"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
YouTube: Diablo III: What's New in Patch 2.0.1Thompson schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 15:36:
Ok ik heb denk ik al bijna een jaar niet gespeeld. Waar kan ik het beste kijken om weer "up to speed" te raken met betrekking tot de belangrijkste veranderingen?
Zag ineens m'n friendslist weer vol met mensen die D3 aan het spelen zijn en begrijp dat er veel veranderd is, nu kriebelt het bij mij toch ook wel weer een beetje om weer te spelen.
Nieuwe classes, levels, AH changes etc etc?
http://diablo.incgamers.c...utorial-welcome-back-hell
http://diablo.incgamers.c...epare-for-reaper-of-souls
http://diablo.incgamers.c...ablo-3-v2-0-1-patch-notes
ps. na lang wikken en wegen (intern anyway) ga ik toch maar gewoon voor de RoS C.E. (amazon). Beetje duur maar !@#$ it...
[ Voor 6% gewijzigd door The Chosen One op 08-03-2014 16:12 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ja dat ging wel lekker inderdaad!Edwin__ schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 00:09:
Na de update weer begonnen met spelen.
Ik moet toegeven dat het spel een heel stuk leuker nu al is. Veel meer mensen weer online, drops zijn spannender. Niveaus zijn beter.
Een set bracers gevonden met wel een heel erg handige special effect.
Spawned een elite pack als een shrine pakt. Geeft je een groot voordeel met de hoeveelheid gele die er vallen
Dit werkt inderdaad primaVandread schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 14:53:
[...]
Zijn hele topics voorOnline Gamekeys kopen - Deel II
Maar gift hem gewoon aan jezelf via een aparte US account: nu al een stuk of 10 keer genoemd in dit topic
Vandread in "[Multi] Diablo 3 - Deel 31"
Het is even een aanpassing ja. Vooral omdat Lifesteal niet meer werkt.Kees schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 16:07:
Die nieuwe patch is wel gek.. met DPS gear op haal ik ~162k dps / 528k toughness / 81k HP, met 3 items vervangen haal ik 67k dps, 1,126M toughness / 163k hp
Ook een leuke belt gevonden; zodra je een container (chest, corpse etc) opent cast je haunt op 5 enemies, dus ik open alles wat ik tegenkom, en vaak zijn de mobs al half dood als ze bij me zijn
Nieuwe items hebben ook veel minder critdmg/critrate. Maar wel veel main basic stats (INT/VIT/STR/DEX)
En veel meer items die +8-15% dmg geven op 1 skill of 1 element.
+1-8 damage geeft meer total damage dan bijv 20-50 dex (of wat dan ook).
Is daar een bepaalde formule/verhouding voor?
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
+harde damage past je basis-swing aan. Daarna komt:The Chosen One schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 17:39:
Hoe verhoudt een + damage item zich tot andere dingen e.g main stat?
+1-8 damage geeft meer total damage dan bijv 20-50 dex (of wat dan ook).
Is daar een bepaalde formule/verhouding voor?
* Dex/int/str
* Crit-chance
* Crit-damage
* Attack speed
+dmg kan met hoge speed meer opleveren, maar als je veel crit chance hebt, is het vaak beter om voor crit te gaan.
Voorbeeld:
500-1500 swing, 1 swing per seconde. 1000dps
mainstat increase damage by 100% = 2000dps
Crit chance = 20% voor 100% dmg = 2400dps
gooi ik dan 130dmg (rooie gem) bovenop min & max dmg, dan kom ik op: 2712dps.
gooi ik ipv roode gem, 100% crit dmg er op, dan kom ik op: 2800dps
Met echter maar 10% crit chance, dan kom ik op: 2400dps met de groene gem, en 2483 voor de rode gem.
Hier zou ik voor oppassen. In WoW was dit ook even een rage met gametime gekocht met CC. Blizzard schijnt echter iedere code waarvan het geld wordt geteruggeclaimed of niet ge-ind kan worden in te trekken en te verwijderen van accounts. Waardoor je niets hebt na een tijdje, en wel je geld kwijt bent.RocketKoen schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 14:09:
[...]
Dan zijn er ook nog de winkels die gestolen creditcards ect gebruiken om games te kopen, en de keys online doorverkopen om het wit te wassen.
Daarnaast heb ik mensen gepermabanned zien worden in WoW die een groot aantal van deze speeltijd codes hadden gekocht en gebruikt op hun account.
Inderdaad, ik heb er ook bakken met Vitality bijgekregen door slechts een handvol items te vervangen. Mijn DH heeft nu nog steeds 420k dps, zoals voor de patch, maar wel met 1,3M Toughness en 94k hp. Heerlijk.Kees schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 16:07:
Die nieuwe patch is wel gek.. met DPS gear op haal ik ~162k dps / 528k toughness / 81k HP, met 3 items vervangen haal ik 67k dps, 1,126M toughness / 163k hp
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Ben een nieuwe SC Monk begonnen (had enkel een HC monk) en ben nu lvl 23 en heb al 7 legendaries gevonden
Want a cookie?!
Erg erg erg lastig op deze moeilijkheid, ik heb het gevoel dat ik nu vast zit in de caverns voorbij Wortham.
[ Voor 7% gewijzigd door Umbrah op 08-03-2014 21:10 ]
Precies.Dennism schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 18:02:
[...]
Hier zou ik voor oppassen. In WoW was dit ook even een rage met gametime gekocht met CC. Blizzard schijnt echter iedere code waarvan het geld wordt geteruggeclaimed of niet ge-ind kan worden in te trekken en te verwijderen van accounts. Waardoor je niets hebt na een tijdje, en wel je geld kwijt bent.
Daarnaast heb ik mensen gepermabanned zien worden in WoW die een groot aantal van deze speeltijd codes hadden gekocht en gebruikt op hun account.
Die winkels zijn trouwens makkelijk te herkennen. Ze werken namelijk door jou de code te "giften" via steam, origin of battle.net.
Het nadeel voor de klant is dat blizzard enz. precies kunnen zien welke key gekocht is met een gestolen CC.
Mijn WoW account is ook op die manier gebanned. Maar dan omdat iemand mijn account had gehacked (die al 2 jaar inactive was) en hem had geactiveerd met een gestolen CC.
win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam
Right on! Na een rondje facturen betalen afgelopen week dacht ik ook, f*ck it ik ga nu eens iets leuks kopen en heb dan ook maar de CE besteldThe Chosen One schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 16:11:
ps. na lang wikken en wegen (intern anyway) ga ik toch maar gewoon voor de RoS C.E. (amazon). Beetje duur maar !@#$ it...
Clowns to the left of me, Jokers to the right
- de extra spullen voor WoW en SC2 boeien mij persoonlijk niet
- de soundtrack zit in de game en ga ik niet thuis of in de auto beluisteren
- het artbook is leuk maar na 10 minuten erdoor bladeren heb ik het gezien
- de making-of en de game op een fysiek schijfje, werkt mijn DVD-drive nog ?
Ik koop hem deze keer wel digitaal, voor mij is het de dubbel zo hoge prijs niet waard.
Kan iemand me nou vertellen wat het voordeel is van de game op Torment en hoger zetten? Volgens de slider geeft het je geen extra magic find, alleen meer exp en gold. Of zijn er nog andere voordelen?
Ook lijkt me leuk om een keer met 4 man keep depths of zo te gaan farmen, m'n WD heeft 110k dps, met redelijk wat extra cold damage en extra Spirit Barage damage, dus torment moet makkelijk kunnen
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik heb ze binnen de NLse spelers nog niet gezienPentiummania schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 23:24:
Zijn hier mensen die al iets van 400-500 Paragon level zijn misschien ?
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Edit: Zo te zien is het niks, misschien houd ik hem nog wel voor als ik een andere char begin.
[ Voor 27% gewijzigd door Tumbler op 09-03-2014 12:34 ]
Primary stats zijn negen van de tien keer strength en vit plus iets als resistance to all of +X% damage op een bepaalde skill. Secondary stats zijn zaken als een whopping +1 to pickup radius, +X life after kill of +50 XP per kill. Kansloos dus.
Het geeft mij het gevoel dat iedere rare hetzelfde is dankzij Loot 2.0. Echt geweldige/bijzondere/opvallende/aparte items lijken niet meer mogelijk, omdat je maar een beperkt aantal primary stats hebt.
De grotere rol die legendaries spelen is overigens wel een positieve toevoeging, hoewel ik er nog niet echt heb van kunnen genieten. Mijn barb vindt, net als voor de update, vrijwel uitsluitend two-handed weapons als legendary, die natuurlijk allemaal waardeloos zijn.
Wat betreft de nieuwe primary/secondary stats ben ik het deels met je eens. Het is op dit moment bijvoorbeeld erg lastig om goede amulets/gloves/bracers te vinden/craften omdat je maar een beperkt aantal random rolls krijgt voor affixes die er op moeten zitten. Sommige affixes krijg je inderdaad 9 van de 10 keer hetzelfde. Maar goed, rares zijn ook niet zo bijzonder, het gaat nu veel meer om legendaries en dat is een goede zaak.
Waar ik overigens wel op hoop is dat Blizzard een functionaliteit toevoegt waarbij je zelf kunt instellen op welke class Loot 2.0 wordt ingesteld, zodat je bijvoorbeeld kunt gaan farmen op een Demon Hunter maar dat er loot dropt alsof je met een Barb speelt. Je farmt doorgaans natuurlijk het liefst op je character die daar het meest efficiënt in is, maar die heeft logischerwijs ook minder behoefte aan een upgrade. Als ik nu een upgrade wil vinden voor mijn Barb, moet ik ook met mijn Barb spelen, terwijl mijn DH of Wiz zeker drie keer zo snel door monsters heen knallen.
[ Voor 18% gewijzigd door Rone op 09-03-2014 14:00 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080
win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam
Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood
Dit is inderdaad waar ik nu ook tegenaan loop. In de eerste paar uur dat je bezig bent vind je zeker wel rares die beter zijn dan wat je hebt, maar in de uren daarna zijn het toch alleen maar de legendaries waar je nog op zit te wachten. Of misschien een rare met +xx% damage to xx skill met goede stats, maar daar blijft het dan ook wel bij. En als je dan solo op 1 legendary per uur uitkomt wordt het alsnog een pijnlijke grind. Zeker als die legendary dan nog crap is ookRone schreef op zondag 09 maart 2014 @ 13:56:
Wat betreft de nieuwe primary/secondary stats ben ik het deels met je eens. Het is op dit moment bijvoorbeeld erg lastig om goede amulets/gloves/bracers te vinden/craften omdat je maar een beperkt aantal random rolls krijgt voor affixes die er op moeten zitten. Sommige affixes krijg je inderdaad 9 van de 10 keer hetzelfde. Maar goed, rares zijn ook niet zo bijzonder, het gaat nu veel meer om legendaries en dat is een goede zaak.
Waar ik overigens wel op hoop is dat Blizzard een functionaliteit toevoegt waarbij je zelf kunt instellen op welke class Loot 2.0 wordt ingesteld, zodat je bijvoorbeeld kunt gaan farmen op een Demon Hunter maar dat er loot dropt alsof je met een Barb speelt. Je farmt doorgaans natuurlijk het liefst op je character die daar het meest efficiënt in is, maar die heeft logischerwijs ook minder behoefte aan een upgrade. Als ik nu een upgrade wil vinden voor mijn Barb, moet ik ook met mijn Barb spelen, terwijl mijn DH of Wiz zeker drie keer zo snel door monsters heen knallen.
Verwijderd
Blijkt dat Natalya nu dus exact dezelfde naampjes gebruikt voor in haar nieuwe set (Natalya's Vengence), maar dat Vengence en Solace verder niet met elkaar te mix en matchen zijn
Toch maar even met de oude footprints blijven rondlopen want 7% CHC laat ik liever niet liggen.
ik vermoed dat HF ringen ook niet meer potentieel de beste ringen ingame zijn x (as originally intended),cq zinloos ubers te doen of zijn er andere ervaringen ?
Een ander punt van kritiek; ik mis het progressie gevoel op je char (zeker in HC) als je eenmaal uitgerust bent.. het zou leuk zijn als je aan iets anders dan elite kills/gear en deeps de progressie/lifespan van je char kunt zien
Tenslotte is er naast XP qua items geen incentive om in difficulty te progressen aangezien hogere dropchance niet opweegt tegen hogere killspeed. Dat was al een zwak punt.
de quest voor de next legendarie met verrassende stats houdt het vooralsnog gelukkig nog boeiend. Als ik m'n SC gear verkoop kijken wat RoS gaat brengen.
[ Voor 8% gewijzigd door Deegeeooh op 09-03-2014 16:57 ]
Verwijderd
En de zon schijnt ook nog....keuzes
Ik snap niet wat je zegt, want je zegt eerst dat het saai is, en je erkent dus dat het moeilijker kan, maar dat doe je niet, want je wilt liever snel killen?Deegeeooh schreef op zondag 09 maart 2014 @ 16:44:
Tenslotte is er naast XP qua items geen incentive om in difficulty te progressen aangezien hogere dropchance niet opweegt tegen hogere killspeed. Dat was al een zwak punt.
Ja, dan kan Blizzard wel zoveel incentives (...) er tegenaan gooien als ze willen, maar als er mensen zijn die niet langer dan 10 minuten in map willen zitten....tja, wat doe je dan?
Trouwens, het progressen in difficulty verandert niet alleen droprate, maar naar mijn idee valt er ook meer te verdienen aan goud. Waardoor je weer meer zou kunnen craften.
Speel vooral HC momenteel, dus als er geen incentive is om hogere dif te spelen, dan blijf je dus hangen op een niveau waar je alles facerolled... dat vond ik altijd al zwak.[...]
Ik snap niet wat je zegt, want je zegt eerst dat het saai is, en je erkent dus dat het moeilijker kan, maar dat doe je niet, want je wilt liever snel killen?
Gold heb ik nog genoeg dus dat is ook niet genoeg drijfveer om het spannend te maken.
Qua killspeed bedoel ik dat de increased% op legendary niet opweegt tegen een hogere killspeed op een lager dif setting.
[ Voor 12% gewijzigd door Deegeeooh op 09-03-2014 17:02 ]
Verwijderd
Ik zit alleen een beetje met mijn andere characters. Hoe kan ik nu, bijvoorbeeld een Monk of Barbarian, ook snel een beetje 'op niveau' krijgen? Ik bedoel, er dropt genoeg, dus qua gear (om een beetje casual te kunnen spelen), zal dat wel snel genoeg gaan. Maar ik heb nu behoorlijk wat uren gespeeld op mijn DH, is er een manier om een nieuwe char ook snel 'leuk' te krijgen?
http://www.twitch.tv/kungentv
http://www.twitch.tv/moldran
Leuk dat Kungen weer begonnen is met D3 streamen, beetje normale kerel tenminste
hahaha Kungen ging de pijp uit
[ Voor 9% gewijzigd door Vandread op 09-03-2014 18:37 ]
Vind ook dat de mage behoorlijk OP is, ik ren overal zo door heen met mn beam of light ding.
Vandaag van level 9 naar 32 gegaan en ongeveer 4/5 legendarys gevonden.
Op lage levels zijn ze ook leuk hoor. Gewoon de moeilijkheid hoger zetten als het niet uitdagend genoeg is.SyS_ErroR schreef op zondag 09 maart 2014 @ 18:25:
Mijn Demon Hunter is nu lvl 59. Levellen op deze manier gaat nog vrij snel.
Ik zit alleen een beetje met mijn andere characters. Hoe kan ik nu, bijvoorbeeld een Monk of Barbarian, ook snel een beetje 'op niveau' krijgen? Ik bedoel, er dropt genoeg, dus qua gear (om een beetje casual te kunnen spelen), zal dat wel snel genoeg gaan. Maar ik heb nu behoorlijk wat uren gespeeld op mijn DH, is er een manier om een nieuwe char ook snel 'leuk' te krijgen?
Wat sneller levelen van een alt betreft: Een zo hoog mogelijk level Ruby in een wapen met een socket stoppen.
Je kunt de tweakers community opzoeken en daar een request voor sturen. Zit je eenmaal in de community kun je vanuit daar aan een clan toegevoegd worden.Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2014 @ 18:19:
@Vidra, ik zie geen mogelijkheid om je een pm te sturen. Op Tweakers en op Solidarity Gaming niet. Heb dus geen idee hoe ik je moet vragen me te adden aan de clan..
Battle.net || Strava
Verwijderd
Ok, duidelijk, bedankt.retlaw schreef op zondag 09 maart 2014 @ 19:55:
[...]
Je kunt de tweakers community opzoeken en daar een request voor sturen. Zit je eenmaal in de community kun je vanuit daar aan een clan toegevoegd worden.

sledgefist dual wield. Zelfs met alleen die nieuwe heb je al superveel procs
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Gratz! Mooi wapen hoor.Bokkie schreef op zondag 09 maart 2014 @ 22:25:
Had al paar wapens gevonden, maar vanavond was wel een lekkere
[afbeelding]
ook meteen op ah een ouder model gehaald voor de offhand voor de fun
Battle.net || Strava
Loot 2.0 is wat mij betreft een grote vooruitgang. Ik heb zelf alleen sterk het vermoeden dat als de AH straks weg is, het wel erg lastig kan worden voor mensen om bijv. een complete set bij elkaar te halen.
In Diablo 2 kon je dan onderling nog ruilen, maar aangezien alle legendaries account bound zijn word dat nu wat lastig.
Iemand enig idee of ze hier iets over hebben gezegd? Ik mis die handelsgeest een beetje!
De AH is ruk, absoluut. Maar helemaal niet meer kunnen ruilen of handelen, mwah...
Ik had eerder op de dag al een Fist of Az'turrasq gevonden die Exploding Palm damage naar 80% bracht ipv 20% dus die is erg lekker om te farmen.
Nu ook wel eindelijk een build gevonden die lekker snel aanvoelt
Voor beide wapens doe ik dezelfde build http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#WSZdkf!XbU!bcYbaa alleen voor Az'turrasq wissel ik ltk voor exploding palm.
Na een tip op TS (weliswaar niet voor mij, maar goede tips blijven goede tips
Nu nog een beetje fatoenlijke rolls krijgen erop, maar ik weet even niet meer wat er werd geadviseerd daarover.
Overige gear op de monk is nog niet zo super, maar de toughness is wel lekker.
Ik moet nog wel meer crafting mats gaan farmen...mijn tears zijn op.
[ Voor 7% gewijzigd door _Peter2_ op 10-03-2014 07:38 ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Als je in Party speelt kun je binnen 2 uur de gelootte legendary met de (op dat moment huidige) party members ruilen.Rem schreef op maandag 10 maart 2014 @ 04:33:
Ben net als zovele anderen de draad weer aan het oppakken.
Loot 2.0 is wat mij betreft een grote vooruitgang. Ik heb zelf alleen sterk het vermoeden dat als de AH straks weg is, het wel erg lastig kan worden voor mensen om bijv. een complete set bij elkaar te halen.
In Diablo 2 kon je dan onderling nog ruilen, maar aangezien alle legendaries account bound zijn word dat nu wat lastig.
Iemand enig idee of ze hier iets over hebben gezegd? Ik mis die handelsgeest een beetje!
De AH is ruk, absoluut. Maar helemaal niet meer kunnen ruilen of handelen, mwah...
Des te meer reden om een clan/community te joinen, en ergens gezellig aan te sluiten om Teamspeak! Geloof me, je lacht je stuk!
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Diezelfde zeurpieten die vonden dat de AH weg moest... tja kan me die discussie een maandje geleden nog wel herinneren. Nog even en dan zal na RoS het fanatisme wel wat wegebben.... de fanatiekere spelers mogen het dan doen met weken farmen in de hoop dat er iets zinvols gaat vallen *fat-chance*Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2014 @ 16:56:
voor die zeurpietten die het nu al niet meer zien zitten hebben ze toch adventure modus aangekondigd?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Maakt denk ik weinig uit._Peter2_ schreef op maandag 10 maart 2014 @ 08:52:
Wat is op dit moment de handigste manier om wat legs proberen te verzamelen? Maakt het nog uit?
Ik doe keep depts lvl 2, veel elites, veel wites, veel breakable objects en shrines (met de nemesis bracers)
Gister een wizard en witchdocter naar lvl 60 gebracht op hardcore.
Helaas is de wizard al een kopje kleiner, maar de witchdocter leeft nog
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
leuk wapen IDDBokkie schreef op zondag 09 maart 2014 @ 22:25:
Had al paar wapens gevonden, maar vanavond was wel een lekkere
[afbeelding]
ook meteen op ah een ouder model gehaald voor de offhand voor de fun
Nu op zoek naar een WKL, en een Wyrdward. Sexy times.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
De legendarys vliegen om mijn oren!
Op welke moeilijkheidsgraad speel je, dit verschilt namelijk nogal in hoe snel je overal doorheen blaast.Luukwa schreef op zondag 09 maart 2014 @ 18:50:
Ben sinds gisteren ook weer begonnen, moet zeggen dat de legendarys me om de oren vliegen..
Vind ook dat de mage behoorlijk OP is, ik ren overal zo door heen met mn beam of light ding.
Vandaag van level 9 naar 32 gegaan en ongeveer 4/5 legendarys gevonden.
Tijdens het lvlen gaat het sowieso al wat gemakkelijker dan later.
Verder is er nu de 50% exp buff, dat helpt wel lekker mee met lvlen
Inmiddels is mijn Monk lvl 39, na een uurtje of 6 spelen.
Want a cookie?!
Hoewel de exp van torment3 absurd is, kan ik een nieuwe leveler het afraden... omdat je veel meer exp krijgt, ga je veel minder ver qua tijd/levels. Ik heb nog "maar" twee leveling-legs gevonden en beiden waren binnen een half uur gewoon obsolete...
Zodra expansion hit ga ik m'n crusader "gewoon" levelen. Als in: niet absurd moeilijk (maar met goddelijke exp).
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 14-04 22:20
Hardware Fanaat
Als jullie vanavond weer ruimte hebben voor een pullpalm monk houd ik me aanbevolen.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Niemand van tweakers community online of niemand die de chat meer joined ofzo ?
Ik heb wat plans en heb wat gear gecraft en nu lijken mijn stats zoals strength, vitality, toughness en healing hoger als die van kongor. Maar dat lijkt me sterk. Heb het hem al gevraagd maar geen antwoord jammergenoeg.
Hier een plaatje van me gear ( doe het maar even zo ivm met updaten enzo, er is nergens meer echt een goeie plek op het moment naar mijn weten)

Hier die van kingkongor ter vergelijking

Ik zal wel weer wat over het hoofd zien misschien.
Ik kan btw het plaatje met de gear die kongor draagt er ook wel bij doen maar dan worden het misschien net teveel plaatjes.
[ Voor 8% gewijzigd door Pentiummania op 10-03-2014 10:33 ]
- Blaat
Hardware Fanaat
Edit: Ter vergelijking, in mijn armory van mijn monk staats een toughness van 1,5m terwijl ik ingame een toughness van 3,5m heb. Dat is nogal een verschil.
[ Voor 35% gewijzigd door Blaat op 10-03-2014 10:35 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Je Plvl's en skills worden in de char screen niet meegerekend terwijl je die dus ingame wel ziet, dus als je wilt vergelijken moet je jouw char screen met die van Kongor vergelijkenWolf schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:34:
Je ingame DPS en toughness zijn altijd een stuk hoger dan in de character screens. Deze vergelijking kan je zo niet maken want die is misleidend.
Edit: Ter vergelijking, in mijn armory van mijn monk staats een toughness van 1,5m terwijl ik ingame een toughness van 3,5m heb. Dat is nogal een verschil.
Movies: letterboxd
Damage iig een heel stuk lager, ben dan wel beniewd door welke gear dat dan zou kunnen komen.50k meer damage, unbuffed ?
Ik had me WH niet aan daarmee haal ik 222k damage, even nog 1 keer checken voor de zekerheid.

homingpads geloot
[ Voor 40% gewijzigd door Pentiummania op 10-03-2014 11:26 ]
Countess Julia's Cameo
Met daarop:
Prevent all Arcane damage taken and heal yourself for 20–25% of the amount prevented.
Gelijk even getest en je kan inderdaad gewoon stil staan in de arcane beams.
Verder is het een stuk moeilijker dan de beta, daar kon ik met mijn barb de hoogste moeilijksheidgraad doen, nu moet ik 1 of 2 lager door die lifesteal die een stuk minder is.
De reset quest is ook wel handig met die gegarandeerde drops, met 3 chars al bij de SK aangekomen en 5 legs erbij.
[ Voor 10% gewijzigd door pstalman op 10-03-2014 11:49 ]
@Pentiummania
Volgens mij moet je zo'n community chat actief joinen.
Ik zit standaard bv al in de SG clan chat en dan ook nog eens een community chat erbij word wellicht wat veel van het goede...
Met die Homming pads kan je mooi crypt runs doen
Hele armory is gaar momenteel, ze moeten die echt eens met de patch meebrengen want momenteel is het nogal outdated.
Zou je verder niet te veel focussen op Kongor, die heeft zowiezo ong. 350 paragon points meer om te spenderen... zijn CHC en CHD zitten bv op max in het paragon systeem
Tussen jou screenshot en zijn stats op b.net zit ook flink verschil.
[ Voor 12% gewijzigd door Vandread op 10-03-2014 11:50 ]
Blijkt inderdaad dat ik op USA ingelogd moet zijn. Heeft dit nog consequenties met clan's en co-op met bijvoorbeeld een tweaker?Joarie schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:48:
Kijk eens even goed op welke realm je inlogt. Het kan goed zijn dat je op USA inlogt terwijl je Europe moet hebben.
Ja EU en US accounts kunnen niet samen spelen
Dus ik zou maar eens door de zure appel heenbijten en EU beginnen
Transfer mogelijk?
The chances of being killed by a cow are low but never 0%.
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4077738830?page=3#43
Had al een google er op los gegooid. kwam hetzelfde tegen
1 char op lvl 54 is nog zo'n zure appel niet. Terug verhaal doorspelen of je laten meeliften door de mensen hier en op enkele uurtjes ben je er al terug incl betere gear waarschijnlijkmfreriks schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:07:
[...]
Had al een google er op los gegooid. kwam hetzelfde tegendat is jammer, zit op lvl 54 atm...
toch maar is mee beginnen dan. nu helemaal met het extra XP. Iemand die mij wil voorzien van een starters budget etc?sleepwalkerbe schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:10:
[...]
1 char op lvl 54 is nog zo'n zure appel niet. Terug verhaal doorspelen of je laten meeliften door de mensen hier en op enkele uurtjes ben je er al terug incl betere gear waarschijnlijk
Even getest met mijn Monk Lv0 create tot aan lv60 -> 90 minuten, en das redelijk easy gedaan door gewoon en alleen ACT1 te doorlopen en was halverwege act1 al lv60 ( wel op torment 6 met een booster mee overigens )(sleepwalkerbe schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:10:
[...]
1 char op lvl 54 is nog zo'n zure appel niet. Terug verhaal doorspelen of je laten meeliften door de mensen hier en op enkele uurtjes ben je er al terug incl betere gear waarschijnlijk
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Als je zelf je karakter naar 60 brengt, dan heb je geen starter budget nodig. Dat is juist het mooie van deze patch. Gaat best snel overigens. Ben een DH op hardcore gestart en die is al level 49 in Act II. Voorheen was je pas level 34 ofzo, na het uitspelen van Act IV op MP10.mfreriks schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:15:
[...]
toch maar is mee beginnen dan. nu helemaal met het extra XP. Iemand die mij wil voorzien van een starters budget etc?
http://eu.battle.net/d3/e...emanto-2946/hero/31364939
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Super! Ga ik er maar eens voor zitten dan! nog wel even een keuze maken welke class ik dan begin.Deadsmell schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:21:
[...]
Als je zelf je karakter naar 60 brengt, dan heb je geen starter budget nodig. Dat is juist het mooie van deze patch. Gaat best snel overigens. Ben een DH op hardcore gestart en die is al level 49 in Act II. Voorheen was je pas level 34 ofzo, na het uitspelen van Act IV op MP10.
nu WD gelopen.. weet niet of ik hier mee opnieuw zou willen beginnen, in ieder geval voor nu
http://www.reddit.com/r/D...4/lightning_wizard_build/
ach het duurt max 2 uur zoals hierboven vermeld. Dus de keuze valt wel mee, is de stijl niet goed voor je herbegin met een anderemfreriks schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:26:
[...]
Super! Ga ik er maar eens voor zitten dan! nog wel even een keuze maken welke class ik dan begin.
nu WD gelopen.. weet niet of ik hier mee opnieuw zou willen beginnen, in ieder geval voor nu
http://eu.battle.net/d3/en/profile/TiMMi3J-2230/hero/3063274
Heb ik ook een tijdje mee gespeeld. Ik had iets meer dmg (base 190, buffed 250) maar minder health en toughness. Torment 3 ging verder prima maar ik ging toch vaak dood bij bepaald elites. Ik heb overgegaan op frozen orb + spectral blades (+arcane) ondersteund met Explosive blast - short fuse. Schitterend gewoon! Een paar orb's in de menigte knallen, de rest afmaken met spectral blades (en dat levert de nodige arcane op voor je volgende orb spam) en af en toe die explosive blast erdoorheen knallen. Die crit toch maar even dik over de 2 miljoen dmg heen, heerlijk! Verder sparkflint, energyarmor en die +damage buff. Torment 1 en 2 zijn echt een eitje, zelfs elites vliegen als ragdolls door het scherm. Ik wil graag de pas erin houden dus torment 3 is mogelijk maar gaat me qua elites nog iets te langzaam.Ryan1981 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:29:
Mijn lightning wizard build op reddit gezet. Sorry voor de saaie film maar dit is de eerste keer dat ik zoiets doe en had geen zin het opnieuw te doenAlles wat je wil weten zit volgens mij in het filmpje.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Ik heb explosive blast idd nog niet geprobeerd in combinatie met frozen orb, ga binnekort eens kijken als ik mijn huidige build toch niet goed genoeg vind. Mijn base damge is in het filmpje iets van 135K, maar heb gister een mooie inna's torso gevonden dus die is nu weer beter (buffed nu 165).FloydRaalte schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:39:
[...]
Heb ik ook een tijdje mee gespeeld. Ik had iets meer dmg (base 190, buffed 250) maar minder health en toughness. Torment 3 ging verder prima maar ik ging toch vaak dood bij bepaald elites. Ik heb overgegaan op frozen orb + spectral blades (+arcane) ondersteund met Explosive blast - short fuse. Schitterend gewoon! Een paar orb's in de menigte knallen, de rest afmaken met spectral blades (en dat levert de nodige arcane op voor je volgende orb spam) en af en toe die explosive blast erdoorheen knallen. Die crit toch maar even dik over de 2 miljoen dmg heen, heerlijk! Verder sparkflint, energyarmor en die +damage buff. Torment 1 en 2 zijn echt een eitje, zelfs elites vliegen als ragdolls door het scherm. Ik wil graag de pas erin houden dus torment 3 is mogelijk maar gaat me qua elites nog iets te langzaam.
Het leuke van deze build is wel dat je met die wave of force 15% extra damage doet met lightning en de wave zelf ook al 351 % damage doet + 2 hydra's in mijn geval. Trouwens ook fijn dat archon nu daadwerkelijk je DPS laat zijn als hij actief is, en ik kan je zeggen, in een grote groep vijhanden wordt die toren hoog, prefect voor cursed chest events
Paar mooie drops gehad sinds 2.0
Vooral de gloves en bracers en helm zijn erg lekker.
http://eu.battle.net/d3/e...nmdown-1798/hero/35950667
maar heb nu wel erg veel moeite om upgrades te vinden. al wel 15 á 20 paragon levels zonder upgrade ofzo.
Ik farm vooraal depths level 2 naar ghom toe. Iemand anders leuke snelle routes om te doen voor de afwisseling?
- Blaat
Hardware Fanaat
Crypt of the Ancients runs.playlogic schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:10:
weer begonnen met 2.0 nu in voorbereiding op RoS.
Paar mooie drops gehad sinds 2.0
Vooral de gloves en bracers en helm zijn erg lekker.
http://eu.battle.net/d3/e...nmdown-1798/hero/35950667
maar heb nu wel erg veel moeite om upgrades te vinden. al wel 15 á 20 paragon levels zonder upgrade ofzo.
Ik farm vooraal depths level 2 naar ghom toe. Iemand anders leuke snelle routes om te doen voor de afwisseling?
* gwoon het spel / een stuk steeds te doorlopen voor afwisseling
* steeds hetzelfde te doen, maar met een groepej terwijl je lekker op ts/skype zit
[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 10-03-2014 13:21 ]
Met Teamspeak aan is het sowieso een heel stuk leuker. CotA is inderdaad erg eentonig, maar met Teamspeak aan en een (goede) party van 4 man (bij voorkeur met een pull-monk) hou ik het echt wel een paar uurtjes uit hoor.
Maar, het blijft inderdaad wel no-brain door rammen ja...
Ik blijf het positief bekijken: nu nog evne 2 weekjes als een idioot Paragon levels farmen. Zodra RoS begint zal ik (zeker in het begin) toch te vinden zijn in Adventure Mode, en ik denk vele andere ook. Daarnaast heb je een nieuwe act, veel nieuwe legendaries, etc.
Je kan je nu ook wel kapot gaan zitten grinden op Legendary X, maar ik denk dat binnen 1 week (zo niet, enkele dagen) na de release van RoS, je complete gear vervangen is. Dit is overigens een mening. Er zijn mensen die de RoS Beta hebben gespeeld, dus wellicht kunnen zij een voorzichtige voorspelling doen.
[ Voor 40% gewijzigd door EricNL op 10-03-2014 13:38 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 01-05 19:54
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Hey, lijkt mijn build wel die ik tijdje geleden postteRyan1981 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:29:
Mijn lightning wizard build op reddit gezet. Sorry voor de saaie film maar dit is de eerste keer dat ik zoiets doe en had geen zin het opnieuw te doenAlles wat je wil weten zit volgens mij in het filmpje.
Ik speel hem met Arc Lightning overigens en verder alleen buffs voor DPS. Doe ik met gemak T4 mee runs mee. Misschien moet ik Forked Lightning nog een keer een kans geven, gezien mijn 60%-ish CHC.
Heb uiteindelijk wel Paralysis laten vallen, dat deed te weinig ten opzichte van bijvoorbeeld Glass Canon. Verder bleek Illusionist een must-have voor survivability tegen lastigere elite packs.
Mijn huidige build:
http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#UdQOSj!YZd!cYacZa
Ik speelde prepatch overigens een Archon build, dus heb geen Arcane on crit op mn gear, anders zouden wat arcane-slurpende skills misschien beter zijn. Die zijn nu simpelweg niet efficient voor snel farmen.
[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 10-03-2014 13:46 ]
Ben daar ook wel naar benieuwd. Kan zelf alleen terugkijken op mijn ervaring met WoW uitbreidingen, daar was het (bijna) zo dat de eerste blauwe items die dropte in de nieuwe zones gelijk beter waren dan de legendaries (epics) die je aanhad..EricNL schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:35:
[...]
Je kan je nu ook wel kapot gaan zitten grinden op Legendary X, maar ik denk dat binnen 1 week (zo niet, enkele dagen) na de release van RoS, je complete gear vervangen is. Dit is overigens een mening. Er zijn mensen die de RoS Beta hebben gespeeld, dus wellicht kunnen zij een voorzichtige voorspelling doen.
ik heb de beta gespeeld en ik deel jouw mening, er zijn wel een aantal uitzonderingen, die wat lastiger te vervangen zijn, daar moet je meestal kiezen tussen 3-6% damage of 30-40% toughness (amu's en gloves)EricNL schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:35:
[...]
Met Teamspeak aan is het sowieso een heel stuk leuker. CotA is inderdaad erg eentonig, maar met Teamspeak aan en een (goede) party van 4 man (bij voorkeur met een pull-monk) hou ik het echt wel een paar uurtjes uit hoor.
Ik blijf het positief bekijken: nu nog evne 2 weekjes als een idioot Paragon levels farmen. Zodra RoS begint zal ik (zeker in het begin) toch te vinden zijn in Adventure Mode, en ik denk vele andere ook. Daarnaast heb je een nieuwe act, veel nieuwe legendaries, etc.
uit de duim gezogen voorbeeld: kiezen tussen:
200 str
9% attack speed
10 CHC
50 CHD
en
750 str
750 vit
10 CHC
physical skills deal 15% more damage
op een gegeven moment mis je de toughness op dat item gewoon, waardoor je dan toch maar 3% minder damage voor lief neemt
- Blaat
Hardware Fanaat
Dat klinkt vrij normaal voor de huidige loot.Moraxv schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:53:
Ik (casual player) heb iedere class (lvl 60) een aantal uurtjes gespeeld met de nieuwe patch en allemaal hebben ze nu een DPS (unbuffed) van rond de 70K. Is dat een soort gemiddelde DPS die je met 'normale' loot op lvl 60 doet? En dat dus hoger eigenlijk zo goed als enkel mogelijk is met legendaries en set-items?
De 460k dps die ik op mijn DH haal heb ik alleen maar bereikt met bijna max chc, chd en ias op alles (en dan de legacy max getallen). Laat het nou zo zijn dat alledrie deze stats niet meer fatsoenlijk op items te krijgen zijn (max getallen en max aantal rolls zijn verminderd).
70k dps is inderdaad ook waar ik op uitkom als ik alle nieuw gevonden items equip. Resultaat is wel een toughness waar je U tegen zegt.
[ Voor 4% gewijzigd door Blaat op 10-03-2014 13:59 ]
Zou ik toch wel graag hebben, qua fury genereren ook lekker, want iedere hit kan je ze 3 fury laten genereren.
Momenteel de grote manko van barbs... Fury regen.... kijk maar, iedere barb heeft Fury regen passive aan, niet zo vreemd he
Zuni 4 piece: YouTube: 4 Piece Zuni Set + Zero Lifesteal + Carnevil. Torment 5 Farming.
Ook erg leuk
[ Voor 19% gewijzigd door Vandread op 10-03-2014 14:03 ]
Focus gaat nu meer liggen op %dmg op skills, dmg type en resource reduction/generation.
Dit heeft als gevolg dat edps lastiger te meten wordt, waar cc/chd/ias veel duidelijkijker harde cijfers gaven.
Voordeel is weer dat veel meer builds viable worden.
Resultaat is wel dat paperdoll nog waardelozer wordt om naar te kijken
van de week met mijn wizard in 1 avond van 75k naar 156k dps gegaan.
wou dat het met mijn monk zo snel ging want dat is mijn favoriete class
YO! fucknuts! It's Probing time!
- Blaat
Hardware Fanaat
Monk heeft voor bijna twee jaar exact dat probleem gehad. We hadden een spirit balk van 150 spirit, waar we er 4/5 per klap mee genereerde (wat nu 12 is, dat geeft mij grote blij). Sweeping wind gebruikt 75 spirit (de halve spirit balk!) en kostte maar liefst 15 klappen om goed te maken. En dat terwijl sweeping wind na drie seconden al afloopt.Vandread schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:59:
IK 4 set in actie: YouTube: Barbarian one man party
Zou ik toch wel graag hebben, qua fury genereren ook lekker, want iedere hit kan je ze 3 fury laten genereren.
Momenteel de grote manko van barbs... Fury regen.... kijk maar, iedere barb heeft Fury regen passive aan, niet zo vreemd he
Wat dat betreft is onze spirit regen behoorlijk gebuffed. Nu heb ik na de patch ook met een barb gespeeld en zijn fury gen is ongeveer net zo groot als de spirit gen van een monk nu. Ik heb HELEMAAL niet het idee dat je te weinig fury hebt.
Jullie zijn gewoon verwend en moeten niet zeuren.
Is de monk jou favoriete class ja? Misschien kunnen we wat monk gear ruilen tegen mage.. ik vind de mage velen malen leuker dan de monk..Freakiebeakie schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:06:
kom met mijn monkie maar niet boven de 100k dps , blijf rond de 95k steken.
van de week met mijn wizard in 1 avond van 75k naar 156k dps gegaan.
wou dat het met mijn monk zo snel ging want dat is mijn favoriete class
Deze gear heeft mijn monk nu: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Luukwa-2575/hero/32550649
Voeg me anders toe: Luukwa#2575
die 156k is trouwens buffed
en ik ga niet gear van me wizard afhalen om mijn monk te upgraden
als ik iets tegen kom voor wizard zal ik wel aan je denken
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Freakie-2550/hero/8012599
[ Voor 49% gewijzigd door Freakiebeakie op 10-03-2014 14:21 ]
YO! fucknuts! It's Probing time!
Alles gaat neer.
Is een beetje overkill.
Het was wel een goede getaway maar die hammer of the ancients met frost. Ohh dat doet zoveel schade.
Overigs Torment II, nu bij Bilail: met collega, die krijgen we niet down.
Als ie bijna down is doet ie alleen nog maar die grond bommen en dat achter elkaar. Hij (monk) en ik komen gewoon niet in de buurt omdat we alleen maar aan het ontwijken zijn.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
- Blaat
Hardware Fanaat
Hoe lang doen jullie daar over dan?Dj Neo Ziggy schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:41:
Ik ben weer lekker aan het experimenteren met de barb. Ik werd dat whirlwinden wel een beetje zat.
Het was wel een goede getaway maar die hammer of the ancients met frost. Ohh dat doet zoveel schade.
Overigs Torment II, nu bij Bilail: met collega, die krijgen we niet down.
Als ie bijna down is doet ie alleen nog maar die grond bommen en dat achter elkaar. Hij (monk) en ik komen gewoon niet in de buurt omdat we alleen maar aan het ontwijken zijn.
In principe doet hij die bommen om de zoveel tijd. Normaal gesproken moet je dan even rondrennenen kan je daarna weer verder klappen, tenzij jullie dps zo laag is dat de enrage timer in werking wordt gesteld.
Heb er om die reden maar een goedkope gem in gedaan. DPS schoot van 124k naar 158k buffed, lekker heur.
[ Voor 10% gewijzigd door Notlupus op 10-03-2014 14:59 ]
Ik wil je Pull monk wel zijn.EricNL schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:35:
[...]
Lekrutes#2644 ben vooral s'avonds online.
Maar mijn damage is op moment nog op te huilen doe 60k dps
Maar met loot 2.0 gaat dat best snel omhoog
Dit topic is gesloten.
![]()
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]