Gisteren samen met een maat van de quest gereset en lekker gaan knallen. Tussendoor kwam er nog ff een andere maat mee. We zijn tot Ghom gekomen, dus de gegarandeerde legendary van SK mee genomen, nu dat dit gefixed is, vanavond even een gegarandeerde ophalen bij Diablo
We hadden het in het begin van de avond ook over een aantal legendaries die ons wel tof leken, de Puzzle Ring was daar 1 van en
zie daar een puzzle ring. Een half uur eerder dropte er 1 voor die maat van me. We hebben nog niet echt kunnen testen of en wat er wat dropt, maar komt goed
Even voor mijn "puzzle ring" heb ik ook een
Holy Beacon geloot. Mooi dingetje. Ik wilde al een holy spec proberen, dat word nu farmen voor een
Andariels Visage en een
Skycutter en
Light Saber. Daarmee dan een Holy/Cold build maken of zo
Ik dacht dat er ook nog een item was dat fire damage nullified en dat je healed voor 10-15% maar die kan ik zo snel niet vinden.
Een maat van me vond een
Lange Vinger gezien ze beide geen WD spelen en ik wel heb ik deze nu in bezit. Nog niet kunnen testen, komt vanavond wel. Ik heb ook de recipe gevonden voor de level 60 mojo bij de blacksmith, vanavond maar een paar rollen om te zien of er een betere dropt dan me huidige.
Al met al hebben we allemaal goede upgrades gevonden en was het een geslaagde avond.