![]() | |||||
| |||||
[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 06-06-2012 21:38 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
![]() | |||||
| |||||
[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 06-06-2012 21:38 ]
Anoniem: 447490
[ Voor 7% gewijzigd door nioz op 22-02-2012 14:00 ]
maar ik heb geen oude battlenet accountnioz schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:35:
Wat betreft inlog problemen:
Ik heb gisteren ook een key gewonnen, maar kon niet inloggen vriend van me ook niet, nog twee systemen geprobeerd en geen succes, maar t werkt nu toch.
Mijn situatie: ik had al een battlenet account (voor WoW en SC 2), maar heb voor de diablo3 beta een nieuwe gemaakt zodat ik vrienden ook kan laten spelen zonder mijn echte account te hoeven delen etc.
(Mijn oude account is een hotmail adres, mijn nieuwe een gmail).
Na de 315300 logon error heb ik meerdere malen opnieuw geinstalleerd, cache getweaked etc. niets hielp. Toen heb ik een nieuw hotmail adres gemaakt en die als account e-mail voor de D3 beta ingesteld: dat werkte ook niet.
De oplossing was voor mij om mijn oude battlenet account, van e-mail te wisselen met mijn nieuwe battle net account.
Hoop dat ik hier iemand mee help en excuses als hier (edit: post stond eerst in normale d3 topic) al over gesproken is. Ik zag veel posts, maar heb helaas geen tijd om alles te lezen.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!
oke maar nu is de vraag of ik rustig moet wachten of moet ik nu actie gaan ondernemen bij blizzard?Jeroentje1981 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:48:
Psyy138. Waarschijnlijk hebben ze voor d3 een snapshot gemaakt van de userdatabase met wachtwoorden. Hier zit je nieuwe account dus niet in en daarom moeten sommige mensen terugreverten naar oude emailadressen.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Dan zouden nieuwe accounts (accounts aangemaakt na patch 13) niet affected moeten zijn lijkt mij.BoY-z0nDeRMaN schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:49:
of de werkzaamheden en de character whipe heeft iets meer whipe opgeleverd
nioz, zou je dit kunnen testen door je wachtwoord nog maals te wijzigen en dan met de nu werkende gegevens inloggen. Want dat zou beteken dat de gegevens niet worden geupdate.Jeroentje1981 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:48:
Waarschijnlijk hebben ze voor d3 een snapshot gemaakt van de userdatabase met wachtwoorden. Hier zit je nieuwe account dus niet in en daarom moeten sommige mensen terugreverten naar oude emailadressen.
[ Voor 8% gewijzigd door ArgantosNL op 22-02-2012 14:18 ]
Anoniem: 446225
Ik heb even wat dingen geprobeerd (met flinke zweethandenArgantosNL schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:16:
[...]
nioz, zou je dit kunnen testen door je wachtwoord nog maals te wijzigen en dan met de nu werkende gegevens inloggen. Want dat zou beteken dat de gegevens niet worden geupdate.
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
[ Voor 104% gewijzigd door mouzetc op 22-02-2012 16:31 ]
Signature
[ Voor 29% gewijzigd door Cthulhu op 22-02-2012 18:40 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Hoe verander je naar een oude mail als je de pass niet weet? Dan zegt hij namelijk gewoon dat hij al in gebruik is bij mij, en ik heb de moed opgegeven dat oude account terug te winnen, komt uit de tijd dat ik geen enkel echt detail invulde uit privacy overwegingenCthulhu schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 18:38:
Ik ook! Heb het nieuwe account(waar de beta op staat) veranderd naar het emailadres van mijn oude account(waar geen enkel game op stond), en het werkt!
Dat oude account is al een paar jaar oud, maar wist pass niet meer
Dat oude account is trouwens gewoon een live.nl emailadres
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Ja, vanwege dit soort berichten probeer ik het verder ook maar niet. Mijn account is echt een paar weken oud en werkt dus niet. Heb ook geen oud account of mailadres eerder geregistreerd.GamezMaster schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:09:
Van twitter:
@bashiok any more news about the login bug? seems only people with a pretty new (half year-year old or newer) account experience
Bashiok:
We're still trying to figure it out, unfortunately. No news yet, but we have top men on it.
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Hey guys,
We confirmed that this is a bug. You are getting this error message instead of a "Server is busy" or other, more relevant error message.
In this case, it means that the log in servers are overloaded or lagging. Keep trying to log in and you should be able to get in soon.
[ Voor 36% gewijzigd door Dalyxia op 22-02-2012 20:47 ]
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Is waar ook ja...Khaine schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 22:36:
Het einde v/d wereld is ok pas eind december, dus tijd zat!
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.
Dit komt vooral omdat je de client download via een P2P client. Kort gezegd, je download je client op dezelfde manier als je een torrent download. Dit kan ook uitgeschakeld worden in de launcher, maar dan download je via een http link van blizzard zelf, die is totaal niet vooruit te brandenDennis_1987 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:38:
Ik heb ook de 315300 en daarvoor hou ik battle.net forums maar in de gaten want niks heeft geholpen tot nu toe en ik heb nog geen minuut gespeeld helaas.
Had iemand van jullie ook problemen met langzame download? Ik begon met ongeveer 300 kb/s terwijl ik met downloads van nieuwsgroepen normaal 1 Mb/s haal. Later zakte deze zelfs helemaal in tot 10 kb/s voor een half uur en daarna fluctueerde de snelheid tussen 200 en 50 kb/s. Ik heb woensdagavond de beta gedownload. Bij het uitvoeren van een speedtest met die computer en een aparte laptop op speedtest.ziggo.nl haalde ik wel netjes mijn snelheid (maar dan ongeveer 8 mbit want bij ziggo meten ze graag in mbits en niet in mbytes).
Zorg ook dat je poorten goed open staan, ik zelf downloade met 9MB/s dus nee geen trage download.hawker schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:41:
[...]
Dit komt vooral omdat je de client download via een P2P client. Kort gezegd, je download je client op dezelfde manier als je een torrent download. Dit kan ook uitgeschakeld worden in de launcher, maar dan download je via een http link van blizzard zelf, die is totaal niet vooruit te branden
Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!
Stomme vraag hoor, maar ik neem aan dat je al wel een reinstall gedaan hebt?Bokkie schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:25:
Mja hier nog steeds het probleem dat hij niet inlogt
Tijdens installatie met status "playable" startte hij wel door. Maar nu na invullen username en wachtwoordt blijft hij gewoon hangen, dat popup venster waarin de status wordt aangegeven (connection, retrieving character data enz) komt niet eens tevoorschijn.
Heb la wat error reports naar bliz gestuurd en een forum post gemaakt met daarin de info van de d3bdebug logfile. dus kan enkel afwachten en af en toe weer proberen of hij het doet
2 maal, beide keren kan ik inloggen op het moment dat hij playable staat, nadat hij volledig geinstalleerd is doet hij het niet meer.nioz schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:31:
[...]
Stomme vraag hoor, maar ik neem aan dat je al wel een reinstall gedaan hebt?
Vreemd dat hij eerst wel werkte.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik heb inderdaad gespeeld met de P2P optie en de snelheid was in beide gevallen enorm traag. Ik zou verwachten dat ze de servers ready zouden hebben voor alle traffic voor de beta. Dit is een beetje als met de release van CoD MW2 toen de steamservers niet vooruit te branden waren (Battle.net ≠ Steam maar toch).hawker schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:41:
[...]
Dit komt vooral omdat je de client download via een P2P client. Kort gezegd, je download je client op dezelfde manier als je een torrent download. Dit kan ook uitgeschakeld worden in de launcher, maar dan download je via een http link van blizzard zelf, die is totaal niet vooruit te branden
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dennis_1987 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 19:42:
Ik wacht nu gewoon af tot ik op de battle.net fora zie dat het echt opgelost is. Heb alles geprobeerd en nu lijkt het te liggen aan Telia
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4079839022?page=30
[ Voor 3% gewijzigd door Khaine op 23-02-2012 20:41 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Dennis_1987 op 24-02-2012 10:33 . Reden: dubbelpost ]
Dat is op zijn minst redelijk nieuwsDennis_1987 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:31:
het schijnt bekend te zijn wat het probleem is en er wordt nu echt aan gewerkt
http://us.battle.net/d3/e...ic/4079839022?page=34#669
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Ik heb er helaas ook last vanEwivis schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 22:40:
Even serieus, ik probeer al 4 dagen in te loggen, nog steeds die 315500 error?
Is daar nou al een oplossing voor? Zo niet... Wie wil mijn key hebben?
Alright guys, good news and bad news. Let's do bad news first.
As most of you know by now, you still cannot log in. I just got word from the Battle.net team that the issue is bigger than we thought and is affecting players from all regions, not just EU. US and TW are affected as well.
Here's the good news: since the bigger issue has been discovered, it shouldn't take too much longer for us to fix. Thanks to you, we were able to isolate the issue and finish up the "research" phase of this bug. I cannot give an ETA on the fix, but it will hopefully be resolved soon.
Again, thank you very much for your patience. I really mean it. I'm sorry that the news isn't that the issue is fixed right now, but at least you can pat yourselves on the back for helping us debug this critical bug.
As an addendum, the bug is an issue with our servers, not because of your account or your game. Please halt you reinstalling and password changing
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ok thnx, hoe lang duurt de beta nog?Chester schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 22:44:
[...]
Ik heb er helaas ook last vanLaatste post er over:
[...]
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Werken ze daar maandag weer verder of gaat dat ook in het weekend nog door?Chester schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 22:51:
En BlizzardCS heeft net getweet dat het niet lang meer zou moeten duren, maar helaas geen ETA.
Ik heb deze error kunnen oplossen. De oorzaak was dat ik "-auroraaddress 127.0.0.1:1345" nog in mijn shortcut had staan van toen ik op een emulated server inlogde. Gewoon een nieuwe shortcut gemaakt, en het was opgelost.Quicky schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 17:05:
Eerder vandaag kon ik wel gewoon spelen, maar nu krijg ik Error 3003 (connection interrupted). Iemand met hetzelfde probleem?
Net nog altijd dezelfde problemen. Ik vermoed dat de programmeurs ook gewoon weekend hebben, net als wijJackson Claxon schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 23:19:
[...]
Werken ze daar maandag weer verder of gaat dat ook in het weekend nog door?
Wil hier nog niet erg werken, gelukkig even tijdelijk een account van iemand anders.
Anoniem: 34331
kon je wel het programma downloaden?Anoniem: 34331 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 02:15:
Als ik een key heb gewonnen en deze werkt niet... waar kan ik me dan het beste melden?
Dagen geen tijd gehad.. en bug dus even laten rusten. Deze midweek echter s avonds veel tijd... dus had er wel zin in. Waar o waar.. of pech?
lijkt mij dat je het beste de site waar je hem gewonnen hebt kan contacteren.Anoniem: 34331 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:15:
Nee. Key wordt niet geaccepteerd. Heb alles zeer precies nagekeken ingetypt / cp. Maar niks van dat alles.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
dm dan psycoclown of cloud.Anoniem: 34331 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:20:
Ik heb hem op tweakers gewonnen ...
[ Voor 10% gewijzigd door Axewi op 27-02-2012 11:41 ]
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Het zijn geen sterren in verwachtingsmanagement. Duurt allemaal redelijke lang bij die club.Chester schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 22:51:
En BlizzardCS heeft net getweet dat het niet lang meer zou moeten duren, maar helaas geen ETA.
YES! geen Error 315300 incorrect username/password meerDennis_1987 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:22:
Ik heb het net nog eens geprobeerd en ik kon er eindelijk in. Heb al even kunnen spelen nu en ik heb verder niks meer hoeven doen met cache folder, etc. Misschien is het nu eindelijk opgelost.
DIT! Erg goed nieuws en werkte hier ook weer deze morgenhugoy schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:28:
[...]
YES! geen Error 315300 incorrect username/password meer
[ Voor 7% gewijzigd door Jackson Claxon op 28-02-2012 09:44 ]
dan zal ik vanavond ook is gaan proberenJackson Claxon schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 09:44:
[...]
DIT! Erg goed nieuws en werkte hier ook weer deze morgen.
O.R.C. Black Bulls Rugby
geen idee. je zou het kunnen checken of je settings goed staan. dus europe (EU) i.p.v. americas EU of VS. als dat ook niet werkt heb ik nog een battle.net account met alleen diablo 2 erop. je mag hem daarop activeren en ik geef je de pass dan. op voorwaarde dat ik af en toe ook ff magCyclonic schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:14:
Key gewonnen vandaag, echter krijg ik deze error:
"Your account name or password are incorrect. Please try again. (ERROR_315300)"
Als ik op battle.net inlog werkt mijn password gewoon, en in WoW ook![]()
Iemand met hetzelfde probleem?
Maar al te bekend probleem, de hele betaforums staan er vol mee met deze topics/meldingen.Cyclonic schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:14:
Key gewonnen vandaag, echter krijg ik deze error:
"Your account name or password are incorrect. Please try again. (ERROR_315300)"
Als ik op battle.net inlog werkt mijn password gewoon, en in WoW ook![]()
Iemand met hetzelfde probleem?
[ Voor 2% gewijzigd door Dawn op 28-02-2012 18:21 . Reden: zie edit. ]
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo S80 V8 MY2007 at 295k km
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4079845931?page=9Cyclonic schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:05:
ERROR_315300
Iemand met hetzelfde probleem? Wachtwoord klopt gewoon
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
zie bovenstaande post van mij, misschien bied het je de oplossing.Cyclonic schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:05:
ERROR_315300
Iemand met hetzelfde probleem? Wachtwoord klopt gewoon
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo S80 V8 MY2007 at 295k km
Het werktDawn schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:33:
[...]
zie bovenstaande post van mij, misschien bied het je de oplossing.
zelfde geld voor 'recent' gewijzigde wachtwoorden e.d.
Anoniem: 439651
Kan ook aan het feit liggen dat de servers in Amerika zijn gestationeerd. Dus Europese spelers zullen vaker toch wat lag ervaren.Heezen2011 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:21:
heb zojuist een stukje gespeeld maar ik merk dat wanneer er wat meer monsters geladen moeten worden ik soms screen freezes krijg voor enkele seconden. Kan iemand me vertellen waar dat aan ligt? Draai het spel met een X4 965 en een HD 9650
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Ik heb exact dezelfde melding en bij mij is de installatie zelf pas 1 uur geleden afgerond. Zal dus aan de serverside liggen gok ikKhaine schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:12:
En daar gaan we weer![]()
Leuk zo'n beta, maar dit echt een beta zeg! Na het onderhoud van zojuist kan ik niet meer opstarten. Alweer ben ik niet de enige die dit ervaart.
"Impossible to download". Geen idee of andere tweakers het al proberen momenteel?
Ik zit daar ook een beetje met te klooien, ik las in het Diablo 15 topic dat veel van de berekening via de cpu gaat en wat minder op de gpu. Dit is vooral bij oudere processors lastig. Ik heb zelf nog een mobo en duo core processor uit eind 2007 en die trekt het nu niet meer goed. Soms gebeurt het ook als er kleine groepjes of soms zelfs met alleen maar door de dungeon rennen dat het wat trager gaat.superbassie schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:28:
Toen ik v-sync had uitgezet speelde het wel beter. Dat kan je iig proberen.
Anoniem: 446733
[ Voor 92% gewijzigd door Thyranys op 06-03-2012 02:12 ]
Niet zo'n fijn verhaal. Beta key die ik heb ontvangen van tweakers werkte niet. Contact opgenomen met tweakers... Die verwijst naar blizzard. Blizzard EU support (na 7 keer ticket heropenen) verwees me door naar US battle.net support... En die zegt min of meer pech...Greetings Albert,
My name is Mortiaor from Account and Technical Services and I'm here to help answer any questions that you may have. Using the information that you provided me with, I searched for the Authentication Key in our database and found that the key was previously applied to another account. Once an account has been created or upgraded using a key, that key is no longer valid.
Since that key was provided to you by tweakers.net you will have to contact them to let them know that you received an invalid key. We are not associated with them in any way, and cannot prvide a key for you. Choosing which players get beta access is entirely out of the scope and capabilities of the Customer Service Department.
Thank you again for your interest in Diablo III, and we hope to eventually see you in the world of Sanctuary.
Best Regards,
Account & Technical Services Rep Mortiaor
Customer Services
Blizzard Entertainment
www.blizzard.com/support
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Je weet dat ze tussen 19u vanavond en 7u morgenochtend aan het patchen zijn?Helixes schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 20:25:
Heeft iemand hier ook last van de Failed to Download bug?
"Failed to download. If problems persist contact customer support" in een popup bij het laden van de downloader. En dat terwijl ik reeds geinstalleerd heb, en ook gespeeld vanavond. Reboot, dns flush en firewall killen werkt iig niet... Sinds gister lijken er meer mensen last van te hebben...
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4044505795Thyranys schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:06:
Weet iemand hoe je Diablo 3 op je tweede scherm kan draaien? Dus op het scherm dat niet je main monitor is en waar dus niet je task bar zit?
Ik wil graag D3 spelen op mijn 37" TV, terwijl mijn task bar op mijn gewone 22" scherm zit, wat dus mijn main monitor is. Ik zit nu telkens van main monitor te wisselen in de instellingen, maar dat is een beetje omslachtig.
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Werkt niet. Maar bedankt voor de goeie pogingElmarNieser schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:27:
[...]
dus ik denk: Windows toets - Shift - links of rechts pijltje
[ Voor 9% gewijzigd door RoGue87 op 23-04-2012 17:14 . Reden: Update ]
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 15-05-2012 02:11 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
12.4 werkt prima hier.Zeror schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 02:04:
Ik heb last van artifacts in Diablo 3. Ik zie de artifacts alleen bij de lichteffecten, de rest ziet er normaal uit.
Hierzo wat screens:
[afbeelding]
Zo ziet het nog normaal uit (zonder licht/glow effect)
[afbeelding]
En nu niet meer (met licht/glow effect)
En ingame ziet het er dan zo uit:
[afbeelding]
Hierzo een overzicht van mijn systeem specs. Het enige wat verschilt is dat er momenteel maar 1 videokaart inzit ipv 2 zoals de specs aangeven.
Ik draai Catalyst 12.3. 12.4 werd afgeraden door Blizzard om te gebruiken, omdat deze nog niet ondersteunt zou worden.
Iemand ideeën hoe ik kan oplossen?
[ Voor 57% gewijzigd door Zeror op 15-05-2012 02:55 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq