Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7Myq8WWaeIJYtM1wlJDnRty4/full.png

Inleiding

Welkom in het Diablo 3 trading topic!
Hier kun je terecht voor al je vragen met betrekking tot item prijzen en het ruilen van je gevonden waar.

TIP voor alle aanbieders hier
Wanneer je hier iets aanbiedt voor een leuk (tweaker) bedrag, vermeld dan a.u.b. ook even als je hem parallel hieraan ook op de AH hebt gezet. Dit voorkomt namelijk een hoop teleurstellingen, reserveren van gold en eventuele onenigheid.

Crafters

tweakerBattletagCrafts
adrosReagen#1611Exalted Grand Archmage Headpiece
Exalted Grand Heaven Strand
Exalted Grand Sovereign Vambraces
ashsmokeHappymoos#2738Exalted Grand Sovereign Tassets
Exalted Grand Armplates
Exalted Grand Heaven Strand
Exalted Grand Pallium
Exalted Grand Strike Wand
Flawless Star Topaz
Perfect Star Topaz
BronBron#2274Sage's Grasp
Sage's Stones
Sage's Seekers
dx5314Reagen#1611Exalted Grand Sovereign Tassets
EgoistBredero#2232Exalted Grand Sovereign Helm
Exalted Grand Sovereign Mail
Flawless Star Emerald
Perfect Star Emerald
Radiant Star Emerald
Flawless Star Ruby
Perfect Star Ruby
Radiant Star Ruby
EvilMaranEvilMaran#2892Exalted Grand Stalker Cape
gaspitsinkem#2353Flawless Star Topaz
Flawless Star Amethyst
PhorzePhorze#2641Exalted Dread Shield
MatHackMatHack#2293Alle gems
Alle rare blacksmith plans (4-, 5- en 6-properties)
MetricCandyMetricCandy#1397Exalted Grand Sovereign Helm
mierenfokkerodoacr#2769Flawless Star Topaz
Perfect Star Topaz
mouzetcmouzetc#2952Exalted Grand Sovereign Mail
Exalted Grand Armplates
Exalted Grand Orbit Stones
Cain's Laurel
Cain's Warmers
Cain's Rainment
Cain's Slippers
Exalted Fine Zhezl
Exalted Fine Crag Hammer
Exalted Fine Massacre Axe
Exalted Fine Mythical Staff
Exalted Fine Conquest Sword
Exalted Fine Oni Blade
Exalted Fine Sovereign Vambraces
robberdobber1robberdobber#2612Perfect Star Amethyst
Ryan1981MysticWizard#2279Exalted Sovereign Helm
Exalted Sovereign Mail
ShadowBumbleShadowBumble#2880Exalted Grand Sovereign Mail
Exalted Grand Orbit Stones
YbongYb0ng#2272Exalted Grand Sovereign Vambraces

Wil je hier ook in komen als crafter (enkel speciale crafts/plans zal ik opnemen) stuur dan een DM met je:
[list=X]• Username/Battletag
Link naar de crafts/plans die je te bieden hebt

Regels

Wel zijn er nog steeds een aantal regels van toepassing:
  • Men verwacht hier wel dat je inzet toont, elk item laten schatten op waarde wordt niet gewaardeerd.
  • Doorzoek eerst het topic voordat je je eigen vraag stelt, er is een grote kans dat er een vergelijkbaar item al eens voorbij is gekomen.
  • Real Money trades zijn uitgesloten van dit trading topic om problemen te voorkomen.
  • Dit is enkel een topic voor trading en item prijzen, gameplay kun je bespreken in het laatste Diablo 3 topic.

[ Voor 90% gewijzigd door psychoclown op 06-09-2012 19:21 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:18

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op verzoek hier geplaatst :

Heren,

Aangezien ik zojuist deze plans heb kunnen bemachtigen ga ik deze craften, mochten er mensen geintreseerd zijn geef me gewoon een friend invite, en hoeveel je er wil hebben onderstaand vind je de mats die nodig zijn, voorlopig alleen eigen mats.

Ik reken wel een kleine fee per craft aangezien deze chests over het algemeen altijd voor +1 mil weg gaan op de AH.

Exalted Grand Sovereign Mail ( +6 Affix chest )

Mats :
35x Exquisite Essences
5x Iridescent Tears
10x Tomes of Secret
175'000 gold ( Inclusief fee )

Stuur in je friendrequest wel even dat je van tweakers komt.

Battletag ShadowBumble#2880

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-04 17:40
Is dit een enigzins goed Stormshield?
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/61183282/stormshield.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-04 10:17
Direct maar even met de deur in huis :) Wie heeft er 'gearwise' een beetje hulp voor een level 14 DH ? Ben net begonnen en zit nog vast met de items uit de guestaccount gameplay.. Zit nu op 50DPS :+

Ik heb wel een klein beetje gold te besteden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Enige wat je eigenlijk nodig hebt is een wapen. Vul bij max buyout de helft van je gold hoeveelheid in en kijk wat het beste wapen qua DPS is wat je kan krijgen.
Wat je wel kan doen is proberen zo goedkoop mogelijk +XP gear te vinden, dat kan op lage levels flink schelen met het levellen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
Tsurany schreef op maandag 18 juni 2012 @ 22:28:
Enige wat je eigenlijk nodig hebt is een wapen.....
Thanks for the tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-04 08:24

Ryan1981

Je ne sais pas

Ok hier dan nog maar een keer:

Iemand vertelde dat de gloves nog wel wat waard zijn voordat ik ze salvage, iemand anders nog suggesties?

Afbeeldingslocatie: http://s17.postimage.org/4b6qjeykr/Bruikbaarofniet.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-03 17:00
Geschatte waarde iemand?

of iemand intresse?

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/35l4wnd.jpg

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-04 22:35

M_V

Darker schreef op maandag 18 juni 2012 @ 22:25:
Direct maar even met de deur in huis :) Wie heeft er 'gearwise' een beetje hulp voor een level 14 DH ? Ben net begonnen en zit nog vast met de items uit de guestaccount gameplay.. Zit nu op 50DPS :+

Ik heb wel een klein beetje gold te besteden :)
Wacht 1 level, koop een wapen waar een GEM inkan (dat kan vanaf lvl15) en koop voor 500 gold een flawless square ruby (dat is een gem die alleen in inferno dropt en dus hele goede stats heeft, namelijk +20 op je wapendmg) en je wapen gaat van bijvoorbeeld 30 dps naar 70 dps. Het vreemde is dat die gems geen level req hebben. Het heeft dan ook zin om een wapen te nemen met veel attacks per seconde. Hoe meer attacks per seconde, hoe vaker die +20 dmg op je wapen meegenomen wordt.

Op de AH kan je zoeken op: has sockets

[ Voor 11% gewijzigd door M_V op 18-06-2012 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-04 21:26
Momenteel de volgende items te koop:
Hand Prism - 1.2mil
Baron Insult - 1.2mil
Unyeilding Medal - 2.1mil
Baleful Chain - 800K
High Mind - 950K
Enduring Grasp - 780K
Claw Flash - 800K

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/141st1.jpg

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadowBumble schreef op maandag 18 juni 2012 @ 22:16:
Ik reken wel een kleine fee per craft aangezien deze chests over het algemeen altijd voor +1 mil weg gaan op de AH.

Exalted Grand Sovereign Mail ( +6 Affix chest )

Mats :
35x Exquisite Essences
5x Iridescent Tears
10x Tomes of Secret
175'000 gold ( Inclusief fee )

Stuur in je friendrequest wel even dat je van tweakers komt.

Battletag ShadowBumble#2880
Lijkt me een hoop overhead voor een items dat ook gewoon 6 prut affixes kan krijgen...
Plan gevonden of gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Vandread schreef op maandag 18 juni 2012 @ 23:20:
[...]

Lijkt me een hoop overhead voor een items dat ook gewoon 6 prut affixes kan krijgen...
Plan gevonden of gekocht?
Mwa valt mee de craft zelf kost alleen al iets van 100k, dus er zit 50k fee op, welke je er weer makelijk uithaalt. Maar inderdaad je kan ook 6 prut stats rollen random is random daar doe je weinig aan, maar zelf met een mediocre chest haal je je kosten er nog wel uit op de ah.

Sommige chest verkopen easy voor 2mil+ als je een beetje redelijke rolls hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-04 08:11
Eindelijk een Trading Topic!!! Helemaal Top!!! Het zou wel handig zijn dat mensen ook de posts gaan Editten dat ze iets verkocht hebben :)

Toppers!! Zal morgen ook ff wat meuk erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 410997

Denken jullie dat handelen op de gold auction house een snel alernatief kan zijn voor goldfarming?
Heb vandaag een paar items voor het drievoudige kunnen verkopen dan wat ik er een uur daarvoor had betaald.

Ik bid gewoon op items die bijna aflopen en geen/een hoge buyout hebben en zet ze voor twee a drie maal de prijs op de AH (lager dan de vorige buyout natuurlijk). Of ik buyout items die er net op staan. Gezien ik alles best snel kwijtraak denk ik zelfs nog meer te kunnen vragen.

Omdat ik het deed met best lage bedragen wegens goudtekort weet ik niet of het bij betere items ook werkt. Wat is jullie idee hierop?

Een voorbeeld: ik koop de legendary frostburn gaunlets die bijna afloopt met bidden voor 1000 (geen buyout mogelijk), direct daarop zet ik hem voor een buout van 5000 op de AH en met 20 min is ie verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-03 13:06
ShadowBumble schreef op maandag 18 juni 2012 @ 23:44:
[...]

Mwa valt mee de craft zelf kost alleen al iets van 100k, dus er zit 50k fee op, welke je er weer makelijk uithaalt. Maar inderdaad je kan ook 6 prut stats rollen random is random daar doe je weinig aan, maar zelf met een mediocre chest haal je je kosten er nog wel uit op de ah.

Sommige chest verkopen easy voor 2mil+ als je een beetje redelijke rolls hebt.
hm 50k fee? Is dat niet wat veel? Ik heb wat crafters van het blizzard forum die bv gloves craften en die rekenen altijd maar iets van 20k fee. Misschien komt het omdat het de chest is dat de fee wat meer is? No offense verder dus. Ik heb namelijk al 10 gloves gecraft en er kwam geen 1 goeie uit :(

Gepassioneerd Landschapsfotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Anoniem: 410997 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 01:51:
Denken jullie dat handelen op de gold auction house een snel alernatief kan zijn voor goldfarming?
Heb vandaag een paar items voor het drievoudige kunnen verkopen dan wat ik er een uur daarvoor had betaald.

Ik bid gewoon op items die bijna aflopen en geen/een hoge buyout hebben en zet ze voor twee a drie maal de prijs op de AH (lager dan de vorige buyout natuurlijk). Of ik buyout items die er net op staan. Gezien ik alles best snel kwijtraak denk ik zelfs nog meer te kunnen vragen.

Omdat ik het deed met best lage bedragen wegens goudtekort weet ik niet of het bij betere items ook werkt. Wat is jullie idee hierop?

Een voorbeeld: ik koop de legendary frostburn gaunlets die bijna afloopt met bidden voor 1000 (geen buyout mogelijk), direct daarop zet ik hem voor een buout van 5000 op de AH en met 20 min is ie verkocht.
Ligt eraan wat voor bedragen je wilt verdienen.. Momenteel salvage/verkoop aan merchant/geef ik weg alle items onder de 90K. Als je een beetje op de hoogte bent en snel kun je items kopen voor onder de 100K a 250K en verkopen voor het 3 a 4 dubbele. Je moet dan wat meer geluk hebben dan 1k, want het ligt niet voor het oprapen. Laatste 2 weken is het steeds minder met de koopjes, omdat meer mensen doorhebben dat handelen op de AH gold opleverd. En een miskoop betekend vaak ook weg geld.

Het is wel zo (merk ik laatste dagen veel), dat items boven 1mil gewoon veel minder snel verkopen bij zelfs een redelijke prijs. Met het limiet van 10 items duurt het gewoon langer om daarmee geld binnen te halen (tenzij je pracht items hebt natuurlijk).

Het is maar net hoeveel reactie/kennis/geld/tijd/ballen je hebt!

(net overigens 1.6mil winst gepakt op een medal _/-\o_ )

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Vanavond deze een soort van blind gekocht (1d12h):

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/20uuyo0.jpg

Dacht dat het niet erg veel winst op zat (gekocht voor 1mil), maar na wat zoeken kom ik toch flinke bedragen tegen voor vergelijkbare boots, danwel hogere armor, lagere all res.
Normaal kan ik redelijk naar waarde schatten, maar nu is 't maar lastig!

Iemand enig idee hoeveel ze ongeveer op kunnen leveren?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-02 13:09
Misschien handig om in de OP een lijst bij te houden van spelers die kunnen craften, zoals ShadowBumble bijvoorbeeld, en wát ze kunnen craften.

Op die manier is het makkelijk om iemand te vinden die bijvoorbeeld een Exalted Grand Chest kan maken voor je.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zet die boots voor 20m op de AH en kijk of je dat er voor krijgt? Anders geef ik je er wel 5m voor ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-04 10:12
RM trades zijn niet de bedoeling.

[ Voor 78% gewijzigd door psychoclown op 19-06-2012 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Beetje hoge prijzen vind je niet? Een miljoen is al makkelijk voor 2,5-3 euro te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-04 10:30
Ryan1981 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 22:31:
Ok hier dan nog maar een keer:

Iemand vertelde dat de gloves nog wel wat waard zijn voordat ik ze salvage, iemand anders nog suggesties?

[afbeelding]
Marauder's wraps met 142 dex is wel te verpatse. Geen top prijs, maar ff AH checken voor vergelijkbaar materiaal

rugged hooves voor lvl 59 kan ook nog wel best aardige stats voor lvl 59, en gezien er veel mensen rond die level nog wel ff gaan checken voor nieuwere gear

Dire Cuffs voor monks die graag vitality stacken / arcane..

Verder vendor / salvage hangt van het verkoop bedrag af

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
xeoMe schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 09:58:
1M = 4,5 eu
10 = 40 eu
20 = 70 eu

interesse stuur dm :>
overpriced ;)

5 Millions 12.32EUR
10 Millions 24.64EUR
20 Millions 49.27EUR

willekeurige goldseller website

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-04 21:32

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Waar vinden jullie zoveel gold?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Farmen, AH traden,... zijn wel wat mogelijkheden om gold te verdienen. Een paar mooie AH trades en je hebt alweer een miljoentje binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-04 13:31
Voorwaarde voor dat laatste is natuurlijk dat je al wat geld hebt om items op te kopen (veel effectiever bij high-end gear die bijvoorbeeld voor 1 mil te koop staat maar 3 mil waard is.). You need money to make money...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Maar dat farm je wel in een paar uurtjes bij elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BramSd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 09:03:
Misschien handig om in de OP een lijst bij te houden van spelers die kunnen craften, zoals ShadowBumble bijvoorbeeld, en wát ze kunnen craften.

Op die manier is het makkelijk om iemand te vinden die bijvoorbeeld een Exalted Grand Chest kan maken voor je.
Als die mensen mij een DM sturen dan kan ik ze erin opnemen. Let wel, degene die niet een DM sturen maar reageren in een van de topics zal ik niet meenemen.

-edit-
Tevens is tweakers niet de plek om RM trades te doen, je mag best vragen naar de prijzen en erover discussiëren maar om problemen te voorkomen staan we RM trades niet toe.

[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 19-06-2012 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
psychoclown schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 10:59:
[...]
-edit-
Tevens is tweakers niet de plek om RM trades te doen, je mag best vragen naar de prijzen en erover discussiëren maar om problemen te voorkomen staan we RM trades niet toe.
Goede zaak, als mensen de regels willen overtreden moeten ze dat zelf weten.
Maar er hoeft indd niet op aangespoort te worden op tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke neck voor baba's hiero, stats even uit m'n hoofd maar 99% zeker :)
184 str
115 vit
62 LoH

Iemand intresse? Geen idee wat ie waard is ik zie concurrerende items staan voor 1-1.5M maar maar imo moet er dan iets meer LoH of een andere stat bij zitten (worden ook niet verkocht voor die prijs lijkt me). Hoor 't wel als iemand een bidje wil doen.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Ik sta open voor biedingen, momenteel het volgende te koop:

Sly Socket - 5mil
Murderous Seal - 2mil
Hand Prism - 1.2mil
Baron Insult - 1.2mil
Unyeilding Medal - 2.1mil
Baleful Chain - 800K
High Mind - 950K
Enduring Grasp - 780K
Claw Flash - 800K

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/90vcaq.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/141st1.jpg

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

1m voor die High Mind?

Tevens heb ik het volgende in de aanbieding:
Sergeants Peak
709 armor
74 intelligence
73 resist all
Level 48

Scholar's Hands
304 armor
149 Intelligence
37 Physical Resistance
69 Resistance to All
Level 45

Zo kan je hell binnen stormen met 142 resist all extra :)

[ Voor 86% gewijzigd door Tsurany op 19-06-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steamon
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-03 15:21
Op zoek naar die godly helmet? Misschien kan ik hem wel voor jouw maken. Ik heb er zelf een paar gecraft. Ik vindt het makkelijk terug verdienen al moet je wel beetje geluk hebben. :)

Exalted Grand Sovereign Helm +6
130k - per craft + mats mee brengen.

35 x Exquisite Essense
5 x Tears
10 x Tome of Secrets

Add mij maar: Xkillerz#2115

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

En nu is zo'n topic opeens wel een goed idee. Oh well.
Told ya so, weeks ago.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 19-06-2012 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:43:
En nu is zo'n topic opeens wel een goed idee. Oh well.
Told ya so, weeks ago.
Als je hier enkel komt om bijdehand te doen mag je dat wat mij betreft achterwege laten.
Heb je ergens problemen mee stuur dan een DM of reageer in het moderatietopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73618

Voor alle Demon Hunters:

Exalted Grand Doomcaster

Kosten per craft:
215k gold
58 Exquisite Essence
11 Iridescent Tear
17 Tome of Secrets

Add me: DeDi#2437

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Nog 3 items gevonden, DM met een bod bij interesse. Zie hierboven voor meer items!

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2i96yiw.jpg

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:20

Flapmo

and back is gigi!

Misschien handig om te vermelden of het normal is of HC.

Ben niet geinterresseerd in normal items, maar wel in HC. Zou nice zijn als ik dat snel zou kunnen zien met doorscrollen van dit topic :).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Flapmo schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:14:
Misschien handig om te vermelden of het normal is of HC.

Ben niet geinterresseerd in normal items, maar wel in HC. Zou nice zijn als ik dat snel zou kunnen zien met doorscrollen van dit topic :).
Zolang het er niet bij staat zal het waarsch om SC gaan. Even vermelden dat het op HC gaat is wellicht makkelijker.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerntje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-04 18:58
Misschien handig om een aparte thread aan te maken voor HC en SC trading? Zoals je zegt heeft een HC-char totaal geen baat bij SC items en vice versa. Dus lijkt me wel handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cerntje schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:11:
Misschien handig om een aparte thread aan te maken voor HC en SC trading? Zoals je zegt heeft een HC-char totaal geen baat bij SC items en vice versa. Dus lijkt me wel handig!
Gewoon in je post opnemen of je voor HC of SC aanbiedt/vraagt dat kost toch geen moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerntje
  • Laatst online: 22-04 18:58
psychoclown schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:16:
[...]

Gewoon in je post opnemen of je voor HC of SC aanbiedt/vraagt dat kost toch geen moeite :)
Het opnemen in je bericht is uiteraard geen moeite, maar als je na een dag vier pagina s van items moet doorlopen en er daarna achter komen dat er geen HC items tussen zitten..... dat is dan wel zonde van de gedane moeite :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Gewoon in H1 tags zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-03 20:59
Iemand behoefte aan HC starting items? Anders blijven ze lekker in m'n stash liggen voor mogelijk vervolg op mij hc character ;)

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/715nqp.jpg (volgende keer zal ik ze onder elkaar doen...)

[ Voor 3% gewijzigd door hugoy op 19-06-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-04 08:11
Ik heb voor SoftCore de volgende items in de aanbieding:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/3781375/Distance%20Essence.JPG
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/3781375/Focused%20Backhand.JPG
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/3781375/Leg%20Shoulders.JPG
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/3781375/Oath%20harvest.JPG
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/3781375/Scale%20Impunity.JPG
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/3781375/Scorching%20Glory.JPG
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/3781375/Titan%27s%20Snag.JPG
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/3781375/Trance%20Abyss.JPG
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/3781375/Wicked%20Braid.JPG

Ik accepteer leuke biedingen per DM of ingame "Icepegel#1125"

Tevens kan ik het volgende maken op het moment:

Exalted Sovereign Greaves (Rare Boots)
280 Armor
+4 Properties
Meebrengen: 70k, 14 Exquisite Essence, 3 Iridescent Tears, 4 Tome of Secrets.

Exalted Sovereign Vambraces (Rare Gloves)
280 Armor
+4 Properties
Meebrengen: 70k, 14 Exquisite Essence, 3 Iridescent Tears, 4 Tome of Secrets.

Exalted Sovereign Helm (Rare Helm)
360 Armor
+4 Properties
Meebrengen: 72k, 18 Exquisite Essence, 3 Iridescent Tears, 5 Tome of Secrets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/35l4wnd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2rm41le.jpg

Iemand intresse?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-04 15:18

junglebeast

hier staat iets

Anoniem: 32767 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 19:54:
[...]

een crappy one, want ik ben mijn chars kwijt!
Zit je niet op de verkeerde server (dus US) te kijken? ( en US client dus?)

Btw leuk deal met die amulet van vanmiddag.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ia7Hd.png
mouzetc schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:08:
[...]

Zieke vangst :) Wat waren de stats?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CMiCN.png

(ff een repostje)

[ Voor 16% gewijzigd door junglebeast op 19-06-2012 20:18 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:42
hmm ik vind net deze ring:

101dex
104vit
24 light res
13 gold
cr hit chance 3%

als ik op de ah zoek vind ik er maar 1 met een buyout van 14mil en start bid van 5mil

heb geen idee of dat redelijk is, heb zelf het gevoel dattie veel minder waard is.
meningen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Deze cloack, wat waard?

Afbeeldingslocatie: http://img856.imageshack.us/img856/4064/cloack.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Mad-Matt op 19-06-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
voor SC, deze helm:

Afbeeldingslocatie: http://img33.imageshack.us/img33/39/helmpy.png

doe een goed bod ;). Moet mijn barb gearen, zodat ik ActIII kan gaan doen ;)

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand wat er gebeurt wanneer je 46 items in je ah stash hebt zitten en 10 van je items lopen onverkocht af en je wint een bieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phorze
  • Laatst online: 07-04 13:29
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/34dhf7p.jpg

Wat is dit nou waard? Dps voor dat level ligt rond de 200 normaal.. Heel jammer dat het strength is en geen dexterity :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/qx2mib.jpg

koopje van 15k!

wat zou het opleveren??
wat houd ik toch van koopjes zoeken op de AH! :D

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 22:15
15k :p nice maar hij is maar 2 sockets, en veel vitality. 2/3 milj ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Wees slim, koop vanavond nog een hoop crit chance en damage gear ;) iAS is goed generfd. Wizards die van 65k naa 36k damage gaan! (US)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Deze net gekocht voor 15k, ben benieuwd voor hoeveel hij weg kan.

Afbeeldingslocatie: http://img856.imageshack.us/img856/4064/cloack.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phorze
  • Laatst online: 07-04 13:29
-

[ Voor 100% gewijzigd door Phorze op 19-06-2012 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mad-Matt schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:48:
Deze net gekocht voor 15k, ben benieuwd voor hoeveel hij weg kan.

[afbeelding]
Mis ik iets of kun je dat ook zelf vinden door hetzelfde te doen toen je hem vond?
Zoek op
dex 70
vita 70
sockets 3

En dan kijken welke prijs erbij die armor rating hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mouzetc schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:42:
Wees slim, koop vanavond nog een hoop crit chance en damage gear ;) iAS is goed generfd. Wizards die van 65k naa 36k damage gaan! (US)
Mja het gaat me wel 10-15k schelen ofzo ias op zwaard, 2 ringen, handschoenen.... gelukkig geen fortuin uitgegeven aan andere armor met ias.
Nu op 2 crit ringen geboden, hoop dat ik mazzel heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:23
Hoe posten jullie zo makkelijk die overviews van je wapens? Screenshot en mspaint werk?

En heb nog 500+ dmg fist wpns, zal vanmiddag / vanavond even de specs posten hiervan.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450634

Heb nog set Item sage boots liggen
+52 resis all
+12% faster move

en nog wat extra stats die ik nu ff niet weet uit me hoofd :p
Iemand intresse ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Anoniem: 450634 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:24:
Heb nog set Item sage boots liggen
+52 resis all
+12% faster move

en nog wat extra stats die ik nu ff niet weet uit me hoofd :p
Iemand intresse ?
Depending on price en de andere stats heb ik wel intresse, Als je de rest van de stats even kan laten weten dan kan ik eens richting een bod kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ShadowBumble schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:29:
[...]

Depending on price en de andere stats heb ik wel intresse, Als je de rest van de stats even kan laten weten dan kan ik eens richting een bod kijken
Zal ze straks ff opzoeken aangezien ik aan het werk ben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:51
Deze moeten toch ook wel rond de 150k ofzo opbrengen, of niet :?

Afbeeldingslocatie: http://www.bassius.nl/Pics/got/gloves.jpg

Ik vind in de AH allerlei andere items maar die hebben dan nét wat meer van het een of ander. Welke stats tellen meer mee op een set gloves? Critical damage %, of toch dex/regen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
Leuke MF pants gevonden maar het is lastig vergelijken op de AH omdat ik maar 1 hit krijg die in de buurt komt, iemand een suggest/interesse?

+381 armor
70 strength
98 vit
79 dex
51 light res
15% MF

Edit:
Gisteravond ook nog een amulet gedropt, wat voor class heeft hier het meest aan? En ook hier heb ik geen vergelijkingsmateriaal. En kan ik de socket beter vullen of leeg laten?

143 vit
37 phys res
38 all res
400 loh
socket

[ Voor 36% gewijzigd door Delph op 20-06-2012 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
De_Bastaard schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:09:
Deze moeten toch ook wel rond de 150k ofzo opbrengen, of niet :?

[afbeelding]

Ik vind in de AH allerlei andere items maar die hebben dan nét wat meer van het een of ander. Welke stats tellen meer mee op een set gloves? Critical damage %, of toch dex/regen ofzo?
Best aardig, jammer dat ie maar 4 stats heeft.
Meeste mensen zullen zoeken op dex / all resis
die extra crit dmg + life regen is een mooie bijkomstigheid.
ik weeg crit dmg zwaarder als life regen.

Kwa opbrengst, maar net wat een gek er voor geeft. maar verwacht geen miljoenen ;)
Imo mooie all resis, net te weinig dex om echt uit te steken. En ik mis een normale resistance naar 1 element erbij (voor monks)

[ Voor 8% gewijzigd door nickko op 20-06-2012 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:51
Staan nu voor 150K erop, dan zou wel moeten lukken zou je zeggen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-04 10:35
ik kan ook http://us.battle.net/d3/e...grand-sovereign-vambraces craften, doe het (nagenoeg) gratis voor tweakers. mats + 90k (dit is dus inclusief de 87k die het kost om te maken).

zal ook ff een pm sturen.

vergeten te zeggen: battletag Yb0ng#2272 / vermeld even dat je van tweakers komt

[ Voor 14% gewijzigd door YbonG op 20-06-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
De_Bastaard schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:23:
Staan nu voor 150K erop, dan zou wel moeten lukken zou je zeggen ....
Dat zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ShadowBumble schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:29:
[...]

Sage Seekers
442 Armor
+66 Str
+37 Arcane Resistance
+52 Resistance to all
+192 Armor
+12% Faster movement
+5 yard pickup increasement

Bied u maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Anoniem: 450634 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:25:
[...]

Sage Seekers
442 Armor
+66 Str
+37 Arcane Resistance
+52 Resistance to all
+192 Armor
+12% Faster movement
+5 yard pickup increasement

Bied u maar :D
Nee dankje dat zijn echt de meeste waardeloze stats dit ik voor me wiz kon krijgen hehe. Toch bedankt voor het nakijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:28
Omdat er nog heel wat mensen zijn die problemen hebben met ACT1 inferno geef ik deze items weg!

http://imgur.com/a/aPAtz

Bibje#2115 EU SC

Edit:
Severe Craft: Gereserveerd

[ Voor 18% gewijzigd door Paterpor op 20-06-2012 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
Paterpor schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:01:
Omdat er nog heel wat mensen zijn die problemen hebben met ACT1 inferno geef ik deze items weg!

Bibje#2115 EU SC
Ik was al bijna aan het typen om te vragen waarom je die goede 800 dps spear zomaar ging weggeven.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Iemand nog een tijdelijk leuk 1 of 2 handed wapen?
Wizard lvl60.

Heb wat spul op de AH gezet, incl. mijn eigen wapen, maar momenteel maar 550K gold.
Momenteel ren ik rond met een 1060DPS 121INT wapen, wat niet echt zolen aan de dijk zet :p

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

mouzetc schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:03:
Iemand nog een tijdelijk leuk 1 of 2 handed wapen?
Wizard lvl60.

Heb wat spul op de AH gezet, incl. mijn eigen wapen, maar momenteel maar 550K gold.
Momenteel ren ik rond met een 1060DPS 121INT wapen, wat niet echt zolen aan de dijk zet :p
Sorry had alleen nog een 956 2H Staff liggen met +220 int en +100 vit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:25
nickko schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:49:
[...]

Knip

Kwa opbrengst, maar net wat een gek er voor geeft. maar verwacht geen miljoenen ;)
Imo mooie all resis, net te weinig dex om echt uit te steken. En ik mis een normale resistance naar 1 element erbij (voor monks)
Maakt dat voor Monks zoveel uit dan? Je hebt daar ook de passive "One with everything" skill voor zodat je alle resist omhoog kan trekken naar je hoogste.. of zie ik dat verkeerd :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Delph schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:03:
[...]

Ik was al bijna aan het typen om te vragen waarom je die goede 800 dps spear zomaar ging weggeven.. :P
Hehe. Plaatjes uitknippen was toch iets teveel werk voor wat weggeef items :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:23

Bibje#2115 EU SC
Kan ik reserveren? Ik wil die 1H spear met 800DPS wel hebben als dat mogelijk is

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
YaaD schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:10:
[...]

Kan ik reserveren? Ik wil die 1H spear met 800DPS wel hebben als dat mogelijk is
Het gaat natuurlijk om de linker items ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixeled
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-04 22:02

Bibje#2115 EU SC
Nice! Ik zou graag de Severe Craft helm willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
YaaD schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:10:
[...]Kan ik reserveren? Ik wil die 1H spear met 800DPS wel hebben als dat mogelijk is
Het gaat idd om de links items.
pixeled schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:11:
[...]
Nice! Ik zou graag de Severe Craft helm willen :)
Gereserveerd. Spring er maar in als je hem wil.

Edit: Ik ben ondertussen examens aan het verbeteren dus kan iets trager reageren :)

[ Voor 8% gewijzigd door Paterpor op 20-06-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YbonG schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:09:
ik kan ook http://us.battle.net/d3/e...grand-sovereign-vambraces craften, doe het (nagenoeg) gratis voor tweakers. mats + 90k (dit is dus inclusief de 87k die het kost om te maken).

zal ook ff een pm sturen.

vergeten te zeggen: battletag Yb0ng#2272 / vermeld even dat je van tweakers komt
Ik bel binnenkort wel even aan, geen geld momenteel maar wel bijna 400 essence en 100+ tears.
Bij interessante verkopen lijkt het me fair om je mee te laten delen in de winst.
Zo is het voor beiden interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixeled
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-04 22:02
Paterpor schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:15:
Gereserveerd. Spring er maar in als je hem wil.
Cool, vanavond probeer ik het even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
Mocht toevallig iemand < net als Paterpor, goed bezig! > leuke items hebben voor een arme level 20-25 DH / Wiz of Monk hebben dan hou ik mij aanbevolen en ben ik je zeer erkentelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit moet ook geen bedel topic worden ;)
Als je lvl 25 bent heb je zowiezo nog nergens echt moeite mee, als je echt moeite hebt stuur je maar een PM als je niet voorbij een boss komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Ik heb nog 2 rare plans (Blacksmith lvl10 Exalted Pallium +4) liggen. Mocht iemand interesse hebben (het stelt niet veel voor), mag je er een hebben. mouzetc#2952

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:17
Heeft iemand enig wat een mooie 1h barb wapen mag kosten?

1H - minimaal 700/800DPS, minimaal 250/300LOH en liefst een socket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:49

Rannasha

Does not compute.

mouzetc schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:23:
Ik heb nog 2 rare plans (Blacksmith lvl10 Exalted Pallium) liggen. Mocht iemand interesse hebben (het stelt niet veel voor), mag je er een hebben. mouzetc#2952
Vertel erbij hoeveel random properties het ding heeft. Dat staat in de tooltip van de plans. Varieert van 4 tot 6. 4-properties plans zijn weinig waard, want de craft-resultaten zijn niet zo goed en ze droppen vaak. 6-prop plans zijn daarentegen wel erg waardevol.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag_Zero
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
Is dit iets waard? Staat niets gelijkaardig op het AH

Amulet!

154 Strength
+50 Physical Res
+70 All Resistance
194 life per second
7% Crit chance

[ Voor 6% gewijzigd door Frag_Zero op 20-06-2012 16:50 ]

Frag_Zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Op HC heb ik een
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/18m0rp.png
gevonden wat volgens mij voor monks echt het beste wapen van het level dat er is (er staan slechts 3 wapens in de AH met meer dps voor 1 hand, waar die van mij echt toegevoegde waarde in stats en life on hit heeft)

Ik gok dat hij tussen de 50k en 200k waard is, maar ik heb het gevoel dat ik hem op de AH nooit kwijtraak als ik er meer dan 50k voor vraag, terwijl hij echt beter is dan omringende items. Iemand een inzicht in de prijs van dit wapen, of natuurlijk een goed bod?

Bod, (of meespelen op hardcore nu level 44 WD) ingame kan altijd: Koffiebaard#2875

[ Voor 7% gewijzigd door hugoy op 20-06-2012 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Frag_Zero schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:48:
Is dit iets waard? Staat niets gelijkaardig op het AH

Amulet!

154 Strength
+50 Physical Res
+70 All Resistance
194 life per second
7% Crit chance
Begin eens met 17mil! En dan elke keer een beetje lager. Mooi ding!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Alez hup nog een paar.

Gratis en voor niks!

http://imgur.com/a/A3unv

Bibje#2115 EU SC

Vooral dat chestpiece met 500+ life/sec vind ik wil leuk :)

Edit:
Reserved Brave Guard (Vandread)
Reserved Severe Craft (Thomas)
Gone Burden Defiance (Hugoy)

[ Voor 54% gewijzigd door Paterpor op 20-06-2012 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Die shoulders zien er wel sappig uit :)

(ik wil ze wel hebben)

Edit: Bedankt!

[ Voor 44% gewijzigd door hugoy op 20-06-2012 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-04 10:35
Vandread schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:16:
[...]

Ik bel binnenkort wel even aan, geen geld momenteel maar wel bijna 400 essence en 100+ tears.
Bij interessante verkopen lijkt het me fair om je mee te laten delen in de winst.
Zo is het voor beiden interessant :)
is prima hoor. het is echt een soort roulette, heb heel veel troep gemaakt, maar heb net ook weer een paar voor 8 mill verkocht (8%+ crit, 200 int, crit dmg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Laatst online: 00:11

Infinchible

Woef!

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2wf0bjl.jpg

Deze pants gekocht voor 128.000 gold, wel een goede deal dacht ik zo. Vergelijkbare pants beginnen bij 1.000.000 ongeveer. Alleen jammer dat de armor een beetje aan de lage kant zit. Wat zouden jullie er voor geven?

@ hieronder, hmm, dacht dat ik zo'n goed deal had gemaakt :P Nog even bedenken dan wat ik ermee ga doen. Trouwens deze opgepikt voor 2 euro, staan er ook allemaal veel duurder op:

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/nvrz9e.jpg

Staat nu voor 16 op RMAH, maar denk niet dat 'ie wordt verkocht. Als iemand interesse heeft in een ruil voor Barb gear?

[ Voor 41% gewijzigd door Infinchible op 20-06-2012 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Infinchible schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:30:
[afbeelding]

Deze pants gekocht voor 128.000 gold, wel een goede deal dacht ik zo. Vergelijkbare pants beginnen bij 1.000.000 ongeveer. Alleen jammer dat de armor een beetje aan de lage kant zit. Wat zouden jullie er voor geven?
Volgens mij verkocht ik echt 20min geleden een betere (qua stats) met 486 armor voor 650K. Dus niet heel veel meer ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 457156

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/vwzp1z.jpg

Bieden maar! (prive berichtje mag ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelbinder
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-04 21:41
Hebben jullie enig idee hoeveel ik hiervoor kan vragen na de patch? Ik vind het moeilijk om uit te gaan van de AH prijzen want ik heb geen idee of die dingen verkopen voor de bedragen die ze er daar voor vragen.
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2yytaf7.png
Pagina: 1 2 ... 63 Laatste

Let op:
In de TS staat een lijst met crafters, hoe je er zelf in kunt komen en wat de eisen zijn.
Bieden aub via DM om zodoende het topic niet te vervuilen.