Same here... 1e keer opstarten na update een crash, nu steeds error 37. Valt weinig aan te doen, afwachten maar weerSander1991 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:32:
Fantastisch gedaan Blizz! Eerst gisteravond al proberen in te loggen, en doordat op de EU battle.net op de releasedag blijkbaar de enUS client werd geserveerd, kon ik er niet inkomen (steeds een appcrash). En nu vanavond weer de fijne error 37. Komop Blizz, bescherm je gebruikers hier in ieder geval tegen door een soort offline play mogelijk te maken...
Eens, klik trouwens op een willekeurig ander topic van een online game en zie hetzelfde. WTB, GoT filter die alle onzin over offline zijn van de servers even filtertHydra schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:38:
[...]
Ik vind dat "OMG BLIZZZ!!11" geneuzel gewoon een beetje treurig. Dit topic is voor problemen met het spel waar niet iedereen last van heeft en waar mensen op zoek zijn naar een oplossing. Als je wil klagen dat de servers niet up zijn ga je dat maar lekker tegen je hond of kat doen.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Ik vind het een beetje treurig dat jij dat treurig vind.Hydra schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:38:
[...]
Ik vind dat "OMG BLIZZZ!!11" geneuzel gewoon een beetje treurig.
Mensen betalen genoeg geld voor dat spel en dan mag je verwachten dat je gewoon kan spelen op het moment dat jij dat wilt en niet op het moment dat de servers toevallig online zijn. Het is duidelijk dat blizzard die zooi niet fatsoenlijk kan fixen en dan moeten ze gewoon een fatsoenlijk alternatief geven. Ik voel me redelijk genaaid iig.
yooo... ik had hetzelfde.. error 37... gewoon 10x achter elkaar proberen, je komt er dan wel in. ik tenminste.Anoniem: 32767 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:39:
[...]
Same here... 1e keer opstarten na update een crash, nu steeds error 37. Valt weinig aan te doen, afwachten maar weer
alleen ingame is het hetzelfde, 5x resume game voor je geen error 1 of error 3300077 krijgt en je daadwerkelijk mag spelen.
ik vertrouw het allemaal niet zo, denk dat ik maar even softcore ga spelen.
En ik vind het ...joostbaksteen schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:41:
Ik vind het een beetje treurig dat jij dat treurig vind.
Dramaqueen much? "Toevallig online", ze zijn praktisch altijd online, ze hebben kennelijk problemen gehad met een patch-uitrol. Redelijk genaaid? Nou, prima toch? Op de wallen betaal je er meer voor dan 43EMensen betalen genoeg geld voor dat spel en dan mag je verwachten dat je gewoon kan spelen op het moment dat jij dat wilt en niet op het moment dat de servers toevallig online zijn. Het is duidelijk dat blizzard die zooi niet fatsoenlijk kan fixen en dan moeten ze gewoon een fatsoenlijk alternatief geven. Ik voel me redelijk genaaid iig.
https://niels.nu
Praktisch altijd... sure. Ze hebben echt wel meer downtime gehad de afgelopen twee weken dan je van een bedrijf met zoveel expertise in online games mag verwachten.
Het is gewoon belachelijk dat Blizzard bij dit soort spel gamers forceert om online te gaan. Het blijft een slechte beslissing en ik wacht op de dag dat het spel gekraakt is, want zoals je bij de meeste van dit soort dingen ziet, piraten hebben een betere game ervaring dan de mensen die het kopen.Hydra schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:42:
[...]
En ik vind het ...
[...]
Dramaqueen much? "Toevallig online", ze zijn praktisch altijd online, ze hebben kennelijk problemen gehad met een patch-uitrol. Redelijk genaaid? Nou, prima toch? Op de wallen betaal je er meer voor dan 43E
Aangezien dit een problemen topic is, en dit soort errors problemen zijn (je kunt het spel niet spelen) vind ik dat dit hier wel op zijn plaats is.
Ik begin het eigenlijk wel een beetje gehad te hebben met al die problemen rond D3. Ik heb nog niet normaal dit spel kunnen spelen. Voor een single-player game word ik af en toe helemaal gek van error 37 en 3007. De tweede heb ik al sinds de launch en ongeveer 3 keer per uur. Hierdoor heb ik het idee het spel al 3 keer gespeeld te hebben, want ik vind het namelijk interessant om alles voor een eerste keer te exploren en dan boem, begin maar weer opnieuw omdat het volgende checkpoint nog niet bereikt was.
Nou nou wat een gezeur en zo.
Tuurlijk mogen we klagen en zo. maar tja het is nooit genoeg.
En zeg het spel kost 100 euro en Extended Edition 200 euro . dan hadden we geklaagd is zo duur.
Kijk Blizzard wil ook zin min mogelijk servers neerzetten kost geld en zo.
Hoe je het draait of keer is een groot bedrijf. Maar als het om geld gaat willen alle bedrijven bezuinigen.
Jij en ik zouden denken zeg we zetten 100 servers per regio in. Is het teveel dan kunnen we een paar weghalen.
En hou dan nog een honderd standby mocht het storm lopen kan je die gewoon bij schakelen.
Maar zo wordt er daar niet gedacht. Willen geen overkill aan servers want kost geld bla bla bla.
En tja wie zijn de dupe de gamers.
Maar tja zo gaat het nou eenmaal.
Hopelijk leren ze er wat van. Maar denk het niet echt.
Want gaat allemaal om Budget. EN tja we hebben het al gekocht.. geld is al voor een deel binnen.
En tja we gaan het nog een hele tijd blijven spelen.
Daar rekenen ze op
Tuurlijk mogen we klagen en zo. maar tja het is nooit genoeg.
En zeg het spel kost 100 euro en Extended Edition 200 euro . dan hadden we geklaagd is zo duur.
Kijk Blizzard wil ook zin min mogelijk servers neerzetten kost geld en zo.
Hoe je het draait of keer is een groot bedrijf. Maar als het om geld gaat willen alle bedrijven bezuinigen.
Jij en ik zouden denken zeg we zetten 100 servers per regio in. Is het teveel dan kunnen we een paar weghalen.
En hou dan nog een honderd standby mocht het storm lopen kan je die gewoon bij schakelen.
Maar zo wordt er daar niet gedacht. Willen geen overkill aan servers want kost geld bla bla bla.
En tja wie zijn de dupe de gamers.
Maar tja zo gaat het nou eenmaal.
Hopelijk leren ze er wat van. Maar denk het niet echt.
Want gaat allemaal om Budget. EN tja we hebben het al gekocht.. geld is al voor een deel binnen.
En tja we gaan het nog een hele tijd blijven spelen.
Daar rekenen ze op
Ik heb hetzelfde. Iedere keer als mijn vrouw van huis is en ik ongegeneerd kan gamen, liggen de servers eruit. Maar ja, wat doe je eraan. De tijd dat je zonder internet verbinding kan spelen is allang voorbij.
Steam idem, alhoewel er daar wel een optie voor is als je een keer online bent.
Steam idem, alhoewel er daar wel een optie voor is als je een keer online bent.
zijn er mensen die het afgelopen half uur wel in hebben kunnen loggen op de EU realm?
Memories of yesterday, will grow, but never die
Had om 16:30 nog effe een halfuurtje gespeeld, totdat ik na het eten tegen error 37 aanliep. Erg slecht van Blizzard om in de eerste weken zoveel problemen te hebben met de servers. Je zou van een bedrijf dat als motto: "It's done when it's done." en veel ervaring met WoW en dan zoveel problemen te hebben.Bint schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:46:
zijn er mensen die het afgelopen half uur wel in hebben kunnen loggen op de EU realm?
Ook fijn dat ze pas na uren laten weten dat de servers eruit liggen en dat ze er aan het werken zijn.
Volgens mij licht het heel de dag eruit of niet .
Maar ach beste stuurlui staan aan wal.
Vraag me af af een ander het beter had gedaan of het voor mekaar had gekregen om het beter te regelen.
Maar ach beste stuurlui staan aan wal.
Vraag me af af een ander het beter had gedaan of het voor mekaar had gekregen om het beter te regelen.
ja ik heb kunnen spelen tot zo'n 2 minuten geleden, toen werd ik eruit gebonjourd.Bint schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:46:
edit. en ik zit er nu weer in! (ben blij dat ik gedisconnect werd net na belial fight @ hardcore)
[ Voor 15% gewijzigd door Buntmans op 30-05-2012 20:01 ]
Aangezien het een online spel is, met een online economie, en er geen sprake is van offline snap ik die gedachtengang uberhaupt niet. "Offline" play zoals in D2 is er gewoon niet, en daar hebben ze goeie redenen voor; nl. dat ze niet willen dat mensen er na 25 levels achterkomen dat ze niet samen met hun vriendjes kunnen spelen.Sander1991 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:59:
Het is gewoon belachelijk dat Blizzard bij dit soort spel gamers forceert om online te gaan.
Niet erg snugger te denken dat het spel gekraakt gaat worden. Het is geen DRM: de server bestuurt de mobs e.d. Zonder server is er niks dan een lege wereld.Het blijft een slechte beslissing en ik wacht op de dag dat het spel gekraakt is, want zoals je bij de meeste van dit soort dingen ziet, piraten hebben een betere game ervaring dan de mensen die het kopen.
Na de patch van vandaag zijn al mijn unearned achievements gereset naar 0 (zoals het openen van 2000 chests - deze staat nu weer vrolijk op 1 ipv ~900
...)
Ook alle dungeons / lore achievements zijn allemaal weer leeg
Meer mensen hier last van ??
ik zit nog steeds op 700/1000 pots of ashes destroyed.Himaaa schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:07:
Na de patch van vandaag zijn al mijn unearned achievements gereset naar 0 (zoals het openen van 2000 chests - deze staat nu weer vrolijk op 1 ipv ~900...)
maar ik heb volgens mij ook de patch nog niet? kan dat?
Ik kom er liever na 25 levels achter dat ik niet met m'n vrienden kan spelen, dan dat ik helemaal niet kan spelenHydra schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:03:
[...]
Aangezien het een online spel is, met een online economie, en er geen sprake is van offline snap ik die gedachtengang uberhaupt niet. "Offline" play zoals in D2 is er gewoon niet, en daar hebben ze goeie redenen voor; nl. dat ze niet willen dat mensen er na 25 levels achterkomen dat ze niet samen met hun vriendjes kunnen spelen.
Poef.. wel beetje gehad met Diablo3 onderhand..
Wederom veel achievements pleite of gereset naar 0
Wederom veel achievements pleite of gereset naar 0
Wat een rukzooi dit. Laatste Blizzard spel voor mij. Eindelijk een avondje vrij, ligt die stinkserver er uit.
Amateuristische rotzooi.
Amateuristische rotzooi.
Ja, lijkt onderhand wel erger te worden ipv beter
ik speel al de hele avond.. ben er 2x uitgegooid, maar kan er vrijwel meteen weer in.Booth schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:28:
Wat een rukzooi dit. Laatste Blizzard spel voor mij. Eindelijk een avondje vrij, ligt die stinkserver er uit.
Amateuristische rotzooi.
Eindelijk weer een reactie van Blizzard.alex3305 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 17:54:
[...]
Ben toch bang dat ik niets terug ga krijgen... Maar wel een persoonlijke reactie - en snel:
[...]
Jammer dat er geen URL bij zit.
Redelijk kansloos... Zal leuk worden met de real money auction house. Als het dan misgaat zeggen ze dan ook gewoon, pech gehadquote: Blizzard support[...]
Unfortunately, Customer Support cannot assist with Auction House issues beyond the answers that were already given as we do not have any administrative access over the Auction House. We do apologize for any inconvenience caused but we are unable to assist you further regarding this matter.
[...]
Edit: Oh ja en dan heb ik ook nog een screenshot van de transactie welke dus niet gelogd is, wat ze dus kunnen inzien...
[ Voor 6% gewijzigd door alex3305 op 30-05-2012 23:42 ]
Raar, ik heb verspreid over de hele avond wel 100x geprobeerd in te loggen, zonder succes. Normaal kwam ik er na 10x inloggen er wel doorheen maar niet gisteravond. Ik snap niet hoe Blizzard er zo'n puinhoop van maakt, je zou denken dat ze hebben geleerd van WoW. Blizzard moet weten hoe je omgaat met enorme aantallen spelers die willen spelen.Buntmans schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:09:
ik speel al de hele avond.. ben er 2x uitgegooid, maar kan er vrijwel meteen weer in.
Scenario: Nieuwe GTX550TI, en alleen bij Diablo 3 na een random tijd artifacts, niet bij Batman: Arkham City, die bijgeleverd was bij de videokaart.. Nieuwste drivers, en gezien het bij Batman niet gebeurt, *neem ik aan* dat het geen hitteprobleem kan zijn.. iemand een idee?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
pffff weer / nog steeds error 37 ?!?
This is a Rapture reminder..
Sinds gisteravond krijg ik error 37 (spammen helpt mij kennelijk niet... ik geef het op na 500x). Ik hoor/lees verhalen van mensen die gewoon (Europe) spelen.
Is er iets bekend vanuit Blizzard zelf?
Is er iets bekend vanuit Blizzard zelf?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Dat spammen helpt bij mij ook niet. Gisteren meerdere malen geprobeerd. Toen maar voetbal gaan kijken.
Vandaag, thuis van werk, dacht ik even Diablo te kunnen doen...
Beetje jammer...
Vandaag, thuis van werk, dacht ik even Diablo te kunnen doen...
Beetje jammer...
This is a Rapture reminder..
Volgens Blizzard zou het nu moeten werken:
Hello,The errors we were experiencing yesterday regarding Error 37 and 73 should now be resolved.If you are experiencing any other errors when logging in, please do not hesitate to post about them so we can i
investigate.
(2 uur geleden gepost)
Hello,The errors we were experiencing yesterday regarding Error 37 and 73 should now be resolved.If you are experiencing any other errors when logging in, please do not hesitate to post about them so we can i
investigate.
(2 uur geleden gepost)
We do what we must because we can.
potverdrie, kan nu weer niet inloggen. staat idd nu bij breaking news dat ze het aan het onderzoeken zijn. Ik weet niet wat er allemaal aan de hand is maar d'r zit iets echt niet goed daaro...
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Raar dat er zoveel aan onderzoek gedaan wordt na de release..
Ik heb nog geen posts voorbij zien komen over de absurd hoge latency? Ik speel dagelijks met een latency van rond de 150-250ms, met elke halve minuut een spike tot 600-1100ms. Ben ik de enige hier? Op het EU forum staat wel al een topic met om en bij de 100 pagina's.
Wat heb ik al geprobeerd?
- netwerkapparatuur vervangen door gigabit apparatuur (was ik sowieso eens van plan)
- andere games (COD loopt perfect)
- lagere settings
- router poorten open zetten
Wat heb ik al geprobeerd?
- netwerkapparatuur vervangen door gigabit apparatuur (was ik sowieso eens van plan)
- andere games (COD loopt perfect)
- lagere settings
- router poorten open zetten
Ik heb gisteren nacht even kunnen spelen op de EU servers (na het proberen vanaf 1500u) en het viel me al meteen op dat de eerste spammers al weer actief waren. Surprise! Want wanneer je nu inlogt, zit je meteen in de general chat.
Tip van de dag: /leave
Over de error 37, error 33 e.a. hebben ze een klachten-petitie gemaakt: http://www.petitionbuzz.com/petitions/diablo3complaint
Mijn stem hebben ze.
Tevens heb ik tickets op Battlenet lopen.
Over de error 37, error 33 e.a. hebben ze een klachten-petitie gemaakt: http://www.petitionbuzz.com/petitions/diablo3complaint
Mijn stem hebben ze.
[ Voor 62% gewijzigd door shadowrune op 31-05-2012 18:08 ]
wat een huilebalken zeg.
geef het wat de tijd.
max een maand en ga daarna pas zeuren.
Maar dat is mijn menig
geef het wat de tijd.
Maar dat is mijn menig
For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.
Heb ik een product gekocht wat pas na een maand gaat werken? Dat staat niet op het doosje.R.plas schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:07:
wat een huilebalken zeg.
geef het wat de tijd.
Maar dat is mijn menig
De problemen duren al andere halve dag. Kan me best voorstellen dat mensen zeuren.R.plas schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:07:
wat een huilebalken zeg.
geef het wat de tijd.
Maar dat is mijn menig
Dat is met alles zo...RoseSolane schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:08:
[...]
Heb ik een product gekocht wat pas na een maand gaat werken? Dat staat niet op het doosje.
Elk product kan kinderziektes hebben! Live with it
Wanneer Upgraden/Kopen ze nou eindelijk betere servers!
Anoniem: 241373
Ik heb em net ook maar ff ingevuld.shadowrune schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:56:
Ik heb gisteren nacht even kunnen spelen op de EU servers (na het proberen vanaf 1500u) en het viel me al meteen op dat de eerste spammers al weer actief waren. Surprise! Want wanneer je nu inlogt, zit je meteen in de general chat.
Mijn stem hebben ze.
Gisteren ... nou vandaag ook alweer .....
Anoniem: 197061
Weer error 37/ 73, begint nu wel erg irritant te worden. Binnenkort wil ik wat LANs gaan doen, maar weet niet of we van de servers op aan kunnen.
Ik heb van ergernis maar een char op een US server aangemaakt. Daar kun je namelijk wel gewoon 24/7 online zonder al dat gezeik.
Ik heb van ergernis maar een char op een US server aangemaakt. Daar kun je namelijk wel gewoon 24/7 online zonder al dat gezeik.
Dat mensen niet zo moeten zeuren is natuurlijk grote onzin, je koopt een product voor €60,- en daar verwacht je dan ook wat voor. niet een product wat door server problemen onspeelbaar is.
Als mensen hier over willen zeuren mogen ze dat van mij, graag zelfs want het loopt na mijn mening de spuitgaten uit. Het is toch belachelijk dat je niet kunt spelen wanneer je wilt!
Niet iedereen heeft de hele dag vrij en als ze een keer een uurtje tijd hebben en willen spelen is het niet eens mogelijk.
Vind dat Blizzard zich diep moet schamen!
Als mensen hier over willen zeuren mogen ze dat van mij, graag zelfs want het loopt na mijn mening de spuitgaten uit. Het is toch belachelijk dat je niet kunt spelen wanneer je wilt!
Vind dat Blizzard zich diep moet schamen!
Wow, welk pilletje heb jij geslikt?frye schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:10:
[...]
Dat is met alles zo...
Elk product kan kinderziektes hebben! Live with itThey will be fixed... SOON!
Na een dag hard werken wil ik graag even ontspannen met een potje Diablo 3, maar dat lukt dus al twee avonden niet. En als ik dan de reacties van Blizzard lees (blue posts) dan wordt ik pas echt depri. Als ik zo met mijn klanten zou omgaan zou ik per direct op straat staan.
http://eu.battle.net/d3/en/status er staat ook gewoon "the servers are up".

[ Voor 4% gewijzigd door Jay-v op 31-05-2012 19:20 ]
Kennelijk zijn ze up en zwaar overbelast.Jay-v schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:20:
http://eu.battle.net/d3/en/status er staat ook gewoon "the servers are up".
Ik wordt zoooo gek van blizzard... ze wisten dat dit spel razend populair zou worden en 3 weken na de release nog steeds problemen!
Ik wil ook even wat kwijt.. Zeiken doe ik niet snel en ben best geduldig over het algemeen, maar nu begint het toch wel te irriteren met die problemen. Zoals hierboven al wordt aangegeven heb ook ik niet de hele dag om te spelen, kom je thuis na je werk en krijg je dit weer. En tegen de tijd dat het weer gaat werken lig je in je nest.
Afgelopen weekend inlogproblemen en dikke lag, gisteren uit en treuren zitten proberen in te loggen. Wat is gelukt met 'spammen', waarna je er vrolijk wordt uitgeknikkerd door error zoveel (disconnected from service). En vandaag weer gezeik.. pff. Ik was WoW-speler maar dat is sinds TBC slechter geworden (niet op alle vlakken maar wel op solo gameplay). Maar nu met dit gezeur zakt Blizzard steeds verder. Tijd om alle shit te schrappen en die nieuwe MMO op te zetten met alle servers ineen? Titan was het niet?
I know, genoeg andere dingen die je kunt doen. Maar je wilt gewoon verder met dat ene.. En voor GW2 wacht ik nog op weer een nieuw bèta weekend, Ghost Recon Future Soldier is nog niet gereleased voor de PC.. Jaja, luxeproblemen allemaal maar dit gezeik met Diablo 3 word je wel enigzins door ontmoedigd. Lijkt wel of elk moderne game gewoon faalshit is, men neme een bestaande serie uit de jaren '90. Plakt hier een vervolgnummer achter en vult de zakken met pre-orders, pay2play shit en DLC als de game nog niet eens uit is. En ondertussen is de service voor games gewoon ronduit kut.
Zo.. dat lucht op.
Afgelopen weekend inlogproblemen en dikke lag, gisteren uit en treuren zitten proberen in te loggen. Wat is gelukt met 'spammen', waarna je er vrolijk wordt uitgeknikkerd door error zoveel (disconnected from service). En vandaag weer gezeik.. pff. Ik was WoW-speler maar dat is sinds TBC slechter geworden (niet op alle vlakken maar wel op solo gameplay). Maar nu met dit gezeur zakt Blizzard steeds verder. Tijd om alle shit te schrappen en die nieuwe MMO op te zetten met alle servers ineen? Titan was het niet?
I know, genoeg andere dingen die je kunt doen. Maar je wilt gewoon verder met dat ene.. En voor GW2 wacht ik nog op weer een nieuw bèta weekend, Ghost Recon Future Soldier is nog niet gereleased voor de PC.. Jaja, luxeproblemen allemaal maar dit gezeik met Diablo 3 word je wel enigzins door ontmoedigd. Lijkt wel of elk moderne game gewoon faalshit is, men neme een bestaande serie uit de jaren '90. Plakt hier een vervolgnummer achter en vult de zakken met pre-orders, pay2play shit en DLC als de game nog niet eens uit is. En ondertussen is de service voor games gewoon ronduit kut.
Zo.. dat lucht op.

En dat is wat mij irriteert.Freaky Maus schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:30:
...
En ondertussen is de service voor games gewoon ronduit kut.
...
Ik las net een topic op de technical support forum van een Noor die publiekelijk meld dat hij een klacht heeft ingediend bij een Noors orgaan voor consument belangen. Pas na 544 posts (en vele uren) vond Blizzard tijd om te reageren en het topic te sluiten. Weer met dezelfde BS over dat ze druk bezig zijn met problemen op te lossen en dat dit soort posts niet helpen. Ik heb al twee keer een mail gestuurd naar een adres waar ik dat volgens een blue post moest doen, maar daar reageren ze ook niet op.
Zoals ik al eerder aangaf is de wijze waarop Blizzard met zijn klanten omgaat echt heel erg slecht. Zelfs Customer Services van EA is op dit moment beter. En dat zegt wat...
En nu maar wat anders gaan doen
Dat het ronduit belachelijk is ben ik met je eens, maar jij bent niet een van de 1000 die berichten stuurt, maar eerder van de 1.000.000. Ga er maar vanuit dat nu niet alleen de servers door het spel overbelast zijn, maar ook de forums, mail etc..RoseSolane schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:44:
[...]
En dat is wat mij irriteert.
Ik las net een topic op de technical support forum van een Noor die publiekelijk meld dat hij een klacht heeft ingediend bij een Noors orgaan voor consument belangen. Pas na 544 posts (en vele uren) vond Blizzard tijd om te reageren en het topic te sluiten. Weer met dezelfde BS over dat ze druk bezig zijn met problemen op te lossen en dat dit soort posts niet helpen. Ik heb al twee keer een mail gestuurd naar een adres waar ik dat volgens een blue post moest doen, maar daar reageren ze ook niet op.
Zoals ik al eerder aangaf is de wijze waarop Blizzard met zijn klanten omgaat echt heel erg slecht. Zelfs Customer Services van EA is op dit moment beter. En dat zegt wat...
En nu maar wat anders gaan doen
Altijd fijn, ben vandaag gehacked.
Medespeler zag mij al een tijdje online staan, terwijl ik op het werk was.
Kwam s'avonds thuis en probeerde in te loggen. Kreeg uiteraard de beroemde Error 37. Vroeg aan mijn medespeler op Steam of hij daar ook last van had. Hij zei dat hij al aan het spelen was, en dat mijn account ook online was. Afijn, ik dacht dat het aan de server lag.
2 uur later log ik weer in, zonder Error 37, en merk dat mijn lvl 41 Monk compleet leeg is. Ik was dus inderdaad gehacked. Mijn 2e char is niet aangeraakt maar dat is ook nog maar een 2x Demonhunter. Heb bij Recent Players gekeken in Social en daar stond de naam impost3r#1926 (toepasselijke naam) waarvan ik nog nooit gehoord heb. Ik ga er dus ook vanuit dat hij de hacker hiervan is.
Daarna direct wachtwoord gewijzigd en ticket aan proberen te maken, maar krijg op de support pagina de melding : Service Unavailable. Ook fijn dus.
Ik heb verder nooit aan public games gedaan, heb recentelijk alleen 2 aankopen gedaan in de Auction House.
Had uiteraard nog geen Authentication Code methode aanstaan, maar heb ik nu direct aangezet.
Iemand hier nog meer last van gehad? Of een idee hoe dit gekomen is en of dit op te lossen is?
Wel teleurstellend dat een willekeurig account zomaar te hacken is.
Medespeler zag mij al een tijdje online staan, terwijl ik op het werk was.
Kwam s'avonds thuis en probeerde in te loggen. Kreeg uiteraard de beroemde Error 37. Vroeg aan mijn medespeler op Steam of hij daar ook last van had. Hij zei dat hij al aan het spelen was, en dat mijn account ook online was. Afijn, ik dacht dat het aan de server lag.
2 uur later log ik weer in, zonder Error 37, en merk dat mijn lvl 41 Monk compleet leeg is. Ik was dus inderdaad gehacked. Mijn 2e char is niet aangeraakt maar dat is ook nog maar een 2x Demonhunter. Heb bij Recent Players gekeken in Social en daar stond de naam impost3r#1926 (toepasselijke naam) waarvan ik nog nooit gehoord heb. Ik ga er dus ook vanuit dat hij de hacker hiervan is.
Daarna direct wachtwoord gewijzigd en ticket aan proberen te maken, maar krijg op de support pagina de melding : Service Unavailable. Ook fijn dus.
Ik heb verder nooit aan public games gedaan, heb recentelijk alleen 2 aankopen gedaan in de Auction House.
Had uiteraard nog geen Authentication Code methode aanstaan, maar heb ik nu direct aangezet.
Iemand hier nog meer last van gehad? Of een idee hoe dit gekomen is en of dit op te lossen is?
-
Anoniem: 295814
Ik kom thuis, start Diablo - update start - ik loop naar beneden, 10 minuutjes later weer naar boven. Error. File [blabla_update] is corrupt. Met de mededeling dat ik m opnieuw moet downloaden.
Uhm, dat doet (deed?) dat ding toch al voor me (vol automatisch)? beetje gek. Volstaat het dan om alleen die ene file op te zoeken? Of bedoelen ze de hele game? Ik weet nog dat ik die hele install heb gekeken omdat ik snel wilde spelen destijds, maar die install duurde wel eventjes. Beetje zuur zo.
Uhm, dat doet (deed?) dat ding toch al voor me (vol automatisch)? beetje gek. Volstaat het dan om alleen die ene file op te zoeken? Of bedoelen ze de hele game? Ik weet nog dat ik die hele install heb gekeken omdat ik snel wilde spelen destijds, maar die install duurde wel eventjes. Beetje zuur zo.
Ik kan gewoon inloggen, maar blijf hangen op "Retrieving Hero List" momenteel.
Authenticator aanzetten en geen geen illegale software, internet explorer, flash, java of acrobat reader gebruiken ongeveerpowerplay schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:53:
Of in ieder geval alles uptodate houden.
Jup, same here.. Zelfs na een minuut of 10 blijft hij erop hangen. krijg ook geen time-out oid.Bosmonster schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:21:
Ik kan gewoon inloggen, maar blijf hangen op "Retrieving Hero List" momenteel.
No signature required.
Klopt hiero ook, normaal inloggen allen bij retrieving hero list....
Net daarvoor kwam ik er wel een keer door, kon naar AH gaan etc., maar toen ik een spel wilde starten (solo of public) bleef "het"hangen. 1 keer eruit en nu kom ik dus niet verder helaas
Net daarvoor kwam ik er wel een keer door, kon naar AH gaan etc., maar toen ik een spel wilde starten (solo of public) bleef "het"hangen. 1 keer eruit en nu kom ik dus niet verder helaas
na herhaaldelijk inloggen, of wacht je gewoon telkens 10 minuten??ChUcKiE schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:26:
Klopt hiero ook, normaal inloggen allen bij retrieving hero list....
probeer elke keer opnieuw.....blijft ook elke keer hangen op RHL
Heb vanalles geprobeerd. 10 minuten wachten. Of 10x achter elkaar 10 seconden. Kom er gewoon niet doorheen.
Diablo III blijft vanavond ineens hangen op "Retrieving Hero List...", ik kan dus niet in het spel komen. Iemand enig idee wat er aan de hand is?
Ik ook niet, wat ik ook doe.....en elke keer die stomme Mobile Authenticator code invoeren
Ik kan zelfs niet in US spelen, want dan geeft 'ie aan: A new patch for Diablo III is available. The game will now close and apply the patch automatically. Vervolgens gaat 'ie niet patchen.

ik had dat andersom, op de EU servers eerst. Had de US versie geinstalleerd, welke een andere versie heeft dan de EU servers atm...iBasch schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:36:
Ik kan zelfs niet in US spelen, want dan geeft 'ie aan: A new patch for Diablo III is available. The game will now close and apply the patch automatically. Vervolgens gaat 'ie niet patchen.
gisteren ook al niet gespeeld, lekker is dat
Ahh.. kreeg error 37. Dat was zowaar een goed teken 
Want daar kom je vaak wel doorheen
Want daar kom je vaak wel doorheen
[ Voor 27% gewijzigd door Bosmonster op 31-05-2012 22:41 ]
bij mij werkt het nu weer, AH en het starten van een game
Same here, lijkt wel alsof ze voor de Mac ook weer altijd achterlopen ofzo tov de Windows client... Beetje jammer weer dit. Toch ook wel heel vervelend dat ze bij elke update weer alles plat moeten leggen. Is dat met WoW hetzelfde of is dat anders geregeld / gaat dat dan sneller ofzo?Bint schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:37:
[...]
ik had dat andersom, op de EU servers eerst. Had de US versie geinstalleerd, welke een andere versie heeft dan de EU servers atm...
gisteren ook al niet gespeeld, lekker is dat
Anoniem: 155599
Moet ik nog iets doen om het aan de praat te krijgen? Retrieving hero list zit hij nu vast in.
Bij mij ook hangen op Retreiving Hero List, morgen maar weer eens proberen om in te loggen dan. Jammer, wilde nog ff wat slashen voordat ik ga slapen.Anoniem: 155599 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 23:27:
Moet ik nog iets doen om het aan de praat te krijgen? Retrieving hero list zit hij nu vast in.
Ik lees dat er wel wat mensen in de game zitten. Dus ik denk mss is er een truuk. Lang wachten of steeds cancellen en opnieuw inloggen.
Die zaten er waarschijnlijk al in voordat de problemen begonnen.
Ja, dat was in dit geval ook echt de schuld van Blizzardpowerplay schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:53:

En hoe weet jij dat het in dit geval niet de schuld van Blizzard is? Ik weet zeker dat diegene toegang tot mijn account heeft gekregen via Diablo 3 oid. Hoe weet diegene anders willekeurig mij uit te kiezen en weten dat ik Diablo 3 speel. Ik durf met 99.9% zekerheid te zeggen dat het niet komt door een actie van mijn kant. Ik ben altijd voorzichtig met de software e.d. wat ik draai op mijn PC en kan ook eerlijk zeggen dat ik nog nooit last gehad heb van een virus.Hydra schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 23:58:
[...]
Ja, dat was in dit geval ook echt de schuld van Blizzard
Als je op internet leest merk je dat meer mensen hier last van hebben i.c.m. stelen van session id's.
Ik heb Blizzard ook gevraagd hoe dit heeft kunnen gebeuren.
*Mocht het toch aan mijn kant hebben gelegen, dan heb ik niks gezegd.

-
powerplay wil je pc wel overnemen dmv teamviewer en een check doen of je rare software hebt draaien. werk morgen vanaf thuis of kan remote screen doen dmv skype (kan ik niet clicken etc.. en je begleiden) dm me maar als je wil.
Na even gespeeld te hebben is error 37 weer terug. Ach ja, het is toch tijd om naar bed te gaan.
Hmm, net nieuwe melding: "There was an error creating your own party".
[ Voor 26% gewijzigd door Toewan op 01-06-2012 00:48 ]
uurtje later inmiddels en hij ligt er weer uit
error 1 .. die hadden we nog niet gehad...
"error creating your own party" en op de achtergrond zie ik staan "level 0". Lijkt er dus op alsof de server met de characters erop down is oid.
http://eu.battle.net/d3/en/statusBuntmans schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 01:15:
[...]
uurtje later inmiddels en hij ligt er weer uit
error 1 .. die hadden we nog niet gehad...
"error creating your own party" en op de achtergrond zie ik staan "level 0". Lijkt er dus op alsof de server met de characters erop down is oid.
servers liggen allemaal plat...zal wel onderhoud zijn of al-shabaab heeft er een aanslag op gepleegd..
http://yor.minitroopers.com

Serieus he. Dit is de tip van een blizzard gast alleen werkt dit natuurlijk niet bij mij. De fuck, wordt er nu echt zat van met dat gezeik rondom diablo. Ik dacht dat ze het motto hanteerden "when it's finished". Nou niet dus.
Hello,
Please on the Launcher, disable the option called Enable Peer-to-Peer transfer
Then, remove this file:
Diablo III\Updates\d3-0-9749-Win-final.mpq
And try the game again.
If that doesn't work, please remove these files:
1. Delete "\Diablo III\Updates\d3-0-9749-Win-final.MPQ"
2. Delete "\Diablo III\Data_D3\PC\MPQs\Cache\patch-enGB-9749.MPQ"
3. Delete "\Diablo III\Data_D3\PC\MPQs\base\patch-base-9749.MPQ"
Then restart the Launcher once more and attempt to patch.
TMAXTINT
Yoepie, nu sinds de laatste patch, enorme fps drops.
Ik kreeg die error met de patch ook wel, de game startte echter zonder problemen en liep ook verder zonder problemen (op de gebruikelijke frame-drops in de sewers na uiteraard).
En hij ligt er weer eens uit hoor. Ik hoop dat ze het snel eens aan de praat gaan krijgen!
gisterenavond uren zitten wachten op servers, maintenance was ineens vroeger.. duurde langer.. en langer... en langer...... toen maar gaan slapen
vandaag eerst alle dingen doen die ik moest doen, alles klaar, zit eindelijk voor diablo, doet het...
30 minuten spelen... en ... GODGLOEIENDE
vandaag eerst alle dingen doen die ik moest doen, alles klaar, zit eindelijk voor diablo, doet het...
30 minuten spelen... en ... GODGLOEIENDE
server problemen alom, maar ik heb nog nooit ook maar 1 hapering in fps gezien, voor of na patch.Bartjeh schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:10:
Yoepie, nu sinds de laatste patch, enorme fps drops.
Afgelopen weekend heb ik Diablo 3 óók op mijn netbook geïnstalleerd, naast mijn pc. Ik was lvl 45 op mijn desktop, maar toen in op mijn netbook inlogde kreeg ik niet mijn hero te zien en startte ik een nieuwe Demon Hunter. Ik heb slechts een half uur gespeeld op de netbook vanaf lvl 1, maar toen ik dinsdag thuiskwam en op de desktop weer inlogde, was mijn character wel weer beschikbaar op lvl 45.
Echter, al mijn gear, inventory, geld, stash (op de mushroom na) was weg, en ik stond op de plek waar quest 1 op normal begon. Ik kon wel gewoon verder gaan in Nightmare op de quest waar ik gebleven was, maar ik ben wel al mijn gear en geld kwijt. De auctions waren er nog wel, 2 items sold kon ik gewoon naar mijn stash sturen, en de unsold items ook.
Komt dit doordat ik op mijn netbook probeerde te gamen, of heb ik iets fout gedaan of iets anders?
Echter, al mijn gear, inventory, geld, stash (op de mushroom na) was weg, en ik stond op de plek waar quest 1 op normal begon. Ik kon wel gewoon verder gaan in Nightmare op de quest waar ik gebleven was, maar ik ben wel al mijn gear en geld kwijt. De auctions waren er nog wel, 2 items sold kon ik gewoon naar mijn stash sturen, en de unsold items ook.
Komt dit doordat ik op mijn netbook probeerde te gamen, of heb ik iets fout gedaan of iets anders?
Eindelijk was ik error 37 te slim af en kon ik inloggen. Bij character select kreeg ik dan error 1: unable to create your own party.
Errors, gotta catch em all.
Errors, gotta catch em all.
Anoniem: 104748
Ik had zojuist hetzelfde, en besefte me toen dat je uiteraard wel de juiste code moet pakken. Niet degene met 9749 dus, maar degene die bij jou van toepassing is. (98.....) En nu is het weer goed bij mij.Marruk schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:20:
[afbeelding]
Serieus he. Dit is de tip van een blizzard gast alleen werkt dit natuurlijk niet bij mij. De fuck, wordt er nu echt zat van met dat gezeik rondom diablo. Ik dacht dat ze het motto hanteerden "when it's finished". Nou niet dus.
Hello,
Please on the Launcher, disable the option called Enable Peer-to-Peer transfer
Then, remove this file:
Diablo III\Updates\d3-0-9749-Win-final.mpq
And try the game again.
If that doesn't work, please remove these files:
1. Delete "\Diablo III\Updates\d3-0-9749-Win-final.MPQ"
2. Delete "\Diablo III\Data_D3\PC\MPQs\Cache\patch-enGB-9749.MPQ"
3. Delete "\Diablo III\Data_D3\PC\MPQs\base\patch-base-9749.MPQ"
Then restart the Launcher once more and attempt to patch.
Zo dus;
1. Delete "\Diablo III\Updates\d3-0-9858-Win-final.MPQ"
2. Delete "\Diablo III\Data_D3\PC\MPQs\Cache\patch-enGB-9858.MPQ"
3. Delete "\Diablo III\Data_D3\PC\MPQs\base\patch-base-9858.MPQ"
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 01-06-2012 20:08 ]
Dit is wel raar. Ik wilde kijken hoe mijn wapen het deed op de ah tussen zijn concurrenten, maar ik krijg em niet meer gevonden.

Ik zoek op 2handed weapons met minimaal 100 int van de 250.000.

Ik zoek op 2handed weapons met minimaal 100 int van de 250.000.
Meer mensen hier error 316708? Dus wel opstarten inloggen en hero list etc, maar als je iemand wilt joinen wordt je gekicked...
Aannames zijn fataal.
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4078548474?page=5GaMeOvEr schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 21:31:
Meer mensen hier error 316708? Dus wel opstarten inloggen en hero list etc, maar als je iemand wilt joinen wordt je gekicked...
Dat is een ja dus.
Zag er alleen nog niemand mee in dit topic, vandaar.
Aannames zijn fataal.
Daarom stuur ik die link. Zodat je je niet alleen voeltGaMeOvEr schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 21:47:
Dat is een ja dus.Zag er alleen nog niemand mee in dit topic, vandaar.
Kun je mij helpen en zoeken naar mijn wapen?
Iemand enig idee hoe error 3007 op te lossen?
- ik heb de router al een schop gegeven
- ik heb de poort 1119 al geforward zoals door blizzard aangegeven
- ben standaard ingelogged in het general chat kanaal
Kan iemand mij wijzen op de starter edition? Ik zit hier: https://us.battle.net/account/management/download/ maar kan alleen de full version downloaden. Ik heb een guest pass van een vriend gekregen, zou nu graag spelen, maar die client staat er gewoon niet tussen. Is hij bij anderen wel zichtbaar?
PSN: DutchTrickle PVoutput