Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Bij Mad-Matt is dat nog een beetje opgelost door z'n shield
Eerst weer ff Dust farmenVandread schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:48:
Goh is de crusader dan toch viablejammer dat die het grotendeels van zulk soort items moet hebben.
Socketje in je wapen, reduce resource cost op je schild naar chc rollen want die is nog een tikkie laag net als op je bracers
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Zonder dat schild kon ik toch ook al aardig mee hobbelen met de rest.Vandread schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:12:
Een crusader is alleen zo traaaaaag, zeker als je van een monk komt.
Bij Mad-Matt is dat nog een beetje opgelost door z'n shieldmaarja dan verlies je weer kans op andere leuke dingen.
Heb al m'n paragon points in movement speed gepropt, maar dat is gecapped op 25% dus dat kan ik nu anders gaan in delen.
Is wel handig veel toughness, ik speelde een tijd met die Armor skills, had 50M toughness als ik AC activeerdeNastyNickNL schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:09:
[...]
Met legs alleen hoeft je Crus niet beter te worden. Met rares met CHC en CHD en een socket in je wapen met emerald gaat je dps tenminste al flink omhoog. Volgens mij ligt je focus teveel op thoughness.
Kon gewoon overal in blijven staan, er gebeurde niks
Heb nergens last van, Crusader speelt heerlijk weg. Mijn monk is een Tempest Rush build, daar kan niets aan tippen qua snelheid natuurlijkVandread schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:12:
Een crusader is alleen zo traaaaaag, zeker als je van een monk komt.
Bij Mad-Matt is dat nog een beetje opgelost door z'n shieldmaarja dan verlies je weer kans op andere leuke dingen.
Als je geen movementspeed enhancement hebt kun je nog kiezen voor Steed Charge te kiezen als skill, heb ik zelf ook een tijdje gebruikt
Klopt maar als je 300kdps hebt gebeurd er met je enemy's ook niks. Je moet gewoon de juiste balans vinden.Cthulhu schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:15:
[...]
Is wel handig veel toughness, ik speelde een tijd met die Armor skills, had 50M toughness als ik AC activeerde
Kon gewoon overal in blijven staan, er gebeurde niks
[ Voor 5% gewijzigd door NastyNick op 18-04-2014 10:21 ]
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Heeft geen nut, je movementspeed blijft gecapped op 10%.... ik heb 12% op m'n vintage iceclimbers, dus hoef niks in m'n pp te stoppen.Mad-Matt schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:14:
[...]
Zonder dat schild kon ik toch ook al aardig mee hobbelen met de rest.
Heb al m'n paragon points in movement speed gepropt, maar dat is gecapped op 25% dus dat kan ik nu anders gaan in delen.
Ik speel meestal met nogal vlotte parties, dan is moet ik al aardig doorgaan met m'n monk, laat staan als ik met een crusader speel
Verder is het gewoon zonde om skills te moeten gebruiken om te moven, al helemaal als daar cooldowns opzitten, Dashing Strike van de monk is gewoon veel handiger...
[ Voor 12% gewijzigd door Vandread op 18-04-2014 10:30 ]
"your maximum movement speed is reduced 15%"
Staat niets over de cap van 25%. Dus als je 40% zou hebben krijg je dan toch de 25% movement speed.
Dacht ik ook even, maar zijn schild haalt de movement restriktie weg van Heaven's Strength.Vandread schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:28:
[...]
Heeft geen nut, je movementspeed blijft gecapped op 10%.... ik heb 12% op m'n vintage iceclimbers, dus hoef niks in m'n pp te stoppen.
Ik speel meestal met nogal vlotte parties, dan is moet ik al aardig doorgaan met m'n monk, laat staan als ik met een crusader speel
Verder is het gewoon zonde om skills te moeten gebruiken om te moven, al helemaal als daar cooldowns opzitten, Dashing Strike van de monk is gewoon veel handiger...
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
[ Voor 9% gewijzigd door NastyNick op 18-04-2014 10:33 ]
Ik heb nog geen Crusader meegemaakt die vooruit liep, dus ik wacht geduldig af
Works as intedendedMad-Matt schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:31:
Zou dat een bug zijn?
"your maximum movement speed is reduced 15%"
Staat niets over de cap van 25%. Dus als je 40% zou hebben krijg je dan toch de 25% movement speed.
Die Band of the Rue Chambers bedoel je? Jah ik had qua dps nog wel een betere maar die special stat is wel heerlijk. Ik hou zo van het geluid van het spammen van die bellenVandread schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:36:
Lekkere monk ring heb jij Nick!
Ik heb nog geen Crusader meegemaakt die vooruit liep, dus ik wacht geduldig af
[...]
Works as intedendedgeen bug, jou schild lost het "probleem" op
Zonder dat schild: 10% max movement speed, ongeacht hoeveel paragon punten of item speed je hebt.
Ex dat paard natuurlijk
@nick, ja idd
[ Voor 25% gewijzigd door Vandread op 18-04-2014 10:43 ]
Het zit als volgt.
Je movement speed is capped op 25% (bij iedereen) met uitzondering van een aantal skills of passive's.
Heavenly strenght verlaag die cap met 15% = max 10% movement speed.
Met dat shield word die -15% weer weg gehaald en kan je weer naar de cap van 25%.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Ik zit nu op 700k sheet dmg maar het gaat allemaal zo rete traag... Lijkt mn crusader wel, is ook niet vooruit te branden.
Mijn main is een Barb en die slacht letterlijk overal doorheen op T1 \ T2. Een elite pack leeft gemiddeld 1-5 sec.
Met mn WD kan ik T2 spelen zonder dood te gaan maar dat schiet gewoon niet op. Ik speel nu met locust swarm, Haunt, piranha en zombie charge samen met doggies en garg. met bijbehorende passives. De dmg is zo ontzettend langzaam \ laag... Met mn barb clear ik een rift op T1 in 10min met mn WD 30min terwijl qua gear het niet heel erg veel verschilt. WD kan erg sterk zijn maar ik heb het idee dat dat voornamelijk gear afhankelijk is als ik meerdere filmpjes mag geloven. Iemand een idee wat een normale build is zonder specifieke gear?
Link naar je profiel is wel noodzakelijk als je tips vraagt:) WD hangt namelijk erg veel af van het gear dat je hebt.biggydeen2 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:57:
Wat is op dit moment de beste witch doctor build indien je net begint met T1 \ T2 ?
Ik zit nu op 700k sheet dmg maar het gaat allemaal zo rete traag... Lijkt mn crusader wel, is ook niet vooruit te branden.
Mijn main is een Barb en die slacht letterlijk overal doorheen op T1 \ T2. Een elite pack leeft gemiddeld 1-5 sec.
Met mn WD kan ik T2 spelen zonder dood te gaan maar dat schiet gewoon niet op. Ik speel nu met locust swarm, Haunt, piranha en zombie charge samen met doggies en garg. met bijbehorende passives. De dmg is zo ontzettend langzaam \ laag... Met mn barb clear ik een rift op T1 in 10min met mn WD 30min terwijl qua gear het niet heel erg veel verschilt. WD kan erg sterk zijn maar ik heb het idee dat dat voornamelijk gear afhankelijk is als ik meerdere filmpjes mag geloven. Iemand een idee wat een normale build is zonder specifieke gear?
D3: http://eu.battle.net/d3/en/profile/jep001-2782/hero/28010961
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 16-05 11:46
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
biggydeen2 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:57:
Wat is op dit moment de beste witch doctor build indien je net begint met T1 \ T2 ?
Als je een pet build maakt stack je CHC tot 50 % en al de rest op CHD. Dan zullen je pets effectie critten voor 30M. Zo is dat bij mij in ieder geval. Fetish army is ook heel leuk om te poppen bij elite packs, die leven 2 sec maxbiggydeen2 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:57:
Ik gebruik zelf firebomb met de passive waardoor hij nog eens 6 keer bounced. Acid cloud voor de nukes.
WD is altijd mijn main geweest en nu door de cap weg te halen van crit op je pets is dit nog leuker geworden.
Met een WD kun je zoveel mogelijkheden uitgaan, In het begin is het natuurlijk ook afhankelijk van welke procs je legs hebben. Veel keuzes
Anoniem: 531088
Ga ik samen riften met m'n vrouw, vindt zij een nagenoeg perfecte Won Khim Lau en daarna een trifecta Stolen Ring. De bitch.
Gelukkig is zijn main een barb die ook niet bepaald karig is...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/aerich-2786/hero/908549
[ Voor 54% gewijzigd door Vandread op 18-04-2014 11:11 ]
Babe In Total Contoll of Herself?Anoniem: 531088 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:04:
Gister niets spannends gevonden.
Ga ik samen riften met m'n vrouw, vindt zij een nagenoeg perfecte Won Khim Lau en daarna een trifecta Stolen Ring. De bitch.
-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
Corrected
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
Bears in combinatie met Spirit barrage is een uitstekende build om op T1/2 te beginnen.biggydeen2 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:57:
Een pet build (met de juiste gear) is ideaal voor T3/4 (in een groep T5) Met Wrathful Protector ben je supersnel
Wel akkhans pants gevonden, matige roll, dat wel.
Kadala gaf me een 2-H polearm, niet ideaal maar 4% dos upgrade.
Gogo 2-H loot!
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ik gebruik hiervoor deze Google Docs Excel Sheet. (met dankt aan Hugey voor het vinden hiervan) De sheet is ingevuld door iemand anders. Niet door mij. Wanneer ik mijn eigen gegevens invul krijg ik dit:
Current Damage: 1.154.908
Current Primary Attribute: 7951
Current Additional Attack Speed: 27,00%
Current Attacks Per Second: 1,87
Current Crit Chance: 55,00%
Current Crit Damage: 470,00%
Current Elemental Damage: 12,00%
Current Skill Damage: 45,00%
Current vs. Elite Damage: 0%
New Total Elemental + Elite + Skill Damage: 1.875.571
Nou direct inzichtelijk dat ik ingame (sheet dmg) rond de 1,55m dmg zit en in de 'echte wereld' berekening is dat toch even 1,88m dmg. En dat met maar 12% elemental dmg. Dit komt omdat ik hier alleen maar chc/chd/ias items gebruik. Ik ben er nog niet aan toe gekomen om een 2de sheet te maken met pure elemental % dmg items.
Als ik het goed begrijp vul je bij elemental dmg de som van al je (in mijn geval) cold damage in. Die genoemde 12%. Daarnaast buff je jezelf ingame en lees je Current Skill Damage uit. Dit zijn dus je buffs en in mijn geval is dat buffed 45%. Klopt dat? Zo ja, moet je dan niet je overige Skills ergens invoeren? Of zitten deze hier ook al in verwerkt?
Daarmee doel ik op mijn attack skills, niet mijn buffs. Dus Frozen Orb 12%, Explosive Blast 10% en spectral Blades 10%. Is het correct dat je dit buiten beschouwing laat? Het lijkt mij dat ik hier veel extra damage mee doe. Hoe kom ik anders aan critical hits tussen de 15 en 25 miljoen damage?
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Maar de extra damage calculations zijn goed bij gebrek aan site's met goede calculators.
[ Voor 31% gewijzigd door Wooldoor op 18-04-2014 12:25 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
Krijg ik helaas niet voor elkaar. Ik wordt steeds in de wachtrij gezet en dan laad de pagina half. Al mijn oude gear zie ik dan van pre-2.0.Wooldoor schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:24:
Je kan ook je profiel laden op Diabloprogress dan zie je ook wat je DPS met elemental damage is
Maar de extra damage calculations zijn goed bij gebrek aan site's met goede calculators.
Anyways, die spreadsheet is een stuk bewerkelijker en daar kan ik mooi mee experimenteren.
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 10:03
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III: Reaper of Souls
- Diablo III: Reaper of Souls Collectors Edition
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Werkt hier prima, direct geupdate: http://www.diabloprogress...d-1443/HansKazan/15522106FloydRaalte schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:28:
[...]
Krijg ik helaas niet voor elkaar. Ik wordt steeds in de wachtrij gezet en dan laad de pagina half. Al mijn oude gear zie ik dan van pre-2.0.
Anyways, die spreadsheet is een stuk bewerkelijker en daar kan ik mooi mee experimenteren.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Hier staan, vooralsnog, je paragon points niet bij, dit vertekend dus enigszins...Wooldoor schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:24:
Je kan ook je profiel laden op Diabloprogress dan zie je ook wat je DPS met elemental damage is

Goh ben ik de enige die riften las als in hetzelfde woord maar dan met dubbele M?Anoniem: 531088 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:04:
Ga ik samen riften met m'n vrouw,
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Okay nice, heb het hier nu ook werkend. Wel een paar opmerkingen bij diabloprogress:Angeloonie schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:30:
[...]
Werkt hier prima, direct geupdate: http://www.diabloprogress...d-1443/HansKazan/15522106
- Paragorn kun je ook invullen zie ik. Mooi.
- Enegy armor kan ik aanvinken (+5% chc) Nice.
- Ik mis Magic Weapon buff (+10% dmg)
- Nog steeds worden mijn attack niet doorberekend.... frozen orb, explosive blast en spectral balde % dmg.
Jasimons schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:42:
[...]
Goh ben ik de enige die riften las als in hetzelfde woord maar dan met dubbele M?
Cititzen of Ladonia
Paragorn...N0o0o0o0ooooooFloydRaalte schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:43:
[...]
[...]
Kom maar door met de meme plaatjes
[ Voor 58% gewijzigd door Grin op 18-04-2014 12:56 ]
Er zitten veel meer buffs niet in, bv van monks: unity passive & bepaalde mantra'sFloydRaalte schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:43:
[...]
Okay nice, heb het hier nu ook werkend. Wel een paar opmerkingen bij diabloprogress:
- Enegy armor kan ik aanvinken (+5% chc) Nice.
- Ik mis Magic Weapon buff (+10% dmg)
- Nog steeds worden mijn attack niet doorberekend.... frozen orb, explosive blast en spectral balde % dmg.
Komt nog wel, biedt in ieder geval meer info dan battle.net zelf
Ja....simons schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:42:
[...]
Goh ben ik de enige die riften las als in hetzelfde woord maar dan met dubbele M?

[ Voor 91% gewijzigd door Vandread op 18-04-2014 13:51 ]
Ik doe over zo´n run op dit moment 20 seconden (ja ik heb het getimedNMe schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:42:
Met het risico dat deze link hier delen ervoor zorgt dat deze "exploit" sneller gefixt wordt: ik heb gisteren wat zitten powerlevelen aan de hand van iets wat aardig in de buurt komt van een exploit.
[video]
In short: je kan een bepaalde quest doen zonder monsters te hoeven killen dus je kan je game op T6 zetten en erdoorheen blazen. Quest spawnt ongeveer 20% van de tijd en geeft op level 70 ruim 100k gold en zo'n 14 miljoen XP.Ik doe ongeveer een minuutje over elke run en dan neem ik de corpses die er in de buurt liggen ook nog mee voor wat extra kansen op loot tijdens het levelen.
Voorbeeld:
Dus stel dat mijn base dmg 500 is.
Met chc, chd, ias en de hele reutemeteut blijkt dit 750 dmg te zijn.
Reken ik daar ook nog eens mijn passive buffs, paragon points en elemental dmg bij op dan kom ik bijvoorbeeld op 1000 dmg uit.
Is het dan zo dat mijn 10% Frozen Orb damage hier bij op komt? (dat wordt dan dus 1100 dmg)
Is het dan zo dat wanneer ik Spectral Blades gebruik (waar ik b.v. 12% extra dmg voor heb) ik uit kom op 1120?
[ Voor 10% gewijzigd door FloydRaalte op 18-04-2014 14:23 ]
Is dit nog steeds actief? Zo ja ga ik vanavond meteen me barb naar 70 brengen ermee. Die is nog 64.soppie11 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:06:
[...]
Ik doe over zo´n run op dit moment 20 seconden (ja ik heb het getimed) Met monk, runspeed passive, als je spawed bij die hermet kun je direct recht naar boven dashen. Heb je de quest, kun je ook weer van boven direct naar beneden dashen
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Gisteren een HC WD van lvl9 naar 40 gebracht op een uurtje of 2, ondertussen filmpje aan het kijken. Oersaai maar het gaat een stuk sneller dan adventure modesoppie11 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:06:
[...]
Ik doe over zo´n run op dit moment 20 seconden (ja ik heb het getimed) Met monk, runspeed passive, als je spawed bij die hermet kun je direct recht naar boven dashen. Heb je de quest, kun je ook weer van boven direct naar beneden dashen
Voor WD uiteraard spirit walk/jaunt en horrify/stalker + spirit vessel passive voor CD reductie. Die 2 brengen je snel tot bij de 1e corpse waar je toch best op klikt voor de potentiële gold/item drop. En als de quest spawnt is de cooldown weg voor weer terug te keren.
http://www.diablofans.com...-materials-drop-locations
Volgens mij:FloydRaalte schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:21:
Laat ik de vraag eens anders stellen. Klopt het dat mijn Frozen Orb 10% extra damage berekend wordt over mijn volledige damage?
Voorbeeld:
Reken ik daar ook nog eens mijn passive buffs, paragon points en elemental dmg bij op dan kom ik bijvoorbeeld op 1000 dmg uit.
Is het dan zo dat mijn 10% Frozen Orb damage hier bij op komt? (dat wordt dan dus 1100 dmg)
Is het dan zo dat wanneer ik Spectral Blades gebruik (waar ik b.v. 12% extra dmg voor heb) ik uit kom op 1120?
- Ja
- Ja
- Ja
Nee dit is niet in de dps getallen te zien van DP
[ Voor 10% gewijzigd door Vandread op 18-04-2014 14:28 ]
Extra tip: Hex - Angry chickenSfinx- schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:23:
[...]
Gisteren een HC WD van lvl9 naar 40 gebracht op een uurtje of 2, ondertussen filmpje aan het kijken. Oersaai maar het gaat een stuk sneller dan adventure modeAls ik op lvl42 zit neem ik mijn lvl reducement/xp bonus gear en ga ik de campaign mode doorlopen op expert/hard, dan zit ik wel tegen lvl70 aan bij Malthael vermoed ik.
Voor WD uiteraard spirit walk/jaunt en horrify/stalker + spirit vessel passive voor CD reductie. Die 2 brengen je snel tot bij de 1e corpse waar je toch best op klikt voor de potentiële gold/item drop. En als de quest spawnt is de cooldown weg voor weer terug te keren.
Gebruik ik ook altijd voor split farmen.
Er zijn er zat. Ga mij niet vertellen dat je met een simpele google opdracht dit niet kan vinden. Probeer eens "Diablo 3 legendary crafting materials"...Darth Malak schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:26:
Heeft iemand hier een goede link naar een bron waar te vinden is waar de crafting mats voor de legs/set items te vinden zijn. Ik heb er een hekel aan om een game te spelen waar je allerlei lijstjes in je browser ernaast moet houden om iets te kunnen doen maar zo schiet het ook niet op.
Diablofans heeft een hele goede lijstDarth Malak schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:26:
Heeft iemand hier een goede link naar een bron waar te vinden is waar de crafting mats voor de legs/set items te vinden zijn. Ik heb er een hekel aan om een game te spelen waar je allerlei lijstjes in je browser ernaast moet houden om iets te kunnen doen maar zo schiet het ook niet op.
[ Voor 51% gewijzigd door Evengeduld op 18-04-2014 14:45 ]
Heeft die ook extra movement speed? Ik heb er nog niet mee gespeeld btwWooldoor schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:29:
[...]
Extra tip: Hex - Angry chicken
Gebruik ik ook altijd voor split farmen.
Op SC ben ik een soort fire/pet hybrid build aan het uittesten op mijn WD die juist op lvl70 zit, vanwege mijn fire dmg bonus, al zal de build in bovenstaande video wel beter geoptimaliseerd zijn vermoedelijk.
Ik kan eigenlijk mijn Gargantuan (bijgenaamd Rudy
Piranhado vind ik super handig voor crowd control, kan ik rustig firebomb spammen op een hoopje bijeengeraapte hulpeloze mobs/elites. En Locust gewoon voor de constante damage output, alles wat er nog rondloopt sterft zo wel
Firebats heb ik dus NIET in mijn build, ik heb dit meermaals geprobeerd maar vind het niet zo handig. Ok, de damage output is hoog voor een skill die potentieel geen mana draint maar je genereert er ook geen mana mee. Bovendien moet je heel de tijd stilstaan. Ik zie het voordeel niet
Epic #2650
[ Voor 4% gewijzigd door goldstriker op 18-04-2014 14:54 ]
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 10:03
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III: Reaper of Souls
- Diablo III: Reaper of Souls Collectors Edition
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Het is echt heel erg simpel.... Pakje ingame DPS (dus buffed met alles m.u.v. elemental/skill dmg), reken daar de % overheen, en voila.FloydRaalte schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:21:
Laat ik de vraag eens anders stellen. Klopt het dat mijn Frozen Orb 10% extra damage berekend wordt over mijn volledige damage?
Voorbeeld:
Ingame 1000DPS
10% FO buff = 1100DPS met Frozen Orb, alle normale aanvallen 1000DPS.
12% SB buff = 1120DPS met Spectral Blade, alle normale aanvallen 1000DPS.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
En wat voor items mogen dat zijn?goldstriker schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:54:
Zijn er nieuwe spelers met een nieuwe monk die level 70 is (of bijna)? Heb wat leuke items weg te geven. Als je iemand kent die nieuw is dan mag dat ook.
Epic #2650
Heuj nog een fire res monkgoldstriker schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:54:
Zijn er nieuwe spelers met een nieuwe monk die level 70 is (of bijna)? Heb wat leuke items weg te geven. Als je iemand kent die nieuw is dan mag dat ook.
Epic #2650
Gewoon een mooi setje gele items met doorgaans dexterity, stamina, single resist, en soms bonusjes als extra armor, +skill damage en critical hit chance/critical hit damage waar mogelijk. Wapens kunnen er ook bij, en soms een ringetje of een amulet.
Als je in game bent kan ik het je laten zien :-)
[ Voor 13% gewijzigd door goldstriker op 18-04-2014 15:08 ]
gaat nu een stuk beter al mis ik nog wel wat toughness op de melee attacks (elemental is bijna geen probleem meer)
on-paper 353k dps en buffed kom ik voorbij de mil nu
speel maar een uurtje p/d gemiddeld dus het zal wel even duren voor ik echt goede set items en gems weet te bemachtigen
[ Voor 14% gewijzigd door JoSchaap op 18-04-2014 15:18 ]
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Die stond al op de hoofdpagina van diablofans.com (cursegaming). Deze heeft al genoeg exposure gehad.NMe schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:42:
Met het risico dat deze link hier delen ervoor zorgt dat deze "exploit" sneller gefixt wordt: ik heb gisteren wat zitten powerlevelen aan de hand van iets wat aardig in de buurt komt van een exploit.
[video]
Vermaak mij nog wel met RoS, momenteel beetje rifts farmen voor gear zodat T1 te doen is. Had al eerder een 1H'er geloot voor mijn wizard met een leuke 30Y AoE poison spell die iets van 1300% weapon-dmg doet als je 10 NPC's killed
[ Voor 19% gewijzigd door vhal op 18-04-2014 15:22 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Firebats is ook vooral voor de combinatie met de Fetish Sycophants passive. Door de hoge attackspeed heb je binnen notime 10+ van die mannekes achter je aanhobbelen.Sfinx- schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:50:
[...]
Firebats heb ik dus NIET in mijn build, ik heb dit meermaals geprobeerd maar vind het niet zo handig. Ok, de damage output is hoog voor een skill die potentieel geen mana draint maar je genereert er ook geen mana mee. Bovendien moet je heel de tijd stilstaan. Ik zie het voordeel niet
Firebats + Fetishes die hieruit komen zijn bij mij 80% van de damage. Met 20% extra burst mogelijkheid met de Garg.
Er komen zelfs zoveel Fetishes uit op het moment dat ik de Fetish Army skill zelf maar ga droppen denk ik. Gebruik hem nooit
- porn*
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 22-05 22:19
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
:strip_exif()/u/18823/tentacle.gif?f=community)
Zoals wat dan? Heb zelf pas 1 set item gevonden en dan ook nog een niet zo boeiende dus ik heb er momenteel geen last vanVandread schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:01:
Die Asheara's zit een beetje in de weg van andere leuke dingen
Gisteren Cain's boots en pants gemaakt, toch een leuke boost, maar moet em nog een beetje optimaliseren.
Twijfel of ik ga rerollen of gewoon die items opnieuw maak.
Magdha op T3 is geen probleem dus die mats droppen vrij vlot.
Bnet pindle#2913
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Je kunt heel mooi met paragon points attackspeed optimaliseren om precies een bepaald breakpoint te halen. Kun je de rest van de punten in CHC/CHD stoppen.0.90000
0.90910
0.93751
0.96775
1.00001
1.03449
1.07143
1.11112
1.15385
1.20001
1.25001
1.30435
1.36364
1.42858
1.50001
1.57895
1.66667
1.76471
1.87501
2.00001
2.14286
2.30770
2.50001
2.72728
3.00001
3.33334
3.75001
Doet me denken aan de good old whirlwind times.Bosmonster schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:57:
Trouwens weer even ouderwets attackspeed breakpoints voor Vampire bats:
[...]
Je kunt heel mooi met paragon points attackspeed optimaliseren om precies een bepaald breakpoint te halen. Kun je de rest van de punten in CHC/CHD stoppen.
Hier trouwens wat extra info over de vampire bats breakpoints: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/8796451628?page=7. Nuttig om in te schatten of je mana het gaat trekken.
[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 18-04-2014 16:02 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Gaat wel over Cloud of Bats, maar principe is hetzelfde idd! Nu zijn de breakpoints dus van belang voor hoeveel Fetishes je krijgt.Deadsmell schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 16:01:
[...]
Doet me denken aan de good old whirlwind times.
Hier trouwens wat extra info over de vampire bats breakpoints: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/8796451628?page=7. nuttig om in te schatten of je mana het gaat trekken.
Bijvoorbeeld de breakpoints:
1.66667 (afgerond 1.67)
1.76471 (afgerond 1.77)
Probeer dus altijd net over een breakpoint heen te zitten. 1.73 heeft geen zin, dan kun je beter via paragon points wat attack speed inruilen voor CHC/CHD tot je op breakpoint 1.67 zit. Of juist wat meer om bij breakpoint 1.77 te komen.
[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 18-04-2014 16:07 ]
Hm, good pointBosmonster schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:48:
[...]
Firebats is ook vooral voor de combinatie met de Fetish Sycophants passive. Door de hoge attackspeed heb je binnen notime 10+ van die mannekes achter je aanhobbelen.
Firebats + Fetishes die hieruit komen zijn bij mij 80% van de damage. Met 20% extra burst mogelijkheid met de Garg.
Er komen zelfs zoveel Fetishes uit op het moment dat ik de Fetish Army skill zelf maar ga droppen denk ik. Gebruik hem nooit
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Met locust ga je praktisch geen procs halen. Firebombs kan wel, maar dan moet je wel Flash Fire of Pyrogeist nemen, anders heeft het ook niet zoveel zin.Sfinx- schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 16:07:
[...]
Hm, good pointMisschien toch maar eens terug aanzwieren, die passive. Ik zie dat firebombs en locust daar ook tussen staat, zal dus ook proccen - weliswaar minder. Eens zien of dat meer EDPS bezorgt dan Gruesome Feast. En of ik zo ook voldoende fetishes blijf spawnen... die doen idd belachelijk veel dps met de recente buff.
Hm, flash fire ziet er alvast geen AoE uit dus daar pas ik voor... Pyrogeist, is dat AoE? Lijkt er ook niet op...Bosmonster schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 16:09:
[...]
Met locust ga je praktisch geen procs halen. Firebombs kan wel, maar dan moet je wel Flash Fire of Pyrogeist nemen, anders heeft het ook niet zoveel zin.

- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Firebombs zijn altijd AoE, alleen met een kleinere range.Sfinx- schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 16:13:
[...]
Hm, flash fire ziet er alvast geen AoE uit dus daar pas ik voor... Pyrogeist, is dat AoE? Lijkt er ook niet op...
Eigenlijk wil je in zn geheel niet afhankelijk zijn signature spells, aangezien de damage gewoon te laag is. Daarom is Vampire bats zo'n populaire skill. Wel de hoge DPS, maar niet de constante mana cost.
buffed zegt niets. Uiteindelijk is je DPS gewoon erg laag.JoSchaap schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:17:
n.a.v. tips hier mn gear gererolled, van andere gems voorzien en een aantal items van +vit naar +chc en +chd gere-rolled
gaat nu een stuk beter al mis ik nog wel wat toughness op de melee attacks (elemental is bijna geen probleem meer)
on-paper 353k dps en buffed kom ik voorbij de mil nu
speel maar een uurtje p/d gemiddeld dus het zal wel even duren voor ik echt goede set items en gems weet te bemachtigen
Gelukkig heb je wel heel veel dingen waar je domweg snel een verbetering op kan krijgen;
- helm ; pak er één met de zelfde stats en zorg dat er een socket in zit. Met de hoogste life gem krijg je 23% leven erbij (en dat is veel).
- Amu, mocht je snel een CHD roll erop krijgen: prima. Anders even negeren en wachten tot je iets vindt met CHC EN CHD + strenght.
- Shoulders zijn echt slecht. Strght + vit + res/life% + ww% damage heb je nodig (ook snel te fixen).
- gloves = netjes
- armor: reroll armor -> vit
- belt : netjes
- brance: strgt + vit + crit6% + resist/skill
- ringen wil je of: flat damage + strght + chc + chd OF strght + chc + chd + as
- pants : mist weer vit
- boots: mist weer vit!
- wapens: wel prima, maar natuurlijk wil je hogere dps
Je hebt heel erg weinig stats op bepaalde dingen zitten. Check je shoulders. Daar kun je dus domweg ~400strt EN vit op krijgen. Dat is huge. Verder wil je eigenlijk standaard overal strenght + vit op met wat andere stats, behalve op wat echte damage dingen zoals ringen + gloves. Daar heb je dan liever flat damage of attack speed op.
Even stom gezegd zou je met een paar uurtjes spelen de helft van je gear kunnen replacen, maar naar mijn mening focus je nogal op allerlei stats (en dan met name toughness). Overal zie ik +armor. Ben je een tank? Als je dat leuk vindt, speel dan crusader
Even als vergelijking voor je mijn eigen barb: http://eu.battle.net/d3/e...ouwe1337-1487/hero/180860
Sheetdps zit op 960k. Thoughness en life lijken heel weinig, maar dat heb ik ook vrijwel niet nodig. Op T1 loop ik letterlijk overal met 1 hit doorheen, en T4 kan ik ook gewoon spelen (vooral in party shine ik met deze barbie).
Mja maar ik vind het niet aangenaam om heel de tijd te moeten blijven staan. Je kan ook niet even verplaatsen en weer channelen, opstarten van firebats kost een hoop mana - ook al zet je de channel cost uit met die rune. Het is ook met het idee van deze build op HC te kunnen spelen: stilstaan wil je daar absoluut nietBosmonster schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 16:17:
[...]
Firebombs zijn altijd AoE, alleen met een kleinere range.
Eigenlijk wil je in zn geheel niet afhankelijk zijn signature spells, aangezien de damage gewoon te laag is. Daarom is Vampire bats zo'n populaire skill. Wel de hoge DPS, maar niet de constante mana cost.
Firebombs kan ik casten, verplaatsen, casten - beetje het kite-principe dus. Ondertussen blijf ik bewegen = efficiënter dan telkens te moeten stilstaan. Bombs op mijn piranhado droppen werkt super, stuk of 2-3 killt alles en ik ben alweer een schermlengte verder.
Ik zal het straks eens uittesten met beide runes en mijn bevindingen delen
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Yup volgens mij dezelfde snelheid als soul walker of sneller. Plus je bent een kip.Sfinx- schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:50:
[...]
Heeft die ook extra movement speed? Ik heb er nog niet mee gespeeld btw
Dus 2 voordelen
Wil bij de ring Leoric's Signet de vitality re-rollen naar ofwel 50% critical hit damage ofwel 7% increased attack speed.
Iemand een idee wat beter is?
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Ik wil de stats op mijn chest rerollen. Is het dan beter om de vitality of de +% of life te rerollen?
Gezien je totale % extra life verlies je denk ik meer HP als je de vitality rerollt. Ik zou voor de %life gaan.whatupdoc schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:11:
Hallo. Dit is mijn wd op het moment http://eu.battle.net/d3/e...bapapa-2651/hero/39514648.
Ik wil de stats op mijn chest rerollen. Is het dan beter om de vitality of de +% of life te rerollen?
De vraag is meer, naar wat?whatupdoc schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:11:
Hallo. Dit is mijn wd op het moment http://eu.battle.net/d3/e...bapapa-2651/hero/39514648.
Als je allresist zeg, zeg ik: niet doen..
Anoniem: 413059
AR is niet zo goed voor WD als je goed kijkt en je gebruikt jungle fortitude dan komt er 15% erbij zit nu dus op 98% damage reduction met iets van 1500 AR.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 413059 op 18-04-2014 17:32 ]
meer naar fetish army,Douweegbertje schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:20:
[...]
De vraag is meer, naar wat?
Als je allresist zeg, zeg ik: niet doen..
daarvoor heb ik spirit walk.Anoniem: 413059 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:29:
Heb het gevoel dat fetish build meer gericht is voor solo. In een goede party gaat alles zo snel neer dat je vaak maar met 5 van die dingen loopt. Ook is het risico om dood te gaan groter je wilt niet al te vaak heen en weer bewegen want anders ben je zo OOM en dan kan het snel gaan.
Anoniem: 413059
Spirit walk is geen mana generator maar escape skill wanneer je die gebruikt om op te laden kom je binnen de kortste keren in problemen zonder een escape skill en dan lig je. Maar ik denk dat je ook SC speelt dat is het verschil dus tussen SC en HC. Gewoon damage doen hopen dat het goed komt of echt een balans vinden.whatupdoc schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:31:
[...]
meer naar fetish army,
[...]
daarvoor heb ik spirit walk.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 413059 op 18-04-2014 17:37 ]
speel inderdaad geen hc.Anoniem: 413059 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:36:
[...]
Spirit walk is geen mana generator maar escape skill wanneer je die gebruikt om op te laden kom je binnen de kortste keren in problemen zonder een escape skill en dan lig je. Maar ik denk dat je ook SC speelt dat is het verschil dus tussen SC en HC. Gewoon damage doen hopen dat het goed komt of echt een balans vinden.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Trouwens, Waarom zoveel Fetish army damage als je de skill niet eens hebt? Vervang dit door gargantuan damage.whatupdoc schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:11:
Het werkt niet op Fetishes die van de passive komen namelijk
Verder: reroll de life% op je chest idd en de life per second op je helm naar crit. Die laatste zou ik hogere prio geven dan die eerste eerlijk gezegd.
Als laatste: vervang die Eternal Union ring, want die is echt waardeloos
[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 18-04-2014 18:42 ]
omg.. het werkt niet op de passive fatishes?Bosmonster schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 18:39:
[...]
Trouwens, Waarom zoveel Fetish army damage als je de skill niet eens hebt? Vervang dit door gargantuan damage.
Het werkt niet op Fetishes die van de passive komen namelijk
Verder: reroll de life% op je chest idd en de life per second op je helm naar crit. Die laatste zou ik hogere prio geven dan die eerste eerlijk gezegd.
Als laatste: vervang die Eternal Union ring, want die is echt waardeloos

wat een *** zooi,
gevalletje van niet begrijpend lezen
[ Voor 3% gewijzigd door whatupdoc op 18-04-2014 18:56 ]
Zit daar nog een beetje strategy achter? Behalve "ga niet op de plekken die ontploffen staan"? Bepaalde vid van hoe je moet staan/lopen?
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Volgens mij is het redelijk random. Ik zou belial eigenlijk niet aandurven op hardcore zonder hoge toughness. Soms kun je bijna niet voorkomen dat je er door één wordt geraakt.The Chosen One schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 21:00:
Nu met de bounties/rifts heb ik eigenlijk al heel lang geen belial meer gedaan. Ik had het idee vroeger (sc en lower diffs hc) altijd maar een beetje rond te rennen met de green!@#$ attack.
Zit daar nog een beetje strategy achter? Behalve "ga niet op de plekken die ontploffen staan"? Bepaalde vid van hoe je moet staan/lopen?
Anoniem: 117852
Laatst tijdens een hardcore public game, lvl70, normal Belial en toch kreeg een Barb het klaar om dood te gaan. Vraag me niet hoe, ik mistte hem ineens toen ik richting healthbars keek... "uuhmmm"MicScott schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 21:08:
[...]
Volgens mij is het redelijk random. Ik zou belial eigenlijk niet aandurven op hardcore zonder hoge toughness. Soms kun je bijna niet voorkomen dat je er door één wordt geraakt.
Anyways, heeft er iemand suggesties voor mijn Wizard? Met buffs & stilstaand kom ik uit op bijna 1.2m damage, 9.2m toughness en 12.2k healing.
Zie signature voor link
Wat me opvalt is dat je helemaal geen elemental skills hebt. Wil je flink vooruit gaan in damage dan zou ik daarmee bezig gaan. Gewoon één element kiezen dat bij je build past en stacken maar! Je paper dps zal er (waarschijnlijk) op achteruit gaan, maar je zult echt merken dat je veel meer damage doet. Volgens mij gebruiken de meeste Wizards Arcane skills, maar ik weet het niet zeker omdat ik geen Wizard speel.Slunigo schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 01:18:
Het probleem met disconnects lijkt verholpen te zijn - heb even wat instellingen verandert en tot zover gaat alles prima :)!
Anyways, heeft er iemand suggesties voor mijn Wizard? Met buffs & stilstaand kom ik uit op bijna 1.2m damage, 9.2m toughness en 12.2k healing.
Zie signature voor link
Wel toch?Zoloft schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 01:37:
[...]
Wat me opvalt is dat je helemaal geen elemental skills hebt. Wil je flink vooruit gaan in damage dan zou ik daarmee bezig gaan. Gewoon één element kiezen dat bij je build past en stacken maar! Je paper dps zal er (waarschijnlijk) op achteruit gaan, maar je zult echt merken dat je veel meer damage doet. Volgens mij gebruiken de meeste Wizards Arcane skills, maar ik weet het niet zeker omdat ik geen Wizard speel.
Ik had eerst de passive die een kans op stun geeft bij Lightning damage, maar die in ieder geval veranderd. Maar verder Electrocute en Meteor zijn allebei Lightning? Het is niet ontzettend hoog, maar de Meteor's critten voor ~7m, plus nog eens de grond die electrified raakt crit ook nog eens voor 2m, bij de 'per second' damage.
Verder heb ik nog niet echt een goede item gevonden die een specifieke skill damage bonus geeft
Zeker niet alleen voor solo, indien je maar met 5 psyco's rondloopt speel je op een te laag levelAnoniem: 413059 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:29:
Heb het gevoel dat fetish build meer gericht is voor solo. In een goede party gaat alles zo snel neer dat je vaak maar met 5 van die dingen loopt. Ook is het risico om dood te gaan groter je wilt niet al te vaak heen en weer bewegen want anders ben je zo OOM en dan kan het snel gaan.
Dat is juist het mooie van deze build: hoe hoger het level, hoe meer psyco's...
Anoniem: 391285
Wat is je battle.net? Wapens die niet droppen zijn wel zuur, of als ze droppen dan vallen ze vaak erg tegen.Phntm schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 01:42:
Ik speel graag mijn monk met fire based gear en skills. Zit nu op 586k DPS met 9.1 mil toughness. Ik probeer nu mijn DPS omhoog te schroeven door nieuwe en betere wapens, helaas mag RNGesus mij niet dus heb ik nu al een paar dagen niks bijzonders kunnen ontvangen. Izual weigert nu ook eens Angelic Shards te droppen voor mij terwijl mijn vriend er voluit van geniet. Ik vind die RNG maar mij tegen werken de laatste paar dagen.
Hoeveel fire dmg items heb je?
Hallowed items zijn wel aardig maar ook weer niet top, je moet echt flink geluk hebben met de rolls....
Wat heb je gedaanXtr3me4me schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 18:44:
Vanavond tot in de late uurtjes gamen! Hopelijk wat leuke loot!
[ Voor 17% gewijzigd door Vandread op 19-04-2014 11:20 ]
Op mijn lijstje staan nog Tasker en Theo en Mask of Jeram, dan gaan we meer richting pet build!
[ Voor 9% gewijzigd door Pater op 19-04-2014 11:34 ]
If we are all God's children, what makes Jesus so special?
Battle.net tag
Ik heb wat hulp nodig bij het gearen van mijn crusader.
loop nog rond met een lvl 60 helm en pants, beiden met 9% asp. en socket(s).
Het is lastig om een keuze te maken wat te doen. Bij bijna alles verlies ik veel DMG of thoughness.
Zijn er soortgelijke 'nieuwe' legendary's?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Mauro-2602/hero/41539403
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]