Je vindt geen BETERE legendary items op hogere Torrent.
Per monster heb je meer kans op legendary items.
Daartegenover staat dat je minder monsters killed op een hogere torrent, dus hoe effectief het is... dat is de hammmmmmvraag

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-12-2025

The Chosen One

Zie signature!

Elites zouden wel een iets hogere kans op set items mogen hebben. Nu is een elite niet zo bijzonder vood drops.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2025

Neelon

FOR PONY!!!

Ik ben nog niet hoger gegaan dan T2, en heb al het nodige gevonden. Gisteren tijdens key farm nog een Inna's Belt + Inna's Daibo uit dezelfde kist. :D

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Valt het iemand anders ook op dat resplendent chests eigenlijk niks meer zijn dan normale chests nu? Ik heb het nu ook al 2 keer mee gemaakt dat ik uit de resplendent 1 rare krijg (normale drop) en vervolgens de normale chest ernaast er een legendary uitgooit. Voorheen kreeg je tenminste nog een aantal rares uit een resplendent, maar dat lijkt verleden tijd inmiddels ;)

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12-2025
Chests, barrels, dead bodies en ander spul dat kapot kan heeft mij sinds de patch al meer legs opgeleverd dan alle normale mobs, goblins, elites en bosses bij elkaar. Ik krijg ook verhoudingswijs veel ringen. Het blijft allemaal random, maar dit is het gene wat mij opvalt. Tijdens mijn runs open/sloop ik dan ook alles.

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Timmetjuhs schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:30:
Chests, barrels, dead bodies en ander spul dat kapot kan heeft mij sinds de patch al meer legs opgeleverd dan alle normale mobs, goblins, elites en bosses bij elkaar. Ik krijg ook verhoudingswijs veel ringen. Het blijft allemaal random, maar dit is het gene wat mij opvalt. Tijdens mijn runs open/sloop ik dan ook alles.
Same hier, geen kistje blijft dicht, geen lijk op zijn plek..

• cheiktwo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Er gaat geen verschil zijn op T1-6 in Ros qua drops.
Verschill gaat hem volgens de tooltip liggen in het feit dat sommige nieuwe legs enkel in tornment kunnen droppen.

En het gaat dus Master <--> Tornment zijn.

Wat eigenlijk niet zo logisch is aangezien bijna niemand op lvl 70 nog master gaat spelen.
Ze zouden beter de droprates aanpassen aan tornment niveau, of de rolls hoger maken.

Grtz

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-12-2025

Ryan1981

Je ne sais pas

Bosmonster schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:54:
Gisteravond nog even de Lightning build geprobeerd met Forked Lightning, maar komt qua dps toch niet in de buurt van Arc Lightning. De range is iets groter, maar de DPS (zowel single target als AoE) is _veel_ lager, zeker bij single targets. Een enkele overgebleven elite killen werd een flinke uitdaging op T4 en dat met 416K buffed dps..
Misschien is mijn 2 hydra's dan toch wat het verschil maakt. Ik ga ook weer eens naar arced toe om te kijken hoe dat werkt. Er zijn bij mij ook elites waar ik echt moeite heb. Ik ben gister eens gaan kijken hoe veel ik nu eigenlijk kan stunnen en dat gaat toch wel erg goed, soms kan ik een champion pack bijna permanent gestunned houden met 2 hydra's, forked & dichtbij genoeg voor mijn storm armor om te triggeren. Ik vraag me af of er elites zijn die cooldown reductie hebben op stun want de ene keer hou ik ze gestunned en de andere keer bewegen ze toch af en toe even tussendoor.

Overigens mijn advies voor legendaries is om elke kist, elk lijk elke trunk etc te openen/kapot te schieten. Ze droppen uit de gekste dingen. Laats een set item uit een pot en een legendary uit een lijk op weg naar de spider cave....

Verwijderd

inderdaad alles op z'n kop zetten loont

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
cheiktwo schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:38:
Er gaat geen verschil zijn op T1-6 in Ros qua drops.
Verschill gaat hem volgens de tooltip liggen in het feit dat sommige nieuwe legs enkel in tornment kunnen droppen.

En het gaat dus Master <--> Tornment zijn.

Wat eigenlijk niet zo logisch is aangezien bijna niemand op lvl 70 nog master gaat spelen.
Ze zouden beter de droprates aanpassen aan tornment niveau, of de rolls hoger maken.

Grtz
Dat is waarschijnlijk afgevangen door het kunnen rerollen van stats.
Iemand die T6 kan farmen heeft veel meer gold en materials dan iemand die T1 doet. Die kan dus veel vaker opnieuw rollen en zo betere gear krijgen.

Anders wordt het heel erg een lineare progressie, terwijl loot in Diablo altijd al RNG is geweest. Daarom is de AH straks ook weg.

TheS4ndm4n#1919

• retlaw
  • Registratie: December 2010

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik lees bij Ambush, passive voor de DH:

You deal 40% additional damage to enemies above 75% health.

Doe je dan 40% meer damage als je zelf boven de 75% health hebt of zolang de enemy boven de 75% is?

http://eu.battle.net/d3/en/class/demon-hunter/passive/ambush

Battle.net || Strava

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:26
40% meer damage zolang de enemy boven de 75% is

Movies: letterboxd

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Ryan1981 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:39:
[...]

Ik vraag me af of er elites zijn die cooldown reductie hebben op stun want de ene keer hou ik ze gestunned en de andere keer bewegen ze toch af en toe even tussendoor.
Ja, alle monsters hebben CC (crowd-control) resist sinds patch 1.0.5:

• Monsters have a "CC resistance" that is stored on a per-monster basis.
• The CC resistance starts at 0%. For every 1 second CC that is applied to the monster, the monster receives 10% CC resistance.
• Monsters lose 10% of their CC resistance every second that they are not CC'd.

Bij Elites was de maximale resistance op Inferno gecapped op 65%. Ik weet niet zeker of dat op Torment nog steeds het geval is, maar dat lijkt me wel. Blizzard heeft destijds namelijk expliciet gezegd dat ze de mogelijkheid erin willen laten om monsters te perma-stunnen indien je gear en/of party setup dat toestaat.
retlaw schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:51:
Ik lees bij Ambush, passive voor de DH:

You deal 40% additional damage to enemies above 75% health.

Doe je dan 40% meer damage als je zelf boven de 75% health hebt of zolang de enemy boven de 75% is?

http://eu.battle.net/d3/en/class/demon-hunter/passive/ambush
"enemies above 75% health"

Dus enemies die meer dan 75% health hebben.

[ Voor 38% gewijzigd door Rone op 11-03-2014 17:05 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-11-2025
:)

[ Voor 180% gewijzigd door Richie B op 12-03-2014 10:57 ]

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Idd, wat de skill gewoon waardeloos maakt... ze hebben sommige passives echt goed aangepast maar dit klinkt als een passive welke ze bij launch er in hadden kunnen stoppen.

Van de 3 nieuwe passives is er 1 (bovenste dus) zeer waardeloos, de dodge 'regen' redelijk waardeloos en de 3e met giga crit chance op lone targets super situational + beste bossfight passive.

Gelukkig heeft de DH genoeg andere goede maar toch beetje jammer.

[ Voor 9% gewijzigd door The Chosen One op 11-03-2014 17:07 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12-2025

Luukwa

o/

Ben ook al mijn gems en overige plans maar aan het verkopen met de komst van de nieuwe patch, ondertussen bijna 5m gold.

Soundcloud!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-12-2025

Ryan1981

Je ne sais pas

Vandread schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:51:
@Ryan1981, jij speelde toch compleet selffound? dat is momenteel wel een eitje he ;)
Haha jazeker, denk dat ik binnekort T4 aankan :D
Rone schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:52:
[...]

Ja, alle monsters hebben CC (crowd-control) resist sinds patch 1.0.5:

• Monsters have a "CC resistance" that is stored on a per-monster basis.
• The CC resistance starts at 0%. For every 1 second CC that is applied to the monster, the monster receives 10% CC resistance.
• Monsters lose 10% of their CC resistance every second that they are not CC'd.

Bij Elites was de maximale resistance op Inferno gecapped op 65%. Ik weet niet zeker of dat op Torment nog steeds het geval is, maar dat lijkt me wel. Blizzard heeft destijds namelijk expliciet gezegd dat ze de mogelijkheid erin willen laten om monsters te perma-stunnen indien je gear en/of party setup dat toestaat.

[...]

Ah kijk mijn vermoedens bevestigd. Ik denk dat mijn CHC nog niet hoog genoeg is om mijn storm armor echt veel te laten knallen maar het gaat de goede richting op.

[ Voor 3% gewijzigd door Ryan1981 op 11-03-2014 19:04 ]

Verwijderd

heel erg bedankt luukwa voor het boosten van ruim 40 levels in een uurtje :)

• Luukwa

Luukwa

o/

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 19:17:
Geen probleem, voor wat hoort wat he :)
Morgen kunnen we nog wel wat grinden.

Soundcloud!

Verwijderd

klinkt als een plan :D
Damn, als mijn DH level 61 is, ga ik voor zoveel mogelijk cooldown reduction om die Vengeance skill zo vaak mogelijk te kunnen gebruiken. Combi van Archon en Arcane Torrent op een DH. :P

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-12-2025
Kan iemand mij trouwens toevoegen aan de GoT clan?

lootman#2167

Merci!

Edit:
Deadsmell schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 19:25:
Damn, als mijn DH level 61 is, ga ik voor zoveel mogelijk cooldown reduction om die Vengeance skill zo vaak mogelijk te kunnen gebruiken. Combi van Archon en Arcane Torrent op een DH. :P
De nieuwe vengeance is awesome! :o

[ Voor 73% gewijzigd door FreqAmsterdam op 11-03-2014 21:09 ]

Hardcore DH op level 60 gekregen bij Ghom! Helemaal self found. Was echt een eitje met die nieuwe patch. Zelfs Belial had ik op max. difficulty geen moeite mee. Enkel één vervelende elite pack in Keep Depths II maakte het me even moeilijk, maar voor de rest geen centje pijn! 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 11-03-2014 23:49 ]

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-12-2025

PcManiaxx

ondertitel duh

Krijgen we dit soort ongein nou weer? ''A new patch is required''. Nou, ik doodleuk restart drukken en er gebeurt niks.

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-11-2025
Woensdag maintenance day?

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-12-2025

PcManiaxx

ondertitel duh

Shit, ik was dat helemaaaaaaaaaal vergeten. Excuses 8)7

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:16
Denk na mijn werk even te kunnen relaxen... dus niet...
Update leuk... maar geef gewoon aan tot hoe laat dit gepland is o.i.d....

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Ik zag in de nieuwe patchnotes dat ze 2h legendary gefixed hebben in deze patch... ik ben zeer benieuwd, vanavond mijn barb maar weer eens uit de vriezer halen.

• Thalaron
Battle.net geeft aan onderhoud voltooid?? Waarom blijft hij dat aangeven dat hij opnieuw wilt starten...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
Thalaron schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 07:35:
Battle.net geeft aan onderhoud voltooid?? Waarom blijft hij dat aangeven dat hij opnieuw wilt starten...
Je kan nog wel een paar uurtjes wachten... CET 12:00... Geduld!

• Thalaron
Dat snap ik... vind het alleen wat jammer dat ze het niet fatsoenlijk aangeven.
Niet iedereen komt hier op Tweakers of op Battle.net.

Voorheen kreeg je een link waarmee je naar een pagina ging met info.. nu is het van... restart en Go!... niet dus... :/.. maja... welterusten dan maar ;)

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
Thalaron schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 07:39:
Dat snap ik... vind het alleen wat jammer dat ze het niet fatsoenlijk aangeven.
Niet iedereen komt hier op Tweakers of op Battle.net.

Voorheen kreeg je een link waarmee je naar een pagina ging met info.. nu is het van... restart en Go!... niet dus... :/.. maja... welterusten dan maar ;)
Check je Battle.net launcher...

We will be performing scheduled maintenance beginning on Wednesday, March 12 at 04:00 CET. We expect the service to be available again at approximately 12:00 CET. During this time, the game will be unavailable for play.

Please follow @BlizzardCSEU_EN on Twitter for further updates.

• Thalaron
dx5314 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 07:40:
[...]
Check je Battle.net launcher...

We will be performing scheduled maintenance beginning on Wednesday, March 12 at 04:00 CET. We expect the service to be available again at approximately 12:00 CET. During this time, the game will be unavailable for play.

Please follow @BlizzardCSEU_EN on Twitter for further updates.
Ah.. ik moet eerst klikken op de monitor met een "z" erin naast mijn naam...
Wellicht dat het bij anderen direct zichtbaar is? Zit op OSX mocht dat uitmaken.

Anyway... Straks proberen PLevel 100 te raken :) Nu 3 balken vanaf 95! :D

• Axewi
Teleport

Should now properly allow Wizards to pass over walls created by monsters with the Waller affix.*

Fijn! had ik alleen wat eerder willen weten :P heeft me mijn lvl 60 wizard gekost op hardcore :(
Eindelijk de 2hander fix :) weer wat extra verschillende builds erbij.
(edit) lijkt erop dat 2handers nog steeds bugged zijn.
http://www.reddit.com/r/d...amage_bug_is_still_there/

Jammer dat de homing pads gefixed zijn op hardcore wou ik die nog wel eens misbruiken... die waren echt te goed.

[ Voor 32% gewijzigd door Axewi op 12-03-2014 08:12 ]

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• Yerap
Deadsmell schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 08:23:
Wat was er met de homing pads dan?
Je kon kennelijk ook niet gefeared of gestunned worden, en dat fixen ze nu

[ Voor 4% gewijzigd door Yerap op 12-03-2014 08:26 ]

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:35
Axewi schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 08:07:
Teleport

Should now properly allow Wizards to pass over walls created by monsters with the Waller affix.*
Mooi! Nu nog het bereik van vóór de patch terug en liefst ook nog over struikjes heen kunnen teleporten. :')

Ik heb trouwens onlangs 4pc Tal's v2.0 compleet gemaakt. Mijn E-peensheet DPS kukelde zo'n 25% achteruit, maar effectief ben ik er toch wel merkbaar wat op vooruit gegaan. Lekker T6 trash farmen.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
levelen alle karakters nu al mee.
Stel je speelt alleen met je barb krijgt de rest ook XP ?
Dacht dat ik gister zag dat alles zelfde level was.
Dacht vreemd dat kan toch niet ?

<GOT>DrOPje #2516

• Yerap
Wel jammer dat de 2h fix niet gewerkt heeft, hoop echt dat die snel werkt kan ik met mijn nieuwe lvl 60 barbs diablo gaan verslaan :)

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09-2025
Raoul.TLS schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 08:31:
levelen alle karakters nu al mee.
Stel je speelt alleen met je barb krijgt de rest ook XP ?
Dacht dat ik gister zag dat alles zelfde level was.
Dacht vreemd dat kan toch niet ?
Alleen Paragon Levels zijn geshared.

Bijvoorbeeld: Als je met je Barbarian level 60 bent, en je maakt een nieuw karakter is deze niet automatisch level 60.

Na level 60 behaal je dus Paragon levels, en ongeacht van je "gewone" level is het Paragon level hetzelfde op al je karakters. Ben je dus Paragon Level 180, en je maakt een nieuw poppetje, dan begin je dus wel op "gewoon" level 1, maar kun je wel al je 180 Paragon Points spenderen :)

Haal je vervolgens met een ander poppetje weer een Paragon Level erbij, dan kun je op AL je andere karakters dat punt ook weer spenderen. Misschien dat "Shared Paragon" voor wat verwarring zorgt. Je kunt met misschien beter zien als "Mirror Paragon".
Yerap schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 08:33:
Wel jammer dat de 2h fix niet gewerkt heeft, hoop echt dat die snel werkt kan ik met mijn nieuwe lvl 60 barbs diablo gaan verslaan :)
Ik kan het mis hebben omdat ik nog op m'n werk zit, maar is de Maintenance niet tot 12:00 CET? Oftewel: de 2-hander fix is voor EU nu nog niet actief? Daarnaast gaan ze niet de bestaande 2-handers ineens omzetten hé, alleen voor de nieuwe 2-handers die droppen.

[ Voor 34% gewijzigd door EricNL op 12-03-2014 08:39 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Axewi
Deadsmell schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 08:23:
Wat was er met de homing pads dan?
CC werkte niet als je aan het recallen was.
Dus: Frozen onder je snel op T drukken en wachten :) frozen weg snel weer verder gaan.

@hierboven, in US is de patch al actief en daar klagen ze dat het niet geholpen heeft op nieuw gevonden wapens. Dus hier zal de patch ook niet helpen tenzij ze snel een oplossing hebben en die nog net ff mee nemen met de patch, maar ik verwacht het niet.

[ Voor 31% gewijzigd door Axewi op 12-03-2014 08:43 ]

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-12-2025

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 19:17:
zo dat is een opschieter , ik kan jammer genoeg nog niet hoger dan T2 met mijn Wizard daardoor haal ik nooit 40 lvls per uur :D . Deden jullie dat trouwens in Act 1 of ergens anders?

YO! fucknuts! It's Probing time!

Verwijderd

Freakiebeakie schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 08:58:
[...]

zo dat is een opschieter , ik kan jammer genoeg nog niet hoger dan T2 met mijn Wizard daardoor haal ik nooit 40 lvls per uur :D . Deden jullie dat trouwens in Act 1 of ergens anders?
Vermoed dat dit lvl 20-60 was of iets dergelijks en niet PARAGONlevels... Al kan dat ook heel hard gaan als je net op Plvl 1 zit

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2014 09:01 ]

• Axewi
Even een heads up voor de demonhunters.
in de us is na de patch Vault stuk.
Werkt vaak niet en als die het wel doet dan issie laggy met een delay.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12033493468
en
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12032313308

edit:
Just an FYI to everyone, if your mouse cursor is close enough to your char, you'll Vault, but if it's further away than the distance of the Vault, it won't work. Keep the cursor close for now.

[ Voor 28% gewijzigd door Axewi op 12-03-2014 09:06 ]

Verwijderd

Even een tip weet niet of die al voorbij is gekomen. maar als je wilt powerlvlen. Laat dan het laagst level char een game aan maken op T6 en dat gaat als een malle :).

Jammer genoeg krijgen de gene die boosten vrij weinig xp.
Axewi schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:04:
Even een heads up voor de demonhunters.
in de us is na de patch Vault stuk.
Werkt vaak niet en als die het wel doet dan issie laggy met een delay.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12033493468
en
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12032313308

edit:
Just an FYI to everyone, if your mouse cursor is close enough to your char, you'll Vault, but if it's further away than the distance of the Vault, it won't work. Keep the cursor close for now.
Oh crap, mijn DH op HC leunt zwaar op Vault. Was net van plan om eens flink te gaan farmen nu ik hem op lvl 60 heb. :(

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04-2025
wij rossen flink door op Hardcore met een pro team. act 3 depths lvl 1 + 2 + 3 op torment III / IV.

supersnel veel xp en leuke drops.

• Axewi
ik ben mijn hc wizard weer aan het lvlen 33 op het moment..
de vorige kwijt geraakt door de teleport bug :(

ik doe steeds cota runs voor de xp maar gaat niet snel genoeg :P
heb ook een hc lvl 60 wd maar ik kan niet aan de speelstijl wennen.
misschien heb ik wel de verkeerde skills ofzo maar hij voelt niet lekker.

Flghter1982 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:16:
wij rossen flink door op Hardcore met een pro team. act 3 depths lvl 1 + 2 + 3 op torment III / IV.

supersnel veel xp en leuke drops.
Lijkt me leuk om eens te joinen, maar het duurt nog wel even voordat ik klaar ben voor T3. Zit nog in expert. :)

Axewi schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:18:
ik ben mijn hc wizard weer aan het lvlen 33 op het moment..
de vorige kwijt geraakt door de teleport bug :(

ik doe steeds cota runs voor de xp maar gaat niet snel genoeg :P
heb ook een hc lvl 60 wd maar ik kan niet aan de speelstijl wennen.
misschien heb ik wel de verkeerde skills ofzo maar hij voelt niet lekker.
Check mijn build op sc eens. Die speelt een beetje als een wizard.

[ Voor 40% gewijzigd door Deadsmell op 12-03-2014 09:20 ]

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:19
Deadsmell schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:10:
[...]

Oh crap, mijn DH op HC leunt zwaar op Vault. Was net van plan om eens flink te gaan farmen nu ik hem op lvl 60 heb. :(
Misschien dat er DH's zijn die er anders over denken maar ik kan ook absoluut niet zonder Vault (ook wel de 'help ik ga dood!' knop)

*mompelt iets met if it aint broken don't try to fix it* :(
Grimmie187 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:19:
[...]

Misschien dat er DH's zijn die er anders over denken maar ik kan ook absoluut niet zonder Vault (ook wel de 'help ik ga dood!' knop)

*mompelt iets met if it aint broken don't try to fix it* :(
Ten tijde van patch 1.0.5 gebruikte ik het nooit. Had ik een tanky DH gebouwd die in bijna elke mob overeind bleef. Iets met Shadow Power - Gloom, Bola Shot - Imminent Doom, Shuriken Cloud, Marked for Death (mob rune), etc. Dat speelde ook erg fijn. Ga ik alleen niet proberen op hc. :P

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Zou het handig zijn om nog een Cain's Fate Plan op de AH te kopen voordat dat niet meer mogelijk is (en weet iemand toevallig wat die kost)? Lijkt me een leuk plan om de Crusader mee te levellen. Verder mis ik nog een heleboel gem upgrade plans die ik graag zou willen hebben. Iemand nog een setje plans over (voor weinig) 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Ervig op 12-03-2014 09:30 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-12-2025

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:01:
[...]

Vermoed dat dit lvl 20-60 was of iets dergelijks en niet PARAGONlevels... Al kan dat ook heel hard gaan als je net op Plvl 1 zit
gaat mij niet o Para lvls , gister ging ik namelijk een maatje van me boosten en ik deed ongeveer 13 lvls in een uurtje . hij begon op lvl 37 en is nu 50 dus nog 1 sessie en de baas is 60 :)

YO! fucknuts! It's Probing time!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04-2025
Deadsmell schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:19:
[...]

Lijkt me leuk om eens te joinen, maar het duurt nog wel even voordat ik klaar ben voor T3. Zit nog in expert. :)

je moet wel redelijke gear hebben hiervoor.

de mensen waar ik mee speel inclusief mijzelf staan allemaal in de top 20 world rank list op hardcore. dat wil wel knallen dus :P

[ Voor 11% gewijzigd door Flghter1982 op 12-03-2014 09:32 ]

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:39
Gisteren slechts 3 runs gedaan en alsnog 4 legendaries gevonden, waaronder Pox Faulds. Helaas waren de andere 3 allemaal 2-handers die nog last hebben van de bug. FML :'(

Het hele RNG vraagt wel weer om het verplichte plaatje van Dilbert:

Afbeeldingslocatie: http://www.csharpcity.com/wp-content/uploads/2010/05/Dilbert0001.jpg

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11-2025

ye-roon

knaak

Gisteren samen met een maat van de quest gereset en lekker gaan knallen. Tussendoor kwam er nog ff een andere maat mee. We zijn tot Ghom gekomen, dus de gegarandeerde legendary van SK mee genomen, nu dat dit gefixed is, vanavond even een gegarandeerde ophalen bij Diablo :)

We hadden het in het begin van de avond ook over een aantal legendaries die ons wel tof leken, de Puzzle Ring was daar 1 van en zie daar een puzzle ring. Een half uur eerder dropte er 1 voor die maat van me. We hebben nog niet echt kunnen testen of en wat er wat dropt, maar komt goed :)

Even voor mijn "puzzle ring" heb ik ook een Holy Beacon geloot. Mooi dingetje. Ik wilde al een holy spec proberen, dat word nu farmen voor een Andariels Visage en een Skycutter en Light Saber. Daarmee dan een Holy/Cold build maken of zo :)

Ik dacht dat er ook nog een item was dat fire damage nullified en dat je healed voor 10-15% maar die kan ik zo snel niet vinden.

Een maat van me vond een Lange Vinger gezien ze beide geen WD spelen en ik wel heb ik deze nu in bezit. Nog niet kunnen testen, komt vanavond wel. Ik heb ook de recipe gevonden voor de level 60 mojo bij de blacksmith, vanavond maar een paar rollen om te zien of er een betere dropt dan me huidige.

Al met al hebben we allemaal goede upgrades gevonden en was het een geslaagde avond.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Yerap
Ervig schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:28:
Zou het handig zijn om nog een Cain's Fate Plan op de AH te kopen voordat dat niet meer mogelijk is? Lijkt me een leuk plan om de Crusader mee te levellen. Verder mis ik nog een heleboel gem upgrade plans die ik graag zou willen hebben. Iemand nog een setje plans over (voor weinig) 8)
Ik heb hem zelf gevonden, maar denk dat ik er zelf niet heel lang mee ga lopen, de stats zijn wel goed maar door betere items kan je makkelijk een hogere dif aan en dan krijg je meer xp dan wat je van de set krijgt. Je kan ook nog gewoon de legacy kopen, alleen zijn de stats daar veel minder van. Let wel, je hebt na de huidige patch ook brimstone nodig om je de set te maken. dus kosten gaan ook wat omhoog
Flghter1982 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:30:
[quote]Deadsmell schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:19:
[...]

[...]

je moet wel redelijke gear hebben hiervoor.

de mensen waar ik mee speel inclusief mijzelf staan allemaal in de top 20 world rank list op hardcore. dat wil wel knallen dus :P
Gezien het hoge verloop op hc, kom ik daar vast ook wel eens in. hehe. ;)

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:19
Joarie schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:30:
Gisteren slechts 3 runs gedaan en alsnog 4 legendaries gevonden, waaronder Pox Faulds. Helaas waren de andere 3 allemaal 2-handers die nog last hebben van de bug. FML :'(

Het hele RNG vraagt wel weer om het verplichte plaatje van Dilbert:

[afbeelding]
Lol :)

Gisteren waren de RNG-gods mij gunstig gezind trouwens. Met wat tweakers een quest reset gedaan t/m Skellie King: 5 legs in 20 minuten.. (guaranteed leg van SK meegeteld) _/-\o_

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Yerap schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:31:
[...]

Ik heb hem zelf gevonden, maar denk dat ik er zelf niet heel lang mee ga lopen, de stats zijn wel goed maar door betere items kan je makkelijk een hogere dif aan en dan krijg je meer xp dan wat je van de set krijgt. Je kan ook nog gewoon de legacy kopen, alleen zijn de stats daar veel minder van. Let wel, je hebt na de huidige patch ook brimstone nodig om je de set te maken. dus kosten gaan ook wat omhoog
Ah als hij na RoS gewoon dropt met betere stats, tja, dan ga ik niet zoeken naar de legacy op de AH. dank!

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

• Yerap
Ervig schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:33:
[...]

Ah hij blijft ook gewoon nog droppen met betere stats. Tja, dan ga ik niet zoeken naar de legacy op de AH. dank!
de plans zijn hetzelfde of je hem nu vind of al had of nu de plans koopt op AH, het enige verschil is dat je de items op AH kan kopen voor weinig om mee te levelen, of de plan kopen en dan items maken, alleen kost het dan een stuk meer maar krijg je wel betere stats, heb er zelf 1 met iets van 110 vit ofzo.

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Ik ben wel een collector en zou het leuk vinden om de plans zelf te hebben. Enig idee wat de Legacy plans eigenlijk kosten? (ik heb nu 22 mil oid maar hou daar het liefste zo veel mogelijk van over)

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ervig schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:41:
Ik ben wel een collector en zou het leuk vinden om de plans zelf te hebben. Enig idee wat de Legacy plans eigenlijk kosten? (ik heb nu 22 mil oid maar hou daar het liefste zo veel mogelijk van over)
Mwa valt mee hoor de echt dure praat je over high end artisan 10 plans en dan nog alleen de "nieuwe" zeg maar de oude varieren van een 20k tot ongeveer 800k afhankelijk van wat je erop knalt.

Het enige nadeel wat ik vind is dat je niet kan zien welke plans je al hebt en welke niet, als je in de AH staat anders had ik dat namelijk ook nog wel gedaan even langs de AH struinen om de missende te kopen :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Timmetjuhs
Wel flink balen als vault stuk is, heerlijke skill. Ook super om snel door de maps heen te komen. Vanavond eens kijken of hij nog speelbaar is.
Ervig schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:41:
Ik zou niet kopen, maar gaan farmen. Ik heb in 1,5 jaar geen plan gevonden, maar sinds patch 2.0.1 staat de teller al op vier. Inclusief Cain's Fate.

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ik speel nu met vault en smoke screen. Gewoon een must op hardcore.
Me vorige DH had dat niet (ss), ook wel te vroeg naar torment gegaan (bat, frozen/vortex/iets).

[ Voor 41% gewijzigd door The Chosen One op 12-03-2014 09:47 ]

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik vond gister Seven Sins plan en die heb ik uit eindelijk verkocht voor 130m (dat is met AH cut er vanaf). Dus sommige verkopen wel voor behoorlijke som gold.

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Deadsmell schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:45:
[...]

Ik zou niet kopen, maar gaan farmen. Ik heb in 1,5 jaar geen plan gevonden, maar sinds patch 2.0.1 staat de teller al op vier. Inclusief Cain's Fate.
Wow nice.

Ik hoorde ook dat een plan dat je al hebt, niet nog een keer kan droppen. Dat zou het iig makkelijker moeten maken om de nog ontbrekende te verzamelen.

Verwijderd

Freakiebeakie schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:28:
[...]

gaat mij niet o Para lvls , gister ging ik namelijk een maatje van me boosten en ik deed ongeveer 13 lvls in een uurtje . hij begon op lvl 37 en is nu 50 dus nog 1 sessie en de baas is 60 :)
van level 21 naar 52, begonnen op T6 (aangemaakt door mij, mobs scalen naar mij) dat was ongeveer een bar per mob :P naarmate ik hoger werd torment level iets laten droppen omdat monster level met mij omhoog ging :P
Ervig schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:47:
[...]

Wow nice.

Ik hoorde ook dat een plan dat je al hebt, niet nog een keer kan droppen. Dat zou het iig makkelijker moeten maken om de nog ontbrekende te verzamelen.
Ja, dat schijnt idd zo te zijn.

Ik had het btw over Legendary en set plans. De rares droppen en dropten als een idioot. Voordat je denkt dat RNG een hekel aan me heeft ofzo. :P

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Dat snap je toch ook niet, dat ze dan iets in de patchnotes zetten (2h dmg fix) en dat ze dan na het uitbrengen van de betreffende patch het probleem er nog gewoon in hebben zitten.

Stelletje faalhazen daar |:( |:(

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Aanbieding: Diablo 3 tot en met 23 maart met 50% korting te koop!

Goedkoper dan via de pricewatch.Heb je nog geen Diablo 3 (vanilla...niet de uitbreiding) dan is deze tijdelijk via Battle.net flink in de aanbieding (pc/mac).

€19,99 of
$19,99 via Amerikaanse store: met US account aan jezelf giften: getest (door anderen) en is regio vrij. Overigens is de uitbreiding ook op deze manier te giften..blijft op eigen risico natuurlijk.

• Luukwa

Luukwa

o/

Ik kan niet updaten?

Soundcloud!

Verwijderd

12 uur pas :(

• EricNL
Las Vegas schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:01:
Dat snap je toch ook niet, dat ze dan iets in de patchnotes zetten (2h dmg fix) en dat ze dan na het uitbrengen van de betreffende patch het probleem er nog gewoon in hebben zitten.

Stelletje faalhazen daar |:( |:(
Nogmaals, is de update niet pas om 12:00 CET klaar? Hoe kun je dan nu al weten wat die 2-hander bug er nog in zit.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vrijgenomen vandaag. Had het ook wel kunnen weten :D Dan maar boodschappen doen zo en de tijd tot 12 uur volmaken met series..
EricNL schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:26:
[...]

Nogmaals, is de update niet pas om 12:00 CET klaar? Hoe kun je dan nu al weten wat die 2-hander bug er nog in zit.
Thread op Reddit: http://www.reddit.com/r/d...amage_bug_is_still_there/

Maar misschien is het in EU wel gefixed, who knows.

[ Voor 91% gewijzigd door London op 12-03-2014 10:27 ]

• Luukwa

Luukwa

o/

Dus dat betekent dat we tot 12:00 niet kunnen spelen?

Soundcloud!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
[...]

Omdat hij in de US al draaiende is en daar de bug er nog niet uit is.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Yerap
[...]

US servers zijn al actief met de nieuwe patch, de fix schijnt ook alweer uit de patchnotes te zijn.

• EricNL
Yerap schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:27:
[...]

US servers zijn al actief met de nieuwe patch, de fix schijnt ook alerrt uit de patchnotes te zijn.
Ah, vandaar. Ja ik wist dat ze de 2-hander bug vandaag aan wilde pakken. Zou wel een gigantische fail zijn als de bug er nog steeds in blijkt te zitten.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Yerap schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:27:
[...]

US servers zijn al actief met de nieuwe patch, de fix schijnt ook alweer uit de patchnotes te zijn.
Staat er gewoon nog bij hoor :)

Bug Fix: Fixed an issue where 2-Handed Legendary weapons were rolling damage appropriate to 1-handed Legendary weapons

en dat vind je HIER

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nouja goed, we merken het wel. Is al wel eerder voorgekomen dat bepaalde dingen na de US patch niet goed functioneerde maar na de EU patch wel. Ik hoop het maar, want zolang die 2h's zo beroerd rollen vind ik er niet veel aan.

• Yerap
WeAreLegion schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:30:
[...]

Staat er gewoon nog bij hoor :)

Bug Fix: Fixed an issue where 2-Handed Legendary weapons were rolling damage appropriate to 1-handed Legendary weapons

en dat vind je HIER
Ah ik zat bij de hotfixes te kijken ipv patchnotes vandaar

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:00
Grimmie187 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:32:
[...]

Lol :)

Gisteren waren de RNG-gods mij gunstig gezind trouwens. Met wat tweakers een quest reset gedaan t/m Skellie King: 5 legs in 20 minuten.. (guaranteed leg van SK meegeteld) _/-\o_
Ja dat was een leuke run gisteren. Ik heb denk ik ook een 5-tal legs gekregen, helaas enkel troep.
Alhoewel er een nieuwe mempo tussen zat met ~500 STR / 82 AR / 6AS / socket. Was een 3% damage upgrade voor mijn barb. Nja niks echt spectaculair.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12-2025
Van een tweet van blizz.

We need to extend the #D3 maintenance for 5 hours. Now scheduled to complete at 16:00 CET. Apologies for the inconvenience. #BlizzCS

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Luukwa

Luukwa

o/

Wauw..

Soundcloud!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:02
Zal wel met de problemen van Vault en 2h te maken hebben. Hoop ik :P

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ja, dat had ik al verwacht na het lezen van de 2H "fix" en de problemen met vault >_<

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

en dat op je vrije dag :( noo

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wat is er met Vault?

En zucht.. niet geheel onverwachts dit. Maar toch altijd klote als je lekker een dag vrij hebt :(

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:07
't is gewoon een complot om ons allemaal hearthstone te doen spelen.

*edit* uiteraard met ;) achter deze uitspraak

[ Voor 26% gewijzigd door Kapoen op 12-03-2014 10:54 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Blaat
Kapoen schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:53:
't is gewoon een complot om ons allemaal hearthstone te doen spelen.
_O-

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Axewi
Las Vegas schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:53:
Wat is er met Vault?

En zucht.. niet geheel onverwachts dit. Maar toch altijd klote als je lekker een dag vrij hebt :(
Vault werkt niet of met vertraging.

• Blaat
Guys srsly? :p

Ff een dag geen Diablo 3!

Trust me, you'll live!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-11-2025
Speel niks anders meer na de nieuwe patch, echt een toffe game geworden....
Enkel stottert et beeld af en toe als ik loop of als ik vecht, fps blijft gek genoeg 60 en
daalt niet op die momenten, kan ook de latency zijn natuurlijk maar had dit nooit
voor de patch..maar das al een poosje terug dat ik et speelde.
Of ik preorder RoS voor de pc, of ik wacht op de ps4 versie aangezien et veel lekkerder speelt.
Pagina: 1 ... 84 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]