Even resumerend:MicGlou schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:21:
[...]
Als dat zo is dan kan ik niet anders concluderen dan dat het gekozen systeem van Blizzard nogal 'gevoelig' is en voor een niet zo prettige gaming ervaring kan zorgen. Ik heb dus het vermoeden dat dit komt omdat de server bij mij op 'The Americas' staat ingesteld, maar daar heb ik niet zelf voor gekozen zoals eerder opgemerkt. Het veranderen van de server resulteert in het niet verder kunnen spelen met mijn gekozen hero en Blizzard heeft al in verschillende draadjes aangegeven op battle.net niet aan character roll-over te doen tussen de continentale servers.
Als loot e.d. allemaal constant geupdate moet worden, doen mij dan maar een dagelijkse update oid, want dit nu zorgt voor veel problemen... als ik de battle.net forums eventjes doorlees ben ik ook niet de enige die soortgelijke problemen ondervind en er inmiddels helemaal de zenuwen van krijgt. Het mag toch niet zo zijn dat wanneer je een iets mindere verbinding met de server hebt dit gewoon je complete speelplezier vergalt... al helemaal niet voor een singleplayer game!
Ik zal wel even verder grinden met mijn hero tot het einde en daarna een hero beginnen op de Europese servers. Maar als dat het ook niet oplost, dan breng ik de game terug want zo is het af en toe echt niet leuk meer.... nooit gedacht te rage-quitten op een game als deze voor glitch problemen. Het zou echt jammer zijn, want als het even soepel werkt is het wel genieten van de grappige dialogen en de bizarre dingen die je ziet... maar 30x dood vanwege een klote lagg glitch wordt niemand vrolijk van, zeker als het voor het type game totaal niet nodig is.
Je speelt op een Amerikaanse ipv op een EU server en ervaart problemen met de verbinding.
Je wist niet, dat Diablo geen offline SP kende.
Mijn advies: Heel gauw op een EU server gaan spelen en gaan genieten van het spel.