Hmm, ik heb nog een SC wizard van lvl 22 die stof staat te happen. Lukt het om die in 6 dagen naar 60 te krijgen? Heb helaas niet meer tijd dan een uurtje per dag.. (m.u.v. het weekend)
Verwijderd
Dat lukt je met hulp letterlijk binnen een uur,Grimmie187 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:33:
Hmm, ik heb nog een SC wizard van lvl 22 die stof staat te happen. Lukt het om die in 6 dagen naar 60 te krijgen? Heb helaas niet meer tijd dan een uurtje per dag.. (m.u.v. het weekend)
SweetVerwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:37:
[...]
Dat lukt je met hulp letterlijk binnen een uur,
Verwijderd
Mijn ervaring is dat je met een nieuwe playthrough op "hard" levle 60 bent voordat je bij Diablo bent. Dat kost je misschien een uur of 4-5, de 50% XP boost helpt enorm. Probeer maximaal gebruik te maken van XP pools en je hebt binnen een week alle classes 60.
Gister de DH richting A4 gebracht en een aardige 2h bow ontvangen. DMG is iets lager (ivm de passive) maar wat een HP erbij 
Dus nu nog een paar SC chars naar A4 brengen en wachten op de expansion
En natuurlijk door expen op HC (para 78 nu)
Dus nu nog een paar SC chars naar A4 brengen en wachten op de expansion
En natuurlijk door expen op HC (para 78 nu)
Eén of twee avondjes in dat geval. Op hardcore doe ik het solo in twee à drie avonden, maar ik pluis de Acts ook helemaal uit. Niet erg efficiënt.Grimmie187 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:49:
[...]
SweetBen alleen niet zo van het boosten, vind het leuker om met wat mensen van gelijk lvl een hele playthrough te doen. Zal alsnog wel snel gaan, had ook een Barb van lvl 55, die was letterlijk in 10 minuten lvl 60
[ Voor 16% gewijzigd door Deadsmell op 19-03-2014 09:04 ]
Niet echt een tactiek.FreqAmsterdam schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:05:
[...]
Wat is jullie tactiek om snel paragon levels te krijgen?
In 2.01 een aantal (Hall of Agony) chest runs gedaan om wat XP te farmen maar dat was niet meer dan 6 plvl's. Daarna nog wat Mira runs gedaan maar ook daar kwam ik niet ver, nog eens ~6 stuks.
Tot slot nog wat CoTA runs gedaan maar dat trek ik ook niet, laat ik daar eens 10 plvl's gefarmt hebben.
Ik begon 2.01 met 118 plvl's, dus ik heb ~60 plvl's gewonnen door gewoon het spel te spelen. En dat vind ik ook het leukste.
Uiteindelijk maakt het voor Paragon lvls niet bijster veel uit wat je doet. Wel belangrijk om zoveel mogelijk XP pools te vinden, dat maakt een enorm verschil.Grin schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:09:
[...]
Niet echt een tactiek.
In 2.01 een aantal (Hall of Agony) chest runs gedaan om wat XP te farmen maar dat was niet meer dan 6 plvl's. Daarna nog wat Mira runs gedaan maar ook daar kwam ik niet ver, nog eens ~6 stuks.
Tot slot nog wat CoTA runs gedaan maar dat trek ik ook niet, laat ik daar eens 10 plvl's gefarmt hebben.
Ik begon 2.01 met 118 plvl's, dus ik heb ~60 plvl's gewonnen door gewoon het spel te spelen. En dat vind ik ook het leukste.
Zijn die pools trouwens random? Heb het idee dat er in bepaalde acts veel meer zijn dan in andere.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 18:53
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Nee, want het verschil tussen 400M per uur en 2B per uur is niet zo heel grootGrimmie187 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:16:
[...]
Uiteindelijk maakt het voor Paragon lvls niet bijster veel uit wat je doet.
Volgens mij delen ze spawns met de health pools en shrines. En dat zijn gewoon vaste plekken.Zijn die pools trouwens random? Heb het idee dat er in bepaalde acts veel meer zijn dan in andere.
[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 19-03-2014 09:21 ]
Grappig, voor level 70 crafts heb je niet alleen de betreffende mats nodig, maar ook een non-magic variant van het item dat je wilt craften. Was me nog niet eerder opgevallen.
Ok, wist niet dat het verschil een factor 5 was. Maar 2B per uur is zeker met Myra runs ofzo? Dan is het ook minstens een factor 5 zo saai als normale playthrough..Bosmonster schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:17:
[...]
Nee, want het verschil tussen 400M per uur en 2B per uur is niet zo heel groot
[...]
Volgens mij delen ze spawns met de health pools en shrines. En dat zijn gewoon vaste plekken.
Dat is simpelweg niet waar.Grimmie187 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:16:
[...]
Uiteindelijk maakt het voor Paragon lvls niet bijster veel uit wat je doet.
[...]
Het maakt wel degelijk uit wat je doet, CoTA run is op dit moment een van beste manieren om XP te farmen. Het verschil in XP/uur is gewoon gigantisch t.o.v. 'het spel spelen'.
XP pools maken idd een groot verschil, niets vervelender dan na een XP pool sterven!Grimmie187 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:16:
[...]
Wel belangrijk om zoveel mogelijk XP pools te vinden, dat maakt een enorm verschil.
Zijn die pools trouwens random? Heb het idee dat er in bepaalde acts veel meer zijn dan in andere.
Ik heb het idee dat ze random verschijnen, wellicht dat er in bepaalde delen iets vaker een pool staat maar het is mij niet opgevallen.
Hoe werkt dit dan? Gewoon CoTA (act I toch? ) doen, leave game, CoTA, leave game etc. ?Grin schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:26:
[...]
Dat is simpelweg niet waar.
Het maakt wel degelijk uit wat je doet, CoTA run is op dit moment een van beste manieren om XP te farmen. Het verschil in XP/uur is gewoon gigantisch t.o.v. 'het spel spelen'.
Wat sommige mensen doen voor veel XP is Keeps2 runs op T6, enkel de whites, dat gaat best hard en is een stuk leuker dan Cota runs.
Ben benieuwd hoe makkelijk uiteindelijk leg's te craften zijn op lvl 70.... gezien al die meuk die je nodig hebt.
Ik heb nu al een probleem want ik heb amper brimmy's meer
maar die heb je op 70 toch niet meer nodig...
Gisteren nog wat verder gecraft voor m'n monk, betere chest en pants, maar een helm met chc wil neit lukken, zowel Sage's als Helm of Command willen niet lukken
Iemand nog tips voor m'n monk?
Gisteren voor het eerst full on runs gedaan met wat wizzy's op T4/5, ging best aardig!
Ben benieuwd hoe makkelijk uiteindelijk leg's te craften zijn op lvl 70.... gezien al die meuk die je nodig hebt.
Ik heb nu al een probleem want ik heb amper brimmy's meer
Gisteren nog wat verder gecraft voor m'n monk, betere chest en pants, maar een helm met chc wil neit lukken, zowel Sage's als Helm of Command willen niet lukken
Iemand nog tips voor m'n monk?
Gisteren voor het eerst full on runs gedaan met wat wizzy's op T4/5, ging best aardig!
Gisteren even half uurtje pitten na het werk om daarna een HC Monk te rollen.
Word je vervolgens om 23:30 wakker
. Niet helemaal gelukt dus...
Word je vervolgens om 23:30 wakker
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Trash clearen en repeat idd. Solo wil je dit doen op een T-level dat je alles praktisch one-shot. De elite laten staan.
Zelf doe ik hem solo op T4 en haal ongeveer 800M per uur nu (700M op T3 deed ik eerst). Met Wiz probeer ik hem binnen 1 Archon (20 sec) te clearen.
Maar er zijn groepen dit dit op T6 doen en idd 2-3B/uur binnenharken. Daarom zijn die ook al Paragon 600+
Zelf doe ik hem solo op T4 en haal ongeveer 800M per uur nu (700M op T3 deed ik eerst). Met Wiz probeer ik hem binnen 1 Archon (20 sec) te clearen.
Maar er zijn groepen dit dit op T6 doen en idd 2-3B/uur binnenharken. Daarom zijn die ook al Paragon 600+
[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 19-03-2014 09:30 ]
Verwijderd
Wij doen de hoogst mogelijk torment die we aan kunnen. (Momenteel IV), en dan met het checkpoint van Crypt of the Ancients. Valt te clearen binnen 1minuut en pak je ongeveer 10-15% van je XP mee. Daarnaast spawnen daar regelmatig XP Pools en zijn er kistjes + 1 gegarandeerde elite voor af en toe een legendary.
Het is echter een bijzonder saaie manier van levelen. Meestal zet ik een filmpje/serie aan en knal ik er zo doorheen. Tegen de tijd dat de film is afgelopen ben je weer 2-3 levels hoger.
Het is echter een bijzonder saaie manier van levelen. Meestal zet ik een filmpje/serie aan en knal ik er zo doorheen. Tegen de tijd dat de film is afgelopen ben je weer 2-3 levels hoger.
Om even terug te komen op mijn eigen vraag
Lange antwoord met blauwe bevestiging
In your inventory>details>offense you can see statistic called Area Damage. Where it states :
"All attacks have a 20% chance to also deal X% of the damage to enemies within 10 yards"
Where X is "area damage" bonus gained from items and paragon levels(if skilled).
Each enemy that takes damage from you,whether from aoe or single target spell,will have 20% chance to deal X% of your damage in 10 yards radius around him. Making Area damage more effective when used with aoe spells. Source.
When triggered area damage instances can't crit on their own(no yellow numbers). However if you made critical strike on target that triggered area damage then it will splash X% of the critical damage you made.
Blue post:
"So if I cast blizzard there's another 20% chance it'll do x% more dmg with an additional 10 yard radius?"
This is correct! Each time a skill damages a target, regardless of whether the skill is AOE or single-target, there is a 20% chance for Area Damage to occur.
Korte antwoord: ja!Grin schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 23:30:
[...]
Vraag: heeft Arcane Torrent baat bij Paragon points spenderen @ Area Damage(tabblad Utility)?
Lange antwoord met blauwe bevestiging
In your inventory>details>offense you can see statistic called Area Damage. Where it states :
"All attacks have a 20% chance to also deal X% of the damage to enemies within 10 yards"
Where X is "area damage" bonus gained from items and paragon levels(if skilled).
Each enemy that takes damage from you,whether from aoe or single target spell,will have 20% chance to deal X% of your damage in 10 yards radius around him. Making Area damage more effective when used with aoe spells. Source.
When triggered area damage instances can't crit on their own(no yellow numbers). However if you made critical strike on target that triggered area damage then it will splash X% of the critical damage you made.
Blue post:
"So if I cast blizzard there's another 20% chance it'll do x% more dmg with an additional 10 yard radius?"
This is correct! Each time a skill damages a target, regardless of whether the skill is AOE or single-target, there is a 20% chance for Area Damage to occur.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Area damage proct ook LoH als ik me niet vergis, dus 1 puntje in Area damage is sowieso een aanrader.
edit: hmm nu ik het op ga zoeken blijkt dit niet zo te zijn, maar dat zijn oude bronnen. Iemand meer info hierover?
edit: hmm nu ik het op ga zoeken blijkt dit niet zo te zijn, maar dat zijn oude bronnen. Iemand meer info hierover?
[ Voor 37% gewijzigd door Bosmonster op 19-03-2014 09:46 ]
Aan de andere kant heeft Arcane Torrent ook heel veel baat bij resource cost reduction, wat in dezelfde tab zit. Dus ook weer niet te veel in Area damage investeren.
Is inderdaad een geweldige skill maar ik ben er voorlopig vanaf gestapt omdat het voor mijn gear teveel resources kost. In de toekomst zorgvuldig gear selecteren na vinden om zodoende nog eens zo'n build te kunnen spelen.Deadsmell schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:50:
Aan de andere kant heeft Arcane Torrent ook heel veel baat bij resource cost reduction, wat in dezelfde tab zit. Dus ook weer niet te veel in Area damage investeren.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ik vind Arcane Torrent een beetje te traag. Tis wel heel sterk, maar voor snel farmen begon de vertraging me te irriteren. Daarom ben ik toen gaan zoeken naar een snellere farm build en kwam bij die Lightning variant met Wave of Force en Arc Lightning. En daarmee boeit Arcane geen ruk, dus kun je lekker max (area) damage stacken
[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 19-03-2014 09:57 ]
Op mijn hc gear heb ik slechts 4 apoc en iets van 11 punten in rcr en daar is het heel goed mee te spelen. Ik gebruik wel spectral blade om af en toe mijn ap aan te vullen, maar meestal is dat niet nodig als je op een niveau speelt waar alles een beetje snel neer gaat.Ngangatar schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:54:
[...]
Is inderdaad een geweldige skill maar ik ben er voorlopig vanaf gestapt omdat het voor mijn gear teveel resources kost. In de toekomst zorgvuldig gear selecteren na vinden om zodoende nog eens zo'n build te kunnen spelen.
Kan je die build eens linken?Bosmonster schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:56:
Ik vind Arcane Torrent een beetje te traag. Tis wel heel sterk, maar voor snel farmen begon de vertraging me te irriteren. Daarom ben ik toen gaan zoeken naar een snellere farm build en kwam bij die Lightning variant met Wave of Force en Arc Lightning. En daarmee boeit Arcane geen ruk, dus kun je lekker max (area) damage stacken
[ Voor 28% gewijzigd door Deadsmell op 19-03-2014 09:59 ]
Zo, ook maar even diablo 3 aangeschaft.
Speel meestal dungeon siege en nw.
Eens kijken wat het is, is het makkelijker als je eerst solo het verhaal speelt of kan je beter solo en multi door elkaar spelen ?
Eens kijken wat het is, is het makkelijker als je eerst solo het verhaal speelt of kan je beter solo en multi door elkaar spelen ?
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Begin lekker met solo, beetje aanvoelen hoe de game is voor je en vervolgens kan je altijd je game openzetten voor public zodat iemand je kan joinen, of je joined een openstaande public game.chucky666 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:01:
Welkom!chucky666 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:01:
Dungeon Siege omgegod wat heb ik dat kapot gespeeld! Naast Diablo is dat mijn enige game verslaving geweest. Ik zou, om het spel te leren kennen, eerst solo door het verhaal gaan. Wanneer je dat gedaan hebt, ga dan eens kijken naar multiplayer. M2C, have fun!
goed bezig!! het is echt verslavend zodra je 1e Char level 60 hebt gelvldchucky666 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:01:
Zo speel ik het ook sinds de patch. Meerdere classes zijn speelbaar geworden en de focus op XP is nu even minder bij mij. Het is leuk om gear te vinden en te proberen om daar een build omheen te zetten die werkt op t2/t3.Grin schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:09:
[...]
Niet echt een tactiek.
gewonnen door gewoon het spel te spelen
Voor een ieder ligt de focus ergens anders, het gaat er uiteindelijk om dat je er plezier aan hebt
Battle.net || Strava
heb gisteren een support wiz gemaakt met freez dingen only werkt super goed kijk maar eens naar me profile kan je zien welke skills ik gebruik. je moet wel 2 mensen hebben die goede dps maken een het liefste een monk er bij . Mobs bewegen niet meer en de rest maakt ze af.
Ja, ik kan nu met zekerheid stellen dat de plezier in het spel terug is 
Nu alleen nog de Druid terug zodat je als een Werebear of Werewolf kan vechten, en niet als een kip zoals bij de WD
Nu alleen nog de Druid terug zodat je als een Werebear of Werewolf kan vechten, en niet als een kip zoals bij de WD
The chances of being killed by a cow are low but never 0%.
Voor de rest heb ik ook nog een goede Barb build die super goed werkt in de party ipv Wirlwind en rend.
Wow, die werkt echt lekker! Maar blijft lastig om Seismic Slam goed te mikken, hehe...cybergi schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:56:
Voor de rest heb ik ook nog een goede Barb build die super goed werkt in de party ipv Wirlwind en rend.
klopt maar ik denk dat is een kwestie van ..veel spelen
Die barb build ziet er wel leuk uit. Die ga ik ook eens proberen. De barb is het enige char wat ik nog niet echt gespeeld heb na de patch.cybergi schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:56:
Jij hebt wel een setje leuke chars zeg
Battle.net || Strava
Niet zo stoercybergi schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:52:
heb gisteren een support wiz gemaakt met freez dingen only werkt super goed kijk maar eens naar me profile kan je zien welke skills ik gebruik. je moet wel 2 mensen hebben die goede dps maken een het liefste een monk er bij . Mobs bewegen niet meer en de rest maakt ze af.
$dx5314 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:18:
[...]
Niet zo stoerJuist typen, je hebt eindelijk eens naar Protax geluisterd
klopt de wiz build is van protax.
Ga vanavond die barb build eens proberen...
Gezien ik momenteel geen toegang heb tot de battle.net website, maar wel erg benieuwd ben naar je build, kun je de skills hier neerzetten, en eventuele main items?cybergi schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:56:
Zelf heb ik mn barb sinds de nieuwe patch ook op Seismic Slam gebaseerd. Volledig i.c.m. fire damage. Main hand weapon = burning axe of sankis.
Als ik het niet vergeet zal ik mijn link vanavond ook wel plaatsen!
Vanaf morgen hebben alle pre-order mensen mooie nieuwe vleugeltjes voor hun chars!
(ik speel altijd met vleugels aan, geeft het poppetje wat meer body)
If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington
die waren toch alleen voor de Collector edition ?Mad-Matt schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:40:
Vanaf morgen hebben alle pre-order mensen mooie nieuwe vleugeltjes voor hun chars!
heb je een bron? Zou wel leuk zijn...Mad-Matt schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:40:
Battle.net || Strava
Door de patch ben ik weer vol op aan het spelen, het self found systeem werkt nu zoals ik vond dat D3 vanaf het begin had moeten zijn. Naast mijn allereerste 3 HC karakters die ik co-op aan het levelen ben, ben ik ook weer met softcore vrolijk aan het questen van act 1 tot 4 en dan weer repeat.
Nu ben ik geen getrainde barbarian en in HC expert had ik gister bijna mijn 1e bijna dood ervaring
Wat vinden jullie van de build voor mijn barbarian in softcore?
http://eu.battle.net/d3/e...igerock-2445/hero/7508763
Ik merkte dat ik altijd vol met fury zat en heb nu een build bedacht die hier gebruik van maakt en vooral snel korte metten maakt met groepen vijanden.
Groepen groter dan 5, erin lopen, rend (explode) aan en vervolgens 1 of 2 keer met Furious Charge heen en weer vliegen en mogelijk een revenge. Voor elites zorg ik dat de fury vol zit,rend & revenge aan voor extra 8% chc en dan netjes tussen 3 elites gaan staan en dan Wrath of the Berserker aanzetten
op T1 zijn ze soms instakilled. Je kan ook Cleave met de Rupture rune doen voor nog een extra explode bonus, de Bash is nu vanwege mijn belt.
Ben ik de eerste die deze build gebruikt?
Nu ben ik geen getrainde barbarian en in HC expert had ik gister bijna mijn 1e bijna dood ervaring
Wat vinden jullie van de build voor mijn barbarian in softcore?
http://eu.battle.net/d3/e...igerock-2445/hero/7508763
Ik merkte dat ik altijd vol met fury zat en heb nu een build bedacht die hier gebruik van maakt en vooral snel korte metten maakt met groepen vijanden.
Groepen groter dan 5, erin lopen, rend (explode) aan en vervolgens 1 of 2 keer met Furious Charge heen en weer vliegen en mogelijk een revenge. Voor elites zorg ik dat de fury vol zit,rend & revenge aan voor extra 8% chc en dan netjes tussen 3 elites gaan staan en dan Wrath of the Berserker aanzetten
Ben ik de eerste die deze build gebruikt?
Tyreal vleugels voor de CEInhumanous schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:45:
[...]
die waren toch alleen voor de Collector edition ?
Archangel of Valor vleugels voor Pre-order
If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington
Iedereen die een pre-order deed krijgt vleugels (deze zin graag in context lezen). bronInhumanous schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:45:
[...]
die waren toch alleen voor de Collector edition ?
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
Ik zou lekker je monk levelen, je gear van je DH overgooien en de wapens van je barb gebruikenDer Heino schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:39:
[...]
Gezien ik momenteel geen toegang heb tot de battle.net website, maar wel erg benieuwd ben naar je build, kun je de skills hier neerzetten, en eventuele main items?
Zelf heb ik mn barb sinds de nieuwe patch ook op Seismic Slam gebaseerd. Volledig i.c.m. fire damage. Main hand weapon = burning axe of sankis.
Je gear is nogal low end, barbs zijn al niet echt viable en op t1 heb je denk ik al moeite?
Waar haal je die info vandaan? worden de ros wings niet pas beschikbaar bij release?Mad-Matt schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:40:
Wings en dog zijn bij mij nog steeds bugged overigens, als ik ze aan zet en in mijn stash doe dan staan ze bij een nieuwe game gewoon weer uit. Zet ik ze aan en hou ik ze in mijn inventory dan blijven ze wel aan.
Gisteren 2 legs gevonden 2x hetzelfde armor... eergister al 2x dezelfde belt achter elkaar...
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
vanavond nog maar even snel pre-order doen . die vleugels zien er rete vet uit
YO! fucknuts! It's Probing time!
Dat is al veranderd, voor 2.0 gingen ze gewoon elke keer uit en ook als je dood ging.Axewi schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:50:
[...]
Waar haal je die info vandaan? worden de ros wings niet pas beschikbaar bij release?
Wings en dog zijn bij mij nog steeds bugged overigens, als ik ze aan zet en in mijn stash doe dan staan ze bij een nieuwe game gewoon weer uit. Zet ik ze aan en hou ik ze in mijn inventory dan blijven ze wel aan.
Gisteren 2 legs gevonden 2x hetzelfde armor... eergister al 2x dezelfde belt achter elkaar...
The Wings of Valor will be automatically sent to your existing and any newly created Diablo III characters via an in-game notification starting March 20, 2014.
[ Voor 6% gewijzigd door Mad-Matt op 19-03-2014 11:57 ]
Jinx! Here piggy piggyJoarie schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:54:
Ja, ik kan nu met zekerheid stellen dat de plezier in het spel terug is
Ik ben voor mijn monk aan het kijken voor een Holy build. Ik vraag me daarom af wat voor damage type Sweeping wind doet. In de talenbuilder staat namelijk niet of het physical is er staan geen mooie icoontjes die aangeven of het physical is. Ik zit nu te denken aan de volgende build. Wat hier nog anders zou kunnen is de rune van het mantra, 75% kans op een extra 101% area damage, tegenover 10% attackspeed voor je hele party. Die laatste is natuurlijk beter in een groep, maar voor solo play, i dont know.
Een andere die anders zou kunnen is de rune van sweeping wind. Ik heb gekozen voor de extra spirit regen om zo met CS een spammable heal te hebben die holy damage doet en me extra damage geeft vanwege de passive. Cooldown reduction is daar om 7sided strike sneller up te hebben. Dat zorgt ervoor dat ik vaker immune kan gaan mocht dit nodig zijn en gezien 7SS gewoon zieke damage doet upped het mijn dps ook. Sweeping wind Cyclone kan natuurlijk ook met een WKL offhand oid.
So far denk ik de volgende gear hiervoor nodig te hebben: Skycutter Obivous choice, het aura geld ook voor je helper, dus als ze hem slaan krijgen ze ook damage.
Andarials Visage met een Holy roll. Extra AoE damage als je aant meppen bent, altijd handig.
Strong Arm Bracers Met een holy damage roll. Cyclone Strike telt als Knockback. Dus alles krijgt extra damage.
Holy Bacon Holy BACON? yep, obvious choice, spirit regen en holy damage.
Stone of Jordan met een holy rol.
Daarnaast nog IceClimbers want freeze/immobalize is niet fijn. Nu op naar RoS en farmen die handel
Een andere die anders zou kunnen is de rune van sweeping wind. Ik heb gekozen voor de extra spirit regen om zo met CS een spammable heal te hebben die holy damage doet en me extra damage geeft vanwege de passive. Cooldown reduction is daar om 7sided strike sneller up te hebben. Dat zorgt ervoor dat ik vaker immune kan gaan mocht dit nodig zijn en gezien 7SS gewoon zieke damage doet upped het mijn dps ook. Sweeping wind Cyclone kan natuurlijk ook met een WKL offhand oid.
So far denk ik de volgende gear hiervoor nodig te hebben: Skycutter Obivous choice, het aura geld ook voor je helper, dus als ze hem slaan krijgen ze ook damage.
Andarials Visage met een Holy roll. Extra AoE damage als je aant meppen bent, altijd handig.
Strong Arm Bracers Met een holy damage roll. Cyclone Strike telt als Knockback. Dus alles krijgt extra damage.
Holy Bacon Holy BACON? yep, obvious choice, spirit regen en holy damage.
Stone of Jordan met een holy rol.
Daarnaast nog IceClimbers want freeze/immobalize is niet fijn. Nu op naar RoS en farmen die handel
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Gebruikt iemand hier Radeonpro en diablo samen , ik probeerde het gister maar hij crashed al in het beginscherm
Ik heb inmiddels na flink morrelen aan mijn barbarian een build gevonden die erg lekker werkt zowel solo als in party. Met deze gear goed voor T4 in mijn eentje, en bij party afhankelijk van wie er meegaan. Toughness is overigens in game een stuk meer, vermoedelijk vanwege de set bonus
http://eu.battle.net/d3/e...etKwaaD-2305/hero/1121035
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Wat ik laatste paar dagen heb speel met barb en vindt spullen met Intel en Vita. legs dus
Dus Sorc of WD stuff hoe kan dat ??
Dat kan nog steeds. In de RNG zit er nog wel een beetje kans om voor andere classes te vinden. Ik vind voornamelijk voor Demon Hunter zaken met mijn WD.Raoul.TLS schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:20:
Wat ik laatste paar dagen heb speel met barb en vindt spullen met Intel en Vita. legs dus
The chances of being killed by a cow are low but never 0%.
toevallig class specific items?Raoul.TLS schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:20:
Een wizzard staff zal bijvoorbeeld nooit met STR rollen. ook al vind je hem op een barb.
Zeer mooie reductions/immunities op je items, proficiat. Heb je ook een 2h build en tips?Schaapje_BlaaT schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:15:
Ik heb inmiddels na flink morrelen aan mijn barbarian een build gevonden die erg lekker werkt zowel solo als in party. Met deze gear goed voor T4 in mijn eentje, en bij party afhankelijk van wie er meegaan. Toughness is overigens in game een stuk meer, vermoedelijk vanwege de set bonus
Ik vindt het irritant wil items voor me Barb vinden.
Wat ook lekker en snel speelt is op mast spelen en alles snell killen Daar vindt je ook Legs En kost minder moeite en inspanning.
Rent door alles alles gaat neer packs etc en gobs.
En hopa Legs
Doe Wood / Fields / Weeping / crypt
gaat heel snel.
Wat ook lekker en snel speelt is op mast spelen en alles snell killen Daar vindt je ook Legs En kost minder moeite en inspanning.
En hopa Legs
gaat heel snel.
me battle net link staat in de signature. dus kan je er gewoon naar kijkenDer Heino schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:39:
[...]
Gezien ik momenteel geen toegang heb tot de battle.net website, maar wel erg benieuwd ben naar je build, kun je de skills hier neerzetten, en eventuele main items?
http://eu.battle.net/d3/e...ngelINC-2253/hero/7996915
[ Voor 5% gewijzigd door cybergi op 19-03-2014 12:38 ]
Het is altijd handig om op het max. niveau te spelen waar je nog snel doorheen gaat. Dat levert je potentieel het meeste op. Iig qua xp.Raoul.TLS schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:37:
En hopa Legs
gaat heel snel.
Ik ga eens kijken of T3 viable is op mijn Wizard.
In een CotA run (met 3 anderen) op T5 was ik iig te kwetsbaar.
Solo op T1 was het een makkie. Op T1 het spel uitgespeeld, met daarbij een paar speed achievements voor sommige bosses gehaald.
Solo op T1 was het een makkie. Op T1 het spel uitgespeeld, met daarbij een paar speed achievements voor sommige bosses gehaald.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Op Master droppen niet alle Legendaries, dus je wilt minimaal Torment 1 doen runnen. Gelukkig rol je daar met twee vingers in je neus doorheenRaoul.TLS schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:37:
En hopa Legs
gaat heel snel.
[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 19-03-2014 12:46 ]
Dat geldt toch enkel voor de level 61-70 items? Dus tot volgende week nog niet?Bosmonster schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:45:
[...]
Op Master droppen niet alle Legendaries, dus je wilt minimaal Torment 1 doen runnen. Gelukkig rol je daar met twee vingers in je neus doorheen
Wat ik zo zie lijkt me T2 een prima keuze._Peter2_ schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:44:
Ik ga eens kijken of T3 viable is op mijn Wizard.
Je damage is nog wat laag voor T3, denk dat T2 een mooie verhouding is m.b.t. XP vs. kill speed.
Je thoughness kan wel wat omlaag in ruil voor +damage.
Mijn wiz, zie signature, kan T3 zo goed als alles facetanken maar gaat net qua kill speed.
Der Heino schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:39:
[...]
SKILLScybergi schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:38:
[...]
me battle net link staat in de signature. dus kan je er gewoon naar kijken
http://eu.battle.net/d3/e...ngelINC-2253/hero/7996915
Seismic Slam (LM)
Permafrost
Weapon Throw (RM)
Ricochet
Wrath of the Berserker
Slaughter
War Cry
Invigorate
Overpower
Killing Spree
Battle Rage
Bloodshed
Unforgiving
Ruthless
Weapons Master
Mempo of Twilight
Victory Abjuration
Sage's Journey
Sage's Gesture
Seven Sins
Demon's Scale
Promise of Glory
Saffron Wrap
Daring Loop
Obsidian Ring of the Zodiac
Baron Sweep
Hallowed Reckoning
1289.0 DPS
Hallowed Storm
1330.6 DPS
GEAR BONUSES
+3762 Strength
+2838 Vitality
+678 Resistance to All Elements
Increases Gold and Health Pickup by 8 Yards.
Critical Hit Chance Increased by 35.5%
[ Voor 11% gewijzigd door Ervig op 19-03-2014 12:51 ]
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
dank je maar me dmg laat de website niet goed zien btwErvig schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:49:
[...]
[...]
SKILLS
Seismic Slam (LM)
Permafrost
Weapon Throw (RM)
Ricochet
Wrath of the Berserker
Slaughter
War Cry
Invigorate
Overpower
Killing Spree
Battle Rage
Bloodshed
Unforgiving
Ruthless
Weapons Master
Mempo of Twilight
Victory Abjuration
Sage's Journey
Sage's Gesture
Seven Sins
Demon's Scale
Promise of Glory
Saffron Wrap
Daring Loop
Obsidian Ring of the Zodiac
Baron Sweep
Hallowed Reckoning
1289.0 DPS
Hallowed Storm
1330.6 DPS
GEAR BONUSES
+3762 Strength
+2838 Vitality
+678 Resistance to All Elements
Increases Gold and Health Pickup by 8 Yards.
Critical Hit Chance Increased by 35.5%
Het is softcoreGrin schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:49:
[...]
Wat ik zo zie lijkt me T2 een prima keuze.
Je damage is nog wat laag voor T3, denk dat T2 een mooie verhouding is m.b.t. XP vs. kill speed.
Je thoughness kan wel wat omlaag in ruil voor +damage.
Mijn wiz, zie signature, kan T3 zo goed als alles facetanken maar gaat net qua kill speed.
Welk van miijn items is het minst qua damage (en komt dus het eerst in aanmerking voor een upgrade) denken jullie?
Ik vind zelf mijn shoulders niet bijzonder voor normaal spel, alleen voor CotA runs kunnen ze handig zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door _Peter2_ op 19-03-2014 13:08 ]
Bij softcore is het juist van belang om een goede ratio te hebben @ Torment lvl vs. kill speed._Peter2_ schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:07:
[...]
Het is softcoreik probeer denk ik eerst T3, lukt dat niet (snel genoeg) dan kan ik altijd nog terug naar T2.
Welk van miijn items is het minst qua damage (en komt dus het eerst in aanmerking voor een upgrade) denken jullie?
Maar die ratio is natuurlijk erg persoonlijk, wat voor jou langzaam is kan voor mij snel zijn.
Echte uitschieter @ je gear zie ik niet, je hele uitrustig is gewoon erg tanky. Wees niet bang om dat te verminderen. Maar eingenlijk is dat het hele issue met 2.01+, een tanky char maken is zo gepiept, het moeilijke zit hem in de DPS. Trifecta gear is vervangen door +% skill damage. Uiteraard is dit mijn kijk op de zaak, wellicht dat er nog andere meningen zijn
Ik moet toch echt wachten tot 25 maart op mijn vleugeltjes hoor.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
^^ Die heb ik ookBokkie schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:25:
pftt
http://i45.tinypic.com/343hwzn.png
(niet mijn wiz)
geen andere wings nodig
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Alle items zijn post 2.0.1.Grin schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:16:
[...]
Bij softcore is het juist van belang om een goede ratio te hebben @ Torment lvl vs. kill speed.
Maar die ratio is natuurlijk erg persoonlijk, wat voor jou langzaam is kan voor mij snel zijn.
Echte uitschieter @ je gear zie ik niet, je hele uitrustig is gewoon erg tanky. Wees niet bang om dat te verminderen. Maar eingenlijk is dat het hele issue met 2.01+, een tanky char maken is zo gepiept, het moeilijke zit hem in de DPS. Trifecta gear is vervangen door +% skill damage. Uiteraard is dit mijn kijk op de zaak, wellicht dat er nog andere meningen zijn
Damage op paperdoll is vertekenend. Meeste damage komt bij mij van Frozen ORb, daarop heb ik +26% cold damage en +26% arcane orb damage van items.
Dat had ik gezien en meegenomen in mijn advies voor T2._Peter2_ schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:35:
[...]
Damage op paperdoll is vertekenend. Meeste damage komt bij mij van Frozen ORb, daarop heb ik +26% cold damage en +26% arcane orb damage van items.
Ik heb 150K dps (op Battle.net, niet in game, dan zit ik buffed 240K+) en 32% damage @ Arcane Torrent, dat geeft in mijn ogen net voldoende kill speed voor T3.
Maar probeer gewoon wat jij denkt dat het beste is, ik/we horen het wel

Whehe, RNG much. Sage's plan leuk, zo net voor RoS, denk niet dat ik daar nog wat mee ga doen maar toch niet meer verkoopbaar... Helm was een wel aardige Eye of the Storm, kan nog leuk zijn maar m'n monk is fire-based op het moment. Mace natuurlijk ontzettend crap
Heb m'n monk zelf ook weer een upgrade gegeven met setje Hallowed Defenders en ik vond zowaar een rare helm die beter is dan m'n Inna's+setbonus. Nu 100k paperdoll dps en 1m toughness
Nice!
Iemand nu zin om wat te XP te farmen? Lootman#2167
Altijd, waar en welke moeilijkheid?FreqAmsterdam schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:52:
Nice!
Gratz! Leuk dat er nu vaker plans droppen! Heb je een link naar je char?Bernd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:47:
[afbeelding]
Whehe, RNG much. Sage's plan leuk, zo net voor RoS, denk niet dat ik daar nog wat mee ga doen maar toch niet meer verkoopbaar... Helm was een wel aardige Eye of the Storm, kan nog leuk zijn maar m'n monk is fire-based op het moment. Mace natuurlijk ontzettend crap
Heb m'n monk zelf ook weer een upgrade gegeven met setje Hallowed Defenders en ik vond zowaar een rare helm die beter is dan m'n Inna's+setbonus. Nu 100k paperdoll dps en 1m toughness
Battle.net || Strava
@ Frogstar, wel lekker 3 van die *pings*!
Zou maar eens een chest craften, die inna's chest zo los heb je weinig aan... en de phys res die je stackt is ook verwaarloosbaar dus je kan beter allres gems in je gear gaan zetten
Sage helm + gloves kan ook aardig zijn, shoulders zit geen vit op...
Eye of the storm kan ook leuk rollen! Dus afhankelijk van crafts zou ik gebruik zeker niet uitsluiten
Ik heb m'n monk amu op m'n barb gevonden... en de rest, op m'n ringen na allemaal gecraft
Zou maar eens een chest craften, die inna's chest zo los heb je weinig aan... en de phys res die je stackt is ook verwaarloosbaar dus je kan beter allres gems in je gear gaan zetten
Sage helm + gloves kan ook aardig zijn, shoulders zit geen vit op...
Eye of the storm kan ook leuk rollen! Dus afhankelijk van crafts zou ik gebruik zeker niet uitsluiten
Ik heb m'n monk amu op m'n barb gevonden... en de rest, op m'n ringen na allemaal gecraft
[ Voor 14% gewijzigd door Vandread op 19-03-2014 14:03 ]
Zeg ik wil de knuppel niet in het hoenderhok gooien maar ik zit me net bedenken he:
A.S. Dinsdag 25 Maart komt RoS uit, veel mensen hebben gewoon hun account geupgrade en veel mensen hebben een CE/Physical copy gepreorderd, maar zouden die uberhaupt wel aankomen op die dagen ivm de gigantisch ( zowel organisatorische als bereikbaarheids problemen ) van de randstad
A.S. Dinsdag 25 Maart komt RoS uit, veel mensen hebben gewoon hun account geupgrade en veel mensen hebben een CE/Physical copy gepreorderd, maar zouden die uberhaupt wel aankomen op die dagen ivm de gigantisch ( zowel organisatorische als bereikbaarheids problemen ) van de randstad
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Mag hopen dat niet het hele land plat komt te liggen door die onzinShadowBumble schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:06:
Zeg ik wil de knuppel niet in het hoenderhok gooien maar ik zit me net bedenken he:
Zelf overigens digital order, dus geen last van, maar ben ook niet vrij die dag..
naja ik werk dus Maandag en Dinsdag thuis door deze ongein omdat nagenoeg alles in een driehoek tussenBosmonster schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:08:
[...]
Mag hopen dat niet het hele land plat komt te liggen door die onzinDe post zal toch nog wel normaal werken?
Zelf overigens digital order, dus geen last van, maar ben ook niet vrij die dag..
Amsterdam -> Den Haag
Den Haag -> Utrecht
Utrecht -> Amsterdam
Afgezet zal worden en nog maar 1` enkele baan open is op die trajcten voor controle voertuigen
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Frogstar-2151/hero/823873retlaw schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:59:
[...]
Gratz! Leuk dat er nu vaker plans droppen! Heb je een link naar je char?
@Vandread, ja klopt! Heb ook een 2.0 Inna's chest maar met een slechte skill roll, maar kan die alsnog wel beter gebruiken met allres gems er in ja. Om te craften moet ik weer even een hoop debris farmen. Die Sage's gloves zijn leuk ja maar ik denk dat m'n Magefists meer dps opleveren dankzij de 20% fireskill damage.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ik had eigenlijk bij een klant in Den Haag moeten werken, maar dat gaat nu ook niet door. We hebben ook nog een kantoor in Rijswijk, dus daar kan ik ook nog wel aan de slag.ShadowBumble schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:10:
[...]
naja ik werk dus Maandag en Dinsdag thuis door deze ongein omdat nagenoeg alles in een driehoek tussen
Amsterdam -> Den Haag
Den Haag -> Utrecht
Utrecht -> Amsterdam
Afgezet zal worden en nog maar 1` enkele baan open is op die trajcten voor controle voertuigen
Waar maakt mij niet uit, moeilijkheidsgraad Torment 4, maar lager mag ook.
Dan haak ik denk ik even af --> Torment 1FreqAmsterdam schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:12:
[...]
Waar maakt mij niet uit, moeilijkheidsgraad Torment 4, maar lager mag ook.
Slowchat en dates afspreken mag via DirectMessage 
Ik vlieg maandag vanaf Schiphol... maandag eens kijken watvoor dikke pret dat word....
Denk dat de pakketdiensten hier wel iets op aangepast zijn, maar het zou inderdaad zomaar een dagje later kunnen worden dat je pakketje binnen komt! Gelukkig heb ik de DDE
Als je nou eens 2 sets vleugels tegelijk aan kan zetten, dat zou pas baas zijn
Ik vlieg maandag vanaf Schiphol... maandag eens kijken watvoor dikke pret dat word....
Denk dat de pakketdiensten hier wel iets op aangepast zijn, maar het zou inderdaad zomaar een dagje later kunnen worden dat je pakketje binnen komt! Gelukkig heb ik de DDE
Als je nou eens 2 sets vleugels tegelijk aan kan zetten, dat zou pas baas zijn
Ook prima hoor, er is nu toch een xp boost van 50%
Doe T1 T2 en zoo Maar vindt het lastig als ik een keer dood ga moet ik opnieuw pools gaan verzamelen en zo.
Wallers zijn soms lastig om van weg te komen.
Maar denk dat ik weer met Monk ga spelen.
Ik vindt zeker 75 % van de legs uit kistjes.
Gister 1 van een goblin
Een of 2 keer een zien droppen van een pack ..
Gister 1 van een goblin
Offtopic:ShadowBumble schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:10:
[...]
naja ik werk dus Maandag en Dinsdag thuis door deze ongein omdat nagenoeg alles in een driehoek tussen
Amsterdam -> Den Haag
Den Haag -> Utrecht
Utrecht -> Amsterdam
Den Haag <-> Amsterdam is volgens mij gewoon prima te doen volgens de informatie op de website. Tenminste de A4 is in beide richtingen prima bereikbaar..
Maar een paar dagen thuiswerken rond de release van RoS is natuurlijk nooit verkeerd..
Verwijderd
Barb beginnen, kan je door die walls heen whirlwinden.Raoul.TLS schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:19:
Doe T1 T2 en zoo Maar vindt het lastig als ik een keer dood ga moet ik opnieuw pools gaan verzamelen en zo.
Gister 1 van een goblin
Door walls whirlwinden? lijkt me sterk....
Monk is handiger wat dat betreft, die kan gewoon "teleporten"
@Grimmie
Zie de factsheet, andere wegen zijn dicht, dus dat gaat trammelant opleveren op de overigen wegen zoals de A4, waarvan een deel niet volledig is:
www.vananaarbeter.nl/voorbereidopweg/nss/
Maar dat is verder nogal offtopic....
Monk is handiger wat dat betreft, die kan gewoon "teleporten"
@Grimmie
Zie de factsheet, andere wegen zijn dicht, dus dat gaat trammelant opleveren op de overigen wegen zoals de A4, waarvan een deel niet volledig is:
www.vananaarbeter.nl/voorbereidopweg/nss/
Maar dat is verder nogal offtopic....
ben ik ook speel ik ook het meest Barb.
Maar Spirt is zo snel op .
http://eu.battle.net/d3/en/profile/DrOPje-2516/hero/678236
Wat is daar aan te doen
Wat is daar aan te doen
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Raoul.TLS schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:28:
Damn, Paragon 204.. hoe heb je dat voor elkaar gekregen met die gear?
[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 19-03-2014 14:31 ]
Kan het zijn dat ik net 2 plans heb gesalvaged bij de blacksmith?! Zijn nergens meer terug te vinden...
Proberen fury te gebruiken ?Raoul.TLS schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:28:
Wat is daar aan te doen
Bovenin het filter aanpassen naar "show all"dog4life schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:32:
Kan het zijn dat ik net 2 plans heb gesalvaged bij de blacksmith?! Zijn nergens meer terug te vinden...
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Lager level plans?dog4life schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:32:
Let eens op je craft filter, standaard staat deze op highest usable.
Als de crafts dus niet bruikbaar zijn voor je char (of er is een hoger level craft beschilbaar voor het itemsoort) dan worden ze niet getoond.
Nee, plans kan je niet salvagen.dog4life schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:32:
Heb je je view wel goed staan? op show all?
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Kies show all in het dropdown menu. Kan zijn dat ze niet level 60 zijn en daarmee niet direct te zien zijn (staat standaard op highest usable). Plannen kan je niet salvagen.dog4life schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:32:
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Ah, bedankt! Vond het al zo vreemd, maar heb net op lvl 60 dus 3 < lvl 40 plans gevonden... Vond het al zo gek
Passive gebruiken: Unforgiving en mogelijk Superstitian.Raoul.TLS schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:28:
Wat is daar aan te doen
Warcry: evt met Charge
Overpower - Momentum
Furious charge - Stamina
Whirlwind - windshear
Leap
Groundstomp (ook handig voordat je Overpower doet)
Mighty weapon gebruiken...
Verder is de barb gewoon f*cked qua regen tov andere klasses
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]