tsja... nee. Je loopt nog steeds te rammen op diamond skin en frost nova en krijg een muisarm van het spectral blade / meteor spammen. Maar goed ik kan hiermee ook af en toe kiten met de frost hydra en goed geplaatste meteors, dat geeft mijn armen en apparaten wat rust
Hahah lol... Wel grappig.. Op de frontpage van us battlenet staat een link en beschrijving van een artitst die de butcher heeft nagemaakt (wow die ziet er geweldig uit).. Op je je de genoemde link krijg je een plaatje van een naakte vrouw te zien.
Deze trouwens:
http://www.sabzil.net/gall/gall.php
Holy crap, die gast heeft talent.
Deze trouwens:
http://www.sabzil.net/gall/gall.php
Holy crap, die gast heeft talent.
[ Voor 5% gewijzigd door Darth Malak op 24-08-2012 11:40 ]
Je DPS met SS is 50k? dan is ie zonder wat aan de lage kant.Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:24:
ik ben net klaar met a1 inferno, na een tijdje gefarmt te hebben daarmee wil ik graag verder. lukt me helaas niet
heeft iemand tips? heb zo'n 4,7m te besteden
http://eu.battle.net/d3/e...chdarky-2112/hero/1818953
Investeer in CHC, CHD. dus wellicht een crossbow met socket en dan een emerald er in voor CHD. Gloves, ringen, amulet, bracers, en eventueel helm voor CHC.
Verder misschien ook ff naar je skills kijken. Misschien Smokescreen er in voor extra survivability.
Verwijderd
mijn dps met SS is zon 40k geloof ik. zal het even na kijken
EDIT: 51k dus
EDIT2: ik zie eigenlijk nooit (naar mijn idee goede) crossbows, ik zoek op chd, socket, LoH en dex
EDIT: 51k dus
EDIT2: ik zie eigenlijk nooit (naar mijn idee goede) crossbows, ik zoek op chd, socket, LoH en dex
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 11:43 ]
Verwijderd
OkeJay-v schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:19:
[...]
Nee, nu niet. Ben op het werk.... Wel een linkje naar mijn profiel http://eu.battle.net/d3/en/profile/Jeefke-1575/hero/8744551. Probeer momenteel een Semi WW build, werkt lekker moet ik zeggen.
Haha hij gaf al antwoord op je vraag in z'n vorige replyVandread schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:30:
[...]
Die Bul Khatos is echt tofheb je ook een ingame/profiel screenie ervan? ben benieuwd.
Voor een lekkere sprint/ww build heb je nog net wat meer CHC nodig en het liefst die BK in je main hand, maar dat kost je weer 10% maar je genereerd dan wel Fury als een malle.
Ik heb nu 38.5% CHC en 1.81APS unbuffed. Met Battle Rage en WOTB is dat 51.5%. Lijk me genoeg. Ik heb LOH nodig voor een Full WW build.Vandread schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:30:
[...]
Die Bul Khatos is echt tofheb je ook een ingame/profiel screenie ervan? ben benieuwd.
Voor een lekkere sprint/ww build heb je nog net wat meer CHC nodig en het liefst die BK in je main hand, maar dat kost je weer 10% maar je genereerd dan wel Fury als een malle.
Verwijderd
is er een manier waarmee ik kan kijken of ik er meer DPS mee krijg op een wapen?
ik heb nu een 995 DPS wapen, ik zie er een in de AH met 124 dex, 73 chd, 617 loh
ik heb nu een 995 DPS wapen, ik zie er een in de AH met 124 dex, 73 chd, 617 loh
Dat vind ik ook wel jammer aan de AH, als je over een item gaat dat ie niet gaat vergelijken hoeveel het beter is, altijd bang dat ik zo een dure kat in een zak zal kopen.Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:57:
is er een manier waarmee ik kan kijken of ik er meer DPS mee krijg op een wapen?
'diablo 3 dps calculator' in google?Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:57:
zomaar een idee...
Er zijn online van die calculators, kun je exact uitrekenen hoeveel dps je erbij krijgt.Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:57:
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
precies, daarom ook mijn vraag 
maar uit jouw reactie te lezen is er dus niet zo'n optie, ook niet buiten de game?
EDIT: ahh toch wel dus xD zou je me er een kunnen linken?
maar uit jouw reactie te lezen is er dus niet zo'n optie, ook niet buiten de game?
EDIT: ahh toch wel dus xD zou je me er een kunnen linken?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 12:01 ]
Ja die zijn er, buiten de game.. Er zijn een aantal links in het verlden gepost naar dit soort calculators.. Kweenie of die al zijn geupdate (waar nodig e.v.t.) voor patch 1.04. Maar sorry, ik had de links niet gebookmarked.. Vrees dat je ff terug moet zoeken..Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:00:
precies, daarom ook mijn vraag
EDIT: ahh toch wel dus xD zou je me er een kunnen linken?:)
Ik dacht eigenlijk dat blizz dit zou veranderen in de patch.. Dat je als je over een item heen hovered die net zoals in game de health/dps/prot verandering zou laten zien. Maar ja, verder is dat als je een 1H+offhand equiped hebt en dan een 2H gaat bekijken ook bugged. Die neemt de offhand stats helemaal niet mee als je naar de verandering kijkt.CBA schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:59:
[...]
Dat vind ik ook wel jammer aan de AH, als je over een item gaat dat ie niet gaat vergelijken hoeveel het beter is, altijd bang dat ik zo een dure kat in een zak zal kopen.
[ Voor 55% gewijzigd door Darth Malak op 24-08-2012 12:05 ]
sorry DP
[ Voor 98% gewijzigd door Darth Malak op 24-08-2012 12:04 ]
Rend is echt insane nu. Je hoeft eigenlijk alleen nog maar Rend aan te zetten en weg te rennen. Het doet echt mega veel damage nu.Gundogan schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 19:45:
[...]
Rend is dik OP met een 2Her build.
1500-1600dps 2Her met goede gear = ticks van 75-100k.
[ Voor 5% gewijzigd door Elp op 24-08-2012 12:07 ]
@Escue: Enthousiasme maakt blind 
@Jay-v: Ik ga altijd uit van CHC van 40 met de passives, zonder actieve skills, want je wil ook zonder Wotb behoorlijk kunnen sprinten en WW'en
Kom bij jou uit op 33.5 CHC. Met de BK in je mainhand nog maar 23,5. (en nog 3% erbij van BR maar dat is vrij weinig)
Sprint dmg is gebaseerd op je mainhand namelijk, al tikt Fury natuurlijk harder doordat je mainhand dan ook Fury genereerd.
Kwestie van proberen dus
Edit:hmmm je hebt geen LoH..... das wel lastig...
@Jay-v: Ik ga altijd uit van CHC van 40 met de passives, zonder actieve skills, want je wil ook zonder Wotb behoorlijk kunnen sprinten en WW'en
Kom bij jou uit op 33.5 CHC. Met de BK in je mainhand nog maar 23,5. (en nog 3% erbij van BR maar dat is vrij weinig)
Sprint dmg is gebaseerd op je mainhand namelijk, al tikt Fury natuurlijk harder doordat je mainhand dan ook Fury genereerd.
Kwestie van proberen dus
[ Voor 5% gewijzigd door Vandread op 24-08-2012 12:08 ]
5% Default + 10% Weapons master +5% Ruthless + 18.5% van gear = 38.5%.Vandread schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:07:
Ik zou het zwaard in mijn MH kunnen doen en dan een Shield pakken met 9.5% CHC en Strength. Dan lever ik alleen weer in op APS.
Andere AH ergernissen:Darth Malak schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:02:
[...]
Ik dacht eigenlijk dat blizz dit zou veranderen in de patch.. Dat je als je over een item heen hovered die net zoals in game de health/dps/prot verandering zou laten zien. Maar ja, verder is dat als je een 1H+offhand equiped hebt en dan een 2H gaat bekijken ook bugged. Die neemt de offhand stats helemaal niet mee als je naar de verandering kijkt.
-Item verkocht, kan in completed tab niet meer zien watvoor item.. ARGH
-Patterns/recipes kopen, kan niet zien watvoor item.. ARGH^2
Daar tegenover staat dan weer wel dat we nu niet meer op 3 stats kunnen zoeken maar op 8(?)
Dat kan nu wel.Grimmie187 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:11:
[...]
Andere AH ergernissen:
Dat kan nu ook.-Patterns/recipes kopen, kan niet zien watvoor item.. ARGH^2
Zes.Daar tegenover staat dan weer wel dat we nu niet meer op 3 stats kunnen zoeken maar op 8(?)
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Ben op dit moment bezig de DPS van mijn wizard over de 100k (buffed) te tillen, het is jammer dat IAS zoveel invloed heeft op je DPS terwijl het voor mijn desintegrate/archon build weinig toevoegt.
Moet zeggen dat het wel cool is om met 90k dps archon aan te zetten en overal door te blazen, het is alleen oppassen voor reflect packs. Drie keer raden wat ik gisteravond in een A3 run 90% van de tijd tegenkwam....
Moet zeggen dat het wel cool is om met 90k dps archon aan te zetten en overal door te blazen, het is alleen oppassen voor reflect packs. Drie keer raden wat ik gisteravond in een A3 run 90% van de tijd tegenkwam....

Ze hebben dat toch juist toegevoegd in deze patch.. Dat je in the completed log het precieze item kunt zien.. Gisteren werkte dat in ieder geval nog wel.Grimmie187 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:11:
[...]
Andere AH ergernissen:
Daar tegenover staat dan weer wel dat we nu niet meer op 3 stats kunnen zoeken maar op 8(?)
Oh er is al op geantwoord
Allebei gefixt in 1.04 ...Grimmie187 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:11:
[...]
Andere AH ergernissen:
Ik bedoel eigenlijk dat ik de stats van een verkocht item niet meer kan zien. En dat ik bij patterns niet kan zien wat de stats zijn van het te craften item.Rone schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:13:
[...]
Dat kan nu wel.
[...]
Dat kan nu ook.
[...]
Zes.
*edit* dan loop ik achter, excuus. en bravo blizz
[ Voor 7% gewijzigd door Grimmie187 op 24-08-2012 12:15 ]
Default vergeten.... doh!Jay-v schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:10:
[...]
5% Default + 10% Weapons master +5% Ruthless + 18.5% van gear = 38.5%.
Ik zou het zwaard in mijn MH kunnen doen en dan een Shield pakken met 9.5% CHC en Strength. Dan lever ik alleen weer in op APS.
Zou zowiezo eens sword/board proberen maar gebrek aan LoH breekt je op voor een echte doubletornadoWW build. http://us.battle.net/d3/e...rbarian#ahPRUk!YWZ!YZcYZc
Dat zeg ik, dat kan dus wel sinds de laatste patch...Grimmie187 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:14:
[...]
Ik bedoel eigenlijk dat ik de stats van een verkocht item niet meer kan zien. En dat ik bij patterns niet kan zien wat de stats zijn van het te craften item.
Edit: Ah, je had het inmiddels al door.
[ Voor 6% gewijzigd door Rone op 24-08-2012 12:16 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Uhmm... moeilijk te raden.... Hmm... 2 reflect packs op elkaars neus?Delph schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:13:
Zombie dogs sacrificen is ook even oppassen op een reflect damage pack, met hun 200k aoe per dog...Delph schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:13:
Ik bedoel dat we constant reflect packs voor de kiezen kregen, ik had het zo extreem nog nooit meegemaakt. En dan heb je ook nog eens een WW wiz die alle trash skipt waardoor de 2 glasscanons reflect packs en een hoop trash van zich af moeten houdenDarth Malak schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:16:
[...]
Uhmm... moeilijk te raden.... Hmm... 2 reflect packs op elkaars neus?
Met minder heb je idd te vaak OMG momentjes dat je stilvalt, natuurlijk midden in een elite mob
gebeurd me trouwens nog steeds wel
, eigenlijk zou ik m'n schild met CHC er ook bij moeten nemen maar nu dualwieldend heb ik 2k+ Loh en dat merk je ook erg..
Ik kom nu aan 39.5%, en dan komt er nog 3 en 10 bij met BR en WOTR..
http://eu.battle.net/d3/e...atropa-2921/hero/10922743
Alleen die damage die er in dit profiel staat snap ik niet, het moet veel minder zijn..?
Alleen die damage die er in dit profiel staat snap ik niet, het moet veel minder zijn..?
Vandread schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:07:
@Escue: Enthousiasme maakt blind
Kwestie van proberen dus
Nee ik had em wel door.. vandaar mijn opmerking enDelph schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:18:
[...]
Ik bedoel dat we constant reflect packs voor de kiezen kregen, ik had het zo extreem nog nooit meegemaakt. En dan heb je ook nog eens een WW wiz die alle trash skipt waardoor de 2 glasscanons reflect packs en een hoop trash van zich af moeten houden
Gisteren met een tanking barb en mijn tanking wd act 3 gefarmed.
Op een gegeven moment hadden we 3 champion packs op ons zitten.
We konden ze splitsen en langzaam afmaken. Zonder zelf dood te gaan.
Zijn er meer mensen die vinden dat het spel een beetje te makkelijk is geworden?
Zelfs hele erge packs met Molten + Dececrator + Firechains waren een eitje.
We hebben redelijk goede gear, maar dit was pre patch onmogelijk en frustrerend.
Op een gegeven moment hadden we 3 champion packs op ons zitten.
We konden ze splitsen en langzaam afmaken. Zonder zelf dood te gaan.
Zijn er meer mensen die vinden dat het spel een beetje te makkelijk is geworden?
Zelfs hele erge packs met Molten + Dececrator + Firechains waren een eitje.
We hebben redelijk goede gear, maar dit was pre patch onmogelijk en frustrerend.
Waarom Frenzy en WW? Frenzy heb je toch niks aan als WW Barb? Je verliest je frenzy stack steeds opnieuw...maratropa schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:20:
Met minder heb je idd te vaak OMG momentjes dat je stilvalt, natuurlijk midden in een elite mobgebeurd me trouwens nog steeds wel
, eigenlijk zou ik m'n schild met CHC er ook bij moeten nemen maar nu dualwieldend heb ik 2k+ Loh en dat merk je ook erg..
[...]
Ik gebruik deze build: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Dakreal-2729/hero/49884Jay-v schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:34:
[...]
Waarom Frenzy en WW? Frenzy heb je toch niks aan als WW Barb? Je verliest je frenzy stack steeds opnieuw...
Werkt erg lekker.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Gisteren act 4 run gedaan, maar das echt zonde van de tijd.
Wat er dropt is niet anders dan act 3, er zijn nauwelijks packs om stacks op te bouwen en mobs zijn wel zwaarder, maar voordeel qua drops haal je er niet.
Wat er dropt is niet anders dan act 3, er zijn nauwelijks packs om stacks op te bouwen en mobs zijn wel zwaarder, maar voordeel qua drops haal je er niet.
Hoe zit dat met de weapon mastery als je twee verschillende wapens hebt bij DW? Krijg je dan van beide klassen de extra verhoging?Dakreal schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:40:
[...]
Ik gebruik deze build: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Dakreal-2729/hero/49884
Werkt erg lekker.
Oftewel, is het beter om dezelfde soort wapen aan te houden, of maakt dat geen drol uit en telt alles automatisch door als je twee verschillende hebt?
Je krijgt de bonus van je MAIN hand, dus welk wapen je daar hebt bepaald je mastery.ChUcKiE schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:43:
[...]
Hoe zit dat met de weapon mastery als je twee verschillende wapens hebt bij DW? Krijg je dan van beide klassen de extra verhoging?
Oftewel, is het beter om dezelfde soort wapen aan te houden, of maakt dat geen drol uit en telt alles automatisch door als je twee verschillende hebt?
De reden dat ik een snelle offhand heb, is omdat ik dan meer attacks heb waardoor ik meer life on hit heb effectief
Drops in A3 en A4 zijn gelijk in Inferno dus het heeft inderdaad weinig toegevoegde waarde op packs in A4 te farmen...bangkirai schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:41:
Gisteren act 4 run gedaan, maar das echt zonde van de tijd.
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 21:12
Moderator Harde Waren / BBG'er
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Je offhand as heeft geen effect op je totale attack speed. Je krijgt standaard +15% ias van je main hand. Tried and tested op mijn monk.Dakreal schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:45:
[...]
Je krijgt de bonus van je MAIN hand, dus welk wapen je daar hebt bepaald je mastery.
De reden dat ik een snelle offhand heb, is omdat ik dan meer attacks heb waardoor ik meer life on hit heb effectief
Ik zit te denken om een zieke 2h voor mijn monk te kopen en ias gear te halen. Probleem is een beetje, mijn huidige gear is al best wel effectief dus ik ben bang om hem om te gooien. Iemand al ervaring met 2h monks?
Huidige gear:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ik heb nu deze build, mn schild vervangen voor een loh zwaard, ben erg benieuwd hoe dat dual wielden gaat op Inferno ACT2. Ik ben wel wat RES kwijt door deze switch.
Iemand tips? Sparen voor meer RES items lijkt het meest logisch antwoord, maar misschien kan ik nog iets met mn skills doen?
http://eu.battle.net/d3/e...galodon-2851/hero/3630505
Iemand tips? Sparen voor meer RES items lijkt het meest logisch antwoord, maar misschien kan ik nog iets met mn skills doen?
Heel bekend. Het lijkt wel of ze het ruiken, "daar komt weer zo'n archon wizard".Delph schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:13:
Ben op dit moment bezig de DPS van mijn wizard over de 100k (buffed) te tillen, het is jammer dat IAS zoveel invloed heeft op je DPS terwijl het voor mijn desintegrate/archon build weinig toevoegt.
Voor een dualwield build zou ik wel minimaal voor 1000 LoH gaan. Je krijgt namelijk keiharde klappen ;-) je res zou ik mikken *MET* shout op de 500-700 voor act 2. Dan moet het prima te doen zijn. Je dps is nog wat aan de lage kant voor lekker act 2 doen. Maar ik denk dat je wel een eind komt.Megalodon86 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:54:
Ik heb nu deze build, mn schild vervangen voor een loh zwaard, ben erg benieuwd hoe dat dual wielden gaat op Inferno ACT2. Ik ben wel wat RES kwijt door deze switch.
@ hieronder,
Jay WIlson zit daar ook. Als je die sloopt krijg je Feat of Strength ( Smash Jay Smash ofzoiets)
[ Voor 7% gewijzigd door Dakreal op 24-08-2012 13:07 ]
Lol was net een rondje Inferno Act 1 aan het doen, kom ik in the Cemetery of the Forsaken een crypt tegen:
"Development Hell"
Daarin .. allerlei zombies en monsters met de namen van de makers van de game incl. hun functie.. erg grappig!
"Development Hell"
Daarin .. allerlei zombies en monsters met de namen van de makers van de game incl. hun functie.. erg grappig!
Ja is erg leuk.Heb ik ook een keer gehad tot nu toe.
Darker schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:05:
Lol was net een rondje Inferno Act 1 aan het doen, kom ik in the Cemetery of the Forsaken een crypt tegen:
"Development Hell"
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
Fury heb ik geen probleem mee, door m'n schild heb ik met wotb etc 62.5% CHC.maratropa schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:20:
Met minder heb je idd te vaak OMG momentjes dat je stilvalt, natuurlijk midden in een elite mobgebeurd me trouwens nog steeds wel
[...]
Kom juist weer LoH tekort tegen reflect mobs, zeker als ze ook nog molten/plagued/chained zijn etc.
Dmg in mijn profiel is unbuffed.... die van jou moet daar door wat zaken wel buffed zijn?
Frenzy EN cleave is natuurlijk zonde, kan je ipv Cleave beter Rend nemen ofzo, die is behoorlijk sterk momenteel en als je Frenzy en Cleave afwisseld heb je wel een boeiende combinatie.Megalodon86 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:54:
[ Voor 25% gewijzigd door Vandread op 24-08-2012 13:14 ]
mmm account gelocked door verdachte activiteiten. Gisterochtend nog AH kunnen checken en gistermiddag de email van Blizzard binnen.
Vanavond maar eens suport gaan bellen met de keys in de hand.
Toeval, of gewoon domme pech? Had de avond daarvoor nog wel in een group gezeten om Belial te verslaan.
Wel maar gelijk via de google plays store de authenticator gaan installeren bij thuiskomst
Toeval, of gewoon domme pech? Had de avond daarvoor nog wel in een group gezeten om Belial te verslaan.
Wel maar gelijk via de google plays store de authenticator gaan installeren bij thuiskomst
Check eerst even of je wel in kunt loggen en klik niet op links in die "email van Blizzard". Wie weet is het een phishing mail.Henkje.doc schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:19:
mmm account gelocked door verdachte activiteiten. Gisterochtend nog AH kunnen checken en gistermiddag de email van Blizzard binnen.
Waarom bestel je de authenticator van blizzard niet? 6,99 en daarna wordt je account nooit meer gehacked. Via je telefoon is nog steeds een risico, en heel erg error gevoelig.Henkje.doc schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:19:
Update op telefoon + wipe = authenticator fucked.
e.d. e.d. ;-)
Heb inderdaad ook al een keer een restore moeten doen omdat ik vergeten was mijn authenticator te ontkoppelen voor een whipe. Maar in principe moet je met die code die je bij het koppelen krijgt ook nog wel in je account kunnen.Dakreal schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:21:
[...]
Waarom bestel je de authenticator van blizzard niet? 6,99 en daarna wordt je account nooit meer gehacked. Via je telefoon is nog steeds een risico, en heel erg error gevoelig.
e.d. e.d. ;-)
Het lijkt me nogal vanzelf sprekend dat een wapen met 1.5 attacks meer attacks doet per seconde dan een wapen met 1.3 attacks. Oftewel, daarom draag ik een daggerWolf schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:54:
[...]
Je offhand as heeft geen effect op je totale attack speed. Je krijgt standaard +15% ias van je main hand. Tried and tested op mijn monk.
- Blaat
Hardware Fanaat
Dat klopt dus niet. Als je main hand 1,2 as doet en je offhand 1,5 dan doe je dual wielding 1,2+15%=1,38 attacks per second. Zoals ik zei, tried and tested (heeft een hoop centen gekost).Dakreal schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:27:
[...]
Het lijkt me nogal vanzelf sprekend dat een wapen met 1.5 attacks meer attacks doet per seconde dan een wapen met 1.3 attacks. Oftewel, daarom draag ik een dagger
[ Voor 7% gewijzigd door Blaat op 24-08-2012 13:29 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Nja is idd zo, ik vind die andere zo traag alleen, en ik wil nog wel eens als er 1 elite over is gewoon wat gaan rammenJay-v schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:34:
[...]
Waarom Frenzy en WW? Frenzy heb je toch niks aan als WW Barb? Je verliest je frenzy stack steeds opnieuw...
In het het proces waar je de authenticator app aanvraagt staat HEEL duidelijk aangegeven dat je de de activatie code moet noteren. Als je dat niet hebt gedaan ben je inderdaad fucked. Als je dat wel hebt gedaan kun je gewoon de restore functie in de app gebruiken met de activatie code.Dakreal schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:21:
[...]
Waarom bestel je de authenticator van blizzard niet? 6,99 en daarna wordt je account nooit meer gehacked. Via je telefoon is nog steeds een risico, en heel erg error gevoelig.
e.d. e.d. ;-)
Mensen moeten gewoon eens lezen....
Had dit geconstateerd bij het inloggen via battle.net en daarna kwam ik de email van Blizzard tegen, heb ik niet een pishing mail aangeklikt. Maar idd dat is altijd de beste check.MicScott schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:20:
[...]
Check eerst even of je wel in kunt loggen en klik niet op links in die "email van Blizzard". Wie weet is het een phishing mail.
Over de authenticator op android moet ik dan nog even goed nadenken. Was hem van plan om op een tablet te zetten en niet op een android phone (heb een Nokia E72 en java based authenticators worden sinds eind vorig jaar niet meer ondersteund).Dakreal schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:21:
[...]
e.d. e.d. ;-)
Misschien is het helemaal niet slim om dit op een tablet te doen.. ben daar nog niet over uit.
Dus bij dual wielden gewoon je snelste wapen in je main hand stoppen dan?Wolf schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:28:
[...]
Dat klopt dus niet. Als je main hand 1,2 as doet en je offhand 1,5 dan doe je dual wielding 1,2+15%=1,38 attacks per second. Zoals ik zei, tried and tested (heeft een hoop centen gekost).
Heb nu iig 1.48 attackspeed met mainhand en 1.72 met offhand.Wolf schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:28:
[...]
Dat klopt dus niet. Als je main hand 1,2 as doet en je offhand 1,5 dan doe je dual wielding 1,2+15%=1,38 attacks per second. Zoals ik zei, tried and tested (heeft een hoop centen gekost).
Niet als Barbarian iigThe_Fes schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:36:
[...]
Dus bij dual wielden gewoon je snelste wapen in je main hand stoppen dan?
[ Voor 23% gewijzigd door Dakreal op 24-08-2012 13:45 ]
Hangt van je build af, want bij bv sprint is je dmg gebaseerd op je mainhand.The_Fes schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:36:
[...]
Daarnaast heb je ook nog een bepaalde voorkeur ivm je passive (als barb) die met maces/axes 10% CHC geeft.
Verwijderd
En volgens mij zijn sommige procs ook gebaseerd op mainhand wep damage toch (rend dacht ik)? Dan zou het weer nuttig kunnen zijn om slow weps met hogere base dmg op je main hand te zetten!Vandread schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:45:
[...]
Hangt van je build af, want bij bv sprint is je dmg gebaseerd op je mainhand.
Daarnaast heb je ook nog een bepaalde voorkeur ivm je passive (als barb) die met maces/axes 10% CHC geeft.
Jup, niks aan het handje als je gewoon de activatie code opschrijftFreqAmsterdam schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:31:
[...]
In het het proces waar je de authenticator app aanvraagt staat HEEL duidelijk aangegeven dat je de de activatie code moet noteren. Als je dat niet hebt gedaan ben je inderdaad fucked. Als je dat wel hebt gedaan kun je gewoon de restore functie in de app gebruiken met de activatie code.
Mensen moeten gewoon eens lezen....
Gisteren weer even een aantal keer act 3 gefarmed. Helaas geen upgrades en alles wat ik probeer te verkopen, is niet meer te verkopen

Ik heb een monk, dus dan speelt dat allemaal niet zo natuurlijkVandread schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:45:
[...]
Hangt van je build af, want bij bv sprint is je dmg gebaseerd op je mainhand.
Nu is het natuurlijk wel zo dat je vast als eerste met je main hand slaat, en daarna pas met je off hand. Dus als je main meer dps doet, dan zorgt dat bij een oneven aantal hits voor meer damage als andersom.
Maar dat verschil lijkt me te verwaarlozen, zeker omdat de dps doorgaans niet al te veel uit elkaar zal zitten.
Als ik zo eens rond kijk op de US forums, dan is o.a. Rend wel heel goed geworden nu.
Er zijn mensen die gewoon niet dood gaan met een 2 hander zonder LOH.
Binnenkort maar eens proberen zo'n build
Er zijn mensen die gewoon niet dood gaan met een 2 hander zonder LOH.
Binnenkort maar eens proberen zo'n build
- Blaat
Hardware Fanaat
Als dat er niet voor zorgt dat je de 10% crit chance van je passive verliest wel.The_Fes schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:36:
[...]
Hoezo is dat zonde, Frenzy verhoogt je attack speed toch? En Cleave heeft een lekkere range als je ingebouwd bent. Gewoon cleaven totdat frenzy buff bijna verloopt, dan weer ff frenzy gebruiken. Maar als ik ergens een logica-fout maak, hoor ik het graagVandread schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:10:
Frenzy EN cleave is natuurlijk zonde, kan je ipv Cleave beter Rend nemen ofzo, die is behoorlijk sterk momenteel en als je Frenzy en Cleave afwisseld heb je wel een boeiende combinatie.
Gebruik ik ook samen, WW gebruik ik om te vluchten/ontwijken, je gaat ermee dwars door groepen.Jay-v schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:34:
[...]
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 15:49
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Gisteren weer 4-5 uur gespeeld, en 0 bruikbare items gevonden, en misschien 1 verkoopbare.. Echt wtf. Ik ben blij dat er duidelijk meer rares droppen, maar ik vind dat:
1) Ze op Inferno geen <lvl 60 items meer moeten laten droppen. (misschien m.u.v. ringen/amulets) Deze items zijn allemaal compleet nutteloos.
2) Ze de droprate van Legendaries gewoon moeten verhogen/verdubbelen (zelfs dan ga je ze nog amper vinden).
3) Ze een aantal affixes moeten schrappen, bijv. "level requirement reduced by", "reflect damage" en "+xp per kill" op lvl 60+ items. Niemand heeft iets aan die crap items, "lvl req" items zijn leuk, maar je hebt er geen zak aan als lvl 60, en dat ben je toch binnen 2 of 3 dagen. Als deze niet meer op hoge lvl items spawnen scheelt dat weer een aantal combinaties en vergroot de kans op een nuttig item.
4) Ze alle wapens moeten laten droppen met minimaal een +damage modifier. De waarde kan dan nog steeds laag zijn (dus een 500 DPS wapen), maar dan heb je in ieder geval al meer kans op wat nuttigs. Op dit moment krijg je <200dps wapens van lvl 63.. Echt totale waanzin.
5) Ze moeten zorgen dat een lvl 63 rare minimaal met 4/5 affixes rollen, ipv met 2 of 3. De kans dat je dan 5 crap stats krijgt is nog steeds gigantisch, maar dan is de kans op wat nuttigs in ieder geval groter.
Kortom: randomness is echt wel leuk, maar op deze manier is er gewoon té veel randomness, waardoor het gewoon niet meer leuk is om te grinden. Als er gewoon betere items droppen maakt het voor de economie geen zak uit, je zult altijd wel upgrades kunnen vinden.
[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 24-08-2012 14:00 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik ben met een nieuwe Demon Hunter begonnen, en ik moet zeggen dat een level 60 item met -15 reduced level requirement (600+ DPS) toch best geinig is als je nog in Nightmare loopt.Angeloonie schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:58:
3) Ze een aantal affixes moeten schrappen, bijv. "level requirement reduced by", "reflect damage" en "+xp per kill" op lvl 60+ items. Niemand heeft iets aan die crap items, "lvl req" items zijn leuk, maar je hebt er geen zak aan als lvl 60, en dat ben je toch binnen 2 of 3 dagen. Als deze niet meer op hoge lvl items spawnen scheelt dat weer een aantal combinaties en vergroot de kans op een nuttig item.
Daarnaast als je een "cap-roll" hebt, dus -15 level requirement, dan kan je hier vaak nog een paar ton gold aan verdienen. Niks mis mee dus.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ik denk dat -15 level reducement niet het maximum is hoor.EricNL schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:02:
[...]
Ik ben met een nieuwe Demon Hunter begonnen, en ik moet zeggen dat een level 60 item met -15 reduced level requirement (600+ DPS) toch best geinig is als je nog in Nightmare loopt.
Daarnaast als je een "cap-roll" hebt, dus -15 level requirement, dan kan je hier vaak nog een paar ton gold aan verdienen. Niks mis mee dus.
Klopt, dat is 18.Middnight schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:03:
[...]
Ik denk dat -15 level reducement niet het maximum is hoor.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Je zegt het al: "het is geinig als je in nightmare loopt". Daar heb je als endgame dus geen zak aan. Hoe lang loop je nou voor lvl 60? Misschien op HC wat langer, maar over het algemeen zit je zo op lvl 60 en zijn dat soort items maar een paar uurtjes nuttig. Vanaf lvl 60 kan hij in de prullenbak.EricNL schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:02:
[...]
Ik ben met een nieuwe Demon Hunter begonnen, en ik moet zeggen dat een level 60 item met -15 reduced level requirement (600+ DPS) toch best geinig is als je nog in Nightmare loopt.
Ik snap ook wel dat die items lekker zijn voor low levels, maar het gaat uiteindelijk om de endgame, niet om die paar uur die je tussen lvl 45 en lvl 60 doorbrengt.
Ik was ook heel blij op lvl 46 met een 1100 DPS 2hander met lvl req -14
die is nu op lvl60 inderdaad niet meer zo nuttig nee. Maar hier ben ik het wel mee eens:
Angeloonie schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:58:
[knip]
Kortom: randomness is echt wel leuk, maar op deze manier is er gewoon té veel randomness, waardoor het gewoon niet meer leuk is om te grinden. Als er gewoon betere items droppen maakt het voor de economie geen zak uit, je zult altijd wel upgrades kunnen vinden.
- porn*
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 10-09 15:34
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
:strip_exif()/u/18823/tentacle.gif?f=community)
Weet niet precies wat je bedoelt met 1,38 aps maar ik zie mijn aps steeds verspringen hoor als ik bijv. charge. Oftewel, m'n aps wordt verandert steeds, afhankelijk van of m'n laatste attack met main- of offhand was.Wolf schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:28:
[...]
Bnet pindle#2913
Ik ben het er niet helemaal mee eens. Je merkt nu duidelijk dat er betere drops zijn, vooral als je naar de AH kijkt. Zoals altijd dropt er voor jezelf alleen maar meukPuff_Danny schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:10: Maar hier ben ik het wel mee eens:
[knip]
[...]
de Randomness moet er gewoon zijn omdat er anders veel te veel goede spullen de "economie" in geschoten zullen worden en mensen straks alleen nog maar in de allerbeste gear rond lopen. Dat is een prima manier om je spel om zeep te helpen. De item hunt moet spannend blijven... elke dag een upgrade vinden kan gewoon niet. Als je veel goede items vindt is de lol er snel vanaf. De balans die ze moeten zoeken is dat je net op t goede momen weer iets leuks vind zodat je door wil blijven gaan.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ja, maar we kennen ook allemaal de 1000+ DPS-ende crossbow met 200... Int. Of de 800 DPS-ende wand met 50% CHD en 200... Str. Ik bedoel maar; daar zou wel íets minder randomness in mogen, dat zijn voor iederéén rukitems (nou vooruit, net-niet-items dan)
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Mijn post komt misschien over als een zeurpost van iemand die geen goede items krijgt, maar het is gewoon spot on waar het probleem ligt.JohnnyV76 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:16:
[...]
Ik ben het er niet helemaal mee eens. Je merkt nu duidelijk dat er betere drops zijn, vooral als je naar de AH kijkt. Zoals altijd dropt er voor jezelf alleen maar meuk
de Randomness moet er gewoon zijn omdat er anders veel te veel goede spullen de "economie" in geschoten zullen worden en mensen straks alleen nog maar in de allerbeste gear rond lopen. Dat is een prima manier om je spel om zeep te helpen. De item hunt moet spannend blijven... elke dag een upgrade vinden kan gewoon niet. Als je veel goede items vindt is de lol er snel vanaf. De balans die ze moeten zoeken is dat je net op t goede momen weer iets leuks vind zodat je door wil blijven gaan.
Als je in 350+ uur een paar handen vol verkoopbare items vindt (waarvan je misschien 5-10 items kunt gebruiken op je chars) en het aantal legendaries op 1 hand te tellen is, dan is er gewoon iets mis met de drops.
Ik zou ook absoluut niet tevreden zijn als je bij elke boss een legendary krijgt (al zou het wel even leuk zijn
Er is een een punt tussen crapdrops die we nu voor 99,8% krijgen, en te veel goede drops. Alleen al het uitschakelen van lvl <60 items in Inferno zou al zo enorm veel schelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 24-08-2012 14:24 ]
Voor mij hoeven de droprates niet veranderen. Ik zou het zelfs beter vinden als er minder rares droppen, maar als ze droppen dat ze toch minstens lvl60+ zijn in plaats van al die lvl 52-58 crap die voortdurend dropt in inferno.Angeloonie schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:20:
[...]
Mijn post komt misschien over als een zeurpost van iemand die geen goede items krijgt, maar het is gewoon spot on waar het probleem ligt.
Als je in 350+ uur een paar handen vol goede items vindt (waarvan je misschien 10 items kunt gebruiken op je chars) en het aantal legendaries op 1 hand te telle nis, dan is er gewoon iets mis met de drops.
Ik zou ook absoluut niet tevreden zijn als je bij elke boss een legendary krijgt (al zou het wel even leuk zijn), maar het is nu gewoon belachelijk.
Er is een een punt tussen crapdrops die we nu voor 99,8% krijgen, en te veel goede drops. Alleen al het uitschakelen van lvl <60 items in Inferno zou al zo enorm veel schelen.
Klopt t dat Caltrops - Jagged spikes geen LOH meer procced?
vond m juist zo fijn
btw, als iemand wilt farmen voor paragon o.i.d, Tappie#1541 !
I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541
Ik heb echt geen problemen met de drops, natuurlijk vind ik het wel jammer dat de andere in de game steeds zeggen, oooh een legendary. (terwijl we allemaal 250-375 MF hebben) en ik geen ruk vind.
Maarja, ik ben nu bezig met Paragon levels... alles wat ik nu "krijg" is mooi meegenomen...
Maarja, ik ben nu bezig met Paragon levels... alles wat ik nu "krijg" is mooi meegenomen...
Ik kwam tijdens het testen in beta op een andere formule uit (A = attacks/sec).Wolf schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:28:
[...]
code:
1
| A_dualwield = 1.15 * 2 * A1 * A2 / (A1 + A2) |
dus voor A1 = 1.2 en A2 = 1.5 --> A_dualwield = 1.15*2*1.5*1.2 / 2.7 = 1.5333etc
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Want?3xNix schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:25:
Ik heb echt geen problemen met de drops, natuurlijk vind ik het wel jammer dat de andere in de game steeds zeggen, oooh een legendary. (terwijl we allemaal 250-375 MF hebben) en ik geen ruk vind.
Met lvl 100 paragon zit je nog steeds op max 375% MF, waar je nu ook al zit. Alleen kun je dan meer DPS of resists nemen ipv MF. Dat maakt voor de drops dus weer helemaal niets uit, je blijft crap krijgen..
Droprates verhogen is misschien te veel wensen, maar als ze eerst maar eens beginnen met lvl <60 drops uit te zetten dan zou het al een flink verschil kunnen maken. Dus niet gewoon het hele item niet meer droppen, maar het item vervangen met een lvl 60 versie
Maarja, ze laten ook nog steeds witte items droppen "omdat een blue dan leuk is om te vinden (as if
[ Voor 24% gewijzigd door Angeloonie op 24-08-2012 14:41 ]
Jawel, ik vind ooit heus wel wat, maar ben nu vooral bezig met levels halen... de loot komt vanzelf wel.Angeloonie schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:38:
[...]
Want?
Met lvl 100 paragon zit je nog steeds op max 375% MF, waar je nu ook al zit. Alleen kun je dan meer DPS of resists nemen ipv MF. Dat maakt voor de drops dus weer helemaal niets uit, je blijft crap krijgen..
Heb iig weer een rede om gewoon door te gaan met grinden.
(Heb het niet slecht hoor, met de items eerder al gevonden... maar iets mindere periode sinds 1.04)
Ja dat klopt.Tappone schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:22:
Klopt t dat Caltrops - Jagged spikes geen LOH meer procced?vond m juist zo fijn
De drops zijn gewoon ontzettend random, ik vind het geen probleem. Er droppen nu een STUK meer rares dan voorheen. Dus je kunt altijd wel iets leuks verwachten. Ik vind het iig weer leuk om te spelen. de drops zullen me een worst zijn, ik rag er nu ook lekker doorheen
Lang niet iedereen heeft nu al 375% MF gear om act2/3 te farmen hoor, ik bijvoorbeeldAngeloonie schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:38:
[...]
Want?
Vond dat MF swap gedoe al idioot vanaf het begin, dit is een leuke oplossing.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Helemaal met je eens hoorSfinx- schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:44:
[...]
Lang niet iedereen heeft nu al 375% MF gear om act2/3 te farmen hoor, ik bijvoorbeeldDus voor mij is het wel erg fijn dat de basis MF stijgt door te farmen, en daarmee ook de kans verhoogt op legendaries & meer affixes op rares.
Ik kon voor de patch met m'n barb eigenlijk alleen act 1 farmen, act 2 kon wel maar koste me geld vanwege de hoge death rate.
Nu kan ik redelijk act 2 farmen met een paar MF items.
Ik zit dan met 5NV op 150MF ongeveer.
Ben nu bijna paragon lvl 3 maar ik heb nog geen bruikbaar item gevonden.
Het spel is wel weer een stuk leuker geworden, de overgang van act 1 - 2 is soepeler geworden.
Af en toe dood gaan in act 2 is een stuk leuker dan 1 hitters.
Nu kan ik redelijk act 2 farmen met een paar MF items.
Ik zit dan met 5NV op 150MF ongeveer.
Ben nu bijna paragon lvl 3 maar ik heb nog geen bruikbaar item gevonden.
Het spel is wel weer een stuk leuker geworden, de overgang van act 1 - 2 is soepeler geworden.
Af en toe dood gaan in act 2 is een stuk leuker dan 1 hitters.
Noobmeter WoT: Froekie
Gewoon lekker gamen joh, gamen om de ervaring en niet voor de lewtAngeloonie schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:48:
[...]
Helemaal met je eens hoorIk vind Paragon een goed initiatief (vooral omdat je de max toch niet gaat halen, dus je niet aan een "klaar" moment zit). Maar zelfs met meer MF krijg je nog steeds té random crap
Zeker op de hoogste lvl items is het gewoon dom dat het vaak net zulke grote troep is als lvl 55 items...
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
WoW sucks, ik wil een game spelen, niet tegen mijn computer zeggen dat hij dat monster moet aanvallen, waarna ik een zak chips kan leegeten terwijl mijn poppetje de vijand automatisch aanvaltDakreal schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:51:
[...]
Gewoon lekker gamen joh, gamen om de ervaring en niet voor de lewtAls je makkelijk loot wil hebben moet je subben op WoW, daar krijg je alles in je schoot geworpen.
Ik vind het gewoon jammer dat er zó veel verschil met D2 is qua itemdrops. Daar was de droprate voor uniques te hoog IMO, maar daar vond je ze in ieder geval wel
Regarding wow subs, is de annual pass inmiddels al een keer verlopen ?Dakreal schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:51:
[...]
Gewoon lekker gamen joh, gamen om de ervaring en niet voor de lewtAls je makkelijk loot wil hebben moet je subben op WoW, daar krijg je alles in je schoot geworpen.
Kan wow ook meteen gecanceled worden
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Mja, ik kan niet anders dan swappen... anders overleef ik het gewoon niet.Sfinx- schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:44:
[...]
Lang niet iedereen heeft nu al 375% MF gear om act2/3 te farmen hoor, ik bijvoorbeeldDus voor mij is het wel erg fijn dat de basis MF stijgt door te farmen, en daarmee ook de kans verhoogt op legendaries & meer affixes op rares.
Speel met 2 DH's en 1 Wiz als baba tank... nouja... tank... ik hou spul op afstand..
Doe zelf ook 200-300k crits(dual wield) en met 6% lifesteal is dat genoeg om te tanken op het moment.
Al is m'n resist maar 600-700 en MOET ik bijna wel WotB poppen om desecrate / arcane / molten packs te meppen... en al zeker in combinatie met frost, jailer of reflect.
Op laatste mob moet ik dan weg rennen om me MF set aan te trekken, en de andere zitten met half of full MF te meppen op alles en vinden dus aanzienlijk meer.
Iemand wat tips voor mijn Wizard? Ben moeite door Act 2 gekomen, maar farmen is daar nog geen optie. Begin het farmen in Act1 nu wel een beetje zat te worden.
linkje
linkje
Ik heb ongeveer 20-30M gold geinvesteerd in MF gear net voor de patch release en ik heb er nog geen second spijt van gehad. In 2 dagen na de patch heb ik het al terugverdiend.3xNix schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:55:
[...]
Mja, ik kan niet anders dan swappen... anders overleef ik het gewoon niet.
Speel met 2 DH's en 1 Wiz als baba tank... nouja... tank... ik hou spul op afstand..
Doe zelf ook 200-300k crits(dual wield) en met 6% lifesteal is dat genoeg om te tanken op het moment.
Al is m'n resist maar 600-700 en MOET ik bijna wel WotB poppen om desecrate / arcane / molten packs te meppen... en al zeker in combinatie met frost, jailer of reflect.
Op laatste mob moet ik dan weg rennen om me MF set aan te trekken, en de andere zitten met half of full MF te meppen op alles en vinden dus aanzienlijk meer.
Unbuffed 190 MF zonder paragon stacks. Ik doe altijd volle a3 runs dus met NV en paragon nu op 280 MF ofzoiets en tot nu toe vind ik het de investing meer dan waard
PS: 2 maal legendary die van trash dropte.
VEEL meer res all stacken...ikzelf heb net geen +300 en dat is al weinigphawieze schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:58:
Iemand wat tips voor mijn Wizard? Ben moeite door Act 2 gekomen, maar farmen is daar nog geen optie. Begin het farmen in Act1 nu wel een beetje zat te worden.
linkje
en ook meer armor (volgens de welbekende 10 armor : 1 res all regel, alhoewel Wolf in het vorige deel daar een uitgebreidere regel op had geloof ik)
Probeer ook eens prismatic armor ipv force armor.
hoe is je life regen? de meningen zijn geloof ik verdeeld over life regen / LoH, ik heb zelf 940 LoH en speel redelijk tanky, dan is dat ok. kite je veel dan is regen ws. beter.
OK laatste edit: je zou ook kunnen proberen om CHC (én CHD!) te stacken en voor een crit build te gaan als dat je ding is. Als je liever kite zou ik persoonlijk blizzard erbij doen.
En gooi glass cannon uit je passives. Je doet al genoeg dps en dan heb je toch maar mooi géén -10% op je armor / res. Blur blijf je beter mee leven (of critical mass als je voor de crit build gaat). Als je toch graag iets wil doen op DPS gebied dan werken cold blooded en arcane dynamo ook wel en die hebben geen armor/res penalty
[ Voor 54% gewijzigd door Puff_Danny op 24-08-2012 15:10 ]
Wat je dan waarschijnlijk gemist hebt is dat je met elk paragorn level stats krijgt alsof het een echt level up is. Dus als jij paragorn lvl 100 bent, heb je minimaal +200 van je mainstats.Angeloonie schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:54:
[...]
WoW sucks, ik wil een game spelen, niet tegen mijn computer zeggen dat hij dat monster moet aanvallen, waarna ik een zak chips kan leegeten terwijl mijn poppetje de vijand automatisch aanvalt![]()
Ik vind het gewoon jammer dat er zó veel verschil met D2 is qua itemdrops. Daar was de droprate voor uniques te hoog IMO, maar daar vond je ze in ieder geval welMaar ook als je offline speelde kon je in je eentje prima goede items bij elkaar krijgen omdat het gewoon minder random was en je minder gear-afhankelijk was voor skills.
Dit zorgt er ook voor dat je minder gear afhankelijk word.
Ik denk dat jij gewoon teveel met Diablo 2.5 bezig bent in je hoofd, denk gewoon aan een nieuwe game met de diablo feeling en gameplay. Ik vind het een topspel qua gameplay, en itemfinden gaat prima. Je moet wel bedenken dat die unique's pas nuttig werden @ LoD he.
In classic had je amper unique's en waren er maar een paar goed.
Vergelijk Classic eens met Diablo 3, en dan kom je al een heel eind.
Ik heb het diablo gevoel weer te pakken na 1.0.4.
Wat ook meehielp in D2 is dat de bosses daar een enorm hoge unique droprate hadden én dat er zoiets als meph- danwel pindle-runs waren waar je in een half uurtje tijd wel 50 runs kon doen (offline dan).Ik vind het gewoon jammer dat er zó veel verschil met D2 is qua itemdrops. Daar was de droprate voor uniques te hoog IMO, maar daar vond je ze in ieder geval welMaar ook als je offline speelde kon je in je eentje prima goede items bij elkaar krijgen omdat het gewoon minder random was en je minder gear-afhankelijk was voor skills.
In D3 heb je dat niet meer, zodat je van het gewone al-dan-niet elite klootjesvolk afhankelijk bent van drops. Dit was volgens mij ook al zo in D2. De gewone monsters lieten niet al te vaak wat uniques vallen.
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
Link naar je profiel? Ben wel benieuwd.3xNix schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:55:
[...]
Mja, ik kan niet anders dan swappen... anders overleef ik het gewoon niet.
Nog veel werk aan de winkelphawieze schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:58:
linkje
Meer all resist, meer armor (zit ook veel te laag). Veel van je armor items zijn nog <lvl60, daar ga je niet ver mee komen. 20 armor is grofwel ongeveer 1 all resist waard. Ik zou mikken op 500AR / 5k armor (dus unbuffed 3k minstens).
Je DPS kan ook nog iets beter, beetje uitkijken naar 900+ 1handers al zijn de stats op je huidige wel erg nice.
Vitality zit ook te laag, probeer te mikken op minimum 30k HP. Dan kan je force armor inwisselen voor prismatic en heb je een 40% all resist boost.
Succes ermee
[ Voor 8% gewijzigd door Sfinx- op 24-08-2012 15:15 ]
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Ik heb niets gemist?Dakreal schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:01:
[...]
Wat je dan waarschijnlijk gemist hebt is dat je met elk paragorn level stats krijgt alsof het een echt level up is. Dus als jij paragorn lvl 100 bent, heb je minimaal +200 van je mainstats.
Dat valt reuze meeDit zorgt er ook voor dat je minder gear afhankelijk word.
Het is dus wachten op een expansionIk denk dat jij gewoon teveel met Diablo 2.5 bezig bent in je hoofd, denk gewoon aan een nieuwe game met de diablo feeling en gameplay. Ik vind het een topspel qua gameplay, en itemfinden gaat prima. Je moet wel bedenken dat die unique's pas nuttig werden @ LoD he.
In classic had je amper unique's en waren er maar een paar goed.
Vergelijk Classic eens met Diablo 3, en dan kom je al een heel eind.
Ik heb het diablo gevoel weer te pakken na 1.0.4.

D3 is natuurlijk heel anders als D2, maar de basis blijft hetzelfde, en hetgene waar de hele game om draait (loot) is ook hetzelfde gebleven. Er is behalve loot vinden niets te doen in D2 of D3, dus dan moet dat wel goed geregeld zijn.
Daarom geef ik ook aan dat die droprate te hoog was, maar in D3 is hij IMO weer té laag gemaakt, mag best wat vaker een legendary droppen, omdat ook die nog heel random zijn, in tegenstelling tot D2, waar ze maar minimale variatie hadden.cfern schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:04:
[...]
Wat ook meehielp in D2 is dat de bosses daar een enorm hoge unique droprate hadden én dat er zoiets als meph- danwel pindle-runs waren waar je in een half uurtje tijd wel 50 runs kon doen (offline dan).
In D3 heb je dat niet meer, zodat je van het gewone al-dan-niet elite klootjesvolk afhankelijk bent van drops. Dit was volgens mij ook al zo in D2. De gewone monsters lieten niet al te vaak wat uniques vallen.
Overigens, als jullie naar mijn DH kijken, welk item zouden jullie dan vervangen voor iets anders?
http://eu.battle.net/d3/e...ngeloonie-2758/hero/58618
Ik heb IMO best goede items aan, en wil ze verbeteren, maar dat is of gigantisch duur, of kost me te veel HP.
Ik zou mijn gloves willen vervangen met 150+ dex/vit, 9% attack speed, crit% en crit dmg, maar ja, dat kost enorm veel.. Maar bijv. zonder vit kost het me alweer 5+k HP.
Enige dat ik zonder veel problemen kan vervangen is denk ik mijn helm. Ik heb op zich genoeg attack speed om die 6% te kunnen verliezen, al zal dat aardig wat DPS kosten. Maar ik kan de crit%, dex en een socket ook van een andere helm krijgen, waar ik mogelijk ook vit en resistances op kan hebben.
Die boog kan sowieso wel relatief makkelijk vervangen worden met een andere met wat meer dps (1150 oid), dat gaat ook wel gebeuren, maar zou het liefst een Windforce hebben
[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 24-08-2012 15:22 ]
Jammer dat mijn profile niet direct update. Aangezien ik wat nieuwe dingetjes heb aangeschaftPuff_Danny schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:59:
[...]
VEEL meer res all stacken...ikzelf heb net geen +300 en dat is al weinig
en ook meer armor (volgens de welbekende 10 armor : 1 res all regel, alhoewel Wolf in het vorige deel daar een uitgebreidere regel op had geloof ik)
Probeer ook eens prismatic armor ipv force armor.
hoe is je life regen? de meningen zijn geloof ik verdeeld over life regen / LoH, ik heb zelf 940 LoH en speel redelijk tanky, dan is dat ok. kite je veel dan is regen ws. beter.
OK laatste edit: je zou ook kunnen proberen om CHC (én CHD!) te stacken en voor een crit build te gaan als dat je ding is. Als je liever kite zou ik persoonlijk blizzard erbij doen.
En gooi glass cannon uit je passives. Je doet al genoeg dps en dan heb je toch maar mooi géén -10% op je armor / res. Blur blijf je beter mee leven (of critical mass als je voor de crit build gaat). Als je toch graag iets wil doen op DPS gebied dan werken cold blooded en arcane dynamo ook wel en die hebben geen armor/res penalty
Even wat wijzigingen gedaan. zit nu op 700+ all res. met 960 life regen. (prismatic armor en galvanizing ward gekozen)
Vanochtend mijn dps nog verhoogd die zit nu op 35k
Ga zo maar is testen hoe dit gaat. Ook eens met blizzard aangezien ik wel redelijk wat kite. Alhoewel ik dit wel minder wil gaan doen.. dus iets meer tanky
Overigens bedankt voor de tips
Kijk! Now we're talking! is dat buffed of unbuffed? met zulke stats heb je in Act 2 geen probleem denk ik.phawieze schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:22:
[...]
[knip]
Even wat wijzigingen gedaan. zit nu op 700+ all res. met 960 life regen. (prismatic armor en galvanizing ward gekozen)
Vanochtend mijn dps nog verhoogd die zit nu op 35k
Tsja, ik heb ook een tijdje arcane orb gedaan, best leuk. Als je tegen de mobs aan gaat staan, zorg voor goeie CHC en skills die goed proccen (WW ook al is ie generfd, meteor, spectral blades, explosive blast), critical mass + frost nova + diamond skin; dan red je het beter, maar hou er rekening mee dat je toch nog wel doodgaat op hele nare packs.Ga zo maar is testen hoe dit gaat. Ook eens met blizzard aangezien ik wel redelijk wat kite. Alhoewel ik dit wel minder wil gaan doen.. dus iets meer tanky
Graag gedaan - altijd leuk om mede wizards te zien!Overigens bedankt voor de tips
Check ook wat Sfinx zei paar posts hierboven.
Voor de demon hunters update DPS excel sheet:
Dretar's thread op Bnet voor andere (non macro versies) van zijn sheet
directe link naar mijn dropbox met bovenstaande SW ++gui version inclusief Dretar's 1.7 sheetVersion 0.8 of Single Wield ++gui version is also updated
Changes:
- Paragon levels
- Updated skills for 1.04
- included Dretar's 1.7
Remember, to use the VBA macro functions for easy loading/saving Gear, copy and erase functions you'll need excel 97/2004 file format compatible Excel and enable macro's.
Cheers!
Dretar's thread op Bnet voor andere (non macro versies) van zijn sheet
[ Voor 3% gewijzigd door Deegeeooh op 24-08-2012 15:32 ]
300 dex is 3x je weapon dps + damage op items. in jouw geval dus minimaal 3k dps ;-)Angeloonie schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:16:
Dat valt reuze mee200 vit is maar 7k HP
300 dex oid is misschien 1-2k dps erbij oid.
Ik vind dat je mooie gear hebt, ik zou alleen zelf nog iets meer resist stacken en life on hit, reflect damage mobs zijn voor ranged echt een pain in the ass. en wat je al aangeeft je dps op je boog.Overigens, als jullie naar mijn DH kijken, welk item zouden jullie dan vervangen voor iets anders?
http://eu.battle.net/d3/e...ngeloonie-2758/hero/58618
Verwijderd
Je moet gewoon wat mf hebben om drops te krijgen en natuurlijk de juiste game ( wist je trouwens dat wanneer de eerste elite al een ilevel 63 dropt) dat 70% van de packs dat ook zullen doen. En omgekeerd dus ook als je een level 54 krijgt.Hou het is maar bij.
Een volle a3 run is ong 1.5 stash vol met ilevel 62+
Mijn 1ste legendary is verkocht 60m :d nu ff alles op de rmah verkopen en morgen lekker bier van drinken:d
Een volle a3 run is ong 1.5 stash vol met ilevel 62+
Mijn 1ste legendary is verkocht 60m :d nu ff alles op de rmah verkopen en morgen lekker bier van drinken:d
- porn*
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 10-09 15:34
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
:strip_exif()/u/18823/tentacle.gif?f=community)
Als je verschillende weapon speeds hebt, switchen die gewoon. Sommige abilities gebruiken alleen mainhand weapon, dan switcht ie niet (leap en ik dacht overpower bijv.), maar anders heb je gewoon (huidige weapon APS * 1.15 van dw * evt. extra IAS) in je scherm staan, waarbij huidige weapon dus steeds omdraait.cfern schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:37:
[...]
Ik kwam tijdens het testen in beta op een andere formule uit (A = attacks/sec).
code:
1 A_dualwield = 1.15 * 2 * A1 * A2 / (A1 + A2)
dus voor A1 = 1.2 en A2 = 1.5 --> A_dualwield = 1.15*2*1.5*1.2 / 2.7 = 1.5333etc
Als ik door blijf chargen (as in ik spam charge op groepen mobs met de reset rune) zie ik dus bijv 1.5 - 2 - 1.5 - 2 etc (heb een 1.3 aps mh en 1.5 aps oh). En ik weet 99% zeker dat dat ook voor de tickspeed van m'n whirldwindjes telt
Bnet pindle#2913
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.