Bosmonster schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:31:
[...]

Maar toughness is grotendeels een healthpool-meter en dat vermindert je inkomende damage niet :P

Lifesteal is een van de betere manieren om op een constante manier incoming damage te compenseren. Naast je normale Toughness dus.

Daarmee is LS momenteel enorm waardevol nog, want met een enkele stat compenseer je voor een enorme berg toughness.
Niet alleen health pool. Resistances en armor worden ook meegenomen in je toughness. Ik merk dat mijn toughness vaak veel meer stijgt als ik een paar diamonds in een stuk gear mik, dan als ik vit gems plaats.

Dat over LS klopt nu nog wel, maar dat is afgelopen als we straks naar level 70 kunnen. Beetje zonde om daar nu nog in te gaan investeren. Ik merk bij mijn hc wiz ook dat ik LS helemaal niet mis. Ik speel zelfs met zo goed als geen LoH en life regen en merk dat ik prima overeind blijf dankzij een dikke bak toughness en af en toe een globe pakken.

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-12-2025
Hardcore is echt niets voor mij, de spanning van het mogelijk verliezen van je karakter weegt voor mij niet op tegen het verdriet van het echt verliezen van je karakter...

Ik weet nog dat ik in Diablo 2 een mooie Zealadin had, level 92, zorgvuldig opgebouwt en heel dure items uit softcore ingezet om mooie items op hardcore te krijgen; Stormshield, Eth Shaftstop, Andariels Visage, Gore Riders, String of Ears, BK ring, CotA op weapon switch was een heerlijk karakter

En toen op een dag in het geheime koeien level een named koe Extra Fast, Extra Strong, Lightning Enchanted, Fanaticism... In twee klappen dood. Heb vijf minuten in stilte m'n tranen bedwongen en daarna voor altijd gestopt met hardcore

Ik ben gewoon te casual ;(

• navXO
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-12-2025
ff ter informatie
RoS is 29eu in de week van de release bij de Mediamarkt.
Dus voor de mensen die het nog niet hebben gehaald kan je het daar voor wat minder dan bij blizzard oppikken.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-12-2025

The Chosen One

Zie signature!

Maar je bent nou niet meer in 2 klappen dood, tenzij je op torment 6 gaat spelen op level 40. :P

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• mfneed
  • Laatst online: 29-12-2025
Vraag over HC. Is de loot anders/beter dan bij SC? of zijn de droprates gewoonweg hoger voor gold en items?

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

100% hetzelfde op de dood na.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• mfneed
Dank!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:30

Melkaz

Melkazar

Ik ga vanavond ook maar eens HC uitproberen! SC blijft mijn main goal maar ik word een beetje moe van die eindeloze COTA runs en ik heb al 2 tabs met 2.0 legs gevonden maar slechts 2 slots vervangen, dus daar hoef ik het ook niet voor te doen.

Mijn goal komende 8 dagen:
- SC op Paragon 150 krijgen(nu 127)
- HC Monk 60 maken(nu level 28) en een Wizard aanmaken

HC lijkt me nu gewoon veel leuker, alles wat je vind zijn ook echt equipable items en als je maar genoeg disenchant kan je via de artisans zeer useful leveling gear maken!

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• pstalman
  • Registratie: December 2000
Notlupus schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:43:
Hardcore is echt niets voor mij, de spanning van het mogelijk verliezen van je karakter weegt voor mij niet op tegen het verdriet van het echt verliezen van je karakter...

Ik weet nog dat ik in Diablo 2 een mooie Zealadin had, level 92, zorgvuldig opgebouwt en heel dure items uit softcore ingezet om mooie items op hardcore te krijgen; Stormshield, Eth Shaftstop, Andariels Visage, Gore Riders, String of Ears, BK ring, CotA op weapon switch was een heerlijk karakter

En toen op een dag in het geheime koeien level een named koe Extra Fast, Extra Strong, Lightning Enchanted, Fanaticism... In twee klappen dood. Heb vijf minuten in stilte m'n tranen bedwongen en daarna voor altijd gestopt met hardcore

Ik ben gewoon te casual ;(
je leert van je fouten, mogelijk had je de volgende keer thundergods vigor gebruikt om zo nooit meer dood te gaan aal LT enchanted :)
Het voordeel nu is dat je je Para niet verliest en na lvl 60 dus je Parapoints kan zetten.
Je kunt gewoon normal spelen ipv T6

https://d4armory.io/Player/803500

Douweegbertje schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:36:
@Deadsmell overigens ben ik wel benieuwd hoe goed je nou T6 kan spelen. Even je char gechecked en vergeleken met mijn barb. Het lijkt me toch echt dat je veel moeite moet doen. Ten eerste is je toughness vrij laag, idem je life. Vervolgens geen LS of andere grote 'substain'. Dus ik zou zeggen, pak eens een IK belt met 3% LS op en probeer het dan eens.
Mijn barb doet niet voldoende damage om snel door T6 te gaan, maar qua survivability is het geen enkel probleem. Slechts bij sommige elite packs komt het einde van mijn health pool in zicht.

In tegenstelling tot mijn wizard die met 3% LS een stuk minder goed overeind blijft, maar alles mobs een stuk sneller om legt.

Eigenlijk heb ik zin om al mijn pre-2.0 gear te ditchen en helemaal self found te gaan spelen. Zonder legacy items spelen vind ik veel fijner, ook al kan ik dan geen T5 of 6 meer aan.

[ Voor 19% gewijzigd door Deadsmell op 17-03-2014 13:00 ]

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
Axewi schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:54:
Voor mij was de grote stap loot 2.0. Hiervoor was mijn diablo ervaring voornamelijk de ah en hierdoor vond ik het niet leuk om hc te doen.
Nu speel je zelffound en is dat goed te doen, en daarom heb ik sc niet meer aangeraakt.

story
Als je alleen maar hc speelt, dan kan je de GoTHC clan joinen, hierin zitten alleen maar mensen van tweakers die HC spelen.
Clan heet dus GoTHC en leader is GoTKwakke

dit is trouwens een bericht voor iedereen die alleen hc speelt en bij een clan wilt, de gewone GoT clan heeft namelijk zeer weinig hc spelers.
Cpt.Chaos schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:00:
[...]

Als je alleen maar hc speelt, dan kan je de GoTHC clan joinen, hierin zitten alleen maar mensen van tweakers die HC spelen.

dit is trouwens een bericht voor iedereen die alleen hc speelt en bij een clan wilt, de gewone GoT clan heeft namelijk zeer weinig hc spelers.
Ik zit al in een clan. Is er ook een hc community?

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12-2025
Met min (sc) Wiz is het een walk in the park op T1, maar soms kom ik een pack tegen dat met heel snel killed (onlangs op een jailor, desecrated, molten nog iets pack geloof ik)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Cpt.Chaos
Deadsmell schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:01:
[...]

Ik zit al in een clan. Is er ook een hc community?
Van GoT? weet ik niet, maar als je in de sc got clan zit kan je overstappen toch?

• pstalman
  • Registratie: December 2000
en sowieso wel handig, de GoT zit al aardig vol en GoTHC heeft nog genoeg ruimte :)

https://d4armory.io/Player/803500

Cpt.Chaos schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:03:
[...]

Van GoT? weet ik niet, maar als je in de sc got clan zit kan je overstappen toch?
Ik zit in Solidarity Gaming, omdat veel mensen waar ik vaak mee samen speel daar ook in zitten. Alleen is dat softcore. Volgens mij heb je ook Imbalanced oid nog. Die hebben een clan en community hoorde ik, maar ik kon de community niet vinden.

• Cpt.Chaos
dan moet je kiezen, is er geen SG community en dan een hc clan? nu zit je in een clan met alleen maar sc mensen, lekker samenspelen is dat dan.
Tot nu toe heb ik hardcore / software in een 10 / 90 verhouding gespeeld. En je hoeft gelukkig niet samen met mensen in een clan te zitten om met ze te kunnen spelen, dus voorlopig zit ik wel goed in SG. Maar wie weet doe ik ooit eens een overstap, want ik zie het wel gebeuren dat ik veel meer tijd in hc ga steken. HC is nu wel een stuk leuker en om daar eens T6 te kunnen spelen is een mooi en wellicht haalbaar vooruitzicht. Hopelijk zien meer mensen dat in en zie ik binnenkort meer SG-members op hc verschijnen. ;)

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Deadsmell schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:32:
Tot nu toe heb ik hardcore / software in een 10 / 90 verhouding gespeeld. En je hoeft gelukkig niet samen met mensen in een clan te zitten om met ze te kunnen spelen, dus voorlopig zit ik wel goed in SG. Maar wie weet doe ik ooit eens een overstap, want ik zie het wel gebeuren dat ik veel meer tijd in hc ga steken. HC is nu wel een stuk leuker en om daar eens T6 te kunnen spelen is een mooi en wellicht haalbaar vooruitzicht. Hopelijk zien meer mensen dat in en zie ik binnenkort meer SG-members op hc verschijnen. ;)
softcore :p

Ik zit ook in SG (douweouwe) en af en toe doe ik eens HC. Punt is dat iedereen nu "werkt" richting RoS en met RoS natuurlijk ook verder gaat spelen op SC. Op het moment dat het een beetje 'saai' word, zullen vele weer meer tijd gaan stoppen in HC. Nu wilt iedereen toch wel zijn main verbeteren.

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Zit nog niet in een clan. Gezien ik eigenlijk alleen maar HC speel laatste tijd maar ff aangemeld voor GoTHC.

Voor SC gedoe en algemeen gelul (of zo) zit ik al in Got. :)

Douweegbertje schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:34:
[...]

softcore :p

Ik zit ook in SG (douweouwe) en af en toe doe ik eens HC. Punt is dat iedereen nu "werkt" richting RoS en met RoS natuurlijk ook verder gaat spelen op SC. Op het moment dat het een beetje 'saai' word, zullen vele weer meer tijd gaan stoppen in HC. Nu wilt iedereen toch wel zijn main verbeteren.
Oeps. :P

Mja, daar deed ik eerst ook aan mee, maar ik ben het eindeloze xp grinden een beetje zat. Ik pak sc wel weer op na de release van RoS, als ik kan doorstomen naar level 70. Of als ik genoeg heb van hc. Ik wil de xp bonus nu graag gebruiken om snelle start op hc te maken, met alle karakters op level 60 en hopelijk nog even wat meer paragon levels dan de schamele 45 die ik nu op mijn hc deel heb. In twee dagen tijd toch al een verdubbeling gehad, dus ik mag niet klagen tot nu toe. :)
Deadsmell schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:32:
Hopelijk zien meer mensen dat in en zie ik binnenkort meer SG-members op hc verschijnen. ;)
Gaat ook wel gebeuren, maar ik vind de latency nu nog vaak erg hoog en m'n videokaart/scherm klapt nog wel eens 2 a 3 seconden op zwart, allemaal geen situaties die je bij HC wil hebben.
Vandread schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:39:
[...]

Gaat ook wel gebeuren, maar ik vind de latency nu nog vaak erg hoog en m'n videokaart/scherm klapt nog wel eens 2 a 3 seconden op zwart, allemaal geen situaties die je bij HC wil hebben.
De afgelopen weken heb ik veel latency van 150 - 200 gehad, maar gisteravond en eind van de middag zat ik weer op 25, vrijwel zonder uitsschieters. Ik hoop dat dat nu doorzet.

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-12-2025
nou ben ik de laatste tijd niet zo heel actief geweest in de vorderingen van diablo 3

maar zijn de enige HighLight van RoS:

Nieuwe class
Nieuwe Act
Adv mode

ik heb hem natuurlijk al lang en breed aangeschaft maar was toch wel benieuwd of het nog wat meer te bieden heeft kwa toffe armour en wapens etc..
Kijk eens op de battle.net site bij level 70 gear etc.... plenty nieuwe meuk....

@Deadsmell, stabiliteit zal weer wat terugkomen na de piek van de patch, maar bij RoS zal het wel weer wat minder zijn. Heb zelfs een Apoc stormcrow gekocht, kan flink spammen dus :)
Inhumanous schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:42:
nou ben ik de laatste tijd niet zo heel actief geweest in de vorderingen van diablo 3

Nieuwe class
Nieuwe Act
Adv mode

ik heb hem natuurlijk al lang en breed aangeschaft maar was toch wel benieuwd of het nog wat meer te bieden heeft kwa toffe armour en wapens etc..
Check de battle.net armory eens. En zijn in elke denkbare klasse gear een handvol nieuwe items bij gekomen. Je gaat in RoS wat dat betreft veel meer variatie zien.
Vandread schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:45:
Kijk eens op de battle.net site bij level 70 gear etc.... plenty nieuwe meuk....

@Deadsmell, stabiliteit zal weer wat terugkomen na de piek van de patch, maar bij RoS zal het wel weer wat minder zijn. Heb zelfs een Apoc stormcrow gekocht, kan flink spammen dus :)
Ik hoop dat ik nog een leuk apoc item vind, dan kan ik na verloop van tijd Spectral Blade verwisselen voor Archon. Dan gaat het echt knallen worden, net als op sc. 8)

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:48

Grin

Ride si sapis.

Inhumanous schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:42:

Nieuwe class
Nieuwe Act
Adv mode

No offecence maar... zullen we dit soort posts tot het minimum (lees nul) beperken?
Dit is dermate generieke info dat je met een simpele Google kan beantwoorden.
Daarnaast is deze vraag al vele malen eerder gesteld en krijgen we tig keer dezelfde discussie.
M2C

NewsBlur || My Fujifilm gear

Deadsmell schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:48:
[...]

Ik hoop dat ik nog een leuk apoc item vind, dan kan ik na verloop van tijd Spectral Blade verwisselen voor Archon. Dan gaat het echt knallen worden, net als op sc. 8)
Wat heeft apoc met Archon te maken? :P

Persoonlijk vind ik Archon wel leuk, maar met die cooldown schiet het gewoon niet op...

• Inhumanous
Bosmonster schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:46:
Typisch Nederlands. Eerst afgeven, dan uitzoeken :+
ik ben niet eens nederlands maar dat doet er niet toe. en ik geef absoluut niet af wat vind diablo 3 echt een top spel!! net zoals iedereen die hier op het forum leest.

voor de rest kan je me vorige post als niet gepost beschouwen.

ben gewoon een little exited :D

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-12-2025
Bosmonster schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:56:
[...]

Persoonlijk vind ik Archon wel leuk, maar met die cooldown schiet het gewoon niet op...
Heel handig bij cryptruns! :Y

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Bosmonster schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:56:
[...]

Ik gebruik spectral blade met een rune die mijn ap sneller aanvult. Als ik meer apoc op items heb, dan krijg ik met arcane torrent genoeg ap binnen om hem bijna continu te kunnen casten en heb ik spectral blade niet meer nodig. Dan kan ik dus Archon op dat slot zetten. Zo iets beter verwoord? :P
Wolf schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:58:
[...]

Heel handig bij cryptruns! :Y
Ja das ongeveer het enige.

Misschien ben ik gewoon niet zo'n fan van skills die je 20% van de tijd kunt gebruiken en je dan ietsje sterker maken (net als WotB). Dan investeer ik liever in iets dat je 100% van de tijd beter maakt.

Of je moet het kunnen gebruiken als oh-shit-button (WotB zou daar nog enigszins kunnen), maar daar heb je al teleport voor bij de mage.

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 17-03-2014 14:13 ]

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
Bosmonster schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:12:
[...]

Ja das ongeveer het enige.

Misschien ben ik gewoon niet zo'n fan van skills die je 20% van de tijd kunt gebruiken en je dan ietsje sterker maken (net als WotB). Dan investeer ik liever in iets dat je 100% van de tijd beter maakt.

Of je moet het kunnen gebruiken als oh-shit-button (WotB zou daar nog enigszins kunnen), maar daar heb je al teleport voor bij de mage.
Zolang teleport nog niet gefixed is gebruik ik het niet als o-shit knop, dan vind ik bijv diamond skin icm frost nova beter.
zelfde geld voor WotB, ik gebruik dan liever ignore pain oid.
Ik vind de skills met lange cooldown niet fijn spelen, maar wie weet in ros dat het fijner word met voldoende cdr.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Bosmonster schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:21:
Moet er toch een legendary komen die de CD's halveert bijvoorbeeld.
Er zijn toch al cooldown reduction items.... :+

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Vidra schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:23:
[...]

Er zijn toch al cooldown reduction items.... :+
Yeah, maar dan moet je dus 90% CD reduction stacken ofzo :P Dan hou je weinig meer over voor daadwerkelijke DPS of toughness enzo :P

Met een goede legendary die je wat meer geeft, komen dat soort builds al wat meer in beeld.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 17-03-2014 14:32 ]

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-12-2025

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Cpt.Chaos schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:00:
[...]

vouch; eff aangeven dat je van GoT komt en ik zal je vanaaf meteen accepten ;)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-12-2025

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Bosmonster schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:31:
[...]

Yeah, maar dan moet je dus 90% CD reduction stacken ofzo :P Dan hou je weinig meer over voor daadwerkelijke DPS of toughness enzo :P

Met een goede legendary die je wat meer geeft, komen dat soort builds al wat meer in beeld.
Die paragorn punten hebben ook al zo weinig nut. (of zo voelt het) Ben nu net over de 100 heen maar dan krijg je maar een paar procent CDR van als je ze alle 25 investeert. Sowieso zetten die punten niet echt zoden aan de dijk... Pleur ik wat punten in INT (geeft me dan 150 INT extra ofzo) blijkt dat dit 8000 dmg is. Muah op 250k boeit me dat ook niet echt. Ik heb nu 3% CHC, wat armor, INT en nog wat. Maar dat dit nou echt geweldig veel helpt, nee. Dan moet je wellicht richting 500 plevel gaan ofzo. Hoe ervaren jullie dat?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

FloydRaalte schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:45:
[...]

Die paragorn punten hebben ook al zo weinig nut. (of zo voelt het) Ben nu net over de 100 heen maar dan krijg je maar een paar procent CDR van als je ze alle 25 investeert. Sowieso zetten die punten niet echt zoden aan de dijk... Pleur ik wat punten in INT (geeft me dan 150 INT extra ofzo) blijkt dat dit 8000 dmg is. Muah op 250k boeit me dat ook niet echt. Ik heb nu 3% CHC, wat armor, INT en nog wat. Maar dat dit nou echt geweldig veel helpt, nee. Dan moet je wellicht richting 500 plevel gaan ofzo.
[...]
QFT
Valt mij ook zwaar tegen. Op nieuwe gear zit maar zelden fatsoenlijke DPS, wel een bak mainstat+vit en daar moet je het dan mee doen. Soms nog een xx% skill damage of iAS/CHC/CHD maar dat is altijd of X, of Y, nooit en X en Y. Dikke thoughness is leuk maar mijn wizz speelt nog voor geen meter op T3 als ik dat vergelijk met mijn pre 2.01 Monk, die doet gewoon een bak meer damage! Overleven is moeilijk maar mijn oude gear schiet tenminste op! Ik hoop dat dit met RoS wordt opgelost en er fatsoenlijke wapens droppen. Want sinds 2.01 plvl118 -zit nu op plvl 197- heb ik nog niks fatsoenlijks gevonden!

• Axewi
FloydRaalte schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:45:
[...]

Die paragorn punten hebben ook al zo weinig nut. (of zo voelt het) Ben nu net over de 100 heen maar dan krijg je maar een paar procent CDR van als je ze alle 25 investeert. Sowieso zetten die punten niet echt zoden aan de dijk... Pleur ik wat punten in INT (geeft me dan 150 INT extra ofzo) blijkt dat dit 8000 dmg is. Muah op 250k boeit me dat ook niet echt. Ik heb nu 3% CHC, wat armor, INT en nog wat. Maar dat dit nou echt geweldig veel helpt, nee. Dan moet je wellicht richting 500 plevel gaan ofzo. Hoe ervaren jullie dat?
Ik vind het wel mee vallen, 200 ParaGON punten heb je vrij snel bereikt en het geeft toch een leuke boost.
Ik vind alleen het laatste tabje een beetje nutteloos alleen area damage is een goede, de lp/s schaalt voor geen meter (evenals loh)

Grin schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:52:
[...]

QFT
Valt mij ook zwaar tegen. Op nieuwe gear zit maar zelden fatsoenlijke DPS, wel een bak mainstat+vit en daar moet je het dan mee doen. Soms nog een xx% skill damage of iAS/CHC/CHD maar dat is altijd of X, of Y, nooit en X en Y. Dikke thoughness is leuk maar mijn wizz speelt nog voor geen meter op T3 als ik dat vergelijk met mijn pre 2.01 Monk, die doet gewoon een bak meer damage! Overleven is moeilijk maar mijn oude gear schiet tenminste op! Ik hoop dat dit met RoS wordt opgelost en er fatsoenlijke wapens droppen. Want sinds 2.01 plvl118 -zit nu op plvl 197- heb ik nog niks fatsoenlijks gevonden!
Ik vind de nieuwe opzet in principe heel erg geslaagd, omdat de focus van trifecta stats af is en je meer kunt experimenteren met andere builds en gear. Stats die je mist kan je een beetje aanvullen met paragon punten, maar voor de rest moet je creatiever zijn. En het geeft meer incentive om door te spelen. Die fatsoenlijke shit dropt al en gaat straks nog beter droppen, maar je kunt het niet vergelijken met al die legacy uber gear van 1.0.8.

Vergeet ook niet dat als je nu self found al T6 zou kunnen spelen, er straks totaal geen uitdaging meer is als RoS uitkomt en je level 70 gear aan kunt. Ik denk dat als de uitbreiding er is, het allemaal wel goed komt als je nog oude gear gebruikt. En anders wordt het misschien tijd om eens van legacy spul af te stappen. Komt je plezier in het spel misschien ten goede. ;)

Verwijderd

Deadsmell schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:06:
[...]

Vergeet ook niet dat als je nu self found al T6 zou kunnen spelen, er straks totaal geen uitdaging meer is als RoS uitkomt en je level 70 gear aan kunt.
Ho, wacht even, monsters en damage schalen ook naar lvl 70. En geloof me, T6 op lvl70 speel je niet zo maar.... ook al heb je dan je lvl 70 items.
Ze moeten bij dat Paragon systeem die puntencap eigenlijk schalen naar je level, want die cap van 50 voor int/vit is op lvl 70 natuurlijk kansloos want die paar puntjes zijn gewoon een druppel op de gloeiende plaat
[...]

Ik vind de nieuwe opzet in principe heel erg geslaagd, omdat de focus van trifecta stats af is en je meer kunt experimenteren met andere builds en gear. Stats die je mist kan je een beetje aanvullen met paragon punten, maar voor de rest moet je creatiever zijn. En het geeft meer incentive om door te spelen. Die fatsoenlijke shit dropt al en gaat straks nog beter droppen, maar je kunt het niet vergelijken met al die legacy uber gear van 1.0.8.
Amen!

Tuurlijk voelt het nu ff kut, maar uiteindelijk wordt gear-klimaat er beter van. Ipv 60% crit komen we dalijk misschien maar tot 25-30 bijvoorbeeld, maar zo hoort het eigenlijk natuurlijk ook.

• Axewi
Vandread schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:19:
Ze moeten bij dat Paragon systeem die puntencap eigenlijk schalen naar je level, want die cap van 50 voor int/vit is op lvl 70 natuurlijk kansloos want die paar puntjes zijn gewoon een druppel op de gloeiende plaat
Dat hebben ze gedaan.
Kijk maar eens bij je mainstat + vit? (weet ik niet zeker) die gaan tot oneindig.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

[...]

Vergeet ook niet dat als je nu self found al T6 zou kunnen spelen, er straks totaal geen uitdaging meer is als RoS uitkomt en je level 70 gear aan kunt. Ik denk dat als de uitbreiding er is, het allemaal wel goed komt als je nog oude gear gebruikt. En anders wordt het misschien tijd om eens van legacy spul af te stappen. Komt je plezier in het spel misschien ten goede. ;)
En ook daar ben ik het weer mee eens...
Maar toch knaagt er iets... Aangezien ik al 2 gif's heb gepost, de laatste van vandaag, om het af te leren:
Afbeeldingslocatie: http://replygif.net/i/1411.gif

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
Bosmonster schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:20:
[...]

Amen!

Tuurlijk voelt het nu ff kut, maar uiteindelijk wordt gear-klimaat er beter van. Ipv 60% crit komen we dalijk misschien maar tot 25-30 bijvoorbeeld, maar zo hoort het eigenlijk natuurlijk ook.
Ik hoop dan dat ze bepaalde abilities gaan aanpassen naar hun nieuwe 'meta' waarin ze cc willen omlaag krijgen.
Als monk wil je nml redelijk wat cc voor je tornado spam. Als dat wegvalt zie ik hele monk veranderen ;w

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

sleepwalkerbe schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:23:
[...]

Ik hoop dan dat ze bepaalde abilities gaan aanpassen naar hun nieuwe 'meta' waarin ze cc willen omlaag krijgen.
Als monk wil je nml redelijk wat cc voor je tornado spam. Als dat wegvalt zie ik hele monk veranderen ;w
En wat is er slecht aan verandering?
Ik gebruik op mijn monk ook nog steeds tornado's maar het is neit zo dat ik daar 100% van afhankelijk ben.

Ik heb zelfs al een paar keer aan gedacht om hem te wisselen voor wat anders aangezien mijn main dps nu van exploding palm komt twijfel ik er sterk over om van lightning weg te gaan.

nogmaals, alle gearing gaat draaien om skill dmg bonus en elemental bonus, hoe sneller je er nu aan gaat wennen hoe beter :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12-2025

Luukwa

o/

Wat is nog handig om snel te kopen? http://eu.battle.net/d3/en/profile/Luukwa-2575/hero/32675896
Aub geen dingen zeggen over dat de auction house morgen dicht gaat, dat weet ik wel.

Gaat me om gear en recipes, heb ongeveer 22m gold.

Soundcloud!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

(jarig!)
Luukwa schreef op maandag 17 maart 2014 @ 16:39:
Wat is nog handig om snel te kopen? http://eu.battle.net/d3/en/profile/Luukwa-2575/hero/32675896
Aub geen dingen zeggen over dat de auction house morgen dicht gaat, dat weet ik wel.

Gaat me om gear en recipes, heb ongeveer 22m gold.
Koop niks, bewaar je goud om te craften/enchanten. De meeste gear die je nu koopt vervang je toch (hopelijk) ergens na volgende week.

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Iemand nog tips voor WD builds? Poison build lijkt me wel leuk maar heb het idee dat het nog wel beter kan (en voor mn gevoel zijn Grave Injustice/Gruesome Feast een stuk minder effectief dan prepatch?)

linkje: http://eu.battle.net/d3/e...rogstar-2151/hero/1392314

Frogstar#2151

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:39
Bernd, ik speel op dit moment met veel plezier met deze setting:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Joarie-1237/hero/967323

Het enige waar ik af en toe over twijfel is de Jungle Fortitude. Wellicht dat ik daar weer terug ga op Gruesome Feast. Mijn Razor Strop belt heb ik gisteren gevonden...erg leuk! Wellicht maar eens een barb opzoeken met die healthglobe passive. Het gaat namelijk superhard in mobs, zeker met de grote pickup radius.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:42
Ik speel m'n WD met deze build: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Morrar-2803/hero/35934528

De combinatie Spirit Barrage + Rush of Essence geeft je veel mana, die je vervolgens in Acid Cloud of Zombie Bears kunt stoppen. Soul Harvest om je int een boost te geven als er veel mobs zijn. Pets zijn er vooral om me overeind te houden op HC, maar kunnen eventueel vervangen worden.

P.S. Ik speel deze build alleen solo. Kan me voorstellen dat voor groepen er betere opties zijn, bijvoorbeeld Garga vervangen voor BBV met Slam Dance.

[ Voor 17% gewijzigd door Morrar op 17-03-2014 17:29 ]

Hoppa, Born's Defiance plan geloot op hardcore. Dat gaat goed van pas komen bij het levellen. Gelijk maar even gecraft en een star ruby erin gemikt, waardoor ik nu even snel door Master ga voorheen door Expert. Ik denk dat ik morgen of overmorgen de 60 aantik met mijn derde hc karakter. :)
Deadsmell schreef op maandag 17 maart 2014 @ 18:03:
Hoppa, Born's Defiance plan geloot op hardcore. Dat gaat goed van pas komen bij het levellen. Gelijk maar even gecraft en een star ruby erin gemikt, waardoor ik nu even snel door Master ga voorheen door Expert. Ik denk dat ik morgen of overmorgen de 60 aantik met mijn derde hc karakter. :)
Lekker bezig :9

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Heb me 4e 60er vandaag op hc gekregen, nu nog me WD van ~51.

edit laat de rest nog maar ff zitten, eerst ff kijken. :P

[ Voor 67% gewijzigd door The Chosen One op 17-03-2014 18:21 ]

• klablabla
  • Registratie: Februari 2013
Bosmonster schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:23:
Volgens mij krijg je na plvl 800 alleen nog maar punten voor de eerste tab idd.
Je kan alleen punten in je main stat en vit zetten. Maar voorlopig zijn we daar nog niet.
klablabla schreef op maandag 17 maart 2014 @ 18:22:
[...]

Je kan alleen punten in je main stat en vit zetten. Maar voorlopig zijn we daar nog niet.
Dat klopt idd ... vanaf plvl 800 kan je alleen nog punten toekennen aan je mainstat of aan vitality... immers de andere items zijn allemaal maxed out..... 4x 50 punten = 200 :P * 4 tabs = plvl 800 >:)

Verwijderd

Speel SC en HC, was tijdje geleden bezig met Monk op HC, lvl 47.
Startte na de patch weer eens op, totaal verward door alle veranderingen ofzo, nieuwe abilities kiezen ed.
Enter the Crystal Colonnade oid, het was iig Act IV, face een mob, dood.
Het verdrietige verhaal van mijn 47 Monk. Back to SC.
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 18:52:
Startte na de patch weer eens op, totaal verward door alle veranderingen ofzo, nieuwe abilities kiezen ed.
Gecondoleerd. ;w

Ik zou zeggen join een HC clan (GoTHC of dVz) en speel samen dan heb je meer kans om te overleven en te heersen ;)

Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 18:52:
Niet getreurd! Sinds de patch zit je na twee dagen solo levellen weer op hetzelfde niveau, met potentieel betere gear! Of in een uurtje, als je geboost wordt. ;)

Verwijderd

Leuk dat verschil onder de spelers, HC trekt mij totaal niet. Wil niet zeggen dat ik niet hardcore kan/wil gamen, maar vind het niet passen bij het idee van vele uren in een char stoppen en lange tijd jagen op gear. Een jaar lang farmen om een set compleet te krijgen vind ik vet, maar dood gaan en je char kwijt zijn na een maand spelen vind ik gewoon weg geen fun. Ieder zijn ding. :)
De game heeft mij iig weer goed te pakken sinds de patch, en na lange tijd niet gespeeld te hebben zit ik weer vol in de game. ^^

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hmmm, vandaag al m'n dure gems verkocht en er 200m aan overgehouden. Prima bedrag om RoS mee in te gaan gok ik, helemaal aangezien Marquise daar de nieuwe standaard wordt qua gems.

Ben nog wel heel erg in dubio over wat ik wil spelen als ''main''. Wil echt vol voor 1 char gaan, en eigenlijk ook een Thunderfury scoren waardoor m'n DH eigenlijk al afvalt.

Denk dat ik toch maar als eerste een Crusader ga levellen (zoals zovelen.. :P ). Wou eigenlijk deze week nog even een 2de Barb levellen met de hoop om zo wat goeie str drops te scoren voor m'n Crusader. Maar weet ook niet of dat nou zo handig is.

Meh, keuzes :D

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008

Megalodon86

Enzyme X

De RNG is zwaar tegen me... steeds vindt m'n hele party organs (bij de ubers) en ik niet... boehoe! Heeft MF daar nog effect op eigenlijk?

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
Megalodon86 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 21:34:
De RNG is zwaar tegen me... steeds vindt m'n hele party organs (bij de ubers) en ik niet... boehoe! Heeft MF daar nog effect op eigenlijk?
Alleen de difficulty. Van 25% op T1 tot 50% op T6

TheS4ndm4n#1919

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Las Vegas schreef op maandag 17 maart 2014 @ 21:23:
Ben nog wel heel erg in dubio over wat ik wil spelen als ''main''. Wil echt vol voor 1 char gaan, en eigenlijk ook een Thunderfury scoren waardoor m'n DH eigenlijk al afvalt.
Je kunt een DH met meleewapens spelen, want skills met Grenades en Bolas volgens mij hebben geen xbow/ bow-vereiste. Je pigeonholed jezelf er natuurlijk wel behoorlijk mee, maar technisch gezien kun je gaan voor een Thunderfury op een DH :>

D3 char(s)

• Inhumanous
Nog even een vraagje over RoS, ik weet niet of die hier gesteld mag worden maar ik doe het lekker toch :P

Je kan nu ook toch soort van Pets (companions) krijgen. Zijn deze doormiddel van monster drops te krijgen of moet je hiervoor questen of ze simpelweg gewoon kopen?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Er is maar 1 vanity pet en die krigj je als je de (digital) CE besteld/koopt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09-2025
Even uit nieuwsgierigheid. Hoelaat gaat de AH eigenlijk down vandaag?

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Blue:
The gold and real-money auction houses are currently scheduled to shut down in all gameplay regions at approximately 3:00 a.m. PT on Tuesday, March 18. Please note that this schedule may change and that the auction houses could be shut down a little earlier or later on March 18.
Als ik me niet vergis is dat rond 11:00 ofzo hier.

Verwijderd

NastyNickNL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 07:36:
Even uit nieuwsgierigheid. Hoelaat gaat de AH eigenlijk down vandaag?
3am staat op de site maar ik durf niet uit zekerheid te zeggen als da onze tijdzone is of die van US.

• Inhumanous
hhhmmm sta in dubio toch maar mijn normale editie cancelen en de digital CE aanschaffen voor dezelfde prijs ? alleen geen doosje thuis dan.

Verwijderd

Inhumanous schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 07:39:
hhhmmm sta in dubio toch maar mijn normale editie cancelen en de digital CE aanschaffen voor dezelfde prijs ? alleen geen doosje thuis dan.
ik heb die ook gekocht met wat verkopen van wat gold >:)

• Inhumanous
waar heb jij hem gekocht ? en wat zijn beetje betrouwbare site's die hun keys optijd leveren voor een leuke prijs

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09-2025
komt er ook een nieuwe ROS topic? ;)

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• EricNL
  • Laatst online: 24-09-2025
NastyNickNL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 07:51:
komt er ook een nieuwe ROS topic? ;)
Ik denk dat we gewoon hier in verder gaan, toch?
Hoe ging dat in de WoW-topics met de expansions?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Het enige waar ik met spanning op zit te wachten is lvl 70, nieuwe act en de nieuwe bounties/challenges.
Om eerlijk te zijn kan de Crusader mij een beetje gestolen worden ;)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Inhumanous schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 07:43:
waar heb jij hem gekocht ? en wat zijn beetje betrouwbare site's die hun keys optijd leveren voor een leuke prijs
Wat dacht je van Battle.net? :P

Mad-Matt schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 07:59:
Het enige waar ik met spanning op zit te wachten is lvl 70, nieuwe act en de nieuwe bounties/challenges.
Om eerlijk te zijn kan de Crusader mij een beetje gestolen worden ;)
Crusader lijkt me juist een heel tof karakter. Zou wel eens een goeie kunnen zijn voor hardcore.

Maar ik ga volgende week eerst eens mijn hc wiz naar level 70 brengen, Act V uitspelen en flink wat nieuwe mats en gems verzamelen voor de rest van mijn hc karakters. Daarna waarschijnlijk binnen een dag de Crusader solo naar de 60 70 brengen. :)

[ Voor 55% gewijzigd door Deadsmell op 18-03-2014 08:04 ]

• Inhumanous
Deadsmell schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 07:59:
[...]

Wat dacht je van Battle.net? :P
vind het een beetje onzin om 60 euro neer te tellen voor de CE digitaal

ik heb blizzard al genoeg gespekt en heb nog zoon 40 euro over op me paypal dus wou die eerst even opmaken :P
Ach boeie, ik heb stukken gear gekocht die drie keer zo duur waren. :P Je hebt hem dan wel op de dag van release binnen en kunt gelijk spelen (als de servers het vol houden).

Je kunt hem jezelf ook giften via een US account. Dat scheelt je weer een aardig bedrag.

[ Voor 24% gewijzigd door Deadsmell op 18-03-2014 08:05 ]

• EricNL
Misschien een slim plannetje voor na de release van RoS?

Voor RoS:
- Als je Diablo al gekilled hebt voor je gratis legendary, reset dan je quests éénmaal.
- Rush tot je weer bij Diablo bent maar kill hem niet.
Na RoS:
- Knal je character naar level 70 in CotA (als dat dan nog effectief is)
- Sloop Diablo voor een gratis Level 70 Legendary?

Misschien nog een handige tip voor de die-hards, maar die normaliter wel tijdens kantoortijden werken:
- Neem niet op 25-03-2014 vrij, maar op 26-03-2014. Het zal ongetwijfeld een gekkenhuis worden, met een hoop errors, login problemen etc op release dag.

[ Voor 28% gewijzigd door EricNL op 18-03-2014 08:10 ]

• Inhumanous
ja opzich heb ik geen problemen mee om bij blizzard te bestellen. alleen er is 1 maar. ik wil met paypal betalen en dat gaat niet zolang er geen creditcard aan me paypal gekoppeld is helaas :(

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

EricNL, zou een mooi plan zijn als het werkt.

Inhumanous schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:07:
ja opzich heb ik geen problemen mee om bij blizzard te bestellen. alleen er is 1 maar. ik wil met paypal betalen en dat gaat niet zolang er geen creditcard aan me paypal gekoppeld is helaas :(
Hoezo maakt dat uit? Je kunt toch ook je bankrekening aan Paypal koppelen?

• Inhumanous
ben op dit moment in het buitenland voor me werk tot 4 april geen pasje bij alleen creditcard van de zaak die ik uiteraard niet mag gebruiken ^^

Verwijderd

Inhumanous schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 07:43:
ik heb hem gewoon via battle.net gekocht ik ga het riseco nie aan voor gebant te worden voor een goedkopere key :D

• EricNL
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:13:
[...]

ik heb hem gewoon via battle.net gekocht ik ga het riseco nie aan voor gebant te worden voor een goedkopere key :D
Afbeeldingslocatie: http://j14.org.il/wp-content/uploads/2012/07/confused-meme.jpg

Sinds wanneer kan je gebanned worden voor een goedkopere key die niet direct gekocht is via battle.net?

[ Voor 14% gewijzigd door EricNL op 18-03-2014 08:17 ]

• Inhumanous
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:13:
[...]

opzich heb ik ook weer geen moeite om ietsje meer te betalen (tenslotte spek je de pot voor diablo updates ermee ) alleen wil ik hem nog liever vandaag als morgen aanschaffen wat dus niet gaat omdat ik geen creditcard gekoppeld heb. helaas zijn er geloof ik ook geen andere optie's om hem via battle net aan te schaffen

• RocketKoen
EricNL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:07:
Misschien een slim plannetje voor na de release van RoS?

Voor RoS:
- Als je Diablo al gekilled hebt voor je gratis legendary, reset dan je quests éénmaal.
- Rush tot je weer bij Diablo bent maar kill hem niet.
Na RoS:
- Knal je character naar level 70 in CotA (als dat dan nog effectief is)
- Sloop Diablo voor een gratis Level 70 Legendary?

Misschien nog een handige tip voor de die-hards, maar die normaliter wel tijdens kantoortijden werken:
- Neem niet op 25-03-2014 vrij, maar op 26-03-2014. Het zal ongetwijfeld een gekkenhuis worden, met een hoop errors, login problemen etc op release dag.
1 kleinigheidje. Op die manier kun je Act 5 niet in.
En die moet je volgens mij uitspelen om de meest lucratieve game mode, adventure mode, te unlocken.
EricNL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:17:
[...]

[afbeelding]

Sinds wanneer kan je gebanned worden voor een goedkopere key die niet direct gekocht is via battle.net?
Er zijn shops die bijvoorbeeld Russische keys verkopen. Dan is je game straks ineens in het Russisch na een patch.
Andere kopen gift-keys met gestolen creditcards. Blizzard bant alle account die die keys gebruiken.

Er zijn genoeg betrouwbare shops overigens, ik koop bijna al mijn games op die manier. Alleen RoS heb ik niet echt heel goedkoop gezien.

[ Voor 27% gewijzigd door RocketKoen op 18-03-2014 08:21 ]

TheS4ndm4n#1919

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Waarom zou je niet Act 5 in kunnen?

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Sja kan niet eens ontkennen dat dat niet waar is, het is in het verleden wel vaker gebeurd dat mensen een permban kregen omdat de key retailer waar ze hun key vandaan hadden shabby of onvalide is, overigens is Blizz niet de enige die dat doet hoor, ArenaNet(GuildWars 2) heeft dat ook gedaan met veel shops die losse keys verkochten en die niet geauthoriseerd waren.
Inhumanous schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:17:
[...]

opzich heb ik ook weer geen moeite om ietsje meer te betalen (tenslotte spek je de pot voor diablo updates ermee ) alleen wil ik hem nog liever vandaag als morgen aanschaffen wat dus niet gaat omdat ik geen creditcard gekoppeld heb. helaas zijn er geloof ik ook geen andere optie's om hem via battle net aan te schaffen
Battle.net Balance is het toverwoord hier, koppel je paypal aan je battle net account onder payment opties en koop dan de uitbreiding ( of als omweg stort het eerst via paypal in je battle.net balance die aan je account hangt vanaf paypal. )

[ Voor 38% gewijzigd door ShadowBumble op 18-03-2014 08:22 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

crap dubbel post !

[ Voor 96% gewijzigd door ShadowBumble op 18-03-2014 08:21 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• RocketKoen
Mad-Matt schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:19:
Waarom zou je niet Act 5 in kunnen?
Omdat je daar act 4 voor moet uitspelen. En dus Diablo killen.
Als je wacht tot lvl 70 voor de legendary van diablo, kun je tot die tijd A5 dus niet in.

Bedenk me net dat je mee zou kunnen in de game van een clanmate.

TheS4ndm4n#1919

• EricNL
RocketKoen schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:18:
[...]

1 kleinigheidje. Op die manier kun je Act 5 niet in.
En die moet je volgens mij uitspelen om de meest lucratieve game mode, adventure mode, te unlocken.
Ik denk dat je m'n punt niet snapt.

- Je zorgt dat Diablo "geprepared is"
- Je levelt van 60 naar 70 in CotA (= Act 1)
- Je killed Diablo voor een Legendary (hopelijk level 70).

Ik weet natuurlijk niet of je dan een level 70 legendary gaat krijgen, maar het is het proberen waard toch. En als ze CotA niet nerfen, dan verwacht ik dat je binnen no-time van 60 naar 70 gaat.

[ Voor 7% gewijzigd door EricNL op 18-03-2014 08:23 ]

• RocketKoen
EricNL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:22:
[...]

Ik denk dat je m'n punt niet snapt.

- Je zorgt dat Diablo "geprepared is"
- Je levelt van 60 naar 70 in CotA (= Act 1)
- Je killed Diablo voor een Legendary (hopelijk level 70).

Ik weet natuurlijk niet of je dan een level 70 legendary gaat krijgen, maar het is het proberen waard toch.
Ik snap het. Alleen als ik een expansion koop is het 1e wat ik wil doen de nieuwe content uitproberen.
Jouw manier is een goede om snel een lvl 70 leg te krijgen. Maar ik heb liever plezier :P

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 92 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]