• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Timmetjuhs schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:07:
Blackfeather wil ik ook erg, erg graag vinden. Ik lees net het onderstaande op de D3 site.

If a shot gets "reflected" back at you (not via mobs with reflect damage - I'm talking about act 2 mobs such as dervishes which make your shots bounce off them) you will end up launching a rocket at yourself.

Since this procs regardless of whether you dodge or are hit by the initial shot, it WILL kill you. With the ballistics passive I one-shot myself with a cool 4.5mil crit rocket from this.

Just a heads up for any hc players out there. I hope this is a bug and gets fixed, the act 2 keywarden will kill you in a manner which can only be described as total ownicide.

Dat lijkt me inderdaad een serieuze bug.
mwoah... A2 is zowiezo link voor HC, heb al vaker zelfmoord gepleegd door de reflect mobs daar, b.v. met HF fireballs.

Je kon schijnaar als je door een DH power level'd wordt, ook door de pijltjes van de DH doodgaan in A2, maar dat heb ik persoonlijk nog niet meegemaakt.

Die dingen waren dus nooit "gefixt"...

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-04 10:44
Gold gaat wel hard nu in de RMAH.. Inmiddels al 4.23 per 50M, 2 dagen geleden was het nog 2.80 per 50M. Denk dat de prijzen alleen maar verder omhoog zullen gaan richting RoS?
Grimmie187 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 19:31:
Gold gaat wel hard nu in de RMAH.. Inmiddels al 4.23 per 50M, 2 dagen geleden was het nog 2.80 per 50M. Denk dat de prijzen alleen maar verder omhoog zullen gaan richting RoS?
Dat lijkt me sterk,... de RMAH is pas een dag open (sinds gisteren) - de laagste prijs voor zover ik het weer was zelfs nog lager namelijk EUR 2.66 voor 50M

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Grimmie187
Vidra schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 20:06:
[...]

Dat lijkt me sterk,... de RMAH is pas een dag open (sinds gisteren) - de laagste prijs voor zover ik het weer was zelfs nog lager namelijk EUR 2.66 voor 50M
Bedoel gister idd, maar het stijgt iig best hard. Vraag me af of het nog gaat zakken..

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:44
Is het voor een "nieuwe" speler beter om nu te gaan spelen of wachten op de expansion ?

[ Voor 41% gewijzigd door Iusedto op 06-03-2014 21:15 ]

FUMES et CARNES

• Grimmie187
Iusedto schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 21:15:
Is het voor een "nieuwe" speler beter om nu te gaan spelen of wachten op de expansion ?
Denk dat het wel slim is om nu vast te beginnen. Je kunt dan alvast wat paragorn levels omhoog en wat gold verzamelen. Zeker met de 50% XP boost is het nu snel levelen tot de expansion uitkomt!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:44
Ok, maar ik begin dus echt vanaf niets
Paragon is toch "end game "?

FUMES et CARNES

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Iusedto schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 21:19:
Ok, maar ik begin dus echt vanaf niets
Paragon is toch "end game "?
Yep, nadat je level 60 bent geworden level je verder alleen dan met Paragon levels. Op de Diablo Wiki staat het goed uitgelegd hoe het allemaal werkt sinds patch 2.0.

Verwijderd

Gisteren men wizard maar weer eens gespeeld, loot ik binnen paar minuten echt de ziekste amulet ever wtf!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rody-1198/hero/29196707

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:28

The Chosen One

Zie signature!

@boven Die Act 2 keywarden reflect is nu generfed/gefixed.

Hoe werkt Spirit Walk nu precies?

"Your link to the spirit realm will end if your physical body sustains 50% of your maximum Life in damage."

Je lichaam kan dus nog wel damage krijgen? En als die eindigt dan kom je op de plek tot waar je gelopen bent? I.p.v terug op de plek.

Hardcore Witch Doctor dus ff fact checken. :P

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Jep. Als je spirit walk activeert blijft je fysieke lichaam achter op de plek waar je activeerde. Spirit walk eindigt bij het verstrijken van de tijd of als je lichaam te veel damage heeft gepakt. Je 'spawnt' dan op de plek waar je bent in spirit vorm. Vreemd genoeg met een nieuw fysiek lichaam. Handig. :P

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:34
Iemand ook 2 keer preorder bonus gekregen? Ik heb nu dubbele plannen en 2 spectral hounds gekregen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-04 13:33
Ik heb nooit het idee gehad dat ik ook maar iets aan dmg pakte bij het activeren van SW, zelfs niet in meerdere molton bommen tegelijk zonder te bewegen

Movies: letterboxd

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-01 08:37

Ervig

ervig#2891

Dat is volgens mij een CE bonus. Die zijn per character.

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:34
Ervig schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 22:50:
Dat is volgens mij een CE bonus. Die zijn per character.
Dat moet wel en dat verklaart het een en ander.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Verwijderd

An1mA schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 22:51:
[...]

Dat moet wel en dat verklaart het een en ander.
Log maar eens in met al je characters. Heb nu dus 10 hondjes...

Niet alleen CE overigens, ook DDE

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2014 23:44 ]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04 08:32
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 22:15:
Gisteren men wizard maar weer eens gespeeld, loot ik binnen paar minuten echt de ziekste amulet ever wtf!

Very nice.
Wel jammer voor je dat het over 2 weken waarschijnlijk weer nutteloos is ;)

TheS4ndm4n#1919

• klablabla
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04:47
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 23:43:
[...]

Log maar eens in met al je characters. Heb nu dus 10 hondjes...

Niet alleen CE overigens, ook DDE
Het is jammer dat je er maar 1 mee kan nemen. Lijkt me een leuk gezicht met een WD al die pets + 10 hondjes.

Verwijderd

[LIVE HOTFIXES]
General:
"Key Warden" labeled public games are now closed to new players who attempt to join after the Keywarden in the Act has been killed.
Resolved an issue where some UTF-8 characters would not display properly in a Clan's Message of the Day.
The experience bonus for completing a quest the first time and the first time after hitting the "Reset Quests" button has been increased.
The rewards for repeatedly completing the same quest (without utilizing the "Reset Quests" button) have been reduced.
Increased the frequency of Cursed Chest spawns in areas where they were not previously spawning.
Reduced the frequency of Cursed Chest spawns in areas where they were spawning too frequently.

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 13:08
Gisteren begonnen met een Skeleton King run (op normal) op mijn Wizard.

Ging soepel, stond al snel voor SK. Drop was een Blind Faith, die iets beter was dan de helm die ik droeg.
Daarna op Hard doorgespeeld, kreeg ik bezoek van Renquin :)

Maar Hard was eigenlijk te simpel, dus difficulty verhoogd naar Master (Had eerder op mijn barb op expert gespeeld, maar deed te weinig damage om efficient te spelen), was de eerste keer op Master difficulty, maar dat liep nog best soepel.

Na het eten op mijn barb nog een SK run afgerond, maar vond mijn Wizard toch lekkerder spelen.

Rest van de avond verder gespeeld op Master. Met op het eind nog een aardig 1h sword voor mijn Wizard.

Kan iemand met verstand van wizards eens kijken naar mijn Wizard en suggesties doen ter verbetering?

Wizard: Midnight
Ik denk erover om archon te vervangen door familiar met AP-regen omdat ik vaak AP tekort kom.

Socket in mijn wapen twijifel ik nog over...CHD of extra damage?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-04 19:15

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

_Peter2_ schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 07:50:

Ging soepel, stond al snel voor SK. Drop was een Blind Faith, die iets beter was dan de helm die ik droeg.

Maar Hard was eigenlijk te simpel, dus difficulty verhoogd naar Master (Had eerder op mijn barb op expert gespeeld, maar deed te weinig damage om efficient te spelen), was de eerste keer op Master difficulty, maar dat liep nog best soepel.

Na het eten op mijn barb nog een SK run afgerond, maar vond mijn Wizard toch lekkerder spelen.

Rest van de avond verder gespeeld op Master. Met op het eind nog een aardig 1h sword voor mijn Wizard.

Kan iemand met verstand van wizards eens kijken naar mijn Wizard en suggesties doen ter verbetering?

Ik denk erover om archon te vervangen door familiar met AP-regen omdat ik vaak AP tekort kom.

Lekker bezig hoor en mooi wapen heb je!!!

Om het gebrek aan arcane op te vangen kun je de passive Prodigy kunnen proberen. Dat heeft bij mij geholpen. Het casten van een signature spell vult je resource dan weer aan.

Battle.net || Strava

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Gisteren een beetje zitten rommelen met Firebuild voor wizzard, maar volgens mij als je magefist en Cindercoat hebt ga je echt zoveel dmg doen... De vraag is alleen, hoe snel ga je specifiek die items vinden en dan ook nog eens met goede stats. Wat is jullie ervaring met items farmen in een groep, doen jullie met allemaal verschillende classes of met dezeflde class die allemaal andere items zoeken?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gisteren veer wat runs gedaan op de DH, nieuwe Windforce gevonden ^^ wel nice, maar had liever een kridershot gehad :P

Waar ik mij wel aan erger...."Bleed, you filth!" ... waitwut???? andere va :(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-04 22:20
Gisteren ook nog wat items gevonden waaronder een legendary bow waarvan ik de naam vergeten bent. Jammer genoeg verloor ik er 150k dps mee als ik hem zou equippen. :P
Wel nog een upgrade aan bracers gecraft en een betere String of Ears belt gevonden.

Nu ga ik over de 300k dps unbuffed heen in de armory! *O*

Edit: Ingame is mijn dps 380k oid.

[ Voor 5% gewijzigd door Blaat op 07-03-2014 09:01 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• _Peter2_
retlaw schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 07:59:
[...]

Lekker bezig hoor en mooi wapen heb je!!!

Om het gebrek aan arcane op te vangen kun je de passive Prodigy kunnen proberen. Dat heeft bij mij geholpen. Het casten van een signature spell vult je resource dan weer aan.
Ik zie nu ook dat ik nog een andere leuke combi kan doen....iets met ray of frost. Door de special van mijn off hand kan die als een soort disintegrate werken. (En dat met cold blooded enz)...kan leuk worden :)

Wolf schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 08:57:

Welkom bij de club!! *O* *O*

Ik vond gisteren bracers met ~300 Str/~300 Vit/All res/4.5% CHC! *O* Met m'n DH... -O-
Wil je eens een smart drop, krijg je hem niet. Speel geen Barb, maar dit zou echt een dikke upgrade zijn voor mij als de Str Dex was.
Dus ik bewaar hem voor RoS en reroll de Str dan hopelijk naar mooie Dex :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Blaat
Angeloonie schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:22:
[...]

Ik vond gisteren bracers met ~300 Str/~300 Vit/All res/4.5% CHC! *O* Met m'n DH... -O-
Wil je eens een smart drop, krijg je hem niet. Speel geen Barb, maar dit zou echt een dikke upgrade zijn voor mij als de Str Dex was.
Das balen...

Maar jij speelt vals want je hebt nog een witching hour ik niet. Mijn toughness is ook ietsje hoger! :+

28% melee damage reduction ftw!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

An1mA schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 22:49:
Iemand ook 2 keer preorder bonus gekregen? Ik heb nu dubbele plannen en 2 spectral hounds gekregen.
Je krijgt ze sowieso met iedere char. Uiteindelijk gooi ik alles weg en heb vanalles gewoon eentje in mn stash.

Al had ik laatst wel een raar bugje dat ik van alles er 2 had op 1 char en dat zou niet moeten kunnen.

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Angeloonie schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:22:
[...]

Je kan items die je nu vind volgens mij niet rerollen toch?

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-04 13:07
Yerap schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:28:
[...]

Je kan items die je nu vind volgens mij niet rerollen toch?
Wel die in 2.0.x droppen.
Niet de legacy items (ofwel pre-2.0)

Steam

Gister trouwens met Lightning builds aan het spelen geweest op mn Wiz en uiteindelijk een zeer speelbare build gemaakt.

Tis eigenlijk heel simpel. Electrocute met Arc Lightning als basis spell. Fijne van deze is dat het een flinke area is en je makkelijk kunt draaien om alles wat op je afkomt te killen.

Arcane spender is Wave of Force - static Pulse. Dit zorgt ook voor lightning damage en een +15% lightning damage debuff op mobs. Gecombineerd met Paralysis zorgt dit voor een redelijke hoeveelheid stun om je heen als survival.

Keep op T4 ging als een trein, zelfs met mn oude gear. Voornaamste issue is dat de single target damage wat tegenvalt, dus het is voornamelijk een farm-build vooralsnog.

Groot voordeel is dat je bijna geen Arcane uitgeeft en geen lange cooldowns gebruikt en je dus veel stats kunt vervangen voor dingen als lightning damage, area damage of defensive stats. En je gebruikt eens skills die normaal als redelijk "crap" worden beschouwd!

Mocht iemand nog tips hebben voor verbetering, let me know!

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 07-03-2014 09:32 ]

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-04 11:01
Heb je echt zoveel defensive abilities nodig op T4 Bosmonster? Ben recentelijk pas overnieuw begonnen nadat ik na release gestopt ben, en zit slechts in T2, maar lijkt me nog steeds dat meer DPS voor een Wizard de beste defense is, niet?

Geen kritiek ofzo hoor, meer nieuwsgierigheid.

Momenteel is er bijvoorbeeld geen haar op m'n hoofd die er aan denk om zonder Glass Cannon rond te lopen, en Magic Weapon zonder Force Weapon doe ik ook liever niet.

[ Voor 22% gewijzigd door Notlupus op 07-03-2014 09:38 ]

Verwijderd

Thasquealer schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:30:
[...]

Wel die in 2.0.x droppen.
Niet de legacy items (ofwel pre-2.0)
Klopt, maar waarom zou je nu dingen bewaren om te rerollen in ROS? Iedereen zit in ROS binnen een paar uur op lvl70 en dan zijn alle stats op de gedropte items het dubbele of meer qua corestats. Oftewel 600 STR/600 Vit... (of dex, wat je wil ;) ) Dus de zin van bewaren om te rerollen zie ik niet aangezien je dat toch maar met 1 stat kunt doen
Wolf schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:25:
[...]

Das balen...

Maar jij speelt vals want je hebt nog een witching hour ik niet. Mijn toughness is ook ietsje hoger! :+

28% melee damage reduction ftw!
Jouw toughness is wel lekker ja :) Daar moet ik nog wat aan werken en die bracers hadden daar perfect voor geweest :'(
Ingame zit ik volgens mij op 480k dps :P
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:37:
[...]

Klopt, maar waarom zou je nu dingen bewaren om te rerollen in ROS? Iedereen zit in ROS binnen een paar uur op lvl70 en dan zijn alle stats op de gedropte items het dubbele of meer qua corestats. Oftewel 600 STR/600 Vit... (of dex, wat je wil ;) ) Dus de zin van bewaren om te rerollen zie ik niet aangezien je dat toch maar met 1 stat kunt doen
Dus jij denkt dat je in RoS direct een item vindt met alle 4 de gewenste stats er op? Ik denk dat het nog niet zo snel zal gaan. Tuurlijk zul je betere items vinden, maar de kans dat je alle rolls goed hebt is klein, en dan is het de moeite denk ik wel waard om nu een goed item met 1 verkeerde stat te rerollen, zoals deze bracers.

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:30:
Gister trouwens met Lightning builds aan het spelen geweest op mn Wiz en uiteindelijk een zeer speelbare build gemaakt.

Tis eigenlijk heel simpel. Electrocute met Arc Lightning als basis spell. Fijne van deze is dat het een flinke area is en je makkelijk kunt draaien om alles wat op je afkomt te killen.

Arcane spender is Wave of Force - static Pulse. Dit zorgt ook voor lightning damage en een +15% lightning damage debuff op mobs. Gecombineerd met Paralysis zorgt dit voor een redelijke hoeveelheid stun om je heen als survival.

Keep op T4 ging als een trein, zelfs met mn oude gear. Voornaamste issue is dat de single target damage wat tegenvalt, dus het is voornamelijk een farm-build vooralsnog.

Groot voordeel is dat je bijna geen Arcane uitgeeft en geen lange cooldowns gebruikt en je dus veel stats kunt vervangen voor dingen als lightning damage, area damage of defensive stats. En je gebruikt eens skills die normaal als redelijk "crap" worden beschouwd!

Mocht iemand nog tips hebben voor verbetering, let me know!
Mooi idee hoor! Puur vanuit een esthetische gedachte.: Storm Armor ipv Energy Armor?Geen idee of het speelbaar is maar het past wel beter in de elektrische gedachte...

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-12-2025
_Peter2_ schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 07:50:

Was inderdaad even leuk en gezellig.
Maar eens een hogere moeilijkheidsgraad (Torment 1 of 2) proberen als je daar klaar voor bent.

Verder kan ik je helaas niet helpen met je frost-wizzard build. Hier weet ik als arcane wizzard te weinig van :)

Want a cookie?!

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-04 12:58
480k dps, damn dan heb ik nog een eind te gaan. Ik zit op dit moment op 226k. Ook lekker, maar een beetje meer zou niet verkeerd zijn. Ik denk dat het in RoS wel even duurt eer dat je voor alle items een vervanging hebt gevonden.

Verwijderd

Angeloonie schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:40:
[...]

Dus jij denkt dat je in RoS direct een item vindt met alle 4 de gewenste stats er op? Ik denk dat het nog niet zo snel zal gaan. Tuurlijk zul je betere items vinden, maar de kans dat je alle rolls goed hebt is klein, en dan is het de moeite denk ik wel waard om nu een goed item met 1 verkeerde stat te rerollen, zoals deze bracers.
Welnee joh! Dat denk ik zeker niet, maar ik heb de Beta gespeeld en met maar 3 van de stats die jij aangaf heb je al zoveel meer damage/toughness dat een 'perfect' item niet nodig is. En je vind heel snel items met drie topstats hoor, geloof mij maar. Vier is een heel ander verhaal :)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Notlupus schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:37:
Heb je echt zoveel defensive abilities nodig op T4 Bosmonster? Ben recentelijk pas overnieuw begonnen nadat ik na release gestopt ben, en zit slechts in T2, maar lijkt me nog steeds dat meer DPS voor een Wizard de beste defense is, niet?

Momenteel is er bijvoorbeeld geen haar op m'n hoofd die er aan denk om zonder Glass Cannon rond te lopen, en Magic Weapon zonder Force Weapon doe ik ook liever niet.
Met die build ben je redelijk afhankelijk van de stuns en cc omdat je ondanks je aoe toch redelijk close range bent en stilstaat in verband met de aard van de gebruikte skills. Als je dan omsingeld bent met een shitload aan mobs die je kunnen raken wil je wel wat defense hebben :P

Ik had zelf ook nog icicle erbij op mijn familiar toen ik hem probeerde.

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 07-03-2014 09:49 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• _Peter2_
Renquin schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:42:
[...]

Was inderdaad even leuk en gezellig.
Maar eens een hogere moeilijkheidsgraad (Torment 1 of 2) proberen als je daar klaar voor bent.

Verder kan ik je helaas niet helpen met je frost-wizzard build. Hier weet ik als arcane wizzard te weinig van :)
T1 of T2 ga ik ook zeker proberen binnenkort.

Master gaat nu soepel, trash 1 of 2 shot ik en Champions / Elite packs krijg ik ook redeleijk snel neer. Ik weet niet of mobs killen op T1 even snel zal gaan.

Notlupus schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:37:

Voor trash is het inderdaad niet nodig, maar elites kunnen nog wel eens flink pijn doen. Mijn gear is allemaal nog redelijk old school. Ik heb buffed ongeveer 850K toughness.

Meer DPS was leuk prepatch met Lifesteal nog lekker werkend, maar nu zul je je defense toch ergens anders vandaan moeten halen helaas.

Voor co-op zou je best wel wat meer DPS kunnen nemen waarschijnlijk ook, want dan is er vast wel een Monk of Barb die de klappen vangt voor je.

Zal vanavond wel eens proberen met Glass Canon ipv Dominance en Force Weapon!
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:40:
[...]

Mooi idee hoor! Puur vanuit een esthetische gedachte.: Storm Armor ipv Energy Armor?Geen idee of het speelbaar is maar het past wel beter in de elektrische gedachte...
Storm armor is nogal waardeloos qua DPS. Energy Armor met extra AR is een enorme Toughness boost die een stuk nuttiger is (+35% armor, +25% AR).

Vond het vooral eens leuk om een onorthodoxe lightning build werkend te krijgen met skills die zelden gebruikt worden, zoals Wave of Force en Paralysis :)

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 07-03-2014 10:08 ]

• Blaat
Angeloonie schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:40:
[...]

Jouw toughness is wel lekker ja :) Daar moet ik nog wat aan werken en die bracers hadden daar perfect voor geweest :'(
Ingame zit ik volgens mij op 480k dps :P

[...]
Als ik net als jij steady aim ook zou gebruiken zou ik op de 460k uitkomen. ;)

Ik merk alleen dat die passive vaak zijn nut verliest als je van die kikkers of andere snelle beesten tegenkomt. Daarom gebruik ik hem niet.

Mijn aanpak is: Ik moet ook wel iets kunnen tanken. :P

[ Voor 23% gewijzigd door Blaat op 07-03-2014 10:09 ]

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-04 15:57

ye-roon

knaak

Gister een hele goede avond kwa legendaries, al had er best wat variatie in gemogen. Ik had mijn legendary quiver recipe verkocht, wat me in staat stelde om de 3 archon recipes voor zowel dex als int te kopen, inclusief de razorspikes van dex en int. Daar ook een aantal van gemaakt voor mijn monk en witch doctor.

Daarna de quest reset voor mijn WD en gegaan voor de SK. Eerst dropt een The Barb, wat een grote upgrade was, later wildwood, en daarna nog een ceremonial waar ik de naam van kwijt ben. Tussendoor dropt er een ring, bleek een stone of jordan met cold damage, toevaligheidje: een maat van was net online gekomen we waren aan het wispen, we krijgen beide op hetzelfde moment een ring, die in beide gevallen een stone of jordan bleek te zijn. Als laatste nog een legendary helm, plaatje lijkt op een samurai iets met grote spikes. Hij was niet beter dan wat ik had, dus zit in me bank.

Maar goed, check mijn wildwood.

Ik ben blij :) vanavond proberen tot minimaal act 3 te komen op de WD. Daarna de quest resetten op de monk en hopen dat ik daar wat luck heb met nieuwe wapens :)

[ Voor 11% gewijzigd door ye-roon op 07-03-2014 10:19 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-04 11:01
Was gisteren een matige dag qua legendaries, maar ik vond ook op precies hetzelfde moment als een vriend van me een legendary. Ik een belt (Angel Hair nogwat, had ik al, was een downgrade :() en hij een wapen wat voor hem niet nuttig was.

Toeval? Was om kwart over 8 dacht ik.

• Renquin
Timmetjuhs schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:43:
480k dps, damn dan heb ik nog een eind te gaan. Ik zit op dit moment op 226k. Ook lekker, maar een beetje meer zou niet verkeerd zijn. Ik denk dat het in RoS wel even duurt eer dat je voor alle items een vervanging hebt gevonden.
Mwah, dat denken we bij elke WoW expansion ook, toch ben je met max gear na 1-3 lvl's (afhankelijk van of er 5 of 10 lvl's bij zijn gekomen) al weer betere gear tegen gekomen.
Alles wordt zoveel sterker...

Want a cookie?!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-04 22:38

Megalodon86

Enzyme X

Inderdaad, kijk alleen maar eens naar de gems;

http://eu.battle.net/d3/en/item/gem/

Of de nieuwe lvl70 legendaries zoals deze;

http://eu.battle.net/d3/e...ecipe/borns-furious-wrath

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:51
Wat spelen jullie T1 of T4
T1 Is een makkie. Maar tja hogere T is beter uitkijken en duurt langer voor een pack neergaat.
En tja gaat om beter legs te vinden.
En hoe sneller pack neer gaat des te beter.
Welke T gebruikt gem persoon.
Ik kom niet zoveel hoge level mensen tegen op T1
paragon max 80.
Spelen die meer op T4 of zo ? (oude Paragon 100 mensen)

<GOT>DrOPje #2516

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:19
Renquin schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:20:
[...]

Mwah, dat denken we bij elke WoW expansion ook, toch ben je met max gear na 1-3 lvl's (afhankelijk van of er 5 of 10 lvl's bij zijn gekomen) al weer betere gear tegen gekomen.
Alles wordt zoveel sterker...
Als je WoW char geared is met heroic items gaat de evolutie iets trager, maar de rest is inderdaad sneller vervangen. In Diablo zijn de getallen en balans veel extremer uiteenlopend, dus wie weet waar we uitkomen op level 70 :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Raoul.TLS schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:58:
Wat spelen jullie T1 of T4
T1 Is een makkie. Maar tja hogere T is beter uitkijken en duurt langer voor een pack neergaat.
En tja gaat om beter legs te vinden.
En hoe sneller pack neer gaat des te beter.
Welke T gebruikt gem persoon.
Ik kom niet zoveel hoge level mensen tegen op T1
paragon max 80.
Spelen die meer op T4 of zo ? (oude Paragon 100 mensen)
Hangt af van wat je char aankan. T4 geeft als ik me niet vergis 800% xp bijvoorbeeld. Ik kill op T1 niet 8x sneller dan op T4 :)

(weet de exacte getallen even niet meer uit mn hoofd)

Voor de meeste mensen met redelijke prepatch gear is T4 al snel de sweet spot voor solo. In multi is T6 meestal dan al wel redelijk te doen.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 07-03-2014 11:09 ]

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-04 13:57

Sm0k3r

cough...cough...

Wolf schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 08:57:
Gisteren ook nog wat items gevonden waaronder een legendary bow waarvan ik de naam vergeten bent. Jammer genoeg verloor ik er 150k dps mee als ik hem zou equippen. :P
Wel nog een upgrade aan bracers gecraft en een betere String of Ears belt gevonden.

392k unbuffed ingame

+600k toughness

Monk.

;)

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• Blaat
Sm0k3r schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:08:
[...]

392k unbuffed ingame

+600k toughness

Monk.

;)
Haha ik heb ingame met mijn DH meer toughness dan jij met je monk. Verbaast me dat je fatsoenlijk T6 kan farmen.

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-04 13:57

Sm0k3r

cough...cough...

Wolf schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:10:
[...]

Haha ik heb ingame met mijn DH meer toughness dan jij met je monk. Verbaast me dat je fatsoenlijk T6 kan farmen.
Gewoon beuken ouwuh!!!

Zij moeten sneller dood gaan dan jij, werkt altijd :+

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

108k toughness 454k hier . Damn zit een grand canyon tussen mijn en jullie characters. Geen wonder dat er hoge Torment gedaan word.

• Blaat
Oxidda schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:17:
108k toughness 454k hier . Damn zit een grand canyon tussen mijn en jullie characters. Geen wonder dat er hoge Torment gedaan word.
En dan heb ik nog een verzameling andere items waardoor ik met mijn monk op 150k dps een toughness van 2,5miljoen heb met 4k LOH en +40% damage against elites. :+

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-04 16:24

TiMMieJ

PSN: Orixez

Damn, weer een hoop veranderd hier ;). Zal maar weer eens inloggen vanavond of morgen. Is de barb nog een beetje leuk? Was altijd whirlwind maar ben dat wel een beetje zat. Voordeel met Plevel is nu natuurlijk dat je makkelijker alle chars kan spelen dus maybe de WD maar eens oppakken :).

• Renquin
Even ter info, dit is mijn wizzard: http://eu.battle.net/d3/e...enquin-2520/hero/33694370

Ben vooral blij met de volgende item die dropte, voor mijn WD die nog aan het lvl'en was:
http://eu.battle.net/d3/en/item/empyrean-messenger
edit: kan beter op m'n WD zelf kijken... http://eu.battle.net/d3/e...enquin-2520/hero/33601577

[ Voor 59% gewijzigd door Renquin op 07-03-2014 11:22 ]

Want a cookie?!

• Blaat
TiMMieJ schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:20:
Damn, weer een hoop veranderd hier ;). Zal maar weer eens inloggen vanavond of morgen. Is de barb nog een beetje leuk? Was altijd whirlwind maar ben dat wel een beetje zat. Voordeel met Plevel is nu natuurlijk dat je makkelijker alle chars kan spelen dus maybe de WD maar eens oppakken :).
Timmie!

Lang niet gezien. ;)

Als je nog een keertje iemand nodig hebt om mee te farmen moet je me maar ff een beuk geven. :)

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ff een uurtje mijn WD levellen nu, level 40, hopelijk over een uurtje 2 levels erbij ofzo. Lang geleden dat ik die gespeeld heb zeg...

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-04 16:24

TiMMieJ

PSN: Orixez

Wolf schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:28:
[...]

Timmie!

Lang niet gezien. ;)

Als je nog een keertje iemand nodig hebt om mee te farmen moet je me maar ff een beuk geven. :)
Gaan we doen! Even knallen weer ^^. Hopelijk nu eens wat geluk met wel leuke items vinden en niet te hoeven kopen. ;).

• ye-roon

ye-roon

knaak

Vraagje ik heb gisteren het recipe gevonden voor: http://us.battle.net/d3/e...ith/recipe/lai-yuis-taiji

Gezien zo'n beetje alle "low-level" legendaries nu ook droppen als level 60 met level 60 stats, geldt dat ook als ik deze zou maken? Dat het dan een level 60 daibo word?

• Thasquealer
ye-roon schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:34:
Vraagje ik heb gisteren het recipe gevonden voor: http://us.battle.net/d3/e...ith/recipe/lai-yuis-taiji

Gezien zo'n beetje alle "low-level" legendaries nu ook droppen als level 60 met level 60 stats, geldt dat ook als ik deze zou maken? Dat het dan een level 60 daibo word?
Helaas niet, craftables blijven hetzelfde level wat word aangegeven bij de blacksmith.

Steam

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-04 10:37
Ik heb ook een electric wizz gebouwd. Ben nog wat aan het experimenteren met het skillslot waar nu de blizzard op staat. Heb ook die wave force gebruikt maar daar ben ik niet gek van aangezien ik ook een skill wil waar ik een beetje mee kan kiten. Ik heb vooral mijn items aangepast aan de build waardoor ik nu 29% extra lightning dmg heb en 27% extra electrocute dmg. Hiervoor heb ik wel een 40k gewone dmg opgegeven maar het gaat voorlopig als de brandweer. Iemand nog op of aanmerkingen?

http://eu.battle.net/d3/e...alt007-1204/hero/20039568

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:19
Ngangatar schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:31:
Ff een uurtje mijn WD levellen nu, level 40, hopelijk over een uurtje 2 levels erbij ofzo. Lang geleden dat ik die gespeeld heb zeg...
Ik heb een oude DH (SC level 36) vanonder het stof gehaald, en ik vond op het AH nog een koopje (amper 6000g): een boog met 1100 dps en level req -15 of zoiets. Ik kon meteen de moeilijkheid net onder Torment aan en doe nu maar enkele minuten over een level :D

Met wat geluk kan ik die boog nog flippen voor het AH definitief verdwijnt, ik heb toch genoeg level 60 boogjes liggen met vergelijkbare dps :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• ye-roon

ye-roon

knaak

Thasquealer schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:35:
[...]

Helaas niet, craftables blijven hetzelfde level wat word aangegeven bij de blacksmith.
thanks. en bleh, das jammer.

zijn er trouwens ook andere delen die met mainstat+5 randoms te craften zijn zoals shoulders, chest, gloves, bracers? Ik zou wel een nieuwe helm willen en een broek, een belt oh en een paar schoenen :)

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-04 14:01
Malt007 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:39:
Ik heb ook een electric wizz gebouwd. ... Iemand nog op of aanmerkingen?
Je demon hunter. :D

Ik zie dat je geen GTFO skill hebt zoals mirror images of teleport. Waarschijnlijk heb je die ook niet nodig voor lagere torment levels, maar als je op hogere torments gaat spelen zou ik galvanizing ward vervangen door illusionist en een teleport/mirror image op je skill bar zetten.

Probeer ook eens electrocute/lightning blast. Nu is je electrocute een soort AOE spell en daar heb je al een paar van. Ik vind zelf lightning blast iets lekkerder spelen dan forked lightning (ik heb het getest met zelfs ong. 62% crit chance).

[ Voor 10% gewijzigd door cfern op 07-03-2014 11:52 ]

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• Thasquealer
ye-roon schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:47:
[...]

thanks. en bleh, das jammer.

zijn er trouwens ook andere delen die met mainstat+5 randoms te craften zijn zoals shoulders, chest, gloves, bracers? Ik zou wel een nieuwe helm willen en een broek, een belt oh en een paar schoenen :)
Dan zou ik voornamelijk even zoeken op de Archon plans. Deze hebben main stat en +5 random als het goed is.
Alleen zijn die voor zover ik weet alleen voor shoulders, chest, gloves en bracers.

Steam

• Blaat
Thasquealer schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:51:
[...]

Dan zou ik voornamelijk even zoeken op de Archon plans. Deze hebben main stat en +5 random als het goed is.
Alleen zijn die voor zover ik weet alleen voor shoulders, chest, gloves en bracers.
Klopt maar de gloves zou ik wellicht achterwege laten.

De bracers, chest en shoulders zijn de moeite waard om te hebben. Op gloves rolt echter voornamelijk troep.

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-04 10:37
cfern schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:51:
[...]

Je demon hunter. :D

Ik zie dat je geen GTFO skill hebt zoals mirror images of teleport. Waarschijnlijk heb je die ook niet nodig voor lagere torment levels, maar als je op hogere torments gaat spelen zou ik galvanizing ward vervangen door illusionist en een teleport/mirror image op je skill bar zetten.

Probeer ook eens electrocute/lightning blast. Nu is je electrocute een soort AOE spell en daar heb je al een paar van. Ik vind zelf lightning blast iets lekkerder spelen dan forked lightning (ik heb het getest met zelfs ong. 62% crit chance).
Sja ben nog een beetje aan het kijken/experimenteren voor een GTFO skill. Meestal kom ik een eind met blizzard, frozen. Maar sinds de electrische build alleen maar T1 gespeeld eigenlijk omdat ik aan het testen was. Dat was nogal easy inderdaad. Daarvoor speelde ik T3 en T4 en dat ging heel aardig zonder een echte GTFO skill. Al speelde ik toen vrijwel volledig met cold skills waardoor een een hoop bevroren werd en daarnaast alle defense passsives.

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-04 14:01
Ik vind teleport/calamity best een leuke GTFO skill, zeker i.c.m. Illusionist. Meestal gebruik ik hem eigenlijk als GTFI skill met stun en damage en soms als het echt link wordt als GTFO.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• Thasquealer
Wolf schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:55:
[...]

De bracers, chest en shoulders zijn de moeite waard om te hebben. Op gloves rolt echter voornamelijk troep.
Dat valt toch wel mee over die gloves?
Of heb ik gewoon rete geluk gehad?
linkje
Tevens waren dat de eerste gloves die ik had gecrafted na 2.0 :D

Steam

• ye-roon

ye-roon

knaak

Wolf schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:55:
[...]

Ik heb de dex en int varianten van chest, shoulders, gloves en bracers idd. Ik was blij met een cold damage% op mijn witch doctor (Spirit Barage). Later stone of jordan met cold er bij en ik one shot bijna alles :p ondanks 93k dps: http://eu.battle.net/d3/en/profile/yeroon-2383/hero/35868544

Ik zoek alleen nog wat nieuwe meuk voor me monk.

Thasquealer schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:59:
[...]

linkje
Los van alles: waarom heb jij OWE als passive? Je stacked all res en verder geen enkele andere res :P Nut is dan echt minimaal :P

• Grimmie187
Thasquealer schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:59:
[...]

linkje
Pff, als je 5 random stats hebt en CHC + CHD rolt.. Ja dan heb je rete geluk :D

Mooie gloves!

• Raoul.TLS
heeft iemand al nieuwe set items gevonden en hebben die beter stats als oude set items ?

<GOT>DrOPje #2516

• Thasquealer
Angeloonie schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:05:
[...]

Los van alles: waarom heb jij OWE als passive? Je stacked all res en verder geen enkele andere res :P Nut is dan echt minimaal :P
Jah klopt, das nog ff een puntje wat ik van pre-2.0 moet aanpassen van toen ik nog LR stackte :P.

Tevens houd et geluk een btje op qua weapons. Meestal wel leuke stats maar dan helaas geen socket waardoor het nog niet viable is :(

Steam

• Blaat
Grimmie187 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:05:
[...]

Pff, als je 5 random stats hebt en CHC + CHD rolt.. Ja dan heb je rete geluk :D

Mooie gloves!
Persoonlijk vind ik ze niet goed genoeg want geen trifecta.

Trifecta is onmogelijk tegelijk met allres te rollen met het huidige rollsysteem.

De gloves die ik nu heb hebben misschien niet bizar veel dex (gekocht toen rerollen met legacy items nog kon, met het oog op dex omhoog rollen) maar bijna max trifecta. Wat veel meer dps oplevert uiteindelijk (getuige mijn DH dps).

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kapoen schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:42:
[...]

Ik heb een oude DH (SC level 36) vanonder het stof gehaald, en ik vond op het AH nog een koopje (amper 6000g): een boog met 1100 dps en level req -15 of zoiets. Ik kon meteen de moeilijkheid net onder Torment aan en doe nu maar enkele minuten over een level :D

Met wat geluk kan ik die boog nog flippen voor het AH definitief verdwijnt, ik heb toch genoeg level 60 boogjes liggen met vergelijkbare dps :)
net voor een habbekrats ook ff ander wep gepakt, 861dps polearm, wel raar voor op een WD maar werkt als een malle. Alles oneshotten en rennen maar.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Thasquealer
Wolf schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:27:
[...]

Persoonlijk vind ik ze niet goed genoeg want geen trifecta.

Trifecta is onmogelijk tegelijk met allres te rollen met het huidige rollsysteem.

De gloves die ik nu heb hebben misschien niet bizar veel dex (gekocht toen rerollen met legacy items nog kon, met het oog op dex omhoog rollen) maar bijna max trifecta. Wat veel meer dps oplevert uiteindelijk (getuige mijn DH dps).
Is dat dan niet een verschil van crafted vs. dropped?
En inderdaad het is geen trifecta, maar was voor mij goed genoeg om iig een dps/toughness increase te krijgen.

Dus zodoende dat ik het hiermee kan doen.

Steam

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Raoul.TLS schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:21:
heeft iemand al nieuwe set items gevonden en hebben die beter stats als oude set items ?
Ja, ik heb al een Inna's Temperance (pants) gevonden, 500+ dex en andere stats waren ook goed (zit op werk, kan niet posten). Als ik tweede armor item vind ga ik deze zeker gebruiken, de set bonus is ook erg nice.

Overigens geldt voor alle items post 2.0 dat je altijd max 4 primary en max 2 secondary stats kunt hebben. Maakt bijv trifecta + main stat + vit niet meer mogelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door MatHack op 07-03-2014 12:37 ]

There's no place like 127.0.0.1

• Blaat
Thasquealer schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:34:
[...]

Is dat dan niet een verschil van crafted vs. dropped?
En inderdaad het is geen trifecta, maar was voor mij goed genoeg om iig een dps/toughness increase te krijgen.

Dus zodoende dat ik het hiermee kan doen.
Nee dat maakt geen verschil. Zelfs gedropte 6-stat items rollen max 4 mainstats en 2 secondary stats. Met dex en trifecta heb je de main stats dan al opgebruikt.

En daarvoor moet je je bizar veel geluk hebben, naast het feit dat ias niet meer zo hoog rollt en dat je heel veel defense mist.

• Thasquealer
Wolf schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:39:
[...]

Nee dat maakt geen verschil. Zelfs gedropte 6-stat items rollen max 4 mainstats en 2 secondary stats. Met dex en trifecta heb je de main stats dan al opgebruikt.

En daarvoor moet je je bizar veel geluk hebben, naast het feit dat ias niet meer zo hoog rollt en dat je heel veel defense mist.
Ah, jah das opzich ook logisch 8)7

Was in ieder geval al blij dat er usable stats op zaten :+

Steam

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:54

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[...]

392k unbuffed ingame

+600k toughness

Monk.

;)
MIjn monk sinds gisteravond 77k DPS maar wel ruim 1,2Mil Toughness, igg 40 mobs+ tanken op T3 easy peasy duurt alleen zo lang ^^ voor ze dood zijn :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Kan ik al mijn quests resetten zodat ik de leg bij de Skeleton King kan halen en daarna bij iemand in de laatste Act joinen zodat ik alles weer kan spelen(zonder de quests te resetten)?

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:54

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Tumbler schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:47:
Kan ik al mijn quests resetten zodat ik de leg bij de Skeleton King kan halen en daarna bij iemand in de laatste Act joinen zodat ik alles weer kan spelen(zonder de quests te resetten)?
Nee j moet iedere quest in game opnieuw gedaan hebben voor je weer kan resettren

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Blaat
ShadowBumble schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:48:
[...]

Nee j moet iedere quest in game opnieuw gedaan hebben voor je weer kan resettren
Ja..

Heel fijn als je er dus niet achter kan komen welke quest je nog mist. Voor mijn DH is de hele lijst compleet maar kan ik niet resetten. :(

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Ik wil hem daarna ook niet resetten, maar gewoon alle acts kunnen spelen. Kan dat ook niet?

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-04 15:52

Umbrah

The Incredible MapMan

Wolf schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:50:
[...]

Ja..

Heel fijn als je er dus niet achter kan komen welke quest je nog mist. Voor mijn DH is de hele lijst compleet maar kan ik niet resetten. :(
Paar punten die men vaak mist:

* Met Adria praten na siegebreaker (moet je zelf doen!)
* Met Auriel praten na de dood van Diablo (end act, gebeurt als maar een iemand het doet, maar dan doe je het zelf nog niet)
* Andere "end act" acties (Tyrael > Caravan Leader in A1; Caravan leader A2)
[...]

392k unbuffed ingame

+600k toughness

Monk.

;)
Een beetje weinig toughness zou ik zeggen.
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 22:15:

Mooi ding!

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-04 22:01

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

wauw echt een vette amulet idd

YO! fucknuts! It's Probing time!

• Raoul.TLS
http://eu.battle.net/d3/en/profile/DrOPje-2516/hero/14864143

Heb ook alleen pants maar Tja Wil ook graag 2 set Bonus
helaas geen Sockets

<GOT>DrOPje #2516

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-04 19:15

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Raoul.TLS schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:19:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/DrOPje-2516/hero/14864143

Heb ook alleen pants maar Tja Wil ook graag 2 set Bonus
helaas geen Sockets
die inna's pants is er ook niet op vooruit gegaan... De chc en attack speed zit er ook niet meer standaard op :(.

Wel een leuke secondary. Extra damage op Deadly Reach :).

Battle.net || Strava

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-04 10:48

Shiro

Serenity

retlaw schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:31:
[...]

die inna's pants is er ook niet op vooruit gegaan... De chc en attack speed zit er ook niet meer standaard op :(.

Wel een leuke secondary. Extra damage op Deadly Reach :).
De 4 set bonus is best wel heel nice van de nieuwe Inna set. Alle mantra's! vraag wel af of je allies het ook krijgen.

Juniper RWD

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-04 10:16
Ik kreeg gister zo'n ongelofelijk chill zwaard.
http://eu.battle.net/d3/e...llicis-2760/hero/35787316
Was een 20% dps upgrade, 5% toughness en zelfs healing een sicke upgrade.
Ook kreeg ik vlak daarna de helm. Man man man, die is ook leuk

• Raoul.TLS
Heb het idee dat bij de nieuwe items hebben ze heel veel Main stats op gedaan.
En Crit Change en damage en IAs eraf.
Op eerste gezicht lijken ze leuk maar tja wordt er niet echt super blij mee.
Worden leuk als je 4 set bonus heb.

<GOT>DrOPje #2516

Shiro schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:35:
[...]

De 4 set bonus is best wel heel nice van de nieuwe Inna set. Alle mantra's! vraag wel af of je allies het ook krijgen.
Mwah, het base effect van de mantra's is niet zo super imho.

- +17% dodge (mweh)
- Soort van Thorns damage op dodge en hit (mweh)
- Life regen (mweh)
- +10% damage (ok)

Samen is het vast wel leuk, maar echt wereldschokkend wil ik het niet noemen :P

Alles op de damage na is ook voor je allies overigens volgens mij. Dat is onderdeel van het "base effect" dus neem aan dat dat ook voor de set bonus geldt.

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 07-03-2014 13:45 ]

• ye-roon

ye-roon

knaak

Goemies schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:41:
oh wow

zo eentje als Dex variant, dan een WKL, lightning% bracers en dat item(ik dacht shoulders) dat een chance to stun on lightning damage heeft. Misschien een lightning stone of jordan. :9~

Weet iemand trouwens of gear met %elemental damage ook de damage increased van wapens die een gedeelte elemental damage doen?

Goemies schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:41:
Oeh die wil ik wel op mn nieuwe Lightning Wiz :D

Die Andariels is ook wel een sicke roll trouwens!

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 07-03-2014 13:47 ]

Die van IK is wel geinig: Call of the Ancients last until they die.
Sommige van de Runes zijn best geinig, dus heb je continu drie gasten die met je meelopen :D
Ook de crowdcontrol is best goed en ze blijven bij elites altijd verassend goed leven.

• Raoul.TLS
Daarom alleen Zou ik IK willen hebben
Gewoon 3 van die gast en je helper als je Solo speelt 5 Tegen de rest.
Denk als je een party heb met 4 barbs die de 4 set bonus hebben dat je alles wel neer krijgt.
Vandread schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:49:
Die van IK is wel geinig: Call of the Ancients last until they die.
Sommige van de Runes zijn best geinig, dus heb je continu drie gasten die met je meelopen :D
Ook de crowdcontrol is best goed en ze blijven bij elites altijd verassend goed leven.

<GOT>DrOPje #2516

Pagina: 1 ... 79 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]