• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 00:16

Shiro

Serenity

Bosmonster schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:43:
[...]

Mwah, het base effect van de mantra's is niet zo super imho.

- +17% dodge (mweh)
- Soort van Thorns damage op dodge en hit (mweh)
- Life regen (mweh)
- +10% damage (ok)

Samen is het vast wel leuk, maar echt wereldschokkend wil ik het niet noemen :P

Alles op de damage na is ook voor je allies overigens volgens mij. Dat is onderdeel van het "base effect" dus neem aan dat dat ook voor de set bonus geldt.
10% damage alleen is toch al leuk genoeg? Ik gebruik overigens zelf alleen Mantra met healing ivm free shields en dat het gespammed kan worden. Daarnaast extra thoughness is ook wel leuk. Geen idee of thorns nog wat waard is though, maar dat lijkt mij idd wel crap :P

Juniper RWD

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-12-2025

Sm0k3r

cough...cough...

Vidra schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:01:
[...]

Een beetje weinig toughness zou ik zeggen.

[...]

Mooi ding!
Weinig is pas te gebruiken als ik constant dood ga op T6, wat dus nu niet het geval is, dit is voor mij dus voldoende en toughness gaat beetje bij beetje omhoog omdat al mijn punten nu naar all res gaan omdat loh al op zijn max zit. Verder pleur ik ook om de 5 dex punten 1 puntje in vit dus mijn vit gaat ook omhoog.

Mijn trip naar 70 zorgt er toch al automatisch voor dat ik vit erbij krijg dus dat komt zeker goed en ik ga meteen gems farmen om zsm mijn gems naar de max te upgraden.

Ik pak nu bewust zoveel mogelijk dex want mijn armor gaat ervan omhoog en mijn dodge chance en als ik lvl70 ben gaat mijn CHD unity vervangen worden door mijn APS unity want mijn huidige EF wordt vervangen door een loh EF en blijf hierdoor nog beter in leven, ik verlies hierdoor wel 28k DPS maar dat vind ik niet erg, ik blijf liever in leven ipv stoer rondlopen en elke keer de grond kussen als ik een elite tegenkom.

Mijn WKL wordt ook vervangen door een loh versie en kom hiermee op +/-4300 loh en met 3 aps is dat dus ruim 12.000 life per seconde en heb hiernaast ook nog 2100 lps dus zit hiermee in totaal op ruim 14k lps.

Heb in totaal 52k health dus als ik rood scherm krijg zorgt serenity ervoor dat ik in 1x op de 100% zit en veelal is de elite dan al dood.

Ik ben sowieso zo vaak mogelijk xp aan het farmen ipv loot dus ik ga 100% als een +300 para monk RoS in.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-12-2025
Immortal King's Boulder Breaker

1-Hand Barbarian Set Two-Handed Mighty Weapon
is die nou One hander of 2 Hander ??

<GOT>DrOPje #2516

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:35
Raoul.TLS schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:57:
Immortal King's Boulder Breaker

1-Hand Barbarian Set Two-Handed Mighty Weapon
is die nou One hander of 2 Hander ??
Two handed, die 1H of 2H indicatie is btje bugged op de D3 site.
Alles is een 1H namelijk :9

Steam

• Raoul.TLS
Dan is Immortal King's Boulder Breaker

Wel goed een vooruitgang

<GOT>DrOPje #2516

Sm0k3r schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:56:
[...]

Weinig is pas te gebruiken als ik constant dood ga op T6, wat dus nu niet het geval is, dit is voor mij dus voldoende en toughness gaat beetje bij beetje omhoog omdat al mijn punten nu naar all res gaan omdat loh al op zijn max zit. Verder pleur ik ook om de 5 dex punten 1 puntje in vit dus mijn vit gaat ook omhoog.

Mijn trip naar 70 zorgt er toch al automatisch voor dat ik vit erbij krijg dus dat komt zeker goed en ik ga meteen gems farmen om zsm mijn gems naar de max te upgraden.

Ik pak nu bewust zoveel mogelijk dex want mijn armor gaat ervan omhoog en mijn dodge chance en als ik lvl70 ben gaat mijn CHD unity vervangen worden door mijn APS unity want mijn huidige EF wordt vervangen door een loh EF en blijf hierdoor nog beter in leven, ik verlies hierdoor wel 28k DPS maar dat vind ik niet erg, ik blijf liever in leven ipv stoer rondlopen en elke keer de grond kussen als ik een elite tegenkom.

Mijn WKL wordt ook vervangen door een loh versie en kom hiermee op +/-4300 loh en met 3 aps is dat dus ruim 12.000 life per seconde en heb hiernaast ook nog 2100 lps dus zit hiermee in totaal op ruim 14k lps.

Heb in totaal 52k health dus als ik rood scherm krijg zorgt serenity ervoor dat ik in 1x op de 100% zit en veelal is de elite dan al dood.

Ik ben sowieso zo vaak mogelijk xp aan het farmen ipv loot dus ik ga 100% als een +300 para monk RoS in.
Zolang je kan overleven is het goed :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12-2025
Raoul.TLS schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:59:
Dan is Immortal King's Boulder Breaker

Wel goed een vooruitgang
Allen zijn 2h rolls op dit moment bugged, dus als 'ie dropped dan zijn ze niet heel sterk (stats op 2 handers zijn gelijk aan 1 handers meen ik)

Ik vond er gisteren 1 op mijn barbarian, maar die vond kort daarop een 1 hander met meer damage.

[ Voor 13% gewijzigd door _Peter2_ op 07-03-2014 14:03 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Raoul.TLS
Skorn

1-HandLegendary Two-Handed Axe

Die is wel 2 handed heb een gevonden maar was wel 2 handed

<GOT>DrOPje #2516

• Raoul.TLS
Gaan ze dat nog Fixen of heb je gewoon pech als je een vindt
Of mag je gratis re roll van de stats doen
_Peter2_ schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:01:
[...]

Allen zijn 2h rolls op dit moment bugged, dus als 'ie dropped dan zijn ze niet heel sterk (stats op 2 handers zijn gelijk aan 1 handers meen ik)

<GOT>DrOPje #2516

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Raoul.TLS schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:42:
Heb het idee dat bij de nieuwe items hebben ze heel veel Main stats op gedaan.
En Crit Change en damage en IAs eraf.
Op eerste gezicht lijken ze leuk maar tja wordt er niet echt super blij mee.
Klopt, je ziet hier DHs met 4000 dex bv meer dan 1/3 dan ik heb. Kijk je dan naar de damage die dergelijke builts halen dan is dat niet eens de helft.
Main stats leuk maar de diversiteit aan specs op items is alleenmaar minder geworden. Ik ben blij dat ik niet al mijn gear verkocht heb, ook met de lvl 70 items (kan je checken) zal het zich nog moeten bewijzen. Tuurlijk met de craftable items zit het wel goed, gelukkig dat de builts niet meer zo erg IAS/CHC gevoelig zijn geworden want trifecta items rollen gewoonweg niet meer. De meest sterks builts zijn een goede mix van craftable, legacy en 2.0.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Vidra schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:00:
[...]

Zolang je kan overleven is het goed :)
Dat is de bedoeling ja en zodoende dus dat (in mijn geval) 600k niet laag is maar voldoende. ;)

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• Thasquealer
Raoul.TLS schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:01:
Skorn

1-HandLegendary Two-Handed Axe

Die is wel 2 handed heb een gevonden maar was wel 2 handed
Zoals ik al zei, de D3 site is btje bugged want daar staat alles als 1H aangegeven.

Hou gewoon voor de zekerheid de weapon name aan dan mot ge goed zitten :P

Steam

• lolgast
  • Laatst online: 23:27
Ik hoop trouwens dat ze die 2h stats met terugwerkende kracht verhogen en niet alleen de items die je na de (eventuele -.-) fix vindt

• Thasquealer
lolgast schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:06:
Ik hoop trouwens dat ze die 2h stats met terugwerkende kracht verhogen en niet alleen de items die je na de (eventuele -.-) fix vindt
Terugwerkende kracht gaat niet gebeuren, word alleen toegepast op items die je na de fix vind.
Dus tot die tijd hoop ik nog op goeie 1handers ipv een 2h :P

Steam

• Raoul.TLS
Ze maken ons blij met een dooie Mus heb ik het idee
iedereen wil graag nieuwe items.
En als ze die hebben tja dan komen ze er achter hmmm.
En dan komt uitbreiding uit dan wil iedereen L70 items hebben.
Dan begint het weer opnieuw.
Gasten zijn wel slim bezig.
En wat me niet zou verbazen dat ze ineens wel een AH openen waar zij het alleen recht hebben om items en goud te verkopen. tegen een prijs door hun bepaald.

<GOT>DrOPje #2516

• Thasquealer
Raoul.TLS schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:09:
Ze maken ons blij met een dooie Mus heb ik het idee
iedereen wil graag nieuwe items.
En als ze die hebben tja dan komen ze er achter hmmm.
En dan komt uitbreiding uit dan wil iedereen L70 items hebben.
Dan begint het weer opnieuw.
Gasten zijn wel slim bezig.
En wat me niet zou verbazen dat ze ineens wel een AH openen waar zij het alleen recht hebben om items en goud te verkopen. tegen een prijs door hun bepaald.
Tjoh, ik weet niet waar je het vandaan hebt maar volgens mij hebben ze nu gewoon een voorbereidende patch voor de expansion uitgerold. Mensen hebben blijkbaar er interesse in om weer te gaan spelen.

Waarom zouden ze ons daarmee aan het lijntje houden?

Tevens AH gaat niet gebeuren, dat lijkt mij een beetje te ver gezocht.

Steam

Raoul heeft z'n aluhoedje weer eens opgezet ;)

Enige dat mist in RoS is betere PVP, doet iemand dat nog wel eens? Ik zie er helemaal niets meer over.

• Raoul.TLS
Maar zou slim zijn als zij een AH beginnen met het alleen recht items te kunnen verkopen.

Ze zouden mega geld aan verdienen. Monopolie op items en Gold alleen verkopen.

Denk niet dat het gaat gebeuren. Maar toch stel er is vraag naar items zij kunnen het wel aan de vraag voldoen.

<GOT>DrOPje #2516

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11-2025

ye-roon

knaak

Raoul.TLS schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:25:
Maar zou slim zijn als zij een AH beginnen met het alleen recht items te kunnen verkopen.

Denk niet dat het gaat gebeuren. Maar toch stel er is vraag naar items zij kunnen het wel aan de vraag voldoen.
Je bedoelt zoiets als de black market auction house in wow? Een Auction House die door blizzard bedient word waar je kan bieden op vanity items en gewoon ingame items natuurlijk?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:43:
[...]

Mwah, het base effect van de mantra's is niet zo super imho.

- +17% dodge (mweh)
- Soort van Thorns damage op dodge en hit (mweh)
- Life regen (mweh)
- +10% damage (ok)

Samen is het vast wel leuk, maar echt wereldschokkend wil ik het niet noemen :P

Alles op de damage na is ook voor je allies overigens volgens mij. Dat is onderdeel van het "base effect" dus neem aan dat dat ook voor de set bonus geldt.
ja maar, je kunt dan een skill gaan gebruiken ipv je aura, dus meer dps omdat je alle aura's al passive hebt. oftewel je kunt dan bijvoorbeeld zeggen ik pak die mystic ally erbij met een flame rune waardoor je 10% meer DPS krijgt. dat is alsof je je +dmg aura constant active hebt, plus je hebt een hulpje als afleiding. of zie ik dit nu heel verkeerd?

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Raoul.TLS schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:25:

Als ze dit zouden doen dan zouden ze alleen goud verkopen en dat je crap bij de vendor kan kopen met dat gekochte goud, geen AH meer.

Kijk maar naar Tera en soortgelijke constructies, echt geld om virtueel geld te kopen die je weer ingame kan spenderen.

batsma schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:28:
[...]

ja maar, je kunt dan een skill gaan gebruiken ipv je aura, dus meer dps omdat je alle aura's al passive hebt. oftewel je kunt dan bijvoorbeeld zeggen ik pak die mystic ally erbij met een flame rune waardoor je 10% meer DPS krijgt. dat is alsof je je +dmg aura constant active hebt, plus je hebt een hulpje als afleiding. of zie ik dit nu heel verkeerd?
Mjah gedeeltelijk, aangezien je alleen het basis effect van de mantra's krijgt en niet de rune effects.

Maar het kan wel een slot vrijmaken idd voor iets anders.

• Raoul.TLS
Ken ik niet maar zou wel slim zijn
Kijk als bedrijf wil je geld verdienen. En waar vraag is kunnen zij aanbod voorzien.
Stel er komt zo een soort AH (in of buiten D3 en je kan daar items kopen)
Met echt geld of ingame gold.
Wie zou er niet aan willen verdienen.
En tja nadat je de items gekocht heb zijn ze Account bound.
Ik zou wil in de markt willen springen en denk zeker dat er een hoop in te verdienen is.
ye-roon schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:27:
[...]

Je bedoelt zoiets als de black market auction house in wow? Een Auction House die door blizzard bedient word waar je kan bieden op vanity items en gewoon ingame items natuurlijk?

<GOT>DrOPje #2516

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Raoul.TLS schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:32:
Kijk als bedrijf wil je geld verdienen. En waar vraag is kunnen zij aanbod voorzien.
Ik zou wil in de markt willen springen en denk zeker dat er een hoop in te verdienen is.

[...]
Dat is dus de reden dat de item account bound zijn, nu kan alleen Blizzard indien ze willen spullen verkopen, wij niet meer aan elkaar.

Dit is ook de reden dat de 3 botters in mijn lijst nooit meer online zijn, er is niks meer te verdienen.

• Thasquealer
Raoul.TLS schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:32:

[...]
Ik denk toch wel dat Blizz wel redelijk heeft geleerd van dat AH idee wat ze er nu willen uitslopen.
Of ze nou alleen zelf de items providen of wij, ze zouden dan weer het principe op de schop gooien van de game (ofwel goldgrinden weer).

Dus ik zie geen reden waarom ze dit ook in enige wijze weer terug in het leven zouden roepen.

Steam

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Vandread schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:34:
Liever play to win dan pay to win...
Weer het pay to win verhaal, van wie win je als je gear koopt met echt geld, van mij niet iig want er is geen vs. in Diablo.

Enige wat nu weg is zijn de jaloerse kindjes die nu niet meer hoeven te janken want iedereen vindt nu crappy gear. Moeten ze ook doen in de echte wereld, geen verdeeldheid gebaseerd op materialisme, ook al hoor ik meer te verdienen omdat ik bijvoorbeeld arts ben verdien ik net zoveel als een putjesschepper, niemand kan op deze manier jaloers zijn... oh wacht dat is communisme ofzo dacht ik, gaat goed met die landen he, niemand jaloers iedereen voelt zich kut 8)7

Niet naar andere mensen kijken en gewoon jouw eigen gras al mooi vinden, kom je veel verder mee en leef je met minder triviale zorgen.

edit: de voor pay to win maar moest het zijn want het is het verhaal, iets te gehaast getypt :+

[ Voor 5% gewijzigd door Sm0k3r op 07-03-2014 15:03 ]

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Thasquealer schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:37:
[...]

Ik denk toch wel dat Blizz wel redelijk heeft geleerd van dat AH idee wat ze er nu willen uitslopen.
Of ze nou alleen zelf de items providen of wij, ze zouden dan weer het principe op de schop gooien van de game (ofwel goldgrinden weer).

Dus ik zie geen reden waarom ze dit ook in enige wijze weer terug in het leven zouden roepen.
Goud is ook niet onderling te verhandelen, ook bound to account ;)

Dus zoals ik net al zei; als ze willen kunnen ze dit heel simpel realiseren.

Of ze het doen is weer een ander verhaal.

• Raoul.TLS
Ik ben benieuwd naar de statistieken.
Hoeveel mensen spelen D3 en zouden bereid zijn. xx euro uit te geven om top items te kopen voor echt geld.

Ik zelf heb wel eens wat uitgegeven in RMAH en zo maar nog lang geen 100 euro bij elkaar.

Als ik naar me broertje kijk die heeft in totaal meer als 1000 ja 1000 euro uitgegeven om items te kopen.
En waarom zal je vragen omdat die het geld had.
En niet in een keer 1000 euro maar gewoon elke week 50 euro en dat over een paar maanden.
Hij zei ook ik drink niet ik rook niet tja dus daar geef ik niets aan uit.
Werkt zelf 50 tot 60 uur in de week en tja is zijn geld.

Zo zijn er meer mensen die het niet boeit en gewoon het ervoor over hebben om echt geld te spenderen om beter items te hebben.

En voor hun is 100 euro niets.

<GOT>DrOPje #2516

Sm0k3r schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:38:
[...]
Weer de pay to win verhaal, van wie win je als je gear koopt met echt geld, van mij niet iig want er is geen vs. in Diablo.
Kern van het verhaal is dat als je ergens moeite in steekt, ergo bv oefent voor een sport, je er beter in wordt.
Met de RMAH kan iedere prutser een MP10 char bouwen en is het geen ervaring, kunde en inzet.

Volgens mij maakt het kopen van items een spel ook niet leuker.... de uitdaging is weg.

[ Voor 9% gewijzigd door Vandread op 07-03-2014 14:43 ]

• Raoul.TLS
Kijk AH probleem was ander konden er meer aan verdienen als Blizzard.
Als zij de monopolie op AH hadden en nu nog steeds hadden dan was AH er nog steeds.

<GOT>DrOPje #2516

• Thasquealer
Sm0k3r schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:39:
[...]
Goud is ook niet onderling te verhandelen, ook bound to account ;)
...
Dan mis je denk ik mijn punt.

Wat ik bedoelde was dat het spel dan weer om het goldgrinden gaat draaien om zodoende betere gear te halen.

Tevens beweer ik helemaal niet dat goud te verhandelen is in mn bericht :?

Steam

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Vandread schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:41:
[...]

Kern van het verhaal is dat als je ergens moeite in steekt, ergo bv oefent voor een sport, je er beter in wordt.
Met de RMAH kan iedere prutser een MP10 char bouwen en is het geen ervaring, kunde en inzet.
Als je ergens moeite voor doet kan je meer geld verdienen itt de luie fuckers onder ons en kan je kopen wat je wilt, je benut jouw kennis om centen binnen te halen om daarmee jouw hobby te kunnen bekostigen, ooit dit hele gebeuren zo bekeken?

Er zijn mensen met hele dure autos of dure instrumenten of een heel duur huis of een heel duur (vul zelf maar in), die hebben niet de auto zelf gebouwd of dat huis of dat instrument maar zij kunnen een ander trucje wel weer goed waarmee zij al die shit kunnen kopen.

Zo bekijk ik het.

Ik gun iedereen alles en kijk op niemand neer, leef ik veel rustiger mee.

En de RMAH was niet de oplossing om een MP10 char te maken, je moest (in mijn geval dan) de mensen kennen die gear kunnen fixen voor jou die je wilt hebben, ik had eisen aan mijn gear en 70% van mijn gear kwam niet uit de RMAH. Oftewel mijn moeite of vaardigheid zat in het netwerken, via via via opeens de juiste mensen kennen, ook iets op trots op de zijn en waar andere mensen weer te lui waren of zelf niet op zijn gekomen ;)

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Thasquealer schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:42:
[...]

Dan mis je denk ik mijn punt.

Wat ik bedoelde was dat het spel dan weer om het goldgrinden gaat draaien om zodoende betere gear te halen.

Tevens beweer ik helemaal niet dat goud te verhandelen is in mn bericht :?
Oh my bad, grinden relateerde ik met botters.

Nogmaals my bad, dacht dat je bedoelde dat ze hiermee grinders creeerde en ik las dat als botters.

• Raoul.TLS
Ik weet dat het niet leuk is alles te kopen en dat het het spel minder uitdagend maakt.
Maar tja er zijn nou eenmaal mensen die een hoop geld willen uitgeven om top gear te hebben.
Voor de eerlijke spelers is het niet eerlijk.
Maar stel je rijke ouders of een goed betaalde baan of bijbaan.
En je wil en kan 50 euro per week uitgeven aan items.
Hoeveel mensen zijn bereid dat te doen denk best veel.
En dat allemaal bij elkaar opgeteld zou het om miljoenen gaan.
En Blizzard is een bedrijf dat geld wil verdienen. Het zou dom zijn als ze niet dat gat zelf opvullen.
Ik zeg niet dat ze het gelijk gaan doen. Misschien over een haf jaar of eerder.

laat de vraag zelf komen vanuit de mensen en dan zegt Bizzard ok omdat er zoveel vraag is zullen we iets opzetten zodat mensen meer plezier aan het spel ondervinden (ondertussen verdienen ze goed aan)
Maar tja ze zijn nou eenmaal een bedrijf. Die willen allemaal geld verdienen.
Vandread schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:41:
[...]

Volgens mij maakt het kopen van items een spel ook niet leuker.... de uitdaging is weg.

<GOT>DrOPje #2516

• Raoul.TLS
We kijken over een half jaar of een jaar of ik ongelijk heb. Ik hoop dat ik ongelijk heb hoor.

Maar kom op als bedrijf kan je ergens goed geld aan verdienen en ook nog de monopolie in handen hebben.

Zou jij het als bedrijf niet doen ?

<GOT>DrOPje #2516

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
Om eerlijk te zijn zie ik het zelf niet zitten om geld neer te leggen voor de beste gear. Voor mij is het zelf vinden van items en de weg daar naartoe juist net de reden om te blijven spelen. Daar in tegen heb ik zelf 20 euro uitgegeven aan ingame gold. Dit was puur om wat instap gear voor mijn chars aan te schaffen. Ik ben dan ook blij dat het AH weg gaat. Blizzard heeft met het huidige AH natuurlijk zelf ook meer dan genoeg verdient.
Raoul.TLS schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:54:
We kijken over een half jaar of een jaar of ik ongelijk heb. Ik hoop dat ik ongelijk heb hoor.

Maar kom op als bedrijf kan je ergens goed geld aan verdienen en ook nog de monopolie in handen hebben.

Zou jij het als bedrijf niet doen ?
Maar goed dat jij geen bedrijf runt dan.

Ergens geld mee verdienen als dat een complete franchise om zeep helpt is niet een al te beste lange-termijn-strategie..

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Bosmonster schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 15:01:
[...]

Maar goed dat jij geen bedrijf runt dan.

Ergens geld mee verdienen als dat een complete franchise om zeep helpt is niet een al te beste lange-termijn-strategie..
Kunnen ze mee wegkomen als ze de overige 90% van de gamer eisen inwilligen ipv alleen maar doen waar ze zin in hebben.

Er is niks mis mee om te betalen voor een spel, hoeveel hier betalen elke maand om WoW te spelen?

Ik heb naast diablo nog andere hobbies en verslavingen, roken is ook duur en is ook geen eerste levensbehoefte, luxe eten is ook geen eerste levensbehoefte etc etc

Ik ben een voorstander van een normale AH, dat de RMAH verdwijnt vind ik geen probleem, je kan als ze de AH nieuw leven in blazen dan sparen om die ene dure item te kopen die je in de vitrine ziet. Als mensen dan nog gaan zeiken dan kunnen ze echt doodvallen want je hebt uren in het spel gestoken om aan dat goud te komen itt de paar uur die zij erin steken maar wel uren erover kunnen zeiken.

Dit is voor mij de ultieme oplossing, dan heb je zat windowshoppers en alleen de die hards hebben er het goud voor want die hebben +/-3 á 4000 uur in het spel zitten.

Normale AH verdienen ze alleen niet zoveel aan, dus lijkt me niet relevant in de door Raoul opgeworpen discussie.
Kunnen ze mee wegkomen als ze de overige 90% van de gamer eisen inwilligen ipv alleen maar doen waar ze zin in hebben.
Dat lijkt me ook niet een al te beste lange-termijn-strategie. Zij weten beter hoe ze een goede game moeten maken dan 99% van de spelers, ook al denken die spelers allemaal van niet ;)

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Bosmonster schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 15:14:
Normale AH verdienen ze alleen niet zoveel aan, dus lijkt me niet relevant in de door Raoul opgeworpen discussie.

[...]

Dat lijkt me ook niet een al te beste lange-termijn-strategie. Zij weten beter hoe ze een goede game moeten maken dan 99% van de spelers, ook al denken die spelers allemaal van niet ;)
Amen to that, maar doelde op de strategie van dat als ze naar 90% luisteren ze krediet creeeren bij de spelers, oftewel met iets weg kunnen komen zonder dat erover wordt gezeikt, maskeren dus ;)

Wat bosmonster zegt :) Activision Blizzard is beurs genoteerd en die hebben over het algemeen liever geen "bad press"

@Sm0k3r

Je hobby is gamen, bij diablo is het doel betere items krijgen (hoe kort door de bocht het ook mag klinken), betere items KOPEN is geen uitdaging, ergo het spel is saai als je dat doet (imho)
Voor diablo heb je ook niet extreem veel kunde verder nodig.
Een GAME kopen (of hier het abonnement voor betalen) is wat anders dan items INGAME kopen met €€€

Vergelijkingen met materiaal vind ik lastig, zeker auto vergelijkingen en je hebt het over kopen en niet over bouwen, iemand die zelf z'n auto bouwt en daar al z'n centen in steekt heeft in het algemeen meer plezier van die ene auto dan iemand die miljoenen verdient heeft en 10 auto's heeft staan.

Jij hebt je items verkregen door ruilen of het nu met de tussenkomst van de AH's was of niet, dit heb je bereikt door veel te spelen en items te scoren en waarschijnlijk ook wat te traden.
Daar heb ik meer waardering voor dat iemand die z'n meuk gekocht heeft met euros, betekend niet dat ik op andere neerkijk, maar ik vind het wel altijd mooi hoe mensen het goed proberen te praten dat ze iets met euros gekocht hebben :)

Verwijderd

Sm0k3r schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:46:
[...]

Als je ergens moeite voor doet kan je meer geld verdienen itt de luie fuckers onder ons en kan je kopen wat je wilt, je benut jouw kennis om centen binnen te halen om daarmee jouw hobby te kunnen bekostigen, ooit dit hele gebeuren zo bekeken?

Er zijn mensen met hele dure autos of dure instrumenten of een heel duur huis of een heel duur (vul zelf maar in), die hebben niet de auto zelf gebouwd of dat huis of dat instrument maar zij kunnen een ander trucje wel weer goed waarmee zij al die shit kunnen kopen.

Zo bekijk ik het.
En dat is de attitude die ervoor gezorgd heeft dat D2 terug vaker gespeeld werd dan D3.
Blizzard gooit het hele pay2win mechanisme eruit en wat gebeurt er? Iedereen begint terug D3 te spelen en er is zelfs interesse voor de expansion, terwijl de belangstelling daarvoor lange tijd zeer mager is geweest.

Wie heeft er dan gelijk? ;)

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Vandread schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 15:20:
Wat bosmonster zegt :) Activision Blizzard is beurs genoteerd en die hebben over het algemeen liever geen "bad press"

@Sm0k3r

Vergelijkingen met materiaal vind ik lastig, zeker auto vergelijkingen en je hebt het over kopen en niet over bouwen, iemand die zelf z'n auto bouwt en daar al z'n centen in steekt heeft in het algemeen meer plezier van die ene auto dan iemand die miljoenen verdient heeft en 10 auto's heeft staan.
Oh ik had het over dat als je veel verdient als arts en niet de kunde hebt om een auto te bouwen maar toch een super auto wilt je ervoor hebt gewerkt, je hebt vaardigheden maar niet de vaardigheden om de auto te bouwen, 100% dat de arts heel veel lol heeft of krijgt van zijn overgeprijsde auto ;)

Dat gezegd te hebben, ik ga nu ook maar verder met centen verdienen en mijn dag afronden zodat ik zo kan gaan beginnen met xp farmen.

Zie jullie vanavond ofzo of hoor jullie wel op TS.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-11-2025

Clay

cookie erbij?

De verhouding was al scheef natuurlijk. Goeie gear was zo zeldzaam dat je die door het spel te spelen onmogelijk zelf ging vinden. De absurde prijzen waren een direct gevolg van deze RNG op stats en -ranges, die slechts een fractie van de drops bruikbaar maakten.

Wat er op de AH gebeurd is is dan ook een volkomen logisch gevolg van de kunstmatige extreme zeldzaamheid die blizzard zelf gecreerd heeft. De enige manier om toch aan goeie gear te komen was ervoor sparen, door je eigen drops zo goed mogelijk op de AH weg te zetten, en zodra je wat vermogen had te gaan flippen.

Eigenlijk is de AH nu aan z'n eigen succes ten onder gegaan, maar aan het achterliggende mechanisme van zeldzaamheid is met het sluiten van de AH eigenlijk amper wat veranderd. Blizzard blijft hardnekkig vasthouden aan allemaal time-sinks die het voltooien van / experimenteren met de door jou gewenste build (inc gear) vrijwel onmogelijk maken, terwijl juist het spelen met je voltooide build de lol zou moeten zijn.

Wat RoS betreft zie ik vooral de mystic als redding tegen de extreme RNG, maar ik vrees eigenlijk dat het bij een korte opleving blijft. Aan een systeem dat vrije handel moet verbieden om mensen aan het spelen te houden is gewoon iets fundamenteel verkeerd.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 15:22:
[...]

En dat is de attitude die ervoor gezorgd heeft dat D2 terug vaker gespeeld werd dan D3.
Blizzard gooit het hele pay2win mechanisme eruit en wat gebeurt er? Iedereen begint terug D3 te spelen en er is zelfs interesse voor de expansion, terwijl de belangstelling daarvoor lange tijd zeer mager is geweest.

Wie heeft er dan gelijk? ;)
Niemand heeft gelijk in deze, er kwam telkens een hele grote groep terug na elke update (dus niet een patch), spel is en zal nog steeds relatief saai zijn en er zullen zo weer veel mensen afscheid nemen, mark my words :P

Ik hoor er niet bij, ik vind het spel doodsaai maar speel het elke dag hahahahahaha, ik klaag ook het meest over dit spel maar verbrand vele uren eraan omdat ik tot rust kom tijdens het mindless farmen.

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-11-2025
Waarom zou je nog spelen als je build voltooid is dan?

• Raoul.TLS
Dat klopt Maar het gaat om een nieuw AH die door hun alleen van items voorzien wordt.

Ok Stel dat er een mogelijkheid is om items te kopen daarna zijn ze account bound bla bla bla.

Hoeveel miljoen mensen spel D3 en stel dat 0.1 % van hun bereid zou zijn xx euro uit te geven per maand per week

Denk zelf dat het percentage veel hoger is maar goed
Timmetjuhs schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:56:
Om eerlijk te zijn zie ik het zelf niet zitten om geld neer te leggen voor de beste gear. Voor mij is het zelf vinden van items en de weg daar naartoe juist net de reden om te blijven spelen. Daar in tegen heb ik zelf 20 euro uitgegeven aan ingame gold. Dit was puur om wat instap gear voor mijn chars aan te schaffen. Ik ben dan ook blij dat het AH weg gaat. Blizzard heeft met het huidige AH natuurlijk zelf ook meer dan genoeg verdient.

<GOT>DrOPje #2516

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:16
Raoul.TLS schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 15:42:
Dat klopt Maar het gaat om een nieuw AH die door hun alleen van items voorzien wordt.

Ok Stel dat er een mogelijkheid is om items te kopen daarna zijn ze account bound bla bla bla.
Moest Blizz die toer op gaan zou Diablo geen haar beter zijn dan de vele half gare mini transaction games op Android/iOS. In dat geval kunnen ze het ook niet maken om een xpac te verkopen met zo'n hoge prijs, of zelfs de initiële kost van Diablo rechtvaardigden.

Voor mij duidt het prijskaartje op het feit dat je elke uitdaging in het spel moet aankunnen zonder extra aankopen. Daarom niet met 100% perfecte gear, maar op basis van tijd die je in het spel steekt...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Raoul.TLS
Vindt ook leuk zelf gear te vinden dont get me wrong.
Maar goed we kijken over een half jaar of we nog allemaal zo blij zijn met het spel.
Maar goed uitbreiding komt straks uit. kassa voor Blizzard.
Meer mensen gaan het spelen. Hoe gaan ze verder geld verdienen en dat blijven doen over de komende 10 jaar ? neem aan niet met de verkoop van D3 en de uitbreiding alleen ?

<GOT>DrOPje #2516

• Thasquealer
Raoul.TLS schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 15:56:
Vindt ook leuk zelf gear te vinden dont get me wrong.
Maar goed we kijken over een half jaar of we nog allemaal zo blij zijn met het spel.
Maar goed uitbreiding komt straks uit. kassa voor Blizzard.
Meer mensen gaan het spelen. Hoe gaan ze verder geld verdienen en dat blijven doen over de komende 10 jaar ? neem aan niet met de verkoop van D3 en de uitbreiding alleen ?
Ze hebben hun ander kind nog, WoW.
Alhoewel daar wat spelers er mee stoppen, levert het genoeg op in hun laatje.
Zo niet, Heroes of the Storm.

Waarom zou dit perse in D3 moeten zijn?
Ze zetten een game op de markt, niet een AH met game erbij.

Overigens kan de verkoop van een expansion ook behoorlijke inkomsten generen.

En dan nog, als het over een half jaar is, dan kan je alsnog er mee stoppen?

[ Voor 5% gewijzigd door Thasquealer op 07-03-2014 16:00 ]

Steam

• bulefy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-07-2025
Thasquealer schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 15:59:
[...]

Ze hebben hun ander kind nog, WoW.
Alhoewel daar wat spelers er mee stoppen, levert het genoeg op in hun laatje.
Zo niet, Heroes of the Storm.

Waarom zou dit perse in D3 moeten zijn?
Ze zetten een game op de markt, niet een AH met game erbij.

Overigens kan de verkoop van een expansion ook behoorlijke inkomsten generen.

En dan nog, als het over een half jaar is, dan kan je alsnog er mee stoppen?
Transmog items, Pets, XP boosts zijn dingen die we mischien in de toekomst kunnen verwachten. WoW is nog steeds een veel verdiener voor Blizzard. Maar wat dachten jullie van Heartstone waar je Kaarten / Arena Key kan kopen? Daar gaat Blizzard ook veel geld op verdienen

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:20

The Chosen One

Zie signature!

2e uitbreiding voor Diablo 3. En Hots en Hearthstone moet beide groot worden (de planning anyway).

En nog wel wat dingen natuurlijk.

[ Voor 16% gewijzigd door The Chosen One op 07-03-2014 16:04 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:13
Ik snap die blizzard site nooit echt super.

Ik kan dus de expansie kopen, terwijl ik boven aan de webpagina kan kiezen voor game region.
Nou kost hij in USD of in Euro's 39.99..... of de luxe versie 59.99.
Echter, je kunt ze in alle regio's gebruiken, hoewel ze beweren, dat er limiet aan kan zitten.

Maar ja, dan neem je natuurlijk geen risico.......
Dus koop je het als gift in usd bedrag en ga je het schenken aan een andere email van jezelf.
Gifter krijgt echter geen enkele limiet te zien en kan zn account gewoon met de key upgraden?

Scheelt behoorlijk wat. (USD/EUR =0,72)

• Raoul.TLS
Heb ik ook gedaan als zo veel hier.
gewoon 1 prijs xxx en dat is omgerekend zoo veel naar de lokale valuta.
Moet niet uitmaken in Dollars Euro pond of zo.

Ik heb hem ook aan mezelf als gift gegeven.
bangkirai schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 16:04:

Ik kan dus de expansie kopen, terwijl ik boven aan de webpagina kan kiezen voor game region.
Echter, je kunt ze in alle regio's gebruiken, hoewel ze beweren, dat er limiet aan kan zitten.

Dus koop je het als gift in usd bedrag en ga je het schenken aan een andere email van jezelf.
Gifter krijgt echter geen enkele limiet te zien en kan zn account gewoon met de key upgraden?

<GOT>DrOPje #2516

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:19

Of je koopt de key bij 1 van de winkels in pricewatch. Dan ben je ook ongeveer 29 euro kwijt en heb je gewoon een EU key (ook al maakt het helemaal niks uit, die waarschuwing plaatsen ze altijd erbij..MOCHT de eula ooit veranderen in de toekomst)

• Raoul.TLS
Ok Straks komt de nieuwe uitbreiding uit.
Maar er is nog steeds een vraag hoe kunnen mensen op eerlijke manier items met ander ruilen.
En hoe kan Blizzard hier een graantje van mee pikken.
Of hoeft dat straks niet meer.
Gaan we straks alles wat minder waard is salvage bij de blacksmith.
Wordt het iedereen voor zichzelf / clan.
Straks heb je 100 quivers ja leuk. Moet je ze salvagen (als ze account bound zijn)
Of kan je ze nog ergens traden of weggeven aan vrienden clan members als de tijd nog niet verlopen is.

<GOT>DrOPje #2516

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

De makkelijkste manier om traden oké te maken zonder legendaries/set items in omloop te laten is:

Bind on equip

Bind on pickup is nergens voor nodig, bind on equip zorgt voor hetzelfde alleen dan kan je ze tenminste nog ruilen voordat ze gebruikt zijn. Immers, met BoE worden items nog steeds niet gerecycled, met BoP kunnen ze niet eens in omloop gebracht worden, wat gewoon slecht is.

Anderzijds gewoon unidentified set/legendaries laten traden ofzo.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• Blaat
  • Registratie: September 2007
kaluro2 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 16:13:
De makkelijkste manier om traden oké te maken zonder legendaries/set items in omloop te laten is:

Bind on equip

Bind on pickup is nergens voor nodig, bind on equip zorgt voor hetzelfde alleen dan kan je ze tenminste nog ruilen voordat ze gebruikt zijn. Immers, met BoE worden items nog steeds niet gerecycled, met BoP kunnen ze niet eens in omloop gebracht worden, wat gewoon slecht is.

Anderzijds gewoon unidentified set/legendaries laten traden ofzo.
Met als resultaat dat je weer gemekker krijgt van gamers die "per ongeluk" een item equipten en dus niet meer konden traden. :+

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Raoul.TLS
Dan is het een opgelost dan gaan mensen klagen over iets anders.
Ik vindt het ook een goed idee BoE. Of zoland die unid iskan je hem ruilen / traden.
Maar vraag me af of dat erin gaat komen.

<GOT>DrOPje #2516

@ bangkirai, no worries, ik heb de DDE met een US account aan mezelf gegift een week geleden :)
Wat andere mensen hier nu ook, geen problemen gezien.
Raven__NL schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 16:08:
[...]
Of je koopt de key bij 1 van de winkels in pricewatch. Dan ben je ook ongeveer 29 euro kwijt en heb je gewoon een EU key (ook al maakt het helemaal niks uit, die waarschuwing plaatsen ze altijd erbij..MOCHT de eula ooit veranderen in de toekomst)
EULA geld voor het moment van kopen en starten, niet voor de toekomst volgens mij.
RMAH had/heeft een apart EULA!

Het is gewoon handig om te preloaden etc :)

• lolgast
  • Laatst online: 23:27
Ik heb hem gewoon bij Blizzard gekocht. Om een of andere reden toch bang dat ik de key anders op dag 3 ontvang..

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Wolf schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 16:17:
[...]

Met als resultaat dat je weer gemekker krijgt van gamers die "per ongeluk" een item equipten en dus niet meer konden traden. :+
Net zoals bij hardcore is het principe dat ze nooit iets zullen recoveren, voor wat voor reden dan ook.
Problem solved.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12-2025

Heb het zelf idd ook gedaan, heb de deluxe gekocht voor pak em beet 40 euro tel uit je winst.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-12-2025
Welke clans zijn er ondertussen & welke klan heeft nog plaats :) Wil terug wat d3 doen maar alleen is vrij saai.

zie sig voor battle tag wie een invite kan / wil sturen.

@hierboven : kan je dat ook met battle.net tegoed of is het enkel als je met paypal betaalt?
Ik krijg melding dat ik geen tegoed heb terwijl er 60€ opstaat.

[ Voor 31% gewijzigd door sleepwalkerbe op 07-03-2014 16:58 ]

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

sleepwalkerbe schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 16:52:
Welke clans zijn er ondertussen & welke klan heeft nog plaats :) Wil terug wat d3 doen maar alleen is vrij saai.

zie sig voor battle tag wie een invite kan / wil sturen.
GoT Clan - mag jeje aanmelden bij RetLaw, Koeitje, etc. 8)
Solidarity Gaming - aanmelding zie onder :+
Gamers 4 Life (G4L) - mag je Sm0ker lief aankijken :D
Vidra schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:09:
Solidarity Gaming - wie zijn wij?
Solidarity Gaming is een groep met voornamelijk Nederlandse gamers (o.a. van voornamelijk Tweakers/GoT en andere fora) - die sinds de release Diablo 3 spelen, waarbij er altijd mensen zijn die bij tijd en wijlen andere games spelen (LoL, BF4, etc.).

We hebben onze eigen teamspeak server (niet alleen wij zitten op de server ook o.a. dVz (een Nederlandse Diablo 3 hardcore clan (ook met GoT-ers)). Simpelweg, eenieder is welkom op onze Teamspeak server!

Waarom TeamSpeak?
De reden? Het maakt het spelen persoonlijker (de stem achter het character) en uiteraard is het makkelijk om met elkaar te communiceren. Is dat het enige wat jullie doen? Nee, wij organiseren zo nu en dan ook een borrel en/of een ander feestje

Streamers?
Uiteraard zitten er in onze groep ook een aantal streamers (dx5314, Vydra, Momo, etc.) - maar dat is uiteraard helemaal geen vereiste. Wij streamen voornamelijk voor de lol en om onze avonturen in 'the Sanctuary' te delen met de buitenwereld :9

Wie zitten er in jullie clan?
Bij voorkeur Nederlandse spelers (16+) met een voorliefde voor Diablo en die graag in groepsverband (en met Teamspeak) met elkaar willen spelen. Wij hebben momenteel ongeveer 40 leden, waaronder Deathsmell, dx5314, Neoooen, Angeloonie, klablabla, Archangelinc, etc.

Veel spelers hebben een drukke baan (inclusief onregelmatige diensten), een gezin thuis, een relatie en/of andere omstandigheden dat ze niet altijd kunnen spelen. :*)

Op welk niveau spelen jullie?
Er wordt gespeeld/farmed op verschillende niveaus binnen Torment (1-6) en onze leden zijn doorgaans bereid om anderen te helpen met kennis en kunde - want immers we zijn allemaal eens op 0 (nul) begonnen 8) Vandaar ook de naam Solidarity _/-\o_

Wat voor hulp?
  • Samen spelen (zeker in de avonduren zijn er altijd wel plekken beschikbaar);
  • Gear/build check;
  • Uitleg over de nieuwe D3 mechanics;
  • Discussies, etc.
Hoe kan ik mij aanmelden?
  • Door een PM te sturen via het forum naar ondergetekende?
  • In-game contact op te nemen met Vydra#2644, klablabla#2228 of protax#2556
Wij hebben zowel een clan (max 120 leden) en een community genaamd Solidarity Gaming in Diablo 3 :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

sleepwalkerbe schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 16:52:
@hierboven : kan je dat ook met battle.net tegoed of is het enkel als je met paypal betaalt?
Ik krijg melding dat ik geen tegoed heb terwijl er 60€ opstaat.
Als je hem gift met een andere US account kan je hem niet met je battle.net tegoed giften aan je eigen account he ;) dus moet je met paypal oid betalen.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Die legendary droprate is zo RNG als de tyfus zeg, niet normaal. Sinds de patch tot nu toe gemiddeld 1 leg/1,5h gehad, maar vandaag op m'n 4de playthrough op m'n DH al 10 legs gehad in ~2,5 uur tijd. Vanmorgen 3 in 15 min en het afgelopen uur 5 waarvan 4 binnen 10 minuten :')

Snap er helemaal niets meer van. Helaas ook maar 1 goede leg vandaag, en zelfs die kan ik eigenlijk nog niet gebruiken. Moet echt snel een Kridershot vinden.

Maar goed, wel leuk al die oranje beams :P Nu nog eens een groene beam! En dan een keertje geen plans..

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:16
Ik moet nog steeds m'n eerste groene item vinden (pre 2.0 periode incluis) :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Dat zijn geen karige items op je DH Las Vegas...
Het lijkt inderdaad soms in hordes te komen, had op de 1e 2 runs op Mira op een avond 1 leg op de eerste en 2 op de tweede run, wel frapant!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vandread schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 17:30:
Dat zijn geen karige items op je DH Las Vegas...
Het lijkt inderdaad soms in hordes te komen, had op de 1e 2 runs op Mira op een avond 1 leg op de eerste en 2 op de tweede run, wel frapant!
Ik mag niet klagen :) De meeste legs zijn ook gewoon geen upgrade meer helaas, maar een leuke Kridershot is altijd welkom :D

Zo maar weer resetten en hopen op een mooie drop van SK.

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

mitch187 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 15:41:
Waarom zou je nog spelen als je build voltooid is dan?
"omdat ik tot rust kom tijdens het mindless farmen" :+

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Wat vinden jullie er nu eigenlijk leuk aan om softcore te spelen?
Ik zie zoveel streams die 100% glas cannon gaan en dan T6 gaan farmen.
Ze overleven het meeste wel (HP dropped naar 10% en skyrocket dan weer naar 100% door healing etc), maar bij sommige elite packs gaan ze echt superhard dood.

Geen oog voor veel/goede toughness zodat je de 'moeilijkere' elite combos ook aankan, nee volledig DPS knallen met max 0.5 - 1 mil toughness.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Om op je vraag antwoord te geven, ik vind softcare niet perse leuk. Ik vind hardcore gewoon super kut. Het idee dat je iets kan kwijtraken waar je zoveel tijd en moeite in hebt gestoken, dat schiet voor mij gewoon niet zo op.

Dus daarom speel ik softcore :+
Sm0k3r schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 18:03:
[...]

"omdat ik tot rust kom tijdens het mindless farmen" :+
Goed glas Jack Daniels er bij :9 en..... door :+
Kapoen schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 17:08:
Ik moet nog steeds m'n eerste groene item vinden (pre 2.0 periode incluis) :)
Meer farmen >:)

[ Voor 31% gewijzigd door Vidra op 07-03-2014 18:36 ]

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-12-2025

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Vidra schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 16:59:
[...]

GoT Clan - mag jeje aanmelden bij RetLaw, Koeitje, etc. 8)
Solidarity Gaming - aanmelding zie onder :+
Gamers 4 Life (G4L) - mag je Sm0ker lief aankijken :D

[...]
Ik speel nog vaak met een aantal old-skool D2-HC players, en aangezien GoT al vol zit, heb ik GoTHC aangemaakt; zolang er ruimte is is iedereen van hier uiteraard welkom :) gaat me er puur om dat we elkaar kunnen vinden ;)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

kwakke01 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 20:21:
[...]

Ik speel nog vaak met een aantal old-skool D2-HC players, en aangezien GoT al vol zit, heb ik GoTHC aangemaakt; zolang er ruimte is is iedereen van hier uiteraard welkom :) gaat me er puur om dat we elkaar kunnen vinden ;)
dVz is een HC clan ;)

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Kunnen set items wel altijd overal altijd vallen?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

The Chosen One schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 20:33:
Kunnen set items wel altijd overal altijd vallen?
Yes :)

• Quze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06-2025
Ik zou graag los gelaten willen worden in de Tweakers community in D3 Quze2520.

PS ik kreeg de exp boost ook al met een pending invite lol.

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01:12
Ik ben weer begonnen met spelen met m'n oude lvl 52 DH. :)

Het valt me op dat (sinds de nieuwe patch?) in m'n inventory sommige stats zijn voorzien van een oranje 'wybertje'. Weten jullie waar dit op slaat?

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Verdomme wat een vet wapen; http://eu.battle.net/d3/e...senOne-2201/hero/36356785 alleen dat level. ;o

SyS_ErroR schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 21:54:
Ik ben weer begonnen met spelen met m'n oude lvl 52 DH. :)

Het valt me op dat (sinds de nieuwe patch?) in m'n inventory sommige stats zijn voorzien van een oranje 'wybertje'. Weten jullie waar dit op slaat?
Volgens mij zijn affixes met een oranje dot legendary affixes die in RoS niet enchanted kunnen worden. En volgens mij worden ze ook nooit doorberekend in de damage getallen. Ik kan er naast zitten, maar zoiets las ik een tijd terug.

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-12-2025
lolgast schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 16:38:
Ik heb hem gewoon bij Blizzard gekocht. Om een of andere reden toch bang dat ik de key anders op dag 3 ontvang..
http://www.cjs-cdkeys.com...D-Key-for-Battle.net.html
This game is due to be released on 25 March 2014. You will receive your code approximately 24-48 hours BEFORE the release date of the game.
€30,- is toch een nette prijs :)

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:57
Zojuist act 1 afgesloten :p was best een hele ervaring. inmiddels LVL 26 Toch vind ik het lastig om te bepalen wanneer iets een verbetering is. Daarnaast kom je zoveel items tegen dat ik altijd mijn tas vol heb. Nu kan ik me goed verstellen dat de items die ik nu niets bijzonders zijn. Maarja ik wil het dan toch graag verkopen etc.

tot nu toe is dat mijn monk: http://eu.battle.net/d3/e...arinaa-2887/hero/34918735

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-12-2025
Na de update weer begonnen met spelen.

Ik moet toegeven dat het spel een heel stuk leuker nu al is. Veel meer mensen weer online, drops zijn spannender. Niveaus zijn beter.

Een set bracers gevonden met wel een heel erg handige special effect.
Spawned een elite pack als een shrine pakt. Geeft je een groot voordeel met de hoeveelheid gele die er vallen :)

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12-2025
Net dat wapen ook gekregen op mn demonhunter (nog geen 2 dagen oud), best een leuke affix.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ik dacht eerst 10 hatred cost - 3 hatred generated = 7 hatred cost maar dat ding levert gewoon 3 op. Punt.

Lifesteal is verminderd/nutteloos en zo maar hoe zit dat met de lifesteal op bepaalde skills? Zoals de laatste rune van Elemental arrow. Unlock je ook pas op level 59.

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:47
The Chosen One schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 09:26:Lifesteal is verminderd/nutteloos en zo maar hoe zit dat met de lifesteal op bepaalde skills? Zoals de laatste rune van Elemental arrow. Unlock je ook pas op level 59.
Lifesteal in 2.0 werkt nu (in alle gevallen?) anders: voor de genoemde rune krijg je 0.4% van je maximum life terug. Oude life steal geeft x% van de damage die je doet terug. Die laatse soort life steal wil Blizzard de kop indukken en is nu verminderd tot volledig niet effectief van lvl 60-70. De life steal die op je health is gebaseerd neemt niet af als je hoger levelt.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12-2025

Luukwa

o/

Wat is op dit moment een beetje goed te farmen, item en xp wise?

Soundcloud!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:53

Umbrah

The Incredible MapMan

When receiving fatal damage, you are instead restored to 100% of maximum Life and resources. This item is destroyed in the process.
Klinkt als een mooi HC item voor die unieke messups. SC lijkt het me een verspilling van een drop, hoewel de stats niet slecht zijn!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-12-2025

SideShow

Administrator

Waar kan ik nu de goedkoopste ROS kopen?
Is iets als http://www.cjs-cdkeys.com wel betrouwbaar?
Waarom bieden zij vrolijk keys aan die 10 euro goedkoper zijn dan op https://eu.battle.net/shop/en/product/game/diablo ?

Verwijderd

Ben echt blij met m'n boog (al m'n 2e kridershot) en m'n chest. Die wolf companion is sowieso al overpowered.

active 30% dmg bonus 10 seconds 60 yards all allies

passive 3 wolves die 150% aoe van m'n weapon dmg slaan en ook nog eens tanken

http://eu.battle.net/d3/en/profile/dubthor-2954/hero/1623264
Quze schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 21:45:
Ik zou graag los gelaten willen worden in de Tweakers community in D3 Quze2520.

PS ik kreeg de exp boost ook al met een pending invite lol.
Zelf even een invite vragen in game :)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
SideShow schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 11:48:
Waarom bieden zij vrolijk keys aan die 10 euro goedkoper zijn dan op https://eu.battle.net/shop/en/product/game/diablo ?
2 legale manieren waarop ze goedkoper kunnen zijn:
1) De game kopen in een land waar hij voor veel minder in de winkel ligt. Bijvoorbeeld Rusland of Azië.
2) Een veel lagere marge rekenen. Stenen winkels moeten zo'n 20% marge rekenen om uit de kosten te komen. Online winkels kunnen daar onder gaan zitten. Helemaal als ze voor een groot deel geautomatiseerd zijn.

Dan zijn er ook nog de winkels die gestolen creditcards ect gebruiken om games te kopen, en de keys online doorverkopen om het wit te wassen.

TheS4ndm4n#1919

SideShow schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 11:48:
Zijn hele topics voor ;) Online Gamekeys kopen - Deel II

Maar gift hem gewoon aan jezelf via een aparte US account: nu al een stuk of 10 keer genoemd in dit topic
Vandread in "[Multi] Diablo 3 - Deel 31"

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:53

Umbrah

The Incredible MapMan

Vandaag demonhunter begonnen, doel: vanaf lvl 1 tot eind op Torment 3 spelen.

Ik craft veel veel veel gear, maar dat is ook nodig: het gaat gigantisch snel. Ik zit bijna bij Leoric, en ik zit op lvl33 nu.

Moet bekennen dat die hellfire ring (hoewel het een int-ring is...), goeie gems, en m'n 75 paragon levels helpen... hoewel ik in het begin op elke campion/elite dood ging zo'n beetje!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Ok ik heb denk ik al bijna een jaar niet gespeeld. Waar kan ik het beste kijken om weer "up to speed" te raken met betrekking tot de belangrijkste veranderingen?
Zag ineens m'n friendslist weer vol met mensen die D3 aan het spelen zijn en begrijp dat er veel veranderd is, nu kriebelt het bij mij toch ook wel weer een beetje om weer te spelen.

Nieuwe classes, levels, AH changes etc etc?

Beeromaniac

Pagina: 1 ... 80 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]