Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-04 22:24
Nadat ik vanacht even met vrienden gespeeld heb wil ik toch het volgende balletje opgooien
Ik heb nog steeds flinke fps drops op punten met veel monsters en spells en ik wilde toch even weten of meer mensen dit ervaren.

Systeem: amd x4 965@ 3.5ghz, radeon hd5870 , 4gig geheugen en een intel x-25 ssd.
Het loopt allemaal heerlijk soepel op 60 fps met alle instellingen op high. Op het momement dat er zon 30 monsters in het scherm verschijnenen iedereen spells gaat casten dropped de fps naar 41. Lager komt ie ook niet. Nu zal er wer worden gezegd dat dit genoeg is en misschien is dat wel zo maar alleen als ik continue 41 zou hebben. Het voelt nu aan alsof ik naar een versnelde slideshow zit te kijken. Die drops van 20 fps is toch 1/3 van hewt toaal en ik heb bij andere games al gemerkt dat ik gevoelig ben voor drops, als zou het maar 5 a 10 fps droppen dan alsnog merk ik dat.
Ik heb nu shadows op medium gezet en low spell partikels(low fx?) aan en toch dropped ie in grote packs. Zal een nieuwe videkaart , amd 7950 of zo iets dit verhelpen of misschien wachten tot de eerste patch/driverupdate. Volgens mij moetd eze videokaart, die de nieuwere 3d schooters ook redelijk afspeelt, het toch wel moeten redden..

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:24
randomice schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 06:48:
Nadat ik vanacht even met vrienden gespeeld heb wil ik toch het volgende balletje opgooien
Ik heb nog steeds flinke fps drops op punten met veel monsters en spells en ik wilde toch even weten of meer mensen dit ervaren.

Systeem: amd x4 965@ 3.5ghz, radeon hd5870 , 4gig geheugen en een intel x-25 ssd.
Het loopt allemaal heerlijk soepel op 60 fps met alle instellingen op high. Op het momement dat er zon 30 monsters in het scherm verschijnenen iedereen spells gaat casten dropped de fps naar 41. Lager komt ie ook niet. Nu zal er wer worden gezegd dat dit genoeg is en misschien is dat wel zo maar alleen als ik continue 41 zou hebben. Het voelt nu aan alsof ik naar een versnelde slideshow zit te kijken. Die drops van 20 fps is toch 1/3 van hewt toaal en ik heb bij andere games al gemerkt dat ik gevoelig ben voor drops, als zou het maar 5 a 10 fps droppen dan alsnog merk ik dat.
Ik heb nu shadows op medium gezet en low spell partikels(low fx?) aan en toch dropped ie in grote packs. Zal een nieuwe videkaart , amd 7950 of zo iets dit verhelpen of misschien wachten tot de eerste patch/driverupdate. Volgens mij moetd eze videokaart, die de nieuwere 3d schooters ook redelijk afspeelt, het toch wel moeten redden..
Ik heb dit eerder (enkele maanden geleden) al aangekaart zowel hier op tweakers als op battle.net;

Soortgelijke drops ervaarde ik namelijk ook, waarbij het zeer typisch altijd gebeurde bij het laden van nieuwe mobs welk gingen casten of wat dan ook, en daarna eigenlijk weer vrij snel verdween. Destijds had ik al niet zozeer het vermoeden dat het een CPU of GPU issue was, mgl toen een HDD issue gezien ik het op een 7200rpm drive speelde, maar anderzijds rees het vermoeden dat de geluidskaart ermee van doen had.

Sinds ik nieuwe hardware heb aangeschaft weet ik dat laatste nagenoeg zeker. Binnen de beta vloeiend met ~100 fps gespeeld tegen het eind zonder fps drops. Gooi ik mijn dedicated sound card in mijn nieuwe systeem krijg ik plots drops naar zo'n 30 fps.

Dus voordat je je GPU gaat upgraden, kijk er even snel naar of het toevallig niet een lullig stukje hardware als een geluidskaart is welk problemen geeft met DIII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
psychodude schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 07:02:
[...]

Ik heb dit eerder (enkele maanden geleden) al aangekaart zowel hier op tweakers als op battle.net;

Soortgelijke drops ervaarde ik namelijk ook, waarbij het zeer typisch altijd gebeurde bij het laden van nieuwe mobs welk gingen casten of wat dan ook, en daarna eigenlijk weer vrij snel verdween. Destijds had ik al niet zozeer het vermoeden dat het een CPU of GPU issue was, mgl toen een HDD issue gezien ik het op een 7200rpm drive speelde, maar anderzijds rees het vermoeden dat de geluidskaart ermee van doen had.

Sinds ik nieuwe hardware heb aangeschaft weet ik dat laatste nagenoeg zeker. Binnen de beta vloeiend met ~100 fps gespeeld tegen het eind zonder fps drops. Gooi ik mijn dedicated sound card in mijn nieuwe systeem krijg ik plots drops naar zo'n 30 fps.

Dus voordat je je GPU gaat upgraden, kijk er even snel naar of het toevallig niet een lullig stukje hardware als een geluidskaart is welk problemen geeft met DIII.
Ik heb een onboard geluidskaart en lan . Er zit niet meer in me pc :D . Maar het is niet onspeelbaar enkel bij grote groepen en dan alsnog is het vervelend maar ik kan wel spelen _/-\o_ Al duurde het tot kwart voor 1 toen ik eindelijk ingelogd was en er om 6 uur weer uit moest en nu ook al opt werk zit.

Ik zal vanmiddag is proberen met shadows uit of geluidskaart uitgeschakeld etc wat het euvel is :D

[ Voor 3% gewijzigd door randomice op 15-05-2012 07:26 ]

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online

Ireyon

Zelf klevend memo stickertje

Helixes schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 20:25:
Heeft iemand hier ook last van de Failed to Download bug?

"Failed to download. If problems persist contact customer support" in een popup bij het laden van de downloader. En dat terwijl ik reeds geinstalleerd heb, en ook gespeeld vanavond. Reboot, dns flush en firewall killen werkt iig niet... Sinds gister lijken er meer mensen last van te hebben... :(
Same. Vannacht tot 1:15 uitgehouden met Error37's.. denk vanmorgen even proberen om te kijken of ik tenminste een hero kan maken voordat ik naar het werk ga, mooi niet dus.

Ergste Blizzard launch ooit meegemaakt, zelfs WotLK was minder frustrerend dan dit. En dat voor een single player game.

Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-04 21:47

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

psychodude schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 07:02:
[...]

Creative X-Fi kaartje toevallig?

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice

Toch fps drops bij grote packs monsters . 54 monsters kill streak die allemaal bij elkaar stonden en 4 mana erop stond in te hakken :D . van de 60 naar 41. Niet gamebreaking maar je merkt het zeer zeker wel. Zal vnaaaf maar is 12.4A hotfix proberen want draai nu sowieso 12.4 . Hop-en op snelle patches en driver update :D

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:31

ChUcKiE

Dus........

Nu weet ik niet of dit het juiste topic is voor mijn "probleem", maar ik probeer het even.

Gisteren rond 23:30 via Battle.net een key gekocht voor 59 euro, maar deze staat tot op dit moment nog steeds op Queued, waardoor ik dus de game niet kan installeren en uberhaupt niet kan spelen.
Zijn er meer met dit probleem? Iemand ergens iets gelezen of en wanneer dit opgelost wordt?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:17

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Ireyon schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 07:26:
[...]

Same. Vannacht tot 1:15 uitgehouden met Error37's.. denk vanmorgen even proberen om te kijken of ik tenminste een hero kan maken voordat ik naar het werk ga, mooi niet dus.

Ergste Blizzard launch ooit meegemaakt, zelfs WotLK was minder frustrerend dan dit. En dat voor een single player game.
hmmz,kon vanmorgen om 8:00 gewoon inloggen,hero aangemaakt en even 10 minuten gespeelt voordat ik richting werk ging :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-03 06:08
Hmmm, iemand nog performance tips? Toch wel wat drops qua framerate in de wat drukkere gebieden, met een GT555m icm i7 2630.

Resolutie en texture settings doen ook niet veel zo te zien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
ik denk dat je moet wachten op drivers/patches. Fora staan vol van performa problemen :(

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:31

ChUcKiE

Dus........

Net even geprobeerd te installeren, en door de volgende schermen te lopen en het blijkt toch te lukken zonder key, als zijnde het zal wel gesynced zijn met het account.
Dus bij mij werkt het! Straks maar eens fijn gaan spelen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343635

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2h6dbia.jpg

En dat terwijl de 4890 niet in de unsupported list staat op de site van Blizzard? 8)7
Ik gebruik de nieuwste driver (catalyst 12.4)

http://eu.battle.net/supp...supported-video-card-list

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 343635 op 15-05-2012 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-04 13:20
Anoniem: 343635 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:24:
[afbeelding]

En dat terwijl de 4890 niet in de unsupported list staat op de site van Blizzard? 8)7
Ik gebruik de nieuwste driver (catalyst 12.4)
known bug. gewoon op OK klikken

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RocketKoen schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:26:
[...]

known bug. gewoon op OK klikken
Als ik op OK klik ga ik door naar de blizzard site en sluit het spel zich af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:29
Anoniem: 343635 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:27:
[...]

Als ik op OK klik ga ik door naar de blizzard site en sluit het spel zich af.
Esc drukken dan.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aha! Bedankt!! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150584

Volgens mij kun je Diablo 3 spelen vanavond wel vergeten. Inlog server is overbelast. Kom er met geen mogelijkheid in. Al een uur bezig. Waardeloos dit. Heb je de spel volledige eindelijk, kun je er nog niks mee.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 17:27
Inderdaad. Ik dacht nog, die beta test had ze al moeten doen beseffen dat ze te weinig servers hebben. Ik heb toen minder lang gewacht dan nu. Belooft niet veel goeds :( Waar is de tijd gebleven van "it's done when it's done"...

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:16
Als ik Error 12 krijg bij het inloggen .. (geen licentie gekoppeld aan b.net account), dan neem ik maar eventjes aan dat het komt door de load op de servers?

Heb in elk geval wel m'n D3 gekoppeld aan mijn battle.net, en m'n battle.net geactiveerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:20
Vanaf iets voor 20:00 uur probleemloos gespeeld tot nu, want er was een bericht dat de server down ging, dus maar even offline gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Ok, ik heb 2 problemen

Probleem 1:
Ik had begrepen dat het spel alles online opslaat?
Dus ik speelde gisteren op mijnn desktop. Heb daar een level 30 Wizard nu.

En ik log in op mijn laptop vandaag. Staat daar geen character. En er staat dat ik een nieuwe moet maken. Op mijn desktop staat nog steeds de Wizard level 30. Terwijl dat allemaal hetzelfde moet zijn?

Probleem 2
Ik ben ook bij Act 4 nu, maar ik heb heel veel achievements niet gekregen, zoals Act 2 bosses en dat soort dingen. Hoe komt dat?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby Dick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-03 20:41

Moby Dick

Ik wil alleen maar zwemmen

Torgo schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:22:
Vanaf iets voor 20:00 uur probleemloos gespeeld tot nu, want er was een bericht dat de server down ging, dus maar even offline gegaan!
Dinsdagavond zo rond half 12 was maintenance op de US servers, ik vermoed dat je per ongeluk daar speelt (net als ik). Als ik jou was zou ik dit even controleren voordat je nog meer tijd investeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colorman
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-12-2024
Stranglem schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:22:
Ok, ik heb 2 problemen

Probleem 1:
Ik had begrepen dat het spel alles online opslaat?
Dus ik speelde gisteren op mijnn desktop. Heb daar een level 30 Wizard nu.

En ik log in op mijn laptop vandaag. Staat daar geen character. En er staat dat ik een nieuwe moet maken. Op mijn desktop staat nog steeds de Wizard level 30. Terwijl dat allemaal hetzelfde moet zijn?

Probleem 2
Ik ben ook bij Act 4 nu, maar ik heb heel veel achievements niet gekregen, zoals Act 2 bosses en dat soort dingen. Hoe komt dat?
Gisteren werkten de achievements in europa niet, bashiok had op twitter gezet dat ze heel traag komen, dus het kan mss zijn dat je ze in de loop van de dag nog krijgt, zelf had ik de skeleton king gekilld en ook geen achievement gekregen. Ondertussen zou dit gefixt moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:10

Nemesizz

Untouchable

Ik en m'n broer hadden gisteravond even een uurtje gespeeld in co-op. Beide duidelijk vóór het inloggen in de options EU server geselecteerd. Later 's avonds waren de inlog servers wat brak, maar kwamen er wel in na een tig keer proberen. Maar ineens onze chars weg.

Vanmorgen weer gekeken, en nu staan ze ineens op US server 8)7
Ik weet 100% zeker dat ik EU geselecteerd had (default was US), en dan toch staat de pop ineens op een US server.

Nu moeten we dus opnieuw beginnen, nu is een uurtje niet zoveel, maar het is toch jammer.

Op de Diablo forums lees je het wel wat meer (EU die op US server belanden, en andersom), maar nog geen reactie van Blizz zelf.
Ben benieuwd of een aantal van m'n online vrienden die D3 spelen hetzelfde hebben of dat hun wel op een EU server zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Colorman schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:32:
[...]

Gisteren werkten de achievements in europa niet, bashiok had op twitter gezet dat ze heel traag komen, dus het kan mss zijn dat je ze in de loop van de dag nog krijgt, zelf had ik de skeleton king gekilld en ook geen achievement gekregen. Ondertussen zou dit gefixt moeten zijn :)
Ok, dat is goed nieuws. Dat betekent dat het wel opgeslagen is, alleen nog verwerkt moet worden. Want dan krijg ik ze later nog.

Weet iemand waarom je hero's niet opgeslagen worden op je account? Als je op een andere pc speelt, moet je toch gewoon verder kunnen spelen?

EDIT:

Oplossing:
Ik probeerde op mijn laptop bij de verkeerde region aan te melden. Daarom zag ik niks 8)7 :)

[ Voor 8% gewijzigd door Stranglem op 16-05-2012 11:47 ]

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchhaze86
  • Laatst online: 15-04 16:53

Dutchhaze86

PSN:DUTCHhaze86

Need some help,
heb zojuist diablo 3 aangeschaft, geinstalleerd en verder geen problemen die naar voren komen.
Maar op het moment dat ik de game Launch, en ik kom in het inlogscherm van diablo loopt mijn muis vast en kan ik niets meer doen. Kan nog wel met mijn toetsenbord inloggen maar daarna moet ik de voorwaarde accepteren en daar heb ik weer de muis voor nodig.

Heb al meerdere muizen geprobeerd draadloos en met draad maar dit mocht ook niet helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413059

Ik heb een probleem met het geluid, ik heb gewoon geluid alleen in diablo niet heb al geprobeerd om game preference te resetten dat hielp niet. Ook op 48000hz gezet hielp ook niet andere suggesties :S ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikakagiel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-07-2023
nachtegaaltjes,
na enige twijfel diablo 3 aangeschaft maar krijg de installatie niet op gang. Oude laptop... bij installatie scherm krijg ik de foutmelding dat mijn OS niet op orde is. Bij het installeren van service pack 2 krijg ik "buffer overrun". Ik word enigszins leip.
Bij hulp die tot de installatie leidt is een guest key gegarandeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:23
Erikakagiel schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 01:02:
nachtegaaltjes,
na enige twijfel diablo 3 aangeschaft maar krijg de installatie niet op gang. Oude laptop... bij installatie scherm krijg ik de foutmelding dat mijn OS niet op orde is. Bij het installeren van service pack 2 krijg ik "buffer overrun". Ik word enigszins leip.
Bij hulp die tot de installatie leidt is een guest key gegarandeerd!
Je moet het command prompt als admin uitvoeren en dan het command 'sfc /scannow' gebruiken. Dat werkte in ieder geval bij een vriend van me met Vista. Die command vervangt incorrecte system files met Microsoft versies. Gaat het hier ook om Vista?

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
He jongens,

Ik wil het spel installeren via de installer van het internet. Nu heb ik alles gedownload en druk ik op setup.
Ik kijk echter al 10 minuten tegen een "Updating setup files" aan?! Hoe lang duurde dit bij jullie? De groene balk blijft ook constant op 3/4 staan...

[EDIT] YouTube: Updating setup files в Diablo 3 \[Решение]

[ Voor 23% gewijzigd door wezzal op 18-05-2012 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunick
  • Laatst online: 16-10-2024
Hebben jullie ook dat je heel vaak geen resultaten vindt in de auction house?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-03 14:04
Siempie schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 10:59:
[...]

Je moet het command prompt als admin uitvoeren en dan het command 'sfc /scannow' gebruiken. Dat werkte in ieder geval bij een vriend van me met Vista. Die command vervangt incorrecte system files met Microsoft versies. Gaat het hier ook om Vista?
Is niet Vista specifiek, zit ook in 7, alleen oppassen, kan totaal mislopen dat je pc zelfs niet meer wil opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241964

Op het moment kamp ik enorm met performance issues, tot 3 players (nightmare) gaat op dit moment prima (dan moet ik alles op low zetten). Ik speel op een resolutie van 1680 bij 1050. Nu wil ik eigenlijk gewoon graag alles op high hebben (of nja ik wil best inperken maar vind toch wel dat ik wat mooie textures mag zien, AA hoeft niet). Ik ben dus eigenlijk op zoek naar de ideale, goedkoopste kaart om het gewoon lekker optimaal te spelen (tweedehands is zowiezo een optie). Iemand een tip? (Heb wel benchmarks van Tom's Hardware maar dat is van de beta, low lvl waar en met nieuwere kaarten.)

http://www.tomshardware.c...nce-benchmark,3195-5.html

Mijn specs zijn op het moment:
Intel Core 2 Duo E6400, 2.13Ghz
2GB DDR2 800 Ram
ATI HD3870
500Watt voeding Cooler Master iGreen Power
Hij heeft zelfs.... een DVD speler

Of is het misschien een ideetje om rond te speuren voor een kleine upgrade (sinds ik ook vind dat mijn huidige systeem klinkt als een opstijgende straaljager (hyperbool...))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-03 14:04
megazineTom zie nieuwe Tweakers review net uit :p

reviews: Diablo III: welke hardware heb je nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriontec
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-04 23:37
Bizar, spel deze morgen gekocht via battle.net daarna gedownload en geinstalleerd.
Kleine naar bed en ik begin aan mijn eerste speel sessie.

Zit ik er een uurtje in krijg ik een melding dat de server om 1400 herstart gaat worden. De eerste melding kreeg ik 15 min voor het plat gaan van de server. Netjes blijven doorspelen tot de server echt de connectie verbrak zoals gewend van WoW.

Log ik 5 min later in is mijn char weg.

Iemand ook dit probleem? En wat kan je hier aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139386

Niet toevallig per ongeluk op de US servers gisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-05 08:05
laat maar!

[ Voor 95% gewijzigd door Vecodo op 19-05-2012 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Heb je wel een geldig email adres? Het controlleren van het account op een goede versie gebeurd namelijk pas nadat je op login hebt gedrukt

*Gropah spreekt uit ervaring*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450117

Beste medetweakers,

Bij diablo 3 heb ik te maken met performance issues dit terwijl ik best goede specs heb voor een laptop:
-i7 2670 QM
-AMD HD 6990m
-8 gb aan ram
-D3 is op mijn HDD geinstalleerd ( 438 gb nog aan ruimte over).

Mijn laptop "stijgt" niet op noch raakt die overhit gedurende een gemiddelde diablo sessie. Toch krijg ik bij 4+ spelers en multiple enemies encounters of superveel spells die gespammed worden een frameratedrop. Dit komt ook voor gedurende singleplayer sessies.
Zelf ben ik wezen kijken op google en trof diverse oplossingen van onboard graphics uitzetten tot virusscanner en alles uitzetten, tot haal een desktop pc trollers.

Ik run BF 3 met +- 50 fps op ultra en terwijl bij diablo 3 (+-20) crappy fps wordt geleverd.
Iemand te maken gehad met deze issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-04 10:00

Kiswum

Gadget reviewer

Wat performance betreft zou je het aantal dedicated cores van 4/8 naar 2 cores kunnen zetten

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 11:26
Kiswum schreef op zondag 20 mei 2012 @ 21:22:
Wat performance betreft zou je het aantal dedicated cores van 4/8 naar 2 cores kunnen zetten
N00b-vraag: hoe wijs je cores dedicated toe aan het D3 proces? Via Taakbeheer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:03

Rem

Ik heb gezocht maar kon niemand vinden met een soortgelijk probleem:

Ik heb last van lagspikes op de EU server. Héél veel mensen hebben dit, maar ik heb er alleen last van als ik het menu heb geopend ( ESC ), dat een tijdje open laat staan en dan weer sluit. Dan heb ik meestal een lagspike (1000ms en hoger) van een goede 10-20 seconden lang. Weet iemand hoe dit kan?
Heeft het zin om voor normale gameplay de ports te forwarden of zijn deze alleen voor de blizzard downloader nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe (goedkope) laptop. Niet voor gaming, maar ik wil wel de mogelijkheid hebben om Diablo 3 en Starcraft 2 te kunnen spelen op medium graphics.

Ik was deze tegengekomen:
pricewatch: Acer Aspire 4755G-2334G50MN (Rood)

Trekt de i3 met de 540m videokaart dit?

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Sjezus! Ik heb een half uur geleden Diablo III gekocht via de battle.net website, en het hele systeem werkt voor geen meter. Even stap voor stap:

- Ik heb een battle.net account aangemaakt, en al mijn gegevens ingevuld.
- Ik heb 'purchase Diablo III' uitgevoerd, en met iDeal betaald. Geld is van mijn rekening afgeschreven, en ik heb inmiddels een bevestingsmail van Blizzard dat ik het spel gekocht heb.
- Als ik nu inlog op de battle.net website verwacht ik dat Diablo III in de lijst van mijn spellen zal moeten staan - maar niets is minder waar. Er staat nog steeds 'purchase Diablo III now!'
- Ook als ik probeer de client te downloaden (via 'download game client') zie ik alleen WoW, SC II en classic games.

What the dealio? Doe ik iets verkeerds, is de site radicaal onduidelijk, of ligt er ergens iets plat? Iemand ervaring met deze situatie? Ik begin grondig geirriteerd te raken.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-04 10:33
ik ga toch even een vraag stellen over de CE.. ik heb er diablo 2 bij gekregen, netjes geinstalleerd, maar kan hem gewoon niet spelen. krijg telkens de vraag of ik de cd-rom er in wil stoppen..

windows xp compat mode geprobeerd, helpt allemaal niks..

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 15:40
D2 speel je ook met cd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Defused

Mas- schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:46:
Sjezus! Ik heb een half uur geleden Diablo III gekocht via de battle.net website, en het hele systeem werkt voor geen meter. Even stap voor stap:

- Ik heb 'purchase Diablo III' uitgevoerd, en met iDeal betaald. Geld is van mijn rekening afgeschreven, en ik heb inmiddels een bevestingsmail van Blizzard dat ik het spel gekocht heb.
- Als ik nu inlog op de battle.net website verwacht ik dat Diablo III in de lijst van mijn spellen zal moeten staan - maar niets is minder waar. Er staat nog steeds 'purchase Diablo III now!'
- Ook als ik probeer de client te downloaden (via 'download game client') zie ik alleen WoW, SC II en classic games.

What the dealio? Doe ik iets verkeerds, is de site radicaal onduidelijk, of ligt er ergens iets plat? Iemand ervaring met deze situatie? Ik begin grondig geirriteerd te raken.
Ik had hetzelfde probleem, je kan het beste deze installer gebruiken:

http://eu.battle.net/d3/e...nd_German-12_05_2012#blog

En dan de English Client, spreekt voor zich eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-05 11:29
Gisteren ook al even @ irc gevraagd, maar schijnbaar heeft er nog niemand last van gehad.

Ik heb een aantal biedingen gedaan in het Auction House op verschillende objecten. Hierin ben ik ge-outbid. So far so good. Nu zijn echter de veilingen afgelopen - en verdwenen - en... geen goud terug én geen item (want ge-outbid).

Inmiddels al contact opgenomen met Blizzard, maar support kan nogal traag zijn las ik. Dus nog even wachten. Alleen ben ik benieuwd of er al meer mensen last van hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

alex3305 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:49:
Gisteren ook al even @ irc gevraagd, maar schijnbaar heeft er nog niemand last van gehad.

Ik heb een aantal biedingen gedaan in het Auction House op verschillende objecten. Hierin ben ik ge-outbid. So far so good. Nu zijn echter de veilingen afgelopen - en verdwenen - en... geen goud terug én geen item (want ge-outbid).

Inmiddels al contact opgenomen met Blizzard, maar support kan nogal traag zijn las ik. Dus nog even wachten. Alleen ben ik benieuwd of er al meer mensen last van hebben gehad?
Check de completed tab!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:55
alex3305 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:49:

Onder Completed kun je aangeven dat je het geld weer in je stash wil ontvangen, als hier ook niks staat zou ik even een nieuw ticket maken voor Blizzard.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mas- schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:46:

Ik heb het het spel gekocht een dag na de launch ook op de website van Blizzard en betaald via IDEAL. Ik had hetzelfde en heb toen een ticket geopend, omdat mijn betaling op Queued stond. Het blijkt, dat Blizzard de IDEAL betaling, handmatig verwerkt. Dit kan enige tijd duren. Bij mij duurde het ongeveer 10 uur voordat het spel bij mijn digitale downloads stond op mijn B.net account. Even wachten dus. Houd er rekening mee, dat de tijdzone waar Blizzard zit 7 uur verschilt met ons. Als het hier 11 uur 's ochtends is, is het daar 7 uur vroeger. Dus omdat betalingen handmatig moeten verwerkt worden, moet het personeel wel aanwezig zijn. Dus kantoor uren.

Dus gewoon even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:55
mystie schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:54:
[...]

Ik heb het het spel gekocht een dag na de launch ook op de website van Blizzard en betaald via IDEAL. Ik had hetzelfde en heb toen een ticket geopend, omdat mijn betaling op Queued stond. Het blijkt, dat Blizzard de IDEAL betaling, handmatig verwerkt. Dit kan enige tijd duren. Bij mij duurde het ongeveer 10 uur voordat het spel bij mijn digitale downloads stond op mijn B.net account. Even wachten dus. Houd er rekening mee, dat de tijdzone waar Blizzard zit 7 uur verschilt met ons. Als het hier 11 uur 's ochtends is, is het daar 7 uur vroeger. Dus omdat betalingen handmatig moeten verwerkt worden, moet het personeel wel aanwezig zijn. Dus kantoor uren.

Dus gewoon even geduld hebben.
Dat zou alleen opgaan als de EU betalingen in de US verwerkt zouden worden, maar aangezien Blizzard EU in Frankrijk zit zou dat geen verschil moeten maken.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01 20:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Heel verwarrend, maar inderdaad daar komt het te staan. Soms niet meteen overigens en moet je de AH sluiten en opnieuw openen. Blijkbaar wordt eerst je geld afgenomen en daarna het bod gedaan, dus moet je het op deze manier weer terugkrijgen. Ik schrok de eerste keer ook wel even :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-05 08:55

Megalodon86

Enzyme X

Bij mij is opeens mn hele AH geschiedenis en lopende biedingen weg?!

>> blijkbaar flipt er iets, ondertussen de geschiedenis en enkele lopende biedingen weer terug, maar mis nog een outbid refund... straks nog maar een keer opnieuw laden het hele gebeuren.

Nu error 31024 dus.

[ Voor 62% gewijzigd door Megalodon86 op 23-05-2012 20:58 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikk59
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-04 12:44
Ik heb een probleem dat mijn scherm verandert in negatieve modus, het ziet er een soort van groene kleuren. (niet speelbare) Dit wisselt zich af met het normale scherm kleuren om de 5 minuten.

Ik heb gedaan het opnieuw gooien van mijn ati driver naar 12,3, maar dat werkt niet.

Ik ben op dit moment aan het werk dus ik kan niet zorgen voor een screenshot.
Ik zal bieden de screenshot als ik thuiskom.

Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 26-04 16:12
jorikk59 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:00:
Ik heb een probleem dat mijn scherm verandert in negatieve modus, het ziet er een soort van groene kleuren. (niet speelbare) Dit wisselt zich af met het normale scherm kleuren om de 5 minuten.

Ik heb gedaan het opnieuw gooien van mijn ati driver naar 12,3, maar dat werkt niet.

Ik ben op dit moment aan het werk dus ik kan niet zorgen voor een screenshot.
Ik zal bieden de screenshot als ik thuiskom.

Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Check je kabels?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikk59
Kabels zijn niet het probleem, heb het alleen maar met diablo. niet met films kijken bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik zou denken aan problemen met je videogeheugen of je gewone ram. Je zou eens een memory test kunnen draaien om te zien of daar iets uitkomt.

Ik heb je bericht in elk geval verplaatst naar dit topic, waar het wat minder ongesneeuwd raakt. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikk59
Je hoeft niet de exacte post nog een keer te plaatsen. Een aantal posts hierboven staat hij nog gewoon :)

[ Voor 88% gewijzigd door Cloud op 24-05-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Zethiel schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:54:
[...]

Onder Completed kun je aangeven dat je het geld weer in je stash wil ontvangen, als hier ook niks staat zou ik even een nieuw ticket maken voor Blizzard.
Duh :P. Misschien niet geheel duidelijk, maar er stond ook in mijn bericht "geen goud terug én geen item (want ge-outbid)". Wist dus al hoe het werkt, maar toch bedankt :). Er stond in ieder geval niets, nee.
Megalodon86 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 20:44:
Bij mij is opeens mn hele AH geschiedenis en lopende biedingen weg?!

>> blijkbaar flipt er iets, ondertussen de geschiedenis en enkele lopende biedingen weer terug, maar mis nog een outbid refund... straks nog maar een keer opnieuw laden het hele gebeuren.

Nu error 31024 dus.
Hier dus ongeveer hetzelfde. Maar ik kreeg geen errors. Het is nu bijna twee dagen geleden dat ik met Blizzard contact op heb genomen, maar goed. Moet denk ik toch nog even wachten. Ik krijg in ieder geval nog zo'n 20k - 30k aan goud terug. Niet super, maar wel lekker :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:15

SkyStreaker

Move on up!

kutagh schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 21:41:
i7 2670QM, GT555M, 8GB RAM, 1080p 3D (je raadt het al... De Dell XPS 17!) en hij loopt niet erg soepel, stottert hier en daar een beetje. Settings waren niet veranderd voor zover ik weet... Dus zonder 3D zal hij hopelijk wel lekker draaien :)
Vreemd. i5 quadcore 2.53gHz/4GB/420M-1GB en hij loopt als een zonnetje op standaard settings met vsync aan.

1080p 3D - Tja. - niet helemaal wakker. :P

[ Voor 5% gewijzigd door SkyStreaker op 24-05-2012 17:29 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-07-2022
Paar uur geleden is mijn account gehacked.

Ik was net in Act3 die spinnen vrouw aan het killen, kreeg ik de melding 'you have been disconnected because your account is in use elsewhere'... Ik werd terug gezet in het inlogscherm.
Stond ineens een nieuwe naam bij mijn friends list, "Berzerkz" of zoiets.

Kon toen nog vlug opnieuw inloggen met mijn oude password.
Kreeg weer de melding dat mijn account ergens anders gebruikt werd.
Code.. 60 of zoiets.. code 30? Een laag nummer.
Probeerde weer in te loggen en toen werkte mijn password dus niet meer.

Op b.net nieuw password gemaakt, maar ja ben daar 15 minuten mee bezig geweest.
Toen ik terug kwam was alles weg. Maar dan dus ook echt alles. Zelfs de ringen waren uit mijn followers gehaald op alle 7 de characters. Die kerel staat wel in mijn friends list. Een level 2 Barbarian met 5 uur speeltijd, dus deze gozer is al heeeeeeeel lang accounts aan het leegroven.

Heb meteen een ticket aangemaakt en heel de account is nu blocked dus kan niks meer.
Heb wat op de forums gekeken en het ziet ernaar uit dat ik niet de enige ben.
Zelfs een paar mensen van bijvoorbeeld Eurogamer hebben gehackte accounts.
De b.net servers zijn niet secure dus het kan iedereen gebeuren.

Ben benieuwd wanneer ze mijn account weer fixen zodat ik weer kan gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:15

SkyStreaker

Move on up!

Ik raad je aan om SMS authenticatie en de authenticator tool te gaan gebruiken.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Noin schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 03:32:
Paar uur geleden is mijn account gehacked.

Ik was net in Act3 die spinnen vrouw aan het killen, kreeg ik de melding 'you have been disconnected because your account is in use elsewhere'... Ik werd terug gezet in het inlogscherm.
Stond ineens een nieuwe naam bij mijn friends list, "Berzerkz" of zoiets.

Kon toen nog vlug opnieuw inloggen met mijn oude password.
Kreeg weer de melding dat mijn account ergens anders gebruikt werd.
Code.. 60 of zoiets.. code 30? Een laag nummer.
Probeerde weer in te loggen en toen werkte mijn password dus niet meer.

Op b.net nieuw password gemaakt, maar ja ben daar 15 minuten mee bezig geweest.
Toen ik terug kwam was alles weg. Maar dan dus ook echt alles. Zelfs de ringen waren uit mijn followers gehaald op alle 7 de characters. Die kerel staat wel in mijn friends list. Een level 2 Barbarian met 5 uur speeltijd, dus deze gozer is al heeeeeeeel lang accounts aan het leegroven.

Heb meteen een ticket aangemaakt en heel de account is nu blocked dus kan niks meer.
Heb wat op de forums gekeken en het ziet ernaar uit dat ik niet de enige ben.
Zelfs een paar mensen van bijvoorbeeld Eurogamer hebben gehackte accounts.
De b.net servers zijn niet secure dus het kan iedereen gebeuren.

Ben benieuwd wanneer ze mijn account weer fixen zodat ik weer kan gamen.
Dat de servers niet secure zijn is vooralsnog een hoax.
Mensen claimden dat hun session-ID gestolen kon worden omdat ze dat van anderen hadden gehoord, wat andere mensen die gehackt waren weer overnamen. Blizzard heeft gister nog een statement uitgebracht dat alle bij hun bekende gevallen van gehackte accounts er sprake was van een 'reguliere' hack. Dat wil zeggen: er is ingelogd met jouw password / username.

Check direct je PC, hang een authenticator aan je account ( !! ) en be safe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Er is vooralsnog geen greintje bewijs dat de servers van Blizzard compromised zijn. Ook allemaal gebruikers die moord en brand schreeuwden dat ze zelfs met authenticator gehacked waren, bleken gewoon te liegen en pas achteraf de authenticator toegevoegd te hebben (alsof dat helpt). Het lijkt er dus echt op dat iemand op welke manier dan ook, je inloggegevens bemachtigd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
Een level 2 barbarian die al 5 uur accounts aan het leegroven is.
Ik heb geen idee hoe zo'n persoon aan mijn password komt want ik gebruik dat password alleen voor die game.
Heb allerlei malware/spyware/virusware scanners gebruikt maar mijn PC lijkt schoon te zijn.
Heb voor de zekerheid maar effe clean install van Windows gedaan.

Tis me echt een raadsel hoe iemand aan mijn pw is gekomen. Blizzard kan zeggen wat ze willen maar ik was heus niet het enige slachtfoffer van die barbarian.
Ook leuk is dat ik mijn account niet terug krijg want ik heb me registered als Katinka Walraven en mijn naam is Katinka van Walraven.
*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 460226

beste,

Ik hoop dat iemand me kan helpen. ik heb gister origineel cd/dvd diablo3 aangeschaft maar met instaleren blijft die steeds hangen op 77% en er gebeurd niks. heb ook op battle.net forum wezen zoeken maar geen van de oplossingen werkt:S

grtz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 15:40
Noin schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:24:
Ik heb geen idee hoe zo'n persoon aan mijn password komt want ik gebruik dat password alleen voor die game.
Heb allerlei malware/spyware/virusware scanners gebruikt maar mijn PC lijkt schoon te zijn.

Tis me echt een raadsel hoe iemand aan mijn pw is gekomen. Blizzard kan zeggen wat ze willen maar ik was heus niet het enige slachtfoffer van die barbarian.
Ook leuk is dat ik mijn account niet terug krijg want ik heb me registered als Katinka Walraven en mijn naam is Katinka van Walraven.
*zucht*
Waarschijnlijk wel hoor, gewoon met hun bellen en alles uitleggen dan gaan ze je vragen stellen en een kopie van je paspoort vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Noin schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:24:
De vorige keer dat mensen hun b.net account gehacked werden, was het een loophole in flash (van Adobe, die flash) waardoor er een soort van keylog kon worden gemaakt die 1x per dag werd opgehaald... Hoeft dus helemaal niet aan blizzard te liggen.

Het is inderdaad wel zo dat als je echt beveiligd wilt zijn, je eigenlijk de authenticator zou moeten gebruiken. Blizzard heeft de beveiliging redelijk op orde en ze hebben er ook echt aandacht voor, anders zouden ze die authenticator uberhaupt niet uitbrengen, want dat kost ze alleen maar geld.

Enige wat ik slecht vind aan de beveiliging van Blizz is dat de wachtwoorden niet hoofdletter gevoelig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
Mektheb schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:28:
[...]

Waarschijnlijk wel hoor, gewoon met hun bellen en alles uitleggen dan gaan ze je vragen stellen en een kopie van je paspoort vragen.
Bellen?
Ik heb geen telefoonnummer van ze anders had ik ze allang gebeld.
Ik ben nu alles via de trouble tickets aan het doen maar die communicatie is zoooo traag. Duurt elke keer 3-4 uur voor ik antwoord krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
Anoniem: 460226 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:26:
beste,

Ik hoop dat iemand me kan helpen. ik heb gister origineel cd/dvd diablo3 aangeschaft maar met instaleren blijft die steeds hangen op 77% en er gebeurd niks. heb ook op battle.net forum wezen zoeken maar geen van de oplossingen werkt:S

grtz.
Probeer eens naar je battle.net account te gaan en dan de installer van Diablo 3 te downloaden?
Die downloader is 8mb of zo. Via die downloader kun je het spel digitaal downloaden, dat is 7.6GB dus duurt wel efkes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
alex3305 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:20:
[...]

[...]

Duh :P. Misschien niet geheel duidelijk, maar er stond ook in mijn bericht "geen goud terug én geen item (want ge-outbid)". Wist dus al hoe het werkt, maar toch bedankt :). Er stond in ieder geval niets, nee.

[...]

Hier dus ongeveer hetzelfde. Maar ik kreeg geen errors. Het is nu bijna twee dagen geleden dat ik met Blizzard contact op heb genomen, maar goed. Moet denk ik toch nog even wachten. Ik krijg in ieder geval nog zo'n 20k - 30k aan goud terug. Niet super, maar wel lekker :).
Blegh. Een support ticket ingediend ruim twee dagen geleden, krijg ik net reactie dat ik... bij de completed tab moet kijken. Echter had ik dat in mijn initiële bericht al vernoemd, dat ik daar al had gekeken!

Jammer dat support momenteel niet heel snel is, een paar uur zoals hierboven zou me beter bevallen dan twee dagen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

alex3305 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:20:
[...]

Blegh. Een support ticket ingediend ruim twee dagen geleden, krijg ik net reactie dat ik... bij de completed tab moet kijken. Echter had ik dat in mijn initiële bericht al vernoemd, dat ik daar al had gekeken!

Jammer dat support momenteel niet heel snel is, een paar uur zoals hierboven zou me beter bevallen dan twee dagen :(.
Ik zelf heb nu een ticket lopen, begon eerst met US starter edition met de vraag of het na EU kon en de vraag wat er zou gebeuren als ik een EU full game key zou toevoegen. Na 3 dagen maar een EU starter key aan toegevoegd, waardoor ik ook op EU kon. 2 uur later: je hebt het zelf al gefixed, dus hij kan dicht, dus ik heropen met de vraag: wat gebeurd er nu als ik een EU full game key toevoeg, aangezien starter account nu zowel EU als US is... op dat antwoord wacht ik al 5 dagen, ookal denk ik het antwoord al te hebben (namelijk dat het dan gewoon een EU game account wordt), maar goed, ik wil graag antwoord van Blizzard, want stel dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nirrilith
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:50
freak1 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:51:
ik ga toch even een vraag stellen over de CE.. ik heb er diablo 2 bij gekregen, netjes geinstalleerd, maar kan hem gewoon niet spelen. krijg telkens de vraag of ik de cd-rom er in wil stoppen..

windows xp compat mode geprobeerd, helpt allemaal niks..
even de laatste patch handmatig downloaden via blizzard.com, dan kan het wel.

Battle.net ID: Nirrilith#2845

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik start net Diablo 3 weer op. Afgelopen zondag tot de maintainance voor het laatst gespeeld. Alleen ik heb problemen met het geluid. Tijdens het spelen valt het geluid steeds voor paar seconden weg (ik hoor dan geen enkel geluid van Diablo 3). Het geluid van bijv winamp blijft wel gewoon lopen. Het is geen lag, want ik kan wel gewoon doorspelen als het gebeurd. Plus heb iets van 20-40ms tijdens het spelen dus een lag zal het sowieso niet zijn.

Iemand ideeen?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Zonder Winamp proberen? Misschien conflicteert dat op de audio-poort en willen ze beide exclusief geluid gebruiken oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alex3305 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:44:
Zonder Winamp proberen? Misschien conflicteert dat op de audio-poort en willen ze beide exclusief geluid gebruiken oid?
Zonder winamp heb ik er zelfs meer last van lijkt het wel.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Wat een irritante support van Blizzard zeg. Standaard berichten terugsturen waar ik geen kloot aan heb :-(, daar heb ik echt een hekel aan. Daarnaast duurt het bij mij ongeveer 2-3 dagen voordat ik überhaupt een antwoord heb.
quote: Blizzard Support
[...]

Transactions in the Diablo III Auction House may occasionally take some time to process before the money and item are delivered to the appropriate parties.

Items can take up to 48 hours for delivery. Proceeds from auctions may take up to 5 days for delivery, in certain circumstances. If you have not received your item or money after five days have passed, please reply to this ticket for assistance.

[...]
Ik heb geen refund gekregen, niet geen item of goud... Argh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-04 10:33
Nirrilith schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:20:
[...]

even de laatste patch handmatig downloaden via blizzard.com, dan kan het wel.
als ik de laatste patch download vanuit het support doolhof (http://eu.battle.net/supp...-patch-information-201744)

dan krijg ik bij zowel de LOD als de gewone patch de melding dat the game is more up to date than this patch... (1.0.12.256 = installed , 0.0.0.256 = patch)..

kom dus niet verder :(

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
alex3305 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 14:33:
Wat een irritante support van Blizzard zeg. Standaard berichten terugsturen waar ik geen kloot aan heb :-(, daar heb ik echt een hekel aan. Daarnaast duurt het bij mij ongeveer 2-3 dagen voordat ik überhaupt een antwoord heb.

[...]

Ik heb geen refund gekregen, niet geen item of goud... Argh.
Ben toch bang dat ik niets terug ga krijgen... Maar wel een persoonlijke reactie - en snel:
quote: Blizzard Support
[..]

We indeed already received reports about this and our tech guys are currently checking this. It's though possible that a minor server rollback happened but we can't say this for sure yet.

Please though make sure to frequently check our forums to stay updated on this matter.

[..]
Jammer dat er geen URL bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha Man
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:55
Ik heb een gek probleem. Ik start Diablo 3 op, de game geeft aan dat er een patch beschikbaar is en dat de game blijft draaien. Daarna ga ik (volgens plan zo lijkt het) naar de desktop, waarna het spel vastloopt en er dus niks gepatcht wordt en de game elke keer opnieuw dit riedeltje doorloopt. Iemand ook dit probleem (gehad), en mogelijk de oplossing?

Als ik het spel opstart en de desktop tool zie, staat er telkens dat de game up to date is...wat dus niet klopt. Erg jammer... :(

Ik sta kennelijk standaard op Amerikaanse Server ingesteld. Daar blijft dit probleem zich voordoen. Als ik nu mijn standaard server naar European instel, ben ik al mijn characters kwijt... :(

[ Voor 16% gewijzigd door Tha Man op 29-05-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja zelfde hierzo, speel overigens gewoon op de EU en ik heb eerder vandaag nog ingelogd en dat ging allemaal prima (had ook geen AH problemen in de afgelopen dagen). Nu zit ik op mijn desktop echter vast in een patch-is-beschikbaar-maar-die-heb-ik-al-loop.. we zijn overigens lang niet de enige :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-01 12:44
psychoclown schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:21:
Ja zelfde hierzo, speel overigens gewoon op de EU en ik heb eerder vandaag nog ingelogd en dat ging allemaal prima (had ook geen AH problemen in de afgelopen dagen). Nu zit ik op mijn desktop echter vast in een patch-is-beschikbaar-maar-die-heb-ik-al-loop.. we zijn overigens lang niet de enige :)
Ik had het ook, een quick reinstall is voldoende om door te kunnen spelen.

ME3: Asasuke1337 | SC2 : Asasuke.254

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knuckless
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-04 01:10
Same here, heb de installer downloader even weer gestart en daarna werkte het weer perfect. Behalve dan de error 37 (servers are to busy) die ik op dit moment krijg.

Alcohol, the cause and solution to all of life's problems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Laatst online: 02-05 12:25
kreeg een update is corrupted message, hbe het bestand verwijderd en de installer opnieuw gestart, toen ging het wel in 1 keer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-05 11:39
De patch is bij mij correct geïnstalleerd, maar krijg nu bijna meteen een error 37. Alsof hij geen contact opneemt met de server. Heeft iemand anders dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ik heb wel wat te klagen: kan problementopic niet gewoon aan elkaar? :)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Muncher schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:47:
De patch is bij mij correct geïnstalleerd, maar krijg nu bijna meteen een error 37. Alsof hij geen contact opneemt met de server. Heeft iemand anders dit probleem ook?
Servers zijn momenteel aan het bokken. Je bent niet de enige.
MicScott schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:48:
Dan zou het Diablo-3-problementopic moeten worden oid :+

[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 30-05-2012 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-05 14:29
Na een paar keer (~10X met ctrl C + Ctrl V kort achter elkaar) proberen met inloggen kom ik wel voorbij de error 37. Daarna kom ik er wel gewoon door.

Mijn Firewizzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-04 14:15
MicScott schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:48:
Als je toch een anglicisme gaat accepteren, dan lijkt het mij ook enigszins arbitrair welke grammatica regels je gaat toepassen. :)
Overigens weer iets van leven op de server, ik zit nu vast op Retrieving Hero List.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 11:43
Case schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:59:
Na een paar keer (~10X met ctrl C + Ctrl V kort achter elkaar) proberen met inloggen kom ik wel voorbij de error 37. Daarna kom ik er wel gewoon door.
Same, 'Retrieving Hero List' duurt alleen wel erg lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-05 21:24

Phehistyr

De Epische Lurker

Ik zit er weer in door inderdaad heel vaak ctrl-v en enter te rammen. Nu heb ik alleen het probleem dat zeker 90% van de privé-chatberichten er niet doorkomt. :X :F

Edit: maak daar maar 100% van. :(

[ Voor 10% gewijzigd door Phehistyr op 30-05-2012 18:07 ]

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 21:30
agoNITE schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:02:
Same, 'Retrieving Hero List' duurt alleen wel erg lang :(
Opgegeven en weer opnieuw ingelogged.. 20x 37 en daarna error 73 (temporary error with the battle.net service.. helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-05 14:29
Zat net lekker 10min te spelen, word er nu ook uitgeknikkerd met error 73. BF3 dan maar ;)

Mijn Firewizzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-01-2024
ik heb doordeweeks al niet veel tijd, krijg je dit weer, me bloed gaat langzaam naar een kookpunt

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-05 13:01
Twee weken na de release moeten ze dit toch wel op orde hebben. Blijkbaar niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-05 10:11

Thermometer

Whoop Whoop!

Fantastisch gedaan Blizz! Eerst gisteravond al proberen in te loggen, en doordat op de EU battle.net op de releasedag blijkbaar de enUS client werd geserveerd, kon ik er niet inkomen (steeds een appcrash). En nu vanavond weer de fijne error 37. Komop Blizz, bescherm je gebruikers hier in ieder geval tegen door een soort offline play mogelijk te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Sander1991 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:32:
Komop Blizz, bescherm je gebruikers hier in ieder geval tegen door een soort offline play mogelijk te maken...
Ik snap echt niet dat mensen hier om blijven mekkeren. Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405243

Hydra schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:33:
[...]

Ik snap echt niet dat mensen hier om blijven mekkeren. Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.
Persoonlijk zie ik ook geen offline mode komen maar alsnog wel erg slecht dat een spel waarvoor je perse online moet de online zelf niet werkt! Maarja... What's new?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 405243 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:36:
[...]

Persoonlijk zie ik ook geen offline mode komen maar alsnog wel erg slecht dat een spel waarvoor je perse online moet de online zelf niet werkt! Maarja... What's new?
Ik vind dat "OMG BLIZZZ!!11" geneuzel gewoon een beetje treurig. Dit topic is voor problemen met het spel waar niet iedereen last van heeft en waar mensen op zoek zijn naar een oplossing. Als je wil klagen dat de servers niet up zijn ga je dat maar lekker tegen je hond of kat doen.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste