Mja en met de 4piece zunimasa, zijn fetishes permanent! Ik zou ook graag dat item willen wat je in plaats van 3 zombie dogs, 1 gargantuan zombie dog geeft, met meer hp en meer damage dan de andere hondjes bij elkaar. Dat is niet zo handig voor je leeching dogs, gezien die elke hit die zei doen jou healen en 3 dogs vallen sneller aan dan 1 en 3x healing is beter dan 1x healing.TiMMieJ schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:14:
Zo van de week ook eens met de WD gespeeld ipv de barb. Heerlijk dat een summon/pet build weer viable is. Vind dat juist een key feature van de WD namelijk. Heb nu een build met alle pets mogelijk maar mis enkel nog een goede attack. Heb nu zombie charger met de tower optie. Maar vaak als ik met de wizzards speel is alles al dood voordat ik wat kan doen. En zodra ik locust swarm spam is alles al dood. Misschien moet ik die ook wisselen met de firebats.
Kort samengevat super leuke char en zal ook zeker mijn barb vervangen. Echter mis ik net die ene ability dat je zelf nog lekker mee kan doen. Gewoon pets er in sturen en zelf nog firebombs of darts spammen.
Ik heb het zelf nu een spirit barage build en het is freaking awesome. Ik ben er alleen nog niet uit welke variant van acid cloud ik wil gebruiken.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383