- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 13-09 15:49
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Helaas duurt het wel even voordat je lvl 100 bentDakreal schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:32:
[...]
300 dex is 3x je weapon dps + damage op items. in jouw geval dus minimaal 3k dps ;-)

Op welke items zou jij dit zoeken?[...]
Ik vind dat je mooie gear hebt, ik zou alleen zelf nog iets meer resist stacken en life on hit, reflect damage mobs zijn voor ranged echt een pain in the ass. en wat je al aangeeft je dps op je boog.
Ik zit zelf hier aan te denken:
Op mijn helm kan ik makkelijk 50+ res en vitality krijgen als ik hem met een rare vervang. Dan kan ik mijn gloves vervangen met een exemplaar met dex/CHC/CHD. Dan heb ik er dus Res all/CHC/CHD bij, maar ben ik wat IAS kwijt, maar dat zou de CHC weer compenseren qua damage.
Maar dan zou ik nog maar iets van 50 res all erbij hebben en een klein beetje CHC/CHD. Op welk item zou ik het makkelijkste VIT kunnen opofferen (zit met Amethyst in helm over de 60K) voor meer damage/res?
http://www.diabloprogress.com/MicScott schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:49:
Weet iemand al of er een dps/ehp calculcator bestaat die je je character uit de "armory" laat importeren zonder dat je elk puntje op al je gear items handmatig in moet voeren? Zo niet.... wie maakt er even een?
[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 24-08-2012 15:53 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
He die iemand ben ik geweestAngeloonie schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:52:
[...]
Helaas duurt het wel even voordat je lvl 100 bentIemand riep eens ~1400 uur gebaseerd op 7 mil XP per uur oid.
[...]
Op welke items zou jij dit zoeken?
Ik zit zelf hier aan te denken:
Op mijn helm kan ik makkelijk 50+ res en vitality krijgen als ik hem met een rare vervang. Dan kan ik mijn gloves vervangen met een exemplaar met dex/CHC/CHD. Dan heb ik er dus Res all/CHC/CHD bij, maar ben ik wat IAS kwijt, maar dat zou de CHC weer compenseren qua damage.
Maar dan zou ik nog maar iets van 50 res all erbij hebben en een klein beetje CHC/CHD. Op welk item zou ik het makkelijkste VIT kunnen opofferen (zit met Amethyst in helm over de 60K) voor meer damage/res?
[...]
http://www.diabloprogress.com/
je moet 10 miljard xp bij elkaar halen
7 mil per uur is te doen (miss zelf meer maar ik geraak er niet)
Komt neer op 1428u oftewel 200 tal dagen aan 7u36 , ook wel een manjaar genoemd opt werk
~420 uur als whirlwind barbarian.sleepwalkerbe schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:54:
[...]
He die iemand ben ik geweestin de chat dan.
je moet 10 miljard xp bij elkaar halen
7 mil per uur is te doen (miss zelf meer maar ik geraak er niet)
Komt neer op 1428u oftewel 200 tal dagen aan 7u36 , ook wel een manjaar genoemd opt werk
Als je 1 uur doet over een volledige act 3 run + identify. Maar dan neem je ook de bonussen mee die je ondertussen krijgt (x aantal mobs in 1 hit, x aantal mobs per attack).
[ Voor 10% gewijzigd door Jerry op 24-08-2012 16:02 ]
Damn farmen aan 24 mil xp per uurJerry schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:00:
[...]
~420 uur als whirlwind barbarian.
Als je 1 uur doet over een volledige act 3 run + identify. Maar dan neem je ook de bonussen mee die je ondertussen krijgt (x aantal mobs in 1 hit, x aantal mobs per attack).
Dan nog is het een 53 dagen 8u per dag spelen. Vrij veel dus
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Wat is je battletag dan?sleepwalkerbe schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:54:
[...]
He die iemand ben ik geweestin de chat dan.
tweakers irc chat
bt : sleepwalkerb#2326
Wat? waar haal je die info vandaan?Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:33:
Je moet gewoon wat mf hebben om drops te krijgen en natuurlijk de juiste game ( wist je trouwens dat wanneer de eerste elite al een ilevel 63 dropt) dat 70% van de packs dat ook zullen doen. En omgekeerd dus ook als je een level 54 krijgt.Hou het is maar bij.
Een volle a3 run is ong 1.5 stash vol met ilevel 62+
Mijn 1ste legendary is verkocht 60m :d nu ff alles op de rmah verkopen en morgen lekker bier van drinken:d
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Dan was je het toch nietsleepwalkerbe schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:10:
[...]
tweakers irc chat![]()
bt : sleepwalkerb#2326
Maar goed, lvl 100 is iig onhaalbaar voor normale spelers, mooi
Maar gelukkig pakt D3 geen experience af als je het loodje legt.Maar goed, lvl 100 is iig onhaalbaar voor normale spelers, mooiNet als level 99 in D2.
Goh, wat heb ik al veel loodjes gelegd.
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
ik had in D2 2x een lvl 99 char, ik wil er niet aan denken hoeveel uur me dat gekost heeft.....Angeloonie schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:19:
[...]
Dan was je het toch nietWas namelijk ingame dat iemand het tegen mij zei
Of misschien dat iemand dat gelezen had oid
Maar goed, lvl 100 is iig onhaalbaar voor normale spelers, mooiNet als level 99 in D2.
Ik had er 2 op hardcore en 2 op softcore.T7D_Sneezy schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:24:
[...]
ik had in D2 2x een lvl 99 char, ik wil er niet aan denken hoeveel uur me dat gekost heeft.....
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
cfern schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:21:
[...]
Maar gelukkig pakt D3 geen experience af als je het loodje legt.
Goh, wat heb ik al veel loodjes gelegd.
Ben zelf niet verder dan lvl 91 gekomen geloof ik. Dat doodgaan werd ik op een gegeven moment helemaal zat.T7D_Sneezy schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:24:
[...]
ik had in D2 2x een lvl 99 char, ik wil er niet aan denken hoeveel uur me dat gekost heeft.....
Vind het toch wel jammer dat je dat niet kunt zien in D3, hoe vaak je per char dood bent gegaan (behalve bij je HC chars dan
Ben wel benieuwd of ik dan gemiddeld meer/minder dood ga dan andere spelers. Ik denk zelf minder, al was het gisteren wel vaak raak, maar goed, wat wil je met een nieuwe beeld zonder Smoke Screen
Ik heb maar tot 1.09 gespeeld geloof ik, toen zat dat er nog niet in.Joarie schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:25:
non-ladder gok ik?
(amerikaanse servers)
[ Voor 12% gewijzigd door M55 op 24-08-2012 16:51 ]
In versie 1.10+ is de experience curve een heel stuk steiler gemaakt.Ik heb maar tot 1.09 gespeeld geloof ik, toen zat dat er nog niet in.
Een keertje doodgaan op level 98 betekende zo 500 Baal runs overnieuw moeten doen. *huiver*
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#WQdgVS!TeY!bbcYbZ

Was flink wennen om zonder Smoke Screen te spelen, moest nu rekening houden met het feit dat ik geen god-mode knop meer heb, dus wat beter plannen. Ben dan ook vaker dan normaal doodgegaan gisteren
Korte review:
Bola Shot - Acid Strike: Werkt fijn, een soort multishot nu, en gaat lekker tegen grotere groepen vijanden. Grootste nadeel blijft nog steeds de delay, je hebt het idee dat je geen damage doet, en dan ineens gaat het hard.
Multishot - Suppression Fire: Werkt voornamelijk als health- en disciplineregen. In combinatie met Shadow Power - Gloom is een multishot meestal genoeg voor een volle healthbar. En door de Suppression Fire rune is je discipline ook meteen weer vol, zo kun je het best lang volhouden.
Vault - Trail of Cinders:
Shadow Power - Gloom: Leuke skill die ik al eens gebruikte, maar nu nog beter het nut van inzie vanwege de Reflects Damage mobs. Daar kon ik met SS meestal een tijd lang niets doen, maar nu door Shadow Power/Multishot kan ik blijven schieten zonder dat ik moet wachten op heals. Top!
Preparation - Battle Scars: Mocht ik onverhoopt toch in de problemen komen (Jailer/Waller met andere combi's), dan heb ik toch nog een soort van escape, waardoor ik snel weer volle discipline en veel health terug heb, zodat ik dan weer met Shadow Power verder kan healen, of met Vault nog meer damage kan doen.
Companion - Bat Companion: Misschien ga ik deze vervangen. Hatred regen is altijd nice, maar ik twijfel of hij nuttig genoeg is. Het is maar 3 hatred per seconde namelijk, dus op 125 hatred 42 seconden voor een volle bol. Dan kan ik beter gewoon wat Bola Shots doen met mijn hoge attackspeed.
mogelijke vervangers voor Companion:
- Marked for Death - Death Toll: met 40-120k damage per hit kan dit 400-1200 life on hit betekenen.
- Rain of Vengeance - Anathema: handig tegen sterke bosses die redelijk op dezelfde plaats blijven staan, veel DPS en gratis.
- Sentry - Chain of Torment: 80% DPS is best veel, alleen kost de turret redelijk veel discipline (maar zou met Multishot niet veel verschil moeten maken).
Hebben jullie nog andere suggesties?
heeft iemand tips wat ik evt het beste kan vervangen om wat meer dps te krijgen?? zit momenteel op 18k
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Mauro-2602/hero/3005682
Volgende week is 1k dps standaard gok ik, dus wacht daar anders nog even meemauro101 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:53:
Ik zit een beetje stuck kwa gear. Ik heb ongeveer 7mil in cash en wil graag wat upgrades. Ik heb mijn huidige wapen al kweenie hoelang en wil nu eindelijk es over de 1k dps wapen, maar met de huidige stats op mn wapen kost het echt 10's miljoenen om er niet op achteruit te gaan...
heeft iemand tips wat ik evt het beste kan vervangen om wat meer dps te krijgen?? zit momenteel op 18k
Meer crit chance en crit dmgmauro101 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:53:
Ik zit een beetje stuck kwa gear. Ik heb ongeveer 7mil in cash en wil graag wat upgrades. Ik heb mijn huidige wapen al kweenie hoelang en wil nu eindelijk es over de 1k dps wapen, maar met de huidige stats op mn wapen kost het echt 10's miljoenen om er niet op achteruit te gaan...
Je stormshield kan je ook vervangen (volgens mij is het nog een oude legendary) door een beter schild met crit chance en resist all. Schilden kunnen nu een stuk meer strength hebben (had er 1 gevonden met 300 str

[ Voor 12% gewijzigd door Jerry op 24-08-2012 17:01 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Probeer de mijne eens: http://eu.battle.net/d3/e...eloonie-2758/hero/5741016Xtr3me4me schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:07:
Iemand een goede build voor Monk? Puur DPS. Door de nieuwe patch...ik weet niet maar die Palm ability kan ik niet aan wennen!
Goed voor flink wat meer DPS
Beeromaniac
Grappig. Ik heb bijna dezelfde build.Probeer de mijne eens: http://eu.battle.net/d3/e...eloonie-2758/hero/5741016
Mantra of evasion + backlash is echt grappig tegen kuddes trash. Hoe meer je omsingeld bent, hoe harder de poppetjes opblazen.
Trouwens 38% IAS... (!)
Top dank je, alleen ik heb storm shield in me ene hand en ben niet dualwield. Maar je spec is bijna zelfde als mijn oude. Dus weet waar ik ongeveer moet zoeken!Angeloonie schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:09:
[...]
Probeer de mijne eens: http://eu.battle.net/d3/e...eloonie-2758/hero/5741016
Of is het nu wel de tijd om dual wield te gaan inplaats van shield?
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 21:12
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#WhbTZY!UVa!bcZcZc
Fetish syncopants spawnden bijna niet, maar nu ik een spider queen neer drop terwijl ik rain of frogs aan het spammen ben, af en toe locust voor de dot/aoe, komen er al een stuk meer tevoorschijn
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
HolaThompson schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:12:
OT: Ha Angeloonie, geinig om jou weer eens ergens tegen te komen(ik ben gamemaster van TZF
)

38% is niet zo heel erg veelcfern schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:16:
[...]
Grappig. Ik heb bijna dezelfde build.
Mantra of evasion + backlash is echt grappig tegen kuddes trash. Hoe meer je omsingeld bent, hoe harder de poppetjes opblazen.
Trouwens 38% IAS... (!)
Had je char niet gezien maar las "Monk" en "DPS", dus dan is dual wielden bijna automatisch al meer DPSXtr3me4me schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:22:
[...]
Top dank je, alleen ik heb storm shield in me ene hand en ben niet dualwield. Maar je spec is bijna zelfde als mijn oude. Dus weet waar ik ongeveer moet zoeken!
Of is het nu wel de tijd om dual wield te gaan inplaats van shield?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Mimsz-2463/hero/5084220
Met wat ik nu heb is de survivability op zich prima maar dps blijft erg achter.. Moet sowieso shoppen voor een nieuw wapen maar iemand nog tips qua build?

Ondertussen wel level 9 paragon waarbij mijn magicfind op 175 komt met valor buff... Nu nog een leuke legendary drop
[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 24-08-2012 21:36 ]
Zie hieronder voor mijn nieuwe build. Act 2 gaat al een stuk soepeler! Ben alleen nog aan het zoeken naar de juiste skills. Blizzard gaat wel redelijk maar voelt nog niet echt lekker
Linkje
iemand nog tips kwa skills,items om mijn DPS nog wat te boosten zonder defense te verliezen?
Het spel is wel leuker geworden, iig.
Met wat shoppen bij de appie, en een gulle gever IG
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ramzzz-1894/hero/1809388
Skills: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#bhXVgj!UbW
[ Voor 49% gewijzigd door Ramzzz op 24-08-2012 23:08 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
http://www.diablofans.com...level-chart/#entry1023395
There's no place like 127.0.0.1
Ik heb een soortgelijke build (sorry (nog) geen linkje). Ik gebruik hele traditionele kite skills zoals blizzard + hydra. Maar ik kite alleen als ik ertoe gedwongen wordt. Ik duik in groepjes mobs en facetank aardig wat elites (ik heb er de gear ook voor). Ik speel m'n Wizard als een Barbarian; ik mis helaas alleen Leap Attack. Maar het is om te zeggen; je manier van spelen zit ook een beetje in je hoofd. Meer hakken, minder kiten; just do it. Als de conclusie vervolgens is dat je gear niet goed genoeg is om te spelen zoals je wilt in Act 3 Inferno, dan zou ik liever zoeken naar betere gear dan naar een andere manier van spelen.phawieze schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:53:
Sfinx en Puff daddy dank voor de tips!
Zie hieronder voor mijn nieuwe build. Act 2 gaat al een stuk soepeler! Ben alleen nog aan het zoeken naar de juiste skills. Blizzard gaat wel redelijk maar voelt nog niet echt lekkerWil eigenlijk wel iets minder kiten. Suggesties om dat te bereiken?
Linkje
Je gear lijkt me trouwens best oke, maar je hebt van alles gewoon ietsje meer nodig. Ik heb 1900 int, 700 res met Energy Armor, 30k life, 1200 regen met Galvanizing ward, 40% crit chance, 230 crit damage en tussen de 60- en 70k damage. Nu in Act 4. Strategisch shoppen en af en toe een item snipen op het AH.
Waarom gebruik je trouwens Shock pulse èn Arcane Orb naast Blizzard? Dat kost aardig wat Arcane Power, en daardoor kan je bijvoorbeeld geen Familiar met sparkflint gebruiken (= meer damage).
De Illusionist / Teleport connectie laat ik aan jou, maar ik gebruik die niet en daardoor kan ik bijvoorbeeld weer Blur en Hydra gebruiken. Dat geeft wat extra offense en defense, waardoor je minder hoeft te kiten.
Je kan ook proberen een wapen te vinden met + Arcane power on crit, dan heb je (met genoeg crit%) extra Arcane Power inkomsten, en kan je Astral Presence laten vallen voor Blur of in een later stadium Glass Cannon.
Hoe bevalt je hulpje? Ik ben een tijd terug geswitched naar een Scoundrel met cold damage en chance to chill/stun/freeze op z'n wapen. De damage output is beperkt, maar door de multi-shot worden alle mobs vertraagd en dat helpt enorm als je niet teveel wilt kiten. Voor 300k heb je een dergelijke bow met 600 dps ofzo. Succes!
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Mooie grafiek voor in de OP ...?MatHack schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:28:
Voor het geval iemand nog een grafiek wil zien van de paragon levels (en dat je met p-lvl 55 ongeveer maar op een kwart zit):
MatHack schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:28:
Voor het geval iemand nog een grafiek wil zien van de paragon levels (en dat je met p-lvl 55 ongeveer maar op een kwart zit):
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Gundogan-2826/hero/783252
De manusje-van-alles-build-en-gear. ^__^
Grave Injustice is er vooral om de cooldown van Spirit Walk en Soul Harvest laag te houden zodat ik deze offensief kan gebruiken. Lekker door packs heen rennen in spirit mode en dan Soul Harvest casten. Dit kan vrij risicoloos omdat ik 50k+ hp, 2k+ life regen en 700-900 res to all heb (afhankelijk van Soul Harvest). Alleen met waller packs moet je oppassen dat je niet opgesloten wordt met Spirit Walk op cooldown en dat ze ook mortar of iets dergelijks hebben. Daarna alles neer maaien met Spirit Barrage (ziet er leuker uit dan Zombie Bears of Dire Bats en schiet over waller walls heen en door muren) en als je mana op is de spiders. Door Fierce Loyalty blijven je pets ook altijd leven en kunnen constant damage doen. En je blijft vrij dichtbij de actie, dus geen pets die de hele tijd achter je aan lopen.
Nu gaan sparen voor de grote gear upgrades.... als ik ooit goede drops krijg. Act3 gefarmed t/m paragon 7 nu en nog geen enkele drop gehad die meer waard was dan 500-750k.
O en de proc van Sky Splitter is een mini stun van 0.1 seconden ofzo en ~20k damage. Ook een leuke blikseminslag als animatie en geluid.
@hieronder: nope, WD offhands droppen inderdaad bijna nooit. En als ze droppen zijn ze vaak ubercrap en/of laag ilvl.
[ Voor 7% gewijzigd door Gundogan op 25-08-2012 01:32 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Fierce Loyalty droppen want je gebruikt geen pets, Blood Ritual omswitchen voor Vision Quest.Grimmie187 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:41:
Ben een beetje met de WD van een vriend van me aan het spelen maar kom zelf van een DH af en weet niet echt watvoor build fijn is voor de gear die ik heb..
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Mimsz-2463/hero/5084220
Met wat ik nu heb is de survivability op zich prima maar dps blijft erg achter.. Moet sowieso shoppen voor een nieuw wapen maar iemand nog tips qua build?
Verder is het sinds de patch gewoon proberen. Voor de patch was het Darts+Bears, maar nu moet (kan) er echt nagedacht worden aangezien de mogelijkheden flink zijn toegenomen
Ik speel zelf op het moment met een pet/dot/spider hybrid build:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/kevje-1304/hero/2860151
Hij is nog niet helemaal geupdate, maar ik heb Rain of Toads weer gedropped voor Corpse Spiders -> Leaping Spiders. Waar ik Spider Queen had heb ik nu Spirit Barrage -> Manitou. Het laatste is net een soort turret, je activeert hem en hij doet wat damage hier en daar voor 20 sec. Dus, dots op mobs gooien en aimbot-spiders spammen, terwijl ik achter mijn pets sta
Best een aantal mensen die legendaries vangen overgens. Ik ben volgens mij na 25+ uur (sinds 1.0.4) spelen 1 item upgrade omhoog gegaan, die ik daadwerkelijk opgepakt heb. Ook geen legendaries en vooral geen Mojo's. Soms haat ik Diablo met de pech die ik af en toe heb
[ Voor 74% gewijzigd door kevz op 25-08-2012 02:49 ]
- porn*
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 10-09 15:34
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
:strip_exif()/u/18823/tentacle.gif?f=community)
Wel een nieuwe offhand gescoord waardoor m'n barbje nu 70k dps doet met Battle Rage up... woot
Bnet pindle#2913
De extra movement speed is in HC erg welkom. Een zeur zou klagen dat er geen socket/LoH op zit. Maar daar moet ik dus nog maar iets anders op gaan vinden, voorlopig is het in act1 inferno niet echt nodig.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
- Blaat
Hardware Fanaat
Deegeeooh schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 03:46:
Voorlopig mag ik niet meer klagen !
Vanavond dropt eerst een one hand legendary zwaard en 2 min erna deze:![]()
[afbeelding]
act 3 heart of sin 375 % mf
Daarmee staat bij mij nu de 1.0.4. teller op :
- set barb belt
- 2 x bracers
- 1 one hand sword
- 1 two hand
- manticore

Een paar dagen na 1.04 met 290% mf nog steeds 0 legendaries. Die rng is volgens mij niet random. Erg frustrerend.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ik heb ook nog niks boeiends gedropt. Je moet gewoon geluk hebben. Het gevoel dat er elk moment iets moois kan droppen is in ieder geval wel terug, maar ik ben benieuwd voor hoe lang, want ik wil nu wel eens iets moois droppen.Wolf schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:02:
[...]
![]()
Een paar dagen na 1.04 met 290% mf nog steeds 0 legendaries. Die rng is volgens mij niet random. Erg frustrerend.
Btw: ik denk dat ze Vault - Trail of Cinder weer gaan nerfen. De damage is gewoon te ziek. Zie mijn char;
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Lootman-2167/hero/2521700
Met mijn stats is zo'n beetje alles wat in trail of cinder staat binnen no time kapot. Elites zijn een lachertje, zelfs act 3/4...
Verwijderd
Stond geparkeerd op act 2 - quest 1. Heb eigenlijk alleen maar basis int/vit/res/pickup gear. Build met pets en spiderqueen, acid rain en doorgeknald naar act 3 catapult quest zonder deaths. Bizar gewoon. VQ ook totaal niet nodig op het moment.
Ben nog niet helemaal overtuigd van Sacrifice. Het is heerlijk als je je dogs terug krijgt (gebeurt ontzettend vaak), maar dit is enkel tegen trash. En trash is toch neer in 2 acid rain casts. Tegen packs zonder illusionist houd ik ze toch liever als meatshield. Darts en Sacrifice zijn in ieder geval optioneel voor me. Misschien toch eens Bears toevoegen voor de packs en eventueel daarvoor VQ in passen.
Kan je eens een profile linken ?porn* schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 02:31:
Vanavond level 7P geworden, zit alweer een heel eind richting de 8. Geen leuke drops helaas alleen maar wat "aardig" spul, de legendary's gingen naar de wizard toen ik ff aan het slacken was
Wel een nieuwe offhand gescoord waardoor m'n barbje nu 70k dps doet met Battle Rage up... woot
Plans met 6 affixes bijv. droppen volgens mij per definitie niet in Act 1 / 2.. En tot nu toe heb ik alleen nog maar Crappendary's gevonden
[ Voor 33% gewijzigd door Darker op 25-08-2012 10:03 ]
High-end items (items level 61-63) will now drop in all Acts of Inferno and Acts III and IV of Hell difficultyDarker schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:00:
Is het nou ook zo dat bepaalde Legendary's en Set Items alleen in Act 3 droppen? Neem bijv. die Manticore.. zou die ook in Inferno Act 1 'mogen/kunnen' droppen?
Plans met 6 affixes bijv. droppen volgens mij per definitie niet in Act 1 / 2.. En tot nu toe heb ik alleen nog maar Crappendary's gevonden(Act 1, 300MF)
The new approximate drop rates are as follows:
Hell - Act III and Act IV
iLvl 61: 9%
iLvl 62: 1.9%
iLvl 63: 0%
Inferno - Act I
iLvl 61: 17.7%
iLvl 62: 7.9%
iLvl 63: 2.0%
Inferno - Act II
iLvl 61: 18.6%
iLvl 62: 12.4%
iLvl 63: 4.1%
Inferno - Act III and Act IV
iLvl 61: 24.1%
iLvl 62: 16.1%
iLvl 63: 8.0%
Bron
Maar met mijn run gisteren in act3 had ik van 35rares er 11 ilvl63, wel allemaal bagger trouwens.
Kan me ook herrineren dat ik altijd wel 1a2 ilvl63 had met een butcher run.
Percentages lijken te verbeteren maar het verkrijgen van MF.
Fijn om de exacte percentages een keer te zien!FreqAmsterdam schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:28:
[...]
High-end items (items level 61-63) will now drop in all Acts of Inferno and Acts III and IV of Hell difficulty
Hell - Act III and Act IV
iLvl 61: 9%
iLvl 62: 1.9%
iLvl 63: 0%
Inferno - Act I
iLvl 61: 17.7%
iLvl 62: 7.9%
iLvl 63: 2.0%
Inferno - Act II
iLvl 61: 18.6%
iLvl 62: 12.4%
iLvl 63: 4.1%
Inferno - Act III and Act IV
iLvl 61: 24.1%
iLvl 62: 16.1%
iLvl 63: 8.0%
Bron
Ik heb ook sinds de patch nog helemaal niets aan goede loot gevonden helaas..
Gister wel de pattern voor flawless star ruby gevonden, deze ruby's verkopen voor 2.4 milj in de AH, en het craften (mits je genoeg flawless squares hebt) kost ongeveer 1.6 milj. Op zich prima winst, heb alleen niet genoeg crappy rubys
Thanks! Echter...... ging mijn vraag voornamelijk om legendary's.. en bepaalde soorten legendary's, klopt het daarvan dat er sommige pas in latere acts droppen? (met name de betere?)FreqAmsterdam schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:28:
[...]
High-end items (items level 61-63) will now drop in all Acts of Inferno and Acts III and IV of Hell difficulty
Bron
[ Voor 18% gewijzigd door Darker op 25-08-2012 11:00 ]
Daar ben ik zelf al een keer de mist mee ingegaan.
Prijzen lagen minus die 15% toen onder het craften.....
Jij hebt gewoon veel mazzel. Vandaag ben ik aan de beurt.Deegeeooh schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 03:46:
Voorlopig mag ik niet meer klagen !
Vanavond dropt eerst een one hand legendary zwaard en 2 min erna deze:![]()
[afbeelding]
act 3 heart of sin 375 % mf
Daarmee staat bij mij nu de 1.0.4. teller op :
- set barb belt
- 2 x bracers
- 1 one hand sword
- 1 two hand
- manticore
Act 4 farmen is helemaal niet zo relaxed, de mobs hebben daar namelijk al snel vervelend sterke skills. Daarnaast is Act 4 wat kort. Je kunt werkelijk beter Act 3 farmen, dat gaat je waarschijnlijk makkelijker af, meer elites / champs op je bad tussen de minibosses, en minder gevaarlijke skills tegen je... Tenzij je gear hebt waarmee je werkelijk niet meer dood kan.
Als ik het uitreken verlies je er juist op. Als je een Flawless Star wil maken van Flawless Squares, dan ben je 1.9m kwijt. Het kost namelijk 81 Squares à 2456,5 gold per stuk, 174 tomes à 583,1 gold per stuk, 1.6m in gold aan crafting fee's. Bij elkaar opgeteld is dat 1.9m.Grimmie187 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:39:
Gister wel de pattern voor flawless star ruby gevonden, deze ruby's verkopen voor 2.4 milj in de AH, en het craften (mits je genoeg flawless squares hebt) kost ongeveer 1.6 milj. Op zich prima winst, heb alleen niet genoeg crappy rubys
Dan verkoop je die ene Flawless Star voor 2.4m. Daar hou je dan 2.04m aan over. Je 'winst' is dan 140k.
Maar als je gewoon je Flawless Squares en je Tomes verkoopt, dan levert dat 81*2456,5 + 174 * 583,1 = 300k op. Dus dan doe je al die moeite voor 160k minder.
edit: woops. Mijn logica/wiskunde klopt niet helemaal. Je maakt wel winst als je gaat craften, 140k. Niet super, maar winst is winst.
[ Voor 7% gewijzigd door Elp op 25-08-2012 11:48 ]
- Blaat
Hardware Fanaat
Zelfde hier. Vanochtend ook weer 3 uur act 3 gefarmd met 270% mf en niet 1 verkoopbare drop. Mijn saldo van 300k vind dit niet leuk.xV0rtexx schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:38:
Een kleine 20 uur ingame nu sinds p1.04 en de teller staat nog steeds op nul leg./set. Vandaag hopelijk meer geluk. Best frustrerend als je bij teamgenoten het ene na het andere zieke item ziet droppen.
- porn*
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 10-09 15:34
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
:strip_exif()/u/18823/tentacle.gif?f=community)
Bij deze: http://eu.battle.net/d3/en/profile/pindle-2913/hero/6232507
De moeite niet waard, te weinig elite packs. Alhoewel sinds de patch is het misschien voor de afwisseling wel aardig, vermoed alleen dat A3 meer loot geeft in dezelfde tijdDe_Bastaard schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:01:
Farmen jullie ook act 4, solo ? Of is dat niet te doen ?
Bnet pindle#2913
Hierdoor heb ik nieuwe build die ik wil delen, niet dat ik deze build heb uitgevonden of what ever.
http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#VhYXmO!gbW!cbZacc
Hiermee kun je zowat perm archon zijn zoals bij act 1/2, door dat je veel crit en de cd van archon weg is.
Maar ik zelf gebruik archon alleen op niet g/b packs. Want bij sommige pack is het wel handig om ze perm te freezen en heb je ook wel diamond skin nodig. Passive kun je naar wens aanpassen, maar obv CM wel selecteren.
Ik zelf vind deze build OP, en ik denk dat er een hotfix komt om de crit rate te fixen van de rune "storm chaser".
Enige feedback of ervaring post is welcome
[ Voor 4% gewijzigd door An1mA op 25-08-2012 12:41 ]
Gebruik nu ook de storm chaser, werkt wel fijn! :}An1mA schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:38:
Berichtje voor m'n mede wizz genoten. Vandaag er achter gekomen via de bnet forum dat de rune "storm chaser" net zo veel crit als 1.03 of zelfs meer.
Hierdoor heb ik nieuwe build die ik wil delen, niet dat ik deze build heb uitgevonden of what ever.
Hiermee kun je zowat perm archon zijn zoals bij act 1/2, door dat je veel crit en de cd van archon weg is.
Maar ik zelf gebruik archon alleen op niet g/b packs. Want bij sommige pack is het wel handig om ze perm te freezen en heb je ook wel diamond skin nodig.
Ik zelf vind deze build OP, en ik denk dat er een hotfix komt om de crit rate te fixen van de rune "storm chaser".
Wat is niet snap.. je gebruikt geen signature spell, dus release je die Wind Charge toch niet?!
Signature
Dan loopt natuurlijk mijn follower mee, is het handig om deze helemaal vol te pompen met MF(of moeten de follower dan de laatste klap uitdelen?)? of stelt dat niks voor?
Geven ze ook MF als ze knockout zijn?
Moet je ignoren, puur voor de hogere crit ratemouzetc schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:42:
[...]
Gebruik nu ook de storm chaser, werkt wel fijn! :}
Wat is niet snap.. je gebruikt geen signature spell, dus release je die Wind Charge toch niet?!

Is dit nog wat waard? of heb ik weer een shitty legendary?
Up
ik geef er wel een knuffel voorMikromanic schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:04:
[afbeelding]
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Al weet ik niet wat max damage op mojo's zijn
Verwijderd
100 dex
196vit
30ph res
75 ar
2 socket.
Hij staat op de ah:)
Met dergelijke vragen kun je beter terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic.Mikromanic schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:04:
[afbeelding]
Volgens de Diablo III Game Guide » Thing of the Deep is dat in dit geval +(28-110)–(29-405) Damage, dus die hierboven is qua damage niet bijzonder hoog. Desalniettemin is de goedkoopste op de AH op dit moment 3M en die heeft nog veel minder damage en 0,5% minder crit chance.Sinned123 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:10:
Best aardig hoor volgens mij.
Al weet ik niet wat max damage op mojo's zijn
[ Voor 25% gewijzigd door Rone op 25-08-2012 13:18 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Ik heb een soortgelijke build genomen, zelf gebruik ik geen perma archon maar meer perma Diamond Skin. Verder gebaseerd op http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4941228357An1mA schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:38:
Berichtje voor m'n mede wizz genoten. Vandaag er achter gekomen via de bnet forum dat de rune "storm chaser" net zo veel crit als 1.03 of zelfs meer.
Maar ik zelf gebruik archon alleen op niet g/b packs. Want bij sommige pack is het wel handig om ze perm te freezen en heb je ook wel diamond skin nodig. Passive kun je naar wens aanpassen, maar obv CM wel selecteren.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/vhal-2704/hero/656657
Omdat mijn gear nogal ruk was (en misschien nog steeds) eerst wat spul gekocht uit de AH. A1 gaat nu wel erg makkelijk.
Omdat Rend sinds de patch zo sterk is geworden is het vrij makkelijk om white mobs te killen met één Rend cycle. Dan krijg je dus per mob 4500 + de 9% damage van Rend terug als HP. Het leuke eraan is dat je kan kiten terwijl je HP terug krijgt en deze build werkt prima met een wapen met lage attack speed.
In Act I is dit echt easy mode. In Act III verwissel ik Cleave voor Frenzy en Sprint voor Leap (en wat minder MF en meer vit). Dan is het een kwestie van in een groep mobs Chargen of Leapen, dan Rend, en dan er weer uit Charge/Leap.
Nog meer mensen die life after kill gebruiken? (ik hoor er eigenlijk nooit iemand over).

Jeuj nieuwste duurste aankoop ooit, net geen 10m (rechter dus).... maar ben in dubio of ik em weer verkoop en meer kan investeren in andere spullen of bewaar en gebruik...
Beeromaniac
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Alleen jammer dat ik cold res stack
PSN: Alvanosa
We konden ook best wel een leuke skill gebruiken als DH zeg ik ter verdedigingFreqAmsterdam schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:08:
[...]
Ik heb ook nog niks boeiends gedropt. Je moet gewoon geluk hebben. Het gevoel dat er elk moment iets moois kan droppen is in ieder geval wel terug, maar ik ben benieuwd voor hoe lang, want ik wil nu wel eens iets moois droppen.
Btw: ik denk dat ze Vault - Trail of Cinder weer gaan nerfen. De damage is gewoon te ziek. Zie mijn char;
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Lootman-2167/hero/2521700
Met mijn stats is zo'n beetje alles wat in trail of cinder staat binnen no time kapot. Elites zijn een lachertje, zelfs act 3/4...
Of skill.. primairy weapon
Still... als je een run met een Barb doet ben je nog steeds tig keer langzamer dus ik zeg: justice
Maar zieke damage. That it is
En dan specifiek Siegebreaker farmen ofzo? Ik kan nu redelijk Act 2 farmen, maar om hem helemaal te farmen met MF gear, nou dat lukt dus nog lang niet.porn* schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:38:
[...]
Bij deze: http://eu.battle.net/d3/en/profile/pindle-2913/hero/6232507
[...]
De moeite niet waard, te weinig elite packs. Alhoewel sinds de patch is het misschien voor de afwisseling wel aardig, vermoed alleen dat A3 meer loot geeft in dezelfde tijd
Act 1 gaat me prima af wat dat betreft, zelfs met relatieve kut gear
Nice! Heb je er iig 45 bijAzaruc schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 14:07:
Eindelijk ook weer eens een legendary gevonden en dit keer eentje die nog bruikbaar is ook
[afbeelding]
Alleen jammer dat ik cold res stack
Mazzel ja. En heeeeel veel uren sinds 1.0.4 dat ook.Timeless schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:03:
[...]
Jij hebt gewoon veel mazzel. Vandaag ben ik aan de beurt.
Dit lijkt een goed tankwapen mits socket voor LOH, en de +25% dmg to demons is zeer welkom
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Sterker nog, de special ability die erop zit ('Slain enemies rest in pieces') zorgt ervoor dat je gigantisch hoge crits maakt op elke enemy die je doodt. Soms wel 10 miljoen damage in één klap. Als je dat dan combineert met een item waar Life Steal op zit, dan word je dus helemaal vol gehealt bij elke kill.Bospa01 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:10:
Iemand die hier Sever als wapen gebruikt ?
Dit lijkt een goed tankwapen mits socket voor LOH, en de +25% dmg to demons is zeer welkom
[ Voor 3% gewijzigd door Rone op 25-08-2012 17:07 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Verwijderd
Een wapen met socket of een sloot life on hit zou je erg goed doen. En even wat +46 gems is ook niet weg (en niet duur).Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 17:07:
Ik zit nu vast bij Act 4 Inferno. Ik heb zelf het gevoel dat me wapen te "slap" is. Hier een linkje naar me profiel:http://eu.battle.net/d3/en/profile/Bledismauw-1161/hero/8711925. Hebben jullie tips voor me build/gear om ook Act 4 te clearen?
/edit
Iemand nog een run nodig op een baasje? Ormagon#2941
[ Voor 11% gewijzigd door ormagon op 25-08-2012 17:12 ]
Zie ik het goed dat je in totaal maar 202 Life on Hit hebt? Dat zou een factor 5-6 hoger moeten zijn, anders is er niet tegen de inkomende damage op te healen. Samen met het hierboven gegeven advies zou je dus een wapen kunnen nemen met veel LoH en een socket voor een groene gem.Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 17:07:
Ik zit nu vast bij Act 4 Inferno. Ik heb zelf het gevoel dat me wapen te "slap" is. Hier een linkje naar me profiel:http://eu.battle.net/d3/en/profile/Bledismauw-1161/hero/8711925. Hebben jullie tips voor me build/gear om ook Act 4 te clearen?
Of met een paarse...Rone schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 17:12:
[...]
Zie ik het goed dat je in totaal maar 202 Life on Hit hebt? Dat zou een factor 5-6 hoger moeten zijn, anders is er niet tegen de inkomende damage op te healen. Samen met het hierboven gegeven advies zou je dus een wapen kunnen nemen met veel LoH en een socket voor een groene gem.
Verwijderd
Verwijderd
Net te laat gezien maar ik zal eens kijken naar dat soort wapensRone schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 17:12:
[...]
Zie ik het goed dat je in totaal maar 202 Life on Hit hebt? Dat zou een factor 5-6 hoger moeten zijn, anders is er niet tegen de inkomende damage op te healen. Samen met het hierboven gegeven advies zou je dus een wapen kunnen nemen met veel LoH en een socket voor een groene gem.
Als ik kies voor one hander, max 10m en 900 LoH krijg ik 950dps voor 6 mil.Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 17:13:
Als ik dan in de AH kijk naar wapens met ongeveer 900-100dps met die stats zit je in de tientallen miljoenen. Zit ik dan verkeerd te kijken want ik heb nu ongeveer 10 miljoen te besteden. Iemand daar nog tips voor mij of een leuk wapen in de aanbieding
Met 950dps 800 LoH en 125 strength hetzelfde.
[ Voor 13% gewijzigd door ormagon op 25-08-2012 17:16 ]
Je gems proberen te upgraden, geld heb je er wel voor zag ik ;-) (Nu de gems nog hebbenVerwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 17:07:
Je mag ook, gratis, deze wapens proberen. Minder DMG op de wapens maar wel meer stats die wat verhogen.

Dan houdt hij geen dps meer overNegativeFreak schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 17:17:
[...]
Je gems proberen te upgraden, geld heb je er wel voor zag ik ;-) (Nu de gems nog hebben)
Je mag ook, gratis, deze wapens proberen. Minder DMG op de wapens maar wel meer stats die wat verhogen.
[afbeelding]
[ Voor 13% gewijzigd door ormagon op 25-08-2012 17:19 ]
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.