• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03 16:08

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:41:
Ik ben weer lekker aan het experimenteren met de barb. Ik werd dat whirlwinden wel een beetje zat.
Het was wel een goede getaway maar die hammer of the ancients met frost. Ohh dat doet zoveel schade.

Overigs Torment II, nu bij Bilail: met collega, die krijgen we niet down.
Als ie bijna down is doet ie alleen nog maar die grond bommen en dat achter elkaar. Hij (monk) en ik komen gewoon niet in de buurt omdat we alleen maar aan het ontwijken zijn.
Dat is de enrage :). Even kijken of jullie meer dps uit jullie builds kunnen persen.
Notlupus schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:56:
Gisteren een enorm dikke wand gevonden, bijna perf. Gewoon zonde dat hij over twee weken "waardeloos" is...

Heb er om die reden maar een goedkope gem in gedaan. DPS schoot van 124k naar 158k buffed, lekker heur.

[afbeelding]
Die kun je gewoon enchanten en dan istie op 70 ook prima hoor!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:39

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Bosmonster schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:11:
[...]

Die kun je gewoon enchanten en dan istie op 70 ook prima hoor!
Dat zou je kunnen doen maar er zijn al wands gespot met een lv van 70 en ruim 3k DPS met 6 a 7 stats erop :) Dus ondanks je enchant zou hij alleen de secondary kunnen veranderen, dus in zijn geval de +14 max arcane power of de cd reduce.

En die secondary stats mogen dus nooit int/vit/enz enz zijn ( als in main stats )

[ Voor 16% gewijzigd door ShadowBumble op 10-03-2014 15:15 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 06:55

Ryan1981

Je ne sais pas

Bosmonster schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:41:
[...]

Hey, lijkt mijn build wel die ik tijdje geleden postte :+

Ik speel hem met Arc Lightning overigens en verder alleen buffs voor DPS. Doe ik met gemak T4 mee runs mee. Misschien moet ik Forked Lightning nog een keer een kans geven, gezien mijn 60%-ish CHC.

Heb uiteindelijk wel Paralysis laten vallen, dat deed te weinig ten opzichte van bijvoorbeeld Glass Canon. Verder bleek Illusionist een must-have voor survivability tegen lastigere elite packs.

Mijn huidige build:
http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#UdQOSj!YZd!cYacZa

Ik speelde prepatch overigens een Archon build, dus heb geen Arcane on crit op mn gear, anders zouden wat arcane-slurpende skills misschien beter zijn. Die zijn nu simpelweg niet efficient voor snel farmen.
Ik heb het spel sinds de patch weer opgepakt en helaas is de arcane orb met tap the source er uit gegooid. Dus eerst alles even bekeken en toen een fire wizard gemaakt, werkte niet echt goed met mijn gear. Toen lightning en na wat tweaken met Meteor & idd arc lightning op de huidige build terecht gekomen. Buiten dat forked iets met critical doet, is de range ook vrij groot en dat heeft voor mij de doorslag gegeven ondanks dat arc meer damage doet. Idd paralysis is voor mij ook nog een beetje twijfelen maar ik merk toch wel dat met 2 hydra's, storm shield en forked ik een hoop stun, en ook elites bijna permanent kan stunnen, iig genoeg om een stuk minder damage te krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Ryan1981 op 10-03-2014 15:36 ]

Lekker Notlupus! Meteen ook een goede reden om de bubble te gebruiken ;)
Wolf schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:07:
[...]
Monk heeft voor bijna twee jaar exact dat probleem gehad. We hadden een spirit balk van 150 spirit, waar we er 4/5 per klap mee genereerde (wat nu 12 is, dat geeft mij grote blij). Sweeping wind gebruikt 75 spirit (de halve spirit balk!) en kostte maar liefst 15 klappen om goed te maken. En dat terwijl sweeping wind na drie seconden al afloopt.

Wat dat betreft is onze spirit regen behoorlijk gebuffed. Nu heb ik na de patch ook met een barb gespeeld en zijn fury gen is ongeveer net zo groot als de spirit gen van een monk nu. Ik heb HELEMAAL niet het idee dat je te weinig fury hebt.

Jullie zijn gewoon verwend en moeten niet zeuren. :P
Monk was ook niet ideaal, maar de procs van sweeping wind, in combinatie met een WKL etc gaf een monk behoorlijk wat e-dps. Daarnaast met een goede Inna's set had je amper last van die 75 spirit, koste wel wat DPS natuurlijk.

Hoeveel items zijn er voor de monk om spirit regen te boosten? En hoeveel voor de barb?
Juist ja.... 1 voor barbs, de IK set 3 of 4 piece :+
Barbs hadden het wel erg makkelijk ja, met name ook door permawotb.

Ik begon met de barb in de tank-barb tijd, toen inferno nog moeilijk was (100k life! was toen bizar) om bv Ghom te kunnen tanken, daarna altijd doorgespeeld op barb, terwijl ik eigenlijk met de wizard begon.
Enige "voordeel" nu van een barb is dat je qua Str gear wellicht een mooie start hebt voor de Crusader :)

Ik mis een beetje de synergieen bij barbs, zoals je die bij monks, zie bv jou build, een stuk meer hebt.
Dus zoals bij jou monk: pull: sweeping wind: prime atacks: expl palm *boom*

[ Voor 5% gewijzigd door Vandread op 10-03-2014 15:37 ]

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:06
Ik heb inmiddels mijn Wizard wat upgrades gegeven welke ik met mijn Barb gevonden heb... lol...
Doet nu meer DPS dan mijn Main haha...

131K DPS op Wizard vs 120K DPS op Barb (buffed btw)

Vervolgens met mijn Wizard weer een leuke Amu gevonden voor mijn Barb...
:D

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:22
Dit weekend deze wand gevonden...

Hij lacht me dus uit als ik doodga.... ;w
Dat wordt dus een enkele reis brimstone

The chances of being killed by a cow are low but never 0%.

Joarie schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:40:

Beter dan dat ie je gewoon altijd uitlacht, zoals de rest doet :+
ShadowBumble schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:14:
[...]

Dat zou je kunnen doen maar er zijn al wands gespot met een lv van 70 en ruim 3k DPS met 6 a 7 stats erop :) Dus ondanks je enchant zou hij alleen de secondary kunnen veranderen, dus in zijn geval de +14 max arcane power of de cd reduce.

En die secondary stats mogen dus nooit int/vit/enz enz zijn ( als in main stats )
Je kunt toch gewoon de damage rerollen? Qua legendary gaat deze op 70 niet heel veel anders droppen volgens mij.

[ Voor 43% gewijzigd door Bosmonster op 10-03-2014 15:44 ]

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:50

Grin

Ride si sapis.

Wolf schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:50:
[...]

Hoe lang doen jullie daar over dan?

In principe doet hij die bommen om de zoveel tijd. Normaal gesproken moet je dan even rondrennenen kan je daarna weer verder klappen, tenzij jullie dps zo laag is dat de enrage timer in werking wordt gesteld.
Dat.
Na 2 rondjes grondbommen op T3 ligt hij bij mij wel plat, en zoveel DPS doe ik nu ook weer niet. 220K buffed met m'n wizz...

NewsBlur || My Fujifilm gear

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-05 22:10
Joarie schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:40:

Dat zijn toch geniale dingen om te bedenken aan de tekentafel :9

• Joarie
lolgast schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:45:
[...]

Dat zijn toch geniale dingen om te bedenken aan de tekentafel :9
Tja, ik las de zin bij de wand eerder als "je kunt niet doodgaan". Dan is erachter komen dat je wél dood kunt gaan én ook nog eens uitgelachen wordt een enorme domper :+

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-03 22:40

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Joarie schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:47:
[...]

Tja, ik las de zin bij de wand eerder als "je kunt niet doodgaan". Dan is erachter komen dat je wél dood kunt gaan én ook nog eens uitgelachen wordt een enorme domper :+
Haha ja ik werd er op een gegeven moment knettergek van. Ga je weer lullig dood: *MUUUUHAHAHAHAHAaaahaaa...hahaaaa.....aaaaaa* Aan de andere kant werkte het wel als een signaal, hoor je het te vaak, dan moet een een difficult niveautje lager gaan spelen :P

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-12-2025
Joarie schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:47:
[...]

Ge-ni-aal gewoon :D
Die zou ik dus echt nooit weggooien/disenchanten :D

Want a cookie?!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Renquin schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:51:
[...]

Ge-ni-aal gewoon :D
Die zou ik dus echt nooit weggooien/disenchanten :D
Muah ik heb hem al wel een keer of 5 gevonden geloof ik. Ze waren nooit echt goed behalve dan dat er APOC op zat. Geen idee hoe die met de nieuwe patch rolled though!

• Joarie
FloydRaalte schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:50:
[...]

Haha ja ik werd er op een gegeven moment knettergek van. Ga je weer lullig dood: *MUUUUHAHAHAHAHAaaahaaa...hahaaaa.....aaaaaa* Aan de andere kant werkte het wel als een signaal, hoor je het te vaak, dan moet een een difficult niveautje lager gaan spelen :P
Ik gok dat, zoals iemand het al goed verwoordde, een uitstekend wapen is voor iemand met een HC character ;)

Wat ik ook een beetje flauw vond, was dat ik een helm voor lvl 61 vond :)

• FloydRaalte

FloydRaalte

Joarie schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:58:
[...]

Ik gok dat, zoals iemand het al goed verwoordde, een uitstekend wapen is voor iemand met een HC character ;)

Wat ik ook een beetje flauw vond, was dat ik een helm voor lvl 61 vond :)
Ja klopt, die vindt ik ook veel, gelukkig loop ik nu blij rond met mijn net gevonden mempho'tje op mijn knar. De bug dat je als wiz veel 60 gear niet aan kon is er nu gelukkig wel uit.

Verwijderd

FloydRaalte schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:54:
[...]

Muah ik heb hem al wel een keer of 5 gevonden geloof ik. Ze waren nooit echt goed behalve dan dat er APOC op zat. Geen idee hoe die met de nieuwe patch rolled though!
ik vind nooit wands, waar farm jij dan ;)

Krijg vaak legendaries die ik niet echt nodig heb en vaak geen upgrade zijn.

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:53

Roshnak

PSN: Roshgill

Gistermiddag mijn Wizard naar 60 kunnen brengen ( gaat lekker snel ), maar nu kan ik nog niet echt lekker grinden, dus mijn vraag is of iemand nog wat oude Wizard gear heeft die hij niet meer gebruikt en die aan mij wilt verkopen tegen hopelijk een laag bedrag.

ik hoop dat iemand nog wat heeft liggen ;)

ID: Roshnak#1244

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-04 22:20
Vandread schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:24:

[...]

Ik mis een beetje de synergieen bij barbs, zoals je die bij monks, zie bv jou build, een stuk meer hebt.
Dus zoals bij jou monk: pull: sweeping wind: prime atacks: expl palm *boom*
Heerlijk is dat bij cryptruns!

Daar heb ik expres ziek tanky items voor equipped. Palm doet genoeg damage als iemand die meeloopt die dat af kan laten gaan (vandaar de schamele 100k dps). Voor de rest tank ik alles als een beest en houdt het groepje bij elkaar zodat iedereen vrolijk kan aoe'en. :)

Schijnt dat iedereen daardoor heel vrolijk wordt van monks tegenwoordig, al helemaal als ze niet dood gaan.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• FloydRaalte

FloydRaalte

Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:04:
[...]

ik vind nooit wands, waar farm jij dan ;)

Krijg vaak legendaries die ik niet echt nodig heb en vaak geen upgrade zijn.
Ik heb de vage eigenschap/pech/geluk (doorstrepen wat niet van toepassing is) dat ik altijd dezelfde items achter elkaar vindt. Nu dus 3 sloraks,3 barb helmets, 3 butchers sickle etc etc etc achterelkaar aan gevonden. RGN my ass! :P Slorak heb ik toen die tijd ook gekregen/geruild met vrienden.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Bosmonster schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:43:
Je kunt toch gewoon de damage rerollen? Qua legendary gaat deze op 70 niet heel veel anders droppen volgens mij.
Nee je kan alleen dingen rerollen die als Secondary staan, dus main stats kun je nooit re-rollen en das dus ook weapon damage

• Blaat
ShadowBumble schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:17:
[...]

Nee je kan alleen dingen rerollen die als Secondary staan, dus main stats kun je nooit re-rollen en das dus ook weapon damage
Dat heb ik nergens gelezen, heb je daar een bron voor?

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

ShadowBumble schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:17:
[...]

Je kunt alleen die met een diamantje ervoor niet rerollen. Verder kun je ook main stats prima rerollen hoor voor zover ik weet.

Edit: even plaatje erbij gezocht:

Afbeeldingslocatie: http://www.diablowiki.net/images/thumb/f/f3/Enchant-02.png/377px-Enchant-02.png

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 10-03-2014 16:42 ]

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-04 15:57

ye-roon

knaak

Ik zat te denken om een Holy Damage Monk build te maken. Daar is natuurlijk gear met +holy% voor nodig. Echter ik kan alleen een 2tal amulets vinden en deze. Ik weet dat je ook razorspikes kan maken met +holy% maar zijn er ook nog andere holy damage opties? Of is dat een property die op alles kan rollen?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Wolf schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:14:
[...]
Heerlijk is dat bij cryptruns!

Daar heb ik expres ziek tanky items voor equipped. Palm doet genoeg damage als iemand die meeloopt die dat af kan laten gaan (vandaar de schamele 100k dps). Voor de rest tank ik alles als een beest en houdt het groepje bij elkaar zodat iedereen vrolijk kan aoe'en. :)

Schijnt dat iedereen daardoor heel vrolijk wordt van monks tegenwoordig, al helemaal als ze niet dood gaan.
Voor mij is het ongeveer een MUST om met monks mee te gaan om enigszins effectief te zijn.
Alle crowdverzamel skills zijn namelijk verder cooldown gebaseerd :/

Samen met een monk, Rend, WW + tornado's en dan de expl palm van de monk erbij zorgt voor een mooie berg uit elkaar knallende mobs.

• playlogic
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11-2024
http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#WcaUbS!UgX!bacabc

"when you press 1-2-3, and then 3-2-1.
You will do a rapid combo of Bounding Light - Hands of Lightning - Scattered Blows,
and then reverse. With each attack using each strike of those 3 generators. :)

For the rest of the info on that build, you can check one of the last pages in the Academy for the full explanation."

kan iemand dit nader verklaren?

waarom zou je de skills in reverse gebruiken? en niet gewoon 1-2-3 > 1-2-3?
Bron? Dit is toch niet effectief trouwens? Op 1 slot kan je met Overawe 16% halen daarnaast is Cyclone gewoon zo effectief tegen mobs in combinatie met bv cripling wave....

Die build geeft leuke paper dps, maar effectief is het niet....

Verwijderd

Afgelopen weekend een Monk geleveled. Best leuke class en de experience tijdens het levelen was rechtuit leuk te noemen. Zo kreeg ik genoeg legendaries om het levelen goed te laten verlopen.
Al zit ik nu met een Monk op 1 miljoen toughness en 50k damage :D

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Wolf schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:18:
[...]

Dat heb ik nergens gelezen, heb je daar een bron voor?
http://us.battle.net/d3/e...ook-the-mystic-10-24-2013
With Enchanting, you will be able to reroll one property on a Rare or Legendary item simply by speaking to Myriam, opening up her Enchant menu, and then paying a material cost. It's that easy!

While not all properties can be rerolled, most can, and you'll be able to reroll a single property over and over again, as many times as you like.
En dan in de screenshots kijken, hier ook nog even een stukje van de discussie tussen een MVP en de Blue Poster:

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/10497940205#6

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

playlogic schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:42:
http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#WcaUbS!UgX!bacabc

"when you press 1-2-3, and then 3-2-1.
You will do a rapid combo of Bounding Light - Hands of Lightning - Scattered Blows,
and then reverse. With each attack using each strike of those 3 generators. :)

For the rest of the info on that build, you can check one of the last pages in the Academy for the full explanation."

kan iemand dit nader verklaren?

waarom zou je de skills in reverse gebruiken? en niet gewoon 1-2-3 > 1-2-3?
de passive combination strike, met als doel tempest rush dmg boosten

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Blaat
ShadowBumble schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:56:
[...]

http://us.battle.net/d3/e...ook-the-mystic-10-24-2013

[...]

En dan in de screenshots kijken, hier ook nog even een stukje van de discussie tussen een MVP en de Blue Poster:

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/10497940205#6
Ik vind dat je een erg gewaagde conclusie trekt uit een dergelijk sumiere hoeveelheid info.

Ze hebben het in het door jouw aangehaalde topic ook over het rerollen van hybride mainstats (die dus na 2.0.1 niet meer voor zouden moeten komen) wat gewoon een primary stat is.

Volgens mij klopt het niet wat je zegt.

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Wat je met de mystic kunt doen is 1 statplek rerollen voor andere mogelijke stats op die plek, je kiest 1 van de stats en afhankelijk van het type kun je dus puur primary of puur secondary stats daarvoor terugkrijgen. Wel kun je oneindig kiezen welke stat je precies op die plek wilt hebben, maar het blijft een statplek binnen primary of secondary.

There's no place like 127.0.0.1

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Wolf schreef op maandag 10 maart 2014 @ 17:06:
[...]

Ik vind dat je een erg gewaagde conclusie trekt uit een dergelijk sumiere hoeveelheid info.

Ze hebben het in het door jouw aangehaalde topic ook over het rerollen van hybride mainstats (die dus na 2.0.1 niet meer voor zouden moeten komen) wat gewoon een primary stat is.

Volgens mij klopt het niet wat je zegt.
Dat is hoe ik het heb opgevat en dat is de conclusie die ik daaruit haal ( als je het hele topic even leest ) het zou best kunnen dat het totaal verkeerd geinterperteerd is of dat er nog wijzigingen plaatsvinden maar dat weten we pas bij RoS.

• playlogic
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11-2024
Vandread schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:51:
Bron? Dit is toch niet effectief trouwens? Op 1 slot kan je met Overawe 16% halen daarnaast is Cyclone gewoon zo effectief tegen mobs in combinatie met bv cripling wave....

Die build geeft leuke paper dps, maar effectief is het niet....
Bron: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/8156015783?page=3
Bokkie schreef op maandag 10 maart 2014 @ 17:04:
[...]

de passive combination strike, met als doel tempest rush dmg boosten
ik snap dat die passive dan 3 keer af gaat en je een boost krijgt maar waarom zou je in vredesnaam 1 - 2 - 3 en dan 3 - 2 - 1 doen?

waarom in die volgorde? ik mis iets. je kunt toch net zo goed 1 - 2 -3 - 1 - 2 - 3 doen?

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05-2025

Cthulhu

Carpe Noctem

Weer 2 legs gevonden, gloves en een nieuwe Knife
http://eu.battle.net/d3/e...emanto-2946/hero/31364939

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

EricNL schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:35:
[...]

Met Teamspeak aan is het sowieso een heel stuk leuker. CotA is inderdaad erg eentonig, maar met Teamspeak aan en een (goede) party van 4 man (bij voorkeur met een pull-monk) hou ik het echt wel een paar uurtjes uit hoor.

Maar, het blijft inderdaad wel no-brain door rammen ja...
Dat is nou de reden dat jij en vele anderen gezellig op de TS server te vinden zijn :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

De game ook weer op gepakt na de patch, en voelt een stuk beter aan. Weten jullie hoe het zit met aankomende transmogrification, mooie items van nu al bewaren? Heb wel gelezen dat wat je nu in je tas hebt nog niet voor transmogrf. is, weet alleen niet of ze het hebben over het unlocken of dat die gear gewoon niet gaat werken met transmogrf.

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:47

beuker19

Killerbeuker is so OP

Is het nu eigenlijk ook zo dat straks wanneer RoS uit is eigenlijk alle lvl.60 gear waardeloos is omdat de lvl. cap verhoogt is net als bijv. in WoW.
Want dan heeft het eigenlijk helemaal geen zin om nu ook maar iets te bewaren behalve misschien gems en gold want de rest is toch niets meer waard.
Of zie ik het nu helemaal verkeerd ?

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Verwijderd

Wolf schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:50:
[...]

Hoe lang doen jullie daar over dan?

In principe doet hij die bommen om de zoveel tijd. Normaal gesproken moet je dan even rondrennenen kan je daarna weer verder klappen, tenzij jullie dps zo laag is dat de enrage timer in werking wordt gesteld.
We doen het met z'n twee'en... Ik geloof dat ik wel 10 sessies bommen heb gezien.

Overigs was hij met Torment 1 zeer goed te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2014 22:46 ]

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
beuker19 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:04:
Is het nu eigenlijk ook zo dat straks wanneer RoS uit is eigenlijk alle lvl.60 gear waardeloos is omdat de lvl. cap verhoogt is net als bijv. in WoW.
Want dan heeft het eigenlijk helemaal geen zin om nu ook maar iets te bewaren behalve misschien gems en gold want de rest is toch niets meer waard.
Of zie ik het nu helemaal verkeerd ?
Niet zodra RoS uit is, maar zodra je RoS koopt. Als je RoS niet koopt blijf je gewoon level 60.

Maar level 60 gear zal inderdaad ondermaats zijn op level 70, net zoals level 50 gear dat nu is op level 60.
Dus, verkoop je rommel nu het nog kan. :P
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:10:
[...]

We doen het met z'n twee'en... Ik geloof dat ik wel 10 sessies bommen heb gezien.
Dan is jullie gezamelijke dps niet hoog genoeg. Kwestie van gear/build aanpassen of difficulty omlaag doen.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• InnerFear
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04 11:47
ShadowBumble schreef op maandag 10 maart 2014 @ 17:30:
[...]

Dat is hoe ik het heb opgevat en dat is de conclusie die ik daaruit haal ( als je het hele topic even leest ) het zou best kunnen dat het totaal verkeerd geinterperteerd is of dat er nog wijzigingen plaatsvinden maar dat weten we pas bij RoS.
Items in RoS hebben primary stats, secondary stats of legendary stats (oranje text). Primaries en secondaries kunnen allen gererolled worden legendary stats niet. Het item dat bosmonster linkte had 4 primaries (de socket is ook een primary stat) en 1 secondary stat en een legendary stat. Van de 5 rerollable stats kan er 1 uitgezocht worden en uitsluitend die ene kan veranderd worden. Bij het rerollen krijg je de keuze uit 2 nieuwe rolls of je mag je ouwe roll houden (wat in de blauwe tekst staat die je linkte). Ik heb sinds 20-11-2013 Friends & Family beta gespeeld en een flink aantal items geënchant.

De diamantjes voor een affix betekend overigens of de affix wel of niet wordt meegerekend bij de tot stand koming van Damage / Toughness / Healing score. Oranje diamantje voor een score betekend niet meegenomen. Heeft verder niets met enchanting te maken. Ik hoop dat dit wat duidelijkheid verschaft.

Verwijderd

gister eindelijk mijn 3de set item van zunimassa's gedropt gehad :P Sweeet :D nu nog wachten op ROS zoda ik een paar stats kan rerolen :P . als je het aan mij vraagt heeft bliz goed gedaan met die patch 2.0 !!!

• lekrutes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05 19:00
Dat vind ik ook.
Je vind nu nog wel eens wat nieuws wat je kan gebruiken. Dat vond ik eerder nooit met 160 uur gespeelt te hebben

Gisteren mijn Barb van lvl 52 naar 59 gelvled. Ging van 13k dps naar 27+k dps.
Eerst ging ik heel snel dood op torment 1 hit ongeveer.(barb had nog oude gear van voor 2.0). nu alles ongeveer geupgrade en rush nu overall doorheen.

Speel nu met trowing axe met ricoshet.
Whirlwind met huricane bevalt me heel erg goed. (Wil alleen meer fury)

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 13:08
Gisteren had ik niet veel tijd. Eventjes CotA ingedoken op mijn wiz. Drop een legendary sword. Aan de vorm op de grond zag ik al dat het Thunderfury was.

Bleek een betere versie te zijn dan ik al had. Iets minder int, maar meer raw lightning damage en een hogere proc damage. Zie Midnight

Mijn oude maar op mijn follower gestopt.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

_Peter2_ schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 07:41:
Gisteren had ik niet veel tijd. Eventjes CotA ingedoken op mijn wiz. Drop een legendary sword. Aan de vorm op de grond zag ik al dat het Thunderfury was.

Bleek een betere versie te zijn dan ik al had. Iets minder int, maar meer raw lightning damage en een hogere proc damage. Zie Midnight

Mijn oude maar op mijn follower gestopt.
erg nice das 1 van de weinige items waar ik echt met smart op zit te wachten voor mijn Licht. Wiz nog niet het geluk mogen wachten, na gsiteren even 2 paragon levels erbij geprikt te mogen hebben, besloten om de Demon Hunter even naar Lv60 te trappen met een maatje wat binnen notime ( 90 minuten ongeveer ) gelukt was.

Hopelijk nu alleen nog even de tijd vinden vandaag of morgen voor mijn WD en dan heb ik eindelijk ( yes slack mode deluxe ) na 2 jaar ^^ alle classes op lv60 :+

• _Peter2_
ShadowBumble schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:08:
[...]

erg nice das 1 van de weinige items waar ik echt met smart op zit te wachten voor mijn Licht. Wiz nog niet het geluk mogen wachten, na gsiteren even 2 paragon levels erbij geprikt te mogen hebben, besloten om de Demon Hunter even naar Lv60 te trappen met een maatje wat binnen notime ( 90 minuten ongeveer ) gelukt was.

Hopelijk nu alleen nog even de tijd vinden vandaag of morgen voor mijn WD en dan heb ik eindelijk ( yes slack mode deluxe ) na 2 jaar ^^ alle classes op lv60 :+
Mischien mijn build eens omvormen tot een lightning build, alleen andere bracers craften dan.

Verwijderd

Gisteren een Demon Skin plan gevonden in een clan party, en dan is het toch ook wel jammer dat alles wat je craft gelijk BoA, is en niet net zoals Legendaries voor 2 uur uit te wisselen zijn.

Het zou mooi zijn als je in een party zit ook voor elkaar zou kunnen craften, al was het alleen al maar voor clan members.

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-05 19:19
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:28:
Gisteren een Demon Skin plan gevonden in een clan party, en dan is het toch ook wel jammer dat alles wat je craft gelijk BoA, is en niet net zoals Legendaries voor 2 uur uit te wisselen zijn.

Het zou mooi zijn als je in een party zit ook voor elkaar zou kunnen craften, al was het alleen al maar voor clan members.
Ik denk/hoop dat als de AH eenmaal weg is dat Blizz dit nog wel gaat veranderen. Zou vreemd zijn als je helemaal geen (goede) craftables met elkaar zou kunnen delen.
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:28:

Dat laatste is inderdaad wel een gemis .... craften voor je clan members - volgens mij is die optie er wel in WoW 8)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Blaat
Ik denk dat ze dat hebben geprobeerd af te vangen door:

1. De droprate van legendary plans met 50000% te verhogen.
2. Alleen plans te laten droppen die je nog niet hebt.

Uiteindelijk (met een paar maandjes vermoed ik) heeft iedereen alle plans compleet dus is het uitdelen van craftables niet meer nodig.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Grimmie187 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:39:
[...]

Ik denk/hoop dat als de AH eenmaal weg is dat Blizz dit nog wel gaat veranderen. Zou vreemd zijn als je helemaal geen (goede) craftables met elkaar zou kunnen delen.
Vidra schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:43:
[...]

Dat laatste is inderdaad wel een gemis .... craften voor je clan members - volgens mij is die optie er wel in WoW 8)
Ik ga er eigenlijk stiekem vanuit dat je straks wel weer kan traden met elkaar ( misschien alleen mats en craftables ) maar er zal een vorm van trading zijn, dit is namelijk 1 van de dingen die iedereen wil blijven doen of het nou in dezelfde clan is of toevallig die member die ik op een forum tegen kom.

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-04 22:01

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

dat is nog maar de vraag, want dan zou er weer een markt onstaan en is dat niet wat ze nou juist uit het spel willen halen?. ze willen dat mensen zelf grinden en spullen vinden want dan spelen ze langer.

YO! fucknuts! It's Probing time!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 10:56
Craften voor clan members e.d. lijkt mij ook een hele goede toevoeging.. Wordt het ook meer multiplayer in plaats van solo alles runnen en thats it?..

Zelf hele chille hands, head, amulet, en ringen gevonden afgelopen week:http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rann-2273/hero/35836931
Hiernaast ook nog een Stone of Jordan met +25% arcane damage en +25% dmg to elites !

(Niet letten op mijn skills, zat te testen hoe ik zo snel mogelijk normal kan clearen :P)

[ Voor 7% gewijzigd door Rann op 11-03-2014 08:48 ]

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:13
Vidra schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:43:
[...]

Craften in WoW is of voor iedereen, niet guild afhankelijk (BoE items, items zonder binding), of voor jezelf (BoP of BoA items).

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-05 16:36
Ze willen juist niet dat mensen d2js oid gebruiken om te traden. Het toegankelijk voor iedere speler of voor niemand verhaal.

Verwijderd

Dat ondervangen zij nu toch ook al door het maar 2 uur tradable te maken met party members waar mee je op dat moment ingame zit, dat kan dan ook (lijkt mij) vrij makkelijk voor crafted items.

Ik zal er vanavond eens een post op het blizzard forum aan wagen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2014 08:58 ]

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-05 16:02

Anno

Griefmaker#2862

Gisteren nieuwe Legs gevonden. Ongeveer 1K minder DPS maar ruim 100K meer thoughness. Nu 160K DPS Buffed en iets van 700K Thougness buffed :)

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img841/1903/o8re.png

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-03 11:11
Gister maar is begonnen op de EU servers. DH begonnen, halfuurtje lvl 13... zie hier dat het sneller kan... ben zeer benieuwd hoe iedereen hier zo snel lvld

• _Peter2_
mfreriks schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:01:
Gister maar is begonnen op de EU servers. DH begonnen, halfuurtje lvl 13... zie hier dat het sneller kan... ben zeer benieuwd hoe iedereen hier zo snel lvld
Boosten door een level 60 :)

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-04 22:01

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

mfreriks schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:01:
je mag mij toevoegen, freakie#2550 , dan ren ik een rondje torment 2 met je dan lvl je als een gek
zou graag hoger willen rennen voor je maar dat red ik nog niet :D gister zelf mijn DH laatste 5 lvls gelvld met een vriend van me op T6 , had die 5 lvls in 10 minute ofzo . ging echt ziek hard

YO! fucknuts! It's Probing time!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07-2025
Ik ben er even uit geweest, zie ingame dat lifesteal gaat verdwijnen op lvl 70.
Wat is de nieuwe stat om in leven te blijven? Flink toughness omhoog halen? Of life on hit boosten?

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-03 11:11
Freakiebeakie schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:05:
[...]

je mag mij toevoegen, freakie#2550 , dan ren ik een rondje torment 2 met je dan lvl je als een gek
zou graag hoger willen rennen voor je maar dat red ik nog niet :D gister zelf mijn DH laatste 5 lvls gelvld met een vriend van me op T6 , had die 5 lvls in 10 minute ofzo . ging echt ziek hard
Kijk, dit zijn de berichten die ik dan wil horen :D zal je toevoegen! Hopen dat we mekaar van de week op een goed moment kunnen treffen! :)

Edit: Kan ik me hier ook aanmelden/beschikbaar stellen voor de tweakers clan/guild?:)

[ Voor 7% gewijzigd door mfneed op 11-03-2014 10:28 ]

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-04 16:43

Luukwa

o/

Ik ben nu online, wil je ook wel even helpen ;) Luukwa#2575

Soundcloud!

Yay gisteren PL 200 geworden met dank aan Klablabla, Arch en Protax
En natuurlijk de talloze andere grinders die meededen aan Cota en a3 runs.
Natuurlijk weer 3 legs gevonden die allemaal crap waren :+
QuarK schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:07:
Ik ben er even uit geweest, zie ingame dat lifesteal gaat verdwijnen op lvl 70.
Wat is de nieuwe stat om in leven te blijven? Flink toughness omhoog halen? Of life on hit boosten?
Een combinatie van :)

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-02 00:55
Wat is Cota?

Battle.net tag

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-05 16:02

Anno

Griefmaker#2862

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Crypt of the Ancients

is een dungeon van een quest :) act 1

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Leuke is dat CoTA echt al sinds de release een befaamde exp/item grind spot is door de gegarandeerde elite en monster density :+ Leuk om te zien dat hij nu opeens weer terug komt

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-02 00:55
Wordt die nog steeds gerunned? Ik dacht dat Mira runs nu helemaal de bom waren?

Ik loop nu iedere keer gewoon alle quests door. Levelt wel aardig, vind af en toe een legendary en altijd eentje bij SkeleKing :). Gister nog in Halls of Agony een Demon Skin plan gevonden. 2 Mobs later een Asheara's plan.

Battle.net tag

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:30

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vandread schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:19:
Gratz! Cota runs kunnen mij echt niet boeien helaas. Heb er drie gedaan en was er toen wel weer klaar mee. Ook TS gaat daar niet bij helpen denk... Levellen gaat wel snel dan, vanavond heb je me dan wel weer ingehaald :)

Gisteren met de monk de storyline weer doorlopen na een quest reset. Helaas geen enkele drop wat een potentiele upgrade kan zijn :(. Dat was bij de wiz wel anders. daar is na het doorlopen van de storyline bijna alles vervangen.

Battle.net || Strava

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:31
Ik heb , als pet WD, nog jmmr genoeg geen items /set items gezien voor mijn build , Wel eergister die helm http://us.battle.net/d3/en/item/blind-faith en http://us.battle.net/d3/en/item/promise-of-glory allebei de laagste rolls op de legendary proc. Wat een synergie hebben die twee , gewoon 80-85 % uptime op neph glory voor de hele party en alles blinded hele tijd. _/-\o_

Diablo 3 Profiel

Vandread schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:19:
En natuurlijk de talloze andere grinders die meededen aan Cota en a3 runs.
Natuurlijk weer 3 legs gevonden die allemaal crap waren :+

[...]

Een combinatie van :)
Gratz :) >:)

[ Voor 70% gewijzigd door Vidra op 11-03-2014 09:34 ]

retlaw schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:30:
[...]

Gratz! Cota runs kunnen mij echt niet boeien helaas. Heb er drie gedaan en was er toen wel weer klaar mee. Ook TS gaat daar niet bij helpen denk... Levellen gaat wel snel dan, vanavond heb je me dan wel weer ingehaald :)

Gisteren met de monk de storyline weer doorlopen na een quest reset. Helaas geen enkele drop wat een potentiele upgrade kan zijn :(. Dat was bij de wiz wel anders. daar is na het doorlopen van de storyline bijna alles vervangen.
Dat vind ik ook best een nadeel van het rondlopen met oude gear. Heb daarom al mijn monk gear overgezet op mijn DH en heb een verse start gemaakt met de monk. Alles self found, met uitzondering van de EF. Daar heb ik nog geen waardig vervanger voor gevonden. Speelt echt een stuk leuker zo, maar nadeel is wel dat ik T3 speel ipv T5 of 6. Maar ach, kwestie van tijd. :)

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-04 16:43

Luukwa

o/

Op een of andere manier droppen de superuniques geen Gibbering Gemstone, heb al 3 Chiltara gekilled en elke keer niks, terwijl de wiki zegt dat het een guaranteed drop is..

Soundcloud!

• _Peter2_
Luukwa schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:44:
Op een of andere manier droppen de superuniques geen Gibbering Gemstone, heb al 3 Chiltara gekilled en elke keer niks, terwijl de wiki zegt dat het een guaranteed drop is..
Volgens mij heeft wiki nog pre 2.0 informatie.

Daar stond iets over 100% guaranteed bij 5NV en MP10

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Ik heb gelezen dat ze nog wel droppen, maar dat de kans nu heel veel lager is door een bug. Zit op mijn werk dus kan er geen bluepost bij zoeken.

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Klopt inderdaad dat er een probleem mee is, ze zijn het nog aan het uitzoeken.. http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/9938423912#15
Gemstone was toch nooit een gegarandeerde drop? Ik heb Chiltara meerdere keren moeten vinden om dat ding te krijgen.
Gisteravond nog even de Lightning build geprobeerd met Forked Lightning, maar komt qua dps toch niet in de buurt van Arc Lightning. De range is iets groter, maar de DPS (zowel single target als AoE) is _veel_ lager, zeker bij single targets. Een enkele overgebleven elite killen werd een flinke uitdaging op T4 en dat met 416K buffed dps..

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 11-03-2014 09:54 ]

• Grimmie187
Deadsmell schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:53:
Gemstone was toch nooit een gegarandeerde drop? Ik heb Chiltara meerdere keren moeten vinden om dat ding te krijgen.
Zijn dat de ingredients voor de Staff of Herding? Dat zijn inderdaad geen gegarandeerde drops. Heb er destijds (pre-patch) een middagje over gedaan, de meeste items droppen wel binnen 5 kills.

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:43
Ik heb gisteren een tijdje de volgende run gedaan.

YouTube: Fast & Easy Legendary Farm Route | Patch 2.0.2 in Diablo 3

Is erg leuk voor de afwisseling en heb toch 5 legs in 2 uurt gevonden. Niet gigantisch veel, maar je kan maar net geluk hebben. De mothers hebben een erg grote kans op een gearandeerde drop, en soms is dit dus een leg.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Deadsmell schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:53:
Inderdaad was nooit een garanteed drop, geen van die items overigens ik kan me nog herinneren dat het craft plan wat in ACT4 dropte dat ik die de eerste keer kreeg ( en de opeenvolgende 5keren) terwijl een vriend die hem nog niet had er ruim 36 runs over heeft gedaan om dat plan te krijgen. ( Das wel echt early day D3 dus ver voor 2.0 systeem )

[ Voor 4% gewijzigd door ShadowBumble op 11-03-2014 09:58 ]

• Oxidda
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Ik wou nog even melden, geen zorgen, ik heb me handen gewassen!

Voor de rest: Ik heb wat moeite met item choices voor me monk. Iemand die me wat advies wilt/kan geven?

Zie: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Oxidda-2591/hero/8620372

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-04 12:38
Ik begrijp er niets van, is RoS nou live? Ik start zojuist D3 op en krijg een volledig andere interface... Alles is anders? Heeft er iemand een linkje van wat er nu live staat, en wat niet?

Ik niet snap niet! :P

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

FreqAmsterdam schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:58:
Ik begrijp er niets van, is RoS nou live? Ik start zojuist D3 op en krijg een volledig andere interface... Alles is anders? Heeft er iemand een linkje van wat er nu live staat, en wat niet?

Ik niet snap niet! :P
Das zeg maar de befaamde patch 2.0 de prologue richting Ros alle echte RoS features zijn hierin nog niet verwerkt maar alle voorbereidingen wel zoals smart loot enz.

Ze maken reclame voor RoS, is nog helemaal niet live, zoals overal op de d3 site te lezen is: Pre-Purchase: Game Available on 25/3/2014

@retlaw, als je een goede party hebt dan is het wel een rush en gaat het echt hard, dan is het wel geinig.
Het is ook niet echt mijn hobby, maar het spel opnieuw doorlopen voel ik weinig meer voor, ik heb alles op 60 op HC en SC, been there done that :+

Heb ook de SK op T1 met al m'n chars gedaan, die leg drops waren ook om te janken, dus verder word het denk ik lekker beetje afwisselen met sewer runs, act3 runs etc.
Makkelijkst is:
- 4 man party met in ieder geval een monk (pull + palm), een barb (rend + ww) en een dps'er zoals een wizz
- Party leader met Homing Pads (shoulders waarmee je ondanks dmg toch kan teleporten) die de quest doet en dus de TP naar Cota heeft. Rest op hem.
- lieftst op T6
- Party leader doet snel exit als de whites zo goed als dood zijn.
- iedereen dropt eruit, klaaaar, rinse repeat

[ Voor 7% gewijzigd door Vandread op 11-03-2014 10:02 ]

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-04 20:25
Iemand enig idee hoe het komt dat ik met een lvl 60 barb en 21 paragon lvls , op mijn online profile lvl67 zag staan ? Hoe komen ze daar aan ? Zonder uitbreiding kan ik toch niet verder dan 60 ?

Mijn Specs

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-04 16:24

TiMMieJ

PSN: Orixez

Zo van de week ook eens met de WD gespeeld ipv de barb. Heerlijk dat een summon/pet build weer viable is. Vind dat juist een key feature van de WD namelijk. Heb nu een build met alle pets mogelijk maar mis enkel nog een goede attack. Heb nu zombie charger met de tower optie. Maar vaak als ik met de wizzards speel is alles al dood voordat ik wat kan doen. En zodra ik locust swarm spam is alles al dood. Misschien moet ik die ook wisselen met de firebats.

Kort samengevat super leuke char en zal ook zeker mijn barb vervangen. Echter mis ik net die ene ability dat je zelf nog lekker mee kan doen. Gewoon pets er in sturen en zelf nog firebombs of darts spammen :).
MPAnnihilator schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:06:
Iemand enig idee hoe het komt dat ik met een lvl 60 barb en 21 paragon lvls , op mijn online profile lvl67 zag staan ? Hoe komen ze daar aan ? Zonder uitbreiding kan ik toch niet verder dan 60 ?
Its not a bug its a feature :') maar als je je profiel nou even linkt, dan kunnen we er allemaal van genieten.
Want ik geloof er helemaal niets van :+
Acid Cloud, Zombie Bears of Firebats. Qua signature spells is het niet zo bijzonder bij de WD. Daar zou ik momenteel gewoon Darts of Firebombs pakken.

Concurreren met een Wiz ga je momenteel sowieso niet doen. WD is redelijk doodgenerfed (tenzij je de nieuwe Zuni set bonus hebt :P). Pet build is leuk, maar ze slaan nog steeds geen deuk in een pakkie boter.

[ Voor 42% gewijzigd door Bosmonster op 11-03-2014 10:28 ]

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-04 12:38
Wat raden jullie aan om te spelen met mijn character (zie link in handtekening). En wat voor skills zijn nu een beetje gangbaar? :)

• ghostsand
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-02 11:54
Bosmonster schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:26:
Acid Cloud, Zombie Bears of Firebats. Qua signature spells is het niet zo bijzonder bij de WD. Daar zou ik momenteel gewoon Darts of Firebombs pakken.

Concurreren met een Wiz ga je momenteel sowieso niet doen. WD is redelijk doodgenerfed (tenzij je de nieuwe Zuni set bonus hebt :P). Pet build is leuk, maar ze slaan nog steeds geen deuk in een pakkie boter.
over het pet, ze doen niet veel dmg idd maar ik heb vorige week een legendary head gevonden met +94% pet damage en ze doen het nu best goed(meer dan 100K crits soms)
maar zonder die helm is killen als wd idd best wel veel werk.

D3 Profile

• Grimmie187
ghostsand schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:36:
[...]

over het pet, ze doen niet veel dmg idd maar ik heb vorige week een legendary head gevonden met +94% pet damage en ze doen het nu best goed(meer dan 100K crits soms)
+94% pet dmg :9~

Werkt dat ook voor DH pets? Zou leuk zijn voor mijn wolf companions :D

• ghostsand
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-02 11:54
Grimmie187 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:44:
[...]

+94% pet dmg :9~

Werkt dat ook voor DH pets? Zou leuk zijn voor mijn wolf companions :D
denk het niet, het is zo een WD only head(ben naam vergeten)

D3 Profile

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:23
ghostsand schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:45:
[...]

Jammer, anders is het wel ziek in combinatie met die nieuwe gear in RoS. Daar heb je een set en die zorgt ervoor dat je alle pets bij DH kan summonen.

• Grimmie187
ghostsand schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:45:
[...]

Jammer, maar zou ook wel een beetje OP zijn. Wolf companions hitten al voor 150k dmg standaard :)

• Oxidda
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Grimmie187 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:47:
[...]

Jammer, maar zou ook wel een beetje OP zijn. Wolf companions hitten al voor 150k dmg standaard :)
Je hebt dan wel een unique die ervoor zorgt dat je niet 1 wolf hebt, maar 3 :)

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-04 16:24

TiMMieJ

PSN: Orixez

ghostsand schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:36:
[...]

Holy shit :D dat is wel een nice helm dan ;).

Wat betreft de signature spells ik heb in mijn build de fetish summon op signature spell hits. Daarom moet je dan dus eigenlijk bats of locust e.d. gebruiken voor extra pet summons.

• Grimmie187
Oxidda schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:48:
[...]

Je hebt dan wel een unique die ervoor zorgt dat je niet 1 wolf hebt, maar 3 :)
Yep, die heb ik ook :) Alhoewel ik die inmiddels al vervangen heb voor een upgrade. 2x 150k dmg of 3x maakt ook niet zo heel veel uit, ik gebruik Wolf companion toch voornamelijk voor de party dmg bonus.
Pagina: 1 ... 82 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]