• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-12-2025
Vandread schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:59:
Weet iemand waarom die Diamonds gisteren zo stront goedkoop waren?
Hoogste waren nog maar 3,5m....
Omdat het de laatste mogelijkheid was om ze te verkopen?

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02-2025

Read

Join The Résistance

is er op dit moment iemand aan het spelen en me wat wil powerlevelen met mijn wizard ?

wil hem graag voor ROS op 60 hebben :$

spreek me maar aan In game

thurantjee#2531

[ Voor 16% gewijzigd door Read op 18-03-2014 12:05 ]

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-12-2025

The Chosen One

Zie signature!

Het voornaamste punt was dat het niet leuk was om items te vinden als je ze wel vond. Mensen stonden dan voor de beslissing van hou ik die goede item of verkoop ik het voor echt geld. En dan is het echte speelplezier weg.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Hoe krijg ik mijn items terug die nu nog aan het sellen zijn op de AH, gewoon wachten totdat de tijd over is en ze dan naar mijn stash zetten?
Gewoon cancel of er moet al een bid opzitten of wachten :?
Grimmie187 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:01:
[...]

Omdat het de laatste mogelijkheid was om ze te verkopen?
En daarom stonden de emeralds nog vrolijk op ~15m?
Ik heb het over Radiant Stars he....
Het gekke is dat Perfect Stars duurder waren bijvoorbeeld...
3,5 voor een RS is echt gewoon dirt cheap, die waren voor alle varianten minimaal zo'n 25m+ volgens mij.
Read schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:04:
is er op dit moment iemand aan het spelen en me wat wil powerlevelen met mijn wizard ?

thurantjee#2531
Voor RoS.... dat is nog een week... dat lukt je toch wel :+

[ Voor 10% gewijzigd door Vandread op 18-03-2014 12:12 ]

thurantjee#2531
Je kunt het ook heel snel zelf doen hè. Als je een wapen met socket craft en je knalt daar een Star ruby in en gaat op Master spelen, dan boost je jezelf in pakweg twee avondjes spelen naar de 60. Als je samen met andere spelers de act doorloopt nog veel sneller. Een echte boost is weliswaar nog sneller, maar als je het zelf doet eindig je met een leuke set gear en kan je gelijk door spelen. Geeft mij persoonlijk ook meer voldoening om het zelf te doen. :)
Tumbler schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:10:
Hoe krijg ik mijn items terug die nu nog aan het sellen zijn op de AH, gewoon wachten totdat de tijd over is en ze dan naar mijn stash zetten?
Volgens mij worden alle auctions beïndigd als de sluiting in effect treedt. Je gold en items komen dan automagisch in je AH-stash terecht.

• Tumbler
Ik kan niet op cancel klikken, dus zal wel moeten wachten.

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2025

Neelon

FOR PONY!!!

thurantjee#2531
Recent gedaan met een male Monk (was de female beetje beu), en nog voordat ik bij Zoltan Khul kwam was ik al lvl 60. Master difficulty, 31% xp gem in de helm en een Hellfire Ring. Alles solo.

Oshi... legendary bracers gevonden net, Custerian Wristguards, Picking up gold grants experience, en op geen DEX na de rolls die ik will hebben. Crit hit en lightning damage boost. Dus het is nog een upgrade ook al gaat die paperdoll dps (pffrt) er op achteruit.

[ Voor 21% gewijzigd door Neelon op 18-03-2014 12:43 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

(jarig!)
Ik denk dat hij het craften met de Mystic en Blacksmith bedoeld.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
daniëlpunt schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:42:
[...]

Nee hoor, wacht maar af :)
AH komt ooit gewoon terug, maar dan met microtransacties.
Kan toch haast niet anders, in deze tijd?
daniëlpunt schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:42:
[...]

En ik denk dat hij verwacht dat Blizzard een systeem met microtransacties gaat uitrollen om cash binnen te harken. Want de AH smaakte naar meer. :)

dx5314 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:44:
[...]

Nee hoor, wacht maar af :)
AH komt ooit gewoon terug, maar dan met microtransacties.
Kan toch haast niet anders, in deze tijd?
Hehe, je was me voor. Zou wel een mooie zet zijn. Loot 2.0 en meuk/goud kunnen kopen. Het beste van beide werelden. :)

[ Voor 36% gewijzigd door Deadsmell op 18-03-2014 12:45 ]

Verwijderd

Alleen cosmetics, anders krijg je echt een shitstorm van hier tot Tokio :D.

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:46:
Tot Tokio maar? Da's niet echt ver dan. :+

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Protax
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:46:
Ja, dat vermoed ik ook.
Dingen zoals stash tabs/crafting en misschien ook gold?
Hiermee genereren ze een geldstroom, waardoor de aandeelhouders tevreden blijven.
Of DLC-pakketten, zoals bepaalde armor/wapen stijlen voor transmog, wellicht wat extra content in de vorm van korte chapters ofzo.

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:57
Of bepaalde functionaliteiten zoals bv. een muilezel of andere pet die voor jou terugkeert naar de stad om je bags leeg te maken?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
Kapoen schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:11:
Of bepaalde functionaliteiten zoals bv. een muilezel of andere pet die voor jou terugkeert naar de stad om je bags leeg te maken?
Kuch torchlight kuch :P
Ik denk zelf meer aan transmocrify skins ofzo. Ik vind het opzich een prima idee zolang het maar cosmetisch is en geen voordeel geeft.

@hieronder
daar is een legendary voor: maximus heet ie volgens mij :9~

[ Voor 8% gewijzigd door Axewi op 18-03-2014 13:14 ]

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• Protax
Kapoen schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:11:
Ik wil een slaaf aan een ketting :P

Verwijderd

Ik meende eerst dat het zo makkelijk bleef op extreme maar het is nu in eens een heel ander verhaal na level 50 te hebben gepasseerd, Ik moet nu echt terug naar hard wil ik kans maken in groten van Desolate sands. Ik kan wel als ghost terug keren maar dan nog ga ik nu wel in eens vaak dood op hard. Of ik moet nog lager zetten naar normaal of gems gebruiken, ik probeer ze beide maar eens om zelf ook wat uit te vogelen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2014 13:18 ]

• Kapoen
Naaaaah you don't say? ;) </sarcasme>

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:17:
Ik meende eerst dat het zo makkelijk bleef op extreme maar het is nu in eens een heel ander verhaal na level 50 te hebben gepasseerd, Ik moet nu echt terug naar hard wil ik kans maken in groten van Desolate sands. Ik kan wel als ghost terug keren maar dan nog ga ik nu wel in eens vaak dood op hard. Of ik moet nog lager zetten naar normaal of gems gebruiken, ik probeer ze beide maar eens om zelf ook wat uit te vogelen.
Op lvl 50 komt de 4e affix erbij op packs. Ik had het geluk een 2.0 1hander te hebben geloot met -10 level req voordat ik mn 2e Monk levelde.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
Blizzard is redelijk voorzichtig met waar ze geld voor vragen tegenwoordig.

In SC2 alleen expansions
In HS microtransactions voor dingen die je anders ingame vrij kan spelen (arena en card packs)
En in de nieuwe MOBA hebben ze hero unlocks en skins te koop.

TheS4ndm4n#1919

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren maar eens een HC character begonnen. Toch maar even gebruik maken van de 50% xp buff :P.
Mijn eerste char op HC dus niks beschikbaar (gold/stash/gear/etc). Alles op expert gedaan tot nu toe en echt een stuk leuker met alles self-found :).

Ik ben met mijn barb tot level 41 gekomen en ik zit net voor Belial. Uiteraard voor een tanky build gegaan met full mobility. Het duurt ietsje langer met killen, maar ik ben niet kapot te krijgen :P.
Link naar char: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Unain-2423/hero/37591448

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Jerry schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:31:
... maar ik ben niet kapot te krijgen :P.
[/url]
Famous last words anyone? :o

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
Neelon schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:34:
[...]

Famous last words anyone? :o
Lol :)

Ik wil eigenlijk ook wel eens een HC karakter starten.
Iemand die zin heeft om er ook een te starten binnen nu en laten we zeggen een minuut of tien? :)

[ Voor 32% gewijzigd door Bekse op 18-03-2014 13:38 ]

• Kapoen
RocketKoen schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:21:
Blizzard is redelijk voorzichtig met waar ze geld voor vragen tegenwoordig.

In SC2 alleen expansions
In HS microtransactions voor dingen die je anders ingame vrij kan spelen (arena en card packs)
En in de nieuwe MOBA hebben ze hero unlocks en skins te koop.
En in WoW, mini pets voor de pokemon meta game, mounts en tegenwoordig character boosts naar level 90.

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Gisteren maar eens een HC character begonnen. Toch maar even gebruik maken van de 50% xp buff :P.
Mijn eerste char op HC dus niks beschikbaar (gold/stash/gear/etc). Alles op expert gedaan tot nu toe en echt een stuk leuker met alles self-found :).

Ik ben met mijn barb tot level 41 gekomen en ik zit net voor Belial. Uiteraard voor een tanky build gegaan met full mobility. Het duurt ietsje langer met killen, maar ik ben niet kapot te krijgen :P.
Beter die charge skill omwisselen voor die ignore the pain met 1e rune, escape move voor frozen en algemeen handig. Leap alleen is niet genoeg. Risoco verminderen anyway. :p

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09-2025
dx5314 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:13:
[...]

Ik wil een slaaf aan een ketting :P
Of misschien een mooie setje "kerst-bal-verlichting" voor aan de tent van de Jeweler :)?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
gamecardwinkel.nl wat een pauperzaak niet terug reageeren op emails en me geld pas terug storten over 2 werkdagen? dat moet toch sneller kunnen

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12-2025
Inhumanous schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:01:
gamecardwinkel.nl wat een pauperzaak niet terug reageeren op emails en me geld pas terug storten over 2 werkdagen? dat moet toch sneller kunnen
Gewoon via blizzard zelf en er voor zorgen dat je in dollars kunt afrekenen. Wisselkoers is zo dat 1 euro bijna 1.40 dollar waard is.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• RocketKoen
de termijn waar ze aan moeten voldoen is 30 dagen.
Bij de meeste grote winkels mag je blij zijn als je geld binnen 3 weken overgemaakt krijgt.

TheS4ndm4n#1919

• Inhumanous
An1mA schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:03:
[...]

Gewoon via blizzard zelf en er voor zorgen dat je in dollars kunt afrekenen. Wisselkoers is zo dat 1 euro bijna 1.40 dollar waard is.
ben ik mee bezig maar ik wil eerst mijn geld terug van die site......

• Inhumanous
RocketKoen schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:03:
[...]

de termijn waar ze aan moeten voldoen is 30 dagen.
Bij de meeste grote winkels mag je blij zijn als je geld binnen 3 weken overgemaakt krijgt.
heb wel eens vaker iets geanuleerd 9 van de 10 keer stond het nog het zelfde uur erop!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
Ik snap je frustratie, maar dit is niet de plek en niet de manier.
Je bent niet de enigste klant van die winkel en ze hebben meer te doen dan alleen jou je geld terug te geven.
Gewoon netjes afwachten, 2 werkdagen is een nette termijn. :)

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Ga eens op een administratiekantoor werken, dan snap je wat een kutklus het is om geld terug te storten als bedrijf. Lekker makkelijk he zeiken, maar vervuil dit topic er lekker niet mee.
(edit: goh zo denken meer mensen erover :+ )

Ontopic:
Weapons master is naast damage trouwens ook hard generfd op fury regen voor mighty weapons, dit was vroeger 3 fury per hit, nu nog maar 1.... zet eigenlijk amper zoden aan de dijk, behalve voor whirlwind / wind sheer. Zonder wind sheer werkt whirlwind niet, zelfs niet met Weapons master en een mighty weapon, vreemd eigenlijk...

[ Voor 5% gewijzigd door Vandread op 18-03-2014 14:06 ]

• Jerry

Jerry

Who?

The Chosen One schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:46:
[...]

Beter die charge skill omwisselen voor die ignore the pain met 1e rune, escape move voor frozen en algemeen handig. Leap alleen is niet genoeg. Risoco verminderen anyway. :p
Tot nu toe nog geen problemen ondervonden, maar dat kan altijd veranderen :P.
De rune met decreased CD op Charge zorgt er wel voor dat ik bijna altijd kan chargen. Dus frozen is meestal geen probleem daardoor.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-12-2025
zie dat je voor kan voor EUR 20.00 upgraden naar delux versie ...hahahha
dan vanuit de standaard versie ..

[ Voor 19% gewijzigd door Raoul.TLS op 18-03-2014 14:14 ]

<GOT>DrOPje #2516

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Heb met RMAH ROS kunnen bekostigen, heb nu nog 50M over en wat kleingeld in mijn Battle.net wallet.

Nu maar eens denken of ik mijn laatste char naar lvl 60 ga levellen, paragorn 100 wil gaan bereiken of een HC character ga rollen.....

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Jerry schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:05:
[...]
Tot nu toe nog geen problemen ondervonden, maar dat kan altijd veranderen :P.
De rune met decreased CD op Charge zorgt er wel voor dat ik bijna altijd kan chargen. Dus frozen is meestal geen probleem daardoor.
Dat is opzich allemaal geen probleem, genoeg escape skills zo te zien, misschien zelfs teveel ;)
Een belangrijk tip: bloodthirst is crap, relentless is goddelijk, zeker op hc, je leeft zoveel langer erdoor!

• EricNL
Af en toe wat offtopic gaan is niet erg maar het plaatsen van enkel plaatjes is niet de bedoeling.

[ Voor 79% gewijzigd door psychoclown op 18-03-2014 18:22 ]

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Als Boromir zn paragon punten op de juiste manier had besteed had ie al die pijlen zonder problemen kunnen koppen. :D

En ben maar begonnen voor een 2e Hellfire Ring, deze keer wordt het een STR ring voor de Crusader. Ben er alleen nog niet uit of ik daarna nog een 3e (INT) ga grinden.

Vandread schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:24:
[...]

Dat is opzich allemaal geen probleem, genoeg escape skills zo te zien, misschien zelfs teveel ;)
Een belangrijk tip: bloodthirst is crap, relentless is goddelijk, zeker op hc, je leeft zoveel langer erdoor!
Relentless lijkt me een geweldige skill, maar ik lees dat hij pas actief wordt als je beneden de 35% health zakt. Kan een keer gebeuren natuurlijk, maar als dat op hardcore een gewoonte wordt dan kan je beter een escape skill gebruiken, wat defensiever of een leveltje lager gaan spelen. Zelf probeer ik mijn health nooit beneden de 50% te laten komen.

• Jerry

Jerry

Who?

Deadsmell schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:45:
[...]

Relentless lijkt me een geweldige skill, maar ik lees dat hij pas actief wordt als je beneden de 35% health zakt. Kan een keer gebeuren natuurlijk, maar als dat op hardcore een gewoonte wordt dan kan je beter een escape skill gebruiken, wat defensiever of een leveltje lager gaan spelen. Zelf probeer ik mijn health nooit beneden de 50% te laten komen.
Yup, tot nu toe heb ik zoveel healing dat ik amper onder de 80% hp kom op expert difficulty.
Dan zou die passive ook een beetje nutteloos zijn :).

[ Voor 4% gewijzigd door Jerry op 18-03-2014 14:54 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Je huidige skill is helemaal nutteloos ;) maar het is je eerste HC char, dus je merkt het vanzelf :+
Mijn eerste monk overschatte ik ook....

Zelfs SC spelers die ik aanrade om relentless te gebruiken waren verbaast over hoe effectief het is.
Deadsmell schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:45:
[...]
Bij sommige OH SHIT momenten ben je gewoon te laat, dan is relentless "the next best thing" tov bv Unstable anomily en NDE.
Relentless moet je ook niet gebruiken, maar vangt gewoon de klap op zodat je kan reageren mocht het zover komen, je hebt de tijd om te reageren :)

[ Voor 14% gewijzigd door Vandread op 18-03-2014 14:57 ]

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-12-2025

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Heb me HC barb net 2 dagen op 60 en ben nu rustig aan betere gear aan het zoeken.
ik ben nu nog een keer hard aan het door meppen voor ik me een stapje hoger waag :D
zou het zo zonde vinden als ie nu dood gaat.

http://eu.battle.net/d3/e...reakie-2550/hero/12085970

[ Voor 3% gewijzigd door Freakiebeakie op 18-03-2014 15:01 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:10
Hmm. Relentless + Shi Mizu's Haori + heel veel vitality stacken... Maar dan niet op HC. :+

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Vandread schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:54:
[...]

Bij sommige OH SHIT momenten ben je gewoon te laat, dan is relentless "the next best thing" tov bv Unstable anomily en NDE.
Relentless moet je ook niet gebruiken, maar vangt gewoon de klap op zodat je kan reageren mocht het zover komen, je hebt de tijd om te reageren :)
Het vangt een eventueel tweede klap op, bedoel je. :P Maar ik begrijp je punt. Zal hem eens aanzetten, want ik merk dat een beetje extra survivability met een barb geen kwaad kan.

Heeft iemand trouwens ervaring met die Throwing Axe skill sinds 2.0.1? Kan je daarmee goed mobs van een afstandje slopen, of duurt dat te lang?
Het vangt ook een deel van een klap op als die klap over de 35% heen gaat, handig bij die kamikaze dwergen bv :+

Archangel was gisteren enthousiast over deze build:
http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#egPkdR!hZY!cZbbZc
Kwam van Saeb af :)

Pure throwbarb is gewoon een tikkie raar, je hebt van nature meer weerstand, maar dan moet je ineens op een afstandje gaan staan... en daarbij als je bv die Boulder skill neemt is de dmg per fury spend nog echt niet goed. Leuke hoge piek, maar verder prut.
Vandread schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:07:
Het vangt ook een deel van een klap op als die klap over de 35% heen gaat, handig bij die kamikaze dwergen bv :+

Archangel was gisteren enthousiast over deze build:
http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#egPkdR!hZY!cZbbZc
Kwam van Saeb af :)

Pure throwbarb is gewoon een tikkie raar, je hebt van nature meer weerstand, maar dan moet je ineens op een afstandje gaan staan... en daarbij als je bv die Boulder skill neemt is de dmg per fury spend nog echt niet goed. Leuke hoge piek, maar verder prut.
Die build ziet er niet verkeerd uit, zal ik ook eens proberen. Alleen heb ik mijn twijfels bij Seismic Slam. Is op zich een leuke skill, maar bij snelle vijanden schiet ik net zo vaak mis als raak. :X

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Vandread schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:05:
Weapons master is naast damage trouwens ook hard generfd op fury regen voor mighty weapons, dit was vroeger 3 fury per hit, nu nog maar 1.... zet eigenlijk amper zoden aan de dijk, behalve voor whirlwind / wind sheer. Zonder wind sheer werkt whirlwind niet, zelfs niet met Weapons master en een mighty weapon, vreemd eigenlijk...
Ben ik het niet helemaal mee eens, zie mijn build. http://eu.battle.net/d3/en/profile/lugester-1150/hero/675481

Ik heb zelf deze build in elkaar gezet, goed je hebt misschien wat meer breaks tussendoor om je ground stomp of furious charge te activeren, maar dat houdt het in mijn ogen ook wat interessanter dan constant maar 2 knoppen in te drukken;)

De whirlwind met tornados en Sprint met run like the wind zorgt voor heel wat lekkere extra dps:)

[ Voor 5% gewijzigd door -Mach!- op 18-03-2014 15:34 ]

ut=life

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik kon me altijd flink ergeren wanneer iemand Rouge zei in Rogue... Nu doe ik hetzelfde met Paragon ;).

Sowwyyyyyyyyy.....

*buigt nederig het wijze, doch oude hoofd*

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-12-2025

Donnie

AKA DonCorleone

Ben er maanden uitgeweest en zie nu pas de patch en de dlc, dat wordt gaaf!!! Zie wel dat ik mijn wizard flink moet aanpassen, wow wat een aanpassingen. Iemand nog een nuttige build voor een net lvl 60 wiz (paragon 1)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Wiz is tegenwoordig erg makkelijk, bijna alles skills werken wel :P

Dit is je moment zelf lekker eens te spelen met alle skills en iets te vinden wat voor jou lekker werkt. De tijd van de cookie-cutter builds is voorbij.

• Shinoki
  • Registratie: Maart 2007
Gisteren maar mijn build wat aangepast zodat ik meer hatred instant terug kan krijgen :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Shinoku-2423/hero/115418

1.6m crits met Cluster arrows is leuk :P

• EricNL
Ngangatar schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:40:
Ik kon me altijd flink ergeren wanneer iemand Rouge zei in Rogue... Nu doe ik hetzelfde met Paragon ;).

Sowwyyyyyyyyy.....

*buigt nederig het wijze, doch oude hoofd*
Haha, je hoeft er ook geen excuses voor aan te bieden. Zolang je hiet niet erg vind dat "wij" er om lachen is er niets aan de hand :P

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zo, heb m'n stash helemaal opgeruimd net. Alle items gesorteerd per soort/slot voor transmo purposes.

Laat RoS maar komen :D

* London gaat slapen en hoopt over een week pas wakker te worden

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
Las Vegas schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:01:
Zo, heb m'n stash helemaal opgeruimd net. Alle items gesorteerd per soort/slot voor transmo purposes.

* FragNeck gaat slapen en hoopt over een week pas wakker te worden
Ik heb nog een dozijn aan HF ringen er in liggen, plus een tabblad vol met legendaries die ik ik 2.0 heb gevonden, om een of andere reden kan ik deze nog niet salvagen :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Las Vegas schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:01:

* Bosmonster gaat slapen en hoopt over een week pas wakker te worden
Transmog krijg je toch als je een legendary ID'd? Heeft volgens mij geen zin om die daarvoor te bewaren.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
FragNeck schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:08:
[...]

Ik heb nog een dozijn aan HF ringen er in liggen, plus een tabblad vol met legendaries die ik ik 2.0 heb gevonden, om een of andere reden kan ik deze nog niet salvagen :P
Misschien worden ze bij de overgang naar RoS weer tradable?
@Deadsmell, sja is wel zo, maar slowed ook, dus kan enigszins werken.

@Mach: single target is gewoon kansloos :P probleem is gewoon dat barb de enige klasse is die vanzichzelf geen Fury genereert of je moet er een passive voor aanzetten. En dan nog, andere klasses hebben weer passives waardoor ze veel sneller regenereren. Het gaat me ook niet specifiek om Whirlwind maar om Fury genereren.
Gisteren m'n monk opgebouwd, die doet 70k minder damage maar voelt een stuck effectiever en ik zit zelden zonder spirit.
Bij bv Crippling Wave:Generate: 12 Spirit per attack en dan de rune Rising Tide - Critical Hits generate an additional 4 Spirit for each enemy hit genereer je heel veel spirit + spirit regen op wapen + passive spirit regen.

In vergelijking bij Cleave Reaping Swing: Generate: 5 Fury per attack met Reaping Swing - Generate 1 additional Fury per enemy hit.

Verschil is gigantisch zelfs op single target!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bosmonster schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:08:
[...]

Transmog krijg je toch als je een legendary ID'd? Heeft volgens mij geen zin om die daarvoor te bewaren.
Ow dat is waar ook |:( Dus dan kan ik de hele boel wel salvagen :'(

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Vandaag weer ff wat op m'n hardcore wizard zitten spelen, van lvl25 naar 42 en begin act3. Op Expert gaat het allemaal prima, ook dankzij resist gems en lekker veel life, 25k. Aughilds plan geloot, in ieder geval al de bracers gecraft voor wat Crit%, is toch een stuk moeilijker te vinden op items met de nieuwe patch.

Ben voor de gein ook eens met Lightning Blast gaan spelen en die lijkt een stuk meer damage te doen dan andere Electrocute runes (behalve Arc)?

Frogstar#2151

• lolgast
  • Registratie: November 2006
Vandread schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:20:

@Mach: single target is gewoon kansloos :P probleem is gewoon dat barb de enige klasse is die vanzichzelf geen Fury genereert of je moet er een passive voor aanzetten. En dan nog, andere klasses hebben weer passives waardoor ze veel sneller regenereren. Het gaat me ook niet specifiek om Whirlwind maar om Fury genereren.
Gisteren m'n monk opgebouwd, die doet 70k minder damage maar voelt een stuck effectiever en ik zit zelden zonder spirit.
Bij bv Crippling Wave:Generate: 12 Spirit per attack en dan de rune Rising Tide - Critical Hits generate an additional 4 Spirit for each enemy hit genereer je heel veel spirit + spirit regen op wapen + passive spirit regen.

In vergelijking bij Cleave Reaping Swing: Generate: 5 Fury per attack met Reaping Swing - Generate 1 additional Fury per enemy hit.

Ik persoonlijk vind bash met de rune voor extra fury het beste werken. Daarbij de Overpower skill met fury on each target hit en het moet best aardig gaan.
Het werkt inderdaad "best aardig" maar je bent dan 2 skillslots kwijt enkel om Fury te genereren en feitelijk moet je dan ook nog een pull skill hebben, kost ook weer een slot en dan heb je dus nog 3 slots over.... met sowieso warcry en/of battle rage. Daarnaast gebruik je nog eens 1 of 2 passives erbij, ook voor Fury...
Als ik dat vergelijk met andere classes en het gebrek aan synergie is het gewoon extreem frustrerend.
Maar ik stop al met m'n eigen main class the "bashen"

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
Vandread schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:44:
Het werkt inderdaad "best aardig" maar je bent dan 2 skillslots kwijt enkel om Fury te genereren en feitelijk moet je dan ook nog een pull skill hebben, kost ook weer een slot en dan heb je dus nog 3 slots over.... met sowieso warcry en/of battle rage. Daarnaast gebruik je nog eens 1 of 2 passives erbij, ook voor Fury...
Als ik dat vergelijk met andere classes en het gebrek aan synergie is het gewoon extreem frustrerend.
Maar ik stop al met m'n eigen main class the "bashen"
Voorheen kon ik niet zonder mn barb, maar tegenwoordig doe ik alles met de wiz. slaat nergens op hoe eenvoudig je hier mee speelt zeg.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

FragNeck schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:46:
[...]

Voorheen kon ik niet zonder mn barb, maar tegenwoordig doe ik alles met de wiz. slaat nergens op hoe eenvoudig je hier mee speelt zeg.
Zelfde hier. Mijn WD is mijn main, maar staat nu te verstoffen. Wiz is zo sterk en simpel nu, speelt veel lekkerder en sneller.

• Tumbler
Heeft het nut om nu nog voor een hellfire ring te gaan, aangezien RoS straks al uitkomt? Ik denk niet dat ik em voor volgende week gecraft heb (speel nooit zo lang achter elkaar), en kan ik er dan nog wel mee verdergaan als RoS uit is?
HF Rings zijn nooit echt nuttig geweest, zeker niet als je er maar 1'tje kunt maken (kans dat dat wat is is vrij klein).

Ze zijn vooral wel leuk voor op je Follower. Extra XP en af en toe eens een Fireball.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 18-03-2014 16:50 ]

Vandread schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:20:

Lol ik heb de afgelopen week hetzelfde gedaan, barb nog een paar keer geprobeerd maar de fury gen is echt _RUK_ (nu, op 60 dan). Je moet met 2-3 fury generators spelen en alleen WW met die fury per hit rune is daar nog een alternatief op. Maja... dat slaat nog geen deuk in 'n healthpot ;)

Dus flink op m'n wiz bezig geweest, maar m'n monk ook even gegeared op SC want dat was vroeger altijd m'n favo. En dat werkte eigenlijk als een trein! Dus op HC, m'n eigenlijke doel, even het trucje herhaald en ook wat wapens/Demon items gecraft en de build ietwat aangepast. Damn wat raast dat HEERLIJK door de content heen.
Had met 150k dps (wel 30+% elemental dmg bonus) het gevoel dat ik VEEL sneller door de mobs heen beukte als op m'n barb (met bijna 300k dps). Nu helpt Cyclone Strike aardig maar heb op m'n barb ook altijd Wrenching smash.

Las trouwens gisteren dat Wiz + Archon een beetje nutteloos voelt (kan de post niet meer vinden - gaat te hard :P), ben ik het niet helemaal mee eens. M'n schamele SC wizzy die crap gear heeft en nog niet eens 140k dps dacht ik, doet 5M++ crits met die melee attack. Heeeeeerrrrrlijk!!!

[ Voor 7% gewijzigd door porn* op 18-03-2014 17:15 ]

Bnet pindle#2913

• RocketKoen
Tumbler schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:48:
Heeft het nut om nu nog voor een hellfire ring te gaan, aangezien RoS straks al uitkomt? Ik denk niet dat ik em voor volgende week gecraft heb (speel nooit zo lang achter elkaar), en kan ik er dan nog wel mee verdergaan als RoS uit is?
Keywardens droppen vanaf RoS andere keys.
En de ubers droppen andere mats, voor de nieuwe ring.

Dus als je je oude keys of ingredienten nog wilt gebruiken moet je dat nu doen.

TheS4ndm4n#1919

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-12-2025

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Bosmonster schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:49:
HF Rings zijn nooit echt nuttig geweest, zeker niet als je er maar 1'tje kunt maken (kans dat dat wat is is vrij klein).

Ze zijn vooral wel leuk voor op je Follower. Extra XP en af en toe eens een Fireball.
Begrijp ik nou goed dat je straks maar 1 hellfire ring kunt maken? Is daar een blue post van? Ik heb 5 van die ringen en gebruik ze al tijden niet meer. Ze waren puur handig voor het levelboosten en dat is met de nieuwe patch natuurlijk belachelijk eenvoudig geworden. (maak game aan op T6, laat je highlevel vrienden joinen en de D3 interface kan het levelen niet eens bijhouden) Het hele idee om die ringen nu nog te gaan craften komt bij mij nogal nutteloos over. Dan moet er wel een hele leuke roll uit komen!

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• RocketKoen
FloydRaalte schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 17:16:
[...]

Begrijp ik nou goed dat je straks maar 1 hellfire ring kunt maken? Is daar een blue post van? Ik heb 5 van die ringen en gebruik ze al tijden niet meer. Ze waren puur handig voor het levelboosten en dat is met de nieuwe patch natuurlijk belachelijk eenvoudig geworden. (maak game aan op T6, laat je highlevel vrienden joinen en de D3 interface kan het levelen niet eens bijhouden) Het hele idee om die ringen nu nog te gaan craften komt bij mij nogal nutteloos over. Dan moet er wel een hele leuke roll uit komen!
op de PTR was er 1 ring. De stats hingen af van wie hem craftte (dus str voor een barbarian, int voor een wizzard enz)

TheS4ndm4n#1919

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Ik speel mijn barb nog met plezier momenteel, kan solo prima T2 aan. Ja, het gaat misschien niet zo makkelijk als met andere classes maar mobs gaan vlot neer met de juiste build. Puur WW gaat niet meer, maar de build die ik nu gebruik is prima te doen, zelfs zonder echte fury generator (alleen furious charge en warcry elke zoveel seconden). Ik kan eigenlijk continu WW blijven gebruiken.. Als een champ pack aankomt met cursed of desecrator ben ik helemaal blij. Blijf lekker in die pool staan en met superstition krijg je genoeg fury om continu Seismic slam te gebruiken, ik crit hier rond de 2.5m mee met mijn gear.

Sure, je kan niet in die ele damage blijven staan op hogere torment levels, maar T2 is voor mij voldoende ;)

Barb -> http://eu.battle.net/d3/e...roshir-1755/hero/34699581

[ Voor 4% gewijzigd door Baroshir op 18-03-2014 18:00 ]

Leuk voor solo maar zo speel ik D3 niet, in een party ben je gewoon het lelijke eendje.
De enige reden waarom ik geen lelijk eendje in een party ben met m'n barb is dat ik iedere 20 seconden een speed buff van 40% kan geven voor 10 seconden.
Verder wil een wizz/WD een monk en wil een monk een wizz/wd voor de deeepsssss :+
Lekker pullen en AoE'en ^^

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12-2025

Luukwa

o/

Volgens mij gaat het gewoon over diablo hoor, of zeg ik het nou fout?

Soundcloud!

Als je een stukje terug kijkt zie je dat alle onzinnige plaatjes en gifjes weg zijn, daar ging het psychoclown om.

Paragon is nu zichtbaar op http://www.diabloprogress.com/ en het lijkt verder weer aardig te werken :)

[ Voor 31% gewijzigd door Vandread op 18-03-2014 18:53 ]

• Kapoen
RocketKoen schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 17:20:
[...]

op de PTR was er 1 ring. De stats hingen af van wie hem craftte (dus str voor een barbarian, int voor een wizzard enz)
One ring to rule them all? En ff serieus: enerzijds ben ik blij dat ik meer nuttige spullen vind voor het char dat ik op dat moment speel, anderzijds krijg ik zo ook mijn alts niet echt equipped :'(

[ Voor 24% gewijzigd door Kapoen op 18-03-2014 19:46 ]

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Vandread schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 18:14:
Leuk voor solo maar zo speel ik D3 niet, in een party ben je gewoon het lelijke eendje.
De enige reden waarom ik geen lelijk eendje in een party ben met m'n barb is dat ik iedere 20 seconden een speed buff van 40% kan geven voor 10 seconden.
Verder wil een wizz/WD een monk en wil een monk een wizz/wd voor de deeepsssss :+
Lekker pullen en AoE'en ^^
Tja ik heb nooit het gevoel gehad dat barb een echt party char was, meer een "jack of all trades": kan alles prima doen, en ook nog eens tegelijk. Je hebt inderdaad niet specifiek party skills of een hoop DPS (die we voor 2.0 nog wel hadden), maar daar stond tegenover dat je prima kon solo'en. Nu het erop lijkt dat party play toch echt weer de boventoon gaat voeren en tja.. dan is de dps en crowd control van een barb inderdaad momenteel niet genoeg. Komt vanzelf wel weer goed ;)

Overigens, een barb kan ook prima pullen met ancient spear en harpoon rune. Ok, cyclone strike trekt alles gelijk naar binnen, maar ancient spear kan het hele scherm over.

[ Voor 8% gewijzigd door Baroshir op 18-03-2014 19:56 ]

• xTmPizzaMan
  • Registratie: Maart 2003

xTmPizzaMan

Error

Ik ben net begonnen met spelen en speel nu als een Wizard. Gisteren ben ik een clan gejoined en heb daar van iemand wat items gekregen. Ik heb begrepen dat inteligence goed is voor wizards. Nu heb ik wat loot verzameld en vroeg ik mij af of ik een beetje goed op weg ben met mijn karakter qua gear. Hebben jullie nog wat tips wat ik nu zou moeten spelen qua level en welke gear of skills ik zou moeten vervangen?

Dit is mijn profiel.

No sig!

• Luukwa

Luukwa

o/

xTmPizzaMan schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 19:51:
Ik ben net begonnen met spelen en speel nu als een Wizard. Gisteren ben ik een clan gejoined en heb daar van iemand wat items gekregen. Ik heb begrepen dat inteligence goed is voor wizards. Nu heb ik wat loot verzameld en vroeg ik mij af of ik een beetje goed op weg ben met mijn karakter qua gear. Hebben jullie nog wat tips wat ik nu zou moeten spelen qua level en welke gear of skills ik zou moeten vervangen?

Dit is mijn profiel.
Probeer wat bracers/shoulders te craften en probeer gear te vinden met sockets.
Je DPS is behoorlijk laag, probeer anders experts difficulty?

Soundcloud!

• xTmPizzaMan
  • Registratie: Maart 2003

xTmPizzaMan

Error

Ik heb net torment geprobeerd, act 1. Ik merk dat ik inderdaad weinig dps doe en mijn arcane magic daarom ook niet voldoende is. Ook heb ik problemen met in leven te blijven. hehe ;) ik zal wel wat gear in expert proberen te zoeken. Wat plaats ik in die sockets? Inteligence?

No sig!

• Luukwa

Luukwa

o/

xTmPizzaMan schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 19:59:
Ik heb net torment geprobeerd, act 1. Ik merk dat ik inderdaad weinig dps doe en mijn arcane magic daarom ook niet voldoende is. Ook heb ik problemen met in leven te blijven. hehe ;) ik zal wel wat gear in expert proberen te zoeken. Wat plaats ik in die sockets? Inteligence?
In je wapen doe je een gele gem of rode en in armour inderdaad een topaz :)

Soundcloud!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

Umbrah

The Incredible MapMan

Luukwa schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 20:14:
[...]

Ik zou zeggen, vermeid gele gems in je wapen tenzij je echt gek bent op thorns. Naar mijn mening is een melee-tank-wizzard erg uniek en zijn thorns nooit core-dps. Groen is beter gok ik.

Wat beter is, is even hier kijken naar hoe je je dps hoger kan krijgen; deze website kan je alle statistieken combineren. En de tooltip zegt wel wát een gem doet, zodat je kan kijken: wat heeft meer effect. Rood = +dmg; groen = +critical hit damage%. Hoge critchance (zeg maar; vanaf rond de ~18% gemiddeld genomen), dan is groen beter:

http://diablodamagecalculator.com/

Verwijderd

Luukwa schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 20:14:
[...]

Geel in je wapen??? :X

• Luukwa

Luukwa

o/

Kan me vergissen hoor, rood of groen is goed.

Soundcloud!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Oe, een Grin Reaper gevonden!

Dat vraagt om een rebuild van mijn spells!

En het voelt meteen weer zoals de necromancer: lekker een andere gedaante aannemen :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Grin
  • Laatst online: 00:23

Grin

Ride si sapis.

En ik was 'bang' dat ik geen enkel character op plvl 100 zou krijgen voor RoS... _O-
Vanavond de 200 aangetikt!

Bedankt GoT'ers! d:)b

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:42
Bah net m'n level 41 wizard op HC verloren aan wallers. Wordt lichtelijk gek van wall spam in combinatie met iets dodelijks (thunderstorm in dit geval). Wizard stond letterlijk 45+ seconden gelocked in een wall. Teleport werkte niet en ik kon geen stap zetten. Dood voordat ik kon bewegen...

Doodgaan is 1 ding, maar niks eraan kunnen doen vind ik wel stront irritant.

Maar goed, opnieuw beginnen dan maar.

[ Voor 8% gewijzigd door Morrar op 18-03-2014 22:59 ]

• retlaw
  • Registratie: December 2010

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 22:38:
En ik was 'bang' dat ik geen enkel character op plvl 100 zou krijgen voor RoS... _O-

En dan nog met een Wiz die in 2 minuten 60 is geworden ook! Dat had je ook niet gedacht denk ik zo...

Gratz!

Battle.net || Strava

Morrar schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 22:58:
Bah net m'n level 41 wizard op HC verloren aan wallers. Wordt lichtelijk gek van wall spam in combinatie met iets dodelijks (thunderstorm in dit geval). Wizard stond letterlijk 45+ seconden gelocked in een wall. Teleport werkte niet en ik kon geen stap zetten. Dood voordat ik kon bewegen...

Doodgaan is 1 ding, maar niks eraan kunnen doen vind ik wel stront irritant.

Maar goed, opnieuw beginnen dan maar.
Dat zijn de lastige. Ik probeer bij die packs altijd de zwakkere één voor één neer te halen en veel te bewegen, om buiten de walls te blijven. Succes met levellen weer. ;)

Vanavond ook nog een aardig amu gecraft voor mijn hc wizard. Jammer dat 'ie geen arcane bonus heeft, maar toch een 7% damage upgrade. :)

http://www.diabloprogress.com/item/44028643

Verwijderd

Gefeliciteerd 8) Blizzard is schijnbaar zo van je onder de indruk dat ze deze

http://us.battle.net/d3/en/item/the-grin-reaper hebben uitgebracht :)

Ben benieuwd wat voor wapen naar senior prutser petrus wordt vernoemd :+

• Grin
  • Laatst online: 00:23

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 23:23:
[...]

Gefeliciteerd 8) Blizzard is schijnbaar zo van je onder de indruk dat ze deze

http://us.battle.net/d3/en/item/the-grin-reaper hebben uitgebracht :)

Ben benieuwd wat voor wapen naar senior prutser petrus wordt vernoemd :+
Hehehehe
Idd bijzonder, naja beter dan een Gryn })
Binnenkort maar weer eens een party doen met Ret, sting en jij, is al te lang geleden!
retlaw schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 23:06:
[...]

En dan nog met een Wiz die in 2 minuten 60 is geworden ook! Dat had je ook niet gedacht denk ik zo...

Gratz!
Thanks!
Nooit één keer gedacht idd!
Het is dat jullie vroegen: "Hé wil jij niet nog een char naar de 60?"

Wiz speelt nu best lekker nu op T3, nog een beetje aan het experimenteren. Mijn huidige gear laat Glass Cannon toe en dan gaan mobs aardig snel neer met +32% Arcane Torrent damage.
Vraag: heeft Arcane Torrent baat bij Paragon points spenderen @ Area Damage(tabblad Utility)?

[ Voor 28% gewijzigd door Grin op 18-03-2014 23:34 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Werkt met alle skills die gewoon damage gewoon dacht ik.

[ Voor 21% gewijzigd door The Chosen One op 18-03-2014 23:38 ]

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
Lachen om te ontdekken dat mijn main Barb en Wd niet verder komen dan T3 en dat mijn, uit verveling ontwikkelde, zdps-monk vrij makkelijk t6 aankan met bijna infinite spirit :)
En dat met bijna volledig pre 2.0 gear.

Mochten er 3 wizards of wizardinnen een zdps-monk zoeken hoor ik dat graag :)

[ Voor 8% gewijzigd door Shao Kahn op 19-03-2014 01:42 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

• FreqAmsterdam

Wat is jullie tactiek om snel paragon levels te krijgen? }:O

• Moraxv
  • Registratie: September 2005

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Ehm, veel spelen (en vooral nog deze week ivm 50% extra XP) :)

• FreqAmsterdam
Moraxv schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:22:
Ehm, veel spelen (en vooral nog deze week ivm 50% extra XP) :)
Zo ver kom ik ook nog wel. ;)
Ik bedoel het iets specifieker: solo of coop, welke runs, welke moeilijkheidsgraad, speciale XP gear etc. etc.

:)
Pagina: 1 ... 94 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]