DPS 24K
Resist All (Buffed) 850
Armor (Buffed) 7K
Vitality 29K
Life per Second 900
Life on Hit 545
Life on Kill 253
Act 4 heb ik echt zo'n hekel aan dus daar ga ik nog niet aan beginnen. Eers maar eens farmen voor een legendary!
Heb nu trouwens deze plans:
Gevonden in Act 3:

Gevonden in Act 2:

Het lijkt er op als je het mij vraag dat BS plans 4 props act 1 is, 5 props act 2, en 6 props act 3.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 15:49
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Join the club!Cthulhu schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 17:39:
Bij mij zijn de drops nog slechter dan voor de patch
Al vond ik gisteren wel een upgrade voor mijn WD, een 1226 dps 2-hander met 305 intelligence, was beter dan mijn 1306 dps 2-hander zonder intelligence
Maar verder alleen troep gevonden
Mooiste drop gisteren: 7(!) rares van een champion pack

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik heb zelf voor de grap een life regen build geprobeerd.kevz schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:47:
edit, ik vind de zombie dogs nog steeds erg squishy overgens, wellicht had ik niet de goede 'pet support' build gebruikt om het te proberen, maar ik moet ze constant respawnen. Iemand tips voor een pet build?
Max buyout 50k en dan ieder armor stuk vervangen door een life regen en int/vit ding.
Heb nu 3.4k regen per sec (mijn pets dus ook door passive) en mijn zombie dogs kunnen act 1 en 2 prima tanken. Alleen worden ze vreemd genoeg nog steeds ge-oneshot op Skeleton King. Dit zou niet moeten kunnen na de patch als ik het goed gelezen heb.
Act 3 ben ik nog niet
Dus, hoe doen jullie het?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Dat is persoonlijk, maar ik laat alles onder item level 60 liggen, behalve als het een Amulet of Ring is. Die kunnen soms nog wel bruikbare stats hebben. Daarna is het een kwestie van inschatten wanneer een item goed is of niet, en de één is daarbij kieskeuriger dan de ander. Het helpt om je te verdiepen in de verschillende classes en welke stats absoluut aanwezig moeten zijn op hun items.scorpie schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 18:07:
Hoe doen jullie het kaf van het koren scheiden mbt rares die droppen? Met 5 nephalem valor heb ik +/- 150% MF, maar ik krijg zoveel rares dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik kan voor heel veel items wel een class bedenken waar hij goed voor is. Maarja, na 5 minuten zit je vol en ga je maar weer wat salvagen / verkopen. Ik doe dan eerst alles wat qua waarde op minder dan x honderd zit ofzo. Maarja, ik weet het gewoon niet, het is teveel. En ja, stash zit ook vol, en AH prijzen bepalen is niet mijn ding (vind het veel te omslachtig om vergelijkbare prijzen op te zoeken..) (en daar is dit topic niet voor)
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Heel gemakkelijk, gewoon 100% vendoren, salvagen alles wat boven lvl 61 is voor de essences.scorpie schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 18:07:
Hoe doen jullie het kaf van het koren scheiden mbt rares die droppen? Met 5 nephalem valor heb ik +/- 150% MF, maar ik krijg zoveel rares dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik kan voor heel veel items wel een class bedenken waar hij goed voor is. Maarja, na 5 minuten zit je vol en ga je maar weer wat salvagen / verkopen. Ik doe dan eerst alles wat qua waarde op minder dan x honderd zit ofzo. Maarja, ik weet het gewoon niet, het is teveel. En ja, stash zit ook vol, en AH prijzen bepalen is niet mijn ding (vind het veel te omslachtig om vergelijkbare prijzen op te zoeken..) (en daar is dit topic niet voor)
[ Voor 16% gewijzigd door Darth Malak op 23-08-2012 18:52 ]
Als de drops er nog niet zijn komen ze wel, ik merk het iig flink, 3 legendary's vandaag (2 meh), en een rare 700+ 1h axe met socket en 933 Loh (precies wat ik nodig had
waar kan ik mij aanmelden? de lvl63 wapens die ik nu vind zijn nagenoeg even bagger als voorheen, nog niets boven de 900dps gevonden. Kan het bijna niet geloven wat mensen hier op een dag 2-3 legendaries vinden...heb in de afgelopen 100uur geen enkele set/legend item gevonden en ik denk niet dat daar snel verandering in gaat komen

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Rend is dik OP met een 2Her build.maratropa schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 18:51:
Rend is tegenwoordig gewoon bruikbaar! icm met Bloodlust bleek dit te zijn wat ik nodig had voor Ghom met mijn barb (en 2k loh natuurlijk..)
Als de drops er nog niet zijn komen ze wel, ik merk het iig flink, 3 legendary's vandaag (2 meh), en een rare 700+ 1h axe met socket en 933 Loh (precies wat ik nodig had)
1500-1600dps 2Her met goede gear = ticks van 75-100k.
Je moet ook res all stacken. 2k life regen en 600-700 res is goed genoeg om inferno mee te clearen zonder dat je dogs doodgaan (behalve bij de AoE DoT's van Diablo en Azmodan of ze blijven staan in desecrator of iets dergelijks). Je hoeft eigenlijk niet eens veel hp te stacken.Arachnan schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 17:42:
[...]
Ik heb zelf voor de grap een life regen build geprobeerd.
Max buyout 50k en dan ieder armor stuk vervangen door een life regen en int/vit ding.
Heb nu 3.4k regen per sec (mijn pets dus ook door passive) en mijn zombie dogs kunnen act 1 en 2 prima tanken. Alleen worden ze vreemd genoeg nog steeds ge-oneshot op Skeleton King. Dit zou niet moeten kunnen na de patch als ik het goed gelezen heb.
Act 3 ben ik nog niet
[ Voor 43% gewijzigd door Gundogan op 23-08-2012 19:49 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik ben dus een (WW) barb, en ik gebruikte de volgende wapens:

nu dropte vandaag deze:

wat dus een upgrade bleek te zijn, ik vind het echter zo.. vreemd. lever toch echt een goede 300 dps in. Daarnaast maakt het niet uit voor mn damage of de 600 of de 900 dps mace in mn mainhand zit? pakt ie gewoon een gemiddelde ofzo? Ik zie niks veranderen iig.
(het betreft deze barb: http://eu.battle.net/d3/en/profile/yb0ng-2272/hero/930911)
[ Voor 8% gewijzigd door YbonG op 23-08-2012 19:52 ]
op je nieuwe wapen zit 213 str wat altijd leuk isYbonG schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 19:49:
ik had een vraagje betreft dualwielden, aangezien ik het altijd maar vaag vind.
Ik ben dus een (WW) barb, en ik gebruikte de volgende wapens:
[afbeelding]
nu dropte vandaag deze:
[afbeelding]
wat dus een upgrade bleek te zijn, ik vind het echter zo.. vreemd. lever toch echt een goede 300 dps in. Daarnaast maakt het niet uit voor mn damage of de 600 of de 900 dps mace in mn mainhand zit? pakt ie gewoon een gemiddelde ofzo? Ik zie niks veranderen iig.
(het betreft deze barb: http://eu.battle.net/d3/en/profile/yb0ng-2272/hero/930911)
nee, dat begrijp ik, ik begrijp ook wel waar het vandaan komt, maar is dps dan zo weinig waard?sleepwalkerbe schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 19:57:
[...]
op je nieuwe wapen zit 213 str wat altijd leuk isen de CHD levert ook extra 'dps' op
weet er het fijne niet van, verdiep me niet zo hard in t hele number crunching maar je had relatief weinig str dus levert het ongeveer 1dps = 1 str opYbonG schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 19:58:
[...]
nee, dat begrijp ik, ik begrijp ook wel waar het vandaan komt, maar is dps dan zo weinig waard?
en 1op 4 slagen levert nu 80% meer dmg op, weegt ook door he ...
[ Voor 8% gewijzigd door sleepwalkerbe op 23-08-2012 20:01 ]
Charmpion#2525
HAHA nevermind… zesde keer, goede keer ! ! Proud of myself
[ Voor 27% gewijzigd door Blackminister op 23-08-2012 21:11 ]
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 10-09 08:45
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Heb hem wel 30 keer geprobeerd voor ik hem eindelijk neerhad volgens mij de eerste keer!
Deze was wel veel moeilijker dan act3 maar toch redelijk in een flow uitgespeeld ^^
Onderweg ook een wizardspike gevonden ^^
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Bosmonster schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 21:20:
Na vier keer al hulp vragen.. shame on you!
Heb hem wel 30 keer geprobeerd voor ik hem eindelijk neerhad volgens mij de eerste keer!
Had al tientallen keren geprobeerd weken terug... Dacht dat na de patch het weer niet ging lukken
Het gaat iets vlotter na de patch, maar nu dus wachten op een goede drop.
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Zombie bears builds met detonate oid is wel leuk, maar ook veel werk om te managen. En in Act 4 bleek dat nog best een issue qua survivability door de beperkte range.
Al met al ben ik toch weer terug bij af eigenlijk
Verwijderd
kun je trouwens je games opnemen via het spel zelf of heb je een programma voor nodig?
Bosmonster 2 dingen , een wd is geen long range class en al helemaal geen kite class.Het gaat om CC en burst damage. En vanaf dit patch zul je pickup radius nodig hebben om te concurreren met andere class dat is nou eenmaal onze syneregy.
Ik heb net mijn eigen record verbroken volle a3 run in 44min. Ik denk dat WW baba's dat nog niet eens halen.
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2012 23:37 ]
Hier exact hetzelfde. Hele dag met Leaping spiders, Locust Swarm en Garg/Bruiser gespeeld. Elke keer als ik vast loop pak ik beertjes ipv locust, en voila, 5x zoveel dps
Ik denk dat de meesten dit met fraps doen.Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 23:29:
Legendary nummer #4
kun je trouwens je games opnemen via het spel zelf of heb je een programma voor nodig?
Bosmonster 2 dingen , een wd is geen long range class en al helemaal geen kite class.Het gaat om CC en burst damage. En vanaf dit patch zul je pickup radius nodig hebben om te concurreren met andere class dat is nou eenmaal onze syneregy.
Ik heb net mijn eigen record verbroken volle a3 run in 44min. Ik denk dat WW baba's dat nog niet eens halen.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik heb de voorkeur bij Dxtory, kost even wat tijd om in te stellen maar verbruikt vergeleken met fraps weinig cpuscorpie schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 23:45:
[...]
Ik denk dat de meesten dit met fraps doen.
Spirit barage (well of souls) + rush of essence.Bosmonster schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 23:23:
Vanavond een beetje zitten pielen met WD builds. Ondanks dat veel skills beter zijn geworden, kom ik toch nog steeds bij hetzelfde uit eigenlijk voor standaard grindwerk, namelijk de splinters-build. Gargantuan erbij als extraatje is wel leuk.
Zombie bears builds met detonate oid is wel leuk, maar ook veel werk om te managen. En in Act 4 bleek dat nog best een issue qua survivability door de beperkte range.
Al met al ben ik toch weer terug bij af eigenlijk

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Heb bijvoorbeeld Inna's Glory (de oude pants) en zoek al tijden de Belt van Inna's set. Maar de nieuwe is natuurlijk SCHREEUWEND duur. de oude zal wel in prijs gaan zakken denk ik, maar die nieuwe is stuk beter
Werkt die combi??
Battle.net Spud#2543
Dit werkt niet, het zijn 2 verschillende sets.TepelStreeltje schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:06:
Weet er iemand of de oude set items met de nieuwe set items werken??
Heb bijvoorbeeld Inna's Glory (de oude pants) en zoek al tijden de Belt van Inna's set. Maar de nieuwe is natuurlijk SCHREEUWEND duur. de oude zal wel in prijs gaan zakken denk ik, maar die nieuwe is stuk beter
Werkt die combi??
There's no place like 127.0.0.1
Ben er nu mee aan het spelen, en het bevalt me welGundogan schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 23:58:
[...]
Spirit barage (well of souls) + rush of essence.
Firebomb-Pyrogeist (vuurbal turret) + SpiritBarage-WellOfSouls op mijn muis1+2.
SpiritWalk - Jaunt = oshit button #1
Grasp of the Dead - Groping Eels = slow+aoe dmg
Horrify - Ruthless Terror = oshit button #2 die nog mana geeft ook
Gargantuan - Bruiser = Epische Tonk
Spirit Vessel, Vision Quest, Rush of Essence passives. Geeft erg veel mana, dus zo ff proberen of ik vision quest kan dumpen voor iets leuks
edit, horrify maar even veranderd naar runspeed, blijft toch een basic need wat altijd van pas komt.
nog een edit, firebomb maar weer weg gehaalt, is leuk maar doet verder weinig. tijd om raining frogs te proberen
[ Voor 14% gewijzigd door kevz op 24-08-2012 00:41 ]
shitMatHack schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:08:
[...]
Dit werkt niet, het zijn 2 verschillende sets.
bedankt voor het snelle antwoord!
Battle.net Spud#2543
volgens mij niet heb ik ergens gelezen maar vraag me niet naar de sourceTepelStreeltje schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:06:
Weet er iemand of de oude set items met de nieuwe set items werken??
Werkt die combi??
de nieuwe en oude sets hebben ook verschillende set bonussen (bijv de natalyas) dus lijkt me ook logisch ?
Verwijderd
Eindelijk eens een legendary drop die gelijk een upgrade was en eens een keertje niet zoog
Requires level
60
Echoing Fury
1-Hand Legendary Mace 687.5–1323.6 Damage Per Second
(370-638)–(605-1187) Damage
1.41-1.45 Attacks per Second
+112-296 Minimum Damage
+149-391 Maximum Damage
+36-40% Damage
+0.21-0.25 Attacks per Second
10.0-20.0% Chance to Fear on Hit One of 3 Magic Properties (varies)
+150-169 Intelligence
+150-169 Dexterity
+150-169 Strength
+2 Random Magic Properties Item Level: 62 Unique Equipped
Lol die namen van jou characters XDVerwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 01:46:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Momo-2238/hero/4651136
Eindelijk eens een legendary drop die gelijk een upgrade was en eens een keertje niet zoog
Requires level
60
Echoing Fury
1-Hand Legendary Mace 687.5–1323.6 Damage Per Second
(370-638)–(605-1187) Damage
1.41-1.45 Attacks per Second
+112-296 Minimum Damage
+149-391 Maximum Damage
+36-40% Damage
+0.21-0.25 Attacks per Second
10.0-20.0% Chance to Fear on Hit One of 3 Magic Properties (varies)
+150-169 Intelligence
+150-169 Dexterity
+150-169 Strength
+2 Random Magic Properties Item Level: 62 Unique Equipped
ILOVEYOURMUM, EensGaJeDood < wtf

nice hoor!Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 01:46:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Momo-2238/hero/4651136
..
Verwijderd
* 66-360 dmg
* 150 int
* 7% life
* 100 max mana
* 10 mana regeneration
* 2000+ health globe
* 20 gold yard pickup
Beetje moeilijk om in te schatten als je nooit geen WZ of WD gespeeld hebt, maar volgens de AH zou deze wel moeten kunnen weggaan voor minstens 20M, dus al bij al een leuke verdienste!
Gisteren ook paragon 7 gehaald na 2 a3 runs.
Was begonnen in Act 1, "Reign of the black king", daarvandaan doorgespeeld t/m Magda neer in Act 2. (Zover was ik nog niet eerder gekomen in Act 2)
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Nog wel een leuke staff met 1220 dps , 200% crit dmg, 150vit/int en 5.6 % lifesteal. misschien nog wel wat waard
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Die offhand wil ik wel van je overnemen, maar kan hem denk ik niet betalen.Middnight schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 07:50:
Ik gisteren mijn eerste legendary drop gehad sinds de nieuwe patch en het zijn er dan meteen 2 geworden gisteren! Een WD helm die complete junk was en een WD offhand die wel behoorlijk was:
* 66-360 dmg
* 150 int
* 7% life
* 100 max mana
* 10 mana regeneration
* 2000+ health globe
* 20 gold yard pickup
Beetje moeilijk om in te schatten als je nooit geen WZ of WD gespeeld hebt, maar volgens de AH zou deze wel moeten kunnen weggaan voor minstens 20M, dus al bij al een leuke verdienste!
Eens ff proberenGundogan schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 23:58:
[...]
Spirit barage (well of souls) + rush of essence.
edit: hmm DPS is beetje crap van spirit barage en je kunt hem niet spammen door de cast time. Darts doen nog steeds meer DPS dan dit.
[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 24-08-2012 08:41 ]
Lekkere off-hand zeg. Vooral die pickup radiusMiddnight schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 07:50:
Ik gisteren mijn eerste legendary drop gehad sinds de nieuwe patch en het zijn er dan meteen 2 geworden gisteren! Een WD helm die complete junk was en een WD offhand die wel behoorlijk was:
* 66-360 dmg
* 150 int
* 7% life
* 100 max mana
* 10 mana regeneration
* 2000+ health globe
* 20 gold yard pickup
PSN ID = OTL002
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Wait wut? Jij hebt een Run Speed passive?kevz schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:24:
[...]
Spirit Vessel, Vision Quest, Rush of Essence passives. Geeft erg veel mana, dus zo ff proberen of ik vision quest kan dumpen voor iets leuks
edit, horrify maar even veranderd naar runspeed, blijft toch een basic need wat altijd van pas komt.
nog een edit, firebomb maar weer weg gehaalt, is leuk maar doet verder weinig. tijd om raining frogs te proberen
Dus eindelijk is mijn build weer speelbaar.
A3 zaten we gelijk in het begin vast door molten in een smalle pad. Barb gehaald en daarmee lekker met het team door a3 heen gegaan.
Helaas nog geen legendaries, maar wel een helm intel/vita/3.5chc ofzo en free sock als het goed heb.
Hoop dat het nog op de AH verkoopt..
Dropt wel wat beter spul maar nog niks leuks gezien. Ineens dropte er een legendary crossbow dus mijn hart begon sneller te kloppen..... aii ilvl60 da's jammer.... naja wie weet.... en it was.... Pus Spitter. Meh... 600dps 2h x-bow met waardeloze stats... 35strength, 1,5% chance to fear en dat soort ongein. Wel 29% kans om een poison blub te lobben oid... Tenzij zo'n blub extreem veel damage doet is ie gewoon waardeloos. Wel een beetje jammer... na alle berichten over legendaries. NV buff geeft wel heerlijk veel xp buff ook zeg... hele avond (2,5 uur) met +100% xp rond gelopen maar toch maar 1,5 Paragon lvl gehaald. Je hebt in ieder geval weer het gevoel dat je vooruit gaat en dat hebben ze goed gedaan.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ik zou je hp iets omhoog zien te werken richting 30K+.
Verder heb ik het gisteren met mijn monk met mindere stats gedaan, ging prima.
De dmg is hard naar beneden gegaan.
Gewoon zorgen dat je niet te veel stil staat en desnoods bij een moeilijke pack een paar keer terug naar town gaan gezien de hp niet meer terug komt als je ze met rust laat.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Volgens mij speel je non stop met je max mana, wat je ook doet het gaat er gewoon niet af. De dogs en garg zijn bijna niet dood te krijgen en de damage die ik zelf doet gaat erg hard als er 4 honden aan het bijten zijn, een garg aan het stompen een single target splinters tegen zich krijgt en een spirit ook nog eens 20 seconde lang shit aan het schieten is.
In mijn ogen behoord inferno nu ook toe aan a walk in the park.
Mijn oude wapen, die ik pre- patch heb gekocht voor 10 mln. is nu nog maar 1/10 e van dit bedrag waard.
Ik had tijdens de run nog wel een legendary gevonden, helaas geen waanzinnige stats. Was wel een mooie runpstalman schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:44:
Helaas nog geen legendaries, maar wel een helm intel/vita/3.5chc ofzo en free sock als het goed heb.
Hoop dat het nog op de AH verkoopt..
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
ja tenminste 1 iemand in het team met een legendaryCaVeFiSh schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:14:
[...]
Ik had tijdens de run nog wel een legendary gevonden, helaas geen waanzinnige stats. Was wel een mooie run
Wat ik ook wel vaag vind is dat de server wekelijks er een paar uur eruit ligt op woensdag voor onderhoud. Kan dat niet 1x per maand en dan binnen 1 uur om de nieuwe patches snel erin te laden? Wel vaag dat ze daar zo lang voor nodig hebben.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ach, ik heb er ook al een tijdje geen gezien. Gister nog bijna compleet act 3 doorgelopen en op 1 goeie rare belt (175 str, 80 vit en 60 all res) niks bijzonders gevonden.pstalman schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:24:
[...]
ja tenminste 1 iemand in het team met een legendary
Vanavond maar weer eens proberen. Als er meer mensen zijn die zin hebben in act 3 runs: klitse#2345
Ben vanaf een uur of 8 wel online.
Ik kreeg vanochtend wel een melding, rond 8u, dat ik er 25 minuten later uitgeknikkerd zou worden.Sir_Hendro schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:27:
Handig hoor die restarts zonder een ingame melding van HEY WE GAAN DE STEKKER ERUIT DOEN BRB !! Nee gewoon jou laten spelen tot je ineens niet meer kan bewegen... erg handig.... vooral voor HC spelers. Ik had al zo een gevoel dat Blizzard dit smerige truuckje zou uithalen dus heb ik bewust maar even geen HC inferno gespeeld. Hopelijk blijft het bij 1 herstart en laten ze de server daarna met rust.
Wat ik ook wel vaag vind is dat de server wekelijks er een paar uur eruit ligt op woensdag voor onderhoud. Kan dat niet 1x per maand en dan binnen 1 uur om de nieuwe patches snel erin te laden? Wel vaag dat ze daar zo lang voor nodig hebben.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Had even Act 4 geprobeerd met max pet-build (dus jungle + handler), maar met een elite pack in Act 4 waren ze in no-time allemaal alsnog dood.Wimploo schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:06:
Gister met 2 vingers in mijn neus ACt 3 inferno gecleared met mijn WD. Ik had splinters, rain of toads, Spirit barrage Manitou als damage dealers, Garg en dogs met heal rune als tank en spirit walk jaunt als escape skill. Passive's ingesteld op pierce the veil, cicle of life en zombie handler.
Volgens mij speel je non stop met je max mana, wat je ook doet het gaat er gewoon niet af. De dogs en garg zijn bijna niet dood te krijgen en de damage die ik zelf doet gaat erg hard als er 4 honden aan het bijten zijn, een garg aan het stompen een single target splinters tegen zich krijgt en een spirit ook nog eens 20 seconde lang shit aan het schieten is.
In mijn ogen behoord inferno nu ook toe aan a walk in the park.
Trash is wel supereasy geworden. Ben er nog steeds niet over uit eerlijk gezegd wat nu echt een goede grind build is. Tot nu toe is alles trager dan gewoon mn good old splinter + zombie wall build (daar had ik Act 4 prepatch al mee uitgespeeld zonder veel problemen).
[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 24-08-2012 09:35 ]
De nerf is dus toch vrij groot, was me aan het voorbereiden om act 2 te gaan farmen maar kan nu dus direct door naar Act 3
Qua drops heb ik helaas wel een unlucky streak, heb sinds de patch echt niet 1 fatsoenlijk item meer gevonden.. Gisteren in Act 3 ook helemaal niets in 2 uur tijd, maar ik heb wat van mn MF gear uit moeten doen voor meer DPS dus daar zal het wel aan liggen.
Wel gemerkt dat ilvl in Act 3 voornamelijk 60+ is t.o.v. ilvl 50-60 crap in Act 2, kwestie van geduld dus tot er weer iets leuks dropt!
Dit weekend maar eens zien of ik tot Azmodan kom, ben vanavond rond 8-en ook online voor Act 3 actie
Grimmie187 #2217
Ik zie geen LOH getallen om mijn oren vliegen als ik Zombie Bears cast in een groep. Bij raining frogs blijven de groene getallen wel op mijn scherm flitsen in dezelfde omstandigheden.
Ik vond trouwens Sacrifice maar tegenvallen. Die ga ik mooi inruilen voor een skill die me meer voordelen biedt en dan heb ik ook nog eens 3 gratis Zombie Dogs rondlopen.
Heeft je Gargantuan ook baat bij LOH en all res? Ik heb gisteren een upgrade gedaan naar 1k LOH en iets meer res all, en kreeg het gevoel dat mijn grote tank met 2 vingers in de neus damage stond te doen bij Act2 elites.
[ Voor 46% gewijzigd door Joarie op 24-08-2012 10:07 ]
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Valt mee hoor, ik loop met 200% mf op mn gear en nog valt er niks.Grimmie187 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:04:
Qua drops heb ik helaas wel een unlucky streak, heb sinds de patch echt niet 1 fatsoenlijk item meer gevonden.. Gisteren in Act 3 ook helemaal niets in 2 uur tijd, maar ik heb wat van mn MF gear uit moeten doen voor meer DPS dus daar zal het wel aan liggen.
Dit weekend maar eens zien of ik tot Azmodan kom, ben vanavond rond 8-en ook online voor Act 3 actie![]()
Grimmie187 #2217
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 21:12
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Als ik bijvoorbeeld in armor zit te zoeken en plotseling besluit een windforce te willen zoeken, klapt het spel eruit met een fatal error melding!
Ik kan dit oneindig vaak herhalen dus het is niet random.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
In zon 10 uur farmen na patch nul comma nul bruikbare drops. En ik heb echt alles wat ik zie gekilled, alle trash... dus ja, wat dat betreft is er na de patch totaal nada nop veranderd.Timeless schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:08:
[...]
Valt mee hoor, ik loop met 200% mf op mn gear en nog valt er niks.
Maak een bugreport op het b.net forumWolf schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:22:
Hebben jullie trouwens ook dat het spel crasht als je zoekt naar een specifieke legendary terwijl je in de verkeerde cathegorie zit?
Als ik bijvoorbeeld in armor zit te zoeken en plotseling besluit een windforce te willen zoeken, klapt het spel eruit met een fatal error melding!
Ik kan dit oneindig vaak herhalen dus het is niet random.
Tja het blijft nog steeds RNG he, de kans op betere rolls is nu groter voor wapens maar verder is er eigenlijk niets veranderd aan de drop rates. Zelf zit ik op 2,5lvl paragon en tot zover 1 goeie drop (1mil ring), maar die had ook pre patch kunnen droppen.Darth Malak schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:25:
[...]
In zon 10 uur farmen na patch nul comma nul bruikbare drops. En ik heb echt alles wat ik zie gekilled, alle trash... dus ja, wat dat betreft is er na de patch totaal nada nop veranderd.
Voorlopig speel ik met +xp gem maar binnenkort gaat de +mf er toch terug in denk ik, leuk om in het begin sneller te levellen maar dat gaat op termijn niet opwegen.
zou ook wat zijn dat ineens alles wat dropt beter is dan wat je hebtDarth Malak schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:25:
[...]
In zon 10 uur farmen na patch nul comma nul bruikbare drops. En ik heb echt alles wat ik zie gekilled, alle trash... dus ja, wat dat betreft is er na de patch totaal nada nop veranderd.
Maar je hebt vast meer blauwe en gele items als drop gehad tov 3 dagen terug toch.
Ik merk echt veel veranderingen, packs die nu soms 4 rares droppen (was eerst 1-3). Random mobs die MEER gele droppen dan voorheen etc
Stats die vele malen hoger zijn dan ik ooit als drops gehad heb (shields met 200+ str of dex/vita of 14% hp)
Trouwens gister mijn eerste BS plan drop met 5 stats!!
[ Voor 24% gewijzigd door pstalman op 24-08-2012 10:39 . Reden: typo ]
Na 1,5 maand geen D3 te hebben gespeeld, de nieuwe patch en 10000 topics op verschillende forums zie ik door de bomen het bos niet meer.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/vhal-2704/hero/656657
Let niet op de gare gear...ow, ik zit pas in A1 Inferno
Je hebt neem ik wel met ALT aangezet dat de item namen altijd in beeld staan? Dan is het gewoon goed opletten of je een bruine tekst ziet staanDarth Malak schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:35:
Ik hoop trouwens dat blizz een keer iets maakt dat erg duidelijk in beelt komt te staan als er een legendary of setitem, plan drops... helft van de tijd loopt mn pet offscreen zooi te killen terwijl iik ergens anders sta... kans bestaat dat je zeker tussen de bergen junk die.er dropt, je ze dan over t hoofd zie... zeker in over bloomed verlichte gebieden als in A2 waar ik soms op mijn scherm niet eens de kleur kan zien.
Life on hit?Tarz schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:42:
Ik heb sinds de patch gisteren voor het eerst op mijn Monk weer eens een poging Act 3 Inferno gedaan. Valt me wel vies tegen nog steeds.... 700 res to all, 7500 armor, 45k hp buffed, en ik kom nog nie voorbij het eerste stukje naar de eerste signal fire.... snap er echt helemaal niks van.
zoiets als "Massacre!" of "Mighty blow!" wat in beeld popupt, maar dan "Legendary drop!" of "Plan drop!"Darth Malak schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:35:
Ik hoop trouwens dat blizz een keer iets maakt dat erg duidelijk in beelt komt te staan als er een legendary of setitem, plan drops... helft van de tijd loopt mn pet offscreen zooi te killen terwijl iik ergens anders sta... kans bestaat dat je zeker tussen de bergen junk die.er dropt, je ze dan over t hoofd zie... zeker in over bloomed verlichte gebieden als in A2 waar ik soms op mijn scherm niet eens de kleur kan zien.

Yes please. Ik heb nou al 2 keer gehad dat ik een dungeon clearde, en dat ik zag dat ik een stukje vergeten was. Loop ik terug, ligt er gewoon nog een legendary op de vloer. Die was dus gedropt door iets dat op mijn caltrop zijn einde vond.Puff_Danny schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:49:
[...]
zoiets als "Massacre!" of "Mighty blow!" wat in beeld popupt, maar dan "Legendary drop!" of "Plan drop!"
Post je profiel eens?Tarz schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:42:
Ik heb sinds de patch gisteren voor het eerst op mijn Monk weer eens een poging Act 3 Inferno gedaan. Valt me wel vies tegen nog steeds.... 700 res to all, 7500 armor, 45k hp buffed, en ik kom nog nie voorbij het eerste stukje naar de eerste signal fire.... snap er echt helemaal niks van.
Puff_Danny schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:49:
[...]
zoiets als "Massacre!" of "Mighty blow!" wat in beeld popupt, maar dan "Legendary drop!" of "Plan drop!"

That oughta do the trick.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Verwijderd
Ik kan met mijn build op deze manier alles solooen t/m act4. Ik hoop inderdaad niet dat dit je gear is want een beetje veel boel meer AR is wel nodig:)vhal schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:37:
Wat is nu een beetje een leuke solo build voor wizards?
Na 1,5 maand geen D3 te hebben gespeeld, de nieuwe patch en 10000 topics op verschillende forums zie ik door de bomen het bos niet meer.![]()
http://eu.battle.net/d3/en/profile/vhal-2704/hero/656657
Let niet op de gare gear...ow, ik zit pas in A1 Inferno
Mijn build : http://eu.battle.net/d3/e...ppymoos-2738/hero/2202099
Of je gaat voor de Crit WW build die nog steeds goed speelbaar is. Ik speel hem niet daar ben ik te langzaam voor en het kost me m'n toetsenbord:) Bovendien heb je dan wat meer specifieke gear nodig
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 10:55 ]
Verwijderd
Dat zou inderdaad nice zijnDarth Malak schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:35:
http://eu.battle.net/d3/e...onnieBS-2650/hero/3813366
dit is de mijne: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Puffdanny-1409/hero/3051112Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:54:
[...]
Ik kan met mijn build op deze manier alles solooen t/m act4. Ik hoop inderdaad niet dat dit je gear is want een beetje veel boel meer AR is wel nodig:)
Mijn build : http://eu.battle.net/d3/e...ppymoos-2738/hero/2202099
Of je gaat voor de Crit WW build die nog steeds goed speelbaar is. Ik speel hem niet daar ben ik te langzaam voor en het kost me m'n toetsenbord:) Bovendien heb je dan wat meer specifieke gear nodig
Ik speel vaak in een party waar de andere wiz al de WW build doet (en dat ook beter kan), en ik wilde ook niet de aloude blizzard/venom hydra spelen (die wel beukend goed is nog steeds), dus ik heb nu voor deze geopteerd.
de frost hydra valt me niks tegen. Ik had daar eerst teleport of mirror image zitten maar nu met de nerfs gaat het wel op diamond skin alleen.
Met comet (star pact, goedkoper) en spectral blades (deep cuts) zijn de proc rates ook nog erg hoog; ik permafreeze ook nog behoorlijk wat mobs en het is weer eens wat anders dan WW build. ik zit alleen laag in mijn life/armor/res dus bij vervelende packs in act III ben ik sneller dood dan mijn 946 LoH goedmaakt...
overall: act 1 = faceroll, act 2 niet zo vaak gedaan, act 3 trash mobs own ik, makkelijke packs kan ik aan
Alleen game servers down toch? ik zit nog ingelogged kan alleen niet spelen
Ja dat jasleepwalkerbe schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:04:
[...]
Alleen game servers down toch? ik zit nog ingelogged kan alleen niet spelen

Nu maar sparen voor het andere deel
Kwijl Kwijl....Jay-v schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:07:
Zo gisteren voor het eerst 1.04 gespeeld en tijdens het farmen van A3 mijn eerste Set/Legendary ooit gevonden.
[afbeelding]
Nu maar sparen voor het andere deel. Staat mijn Barb goed!
Verwijderd
Wow nice oneJay-v schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:07:
Zo gisteren voor het eerst 1.04 gespeeld en tijdens het farmen van A3 mijn eerste Set/Legendary ooit gevonden.
[afbeelding]
Nu maar sparen voor het andere deel. Staat mijn Barb goed!
GTA VI - All aboard the hype train!!
Tuurlijk maar in alle actie en hectiek (zeker in party als iedereeen maar doorraast) is er gewoon geen tijd om 100% zeker te zijn. En zoals ik al zei.. A2 die woestijnen zien er extreem helder, bloomed uit... Doet zelfs pijn aan mn ogen (wat ik ook verander aan mijn settings).. Dus ik zou me zo voor kunnen stellen dat ik wat gemist heb.The_Fes schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:39:
[...]
Je hebt neem ik wel met ALT aangezet dat de item namen altijd in beeld staan? Dan is het gewoon goed opletten of je een bruine tekst ziet staan
PRECIES.. Dat bedoel ik dus
[ Voor 17% gewijzigd door Darth Malak op 24-08-2012 11:15 ]
@beebie121: over het algemeen speel ik alleen (Hardcore) maar met de nieuwe patch lijkt het mij aantrekkelijker om vaker met een groep te gaan spelen.
Inderdaad, ik krijg ook regelmatig te horen daar dat ik geen gewone hydra maar venom hydra moet gebruiken; iedereen denkt dat het de gewone is omdat die er zo geelglanzend uitziet daarDarth Malak schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:14:
[...]
En zoals ik al zei.. A2 die woestijnen zien er extreem helder, bloomed uit... Doet zelfs pijn aan mn ogen (wat ik ook verander aan mijn settings)
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Puff_Danny op 24-08-2012 11:20 ]
Nee, nu niet. Ben op het werkVerwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:10:
[...]
Wow nice oneHeb je toevallig ook een plaatje van hoe het equipped eruit ziet?
ik begin vaak het spel solo, op HC blijft dat meestal ook zo.beebie121 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:17:
Spelen jullie altijd alleen? of ook veel in party? (ik heb alleen low lvls hoor)
Maar softcore joint er bijna altijd wel iemand van gotd3 mijn game.
Dus altijd fun met anderen
Verwijderd
heeft iemand tips? heb zo'n 4,7m te besteden
http://eu.battle.net/d3/e...chdarky-2112/hero/1818953
Oh, was dat wat er gister aan de hand was.....ik had dit ook net op het moment dat een champion-pack een legendary had gedropt DIE IK DUS NIET MEER OP KON PAKKEN!!!Sir_Hendro schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:27:
Handig hoor die restarts zonder een ingame melding van HEY WE GAAN DE STEKKER ERUIT DOEN BRB !! Nee gewoon jou laten spelen tot je ineens niet meer kan bewegen... erg handig.... vooral voor HC spelers. Ik had al zo een gevoel dat Blizzard dit smerige truuckje zou uithalen dus heb ik bewust maar even geen HC inferno gespeeld. Hopelijk blijft het bij 1 herstart en laten ze de server daarna met rust.
Die Bul Khatos is echt tofJay-v schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:19:
[...]
Nee, nu niet. Ben op het werk.... Wel een linkje naar mijn profiel http://eu.battle.net/d3/en/profile/Jeefke-1575/hero/8744551. Probeer momenteel een Semi WW build, werkt lekker moet ik zeggen.
Voor een lekkere sprint/ww build heb je nog net wat meer CHC nodig en het liefst die BK in je main hand, maar dat kost je weer 10% maar je genereerd dan wel Fury als een malle.
[ Voor 5% gewijzigd door Vandread op 24-08-2012 11:32 ]
Ja ik zie berichten op battle net forums dat mensen zelfs hun legendary nog opgepakt hadden. Vervvolgens koffie gingen drinken (en de game op paused/menu gezet, waardoor je na verloop van tijd uitgelogd wordt) en toen ze terug kwamen was hun legendary verdwenen.Skarloc schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:28:
[...]
Oh, was dat wat er gister aan de hand was.....ik had dit ook net op het moment dat een champion-pack een legendary had gedropt DIE IK DUS NIET MEER OP KON PAKKEN!!!
Verwijderd
Die ziet er best leuk uit eigenlijk, is deze wat minder destructief voor je keyboard? Moet toch maar eens een extra keyboardje kopen voor de laptop... Gaat niet werken anders:)Puff_Danny schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:03:
[...]
dit is de mijne: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Puffdanny-1409/hero/3051112
Ik speel vaak in een party waar de andere wiz al de WW build doet (en dat ook beter kan), en ik wilde ook niet de aloude blizzard/venom hydra spelen (die wel beukend goed is nog steeds), dus ik heb nu voor deze geopteerd.
de frost hydra valt me niks tegen. Ik had daar eerst teleport of mirror image zitten maar nu met de nerfs gaat het wel op diamond skin alleen.
Met comet (star pact, goedkoper) en spectral blades (deep cuts) zijn de proc rates ook nog erg hoog; ik permafreeze ook nog behoorlijk wat mobs en het is weer eens wat anders dan WW build. ik zit alleen laag in mijn life/armor/res dus bij vervelende packs in act III ben ik sneller dood dan mijn 946 LoH goedmaakt...
overall: act 1 = faceroll, act 2 niet zo vaak gedaan, act 3 trash mobs own ik, makkelijke packs kan ik aan
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.