Vandread schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:55:
Gisteren 9 runs gedaan met bijna al m'n chars (behalve m'n HC WD) voor de eerste kill bij Skeleton King, 10 legs gekregen (1 keer een dubbel drop) maar eigenlijk was het allemaal om te janken.
De nieuwe Mempo heeft geen % life meer en de AS is ook een stuk lager, nu 2 keer gevonden en 2 keer teleurgesteld, feitelijk is het gewoon niet meer de standaard go-to helm.

Moet zeggen dat ik op m'n SC barb meer geluk gehad heb, 3 keer gewoon een goede belt, 2 goede ringen, prima bracers. Daarna is het allemaal downhill gegaan....
Hoe lang doe je ongeveer over een Skeleton King run? Speel je die alleen of met anderen (ivm sneller quests afronden etc)?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:02

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Angeloonie schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:03:
[...]

Hoe lang doe je ongeveer over een Skeleton King run? Speel je die alleen of met anderen (ivm sneller quests afronden etc)?
De gegarendeerde leg geldt alleen de eerste keer dat je hem verslaat na de patch. Daarna moet je alle quests hebben doorgespeeld en kun je een 'quest reset' doen. Dan is de leg weer gegarandeerd. Een keer door het verhaal kost best wat tijd :).

Battle.net || Strava

• ebuzola
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-11-2025
retlaw schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:06:
[...]

De gegarendeerde leg geldt alleen de eerste keer dat je hem verslaat na de patch. Daarna moet je alle quests hebben doorgespeeld en kun je een 'quest reset' doen. Dan is de leg weer gegarandeerd. Een keer door het verhaal kost best wat tijd :).
Maar is ook veel xp en loot. Als je een beetje effecient doorgaat. Beste is dat je T1 of T2 speelt tot aan quest van Diablo en verhoog je naar T4 Voor betere rolls op je guaranteed Legendary.
Deed het solo, maar ik kon het niet met andere doen, moest telkense weer build op orde maken, even testen etc, je vindt hem meestal vrij vlot.
Meeste tijd is je char weer goed laten functioneren, op SC niet zo boeiend, maar op HC wel belangrijk.
Gelukkig heb ik 2 degelijke chars op HC, dus dat ging wel vlot.
retlaw schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:06:
[...]

Ja duh dat snap ik :P
Vandread schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:08:
Deed het solo, maar ik kon het niet met andere doen, moest telkense weer build op orde maken, even testen etc, je vindt hem meestal vrij vlot.
Meeste tijd is je char weer goed laten functioneren, op SC niet zo boeiend, maar op HC wel belangrijk.
Gelukkig heb ik 2 degelijke chars op HC, dus dat ging wel vlot.
Maar als je 9 runs hebt gedaan heb je wel een beetje een idee over de tijd toch? Ik speel SC dus kan in 1x doorknallen, dus als je 10 min met je builds bezig was kan ik dat er af halen :P

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

ebuzola schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:08:
[...]

Maar is ook veel xp en loot. Als je een beetje effecient doorgaat. Beste is dat je T1 of T2 speelt tot aan quest van Diablo en verhoog je naar T4 Voor betere rolls op je guaranteed Legendary.
Bovendien is het doorlopen van de quests ook nog eens leuk om te doen. Althans vind ik. Er zijn inderdaad veel quests die tussen de 3 en 6 miljoen xp opleveren. Bij elkaar gaat dit best hard!
Act4 werd eigenlijk altijd zoveel mogelijk vermeden. Nu vind ik deze act ook fun om te doen!

edit:
Dan had ik je vraag verkeerd begrepen :). Geen idee hoe snel je erdoorheen kan. Als je de difficulty laag zet en je movementspeed heel hoog kan het best snel gaan denk ik zo. Maar ik vermaak me prima door in een party het spel te spelen!

Het vinden en delen van items is ook al een verbetering. In plaats van een instant salvage of auction op het AH is het nu leuk om het item te linken aan de party en evt te kunnen sharen omdat het voor iemand een upgrade kan zijn!

[ Voor 34% gewijzigd door retlaw op 06-03-2014 12:19 ]

Battle.net || Strava

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-04 10:44
[...]

De rolls op je legendaries veranderen niet, deze zijn hetzelfde voor T1 t/m T6. Alleen de kans op legendary drops gaat omhoog per Torment lvl.
Angeloonie schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:10:
[...]
Maar als je 9 runs hebt gedaan heb je wel een beetje een idee over de tijd toch? Ik speel SC dus kan in 1x doorknallen, dus als je 10 min met je builds bezig was kan ik dat er af halen :P
Geen flauw idee, sowieso is mijn situatie niet met die van jou te vergelijken :) jij hebt 3 of 4 dex chars en plenty dex gear, dus snel klaar.

Heeft een hogere torment trouwens echt kans op betere rolls? edit: nee dus, althans niet officieel :)

[ Voor 3% gewijzigd door Vandread op 06-03-2014 12:33 ]

[...]

Maar is ook veel xp en loot. Als je een beetje effecient doorgaat.
Efficient erdoorgaan betekent juist gewoon rennen met die hap en dat levert maar weinig xp/loot op.

Dan kun je de hele questline in 1,5 a 2 uur doen. Kill je wel een beetje normaal, bijvoorbeeld op T1, dan doe je al snel een uurtje of 4 over de questline. Mijnsinziens is dat het gewoon niet waard. Je kunt veel meer xp/loot, en ook legendaries, verkrijgen met gewoon spelen.

Volgens mij is het nog sneller om gewoon elke keer een nieuwe char te maken, die te powerlevelen naar 60 (kan in half uurtje nu, tenzij ze het echt keihard generfed hebben) en dan de SK te doen.

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 06-03-2014 12:41 ]

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-04 19:55
Kun je niet gewoon alles op Normal doorspelen, dan Skeleton King op T1-T6 killen, en dan de rest van het verhaal afmaken in Normal? Dan zou je theoretisch aardig door kunnen lopen.

Tuurlijk blijft het nog steeds heel veel tijd voor "maar" gegarandeerde legendary, maar toch...

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
EricNL schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:43:
Kun je niet gewoon alles op Normal doorspelen, dan Skeleton King op T1-T6 killen, en dan de rest van het verhaal afmaken in Normal? Dan zou je theoretisch aardig door kunnen lopen.

Tuurlijk blijft het nog steeds heel veel tijd voor "maar" gegarandeerde legendary, maar toch...
Je mist dan wel veel Exp en andere loot natuurlijk, maar volgens mij moet het wel kunnen.
Kost je dus alsnog 1,5 a 2 uur voor een legendary. De rest van de tijd is praktisch weggegooid.

Ben dus benieuwd hoe de "nieuwe char" strategie zou werken. Stel je hebt party met 1 goed gegearde char en 3 nieuwe. Hoe lang duurt het dan voor die 3 level 60 zijn?

Als dat bijvoorbeeld in een half uur kan, dan hebben 3 mensen ieder half uur een legendary,

[ Voor 62% gewijzigd door Bosmonster op 06-03-2014 12:47 ]

Verwijderd

Is het niet mogelijk om te resetten, dan iemand jou naar de laatste ACT (waypoint) laten inviten, dan diablo te killen en de legendaries op te strijken?

Wie heeft dit al eens geprobeerd?
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:47:
Is het niet mogelijk om te resetten, dan iemand jou naar de laatste ACT (waypoint) laten inviten, dan diablo te killen en de legendaries op te strijken?

Je kunt alleen resetten als je alle quests hebt gedaan (normale playthrough). Dit werkt dus niet.

• EricNL
  • Laatst online: 08-04 19:55
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:47:

Nope, is niet mogelijk. De Reset Quests knop wordt pas actief nadat je ALLE quests (Act 1, 2, 3 en 4) hebt gehaald. Heb je 1 quest ergens in een Act niet gehaald: geen knop Reset Quests.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:48:
[...]

Je kunt alleen resetten als je alle quests hebt gedaan (normale playthrough). Dit werkt dus niet.
Helaas, klonk ook al te mooi om waar te zijn. Viel te proberen ;)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04 08:32
EricNL schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:49:
[...]

Nope, is niet mogelijk. De Reset Quests knop wordt pas actief nadat je ALLE quests (Act 1, 2, 3 en 4) hebt gehaald. Heb je 1 quest ergens in een Act niet gehaald: geen knop Reset Quests.
Helaas staat er nergens precies welke quest je mist...

TheS4ndm4n#1919

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

RocketKoen schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:50:
[...]

Das kut vroeg ik me nou net af .
EricNL schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:49:
[...]

Aaahhh fuck.. Daar ging m'n skeleton king run plan :P Tenzij ik het met m'n andere chars moet doen maar daar heb ik geen zin in (wil geen items voor een wiz of barb :P

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-04 10:44
RocketKoen schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:50:
[...]

Je kunt wel zien in welke Act je een quest mist. Als je in het setup menu kijkt staat er boven aan de eerste quest per act een regel 'any quest', als deze regel er niet staat weet je dus dat je in die betrefffende act een quest hebt gemist. Als je alle quests van alle acts gedaan hebt komt er helemaal bovenaan nog een regel bij: 'any act, any quest'.

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Nu online
Welke follower gebruiken jullie als je solo speelt? Of verschilt dat per class welke je gebruikt?

Ik merk dat ik vrij snel terugval op de Enchantress op al mijn chars.

[ Voor 27% gewijzigd door _Peter2_ op 06-03-2014 12:59 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-04 03:44
Bosmonster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:38:
[...]

Efficient erdoorgaan betekent juist gewoon rennen met die hap en dat levert maar weinig xp/loot op.

Dan kun je de hele questline in 1,5 a 2 uur doen. Kill je wel een beetje normaal, bijvoorbeeld op T1, dan doe je al snel een uurtje of 4 over de questline. Mijnsinziens is dat het gewoon niet waard. Je kunt veel meer xp/loot, en ook legendaries, verkrijgen met gewoon spelen.

Volgens mij is het nog sneller om gewoon elke keer een nieuwe char te maken, die te powerlevelen naar 60 (kan in half uurtje nu, tenzij ze het echt keihard generfed hebben) en dan de SK te doen.
Plus deze legendaries hebben in principe maar een houdbaarheid van 3 weken ofzo. De legs uit RoS zijn beter ( want level 63+) dus ik ga niet eindeloos SK herhalen

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:53
http://eu.battle.net/d3/en/profile/DrOPje-2516/hero/678236

Gisteren gevonden maar wordt er niet echt Warm van Skorn

Of licht het aan mij.

<GOT>DrOPje #2516

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:58
Raoul.TLS schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:10:

Of licht het aan mij.
Dat ligt niet aan jou in dit geval. Deze valt mij inderdaad ook een beetje tegen. Is het geen optie om gewoon twee one handed wapens te gebruiken?

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-04 13:07

Of licht het aan mij.
Er schijnt nog een redelijk bugje te zijn met 2H dps rolls die nog gefixed moet worden.

Kzal even zoeken of ik een source hiervoor kan vinden.

Edit:
Source: Bluetracker diablofans
There is a bug with 2-handed weapons rolling minimum and maximum damage like they were 1-handed weapons, and we are working to fix this in a future update. Unfortunately it was not possible to have this fix ready for patch 2.0.2 that went live today.

[ Voor 33% gewijzigd door Thasquealer op 06-03-2014 13:22 ]

Steam

• Raoul.TLS
Dat deed ik ook tot ik deze vond gister en dacht Nu krijgen we een super wapen dat meer damage gaat doen maar nee hoor.
Timmetjuhs schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:19:
[...]

Dat ligt niet aan jou in dit geval. Deze valt mij inderdaad ook een beetje tegen. Is het geen optie om gewoon twee one handed wapens te gebruiken?

<GOT>DrOPje #2516

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022

Of licht het aan mij.
Bekend probleem, 2handers rollen met damage bonussen van 1handers dus relatief slap nu. Daarnaast is de dikke CHD van Skorn gehaald lijkt het.

Frogstar#2151

• Raoul.TLS
Nee toch 2

heb nog steeds

+2 Random Magic Properties
Bernd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:20:
[...]

Bekend probleem, 2handers rollen met damage bonussen van 1handers dus relatief slap nu. Daarnaast is de dikke CHD van Skorn gehaald lijkt het.

<GOT>DrOPje #2516

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03 16:08

Jerry

Who?

Of licht het aan mij.
Ligt niet aan jou. De oude versie is nog steeds een stuk beter heb ik het gevoel:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Unain-2423/hero/367209

• Raoul.TLS
Zijn er statistieken bekend van hoeveel mensen nu D3 weer vaker actiever weer aan het spelen zijn ?
En hoe was het een maand of 2 geleden en nu ?
En straks na de release ?

<GOT>DrOPje #2516

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 10:56
Zou vet zijn als je nu al statistieken kan zien hoe het straks met de release zal zijn... Weet jij iets wat ik niet weet? ;-)

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Als ik kijk hoe snel dit topic de laatste weken gaat zou ik zeggen dat er een behoorlijke stijging is. Met ROS zoal het nog wel wat drukker worden, maar na een maandje na release zal het weer snel rustig worden verwacht ik.
Yerap schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:42:
Als ik kijk hoe snel dit topic de laatste weken gaat zou ik zeggen dat er een behoorlijke stijging is. Met ROS zoal het nog wel wat drukker worden, maar na een maandje na release zal het weer snel rustig worden verwacht ik.
Nou ik denk dat er zo'n 120 mensen zitten in de GoT clan, circa 55 mensen in Solidarity Gaming, volgens mij was G4L ook zo'n 30-40 mensen en dan heb je alle losse initiatieven nog ...

Het zal wel ver boven de 200 zitten - want je hebt ook nog heel veel lurkers ;) In de Tweakers community zaten gisteravond ook 239 mensen.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Angeloonie schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:53:
[...]

Aaahhh fuck.. Daar ging m'n skeleton king run plan :P Tenzij ik het met m'n andere chars moet doen maar daar heb ik geen zin in (wil geen items voor een wiz of barb :P
Men maakt een nieuwe char - lvled die in circa 1 uur naar lvl 60 (lvl 1-40 doe jezelf op T6) en voor 40-60 vraag je een lvl 60 vriendje :) Je doet de skeleton king run, je delete je char en je begint opnieuw _/-\o_

Tijdens het lvlen vind je hopelijk steeds betere leveling gear en je regelt een weapon met een socket en een helm met socket > grote gem er in en gaan.

Elk uur een gegarandeerde legendary drop :)

[ Voor 13% gewijzigd door Vidra op 06-03-2014 13:55 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

Kan nog leuk worden voor de WD's met nwe Zuni set: " Fetish sociopaths last untill death" o.i.d.

Zal een feestje worden met het hele veld vol met die kleine rampetampers :)

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Vanavond maar eens kijken of ik iemand zo gek krijg dan om even een Monk en WD te boosten richting lv60 ;) Zou dat ook kunnen als dat character mee gaat op een T6 run ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Grin
  • Laatst online: 10:44

Grin

Ride si sapis.

Yerap schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:42:
Ik zie idd een hoop mensen in dit topic die ik één - twee maand geleden (en daarvoor) nog nooit heb gezien.
De vaste posters zie ik hier ook nog regelmatig maar ze verdwijnen wat onder de stortvloed van nieuwe/andere posters. Uiteraard is dat prima. ;)
Hoe meer zielen etc etc enz enz :P

My gut tells me dat er aanzienlijk meer mensen spelen dan twee maanden geleden!

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-03 10:26
na diablo 3 als een gek gespeeld te hebben op hardcore ben ik nadat alles te halen viel voor een goede 6 maanden gekapt. nu ben ik toch langzaam weer aan het warmdraaien en allerlei gekke viable hc builds aan het maken gebouwd om de items die ik vindt. (nog steeds lastig om goede upgrades te vinden met mijn gear).

maar ik ben langzaam weer ge-intereseerd geraakt na te zeggen het nooit meer aan te raken..

ik zal wel niet de enige zijn lijkt me.

• Hedster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:50
ShadowBumble schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:57:
Vanavond maar eens kijken of ik iemand zo gek krijg dan om even een Monk en WD te boosten richting lv60 ;) Zou dat ook kunnen als dat character mee gaat op een T6 run ?
moet kunnen shadow.
hebben we vd week ook gedaan

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:48

Shiro

Serenity

Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:56:
Kan nog leuk worden voor de WD's met nwe Zuni set: " Fetish sociopaths last untill death" o.i.d.

Zal een feestje worden met het hele veld vol met die kleine rampetampers :)
Lol, dat zou wel lachen zijn, beetje oldskool D2 necromancer style :D Mis dat nog een beetje in D3.

Edit: Ik ben waarschijnlijk 1 van de mensen die men hier niet of weinig heeft gezien. Ik lurk hier meestal :P en tijdje gestopt met D3 tot de 2.01 patch :P

[ Voor 16% gewijzigd door Shiro op 06-03-2014 14:01 ]

Juniper RWD

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Hedster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:00:
[...]

moet kunnen shadow.
Top :D dat zou wel fijn zijn inderdaad

• Hedster
ShadowBumble schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:00:
[...]

Top :D dat zou wel fijn zijn inderdaad
volgens mij is x4ero er vanaaf ook weer bij, dus dat moet wel lukken

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Hedster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:01:
[...]

volgens mij is x4ero er vanaaf ook weer bij, dus dat moet wel lukken
Oh das zo gepiept dan volgens mij even kijken hoe laat ik er ben eerst waarschijnlijk langs het ziekenhuis dus word pas na 21:00 gok ik zo :D

• Hedster
ShadowBumble schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:02:
[...]

Oh das zo gepiept dan volgens mij even kijken hoe laat ik er ben eerst waarschijnlijk langs het ziekenhuis dus word pas na 21:00 gok ik zo :D
dan ben ik missch net weg, of ben er net nog. maar met x4ero en evt himlack kom je een heel eind :)
Weet iemand trouwens of er iets is veranderd aan de werking van chc/chd? Ik heb nu een monk met alleen maar gevonden gear (op één item na) en die heeft 17% chc. In beide wapens had ik nog marquise emeralds, maar die wilde ik omwisselen voor rubies omdat de chc zo laag is. Tot mijn verrassing gaf het damage getalletje in de spec sheet een lagere waarde aan dan met emeralds. Of zouden die berekeningen nog niet helemaal kloppen?

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-03 23:12
De hele ROS hype begint op volle toeren te raken zo lijkt het inderdaad.
Het zal nu ongeveer een klein jaar geleden zijn dat ik nog actief D3 speelde maar ik heb er wel zin in!
Het grote nadeel is dat deze game samen valt of nagenoeg met South Park & men huidige verslaving aan Hearthstone.
Als er mensen zijn die nog willen rondlopen in een groepje en dit regelmatig willen doen zal ik wrs actief beginnen worden terug.

Voor men monkey zie sig :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-04 22:20
Grin schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:57:
[...]

Ik zie idd een hoop mensen in dit topic die ik één - twee maand geleden (en daarvoor) nog nooit heb gezien.
De vaste posters zie ik hier ook nog regelmatig maar ze verdwijnen wat onder de stortvloed van nieuwe/andere posters. Uiteraard is dat prima. ;)
Hoe meer zielen etc etc enz enz :P

My gut tells me dat er aanzienlijk meer mensen spelen dan twee maanden geleden!
Ken je mij nog? :P

Je kan aan mijn karmagrafiek in mijn profiel zien wanneer ik veel D3 speelde, toen postte ik hier ook veel. Toen steeg mijn karma als een beest. :D

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Hedster
Wolf schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:05:
[...]

Ken je mij nog? :P

Je kan aan mijn karmagrafiek in mijn profiel zien wanneer ik veel D3 speelde, toen postte ik hier ook veel. Toen steeg mijn karma als een beest. :D
Jij heb sowieso veen karma :P

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Hedster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:06:
[...]

Jij heb sowieso veen karma :P
Ach Karma zegt niks ;)

• Blaat
Angeloonie schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:08:
[...]

Heh, lol inderdaad! Angeloonie
_O-
Was me nog niet eerder opgevallen :D
Gij ouwe rot net als ik. :P

Zo te zien had jij ook een periode dat je D3 ff niet meer trok. _O-

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Wolf schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:15:
[...]

Gij ouwe rot net als ik. :P

Zo te zien had jij ook een periode dat je D3 ff niet meer trok. _O-
Heb in het begin enorm veel gespeeld. Heb de eerste dagen geloof ik misschien 22 uur per dag gespeeld _O- Speciaal een week vrij genomen toen..

Alleen toen was het op een gegeven moment wel duidelijk dat de loot crap was.. Toen kwam Paragon wat het ietwat interessanter maakte, maar loot was nog crap. Niet heel veel gespeeld daarna en nu paragon level 74 oid totaal.. Afgelopen jaar misschien 2x Diablo opgestart en nu weer begonnen :+ Zal zeker geen fulltime meer worden (want * Angeloonie looted:[Girlfriend]), maar paar uur per week moet wel gaan lukken nu de loot weer leuk wordt en de EXP er bijna is. :)

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Angeloonie schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:23:
[...]

Heb in het begin enorm veel gespeeld. Heb de eerste dagen geloof ik misschien 22 uur per dag gespeeld _O- Speciaal een week vrij genomen toen..
Oe yep good memories met 3 teams nagenoeg een week lang 24/7 de game spelen, wel erge gelachen inderdaad

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

Alleen toen was het op een gegeven moment wel duidelijk dat de loot crap was.. Toen kwam Paragon wat het ietwat interessanter maakte, maar loot was nog crap. Niet heel veel gespeeld daarna en nu paragon level 74 oid totaal.. Afgelopen jaar misschien 2x Diablo opgestart en nu weer begonnen :+ Zal zeker geen fulltime meer worden (want * Angeloonie looted:[Girlfriend]), maar paar uur per week moet wel gaan lukken nu de loot weer leuk wordt en de EXP er bijna is. :)
Heb je de set inmiddels compleet? :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Hedster
ShadowBumble schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:25:
[...]

Oe yep good memories met 3 teams nagenoeg een week lang 24/7 de game spelen, wel erge gelachen inderdaad
het lachen doen we nog steeds gelukkig :D:D

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Hedster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:26:
[...]

het lachen doen we nog steeds gelukkig :D:D
Oh das een ding wat zeker is je hebt gister ook weer behoorlijk wat gemist zowel hele goede discussies als echt absoluut onzinnige dingen

• Hedster
ShadowBumble schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:26:
[...]

Oh das een ding wat zeker is je hebt gister ook weer behoorlijk wat gemist zowel hele goede discussies als echt absoluut onzinnige dingen
haha. ben geloof ik precies op tijd offline gegaan

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Angeloonie schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:27:
[...]

Maandje terug Fiancée geloot en hopelijk volgend jaar Wife looten ;)
Pas op je hebt dan kans op een Kind loot dan is de set kompleet maar die set bonus kost echt heel veel resources :+

Vandread schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:55:
Gisteren 9 runs gedaan met bijna al m'n chars (behalve m'n HC WD) voor de eerste kill bij Skeleton King, 10 legs gekregen (1 keer een dubbel drop) maar eigenlijk was het allemaal om te janken.
De nieuwe Mempo heeft geen % life meer en de AS is ook een stuk lager, nu 2 keer gevonden en 2 keer teleurgesteld, feitelijk is het gewoon niet meer de standaard go-to helm.

Moet zeggen dat ik op m'n SC barb meer geluk gehad heb, 3 keer gewoon een goede belt, 2 goede ringen, prima bracers. Daarna is het allemaal downhill gegaan....
Heb jij elke run een leg gehad?

Ik had de q reset ook gedaan dit weekend (gisteren ook gevraagd) maar kreeg geen leg op de kill :( Was op T1.

Bnet pindle#2913

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

[...]

Maandje terug [Fiancée] geloot en hopelijk volgend jaar [Wife] looten ;)
Gratz! Mooi set bonus dus :)

Battle.net || Strava

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04 08:32
ShadowBumble schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:29:
[...]

Pas op je hebt dan kans op een Kind loot dan is de set kompleet maar die set bonus kost echt heel veel resources :+
Hij wordt pas duur als je ze vervangt door [Scheiding] en [Alimentatie] ;)

TheS4ndm4n#1919

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-01 08:37

Ervig

ervig#2891

[...]

Maandje terug [Fiancée] geloot en hopelijk volgend jaar [Wife] looten ;)
Heb je haar al transmogrified? 8)

Over transmogrifiën: wellicht leuk om een goedkoop setje met bagger stats van het een of het ander nu te kopen op de AH... of werkt dat niet?

[edit[ antwoord helaas al gevonden: Legendaries and Set items found before the expansion (referred to as legacy items) will not unlock the ability to transmogrify items into their appearance - See more at: http://www.diablowiki.net/Transmogrification [/edit]

[ Voor 24% gewijzigd door Ervig op 06-03-2014 14:38 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ervig schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:36:
[...]

Redelijk duur zowel bij [Jewelcrafter] als bij de [Blacksmith], zeker als je voor meerdere upgrades gaat

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Ervig schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:36:
[...]

Over transmogrifiën: wellicht leuk om een goedkoop setje met bagger stats van het een of het ander nu te kopen op de AH... of werkt dat niet?
Alleen items die je VIND in patch 2.0 of later kan je gebruiken.

• Blaat
ShadowBumble schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:37:
[...]

Redelijk duur zowel bij [Jewelcrafter] als bij de [Blacksmith], zeker als je voor meerdere upgrades gaat
Je moet ook bij de [Mystic] wezen. Wel afhankelijk van hoe ernstig de verandering moet zijn. ;)

Of lijkt ze al op Angelina? :P

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Op common debris zit geen set bonus...

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-04 15:57

ye-roon

knaak

Even over Spirit Ally van de monk. Ik kan me herrineren dat er een rune voor was waardoor hij/zij ook een sweeping wind om zich had. Bestaat die nog? Is die al heeeeeeeel lang weg? Of is dat met patch 2.0 gebeurd?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-03 07:29

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

[...]

lol, eindelijk namen die ik herken O-) Check mijn karma maar neit, dat zou verraden hoe lang ik al op GoT zit :X

iamand vanaaf (na 21:00) nog op hc te vinden? ben weer begonnen met een coldsorc en deze staat nu op lvl 32. vanaaf weer eff verder daarmee :) Add me dan maar eff: GoTkwakke#2365

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-03 07:29

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

[...]

voor je het weet spawnen ze random on hit; dan is het ;w met D3 RoS :-(

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• Blaat
kwakke01 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:46:
[...]

voor je het weet spawnen ze random on hit; dan is het ;w met D3 RoS :-(
Dan moet je het schuldige item disenchanten. :+

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09-2025
[...]

Dat heb ik dus ;)

Daar gaat mijn vrije tijd om ROS te spelen. Of toch niet als die veel doorslaapt.

En bij mij is de karma nog erger ivm Diablo. Ben alleen hier voor Diablo haha

NastyNick

[ Voor 17% gewijzigd door NastyNick op 06-03-2014 14:57 ]

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• randomice
  • Laatst online: 29-04 13:11
Bosmonster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:58:
[...]

Zo snel mogelijk leren te farmen die kleinen.
De laatste keer dat ik mijn oudste liet farmen moest ik het toetsenbord kabeltje van me laptop erop nieuw indoen... (daarbij halve laptop uit elkaar moeten halen) 8)7

Diablo 3 Profiel

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Je bent niet de enige hoor :). Bij mij lopen er ook al drie en bij anderen misschien wel meer!. En anders zijn ze vast aan het oefenen :). Of niet als ze teveel Diablo spelen...

Battle.net || Strava

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

retlaw schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:04:
[...]

Je bent niet de enige hoor :). Bij mij lopen er ook al drie en bij anderen misschien wel meer!. En anders zijn ze vast aan het oefenen :). Of niet als ze teveel Diablo spelen...
Hier ook 2

Mischien tijd om een Diablo Kids Club in het leven te roepen ipv de Mickey Mouse Club ?

Dit begint een beetje als een Viva/Libelle forum te lezen...... -O-
;)

En omdat klagen helpt.... waarom vind ik potverdorie geen Thunderstruck met str en een socket!

[ Voor 40% gewijzigd door Vandread op 06-03-2014 15:08 ]

• Blaat
ShadowBumble schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:06:
[...]

Hier ook 2

Mischien tijd om een Diablo Kids Club in het leven te roepen ipv de Mickey Mouse Club ?
Binnenkort gaat Sm0k3r die club ook interessant vinden. :P

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

ShadowBumble schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:06:
[...]

Hier ook 2

Goed idee! Haha. Ik denk niet dat dit door de moeders op prijs gesteld gaat worden...

Battle.net || Strava

• Blaat
Bosmonster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:09:
[...]

Reaper of Hormones hier. Alle vaderschapsgevoelens worden losgemaakt ineens :P
Uhm, nope!

Ik heb een hekel aan kinderen.

_O- Mooi er op ingespeeld mensen :D Heb goed gelachen hier ;)

Ik ben zelf op zoek naar een mooie Blackfeather met heul veul dex, vit, all res en 3 sockets.. Zoiets als Wolf nu heeft maar dan zonder de extra gold :P

De artwork ziet er echt heel vet uit, is dat ingame ook mooi?

• Blaat
Angeloonie schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:43:
_O- Mooi er op ingespeeld mensen :D Heb goed gelachen hier ;)

Ik ben zelf op zoek naar een mooie Blackfeather met heul veul dex, vit, all res en 3 sockets.. Zoiets als Wolf nu heeft maar dan zonder de extra gold :P

De artwork ziet er echt heel vet uit, is dat ingame ook mooi?
Helaas kunnen items nu maar 4 primary stats rollen en all res valt onder primary stats.

Mijn Blackfeather is dus ongeveer zo goed als je ze kunt krijgen, beter kan niet tenzij je liever minder dex, geen vit en all-res hebt.

Ingame ziet hij er ook gaaf uit. Zit nu op het werk maar maak vanavond wel ff een screenshotje.

De passive is ook heerlijk. Op T3 worden eigenlijk alle ranged monsters erdoor ge-oneshot. :P
Grappig is dat het ook op frozen, arcane en andere elite abilities werkt.

Ok doe dan maar zonder all res en met hatred regen :P En dan een leuke secondary stat :P

Maar wacht.. Tellen de aanwezige sockets ook mee in die 4 stats? Dus 2 sockets = 2 stats?

[ Voor 34% gewijzigd door Angeloonie op 06-03-2014 15:54 ]

• Maffie500
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-04 15:52
Ben ook maar weer eens begonnen met Daiblo 3 na snel afgehaakt te zijn.
Wat een verbetering zeg!
Ik vraag me wel af hoe ik aan de groene sets geraak.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Maffie-2311/hero/35823077

Verwijderd

Maffie500 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:01:
Ben ook maar weer eens begonnen met Daiblo 3 na snel afgehaakt te zijn.
Wat een verbetering zeg!
Ik vraag me wel af hoe ik aan de groene sets geraak.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Maffie-2311/hero/35823077
Veel spelen ;)

• Thasquealer
  • Laatst online: 22-04 13:07
En geluk hebben :P.

If that fails, pray to the gods of RNG

[ Voor 3% gewijzigd door Thasquealer op 06-03-2014 16:06 ]

Steam

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:58
Blackfeather wil ik ook erg, erg graag vinden. Ik lees net het onderstaande op de D3 site.

If a shot gets "reflected" back at you (not via mobs with reflect damage - I'm talking about act 2 mobs such as dervishes which make your shots bounce off them) you will end up launching a rocket at yourself.

Since this procs regardless of whether you dodge or are hit by the initial shot, it WILL kill you. With the ballistics passive I one-shot myself with a cool 4.5mil crit rocket from this.

Just a heads up for any hc players out there. I hope this is a bug and gets fixed, the act 2 keywarden will kill you in a manner which can only be described as total ownicide.

Dat lijkt me inderdaad een serieuze bug.

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-04 10:37
Iemand die nu wil spelen? Ik speel met een freeze wizz op t3. Heb de quest gereset gisteren dus kan spelen vanaf act 2 nu. Wie wil spelen kan me toevoegen, ingamenaam is malt007.
Angeloonie schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:52:
Ok doe dan maar zonder all res en met hatred regen :P En dan een leuke secondary stat :P

Maar wacht.. Tellen de aanwezige sockets ook mee in die 4 stats? Dus 2 sockets = 2 stats?
Nee sockets tellen als 1 stat samen. Maar dat kan wel Sockets(2), of Sockets(3) zijn bijvoorbeeld in een roll.

Blackfeather heeft standaard 2 sockets, dus volgens mij geldt 1 extra socket dan wel als een stat. Maar weet niet of de info op battle.net helemaal up to date is.

Hmm battle.net is wel een beetje onduidelijk wat dat betreft. Wat primary en secondary rolls zijn bijvoorbeeld.

Die van Wolf heeft een base dex roll volgens mij en een extra dex en vit roll. Maar daarnaast ook nog de hatred regen, gold find (secondary) en extra socket..

edit: denk dat de battle.net info gewoon nog oud is eerlijk gezegd...

[ Voor 41% gewijzigd door Bosmonster op 06-03-2014 16:33 ]

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-04 22:38

Megalodon86

Enzyme X

Die Custerian Wristguards was volgens mij de eerste leg die ik vond in patch 2.0, gebruik hem nog steeds, primary waren ook leuk in mijn geval :-) hoger dan in die link staan trouwens.

http://eu.battle.net/d3/e...galodon-2851/hero/3630505

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Het topic is echt booming nu. Ik zat te wachten op TESo en deed ondertussen redelijk wat Hearthstone maar zal Diablo ook weer vaker starten. Gisteren door Retlaw een invite gekregen voor tweakers guild en nu een paar leuke builds gaan proberen.

Gisteren solo 10 paragorn lvels gehaald op Barb en nu eens kijken of er nog leuke wizard builds te vinden zijn voor mijn gear.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Ben gister begonnen met spelen. En wil eerst de monk tot lvl 60 brengen. Heb ondertussen 3 legendary items. Maar die vereisen lvl 15 ofzo. Die zijn voor nu leuk, maar daar kan ik na 1avond spelen weer verkopen bij een vendor? Verder kan ik moeilijk vinden wel stats passen bij mijn class.

Wil proberen elke classe naar lvl 60 te spelen. Hopelijk wordt er al spelende meer duidelijk wat de bedoeling is :) mocht Iemand een website diablo voor beginners weten. Graag :)
Hedster schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:00:
[...]

moet kunnen shadow.
@ PinaPower: Dat jij nog eens iets zou posten op het forum ;)
ShadowBumble schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:25:
[...]

Welcome back Shadow :P

Dat lukt aardig ook in de clan (SG) - gisteravond iets van 5-6 teams die actief waren :)

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-04 18:33
Timmetjuhs schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:07:
Blackfeather wil ik ook erg, erg graag vinden. Ik lees net het onderstaande op de D3 site.

If a shot gets "reflected" back at you (not via mobs with reflect damage - I'm talking about act 2 mobs such as dervishes which make your shots bounce off them) you will end up launching a rocket at yourself.

Since this procs regardless of whether you dodge or are hit by the initial shot, it WILL kill you. With the ballistics passive I one-shot myself with a cool 4.5mil crit rocket from this.

Just a heads up for any hc players out there. I hope this is a bug and gets fixed, the act 2 keywarden will kill you in a manner which can only be described as total ownicide.

Dat lijkt me inderdaad een serieuze bug.
Aha! Dit verklaart het een en ander. Ik was in act2 beland op T2 en ging nergens dood, alles appeltje eitje, kwam bij deze baas en boem dood voordat ik met mijn ogen kon knipperen. Gelukkig op SC :)

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Als je bij ACT2 keywarden stilstaat terwijl die gaat spinnen (En dan bommetjes gooit) dan wil je nog wel eens in een seconde dood gaat. Komt erop neer dat je in zo'n moment moet rond huppelen.
Althans dat is mijn ervaring met de key warden op SC.
Pagina: 1 ... 78 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]