![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
Definieer "spots" ?Darker schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:52:
Welke spots zijn volgens jullie Paragon-technisch het meest aantrekkelijk?
Act 3 die caves met al die "spinnen"....Darker schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:52:
A3 levelt volgens mij het snelst. Elke keer bonussen pakken voor massive blow en veel kills.Darker schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:52:
Anoniem: 407078
Is dat op basis van het aantal monsters of zijn de volgende patch notes meegenomen?dx5314 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:53:
[...]
Act 3 die caves met al die "spinnen"....
Een volledige A3 run door de 5 NV stacks die megaveel opleveren. Ik heb gisteren 1 volle run a3 gedaan en een halve a3 run en ik zit al aan 4.5 levels paragon. Ik heb enkel een 25% exp gem in helm.Darker schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:52:
Facking nice man! Die knife zou volgens mij een stuk meer dan 30m kostenMicScott schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:02:
Gisteravond de patch begonnen met het craften van 33 stuks Exalted Grand Flesh Rippers. Kosten: ongeveer 6 miljoen, maar toch een bruikbare upgrade gecraft die anders ook wel zo veel zou kosten:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Moos-2298/hero/4887144
850 dps, 600 LoH, 58% crit én een socket? Yes please! Mooi van 37k naar 45k dps gegaan. En m'n oude weggegeven aan een vriend.
Helaas werd mijn act 3 run onderbroken door een noodgeval in de keuken. (Had de kraan aan laten staan tijdens het gamen) maar al bij al was het een geslaagde avond, ookal vond ik geen drol aan loot
Wat hebben die items te maken met hacks en dupes !?De_Bastaard schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:07:
Damn wat een items allemaal zeg, begint 'n beetje op LoD te lijken na alle hack/dupes en what not.
area of effect. basically dat de mobs die naast degene die je target ook schade vangenMalt007 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:09:
Even een noobvraagje, wat betekend AoE?
[ Voor 78% gewijzigd door zzattack op 23-08-2012 11:10 ]
Area of Effect ... Skills die damage doen over bepaalde afstand, wat men de area of effect noemt.Malt007 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:09:
Even een noobvraagje, wat betekend AoE?
[ Voor 18% gewijzigd door Middnight op 23-08-2012 11:10 ]
Anoniem: 81330
Weer een vage opmerking waar we niets mee kunnen....De_Bastaard schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:07:
Damn wat een items allemaal zeg, begint 'n beetje op LoD te lijken na alle hack/dupes en what not.
Je bedoelt zoiets als mijn build?CBA schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:00:
Heeft er hier iemand een voorbeeld van een Melee wizzard build, zag laatst een filmpje van één van de tweakers die zo op hardcore speelde, kan het helaas niet meer terug vinden.
Welke stats zijn er belangrijk voor deze build te laten werken ?
[ Voor 25% gewijzigd door LabsTipJr op 23-08-2012 11:23 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Gediminas op 23-08-2012 11:23 ]
http://steamcommunity.com/id/teupje/
kunt een helm met socket kopen en dan een paarse gem erinteupje schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:33:
Nieuw deeltje weer dus post em even opnieuw:
Wat moet ik doen om wat meer Life te krijgen? Heb het idee dat ik veels te snel neerga.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/teupje-2393/hero/4241649
[ Voor 3% gewijzigd door zzattack op 23-08-2012 11:35 ]
Goede tip, maar ik ben zeker ook van mening dat hij een aantal van zijn Dex gems kan vervangen door Vit gems. Hij doet 20k dps aan het begin van hell! Daar begon ik mee op inferno. Hij walst er met 15k dps ook nog zo doorheen.zzattack schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:34:
[...]
kunt een helm met socket kopen en dan een paarse gem erin
zo'n helm, met socket en 50 vit, 50 dex hoeft niet veel te kosten
dat levert 13% extra life op
Cheeseburger Addict
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
waarom gebruik jij geen smokescreen?teupje schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:33:
Nieuw deeltje weer dus post em even opnieuw:
Wat moet ik doen om wat meer Life te krijgen? Heb het idee dat ik veels te snel neerga.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/teupje-2393/hero/4241649
Van de andere kant kun je je afvragen waarom hij dood gaat, met zoveel dmg zou hij niet eens geraakt moeten kunnen worden vooralsnog
Haha klopt, heb van eem mede-tweaker wat gear gehad, heb inderdaad niet veel moeite om overal doorheen te komen alleen heb et idee dat life veels te laag is. Ik ga et proberen om wat paarse gems hier en daar in te stoppen, thanks voor de tipsT7D_Sneezy schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:37:
[...]
Goede tip, maar ik ben zeker ook van mening dat hij een aantal van zijn Dex gems kan vervangen door Vit gems. Hij doet 20k dps aan het begin van hell! Daar begon ik mee op inferno. Hij walst er met 15k dps ook nog zo doorheen.
Hoelang ben je op nm blijven hangen? Ik was op lvl 57 klaar met hell.
Als je voldoende damage doet en er makkelijk door heen loopt waarom zou je dan vit nodig hebben? Mijn DH was glass canon build en ik heb alles gered met 17k hp.teupje schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:41:
[...]
Haha klopt, heb van eem mede-tweaker wat gear gehad, heb inderdaad niet veel moeite om overal doorheen te komen alleen heb et idee dat life veels te laag is. Ik ga et proberen om wat paarse gems hier en daar in te stoppen, thanks voor de tips
Heb je ook gelijk in, maar wetende dat je zoveel damage doet dan loop ik als een malle door grote groepen heen merk ik toch dat ik wel heel snel de pijp uitben, misschien iets voorzichtiger zijn en afstand houdenAnoniem: 81330 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:44:
[...]
Als je voldoende damage doet en er makkelijk door heen loopt waarom zou je dan vit nodig hebben? Mijn DH was glass canon build en ik heb alles gered met 17k hp.
Here you go. Je hebt het antwoord zelf al gegeventeupje schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:47:
[...]
Heb je ook gelijk in, maar wetende dat je zoveel damage doet dan loop ik als een malle door grote groepen heen merk ik toch dat ik wel heel snel de pijp uitben, misschien iets voorzichtiger zijn en afstand houden
[ Voor 7% gewijzigd door Joarie op 23-08-2012 11:57 ]
The chances of being killed by a cow are low but never 0%
Merci, ik kan hier jammer genoeg je hero niet bekijken maar van zodra ik thuiskom check ik, ik vermoed dat mijn build ongeveer werkt maar de life regen veel te laag is.LabsTipJr schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:19:
[...]
Je bedoelt zoiets als mijn build?
http://eu.battle.net/d3/e...sTipJr-1202/hero/10366813
Ik heb 3122 life regen per second en gebruik Energy Armor, Diamond Skin en Spectral Blades.
Door eerst AOE spells (Venom Hydra en Blizzard) te casten en daarna in het field van de aoe damage te gaan staan, kan je melee (spectral blades) damage doen. Omdat je Diamond Skin, Energy Armor en Frost Nova samen met een hoge life regen hebt, kan je alle inkomende damage blijven tanken. Meestal bewaar ik Diamond skin om te escapen als het vuur te heet wordt onder mijn voeten.
Misschien handig om je built en profile eens te posten dan?Joarie schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:56:
Gisteren mijn Witch Doctor meteen maar uit laten testen wat de veranderingen waren. Bij deze wat observaties:
- Door de mana regen buff zit ik op totaal 74 mana per sec (alleen door items, geen passives). Dit is genoeg om onbeperkt kikkers te casten achter elkaar. Ook is de animatie sneller geworden.
- Doordat kikkers de manabol niet leeg konden trekken, kon ik opeens weer kijken naar zombie-bears om lomp damage te kunnen spammen. Dit ruimde de meeste mobs in een fractie van een sec op. Voor mobs/elites op afstand gebruikte ik de kikkers
- Act3 was eindelijk goed te farmen (700 res all)
- Gargantuan behoefde weinig recasting. Hij deed zijn functie als tank uitstekend (zelf 25k health, 3,5k armor).
- Voor de snelle kill momenten had ik Big Bad Voodoo met Mana Regen zodat Zombie bears onbeperkt gecast konden worden
- De passive Grave Injustice zorgde voor voldoende mana en life (range 28) bij elke kill zodat Zombie Bears langer ingezet konden worden
- De passive Circle of Life zorgde ervoor dat je altijd met 2 a 3 zombie dogs rondliep. Tezamen met de Gargantuan hielden die de meeste mobs op veilige afstand.
- Spider Queen is leuk, maar doet gewoon nog te weinig damage en LOH in vergelijking tot ZB en kikkers.
- Opeens veel meer WD's gezien in de public games en ook allemaal met andere builds (zowaar helemaal geen darts gezien).
Als toetje vond ik gisteren in mijn laatste run mijn eerste jewelers plan voor een Flawless Star Amethyst. Toch weer leuk om die eindelijk zelf eens te kunnen maken (alhoewel je die op de AH tegen kostprijs kunt kopen).
[ Voor 6% gewijzigd door Darth Malak op 23-08-2012 12:11 ]
Zombie dogs doen nu iets van 2-3k per hit als je zelf iets van 20-30k dps hebt. Met de life steal rune healen ze zichzelf en jou ook nog eens voor ~150 per hit. Verder gaan ze niet meer dood eigenlijk dus je hebt constante dps als je gewoon stil blijft staan. Als je constant gaat rennen, gaan je pets inderdaad een beetje bugged en staan ze vaak niks te doen.Darth Malak schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:09:
[...]
Misschien handig om je built en profile eens te posten dan?
Snap eerlijk gezegd het nut van die zombie dogs niet zo.. Als je wegkite van een pack, blijven ze als lijm aan je hangen en blijven niet bij de pack. Vervolgens gaat pack net zo gemakkelijk al zijn mortars en whatnot weer op jouw neus mikken. Ze doen geen damage en heb er nog weinig goeds van gezien.
Ik heb nog geen goede built kunnen vinden. A1 is facerol maar A2+ merk ik weinig verschil, wat ik ook verander. Zou handig zijn als die zombie bears een keer gefixed worden dat ze niet tegen van alles aanlopen en vast blijven zitten. Zelfde voor m'n monk.. Merk eigennlijk niet verschil met voor 1.04.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Heb gister nog geen kans gehad mijn build te veranderen maar ga zeker Bolashot en Multishot uitproberen!Angeloonie schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:39:
Gisteren op mijn DH Bola Shot en Rain of Vengeance geprobeerd als nieuwe skills (ipv Bat Companion en Hungering Arrow). Rain of Vengeance ben ik niet heel erg tevreden over. Hij is wel gratis, maar damage is te veel verspreid.
Bola Shot ben ik wél tevreden over. 30% damage boost in de patch, gisteren met Volatile Explosives (14 yards explosion) geprobeerd in Act 1/2, ging op zich lekker. In Act 3 ben ik naar Thunder Ball geswitched vanwege de stun. Dit is heel erg nice, aangezien je een rare pack boss kan stunlocken, waardoor hij amper wat kan doen. Maar ik ga vanavond Acid Strike proberen. Grootste nadeel van Bola is dat je maar 1 target raakt, met Acid Strike kan ik 3 targets met 160% damage doen, dat is meer dan de secondary explosion van 110%.
Door de verlaagde hatred costs van Multishot ga ik die weer gebruiken. Ik gebruikte Frost Arrow als soort van multishot, maar die is wat lastiger om goed te aimen. Daarnaast kan ik met Multishot - Suppression Fire mooi discipline genereren die ik nodig ga hebben voor Vault.
Vault met Trail of Cinders schijnt enorm goed te zijn, dus die ga ik mooi proberen. Vanavond wordt mijn build de volgende:
http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#WQdgVS!TeY!bbcYbZ
Ben heel erg benieuwd of dit gaat werkenGeen Caltrops meer en geen 2e hatred spender meer, dus we gaan het zien
Ik ben van mening dat het juist andersom is, maar dat ligt helemaal aan je build.Grimmie187 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:28:
[...]
Heb gister nog geen kans gehad mijn build te veranderen maar ga zeker Bolashot en Multishot uitproberen!
Kan in ieder geval wel zeggen dat Vault + Trail of Cinders erg nice is.. Trail of cinders hit bij mij nu voor ca. 30-40k met crits richting de 70-80k (ligt aan stats uiteraard).
Bij elite packs even dichtbij komen en 2x over de pack 'heenrollen' met Vault, vervolgens afstand nemen voor DPS. Heb wel al gemerkt dat die tactiek extra risico's met zich meebrengt op het moment dat je (te) dicht bij elite packs in de buurt komt..
Mijn build: http://eu.battle.net/d3/e...mmie187-2217/hero/3175537
Ben hard op zoek naar goede LoH gear, LoH is atm namelijk 0..![]()
p.s. Ik neem aan dat voor DH's LoH veel nuttiger is dan Life regen?
I mentioned it once, but I think I got away with it.
?brama schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:41:
Gmbl, als je die topicpost toch niet aanpast, waarom dan weer deeltjes opsplitsen? Dan maar weer een nutteloze vind-me-terug post.
Dit is mijn huidige build:Darth Malak schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:09:
[...]
Misschien handig om je built en profile eens te posten dan?
Snap eerlijk gezegd het nut van die zombie dogs niet zo.. Als je wegkite van een pack, blijven ze als lijm aan je hangen en blijven niet bij de pack. Vervolgens gaat pack net zo gemakkelijk al zijn mortars en whatnot weer op jouw neus mikken. Ze doen geen damage en heb er nog weinig goeds van gezien.
Ik heb nog geen goede built kunnen vinden. A1 is facerol maar A2+ merk ik weinig verschil, wat ik ook verander. Zou handig zijn als die zombie bears een keer gefixed worden dat ze niet tegen van alles aanlopen en vast blijven zitten. Zelfde voor m'n monk.. Merk eigennlijk niet verschil met voor 1.04.
Zit je met jouw built niet continue zonder mana, zonder VQ, zonder enige mana regen? En dat met mana verslinders als dire bats en zombie bears...Gundogan schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:22:
[...]
Zombie dogs doen nu iets van 2-3k per hit als je zelf iets van 20-30k dps hebt. Met de life steal rune healen ze zichzelf en jou ook nog eens voor ~150 per hit. Verder gaan ze niet meer dood eigenlijk dus je hebt constante dps als je gewoon stil blijft staan. Als je constant gaat rennen, gaan je pets inderdaad een beetje bugged en staan ze vaak niks te doen.
De Gargantuan is een betere damage dealer ja. 20-40k per hit en 100k+ crits als ie enraged gaat.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Gundogan-2826/hero/783252
Hiermee ga ik gemakkelijk door alle content heen met een redelijk tempo ( verwacht geen zomg 100000000k dps DH/barb stijl).
Ga maar eens stoeien met toads.. eigenlijk nooit die built gebruikt omdat die eerst erg veel LOH enzo nodig had wat ik niet heb/had.. Misschien toch ook maar eens een amulet proberen te scoren met int en LOH.Joarie schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:47:
[...]
Dit is mijn huidige build:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Joarie-1237/hero/967323
Inderdaad, zombie dogs moet je niet hebben voor de directe dmg. Ik wil hem eigenlijk gaan gebruiken in combinatie met sacrifice voor een hoge AoE damage en eventueel mana/life repay. Ik had me er gisteren nog niet in verdiept welke skill ik hiervoor wil opofferen maar ik gok dat ik Fetish Shaman hiervoor ga inwisselen aangezien die niet meer de rol van tank hoeft te vervullen. Die 10% extra damage die hij geeft is peanuts vergeleken met de AoE dmg van een exploderende zombie dog.
[ Voor 33% gewijzigd door Darth Malak op 23-08-2012 12:51 ]
[ Voor 46% gewijzigd door spookz0r op 23-08-2012 13:04 ]
Anoniem: 464544
Ik kan ook niets kopen inderdaad. Eigen auctions laden ook nietspookz0r schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:00:
ZIjn er meer mensen die problemen hebben met de AH? Ging net kijken, AH laad heel erg langzaam, de auctions die ik had zijn weg alsmede de items en de completed items die nog op AH stonden zijn ook weg.
Nu laad hij gedeeltelijk: 6 auctions en zie er 1 staan.
*Edit*
Net gepost op forum door iemand van Blizzard:
Hello,
We're experiencing some issues with the Auction House at the moment, our networking team is aware of it and are working on it at the moment now.
I'll update as soon as I have further info on this.
Zo lang je goed oplet kan je altijd nog steeds weg rollen met Vaultja, maar het ging om kadardar, die heeft geen 60k dmg, en ook geen LoH en noemenswaardige Res all.
Deze build zal ongetwijfeld wel werken met 50K hp / 60 K dmg zonder ss en 700 res all, maar met die stats kun je volgens mij elke build wel viable maken.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Mana steal spiders. Doen ook behoorlijk wat damage als je er een zooi van gooit. Daarna weer lekker de rechtermuisknop skill spammen.Darth Malak schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:48:
[...]
Zit je met jouw built niet continue zonder mana, zonder VQ, zonder enige mana regen? En dat met mana verslinders als dire bats en zombie bears...
Zoals al gezegd, een disconnect kan je dood zijn.. maar om te zeggen dat 75% van de RIP door DC komt.. ik ben nu 5 keer dood gegaan, iedere keer door eigen stomme fout. Het komt voornamelijk doordat:Diablow schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:58:
Vanavond krijg ik waarschijnlijk diablo 3 voor mijn verjaardag, heb al wel even geproeft met wat er gratis beschikbaar is, skeleton king op level 9 verslagen met een monk, zonder veel problemen, ga wel gelijk hardcore beginnen, of is er sosm zoveel lag dat het niet aan te raden is.
Meer specifiek een vraag voor degene die hardcore spelen, waardoor ga je dood, als je dood gaat, overmoed/lag/niet opletten ?
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Cheeseburger Addict
Ik heb zelf 0 LoH en.. 200? regen, en ik kan prima overleven.Grimmie187 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:28:
[...]
Ben hard op zoek naar goede LoH gear, LoH is atm namelijk 0..![]()
p.s. Ik neem aan dat voor DH's LoH veel nuttiger is dan Life regen?
Hardware Fanaat
Wat is je dps zonder ss eigenlijk? Iets zegt mij namelijk dat je nogal weinig chc hebt.Angeloonie schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:20:
[...]
Ik heb zelf 0 LoH en.. 200? regen, en ik kan prima overleven.
Tuurlijk, bij hyperactieve champion packs in act 2/3 ga ik wel dood. Ik speel ook vaak als tank DH omdat ik normaliter 60k HP heb, met 450-500 resist en 3k armor, dus dan ga je sowieso vaker dood. Als ik echt als DH speel en anderen de klappen laat incasseren ga ik gemiddeld veel minder vaak dood. Het is vooral de HP die het doet, gemiddeld 2x meer dan andere DH's die ik tegenkom, die zitten meestal ergens tussen de 20k en 30k.. Dat maakt best wat verschil
Met goed timen van Smoke Screen, Potions en Preparation kom je vaak een heel eind.
Mijn DH overigens: http://eu.battle.net/d3/e...ngeloonie-2758/hero/58618
In "normale" modus met een amethyst in mijn helm, zodat ik 60k HP heb, nu dus een stukje minder.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ik kwam 'solo' (al dan niet met follower) überhaupt nergens voor de patch, nu heb ik alleen met ambushes van zware mobs nog veel last, zoal Lacuni's en dodelijke combinaties van molten/vampiric/vortex/mortar/fire chain, etc.Bospa01 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:48:
Voor patch 1.04 had ik moeite met grote packs normal mobs in Act3. Gisteravond heb ik in een ruk de act completed zonder echt in de problemen te komen
Helaas geen goede drops, vanavond maar eens een act4 proberen.
(weet niet of ik deze "nerf" wel kan waarderen, opeens is de uitdaging weg)
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Iets? 13,5 CHCWolf schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:28:
[...]
Wat is je dps zonder ss eigenlijk? Iets zegt mij namelijk dat je nogal weinig chc hebt.
leuk om je ervaringen te lezen, geeft mij ook wat meer motivatie om de standaard build te veranderenAngeloonie schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:39:
Gisteren op mijn DH Bola Shot en Rain of Vengeance geprobeerd als nieuwe skills (ipv Bat Companion en Hungering Arrow). Rain of Vengeance ben ik niet heel erg tevreden over. Hij is wel gratis, maar damage is te veel verspreid.
Bola Shot ben ik wél tevreden over. 30% damage boost in de patch, gisteren met Volatile Explosives (14 yards explosion) geprobeerd in Act 1/2, ging op zich lekker. In Act 3 ben ik naar Thunder Ball geswitched vanwege de stun. Dit is heel erg nice, aangezien je een rare pack boss kan stunlocken, waardoor hij amper wat kan doen. Maar ik ga vanavond Acid Strike proberen. Grootste nadeel van Bola is dat je maar 1 target raakt, met Acid Strike kan ik 3 targets met 160% damage doen, dat is meer dan de secondary explosion van 110%.
Door de verlaagde hatred costs van Multishot ga ik die weer gebruiken. Ik gebruikte Frost Arrow als soort van multishot, maar die is wat lastiger om goed te aimen. Daarnaast kan ik met Multishot - Suppression Fire mooi discipline genereren die ik nodig ga hebben voor Vault.
Vault met Trail of Cinders schijnt enorm goed te zijn, dus die ga ik mooi proberen. Vanavond wordt mijn build de volgende:
http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#WQdgVS!TeY!bbcYbZ
Ben heel erg benieuwd of dit gaat werkenGeen Caltrops meer en geen 2e hatred spender meer, dus we gaan het zien
Battle.net Spud#2543
Zo doe ik het nu ookGrimmie187 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:28:
[...]
Bij elite packs even dichtbij komen en 2x over de pack 'heenrollen' met Vault, vervolgens afstand nemen voor DPS. Heb wel al gemerkt dat die tactiek extra risico's met zich meebrengt op het moment dat je (te) dicht bij elite packs in de buurt komt..
D3 Monk Monkeyballs
[ Voor 14% gewijzigd door Metian op 23-08-2012 14:08 . Reden: Geen nightmare, maar hell ]
Rupsen, Rapsen.
Cheeseburger Addict
Wolf schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:28:
[...]
Wat is je dps zonder ss eigenlijk? Iets zegt mij namelijk dat je nogal weinig chc hebt.
Niet veel CHC idd. Heb helaas ook 4 andere redelijk tot goed gegearde chars, dus moest ergens dingen opofferen ipv alleen op 1 char te focussenVandread schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:35:
[...]
Iets? 13,5 CHCis niet echt veel, ik zie voornamelijk IAS.
Iets van 150 CHD, dus zal wel iets van 40-35k dps zonder SS zijn (gokje)
IAS was toch generfed na patch 1.03? Had voor 1.03 super veel IAS, sindsdien laat ik het eigenlijk volledig links liggen.. Heb nu helemaal geen gear met IAS meer.Angeloonie schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:11:
[...]
[...]
Niet veel CHC idd. Heb helaas ook 4 andere redelijk tot goed gegearde chars, dus moest ergens dingen opofferen ipv alleen op 1 char te focussenCHC is nu gewoon te duur en kan ik niet betalen.
DPS zonder SS zit op iets van 60k geloof ik. Ben altijd al voorstander geweest van IAS, had in het begin op een gegeven moment 3.58 attacks per second
in act1 hell is dat nog prima! wacht maar tot je 60 bent, dan kan je lekkere wapens kopen.Metian schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:07:
Ik had een kleine vraag, ben nu weer bezig met me monk te levelen (lv.52 atm). Nou zat ik eens in de AH te gluren om nieuwe wapens te kopen om zo me DPS te kunnen opkrikken. Is het de moeite waard om te zoeken naar wapens met 'level req. reduced x' ?.
Want die wapens hebben een dps van rond de 700-800, terwijl ik nu nog rond loop met 200-300 dps wapens
// Nadeel is wel dat die wapens zo ontiegelijk duur zijn
// Extra info: Zit nu in ACT 1 - Hell
Items met IAS zijn generfed maar IAS op zich is nog steeds een erg interessante stat. Het is alleen moeilijker te boosten, max op een armor item is 9% tov vroeger 18%Grimmie187 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:13:
[...]
IAS was toch generfed na patch 1.03? Had voor 1.03 super veel IAS, sindsdien laat ik het eigenlijk volledig links liggen.. Heb nu helemaal geen gear met IAS meer.
Cheeseburger Addict
Is generfed inderdaad, dus m'n machinegeweer-DH was na die patch veel minder effectief. Had geloof ik voor de patch iets van 124% ias.Grimmie187 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:13:
[...]
IAS was toch generfed na patch 1.03? Had voor 1.03 super veel IAS, sindsdien laat ik het eigenlijk volledig links liggen.. Heb nu helemaal geen gear met IAS meer.
[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 23-08-2012 14:18 ]
Ohh oke, dan ga ik gewoon lekker rustig verder. Laten we hopen dat ik een -lvl req wapen tegen kom, dan beland die later mooi in de AH.T7D_Sneezy schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:15:
[...]
in act1 hell is dat nog prima! wacht maar tot je 60 bent, dan kan je lekkere wapens kopen.
Of je moet geluk hebben en een -lvl req wapen tegen het lijf lopen.
Maar lvl 52 in act1 hell??!?
Rupsen, Rapsen.
[ Voor 82% gewijzigd door Darth Malak op 23-08-2012 14:32 ]
Ik ga het voor je checken. Gisteren zag ik nog regelmatig 2k Life on hits voorbij komen met Plague of Toads. Van de ZB kan ik me dat niet heel goed herinneren.Darth Malak schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:22:
Volgens mij is LOH op WD zwaar bugged... Of LOH procced niet meer met poison dart/zombie bears of nog maar 1% ofzo...
[ Voor 3% gewijzigd door Darth Malak op 23-08-2012 14:38 ]
Kan, maar met 6 properties heb je natuurlijk meer kans daarop. Ik heb gisteren een aantal Exalted Grand Flesh Rippers gecraft met ~850 dps.Darth Malak schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:36:
FF een heel andere vraag aan de crafters.. Ik heb een 5 property plan voor Exalted Fine Conquest Sword..
Deze craft lvl 62 1 hand swords. Kan iemand bevestigen dat het met dit plan ook mogelijk is om nu hoge dps (>800 dps ofzo) wapens te craften. Gisteren er een 400K ofzo tegenaan gegooid en kwam niet echt boven de 750K ofzo uit.. Of zijn deze plans nog steeds gecapped aan de oude max?
Ik heb al 900+ dps 1H gehad met de 5 affix plan.Darth Malak schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:36:
FF een heel andere vraag aan de crafters.. Ik heb een 5 property plan voor Exalted Fine Conquest Sword..
Deze craft lvl 62 1 hand swords. Kan iemand bevestigen dat het met dit plan ook mogelijk is om nu hoge dps (>800 dps ofzo) wapens te craften. Gisteren er een 400K en een hele bak met essences ofzo tegenaan gegooid en kwam niet echt boven de 750K ofzo uit.. Of zijn deze plans nog steeds gecapped aan de oude max?
[ Voor 2% gewijzigd door BjornE op 23-08-2012 14:54 . Reden: foutjes ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811
Dat is inderdaad mogelijk, maar de kans dat het lukt is kleiner met maar 5 affixes. Dat komt doordat je voor hoge dps meerdere affixes nodig hebt, zoals bijvoorbeeld +elemental damage, %damage en +min/max damage.Darth Malak schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:36:
Deze craft lvl 62 1 hand swords. Kan iemand bevestigen dat het met dit plan ook mogelijk is om nu hoge dps (>800 dps ofzo) wapens te craften. Gisteren er een 400K en een hele bak met essences ofzo tegenaan gegooid en kwam niet echt boven de 750K ofzo uit.. Of zijn deze plans nog steeds gecapped aan de oude max?
PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Proc'ed die acid rain je LOH wel redelijk? Ben nu ook iets van een variant aan het testen icm met plague of toads.. Vooralsnog wel de beste built die ik geprobeerd heb maar heb voor m'n gevoel veel meer LOH nodig en health.. Lijkt me dat je met zo'n toad/acid built toch wel graag boven de 1000 LOH uitkomt en misschien nog wat passive regen.BjornE schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:48:
Ik heb gister wat meer gespeeld met mijn sacrifebuild: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811
[ Voor 18% gewijzigd door BjornE op 23-08-2012 15:19 ]
Het verschil tussen Acid Rain en Plague (Raining Toads) zit hem er in dat Acid Rain meer damage per hit geeft, maar dat Plague meer hits genereert tijdens het casten. Dat laatste in combinatie met een goede LOH wapen/amor geeft een constante life regen. Het doden van je tegenstanders duurt alleen wel wat langer, maar door de lagere mana-consumptie van Plague kun je het ook veel langer volhouden dan Acid Rain spammen.BjornE schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:18:
Acid Rain geeft top damage, maar ik spam iets te veel. LoH proct niet, want ik heb 0 LoH. Dat moet dus sowieso anders;) Plague heb ik getest, maar vond ik qua damage minder.
nette dropsDeegeeooh schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:35:
mn eerst 5 levels interessantste drops.. met net die belt bij azmodan..![]()
is 1 vd beste die op gold ah staat..![]()
[afbeelding]
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Anoniem: 413059
Ik weet niet of je dat bedoeld, maar als er een dog proct / gecast wordt, licht je sacrifce op.Anoniem: 413059 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:36:
Mijn ZB/Sac build.
http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#fVUdXY!YZe!cbaYYZ
Wel iri dat d3 geen addons heeft, ik wil heel graag een soort van melding krijgen wanneer ik een zombie dog erbij heb. Zodat ik me niet steeds daar op moet focusen.
[ Voor 18% gewijzigd door kevz op 23-08-2012 15:50 ]
Heb hetzelfde probleem (op iets kleinere schaal...).An1mA schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:42:
Hmm, ik dacht de mats om te craften duurder zouden word na 1.04, maar ze zijn juist goedkoper. Had voor de patch heel wat brimstones gekocht voor 220-250 en nu dood leuk 110. Heb maar 100 er van ingeslagen just incase. Zelfde geld voor essence, 10k stuks. Voor de patch 1.8k/1.9k en nu 1.3k/1.4k, bah
Mij leek het wel verstandig om alles te dumpen vlak voor de patch. Gokken op het doorzetten van de prijsstijging na de patch vond ik wat te risky.gaspit schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:56:
[...]
Heb hetzelfde probleem (op iets kleinere schaal...).
Ik ga er vanuit dat de brimstones wel weer een opleving krijgen.
Hoe zit het met je aangeschafte plans? Zijn die ook in value gedaald?
Constructed: Silver || Limited: Silver
Je had ook net voor de patch alles moeten verkopenAn1mA schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:42:
Hmm, ik dacht de mats om te craften duurder zouden word na 1.04, maar ze zijn juist goedkoper. Had voor de patch heel wat brimstones gekocht voor 220-250 en nu dood leuk 110. Heb maar 100 er van ingeslagen just incase. Zelfde geld voor essence, 10k stuks. Voor de patch 1.8k/1.9k en nu 1.3k/1.4k, bah
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Je zal ook niet de enige zijn, nog een reden waarom ze nu zo goedkoop zijn, minder vraagZethiel schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:05:
[...]
Je had ook net voor de patch alles moeten verkopenik had ruim 30 van ongeveer 100k per stuk en heb ze allemaal verkocht voor 300k per stuk
Legion 7i i9 3080 32gb
Kan ook niet wachten. Moet nu en morgen nog werken. Alleen vanavond even een uurtje of 2 spelen, maar dat zet natuurlijk geen zoden aan de dijk.markklok schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:09:
Nog een paar minuten en het is weer weekend
Time for diabloooo
jazekerAnoniem: 172229 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:10:
Zijn er eigenlijk tweakers die leuke 1.04 legendaries kunnen craften?
Nu hetzelfde doen op hardcoreBundin schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:22:
Zo, dat is Mr. D aan puin op Inferno, vooral dankzij 1948 LoH op mijn monkje (waarvan 1242 op zwaard dat ik voor onbepaalde tijd mag lenen van een maat van me, dat ik zelf never nooit niet zou kunnen betalen). Now what?
We do what we must because we can.
Aanraders?zzattack schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:14:
[...]
jazeker
pm maar welke je wilt, heb de meeste
tbh? geen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq