Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

MicGlou schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:21:
[...]

Als dat zo is dan kan ik niet anders concluderen dan dat het gekozen systeem van Blizzard nogal 'gevoelig' is en voor een niet zo prettige gaming ervaring kan zorgen. Ik heb dus het vermoeden dat dit komt omdat de server bij mij op 'The Americas' staat ingesteld, maar daar heb ik niet zelf voor gekozen zoals eerder opgemerkt. Het veranderen van de server resulteert in het niet verder kunnen spelen met mijn gekozen hero en Blizzard heeft al in verschillende draadjes aangegeven op battle.net niet aan character roll-over te doen tussen de continentale servers.

Als loot e.d. allemaal constant geupdate moet worden, doen mij dan maar een dagelijkse update oid, want dit nu zorgt voor veel problemen... als ik de battle.net forums eventjes doorlees ben ik ook niet de enige die soortgelijke problemen ondervind en er inmiddels helemaal de zenuwen van krijgt. Het mag toch niet zo zijn dat wanneer je een iets mindere verbinding met de server hebt dit gewoon je complete speelplezier vergalt... al helemaal niet voor een singleplayer game!

Ik zal wel even verder grinden met mijn hero tot het einde en daarna een hero beginnen op de Europese servers. Maar als dat het ook niet oplost, dan breng ik de game terug want zo is het af en toe echt niet leuk meer.... nooit gedacht te rage-quitten op een game als deze voor glitch problemen. Het zou echt jammer zijn, want als het even soepel werkt is het wel genieten van de grappige dialogen en de bizarre dingen die je ziet... maar 30x dood vanwege een klote lagg glitch wordt niemand vrolijk van, zeker als het voor het type game totaal niet nodig is.
Even resumerend:
Je speelt op een Amerikaanse ipv op een EU server en ervaart problemen met de verbinding.
Je wist niet, dat Diablo geen offline SP kende.

Mijn advies: Heel gauw op een EU server gaan spelen en gaan genieten van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373674

Mogguh,

Zijn er nog meer mensen die sinds gisteren last hebben van complete crash van het systeem tijdens het spelen van D3? Ik heb net gewoon een systeem herstel moeten doen omdar gewoon niets het meer deed.

Had naast de game ook skype aan staan. Gisteren crashde die ook 2 keer (maar na een restart deed alles het weer) en toen had ik steeds media player daarnaast open staan.

Erg vreemd dit.. hoor graag of ik de enige ben... want dan begin ik mij ff zorgen te maken of het hardware/software zaken kunnen zijn.

Heb het opgelost... Cache folder deleten en alle problemen waren weg... staat in C:\ProgramData\Blizzard Entertainment\Battle.net --> cache folder

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 373674 op 09-06-2012 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:59
Azqi schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:21:
[...]

Even resumerend:
Je speelt op een Amerikaanse ipv op een EU server en ervaart problemen met de verbinding.
Je wist niet, dat Diablo geen offline SP kende.

Mijn advies: Heel gauw op een EU server gaan spelen en gaan genieten van het spel.
Ik wist niet dat Diablo geen 'offline' SP kenden omdat het een zeldzaamheid is... dat zullen denk ik ook maar zeer weinig mensen weten. En EU servers geven geen relaas, de response wanneer er nieuwe items geladen moet worden is niet goed, met DL-monitor is ook te zien dat er gewoon eventjes niets binnenkomt vanuit de Blizzard server, pakketjes lijken te blijven hangen ergens nog voordat het bij mij binnenkomt. Het gebeurd op de EU servers wel minder vaak, maar dan nog blijft het bizar dat dit blijkbaar zo enorm gevoelig is... en zijn tal van klachten over op het forum van battle.net en ik zie het zelfs gebeuren in de video's die je hier en daar tegenkomt op Youtube.

En al zou het wel aan mijn verbinding liggen en het zal af en toe even een seconde haperen, dan is het mijn inziens nog steeds erg vreemd dat dit zoveel impact op de gameplay heeft... bij games zoals MW3 of BF3 of zelfs Starcraft 2 heb ik daar totaal geen last van en dan is een goede response-tijd van veel meer belang. Het gehanteerde systeem door battle.net/blizzard hiervoor is gewoon niet zo best... het lijkt er overigens ook een beetje op dat dit telkens gebeurd op het moment dat een mob een magic item of hoger laat vallen. Gek wordt ik er wel langzamerhand compleet van... voor mij is fun er inmiddels ook echt een beetje uit.

[ Voor 23% gewijzigd door MicGlou op 10-06-2012 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-04 17:38
MicGlou schreef op zondag 10 juni 2012 @ 10:32:
[...]

Ik wist niet dat Diablo geen 'offline' SP kenden omdat het een zeldzaamheid is... dat zullen denk ik ook maar zeer weinig mensen weten.
Er staat volgens mij toch echt op de verpakking en beschrijvingen etc dat je een internet connectie nodig hebt om het te spelen...

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Webgnome schreef op zondag 10 juni 2012 @ 11:06:
[...]

Er staat volgens mij toch echt op de verpakking en beschrijvingen etc dat je een internet connectie nodig hebt om het te spelen...
dat staat op erg veel games tegenwoordig, ik neem niet gelijk aan dat dat dan voor de SP gaat
vaak is de SP het ondergeschoven kindje tegenwoordig vanwege piraterij en omdat gamers vaak toch coop/MP leuker vinden, dus moet je internet hebben voor het "main" gedeelte

bovendien staat het er ook wel 's bij als je bijvoorbeeld de game moet downloaden/online registreren oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Webgnome schreef op zondag 10 juni 2012 @ 11:06:
[...]

Welke game heeft dat niet meer tegenwoordig? Maar dat is nog steeds heel iets anders dan een singeplayer game welke blijkbaar continue online bezig is met de content die je voorgeschoteld krijgt. Prima dat dit vanwege random loot e.d. is, maar zoals ik al zei dus blijkbaar erg kwetsbaar en volgens mij ook niet echt nodig voor een singeplayer game, daar kan vast een minder kwetsbare manier voor gevonden worden. Overigens heb ik de game online gekocht, geen doos of boekje gezien ;) Maar goed, ik blijf er ook bij dat dit gedoe met die random items e.d. veel meer een verkapte manier van anti-piracy en cheaten is waar ik nu als betalende klant last van heb, dan dat het ook werkelijk wat toevoegt aan het hele legendary item gebeuren etc.

Maar goed, ik loop wel tegen meer dingen aan die niet kloppen en nog niet gefixed zijn, zo is het spelen met een Monk ook geen pretje vanwege de movement-bug, dan blijft je character gewoon 'hangen', kan alleen een stapje doen en wordt dan weer terug gegooid. Is ook al een bekend probleem, heeft met de special moves te maken blijkbaar maar er wordt geen vooruitzicht gegeven op een fix tot nu toe. Die character heb ik dus ook al moeten dumpen... ik wordt echt niet vrolijk van deze game op momenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Naast dat het geen probleem is, is het niet de bedoeling dat je vraagt om een guest pass.

[ Voor 71% gewijzigd door psychoclown op 10-06-2012 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-04 11:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Is er misschien een mogelijkheid ergens (desnoods in een *.ini file of whatever) om standaard niet in dat "standaard erin gemikt worden" public chat kanaal te komen?

Ik snap dat ze dat erin gepatcht hebben, een groot irritant spamkanaal is dat zeg.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-04 10:21
heeft iemand ook na de laatste patch flinke framedrops? ik kon vorige week voor de patch nog goed spelen, heb eigenlijk niks meer met mn pc gedaan en het is ook een nieuwe windows installatie

maar nu dus na de laatste patch zodra ik monsters in beeld krijg minder als 10 fps en normaal in towns of zo blijft hij steken op 30

terwijl dat vantevoren in beide gevallen gewoon dik boven de 60 was, het spel is bij mij nu niet speelbaar.

heb al vanalles geprobeerd, alles op low gezet , nieuwe driver ati opnieuw erop gezet maar dat helpt dus allemaal niet
verbinding lijkt ook gewoon goed te zijn zit tussen de 50ms-100ms.

specs:
asus m5a78l
amd phenom II x4 965
asus Ati Radeon HD 6850 1gb
12Gb ram

ik heb verder alleen nog niet de kans gehad om met een andere game te proberen, er is verder nu nog niks op geinstalleerd, vind het alleen zo raar dat hij vorige week gewoon goed werkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GaMeOvEr schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:26:
Is er misschien een mogelijkheid ergens (desnoods in een *.ini file of whatever) om standaard niet in dat "standaard erin gemikt worden" public chat kanaal te komen?

Ik snap dat ze dat erin gepatcht hebben, een groot irritant spamkanaal is dat zeg.
Zou inderdaad fijn zijn, die spambots zijn moeilijk irritant.
Helaas weet ik niet of dat mogelijk is.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-04 10:48
Scorchor schreef op maandag 11 juni 2012 @ 09:43:
heeft iemand ook na de laatste patch flinke framedrops? ik kon vorige week voor de patch nog goed spelen, heb eigenlijk niks meer met mn pc gedaan en het is ook een nieuwe windows installatie

maar nu dus na de laatste patch zodra ik monsters in beeld krijg minder als 10 fps en normaal in towns of zo blijft hij steken op 30

terwijl dat vantevoren in beide gevallen gewoon dik boven de 60 was, het spel is bij mij nu niet speelbaar.

heb al vanalles geprobeerd, alles op low gezet , nieuwe driver ati opnieuw erop gezet maar dat helpt dus allemaal niet
verbinding lijkt ook gewoon goed te zijn zit tussen de 50ms-100ms.

specs:
asus m5a78l
amd phenom II x4 965
asus Ati Radeon HD 6850 1gb
12Gb ram

ik heb verder alleen nog niet de kans gehad om met een andere game te proberen, er is verder nu nog niks op geinstalleerd, vind het alleen zo raar dat hij vorige week gewoon goed werkte
Ik heb daar sinds launch al last van met ongeveer zelfde systeem (hd5870 ipv 6850 + ssd ). En darnaast ook nog eens last van lag spikes.

Ik heb ook nog ontdekt dat ik tijdens het spelen van d3 geen verbinding op de achtergrond mag draaien. Ik vind het wel prettig om bijvoorbeeld dota2 shoutcast / studio voetbal etc te luisteren als ik aan het gamen ben. Als ik dit doe icm d3 dan krijg ik nog meer spikes en de videos happeren, alsof d3 alle bandbreedte in beslag neemt. Echter ik heb task manager opstaan en ik zie gewoon dat er haast niets van mij verbinding gebruikt wordt gemaakt... ook met tcpviewer zie ik dat er geen andere programma's gebruik maken van mijn verbinding.

Ik denk dit allemaal te wijten is aan het "updaten"van monsters en loot. Ik speel ook WoW,dota2, Diablo2 , skyrim en daar heb ik noch fps drops noch lag , zelfs met videos op de achtergrond. Ik hoop dat ze gauw een paar extra performance patches doorvoeren waarbij de problemen afnemen... ;w

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wellicht dat een herinstall van het spel of je cache folder van Diablo 3 eens leeg gooien :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Hijs staat er net weer 5 dagen op nadat ik ben overgestapt op windows8 . Bij windows 7 had ik deze problemen ook al. Zal me cache folder eens legen maar denk toch dat niet veel uitmaakt ;)

Daarbij maak ik op uit de officiële fora dat er mensen zijn met nog veel nieuwere systemen die ook veel problemen hebben. Blizz heeft dus nog wel een paar verbeteringen door te voeren imo

[ Voor 33% gewijzigd door randomice op 11-06-2012 14:48 ]

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
psychoclown schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:12:
Wellicht dat een herinstall van het spel of je cache folder van Diablo 3 eens leeg gooien :)
de cache ga ik in ieder geval zeker leeg gooien als ik straks thuis ben.

op zich is een herinstall daarna de logische stap , maar goed toch apart gezien dat ik vorige week zaterdag mn pc in elkaar gezet heb en diablo opnieuw geinstalleerd had
vorige week zondag ook de hele dag zonder problemen gespeeld, het lijkt wel alsof die patch iets overhoop gegooid heeft.

mocht het helpen laat ik wel even wat weten hier wellicht dat andere er iets aan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
nou heeft dus allemaal niet geholpen

heb cache leeg gegooid
diablo opnieuw geinstalleerd
oudere ati drivers geinstalleerd
weer de nieuwste drivers erop gezet
aa afgezet

zodra ik monsters in het beeld krijg of een pijltje afschiet dropt het nog steeds naar 10 fps
aangezien het sinds de laatste patch was ga ik maar gewoon hopen dat ze het fixen want aan mn pc kan het gewoon niet meer liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Zover ben ik nu ook. Ik wacht een paar patches en anders stap ik over naar een ivy bridge met nvdia 6 serie. Ik wil gewoon de game spelen op max fps zonder.drops ....

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1109
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-04 18:50
Hallo!
Lees al dat anderen ook wat last hebben van framedrops. Om zeker te zijn dat dit niet alleen aan mn hardware ligt, willen jullie even kijken naar mn specs?
C2D op 3ghz, GTX260, 4GB
Het is voor mij onmogelijk om het spel fatsoenlijk te draaien op 1680x1050, ook niet met alles op low.
In je eentje is het net speelbaar, met 2 man al behoorlijke drops en met 3 man absoluut niet te doen...
Voor wat ik gelezen heb lijkt mijn hardware niet het probleem, toch?

Gr. Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-04 08:02
Voor mensen met frame drops kunnen ook nog deze oplossing proberen:

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4210122218?page=1

Ik heb het zelf getest op ATI kaart, weet niet of het ook op Nvidia werkt. Zit nu stabiel aan de 60 FPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven_X3
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-04 16:25
Nog nooit echt last gehad van lagg waaraan ik dood kon gaan. Verder wel fps-drops om van te janken als ik in de eerste 10 minuten een groep tegenkom of erin teleporteer. Heb op low textures na alles op max zonder vsync FullHD op een R6970. Draaide voorheen rocksolid 100 FPS zonder drops, maar 3 updates teru veranderde dat. Nu kom ik bij mobs vaak tussen de 60-90, als ik erin spawn tot wel 0.7FPS voor zeker 10 seconden. Hardcore heeft voor mij zo absoluut geen zin, ben dan ook gestopt op lvl 58.
Overige Hardware:
i7 960
Rampage III Extreme
12GB 1600 XMS3 corsair (6x2)
850W Recom Mk. II

Zie ook dat de GPU vaak onder de 50% blijft, evenals CPU
Gemiddelde ping van <30ms

Vergeten te plaatsen wat voor opslag ik had:
Vertex 3 120GB
WD 500GB in raid

[ Voor 5% gewijzigd door Raven_X3 op 13-06-2012 10:15 . Reden: sbmuc ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:04
Raven_X3 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:05:
Nog nooit echt last gehad van lagg waaraan ik dood kon gaan. Verder wel fps-drops om van te janken als ik in de eerste 10 minuten een groep tegenkom of erin teleporteer. Heb op low textures na alles op max zonder vsync FullHD op een R6970. Draaide voorheen rocksolid 100 FPS zonder drops, maar 3 updates teru veranderde dat. Nu kom ik bij mobs vaak tussen de 60-90, als ik erin spawn tot wel 0.7FPS voor zeker 10 seconden. Hardcore heeft voor mij zo absoluut geen zin, ben dan ook gestopt op lvl 58.
Overige Hardware:
i7 960
Rampage III Extreme
12GB 1600 XMS3 corsair (6x2)
850W Recom Mk. II

Zie ook dat de GPU vaak onder de 50% blijft, evenals CPU
Gemiddelde ping van <30ms
Heb je wel een SSD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-04 16:18

D-rez

dexels

en je bent zeker dat alles geoptimaliseerd is en alle juiste drivers geïnstalleerd zijn? Want ik heb hier toch nog niet eerder over gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven_X3
  • Laatst online: 26-04 16:25
D-rez schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:23:
en je bent zeker dat alles geoptimaliseerd is en alle juiste drivers geïnstalleerd zijn? Want ik heb hier toch nog niet eerder over gelezen.
Vind het vooral raar dat ik het pas na die ene patch heb, zit wel nog op een verouderde gpu driver, de nieuwste draait niet lekker, dan heb ik ook met BF3 minder FPS, die draai ik nu ultra op steady 40, niet veel, maar genoeg.

[ Voor 18% gewijzigd door Raven_X3 op 13-06-2012 10:33 . Reden: quote faal ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Feralio schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:35:
Voor mensen met frame drops kunnen ook nog deze oplossing proberen:

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4210122218?page=1

Ik heb het zelf getest op ATI kaart, weet niet of het ook op Nvidia werkt. Zit nu stabiel aan de 60 FPS
Dat werkt bij mij ook maar ik vind toch dat je zonder 3rd party software met een high end systeem de max fps zou moeten kunnen halen. Blizz krijgt van mij toch wel min punten hiervoor , om over de latency nog maar te zwijgen..

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 26-04 11:12

GaMeOvEr

Is een hork.

psychoclown schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:01:
[...]

Zou inderdaad fijn zijn, die spambots zijn moeilijk irritant.
Helaas weet ik niet of dat mogelijk is.
Bij de laatste patch join je niet meer automatisch! Jeuj!

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-04 15:54
he jongens. ik wil mijn mobile number linken om paypal te kunnen gebruiken voor de RMAH, maar ik krijg geen activatiecode gestuurd. ik heb mijn volledige nummer geprobeerd (10 cijfers) en de laatste 9 cijfers, bij 8 cijfers zegt ie dat dat nummer niet uit mijn land komt. IS er extreme delay ofzo?
ok er is dus extreme delay

[ Voor 5% gewijzigd door questarey op 15-06-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 10:22

scorpie

Supra Addict

Ik heb problemen om m'n PayPal account in D3 geactiveerd te krijgen. Ik heb m'n PayPal account gelinked via battle.net, ging allemaal netjes, maar als ik nu iets wil kopen / verkopen krijg ik in de auction house mooi te zien: "You have not yet set up a PayPal account to receive funds from the real-money auction house. Click 'okay' to set up a PayPal account now."

Maar ik heb em dus al gekoppeld.. Heb ook al uitgelogd en opnieuw ingelogd.. iemand een idee wat ik nog kan proberen? :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
Raven_X3 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:32:
[...]

Vind het vooral raar dat ik het pas na die ene patch heb, zit wel nog op een verouderde gpu driver, de nieuwste draait niet lekker, dan heb ik ook met BF3 minder FPS, die draai ik nu ultra op steady 40, niet veel, maar genoeg.
zelfde verhaal als bij mij
ik kan nu ook mn videokaart uitsluiten, heb een nvidia kaart erin gehad en dat veranderd niks, er moet echt iets in het patchen zijn foutgegaan of het moet een ander stukje software zijn wat zit te klooien.

ik ga vandeweek als ik wat tijd heb mn hele systeem een keer opnieuw installeren

Edit:
ik heb het gevonden. ik had een extra disk meegenomen om het spel op te zetten en dat was ook niet de oplossing.
ik heb daarna processor affinity zodra het spel aan stond op 1 processor gezet en toen begon het ineens hogere fps te halen en niet meer te haperen.
Toen ik daarna vsync aangezet had en de fps limiters allebei uitgevinkt had heb ik gisteren weer een avondje kunnen spelen. het haperde nog wel eens en met 2 man in een spel was het ook nog niet alles, maar in ieder geval is het speelbaar.
dat wil niet zeggen dat ik vind dat het opgelost is, voor de laatste 2 patches liep het spel stukken beter op dit systeem

[ Voor 32% gewijzigd door Scorchor op 19-06-2012 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-04 12:46
Voor de eerste patch liep het gewoon prima stabiel op 60 fps. Sinds die patch loopt het zeer matig. Zonder mobs 30-60fps. Met drops naar 2-3 zodra er mobs/spells/andere spelers lopen.
Echter is dit niet altijd het geval. Op sommige dagen draait het prima stabiel op 60.

Vanalles geprobeerd, andere drivers (nieuwere/oudere). Allerhande instellingen veranderd aan de gpu. CPU affinity geprobeerd. Instellingen in D3 zelf gewijzigd. Complete format van de schijf en opnieuw beginnen.

Ik lees hier en daar dat het een optimus probleem is, echter geeft nvidia zelf wel aan dat het op de nvidia gpu draait ipv integrated chip...

Even voor de compleetheid:
i7 2630qm
gt540m
m4 Crucial ssd (128gig)

Aan de spec zou het niet moeten liggen, vooral niet gezien het feit dat het bij launch prima liep (Op error 37 na :D)

Las wel ergens dat iemand wat verbetering had verkregen door z'n gpu te underclocken, maar ik wacht maar liever op een fix vanuit blizzard....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog meer mensen issues met inloggen op het moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:56
Zijn er meer mensen die niet meer kunnen inloggen?

Ik kan op mijn laptop gewoon inloggen, maar op mijn desktop zegt hij dat er een nieuwe patch is en sluit vervolgens of om niks te installeren. Een enkele keer zegt ie diablo III is already running.

Iemand hier een oplossing voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Ruudvanelk schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 21:08:
Zijn er meer mensen die niet meer kunnen inloggen?

Ik kan op mijn laptop gewoon inloggen, maar op mijn desktop zegt hij dat er een nieuwe patch is en sluit vervolgens of om niks te installeren. Een enkele keer zegt ie diablo III is already running.

Iemand hier een oplossing voor
Herinstallatie wellicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:08
PC even restarten, werkte vanmiddag ook.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:56
mouzetc schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 21:09:
[...]

PC even restarten, werkte vanmiddag ook.
Heb ik zojuist gedaan, zonder effect.

[ Voor 11% gewijzigd door Ruut88 op 19-06-2012 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-01 20:51
Dat gebeurt als je een US client hebt. Die patched eerder dan EU versies en dan kan je niet meer inloggen. Dus wacht tot EU ook patched of installeer een EU client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-04 21:18
Creqaw schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 21:12:
Dat gebeurt als je een US client hebt. Die patched eerder dan EU versies en dan kan je niet meer inloggen. Dus wacht tot EU ook patched of installeer een EU client.
wat je kunt doen:

ga naar c:\Program files(x 86)\Diablo III\Data_D3\PC en open de reamlist.dtf. Verwijder de regel die er staat en vervang deze door:
set patchlist enGB.patch.battle.net:1119/patch
dit heb ik gedaan met de eerste patch en dat werkte goed. Kan niet garanderen dat het nu nog werkt ;)

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik blijf het, ondanks mijn opperste waardering voor het spel, bloedirritant vinden dat je een origineel van Blizzard gedownload spel automatisch gepatcht ziet worden, waarna je het niet meer opnieuw aan de praat krijgt.

(OSX overigens)

[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 20-06-2012 00:43 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Ik had ook dat probleem laatst. Had de US client per ongeluk gebruikt bij mijn oorspronkelijke installatie. Nooit problemen mee gehad tot de nieuwste patch release in de VS. Kon wel spel starten maar kreeg bij opstarten de melding dat er een nieuwere versie beschikbaar was die ik moest downloaden. Vervolgens verdween het Diablo proces telkens. De patch was in de EU nog niet live. Oplossing: Diablo uninstall. Download EU client. Diablo install. Go go go. :) (Super snelle installatie overigens.)

Helaas werkte het niet om de region aan te passen. Moest echt opnieuw een install doen om weer aan de slag te kunnen. Niet een fout van Diablo maar van de user (mij in dit geval). Moet de user maar zijn doppen gebruiken en niet doen alsof hij uit de VS komt terwijl hij in Nederland woont. :P

Wisselen van client leverde overigens nul problemenen op met characters. Mijn US poppetjes zijn er nog net als mijn EU mennekes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-04 03:27
Hallo,
Dit is niet echt een probleem maar meer een probleem voorkomen.
Ik ga een laptop aanschaffen en wat zijn jullie ervaringen met laptops en diablo III? Heb je een zware laptop nodig voor D3? Ik heb geen zin in een lawaaierig bakbeest (idle, gamen maakt niet uit)
Welk van de gpu's voldoet?
GT520mx (pricewatch: Samsung 300V3A-S04NL)
GeForce 610M (pricewatch: Asus K53SD-SX336V)
GeForce GT630M(pricewatch: Lenovo IdeaPad Z580)
Radeon HD7670M (pricewatch: Asus K53TK-SX023V)

En mocht ik voor een ultrabook gaan: Halen die intel HD4000 graphics het? (pricewatch: Asus Zenbook UX31A-R4003V)

Welke ervaring hebben jullie met je laptop en welke cpu/gpu heb je?

[ Voor 3% gewijzigd door Heilige Kaas op 23-06-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Dit gemist : reviews: Diablo III: welke hardware heb je nodig? ??

Kijk daar effe naar en vergelijk nog een beetje de laptop versies met de desktop versies van de videokaarten en dan kom je er wel uit denk ik :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 24-04 16:27
Iemand bekend met de foutcode "Authenticator value invalid." ?

Sinds vandaag heb ik dat. Heb wat topics gevonden en daar wordt het syncen van de (mobile) client aangeraden maar dat helpt niet.

Zeer frustrerend dat ik 'm niet kan weghalen want dan moet ik eerst inloggen, of m'n paspoort inscannen :F

[edit]
Het viel me op dat de codes anders in mn telefoon stonden dan die ik heb opgeschreven.
Oplossing: restore gedaan met de mobile authenticator met de codes die ik kreeg bij installeren en nu werkt het weer.

[ Voor 49% gewijzigd door Gman op 28-06-2012 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:31

H.Boss

Hugo Boss

Voor diegene die willen weten of het op een HD5450(passief gekoeld) draait. "Ja". Ik heb vanochtend mijn Diablo 3 binnengekregen, maar had vandaag ook mijn HD7770 verwacht, alleen door een fout morgen pas.

Ik kon natuurlijk niet wachten. En had Diablo 3 geinstalleerd. En moet zeggen loopt prima. Niet met alle pracht en praal aan maar toch genoeg details om je in het verhaal te laten meezuigen.

Instellingen:

1280 x 720 (native van mijn scherm is 1080p)
vsync aan.
shadows uit.
details medium
en nog een aantal instellingen op medium.

Ik kan wel vertellen dat alles gewoon ook echt soepel loopt zonder lag. Dit is natuurlijk niet het uiterste uit de game halen, maar ik moet wachten tot morgen en dat kon ik niet.

Daarnaast draai ik samen met die HD5450 een i5-3450 en 8 GB geheugen.

Dit is ter info voor de mensen die willen weten of het op een HD5450 draait, aangezien dat echt low van de lowend is.

edit: het passief gekoelde HD5450 kaartje komt niet boven de 65 graden uit. Best netjes. Idle draait die bij mij op 43.

[ Voor 6% gewijzigd door H.Boss op 29-06-2012 16:06 ]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
apart dan dat ik met mijn GT630m wel framdrops krijg. Maar ik vemoed al dat dit aan mijn HDD ligt. Deze word nog vervangen door een mooie ssd. Ook vreemd dat bijvoorbeeld alles op het hoogst de framdrops maar een beetje verergerd tegenover alles op het laagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

MrJoker1985 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:03:
Voor diegene die willen weten of het op een HD5450(passief gekoeld) draait. "Ja". Ik heb vanochtend mijn Diablo 3 binnengekregen, maar had vandaag ook mijn HD7770 verwacht, alleen door een fout morgen pas.

Ik kon natuurlijk niet wachten. En had Diablo 3 geinstalleerd. En moet zeggen loopt prima. Niet met alle pracht en praal aan maar toch genoeg details om je in het verhaal te laten meezuigen.

Instellingen:

1280 x 720 (native van mijn scherm is 1080p)
vsync aan.
shadows uit.
details medium
en nog een aantal instellingen op medium.

Ik kan wel vertellen dat alles gewoon ook echt soepel loopt zonder lag. Dit is natuurlijk niet het uiterste uit de game halen, maar ik moet wachten tot morgen en dat kon ik niet.

Daarnaast draai ik samen met die HD5450 een i5-3450 en 8 GB geheugen.

Dit is ter info voor de mensen die willen weten of het op een HD5450 draait, aangezien dat echt low van de lowend is.

edit: het passief gekoelde HD5450 kaartje komt niet boven de 65 graden uit. Best netjes. Idle draait die bij mij op 43.
Heb zelf een HD4870, draai alles op max... 8)7

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Heilige Kaas schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:47:
apart dan dat ik met mijn GT630m wel framdrops krijg. Maar ik vemoed al dat dit aan mijn HDD ligt. Deze word nog vervangen door een mooie ssd. Ook vreemd dat bijvoorbeeld alles op het hoogst de framdrops maar een beetje verergerd tegenover alles op het laagst.
Ik heb zelf ook een SSD maar als windows boot disk. En Diablo 3 heb ik op mijn samsung HDD gezet. Normaal zou die van HDD niet langzamer moeten gaan, alleen met laden misschien. Maar daar merk ik niks van.

Edit: Btw ik heb een 5400rpm samsung 1 TB schijf. Dus qua toerental net zo snel als jouw laptop hardeschijf.

[ Voor 8% gewijzigd door H.Boss op 29-06-2012 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Elvis schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 18:56:
[...]

Heb zelf een HD4870, draai alles op max... 8)7
Ja, maar die is ook heel wat krachtiger dan een HD5450 haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Mensen met een amd en met overdrive aan. Zet de overdrive eens uit. Dit wae bij mij de boosdoener. Enkel krijg ik nu wel en artifract maar dat is een ander verhaal...

[ Voor 10% gewijzigd door randomice op 30-06-2012 12:33 ]

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Meer mensen met problemen in het Auction House vandaag? 10 items erin gezet, ga een uurtje spelen en daarna gaf het nog maar 3 items aan. Dacht eerst, dat is snel verdiend... maar niets is complete, lijst is helemaal leeg. Maar ook het aantal klopt niet van de lopende auctions, er wordt aangegeven dat er 3 lopende auctions zijn... maar ik zie er maar twee... en dat horen er dus 10 te zijn.

Edit: Inmiddels zijn er weer een paar items verschenen, maar het loopt nog steeds niet echt lekker. Zullen ze bij Blizzard ook van de schrikkelseconde bug last hebben?

Edit2: Auction House is nu volledig offline... iig op de Europese servers.

Edit3: Auction dan weer online, dan weer offline... en het werkt eigenlijk al niet meer lekker sinds de laatste patch, zoals hieronder ook al wordt aangegeven. Veel movement glitches ineens en ook de cpu lijkt nu ineens harder te moeten t.o. minder werk voor de videokaart. Ook slechte verbindingen af en toe bij public matches, geklaag in de chat over 'teleporterende' medespelers.

[ Voor 45% gewijzigd door MicGlou op 03-07-2012 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Heilige Kaas schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:47:
Jouw SSD gaat hier totaal niks aan veranderen vrees ik. Buiten de normale Windows system HDD activiteit bufferen de meeste games toch echt de meeste data in hetbgeheugen. En verder wordt het gamedesign niet gericht op systemen met SSD's maar op die met normale HDD's.

Overigens draait D3 bij mij nog veel slechter na de laatste Patch en ook bij mij geen drol verschil tussen hoogste en laagste settings. Wat mij betreft is er dus iets fundamenteels niet in de haak. }:O

[ Voor 13% gewijzigd door Darth Malak op 02-07-2012 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144052

Problem signature:
Problem Event Name: APPCRASH
Application Name: Diablo III.exe
Application Version: 1.0.3.10485
Application Timestamp: 4fee5e3c
Fault Module Name: ntdll.dll
Fault Module Version: 6.1.7601.17725
Fault Module Timestamp: 4ec49b8f
Exception Code: c0000005
Exception Offset: 000222b2
OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.4
Locale ID: 1033
Additional Information 1: c2a8
Additional Information 2: c2a8c718731fef45c93d04acf896c02f
Additional Information 3: 4e43
Additional Information 4: 4e438566b631188f6798ec953c18f1dc

Read our privacy statement online:
http://go.microsoft.com/f...inkid=104288&clcid=0x0409

If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline:
C:\Windows\system32\en-US\erofflps.txt

Krijgen we dit gezeik nou weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Anoniem: 144052 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 19:31:
Problem signature:
Problem Event Name: APPCRASH
Application Name: Diablo III.exe
Application Version: 1.0.3.10485
Application Timestamp: 4fee5e3c
Fault Module Name: ntdll.dll
Fault Module Version: 6.1.7601.17725
Fault Module Timestamp: 4ec49b8f
Exception Code: c0000005
Exception Offset: 000222b2
OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.4
Locale ID: 1033
Additional Information 1: c2a8
Additional Information 2: c2a8c718731fef45c93d04acf896c02f
Additional Information 3: 4e43
Additional Information 4: 4e438566b631188f6798ec953c18f1dc

Read our privacy statement online:
http://go.microsoft.com/f...inkid=104288&clcid=0x0409

If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline:
C:\Windows\system32\en-US\erofflps.txt

Krijgen we dit gezeik nou weer..
Zelfde hier. Iets met een patch ofzo? Zint me alleszins niet :(

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Tokkes schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 22:32:
[...]

Zelfde hier. Iets met een patch ofzo? Zint me alleszins niet :(
Zie onderaan de pagina. Hier is een problemen topic voor.

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-04 23:13
Ben tevreden met de 1.04, dropt nu meer loot en het samenspelen is nu veel fijner. Echter lijkt het of er nu meer grafische problemen zijn.

Met dezelfde instellingen als voor de patch lijkt het allemaal wat hakkeliger te verlopen, zowel alleen als in een party met 4 man. Ook heb ik nu 2x iets van 1/2 second even wat rare kleuren op mijn scherm gehad. Als ik rondloop met de muis gaat het nog wel, maar zodra ik auto-walk inhoudt gedruk en dan met mijn muis wil sturen, lijkt het net of de muis steeds vasthangt, en al helemaal als ik over andere npc's heen beweeg, dan lijken ze te plakken.

Voorheen had ik hier geen last van, en ook wat met de instellingen spelen levert niets op. Zou dit van de nieuwste patch kunnen komen?

Edit: Hier hetzelfde probleem https://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6369328249?page=1 Oplossing zou zijn om schermtekst op 100% te zetten.

[ Voor 9% gewijzigd door ninc op 23-08-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:27
Sinds gister kan ik D3 niet meer opstarten, zodra ik het start komt windows met de melding: Diablo has stopped working. En dan sluit hij af :'(

Re-install van D3 geprobeerd. Comptabiliteit mode, run as administrator. Maar niks!

Als ik D3 direct of via de launcher start hoor ik net nog het begin van de muziek, en dan gaat het fout.
Volgens mij is het sinds een windows update, heb namelijk net een nieuwe windows installatie. Maar restore points gaan niet ver genoeg terug.. en kan de updates niet verwijderen om te testen.

Iemand? ;w

[ Voor 21% gewijzigd door R0y. op 02-09-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Laatst online: 23:33

SkyStreaker

Move on up!

Was er niet een /safemode commandline optie voor D3?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
SkyStreaker schreef op zondag 02 september 2012 @ 14:56:
Was er niet een /safemode commandline optie voor D3?
Even gegoogled en in mijn geval:

"E:\games\d3\diablo III\diablo III.exe" -safemode

Helpt helaas niks :X

Wat me wel opviel, is dat er net voor de windows error, nog een error is.. van D3.. maar dat gaat zo snel. Ik kijken of er ergens logs zijn te vinden.
Er is daar al niks meer van te zien... 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door R0y. op 02-09-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
R0y. schreef op zondag 02 september 2012 @ 15:03:
[...]

Even gegoogled en in mijn geval:

"E:\games\d3\diablo III\diablo III.exe" -safemode

Helpt helaas niks :X

Wat me wel opviel, is dat er net voor de windows error, nog een error is.. van D3.. maar dat gaat zo snel. Ik kijken of er ergens logs zijn te vinden.
Er is daar al niks meer van te zien... 8)7
Probeer een screenshot goed te timen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Heilige Kaas schreef op zondag 02 september 2012 @ 18:40:
[...]

Probeer een screenshot goed te timen ;)
Was ook al de planning. Maar ik had de Bnet folder verwijderd, later weer toegevoegd en toen was de error weg. :9

Maar ik baal er echt van, want ik wou juist vandaag lekker ff met D3 aan de slag..

EDIT:
En... het werkt... ineens... wtf? 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door R0y. op 02-09-2012 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-04 13:43

Tornado1.0

Work in progress

Geen idee of dit al behandeld is, maar het lukt me niet om screenshots van diablo te maken. Als ik op prt sc druk, alt+tab en naar paint ga, is er wel een screenshot gemaakt, maar dan van mijn bureaubladen en alle verder openstaande programma's. Iemand enig idee?

If at first you don’t succeed, call an airstrike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SumBeam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-04 17:10
Tornado1.0 schreef op zondag 09 september 2012 @ 23:01:
Geen idee of dit al behandeld is, maar het lukt me niet om screenshots van diablo te maken. Als ik op prt sc druk, alt+tab en naar paint ga, is er wel een screenshot gemaakt, maar dan van mijn bureaubladen en alle verder openstaande programma's. Iemand enig idee?
Kijk eens in Documenten -> Diablo III ;) Daar worden ze automatisch opgeslagen als je op print screen drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0

Tornado1.0

Work in progress

SumBeam schreef op zondag 09 september 2012 @ 23:13:
[...]

Kijk eens in Documenten -> Diablo III ;) Daar worden ze automatisch opgeslagen als je op print screen drukt.
Oke zal als ik thuis ben eens kijken, maar ik las een tijd geleden ook berichten van mensen die met programma's als Snagit wel degelijk directe screenshots konden maken. Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DIKKEHENK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-04 21:57
ok, D3 aangeschaft, maar m'n grafische driver blijft er maar uit knallen. ( Spel loopt vast, beeld zwart, 10 seconden later gaat het weer verder , en dan weer vast, etc etc )
Ik heb 12.4, 12.4hotfix en nu 12.8 geprobeerd, geen verschil.
kaart is een asus 7950 die het voor de rest perfect doet.

Alles al geprobeerd, settings terug gezet, alles draait op standaard waardes, nu staat het net nogal vol met deze klacht, en ik lees van alles dat je dient te proberen, inlcuis je EIST instelling van je cpu etc etc.
het spel zelf staat op een SSD, mem is 12 GB, cpu een I7 960, en een ''ticket'' bij battle net staat open.

Leuk spel zeg, helaas is er iets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0

Tornado1.0

Work in progress

DIKKEHENK schreef op zondag 23 september 2012 @ 19:35:
ok, D3 aangeschaft, maar m'n grafische driver blijft er maar uit knallen. ( Spel loopt vast, beeld zwart, 10 seconden later gaat het weer verder , en dan weer vast, etc etc )
Ik heb 12.4, 12.4hotfix en nu 12.8 geprobeerd, geen verschil.
kaart is een asus 7950 die het voor de rest perfect doet.

Alles al geprobeerd, settings terug gezet, alles draait op standaard waardes, nu staat het net nogal vol met deze klacht, en ik lees van alles dat je dient te proberen, inlcuis je EIST instelling van je cpu etc etc.
het spel zelf staat op een SSD, mem is 12 GB, cpu een I7 960, en een ''ticket'' bij battle net staat open.

Leuk spel zeg, helaas is er iets mis mee.
Hoe doet de kaart het bij andere spellen? Wat wordt de temp van je GPU, hoe zit het het met de voeding etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Theimon

Snapte!?

Nog meer mensen met grafische lag/problemen met het verschijnen van 1.0.5? Er lopen op battle.net al wat threads hierover en ze zijn bezig met het onderzoeken van "graphic performance issues", maar ik vroeg me toch af of er hier nog wat mensen waren met hetzelfde euvel.

Edit: Solution found :) Ik speel D3 met Playonlinux op een Gentoo Linux bak. Playonlinux had blijkbaar de shortcut aangepast waardoor D3 nog maar op 1 cpu-core draaide. Door in de shortcut het taskset command er uit te commenten draait alles weer als een zonnetje :)

[ Voor 33% gewijzigd door Theimon op 27-10-2012 12:58 ]

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanhendrik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-11-2024
Een probleem waar ik op battlenet niets over terug kan vinden.

Als ik Diablo open en bij het inlogscherm kom kan ik 1a2 tekens van mijn password intypen voordat het scherm begint te knipperen. Enige dat ik daarna kan doen is op esc drukken.
Iemand een idee hoe dit op te lossen?

[ Voor 1% gewijzigd door Stefanhendrik op 22-10-2012 10:58 . Reden: Opgelost naar herinstallatie Windows en D3 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-04 12:38

Madstorm

Derping all the way!

Had het in de officiële diablo3 gepost, maar het hoort eigenlijk hier thuis, vandaar nog eens mij post:

Iemand hier ook last van dat ze steeds uit de game worden gegooid, terug naar het inlog scherm? Ik heb dit weekend zonder te overdrijven dit wel 50 keer gehad. Oplaatst begint dit toch erg te irriteren.

Ik krijg dan de melding "your connection to the battle net has been lost".

Ik weet zeker dat mijn internet connectie niet uitvalt. Meestal kan ik na deze melding meteen weer inloggen, waarna ik mijn partij automatisch weer join. Soms moet ik een paar keer op login drukken voordat ik ook weer kan joinen (dan geeft hij mij een melding dat hij geen verbinding kan maken met de battle.net servers, en dat ik de status van de servers kan kijken op blablabla).

Oftewel erg frustrerend dit :(

Edit: Typgebrek

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Laatst online: 04-03 07:18
Ik krijg zeer regelmatig een crash naar desktop wanneer ik in Act 3 speel. De error is dan 'could not validate core files'. Wanneer ik erna terug inlog en verder ga in A3 dan zie ik de grond niet meer op sommige plekken, enkel mezelf & mobs. Zeer irritant. Nog iemand met hetzelfde probleem?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
tboheeren schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 12:23:
Ik krijg zeer regelmatig een crash naar desktop wanneer ik in Act 3 speel. De error is dan 'could not validate core files'. Wanneer ik erna terug inlog en verder ga in A3 dan zie ik de grond niet meer op sommige plekken, enkel mezelf & mobs. Zeer irritant. Nog iemand met hetzelfde probleem?
Klint als een probleem die je op kan lossen door het spel helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 25-04 21:52
Iemand een idee wat voor een bandbreedte 1 game vraagt!
het zit zo: mijn vrouw en ik doen d3 samen. Als ik opstart heb ik een lag van ongeveer 20-30ms.. das acceptabel, echter als ze joint.. bam 2000 sec.
Heb een 20mbit lijntje van telfort. Toen diablo net uit kwam geen problemen mee gehad.

En of mijn vrouw of ik nou een game host, dat maakt niet uit.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-04 16:02
Die lijn moet het makkelijk kunnen doen. Ik zit met m'n broer op een 8mbit lijn van ziggo en kunnen makkelijk tegelijk spelen (ook iets van 20-30ms als we samen spelen).
Niet toevallig een slecht ingestelde switch of router ergens?

[ Voor 15% gewijzigd door GWBoes op 20-01-2013 20:13 ]

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Nee, voor de 1.0.6 patch was er niets aan de hand.
heb poort 1119 al open gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Mjah, na een tijdje wikken en wegen toch maar besloten hier om raad te vragen :)

M'n ma speelt D3 (I shit you not :P). Anyway, dat doet ze op een simpel game pc'tje die ik ooit voor haar heb samengesteld. Ding draait op een AsRock 880GMH/USB3, een AMD Athlon II X3 450, 4GB en een Geforce 550Ti.

Het probleem is het volgende: De framerate schokt als een malle. Nu kan dat meerdere oorzaken hebben uiteraard, maar een aantal leads heb ik al, waarvan ik graag zou willen weten welke de meeste impact zou kunnen hebben.

Instellingen zijn niet bijster hoog, en de framerate drops zijn alleen in gevechten merkbaar, bij een steady beeld haalt ze gewoon de 100fps cap. Als OS draait ze Windows 7 32-Bit, dus er is ook maar 3.2GB memory beschikbaar.

Wat ik als eerste zal doen is w7 64-bit installeren. Daardoor zal er ook meer geheugen beschikbaar zijn, maar ergens twijfel ik of dat de bottleneck is. Diablo lijkt me grafisch ook niet zo zwaar dat de videokaart de bottleneck vormt, maarja is het dan echt die cpu..?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
  • Laatst online: 01-09-2023
Hey mensen.

Ik zat erover na te denken om Diablo 3 ook maar eens te kopen, nadat ik even een free trial heb geprobeerd, enkel ik zit met een klein probleempje m.b.t. Battle.net.

Jaren terug had ik ooit een account aangemaakt voor World of Warcraft maar inmiddels heb ik dat spel al zo'n jaar of 4 (of meer) niet meer aangeraakt.

Een paar dagen terug toen ik de trial voor D3 uit wou proberen wou ik deze koppelen aan mijn oude Battle.net account, maar toen ik in wou loggen vroeg hij tot mijn verbazing om een authenticator code.
Deze authenticator heb ik echter nooit gehad en dus ook niet toegevoegd aan mijn account.

Mijn vraag is nu. Vind Battle.net het goed dat ik nu een tweede account heb, onder een andere email, of is dat in strijd met Battle.net TOS? Mijn oude account geef ik niets meer om, ik ben niet van plan om WoW ooit nog aan te raken.

Ik zag dat je de authenticator kon verwijderen van je account, maar dan is een kopie van je I.D. een vereiste. Aangezien ik niet erg happig ben met het verspreiden van mijn I.D. over het internet wil ik hier maar vanaf zien.

Ik wou dit alles op de Battle.net forums posten, maar aangezien je met een gratis account daar niet kan posten biedt dit geen uitkomst.

Het feit dat opeens een authenticator was toegevoegd aan mijn oude account zonder mijn bevestiging maakt mij een beetje zenuwachtig m.b.t. het aanschaffen van Diablo 3.

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-08-2024
Bellen met Blizzard :-)

Anders kun je een 2e account aanmaken (dient op een ander E-mailadres te zijn) en dan werkt het! Natuurlijk, om alles bij elkaar te houden, zou ik je wel adviseren om je oude account te laten heractiveren.

Conclusie: bel met Blizzard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
  • Laatst online: 01-09-2023
aerowyn88 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:46:
Bellen met Blizzard :-)

Anders kun je een 2e account aanmaken (dient op een ander E-mailadres te zijn) en dan werkt het! Natuurlijk, om alles bij elkaar te houden, zou ik je wel adviseren om je oude account te laten heractiveren.

Conclusie: bel met Blizzard!
Bedankt voor uw suggestie. Ik zal inderdaad maar even bellen voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Uuuhm, right. Nadat m'n vorige SSD de geest gegeven had, heb ik D3 weer op m'n nieuwe SSD gegooid (volledige reinstall Windows 8.1 en D3 vanaf battle.net), maar nu start ie niet meer. Ik kan doen wat ik wil, runnen in compatibility mode, run as administrator, hij wil er niet aan geloven :(

Niks geen entries in eventviewer, miljoen miljard keer opnieuw opgestart, nogmaals een reinstall van D3, Nvidia drivers die up2date zijn.. ik weet het ff niet meer ;p

Iemand nog een idee? Zoeken op Battle.net en Google met zoektermen als 'Diablo 3 known Windows 8.1 compatibility issues', 'Diablo 3 Windows 8.1 will not start', hebben me tot nog toe geen oplossing geboden.

Edit:
Zul je altijd zien he? Doet alles het ineens weer ... :(
Sorry voor de noise :)

Edit2:
Ok, nice.. nu doet ie het dus weer niet, met zelfde boven beschreven error.. wat een vage meuk..

[ Voor 12% gewijzigd door scorpie op 24-02-2014 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-04 13:14
Lees ik eroverheen of heb je geen error beschreven bovenin? Anyways, gebruik je de launcher? Probeer het anders eens zonder en gebruik de commandline optie -launch op de Diablo III.exe.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:47
scorpie schreef op zondag 23 februari 2014 @ 22:41:
Uuuhm, right. Nadat m'n vorige SSD de geest gegeven had, heb ik D3 weer op m'n nieuwe SSD gegooid (volledige reinstall Windows 8.1 en D3 vanaf battle.net), maar nu start ie niet meer. Ik kan doen wat ik wil, runnen in compatibility mode, run as administrator, hij wil er niet aan geloven :(

Niks geen entries in eventviewer, miljoen miljard keer opnieuw opgestart, nogmaals een reinstall van D3, Nvidia drivers die up2date zijn.. ik weet het ff niet meer ;p

Iemand nog een idee? Zoeken op Battle.net en Google met zoektermen als 'Diablo 3 known Windows 8.1 compatibility issues', 'Diablo 3 Windows 8.1 will not start', hebben me tot nog toe geen oplossing geboden.

Edit:
Zul je altijd zien he? Doet alles het ineens weer ... :(
Sorry voor de noise :)

Edit2:
Ok, nice.. nu doet ie het dus weer niet, met zelfde boven beschreven error.. wat een vage meuk..
Ik had het zelf gisteren met starten vanuit Battle.net beta programma onder Windows 8.1.
Even rechtermuis en dan de files laten checken repareerde het voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashura
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-03-2021
Ik heb zelf al weken zeer ernstige lag problemen. Het spel is echt onspeelbaar voor mij, heb al geprobeerd alle poorten open te gooien maar op een of andere manier blijven die dichtzitten als ik het test.

Ik heb Online als provider, heeft iemand anders daar toevallig ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Theimon

Snapte!?

Dat zal toch serverside zijn. Zeker als je in een multiplayer zit en er komt iemand bij, of er moet iets geladen worden, krijg je enorme lagspikes. Maar dat is voor iedereen waar ik tot nu toe mee gespeeld heb. En dat zijn mensen uit alle hoeken van EU.

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Rashura schreef op zondag 06 april 2014 @ 11:48:
Ik heb zelf al weken zeer ernstige lag problemen. Het spel is echt onspeelbaar voor mij, heb al geprobeerd alle poorten open te gooien maar op een of andere manier blijven die dichtzitten als ik het test.

http://www.wowinterface.c...81-LeatrixLatencyFix.html

Probeer dit eens.

En zet je PC op de router eens in de DMZ (IP-adres PC gebruiken).

[ Voor 6% gewijzigd door SkyStreaker op 06-04-2014 14:52 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashura
SkyStreaker schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:50:
[...]

http://www.wowinterface.c...81-LeatrixLatencyFix.html

Probeer dit eens.

En zet je PC op de router eens in de DMZ (IP-adres PC gebruiken).
Zal het eff proberen, dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashura
Heb mijzelf in de DMZ gegooit en die latency fix geinstalleerd (en reboot ofc). Zit nog steeds te bungelen tussen de 700-1900ms. :(

[ Voor 6% gewijzigd door Rashura op 06-04-2014 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Heb je al de PC opnieuw opgestart (of de netwerk interface aan/uit gezet)

En gewoon ff voor de zekerheid: Microsoft Security Essentials, Super Antispyware en Malwarebytes Anti-Malware d'r eens over heen.

Heb je dit ook met andere games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-04 18:34

Nvidiot

notepad!

Je hebt niet toevallig nog een upload aanstaan (torrents / youtube filmpje / etc)? Check ook eventuele andere computers.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 18-04 18:33
Rashura schreef op zondag 06 april 2014 @ 11:48:

Als een poort dicht zit die je nodig hebt dan krijg je geen lag. Dan krijg je helemaal geen verbinding.

Probeer het volgende eens in cmd (als administrator):
code:
1
2
3
 tracert 213.155.155.233 > c:\tracert.txt 
 tracert eu.battle.net > c:\tracert2.txt 
 tracert 6.6.6.6 > c:\tracert3.txt

Wacht tussen elke stap een paar minuten. CTRL+C als het na 2 min nog niet klaar is.
Post daarna de inhoud van de 3 tracert bestandjes op je C schijf hier.
De 1e is naar een diablo server. de 2e naar battle.net en de 3e naar google.

En krijg je dit ook bij andere games? Anders kan het er gewoon dat iemand anders in je huis constant zit te downloaden of dat er een PC is die een virus heeft.

Overigens kun je deze info ook gewoon bij blizzard vinden: https://us.battle.net/sup...e/performing-a-traceroute

[ Voor 5% gewijzigd door RocketKoen op 06-04-2014 15:27 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashura
- Na installeren latency fix, heb ik de pc opnieuw opgestart.
- In mijn router staan de poorten 1119 en de range 6881-6999 open (ookal geeft 6882-6999 met port checks aan nog dicht zitten, heb een HG 655d router)
- Heb mijn pc met static ip nu eff in de DMZ staan van mijn router.
- Heb geprobeerd te spelen met alle andere applicaties afgesloten: skype, utorrent, chrome, dropbox, steam.
- MSE scan: Geen problemen
- Malwarebytes scan: search protect/conduit (per ongeluk een keer Bing geinstalleerd, heb ik al eraf gegooid en deze zijn nu gefixed )
- Alle andere games (Guild wars 2, wow, FF 14, heartstone, dota 2) nooit last van lag.

Resultaten tracert 1:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
Tracing route to 213-155-155-233.customer.teliacarrier.com [213.155.155.233]
over a maximum of 30 hops:

1    <1 ms     1 ms    <1 ms  192.168.1.1 
  2    24 ms    25 ms    24 ms  sd4404901.adsl.online.nl [212.64.73.1] 
  3    24 ms   153 ms    24 ms  V70.har1-Asd-Kad.nl.euro.net [194.134.18.116] 
  4   171 ms    25 ms    25 ms  V69.har1e-Asd-N.nl.euro.net [194.134.18.114] 
  5    23 ms    23 ms    23 ms  194.134.18.112 
  6     *       23 ms    22 ms  ae3.cr1-asd8.nl.euro.net [194.134.161.215] 
  7    23 ms    23 ms    23 ms  ae0.cr1-asd6.nl.euro.net [194.134.161.218] 
  8    23 ms    23 ms    23 ms  ae0.br1-asd6.nl.euro.net [194.134.161.217] 
  9    25 ms   210 ms   208 ms  te4-7.ccr01.ams05.atlas.cogentco.com [149.11.104.45] 
 10    24 ms    25 ms    24 ms  te0-11-0-22.ccr41.ams03.atlas.cogentco.com [130.117.0.85] 
 11    30 ms    31 ms    30 ms  be2261.ccr21.fra03.atlas.cogentco.com [154.54.37.30] 
 12    31 ms    30 ms    31 ms  be2044.mag21.fra03.atlas.cogentco.com [154.54.74.134] 
 13   690 ms   652 ms   590 ms  ffm-b12-link.telia.net [213.248.92.141] 
 14    30 ms    30 ms    30 ms  ffm-bb2-link.telia.net [80.91.246.104] 
 15    39 ms    40 ms   137 ms  hbg-bb2-link.telia.net [80.91.245.120] 
 16   716 ms   675 ms   741 ms  adm-bb4-link.telia.net [213.155.136.156] 
 17    35 ms    35 ms    35 ms  adm-b4-link.telia.net [213.155.137.175] 
 18     *        *        *     Request timed out.
 19     *        *        *     Request timed out.
 20     *        *        *     Request timed out.
 21     *        *        *     Request timed out.
 22     *        *        *     Request timed out.
 23     *        *        *     Request timed out.
 24     *        *        *     Request timed out.
 25     *        *        *     Request timed out.
 26     *        *        *     Request timed out.
 27     *        *        *     Request timed out.
 28     *        *        *     Request timed out.
 29     *        *        *     Request timed out.
 30     *        *        *     Request timed out.

Trace complete.

Resultaten tracert 2:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
Tracing route to eu.battle.net [80.239.186.40]
over a maximum of 30 hops:

2    28 ms    25 ms    24 ms  sd4404901.adsl.online.nl [212.64.73.1] 
  3   170 ms    26 ms    24 ms  V70.har1-Asd-Kad.nl.euro.net [194.134.18.116] 
  4    27 ms    25 ms    24 ms  V69.har1e-Asd-N.nl.euro.net [194.134.18.114] 
  5    23 ms    23 ms    23 ms  194.134.18.112 
  6    22 ms    23 ms    23 ms  ae3.cr1-asd8.nl.euro.net [194.134.161.215] 
  7    24 ms    23 ms    23 ms  ae0.cr1-asd6.nl.euro.net [194.134.161.218] 
  8    23 ms    23 ms    24 ms  ae0.br1-asd6.nl.euro.net [194.134.161.217] 
  9   161 ms   210 ms    25 ms  te2-7.ccr01.ams05.atlas.cogentco.com [149.11.80.57] 
 10    23 ms    23 ms    23 ms  te0-1-0-28.ccr42.ams03.atlas.cogentco.com [130.117.3.21] 
 11    31 ms    30 ms    30 ms  be2262.ccr22.fra03.atlas.cogentco.com [154.54.37.34] 
 12    31 ms    31 ms    30 ms  be2027.mag21.fra03.atlas.cogentco.com [154.54.74.142] 
 13   554 ms   493 ms   507 ms  ffm-b12-link.telia.net [213.248.92.141] 
 14    29 ms    30 ms    30 ms  ffm-bb1-link.telia.net [80.91.246.102] 
 15    38 ms    37 ms    38 ms  prs-bb1-link.telia.net [80.91.245.103] 
 16    37 ms    38 ms    38 ms  prs-b8-link.telia.net [213.155.131.3] 
 17     *        *        *     Request timed out.

Trace complete.

Resultaten tracert 3:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
Tracing route to 6.6.6.6 over a maximum of 30 hops

2    26 ms    24 ms    24 ms  sd4404901.adsl.online.nl [212.64.73.1] 
  3   110 ms    72 ms    25 ms  V70.har1-Asd-Kad.nl.euro.net [194.134.18.116] 
  4    30 ms    25 ms    24 ms  V69.har1e-Asd-N.nl.euro.net [194.134.18.114] 
  5    23 ms    22 ms    23 ms  194.134.18.112 
  6    22 ms    23 ms    23 ms  ae3.cr1-asd8.nl.euro.net [194.134.161.215] 
  7    24 ms    22 ms    23 ms  ae0.cr1-asd6.nl.euro.net [194.134.161.218] 
  8    24 ms    23 ms    22 ms  ae0.br1-asd6.nl.euro.net [194.134.161.217] 
  9    23 ms    23 ms    23 ms  te2-7.ccr01.ams05.atlas.cogentco.com [149.11.80.57] 
 10    23 ms    24 ms    23 ms  te0-1-0-19.ccr42.ams03.atlas.cogentco.com [130.117.1.105] 
 11    32 ms    31 ms    31 ms  be2276.ccr22.lon13.atlas.cogentco.com [154.54.36.57] 
 12   105 ms   104 ms   111 ms  be2348.ccr22.jfk02.atlas.cogentco.com [154.54.30.169] 
 13   107 ms   108 ms   110 ms  be2325.ccr21.jfk04.atlas.cogentco.com [154.54.47.30] 
 14   104 ms   107 ms   124 ms  qwest.jfk04.atlas.cogentco.com [154.54.9.2] 
 15   182 ms   107 ms   119 ms  dcx2-edge-02.inet.qwest.net [67.14.28.138] 
 16   115 ms     *      115 ms  dcx2-edge-02.inet.qwest.net [67.14.28.138] 
 17     *        *      117 ms  63.148.64.222 

Trace complete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Zo te zien is er niks mis met je internet verbinding naar battle.net

Er zijn wel wat spikes naar >600 ms, maar omdat de hops daarna weer <50ms zijn is dat geen probleem. Het zijn waarschijnlijk de routers van blizzard die ping requests met een lage prioriteit behandelen om DDOS aanvallen te voorkomen.

Is je computer misschien te traag om D3 goed te draaien? Probeer het eens op de laagste grafische settings en houdt ook de temperaturen van je PC eens in de gaten.
FPS lag in D3 kan namelijk ook voor een hoge ping zorgen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashura
RocketKoen schreef op zondag 06 april 2014 @ 16:01:
Zo te zien is er niks mis met je internet verbinding naar battle.net

Er zijn wel wat spikes naar >600 ms, maar omdat de hops daarna weer <50ms zijn is dat geen probleem. Het zijn waarschijnlijk de routers van blizzard die ping requests met een lage prioriteit behandelen om DDOS aanvallen te voorkomen.

Is je computer misschien te traag om D3 goed te draaien? Probeer het eens op de laagste grafische settings en houdt ook de temperaturen van je PC eens in de gaten.
FPS lag in D3 kan namelijk ook voor een hoge ping zorgen.
Dat zal wel het laatste probleem zijn :P mijn pc kan bijna alles op max graphics draaien. Ik had deze lag al een paar weken voor de expansion uitkwam. Daarnaast heb ik dezelfde lag ook op me laptop, terwijl als ik diablo 3 probeer te spelen op me werk met die laptop, heb ik daar geen lag.

De lag is trouwens altijd aanwezig, er zijn geen momenten dat ik even wel kan spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Rashura op 06-04-2014 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Rashura schreef op zondag 06 april 2014 @ 16:13:
[...]

Dat zal wel het laatste probleem zijn :P mijn pc kan bijna alles op max graphics draaien. Ik had deze lag al een paar weken voor de expansion uitkwam. Daarnaast heb ik dezelfde lag ook op me laptop, terwijl als ik diablo 3 probeer te spelen op me werk met die laptop, heb ik daar geen lag.
Apart....
Wat zegt windows over je verbinding als D3 draait.
Te vinden in het "Network" tab van je resource monitor.
Linkje naar de resource monitor vind je in het performance tabblad van de task manager.

Zo ziet het er hier uit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qAQEZZE.png

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashura
Hier de stats:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xC3ZZA4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-04 13:46

Franko P.

Hit it.

Heb een klein probleempje waar jullie misschien wel wat op weten.

Het probleem is dat mijn spel soms minimaliseert en ik dus ineens naar mn desktop zit te kijken.
Erg lastig want dit gebeurt natuurlijk altijd op momenten dat ik net druk in gevecht ben.

Het spel draait op de achtergrond gewoon verder, dus ff snel op diablo icoon klikken is voldoende om weer verder te spelen, maar heeft me al verschillende keren de dood in gejaagd. :P

Heb van de week het spel compleet verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Geen succes helaas.
Overigens speel ik full screen, niet windowed.

Heb verder gekeken wat er nog meer op de achtergrond draait, maar ik kan niets vreemds gevonden krijgen wat mijn spel zou kunnen minimaliseren.
Dus geen windows update, of skype of antivirus of wat dan ook.

Verder draait het spel prima, maar die desktop zie ik liever niet tijdens het spelen. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Franko P. op 13-04-2014 09:13 ]

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nyX1989
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-04 13:52
Goedemiddag,

Ik heb sinds patch 2.0.5 of 2.0.6 (weet het niet precies meer) met enige regelmaat last dat de omgeving ingame volledig freezed. Ik kan echter wel mijn char nog vrij rond bewegen, alleen niet teleporten of de game leaven. De ene keer is dit een paar sec en daarna werkt alles weer, het komt echter ook voor dat dit 5 min+ duurt en ik de game moet afsluiten met alt-f4.

Ik heb al geprobeerd om ondertussen een ping te laten lopen naar google en deze blijft gewoon stabiel rond de 10ms, daarnaast hou ik mijn GPU en CPU in de gaten en ook hier zie ik geen gekke dingen.

Zijn er andere die hier ervaring mee hebben of misschien weten waar het aan zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Ik heb een probleempje bij het spelen van Diablo III.

Na niet al te lang spelen geeft Windows een melding: "Programma's sluiten om verlies van informatie te voorkomen"

Met de mededeling dat er onvoldoende geheugen is. Dat lijkt me sterk aangezien mijn laptop voorzien is van GB intern geheugen. Verder draai ik Windows 8.1 en heeft de laptop een i7 processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 608600

Zelf nog geen problemen gehad met Diablo 3 sinds Reaper of Souls. Battle.net launcher heeft nog wel eens kuren, maar na updates weinig last meer van gehad. Wel het installeren van games over meer dan 1 harde schijf, dat vindt de launcher niet zo prettig, en levert de nodige crashes op.

Blizzard Support is wel prima, contact opnemen gaat redelijk snel, en er zitten mensen met verstand van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 708412

Ik heb pas Diablo 3 : Reapers of Souls v2.30 weer eens geinstalleerd na maanden niet meer gespeeld te hebben maar nu heb ik last van een hele trage laad tijd om in de game te komen en als ik van map wil veranderen weet iemand toevallig waar dat aan kan liggen ? Had er voorheen geen last van.

Mijn systeem: AMD Phenom(tm) II X4 955 processor
Gigabyte moederbord model GA-MA770T-UD3
Ram : DDR3 Kingston
ATI Radeaon HD 5850 1024 MB
Ik draai Windows 10 Home edition 64 bits

Bvd

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 708412 op 13-11-2015 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaro
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik had hier laatst last van omdat mijn schijf vol was gelopen, kan dat er wat mee te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Laatst online: 26-04 16:13
Ik heb net Diablo 3 gekocht (beter laat dan nooit :))

Gaaf om te spelen maar hij gaat niet altijd verder waar ik gebleven ben. Ik speel gewoon online en heb de cd-key geclaimed op battlenet en sluit het spel op de normale manier af.

Zie ik iets over het hoofd of is dit een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-03 15:33
RoaDHouse schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 13:19:
Ik heb net Diablo 3 gekocht (beter laat dan nooit :))

Gaaf om te spelen maar hij gaat niet altijd verder waar ik gebleven ben. Ik speel gewoon online en heb de cd-key geclaimed op battlenet en sluit het spel op de normale manier af.

Zie ik iets over het hoofd of is dit een bug.
Diablo werkt met checkpoints, dus jebkan nog wel eens een eindje terug gegooid worden. Ben je wel hetzelfde level als je weer verder gaat? (Dit moet haast wel het geval zijn :) )

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Laatst online: 26-04 16:13
greyfox1987 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 23:35:
[...]

Diablo werkt met checkpoints, dus jebkan nog wel eens een eindje terug gegooid worden. Ben je wel hetzelfde level als je weer verder gaat? (Dit moet haast wel het geval zijn :) )
Ah.. vandaar bedankt :)

Ik ben wel hetzelfde level en de stats worden ook netjes bij-gehouden, vond het alleen een beetje vreemd dat je soms ergens anders gaat responden.

Heb na 2 dagen een pijnlijke vinger en onder arm van het vele klikken :D :D
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste