10% gewijzigd door Axewi op 27-02-2012 11:41 ]

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01 20:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ehm, je hoeft niet contact met ons Spielerij mods op te nemen. Wij hebben niets met de daadwerkelijke key uitgifte te maken (alleen de topics gemodereerd), dus kunnen daar ook niet mee helpen. :)

Als je key niet werkt, neem dan contact op met Paul Hulsebosch of zeef.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
Nu krijg ik de hele tijd error 11 na 5 minuten spelen: http://imgur.com/vGnRg
Nog niet bekend waar het aan ligt: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4079839796

Iemand anders die dit ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Chester schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 22:51:
Het zijn geen sterren in verwachtingsmanagement. Duurt allemaal redelijke lang bij die club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Ik heb het net nog eens geprobeerd en ik kon er eindelijk in. Heb al even kunnen spelen nu en ik heb verder niks meer hoeven doen met cache folder, etc. Misschien is het nu eindelijk opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Dennis_1987 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:22:
Ik heb het net nog eens geprobeerd en ik kon er eindelijk in. Heb al even kunnen spelen nu en ik heb verder niks meer hoeven doen met cache folder, etc. Misschien is het nu eindelijk opgelost.
YES! geen Error 315300 incorrect username/password meer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
hugoy schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:28:
[...]

YES! geen Error 315300 incorrect username/password meer _/-\o_
DIT! Erg goed nieuws en werkte hier ook weer deze morgen :).

[ Voor 7% gewijzigd door Jackson Claxon op 28-02-2012 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Jackson Claxon schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 09:44:
[...]

DIT! Erg goed nieuws en werkte hier ook weer deze morgen :).
dan zal ik vanavond ook is gaan proberen :) eerst stage

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-04 18:19
Key gewonnen vandaag, echter krijg ik deze error:

"Your account name or password are incorrect. Please try again. (ERROR_315300)"

Als ik op battle.net inlog werkt mijn password gewoon, en in WoW ook :(

Iemand met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
Cyclonic schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:14:

geen idee. je zou het kunnen checken of je settings goed staan. dus europe (EU) i.p.v. americas EU of VS. als dat ook niet werkt heb ik nog een battle.net account met alleen diablo 2 erop. je mag hem daarop activeren en ik geef je de pass dan. op voorwaarde dat ik af en toe ook ff mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-04 09:31

Dawn

..Sworn to the Dark..

Cyclonic schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:14:

Maar al te bekend probleem, de hele betaforums staan er vol mee met deze topics/meldingen.
Ik had hetzelfde probleem, echter heb ik 'recentelijk' (lees, in November), mijn B.net e-mail adres moeten veranderen.
Nu heb ik het 'oude' e-mail adres weer ingevuld als zijnde B.net adres en kan ik gewoon inloggen.
het lijkt er dus op dat de Betaclient niet practisch verbind naar de server of een outdated loginlijst heeft.

EU/VS client heeft het iig niks mee te maken, die Beta is alleen in de US variant te downloaden.

Hopelijk kun je er wat mee, anders afwachten...

EDIT: ik zie ook nu te TW pas... excusé

[ Voor 2% gewijzigd door Dawn op 28-02-2012 18:21 . Reden: zie edit. ]

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo S80 V8 MY2007 at 295k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
ERROR_315300

Iemand met hetzelfde probleem? Wachtwoord klopt gewoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-04 12:56
Cyclonic schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:05:
ERROR_315300

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4079845931?page=9

Hele volksstammen, waaronder ik :'(

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Laatst online: 23-04 09:31

Dawn

..Sworn to the Dark..

Cyclonic schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:05:
ERROR_315300

zie bovenstaande post van mij, misschien bied het je de oplossing.

zelfde geld voor 'recent' gewijzigde wachtwoorden e.d.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo S80 V8 MY2007 at 295k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heezen2011
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-04 10:08
heb zojuist een stukje gespeeld maar ik merk dat wanneer er wat meer monsters geladen moeten worden ik soms screen freezes krijg voor enkele seconden. Kan iemand me vertellen waar dat aan ligt? Draai het spel met een X4 965 en een HD 9650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Dawn schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:33:
[...]

zie bovenstaande post van mij, misschien bied het je de oplossing.

zelfde geld voor 'recent' gewijzigde wachtwoorden e.d.
Het werkt :D Moest mijn email ooit veranderen omdat mijn wow account hacked was, oude email ingevuld en hoppa hij doet het.

Log ik in: Server going down in 5 min!! |:( |:( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 439651

Heezen2011 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:21:
heb zojuist een stukje gespeeld maar ik merk dat wanneer er wat meer monsters geladen moeten worden ik soms screen freezes krijg voor enkele seconden. Kan iemand me vertellen waar dat aan ligt? Draai het spel met een X4 965 en een HD 9650
Kan ook aan het feit liggen dat de servers in Amerika zijn gestationeerd. Dus Europese spelers zullen vaker toch wat lag ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-04 16:27
Toen ik v-sync had uitgezet speelde het wel beter. Dat kan je iig proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-04 12:56
Ik heb ook maar als last resort mijn e-mail gewijzigd naar een die al sinds closed beta van WoW bekend was bij blizzard op een ander b.net account en nu werkt het wel :S

Dus kort samengevat:

Nieuw b.net account met nieuw e-mail adres zonder games maar met beta key van diablo 3 = ERROR_315300

Bij het nieuwe b.net account een e-mail adres gekoppeld wat eerst aan mijn b.net account waarop WoW + D2 als games waren toegevoegd = Werken

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

En daar gaan we weer :)

Leuk zo'n beta, maar dit echt een beta zeg! Na het onderhoud van zojuist kan ik niet meer opstarten. Alweer ben ik niet de enige die dit ervaart :) .

"Impossible to download". Geen idee of andere tweakers het al proberen momenteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:26
Khaine schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:12:
En daar gaan we weer :)

Leuk zo'n beta, maar dit echt een beta zeg! Na het onderhoud van zojuist kan ik niet meer opstarten. Alweer ben ik niet de enige die dit ervaart :) .

"Impossible to download". Geen idee of andere tweakers het al proberen momenteel?
Ik heb exact dezelfde melding en bij mij is de installatie zelf pas 1 uur geleden afgerond. Zal dus aan de serverside liggen gok ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Er was gisteravond onderhoud op de servers, vandaar de problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

superbassie schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:28:
Toen ik v-sync had uitgezet speelde het wel beter. Dat kan je iig proberen.
Ik zit daar ook een beetje met te klooien, ik las in het Diablo 15 topic dat veel van de berekening via de cpu gaat en wat minder op de gpu. Dit is vooral bij oudere processors lastig. Ik heb zelf nog een mobo en duo core processor uit eind 2007 en die trekt het nu niet meer goed. Soms gebeurt het ook als er kleine groepjes of soms zelfs met alleen maar door de dungeon rennen dat het wat trager gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 446733

Klopt het dat de servers nu "down" zijn?
ik krijg "error 33". Maar ik kan niets vinden daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
[EDIT] never mind.

[ Voor 92% gewijzigd door Thyranys op 06-03-2012 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Greetings Albert,

My name is Mortiaor from Account and Technical Services and I'm here to help answer any questions that you may have. Using the information that you provided me with, I searched for the Authentication Key in our database and found that the key was previously applied to another account. Once an account has been created or upgraded using a key, that key is no longer valid.

Since that key was provided to you by tweakers.net you will have to contact them to let them know that you received an invalid key. We are not associated with them in any way, and cannot prvide a key for you. Choosing which players get beta access is entirely out of the scope and capabilities of the Customer Service Department.

Thank you again for your interest in Diablo III, and we hope to eventually see you in the world of Sanctuary.

Best Regards,

Account & Technical Services Rep Mortiaor
Customer Services
Blizzard Entertainment
www.blizzard.com/support
Niet zo'n fijn verhaal. Beta key die ik heb ontvangen van tweakers werkte niet. Contact opgenomen met tweakers... Die verwijst naar blizzard. Blizzard EU support (na 7 keer ticket heropenen) verwees me door naar US battle.net support... En die zegt min of meer pech...

Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-04 20:08
Heeft iemand hier ook last van de Failed to Download bug?

"Failed to download. If problems persist contact customer support" in een popup bij het laden van de downloader. En dat terwijl ik reeds geinstalleerd heb, en ook gespeeld vanavond. Reboot, dns flush en firewall killen werkt iig niet... Sinds gister lijken er meer mensen last van te hebben... :(

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
Helixes schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 20:25:
Heeft iemand hier ook last van de Failed to Download bug?

"Failed to download. If problems persist contact customer support" in een popup bij het laden van de downloader. En dat terwijl ik reeds geinstalleerd heb, en ook gespeeld vanavond. Reboot, dns flush en firewall killen werkt iig niet... Sinds gister lijken er meer mensen last van te hebben... :(
Je weet dat ze tussen 19u vanavond en 7u morgenochtend aan het patchen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-04 19:05

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Ik kan op het moment niet inloggen op de Beta, hebben andere ook dit probleem?

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
Ik kom er ook niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
Weet iemand hoe je Diablo 3 op je tweede scherm kan draaien? Dus op het scherm dat niet je main monitor is en waar dus niet je task bar zit?

Ik wil graag D3 spelen op mijn 37" TV, terwijl mijn task bar op mijn gewone 22" scherm zit, wat dus mijn main monitor is. Ik zit nu telkens van main monitor te wisselen in de instellingen, maar dat is een beetje omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-04 19:05

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Thyranys schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:06:
Weet iemand hoe je Diablo 3 op je tweede scherm kan draaien? Dus op het scherm dat niet je main monitor is en waar dus niet je task bar zit?

Ik wil graag D3 spelen op mijn 37" TV, terwijl mijn task bar op mijn gewone 22" scherm zit, wat dus mijn main monitor is. Ik zit nu telkens van main monitor te wisselen in de instellingen, maar dat is een beetje omslachtig.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4044505795

dus ik denk: Windows toets - Shift - links of rechts pijltje :)

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
ElmarNieser schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:27:
[...]
dus ik denk: Windows toets - Shift - links of rechts pijltje :)
Werkt niet. Maar bedankt voor de goeie poging :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-04 16:27
Voor mensen die op de laptop spelen, hoe draait 'ie bij jullie?

Ik kom met mijn systeempje (i5 2430, GT540m, 4GB RAM) amper boven de 40 fps met de settings op low terwijl ik lees van mensen die met soortgelijke specs rond de 50-60 fps op high settings halen. :?

Heb voor zover ik weet zijn m'n drivers up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Laatst online: 23-04 15:05
i7 2670QM, GT555M, 8GB RAM, 1080p 3D (je raadt het al... De Dell XPS 17!) en hij loopt niet erg soepel, stottert hier en daar een beetje. Settings waren niet veranderd voor zover ik weet... Dus zonder 3D zal hij hopelijk wel lekker draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoGue87
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:35
Even een vraag om te kijken of er een mogelijke oplossing is :

Het spel loopt aardig lekker op m'n huidige systeem , in de open beta loop ik toch tegen wat haper momenten aan :
- Wanneer de 'fighter' de thornbarricade sloopt
- Wanneer je als Witch Doctor Corpse Spiders summoned (potje op de grond gooien)
- Wanneer je als Witch Doctor Grasp of the Dead cast (in mindere maten , lijkt af te zwakken en niet altijd voor te komen)

lijkt erop dat m'n pc de physics niet trekt, kan iemand hier zijn/haar vinger opleggen dmv m'n specs ?

Ati Radeon HD 5800
Pentium Dual Core E6500 @ 2.93
4 GB Ram
Windows 8 - 64bit

Nu lijkt dit allemaal hoger dan de minimal/recommended system settings. Alles Settings staan al op Low , zelfs de resolution op 800x600 zetten lijkt geen effect te hebben.

Als iemand hier een mogelijke fix voor heeft ,graag!

Update :
Probleem blijkt nu opgelost : Update van de game volledig laten lopen , geen lag issues meer met de summons (barricade nog niet getest maar lijkt me hetzelfde)

[ Voor 9% gewijzigd door RoGue87 op 23-04-2012 17:14 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Laatst online: 20-04 21:53
Mmm iemand anders stuttering tijdens de cinematics met vsync aan? Ik zie een groot verschil tussen vsync uit (soepele cinematics) en vsync aan (stuttering cinematics).

Ohja ATI 5770 12.3

[ Voor 6% gewijzigd door Furfoot op 14-05-2012 19:59 ]

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb last van artifacts in Diablo 3. Ik zie de artifacts alleen bij de lichteffecten, de rest ziet er normaal uit.

Hierzo wat screens:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/m5UdILUVhz5RAVJGNZlpS9GP/thumb.jpg
Zo ziet het nog normaal uit (zonder licht/glow effect)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4G20o8xVGPKpaB322SPgAC8u/thumb.jpg
En nu niet meer (met licht/glow effect)

En ingame ziet het er dan zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Il5jDagmJH7v8FwJMcquRhW9/thumb.jpg

Hierzo een overzicht van mijn systeem specs. Het enige wat verschilt is dat er momenteel maar 1 videokaart inzit ipv 2 zoals de specs aangeven.

Ik draai Catalyst 12.3. 12.4 werd afgeraden door Blizzard om te gebruiken, omdat deze nog niet ondersteunt zou worden.

Iemand ideeën hoe ik kan oplossen?

edit: Ik zie dat ik catalyst 12.4 kan installeren met deze hotfix. Maar eens ff proberen.

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 15-05-2012 02:11 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-04 18:33
Zeror schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 02:04:
Ik heb last van artifacts in Diablo 3. Ik zie de artifacts alleen bij de lichteffecten, de rest ziet er normaal uit.

Hierzo wat screens:

[afbeelding]
Zo ziet het nog normaal uit (zonder licht/glow effect)

[afbeelding]
En nu niet meer (met licht/glow effect)

En ingame ziet het er dan zo uit:
[afbeelding]

Hierzo een overzicht van mijn systeem specs. Het enige wat verschilt is dat er momenteel maar 1 videokaart inzit ipv 2 zoals de specs aangeven.

Ik draai Catalyst 12.3. 12.4 werd afgeraden door Blizzard om te gebruiken, omdat deze nog niet ondersteunt zou worden.

Iemand ideeën hoe ik kan oplossen?
12.4 werkt prima hier.
Maar je videokaart is behoorlijk outdated (4,5 jaar oud). je voldoet nog maar net aan de minimum specs (ati 2600 = dezelfde chip als jouw 3870)

Staan je graphics al ingesteld op zn laagst? Er zit een vinkje speciaal voor low detail in je instellingen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de beta had ik nergens problemen mee. Zelfs op hoogste settings niet.

Edit:
Met deze hotfix zijn de gfx artifacts verleden tijd. Kan ik eindelijk van de full game gaan genieten. :)

[ Voor 57% gewijzigd door Zeror op 15-05-2012 02:55 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste