• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11-2025

ye-roon

knaak

TiMMieJ schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:14:
Zo van de week ook eens met de WD gespeeld ipv de barb. Heerlijk dat een summon/pet build weer viable is. Vind dat juist een key feature van de WD namelijk. Heb nu een build met alle pets mogelijk maar mis enkel nog een goede attack. Heb nu zombie charger met de tower optie. Maar vaak als ik met de wizzards speel is alles al dood voordat ik wat kan doen. En zodra ik locust swarm spam is alles al dood. Misschien moet ik die ook wisselen met de firebats.

Kort samengevat super leuke char en zal ook zeker mijn barb vervangen. Echter mis ik net die ene ability dat je zelf nog lekker mee kan doen. Gewoon pets er in sturen en zelf nog firebombs of darts spammen :).
Mja en met de 4piece zunimasa, zijn fetishes permanent! Ik zou ook graag dat item willen wat je in plaats van 3 zombie dogs, 1 gargantuan zombie dog geeft, met meer hp en meer damage dan de andere hondjes bij elkaar. Dat is niet zo handig voor je leeching dogs, gezien die elke hit die zei doen jou healen en 3 dogs vallen sneller aan dan 1 en 3x healing is beter dan 1x healing.

Ik heb het zelf nu een spirit barage build en het is freaking awesome. Ik ben er alleen nog niet uit welke variant van acid cloud ik wil gebruiken.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2025

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:38:
[...]
Speelt echt een stuk leuker zo, maar nadeel is wel dat ik T3 speel ipv T5 of 6. Maar ach, kwestie van tijd. :)
Ik speel met mijn oude gear ook 'maar' T3 :). Ik heb wel mijn skills wat veranderd. Ben nog niet helemaal tevreden met de huidige set skills. Binnenkort toch maar even internet struinen voor wat inspiratie en bij de medetweakers spieken :).
Vandread schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:00:
@retlaw, als je een goede party hebt dan is het wel een rush en gaat het echt hard, dan is het wel geinig.
Het is ook niet echt mijn hobby, maar het spel opnieuw doorlopen voel ik weinig meer voor, ik heb alles op 60 op HC en SC, been there done that :+
De kik van XP grinden hbe ik wel gehad van de vele crypt runs pre-patch. Ik vind de storyline nu juist wel tof. Act 4 is eigenlijk best wel fun :). Ik ben ook benieuwd hoeveel sneller je straks xp kunt grinden als je nu kan...
Maar goede suggestie over HC. Ik heb op SC ook alles (2 monkies zelfs >:) ) maar op HC alleen een wiz. Misschien ga ik nog wel ff HC voor RoS dan.

Battle.net || Strava

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
Een aantal builds heeft echt required gear.

Wat wel leuk is, want zo kan niet iedereen meer "die ene OP build" copy/pasten.
Zeker nu je geen AH meer hebt. Je zal dus een build moeten verzinnen die werkt met de items die jij hebt. Of heel lang farmen totdat je de key items voor een bepaalde build hebt.

TheS4ndm4n#1919

ye-roon schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:51:
[...]

Ik heb het zelf nu een spirit barage build en het is freaking awesome. Ik ben er alleen nog niet uit welke variant van acid cloud ik wil gebruiken.
Wat doe je met Spirit Barrage dan? Want heb die van het weekend ook even op mn WD gegooid, maar damage die daaruit kwam vond ik nogal mager. Zeker in verhouding tot de mana die het kost. Er zijn signature spells die meer DPS doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 11-03-2014 10:54 ]

retlaw schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:51:
[...]

De kik van XP grinden hbe ik wel gehad van de vele crypt runs pre-patch. Ik vind de storyline nu juist wel tof. Act 4 is eigenlijk best wel fun :). Ik ben ook benieuwd hoeveel sneller je straks xp kunt grinden als je nu kan...
Maar goede suggestie over HC. Ik heb op SC ook alles (2 monkies zelfs >:) ) maar op HC alleen een wiz. Misschien ga ik nog wel ff HC voor RoS dan.
Als je nog een medespeler zoekt, dan wil ik wel mee rennen. Heb mijn DH al bijna op level 60 en ga daarna verder met een ander karakter. Wil ze ook allemaal op 60 hebben in HC, nu het zo gemakkelijk geworden is. :)
Bosmonster schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:54:
[...]

Wat doe je met Spirit Barrage dan? Want heb die van het weekend ook even op mn WD gegooid, maar damage die daaruit kwam vond ik nogal mager. Zeker in verhouding tot de mana die het kost. Er zijn signature spells die meer DPS doen.
Met Well of Souls oid knalt SB anders aardig en mijn mana dropt maar heel erg langzaam. Net een arcane torrent build. Maar ik speel daarmee geen T6, in tegenstelling tot de wiz. Wel T5 geloof ik.

[ Voor 28% gewijzigd door Deadsmell op 11-03-2014 10:59 ]

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:26
Deadsmell schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:56:
[...]

Als je nog een medespeler zoekt, dan wil ik wel mee rennen. Heb mijn DH al bijna op level 60 en ga daarna verder met een ander karakter. Wil ze ook allemaal op 60 hebben in HC, nu het zo gemakkelijk geworden is. :)
Ik wil ook wel meedoen, moet ook nog wat extra HC chars maken

Movies: letterboxd

• ye-roon

ye-roon

knaak

Bosmonster schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:54:
[...]

Spirit Barage gecombineerd met de passive rush of essence. Elke keer als je het gebruikt, krijg je 100 mana terug. Je kan dus SB blijven spammen en je gaat niet oom. SB heeft een cold effect, dus een slow. Met de templar en wat zombie dogs die tanken, en acid cloud wat voor de aoe damage zorgt. Ik sloop bosses in minder dan een minuut atm. Profile

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:56:
[...]

desjaak909 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:59:
[...]

Ik wil ook wel meedoen, moet ook nog wat extra HC chars maken
Then harcore it is :). Ik moet er nog 4, dus zijn voorlopig wel weer zoet.

Battle.net || Strava

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-12-2025
Oxidda schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:48:
[...]

Je hebt dan wel een unique die ervoor zorgt dat je niet 1 wolf hebt, maar 3 :)
Wut? :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:26:
Concurreren met een Wiz ga je momenteel sowieso niet doen. WD is redelijk doodgenerfed (tenzij je de nieuwe Zuni set bonus hebt :P). Pet build is leuk, maar ze slaan nog steeds geen deuk in een pakkie boter.
QFT. Nu grinden voor de nieuwe Zuni's, maar zonder AH gaat dat eeuwen duren.
WD's zijn een stuk minder leuk om te spelen nu, kprobeer nieuwe builds maar de loot helpt nog niet echt mee, aangezien ik vast zit aan mn huidige zuni voor mana regen. Sowieso lijkt de monster density omlaag te zijn gegaan, wat ook weer zorgt dat de effectieve mana regen lager is.
Ander character starten doe k niet, ik wil wel dat de RNG zorgt voor WD loot.

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-12-2025

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

FreqAmsterdam schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:31:
Wat raden jullie aan om te spelen met mijn character (zie link in handtekening). En wat voor skills zijn nu een beetje gangbaar? :)
hoe kan je met die stats maar 32k damage doen???

YO! fucknuts! It's Probing time!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-12-2025
http://eu.battle.net/d3/en/item/the-cloak-of-the-garwulf

Standaard is 2 wolves, niet 1. Standaard is wel 1 wolf, met die cloak erbij dus 3 :)

*edit* @ Wolf, haha had em niet eens door :P

[ Voor 13% gewijzigd door Grimmie187 op 11-03-2014 11:11 ]

retlaw schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:51:
[...]
Sja met de huidige runs deed ik 1 a 2 balkjes per keer, dat was vroeger wel anders, nu zie je vooruitgang :+
Ik heb pre-patch juist niet gegrind, te eindeloos voor te weinig resultaat, nu krijg je er tenminste nuttige stats voor terug die je zelf kunt kiezen.

Ivm HC heb ik de DDE versie gekocht omdat je dan 3 extra slots hebt, het is nu veel makkelijker reserve chars te hebben omdat je de juiste gears vindt! Mocht je dood gaan hoef je niet meteen kapot te janken omdat je: PL kwijt bent en van bijna scratch kan starten met je gear :Y)

Overigens is het voor mij nu op SC de uitdaging groter om niet dood te gaan ivm die XP pools.
Relentless op de barb helpt daar wel heel veel bij! Echt een top passive, beter dan enig andere defensive passive, verbaas me telkens weer hoe lang ik overleef op sub 25k hp.

[ Voor 5% gewijzigd door Vandread op 11-03-2014 11:09 ]

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Ik clone je dan man :)

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:26
Vandread schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:08:
[...]

Overigens is het voor mij nu op SC de uitdaging groter om niet dood te gaan ivm die XP pools.
Op HC zijn die XP pools niet echt meer op te krijgen, zit volgens mij al iets van 1 miljard XP in me pool :9

Movies: letterboxd

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
Heb die cloak ook die zorgt voor 3 wolven. Werkt stiekem best leuk, die beesten kunnen behoorlijk wat tanken.

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Oxidda schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:56:
Ik wou nog even melden, geen zorgen, ik heb me handen gewassen!

Voor de rest: Ik heb wat moeite met item choices voor me monk. Iemand die me wat advies wilt/kan geven?

Zie: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Oxidda-2591/hero/8620372
Niemand :| :X

Ik heb hoge toughness maar me dps loopt achter.

Verwijderd

Even een vraag. Zoals wellicht meerder players kom ik heftig gold te kort. Hoe kan je nog (zolang het mogelijk is) flink cashen.

Ideeën zijn welkom ;)

• Grimmie187
Timmetjuhs schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:10:
Heb die cloak ook die zorgt voor 3 wolven. Werkt stiekem best leuk, die beesten kunnen behoorlijk wat tanken.
Idd, die skill is echt win. Behalve de dmg bonus voor je party, doen de wolves zelf ook nog (een beetje) dmg. En ze kunnen bijna niet dood, vorige keer met wat Tweakers een paar machines gedaan. De wolves tanken gewoon de baas die als laatste neergaat. Alleen jammer dat er geen pet control is, die beesten luisteren voor geen meter.. ;)

• Timmetjuhs
Ik heb een berg van mijn gems verkocht. Dit heeft toch redelijk wat cash opgeleverd. Misschien is dat een optie?

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-12-2025
Freakiebeakie schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:07:
[...]

hoe kan je met die stats maar 32k damage doen???
Damage 321518

Ietsje meer. :+
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:12:
Even een vraag. Zoals wellicht meerder players kom ik heftig gold te kort. Hoe kan je nog (zolang het mogelijk is) flink cashen.

Ideeën zijn welkom ;)
Je 1.0.8 ubergear verkopen? :P

• Timmetjuhs
Grimmie187 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:13:
[...]
Idd, die skill is echt win. Behalve de dmg bonus voor je party, doen de wolves zelf ook nog (een beetje) dmg. En ze kunnen bijna niet dood, vorige keer met wat Tweakers een paar machines gedaan. De wolves tanken gewoon de baas die als laatste neergaat. Alleen jammer dat er geen pet control is, die beesten luisteren voor geen meter.. ;)
Dat is wel echt vervelend ja. Die vallen alles aan wat los en vast zit. Ook erg irritant als je een goblin nog niet wilt aanvallen.

Verwijderd

Timmetjuhs schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:13:
Ik heb een berg van mijn gems verkocht. Dit heeft toch redelijk wat cash opgeleverd. Misschien is dat een optie?
is een optie. wellicht craften van items met 6 + properties en deze verkopen?

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:14:
[...]

Je kan niets wat je nu maakt verkopen, volgens mij is het nog altijd goedkoper om geld te kopen en een uurtje over te werken :)

• Timmetjuhs
[...]

Crafted items kun je helaas niet verkopen, althans niet via de AH. Deze zou je hoogstens bij een vendor kunnen verkopen.

• Grimmie187
Timmetjuhs schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:14:
[...]

Dat is wel echt vervelend ja. Die vallen alles aan wat los en vast zit. Ook erg irritant als je een goblin nog niet wilt aanvallen.
Haha precies, al vaak gehad dat mensen in de party begonnen te schreeuwen 'blijf van die goblin af!'. Sorry can't help it.. Zodra ik nu een goblin zie is het snel wegrennen :P

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12-2025
[...]

Volgens mij is voor de verkoop het handiger om je tears en essences te verkopen, dat levert volgens mij meer op dat gear. (vooral omdatje geluk moet hebben met goede crafts)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Oxidda schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:11:
[...]

je hebt een amu met 16% extra damage op phisical skills en een zwaard met 17% extra damage op fire skills. Ipv items kiezen kun je ook je skills daarop afstemmen. Verander eens de rune in crippling wave, cyclone strike en sweeping wind zodat deze skills physical of fire damage doen. dat scheelt al weer wat dps :) ook al zie je dat niet in je sheet...

Battle.net || Strava

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

retlaw schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:16:
[...]

je hebt een amu met 16% extra damage op phisical skills en een zwaard met 17% extra damage op fire skills. Ipv items kiezen kun je ook je skills daarop afstemmen. Verander eens de rune in crippling wave, cyclone strike en sweeping wind zodat deze skills physical of fire damage doen. dat scheelt al weer wat dps :) ook al zie je dat niet in je sheet...
Ivm me SoJ is het merendeel nu op cold! 20% meer cold damage namelijk.

EDIT:
Valt me inderdaad nu pas op dat die +17% fire en +16% phys ook tussen zit. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Oxidda op 11-03-2014 11:20 ]

• Timmetjuhs
Weet iemand trouwens hoe het zit met de huidige legendary's en de lvl 70 legs? Gaan van de huidige legs ook lvl 70 versies droppen? Want sommige secondaries zijn echt super. Bijvoorbeeld de Kridershot, ik zou deze bow zo graag hebben. Maar de grote vraag is natuurlijk of deze op lvl 70 nog een beetje viable is.

• RocketKoen

Ideeën zijn welkom ;)
Gewoon veel spelen en alle plans voor lvl 60 items die je vind verkopen op het AH.
Plans voor set en legs leveren >20mil op.

En anders nog even een paar euro's op het RMAH investeren nu het nog kan.

TheS4ndm4n#1919

• Blaat
Timmetjuhs schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:20:
Weet iemand trouwens hoe het zit met de huidige legendary's en de lvl 70 legs? Gaan van de huidige legs ook lvl 70 versies droppen? Want sommige secondaries zijn echt super. Bijvoorbeeld de Kridershot, ik zou deze bow zo graag hebben. Maar de grote vraag is natuurlijk of deze op lvl 70 nog een beetje viable is.
Ja.

Alle legendaries van het level waarop je zit of eronder droppen op het niveau waarop je zit.

Je kan dus een lvl 30 item vinden met lvl 70 stats. :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Ideeën zijn welkom ;)
Ik verkoop op moment al me crafting mats.

Raap alle blues and rares op en salavage alles en dan hopla op AH

• Grimmie187
Wolf schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:21:
[...]

Ja.

Alle legendaries van het level waarop je zit of eronder droppen op het niveau waarop je zit.

Eh? Die snap ik ff niet. Krijgen we straks in RoS op lvl 70 dezelfde legs maar dan met betere stats? Of droppen er gewoon compleet nieuwe legs?
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:04:
[...]

QFT. Nu grinden voor de nieuwe Zuni's, maar zonder AH gaat dat eeuwen duren.
WD's zijn een stuk minder leuk om te spelen nu, kprobeer nieuwe builds maar de loot helpt nog niet echt mee, aangezien ik vast zit aan mn huidige zuni voor mana regen. Sowieso lijkt de monster density omlaag te zijn gegaan, wat ook weer zorgt dat de effectieve mana regen lager is.
Ander character starten doe k niet, ik wil wel dat de RNG zorgt voor WD loot.
Heb mn WD gear op mn Wiz gegooid en daar farm ik nu mee. Maakt voor de loot niet uit, kan er ook loot voor de WD mee vinden.

Voordeel: Tis een stuk leuker en vooral een heel stuk sneller!
Grimmie187 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:24:
[...]

Eh? Die snap ik ff niet. Krijgen we straks in RoS op lvl 70 dezelfde legs maar dan met betere stats? Of droppen er gewoon compleet nieuwe legs?
Beide.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

OEPS!!!

Oxidda schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:11:
[...]

Binnen een dag zoiets kicken is nogal not-done he...
Jou DPS "probleem" komt voornmalijke doordat je met name gear hebt van na loot 2.0 en dan ook nog eens wapens zonder socket, dus zonder CHD, wat ook een flinke boost geeft.

Maar je kan best wat DPS doen, kijk eens naar de build inclusief runes! van Wolf:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757
En doe het volgende:
pull me cylcone strike: start sweeping wind: prime atack voor Spirit: expl palm *boom*, meer prime attacks voor fury.
Dashing strike is prima om uit de shit te komen of naar de volgende pack.

Verder je Paragon points op Life on Hit en attack speed proppen zodat je blijft leven en in armor of allres en de rest in dex.

Dit is een EXTREEM nuttige build voor in parties.

En zet allres gems in je pants, heb je veel meer aan.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Oxidda schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:19:
[...]

Ivm me SoJ is het merendeel nu op cold! 20% meer cold damage namelijk.

EDIT:
Valt me inderdaad nu pas op dat die +17% fire en +16% phys ook tussen zit. :+
En die 20% cold had ik even niet gezien... :)

Battle.net || Strava

• Blaat
Grimmie187 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:24:
[...]

Beiden.

Hoe hoger level je bent hoe groter de legendary/set pool wordt. Dat betekent dat je op lvl 15 nog geen lvl leg met lvl 30 stats kan vinden maar andersom wel.

Er droppen op max level meer verschillende legendaries maar ze hebben wel allemaal hoge (lees op het niveau van jouw level, in dit geval 60) stats.

Het is dus wel zo dat je een lvl 15 legendary kan vinden met 1250dps op het moment. :)

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Vandread schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:26:
[...]

Binnen een dag zoiets kicken is nogal not-done he...
Jou DPS "probleem" komt voornmalijke doordat je met name gear hebt van na loot 2.0 en dan ook nog eens wapens zonder socket, dus zonder CHD, wat ook een flinke boost geeft.

Maar je kan best wat DPS doen, kijk eens naar de build inclusief runes! van Wolf:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757
En doe het volgende:
pull me cylcone strike: start sweeping wind: prime atack voor Spirit: expl palm *boom*, meer prime attacks voor fury.
Dashing strike is prima om uit de shit te komen of naar de volgende pack.

Verder je Paragon points op Life on Hit en attack speed proppen zodat je blijft leven en in armor of allres en de rest in dex.

Dit is een EXTREEM nuttige build voor in parties.

En zet allres gems in je pants, heb je veel meer aan.
Kan best dat het not-done is. Had alleen het gevoel dat men er over heen had gelezen aangezien andere wel direct antwoord kregen :)

Ik ga die build eens bekijken. Zit nu zelf op meeste met cold ivm met een zo al eerder vermelde 20% cold damage increase. Cyclone zit bijv al in me build.

• FreqAmsterdam

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Oxidda schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:29:
[...]

Kan best dat het not-done is. Had alleen het gevoel dat men er over heen had gelezen aangezien andere wel direct antwoord kregen :)

Ik ga die build eens bekijken. Zit nu zelf op meeste met cold ivm met een zo al eerder vermelde 20% cold damage increase. Cyclone zit bijv al in me build.
ik heb een vergelijkbare build momenteel.
Gebruik nog wel cyclone als rune bij sweeping wind ivm wkl en bracers met extra lightning damage...
Als rune op crippling wave gebruik ik breaking wave voor ook nog eens 10% extra damage voor de party.
Dashing strike is nu extra leuk omdat je ook door muren etc kan dashen :)

Battle.net || Strava

• Grimmie187
Wolf schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:27:
[...]

Beiden.

Hoe hoger level je bent hoe groter de legendary/set pool wordt. Dat betekent dat je op lvl 15 nog geen lvl leg met lvl 30 stats kan vinden maar andersom wel.

Er droppen op max level meer verschillende legendaries maar ze hebben wel allemaal hoge (lees op het niveau van jouw level, in dit geval 60) stats.

Het is dus wel zo dat je een lvl 15 legendary kan vinden met 1250dps op het moment. :)
Snap de laatste zin nog steeds niet, maar doet er niet toe.

Hoe zit het dan straks in RoS met enchanting/transmog? Kun je je bestaande legs gewoon blijven upgraden zodat ze op lvl 70 dezelfde stats hebben als wat er dropt? Dat zou dan betekenen dat de legs die je nu vind ook nog gewoon bruikbaar zijn op lvl 70 straks.

• Blaat
Oxidda schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:29:
[...]

Mijn items zijn ook niet ideaal hoor zoals ze nu op mijn monk zitten.

Als ik meedoe met een cryptrun party speel ik zo met de items dat ik op een dps van 150k en een toughness van 3,5m uitkom. Daarbij heb ik dan ook nog eens bijna 4k loh. :)

Dat doe ik echter wel door 1.0.8 items en 2.0.1 items te mixen moet ik toegeven.

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-12-2025
Vandread schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:26:
[...]

Its not a bug its a feature :') maar als je je profiel nou even linkt, dan kunnen we er allemaal van genieten.
Want ik geloof er helemaal niets van :+
http://eu.battle.net/d3/e...ihilator-2424/hero/962806

Hier zie je lvl 60 staan , en in't blauw (7).

Ingame ben ik toch echt op paragon 21 of bijna 22. Snap er niets van 8)7

Mijn Specs

• FreqAmsterdam
MPAnnihilator schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:33:
[...]

Dat is waarschijnlijk wat je paragon level zal zijn als je RoS hebt. Wat je ingame ziet is dus pre-RoS.

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Wolf schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:33:
[...]

Mijn items zijn ook niet ideaal hoor zoals ze nu op mijn monk zitten.

Als ik meedoe met een cryptrun party speel ik zo met de items dat ik op een dps van 150k en een toughness van 3,5m uitkom. Daarbij heb ik dan ook nog eens bijna 4k loh. :)

Dat doe ik echter wel door 1.0.8 items en 2.0.1 items te mixen moet ik toegeven.
Ik zie wel dat paar dingen beide builds sowieso gemeen hebben. Ik ga vanavond weer eens spelen met me build.

Exploding palm is zo te zien een must. Beetje combineren met cold fire en physical, omdat ik bij al die een damage increase heb. Geeft me weer wat nieuwe ideeën iig !

Dank aan allen .

• _Peter2_
[...]

Is een bug in de armory.

Je paragon level voor 2.0 was 7, alles wat je daarna erbij hebt gehaald wordt niet weergegeven. Zie ook mijn profiel:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pteer-2475/

Barbarian heeft Plvl 5, maar de rest van mijn chars geen Plvl

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
[...]

Volgens mij zijn de paragons die je op Battle.net hebt staan (bij jou dus 7) de paragons van voor de patch. De website lijkt nog niet geupdate naar het nieuwe paragon systeem.

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-12-2025
Ok , geen zorgen maken dus :-) Thx.

Mijn Specs

• FreqAmsterdam
Oh wat leuk! M'n eerste twee legendaries in 2.0.2 gevonden, en beide een upgrade! :D

• ye-roon

ye-roon

knaak

Kan iemand me vertelen wat het verschil is tussen loot die dropt op T1 vs T6? Is de kwaliteit minder? Dropt er minder? Als er geen verschil is, waarom zou je hoger dan T1 farmen?

• Melkaz
  • Laatst online: 00:30

Melkaz

Melkazar

Nu je alles zelf moet vinden heb ik weer last van verzamelwoede, zelfs de meest slechte items bewaar ik want "wie weet!" of voor transmorphing.

Ik ga tussen 18 Maart en 25 Maart alle pre 2.0.1 items deleten die ik niet verkocht heb gekregen maar ik verwacht binnen no time al mn bank space vol te hebben met één tab voor INT gear, één tab voor Dex etc..

Giev more space :(
ye-roon schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:46:
Kan iemand me vertelen wat het verschil is tussen loot die dropt op T1 vs T6? Is de kwaliteit minder? Dropt er minder? Als er geen verschil is, waarom zou je hoger dan T1 farmen?
grotere kans op items maar daarvoor doet men geen T6. T6 is meer voor de Xp bonus.
Voor legendaries kan je nu net zo goed op normal level 60 clears doen. Items hebben dezelfde kans om een goede roll op te leveren.

Er zijn mensen die runnen de campaign van begin tot einde op normal, resetten quests en skippen alle mobs. By far de meeste legendaries per uur ratio. Alleen krijg je er weinig Xp voor.

Voor mij persoonlijk is het XP>legendaries. M'n huidige set is al goed genoeg voor T3 en op lvl 70 vervang je toch alles. Dus liever nu Paragons farmen met de community buff dan items farmen.

[ Voor 54% gewijzigd door Melkaz op 11-03-2014 11:50 ]

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• Grimmie187
Als ik Wolf zijn uitleg een aantal paginas terug goed heb begrepen zit er geen verschil in kwaliteit, alleen de droprate van legendaries gaat omhoog per Torment lvl.

• FreqAmsterdam
De kans dat je gear dropt is hoger (hogere MF). De gear is voor zover ik weet hetzelfde.

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2025

Neelon

FOR PONY!!!

Meer kans op legendaries, meer bonus xp, en (denk ik) hogere stat rolls op hogere torment levels, al ben ik over dat laatste nog niet zeker.

Ben zelf momenteel infernal machines aan het farmen, die ring heb ik nog nooit eerder gedaan en de bonus xp is toch zeker wel lekker.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Blaat
Wolf schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:53:
[...]

Niet weer deze discussie. Eens in de 3 maanden ofzo komt dat ook weer terug.

Voor eens en voor altijd:
Het aantal items dat dropt uit een monster wordt niet beinvloed door MF. Een monster dropt als hij sterft een vast aantal items (voorheen wel afhankelijk van het ingestelde monster power level).

Waar magic find WEL invloed op heeft, is de kans op het aantal statrolls. In dit geval heb je altijd de volgende keuzes:
- Wit item
- 2 stats (blauw item)
- 4 stats (geel item)
- 5 stats (geel item)
- 6 stats (geel item)
- Legendary/Set item

Als de kans op een 6 stat item normaal gesproken 20% is, dan wordt dat 40% met 100% magic find (niet realistisch maar for the sake of the argument).

Helaas is het zo dat sinds 2.01 het effect van magic find is generft. Dus de "kans increase" op 2 stat items is nog steeds 100% maar alles daarboven is het minder. Tot 10% op legendaries. Dat betekent dat als je normaal gesproken een 1% kans op een legendary hebt bij een item drop en je hebt 300%mf, dan wordt de kans dat een legendary dropt niet 4% maar 1,3%.

Dus in theorie zal je met hoge MF meer blauwe/gele items en legendaries vinden, maar dat is niet omdat er meer items droppen, dit gaat ten koste van witte items. Dit komt doordat de kans op hogere kwaliteit PER ITEM is verhoogd.

Ik hoop dat het nu voor eens en voor altijd duidelijk is.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Volgens mij kan je er in RoS eentje bij kopen :S maar ja had liever nog wel wat meer gezien

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
Luukwa schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:13:
Ik ben nu online, wil je ook wel even helpen ;) Luukwa#2575
Atm aan het werk dus helaas! toch bedankt! zal je iig even toevoegen:)

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

_Peter2_ schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:39:
[...]

Is een bug in de armory.

Je paragon level voor 2.0 was 7, alles wat je daarna erbij hebt gehaald wordt niet weergegeven. Zie ook mijn profiel:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pteer-2475/

Barbarian heeft Plvl 5, maar de rest van mijn chars geen Plvl
Je barb naam: Memory, Sorrow and Thorn ?

• Timmetjuhs
Wolf schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:21:
[...]

Ja.

Bedankt voor de info! Dan focus ik me voor nu gewoon op de paragon levels.
Melkaz schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:48:

Voor mij persoonlijk is het XP>legendaries. M'n huidige set is al goed genoeg voor T3 en op lvl 70 vervang je toch alles. Dus liever nu Paragons farmen met de community buff dan items farmen.
Idd. De legendaries zijn grappig, maar maken me nu niet zoveel uit. Legendary farmen doe ik zo op level 70 wel.

Run nu voornamelijk Keep op T4 voor XP en dat heeft me nu al van 125 naar 157 gebracht in de beperkte tijd dat ik kan spelen. Mijn doel is level 200 voor RoS!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12-2025

Luukwa

o/

Maar als je wel legendarys wilt farmen, wat kun je dan het beste doen?

Soundcloud!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Conclusie is dus: farm op het level waar alles snel neer gaat, maar toch nog okayish exp geeft. Best of both worlds?

• _Peter2_
Oxidda schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:00:
[...]

Je barb naam: Memory, Sorrow and Thorn ?
Yup, had dezelfde naam in D2 op een Barb en een andere genaamd Isorn

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Luukwa schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:41:
Maar als je wel legendarys wilt farmen, wat kun je dan het beste doen?
volgens mij gewoon op normal mode o.i.d als een malle elite packs en ander gespuis slopen.

Speel nu zelf T2 met mijn Wizard omdat dat nog vrij snel gaat. vind alleen maar geen upgrades op het moment. zal wel pech hebben :( ben in een paar dagen van Paragon lvl 17 naar lvl 50 gegaan en heb 2 characters lvl 60 gemaakt die al lvl 45 waren

[ Voor 31% gewijzigd door Freakiebeakie op 11-03-2014 12:55 ]

• _Peter2_
Freakiebeakie schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:51:
[...]

volgens mij gewoon op normal mode o.i.d als een malle elite packs en ander gespuis slopen
Volgens mij op die difficuly waarop je nog steeds alles snel killed. Normal kan te simpel zijn, waarbij een hogere diffculy je niet meer tijd kost om dezelfde mobs te killen, maar dan met een hogere kans op betere loot. (Dus hogere kans op rare / legendary)

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik was me barb an het lvlen en begon op normal , ik vond de ene leggie naar de ander . ik had het idee dat ik net zo veel vond als met mijn lvl 60 op T1

vanavond maar eens even met mijn HC barb klooien :D kijken of ik daar wat mooie spullen mee kan vinden.

[ Voor 26% gewijzigd door Freakiebeakie op 11-03-2014 12:59 ]

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007

The Chosen One

Zie signature!

Ik wil een perfect square (voor craft) maken wat ik kan doen van mijn low level gems maar maakt het nog uit wat ik met mijn low level gems doe? Zijn ze nog ergens nuttig voor?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• RocketKoen
_Peter2_ schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:55:
[...]

Volgens mij op die difficuly waarop je nog steeds alles snel killed. Normal kan te simpel zijn, waarbij een hogere diffculy je niet meer tijd kost om dezelfde mobs te killen, maar dan met een hogere kans op betere loot. (Dus hogere kans op rare / legendary)
Er zit wel een beetje een curve in.

Om bijvoorbeeld 4x zoveel XP te krijgen moet je mobs met 5x zoveel HP killen.
Dat verschil compenseer je doordat je minder tijd kwijt bent om naar de volgende groep te rennen.

Ik kies de difficulty op basis van elite packs. Die moeten spannend zijn. Dus een kans dat je dood gaat (niet op HC natuurlijk), maar niet al te vaak. En het moet geen eeuw duren om ze dood te krijgen.

TheS4ndm4n#1919

• _Peter2_
Hier een link over het effect van difficulty t.o.v. legendary drops:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/11914882166

• RocketKoen
Bosmonster schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:01:
Gems die je nu vindt of hebt zijn na RoS nutteloos, want dan dropt er alleen nog maar vanaf Marquise.
Volgens mij alleen van lvl 70 mobs.

TheS4ndm4n#1919

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Net maar eens quest reset gedaan met m'n wizard en nu tot halverwege act2 gespeeld. Stuk of 10 legendaries gedropt en Hallowed defenderes plan. Van die tien twee wel nuttig, Wizzardspike die net wel wat beter was dan m'n EF dus eindelijk eens een nieuw wapen en Blackthorne boots met wel aardige stats, hopen dat ik snel nog een goeie Blackthorne vind want die nieuwe setbonuses zijn wel nice.

Overigens wel leuk dat ik tussen start en Skeleton King er iets van 7 vond en de rest van t stuk maar 3. Als er standaard zoveel dropt in het begin ga ik elke char wel ff rerollen :P

Frogstar#2151

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

_Peter2_ schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:43:
[...]

Yup, had dezelfde naam in D2 op een Barb en een andere genaamd Isorn
Vond de naam al bekend voorkomen!

Crusader word dan Simon? :P

• Bernd
Destroyed is wat anders dan Broken he, denk niet dat het zo werkt ;)

Frogstar#2151

• _Peter2_
Oxidda schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:43:
[...]

Vond de naam al bekend voorkomen!

Crusader word dan Simon? :P
Eerder Seoman

Bernd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:42:
Net maar eens quest reset gedaan met m'n wizard en nu tot halverwege act2 gespeeld. Stuk of 10 legendaries gedropt en Hallowed defenderes plan.
Jesus, waar halen jullie die legs allemaal vandaan :+

Ik heb alle acts doorgespeeld na een reset en had geloof ik iets van 4 of 5 legs.

Verder met een beetje spelen savonds haal ik misschien 1 leg per 500M xp ofzo (2 a 3 p-levels).

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 11-03-2014 13:49 ]

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:15
Het ligt eraan op welk torment level je speelt natuurlijk. Ik kom zelf niet verder dan Act 2 T2 en dan vallen de legendaries ook niet met bosjes tegelijk, maar genoeg om het leuk te houden

[ Voor 4% gewijzigd door lolgast op 11-03-2014 13:50 ]

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

lolgast schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:50:
Het ligt eraan op welk torment level je speelt natuurlijk. Ik kom zelf niet verder dan Act 2 T2 en dan vallen de legendaries ook niet met bosjes tegelijk, maar genoeg om het leuk te houden
Nee dat snap ik, maar een reset geeft gewoon dezelfde hoeveelheid mobs, op welke moeielijkheidsgraad ook. Als je dan halverwege act 2 (uurtje?) al 10 legendaries hebt, dan heb je gewoon bizar veel mazzel volgens mij :P

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Die shoulders die heb ik :P zijn wel grappig scheelt reparicosts :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Grimmie187
Bosmonster schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:53:
[...]

Nee dat snap ik, maar een reset geeft gewoon dezelfde hoeveelheid mobs, op welke moeielijkheidsgraad ook. Als je dan halverwege act 2 (uurtje?) al 10 legendaries hebt, dan heb je gewoon bizar veel mazzel volgens mij :P
Op Torment 3 difficulty droppen dus meer legs dan op Torment 1, maar 10 legs per uur is idd belachelijk veel. Ik kom ongeveer op 1 leg per uur op Torment 3.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

de ene dag vind ik 2 set recipes and 4 leggies in 1 uur de volgende dag vind ik 3 leggies in 2 uur . zo gaat dat :D volgens mij kan je nooit met zekerheid zeggen ik vind ... aantal leggies per uur.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007

The Chosen One

Zie signature!

Heb een comment in die topic geplaatst. :)
(heeft amulet)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:16
The Chosen One schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:09:
[...]

Heb een comment in die topic geplaatst. :)
(heeft amulet)
Hangt er vanaf hoe ze afgaan. Of het tegelijk zal gebeuren of dat het via een stack zal gebeuren.
Dit is anders echt een te leuke combo op hardcore.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Bernd
Speel op T2. Is ook alleen na die reset dat ik nu zoveel vind, daarvoor was t ook 1 of 2 per uur.

Zal overigens wel fijn zijn om met die enchanter aan de slag te kunnen, kan je tenminste de legs die je met t ene char vindt nuttig maken voor de andere door mainstat te rerollen :) wordt een beetje moe van 2handers met 700 int.

Frogstar#2151

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Grimmie187 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:56:
[...]

Op Torment 3 difficulty droppen dus meer legs dan op Torment 1, maar 10 legs per uur is idd belachelijk veel. Ik kom ongeveer op 1 leg per uur op Torment 3.
Nope, Torment difficulty heeft niets te maken met legendary droprate ;).
Daarom kan je net zo goed farmen op T1, zodat je er lekker snel doorheen knalt.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• _Peter2_
Jerry schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:25:
[...]

Zie bluepost in
_Peter2_ schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:02:
Hier een link over het effect van difficulty t.o.v. legendary drops:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/11914882166
Blue post stelt dat het wel zo is.

• Grimmie187
Jerry schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:25:
[...]

Wat Peter hierboven zegt. Verder staat het in-game vrij duidelijk beschreven in de tooltip van de Torment slider..
Mjah, ik speel altijd Torment 4 en dat best rap, maar haal misschien 1 legendary per 2 uur ofzo.

Maar goed.. zal wel nog steed zijn zoals voorheen, dat als je op rustige tijden speelt de droprate hoger is. Als ik doordeweeks overdag speel dropt er over het algemeen ook veel meer.

[ Voor 49% gewijzigd door Bosmonster op 11-03-2014 14:45 ]

• Blaat
Bosmonster schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:44:
Mjah, ik speel altijd Torment 4 en dat best rap, maar haal misschien 1 legendary per 2 uur ofzo.

Maar goed.. zal wel nog steed zijn zoals voorheen, dat als je op rustige tijden speelt de droprate hoger is. Als ik doordeweeks overdag speel dropt er over het algemeen ook veel meer.
Ook voor mij is het op T1 (wel enorm hoge killspeed, ik instahit alle whites en burst elites/champions in 2 sec dood) zo ongeveer 1 legendary per 2 uur.

Soms vind ik er wel een paar achter elkaar though en soms vind ik drie uur niks. RNG is RNG.

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Wolf schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:48:
[...]

Ook voor mij is het op T1 (wel enorm hoge killspeed, ik instahit alle whites en burst elites/champions in 2 sec dood) zo ongeveer 1 legendary per 2 uur.

Soms vind ik er wel een paar achter elkaar though en soms vind ik drie uur niks. RNG is RNG.
Sacrifice thee unborn child for RNG favor.

On a more serious note: Zo gaat het ongeveer bij mij ook. Hoewel ik gister stuk of 3leg drops in een uur had. (Daarna niets meer)

Dat voelde wel goed.

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-12-2025
Ik krijg constant belts en rings de laatste paar dagen, die wand was een leuke ontzondering, maar krijg nu continu Leoric Signet, Bul Kathos Wedding Band, Angel Hair Braid en Vigilante's Belt. Ook telkens downgrades van elkaar :(

Verwijderd

Notlupus schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:14:
Ik krijg constant belts en rings de laatste paar dagen, die wand was een leuke ontzondering, maar krijg nu continu Leoric Signet, Bul Kathos Wedding Band, Angel Hair Braid en Vigilante's Belt. Ook telkens downgrades van elkaar :(
Alles is random, wacht ook nog op set items die droppen. Helaas heb ik ook niet zoveel geluk. Gister dropte voor mij 2 x dezelfde 1 H weapon 8)7

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
Vraag Moet je op een hogere T Spelen Om beter Items te vinden ? (Set items van IK Nat Tal etc )
Zeg T4 of hoger of maakt dat niets uit.
Heb mijn Ina Pants set op Expert gevonden.
Maar was meer geluk (net toen nieuwe patch uit was) Eerste half uur.

<GOT>DrOPje #2516

Pagina: 1 ... 83 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]