"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
Weet je wel heo irritant die nieuwe plek is van die klote dooscfern schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:50:
Mega game breaking bug in patch 2.0.3!
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/11913972195
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 18:53
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Verwijderd
Barbs zijn ook sterk. En ze kunnen door walls heen whirlwinden, no magic.Vandread schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:28:
Door walls whirlwinden? lijkt me sterk....
Je want niks is meer irritant dan een klote doos die zich steeds verplaatst of in de weg zit ...... toch ?Bokkie schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:52:
[...]
Weet je wel heo irritant die nieuwe plek is van die klote doos
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
hier moest ik stiekem wel een beetje om lachenShadowBumble schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:57:
[...]
Je want niks is meer irritant dan een klote doos die zich steeds verplaatst of in de weg zit ...... toch ?
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Nee joh, daar prik je toch zo doorheen?ShadowBumble schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:57:
[...]
Je want niks is meer irritant dan een klote doos die zich steeds verplaatst of in de weg zit ...... toch ?
Gewoon doorheen whirlwinden
Fury rage doen het altijd goed...
[ Voor 8% gewijzigd door Grin op 19-03-2014 15:04 ]
staat gewoon in de weg als je van stash naar anvil gaat om te craften ofzo.
Om te craften ( gems, bs ) moet je niet meer eerst je mats uit je stash halen.Bokkie schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:06:
Maar ik snap inderdaad neit waarom dat kistje verplaatst is.
staat gewoon in de weg als je van stash naar anvil gaat om te craften ofzo.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik dump daarom altijd alle mats en items die ik wil bewaren in mijn stash en vervolgens ga ik craften zodat ik ruimte genoeg hebt om een full batch te doensander.devos schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:29:
[...]
Om te craften ( gems, bs ) moet je niet meer eerst je mats uit je stash halen.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Nee, maar stash en anvil zijn nog steeds de twee meest gebruikte plekken.sander.devos schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:29:
[...]
Om te craften ( gems, bs ) moet je niet meer eerst je mats uit je stash halen.
Heb dit alleen bij Diablo. Game blijft soms erg lang hangen (langste tot nu toe 15 seconden ongeveer) en gebeurt op mijn eigen PC en op die van m'n vriendin. Krijg de lag spikes als ik solo speel en in party, ook als ik alleen zit te spelen zonder dat zij ook online is.
Ja, hier ook, heeft aardig wat deaths op zn geweten gehad al. Ook een van de redenen dat ik geen Hardcore speelschaapiej schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:41:
Meer mensen die last hebben van enorme lag spikes?
Heb dit alleen bij Diablo. Game blijft soms erg lang hangen (langste tot nu toe 15 seconden ongeveer) en gebeurt op mijn eigen PC en op die van m'n vriendin. Krijg de lag spikes als ik solo speel en in party, ook als ik alleen zit te spelen zonder dat zij ook online is.
Het is een party naar mijn idee wel minder
[ Voor 4% gewijzigd door tombola op 19-03-2014 15:44 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
En dan ook nog een lightning amulet in stock om te swappen, ik heb geluk gehad met de drops hoewel de drops de laatste tijd helaas niet meer zo opschietensander.devos schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:35:
[...]
Zeer mooie reductions/immunities op je items, proficiat. Heb je ook een 2h build en tips?
Wat betreft een twohanded build, dat heb ik:
Mijn vorige wapen was een Skorn, ik heb mijn build deels verbouwd omdat ik onehanders vond. Voor 2 handed gebruikte ik Bash in plaats van Frenzy want met een traag wapen schiet Frenzy niet op. Ik had daar de rune op die de basis dps verhoogt bij elke klap (stackt 3 keer) Verder werkt Rend een stuk beter met een onehander, waardoor ik daar meer op vertrouwde voor de dps. Ik had met mijn Skorn in plaats van Hammer of the Ancients Revenge, ook die skill werkt beter met een onehander en compenseert de healing die je niet krijgt bij gebrek aan life on hit bij een trager wapen. Qua items werkt dat build het best met veel STR en Crit, waarbij attack speed minder van belang is.
http://eu.battle.net/d3/e...etKwaaD-2305/hero/1121035
[ Voor 2% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 19-03-2014 15:50 . Reden: mijn huidige build er even bij gezet anders snap niemand hier iets van :P ]
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
"Fijn" om te horen dat het ook bij andere zo is. Zat al te twijfelen of mijn switch aan het kloten was..tombola schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:43:
[...]
Ja, hier ook, heeft aardig wat deaths op zn geweten gehad al. Ook een van de redenen dat ik geen Hardcore speel
Maar afwachten en hopen dat het straks beter is.
En inderdaad een reden om geen HC te spelen. Al ben ik dat sowieso niet van plan, wil mijn toetsenbord en scherm graag heel houden!
Lekkere gear idd! Blackthorne's 4 piece haal je helaas niet zonder iets op te geven anders was je helemaal high-lander geweestSchaapje_BlaaT schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:47:
[...]
En dan ook nog een lightning amulet in stock om te swappen, ik heb geluk gehad met de drops hoewel de drops de laatste tijd helaas niet meer zo opschieten
Verwijderd
Wat erg jammer is HC is gewoon 10x zo spanned. Wat ik niet snap is dat een spel als D3 met dit probleem al vanaf het begin kampt. Een spel als POE al vanaf het begin eigenlijk niet zoveel last van heeft( heb 500+ uren in POE en nog nooit dood gegaan aan lag) Terwijl ik in D3 nog maar alleen door lagg in HC neer ga.tombola schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:43:
[...]
Ja, hier ook, heeft aardig wat deaths op zn geweten gehad al. Ook een van de redenen dat ik geen Hardcore speel
Zet dan gewoon wat betere servers voor de HC spelers neer.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2014 16:16 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Hoof op 19-03-2014 16:20 ]
En dat PnP ook uitgezet op modem
En Firewall etc ook en werkt als een zonnetje
Firewall wel upgezet op PC en NAS
en Imac
Luukwa schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:36:
Skeleton dropt trouwens nog steeds geen legendary..?
Met dank aan Raoul TLS!! Nogmaals mijn dank is groot
heb er ook nog wat aan verdiend
1 euro en 2 cent
net genoeg voor een euro knaller bij de Macdonalds :0
hahahahaha
Inhumanous schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:38:
Zo ik heb mijn battle net account ook geupgrade naar Reaper of Souls deluxe edition!!
Met dank aan Raoul TLS!! Nogmaals mijn dank is groot
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
Dus ook met een nieuw character? Lijkt me niet.cfern schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:46:
De gegarandeerde legendary is sinds 2.0.3 verhuisd naar Diablo na quest reset.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Is helaas wel zo. Alleen Diablo heeft gegarandeerde legendary drop.Luukwa schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:47:
[...]
Dus ook met een nieuw character? Lijkt me niet.
(nieuwe char of quest reset maakt niet uit, zelfde principe)
De legendary drop op Skeleton King was overigens ook maar een bug. Ze vonden het uiteindelijk wel leuk en hebben die "bug" verplaatst naar Diablo. Maar normaliter had niks in de game een gegarandeerde leg-drop.
[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 19-03-2014 16:48 ]
Ahah, bedankt!Bosmonster schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:47:
[...]
Is helaas wel zo. Alleen Diablo heeft gegarandeerde legendary drop.
Als ik echt Act IV reset dan dropt Diablo lang niet altijd een legendary (torment 1/2/3)Bosmonster schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:47:
[...]
De legendary drop op Skeleton King was overigens ook maar een bug. Ze vonden het uiteindelijk wel leuk en hebben die "bug" verplaatst naar Diablo. Maar normaliter had niks in de game een gegarandeerde leg-drop.
Of is dit alleen reset vanaf Act I
[ Voor 3% gewijzigd door Oggy op 19-03-2014 16:58 ]
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Klopt, dit werkt TOT lvl 60 daarna niet meerOggy schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:58:
[...]
Als ik echt Act IV reset dan dropt Diablo lang niet altijd een legendary (torment 1/2/3)
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Met "quest resetten" wordt bedoeld dat je weer bij a1q1 begint, helemaal aan het begin bij old tristam roadOggy schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:58:
[...]
Als ik echt Act IV reset dan dropt Diablo lang niet altijd een legendary (torment 1/2/3)
Dat is maar goed ook, anders kun je Diablo farmen..
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Hoe reset jij een enkele act dan? Want de reset quests button reset alle acts/quests.Oggy schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:58:
[...]
Uhh nee, werkt altijd.
Hij was volgens een bluepost bedoelt om bij Diablo te vallen, de bug was dat hij bij de Skeleton King viel. De gegarandeerde leg-drop is zeker wel bewust erin gestopt, voor als je de gehele game doorlopen hebt (dus de eerste keer, en alle keren nadat je een quest-reset doet).Bosmonster schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:47:
[...]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dat is niet zoals ik het begrepen heb destijds, maar ik ken ook niet alle blue posts uit mn hoofd.Megalodon86 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 17:04:
[...]
Hij was volgens een bluepost bedoelt om bij Diablo te vallen, de bug was dat hij bij de Skeleton King viel. De gegarandeerde leg-drop is zeker wel bewust erin gestopt, voor als je de gehele game doorlopen hebt (dus de eerste keer, en alle keren nadat je een quest-reset doet).
Blue:
Blue:We will be fixing the bug with the Skeleton King in an upcoming patch (“the bug” = he drops a guaranteed Legendary item each time you kill him after using the Reset Quest feature, even if you’re level 60). This not an intended bonus of Reset Quest.
En zo werd de bug een featureWhile we are fixing the bug with the Skeleton King, we’ve definitely heard player feedback that it’s nice to receive a guaranteed Legendary item for killing a boss after using the Reset Quest feature. We as developers like it, too, but feel that the Skeleton King is the wrong place for it. So, we’re going to add that guaranteed Legendary drop to Diablo. Again, this would be a bonus for using the Reset Quest feature and playing the campaign all the way through–even at level 60.
[ Voor 47% gewijzigd door Bosmonster op 19-03-2014 17:13 ]
Het was een 'onbedoeld gevolg' van het quest resetten dat er een gegarandeerde legendary drop viel.
Normaal zou je zeggen: fix bug. Geen legendary meer.
Dat vonden ze wat bot. De bug heeft hen feitelijk op het idee gebracht om het later als feature toe te voegen.
Alleen vonden ze de boss van Act I niet de juiste plaats er voor. Zo is het verplaatst naar de boss van Act IV.
Zonder bug was deze feature er nooit geweest, maar het is begonnen met een bug.
/edit Damn you Bosmonster, ik wist het nog wél uit m'n hoofd.
[ Voor 6% gewijzigd door PromWarMachine op 19-03-2014 17:16 ]
Niemand stelt zich de vraag WAAROM die doos er staat gedurende de hele game na die ene quest van Haedrig zijn hulpje, het enige dat eruit komt is eenmalig een velletje lore. Er moest gegarandeerd iemand over vallen en nu zetten ze het voor je neus. Je zou voor minder het ding wegschoppen.Bokkie schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:52:
[...]
Weet je wel hoe irritant die nieuwe plek is van die klote doos
Misschien zit er wel een easter egg in die nog niemand heeft gevonden en zetten ze het daarom in de weg.
nu doe ik iets van torment 1-3 en begin ergens random waar ik zin in heb
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
hierLord_T schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 17:40:
ben weer begonnen met d3, maar wat is die reset quest feature?die ken ik niet geloof ik ;P
nu doe ik iets van torment 1-3 en begin ergens random waar ik zin in heb
Zou zouden we natuurlijk elke vraag in het topic kunnen beantwoorden.
Of je doet gewoon niet zo flauw. (OF Wat kinderachtig. Godverdomme
In the game settings menu (Voordat je een game joined) is er een knop "Reset Quest", zoals de naam doet vermoeden: Al je quests worden gereset.
[ Voor 4% gewijzigd door Oxidda op 19-03-2014 18:58 ]
Wil graag alle Chars nog even 60 hebben voor dat RoS uitkomt!
Er zijn wat vragen die een wat persoonlijkere 'touch' vereisen. Iets als in "wat zou ik nu kunnen upgraden" waar ik overigens al meerdere mensen mee heb geholpen. Als er nu iemand komt met één simpele vraag, waarvan het antwoord letterlijk binnen 10 seconden te vinden is.. Vind ik dat je niet echt bijster goed je best doet om zelf wat uit te zoeken. Leuke vraag in een live chat, of via TS/skype/ w/e , niet zo zeer op een forum (imo).Oxidda schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 18:58:
[...]
Zou zouden we natuurlijk elke vraag in het topic kunnen beantwoorden.
Of je doet gewoon niet zo flauw. (OF Wat kinderachtig. Godverdomme)
In the game settings menu (Voordat je een game joined) is er een knop "Reset Quest", zoals de naam doet vermoeden: Al je quests worden gereset.
Daarbij zijn er ook nog eens verschillende community's en clans die open staan (o.a. SG waar ik in zit) om letterlijk al je vragen te beantwoorden, ingame maar het liefst via TS.
Komt de key dan op tijd binnen? Bij welke winkel is het verstandig kopen?
gewoon bij blizzard zelf ?ChUcKiE schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 19:37:
Ik heb even een paar pagina's gemist, dus even snel een vraag over RoS. Wat is nu het verstandigste, gewoon online ergens kopen? Ik heb verder geen shit erbij nodig, puur de key is voor mij genoeg?
Komt de key dan op tijd binnen? Bij welke winkel is het verstandig kopen?
Hmm dan gaat het dat maar worden denk ik zo.
[ Voor 35% gewijzigd door ChUcKiE op 19-03-2014 19:44 ]
Koop em dan uit de US store of in any online shop. G2A kan je via veel streamers ook nog is korting krijgenChUcKiE schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 19:42:
Ja klopt, maar dat scheelt volgens mij zo'n 15 10 euro?
Hmm dan gaat het dat maar worden denk ik zo.
Moet eerlijk toegeven dat ik de witch en de witch doctor de leukste classes vind.
Vind het gewoon beetje flauw om op zo'n manier te antwoorden. Als een forum niet is om vragen te beantwoorden en alles maar weg te wuiven, dan zou ik het doel van het forum voorbij vinden schieten.Douweegbertje schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 19:31:
[...]
Er zijn wat vragen die een wat persoonlijkere 'touch' vereisen. Iets als in "wat zou ik nu kunnen upgraden" waar ik overigens al meerdere mensen mee heb geholpen. Als er nu iemand komt met één simpele vraag, waarvan het antwoord letterlijk binnen 10 seconden te vinden is.. Vind ik dat je niet echt bijster goed je best doet om zelf wat uit te zoeken. Leuke vraag in een live chat, of via TS/skype/ w/e , niet zo zeer op een forum (imo).
Daarbij zijn er ook nog eens verschillende community's en clans die open staan (o.a. SG waar ik in zit) om letterlijk al je vragen te beantwoorden, ingame maar het liefst via TS.
Mede omdat ik ooit ook wel eens wat simpelere vragen heb gesteld waar men simpelweg ook lmgtfy linkjes kon sturen. Maar het gewoon fijner is om het er met iemand in het Nederlands over te hebben die graag wat kennis wilt delen. Maar het zal wel aan mij liggen
Ja, sommige stukken gear op jouw karakters zijn een beetje misplaatst. Die kunnen beter op andere chars.
Zou ik jou laatst niet boosten op hardcore?
Ja als tijd en zin hebt geef je maar een gil!!Deadsmell schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 21:01:
[...]
Ja, sommige stukken gear op jouw karakters zijn een beetje misplaatst. Die kunnen beter op andere chars.
Zou ik jou laatst niet boosten op hardcore?
Ik ben nog niet zoon ervaren diablo speler maar hoop door dit forum beetje te volgen steeds beter te worden haha
En inmiddels mijn derde hc char op level 60. Torment I is al prima te spelen. Nu snel de WD en Monk nog en ik ben klaar voor RoS!
[ Voor 39% gewijzigd door Deadsmell op 19-03-2014 22:55 ]
"Good news about Resplendent chest! We're going to buff the treasure that they yield, so that they feel more resplendent. There's been a lot of feedback about this, and it's definitely something we've noticed while playing, too. I don't have a time frame to share on when we can expect this change to happen, though, but it's something we plan to address."
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12164366356?page=2#35
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12162756204
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Zou tijd worden.An1mA schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 00:14:
Blue post over resplendent chest:
"Good news about Resplendent chest! We're going to buff the treasure that they yield, so that they feel more resplendent. There's been a lot of feedback about this, and it's definitely something we've noticed while playing, too. I don't have a time frame to share on when we can expect this change to happen, though, but it's something we plan to address."
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12164366356?page=2#35
Dingen zijn echt waardeloos op het moment, enige reden waarom ik baal dat ik die events niet haal voor die dubbele chests is ivm achievement, die chests boeien echt geen reet.
Gisteren omgespecced naar lightning, meer paperdoll, maar vooral meer edps.
Staat in de Launcher dat er onderhoud isLuukwa schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 07:25:
Ik kom niet in Battle.net? Is er een downtime gaande?
Ja, vandaag...Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 07:35:
zouden vandaag de wings er komen voor preorder of zouden die pas volgende week komen ?
Jup, er is maintenance. Beetje verwarrend, want in Diablo 3 zelf zegt de notice: WOENSDAG 20 februari.Luukwa schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 07:25:
Ik kom niet in Battle.net? Is er een downtime gaande?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Waar haal je dat vandaan? Ik denk dat je verkeerd kijkt. Woensdag 20 februari was namelijk ook een maintenance dag.EricNL schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:07:
[...]
Jup, er is maintenance. Beetje verwarrend, want in Diablo 3 zelf zegt de notice: WOENSDAG 20 februari.
Behalve dat 20 feb een donderdag is.FreqAmsterdam schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:26:
[...]
Waar haal je dat vandaan? Ik denk dat je verkeerd kijkt. Woensdag 20 februari was namelijk ook een maintenance dag.
We leven in maart. Maar inderdaad, dat was een donderdag.
Jep, in de launcher staat gewoon duidelijk dat er onderhoud is tot ongeveer 11:00!Luukwa schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:35:
Er staat gewoon 20 march hoor?
Het gaat er om, dat er stond: WOENSDAG 20 maart.Luukwa schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:35:
Er staat gewoon 20 march hoor?
Volgens mijn kalender is het vandaag 20 maart, maar toch echt geen woensdag...
ach doesnt matter lets get back on topic!!EricNL schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:40:
[...]
Het gaat er om, dat er stond: WOENSDAG 20 maart.
Volgens mijn kalender is het vandaag 20 maart, maar toch echt geen woensdag...
Deadsmell schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:42:
13 posts over een datum op de battle.net launcher. Gaan jullie eens even heel snel een kop koffie halen en wakker worden!
Ik ben erg toe aan weekend. Koffie werkt inmiddels niet meerDeadsmell schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:42:
13 posts over een datum op de battle.net launcher. Gaan jullie eens even heel snel een kop koffie halen en wakker worden!
Daarnaast zie ik hier een item voor een crusader, die komt pas 25 maart met RoS toch? droppen de items voor een crusader nu al?
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 10-05 10:12
Hardware Fanaat
De beste reclame die blizz kan doen. Alvast hippe crusader items laten droppen zodat je extra gemotiveerd wordt de expansion te kopen.Madstorm schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:55:
[..]Daarnaast zie ik hier een item voor een crusader, die komt pas 25 maart met RoS toch? droppen de items voor een crusader nu al?
In principe droppen ze al ja, maar je kan ze voor de expo nog niet gebruiken.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
welkom terug!!, helaas ben ik zelf ook net weer begonnen. heb alleen de 1e week van de release van D3 gespeeld dus ik kan je helaas geen antwoorden geven op je vragen.Madstorm schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:55:
Ben sinds 2 dagen ook weer wat diablo aan het spelen (sinds een half jaar ongeveer). Nu lees ik hier allemaal dingen die nieuw zijn, en mij nog niks zeggen. Ook ingame zie ik veel verschillende dingen die veranderd zijn. Heeft iemand misschien een handige site waar ik de updates wat makkelijk kan teruglezen? Ik ben momenteel op het werk, en de Battle.net site is hier geblokkeerd -.-
Daarnaast zie ik hier een item voor een crusader, die komt pas 25 maart met RoS toch? droppen de items voor een crusader nu al?
Diablo 3 v2.0.1 Tutorial: Welcome Back to HellMadstorm schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:55:
Ben sinds 2 dagen ook weer wat diablo aan het spelen (sinds een half jaar ongeveer). Nu lees ik hier allemaal dingen die nieuw zijn, en mij nog niks zeggen. Ook ingame zie ik veel verschillende dingen die veranderd zijn. Heeft iemand misschien een handige site waar ik de updates wat makkelijk kan teruglezen? Ik ben momenteel op het werk, en de Battle.net site is hier geblokkeerd -.-
http://diablo.incgamers.c...utorial-welcome-back-hell
Astu.
[ Voor 3% gewijzigd door FreqAmsterdam op 20-03-2014 08:59 ]
http://us.battle.net/d3/en/blog/13354138/
ut=life
Yes, dank uFreqAmsterdam schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:59:
[...]
Diablo 3 v2.0.1 Tutorial: Welcome Back to Hell
http://diablo.incgamers.c...utorial-welcome-back-hell
Astu.
Ja, heb je gelijk in inderdaad.Wolf schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:56:
[...]
De beste reclame die blizz kan doen. Alvast hippe crusader items laten droppen zodat je extra gemotiveerd wordt de expansion te kopen.
In principe droppen ze al ja, maar je kan ze voor de expo nog niet gebruiken.
Inhumanous schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:57:
[...]
welkom terug!!, helaas ben ik zelf ook net weer begonnen. heb alleen de 1e week van de release van D3 gespeeld dus ik kan je helaas geen antwoorden geven op je vragen.
Zal weer even inkomen zijn voor. Althans voor jou is het bijna nog een nieuw spel lijkt mij
LOL ik dacht net het zelfde.Deadsmell schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 08:42:
YO! fucknuts! It's Probing time!
Al gezien, maar nogmaals:-Mach!- schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:02:
Voor de mensen die de skills vanaf lvl 61 nog niet gezien hebben.
YO! fucknuts! It's Probing time!
én, ik nog steeds houd van mijn kleine barbie (lekker squishy en deelt enkel zoentjes uit aan alle mobs)
hou ik me nu bezig met constant mijn speedbuff te voorzien voor de groep. Best fun eigenlijk !
Deze skills zijn in game ook al te zien. De clones die je bij Diablo die je in die donkere wereld tegenkomt, kunnen deze lvl 61 skills ook casten. Gisteren was ik als Wizard bij Diablo en kreeg een blackhole tegen me.-Mach!- schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:02:
Voor de mensen die de skills vanaf lvl 61 nog niet gezien hebben.
Yup zo hoort het ook, now please stand back while the Wizards Obliterate everything you little Conan.SideShow schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:25:
Aangezien ik steeds in groepjes terecht kom met 3 alles vernietigende wizards
én, ik nog steeds houd van mijn kleine barbie (lekker squishy en deelt enkel zoentjes uit aan alle mobs)
hou ik me nu bezig met constant mijn speedbuff te voorzien voor de groep. Best fun eigenlijk !
Nu ik hierboven toch zag inderdaad nog maar even snel misbruik maken van de 50% buff want ik moet nog 1 class naar max level gooien ( WD ) en dan heb ik ze allemaal
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Moet je even een andere belt zien te vindenSideShow schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:25:
Aangezien ik steeds in groepjes terecht kom met 3 alles vernietigende wizards
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/5125354
Zou Bloodthirst als ik jou was trouwens vervangen, doet niet zo bar veel...
Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood - Victoria Concordia Crescit
http://lmgtfy.com/?q=sideshow+battle.net+euSideShow schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:46:
Hoe doe je dat eigenlijk, iemands profiel vinden uit het niets ?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vegas-2343/hero/3124325 is m'n Barb, vrij matige gear over het algemeen en op t2 doe ik ook echt lang erover om elites te killen. Misschien ook eens wat tijd in een andere build steken.
edit: Klap in je gezicht qua dmg overigens. Vind het wel leuk spelen
[ Voor 9% gewijzigd door London op 20-03-2014 09:57 ]
Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood - Victoria Concordia Crescit
Dit topic is gesloten.
![]()
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]